Haha,misschien wisten jullie't al maar als je bij het foto's maken voor je avatar dus op je lb drukt..
Krijg je ook allemaal gekke gezichten :

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 253596
Ik heb zelf alleen foto van de zijkant van me gezicht genomen als avatarfr3z schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:07:
Haha,misschien wisten jullie't al maar als je bij het foto's maken voor je avatar dus op je lb drukt..
[afbeelding]
Non taken
Anoniem: 253544
Voor de console verzamelingExorcist schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:01:
[...]
Ik ben een redelijke Achievement-hoer en speel meestal mn spellen uit. Ik heb momenteel 25 (originele) games voor de 360, maar ben wel kieskeurig. Ik koop alleen games waarvan ik zeker weet dat ik ze ga uitspelen.
*snip*
Dus nee, ik kan me nu even niet bedenken wat ik nog zou kunnen kopen waarmee ik een goede tijd beleef. Wel komt er nog een PS3, maar dat is dan meer voor de console verzameling en spellen als Buzz en LBP.
10 second ninja DONE
Nee geen last van, ben nu zelfs een film aan 't kijken (naja, kleine pauze, maar goedAnoniem: 253544 schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:30:
Hebben meer mensen hier dat ze geen DVD's meer kunnen kijken op de 360 na de update? Ik krijg continu de melding 'HDCP secure link not found' en dan een scherm met een groot Xbox 360 logo te zien. Zoeken op Google levert niet zo veel op, dus ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben? Erg jammer aangezien ik toch ook een Xbox 360 gekocht heb op films te kunnen kijken.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Schiet mij maar lek.Anoniem: 253596 schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:59:
[...]
Poorten toewijzen tot je ip nummer hoeft niet bij de 360 of bij windows omdat die UPnP ondersteunen ga naar Advanced / Napt / UPnP / zet die op full save settings dan even je modem aan uit doen mogenlijk zeker je xbox en pc en hij zal zelf de poorten mappen die hij gebruikt zonder dat jij hoeft te doen dat zou in theory je probleem moeten oplossen daarna proberen opnieuw als extender toe te voegen.
( ik heb zelf nooit poorten gemapt voor 360 UPnP all the way) en als dat niet wilt werken kun je via telnet de firewall in je modem uit gooien dan mag niks het meer tegenhouden maar hiazo zou het lokaal moeten zijn en UPnP zou dat meer dan prima moeten kunnen regelen extern overigens ook normaal gesproken.
Ben 14, geen werk en weinig geld hehe. Net weer Guitar Hero WT en COD5 aangeschaft dus dat werkt ook niet bepaald meeSh0ckTr00per schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:22:
[...]
Ik heb ze gewoon beide gehouden1'tje beneden en 1 op de slaapkamer
Geen zorgen, je blijft arm tot je klaar bent met studeren en een baan hebtKn4kw0r5t schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:28:
[...]
Ben 14, geen werk en weinig geld hehe. Net weer Guitar Hero WT en COD5 aangeschaft dus dat werkt ook niet bepaald meeMaar da's een must, en een Elite niet. Maargoed, denk dat ik tegen eind December toch maar een Elite ga halen en me huidige pro hdmi uit April 2008 verkoop.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Haha, tsja, op jouw leeftijd heb je ook nog de verleiding van bier dusja, of dat helpt.R420R schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:32:
[...]
Geen zorgen, je blijft arm tot je klaar bent met studeren en een baan hebt.
Ik heb ook moeite om de leuke dingetjes bij elkaar te schrapen voor de 360, en ik ben 20.
Haha, tsja, op jouw leeftijd heb je ook nog de verleiding van bier dusja, of dat helpt.R420R schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:32:
[...]
Geen zorgen, je blijft arm tot je klaar bent met studeren en een baan hebt.
Ik heb ook moeite om de leuke dingetjes bij elkaar te schrapen voor de 360, en ik ben 20.
verschil tussen 16:9 verhouding van de spellen, en de 16:10 verhouding van het beeldscherm.Kn4kw0r5t schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:38:
[...]
Haha, tsja, op jouw leeftijd heb je ook nog de verleiding van bier dusja, of dat helpt.![]()
Maargoed, zal maar weer stoppen met offtopic gebeuren.
Weet niet of het al eerder is behandeld maar nu ik toch een reactie schrijf.. Vanwaar die zwarte randen op een monitor met resolutie 1680x1050 op de 360? Heb dus een 226BW en op me 360 1680x1050 ingestelt, toch zwarte randen.
Edit: Zwarte randen boven en onder trouwens.
Anoniem: 37384
Ik speel ook nooit tot de 1000G, op spellen als NBA2K6 en CSI naSagat schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:55:
[...]
Voor de console verzamelingMooie uitspraak, ben zelf enigsinds verzamelaar omdat ik nooit oude consoles wil weggooien/verkopen. Maar goed kom zelf 'maar' tot 9 360 games (ex xbla spul) en ik heb nog lang niet alles uitgespeeld, let alone de achievements gemaxed. Respect als je dat wel kan ondanks je vrijetijd stelende baan, katten en vriendin
(ik heb nog nie een katte nie, maar wel sagat jr
)
Lange goed gereviewde games: oblivion, mass effect, lost oddesey, fall out 3 maar iets doet mij vermoedden dat jij deze titels of al (lang) hebt of ze niet wilt hebben. Weet trouwens niet of je van sports games houdt maar de carriere modi van games als pes/fifa zijn voor mij ook altijd tijd vreters.
offtopic, wil zelf nog wel een ps3 voor super stardust en wipeout, maar een wii wil ik nog liever, en mijn 360 had daar nog voorkeur boven, mijn elite is besteld, de rest komt later wel. /xmas gedachte, en mijn huidige 360 gaat naar mijn achterneefje, die zat al jaren te slijmen bij zijn ouders om er een te krijgen /xmas gedachte off
Ik kom nooit verder dan de de grote kamer voor de kleine gang naar de cockpit. Oneindig veel mannetjes komen naar je toegerend. Ik heb een keer voor de ol eens met slow-motion en infinite ammo op het meest makkelijke level gespeeld, en wanneer ik normaal ging schieten kwamen er veel vijanden uit de gang. Als ik snel ga spawnen ze nog niet en is het best wel leeg daar.Anoniem: 37384 schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:27:
EINDELIJK de Mile high club achievement gehaald net (CoD4)![]()
Vanmiddag al een keer gehad dat ik 1 op 1 kwam met die laatste vent met die hostage, maar toen gemist.
Jezus wat is dat een klote stuk zeg.
Ik speel meestal wel tot 600/900 range dan zie je bij mij dat ik echt spel erg leuk vondt leuk genoeg om dat miereneukerij achiefments te halen want ja dat soort spellen heb ikExorcist schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:05:
[...]
Ik speel ook nooit tot de 1000G, op spellen als NBA2K6 en CSI na
Een en ander valt dus prima te combineren!
Heb inmiddels zo''n beetje iedere console die er is en die bekend is of was, kleine hobby. Doe er verder weinig mee.
Gisteren Little Big Planet voor de PS3 gespeeld, en ik ben verkocht. De LBP-pack van 399 komt er zsm, nadat ik mijn oude 360 heb vervangen voor een HDMI versie. Houdt je bezig.
En nee, Oblivion, Stardust en Fallout zijn ook mijn ding niet. Ik ben zoals ik zei erg kieskeurig, Hou erg van sandbox games als Crackdown, GTA en SR, en ook sport/race spellen als Fifa en Forza. Genoeg te verzamelen op dat punt echter, ik denk dat ik toch ook maar voor Mirror's Edge ga. Bijzonder spel
Tja misschien zijn je firewall instellingen op je lan verbinding toch niet zo goed gedaan? Of de bedrading is niet goed meer beetje gokken vanaf afstandje i gues.Mr.Graveheart schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:13:
[...]
Schiet mij maar lek.
Gooi net de schakelaar van m'n wireless connection om.
Hoppa, Media Extender gevonden. Ik snap echt niet wat ik nu verkeerd doe via m'n bedrading...
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 253596 op 23-11-2008 21:48 ]
Ik heb een goede baan, vriendin en 5 katten. En een 360 met 25 games.Sagat schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:55:
[...]
Voor de console verzamelingMooie uitspraak, ben zelf enigsinds verzamelaar omdat ik nooit oude consoles wil weggooien/verkopen. Maar goed kom zelf 'maar' tot 9 360 games (ex xbla spul) en ik heb nog lang niet alles uitgespeeld, let alone de achievements gemaxed. Respect als je dat wel kan ondanks je vrijetijd stelende baan, katten en vriendin
(ik heb nog nie een katte nie, maar wel sagat jr
)
Lange goed gereviewde games: oblivion, mass effect, lost oddesey, fall out 3 maar iets doet mij vermoedden dat jij deze titels of al (lang) hebt of ze niet wilt hebben. Weet trouwens niet of je van sports games houdt maar de carriere modi van games als pes/fifa zijn voor mij ook altijd tijd vreters.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Anoniem: 57899
Even een correctie in gedachtengang, wat gebeurt er als jij met je xbox online gaat met onmogenlijk veel spyware sites. Als microsoft dat doet is het slim een reset knop in te bouwen if ye know what I meanAnoniem: 57899 schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:44:
Heb vandaag die update erop geknald. Maar ik had begrepen dat je nu ook zou moeten kunnen browsen met IE. Maar ik kan het helaas niet vinden. Maw, browsen op sites kan nog steeds niet met de xbox??
Alle popus laten openen in tabs en exe downloads etc uitschakelen. En een mogelijkheid om je hele xbox gebeuren te backuppenAnoniem: 253596 schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:50:
[...]
Even een correctie in gedachtengang, wat gebeurt er als jij met je xbox online gaat met onmogenlijk veel spyware sites. Als microsoft dat doet is het slim een reset knop in te bouwen if ye know what I mean
Daarnaast ja het kan maar alleen via mediacenter en dan je pc als extender er zit een beperkte browser in mediacenter verborgen die kun je dan in menu tevoorschijnhalen en dan kun je browse als je pc / xbox verbonden zijn.
Geloof je zelf ik heb geen zin dat een spyware site mijn firmware gaat flashen als wisegy grapje, aangezien dat mogenlijk is. En moet je continue ook je hhd of memory card eruit trekken want stel dat er iets opgeslagen op wordt lolz.ikt schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:15:
[...]
Alle popus laten openen in tabs en exe downloads etc uitschakelen. En een mogelijkheid om je hele xbox gebeuren te backuppen
Geen idee omdat er hiazo al geluid was denk dat ik ongeveer snapt wat je bedoelt, maar hij laad dan als je spel uit gaat om het spel te weergeven in dash stel dat je cd snel verwisselt voordat je dash er al is dan laad hij hem alvast. Als je autorun niet aanhebt natuurlijk lolSoundWave729 schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:20:
Merkte vandaag iets tijdens het afspelen van een DVD op me 360 (DVD speler heeft het begeven vandaag >_<). De 360 maakt aanzienlijk minder geluid terwijl hij een DVD afspeelt. Hij ging weer tekeer toen de dashboard startte (geen disc erin). Was dit er al sinds voor de NXE update? Ik heb et nog nooit eerder gemerkt.
Komt omdat de drive dan op single speed draait.SoundWave729 schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:20:
Merkte vandaag iets tijdens het afspelen van een DVD op me 360 (DVD speler heeft het begeven vandaag >_<). De 360 maakt aanzienlijk minder geluid terwijl hij een DVD afspeelt. Hij ging weer tekeer toen de dashboard startte (geen disc erin). Was dit er al sinds voor de NXE update? Ik heb et nog nooit eerder gemerkt.
Die is niet zo moeilijk hoor, gewoon met je gravity gun opvangen en terugschietenAnoniem: 253596 schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:37:
[...]
Ik speel meestal wel tot 600/900 range dan zie je bij mij dat ik echt spel erg leuk vondt leuk genoeg om dat miereneukerij achiefments te halen want ja dat soort spellen heb ikBijv in half life moet je van een elite soldier een energy ball vallen, nou hoezo onmogenlijk en dan hem ermee vermoorden
gees...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De gnome achievement is de leukste die ik ooit heb gehaald. Mis alleen de portal achievements (dus die challenges brons, zilver en goud)Sh0ckTr00per schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:49:
[...]
Die is niet zo moeilijk hoor, gewoon met je gravity gun opvangen en terugschietenOrange Box heb ik qua achievements wel opgegeven. Ik mis daar nog wat losse dingen als die gnome in de raket stoppen in Episode 2 en de advanced portal challenges. Ik probeer wel altijd 75% te halen maar ga in principe wel altijd voor alles
Van het weekend wel Assassin's creed aan de kant gelegd na met 59/60 Templars te zijn blijven zitten
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als ik dat zo zie ben ik er niet rouwig omMatthijs Hoekstra schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:03:
Leuk om de ervaringen te lezen. Vind de NXE update goed geslaagd.
OK, beetje patsen met kleren die jullie niet kunnen kiezen
[afbeelding]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
misschien gaat de dashboard wel kijken wat er in de DVD speler van de xbox zit. meer zou ik er eigenlijk niet op kunnen verzinnen. of MS slaat gegevens op om te kijken of je geen illegale spel in je drive hebt zittenBM schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:50:
Dat verklaard waarom hij stiller is bij het afspelen van dvd's, dan bij het afspelen van gamediscs. Het verklaard echter niet waarom hij herrie gaat maken als je naar dashboard gaat (zonder disc).
Geloof niet dat het weergeven van een dashboard veel zwaarder is dan het afspelen van een dvd
ik zie dat jammergenoeg Aerosmith weer gewoon 39,99 euro is. Was dit een tijdelijke actie van GH?PWM schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:02:
Gamehubs heeft mooie aanbiedingen. Niet allemaal toppers, maar er zitten er zeker een paar tussen(en ja, allemaal regiovrij)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 155599
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-11-2008 12:17 ]
Anoniem: 169877
Ik heb onlangs gelezen dat ze daar in de toekomst ook meer mee willen gaan doen, bijvoorbeeld een speciale gun die je Avatar vast kan houden als je een bepaalde achievement hebt unlocked. Zou inderdaad erg grappig zijn.Anoniem: 155599 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:16:
Die achievements zou ik best graag willen terug zien in mijn avatar. Soort van achievement point shop net zoals in doa4 online.
Dvdcrave in Australië?dangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:47:
beste mensen,
ik heb hier voorheen al gelezen dat er enkele websites zijn waar je goedkoop spellen kunt bestellen. waaronder gamehubs, maar ik herinner me ook een andere website die genoemd werd, ben alleen de naam kwijt. kan iemand mij even een richting op helpen.
met namelijk op zoek naar wat oudere games die wel erg goed zijn. denk aan bioshock bijvoorbeeld. alleen die zijn ij gamehubs dus niet te vinden vandaar deze vraag.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Het dashboard is idd zwaarder dan het afspelen van een dvd.BM schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:50:
Dat verklaard waarom hij stiller is bij het afspelen van dvd's, dan bij het afspelen van gamediscs. Het verklaard echter niet waarom hij herrie gaat maken als je naar dashboard gaat (zonder disc).
Geloof niet dat het weergeven van een dashboard veel zwaarder is dan het afspelen van een dvd
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Kingdom of Kefflings is zooo verslavendPWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:33:
Voor de liefhebber, de totale downloads van deze week en all-time, van alle XBLA games:
http://news.vgchartz.com/news.php?id=2569
[ Voor 12% gewijzigd door HarmoniousVibe op 24-11-2008 12:51 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Wel grappig dat men op jou wel normaal reageert. Toen ik riep dat het traag was, lag het aan mij...fr3z schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:37:
Ligt het nou aan mij of is het nieuwe dashboard echt zo traag
Vooral als ik op de xBox knop druk dan duurt het zeker wel een paar seconden totdat ie helemaal geladen is.
Ook als je je snel verplaats in het menu blijft ie wel is hangen..
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb het spel volledig gemist. Vanavond maar eens proberenLB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:50:
[...]
Kingdom of Kefflings is zooo verslavend. Hij doet het wel extreem goed in vergelijking met andere XBLA games gezien het feit dat hij nog maar een week uit is.
Het is geen vechtspel pur sang. Het is een adventure achtige game volgens mij. Ik heb het vorige Naruto deel gespeeld en daar was het 90% adventure, dus rennen springen en verzamelen, en 10% een vechtspel.TheKillingBean schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:28:
Heeft iemand al Naruto broken bond gespeelt? Lijkt mij een leuke vechtspel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
thanks ga ernaar kijken maar dat was niet de ene die ik bedoelde.
Het Games Import topicdangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:23:
[...]
hij werd samen met gamehubs genoemd. ben even de naam kwijt. kan er niet meer op komen.
Kijk even op budgetgaming.nl, is ook een topsite...dangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:23:
[...]
hij werd samen met gamehubs genoemd. ben even de naam kwijt. kan er niet meer op komen.
dank allebei, ik ga daar kijken. volgens mij was het ook budgetgaming wat eerder genoemd werdWalkman schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:26:
[...]
Kijk even op budgetgaming.nl, is ook een topsite...
3 games zonder problemen binnen gekregen met de normale verzendmethode, en alles binnen 1 week.Dosed schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:55:
Even een vraagje tussendoor. Klopt het dat je bij Gamehubs geen UPS meer kan selecteren als verzend methode? Of is de normale verzend methode betrouwbaar genoeg?
Helaas, dat verhaal blijkt dus gewoon absoluut niet te kloppen. Het blijft hetzelfde. Die hogere drempel geldt alleen voor de invoerrechten van 3.5%. Er komt gewoon 19% bij, ook onder de 150,-Phusebox schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:57:
Vanaf 1 december kun je overigens weer UPS kiezen waarschijnlijk. Dan gaat de import drempel omhoog.
Kopen via internet of postorder buiten de Europese Unie (vanaf 1 december 2008)
Koopt u goederen via internet of bij een postorderbedrijf buiten de Europese Unie? En is de waarde van de goederen € 22 of minder (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u geen douanerechten en geen omzetbelasting te betalen.
Is de waarde van de goederen € 22 of meer, maar niet meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u bij invoer geen douanerechten, maar wel omzetbelasting te betalen.Is de waarde meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten) dan moet u douanerechten en omzetbelasting betalen.
[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 24-11-2008 15:05 ]
Hmm maar je kunt wel als je zelf reist vanuit de VS bijvoorbeeld 475 euro meenemen belastingvrij. Raar dat ze dan zo'n enorm verschil daarin maken.PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:02:
[...]
Helaas, dat verhaal blijkt dus gewoon absoluut niet te kloppen. Het blijft hetzelfde. Die hogere drempel geldt alleen voor de invoerrechten van 3.5%. Er komt gewoon 19% bij, ook onder de 150,-
[...]
Bedrag belastingvrije invoer flink omhoogPWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:02:
Helaas, dat verhaal blijkt dus gewoon absoluut niet te kloppen. Het blijft hetzelfde. Die hogere drempel geldt alleen voor de invoerrechten van 3.5%. Er komt gewoon 19% bij, ook onder de 150,-
[...]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat is dus als jezelf iets meeneemt uit een niet-EU land.Gunner schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:06:
[...]
Bedrag belastingvrije invoer flink omhoog
Dus hier klopt niets van?
Ja en neeGunner schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:06:
[...]
Bedrag belastingvrije invoer flink omhoog
Dus hier klopt niets van?
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 24-11-2008 15:12 ]
Of de wetgeving is weer eens onduidelijk...PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:10:
[...]
Veel artikelen (ook Telegraaf) melden, tot op de dag van vandaag, dat je bijvoorbeeld vanaf 1 december goedkoper een Ipod kan bestellen. De consumentengids had het zelfs volledig doorgerekend per artikel, en kranten hadden ook lijstjes opgesteld. Helaas, ze hebben gewoon niet goed gelezen (of de Douane heeft niet goed gelezen).
Belastingdienst. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerPhusebox schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:19:
[...]
Of de wetgeving is weer eens onduidelijk...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Het verschil is om precies te zijn 150,- minus 22,- x 3,5% = 4,48.kmf schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:39:
Nou, je mag wel MEER dan 22 euro bestellen zonder douanerechten te betalen, maar je moet wel weer omzetbelasting betalen.
http://www.douane.nl/part...aankopen-04.html#P92_6003
en de bekende online gamepeveranciers zoals gamehubs en play.com vallen niet binnen de EU neem ik aan?PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:40:
[...]
Het verschil is om precies te zijn 150,- minus 22,- x 3,5% = 4,48.
Dat is niet een bedrag waarvoor je een paar maanden wacht met bestellen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Play.com levert volgens mij uit de UK, dus da's geen probleem.dangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:53:
[...]
en de bekende online gamepeveranciers zoals gamehubs en play.com vallen niet binnen de EU neem ik aan?
Ik heb ook Rise of a Ninja, maar ik kom al niet voorbijuchiha tijntje schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:52:
[...]
Het is geen vechtspel pur sang. Het is een adventure achtige game volgens mij. Ik heb het vorige Naruto deel gespeeld en daar was het 90% adventure, dus rennen springen en verzamelen, en 10% een vechtspel.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Anoniem: 155599
Hun vorige spel was infinite undiscovery, als het daar op lijkt..abandon all hope.LB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:01:
Jammer dat The Last Remnant zo tegen schijnt te vallen. Had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht.
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-11-2008 18:29 ]
Volgens mij betekend een 7 (gem. score), dat een liefhebber er heel veel plezier mee kan hebbenLB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:01:
Jammer dat The Last Remnant zo tegen schijnt te vallen. Had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht.
Voor een gemiddelde score vind ik het (relatief) aan de lage kant. Eternal Sonata en Tales of Versperia hebben een Metacritic-score van 8.0, zowel Infinite Undiscovery en Last Remnant zitten nu op 6.8PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:48:
[...]
Volgens mij betekend een 7 (gem. score), dat een liefhebber er heel veel plezier mee kan hebben
Hoe oud is alles? Je kan ook gewoon je advertentie op marktplaats zetten of in de V&A, en dan mensen laten bieden. Werkt eigenlijk altijd wel goed, en dan kom je vanzelf erachter of mensen nog hoger gaan of niet.Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:51:
Kan iemand me misschien helpen met een goede prijs voor mijn Xbox360 20gb HDMI + 3 wireless Controllers + Far Cry 2 + wired headset + alle bijbehorende kabels?
Zit dus te denken die te verkopen en vervolgens een 60gb variant op te pikken uit de winkel.
Maargoed, met de NXBL expierence ben ik meer dan blij, dat spellen op de hdd opslaan is geweldig. Vandaar dat ik nu ook een 60gb variant nodig heb haha.
Niet gezien, ik gebruik gewoon de volumemixer en HDaudiomanager van windows vista op mijn 2de scherm, ff streaming radio en en de game afstellen klaar.orange.x schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:58:
[.....]
Omdat ik mijn Xbox direct op mijn PC speakerset aangesloten heb komt het geluid nogal hard over de speakers. Hierdoor moet ik in iedere game het geluid drastisch terugschroeven. Zoals ik al zei, kon ik niet in de instellingen voor de update iets vinden voor het geluid, om dat in zijn totaal zachter te zetten. Zit dat er nu wel in? Tkan natuurlijk zijn dat ik het in eerste instantie al gemist heb![]()
[...]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Videoreview: http://www.gametrailers.com/player/43107.htmlymmv schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:20:
[...]
Voor een gemiddelde score vind ik het (relatief) aan de lage kant. Eternal Sonata en Tales of Versperia hebben een Metacritic-score van 8.0, zowel Infinite Undiscovery en Last Remnant zitten nu op 6.8
Overigens is het weer typisch dat een Unreal Engine 3-game weer aftrekpunten krijgt vanwege grafische problemen. Het is niet de eerste UE3-game met problemen, denk maar aan de popup in Mass Effect of de laadtijden in Lost Odyssey. Jammer dat zoveel developers massaal Epic geloofden in 2005/2006, want daar plukken we nu nog de wrange vruchten van. Er zijn maar heel weinig devs (afgezien van Epic natuurlijk) die werkelijk mooie dingen maken met UE3 zonder grafische problemen en die typische plastic UE3-look.
Bier, Whiskey en Metal!!
Bij de 120GB HD zit een USB-transfercable. Die doe je tussen de nieuwe HD en je Xbox. Meegeleverde DVD starten op je 360 en al je data wordt in anderhalf uur overgezet cq leeggepompt. Daarna 20GB eraf, 120GB erop en je kunt beginnen (Ik weet overigens niet of zo'n kabel ook bij de 60GB geleverd wordt)LordMithril schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:59:
Zit hier ff met een vraag waar ik verbazend genoeg tot nu toe geen goed antwoord op heb kunnen vinden.
Heb hier nog een oude 20GB schijf aan mn 360 hangen en wil deze gaan upgraden naar een 60(starter pakket) of 120(losse disk) (enige 2 die ik nog on vinden).
Maar hoe zet ik dan mijn data over naar die andere schijf? Heb iets gelezen over een kabeltje ofzo maar daar scheen je weer een 2de 360 voor nodig te hebben![]()
Iemand met een linkje ofzo waar duidelijk staat hoe en wat?
[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 24-11-2008 21:06 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 275034
Over Gundam gesproken wanneer komt Mobile Suite: One Year War in europa uit?LordMithril schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:15:
Kijk aan jullie heb ik wat
Binnenkort dan maar eens die 120GB halen.
Btw, mensen hier in bezit van Armored Core: for Answer?
Heb wat reviews enzo ervan gelezen maar ben er nog niet echt uit of het wat is.
* LordMithril is een redelijke Gundam addict dus kwa setting zit het wel goed maar meer controls enzo?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Anoniem: 142689
Heb je geen last van de framerate? Ik werd er gewoon misselijk van tijdens het spelen. Alleen als ik helemaal inzoomde was het wel te doen.. wel jammer want het leek me wel een grappig spel.LB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:50:
[...]
Kingdom of Kefflings is zooo verslavend. Hij doet het wel extreem goed in vergelijking met andere XBLA games gezien het feit dat hij nog maar een week uit is.
[ Voor 27% gewijzigd door maartend op 24-11-2008 22:42 ]
Is de oude schijf daarna meteen leeg of moet je die apart formatteren voor gebruik in een andere xbox? Mijn vriendin heeft nl. een 360 Arcade en kan mijn oude schijf dan installeren..PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:09:
De Transferkit werkt van:De kit bestaat uit 1 kabel en 1 disc, en je hebt hem maar eenmalig nodig.
- 20GB > 60GB
- 20GB > 120GB
- 60GB > 120GB
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 35% gewijzigd door Mutatie op 25-11-2008 01:09 ]
Het is armored core 4 maar dan grotere area's en ubisoft is dit ker de publisher. Armored core 4 was geweldig for anser is helemaal geweldig als je van grote landschappen en mechbattles houdt. Enige nadeel van 4 was dat allemaal te kleine levels waren en bij die versie is dat meer dan opgelostLordMithril schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:15:
Kijk aan jullie heb ik wat
Binnenkort dan maar eens die 120GB halen.
Btw, mensen hier in bezit van Armored Core: for Answer?
Heb wat reviews enzo ervan gelezen maar ben er nog niet echt uit of het wat is.
* LordMithril is een redelijke Gundam addict dus kwa setting zit het wel goed maar meer controls enzo?
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 253596 op 25-11-2008 09:13 ]
Anoniem: 169877
Ok dat begrijp ik, maar je als je VS doet of online dan is het alleen vechten toch?uchiha tijntje schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:52:
[...]
Het is geen vechtspel pur sang. Het is een adventure achtige game volgens mij. Ik heb het vorige Naruto deel gespeeld en daar was het 90% adventure, dus rennen springen en verzamelen, en 10% een vechtspel.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Bij de MM hebben ze die groene "PES" controllers hangen, die hebben een nieuw en verbeterde D-pad.Mutatie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:41:
Morgen ff kijken naar die Madcatz controller, die van de 360 is bout dus anders heeft alsnog geen nut.
Er zijn nog steeds geen andere controllers met een goed d-pad (behalve madcatz maar die is met snoer) of een stick niet?
Ja... check ook : [Multi] Guitar Hero World TourAnoniem: 169877 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:13:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de gitaren van de eerdere versies van Guitar Hero te gebruiken voor Guitar Hero World Tour???
Hopelijk met de engine die voor GeoW2 werd gebruikt nu meer succes? Hij lijkt op vele punten verbeterd namelijk.ymmv schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:20:
[...]
Overigens is het weer typisch dat een Unreal Engine 3-game weer aftrekpunten krijgt vanwege grafische problemen. Het is niet de eerste UE3-game met problemen, denk maar aan de popup in Mass Effect of de laadtijden in Lost Odyssey. Jammer dat zoveel developers massaal Epic geloofden in 2005/2006, want daar plukken we nu nog de wrange vruchten van. Er zijn maar heel weinig devs (afgezien van Epic natuurlijk) die werkelijk mooie dingen maken met UE3 zonder grafische problemen en die typische plastic UE3-look.
heb zelf laatst de limited edition groene pes controller gehaald. deze zou een verbeterde pad moeten hebben. het speelt ieder geval prima met street fighter 2.Mutatie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:41:
Yesssss... de 26e Streetfighter HD!!![]()
Dat wordt in 3 jaar m'n eerste arcade game![]()
Morgen ff kijken naar die Madcatz controller, die van de 360 is bout dus anders heeft alsnog geen nut.
Er zijn nog steeds geen andere controllers met een goed d-pad (behalve madcatz maar die is met snoer) of een stick niet?
NXE bevalt mij persoonlijk prima, guide menu werkt bij mij veel soepeler en vind hem veel toegankelijker, erg mooi uiterlijk en alles vindbaar, enkel opstart lijkt heel iets langer. En dan gamen zonder die rotherrie = na 3 jaar![]()
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Volgens mij als je op je guide toets drukt en naar links gaat naar marketplace.maartend schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:42:
Leuk.
Kan ik in die nieuwe XNE heel de redeem code niet meer vinden.
Waar o waar?
Laat maar, hebbes, via de grote groene (bij sommige rode) knop
[ Voor 14% gewijzigd door Borgoth op 25-11-2008 12:06 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ja, had ik onlangs nog gedaan. 120GB laptop schijf van western digital voor 50 euro gekocht en compatibel gemaakt met de xbox. werkt als een tiet. Data kan je overzetten vanaf de PC.kmf schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:30:
Heeft iemand eens geprobeerd om de HDD up te graden met een non-ms hdd? http://www.youtube.com/watch?v=3WR9inneEkA
Voor 3 tientjes verschil bespaar ik me de moeite, en het bijkomende risico van een ban.alvv schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:05:
[...]
Ja, had ik onlangs nog gedaan. 120GB laptop schijf van western digital voor 50 euro gekocht en compatibel gemaakt met de xbox. werkt als een tiet. Data kan je overzetten vanaf de PC.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 25-11-2008 10:21 ]
wou het ook doen. maar word je daarmee niet gebanned door MS? ten minste die geruchten gaan wel rondalvv schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:05:
[...]
Ja, had ik onlangs nog gedaan. 120GB laptop schijf van western digital voor 50 euro gekocht en compatibel gemaakt met de xbox. werkt als een tiet. Data kan je overzetten vanaf de PC.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq