Het Xbox 360 ervaringen Topic #55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.677 views

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:52
BM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:26:
Met Gunner :)

De kans is altijd aanwezig dat een apparaat stuk gaat. Dat gebeurd met de xbox, de playstation en ook met de wii.
De kans is wel behoorlijk geminimaliseerd, de fouten die nog in het launchmodel zaten zijn er volgens mij allemaal wel uit gehaald.

Maar helemaal foutloos is geen enkel apparaat, en alles kan kapot, tis de kunst om die kans te minimaliseren :)
Uiteraard verwacht ik niet dat het product nooit kapot kan gaan, en je kan altijd een maandagochtendexemplaar krijgen, maar ik wil wel graag weten of de structurele fouten eruit zijn.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik heb er 2; mijn launch console heeft eind september de geest gegeven (RROD) na 2 jaar en 10 maanden trouwe dienst en was met een week gerepareerd terug. Mijn elite van begin dit jaar heeft nog nooit problemen gehad.

Overigens moet ik zeggen dat het wel akelig snel heeft gewend om de dvd drive niet meer te horen tijdens het spelen. Ik deed toevallig Assassin's Creed er in die ik verwijderd had om Fable te gaan spelen en speelde even vanaf dvd maar heb 'm toch maar snel weer geinstalleerd :)

Verwijderd

Krijg zojuist dit mailtje van microsoft
Hartelijk bedankt voor het upgraden naar Xbox LIVE Gold. Je hebt je Xbox
nu zijn volle kracht gegeven en jezelf getrakteerd op een geweldige
ervaring.

Je kunt nu tegen je vrienden gamen, waar ter wereld ze ook zijn, de
nieuwste films en muziekvideo's downloaden, chatten met vrienden, en nog
veel, veel meer.

Je LIVE Arcade codes zijn hierbij ingesloten, zoals beloofd, dus je kunt
meteen beginnen met downloaden van je gratis Xbox LIVE Arcadegames.

3D Mini Golf: code
Big Board Games: code
E4: code
Small Arms: code
Street Fighter 2: code

Meld je aan bij Xbox LIVE op je Xbox, druk op de Guide knop op de
controller, ga naar links naar Marketplace en selecteer 'Redeem Code'
(Code inwisselen), en je kunt je gratis games spelen. Voer de code van
25 cijfers in, klik 'Done' en klik op 'Download'. Je hoeft alleen nog
maar op 'Play Now' te klikken, en gaan.

Speel je gratis games en tot binnenkort online!

Het Xbox LIVE team
Ik wist niet eens dat die actie liep, maar je hoort mij in ieder geval niet klagen :D

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:36:
[...]

Ondertiteling kan alleen hard-coded, tenzij je gebruik maakt van bijvoorbeeld TVersity.
Ok, bedankt. Spijtig maar weinig aan te doen :)

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Dr. Strangelove schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:02:
[...]

Uiteraard verwacht ik niet dat het product nooit kapot kan gaan, en je kan altijd een maandagochtendexemplaar krijgen, maar ik wil wel graag weten of de structurele fouten eruit zijn.
Ja, die fouten zijn er inmiddels voor 99,9% uit. Kans op pech blijft er natuurlijk altijd, maar dat is ook afhankelijk van hoe intensief je je 360 gebruikt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Ik ga waarschijnlijk binnenkort een Elite kopen. Ik wil daarbij voor de vga kabel gaan omdat ik hem op de tweede ingang van mijn Samsung 2253BW wil aansluiten.
Mijn vraag is of jullie goede ervaringen hebben met de xbox 360 via vga?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Is pappa x2!

jip_86 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:48:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort een Elite kopen. Ik wil daarbij voor de vga kabel gaan omdat ik hem op de tweede ingang van mijn Samsung 2253BW wil aansluiten.
Mijn vraag is of jullie goede ervaringen hebben met de xbox 360 via vga?
Simpel antwoord ja :)
Aargh nu dus weer wel. Hoewel ik van de games die jij noemt eigenlijk alleen sf wil (en dat is dan vrees ik hyper fighting). De actie die ik misgelopen was, bevatte bomberman en sonic + 3 anderen. Dat vond ik interresanter.

10 second ninja DONE

Verwijderd

er zitten nog wel fouten a;s je hem op de hdd instaleert
bijv. als ik gears of war 2 game van af de hdd
is er een stuk wat niet meer tespelen is omdat de game sneller loopt
er word overal vandaan geschoten en gaat zo snel dat de 360 begint teschokken
maar als ik vanaf dvd speel geen probleem me en is het nromaal en te spelen
meer mensen dit soort dingen meegemaakt?

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:15:

[...]

Ik wist niet eens dat die actie liep, maar je hoort mij in ieder geval niet klagen :D
wat voor actie is dat dan? :p
krijg je dat bij je 1e maand gratis live of? :P

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:08:
er zitten nog wel fouten a;s je hem op de hdd instaleert
bijv. als ik gears of war 2 game van af de hdd
is er een stuk wat niet meer tespelen is omdat de game sneller loopt
er word overal vandaan geschoten en gaat zo snel dat de 360 begint teschokken
maar als ik vanaf dvd speel geen probleem me en is het nromaal en te spelen
meer mensen dit soort dingen meegemaakt?
Ik merkte wel bij GTA IV dat als ik snel reed het beeld ging schokken. En als ik ergens een straat in liep of reed dat ik eerst de straat zie dat pas daarna de details.
Heb 'em dus maar verwijderd, en heb er nu geen last meer van. :) Voor de rest heb ik eigenlijk nog niks vanaf de HD gespeeld.

• Snowdog
daniëlpunt schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:46:
[...]

Ik merkte wel bij GTA IV dat als ik snel reed het beeld ging schokken. En als ik ergens een straat in liep of reed dat ik eerst de straat zie dat pas daarna de details.
Heb 'em dus maar verwijderd, en heb er nu geen last meer van. :) Voor de rest heb ik eigenlijk nog niks vanaf de HD gespeeld.
pgr4 muziek (niet beeld) schokt op sommige (weinig) momenten ook beetje met dvd geen last van gehad maja ook niet zoveel getest met dvd tho, maar denk wel dat t door hd install komt >.< niet echt lastig tho, want komt bijna niet voor en alleen na de race in de camera mode

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:48:
[...]

Teveel ik moest nog 380 voor mijn elite betalen hoor :P valt wel mee
Ik moest nog 400 Euro betalen voor mijn console (met maar 20 gig hardisk zonder HDMI), maarja, dit was in 2006 :-) (wel inclusief extra verzekering)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:54:
[...]

Simpel antwoord ja :)

[...]

Aargh nu dus weer wel. Hoewel ik van de games die jij noemt eigenlijk alleen sf wil (en dat is dan vrees ik hyper fighting). De actie die ik misgelopen was, bevatte bomberman en sonic + 3 anderen. Dat vond ik interresanter.
dat zijn idd interessantere titels. Maar hoe wist jij dat die actie er was, want ik was eigenlijk totaal verrast.
Snowdog schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:09:
[...]

wat voor actie is dat dan? :p
krijg je dat bij je 1e maand gratis live of? :P
Nee, ik heb net een maandje terug gold geactiveerd voor 13 maanden. Had daarvoor ongeveer een half jaar lang af en toe eens een gold trial geactiveerd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 15:07 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dr. Strangelove schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:02:
[...]

In tegenstelling tot wat hierboven wordt beweerd; Nee, die zijn er nog lang niet allemaal uit... check het 360 defecten topic en je ziet het. Dat is enkel onder een selecte groep tweakers...de xbox 360 community is véél groter.

Eerlijk is eerlijk; De problemen zijn minder vaak, maar nog lang niet 99,9% verleden tijd.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Michael Knight schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:06:
[...]

In tegenstelling tot wat hierboven wordt beweerd; Nee, die zijn er nog lang niet allemaal uit... check het 360 defecten topic en je ziet het. Dat is enkel onder een selecte groep tweakers...de xbox 360 community is véél groter.

Eerlijk is eerlijk; De problemen zijn minder vaak, maar nog lang niet 99,9% verleden tijd.
maar dat komt bij elk product voor.

• Snowdog
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:04:
[...]

dat zijn idd interessantere titels. Maar hoe wist jij dat die actie er was, want ik was eigenlijk totaal verrast.

[...]

Nee, ik heb net een maandje terug gold geactiveerd voor 13 maanden. Had daarvoor ongeveer een half jaar lang af en toe eens een gold trial geactiveerd
ah krijg je altijd met zon 13 maanden kaart arcade games erbij?? anders moet ik dat ook maar eens aanschaffen? of is dit een (verlopen?) actie?
anders maar ff wachten op de volgende >.<

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:08:
[...]

maar dat komt bij elk product voor.
Een non-argument... ieder apparaat kan DOA`s hebben of binnen de verwachte levensduur kapot gaan, dat kent iedereen als een 'maandagochtend model... kan gebeuren!', die kom ik ook wel eens tegen, echter is dat bij de XBOX 360 buiten proporties en een structureel probleem. Dat is een feit en daar kun je niet omheen...

Overigens ben ik zelf erg blij met de 360 als console (buiten de hardwareproblemen..)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Michael Knight schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:40:
Overigens ben ik zelf erg blij met de 360 als console (buiten de hardwareproblemen..)
En wel meer mensen :) De 360 is van de week door de 25 miljoen gegaan (meer dus dan de oude Xbox). Dat is best belangrijk voor ons als gamer. Dit betekend dat een opvolger van de 360 nu zo goed als zeker komt. Waren de cijfers minder geweest, dan is het altijd maar afwachten.

De console verkoopcijfers van de afgelopen maand zijn ook, wereldwijd, erg goed voor de 360. Hoe meer consoles, hoe meer kans op goede games :)

Let op, dit zijn weekcijfers:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QtLJjCuCcHy27KRGcje9hS2L/full.jpg

Stel je toch eens 420.000 dozen voor 8)7

Respect overigens voor Nintendo natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 27-11-2008 16:48 ]

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:46:
[...]
De console verkoopcijfers van de afgelopen maand zijn ook, wereldwijd, erg goed voor de 360. Hoe meer consoles, hoe meer kans op goede games :)

Respect overigens voor Nintendo natuurlijk.
Alleen jammer dat nintendo zoveel consoles heeft verkocht, maar dat de games daar voor uitblijven

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:55:
[...]

Alleen jammer dat nintendo zoveel consoles heeft verkocht, maar dat de games daar voor uitblijven
Volgens mij is Nintendo met de huidige generatie ook uniek in zijn soort. Het is nog nooit voorgekomen dat voor een console die zo goed verkoopt, er naar verhouding zo weinig uitkomt. DS hetzelfde. Ik heb van de week Professor Layton gekocht, en van de weinige goede nieuwe spellen, terwijl er 80 miljoen van die dingen verkocht zijn.

Misschien weer tijd voor een algemeen console topic :P

Verwijderd

Michael Knight schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:40:
[...]

Een non-argument... ieder apparaat kan DOA`s hebben of binnen de verwachte levensduur kapot gaan, dat kent iedereen als een 'maandagochtend model... kan gebeuren!', die kom ik ook wel eens tegen, echter is dat bij de XBOX 360 buiten proporties en een structureel probleem. Dat is een feit en daar kun je niet omheen...

De 360 die over het algemeen in het defecten topic voorkomen. Zijn 360's die nog van de vorige generatie zijn. De nieuwe 360 doen het naar mijn weten een stuk beter of eigenlijk gewoon normaal.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Heb ff een vraagje/bevestiging nodig

Ik wil dit weekend een nieuwe tv kopen. Dit gaat dan een full hd worden.
Ik heb nog een oude premium waar geen hdmi aansluiting op zit.
Nu sluit ik deze aan via component.

Heb hier en daar wat gezocht en zo te zien heb je geen wereld van verschil met component vs hdmi?
Ik weet dat het ook aan de aansluiting ligt die de tv heeft.

• PWM
  • Niet online

PWM

Marc3l schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:41:

Heb hier en daar wat gezocht en zo te zien heb je geen wereld van verschil met component vs hdmi?
[/small]
Nee, niet of nauwelijks zichtbaar. Wel even opletten of de tv 1080p over Component accepteert, dat doen ze niet allemaal.

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
Dr. Strangelove schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:13:
Ik wordt misschien op mijn nummer gezet voor deze vraag maar ik stel hem toch omdat ik nog geen eenduidig antwoord ben tegengekomen.

De 360 is belachelijk goedkoop op moment en hoewel ik altijd Playstations heb gehad overweeg ik nu om er een 360 naast te kopen voor de paar exlusives die de console heeft. Hoe zit het echter met de RRoD problemen? Zijn de huidige consoles die in de winkel liggen nu in principe trouble free of loop ik nog steeds het risico een dud in handen te krijgen?
veel minder kans op als de eerste gen xboxen, je hebt trouwens 3 jaar garantie erop als je nu nieuw koopt,daar kan sony nog een puntje aan zuigen.

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:15:

[...]

argh, ben ik net een paar dagen te vroeg geweest :(

• thefxr
Zijn hier mensen die met hun xbox op een beamer spelen?
is dit beter dan een HD tv?

• monnick
  • Niet online
Nu ik binnenkort een gold abbo heb voor 1 jaar (dank aan Onno!) wil ik nog een vet online multiplayer spel. Dit moet waarschijnlijk een shooter worden. Ik heb sinds kort Gears of War 2 maar ik vind dat hier heel veel problemen mee zijn en dat het niet altijd even lekker werkt. Soms 5 minuten op een match wachten en lag, maar soms is het ook perfect hoor (zoals vanmiddag :) ).

Maar ik ben aan het denken over welke online shooter ik zal kopen / vragen aan de Sint. Halo 3 valt af want die stijl spreekt me totaal niet aan. Dan kwamen nog in mij op: CoD: MW, CoD: WaW en Farcry 2. Nou heb ik FC2 al op de PC gespeeld en hierin was ik diep teleur gesteld. :( CoD WaW is nieuw en weeer tweede wereld oorlog waar ik niet heel erg op zit te wachten. CoD MW blijft dan nog over en dat lijkt me momenteel de beste keus. Maar ik vraag me af of alle CoD MW spelers gaan overstappen naar WaW, zelf denk ik van niet omdat MW volgens mij een veel betere game is en wat mensen vetter vinden (heden vs anno 1940). Wat denken jullie hiervan? Blijft men massaal MW spelen of gaat men langzaam overstappen naar WaW.
Verder ga ik er van uit dat alle matchmaking / lag etc perfect is in CoD4: MW, wat in GoW2 dus (nog (patch???)) nog niet het geval is.

Tips, mogelijke andere games en de reacties over WaW vs MW zijn welkom! :)

EDIT: Oja, Rainbox Six Vegas 2 kwam ook nog in me op. Wordt dat veel online gespeeld en hoe werkt dat?

[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 27-11-2008 18:25 ]

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
monnick schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:15:
Nu ik binnenkort een gold abbo heb voor 1 jaar (dank aan Onno!) wil ik nog een vet online multiplayer spel. Dit moet waarschijnlijk een shooter worden. Ik heb sinds kort Gears of War 2 maar ik vind dat hier heel veel problemen mee zijn en dat het niet altijd even lekker werkt. Soms 5 minuten op een match wachten en lag, maar soms is het ook perfect hoor (zoals vanmiddag :) ).

Maar ik ben aan het denken over welke online shooter ik zal kopen / vragen aan de Sint. Halo 3 valt af want die stijl spreekt me totaal niet aan. Dan kwamen nog in mij op: CoD: MW, CoD: WaW en Farcry 2. Nou heb ik FC2 al op de PC gespeeld en hierin was ik diep teleur gesteld. :( CoD WaW is nieuw en weeer tweede wereld oorlog waar ik niet heel erg op zit te wachten. CoD MW blijft dan nog over en dat lijkt me momenteel de beste keus. Maar ik vraag me af of alle CoD MW spelers gaan overstappen naar WaW, zelf denk ik van niet omdat MW volgens mij een veel betere game is en wat mensen vetter vinden (heden vs anno 1940). Wat denken jullie hiervan? Blijft men massaal MW spelen of gaat men langzaam overstappen naar WaW.
Verder ga ik er van uit dat alle matchmaking / lag etc perfect is in CoD4: MW, wat in GoW2 dus (nog (patch???)) nog niet het geval is.

Tips, mogelijke andere games en de reacties over WaW vs MW zijn welkom! :)
Ik zou voor CoD: MW gaan. Echt supergame, ook single player. En voor lege servers hoef je zeker niet bang te zijn!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Toch maar een 120GB HDD gekocht. Nu ze 80 euro zijn vind ik het nog wel te doen. Ondanks dat ik het eigenlijk nog steeds te veel vind als je ziet wat een losse 120GB 2,5" schijf kost.

Bestanden overzetten ging perfect en nu kan ik tenminste meer dan één game op de HDD zetten :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• PWM
  • Niet online

PWM

Phydomir schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:03:
Toch maar een 120GB HDD gekocht. Nu ze 80 euro zijn vind ik het nog wel te doen. Ondanks dat ik het eigenlijk nog steeds te veel vind als je ziet wat een losse 120GB 2,5" schijf kost.

Bestanden overzetten ging perfect en nu kan ik tenminste meer dan één game op de HDD zetten :D
68,50 :)

http://www.gcshop.nl/product.php?id=10151

• Snowdog
heeft iemand nog tips over lokale coop/vs games? (geen live arcade :P)

• PWM
  • Niet online

PWM

Snowdog schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:25:
heeft iemand nog tips over lokale coop/vs games? (geen live arcade :P)
Mijn vriendin en ik spelen Poker Smash nog wel eens tegen elkaar.

EDIT: Uhm, beter lezen, geen XBLA dus

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 27-11-2008 19:26 ]

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:00:
[...]

De 360 die over het algemeen in het defecten topic voorkomen. Zijn 360's die nog van de vorige generatie zijn. De nieuwe 360 doen het naar mijn weten een stuk beter of eigenlijk gewoon normaal.
Er zitten genoeg nieuwe tussen... de laatste mensen met een launchbox zie je inderdaad ook nog langskomen in dat topic met een RROD, maar de twee/drie revisies daarna met allerhande dvd drives, mobo`s en koelers zie je ook langskomen...

Overigens is het gewoon bekend, dat er designproblemen zijn met de huidige 360 (zelfs medewerkers van MS hebben zich daarover uitgelaten), waardoor er problemen optreden. De verbeteringen in de huidige revisies (kleinere chips, efficienter, minder warm) zorgen ervoor, dat deze gebreken minder snel aan het licht komen :)

Maar goed... ik wil niet die hele discussie over de 360 defecten weer opraken. Die is eindeloos besproken en daaruit is het 360 defecten topic voortgekomen.

Laten we het hier gewoon over de 360 en zijn vette games hebben.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:28

SalimRMAF

SpaceX - 4K

thefxr schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:05:
Zijn hier mensen die met hun xbox op een beamer spelen?
is dit beter dan een HD tv?
Die heb je zeker! De algemene ervaringen zijn simpel; Gamen op een beamer is gamen op zn best. Een "scherm" van 2 meter. Wie wilt dat niet? Ikzelf zit ook erg te twijfelen, maar omdat beamers met HD-functionaliteit duur zijn denk ik niet dat ik ga overstappen.

Gulfstream G650

• Marc3l
  • Laatst online: 19:40
PWM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:44:
[...]

Nee, niet of nauwelijks zichtbaar. Wel even opletten of de tv 1080p over Component accepteert, dat doen ze niet allemaal.

Verwijderd

Voor wie het interesseert: de eerste Jasper is hier in het wild gesignaleerd. Lot 843X van team FDOU deed de trick.

Verwijderd

Zag dat op marketplace de demo van Deadspace te downloaden was. Heb hem gelijk gedownload en gespeeld en de demo is erg best vet! Ik ga hem halen, voor de mensen die twijfelen speel even de demo dan weet je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:10:
Voor wie het interesseert: de eerste Jasper is hier in het wild gesignaleerd. Lot 843X van team FDOU deed de trick.
Misschien een domme vraag... maar wat is een Jasper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:24:
[...]

Misschien een domme vraag... maar wat is een Jasper?
nieuwe revisie hw xbox, dus gewoon weer wat nieuwe hardware... prob minder nm cpu/gpu, minder koeling nodig en wellicht minder energie ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46
Snowdog schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:29:
[...]

nieuwe revisie hw xbox, dus gewoon weer wat nieuwe hardware... prob minder nm cpu/gpu, minder koeling nodig en wellicht minder energie ofzo....
Idd, de powersupply gebruikt nog maar 150 watt. De launch xboxen hadden een PSU van 203 watt en de volgende revisie (Falcon) 174 watt.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
Heb van de week mijn xbox aangesloten op een computer monitor en het geluid laat ik over mijn pc boxen lopen. Probleem is alleen dat ik dan mijn computer aan moet hebben voor het geluid. Iemand een idee wat voor boxen ik kan kopen zodat ik niet mijn pc aan hoef te hebben voor geluid?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan alleen nergens de verzendkosten voor hardware terugvinden

6 euro dus

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 28-11-2008 10:18 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 17:22
batumulia schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:08:
Heb van de week mijn xbox aangesloten op een computer monitor en het geluid laat ik over mijn pc boxen lopen. Probleem is alleen dat ik dan mijn computer aan moet hebben voor het geluid. Iemand een idee wat voor boxen ik kan kopen zodat ik niet mijn pc aan hoef te hebben voor geluid?
Als je snel bent is dit een leuk setje:

http://www.1dayfly.nl/

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

RMX

salimrmaf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:43:
[...]

Die heb je zeker! De algemene ervaringen zijn simpel; Gamen op een beamer is gamen op zn best. Een "scherm" van 2 meter. Wie wilt dat niet? Ikzelf zit ook erg te twijfelen, maar omdat beamers met HD-functionaliteit duur zijn denk ik niet dat ik ga overstappen.
Ik ben er zo 1 die daar wèl voor heeft gekozen en kan het iedereen aanraden!

Een HD Beamer duur ?
Tsjah, je moet het zo zien..
OF je koopt een Full HD TV van 1600 euro, OF je koopt een HD Beamer voor dezelfde prijs..
Ik zie het probleem niet echt..

Heb mijn kamer omgebouwd tot Home Cinema.. Projecteer gewoon op een witte muur!
Heb er nog wel het eea bij moeten komen (5.1 Setje, HD Tuner (Humax 5000c), maar ik kan er tegenaan nu !
En natuurlijk is het veeeeel mooier als op een TV:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RMX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:00:
[...]

Ik ben er zo 1 die daar wèl voor heeft gekozen en kan het iedereen aanraden!

Een HD Beamer duur ?
Tsjah, je moet het zo zien..
OF je koopt een Full HD TV van 1600 euro, OF je koopt een HD Beamer voor dezelfde prijs..
Ik zie het probleem niet echt..
En hoeveel branduren heeft de lamp van zo'n beamer?

Ben wel benieuwd waar je een kwaliteits FullHD beamer haalt voor 1600,- met een acceptabel geluidsniveau. En dan bedoel ik wel 1 die er voor gemaakt is, en niet een bedoeld voor kantoorwerkzaamheden.

Beetje Sony FullHD beamer kost je snel 3500,- +

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 28-11-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
PWM schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:35:
[...]

En hoeveel branduren heeft de lamp van zo'n beamer?
En hoeveel kost die lamp :o

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Deze beamer heb ik :
http://www.sony.nl/produc...inema-projectors/vpl-aw15

Branduren maximaal is 3000 uur, maar vanaf 1500 schijnt hij al minder fel te worden..

Beamer in NL kost je iets meer als 1000 euro, en de lamp 450 euro..
Via eBay kostte de beamer mij 700 euro incl verzending + invoering, en een lamp kost met 200-250 euro..
Kost je nog geen 10 cent per uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Volgens mij is de native resolutie 1280x720. Dus geen FullHD. Hij accepteerd wel 1080p, maar geeft max 720p.
correct me if im wrong

[ Voor 11% gewijzigd door treative op 28-11-2008 12:08 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

treative schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:07:
Volgens mij is de native resolutie 1280x720. Dus geen FullHD. Hij accepteerd wel 1080p, maar geeft max 720p.
correct me if im wrong
Inderdaad, dat verklaard wat :) Anders ging ik er vanmiddag eentje halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb het (=beamer kopen) zelf overwogen, het grote beeld is natuurlijk ontzettend gaaf, maar puur wanwege de hoge prijzen word het voor mij toch een beschaafd schermpje van ongeveer een meter. Enige nadeel is dat al je oudere consoles er via lcd niet zo lekker meer uitzien, is dat bij plasma eigenlijk beter/anders?

Err ik probeer iets te verzinnen zodat bovenstaande nog enigsinds relevant is voor dit topic, maar het lukt me ff niet....en ik ga niet nummer 3.127.954 zijn die vraagt welke kabel tegen welke prijs ik dan moet nemen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sagat schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:31:
Ik heb het (=beamer kopen) zelf overwogen, het grote beeld is natuurlijk ontzettend gaaf, maar puur wanwege de hoge prijzen word het voor mij toch een beschaafd schermpje van ongeveer een meter. Enige nadeel is dat al je oudere consoles er via lcd niet zo lekker meer uitzien, is dat bij plasma eigenlijk beter/anders?
Dat ligt dan echt aan de kabels die je gebruikt. Als je de PS2/Xbox via RGB aansluit is het al een stuk beter, maar nog steeds niet echt natuurlijk. De Xbox 1 was wel HD aan te sluiten (480P).

Voor de PS2 is volgens mij ook een Component kabel te krijgen. Als je de juiste spullen gebruikt ziet het er al een stuk beter uit.

Als je een 360 via Composiet/S-video aansluit heb je ook ruk beeld :)

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 28-11-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Sagat schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:31:

Err ik probeer iets te verzinnen zodat bovenstaande nog enigsinds relevant is voor dit topic, maar het lukt me ff niet....en ik ga niet nummer 3.127.954 zijn die vraagt welke kabel tegen welke prijs ik dan moet nemen ;)
Ik heb het vroeger ook gehad met een beamer met een neative resolutie van 1280x1024 en ik vond het beeld opzich wel goed te doen (een xbox 360 game draait 9 van de 10 keer op 720p) vooral splitscreen was prettiger. Alleen werd me kamer heel warm en vond ik het contrast tegen vallen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Kan ik de Xbox Universele Afstandsbediening ook gebruiken voor mijn Digitenne kastje of alleen mijn TV? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

PWM schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:34:
[...]

Dat ligt dan echt aan de kabels die je gebruikt. Als je de PS2/Xbox via RGB aansluit is het al een stuk beter, maar nog steeds niet echt natuurlijk. De Xbox 1 was wel HD aan te sluiten (480P).

Voor de PS2 is volgens mij ook een Component kabel te krijgen. Als je de juiste spullen gebruikt ziet het er al een stuk beter uit.

Als je een 360 via Composiet/S-video aansluit heb je ook ruk beeld :)
Zelfs 720P was met sommige homebrew mogelijk op Xbox 1 :) (480P is SD/ED)
daniëlpunt schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:01:
Kan ik de Xbox Universele Afstandsbediening ook gebruiken voor mijn Digitenne kastje of alleen mijn TV? :)
Er zit een boekje bij met merkcodes. Zo werkt mijn remote toevallig op alle tv`s in huis, omdat ze allemaal dezelfde Sony code gebruiken.

Wat jij moet weten, is of er een code van Samsung (?) in staat die compatible is met de specifieke tuner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Zijn er eigenlijk spellen a la smash TV ofzo op de 360? of is er mogelijkheid somehow SNES emu te installeren ofzo? (zonder mod chip)
Dat soort spellen zijn altijd wel leuk, maar helaas worden dat soort spellen niet echt veel meer gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Snowdog schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:05:
Zijn er eigenlijk spellen a la smash TV ofzo op de 360? of is er mogelijkheid somehow SNES emu te installeren ofzo? (zonder mod chip)
Dat soort spellen zijn altijd wel leuk, maar helaas worden dat soort spellen niet echt veel meer gemaakt
SNES emu installeren gaat niet nee, helaas...
Maar: je hebt Xbox Live Arcade, hier kun je spellen downloaden, zitten ook veel retro games bij, Smash TV zit er ook bij: Klik, kost 400 microsoft punten, dit is omgerekend nog net geen 5 euro (4,75 ofzo). Ook andere classic games zoals Golden Axe, Sonic The Hedgehog 1 & 2 en nog veel meer is te downloaden, sommige spellen wat duurder dan anderen (800 punten, een enkel geval 1200 punten maar 1200 punten spellen zijn groter)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Michael Knight schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:06:
[...]

Er zit een boekje bij met merkcodes. Zo werkt mijn remote toevallig op alle tv`s in huis, omdat ze allemaal dezelfde Sony code gebruiken.

Wat jij moet weten, is of er een code van Samsung (?) in staat die compatible is met de specifieke tuner :)
Ik heb de afstandsbediening nog niet, want die koop ik pas als ik weet of hij ook met digitene werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:51

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb nu een nieuwe controller van Xbox support ontvangen, hoe weet ik of dit de verbeterde controller is? Hij lijkt dezelfde Dpad als de oude controller te hebben.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@pwm
Sorry ik had wellicht iets duidelijk moeten zijn, maar over het algemeen komt vooral het oudere spul niet tot zijn recht op een lcd, althans dat is wat ik hier (s-g&d niet specefiek het 360 topic) vaak gehoord heb. Dan heb ik het over nes/snes etc. Zelf heb ik geen lcd, maar mame via pc speelde ik vroeger bijvoorbeeld via mijn tv out en niet op mijn pc monitor. Omdat het er dan minder gekarteld uitzag.
Met name in het wii topic heb ik mensen gehoord die aangaven dat hun vc games er op lcd minder mooi uitzagen dan op crt.
mijn ervaring was trouwens dat ps2 via standaard icky composiet op lcd er nog wel redelijk uitzag (of iig niet vreselijk veel slechter dan wat ik van crt gewend was met dezelfde kabel).

@smash tv vraag.
Smash tv is beschikbaar op xbla en vele andere twin stick shooters. [hint] geometry wars 1&2 :9~ [/hint]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Christiano007 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:45:
Ik heb nu een nieuwe controller van Xbox support ontvangen, hoe weet ik of dit de verbeterde controller is? Hij lijkt dezelfde Dpad als de oude controller te hebben.
Ik krijg mijne ook deze week als het goed is :) De LB knop had het na 3 jaar trouwe dienst opgegeven. Even een belletje, en er werd een nieuwe opgestuurd :) Het lijkt me overigens dat dit normale controllers zijn, en niet die vernieuwde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

daniëlpunt schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:41:
[...]
Ik heb de afstandsbediening nog niet, want die koop ik pas als ik weet of hij ook met digitene werkt. :)
Dat boekje/die codes staan dus online (ook bij Microsoft). Heb `m zelf niet bij de hand hier, anders had ik wel even voor je gekeken.

Ik zou er overigens vanuit gaan dat het NIET werkt.. Tuners/settopboxen zijn altijd een apart verhaal bij universele remotes met standaard codelijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

treative schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:07:
correct me if im wrong
Dat was me inderdaad bekend, maar denk je dat het echt veel zou uitmaken ?
Hoeveel spellen zijn er eigenlijk die echt op 1080 draaien ?
En ik ben tevreden nu !

1 groot nadeel van de Xbox, er zijn bijna geen spellen meer waarbij je offline met 4 spelers kunt spelen.
En als het er al is, dan is het met weinig maps (CoD4/5, geen idee waarom) !
Hoe vet is het om split screen te spelen terwijl iedereen een blok heeft groter dan de TV in de huiskamer.. :P

Ben er echt blij mee, en zal binnenkort wat filmpjes schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
PWM schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:53:
[...]

Ik krijg mijne ook deze week als het goed is :) De LB knop had het na 3 jaar trouwe dienst opgegeven. Even een belletje, en er werd een nieuwe opgestuurd :) Het lijkt me overigens dat dit normale controllers zijn, en niet die vernieuwde.
Vaak liggen daar nog wat overschotten met oudere productiedata. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
waarom kosten die 360 controllers zoveel geld tov van de xbox1?
tussen de 45 en 50 euro vind ik veel geld, alleen voor de xbox1 heb je imitatie controllers, die heb ik nog niet gezien voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

thefxr schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:33:
tussen de 45 en 50 euro vind ik veel geld, alleen voor de xbox1 heb je imitatie controllers, die heb ik nog niet gezien voor de 360.
Ze zijn gewoon 39,99 bij Bol.com. Nu bestellen, morgen in huis.

http://www.bol.com/nl/p/g...errer=ADVNLTWE00201200099

Het zijn de goedkoopste controllers van deze generatie :)

Of je neemt hem met draad :) http://www.bol.com/nl/p/g...errer=ADVNLTWE00201200099

Kan hij ook nog op je PC makkelijk werken. In de game winkels in de US heb je trouwens stapels imitatie controllers, in NL vind je ze inderdaad nauwelijks.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 28-11-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
thefxr schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:33:
http://budgetgaming.nl/ga...er+wireless_hardware.html

Daar kan je je winkel zelf uitkiezen ;).
De controllers zijn duurder omdat ze ook wat beter in elkaar zitten dan de Xbox1 controller.

Nog altijd goedkoper dan de PS3 controller trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:36
Ben laatste tijd ook met controller bezig, de verbeterde d-pad is zover ik weet idd enkel bij de groene controller (zag vandaag ook blauw in de winkel, weet niet met die).

Had ook al in SF topic gepost, maar heb nog iets geprobeerd.
Heb mijn controller gemod, gister eerst de ring uitgeschuurd maar dan met uisparingen boven onder links en rechts zodat hij die makkelijker pakt. Dat was al een hele verbetering.
Nu heb ik het volgende vandaag nog gedaan,
http://www.instructables.com/id/S568IOHF905433V/
Ikzelf heb nog iets dunner plastic gebruikt.
Nu werkt hij nog beter, ik bust er nu verschillende moves uit in SF hyperfighting waar het erst 1 op de 4 ofzo ging (telkens net verkeerde richting waardoor je springt e.d.).
Enkel denk ik nu dat dat uitschuren nieteens nodig is met die 2e aanpassing, hij "klikt" nu ook inderdaad.
Het is nog niet een PS d-pad maar echt wel 100% beter :)

Dus heb nu toch een puntenkaart gehaald voor SF HD _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 28-11-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zo, heb de 120 gig drive besteld bij gcshop. :) E 78.23 :)
Lekker alles stil op de HD !! _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Dit weekend kun je gratis op xbox live spelen, maar ik kan niet met een guest account inloggen zodat een vriend van mij kan meespelen. Hebben ze dit expres gedaan of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

VonFoX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:40:
Zo, heb de 120 gig drive besteld bij gcshop. :) E 78.23 :)
Lekker alles stil op de HD !! _/-\o_
Incluis verzending?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Vreemd €68,50 + 6 euro verzending zal toch echt 74.5 moeten zijn.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kmf schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:55:
[...]

Vreemd €68,50 + 6 euro verzending zal toch echt 74.5 moeten zijn.
5% Creditcard kosten gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik wil morgen gaan kijken voor de Pro versie met 2 games bundel: Indiana Jonges en Kung Fu Panda :'( Ik wil deze spellen niet, kan ik ze ook omruilen voor 2 andere spellen? Iemand ervaring daarmee?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

El_Bandito schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:17:
Ik wil morgen gaan kijken voor de Pro versie met 2 games bundel: Indiana Jonges en Kung Fu Panda :'( Ik wil deze spellen niet, kan ik ze ook omruilen voor 2 andere spellen? Iemand ervaring daarmee?
Ze zijn gratis :+ Nee dus ;)

Het is een beetje bedoeld om wat huisvaders/moeders over te halen. Misschien leuk voor een neefje of nichtje die op bezoek komen? Anders Marktplaats.

Kung Fu ken ik verder niet, maar lego is echt een prima game.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 28-11-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 08:56
El_Bandito schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:17:
Op de site van Gameshoptwente kun je een pro pack bestellen met 1 of 2 spellen naar keuze.
http://www.gameshoptwente...1-428F-B5B4-2DE2F23D3471}
Keuze uit 1 van deze games:

- Fifa Street 3
- Devil May Cry 4
- GTA IV :9
- Race Driver Grid

Of keuze uit 2 van deze games:

- Cars
- Forza 2
- Ratatouille
- Shrek the Third
- Soldier of Fortune Payback
- Kane And Lynch Dead Man
- Tiger Woods PGA Tour 08
- Virtua Fighter 5
- Turok
- Stuntman Ignition

Ik wil hem zelf later dit jaar eigenlijk bestellen met GTA IV. Ik hoop nog de Jasper versie mee te kunnen pikken binnen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 17:22
PWM schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:18:
[...]

Ze zijn gratis :+ Nee dus ;)

Het is een beetje bedoeld om wat huisvaders/moeders over te halen. Misschien leuk voor een neefje of nichtje die op bezoek komen? Anders Marktplaats.

Kung Fu ken ik verder niet, maar lego is echt een prima game.
KFP is ook niet onaardig, leuk casual tussendoor spelletje.

Vriend van me had laatst een Pro gekocht en kon de eerste week niet op zijn eigen xbox spelen omdat zijn vriending steeds KFP wilde spelen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mensen, voor prijzen hebben we de Pricewatch he ;)

Mocht iets daar niet in staan kun je het vaak zelfs zelf toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
TheZeroorez schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:42:

met PC hardware werkt dat idd prima, met aanbiedingen voor 360 games/consoles stuk minder (ik zou bijna zeggen totaal niet -_-), zie t probleem niet het hier neer te zetten :P
bovendien lijkt niemand zich er aan te storen, dus zie het probleem niet zo? Oo;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:39
sjong schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:36:
[...]

Op de site van Gameshoptwente kun je een pro pack bestellen met 1 of 2 spellen naar keuze.

- Fifa Street 3
- Devil May Cry 4
- Race Driver Grid

- Cars
- Forza 2
- Ratatouille
- Shrek the Third
- Virtua Fighter 5
- Turok
- Stuntman Ignition

Ik wil hem zelf later dit jaar eigenlijk bestellen met GTA IV. Ik hoop nog de Jasper versie mee te kunnen pikken binnen dit jaar.
Mooie aanbiending, hier staat de nieuw prijs voor 228,- euro, gaat hier dan nog 40 euro vanaf? Of is deze eral vanaf en wordt de prijs dan 228 plus 40 = 268,- ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PSP123 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:55:
[...]

Mooie aanbiending, hier staat de nieuw prijs voor 228,- euro, gaat hier dan nog 40 euro vanaf? Of is deze eral vanaf en wordt de prijs dan 228 plus 40 = 268,- ???
Prijs is volgens mij gewoon 228,- Dus 188,- na aftrek. Het lijkt er wel op dat Lego en Panda hier niet bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:42:

niet om tespammen maar dan kun je beter hier kijken http://www.budgetgaming.nl
bij pricewatch staan er maar weinig games aanbiedingen

bv. lil big planet staat hier voor 65 euro en daar kun je hem nieuw vinden voor 40

[ Voor 24% gewijzigd door silverfaustx op 29-11-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. verkeerd topic..
Krijg je als je meerdere vensters openhoudt

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Jij speelt WoW op de Xbox 360? Cool!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
PWM schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:15:
[...]

Prijs is volgens mij gewoon 228,- Dus 188,- na aftrek. Het lijkt er wel op dat Lego en Panda hier niet bij zitten.
Staat niks over, ik neem dan ook aan dat, dat er niet bij zit. Maar je kan wel een top game zoals GTA 4 kiezen!.
Mij boeit de games Lego en Kungfu toch niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
sjong schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:36:
[...]

- Fifa Street 3
- Devil May Cry 4
- Race Driver Grid

- Cars
- Forza 2
- Ratatouille
- Shrek the Third
- Virtua Fighter 5
- Turok
- Stuntman Ignition

Zullen dit toch wel de nieuwe XBOX 360 ´en zijn?? Is wel goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
PSP123 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:14:
[...]

Zullen dit toch wel de nieuwe XBOX 360 ´en zijn??
Niks persoonlijks verder hoor, maar not again....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Ik heb sinds gisteren een Xbox Pro in huis, de COD:WaW bundel van xboxhome.nl.
Als PC gamer moet ik erg wennen aan de controls, maar ik heb mijzelf het doel gesteld daar doorheen te bijten en lekker te gaan gamen :P (ook gelijk maar 12+1 maand xbox live gekocht)

Het enige probleempje is, ik heb een COD bundel (dus met COD opdruk op de doos) maar er zit geen cashback sticker opgeplakt (zo word hij wel aangeboden in de webwinkel) heb xboxhome dus even een mailtje gestuurd, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
PSP123 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:14:
[...]

Zullen dit toch wel de nieuwe XBOX 360 ´en zijn?? Is wel goedkoop!
Ik zou zeggen bestel er een en kijk maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Laatst online: 09-09 22:32
Wie kan mij verder helpen met een probleem waar ik niet uit kom.

Ik heb laatst z´n oplaad systeem gekocht voor 20 euro met batterij en een kabel die via usb aan voorkant aansluit van controller naar de console.

Nu is volgende aan de hand hij laat niet meer op het lampje op het kabeltje word even rood daarna gelijk groen en haal hem los en geeft daarna aan dat die weer op geladen moet worden.

Nu heb ik het vermoeden dat dus gewoon niet op geladen word.
nu dacht ik dat het aan me console lag dat niet genoeg spanning er op zat(usb porten stuk waren).
Dus ik met me usb harde schijf die zonder extra spanning kan gebruiken er op aan gesloten die blijk gewoon te werken.

Dus ik verder kijken wat het probleem kon zijn.

Nu heb ik bij een maat van me controller en me batterij en kabel mee genomen en alleen de batterij in zijn controller gezet en tot mijn verbazing laad hij op(al weet ik dat niet meer zeker of dat zo was ga het wel nog een keer proberen).

Dus ik dacht van het ligt niet aan mij batterij kan het alleen nog maar aan mijn controller of aan kabeltje liggen.
Dus ik verder uit zoeken waar het aan kan liggen.
Dus ik naar me broer die ook z´n xbox 360 heeft.
En daar ook me batterij en mijn controller kabel mee genomen naar me broer.
En heb ik zijn controller van me broer de batterij eruit gehaald en in mijn controller gedaan en wat blijkt laat zijn batterij van me broer wel gewoon op.

Toen dacht ik gelijk dat het aan mijn kabel lag heb met xbox Nederland gebeld en wat die hebbeneen conclusie getrokken dat ik een nieuwe kabel zou krijgen.

Nu heb ik die kabel binnen en wat blijkt die kabel vertoont zelfde problemen als de kabel die er bij kreeg.

Nu ga ik weer alles na lopen waar fout zit als ik denk alle schakels gehad hebben zou toch ergens fout moeten zitten lijk me ?

Wat een gepuzzel wie kan mijn verder helpen met het oplossen van dit probleem zo dat hij weer oplaat.

Sebastian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
iemand hier die transaktie kosten al terug gekregen?
van die cash back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havelock schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 20:21:
Wie kan mij verder helpen met een probleem waar ik niet uit kom.

Ik heb laatst z´n oplaad systeem gekocht voor 20 euro met batterij en een kabel die via usb aan voorkant aansluit van controller naar de console.

Nu is volgende aan de hand hij laat niet meer op het lampje op het kabeltje word even rood daarna gelijk groen en haal hem los en geeft daarna aan dat die weer op geladen moet worden.
Al eens een tijdje aan de controller laten hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Net even een nieuwe Elite gekocht, me oude Pro vanochtend verkocht. Ik heb de voedingskabel van de Jasper-revisie, maar de voeding zelf is toch 175w.. Falcon of toch een Jasper? Het is natuurlijk mogelijk dat 't een Jasper met een hogere voeding is omdat ze die nog overhadden, maar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Laatst online: 09-09 22:32
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:02:
[...]

Al eens een tijdje aan de controller laten hangen?
Zal eens kijken of dat gaat helpen maar ik denk het niet omdat ik keer eerder tijd heb laten hangen aan xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met de Play & Charge kit. Echt ongelofelijk hoe snel dat kapot gaat. Ik heb deze kit voor de tweede keer moeten aanschaffen doordat die bronzen stroombegeleiders gingen buigen als ik de kit uit mijn controller trok. En ja hoor, na vijf dagen begeeft deze het ook door precies hetzelfde probleem! Ik ben alleen weer zo stom door het doosje weg te gooien, dus heb net Microsoft ge-emaild om het probleem uit te leggen, en hoop dus maar op een nieuwe kabel. Denk echter niet dat dit gaat gebeuren, ook al zou ik het niet meer dan normaal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:23:
Ik heb ook problemen met de Play & Charge kit. Echt ongelofelijk hoe snel dat kapot gaat. Ik heb deze kit voor de tweede keer moeten aanschaffen doordat die bronzen stroombegeleiders gingen buigen als ik de kit uit mijn controller trok. En ja hoor, na vijf dagen begeeft deze het ook door precies hetzelfde probleem! Ik ben alleen weer zo stom door het doosje weg te gooien, dus heb net Microsoft ge-emaild om het probleem uit te leggen, en hoop dus maar op een nieuwe kabel. Denk echter niet dat dit gaat gebeuren, ook al zou ik het niet meer dan normaal vinden.
dang wilde ook zon kit halen ;(
toch maar voor een charge station kiezen dna denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:23:
Microsoft ge-emaild om het probleem uit te leggen, en hoop dus maar op een nieuwe kabel. Denk echter niet dat dit gaat gebeuren, ook al zou ik het niet meer dan normaal vinden.
Als jij ze maandag belt, heb je woensdag een nieuwe kabel huis.

Ik heb trouwens al 3 jaar zo'n kit 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-11-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Even terug komend op het beamer verhaal....
Afbeeldingslocatie: http://images.icecat.biz/img/norm/high/858900-2750.jpg
Ik heb deze XGA beamer van Acer (was een jaar terug €499) en erop gamen en (HD) video kijken is heerlijk!
Als ik even op mn (CRT) tv speel ben ik het heel snel zat.
En Acer lampen kosten relatief weinig (ongeveer €115) en die gaan zo'n 2000 uur mee (full power).
Ik geniet elk uurtje gamen van mn grote "scherm". :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
silverfaustx schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:00:
iemand hier die transaktie kosten al terug gekregen?
van die cash back
sorry, ik las de cash back zelf, over die transactie kosten is nog niks bekend, misschien ff ms bellen?

[ Voor 24% gewijzigd door thefxr op 30-11-2008 05:33 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.