Het Xbox 360 ervaringen Topic #55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 56.562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De Gesnaakte schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:39:
die nieuwe xbox experience geinstalleerd., en tot mijn verbazing kan ik nu games op mn harddrive kopieren
dus ik meteen Gta4 geprobeerd op die harddisk te krijgen, blijft ie steeds halverwege hangen (wel op hetzelfde moment steeds) dat mn schijf niet te lezen is,

dus ik heel die schijf nagekeken met een lamp erboven, en ja er staan wel wat lichte krasjes op maar die staan op al mn dvd's die ik ooit in die machine gehad heb, verder ziet ie er gewoon helemaal netjes uit
nou heb ik 3 opties,
1 ik ga mn eigen disc kopieren en dan de kopie proberen erop te zetten, zou xbox dat herkennen? (heb nu geen lege dvds hier liggen anders zou ik dat wel geprobeerd hebben)
2. ik ga de disc van mn broertje lenen en dan die erop kopieren en vervolges met mn eigen gta4 disc het spel starten
3 is gewoon een nieuwe cd kopen van gta4 maar da zou toch wel te zot zijn.
al met al heb ik nu zoiets van heb ik weer, zet da ding 1 x in het half jaar een keer aan en nu is mn nieuwe spel $%^ nie goed leesbaar.
Hoe oud is je 360? Eventueel kun je `m ook openschroeven en de laser afstellen naar eigen wens... dat heeft bij mij een hoop ellende opgelost. Heb je wel een multimeter voor nodig..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Optie 2 lijkt mij het meest handige. Optie 1 kan niet en 3 zal zot zijn ja.

@ De Gesnaakte

[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 07-12-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 12:24
Michael Knight schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:44:
[...]

Hoe oud is je 360? Eventueel kun je `m ook openschroeven en de laser afstellen naar eigen wens... dat heeft bij mij een hoop ellende opgelost. Heb je wel een multimeter voor nodig..
2 jaar oud maar ik denk dat ie in zn totaliteit nog geen 20 uur aangestaan heeft, en verder staat ie stof vrij en zo, openschroeven laat ik liever over aan mensen die er verstand van hebben, en zou ik denk ik pas laten doen als ie helemaal niet meer leest
Exorcist schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:45:
Optie 2 lijkt mij het meest handige. Optie 1 kan niet en 3 zal zot zijn ja.

@ De Gesnaakte
heb em net ge-smst en ga em morgen idd even ophalen bij hem. ik hoop dat da het probleem oplost
thx voor de reacties iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275034

Die demo van RE5 gespeeld, en zoals vele al zeggen. Het spel voelt veels te traag aan, zeker als je RE4 gespeeld hebt. En ook voel de guns weinig impact en zijn de controles nog ver te zoeken... hopelijk neemt Capcom de tijd om het spel niet te rushen naar de markt.

Edit: zijn er nog mensen die aankomende vrijdag savonds Halo 3 vanaf The Ark willen co-open (Legendary!) of Gears of War 1 co op? voeg me anders eff toe; KiraYoma

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 275034 op 07-12-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

De Gesnaakte schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:51:
[...]

2 jaar oud maar ik denk dat ie in zn totaliteit nog geen 20 uur aangestaan heeft, en verder staat ie stof vrij en zo, openschroeven laat ik liever over aan mensen die er verstand van hebben, en zou ik denk ik pas laten doen als ie helemaal niet meer leest
Als hij 2 jaar oud is heb je een grote kans dat je nog een drive hebt die je dvd's beschadigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:06

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

vandaag de xvid/divx playback getest, samen met de streaming. Wat ben ik toch verbaasd! Het werkt echt perfect. Kan gewoon normaal vooruit spoelen, zonder vertraging oid. Het afspelen gaat ook gelijk.
echt geweldig.

alleen...is er een manier om srt's in te laden voor subtitles?
er is een subtitle mogelijkheid als ik het menu in de movie player bekijk.
vobsub werkt ook niet.

geldt dit dus eigenlijk alleen maar voor dvd subtitles?

[ Voor 21% gewijzigd door DNA_Saint op 08-12-2008 01:27 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 275034 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:15:
Die demo van RE5 gespeeld, en zoals vele al zeggen. Het spel voelt veels te traag aan, zeker als je RE4 gespeeld hebt. En ook voel de guns weinig impact en zijn de controles nog ver te zoeken... hopelijk neemt Capcom de tijd om het spel niet te rushen naar de markt.

Edit: zijn er nog mensen die aankomende vrijdag savonds Halo 3 vanaf The Ark willen co-open (Legendary!) of Gears of War 1 co op? voeg me anders eff toe; KiraYoma
Je kan de controls een beetje tweaken met het options menu. Met name de turn speed kan hoger gezet worden dat vond ik best wat verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

PWM schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:25:

Zwaar gevecht tussen 2 personen in Halo 3, onploft er net achter hun een granaat waardoor ze in een hoek worden gesmeten, is dit het resultaat:

[afbeelding]
Als ik niet beter zou weten zou ik toch zweren dat die 2 met hele andere dingen bezig zijn daar... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 14:48
Anoniem: 275034 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:15:

Zitten er ook glitches etc in? of is het meer dat alles gelijk langzaam loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
iemand al bericht gehad over die transaktie kosten van cash back aktie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

De Gesnaakte schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:39:
die nieuwe xbox experience geinstalleerd., en tot mijn verbazing kan ik nu games op mn harddrive kopieren
dus ik meteen Gta4 geprobeerd op die harddisk te krijgen, blijft ie steeds halverwege hangen (wel op hetzelfde moment steeds) dat mn schijf niet te lezen is,

dus ik heel die schijf nagekeken met een lamp erboven, en ja er staan wel wat lichte krasjes op maar die staan op al mn dvd's die ik ooit in die machine gehad heb, verder ziet ie er gewoon helemaal netjes uit
nou heb ik 3 opties,
1 ik ga mn eigen disc kopieren en dan de kopie proberen erop te zetten, zou xbox dat herkennen? (heb nu geen lege dvds hier liggen anders zou ik dat wel geprobeerd hebben)
Als je xbox niet is omgebouwd gaat je dit niet lukken.
2. ik ga de disc van mn broertje lenen en dan die erop kopieren en vervolges met mn eigen gta4 disc het spel starten
Slim bedacht, dit gaat ook wel werken denk ik (tenzij net het gedeelte waar hij naar kijkt verneukt is :P )
3 is gewoon een nieuwe cd kopen van gta4 maar da zou toch wel te zot zijn.
Zou ik ook niet doen.

je kunt ook gewoon proberen de krassen weg te poetsen van het schijfje. Wat zilverpoets op een doekje. Over de dvd van binnen naar buiten wrijven. Schoonmaken --> dvd speelt weer als vanouds. Is tenminste mijn ervaring. hele grote of grove krassen krijg je weg met gewone tandpasta. zelfde procede.
Heb zelf een krassende xbox gehad, Burnout Revenge en Dead Rising waren na toepassen van bovenstaande weer gewoon speelbaar :)

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 08-12-2008 10:44 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:20

TheVMaster

Moderator WOS
silverfaustx schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:28:
Eh..neej. Ik zag afgelopen week dat er keurig 50 euri was bijgeschreven op mijn rekening na aanschaf van een Elite. Volgens mij kwamen er wel transactiekosten bij als je je IBAN/BIC nummer niet goed had vermeld....
DNA_Saint schreef op maandag 08 december 2008 @ 01:24:
vandaag de xvid/divx playback getest, samen met de streaming. Wat ben ik toch verbaasd! Het werkt echt perfect. Kan gewoon normaal vooruit spoelen, zonder vertraging oid. Het afspelen gaat ook gelijk.
echt geweldig.

alleen...is er een manier om srt's in te laden voor subtitles?
er is een subtitle mogelijkheid als ik het menu in de movie player bekijk.
vobsub werkt ook niet.

geldt dit dus eigenlijk alleen maar voor dvd subtitles?
xvid/divx playback werkt toch al sinds de FALL Update van 2007 als ik het goed heb :?
Maar eh...srt's inladen kan (vooralsnog) niet, jammer genoeg.

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 08-12-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:20

TheVMaster

Moderator WOS
**dubbelpost**

[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 08-12-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeesh. Play.com heeft mijn exemplaar van de limited edition van GoW2 nog steeds niet bezorgd. Daar moet je tegenwoordig een formulier voor invullen, ondertekenen en opsturen naar Belfast. Heb ik gedaan, al ruim een week geleden. Nu krijg ik datzelfde formulier WEER met de vraag het te ondertekenen. En op die hele site is geen emailadres te bekennen... Moet ik ze gaan bellen, in IERLAND. Uiteraard grote kans dat de limited van GoW allang op is.

Dat was de laatste keer dat ik daar iets bestel als het klachtenprocede zo blijft. Niet dat ik vaak klachten heb, dit is eigenlijk de eerste, maar wel meteen heel irritant :(

[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 08-12-2008 10:57 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 20:11
LordMithril schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:32:
[...]

Heb em nog niet gespeeld maar vind het wel erg jamemr dat je nu maar 1 vijand per keer hebt :X vond het in SoT juist zo leuk om met meerdere vijanden te spelen en dan zo dat je nooit geraakt werd 8)
Heb t idee dat ze deze titel 'te casual' hebben gemaakt. Met 1 vijand per keer is het gewoon opletten en je buttons timen. Met meerdere heb je grotere uitdaging omdat je er (logisch) meer in de gaten moet houde (duh).
heb hem ook nog niet gespeeld maar vind dat ook erg jammer, zeker gezien het feit dat je zelf met zn tweeen bent als ik de gameplay videos zo mag geloven. dat met zn tweeen zijn vind ik ook wel erg jammer. vond het juist zo mooi in de tweede en derde deel dat je zo;n lonely gozer speelt die 20 beesten tegelijk neerlegt :)
silverfaustx schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:28:
iemand uberhaupt iets van terug gehoord de laatste tijd? ik namelijk niet. ben bang dat ik straks weer degene ben waarbij ze het formulier niet retour hebben gehad en die onzin. en dat ik dan weer al die moeite moet doen. vind wel dat ze ten minste een ontvangstbevestiging de deur uit hadden mogen doen naar het email adres wat je op je formulier vermeldt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:37

BM

Moderator Spielerij
Willybubba schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:56:
Jeesh. Play.com heeft mijn exemplaar van de limited edition van GoW2 nog steeds niet bezorgd. Daar moet je tegenwoordig een formulier voor invullen, ondertekenen en opsturen naar Belfast. Heb ik gedaan, al ruim een week geleden. Nu krijg ik datzelfde formulier WEER met de vraag het te ondertekenen. En op die hele site is geen emailadres te bekennen... Moet ik ze gaan bellen, in IERLAND. Uiteraard grote kans dat de limited van GoW allang op is.

Dat was de laatste keer dat ik daar iets bestel als het klachtenprocede zo blijft. Niet dat ik vaak klachten heb, dit is eigenlijk de eerste, maar wel meteen heel irritant :(
Hmmz, klinkt niet bekend van play.com.

Heb tot nu toe 1 keer gehad dat iets niet bezorgd was, en dat kon ik gewoon op de website van play.com aangeven. Inloggen --> artikel in bestellijst aanklikken --> submit.
Vrij snel daarna de melding dat het nogmaals verstuurd was. Misschien dat ze met duurdere artikelen het anders doen (was in mijn geval een dvd'tje van 5,50), maar geloof toch dat play.com over het algemeen niet zo moeilijk doet.

Hopelijk word het snel voor je opgelost.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:59
Zit ook te twijfelen om een 360 aan te gaan schaffen maar zit een beetje te twijfelen over de updates. Zijn die er vaak en ook voor bijv spellen. Heb je die internetconnectie ook echt nodig als je enkel offline speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 20:10
la_fusion schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:48:
Zit ook te twijfelen om een 360 aan te gaan schaffen maar zit een beetje te twijfelen over de updates. Zijn die er vaak en ook voor bijv spellen. Heb je die internetconnectie ook echt nodig als je enkel offline speelt?
Tuurlijk heb je die niet nodig. Waarom zou je geen games kunnen spelen als je geen internet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:30
Als je alleen offline speelt dan heb je geen internetconnectie nodig. De systeem updates staan vaak ook op gamediscs. Dus als een bepaald spel een update vereist dan staat deze ook wel op de disc en wordt deze geinstalleerd als je het spel wilt opstarten.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:37

BM

Moderator Spielerij
Ik vind het wel meevallen met de updates. Tuurlijk, soms zijn ze er wel, maar met een paar seconde zijn die wel geinstalleerd.
Systemupdates komen minder vaak voor. MS hield daar een cycles van 2 keer per jaar voor aan, maar ik meen dat die frequentie was opgevoerd gaat worden na de NXE update.

En als je geen internet hebt, speel je de games gewoon zoals ze op de disc staan, no problem :)
Mochten er games komen die straks NXE vereisen neem ik aan dat die gewoon op disc meegeleverd gaat worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55575

Wat vinden jullie van de Makro-aanbieding van deze week, 268 euro lijkt mij een erg aantrekkelijke prijs voor de combinatie: Xbox 360 Pro Value Pack (Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda) + extra controller + Gears of War + Project Gotham 4

Zie: http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/25/thema5/index.asp, pagina 17

Edit: daar gaat de 40 euro cashback dus nog af..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 55575 op 08-12-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:59
Nou het is niet dat ik geen internetverbinding heb maar heb met moeite een kabel naar mijn kamer kunnen trekken. Om nou alleen daarvoor een hub erneer te moeten zetten vind ik dan een beetje jammer. Als het idd niet zoveel is steek ik dan wel gewoon de kabel om.

Maar goed als het idd wel mee valt dan komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

En wat is precies het probleem om je xbox 360 twee keer per jaar uit zijn kastje te halen, even aan een andere tv te hangen vlak bij je router en ff de kabel erin.

Als je een laptop hebt, kun je ook een bridge maken zoals ikzelf altijd doe. Je gebruikt dan het internet van je laptop en die stuur je door naar je xbox 360, kun je ook alles downloaden en updaten. ( zoek bij youtube naar wireless xbox 360 bridge )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:14
Anoniem: 55575 schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:02:
Wat vinden jullie van de Makro-aanbieding van deze week, 268 euro lijkt mij een erg aantrekkelijke prijs voor de combinatie: Xbox 360 Pro Value Pack (Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda) + extra controller + Gears of War + Project Gotham 4

BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dat is inclu btw, anders is ie 225...kijk anders ff voordat je post.
Trouwens, prima aanbieding...sowieso 60GB, extra controller en vier games.

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 08-12-2008 12:17 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 20:29
Alleen jammer dat je zonder pasje niet bij de macro binnen komt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Anoniem: 55575 schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:02:

222€ euro bij de mediamarkt, die lego panda bundel + gta4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:52:
[...]

Eh..neej. Ik zag afgelopen week dat er keurig 50 euri was bijgeschreven op mijn rekening na aanschaf van een Elite. Volgens mij kwamen er wel transactiekosten bij als je je IBAN/BIC nummer niet goed had vermeld....
mijn bic en iban waren correct vermeld....en ik moest toch transaktie kosten dokken
de bank zei ook dat mag helemaal niet, ga klagen bij ms (al 2x gedaan)

[ Voor 12% gewijzigd door silverfaustx op 08-12-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 17-06 14:10
Kheb even een raar probleem. Was gisteren vriend bij me over de vloer en we gingen gamen. Had extra controller in huis gehaald. Dus offline profile aangemaakt voor em. Wilden we GoW2 doen. Geen probleem, even spelen kwam er een friend online en ging ons inviten voor een GoW game. Ook goed. Dus ik start GoW op, en daarna begon hij te klagen dat ik 2 Live accounts nodig had om op 1 console te gamen. Maar die vriend zei dat dat geen probleem moest zijn.

Als ik een game ging hosten moest ik player 2 afmelden, en opnieuw aan laten melden, maar dan met een Xbox Live Guest account. Maar ik kreeg die optie dus never nooit in mijn selectiescherm met de profielen....

Het enige waar ik aan kan denken dat het niet werkt is dat ik een Xbox Live abonnement heb, Gold wel, maar een maand proefperiode... Maar aan de andere kant, dat moet toch geen zak uitmaken lijkt me?

En heb vaker mensen gezien die een guest bij zich hadden om te gamen, die verschenen dan onder dezelfde naam in de game.... Kan ik ergens anders nog naar kijken?? Moet ik dat Guest account misschien aanmaken ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

orange.x schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:54:
Kheb even een raar probleem. Was gisteren vriend bij me over de vloer en we gingen gamen. Had extra controller in huis gehaald. Dus offline profile aangemaakt voor em. Wilden we GoW2 doen. Geen probleem, even spelen kwam er een friend online en ging ons inviten voor een GoW game. Ook goed. Dus ik start GoW op, en daarna begon hij te klagen dat ik 2 Live accounts nodig had om op 1 console te gamen. Maar die vriend zei dat dat geen probleem moest zijn.

Als ik een game ging hosten moest ik player 2 afmelden, en opnieuw aan laten melden, maar dan met een Xbox Live Guest account. Maar ik kreeg die optie dus never nooit in mijn selectiescherm met de profielen....

Het enige waar ik aan kan denken dat het niet werkt is dat ik een Xbox Live abonnement heb, Gold wel, maar een maand proefperiode... Maar aan de andere kant, dat moet toch geen zak uitmaken lijkt me?

En heb vaker mensen gezien die een guest bij zich hadden om te gamen, die verschenen dan onder dezelfde naam in de game.... Kan ik ergens anders nog naar kijken?? Moet ik dat Guest account misschien aanmaken ergens?
Ik heb hetzelfde probleem alleen dan bij Farcry2, ik heb dan wel een 12maanden live kaart. Maar ik kan ook bij multiplayer op geen enkele manier met een vriend online. Ik kan geen guest account selecteren niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 251512 schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:56:
Ik heb hetzelfde probleem alleen dan bij Farcry2, ik heb dan wel een 12maanden live kaart. Maar ik kan ook bij multiplayer op geen enkele manier met een vriend online. Ik kan geen guest account selecteren niets.
Blij dat ik niet de enige ben, die vriend van mij lukte het wel, maar dat kwam omdat zijn kameraad al voorzien was van een Xbox live account, op andere console. Die hebben gewoon zijn account gekopieerd zeg maar. Dus logisch dat dat werkt, maar je zou tot en met 4 personen op 1 console online moeten kunnen, via 1 Live account dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

BM schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:01:
[...]

Hmmz, klinkt niet bekend van play.com.

Heb tot nu toe 1 keer gehad dat iets niet bezorgd was, en dat kon ik gewoon op de website van play.com aangeven. Inloggen --> artikel in bestellijst aanklikken --> submit.
Vrij snel daarna de melding dat het nogmaals verstuurd was. Misschien dat ze met duurdere artikelen het anders doen (was in mijn geval een dvd'tje van 5,50), maar geloof toch dat play.com over het algemeen niet zo moeilijk doet.

Hopelijk word het snel voor je opgelost.
Ja het is voor mij ook de eerste keer dat 't zo lastig gaat. Ik heb nu gewoon dezelfde stappen nogmaals gedaan (op de bestellijst aangeven en zo) en bij de comments het hele verhaal neergezet. Eens kijken wat ze ermee doen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

orange.x schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:54:

het zit wss ergens verstopt. je moet bij een menu op een knop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 155599 schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:10:
Had op internet gelezen dat je in het geval van GoW eerst de match moest selecteren en daarna kon je dan de persoon toevoegen.. Maar kon het niet vinden, en er werd wel verwezen naar het Sign In menu, en daar het onderste account selecteren. Morgen thuis nog es kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:38
Anoniem: 155599 schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:10:
[...]

2 Controllers aanzetten. 1 persoon logt in met zijn LIVE account en start het spel op.

Dan in het multiplayer menu op Y duwen (Guest sign-in) en dan vervolgens insingen met hetzelfde account als de eerste persoon.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb een offline account en een live account.
op de offline account heb ik tomb raider mee gespeeld, maar nu is daar ook alles opgeslagen.
en moet ik dus hele tijd van live account switchen naar gewoon account.

is er een manier om alles over te zetten naar de live account?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
waarom 2 accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Lol, werd net gebeld door Xbox/Microsoft over mijn mening (in de vorm van een enquête) over de kwaliteit en service van de 360 + contact/ondersteuningsmogelijkheden. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

omdat toen ik mijn xbox nog niet met een netwerkkabel had aangesloten ik een account moest maken.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 17-06 13:02
DNA_Saint schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:20:
ik heb een offline account en een live account.
op de offline account heb ik tomb raider mee gespeeld, maar nu is daar ook alles opgeslagen.
en moet ik dus hele tijd van live account switchen naar gewoon account.

is er een manier om alles over te zetten naar de live account?
Ja. Om je achievements enzo over te zetten naar een live account kun je twee dingen doen:
- Een beschikbare live-gamertag uitkiezen (nog niet aanmaken!) en je offline account hernoemen naar die gewenste gamertag. Vervolgens de gamertag aanmaken and you're done!
- Of als je je hudige accountnaam en gamertag wilt behouden moet je je gamertag renamen en dan je offline profiel weer hernoemen naar de gewenste gamertag. Gamertag (opnieuw) aanvragen and you're done. Dat gamertag renamen kost je wel MS points, overigens.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
DNA_Saint schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:44:
[...]

omdat toen ik mijn xbox nog niet met een netwerkkabel had aangesloten ik een account moest maken.
Je kan (kon?) toch je offline account converteren naar een Live account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 15:33
je kunt niet een oude (ook live) account migreren met een nieuwe (ook live) account?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Phusebox schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:36:
[...]

2 Controllers aanzetten. 1 persoon logt in met zijn LIVE account en start het spel op.

Dan in het multiplayer menu op Y duwen (Guest sign-in) en dan vervolgens insingen met hetzelfde account als de eerste persoon.
Thanks, ga het morgen ff proberen. Misschien kan ReVision het even bevestigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

orange.x schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:36:
[...]

Ik wil het ook wel bevestigen ;). Inloggen met een LIVE account, op Y drukken met de 2e controller, en Guest Sign In (iig, iets heel logisch) drukken :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:14:
Lol, werd net gebeld door Xbox/Microsoft over mijn mening (in de vorm van een enquête) over de kwaliteit en service van de 360 + contact/ondersteuningsmogelijkheden. .
hah !

als ze dat bij mij doen , kan ik gelijk vragen waar mn 7 euro is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
ff iets anders...waarom kom ik op de website van fallout3 uit als ik op het plaatje druk op de voorpagina van deze topic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:47

buggienuk

lekker buggie

Kn4kw0r5t schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:14:
Dat deden ze vorige week bij mij ook, helaas belden ze me wakker. :| Ik heb maar gezegd dat ze ergens deze week terug kunnen bellen, ik merk het wel.

Even iets totaal anders, hebben jullie ook last van meer slowdowns in spellen nadat je NXE hebt geïnstalleerd? Ik speel nu alle spellen vanaf de harde schijf maar ik merk toch wel wat meer slowdowns. Vooral bij ninja gaiden 2 heb ik er erge last van.
silverfaustx schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:07:
ff iets anders...waarom kom ik op de website van fallout3 uit als ik op het plaatje druk op de voorpagina van deze topic.....
Uhm. Sluikreclame? >:) Bij de voorgaande delen gebeurt precies hetzelfde, er staat een link in naar de fallout website. Geen idee waarom, waarschijnlijk heeft fallout ooit als banner gestaan en is de link niet aangepast.

[ Voor 25% gewijzigd door buggienuk op 08-12-2008 18:14 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 17-06 13:02
party42 schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:09:
je kunt niet een oude (ook live) account migreren met een nieuwe (ook live) account?
Bij mijn weten niet. Je zult de achievements van een van de accounts op moeten geven.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:36:

orange.x schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:36:
By Farcry2 krijg ik het niet voor elkaar, of ik nu een match join of zelf create ik kan maar niet met een guest account erbij spelen. Als ik met de 2e persoon probeer in te loggen kan ik ook niet kiezen voor een guest-live account die staat er niet tussen? Is het wel mogelijk om bij farcry met 2spelers op één xbox360 online te gaan? Ik zal zo meteen nog even andere spellen proberen waaronder GOW1.

edit: Bij GOW1 werkt het ook niet, zelfde probleem als bij Farcry2. Als ik met live-account inlog en dan vervolgens de tweede speler in het multiplayer menu probeer te laten inloggen kan ik geen guest-live account selecteren enkel eerder gemaakte accounts. Lijkt wel of het guestaccount is gedelete, geen idee hoe dit komt? iemand dit wel eens meegemaakt en een idee hoe ik dit kan herstellen?

edit2: Als ik via NXE op zowel mijn harddisk als op mijn memorycard kijk zie ik bij beide bij gamerprofiles geen guestaccount staan, ook als ik via het menu kies voor switch accounts staat deze er niet tussen. Heb Initial setup maar eens opnieuw gedraaid maar dit was tevens zonder effect. Snap er helemaal niets van!

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 08-12-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

Zaterdag Braid gekocht op Xbox Live, en in een ruk uitgespeeld. Wat een fantastisch spel! Schitterende stijl, perfecte muziek (die ik zo zou luisteren in m'n vrije tijd), en vooral: puzzels zoals puzzels horen te zijn. A la Portal (en een veel groter compliment bestaat niet wat mij betreft).

Heb de single-level speedruns ook al gehaald (wel moeilijk sommige!), alleen het hele spel in 45:00 nog... Pfoeh, dat zal wel even oefenen worden.

Hoe moet ik nu kiezen tussen dat, Fifa 09 online, en al die andere spellen die er nog liggen! Ben nog steeds bezig met Assassins Creed (halverwege ongeveer), ook aardig spel, maar die haalt het toch niet bij de andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
silverfaustx schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:07:
:$

Link weggehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 08-12-2008 18:36 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

buggienuk schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:10:
[...]
Even iets totaal anders, hebben jullie ook last van meer slowdowns in spellen nadat je NXE hebt geïnstalleerd? Ik speel nu alle spellen vanaf de harde schijf maar ik merk toch wel wat meer slowdowns. Vooral bij ninja gaiden 2 heb ik er erge last van.
[...]
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Ik merk het bij Fallout3 een beetje, sommige dingen gaan (iets maar hoor) trager dan als ik vanaf de DVD speel. Volgens mij merk je dit bij spellen die veel op de HDD cachen, iets waar hij nu ook al van leest, en dus veel moet swappen. Dus sommige dingen die eerst 'slim' waren geprogrammeerd/geoptimaliseerd, werken het nu een beetje tegen omdat alles al vanaf de HDD gelezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na zo'n 2 maanden wachten heb ik ook het geld van de cashback actie terug gehad van Microsoft. De volle 40 eu en er zijn geen transactie kosten afgeboekt ofzo.

CITIBANK IRELAND FIN SER
NORTH WALL QUAY 1
DUBLIN 1 ,IRELAND
BETALINGSKENM. *******
MICROSOFT REBATE CENTRE
XBOX360 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Op gamehubs voor 25 euro Midnight Club aangeschaft. Vandaag verzonden. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heb je verstuurd via UPS of Free registration mail. Bij ups moet je oppassen dat je geen extra kosten moet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

Hmm, ik had van mijn vriendin de Sint GH 3 voor de PS3 gekregen. Klein issue: Ik heb geen PS3 :P

Die heb ik dus zaterdagochtend even omgeruild voor GH World Tour en damn wat is dat lachen zeg. Verslavende shit. Ik heb ook nog Eternal Sonata en Fable 2 besteld, dus ik kan voorlopig weer even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
buggienuk schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:10:
[...]

Dat deden ze vorige week bij mij ook, helaas belden ze me wakker. :| Ik heb maar gezegd dat ze ergens deze week terug kunnen bellen, ik merk het wel.

ik heb niet zo erg last van slowdowns eigenlijk. gaat prima met NG2. merk alleeen heel af en toe (met nadruk op heel) dat als er veel effecten in beeld zijn vooral als ik veel enemies heb neergeragd en er komt veel van die energie richting my dat het wel eens even een beetje slow kan worden. maar dan echt een seconde of 2 en dan is het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
monnick schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:00:
Na zo'n 2 maanden wachten heb ik ook het geld van de cashback actie terug gehad van Microsoft. De volle 40 eu en er zijn geen transactie kosten afgeboekt ofzo.

CITIBANK IRELAND FIN SER
NORTH WALL QUAY 1
DUBLIN 1 ,IRELAND
BETALINGSKENM. *******
MICROSOFT REBATE CENTRE
XBOX360 NL
via ierland?

ik kreeg het via duitsland, maar wel kosten....zou het daar aan liggen??
verschil in stupiditeit per kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
silverfaustx schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:17:
[...]

via ierland?

ik kreeg het via duitsland, maar wel kosten....zou het daar aan liggen??
verschil in stupiditeit per kantoor?
nee Duitsland heeft wel voor de Europese grondwet gestemd Ierland was tegen :) en toch worden de Europese regels wel in Ierland gehandhaafd en niet in Duitsland 8)7 ik denk inderdaad stupiditeit.

(ok ik weet het wordt tegenwoordig geen grondwet meer genoemd. maar ik wil niet in de details treden er is namelijk niets aan veranderd behalve de naam, stelletje leugenaars)

Ontopic: ik heb het geld nog steeds niet ontvangen. terwijl ik het formulier toch ergens medio oktober heb opgestuurd.

[ Voor 8% gewijzigd door dangerpaki op 09-12-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Weekaanbieding play-asia :

Brothers in Arms: Hell's Highway , 14 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:33:
points en/of live kopen........

Ik heb zelf erg getwijfeld om live via jasernogwa online te bestellen, maar heb dus niemand erover gehoord (behalve dus net een gozer/dame die ik nog nooit eerder in het topic gezien heb....hmmmz) en daarom toch maar gamehubs gedaan, helaas mag je nu 38.99 wegtikken ipv 35, maar goed. Dan betaal je 39/13 = 3 euro per maand ipv 5 eur p/m via de normale shops of ms zelf.

Wat betreft de ms points, volgens mij loont dat amper om online te kopen, voor die 2 tot 3 euro die je uitspaart heb ik dan liever de punten direct toegangkelijk :)

btw 2100 points van de ouwe 'gehad' ;) Denk dat ik is flink de shop gaat leeghalen...worms,mk3, zuma (voor miss sagat maar ik vind het zelf af en toe ook wel ontspannend) en eindelijk ikaruga...........of toch maar die omega 5? Lastig lastig.

Oh voor sf2hd heb ik al 1200 staan, dus die komt ook zodra mijn live code gearriveerd is :*)
Hey Sagat, ik zie dat je nu ook live hebt?
Misschien binnenkort maar weer eens even Guitar Hero doen??

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dangerpaki schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:40:
[...]

nee Duitsland heeft wel voor de Europese grondwet gestemd Ierland was tegen :) en toch worden de Europese regels wel in Ierland gehandhaafd en niet in Duitsland 8)7 ik denk inderdaad stupiditeit.

(ok ik weet het wordt tegenwoordig geen grondwet meer genoemd. maar ik wil niet in de details treden er is namelijk niets aan veranderd behalve de naam, stelletje leugenaars)

Ontopic: ik heb het geld nog steeds niet ontvangen. terwijl ik het formulier toch ergens medio oktober heb opgestuurd.
Denk je serieus dat de transactiekosten die banken rekenen in de Europese grondwet staan?
Daarbij komt dat de grondwet niet is aangenomen en dus helemaal niet gehandhaafd wordt en dus niet geldig is.
Aangezien bij sommige mensen het volledige bedrag wél wordt gestort en bij sommigen niet laat zien dat ofwel mensen zelf een fout hebben gemaakt met het invullen van de iban code OF sommige banken zitten te slapen. De fout ligt blijkbaar niet bij Microsoft, OF zij maken soms een fout tussendoor.
Iedere keer die complottheorieën.... en nu de Europese grondwet er weer bijhalen.....

Ik snap dat mensen hun 4 of 7 euro terug willen die eventueel onterecht zijn ingehouden, maar in dit topic wordt straks Bush nog verantwoordelijk gehouden als leider van een complot voor total world domination wat begint met de financiële basis door middel van het onterecht inhouden van 4 fokking euro op de cashback-deal van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 13:14
Is deze een beetje de moeite waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:07:
[...]

Wat ik heb gelezen wel. Er zijn wat bugs en onvolkomendheden, maar de meeste vonden het een gave game. Alleen de multiplayer schijnt weer ruk te zijn. Toch, voor 14 euro is het een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 13:14
Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:13:
[...]

Wat ik heb gelezen wel. Er zijn wat bugs en onvolkomendheden, maar de meeste vonden het een gave game. Alleen de multiplayer schijnt weer ruk te zijn. Toch, voor 14 euro is het een koopje.
+ 3 euro verzendkosten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Er is weer een nieuwe bundel op komst, dit keer in combinatie met de Elite. Wat er nog meer in deze bundel zit is op dit moment nog niet bekend. Voor de geïnteresseerden toch even de link:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006444731/index.html

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Rockvee2 schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:58:
Heb je verstuurd via UPS of Free registration mail. Bij ups moet je oppassen dat je geen extra kosten moet betalen ;)
Ik heb gisteren 3 games besteld via Gamehubs, en kreeg dus een gratis shipment via UPS.
Ook blijf ik nog onder de 150 euro die de douane nu hanteert.

Dus hoezo extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:48:
[...]

Denk je serieus dat de transactiekosten die banken rekenen in de Europese grondwet staan?
Daarbij komt dat de grondwet niet is aangenomen en dus helemaal niet gehandhaafd wordt en dus niet geldig is.
Aangezien bij sommige mensen het volledige bedrag wél wordt gestort en bij sommigen niet laat zien dat ofwel mensen zelf een fout hebben gemaakt met het invullen van de iban code OF sommige banken zitten te slapen. De fout ligt blijkbaar niet bij Microsoft, OF zij maken soms een fout tussendoor.
Iedere keer die complottheorieën.... en nu de Europese grondwet er weer bijhalen.....

Ik snap dat mensen hun 4 of 7 euro terug willen die eventueel onterecht zijn ingehouden, maar in dit topic wordt straks Bush nog verantwoordelijk gehouden als leider van een complot voor total world domination wat begint met de financiële basis door middel van het onterecht inhouden van 4 fokking euro op de cashback-deal van Microsoft.
dude chill toch, het was een grap, dacht dat het met de hoeveelheid smileys wel te begrijpen zou zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dangerpaki schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:36:
[...]

dude chill toch, het was een grap, dacht dat het met de hoeveelheid smileys wel te begrijpen zou zijn. :)
Nou het valt me op dat tegenwoordig iedereen maar lappen tekst neerplempt zonder na te denken met de meest absurde argumenten. 'Vroegah' was het niveau van GoT best hoog met mensen met kennis en die niet elke vraag die ze hadden hier deponeerde en mensen die antwoord gaven hadden meestal ook echt verstand van dingen en die onderbouwde hun posts degelijk. Dat mis ik een beetje. Het niveau is wat dat betreft erg gedaald en daar erger ik me soms aan.

En ik heb je post nogmaals gelezen inclusief smileys, maar nog steeds komt op mij niet als een grap over hoor.
Maar goed, ik zal me inhouden voortaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 22:32
Electra schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:34:
[...]

Ik heb gisteren 3 games besteld via Gamehubs, en kreeg dus een gratis shipment via UPS.

Dus hoezo extra kosten?
Dat je onder die 150 euro grens van de douane blijft betekent niet dat je geen 19% BTW meer hoeft te betalen, wat vaak wél gebeurt als je het via UPS laat versturen en niet als je het via Free registration mail doet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-02 21:41
Electra schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:34:
[...]

Dus hoezo extra kosten?
tot 22 euro vanuit het buitenland hoef je niks bij te betalen.
boven de 22, tot 150 euro moet je eigenlijk omzetbelasting betalen, ofwel BTW, dus nog 19% erbij.
en boven de 150 euro moet je omzetbelasting EN douanerechten betalen...

linkje als je me niet geloofd :+
http://douane.nl/particul...aankopen-04.html#P92_6003

Edit: Hahn was me voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:48
Anoniem: 251512 schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:32:
[...]

[...]

By Farcry2 krijg ik het niet voor elkaar, of ik nu een match join of zelf create ik kan maar niet met een guest account erbij spelen. Als ik met de 2e persoon probeer in te loggen kan ik ook niet kiezen voor een guest-live account die staat er niet tussen? Is het wel mogelijk om bij farcry met 2spelers op één xbox360 online te gaan? Ik zal zo meteen nog even andere spellen proberen waaronder GOW1.

edit: Bij GOW1 werkt het ook niet, zelfde probleem als bij Farcry2. Als ik met live-account inlog en dan vervolgens de tweede speler in het multiplayer menu probeer te laten inloggen kan ik geen guest-live account selecteren enkel eerder gemaakte accounts. Lijkt wel of het guestaccount is gedelete, geen idee hoe dit komt? iemand dit wel eens meegemaakt en een idee hoe ik dit kan herstellen?

edit2: Als ik via NXE op zowel mijn harddisk als op mijn memorycard kijk zie ik bij beide bij gamerprofiles geen guestaccount staan, ook als ik via het menu kies voor switch accounts staat deze er niet tussen. Heb Initial setup maar eens opnieuw gedraaid maar dit was tevens zonder effect. Snap er helemaal niets van!
Wanneer je je 2e controller aanzet verschijn er automatisch rechtsonder dat je voor guest sign in op Y (en niet je guide button!) moet drukken, dan kom guest account wel in je lijst te staan, dit geld voor zowel gears of war 1 en 2.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:46:
[...]

Nou het valt me op dat tegenwoordig iedereen maar lappen tekst neerplempt zonder na te denken met de meest absurde argumenten. 'Vroegah' was het niveau van GoT best hoog met mensen met kennis en die niet elke vraag die ze hadden hier deponeerde en mensen die antwoord gaven hadden meestal ook echt verstand van dingen en die onderbouwde hun posts degelijk. Dat mis ik een beetje. Het niveau is wat dat betreft erg gedaald en daar erger ik me soms aan.

En ik heb je post nogmaals gelezen inclusief smileys, maar nog steeds komt op mij niet als een grap over hoor.
Maar goed, ik zal me inhouden voortaan :)
vroeger waren er veel meer dingen die beter waren :)
Hahn schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:49:
[...]

Dat je onder die 150 euro grens van de douane blijft betekent niet dat je geen 19% BTW meer hoeft te betalen, wat vaak wél gebeurt als je het via UPS laat versturen en niet als je het via Free registration mail doet.
nou kijk dat is dus een veel gemaakte fout. heb laatst een mooi tabelletje van gemaakt het zit dus zo:

WinkellocatieWaardeDouanerechtenBTW
In EUOngelimiteerdNeeNee
Buiten EUTot 22,-NeeNee
Buiten EU22,- tot 150,-NeeJa
Buiten EU Meer dan 150,-JaJa

Bron: http://douane.nl/particul...aankopen-04.html#P92_6003

de douanerechten zijn geloof ik iets van 3.5% voor muziek CD's en dergelijke geloof dat dat dus ook wel voor games zal gelden.

dus als je onder de 150 euro zit bespaar je alleen de douanerechten. zit je boven de 22 euro dan betaal je al dus gewoon de 19% BTW. dit is verkeerd in het nieuws geweest. eigenlijk verandert er dus niets behalve als je zelf van vakantie iets meeneemt geloof ik.
Gamehubs ligt helaas buiten de EU, ze zeggen dat ze bezig zijn met een oplossing. zou mooi zijn als ze vanuit de EU gaan verzenden, dan zijn we van alle onzin af.

EDIT: nou die mooie tabel van mij duurde me te lang met maken, velen die mij voor zijn. :)

[ Voor 7% gewijzigd door dangerpaki op 09-12-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Damn, daar had ik dus geen rekening mee gehouden.
Wel vreemd dan dat met UPS je het wel betaald, en met free shipping niet.
Jammer, maar goed dan komt er in mijn geval dus iets van 20 euro overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:12
Electra schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:41:
Damn, daar had ik dus geen rekening mee gehouden.
Wel vreemd dan dat met UPS je het wel betaald, en met free shipping niet.
Jammer, maar goed dan komt er in mijn geval dus iets van 20 euro overheen.
nouja UPS controlleren ze sneller, aangezien dat een echt pakketje is, anders zal t wel lijken op een brief en daar hebben ze geen tijd voor om t allemaal te controleren. Lijkt mij logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 22:01
Bij UPS is de afzender bekend, en is het heel makkelijk in het sorteercentrum af te vangen.

Men laat gewoon alles wat van afzender Gamehubs komt in bak xyz komen, via de post is dit veel moeilijker.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Iemand misschien een xbox 360 toetsenbordje over, en wil deze ruilen tegen gears of war & pgr4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:16

Sagat

Is pappa x2!

electra: lijkt me leuk (gisteren wat langer dan verwacht bezig geweest mjin 'oude' 360 naar mijn achterneeffie te brengen, dus de code nog niet geactiveerd).

Heb trouwens de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar wat pgr 3 en geo wars 2 gespeeld dus mijn skills kunnen wellicht wat minder zijn :P.

Ben ik trouwens de enige die pgr3 nog speelt? Het is natuurlijk een launchgame maar volgens mij wel beter gereviewed dan deel 4.
Zouden er eventueel ook nog mensen zijn die bereid zijn hun versie onder het stof vandaan te halen, zodat ik/we dan wat cat/mouse achievements kunnen halen? :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:07
maartend schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:07:
[...]

zeer zeker, een mooi verhaal en prachtige cutscenes (en best veel), de gameplay is gewoon leuk en goed met enkele kleine bugs die overkoombaar zijn. Spel is wat mij betreft een 8 of 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:16

Sagat

Is pappa x2!

en nog ff wat anders. Mensen die vandaag de spits hebben gelezen? Er stond een nyko charger in welke ook voor de 360 zou moeten werken. Lijkt me wel een grappig ding, maar ik vraag me af hoe het werkt. De standaard battery pack is toch niet bereikbaar als deze in de jopyad zit?
Of kan deze opgeladen worden via de 'headphone' port?

(je kan het de advertentie opzoeken in de digitale spits, pagina 15)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

treative schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:11:
[...]

Wanneer je je 2e controller aanzet verschijn er automatisch rechtsonder dat je voor guest sign in op Y (en niet je guide button!) moet drukken, dan kom guest account wel in je lijst te staan, dit geld voor zowel gears of war 1 en 2.
Heb ik ook geprobeerd, maar bij mij komt dat er dus niet te staan waarschijnlijk omdat mijn hele guestaccount schijnbaar is verdwenen. Heb het ook geprobeerd bij andere spellen waaronder Halo3 en Forza2 ook geen guestaccount te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:38:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, maar bij mij komt dat er dus niet te staan waarschijnlijk omdat mijn hele guestaccount schijnbaar is verdwenen. Heb het ook geprobeerd bij andere spellen waaronder Halo3 en Forza2 ook geen guestaccount te vinden
Je moet ook niet guest kiezen, maar zoals ik gisteren al schreef kiezen voor hetzelfde account als waar persoon 1 mee is ingelogd.

Dus als jij als player 1, met LIVE gold, inlogt als PietjeHeinKanNietGamen, dan moet je 'guest' op Y drukken en dan ook kiezen voor "PietjeHeinKanNietGamen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgende week komt deze uit:

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/object/142/14273319/winter_sports_2_xbox360boxart_160w.jpg

Adviesprijs 29,99. Ik hoop dat hij een heel klein beetje leuk is, ik zoek echt nog zo'n spel. Beijing 2008 was ook weer zo'n tegenvaller :(

EDIT: De Wii versie krijgt alvast gemiddeld een 5.5 :| Zal hem dus wel weer niet worden.
EDIT2: De Wii versie krijgt vooral slechte cijfers door de slechte besturing, er is dus nog hoop :P

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 09-12-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:44:
Je moet ook niet guest kiezen, maar zoals ik gisteren al schreef kiezen voor hetzelfde account als waar persoon 1 mee is ingelogd.

Dus als jij als player 1, met LIVE gold, inlogt als PietjeHeinKanNietGamen, dan moet je 'guest' op Y drukken en dan ook kiezen voor "PietjeHeinKanNietGamen"
Als ik dit bij Gears probeer dan wordt de andere player telkens automatisch uitgelogt omdat player2 met die gamertag nu is ingelogt. Bij farcry2 is het zelfs niet mogelijk om hetzelfde account te kiezen als player1 deze al heeft.

edit: Ok, bij Halo3 is het nu opeens wel mogelijk om een guestaccount te selecteren wat voorheen dus niet kon.
Ook werkt het nu inmiddels wel bij Gears, maar ik heb geen idee waarom of wat ik anders heb gedaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 09-12-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:04:
[...]

Als ik dit bij Gears probeer dan wordt de andere player telkens automatisch uitgelogt omdat player2 met die gamertag nu is ingelogt. Bij farcry2 is het zelfs niet mogelijk om hetzelfde account te kiezen als player1 deze al heeft.
Dan doe je het echt niet goed.

Je kiest bij Gears 1 eerst voor multiplayer, en dan zie je ergens onderin (Y) Guest sign-in
De "guest" drukt dan op Y en kiest dezelfde login.

Dit werkt al jaren bij mij zo, dus ergens doe je iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is tijd voor een nieuw topic met dito nieuwe startpost :) Wellicht kunnen er even wat nieuwe titels in het overzicht met de boxarts :)

wil het zelf ook wel even doen indien dat beter uitkomt :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 09-12-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:14:
[...]

Dan doe je het echt niet goed.

Je kiest bij Gears 1 eerst voor multiplayer, en dan zie je ergens onderin (Y) Guest sign-in
De "guest" drukt dan op Y en kiest dezelfde login.

Dit werkt al jaren bij mij zo, dus ergens doe je iets verkeerd.
Zie mijn edit bij mijn vorige post, ik kon opeens bij halo3 een guestaccount selecteren wat eerder niet werkte. Daarna werkte het ook opeens weer bij Gears. Vond het al raar want half jaar geleden toen ik xbox-live had werkte het ook gewoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 09-12-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
dit is nu dus gelukt , alleen staan er nu bij mn broertje wel wat mini krasjes op :X
ga binnekort dat ding maar eens laten vervangen met een goede dvd speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Gesnaakte schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:25:
[...]

dit is nu dus gelukt , alleen staan er nu bij mn broertje wel wat mini krasjes op :X
ga binnekort dat ding maar eens laten vervangen met een goede dvd speler
Of je stuurt hem gewoon op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
PWM schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:27:
[...]

Of je stuurt hem gewoon op :?
daarom staat er ook laten vervangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
ms heeft gewoon de verkeerde knop ingedrukt bij het verwerken van de bic/iban, en daarom hebben sommige extra kosten
in tussen niets meer van gehoord, binnekort weer ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat ik overigens ontdekt heb door de reparatie van mijn xbox: als je games installeert, en je xbox wordt vervangen/gerepareerd, moet je ze weer opnieuw installeren. Omdat ze beveiligd zijn en alleen werken op de xbox waarop je hebt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
PWM schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:18:
Het is tijd voor een nieuw topic met dito nieuwe startpost :) Wellicht kunnen er even wat nieuwe titels in het overzicht met de boxarts :)

wil het zelf ook wel even doen indien dat beter uitkomt :)
Ik vind het een goed idee PWM d:)b

Ik zou zeggen leef je uit...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:01:
[...]

Ik vind het een goed idee PWM d:)b

Ik zou zeggen leef je uit...
Het is jouw kindje :P

Ik zet vanavond even een nieuw topic neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

PWM schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:03:
[...]
Het is jouw kindje :P
Ik zet vanavond even een nieuw topic neer :)
Misschien kun je ook een wireless bridge verwerken, of een linkje naar een site of youtube met uitleg enzo of de mogelijkheid aankaarten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
NeoMe schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:15:
[...]

Misschien kun je ook een wireless bridge verwerken, of een linkje naar een site of youtube met uitleg enzo of de mogelijkheid aankaarten :).
Goed idee. Want hier heb ik ook een probleem mee. Ik heb een draadloze N router, maar die Wireless Adapter voor de xbox ondersteunt geen N. Kan dit dan met een wireless bridge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

G en N kunnen gewoon samenwerken, dus het lijkt me van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

HO, STOP NIET POSTEN!

We gaan hier verder :)

Het Xbox 360 ervaringen Topic #56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 20:10
Phusebox schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:34:
Wat ik overigens ontdekt heb door de reparatie van mijn xbox: als je games installeert, en je xbox wordt vervangen/gerepareerd, moet je ze weer opnieuw installeren. Omdat ze beveiligd zijn en alleen werken op de xbox waarop je hebt geinstalleerd.
Grappig, ik heb sowieso het idee dat de spellen heel goed beveiligd zijn die op de harde schijf staan. MS kennende zouden ze nooit riskeren dat het rippen van games makkelijker wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.