Met veel interesse heb ik dit topic doorgenomen. Ik sta voor een soort gelijke keus.
Echter ik wil ook gebruiksgemak. M.a.w. ik heb nu een panasonic lcd met Viera link dus de set zou dat ook moeten hebben. Budget is gelijk als hier al is beschreven, ik heb nu een jvc set die is gaan kraken, valt niet onder garantie, is een bekend probleem en kost minstens 150 euro om te repareren. (Je begrijpt geen jvc meer voor mij)
Ik zit nu te denk aan de
panasonic SC-PT460EG.
Waarom?
1. complete 5.1 set met kleine speakers
2. prijs
3. HDMI uit
4. Viera link
5. USB
6. Ipod docking
7. speelt ook Divx
iemand ervaring met een van deze setjes?
Ook de
SC-PT560EG zie ik wel zitten, is gelijk als hierboven echter deze heeft iets meer aansluit mogelijkheden maar ook 2 front zuil speakers.
Zelde geldt voor de
SC-PT860EG, die is weer gelijk aan de 560 maar heeft nu 4 zuilspeakers en een automatische surround instelling dmv een microfoon.
Volgens mij is het met deze prijsklasse zo dat je er wel een paar jaar plezier van kan hebben. Tegen die tijd zijn er weer nieuwe ontwikkelingen en koop je gewoon weer zo'n soort setje.
De ervaringen die ik heb met mijn huidige JVC set die toen best prijzig was zijn voor mij een reden om het budget niet echt te hoog te maken.
[
Voor 9% gewijzigd door
chippie777 op 03-01-2009 19:29
]