Hoe oud is je 360? Eventueel kun je `m ook openschroeven en de laser afstellen naar eigen wens... dat heeft bij mij een hoop ellende opgelost. Heb je wel een multimeter voor nodig..De Gesnaakte schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:39:
die nieuwe xbox experience geinstalleerd., en tot mijn verbazing kan ik nu games op mn harddrive kopieren
dus ik meteen Gta4 geprobeerd op die harddisk te krijgen, blijft ie steeds halverwege hangen (wel op hetzelfde moment steeds) dat mn schijf niet te lezen is,
dus ik heel die schijf nagekeken met een lamp erboven, en ja er staan wel wat lichte krasjes op maar die staan op al mn dvd's die ik ooit in die machine gehad heb, verder ziet ie er gewoon helemaal netjes uit
nou heb ik 3 opties,
1 ik ga mn eigen disc kopieren en dan de kopie proberen erop te zetten, zou xbox dat herkennen? (heb nu geen lege dvds hier liggen anders zou ik dat wel geprobeerd hebben)
2. ik ga de disc van mn broertje lenen en dan die erop kopieren en vervolges met mn eigen gta4 disc het spel starten
3 is gewoon een nieuwe cd kopen van gta4 maar da zou toch wel te zot zijn.
al met al heb ik nu zoiets van heb ik weer, zet da ding 1 x in het half jaar een keer aan en nu is mn nieuwe spel $%^ nie goed leesbaar.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A