Het Xbox 360 ervaringen Topic #55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:49:
Al vragen ze het geld om de bierpot mee te vullen, dat maakt toch verder niet uit? Als je de console koopt, weet je wat het aanbod is, en kan je dus van te voren zelf bepalen of het het die 33,- per jaar waard vind.
Waar is het voor 33 euro per jaar te krijgen dan? Ik betaal altijd met CC maar dan is het volgens mij duurder.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Magic schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:53:
[...]

Waar is het voor 33 euro per jaar te krijgen dan? Ik betaal altijd met CC maar dan is het volgens mij duurder.
Gamehubs bijvoorbeeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

SilverMane schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:18:
Hoeveel geluid maakt jullie xbox eigenlijk, als de xbox aanstaat en geen cd gebruikt b.v. in NXE?
De reden van deze vraagt is dat ik persoonlijk mijn xbox nog vrij veel geluid vind maken, dit d.m.v. de fans.
Ik heb een model uit september 2008 (met hdmi) en dacht dat ze wel wat stiller zouden zijn.
Ligt dit aan mijn model of horen jullie hem ook nog vrij goed?
Yup ik hoor die fans ook zo goed. Het jammere is dat het zo'n irritant snerpend geluid is wat eerst wegviel door de dvd die een soort van rustig blaas geluid maakt (elite). Zoek maar eens xbox360 filmpjes op youtube dan hoor je in elk filmpje datzelfde snerpende geluid van die fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Thanks, dat scheelt toch bijna een halve game, op 1 januari verloopt mijn gold, dan neem ik mooi zo'n eentje mee :)

Als ik het goed begrijp sturen ze de code dan per mail op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 21:41

ijskonijn

Now MOVE!

Magic schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:16:
[...]

Thanks, dat scheelt toch bijna een halve game, op 1 januari verloopt mijn gold, dan neem ik mooi zo'n eentje mee :)

Als ik het goed begrijp sturen ze de code dan per mail op?
Yep, ik had zelfs een keer het geluk dat ze een 12+1 abbo aanboden voor 35 euro, dus voor 2,70 per maand xbox live. Je bestelt met je CC of Paypal bij gamehubs en even erna (meestal binnen een paar uur) krijg je de code via mail gestuurd.

Edit:
ze hebben weer 12+1 abonnementen, nu voor 36,99 :)

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 21-11-2008 12:27 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hadden meer mensen problemen met het installeren van Far Cry 2 en daarna het spelen ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 29-05 21:41

ijskonijn

Now MOVE!

NeoMe schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:26:
Hadden meer mensen problemen met het installeren van Far Cry 2 en daarna het spelen ?
Yep, 6Pack15 eerder in dit topic

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
dangerpaki schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:44:
[...]
wat ik wel raar vind is dat MS onder het mom van onderhoud van servers geld vraagt. maar games die je koopt voor de pc speel je ook allemaal online zonder dat je voor de meeste spellen per maand wat moet bijbetalen. en die servers zijn ook gewoon prima. (en spellen zelf over het algemeen iets goedkoper.)
dan vind ik het raar dat dat opeens wel geld moet kosten bij MS voor de eindgebruiker. en dan niet per console of spel nee per gebruiker ongeacht of die op een console met anderen speelt en of die nou een cdtje met zn tweeen gebruiken.
Bij PC games worden de servers nooit gehost (of bijna nooit) door de ontwikkelaar. En indien dit wel is, dan vraagt men er geld voor (bij bv MMO's). Dus aangezien de ontwikkelaar geen servers beschikbaar steld, hoeven ze ook geen geld ervoor te vragen. Al zie je het wel steeds vaker gebeuren omdat ze dan ook wat extra inkomsten binnenhalen. Maar goed, MS heeft een hoop servers staan en die moeten onderhouden worden. En niet alleen technisch maar ook beveiliging.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:49:
[...]

Bij PC games worden de servers nooit gehost (of bijna nooit) door de ontwikkelaar. En indien dit wel is, dan vraagt men er geld voor (bij bv MMO's). Dus aangezien de ontwikkelaar geen servers beschikbaar steld, hoeven ze ook geen geld ervoor te vragen. Al zie je het wel steeds vaker gebeuren omdat ze dan ook wat extra inkomsten binnenhalen. Maar goed, MS heeft een hoop servers staan en die moeten onderhouden worden. En niet alleen technisch maar ook beveiliging.
start voor de gein eens ut3 ofzo op en kijk eens hoeveel servers je van epic ziet. meer dan genoeg.

sta nog steeds achter het punt dat elke console een live abonnement moet hebben en niet elk account. die vergelijking met de mobiele telefoon is gewoon zwaar scheef. dat is een prive toestel een console is toch anders het is eerder een apparaat wat door meerdere mensen thuis gebruikt wordt. dus meer vergelijkbaar met een vaste telefoon. en daar betaal je ook niet voor elke persoon die hem gebruikt een aparte rekening voor.

ik zie de console als een vaste telefoon. iets wat thuis ligt en door meerdere mensen gebruikt wordt. alle personen op een adres/telefoonnummer bereikbaar (lees ip adres). heeft dus niets te maken met het weggeven van gold accounts zoals sommigen hier beweren. nee iedereen die op jouw console games die kan op live. zoals iedereen die bij mij thuis op internet gaat of de telefoon gebruikt daar gewoon gebruik van kan maken. en die telefoon of internet valt niet opeens uit omdat diegene die daar gebruik van maakt niet deel uitmaakt van mijn huishouden of niet persoonlijk voor de service betaalt. dat gebeurt met de xbox live wel.
vind het nog raarder aangezien MS de xbox als een familie gaming console probeert neer te zetten de laatste tijd, maar krijg je dit soort taferelen: je kan als familie wel gezamelijk een console kopen en spellen kopen die je gezamelijk kan spelen maar je xboxlive lidmaatschap moet je allemaal apart kopen.

maar zoals ik al zei de meningsverschillen zullen blijven bestaan en we zullen met onze discussie neits veranderen aan dit beleid. de discussie is dus eigenlijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
NeoMe schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:26:
nee geen last gehad. Wel toevallig gister voor het eerst gespeeld. Dus nieuwe savegame

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 13:54
dangerpaki schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:12:
[...]

start voor de gein eens ut3 ofzo op en kijk eens hoeveel servers je van epic ziet. meer dan genoeg.

sta nog steeds achter het punt dat elke console een live abonnement moet hebben en niet elk account. die vergelijking met de mobiele telefoon is gewoon zwaar scheef. dat is een prive toestel een console is toch anders het is eerder een apparaat wat door meerdere mensen thuis gebruikt wordt. dus meer vergelijkbaar met een vaste telefoon. en daar betaal je ook niet voor elke persoon die hem gebruikt een aparte rekening voor.

ik zie de console als een vaste telefoon. iets wat thuis ligt en door meerdere mensen gebruikt wordt. alle personen op een adres/telefoonnummer bereikbaar (lees ip adres). heeft dus niets te maken met het weggeven van gold accounts zoals sommigen hier beweren. nee iedereen die op jouw console games die kan op live. zoals iedereen die bij mij thuis op internet gaat of de telefoon gebruikt daar gewoon gebruik van kan maken. en die telefoon of internet valt niet opeens uit omdat diegene die daar gebruik van maakt niet deel uitmaakt van mijn huishouden of niet persoonlijk voor de service betaalt. dat gebeurt met de xbox live wel.
vind het nog raarder aangezien MS de xbox als een familie gaming console probeert neer te zetten de laatste tijd, maar krijg je dit soort taferelen: je kan als familie wel gezamelijk een console kopen en spellen kopen die je gezamelijk kan spelen maar je xboxlive lidmaatschap moet je allemaal apart kopen.

maar zoals ik al zei de meningsverschillen zullen blijven bestaan en we zullen met onze discussie neits veranderen aan dit beleid. de discussie is dus eigenlijk nutteloos.
Maar dan zou je niet meer met jou eigen account bij een vriend thuis op zijn xbox online kunnen gamen als hij geen gold account heeft. En ik denk dat microsoft alle senarios wel geeft doorgedacht, dit is het beste voor de meerderheid.
Als jij een Gold account hebt kan iedereen bij jou thuis via die account online gamen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Weer eens even over het gamen zelf, wat dat kan je per slot van rekening ook op de xbox.

Gisteren Gears of war 2 voor het eerst gespeeld en verbaasde me hoeveel mooier het weer is dan het eerste deel. Ben nog niet overtuigd dat het toevoegen van zo veel verhaal een goed idee was, heb op bepaalde moment en echt het gevoel dat ik af en toe mag doen voordat er een cutscene begint....heb het 2 uurtjes gespeeld, dus ben nog niet ver, maar het is wel een topgame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
treative schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:29:
[...]

Maar dan zou je niet meer met jou eigen account bij een vriend thuis op zijn xbox online kunnen gamen als hij geen gold account heeft. En ik denk dat microsoft alle senarios wel geeft doorgedacht, dit is het beste voor de meerderheid.
Als jij een Gold account hebt kan iedereen bij jou thuis via die account online gamen.
klopt. maar dat lijkt me logischer. als iemand thuis geen internet heeft kan ik er ook niet internetten. of ook niet bellen als hij geen vaste telefoon heeft. zo werkt dat altijd. de vraag is ga ik bij iemand om te bellen als ik weet dat die geen telefoon heeft. nee natuurlijk niet. waarom zou ik dan bij iemand gaan xboxen als ik per se online wil gamen. dan laat ik hem toch overkomen of neem ik mn xbox mee.

andersom dat ik een vaste telefoon heb betekent niet dat iedereen die mij kent bij mij kan komen bellen, af en toe een belletje prima. ik heb voor de xbox live betaald. prima ik game thuis misschien mn broertje erbij en basta. goed misschien nog 2 man. af en toe komt er misschien iemand toevallig langs die een potje meespeelt prima, meer ook niet.

wil MS inderdaad de gamer alle vrijheid geven??? nou stuur iedere live gold member een kaartje wat in de memorycard gleuf past waardoor hij kan inloggen (soort van security device). weet je zeker dat er maar een console per betaling tegelijk online is. ga ik bij een vriend gamen. stop ik mn kaartje in zijn xbox, kan ik bij mn profiel en online gamen.

mogelijkheden genoeg maar MS wilt het niet. MS heeft inderdaad goed gedacht aan verschillende scenarios maar ze hebben niet gekozen wat het beste is voor de meerderheid maar het beste voor hun financieel gezien.

en nou over het gamen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door dangerpaki op 21-11-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Heb net live gold voor 13 maanden besteld bij gamehubs YAY. Kan ik eindelijk burnout paradise online doen.

[ Voor 28% gewijzigd door corné op 21-11-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 13:54
dangerpaki schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:36:
[...]

klopt. maar dat lijkt me logischer. als iemand thuis geen internet heeft kan ik er ook niet internetten. of ook niet bellen als hij geen vaste telefoon heeft. zo werkt dat altijd. de vraag is ga ik bij iemand om te bellen als ik weet dat die geen telefoon heeft. nee natuurlijk niet. waarom zou ik dan bij iemand gaan xboxen als ik per se online wil gamen. dan laat ik hem toch overkomen of neem ik mn xbox mee.

andersom dat ik een vaste telefoon heb betekent niet dat iedereen die mij kent bij mij kan komen bellen, af en toe een belletje prima. ik heb voor de xbox live betaald. prima ik game thuis misschien mn broertje erbij en basta. goed misschien nog 2 man. af en toe komt er misschien iemand toevallig langs die een potje meespeelt prima, meer ook niet.

wil MS inderdaad de gamer alle vrijheid geven??? nou stuur iedere live gold member een kaartje wat in de memorycard gleuf past waardoor hij kan inloggen (soort van security device). weet je zeker dat er maar een console per betaling tegelijk online is. ga ik bij een vriend gamen. stop ik mn kaartje in zijn xbox, kan ik bij mn profiel en online gamen.

mogelijkheden genoeg maar MS wilt het niet. MS heeft inderdaad goed gedacht aan verschillende scenarios maar ze hebben niet gekozen wat het beste is voor de meerderheid maar het beste voor hun financieel gezien.

en nou over het gamen. :+
Dus als jij je kaartje meeneemt naar je vriend om te gaymen, kan niemand bij jou thuis meer online gamen met jou xbox? Dat is nu namelijk ook het geval. Ik neem me memorycard mee, en dan kan ik op elke xbox met internetverbinding online gamen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
dangerpaki schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:36:
[...]
MS heeft inderdaad goed gedacht aan verschillende scenarios maar ze hebben niet gekozen wat het beste is voor de meerderheid maar het beste voor hun financieel gezien.
Volgens mij ben jij de enige hier die het niet eens is met hoe live gold werkt, dus van een meerderheid kan je niet spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:14
Nee, je account zou moet worden gebanned, dan ben je dubbel de pineut dus

Als je een ban krijgt op een gemodde xdoos weet MS welke doos gemod is. Dus daar kom je niet meer mee online logisch. en daarnaast ook nog je account bannen? Moet je 2 nieuwe zaken aanschaffen. En het is trouwnes je xbox die gemod is en niet jij, dus vandaar de xbox ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
corné schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:51:
[...]

Volgens mij ben jij de enige hier die het niet eens is met hoe live gold werkt, dus van een meerderheid kan je niet spreken ;)
geloof mij, je krijgt de keus tussen thuis voor elke persoon apart betalen voordat die op live kan maar dan kan je die 2 keer per jaar dat je bij een vriend bent (die zelf geen live zou hebben --> kleine kans) ook online spelen. of je betaalt minder en iedereen bij je kan online op zn eigen account, en ja bij die 2 vrienden die dan geen live hebben heb je geen toegang tot je online gedeelte.

nou als ik realistisch kijk weet ik wel wat het zou worden in NL. gewoon eht goedkopere variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 15:24
Heb vorige maand net een xbox gekocht en wist dus ook niet dat gold maar voor 1 account is.
Vind het ook vrij krom. Nu moeten m'n broertje en ik dus allebei gold aanschaffen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:15

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Amelandbor schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:27:
Heb vorige maand net een xbox gekocht en wist dus ook niet dat gold maar voor 1 account is.
Vind het ook vrij krom. Nu moeten m'n broertje en ik dus allebei gold aanschaffen. |:(
Speel je toch gewoon op tzelfde account? En anders koop je gewoon ergens een live abbo voor 30 euro ofzo. Geen idee waar maar het kan wel voor dat bedrag... :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dangerpaki schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:19:
nou als ik realistisch kijk weet ik wel wat het zou worden in NL. gewoon eht goedkopere variant.
Als je iedereen een gratis xbox/auto/vakantie aanbied, zouden ze dat ook liever hebben dan ervoor te moeten betalen. Of het realistisch is, is een ander verhaal :+

Overigens bleek voor de verkiezingen, dat een meerderheid van Nederland niet achter een eventuele belasting verlaging zou staan. Dit omdat mensen weten dat kwaliteit zijn prijs heeft, en minder betalen betekend een achteruitgang in aanbod of kwaliteit. Ik vraag me dan ook af of jouw statement dat de meerderheid dit vind klopt.

Overigens vraag ik mij af of Xbox Live een winstgevende onderneming is. Ik denk eerder dat het een kostendekkende situatie is.

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 21-11-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:54
Ik wil graag mijn Xbox 360 aan mijn TV aansluiten met HDMI, alleen wil ik andere boxen gebruiken (PC boxen, Creative P5800). Hoe doe ik dit precies?

Ik kon het altijd wel doen met een VGA Kabel, en dan met een Aux in kabel in mijn subwoofer. Alleen nu wil ik dus overstappen naar HDMI (beter beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
barzi schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:47:
Ik wil graag mijn Xbox 360 aan mijn TV aansluiten met HDMI, alleen wil ik andere boxen gebruiken (PC boxen, Creative P5800). Hoe doe ik dit precies?

Ik kon het altijd wel doen met een VGA Kabel, en dan met een Aux in kabel in mijn subwoofer. Alleen nu wil ik dus overstappen naar HDMI (beter beeld).
Je kan die kabel gewoon blijven gebruiken voor de audio.

Heb nu ook zo dat ik de Component kabel gebruik voor de audio-uitgang.
Je moet dat wel het stekkertje ontdoen van het plastic omhulsel, anders past de Component kabel niet gelijkertijd met de HDMI in hun respectievelijke uitgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

PWM schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:41:
Misschien nog een tip voor sommigen:

Ik heb uit staan dat mijn 360 mij standaard aanmeld bij Xbox Live. Ik sign wel automatisch in onder Peewee79, maar pas als ik online wil gamen, druk ik (uit mijn hoofd op X), en laat de 360 connectie maken, of ik start een online spel, en dan doet hij het automatisch.

Reden is dat ik niet altijd online wil spelen, en het niet elke keer nodig vind dat andere mensen contact met mij zoeken. Aangezien ik ook best wel Single Player speel, is het best handig.

Voordelen:

+ Xbox start sneller op
+ Xbox start op de tab My Xbox i.p.v. Spotlight
Waar kan ik het uitzetten dat de 360 zich aanmeld bij Xbox Live? Ik doe het nu via die password methode maar dan heb je weer een extra handeling nodig om op live te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Was vanochtend bij de mediamarkt om een HD voor mijn launchbox te halen, uitverkocht :(

Heb toen maar een elite gekocht met KF Panda en Star wars.
Is uiteindelijk maar 100 euro duurder en dan heb je ook wat :9

ideaal zo al je spellen op je HD

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Is het ook mogelijk om je Avatar op de desktop van je PC te plaatsen, zoals dat ook met de Gamercard kan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:08
bornin7ty2 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:09:
Was vanochtend bij de mediamarkt om een HD voor mijn launchbox te halen, uitverkocht :(

ehm 79 euro voor een 120 gb schijf, of 249 euro voor een elite (na cashback)

iemand kan niet rekenen :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:21:
[...]

Zo heeft ie het thuis waarschijnlijk verkocht ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-05 22:48
Phusebox schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:21:
[...]

2 games erbij twv een 70euro en je bent er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Xbox Live Gold voor 30 euro op samenkopen.net.
Xbox 360 hardware op samenkopen.net.
nee ik heb geen samenkopen.net aandelen :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Vandaag ook de NXE update gedowned, beetje laat ik weet het. Vind'm erg tof. Eindelijk eens al die niet gekochte arcade games uit mn lijst kunne flikkeren (hebben we daar nu bijna 3 jaar op moeten wachten 8)7 ). Verder zijn die avatar's ook best lachuh, vooral uno krijgt weer even een nieuwe dimensie :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 28-05 18:22
Gutteguttegut schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:58:
Hmm, dat is vrij goedkoop. En er zijn slechts 10(???) afnemers nodig. Wat een 'kwantum'-korting.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 21:50

CDAAbeltje

Cool Down !

Hier dan ook maar eens mijn avatar :)

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/AbeltjeNL/avatar-body.png Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/AbeltjeNL/avatarpic-l.png

Best geinig allemaal maar ik zie er eigenlijk het nut niet helemaal van in :P

Ik zat net eens te klooien met een Party Invite maar zowel het chatten met elkaar (2 personen) in de Party als in de Private Chat werkte niet helemaal super :?

Ook zat ik met het vorige dashboard al te prutsen om media te kunnen streamen via mijn pc met Vista Business. Hierbij moet ik in media player naar media delen gaan en in het pop-up venster mijn xbox selecteren. Echter lukte het voorheen en nu niet om mijn xbox te vinden... Ook als ik met m'n xbox zoek naar een aangesloten computer word er niets gevonden...
M'n Windows Firewall staat uit en die van Eset Smart Security houd het niet tegen.
Is het media streamen / delen dan echt alleen maar bedoeld voor een Vista versie waar Media Center bij in zit gebakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Hmm ik heb het gevoel alsof ik dingen te zien krijg op mijn dashboard die niet voor mijn regio zijn.
Enig idee waar ik kan checken welke regio mijn account is? En of ik die kan veranderen

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 21-11-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 23:49
Kan hier zo even geen antwoord op vinden.. Ik heb het volgende probleem. Mijn launch console heeft vorige week de geest gegeven (gaat wel aan, geeft echter geen beeld :? Paar keer RROD gehad, mijn TV geeft nu aan dat hij de input niet herkend dus iets is er mis). Nu heb ik een nieuwe pro console gehaald en wil ik mijn savegames van de oude console overzetten. Wat is de beste manier om dat zonder veel ongemak te doen? Hoe zit het trouwens met garantie bij MS? Nemen ze die apparaten zonder meer kostenloos in voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Sovereign schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:34:
Kan hier zo even geen antwoord op vinden.. Ik heb het volgende probleem. Mijn launch console heeft vorige week de geest gegeven (gaat wel aan, geeft echter geen beeld :? Paar keer RROD gehad, mijn TV geeft nu aan dat hij de input niet herkend dus iets is er mis). Nu heb ik een nieuwe pro console gehaald en wil ik mijn savegames van de oude console overzetten. Wat is de beste manier om dat zonder veel ongemak te doen? Hoe zit het trouwens met garantie bij MS? Nemen ze die apparaten zonder meer kostenloos in voor reparatie?
Als je nog garantie hebt wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
bornin7ty2 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:09:

Haha, ik lees steeds vaker dat mensen met de intentie naar de winkel gaan om iets anders dan een Xbox te kopen en thuiskomen met een Xbox. ;)

offtopic:
Sorry voor de dubbelpost

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 21-11-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253544

Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd met het kijken van DVD's op de Xbox 360? Ik probeer net wat DVD's te kijken, krijg ik doodleuk elke keer de melding ''secure hdcp link not found''. Te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Gutteguttegut schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:58:
Grappig, ik ben de organisator van die actie :)
Leuk dat hij nu al hier langs komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Ik heb een probleem.

Ik heb gister een Elite gehaald. (extra 360 is nooit weg :9) Maar nu zit ik met hetvolgende:

Hij reboot zomaar randomly, het volgende heb ik geprobeerd:

Zowel met HDMI als Component aangesloten.
Met en zonder Optical Out aangesloten
Andere Harde schijf (de 20gb van me andere 360)

Het valt me ook op dat ik geen rooie lampies krijg (1 keer gehad maar verder nooit, was geen RROD maar alleen rechtsboven brandde) en dat de groene 'standby' teken in het midden van de ring heel snel blijft knipperen na het vanzelf opstarten.

Ik krijg dus ook geen error codes ofzo, help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Onno_Devine schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:59:
[...]

Mag ik vragen waar je deze codes vandaan tovert? Want zelfs via onze officiele microsoft xbox leverancier krijg ik ze niet zo goedkoop.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 14:15

rg-mohwa

Phoe Hé

Kan ik ook van de Nieuwe interface af zonder dat ik al me savegames kwijt ben....
Wil namelijk me Cache leeggooien maar dit lukt niet meer met de nieuwe interface + dat ik het gevoel heb dat fable 2 een stuk minder loopt met de nieuwe interface :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Onno_Devine schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:59:
[...]

Ik heb je even gePM-ed maar denk dat ik (en mss een vriend) van mij wel meedoen aan de actie! :) Goed initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 20:31
rg-mohwa schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:09:
Kan ik ook van de Nieuwe interface af zonder dat ik al me savegames kwijt ben....
Wil namelijk me Cache leeggooien maar dit lukt niet meer met de nieuwe interface + dat ik het gevoel heb dat fable 2 een stuk minder loopt met de nieuwe interface :(
Met de NXE kan je het cache wel legen hoor. Heb het zelf al 2x gedaan ook ivm problemen met Fable II, helaas mocht dit niet baten en dus heb ik Fable II maar in de kast gezet.

Cache resetten werkt dus nog steeds in die nieuwe interface, ook met dezelfde methode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 14:15

rg-mohwa

Phoe Hé

Nou bij mij niet. Ik ga op de HD staan...Klik op Y dan XX LB RB XX maar krijg geen schermpje te zien.... :(

Heb een elite (weet niet of dat wat uitmaakt.)

Zat gewoon op de verkeerde knoppen te drukken :(

[ Voor 34% gewijzigd door rg-mohwa op 21-11-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Royal schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:08:
[...]

Mag ik vragen waar je deze codes vandaan tovert? Want zelfs via onze officiele microsoft xbox leverancier krijg ik ze niet zo goedkoop.
We halen ze uit het buiteland, de codes zijn ingescand en worden via de mail naar de desbetreffende gestuurd.
Verder houden we liever de leverancier voor ons :)

@ Monnick
Je hebt een PM terug :)

[ Voor 23% gewijzigd door Onno_Devine op 21-11-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
Zit er veel verschil in het beeld met HDMI of component? Ik heb vorige week de Xbox Pro gekocht en daar zit geen audio adapter bij (zucht). Echter mijn tv heeft maar 1 HDMI ingang en ik ben van plan om een home cinema set aan te schaffen.

Ik kan dan:
1: Xbox aansluiten op de tv via component en gewoon de originele kabel van mijn Xbox gebruiken waar ik een optische kabel in prik naar de home cinema set (surround)

2: Xbox aansluiten op de tv via HDMI, ergens een veel te dure audio adapter kopen en via die adapter de Xbox op het home cinema / surround systeem aansluiten.

Het voordeel van optie 1 is dat ik geen audio adapter hoef te scoren en dat ik de home cinema set via HDMI aan mijn tv kan koppelen (voor de zeldzame keren dat ik een dvd wil kijken, dus geen harde vereiste)
Nadeel optie 1: Xbox niet aangesloten via HDMI

Voordeel van optie 2 is dat ik de Xbox via HDMI kan aansluiten waarmee ik dus terug kom op het begin van mijn post: zit er veel verschil in de beeldkwaliteit van component en HDMI ?
Nadeel optie 2: home cinema niet via HDMI aangesloten op tv. + aanschaf audio adapter omdat hdmi en surround niet via de normale kabels van de Pro kunnen worden aangesloten.

edit: werkt zo'n ding (http://link.marktplaats.nl/208707883) als audio adapter of moet je perse een kabel van 50 euro bij MS kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door Caeruleus op 22-11-2008 00:10 ]

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253596

Caeruleus schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:07:
Zit er veel verschil in het beeld met HDMI of component? Ik heb vorige week de Xbox Pro gekocht en daar zit geen audio adapter bij (zucht). Echter mijn tv heeft maar 1 HDMI ingang en ik ben van plan om een home cinema set aan te schaffen.

Ik kan dan:
1: Xbox aansluiten op de tv via component en gewoon de originele kabel van mijn Xbox gebruiken waar ik een optische kabel in prik naar de home cinema set (surround)

2: Xbox aansluiten op de tv via HDMI, ergens een veel te dure audio adapter kopen en via die adapter de Xbox op het home cinema / surround systeem aansluiten.

Het voordeel van optie 1 is dat ik geen audio adapter hoef te scoren en dat ik de home cinema set via HDMI aan mijn tv kan koppelen (voor de zeldzame keren dat ik een dvd wil kijken, dus geen harde vereiste)

Voordeel van optie 2 is dat ik de Xbox via HDMI kan aansluiten waarmee ik dus terug kom op het begin van mijn post: zit er veel verschil in de beeldkwaliteit van component en HDMI ?
Nadeel optie 2: home cinema niet via HDMI aangesloten op tv. + aanschaf audio adapter omdat hdmi en surround niet via de normale kabels van de Pro kunnen worden aangesloten.

edit: werkt zo'n ding (http://link.marktplaats.nl/208707883) als audio adapter of moet je perse een kabel van 50 euro bij MS kopen?
Helaas krijg je alleen bij de elite een audio kabel ( daar is grote wens naar ) blij dat ik die bij me elite kreeg :P Ik kan je standaard oplossing geven dat iedereen gedaan heeft, je weet je component kabel daar zit dik hoesje omheen schroevedraaier ertussen eraf slopen en hij past naast de hdmi kabel waardoor je toch een audio signaal los kan krijgen zonder iets kopen maar je moet er wel iets voor slopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Caeruleus schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:07:

Ik kan dan:

Doe gewoon component. Je merkt het echt amper. Ze kunnen beiden 720p en 1080i/p aan (mits ondersteund door de bron). Het enige verschil is dat component analoog is en hdmi digitaal. Sluit je monitor maar eens aan via DVI en via VGA. Als je daar uberhaupt meer dan het kleinste verschil tussen ziet moet je vooral een hdmi-kabel kopen, maar anders zou ik gewoon voor component gaan. Je kunt je kabels veel beter afstemmen op wat je beschikbaar hebt dan op wat je denkt dat theoretisch gezien de beste kwaliteit oplevert.

Er zijn mensen die stellen dat RCA-stekkers helemaal niet geschikt zijn voor HD signaal, en dat je dus beter d-sub/bnc(nvt)/dvi/hdmi-aansluitingen kunt gebruiken. En natuurlijk, hdmi/dvi zal niet snel slechter zijn dan vga/component, maar dat is voornamelijk vechten om de millimeter.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik zit nu een beetje te experimenteren met Tversity. Welke bestanden kan ik nu streamen naar m'n Xbox360?

Ik weet dat WMVHD goed gaat, want ik heb net een aflevering van Prison Break gezien, en dat zag er prima uit :) .

Maar gaat bijvoorbeeld x264HD ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20
Kreeg vrijdag na 2,5jaar eindelijk een RROD ;( , gelijk MS gebeld en hij is maandag opgehaald.. ik vraag me af wanneer ik hem weer terug kan verwachten..

vind het nog bijna knap dat hij het zo lang heeft uitgehouden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
PWM schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:27:
[...]

Zo heeft ie het thuis waarschijnlijk verkocht ;) :P
Jij bent gehaaid zeg :) , maar je hebt welk geijk :P

bij de MM kostte een HD 150 iig, als je dan games gaat verrekenen en de verkoop van de oude xbox komt er een redelijk verhaal uit richting de vrouw :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:08
bornin7ty2 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 08:56:
[...]

Jij bent gehaaid zeg :) , maar je hebt welk geijk :P

bij de MM kostte een HD 150 iig, als je dan games gaat verrekenen en de verkoop van de oude xbox komt er een redelijk verhaal uit richting de vrouw :P
woehaha,mag ik even lachen... 150 kost ie dus echt nergens, no way. Adviesprijs is 129,95.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:50

Phydomir

Dennis

Hoe zit het eigenlijk met USB sticks. Heb net even een van die van mij geprobeerd maar die lijkt de 360 niet te herkennen. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Phydomir schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:50:
Hoe zit het eigenlijk met USB sticks. Heb net even een van die van mij geprobeerd maar die lijkt de 360 niet te herkennen. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen?
Is je stick toevallig NTFS geformateerd? USB sticks werken alleen in FAT32 op je xbox360. (is wel debiel, je kan dus geen bluray rip van 4,7 gb afspelen omdat FAT32 geen bestanden groter als 4gb ondersteund }:| )

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Heeft er iemand al Lips gekocht?
En zo ja wat zijn je ervaringen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:30:
Heeft er iemand al Lips gekocht?
En zo ja wat zijn je ervaringen?
De reviews zijn interessant. Van hele goede reviews, tot en met onvoldoendes: http://www.metacritic.com...forms/xbox360/lips?q=lips

Het meerendeel is in ieder geval positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
PWM schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:37:
[...]

De reviews zijn interessant. Van hele goede reviews, tot en met onvoldoendes: http://www.metacritic.com...forms/xbox360/lips?q=lips

Het meerendeel is in ieder geval positief :)
Thnx even een paar reviews lezen, ben het meest benieuwe naar je eigen MP3's in het spel zetten.
Ik zou wel een paar reggae nummers mee willen bleren. ;)

Edit:
Microsoft would argue at this point that Lips lets you import your own tracks from an MP3 player or hard drive, thus infinitely expanding its song library, but without the videos, lyrics and accurate scoring of the included tracks this feature probably won't keep your attention for long.
Hmm dat is dan wel minder.

[ Voor 27% gewijzigd door henkyyyyyyy op 22-11-2008 11:56 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gamehubs heeft mooie aanbiedingen. Niet allemaal toppers, maar er zitten er zeker een paar tussen :) (en ja, allemaal regiovrij)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cKSSVSVJk7G78ljGGc44ke1V/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nja7sh3xoxoFEy965bcBWjlt/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I9AF0pd7CLJSwXaNYaPlJWxS/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r8La2mtvvHlWPgxq9qyNywFJ/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 22-11-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind de spellen wat magertjes, zo aan het einde van het jaar. Ik zat te wachten op Saints Row 2 en Fifa 09, beiden al een tijdje uit en beiden nu al flink gespeeld.

Kan me geen spel bedenken wat in december uitkomt en mij mn oren doet spitsen helaas, wellicht dan toch maar Mirror's Edge, al viel de demo ietwat tegen. Hebben jullie nog écht iets om naar uit te kijken? RE5 en Alan Wake laten nog wel even op zich wachten denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

December niet nee, maar in November is er toch meer dan genoeg uitgekomen om je minstens een aantal maanden bezig te houden :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Boeboe schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:27:
December niet nee, maar in November is er toch meer dan genoeg uitgekomen om je minstens een aantal maanden bezig te houden :?
Dat is uiteraard persoonlijk. Ik noem als voorbeeld GoW2, dat is mijn ding niet, ben niet echt van de shooters (en dan valt er al veel af ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik kijk behoorlijk uit naar Prince of Persia die 5 december in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Magic schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:31:
Ik kijk behoorlijk uit naar Prince of Persia die 5 december in de winkels ligt.
Hmm, dat is eigenlijk zo gek nog niet. Weinig van meegekregen nog, zal is zoeken naar gameplay video's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:36:
[...]

Hmm, dat is eigenlijk zo gek nog niet. Weinig van meegekregen nog, zal is zoeken naar gameplay video's :)
Ik heb hem ook afgelopen week pas "ontdekt" ik dacht bij nieuwsberichten erover dat het over de arcade-remake ging :P

gameplay ziet er voor mijn gevoel erg goed uit, bekijk ook de ubidays interview erover:

deel1en deel2

Heeft iemand al opgemerkt dat als je een gamerpic wil maken van je avatar je duizelig wordt als je lang ronddraait? en je hoofd stoot als je snel van omhoog kijken naar beneden gaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:21
Wat houd de nieuwe update in van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:29:
Hmm ik heb het gevoel alsof ik dingen te zien krijg op mijn dashboard die niet voor mijn regio zijn.
Enig idee waar ik kan checken welke regio mijn account is? En of ik die kan veranderen
Ik vraag me nog steeds af hoe dit zit.

Soulcaliber 4 gekocht trouwens op gamehubs. Voor 27euro je eigen poppetje kunnen maken waarmee je kunt vechten. Ik denk dat ik mijn avatar ga namaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Magic schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:40:
[...]

Ik heb hem ook afgelopen week pas "ontdekt" ik dacht bij nieuwsberichten erover dat het over de arcade-remake ging :P

gameplay ziet er voor mijn gevoel erg goed uit, bekijk ook de ubidays interview erover:

deel1en deel2

Heeft iemand al opgemerkt dat als je een gamerpic wil maken van je avatar je duizelig wordt als je lang ronddraait? en je hoofd stoot als je snel van omhoog kijken naar beneden gaat? :P
zit ook te wachten op pop, gameplay ziet er inderdad erg strak uit, alleen jammer van dat cellshading wat ze gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:50

Phydomir

Dennis

Terryb47 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:00:
[...]

Is je stick toevallig NTFS geformateerd? USB sticks werken alleen in FAT32 op je xbox360. (is wel debiel, je kan dus geen bluray rip van 4,7 gb afspelen omdat FAT32 geen bestanden groter als 4gb ondersteund }:| )
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Fat32 geformatteerd maar nog steeds niets. Als ik onder system settings bij memory kijk moet de usb stick daar toch tussen komen staan?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
jostefa schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:03:
Wat houd de nieuwe update in van vandaag?
Heb sinds NXE geen update meer gezien?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:26

Sagat

Is pappa x2!

Exorcist schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:30:
Dat is uiteraard persoonlijk. Ik noem als voorbeeld GoW2, dat is mijn ding niet, ben niet echt van de shooters (en dan valt er al veel af ;) ).
Ik snap wat je bedoeld en ja het is compleet subjectief. Ook ik kan (nog, ik weiger de hoop op te geven) niet wennen aan shooters op de 360 en speel ze bv ook op pc bijna niet meer en dan valt er idd een hoop af.

Maar dan nog. Zelfs de meest verstokte sony/ninty fanboy zal momenteel toegeven dat (op dit moment) de 360 de beste games line up heeft qua breedte (ok ok, de DS misschien nog breder maar das portable :P). Denk zelfs dat de 360 wat dat betreft al hard naar het niveau snes en ps2 gaat. Als je het dan nog voor elkaar krijgt om geen games te kunnen vinden die je graag wilt spelen dan ben je echt een die hard gamer die honderd uur games als oblivion er in 2 weekenden doorheen jaagt ofzo :P

Ben wel nieuwsgierig, haal je dan ook echt alle achievents of wil je gewoon een spel snel uitspelen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Welk netwerk beveiligings protocol kan de xbox =360 mee omgaan? ik kan alleen maar op live als ik mijn netwerkverbinding uitschakel.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:16:
[...]

Ik snap wat je bedoeld en ja het is compleet subjectief. Ook ik kan (nog, ik weiger de hoop op te geven) niet wennen aan shooters op de 360 en speel ze bv ook op pc bijna niet meer en dan valt er idd een hoop af.

Maar dan nog. Zelfs de meest verstokte sony/ninty fanboy zal momenteel toegeven dat (op dit moment) de 360 de beste games line up heeft qua breedte (ok ok, de DS misschien nog breder maar das portable :P). Denk zelfs dat de 360 wat dat betreft al hard naar het niveau snes en ps2 gaat. Als je het dan nog voor elkaar krijgt om geen games te kunnen vinden die je graag wilt spelen dan ben je echt een die hard gamer die honderd uur games als oblivion er in 2 weekenden doorheen jaagt ofzo :P

Ben wel nieuwsgierig, haal je dan ook echt alle achievents of wil je gewoon een spel snel uitspelen?
Ik ben een redelijke Achievement-hoer en speel meestal mn spellen uit. Ik heb momenteel 25 (originele) games voor de 360, maar ben wel kieskeurig. Ik koop alleen games waarvan ik zeker weet dat ik ze ga uitspelen.

Echt veel game ik overigens ook weer niet, ik heb een normale baan, vriendin en twee katten 8)
Ben momenteel wel bezig om GTA4 uit te spelen, die ik weer opgepakt heb na SR2. Hier ben ik nog wel even zoet mee, en ook Fifa komt er af en toe nog in als er vrienden komen.

Dus nee, ik kan me nu even niet bedenken wat ik nog zou kunnen kopen waarmee ik een goede tijd beleef. Wel komt er nog een PS3, maar dat is dan meer voor de console verzameling en spellen als Buzz en LBP.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Gebruik nu sinds de releasedag NXE en 't bevalt me wel.. Enige minpuntje is dat het zoeken naar muziek op, bijvoorbeeld een MP3-speler aangelosten via USB veel en veel langer duurt dan voorheen. Meer mensen hier last van? Het duurt dus wat langer voordat hij ziet welke muziek er is en dat hij het op beeld tovert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 08:54

Graveheart

Say what?

Ik zit sinds kort met een 'groot' probleem met mijn 360 Elite.

Mijn vriendin klaagde over een constant uitvallend draadloos netwerk.
Even de router gereset, en de boel werkte weer.
Althans, dat dacht ik dus.

Toen ik laatst probeerde weer wat muziek te streamen via mijn 360, lukte dit dus niet.
Wat voorheen dus wel gewoon werkte.
Verbinding met Xbox Live is er overgens wel gewoon.

Het gaat hier op een Thopmson Speedtouch 780 van KPN.
De benodigde poorten staan gewoon open.
Het is een bedraad netwerk, en alle kabels zijn gewoon in orde.
Via WMP 11 kan ik de 360 ook niet meer zien.
Mijn laptop kan de 360 ook niet meer zien in het netwerk,
maar bij de 'landkaart' van mijn netwerk staat de 360 wel weer aangegeven.

Ik ben hier al weken mee aan het kloten, en heb ondertussen ook al diverse malen de router gereset.
Ben het ondertussen ook behoorlijk beu aan het worden, zoals jullie vast snappen.
Zoiets simpels, wat in het verleden gewoon werkte, werkt niet meer.

Om het kort weer te geven, mijn laptop ziet de 360 niet, en de 360 ziet mijn laptop niet. Help! :'(

Edit ; De foutcode die ik krijg als ik een PC zoek via de 360.

W : 0000-000B
X : 0000-F001
Y : 0000-0000
Z : 8000-4005
ID : 0008-0000

[ Voor 6% gewijzigd door Graveheart op 22-11-2008 16:10 . Reden: Foutcodes 360 toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:34

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:18:
Gebruik nu sinds de releasedag NXE en 't bevalt me wel.. Enige minpuntje is dat het zoeken naar muziek op, bijvoorbeeld een MP3-speler aangelosten via USB veel en veel langer duurt dan voorheen. Meer mensen hier last van? Het duurt dus wat langer voordat hij ziet welke muziek er is en dat hij het op beeld tovert.
niet via usb ding doen ? :P
j/k , is je usb stick niet gewoon te traag oid ?

ik stream vanuit een server in huis op een raid10 array, dies snel zat :o

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

Ik ben op zoek naar een racegame met fijne versus in split-screen. Ik heb Burnout Paradise gekocht met het idee dat het daarbij zou kunnen, maar dat blijkt niet zo te zijn...! (belachelijk)

Burnout Revenge heb ik op de ouwe Xbox al grijs gespeeld, dus die valt af. Ik hou wel van een beetje arcade-achtige racers zoals Burnout.

Iemand trouwens MK vs DC Universe al gekocht? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:21

Grozno

acts without consequence!

Niet gekocht, wel gespeeld :P

Ziet er mooi uit, maar ik haat fighters ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:18:
Ik ook, het duurde meer dan een minuut om 110 liedjes te laten zien (terwijl het via Bluetooth een stuk sneller gaat, dus daar kan het niet aan liggen...)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

ikt

Terryb47 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:00:
[...]

Hmm, zou je iets in 2'en kunnen delen, op een FAT32 zetten, en daar weer joinen? (Winrar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Anoniem: 234350 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:04:
Ik ben op zoek naar een racegame met fijne versus in split-screen. Ik heb Burnout Paradise gekocht met het idee dat het daarbij zou kunnen, maar dat blijkt niet zo te zijn...! (belachelijk)

Burnout Revenge heb ik op de ouwe Xbox al grijs gespeeld, dus die valt af. Ik hou wel van een beetje arcade-achtige racers zoals Burnout.
Helemaal mee eens! Burnout 3: Takedown kon je wel in split-screen spelen. Dat was echt heel erg leuk. Ik heb Burnout Paradise ook gekocht zonder er rekening mee te houden dat de split-screen mogelijkheid zou kunnen vervallen. Dat kwam echt niet in me op. Van Fifa of PES verwacht je ook niet dat de multiplayer er ineens wordt uitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 20:31
Weet niet of het bekend was, maar mocht je terug willen naar het oude dashboard bijvoorbeeld vanwege problemen:
1. ga naar game marketplace
2. ga naar browse
3. zoek de letter 'D'
4. blijf zoeken todat je 'dashboard 2006'
ziet
5. download die
6. start je xbox opnieuw op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Een xbox360 pro GOWII pack aangeschaft.
-Extra controller bijgekocht.
-Play and charge kit

En ook deze games nieuw gekocht:

Call of duty 3
(Gekocht omdat de pc variant niet bestaat)

Virtua fighter 5
(Liggen twijfelen tussen DOA4 en VF5
toch maar VF5 gekozen, omdat het nieuwer is en meer combo's heeft die wel redelijk moeilijk op te bouwen zijn vind ik..)

Stuntman ignition

Project Gotham Racing 4
(Is het normaal dat de auto traag remmen, of weinig remmen?)

Tomb Raider underworld(Subliem)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 162692 op 22-11-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.Graveheart schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:50:
Ik zit sinds kort met een 'groot' probleem met mijn 360 Elite.

Mijn vriendin klaagde over een constant uitvallend draadloos netwerk.
Even de router gereset, en de boel werkte weer.
Althans, dat dacht ik dus.

Toen ik laatst probeerde weer wat muziek te streamen via mijn 360, lukte dit dus niet.
Wat voorheen dus wel gewoon werkte.
Verbinding met Xbox Live is er overgens wel gewoon.

Het gaat hier op een Thopmson Speedtouch 780 van KPN.
De benodigde poorten staan gewoon open.
Het is een bedraad netwerk, en alle kabels zijn gewoon in orde.
Via WMP 11 kan ik de 360 ook niet meer zien.
Mijn laptop kan de 360 ook niet meer zien in het netwerk,
maar bij de 'landkaart' van mijn netwerk staat de 360 wel weer aangegeven.

Ik ben hier al weken mee aan het kloten, en heb ondertussen ook al diverse malen de router gereset.
Ben het ondertussen ook behoorlijk beu aan het worden, zoals jullie vast snappen.
Zoiets simpels, wat in het verleden gewoon werkte, werkt niet meer.

Om het kort weer te geven, mijn laptop ziet de 360 niet, en de 360 ziet mijn laptop niet. Help! :'(

Edit ; De foutcode die ik krijg als ik een PC zoek via de 360.

W : 0000-000B
X : 0000-F001
Y : 0000-0000
Z : 8000-4005
ID : 0008-0000
Als je de router reset reset je ook de DHCP server dus alle apparatuur krijgt weer een nieuwe ip adres omdat de lease dan weg is dan moet je ze opnieuw aanmelden bij elkaar zoals je de eerste keer ook deed daarom is hij weg bij wmp en in je netwerk omdat die locatie waar hij eerst stond niet meer bestaat dus gewoon opnieuw toevoegen en zou prima moeten werken. Aangezien je wel gewoon internet live etc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 08:54

Graveheart

Say what?

Anoniem: 253596 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:25:
[...]

Als je de router reset reset je ook de DHCP server dus alle apparatuur krijgt weer een nieuwe ip adres omdat de lease dan weg is dan moet je ze opnieuw aanmelden bij elkaar zoals je de eerste keer ook deed daarom is hij weg bij wmp en in je netwerk omdat die locatie waar hij eerst stond niet meer bestaat dus gewoon opnieuw toevoegen en zou prima moeten werken. Aangezien je wel gewoon internet live etc hebt.
Poorten opnieuw toedelen aan het nieuwe IP werkte ook niet.
Of mis ik iets?
Krijg in Vista ook geen melding dat er een nieuwe extender ofzo gevonden is.

[ Voor 5% gewijzigd door Graveheart op 22-11-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Begin er steeds meer aan te denken om me huidige 20gb 360 te verkopen en een elite te halen ofzo. Die 20gb is nu toch al wel vol met 2 spellen er op (cod & gh world tour _/-\o_ ) Denk alleen niet dat ik nog veel voor die 360 vang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
ikt schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:40:
[...]

Hmm, zou je iets in 2'en kunnen delen, op een FAT32 zetten, en daar weer joinen? (Winrar)
HFS+ kan wel omgaan met >4GB (en heeft journaling). Dit filesystem draait ook op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:38:
Begin er steeds meer aan te denken om me huidige 20gb 360 te verkopen en een elite te halen ofzo. Die 20gb is nu toch al wel vol met 2 spellen er op (cod & gh world tour _/-\o_ ) Denk alleen niet dat ik nog veel voor die 360 vang..
http://budgetgaming.nl/ga...rive+120+gb_hardware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ja, had de lage prijzen inderdaad gezien. Maar ik zat zo te denken; hoeveel zou het nou schelen tussen of een nieuwe HDD 120gb voor 80 euro halen of een 360 Elite en me oude verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 19:39
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:52:
[...]
Ja, had de lage prijzen inderdaad gezien. Maar ik zat zo te denken; hoeveel zou het nou schelen tussen of een nieuwe HDD 120gb voor 80 euro halen of een 360 Elite en me oude verkopen.
Ik heb ze gewoon beide gehouden :) 1'tje beneden en 1 op de slaapkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
Ligt het nou aan mij of is het nieuwe dashboard echt zo traag :O
Vooral als ik op de xBox knop druk dan duurt het zeker wel een paar seconden totdat ie helemaal geladen is.
Ook als je je snel verplaats in het menu blijft ie wel is hangen..

Hier BTW mijn avatar:

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/fr3z/avatar-body.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:03
Hallo,

Ik ben van plan een Xbox 360 Elite te kopen weten jullie nog mooie aanbiedingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Helemaal afhankelijk van wat je terugkrijgt voor die oude box, maar aangezien die niet veel meer kosten, ben je met een Elite altijd duurder uit. Tenzij je de voor de zwarte looks geld over hebt :)
fr3z schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:37:
Ligt het nou aan mij of is het nieuwe dashboard echt zo traag :O
Vooral als ik op de xBox knop druk dan duurt het zeker wel een paar seconden totdat ie helemaal geladen is.
Ook als je je snel verplaats in het menu blijft ie wel is hangen..

Hier BTW mijn avatar:

[afbeelding]
Klopt, heb ik hier ook wel eens. Hangt ook een beetje van het spel af; de zwaardere spellen hebben een tragere menurespons. (Overigens zie ik dat op de PS3 ook terug. Tis geen ramp oid... je console wordt gewoon intensief gebruikt :) )
PSP123 schreef op zondag 23 november 2008 @ 00:29:
Hallo,

Ik ben van plan een Xbox 360 Elite te kopen weten jullie nog mooie aanbiedingen??
Jazeker; kijk ff in de pricewatch ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Even aangepast :)
geen C&A trui "die iedereen al heeft" meer aan :P
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Gutje/avatar-body.png
En een "headshot" ;)
Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Gutje/avatarpic-l.png
je hoofd snel heen en weer bewegen en dan snel een foto maken geeft leuke effecten...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-05 20:33
Gutteguttegut schreef op zondag 23 november 2008 @ 04:26:
Even aangepast :)
geen C&A trui "die iedereen al heeft" meer aan :P
[afbeelding]
En een "headshot" ;)
[afbeelding]
je hoofd snel heen en weer bewegen en dan snel een foto maken geeft leuke effecten...
Hihi

Afbeeldingslocatie: http://avatar.xboxlive.com/avatar/Cidalfas/avatarpic-l.png

[ Voor 29% gewijzigd door Cidolfas op 23-11-2008 04:57 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Phydomir schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:41:
[...]

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Fat32 geformatteerd maar nog steeds niets. Als ik onder system settings bij memory kijk moet de usb stick daar toch tussen komen staan?
nee je kan alleen media afspelen van je usb stick, dus je moet naar video of music library en dan kiezen voor portable device. dan kom je op je usb terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.Graveheart schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:37:
[...]

Poorten opnieuw toedelen aan het nieuwe IP werkte ook niet.
Of mis ik iets?
Krijg in Vista ook geen melding dat er een nieuwe extender ofzo gevonden is.
Poorten toewijzen tot je ip nummer hoeft niet bij de 360 of bij windows omdat die UPnP ondersteunen ga naar Advanced / Napt / UPnP / zet die op full save settings dan even je modem aan uit doen mogenlijk zeker je xbox en pc en hij zal zelf de poorten mappen die hij gebruikt zonder dat jij hoeft te doen dat zou in theory je probleem moeten oplossen daarna proberen opnieuw als extender toe te voegen.

( ik heb zelf nooit poorten gemapt voor 360 UPnP all the way :P) en als dat niet wilt werken kun je via telnet de firewall in je modem uit gooien dan mag niks het meer tegenhouden maar hiazo zou het lokaal moeten zijn en UPnP zou dat meer dan prima moeten kunnen regelen extern overigens ook normaal gesproken.
[...]

Natuurlijk krijg je bij de elite ook een extra audio kabel naast je hdmi en natuurlijk de elite look en feel black :P ( ja ik vindt het stoer problemen mee XD? )

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 253596 op 23-11-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Cubic X schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:08:
Weet niet of het bekend was, maar mocht je terug willen naar het oude dashboard bijvoorbeeld vanwege problemen:

[...]

Toch even op reageren, ondanks dat ik niet terug wil :)

Mijn marketplace heeft geen item Dashboard 2006 in ieder geval, zou me niks verbazen als het domweg een hoax is.
Afaik is NXE een verplichte update, en het zou me verbazen als MS de mogelijkheid biedt om terug te gaan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62733

zo ik heb ook een xbox360 gekocht ,

kwam op 175 euro uit, 40 euro korting er af dus op 135 euro , met de bekende games ! erg netjes en leuke spelletjes , voor de rest lekker aan het verkennen , en gears of war gekocht :) en burnout paradise !

oh ja e-plaze verkoopt hem dus voor 175 euro !

kan je ook meerder profielen aanmaken , ben er nog niet helemaal achter zodat mijn zoon er ook op kan met zijn eigen avatar

krijg alleen mijn media center van vista er niet op , hij vindt de router , en boven wordt hij ook herkend op de laptop met vista , alleen als de xbox verbinding wil maken met de pc gaat dat dus niet...

had al de firewall van windows uitgezet . maar die gooit hem constant weer aan maar ik heb hem toestemming gegeven om verbinding te laten maken !

zou het kunnen dat ik in mijn experiabox nog iets moet wijzigen ?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 62733 op 23-11-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 62733 schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:10:
zo ik heb ook een xbox360 gekocht ,

kwam op 175 euro uit, 40 euro korting er af dus op 135 euro , met de bekende games ! erg netjes en leuke spelletjes , voor de rest lekker aan het verkennen , en gears of war gekocht :) en burnout paradise !

oh ja e-plaze verkoopt hem dus voor 175 euro !

kan je ook meerder profielen aanmaken , ben er nog niet helemaal achter zodat mijn zoon er ook op kan met zijn eigen avatar

krijg alleen mijn media center van vista er niet op , hij vindt de router , en boven wordt hij ook herkend op de laptop met vista , alleen als de xbox verbinding wil maken met de pc gaat dat dus niet...

had al de firewall van windows uitgezet . maar die gooit hem constant weer aan maar ik heb hem toestemming gegeven om verbinding te laten maken !

zou het kunnen dat ik in mijn experiabox nog iets moet wijzigen ?
de volgende poorten moeten nog opengezet worden voor je xbox

The following ports must be available for Xbox LIVE to operate correctly:

* UDP 88
* UDP 3074
* TCP 3074

edit: maar dat zou trouwens geen effect moeten hebben op je media center, alleen als je online wilt spelen.

Anders even de volgende guide doorlopen http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/mcevista.htm

[ Voor 11% gewijzigd door dikki dik op 23-11-2008 12:48 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.