Het Xbox 360 ervaringen Topic #55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Haha,misschien wisten jullie't al maar als je bij het foto's maken voor je avatar dus op je lb drukt..
Krijg je ook allemaal gekke gezichten :

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/fr3z/avatarpic-l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253596

fr3z schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:07:
Haha,misschien wisten jullie't al maar als je bij het foto's maken voor je avatar dus op je lb drukt..
Krijg je ook allemaal gekke gezichten :

[afbeelding]
Ik heb zelf alleen foto van de zijkant van me gezicht genomen als avatar :P beetje "cool" look die bij zonnebril past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ze doen het ook leuk als avatar hier op GOT
<---

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253544

Hebben meer mensen hier dat ze geen DVD's meer kunnen kijken op de 360 na de update? Ik krijg continu de melding 'HDCP secure link not found' en dan een scherm met een groot Xbox 360 logo te zien. Zoeken op Google levert niet zo veel op, dus ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben? Erg jammer aangezien ik toch ook een Xbox 360 gekocht heb op films te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:10

Sagat

Is pappa x2!

Exorcist schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:01:
[...]
Ik ben een redelijke Achievement-hoer en speel meestal mn spellen uit. Ik heb momenteel 25 (originele) games voor de 360, maar ben wel kieskeurig. Ik koop alleen games waarvan ik zeker weet dat ik ze ga uitspelen.
*snip*
Dus nee, ik kan me nu even niet bedenken wat ik nog zou kunnen kopen waarmee ik een goede tijd beleef. Wel komt er nog een PS3, maar dat is dan meer voor de console verzameling en spellen als Buzz en LBP.
:)
Voor de console verzameling _/-\o_ Mooie uitspraak, ben zelf enigsinds verzamelaar omdat ik nooit oude consoles wil weggooien/verkopen. Maar goed kom zelf 'maar' tot 9 360 games (ex xbla spul) en ik heb nog lang niet alles uitgespeeld, let alone de achievements gemaxed. Respect als je dat wel kan ondanks je vrijetijd stelende baan, katten en vriendin :P (ik heb nog nie een katte nie, maar wel sagat jr :*) )

Lange goed gereviewde games: oblivion, mass effect, lost oddesey, fall out 3 maar iets doet mij vermoedden dat jij deze titels of al (lang) hebt of ze niet wilt hebben. Weet trouwens niet of je van sports games houdt maar de carriere modi van games als pes/fifa zijn voor mij ook altijd tijd vreters.

offtopic, wil zelf nog wel een ps3 voor super stardust en wipeout, maar een wii wil ik nog liever, en mijn 360 had daar nog voorkeur boven, mijn elite is besteld, de rest komt later wel. /xmas gedachte, en mijn huidige 360 gaat naar mijn achterneefje, die zat al jaren te slijmen bij zijn ouders om er een te krijgen /xmas gedachte off

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 253544 schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:30:
Hebben meer mensen hier dat ze geen DVD's meer kunnen kijken op de 360 na de update? Ik krijg continu de melding 'HDCP secure link not found' en dan een scherm met een groot Xbox 360 logo te zien. Zoeken op Google levert niet zo veel op, dus ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben? Erg jammer aangezien ik toch ook een Xbox 360 gekocht heb op films te kunnen kijken.
Nee geen last van, ben nu zelfs een film aan 't kijken (naja, kleine pauze, maar goed :P)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:21

Graveheart

Say what?

Anoniem: 253596 schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:59:
[...]

Poorten toewijzen tot je ip nummer hoeft niet bij de 360 of bij windows omdat die UPnP ondersteunen ga naar Advanced / Napt / UPnP / zet die op full save settings dan even je modem aan uit doen mogenlijk zeker je xbox en pc en hij zal zelf de poorten mappen die hij gebruikt zonder dat jij hoeft te doen dat zou in theory je probleem moeten oplossen daarna proberen opnieuw als extender toe te voegen.

( ik heb zelf nooit poorten gemapt voor 360 UPnP all the way :P) en als dat niet wilt werken kun je via telnet de firewall in je modem uit gooien dan mag niks het meer tegenhouden maar hiazo zou het lokaal moeten zijn en UPnP zou dat meer dan prima moeten kunnen regelen extern overigens ook normaal gesproken.
Schiet mij maar lek.
Gooi net de schakelaar van m'n wireless connection om.
Hoppa, Media Extender gevonden. Ik snap echt niet wat ik nu verkeerd doe via m'n bedrading...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:22:
[...]

Ik heb ze gewoon beide gehouden :) 1'tje beneden en 1 op de slaapkamer
Ben 14, geen werk en weinig geld hehe. Net weer Guitar Hero WT en COD5 aangeschaft dus dat werkt ook niet bepaald mee :P Maar da's een must, en een Elite niet. Maargoed, denk dat ik tegen eind December toch maar een Elite ga halen en me huidige pro hdmi uit April 2008 verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-05 18:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Kn4kw0r5t schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:28:
[...]

Ben 14, geen werk en weinig geld hehe. Net weer Guitar Hero WT en COD5 aangeschaft dus dat werkt ook niet bepaald mee :P Maar da's een must, en een Elite niet. Maargoed, denk dat ik tegen eind December toch maar een Elite ga halen en me huidige pro hdmi uit April 2008 verkoop.
Geen zorgen, je blijft arm tot je klaar bent met studeren en een baan hebt ;).

Ik heb ook moeite om de leuke dingetjes bij elkaar te schrapen voor de 360, en ik ben 20 :P.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
R420R schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:32:
[...]

Ik heb ook moeite om de leuke dingetjes bij elkaar te schrapen voor de 360, en ik ben 20 :P.
Haha, tsja, op jouw leeftijd heb je ook nog de verleiding van bier dusja, of dat helpt. :9~

Maargoed, zal maar weer stoppen met offtopic gebeuren.

Weet niet of het al eerder is behandeld maar nu ik toch een reactie schrijf.. Vanwaar die zwarte randen op een monitor met resolutie 1680x1050 op de 360? Heb dus een 226BW en op me 360 1680x1050 ingestelt, toch zwarte randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
R420R schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:32:
[...]

Haha, tsja, op jouw leeftijd heb je ook nog de verleiding van bier dusja, of dat helpt. :9~

Weet niet of het al eerder is behandeld maar nu ik toch een reactie schrijf.. Vanwaar die zwarte randen op een monitor met resolutie 1680x1050 op de 360? Heb dus een 226BW en op me 360 1680x1050 ingestelt, toch zwarte randen.

Edit: Zwarte randen boven en onder trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49
Kn4kw0r5t schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:38:
[...]

Edit: Zwarte randen boven en onder trouwens.
verschil tussen 16:9 verhouding van de spellen, en de 16:10 verhouding van het beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

EINDELIJK de Mile high club achievement gehaald net (CoD4) :9
Vanmiddag al een keer gehad dat ik 1 op 1 kwam met die laatste vent met die hostage, maar toen gemist.
Jezus wat is dat een klote stuk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:55:
[...]

Voor de console verzameling _/-\o_ Mooie uitspraak, ben zelf enigsinds verzamelaar omdat ik nooit oude consoles wil weggooien/verkopen. Maar goed kom zelf 'maar' tot 9 360 games (ex xbla spul) en ik heb nog lang niet alles uitgespeeld, let alone de achievements gemaxed. Respect als je dat wel kan ondanks je vrijetijd stelende baan, katten en vriendin :P (ik heb nog nie een katte nie, maar wel sagat jr :*) )

Lange goed gereviewde games: oblivion, mass effect, lost oddesey, fall out 3 maar iets doet mij vermoedden dat jij deze titels of al (lang) hebt of ze niet wilt hebben. Weet trouwens niet of je van sports games houdt maar de carriere modi van games als pes/fifa zijn voor mij ook altijd tijd vreters.

offtopic, wil zelf nog wel een ps3 voor super stardust en wipeout, maar een wii wil ik nog liever, en mijn 360 had daar nog voorkeur boven, mijn elite is besteld, de rest komt later wel. /xmas gedachte, en mijn huidige 360 gaat naar mijn achterneefje, die zat al jaren te slijmen bij zijn ouders om er een te krijgen /xmas gedachte off
Ik speel ook nooit tot de 1000G, op spellen als NBA2K6 en CSI na ;)
Een en ander valt dus prima te combineren!
Heb inmiddels zo''n beetje iedere console die er is en die bekend is of was, kleine hobby. Doe er verder weinig mee.

Gisteren Little Big Planet voor de PS3 gespeeld, en ik ben verkocht. De LBP-pack van 399 komt er zsm, nadat ik mijn oude 360 heb vervangen voor een HDMI versie. Houdt je bezig.

En nee, Oblivion, Stardust en Fallout zijn ook mijn ding niet. Ik ben zoals ik zei erg kieskeurig, Hou erg van sandbox games als Crackdown, GTA en SR, en ook sport/race spellen als Fifa en Forza. Genoeg te verzamelen op dat punt echter, ik denk dat ik toch ook maar voor Mirror's Edge ga. Bijzonder spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-05 13:57

ikt

Anoniem: 37384 schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:27:
EINDELIJK de Mile high club achievement gehaald net (CoD4) :9
Vanmiddag al een keer gehad dat ik 1 op 1 kwam met die laatste vent met die hostage, maar toen gemist.
Jezus wat is dat een klote stuk zeg.
Ik kom nooit verder dan de de grote kamer voor de kleine gang naar de cockpit. Oneindig veel mannetjes komen naar je toegerend. Ik heb een keer voor de ol eens met slow-motion en infinite ammo op het meest makkelijke level gespeeld, en wanneer ik normaal ging schieten kwamen er veel vijanden uit de gang. Als ik snel ga spawnen ze nog niet en is het best wel leeg daar. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:05:
[...]

Ik speel ook nooit tot de 1000G, op spellen als NBA2K6 en CSI na ;)
Een en ander valt dus prima te combineren!
Heb inmiddels zo''n beetje iedere console die er is en die bekend is of was, kleine hobby. Doe er verder weinig mee.

Gisteren Little Big Planet voor de PS3 gespeeld, en ik ben verkocht. De LBP-pack van 399 komt er zsm, nadat ik mijn oude 360 heb vervangen voor een HDMI versie. Houdt je bezig.

En nee, Oblivion, Stardust en Fallout zijn ook mijn ding niet. Ik ben zoals ik zei erg kieskeurig, Hou erg van sandbox games als Crackdown, GTA en SR, en ook sport/race spellen als Fifa en Forza. Genoeg te verzamelen op dat punt echter, ik denk dat ik toch ook maar voor Mirror's Edge ga. Bijzonder spel :)
Ik speel meestal wel tot 600/900 range dan zie je bij mij dat ik echt spel erg leuk vondt leuk genoeg om dat miereneukerij achiefments te halen want ja dat soort spellen heb ik :P Bijv in half life moet je van een elite soldier een energy ball vallen, nou hoezo onmogenlijk en dan hem ermee vermoorden :P gees...
Mr.Graveheart schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:13:
[...]

Schiet mij maar lek.
Gooi net de schakelaar van m'n wireless connection om.
Hoppa, Media Extender gevonden. Ik snap echt niet wat ik nu verkeerd doe via m'n bedrading...
Tja misschien zijn je firewall instellingen op je lan verbinding toch niet zo goed gedaan? Of de bedrading is niet goed meer beetje gokken vanaf afstandje i gues.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 253596 op 23-11-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Sagat schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:55:
[...]

Ik heb een goede baan, vriendin en 5 katten. En een 360 met 25 games.
Ik heb voor mezelf de regel gesteld dat ik geen nieuwe game in mijn 360 stop voordat ik niet minimaal 65% GS heb. Dat is niet altijd even makkelijk, en soms zijn games zo slecht dat ik er echt maar de helft uit haal, maar anderen speel ik dan gewoon weer tot 1000/1000. Hoop deze maand nog over de 30.000 GS te gaan.

Mijn voordeel is dat ik iedere dag om 5:15 op sta voor mijn werk, en in het weekend tot 07:00 in bed liggen voor mij uitslapen is. Mijn vriendin staat pas om 11:00 op, en dan heb ik alweer lekker 4 uur kunnen gamen.

Die PS3 komt er misschien ook nog wel, maar op dit moment zie ik de meerwaarde er nog niet van. Er is nog te veel op de 360 wat ik wil spelen, en dan is €400 voor 2 of 3 exclusives gewoon te veel. Mocht die prijsverlaging van de PS3 er in April echt komen en groot genoeg zijn, dan koop ik hem wel van mijn vakantiegeld.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57899

Heb vandaag die update erop geknald. Maar ik had begrepen dat je nu ook zou moeten kunnen browsen met IE. Maar ik kan het helaas niet vinden. Maw, browsen op sites kan nog steeds niet met de xbox?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57899 schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:44:
Heb vandaag die update erop geknald. Maar ik had begrepen dat je nu ook zou moeten kunnen browsen met IE. Maar ik kan het helaas niet vinden. Maw, browsen op sites kan nog steeds niet met de xbox?? :(
Even een correctie in gedachtengang, wat gebeurt er als jij met je xbox online gaat met onmogenlijk veel spyware sites. Als microsoft dat doet is het slim een reset knop in te bouwen if ye know what I mean :p

Daarnaast ja het kan maar alleen via mediacenter en dan je pc als extender er zit een beperkte browser in mediacenter verborgen die kun je dan in menu tevoorschijnhalen en dan kun je browse als je pc / xbox verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 30-05 13:57

ikt

Anoniem: 253596 schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:50:
[...]

Even een correctie in gedachtengang, wat gebeurt er als jij met je xbox online gaat met onmogenlijk veel spyware sites. Als microsoft dat doet is het slim een reset knop in te bouwen if ye know what I mean :p

Daarnaast ja het kan maar alleen via mediacenter en dan je pc als extender er zit een beperkte browser in mediacenter verborgen die kun je dan in menu tevoorschijnhalen en dan kun je browse als je pc / xbox verbonden zijn.
Alle popus laten openen in tabs en exe downloads etc uitschakelen. En een mogelijkheid om je hele xbox gebeuren te backuppen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikt schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:15:
[...]

Alle popus laten openen in tabs en exe downloads etc uitschakelen. En een mogelijkheid om je hele xbox gebeuren te backuppen :o
Geloof je zelf ik heb geen zin dat een spyware site mijn firmware gaat flashen als wisegy grapje, aangezien dat mogenlijk is. En moet je continue ook je hhd of memory card eruit trekken want stel dat er iets opgeslagen op wordt lolz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-04 14:53
Merkte vandaag iets tijdens het afspelen van een DVD op me 360 (DVD speler heeft het begeven vandaag >_<). De 360 maakt aanzienlijk minder geluid terwijl hij een DVD afspeelt. Hij ging weer tekeer toen de dashboard startte (geen disc erin). Was dit er al sinds voor de NXE update? Ik heb et nog nooit eerder gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoundWave729 schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:20:
Merkte vandaag iets tijdens het afspelen van een DVD op me 360 (DVD speler heeft het begeven vandaag >_<). De 360 maakt aanzienlijk minder geluid terwijl hij een DVD afspeelt. Hij ging weer tekeer toen de dashboard startte (geen disc erin). Was dit er al sinds voor de NXE update? Ik heb et nog nooit eerder gemerkt.
Geen idee omdat er hiazo al geluid was denk dat ik ongeveer snapt wat je bedoelt, maar hij laad dan als je spel uit gaat om het spel te weergeven in dash stel dat je cd snel verwisselt voordat je dash er al is dan laad hij hem alvast. Als je autorun niet aanhebt natuurlijk lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SoundWave729 schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:20:
Komt omdat de drive dan op single speed draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 19:39
Anoniem: 253596 schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:37:
[...]
Ik speel meestal wel tot 600/900 range dan zie je bij mij dat ik echt spel erg leuk vondt leuk genoeg om dat miereneukerij achiefments te halen want ja dat soort spellen heb ik :P Bijv in half life moet je van een elite soldier een energy ball vallen, nou hoezo onmogenlijk en dan hem ermee vermoorden :P gees...
Die is niet zo moeilijk hoor, gewoon met je gravity gun opvangen en terugschieten :) Orange Box heb ik qua achievements wel opgegeven. Ik mis daar nog wat losse dingen als die gnome in de raket stoppen in Episode 2 en de advanced portal challenges. Ik probeer wel altijd 75% te halen maar ga in principe wel altijd voor alles :) Van het weekend wel Assassin's creed aan de kant gelegd na met 59/60 Templars te zijn blijven zitten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02

BM

Moderator Spielerij
Dat verklaard waarom hij stiller is bij het afspelen van dvd's, dan bij het afspelen van gamediscs. Het verklaard echter niet waarom hij herrie gaat maken als je naar dashboard gaat (zonder disc).
Geloof niet dat het weergeven van een dashboard veel zwaarder is dan het afspelen van een dvd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sh0ckTr00per schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:49:
[...]

Die is niet zo moeilijk hoor, gewoon met je gravity gun opvangen en terugschieten :) Orange Box heb ik qua achievements wel opgegeven. Ik mis daar nog wat losse dingen als die gnome in de raket stoppen in Episode 2 en de advanced portal challenges. Ik probeer wel altijd 75% te halen maar ga in principe wel altijd voor alles :) Van het weekend wel Assassin's creed aan de kant gelegd na met 59/60 Templars te zijn blijven zitten ;(
De gnome achievement is de leukste die ik ooit heb gehaald. Mis alleen de portal achievements (dus die challenges brons, zilver en goud)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 18:44
Leuk om de ervaringen te lezen. Vind de NXE update goed geslaagd.
OK, beetje patsen met kleren die jullie niet kunnen kiezen ;)

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/HugeM/avatar-body.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Matthijs Hoekstra schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:03:
Leuk om de ervaringen te lezen. Vind de NXE update goed geslaagd.
OK, beetje patsen met kleren die jullie niet kunnen kiezen ;)

[afbeelding]
Als ik dat zo zie ben ik er niet rouwig om :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
BM schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:50:
Dat verklaard waarom hij stiller is bij het afspelen van dvd's, dan bij het afspelen van gamediscs. Het verklaard echter niet waarom hij herrie gaat maken als je naar dashboard gaat (zonder disc).
Geloof niet dat het weergeven van een dashboard veel zwaarder is dan het afspelen van een dvd :)
misschien gaat de dashboard wel kijken wat er in de DVD speler van de xbox zit. meer zou ik er eigenlijk niet op kunnen verzinnen. of MS slaat gegevens op om te kijken of je geen illegale spel in je drive hebt zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Laatst online: 12-04-2024
PWM schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:02:
Gamehubs heeft mooie aanbiedingen. Niet allemaal toppers, maar er zitten er zeker een paar tussen :) (en ja, allemaal regiovrij)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie dat jammergenoeg Aerosmith weer gewoon 39,99 euro is. Was dit een tijdelijke actie van GH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Weet iemand of het ook mogenlijk is om de balk in de nieuwe dash te verwijderen aangezien je op sommige screens geen balk meer ziet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor de liefhebber, de totale downloads van deze week en all-time, van alle XBLA games:

http://news.vgchartz.com/news.php?id=2569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
beste mensen,

ik heb hier voorheen al gelezen dat er enkele websites zijn waar je goedkoop spellen kunt bestellen. waaronder gamehubs, maar ik herinner me ook een andere website die genoemd werd, ben alleen de naam kwijt. kan iemand mij even een richting op helpen.

met namelijk op zoek naar wat oudere games die wel erg goed zijn. denk aan bioshock bijvoorbeeld. alleen die zijn ij gamehubs dus niet te vinden vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Achievements vindt ik ook wel leuk, maar zal er niet altijd moeite voor doen. Sommige spellen zijn zo leuk dat ik het wel doe (bv. Test drive unlimited), maar zoiets als alle pigeons of stunt jumps in GTA zal ik links laten liggen. Heb al moeite genoeg om m'n spellen uit te spelen.

Heb trouwens gisteren een site gevonden waar je kan bijhouden wel spellen je hebt en of je ze uitgespeeld hebt
http://www.backloggery.com/
Heb maar eens m'n collectie ingevuld en blijkt dat ik maar 40% van m'n spellen heb uitgespeeld :/
Als een spel niet leuk is zal ik 'm niet verder spelen, maar die statistiek laat me toch wel even realiseren dat ik nog genoeg leuke games heb om te spelen voordat ik nieuwe ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Die achievements zou ik best graag willen terug zien in mijn avatar. Soort van achievement point shop net zoals in doa4 online.

Het kost niet al te veel, en je doet eindelijk eens wat met die punten.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-11-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Anoniem: 155599 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:16:
Die achievements zou ik best graag willen terug zien in mijn avatar. Soort van achievement point shop net zoals in doa4 online.
Ik heb onlangs gelezen dat ze daar in de toekomst ook meer mee willen gaan doen, bijvoorbeeld een speciale gun die je Avatar vast kan houden als je een bepaalde achievement hebt unlocked. Zou inderdaad erg grappig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:47:
beste mensen,

ik heb hier voorheen al gelezen dat er enkele websites zijn waar je goedkoop spellen kunt bestellen. waaronder gamehubs, maar ik herinner me ook een andere website die genoemd werd, ben alleen de naam kwijt. kan iemand mij even een richting op helpen.

met namelijk op zoek naar wat oudere games die wel erg goed zijn. denk aan bioshock bijvoorbeeld. alleen die zijn ij gamehubs dus niet te vinden vandaar deze vraag.
Dvdcrave in Australië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Heeft iemand al Naruto broken bond gespeelt? Lijkt mij een leuke vechtspel.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

BM schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:50:
Het dashboard is idd zwaarder dan het afspelen van een dvd.
Een grafische omgeving (al dan niet deels 3d) is zwaarder dan het afspelen van een mpeg2 file en heeft dan ook meer koeling nodig :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 30-05 22:48
PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:33:
Voor de liefhebber, de totale downloads van deze week en all-time, van alle XBLA games:

http://news.vgchartz.com/news.php?id=2569
Kingdom of Kefflings is zooo verslavend :). Hij doet het wel extreem goed in vergelijking met andere XBLA games gezien het feit dat hij nog maar een week uit is.

[ Voor 12% gewijzigd door HarmoniousVibe op 24-11-2008 12:51 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
fr3z schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:37:
Ligt het nou aan mij of is het nieuwe dashboard echt zo traag :O
Vooral als ik op de xBox knop druk dan duurt het zeker wel een paar seconden totdat ie helemaal geladen is.
Ook als je je snel verplaats in het menu blijft ie wel is hangen..
Wel grappig dat men op jou wel normaal reageert. Toen ik riep dat het traag was, lag het aan mij...

Maar goed mijn xbox ging ook de dag erna dood... dus daar kan het ook aan liggen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:50:
[...]

Kingdom of Kefflings is zooo verslavend :). Hij doet het wel extreem goed in vergelijking met andere XBLA games gezien het feit dat hij nog maar een week uit is.
Ik heb het spel volledig gemist. Vanavond maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

TheKillingBean schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:28:
Heeft iemand al Naruto broken bond gespeelt? Lijkt mij een leuke vechtspel.
Het is geen vechtspel pur sang. Het is een adventure achtige game volgens mij. Ik heb het vorige Naruto deel gespeeld en daar was het 90% adventure, dus rennen springen en verzamelen, en 10% een vechtspel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
thanks ga ernaar kijken maar dat was niet de ene die ik bedoelde.
hij werd samen met gamehubs genoemd. ben even de naam kwijt. kan er niet meer op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:23:
[...]

hij werd samen met gamehubs genoemd. ben even de naam kwijt. kan er niet meer op komen.
Het Games Import topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:23:
[...]

Kijk even op budgetgaming.nl, is ook een topsite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik heb een externe hdd vol met avi en hd films op mn xbox aangesloten. Nu wil ik graag bij die films album art gebruiken (dus een miniatuur weergave van de filmhoes). Ik heb een wmvhd film op mn hdd staan die op een of andere manier de filmhoes in het video bestand zelf heeft ingebakken, geen idee hoe dat gedaan is maar ziet er erg goed uit.

Verder lukt het me om bij andere wmvhd flims zelf een filmhoes te voorschijn te toveren door in de map een .jpg filetje met dezelfde naam als de film te plaatsen. Dit blijkt echter niet te werken bij .avi films? Volgens dit artikel zou het echter wel moeten werken (zie puntje 21.)?

Is er iemand waarbij dit wel goed werkt en doe ik dus iets verkeerd?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Walkman schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:26:
[...]

Kijk even op budgetgaming.nl, is ook een topsite...
dank allebei, ik ga daar kijken. volgens mij was het ook budgetgaming wat eerder genoemd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:06
Even een vraagje tussendoor. Klopt het dat je bij Gamehubs geen UPS meer kan selecteren als verzend methode? Of is de normale verzend methode betrouwbaar genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dosed schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:55:
Even een vraagje tussendoor. Klopt het dat je bij Gamehubs geen UPS meer kan selecteren als verzend methode? Of is de normale verzend methode betrouwbaar genoeg?
3 games zonder problemen binnen gekregen met de normale verzendmethode, en alles binnen 1 week.

Vanaf 1 december kun je overigens weer UPS kiezen waarschijnlijk. Dan gaat de import drempel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 28-05 09:13
Misschien hele stomme vraag, maar bedacht het me net, en ben morgen pas weer thuis :P Heb et overigens voor de fall update niet kunnen vinden... Maar:

Omdat ik mijn Xbox direct op mijn PC speakerset aangesloten heb komt het geluid nogal hard over de speakers. Hierdoor moet ik in iedere game het geluid drastisch terugschroeven. Zoals ik al zei, kon ik niet in de instellingen voor de update iets vinden voor het geluid, om dat in zijn totaal zachter te zetten. Zit dat er nu wel in? Tkan natuurlijk zijn dat ik het in eerste instantie al gemist heb :)

Ben gisteren ook bezig gegaan met Kungfu Panda. Vind het tot dusver wel geinig spelletje. Nieuwe kopen in de winkel is me denk ik net wat teveel van het goede, maar tis een leuke game om bij je console te krijgen! Speelt prima weg, en zit ook nog wel wat typische Jack Black humor in :) Dus als je daar van houdt, de film leuk vond, is het wel een geinig spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:57:

Vanaf 1 december kun je overigens weer UPS kiezen waarschijnlijk. Dan gaat de import drempel omhoog.
Helaas, dat verhaal blijkt dus gewoon absoluut niet te kloppen. Het blijft hetzelfde. Die hogere drempel geldt alleen voor de invoerrechten van 3.5%. Er komt gewoon 19% bij, ook onder de 150,-
Kopen via internet of postorder buiten de Europese Unie (vanaf 1 december 2008)
Koopt u goederen via internet of bij een postorderbedrijf buiten de Europese Unie? En is de waarde van de goederen € 22 of minder (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u geen douanerechten en geen omzetbelasting te betalen.

Is de waarde van de goederen € 22 of meer, maar niet meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u bij invoer geen douanerechten, maar wel omzetbelasting te betalen.Is de waarde meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten) dan moet u douanerechten en omzetbelasting betalen.

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 24-11-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:02:
[...]

Helaas, dat verhaal blijkt dus gewoon absoluut niet te kloppen. Het blijft hetzelfde. Die hogere drempel geldt alleen voor de invoerrechten van 3.5%. Er komt gewoon 19% bij, ook onder de 150,-

[...]
Hmm maar je kunt wel als je zelf reist vanuit de VS bijvoorbeeld 475 euro meenemen belastingvrij. Raar dat ze dan zo'n enorm verschil daarin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:02:
[...]
Bedrag belastingvrije invoer flink omhoog

Dus hier klopt niets van?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dat is dus als jezelf iets meeneemt uit een niet-EU land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ja en nee :) Er zijn meerdere artikelen geschreven over dit onderwerp.
  • Ja, je kan vanaf 1 december meer spullen meenemen vanuit het buitenland zonder bij te betalen
  • Nee, je kan vanaf 1 december niet extra bestellen vanuit het buitenland, de drempel blijft 22,-
Veel artikelen (ook Telegraaf) melden, tot op de dag van vandaag, dat je bijvoorbeeld vanaf 1 december goedkoper een Ipod kan bestellen. De consumentengids had het zelfs volledig doorgerekend per artikel, en kranten hadden ook lijstjes opgesteld. Helaas, ze hebben gewoon niet goed gelezen (of de Douane heeft niet goed gelezen :+ ).

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 24-11-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:10:
[...]
Veel artikelen (ook Telegraaf) melden, tot op de dag van vandaag, dat je bijvoorbeeld vanaf 1 december goedkoper een Ipod kan bestellen. De consumentengids had het zelfs volledig doorgerekend per artikel, en kranten hadden ook lijstjes opgesteld. Helaas, ze hebben gewoon niet goed gelezen (of de Douane heeft niet goed gelezen :+ ).
Of de wetgeving is weer eens onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Phusebox schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:19:
[...]

Of de wetgeving is weer eens onduidelijk...
Belastingdienst. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker :')

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Nou, je mag wel MEER dan 22 euro bestellen zonder douanerechten te betalen, maar je moet wel weer omzetbelasting betalen.

http://www.douane.nl/part...aankopen-04.html#P92_6003

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kmf schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:39:
Nou, je mag wel MEER dan 22 euro bestellen zonder douanerechten te betalen, maar je moet wel weer omzetbelasting betalen.

http://www.douane.nl/part...aankopen-04.html#P92_6003
Het verschil is om precies te zijn 150,- minus 22,- x 3,5% = 4,48.

Dat is niet een bedrag waarvoor je een paar maanden wacht met bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:40:
[...]

Het verschil is om precies te zijn 150,- minus 22,- x 3,5% = 4,48.

Dat is niet een bedrag waarvoor je een paar maanden wacht met bestellen :P
en de bekende online gamepeveranciers zoals gamehubs en play.com vallen niet binnen de EU neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:02

BM

Moderator Spielerij
Sowieso vind ik play.com vaak niet heel goedkoop qua games, maar goed :)
Heb daar echter nog nooit een douane rekening bij gehad, en d'r zijn toch al verdraaid veel euros die kant op gegaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dangerpaki schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:53:
[...]

en de bekende online gamepeveranciers zoals gamehubs en play.com vallen niet binnen de EU neem ik aan?
Play.com levert volgens mij uit de UK, dus da's geen probleem.

Gamehubs valt er wel buiten.Overigens heb ik nooit problemen met een Gamehubs pakketje gehad, en je bent alsnog goedkoper uit als het wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
uchiha tijntje schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:52:
[...]

Het is geen vechtspel pur sang. Het is een adventure achtige game volgens mij. Ik heb het vorige Naruto deel gespeeld en daar was het 90% adventure, dus rennen springen en verzamelen, en 10% een vechtspel.
Ik heb ook Rise of a Ninja, maar ik kom al niet voorbij
spoiler:
Zabuza
. Kun je mij helpen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Kan iemand me misschien helpen met een goede prijs voor mijn Xbox360 20gb HDMI + 3 wireless Controllers + Far Cry 2 + wired headset + alle bijbehorende kabels?

Zit dus te denken die te verkopen en vervolgens een 60gb variant op te pikken uit de winkel.

Maargoed, met de NXBL expierence ben ik meer dan blij, dat spellen op de hdd opslaan is geweldig. Vandaar dat ik nu ook een 60gb variant nodig heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 30-05 22:48
Jammer dat The Last Remnant zo tegen schijnt te vallen. Had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

LB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:01:
Jammer dat The Last Remnant zo tegen schijnt te vallen. Had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht.
Hun vorige spel was infinite undiscovery, als het daar op lijkt..abandon all hope.

" The Last Remnant is een RPG van Square Enix die op de Unreal Engine 3 loopt.
De game zal twee personages kennen, één typisch Japans personage genaamd Rush en een meer westers personage die nu bekend staat als The Conqueror. De game is turnbased en kent nog steeds veel gelijkenissen met Final Fantasy, al is de game niet ontwikkeld door het Final Fantasy team maar door een team onder Hiroshi Takai (Legend of Mana). "

Damn dat is een behoorlijk commercieel startpunt voor een spel. We willen dat het spel en in japan verkoopt en in het westen.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-11-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:01:
Volgens mij betekend een 7 (gem. score), dat een liefhebber er heel veel plezier mee kan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 01:10
voor mensen zonder credit card en toch de storage upgrade willen doen.
http://www.xboxforum.nl/t...xbox-storage-upgrade.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:48:
[...]

Volgens mij betekend een 7 (gem. score), dat een liefhebber er heel veel plezier mee kan hebben :)
Voor een gemiddelde score vind ik het (relatief) aan de lage kant. Eternal Sonata en Tales of Versperia hebben een Metacritic-score van 8.0, zowel Infinite Undiscovery en Last Remnant zitten nu op 6.8

Overigens is het weer typisch dat een Unreal Engine 3-game weer aftrekpunten krijgt vanwege grafische problemen. Het is niet de eerste UE3-game met problemen, denk maar aan de popup in Mass Effect of de laadtijden in Lost Odyssey. Jammer dat zoveel developers massaal Epic geloofden in 2005/2006, want daar plukken we nu nog de wrange vruchten van. Er zijn maar heel weinig devs (afgezien van Epic natuurlijk) die werkelijk mooie dingen maken met UE3 zonder grafische problemen en die typische plastic UE3-look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 28-05 09:13
Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:51:
Kan iemand me misschien helpen met een goede prijs voor mijn Xbox360 20gb HDMI + 3 wireless Controllers + Far Cry 2 + wired headset + alle bijbehorende kabels?

Zit dus te denken die te verkopen en vervolgens een 60gb variant op te pikken uit de winkel.

Maargoed, met de NXBL expierence ben ik meer dan blij, dat spellen op de hdd opslaan is geweldig. Vandaar dat ik nu ook een 60gb variant nodig heb haha.
Hoe oud is alles? Je kan ook gewoon je advertentie op marktplaats zetten of in de V&A, en dan mensen laten bieden. Werkt eigenlijk altijd wel goed, en dan kom je vanzelf erachter of mensen nog hoger gaan of niet.

Ligt er ook aan hoe "oud" hij is. En waarom verkoop je alle3 je controllers. Als je em tussen de consoles zou plaatsen, zonder game dan zit je dus, als je er een controller bij doet, op een console met controller en 20GB. Afhankelijk van de "ouderom" kan je er misschien wel zo'n 40-50 eu afhalen en dan kan je daar nog 50 bij op doen voor Farcry 2, is gewoon nieuwe game. En dan eventueel meerprijs vragen voor de controllers, 30 / stuk ofzo, als je ze namelijk toch niet gebruikt. Denk dat je dan wel op de console + game op 160 zit ofzo... en dan in hoeverre ze er wat bij willen of wat ze willen bieden :) voor 199 heb je nu namelijk 60GB en 2 games, geen Farcry 2, maar toch :), gewoon laten bieden dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
orange.x schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:58:
[.....]

Omdat ik mijn Xbox direct op mijn PC speakerset aangesloten heb komt het geluid nogal hard over de speakers. Hierdoor moet ik in iedere game het geluid drastisch terugschroeven. Zoals ik al zei, kon ik niet in de instellingen voor de update iets vinden voor het geluid, om dat in zijn totaal zachter te zetten. Zit dat er nu wel in? Tkan natuurlijk zijn dat ik het in eerste instantie al gemist heb :)

[...]
Niet gezien, ik gebruik gewoon de volumemixer en HDaudiomanager van windows vista op mijn 2de scherm, ff streaming radio en en de game afstellen klaar.
Ik heb nu standaard (voor gamen) windows geluiden op 70 %, Line ingang(X360) op 50% en Radio op 40%, ik hoef eigenlijk deze instellingen ook nooit te veranderen voor de Xbox360 van alle games zoals SR2 Fable2 fallout 3 Ninja gaiden 2 (wat is er toch met die sequals)? :P komt er dezelfde geluidssterkte uit dus altijd dezelfde instelling. :)
Enkel met windows games zoals WoW NFS BiBHH FC2 e.d. moet ik nog wel wat eens aanpassen....

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ymmv schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:20:
[...]

Voor een gemiddelde score vind ik het (relatief) aan de lage kant. Eternal Sonata en Tales of Versperia hebben een Metacritic-score van 8.0, zowel Infinite Undiscovery en Last Remnant zitten nu op 6.8

Overigens is het weer typisch dat een Unreal Engine 3-game weer aftrekpunten krijgt vanwege grafische problemen. Het is niet de eerste UE3-game met problemen, denk maar aan de popup in Mass Effect of de laadtijden in Lost Odyssey. Jammer dat zoveel developers massaal Epic geloofden in 2005/2006, want daar plukken we nu nog de wrange vruchten van. Er zijn maar heel weinig devs (afgezien van Epic natuurlijk) die werkelijk mooie dingen maken met UE3 zonder grafische problemen en die typische plastic UE3-look.
Videoreview: http://www.gametrailers.com/player/43107.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34
Zit hier ff met een vraag waar ik verbazend genoeg tot nu toe geen goed antwoord op heb kunnen vinden.
Heb hier nog een oude 20GB schijf aan mn 360 hangen en wil deze gaan upgraden naar een 60(starter pakket) of 120(losse disk) (enige 2 die ik nog on vinden).
Maar hoe zet ik dan mijn data over naar die andere schijf? Heb iets gelezen over een kabeltje ofzo maar daar scheen je weer een 2de 360 voor nodig te hebben :?

Iemand met een linkje ofzo waar duidelijk staat hoe en wat?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
LordMithril schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:59:
Zit hier ff met een vraag waar ik verbazend genoeg tot nu toe geen goed antwoord op heb kunnen vinden.
Heb hier nog een oude 20GB schijf aan mn 360 hangen en wil deze gaan upgraden naar een 60(starter pakket) of 120(losse disk) (enige 2 die ik nog on vinden).
Maar hoe zet ik dan mijn data over naar die andere schijf? Heb iets gelezen over een kabeltje ofzo maar daar scheen je weer een 2de 360 voor nodig te hebben :?

Iemand met een linkje ofzo waar duidelijk staat hoe en wat?
Bij de 120GB HD zit een USB-transfercable. Die doe je tussen de nieuwe HD en je Xbox. Meegeleverde DVD starten op je 360 en al je data wordt in anderhalf uur overgezet cq leeggepompt. Daarna 20GB eraf, 120GB erop en je kunt beginnen (Ik weet overigens niet of zo'n kabel ook bij de 60GB geleverd wordt)

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 24-11-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

Bij een 120GB hdd zit een transfer kit. Je oude schijf klik je dan gewoon vast. Nieuwe schijf gaat via die kit op de usb poort en dan kan je kopiëren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Transferkit werkt van:
  • 20GB > 60GB
  • 20GB > 120GB
  • 60GB > 120GB
De kit bestaat uit 1 kabel en 1 disc, en je hebt hem maar eenmalig nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34
Kijk aan jullie heb ik wat _o_
Binnenkort dan maar eens die 120GB halen.

Btw, mensen hier in bezit van Armored Core: for Answer?
Heb wat reviews enzo ervan gelezen maar ben er nog niet echt uit of het wat is.
* LordMithril is een redelijke Gundam addict dus kwa setting zit het wel goed maar meer controls enzo?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

LordMithril schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:15:

* LordMithril is een redelijke Gundam addict dus kwa setting zit het wel goed maar meer controls enzo?
Over Gundam gesproken wanneer komt Mobile Suite: One Year War in europa uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Heeft iemand eens geprobeerd om de HDD up te graden met een non-ms hdd? http://www.youtube.com/watch?v=3WR9inneEkA

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

LB06 schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:50:
[...]

Heb je geen last van de framerate? Ik werd er gewoon misselijk van tijdens het spelen. Alleen als ik helemaal inzoomde was het wel te doen.. wel jammer want het leek me wel een grappig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:40
Leuk.

Kan ik in die nieuwe XNE heel de redeem code niet meer vinden.

Waar o waar?

Laat maar, hebbes, via de grote groene (bij sommige rode) knop

[ Voor 27% gewijzigd door maartend op 24-11-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:14

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

PWM schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:09:
De Transferkit werkt van:
  • 20GB > 60GB
  • 20GB > 120GB
  • 60GB > 120GB
De kit bestaat uit 1 kabel en 1 disc, en je hebt hem maar eenmalig nodig.
Is de oude schijf daarna meteen leeg of moet je die apart formatteren voor gebruik in een andere xbox? Mijn vriendin heeft nl. een 360 Arcade en kan mijn oude schijf dan installeren.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Op het einde van het proces word de oude schijf leeg gemaakt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:55
Yesssss... de 26e Streetfighter HD!! :*)

Dat wordt in 3 jaar m'n eerste arcade game _O-
Morgen ff kijken naar die Madcatz controller, die van de 360 is bout dus anders heeft alsnog geen nut.
Er zijn nog steeds geen andere controllers met een goed d-pad (behalve madcatz maar die is met snoer) of een stick niet?

NXE bevalt mij persoonlijk prima, guide menu werkt bij mij veel soepeler en vind hem veel toegankelijker, erg mooi uiterlijk en alles vindbaar, enkel opstart lijkt heel iets langer. En dan gamen zonder die rotherrie = na 3 jaar _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Mutatie op 25-11-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LordMithril schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:15:

Het is armored core 4 maar dan grotere area's en ubisoft is dit ker de publisher. Armored core 4 was geweldig for anser is helemaal geweldig als je van grote landschappen en mechbattles houdt. Enige nadeel van 4 was dat allemaal te kleine levels waren en bij die versie is dat meer dan opgelost :P

Overigens hou er rekening me dat dit geen americaanse mech game is dus verwacht niet een makkelijk ridje met het spel. Als je geen goeie gamer bent en gaat lopen miepen omdat spel te moeilijk is moet je het niet doen. Het is op een totaal ander niveau dan mechwarrior was al 100x moeilijker dan dat op de ps1 :p

Ennum ik heb 880/1000 gamerscore van armored core 4, hard en easy maps kan niet alles halen omdat dat wel aantal dagjes training vraagt per level xD

Daarnaast is dit het verhaal dat wereld vervuild is overal kojima besmetting van de oorlogen en de wapens. Mensheid zit nu op vliegende forten en gues what jij mag ze neerhalen. Armored core 4 for anser heb je echt je volledige xbox controller bij nodig en ligt stukken hoger kwa fast pase gameplay dan laten we bijv zeggen halo, cod 4, trailer onderaan van mech battles.

http://www.youtube.com/wa...pcbCFnHas&feature=related

en ja het is een sniper dus heftige actie zit er niet echt in met deze camp newb :P Maargoed kon even niks beters verzinnen. Trailertje van een opgevoerde mech die ene level overnieuw doet.

http://www.youtube.com/wa...ysovBejpE&feature=related

Ik speel Armored Core series al meer dan 10 jaar das ook de reden dat ik een playstation 1, psp, ps2, gekocht heb en nu xbox 360 ! :D Want ja ik heb alle delen, zwaare collectors items :P En van dit filmpje krijg ik persoonlijk elke keer kippevel als ik het zie :P

http://www.youtube.com/wa...hLx5WAid0&feature=related

En um in general dit gebeurt er met newbs die hun ass niet blijven bewegen en geen tank armored core zijn. Dus die niet volledige overkill met armor hebben :P en dan als wisegy stil gaan staan terwijl ze voor speed gebouwdt zijn :P

http://www.youtube.com/watch?v=5LOKAV9polE&NR=1

Dan nog even online multiplayer dis wel armored core 4 en niet ac4a :P

http://www.youtube.com/wa...djbGp92OE&feature=related

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 253596 op 25-11-2008 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de gitaren van de eerdere versies van Guitar Hero te gebruiken voor Guitar Hero World Tour???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
uchiha tijntje schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:52:
[...]

Ok dat begrijp ik, maar je als je VS doet of online dan is het alleen vechten toch?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Mutatie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:41:

Morgen ff kijken naar die Madcatz controller, die van de 360 is bout dus anders heeft alsnog geen nut.
Er zijn nog steeds geen andere controllers met een goed d-pad (behalve madcatz maar die is met snoer) of een stick niet?
Bij de MM hebben ze die groene "PES" controllers hangen, die hebben een nieuw en verbeterde D-pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 169877 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:13:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de gitaren van de eerdere versies van Guitar Hero te gebruiken voor Guitar Hero World Tour???
Ja... check ook : [Multi] Guitar Hero World Tour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
ymmv schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:20:
[...]

Hopelijk met de engine die voor GeoW2 werd gebruikt nu meer succes? Hij lijkt op vele punten verbeterd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 16:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Mutatie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:41:
Yesssss... de 26e Streetfighter HD!! :*)

Dat wordt in 3 jaar m'n eerste arcade game _O-

NXE bevalt mij persoonlijk prima, guide menu werkt bij mij veel soepeler en vind hem veel toegankelijker, erg mooi uiterlijk en alles vindbaar, enkel opstart lijkt heel iets langer. En dan gamen zonder die rotherrie = na 3 jaar _/-\o_ _/-\o_
heb zelf laatst de limited edition groene pes controller gehaald. deze zou een verbeterde pad moeten hebben. het speelt ieder geval prima met street fighter 2.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

maartend schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:42:
Leuk.

Kan ik in die nieuwe XNE heel de redeem code niet meer vinden.

Waar o waar?

Laat maar, hebbes, via de grote groene (bij sommige rode) knop
Volgens mij als je op je guide toets drukt en naar links gaat naar marketplace.

Is er ook niet een makkelijkere manier om online te gaan? Nu moet je guide>connect>inlogcode. Vroeger kon je gewoon inloggen op je dashboard zelf.

Edit:

Ik haat die google-translate shit bij de beschijving van spellen. Bij films van Red vs Blue klopt geen zak. Iemand een idee hoe dat om te zetten in engels?

[ Voor 14% gewijzigd door Borgoth op 25-11-2008 12:06 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 12:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik zag het ook al.... Garnalen??

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

kmf schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:30:
Heeft iemand eens geprobeerd om de HDD up te graden met een non-ms hdd? http://www.youtube.com/watch?v=3WR9inneEkA
Ja, had ik onlangs nog gedaan. 120GB laptop schijf van western digital voor 50 euro gekocht en compatibel gemaakt met de xbox. werkt als een tiet. Data kan je overzetten vanaf de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 13:58

seninha

god's right foot

Yep ;)
Verleden week nog mn 20gig schijf vervangen door een WD120 gig schijf.
Daarna even alle data overgezet via mn PC. (Gamerstag, gamesaves en demos)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
alvv schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:05:
[...]

Ja, had ik onlangs nog gedaan. 120GB laptop schijf van western digital voor 50 euro gekocht en compatibel gemaakt met de xbox. werkt als een tiet. Data kan je overzetten vanaf de PC.
Voor 3 tientjes verschil bespaar ik me de moeite, en het bijkomende risico van een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou zijn we allemaal Tweakers natuurlijk, maar...

De 120GB is inmiddels te vinden voor 70,-. Een goede HD voor in de case kost je 50,-. Voor die 2 tientjes zou ik persoonlijk geen moeite doen. Je hebt dan vol garantie, en een 20GB als backup of om iemand blij te maken.

/EDIT: En ik had dus eerst even op refresh moeten drukken :+

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 25-11-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
alvv schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:05:
[...]

wou het ook doen. maar word je daarmee niet gebanned door MS? ten minste die geruchten gaan wel rond
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.