ms banned alleen as je pirated games speelt. voor vervangen van een hd bannen ze jou echt niet. ze kunnen ook niet zien of je een hd van hun hebt of niet.dangerpaki schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:27:
[...]
wou het ook doen. maar word je daarmee niet gebanned door MS? ten minste die geruchten gaan wel rond
Volgens mij kunnen ze dat wel. Ik weet niet meer zeker hoe ze dat doen, maar volgens mij via bepaalde reeksen die het systeem op de hdd zoekt. Mist deze reeks, dan weigert de doos. (even uit m'n hoofd wat ik ooit gelezen heb ergens)alvv schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:34:
[...]
ms banned alleen as je pirated games speelt. voor vervangen van een hd bannen ze jou echt niet. ze kunnen ook niet zien of je een hd van hun hebt of niet.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Voor zover ik weet heb je een firmware nodig van een "echte" 120gb harddisk, deze bevat een uniek serienummer.
Zodra dat serienummer meerdere keren voorkomt in het xbox Live netwerk weet microsoft dat het "getweakte" harddisks zijn. (op het origineel na dan). Dus theoretisch kunnen ze er een ban op zetten, of je garantie op de xbox ontzeggen. tot nu toe is dat echter nog niet gebeurd.
Zodra dat serienummer meerdere keren voorkomt in het xbox Live netwerk weet microsoft dat het "getweakte" harddisks zijn. (op het origineel na dan). Dus theoretisch kunnen ze er een ban op zetten, of je garantie op de xbox ontzeggen. tot nu toe is dat echter nog niet gebeurd.
[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 25-11-2008 10:40 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Weet iemand of je data kunt overzetten met de transfer kit van 120gb naar 120gb?
Probably not maar misschien heeft iemand het eens geprobeerd
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik verwacht het inderdaad niet, maar waarom zou je dat willen? Als je vermoed dat je harddisk stuk is dan zou ik gewoon mijn saves backuppen op een (geleende) memorycard en de rest opnieuw downloaden, de kans dat er gegevens corrupt zijn is vrij groot (dat had ik met mijn oude 20gb bleek toen ik hem met de transfer kit wou overzetten).
bij het formatteren van de nieuwe HDD vraagt hij om het serie nummer van jou xbox, dus zie ik het probleem nietMagic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:39:
Voor zover ik weet heb je een firmware nodig van een "echte" 120gb harddisk, deze bevat een uniek serienummer.
volgens mij had het met de serienummers van de hdd te maken. aangezien je de firmware van de hdd moet flashen kom je met een firmware terecht waar maar eenzelfde serienummer in zit. dus MS zou potientieel geloof ik iedereen met dat serienummer kunnen bannen. hoewel ik daar nog niets over gehoord heb.Gunner schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:36:
[...]
Volgens mij kunnen ze dat wel. Ik weet niet meer zeker hoe ze dat doen, maar volgens mij via bepaalde reeksen die het systeem op de hdd zoekt. Mist deze reeks, dan weigert de doos. (even uit m'n hoofd wat ik ooit gelezen heb ergens)
maar zoals al gezegd werd de 120gb hdd is zo goedkoop nu dat al die moeite het niet meer waard is.
klopt maar dat is niet de serienummer van je hardeschijf. je hardeschijf heeft ook een eigen serienummer.alvv schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:01:
[...]
bij het formatteren van de nieuwe HDD vraagt hij om het serie nummer van jou xbox, dus zie ik het probleem niet
Volgens mij kun je alleen van een kleinere hd naar een grotere copieren, dus nee zover ik weet werkt dat niet.Phusebox schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:42:
Weet iemand of je data kunt overzetten met de transfer kit van 120gb naar 120gb?
Dan gaan ik vanavond maar is live bestellen online (gamehubs was momenteel toch de goedkoopste?).
Qua controller, ik heb ooit bij mm Utreg een hori 360 pad gekocht, deze werkt iig een heel stuk fijner dan de default hopeloze dpad. Binnenkort ook maar kijken of die groene pes/sf joyapd er ook is. (de hori is NIET draadloos en dat is toch iets waar ik tegenwoordig aardig aan gewend ben geraakt).
10 second ninja DONE
Ik zat net even te lezen naar de verklaring van Bungie waarom Halo 3 langzamer is vanaf de harddisk en nu komen mij 3 vragen te boven:
1. Waarom is dit niet met alle spellen, het lijkt mij dat ieder spel gebruik zou maken van die "utility partition"
2. Hebben de makers van Fable2 hier rekening mee gehouden, aangezien hier de diskdrive nooit stilstaat, volgens mij wordt hier vrijwel niks gecached.
3. Als programmeurs speciaal rekening houden met de "copy-to-harddisk" functionaliteit is hier dan nog meer winst uit te halen.
Ik vond dit wel interesant, misschien is het leuk discussiemateriaal
1. Waarom is dit niet met alle spellen, het lijkt mij dat ieder spel gebruik zou maken van die "utility partition"
2. Hebben de makers van Fable2 hier rekening mee gehouden, aangezien hier de diskdrive nooit stilstaat, volgens mij wordt hier vrijwel niks gecached.
3. Als programmeurs speciaal rekening houden met de "copy-to-harddisk" functionaliteit is hier dan nog meer winst uit te halen.
Ik had niet eens opgemerkt dat de hd van ms voor die prijs verkrijgbaar was anders had ik hem ook zo gekocht ja. Dacht dat hij tegen de 100 euro zat.dangerpaki schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:42:
[...]
volgens mij had het met de serienummers van de hdd te maken. aangezien je de firmware van de hdd moet flashen kom je met een firmware terecht waar maar eenzelfde serienummer in zit. dus MS zou potientieel geloof ik iedereen met dat serienummer kunnen bannen. hoewel ik daar nog niets over gehoord heb.
maar zoals al gezegd werd de 120gb hdd is zo goedkoop nu dat al die moeite het niet meer waard is.
[...]
klopt maar dat is niet de serienummer van je hardeschijf. je hardeschijf heeft ook een eigen serienummer.
In theorie kan MS degene die de HDD spoofen wel bannen ja, maar ik ga ervanuit van niet.
HDD kan je op alle xboxen aansluiten dus lijkt me niet logisch dat ze al die xboxen gaan bannen waar jij je die hdd op aansluit.
Anoniem: 169877
Ik ben op zoek naar Rockband 1 en of 2 met ALLEEN de gitaar erbij. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Ik kom alleen "game only" tegen, of de game met alleen het drumstel, of het gehele pakket.
...want ik neem aan dat je niet de gitaartjes van Guitar Hero erbij kunt gebruiken?
...want ik neem aan dat je niet de gitaartjes van Guitar Hero erbij kunt gebruiken?
tuurlijk wel. ik gebruik de guitar hero 2 gitaar ervoorAnoniem: 169877 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:26:
Ik ben op zoek naar Rockband 1 en of 2 met ALLEEN de gitaar erbij. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Ik kom alleen "game only" tegen, of de game met alleen het drumstel, of het gehele pakket.
Ja ik vind het wel erg irritant maar het is geen showstopper voor mij. Zo'n snel spel is het nou ook weer niet. Maar inderdaad wel triest dat ze zo'n eenvoudig uitziend spel niet soepel kunnen laten lopen...Anoniem: 142689 schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:50:
[...]
Heb je geen last van de framerate? Ik werd er gewoon misselijk van tijdens het spelen. Alleen als ik helemaal inzoomde was het wel te doen.. wel jammer want het leek me wel een grappig spel.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
WOW! net voor 25 euro een Wireless GH III gitaar gehaald bij Bart Smit!! ik dacht die zijn helemaal gek geworden..zo cheap zijn ze niet een 2e hands op marktplaats!
Maar dit had dus te maken met een of andere bundel waar je deze gitaar gratis bij kreeg, maar deze was nooit opgehaald.. dus hebben ze hem in de verkoop gegooid..
Ik ga meteen andere Bart Smit's bellen of ze dit "probleem" ook hebben!
Maar dit had dus te maken met een of andere bundel waar je deze gitaar gratis bij kreeg, maar deze was nooit opgehaald.. dus hebben ze hem in de verkoop gegooid..
lekker dan... en mijn extra gitaar wordt niet geleverdind0mi schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:03:
WOW! net voor 25 euro een Wireless GH III gitaar gehaald bij Bart Smit!! ik dacht die zijn helemaal gek geworden..zo cheap zijn ze niet een 2e hands op marktplaats!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Over Rock Band en Guitar Hero & co gesproken, check deze zeer handige compatibility matrix:
http://www.joystiq.com/instrument-compatibility-matrix
http://www.joystiq.com/instrument-compatibility-matrix
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik ben geen programmeur, maar lijkt me dat dit goed te optimaliseren is. Echter blijft het punt bestaan dat het ook goed moet draaien via het gebruik van een dvd en niet alleen via HD, aangezien het installeren van spellen geen verplichting is.Magic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:08:
Ik zat net even te lezen naar de verklaring van Bungie waarom Halo 3 langzamer is vanaf de harddisk en nu komen mij 3 vragen te boven:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ze zouden natuurlijk een simpele routine kunnen maken:uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:31:
[...]
Ik ben geen programmeur, maar lijkt me dat dit goed te optimaliseren is. Echter blijft het punt bestaan dat het ook goed moet draaien via het gebruik van een dvd en niet alleen via HD, aangezien het installeren van spellen geen verplichting is.
if (speelvancd) then
gebruik_de_hardeschijf_als_cache()
else
lees_rechtstreeks_van_bron();
Anders mail het even naar hen, zullen ze vast wat aan hebbenMagic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:41:
[...]
Ze zouden natuurlijk een simpele routine kunnen maken:
if (speelvancd) then
else

Dat snap ikMagic schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:41:
[...]
Ze zouden natuurlijk een simpele routine kunnen maken:
if (speelvancd) then
else
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als ik Bungie was zou ik er niets meer aan doen. Het "probleem" doet zich alleen voor tijdens single player. 99,5% van de mensen die nu nog spelen (1.5 - 2 miljoen unieke mensen per week!) spelen multiplayer en dat doet het probleem zich niet voor.
Dat is precies wat ik zei in m'n eerdere reactieBacspin schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:46:
Maar Fable 2 liep al constant vanaf disc te schuren...
Ik zal er even een snippet van maken en naar de grote gamestudio's sturenRMX schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:05:
[...]
Anders mail het even naar hen, zullen ze vast wat aan hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 25-11-2008 16:47 ]
je krijgt geen maand gratis gold trial meer als je n nieuwe gamertag maakt, ligt dit aan NXE of doe wij iets verkeerds?
Anoniem: 162418
Nieuwe aanbieding bij play-asia:
LEGO Indiana Jones Special price: US$ 14.90 (~12.02 EUR)
Van mij mogen ze door blijven gaan met deze koopjes
Meestal waren het bagger spellen, maar nu achter elkaar Star Wars: TFU , Too Human en nu deze.
Van mij mogen ze door blijven gaan met deze koopjes
Anoniem: 253596
Meer dan 2x gedaan en dacht je voor altijd zo gratis live te kunnen gebruiken ?silverfaustx schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:50:
je krijgt geen maand gratis gold trial meer als je n nieuwe gamertag maakt, ligt dit aan NXE of doe wij iets verkeerds?
met de oude dash kon je dat zovaak doen als je wildeAnoniem: 253596 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:14:
[...]
Meer dan 2x gedaan en dacht je voor altijd zo gratis live te kunnen gebruiken ?
(of dat leek maar zo omdat het n andere console was)
[ Voor 44% gewijzigd door silverfaustx op 25-11-2008 17:56 ]
Waren SW TFU en Too Human ook voor die prijs?Anoniem: 162418 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:06:
Van mij mogen ze door blijven gaan met deze koopjesMeestal waren het bagger spellen, maar nu achter elkaar Star Wars: TFU , Too Human en nu deze.
Damn, vooral TFU had ik wel willen hebben.... jammer dat ik dit nu pas zie.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Is dat zo? Ik dacht ook maar twee keer?silverfaustx schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:22:
[...]
met de oude dash kon je dat zovaak doen als je wilde
Wel triest, mensen die dat zo doen..maar goed.
Je mag zoveel profielen maken als je wil, enkel krijg je 3 x een maand gratis (of dat nu echt veranderd is weet ik verder niet). Maar zie niet zo wat er triest aan zou zijn, je moet elke keer een nieuw profiel maken en dus met nul beginnen, achievements e.d.Exorcist schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:36:
[...]
Is dat zo? Ik dacht ook maar twee keer?
Raar, voor zover ik het weet is het 3xExorcist schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:36:
[...]
Is dat zo? Ik dacht ook maar twee keer?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
EDIT : klopt dus idd dat je bent gecapped op 3x
ligt dus niet aan nxe
ligt dus niet aan nxe
[ Voor 255% gewijzigd door silverfaustx op 25-11-2008 17:58 ]
Anoniem: 253596
Teveel ik moest nog 380 voor mijn elite betalen hoorsilverfaustx schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:28:
ff iets anders net weer gebelt met xbox over dat cash back, en ze weten daar nog niet niet waarom het verkeerd is gegaan...
intussen nog steeds mn teveel betaalde poen niet terug
2x opnieuw = 3x een gamertag aanmaken.sekeroglan schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:43:
[...]
Raar, voor zover ik het weet is het 3x
https://www.facebook.com/hausbrandeck
ThnxAnoniem: 162418 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:06:
Van mij mogen ze door blijven gaan met deze koopjesMeestal waren het bagger spellen, maar nu achter elkaar Star Wars: TFU , Too Human en nu deze.
gaat me niet over die paar euro, maar om het feit dat het gewoon niet van de wet mag (en slechte service) !Anoniem: 253596 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:48:
[...]
Teveel ik moest nog 380 voor mijn elite betalen hoorvalt wel mee
[ Voor 5% gewijzigd door silverfaustx op 25-11-2008 20:35 ]
Heb je het nou over het probleem dat de bank geld in heeft gehouden? Wat heeft de bank inmiddels gemeldt? Ik neem aan dat je die als eerste hebt gebeld?silverfaustx schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:33:
[...]
gaat me niet over die paar euro, maar om het feit dat het gewoon niet van de wet mag (en slechte service) !
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 25-11-2008 20:37 ]
ligt waarschijnlijk niet aan de bank maar aan ms, heb dus alleen nog ms gebeld
maar ik ga deze week wel ff checken bij de bank, omdat ze vaag doen bij ms
het is ms die kosten aan mij door berekend die niet mogen, mocht het wel de schuld zijn van de bank (en dat zijn bij verschillende banken bij andere personen)
dan ga ik n andere bank zoeken
want ik denk wat is er is gebeurd is, iemand bij ms de verkeerde knop ingedrukt en kosten berekend die alleen mogen als de iban /bic fout is
ps
ik heb alles correct ingevuld en heb zwart op wit bewijs en heb de wetgeving hier over gecontroleerd
maar ik ga deze week wel ff checken bij de bank, omdat ze vaag doen bij ms
het is ms die kosten aan mij door berekend die niet mogen, mocht het wel de schuld zijn van de bank (en dat zijn bij verschillende banken bij andere personen)
dan ga ik n andere bank zoeken
want ik denk wat is er is gebeurd is, iemand bij ms de verkeerde knop ingedrukt en kosten berekend die alleen mogen als de iban /bic fout is
ps
ik heb alles correct ingevuld en heb zwart op wit bewijs en heb de wetgeving hier over gecontroleerd
[ Voor 72% gewijzigd door silverfaustx op 25-11-2008 22:07 ]
MS maakt gewoon 30/40/50 euro over naar jouw rekening overgemaakt. Dat kan 3 dingen betekenen:
De bank kan jou namelijk vertellen wat het originele bedrag was (40,- no doubt) ,en waarom dit bedrag aangepast is.
- Jij hebt je gegevens m.b.t. internationaal bankieren niet goed ingevuld (volgens jou dus niet
)
- MS heeft ze niet goed verwerkt
- De bank heeft ze niet goed verwerkt
De bank kan jou namelijk vertellen wat het originele bedrag was (40,- no doubt) ,en waarom dit bedrag aangepast is.
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 25-11-2008 22:10 ]
Vandaag een elite gehaald bij MM, 272-50 cashback=222.
Nu nog goede games uitzoeken
Een Xbox 360 Elite, kost normaal toch 300 euro en dan - 50 is 250,- euro.thefxr schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:36:
Vandaag een elite gehaald bij MM, 272-50 cashback=222.
Aanbieding van Mediamarkt?
Zo ja over heel Nederland?
Kreeg je ook de games KungFu Panda en Lego Indiana Jones erbij??
jep, bij mediamarkt limburg (heerlen&maastricht)PSP123 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:38:
[...]
Een Xbox 360 Elite, kost normaal toch 300 euro en dan - 50 is 250,- euro.
Aanbieding van Mediamarkt?
Zo ja over heel Nederland?
Kreeg je ook de games KungFu Panda en Lego Indiana Jones erbij??
ik had Gears of war 1 erbij genomen voor 19ERockvee2 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:18:
Neem Fable 2 / Gears of War 2 of Mirror's edge
Perfecte en leuke games
Heeft NXE nog steeds de 32GB limiet voor externe FAT32 USB-schijven?
Of is HFS+ nog steeds de enige oplossing? (Format Any External USB HDD for Xbox 360)
Of is HFS+ nog steeds de enige oplossing? (Format Any External USB HDD for Xbox 360)
[ Voor 19% gewijzigd door T-Junkie op 26-11-2008 01:23 ]
Jammer genoeg alleen daar en niet bij de andere Mediamarkten door het land!thefxr schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:41:
[...]
jep, bij mediamarkt limburg (heerlen&maastricht)
Misschien de volgende week of komende weken?PSP123 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:55:
[...]
Jammer genoeg alleen daar en niet bij de andere Mediamarkten door het land!
ik heb zwart op wit bewijs dat mn bic en iban correct is ingevuld, staat namelijk op die pdf formulier van hun, die ik moets uitprinten en opsturen
en die klopt voor 100% overeen met mn bank afschriften...dus het ligt niet aan mij
als ik tijd heb deze week, ga ik naar de bank voor n klacht, want via ms kan dat wel n maand duren (minstens)
waarom ik zeg dat het niet aan de bank ligt is omdat er bij andere banken het zelfde gezeik is (bij andere personen) en dan blijft er logisch gezien maar 1 partij over die de schuld kan hebben...
en die klopt voor 100% overeen met mn bank afschriften...dus het ligt niet aan mij
als ik tijd heb deze week, ga ik naar de bank voor n klacht, want via ms kan dat wel n maand duren (minstens)
waarom ik zeg dat het niet aan de bank ligt is omdat er bij andere banken het zelfde gezeik is (bij andere personen) en dan blijft er logisch gezien maar 1 partij over die de schuld kan hebben...
[ Voor 21% gewijzigd door silverfaustx op 26-11-2008 04:15 ]
wanneer heb je dat naar hun toe gestuurd? het duurt bij ms zeker een maand het word eerst verwerkt in de administratie en het word vaak te gelijkertijd gestort al menig medewerkers salaris.silverfaustx schreef op woensdag 26 november 2008 @ 04:14:
ik heb zwart op wit bewijs dat mn bic en iban correct is ingevuld, staat namelijk op die pdf formulier van hun, die ik moets uitprinten en opsturen
je hebt geen 32gb limit met fat32. dat probleem ligt aan windows, je kan daar alleen maar tot 32gb formatteren in fat32. als je een andere windows utility gebruikt kan je gewoon meer formatteren in fat32. grote probleem echter van fat32 is dat een bestand maximaal 4gb kan zijn. en met de meeste films tegenwoordig zit je daar wel boven.T-Junkie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:22:
Heeft NXE nog steeds de 32GB limiet voor externe FAT32 USB-schijven?
ik gebruik zelf gfs+ werkt prima. alleen alle computer waar je je hd dan op aansluit moeten wel macdrive geinstalleerd hebben anders herkent de pc de drive niet.
lijkt mij ook dat de fout bij MS ligt. het is niet alsof al die banken nu opeens bij de MS actie voor het eerst geld gestort kregen van een buitenlandse bank. ik heb zelf ook een copie gemaakt van mijn formulier voor ik opstuurde dus eventueel heb ik ook bewijs dat alles goed ingevuld is. maar laten ze eerst maar eens het geld storten.silverfaustx schreef op woensdag 26 november 2008 @ 04:14:
ja macdrive werkt echt super, er worden ook genoeg films gepost welke speciaal voor de xbox360 gecodeert zijn etc.
Assumption is the mother of all fuckups. Zo logisch is het helemaal niet. Een simpel telefoontje naar je bank en je hoeft helemaal geen aannames meer te doen. Het punt is dat de ingehouden kosten, kosten zijn die de bank rekend. Het lijkt mij dus eerder de vraag of het een probleem van de duitse (ms) of de nederlandse (jouw) bank is.silverfaustx schreef op woensdag 26 november 2008 @ 04:14:
Bel nou gewoon even ipv willekeurig op iemand afgeven waarvan jij gokt dat diegene het wel gedaan zou hebben.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Banken vroegen vroeger altijd al geld voor het overmaken. In NL is het gebruikelijk dat dit gratis is, maar pas sinds nog niet zo heel lang terug mag er ook niet zondermeer geld ingehouden worden bij europeesche transacties. Het gaat (zo blijkt nu) nog wel eens mis bij die toch redelijk logge grote bank apparaten.dangerpaki schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:40:
t mij ook dat de fout bij MS ligt. het is niet alsof al die banken nu opeens bij de MS actie voor het eerst geld gestort kregen van een buitenlandse bank.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
ik kan ze nooit vinden. en vind het altijd teveel moeite. neem gewoon een willekeurige MKV en zoek op twekers naar het 'GotSent' topic. en een half uur later ben je super blijGranCanaria schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:03:
ja macdrive werkt echt super, er worden ook genoeg films gepost welke speciaal voor de xbox360 gecodeert zijn etc.
Ik maak even reclame voor het progje van sentry23, en terecht want het werkt echt super (ook voor de PS3 trouwens)
Het zal vast al wel ergens in de tienduizende posts in het xbox 360 topic gepost zijn, maar ik heb een vraagje over mijn xbox 306 namelijk. Ik moet hem bijna altijd 2-3 keer opnieuw aanzetten voordat hij doorstart/beeld geeft.
- eerste keer aanzetten, lampje gaat aan. That's it
- tweede keer aanzetten, xbox 360 maakt geluid en de ring gaat ook branden en rondjes lopen om het zomaar te zeggen. Verder niets
- 3e keer, hij start meteen op.
Soms gaat hij al de 2e keer echt aan. Ik denk dat ik waarschijnlijk dan wel een brakke 360 heb, maar hij blijft het nog wel doen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
- tweede keer aanzetten, xbox 360 maakt geluid en de ring gaat ook branden en rondjes lopen om het zomaar te zeggen. Verder niets
Soms gaat hij al de 2e keer echt aan. Ik denk dat ik waarschijnlijk dan wel een brakke 360 heb, maar hij blijft het nog wel doen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Ik kan je niet zo goed zeggen waaraan het ligt, wel kan ik je vertellen dat ik dit ook heb gehad. Uiteindelijk begon ik ook rode lampjes te krijgen. Heb hem toen toch maar even opgestuurd naar ms. Moederbord vervangen en nu werkt ie als een zonnetje.TPbasMIE schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:33:
Het zal vast al wel ergens in de tienduizende posts in het xbox 360 topic gepost zijn, maar ik heb een vraagje over mijn xbox 306 namelijk. Ik moet hem bijna altijd 2-3 keer opnieuw aanzetten voordat hij doorstart/beeld geeft.
Wel werd me door de klantenservice toen verteld dat het bijna altijd zo is als je xbox niet in 1 keer opstart dat je vroeg of laat een rrod krijgt.
To dare is to do
Oh jee, dan gaat die van mij ook vroeg of laat.. Die van mij heeft het al sinds de aankoop en het is zo'n nieuwe revisie van afgelopen maart.Slaapje schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:35:
[...]
Ik kan je niet zo goed zeggen waaraan het ligt, wel kan ik je vertellen dat ik dit ook heb gehad. Uiteindelijk begon ik ook rode lampjes te krijgen. Heb hem toen toch maar even opgestuurd naar ms. Moederbord vervangen en nu werkt ie als een zonnetje.
Wel werd me door de klantenservice toen verteld dat het bijna altijd zo is als je xbox niet in 1 keer opstart dat je vroeg of laat een rrod krijgt.
Ik dacht zelf dat het kwam omdat ik de adapter heb aangesloten op een stekkerblok die je kan uitzetten, en zet hem dus na het gamen altijd uit. Want altijd als hij is aan geweest en ik heb de stroom erop laten staan, dan gaat hij wel in 1x aan..
Heeft iemand ook zo'n opstelling met een stekkerblok?
Anoniem: 253743
Ik heb precies hetzelfde probleem, echt vaag. Hij heeft dit niet altijd gedaan trouwens.TPbasMIE schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:33:
Ook ben ik te lui om hem nu al op te sturen naar MS. Ik wacht af tot ik een RROD krijg als ik die uberhaupt krijg. Ik heb een keer rood knipperende lampjes gehad, uitgezet en weer aan en toen werkte alles weer zoals het hoort.
Ik gebruik ook een stekkerblok met een schakelaar en zet deze ook altijd uit. Het is mij nog niet opgevallen of hij wel in een keer opstart als ik de stroom erop laat. Ik zal hier eens op letten.Oh jee, dan gaat die van mij ook vroeg of laat.. Die van mij heeft het al sinds de aankoop en het is zo'n nieuwe revisie van afgelopen maart.
Ik dacht zelf dat het kwam omdat ik de adapter heb aangesloten op een stekkerblok die je kan uitzetten, en zet hem dus na het gamen altijd uit. Want altijd als hij is aan geweest en ik heb de stroom erop laten staan, dan gaat hij wel in 1x aan..
Heeft iemand ook zo'n opstelling met een stekkerblok?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 253743 op 26-11-2008 12:15 ]
Ik dacht dat super street fighter 2 turbo hd remix uitgesteld was voor europa? heb m net wel kunnen kopen via xbox live marketplace. 
edit: ah verkeerd gelezen, bericht ging alleen over de pal versie voor de ps3. vanavond meteen ff proberen met de limited edition green controller
edit: ah verkeerd gelezen, bericht ging alleen over de pal versie voor de ps3. vanavond meteen ff proberen met de limited edition green controller
[ Voor 36% gewijzigd door Hubert op 26-11-2008 12:16 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik hoop het, is wel weer een prijsverschil van 28 eurotjes! Mss sturen ze ook wel op uit Heerlen.thefxr schreef op woensdag 26 november 2008 @ 02:32:
[...]
Misschien de volgende week of komende weken?
Nee, dan kan niet. Maar je kan wel nadat je bent ingelogd je status op offline zetten.Anoniem: 155599 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:17:
kun je ook appear offline inloggen op live?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Amateur:Hubert schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:14:

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 26-11-2008 13:21 ]
en dit onthoudt hij ook als je weer opnieuw inlogt de volgende keer erna, dus dan is dit wel offline weergevensekeroglan schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:20:
[...]
Nee, dan kan niet. Maar je kan wel nadat je bent ingelogd je status op offline zetten.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hmm.........deze opstelling heb ik ook maar ik zet mijn stekkerblok eigenlijk nooit uit. Ik zal vanavond eens kijken als ik hem rechtstreeks op het stopcontact aansluit wat hij dan doet, je weet maar nooit heAnoniem: 253743 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:12:
[...]
Ik gebruik ook een stekkerblok met een schakelaar en zet deze ook altijd uit. Het is mij nog niet opgevallen of hij wel in een keer opstart als ik de stroom erop laat. Ik zal hier eens op letten.
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Ik heb net Mortal Kombat via Gamehubs ontvangen. Heel tof, maar er staat dat het een NTSC versie is.
Kan ik 'em dan gewoon spelen met mijn Nederlandse Xbox? En ik heb dan de gecensureerde versie neem ik aan?
Kan ik 'em dan gewoon spelen met mijn Nederlandse Xbox? En ik heb dan de gecensureerde versie neem ik aan?
Ik las op gamehubs een reactie van iemand die zei dat het de ongecensureerde versie was ?daniëlpunt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:54:
Ik heb net Mortal Kombat via Gamehubs ontvangen. Heel tof, maar er staat dat het een NTSC versie is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dat zag ik inderdaad, maar op het hoesje staat expliciet dat het alleen met een NTSC Xbox werkt. Maar goed, ik had die comments niet gelezen op Gamehubs.Hahn schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:55:
Er staat ook een vinkje achter PAL hoor, dus dat werkt gewoon.
Dat gaat vanavond wel werken
Haha thanks, binnenkort ff aanschaffen nu SF HD remix er is en SF4 om de hoek staat, Virtua Fighter kost ook geen drol meer zag ikPWM schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:37:
[...]
Hij is overal verkrijgbaarMM Arena had hem liggen voor 44,99
(paar weken terug)
Hij lag hier bij de gameshop voor 60 euro maar na Fable, Fallout Dead Space is het heel ff genoeg haha

De 360 doet het beter dan ik ooit gedacht had, staat voor mij nu in het rijtje snes, ps1/2
Ik vind een gamepad toch echt fijner dan een joystick (voor fighters dan).
Zouden die usb convertors die er zijn voor pc, dat je een ps2 pad op je pc kan gebruiken. Ook werken op de 360? Denk dat ik dit vanavond is ga testen. (maar heb er niet veel vertrouwen in)
Zouden die usb convertors die er zijn voor pc, dat je een ps2 pad op je pc kan gebruiken. Ook werken op de 360? Denk dat ik dit vanavond is ga testen. (maar heb er niet veel vertrouwen in)
10 second ninja DONE
Anoniem: 253743
Waarom is zo'n pad zoveel fijner als een joystick? Kan iemand mij dat vertellen misschien? Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar heb vroeger wel Street Fighter2 Turbo helemaal grijs gespeeld op de snes gewoon op een normale joystick.
Ik kan me niet voorstellen dat het met zo'n pad zo fijn speelt als je zoiets op je schoot hebt liggen.
Ik kan me niet voorstellen dat het met zo'n pad zo fijn speelt als je zoiets op je schoot hebt liggen.
Anoniem: 234350
Ik ben benieuwd of 'ie het gewoon doet & of het de ongecensureerde versie is. Laat je het hier nog even weten?daniëlpunt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:01:
[...]
Dat zag ik inderdaad, maar op het hoesje staat expliciet dat het alleen met een NTSC Xbox werkt. Maar goed, ik had die comments niet gelezen op Gamehubs.
Dat gaat vanavond wel werkenIk kan niet wachten.
Ik heb nu ook een Limited edition green controller en ik kan hem iedereen aanraden, die van plan is een controller te kopen. De D-pad is een hele verbetering. De controller is ook ietsje kleiner volgens mij. Ik vind hem in ieder geval veel lekkerder in de hand liggen.Hubert schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:14:
Ik dacht dat super street fighter 2 turbo hd remix uitgesteld was voor europa? heb m net wel kunnen kopen via xbox live marketplace.
sf2 hd demo is alleen 2 player
[ Voor 19% gewijzigd door silverfaustx op 26-11-2008 18:45 ]
1: arcade gevoelAnoniem: 253743 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:43:
Waarom is zo'n pad zoveel fijner als een joystick? Kan iemand mij dat vertellen misschien? Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar heb vroeger wel Street Fighter2 Turbo helemaal grijs gespeeld op de snes gewoon op een normale joystick.
2: leg je niet op schoot neer...
En nog 2 player offline ook..

De controllers zijn tegenwoordig allemaal voorzien van het nieuwe d-pad en idd die werkt lekkerder. De maten lijken anders, maar volgens mij is dat bedrog. Iig degene die ik een maandje terug bij mijn console zat, had ook een nieuw d-pad maar verder volgens mij geen verschil. Behalve dat ie nieuw is en er daardoor een andere look heeft, witterdanielkraak schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:09:
[...]
Ik heb nu ook een Limited edition green controller en ik kan hem iedereen aanraden, die van plan is een controller te kopen. De D-pad is een hele verbetering. De controller is ook ietsje kleiner volgens mij. Ik vind hem in ieder geval veel lekkerder in de hand liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door dikki dik op 26-11-2008 20:00 ]
Volgens mij zitten de analog sticks ook dieper. Dat is denk ik de reden, waarom de maat kleiner lijkt. En ik had al verwacht dat elke controller verbeterd zou worden. Beetje dom om geld te steken in een verbeterde limited edition voor dezelfde prijs en de rest hetzelfde te laten.dikki dik schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:58:
[...]
De controllers zijn tegenwoordig allemaal voorzien van het nieuwe d-pad en idd die werkt lekkerder. De maten lijken anders, maar volgens mij is dat bedrog. Iig degene die ik een maandje terug bij mijn console zat, had ook een nieuw d-pad maar verder volgens mij geen verschil. Behalve dat ie nieuw is en er daardoor een andere look heeft, witter
Vraag me af of bij de niet groene de analog sticks ook dieper zitten. Ik vind het fijner in ieder geval. Mijn normale zwarte controller voelt nu zo lomp en log aan.
heh, een joypad is zoals het standaard 'kastje' wat bij de snes zat, een joystick is idd wat je vroeger in de arcade hall gebruikte.
Het is puur persoonlijke voorkeur wat je fijner vind, maar ook ik heb fighting games geleerd met een joypad en vind dit hierom fijner. Op mijn dreamcast had ik ook zo'n arcade joystick en vond ik het wel fijn spelen met soul calibur, maar 2d fighters liever via mijn (saturn) joypad.
@sf2hd demo
Ik ben idd ook flink teleurgesteld in de demo, doe dan iets van een 1 ronde demo op live, of ook een single player van 1 of 2 rondes, maar dit is zwaar brak.
De prijs is ook weer fijn 1200 punten dus het is ook niet dat je ff zegt van 'ach ik probeer em gewoon maar gelijk als full'.
Hmmm krijg bijna zin om gewoon de afgeprijsde mk3 nu binnen te halen voor 400 punten.
* Sagat gaat naar het sf2 topic om te kijken wat daar de reacties zijn.
Het is puur persoonlijke voorkeur wat je fijner vind, maar ook ik heb fighting games geleerd met een joypad en vind dit hierom fijner. Op mijn dreamcast had ik ook zo'n arcade joystick en vond ik het wel fijn spelen met soul calibur, maar 2d fighters liever via mijn (saturn) joypad.
@sf2hd demo
Ik ben idd ook flink teleurgesteld in de demo, doe dan iets van een 1 ronde demo op live, of ook een single player van 1 of 2 rondes, maar dit is zwaar brak.
De prijs is ook weer fijn 1200 punten dus het is ook niet dat je ff zegt van 'ach ik probeer em gewoon maar gelijk als full'.
Hmmm krijg bijna zin om gewoon de afgeprijsde mk3 nu binnen te halen voor 400 punten.
10 second ninja DONE
naja staat al review op IGN, vrij positief... en 1200 punten is 10 euro ofzo? das toch geen geld... tis niet alsof je SF2 niet kent... tis gewoon goeie arcade versie waarschijnlijk en al is t dat niet dan issie nog wel 10 euri waard... zie t probleem niet zo +_+Sagat schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:05:
heh, een joypad is zoals het standaard 'kastje' wat bij de snes zat, een joystick is idd wat je vroeger in de arcade hall gebruikte.
@sf2hd demo
1200 punten is ongeveer 15 Euro. Lijkt wel een nieuwe trend te zijn om 1200 punten te vragen ipv 800.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
nouja 20 euro voor 2100 pts maak t 12 euro dan, drink je een biertje minder... vind t niet veel geld voor een klassieker als SF2... bijna iedereen in dit topic geeft een hoop uit aan brakke games , maar 12 euro voor SF2 is dan teveel -_- nja beetje kromElBarto schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:47:
1200 punten is ongeveer 15 Euro. Lijkt wel een nieuwe trend te zijn om 1200 punten te vragen ipv 800.
Op een normale joystick? Of bedoel je joypad?Anoniem: 253743 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:43:
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar heb vroeger wel Street Fighter2 Turbo helemaal grijs gespeeld op de snes gewoon op een normale joystick.
Standaard SNES controllers hadden geen stick, al zou ik wel een moord doen om een SNES controller op de 360 aan te kunnen sluiten
De sticks van de controllers tegenwoordig is werklijk not done voor een fighter als SF, werkt gewoon niet.
Ik heb vandaag ook de Madcatz controller geprobeerd, echt zoo jammer, er valt gewoon werkelijk niet fijn een 2d fighter op de 360 te spelen. Die d-pad was beter maar nog niet echt lekker, daarbij in de controller ook zodanog ontworpen dat het met d-pad gewoon niet lekker gaat imo, het voelt zooo log aan.
dus, dan maar ff wachten en of die arcade stick (evengoed, zo niet beter als joypad, sowiso origineel) of op de controllers voor SF4 (zei de winkel dat die komen).
[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 27-11-2008 10:07 ]
Doe ik ook, alhoewel ik niet ga besparen maar Mortal Kombat vs DC ga kopen.silverfaustx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 05:01:
bespaar je geld en wacht op sf4
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hoelang geleden was het? Ik heb een keer geld van me Unibet account naar mijn rekening gestuurd en dat duurde net geen 2 weken.silverfaustx schreef op woensdag 26 november 2008 @ 04:14:
Sig
over sf2hd remix
Ik zal zo het ign review is bekijken.
Echter ik baal van 2 zaken.
- De demo is seriously flawed tenzij je iemand hebt met wie je kan spelen. (en dan nog, alleen ken en ruy
)
- de prijsstelling is idd aan de hoge kant. En punten zijn (afaik) moeilijker goedkoop online te vinden als de live codes. Ik ga daarom uit van 25 eur voor 2100 punten en dan zit je dus echt aan 16.63 (math errors voorbehouden
).
Je hebt gelijk, het is maar een biertje minder maar toch vind ik het een hoop geld, helemaal als je weet dat de fans al meerdere keren deze game gekocht hebben door de jaren heen. (als ik naar mezelf kijk dan heb ik de game sf2 classic al 4x orgineel, 2x snes, 1x ps2 een keer xbox 1, hyper fighting op live hierom ook geskipped). Ik dacht zelf dat dit een beetje een kado/opwarmertje zou zijn voordat sf4 uitkwam. Maar dit komt mij momenteel over als trouwe fan maximaal uitpersen.
Your milage may vary natuurlijk.
Ik zal zo het ign review is bekijken.
Echter ik baal van 2 zaken.
- De demo is seriously flawed tenzij je iemand hebt met wie je kan spelen. (en dan nog, alleen ken en ruy
- de prijsstelling is idd aan de hoge kant. En punten zijn (afaik) moeilijker goedkoop online te vinden als de live codes. Ik ga daarom uit van 25 eur voor 2100 punten en dan zit je dus echt aan 16.63 (math errors voorbehouden
Je hebt gelijk, het is maar een biertje minder maar toch vind ik het een hoop geld, helemaal als je weet dat de fans al meerdere keren deze game gekocht hebben door de jaren heen. (als ik naar mezelf kijk dan heb ik de game sf2 classic al 4x orgineel, 2x snes, 1x ps2 een keer xbox 1, hyper fighting op live hierom ook geskipped). Ik dacht zelf dat dit een beetje een kado/opwarmertje zou zijn voordat sf4 uitkwam. Maar dit komt mij momenteel over als trouwe fan maximaal uitpersen.
Your milage may vary natuurlijk.
10 second ninja DONE
(25/2100) * 1200 = 14,29. Das alweer een pintje minderSagat schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:57:
Ik ga daarom uit van 25 eur voor 2100 punten en dan zit je dus echt aan 16.63
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ugh ik was uit gegaan van 25 gedeeld door 3 en dan keer 2, maar das 1400 points ipv 1200.
Maar iemand anders zei het al, de trend is alle lijkt te worden de grote xbla releases uitbrengen voor 1200 ipv 800, en das is gewoon irritant, niet fijn.....of wellicht even wennen.
Maar na het lezen van de ign review en meer nog de pagina van de (hoofd?) devver ga ik denk ik toch wel het spel halen.
site: http://www.sirlin.net/sf
Moet ook nog steeds live regelen (het liefst voor weinig, voor het geval het nog niet duidelijk was hoe nederlands ik ben
)
Iemand hier ervaring met jasper1975 ofzo? Net iets goedkoper dan gamehubs, maar gamehubs is tried n trusted.

Maar iemand anders zei het al, de trend is alle lijkt te worden de grote xbla releases uitbrengen voor 1200 ipv 800, en das is gewoon irritant, niet fijn.....of wellicht even wennen.
Maar na het lezen van de ign review en meer nog de pagina van de (hoofd?) devver ga ik denk ik toch wel het spel halen.
site: http://www.sirlin.net/sf
Moet ook nog steeds live regelen (het liefst voor weinig, voor het geval het nog niet duidelijk was hoe nederlands ik ben
Iemand hier ervaring met jasper1975 ofzo? Net iets goedkoper dan gamehubs, maar gamehubs is tried n trusted.
[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 27-11-2008 12:05 ]
10 second ninja DONE
Ik wordt misschien op mijn nummer gezet voor deze vraag maar ik stel hem toch omdat ik nog geen eenduidig antwoord ben tegengekomen.
De 360 is belachelijk goedkoop op moment en hoewel ik altijd Playstations heb gehad overweeg ik nu om er een 360 naast te kopen voor de paar exlusives die de console heeft. Hoe zit het echter met de RRoD problemen? Zijn de huidige consoles die in de winkel liggen nu in principe trouble free of loop ik nog steeds het risico een dud in handen te krijgen?
De 360 is belachelijk goedkoop op moment en hoewel ik altijd Playstations heb gehad overweeg ik nu om er een 360 naast te kopen voor de paar exlusives die de console heeft. Hoe zit het echter met de RRoD problemen? Zijn de huidige consoles die in de winkel liggen nu in principe trouble free of loop ik nog steeds het risico een dud in handen te krijgen?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Je hebt altijd de kans op een RROD, maar de launch-boxes hebben er meer last van dan de nieuwere.
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoordenIk wordt misschien op mijn nummer gezet voor deze vraag maar ik stel hem toch omdat ik nog geen eenduidig antwoord ben tegengekomen.
[ Voor 56% gewijzigd door Gunner op 27-11-2008 12:14 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb net dit topic doorzocht en al enkele malen proberen te googlen maar ik vind nogal veel oplossing over TVersity of de XBMC en dergelijke.
Nu met de NXE kan ik mijn DIVX films streamen vanop mijn Vista PC naar mijn XBOX 360. Werkt feilloos, maar ik vroeg me af of ondertiteling ook werkt want die lijkt er niet door te komen...
Nu met de NXE kan ik mijn DIVX films streamen vanop mijn Vista PC naar mijn XBOX 360. Werkt feilloos, maar ik vroeg me af of ondertiteling ook werkt want die lijkt er niet door te komen...
Met Gunner 
De kans is altijd aanwezig dat een apparaat stuk gaat. Dat gebeurd met de xbox, de playstation en ook met de wii.
De kans is wel behoorlijk geminimaliseerd, de fouten die nog in het launchmodel zaten zijn er volgens mij allemaal wel uit gehaald.
Maar helemaal foutloos is geen enkel apparaat, en alles kan kapot, tis de kunst om die kans te minimaliseren
De kans is altijd aanwezig dat een apparaat stuk gaat. Dat gebeurd met de xbox, de playstation en ook met de wii.
De kans is wel behoorlijk geminimaliseerd, de fouten die nog in het launchmodel zaten zijn er volgens mij allemaal wel uit gehaald.
Maar helemaal foutloos is geen enkel apparaat, en alles kan kapot, tis de kunst om die kans te minimaliseren
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ondertiteling kan alleen hard-coded, tenzij je gebruik maakt van bijvoorbeeld TVersity.croontje schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:26:
Ik heb net dit topic doorzocht en al enkele malen proberen te googlen maar ik vind nogal veel oplossing over TVersity of de XBMC en dergelijke.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Dit topic is gesloten.