Het Xbox 360 ervaringen Topic #55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
PWM schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:49:
[...]

Als jij ze maandag belt, heb je woensdag een nieuwe kabel huis.

Ik heb trouwens al 3 jaar zo'n kit 8)7
Zo snel ging het anders bij mij niet of jullie hebben andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:23:
Ik heb ook problemen met de Play & Charge kit. Echt ongelofelijk hoe snel dat kapot gaat. Ik heb deze kit voor de tweede keer moeten aanschaffen doordat die bronzen stroombegeleiders gingen buigen als ik de kit uit mijn controller trok. En ja hoor, na vijf dagen begeeft deze het ook door precies hetzelfde probleem! Ik ben alleen weer zo stom door het doosje weg te gooien, dus heb net Microsoft ge-emaild om het probleem uit te leggen, en hoop dus maar op een nieuwe kabel. Denk echter niet dat dit gaat gebeuren, ook al zou ik het niet meer dan normaal vinden.
tuurlijk wel, dat de verpakking weg is, wil niet zeggen dat je geen garantie meer hebt. Dit is zelfs nog op kassa geweest.
normaal zit er toch minimaal 1 jaar garantie op ms toebehoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
thefxr schreef op zondag 30 november 2008 @ 03:23:
[...]

duurt minimaal 1 maand voordat je het terug hebt.
hoe heb jij dat voorelkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
delete

[ Voor 98% gewijzigd door thefxr op 30-11-2008 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

ikt

thefxr schreef op zondag 30 november 2008 @ 03:24:
[...]

tuurlijk wel, dat de verpakking weg is, wil niet zeggen dat je geen garantie meer hebt. Dit is zelfs nog op kassa geweest.
normaal zit er toch minimaal 1 jaar garantie op ms toebehoren?
op alle spullen die je legaal hebt gekocht (m.u.v. voedsel en kleren) krijg je toch ALTIJD in elk geval een fabrieksgarantie van 1 jaar? Of altijd een winkelgarantie. Iets van de regels van de EU. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28
Dammit! Net een grote hdd gekocht om vanaf de hdd te spelen, speel ik net Fallout 3 RROD'd de box! Tweede keer, is launchbox... Kan nu denk ik wel het best de meest uitgeklede versie kopen, heb voor de rest alles al, een wifi, een grote hdd, twee controllers... Of zijn er nog andere redenen een elite of pro te kopen?

(heb ook alle 'grote' games al, Fable 2, Fallout 3, GOW 2, TR:Underworld)

[ Voor 10% gewijzigd door dezeppo op 30-11-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
dezeppo schreef op zondag 30 november 2008 @ 10:11:
Dammit! Net een grote hdd gekocht om vanaf de hdd te spelen, speel ik net Fallout 3 RROD'd de box! Tweede keer, is launchbox... Kan nu denk ik wel het best de meest uitgeklede versie kopen, heb voor de rest alles al, een wifi, een grote hdd, twee controllers... Of zijn er nog andere redenen een elite of pro te kopen?

Gewoon een arcade kopen, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:02:
[...]

Al eens een tijdje aan de controller laten hangen?
Nou kwam ik bij mijn broer vandaan en natuurlijk alles na gelopen en getest daar.

Als mijn accu in die controller van me broer stopt laat hij gewoon op dan zou je denken dat het niet aan accu ligt.
Maar dan denk je dat het aan mijn controller ligt ook daar ligt het niet aan want ik heb die accu van me broer in mijn controller gedaan rare is dat dan wel gewoon oplaad.

En dat allemaal met mijn oplaad kabel.
Ook heb ik hem hele nacht aan xbox laten hangen(5 uur ongeveer) toen ik thuis kwam van me boer)
en zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb ook iets vaags met m'n play and charge kit. Werkt op zich allemaal prima maar sinds de NXE blijft ie niet doorladen als ik m'n xbox uit zet. Dat deed ie voor NXE namelijk wel. Ook rapporteert ie na kort laden vaak al een volle controller terwijl dit niet zo is. Dan ga je even spelen en registreert ie dat de controlle nier helemaal vol is en dan kan ik pas weer laden.
Op zich is er wel omheen te werken maar mocht iemand een fix weten dan hou ik me aanbevolen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Havelock schreef op zondag 30 november 2008 @ 10:49:
[...]

Nou kwam ik bij mijn broer vandaan en natuurlijk alles na gelopen en getest daar.

Als mijn accu in die controller van me broer stopt laat hij gewoon op dan zou je denken dat het niet aan accu ligt.
Maar dan denk je dat het aan mijn controller ligt ook daar ligt het niet aan want ik heb die accu van me broer in mijn controller gedaan rare is dat dan wel gewoon oplaad.

En dat allemaal met mijn oplaad kabel.
Ook heb ik hem hele nacht aan xbox laten hangen(5 uur ongeveer) toen ik thuis kwam van me boer)
en zonder resultaat.
ligt het niet aan de connector van je controller. misschien is de connector in je controller wel stuk waardoor het niet uitmaakt of de kit of accu goed zijn. want als die connector niet goed contact maakt mag je een goede accu en play en charge kit hebben, maar laadt ie nog steeds niet op. das denk ik de volgende logische stap om te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
dangerpaki schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:22:
[...]

ligt het niet aan de connector van je controller. misschien is de connector in je controller wel stuk waardoor het niet uitmaakt of de kit of accu goed zijn. want als die connector niet goed contact maakt mag je een goede accu en play en charge kit hebben, maar laadt ie nog steeds niet op. das denk ik de volgende logische stap om te denken
Maar waarom laat mijn controller wel andere batterijen en die van mijn niet ?

En mijn batterij laat wel op in een andere controller vaag maar waar zou haast zeggen dat ik moet ruilen van batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Sinds gister dus een nieuwe xdoos, een elite. De on/off button is een beetje lam, alleen aan één kant hoor je ook het klikje, en waar je geen klikje hoort moet je harder drukken. Reden om terug te gaan naar MM maandag en een nieuwe te vragen? Stel, hij gaat op een gegeven moment helemaal niet aan hebt ik natuurlijk gewoon garantie van MS, maar dan ben ik hem wel 2 weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kn4kw0r5t schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:56:
Sinds gister dus een nieuwe xdoos, een elite. De on/off button is een beetje lam, alleen aan één kant hoor je ook het klikje, en waar je geen klikje hoort moet je harder drukken. Reden om terug te gaan naar MM maandag en een nieuwe te vragen? Stel, hij gaat op een gegeven moment helemaal niet aan hebt ik natuurlijk gewoon garantie van MS, maar dan ben ik hem wel 2 weken kwijt.
Kun je doen. Ik heb het idee dat het aan het frontje ligt. Bij mijn Elite is die ook niet zo goed passend. Als ik het USB-klepje helemaal naar binnen duw, dan blijft hij hangen tegen de Xbox, iets wat bij mijn Arcade niet voorkwam. Meer mensen die dit hebben bij een Elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
dezeppo schreef op zondag 30 november 2008 @ 10:11:

De elite, want die is zwart en dan krijg je er een zwarte headset bij!!

Ik zou gewoon de acrade nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
danielkraak schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:05:
[...]

Kun je doen. Ik heb het idee dat het aan het frontje ligt. Bij mijn Elite is die ook niet zo goed passend. Als ik het USB-klepje helemaal naar binnen duw, dan blijft hij hangen tegen de Xbox, iets wat bij mijn Arcade niet voorkwam. Meer mensen die dit hebben bij een Elite?
Dat had ik met m'n vorige pro ook, is niet echt versie-gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Havelock schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:43:
[...]

Maar waarom laat mijn controller wel andere batterijen en die van mijn niet ?

En mijn batterij laat wel op in een andere controller vaag maar waar zou haast zeggen dat ik moet ruilen van batterij.
ooh las een beetje verkeerd, das inderdaad wel raar dan. gewoon ruilen van batterij misschien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:39:
[...]

Dat had ik met m'n vorige pro ook, is niet echt versie-gebonden.
gewoon aanzetten middels je controller? via de ronde X knop in het midden van je controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:13:
[...]

gewoon aanzetten middels je controller? via de ronde X knop in het midden van je controller?
inderdaad? Ik gebruik de powerknop op de console echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

rajackar schreef op zondag 30 november 2008 @ 10:59:
Ik heb ook iets vaags met m'n play and charge kit. Werkt op zich allemaal prima maar sinds de NXE blijft ie niet doorladen als ik m'n xbox uit zet. Dat deed ie voor NXE namelijk wel. Ook rapporteert ie na kort laden vaak al een volle controller terwijl dit niet zo is. Dan ga je even spelen en registreert ie dat de controlle nier helemaal vol is en dan kan ik pas weer laden.
Op zich is er wel omheen te werken maar mocht iemand een fix weten dan hou ik me aanbevolen.
Ook gehad althans in had ook een play en charge kit die eigenlijk nauwelijks werkte opladen deed hij nauwelijks. Toen ik hem net had kon je maximaal 4 uur spelen, dan ging hij 2 uur opladen en weer 4 uur, laatste 2 maanden ging na 10min opladen het lichtje al naar geel en was hij gewoon leeg. Volgens mij was de kabel naar de klote, vaag aan het uiteinde zitten poeren met de contacten en het draadje maar niks hielp. Je moet namelijk ook kunnen gamen zonder accu met dat kabeltje maar dat was opeens ook niet meer mogelijk toen heb ik tijdens COD4 uit frustratie die kabel stuk getrokken :X

Daarna gelijk de quickcharge kit gekocht voor 3 tientjes, het probleem zat zeker niet in de accu kon gelijk uren spelen met de controller. Dit probleem deed zich al voor de NXE update, in standby mode opladen deed hij toen ook niet.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ja, aanzetten kan ook nog altijd via die knop inderdaad, en als hij is geconnect met een andere doos gaat hij ook altijd nog aan via de eject knop van de dvd drive. Maar toch, heb liever dat hij geheel werkt.

Edit: Als deze week dus terug ga om hem te ruilen. Dan krijg ik dus een nieuwe Xbox met een nieuwe serienummer, omdat ik meedoe aan de cashback actie nog even wachten met opsturen van deze dus.

[ Voor 32% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 30-11-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

CycloneX schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:02:
[...]

Ook gehad althans in had ook een play en charge kit die eigenlijk nauwelijks werkte opladen deed hij nauwelijks. Toen ik hem net had kon je maximaal 4 uur spelen, dan ging hij 2 uur opladen en weer 4 uur, laatste 2 maanden ging na 10min opladen het lichtje al naar geel en was hij gewoon leeg. Volgens mij was de kabel naar de klote, vaag aan het uiteinde zitten poeren met de contacten en het draadje maar niks hielp. Je moet namelijk ook kunnen gamen zonder accu met dat kabeltje maar dat was opeens ook niet meer mogelijk toen heb ik tijdens COD4 uit frustratie die kabel stuk getrokken :X

Daarna gelijk de quickcharge kit gekocht voor 3 tientjes, het probleem zat zeker niet in de accu kon gelijk uren spelen met de controller. Dit probleem deed zich al voor de NXE update, in standby mode opladen deed hij toen ook niet.
Ik wil niet meer dat mensen in Microsoft's Accu's trappen.. Ikzelf had het ook gedaan, maar daar heb ik heel erg veel spijt van.

De Quick n Charge kit, of Play and Charge kit zijn naar mijn mening bijna nutteloos. Bij mij ging de accu misschien maar 1 weekje gamen lang mee. Moest je hem telkens weer opladen via de kabel. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000FDQS4O.02._AA280_SCLZZZZZZZ_V50336361_.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiiwonwon.com/images/productImages/small/5_1.gif

Ze zijn overpriced, en doen hun werk ook niet eens zo goed. Mijn oplossing?

Haal voor dezelfde prijs (~19 Euro dus, omgerekend) een set van 4 oplaadbare batterijen, samen met een goede oplader. DAN PAS heb je echt fun. Ik speel al 1,5 Maand met dezelfde lading, het beste nog; De XboX weergeeft dat ik nog 75% acculading heb! :D

Links naar mijn producten:
A+-Klasse Oplader A++ Batterijen AA 2500Mah

Je bent dus letterlijk 10X goedkoper uit..

Just my 2 Cents. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:32

GaMbiNo

1337

Ik heb de 4 stuks van de Philips Multilife gekocht. Deze batterijen gaan echt ontzettend lang mee en ze zijn na een uurtje opladen met de bijgeleverde oplader alweer vol. Kost veel minder dan zo'n play en charge kit en is minstens zo makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
salimrmaf schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:58:
[...]
Ik wil niet meer dat mensen in Microsoft's Accu's trappen.. Ikzelf had het ook gedaan, maar daar heb ik heel erg veel spijt van.

De Quick n Charge kit, of Play and Charge kit zijn naar mijn mening bijna nutteloos. Bij mij ging de accu misschien maar 1 weekje gamen lang mee. Moest je hem telkens weer opladen via de kabel.
Daar heb ik dus echt totaal geen last van. Mijn accu's gaan al bijna een jaar zeker 20 a 25 uur mee nadat ik ze opgeladen heb.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer 2 nieuwe spellen bij play-asia en regiovrij:

Prince of Persia US$ 49.90 (~39.05 EUR)

Tomb Raider Underworld US$ 49.90 (~39.05 EUR)

En voor degene die het willen, ik heb 2x een kortingsbon die goed is voor $8 korting bij besteding van $50.
( Stuur maar een DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:37:
Weer 2 nieuwe spellen bij play-asia en regiovrij:

Prince of Persia US$ 49.90 (~39.05 EUR)

Tomb Raider Underworld US$ 49.90 (~39.05 EUR)

En voor degene die het willen, ik heb 2x een kortingsbon die goed is voor $8 korting bij besteding van $50.
( Stuur maar een DM)
Bij gamehubs beiden voor €34.99 incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Wauw dat er zulke negatieve ervaringen zijn met de play&charge kit. Werkt bij mij voor mijn twee controllers perfect sinds aanschaf (januari 2006).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ElBarto schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:24:
[...]

Daar heb ik dus echt totaal geen last van. Mijn accu's gaan al bijna een jaar zeker 20 a 25 uur mee nadat ik ze opgeladen heb.
inderdaad, afhankelijk van hoeveel rumble er in een spel zit kan hij makkelijk 25 uur mee. Ik heb Fable 2 2x uitgespeeld inclusief alle sidequests op 1 lading.

En die play & charge kit is inderdaad zwaar klote, ik heb nu 4 accu's omdat ik dacht dat er 2 stukwaren, maar dat bleek aan de play&charge kit te liggen. In de quickcharge kit doen ze het nog als nieuw.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik heb nu al een paar keer gehad dat m'n Xbox niet wil opstarten, wat vermoedelijk komt door de batterijen in m'n controller, want als ik die vervang door volledig opgeladen batterijen, dan werkt het meestal wel weer.

Wat er dan gebeurt is: ik zet Xbox aan, meestal door op de Xbox-knop op m'n controller aan te zetten, Xbox begint herrie te maken, controller begint met knipperen, maar daar blijft het bij. Controller blijft dus knipperen en de Xbox geeft niet het lampje dat ie de eerste controller heeft gevonden en ik krijg dan ook geen beeld. Met verse batterijen erin heb ik dat probleem vrijwel nooit, alhoewel ik nog niet veel meer dan een uur of 5 á 10 op één set batterijen (2600 mAh) heb gespeeld.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:39
Zijn er mensen die ervaringen hebben met: http://www.gameshoptwente.nl ?????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil streetfigther HD remix kopen maar heb geen idee of ik microsoft punten via een winkel moet kopen of via ebay moet bestellen. Maakt dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:51:
Ik wil streetfigther HD remix kopen maar heb geen idee of ik microsoft punten via een winkel moet kopen of via ebay moet bestellen. Maakt dit uit?
Nee, punten zijn punten. Alleen zijn fysieke winkels iets betrouwbaarder (maar over het algemeen ook duurder).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:51:
kijk maar naar het prijskaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Magic schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:03:
[...]

inderdaad, afhankelijk van hoeveel rumble er in een spel zit kan hij makkelijk 25 uur mee. Ik heb Fable 2 2x uitgespeeld inclusief alle sidequests op 1 lading.

En die play & charge kit is inderdaad zwaar klote, ik heb nu 4 accu's omdat ik dacht dat er 2 stukwaren, maar dat bleek aan de play&charge kit te liggen. In de quickcharge kit doen ze het nog als nieuw.
bij mij was het precies andersom

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
*knip*. Niet grappig. Dit soort zinloze reacties mag je wel achterwege laten :).

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 30-11-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
danielkraak schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:05:
[...]

Ik heb hetzelfde bij mijn Elite. Vorig jaar december aangeschaft bij de MM. Ik ben ermee teruggegaan naar de MM, maar de servicedeskmedewerker daar weigerde mijn Xbox om dat 'gemiezer' terug te nemen (want de Xbox gaat ook met de controller aan en met de Eject knop kreeg ik te horen)

Over de powerbutton heb ik contact opgenomen met Xbox support, waarvan ik pas 5 weken later een nieuw frontje van had ontvangen. En wat denk je: Frontje gewoon in een enveloppe ZONDER bubbeltjes / doosje, welke gebroken aankwam. Ik erg teleurgesteld, en weer gebeld met Xbox Support, binnen 4 weken had ik weer een nieuw frontje welke weer gebroken in de verpakking zat.Zeer slecht bijdeweg.

Wat ik voor mijn Powerbutton heb gedaan om het te laten werken is een rolletje Stophoest (Dextro Energy kan naar mijn weten ook, net wat je tevens het lekkerste vind:+) kopen, een stukje van dat zilvere papier afscheuren, propje van maken zodat het net in het gaatje past van je Xbox, achter het frontje, kijken/passen/meten/proberen hoe groot het propje moet zijn en daarna met sanitairkit die hoogte en diktje van het propje achterop het frontje kitten. Laten drogen en zo klikt het knopje naar mijn mening ook erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Charles Nasi schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:41:
[...]

Ik heb hetzelfde bij mijn Elite. Vorig jaar december aangeschaft bij de MM. Ik ben ermee teruggegaan naar de MM, maar de servicedeskmedewerker daar weigerde mijn Xbox om dat 'gemiezer' terug te nemen (want de Xbox gaat ook met de controller aan en met de Eject knop kreeg ik te horen)

Over de powerbutton heb ik contact opgenomen met Xbox support, waarvan ik pas 5 weken later een nieuw frontje van had ontvangen. En wat denk je: Frontje gewoon in een enveloppe ZONDER bubbeltjes / doosje, welke gebroken aankwam. Ik erg teleurgesteld, en weer gebeld met Xbox Support, binnen 4 weken had ik weer een nieuw frontje welke weer gebroken in de verpakking zat.Zeer slecht bijdeweg.

Wat ik voor mijn Powerbutton heb gedaan om het te laten werken is een rolletje Stophoest (Dextro Energy kan naar mijn weten ook, net wat je tevens het lekkerste vind:+) kopen, een stukje van dat zilvere papier afscheuren, propje van maken zodat het net in het gaatje past van je Xbox, achter het frontje, kijken/passen/meten/proberen hoe groot het propje moet zijn en daarna met sanitairkit die hoogte en diktje van het propje achterop het frontje kitten. Laten drogen en zo klikt het knopje naar mijn mening ook erg lekker.
Hmm, gelukkig hier geen problemen met de powerknop. Maarja, hoe ze het voor elkaar krijgen iets tweemaal te versturen zonder bubbelenvelop. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig dat probleem met de power knop heb ik ook. Twijfelde of het aan mij lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
last remnant kost na n week nog maar 25 € damn wat n flop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverfaustx schreef op maandag 01 december 2008 @ 02:12:
ik heb de user reviews gelezen op ign en die zijn allemaal wel lovend. Dus als je van zulke games houd, zou ik me niet bij voorbaat al laten afschrikken door wat grote review sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
silverfaustx schreef op maandag 01 december 2008 @ 02:12:
Dat belooft wat voor FF XIII ;).

Ach, zoals ze zo poëtisch uitdrukken in de review van teamxbox:
Next stop: Star Ocean.
De previews zijn iig erg enthousiast!

Aangezien The Last Remnant een aardige flop is gebleken wil ik me graag vermaken met een andere JRPG, totdat FF of Star Ocean uitkomen. Tales of Vesperia krijgt overal erg goede kritieken dus die wilde ik wel eens gaan spelen. Het probleem is dat hij (volgens Play.com) pas in juni 2009 uitkomt in Europa, terwijl hij in de VS en Japan als sinds augustus in de schappen ligt :s. Klopt dit? Zo ja, dan kun je hem zeker ook niet importeren vanwege PAL (mss uit Australie ofzo)?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Laatst online: 11-09 08:56
PSP123 schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:48:
Zijn er mensen die ervaringen hebben met: http://www.gameshoptwente.nl ?????????????
Daar ben ik nou ook wel benieuwd naar! Ze hebben daar en leuk setje staan met games naar keuze, maar ik woon niet in de buurt om het op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Heb me elite ingepakt, gaat zo terug naar de MM voor de powerbutton. Wil iets wat goed functioneert, dus ze geven maar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt wel het defecten topic geworden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
hmm GTA4 25.50 bij play.com vandaag das wel mooi prijsje opzich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Laatst online: 11-09 08:56
Snowdog schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:16:
Maar dat is dan wel voor de PS3 zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
ps3 en 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:11
Ik wil nu een X-box gaan kopen, alleen wel een Jasper model. Weet iemand of deze ook al bij de Media Markt aanwezig zijn, aangezien ze eind oktober uitkwamen?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Timocos schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:12:
Ik wil nu een X-box gaan kopen, alleen wel een Jasper model. Weet iemand of deze ook al bij de Media Markt aanwezig zijn, aangezien ze eind oktober uitkwamen?
Zoekt en gij zult vinden, maar ik zou er niet vanuit gaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:51
Ik zal vanmiddag even alle media markten langsgaan om alle dozen open te maken om het te checken voor je! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
kleinelievewolff schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:34:
[...]
Ik zal vanmiddag even alle media markten langsgaan om alle dozen open te maken om het te checken voor je! :+
Mja ga toevallig vandaag naar MM in Eindhoven. Hopelijk hebben ze hem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

salimrmaf schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:58:
[...]

Ik vind die Quick Charge kit echt de uitvinding van de eeuw. Ik heb 4 accu's, en als er 1 leeg is (meestal na een uur of 25), klik ik er in 1 seconde een nieuwe in.

Oplaadbare batterijen zullen ongetwijfeld wat goedkoper zijn, maar ik vind het onhandig, en lelijk :) Dit ding past nog een beetje bij de 360.

Iemand trouwens beelden gezien van Black Friday afgelopen vrijdag 8)7 Wat een gekte, dat soort dagen zou ik hier ook wel eens willen zien :P

Afbeeldingslocatie: http://www.vgchartz.com/photos/pics/6235743aaa.jpg
In 10 uur tijd zijn er in de US meer dan een half miljoen 360's verkocht. Ik heb het daar 1 keer mogen meemaken, en het is echt geweldig :P En de kortingen zijn helemaal niet zo hoog _O-

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 01-12-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winkel ziet er professioneel uit!
Erg groot en zit in het midden van Enschede.

Moet wel goed zijn, lijkt me zo!
anders even kijken op www.budgetgaming.nl
sjong schreef op maandag 01 december 2008 @ 07:36:
[...]

Daar ben ik nou ook wel benieuwd naar! Ze hebben daar en leuk setje staan met games naar keuze, maar ik woon niet in de buurt om het op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
kleinelievewolff schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:34:
[...]
Je hoeft helemaal niks open te maken volgens mij, er zit een soort 'raampje' in Xbox 360-dozen waardoor je het typenummer van de Xbox kan zien.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 17:22
PWM schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:54:
[...]
Ik vind die Quick Charge kit echt de uitvinding van de eeuw. Ik heb 4 accu's, en als er 1 leeg is (meestal na een uur of 25), klik ik er in 1 seconde een nieuwe in.

Oplaadbare batterijen zullen ongetwijfeld wat goedkoper zijn, maar ik vind het onhandig, en lelijk :) Dit ding past nog een beetje bij de 360.
Inderdaad, ik hou ook niet van dat gepruts met batterijen.
Het mag dan goedkoper zijn, maar voor die paar euro ga ik niet liggen prutsen.
[afbeelding]
In 10 uur tijd zijn er in de US meer dan een half miljoen 360's verkocht. Ik heb het daar 1 keer mogen meemaken, en het is echt geweldig :P En de kortingen zijn helemaal niet zo hoog _O-
Ja, ongeloofelijk hoe gek dat volk is.
De 360 en Wii hebben het ongeloofelijk goed gedaan.

En dan schijnt 50% van de verkochte SKU's een Arcade te zijn, dan zie je toch hoe belangrijk de prijs is.

De 360 zal de PS3 weer voorbij gaan in de YTD sales, maar ik ben benieuwd of hij dit momentum kan vasthouden tot verder in het volgende jaar (net zoals de PS3 dit begin dit jaar).

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als je die batterypacks te duur vind, ik heb er twee besteld ( 3600 mah ) op dealextreme daar kosten ze maar 7 dollar, en gratis verzendskosten. Bezorging binnen 14 dagen, en ze werken prima kunt ze zelfs opladen tijdens het spelen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
LB06 schreef op maandag 01 december 2008 @ 04:07:
[...]

Aangezien The Last Remnant een aardige flop is gebleken wil ik me graag vermaken met een andere JRPG, totdat FF of Star Ocean uitkomen. Tales of Vesperia krijgt overal erg goede kritieken dus die wilde ik wel eens gaan spelen. Het probleem is dat hij (volgens Play.com) pas in juni 2009 uitkomt in Europa, terwijl hij in de VS en Japan als sinds augustus in de schappen ligt :s. Klopt dit? Zo ja, dan kun je hem zeker ook niet importeren vanwege PAL (mss uit Australie ofzo)?
ToV heeft een regiobescherming. Je moet dus echt wachten tot de Europese/Australische PAL-release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Laatst online: 23:32

GaMbiNo

1337

Snowdog schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:16:
Ik heb net daar GTA IV en Far Cry 2 voor elk 25,49 euro gekocht. Dit is wel erg goedkoop. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:01:
De winkel ziet er professioneel uit!
Erg groot en zit in het midden van Enschede.

Moet wel goed zijn, lijkt me zo!
anders even kijken op www.budgetgaming.nl

[...]
Ze zitten niet alleen in Enschede, maar ook in Hengelo.

Je kunt gewoon dingen bestellen op hun site en op laten sturen, profsionele en aardige mensen!
Tevens als je een keer in de gelegengheid bent, moet je eens een van hun winkels bezoeken, ze hebben werkelijk alles op het gebied van gamen. En veel dingen vind je daar nog 2e hands ook voor veel minder als de nieuwprijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Mutatie schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:27:
[mbr]*knip*. Niet grappig. Dit soort zinloze reacties mag je wel achterwege laten :).[/]
Ok excuus. Maar stiekem vroeg hij ook niet meer :P
http://www.gameshoptwente.nl is niks mis mee, haal er zelf al jaren games :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 01-12-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
dat weet niemand, als jij een xbox koopt, dan makt het niks uit, welk MB er inzit, je krijgt toch 3 jaar garantie erop, tegen die tijd is de xbox 3 wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
thefxr schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:14:
[...]

dat weet niemand, als jij een xbox koopt, dan makt het niks uit, welk MB er inzit, je krijgt toch 3 jaar garantie erop, tegen die tijd is de xbox 3 wel uit.
Waar slaat dat nou op? Misschien gaat het wel om geluidsproductie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kn4kw0r5t schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:03:
[...]
en Watt !

Trouwens, waarom zou je kiezen voor een oudere mobo met een grotere kans op een RROD ?
Ik heb het liefst garantie, maar nog liever maak ik daar nooit gebruik van :)
Ikzelf heb een Falcon, maar als ik mocht kiezen uit alle verschillende versies...kies ik zeker de nieuwste.
GaMbiNo schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:22:
[...]
Ik heb net daar GTA IV en Far Cry 2 voor elk 25,49 euro gekocht. Dit is wel erg goedkoop. :9
Zo wordt gamen nog leuk ;) hehehe...mooie prijzen voor mooie titels ! Meestal komen titels rond de 30,- als ze een tijdje uit zijn, zeker op dat soort sites en het al vaker genoemde budgetgaming.nl

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 01-12-2008 19:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Kn4kw0r5t schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:03:
[...]

aangezien de drive meeste lawaai produceert boeit dat ook nie zoveel...
moet zeggen dat ik mijn xbox nniet hoor als er geen dvd inzit (falcon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Tuurlijk wil je de nieuwste versie hebben, als je een Xbox 360 koopt, maar ga nou alsjeblieft hier niet constant vragen en zeggen waar je hem kunt vinden. Je kunt heel goed zelf uitzoeken welke wel of geen Jasper is. Ik zou zeggen: succes ermee! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Donderdag lekker Banjo & Kazooie N&B halen. Heb op het moment even genoeg van alle shooters.. 3 maanden geleden was ik nog van mening dat aan het einde van dit jaar zoveel geweldige games gereleased zouden worden.. Denk hierbij met name aan Far Cry 2, GoW 2, CoD 5.
Maarja, Far Cry 2 werd de grond in geboord door veel reviews en ervaringen van gamers, waardoor ik deze game niet heb geprobeerd. Voor CoD 5, mja ik ga geen volle prijs betalen voor een CoD 4 mod met een mindere setting. En GoW 2, de MP is voor mij de grootste tegenvaller aller tijden in mijn game geschiedenis.

Maar heb nu dus even genoeg van shooters :). Op naar Banjo & Kazooie, en misschien nog Viva Pinata.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
danielkraak schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:23:
Tuurlijk wil je de nieuwste versie hebben, als je een Xbox 360 koopt, maar ga nou alsjeblieft hier niet constant vragen en zeggen waar je hem kunt vinden. Je kunt heel goed zelf uitzoeken welke wel of geen Jasper is. Ik zou zeggen: succes ermee! }:O
Tuurlijk, als je NU nog even wilt wachten: akkoord. Maar er waren 7 topics geleden al mensen die absoluut geen Falcon wilden.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
uchiha tijntje schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:52:
Donderdag lekker Banjo & Kazooie N&B halen. Heb op het moment even genoeg van alle shooters.. 3 maanden geleden was ik nog van mening dat aan het einde van dit jaar zoveel geweldige games gereleased zouden worden.. Denk hierbij met name aan Far Cry 2, GoW 2, CoD 5.
Maarja, Far Cry 2 werd de grond in geboord door veel reviews en ervaringen van gamers, waardoor ik deze game niet heb geprobeerd. Voor CoD 5, mja ik ga geen volle prijs betalen voor een CoD 4 mod met een mindere setting. En GoW 2, de MP is voor mij de grootste tegenvaller aller tijden in mijn game geschiedenis.

Maar heb nu dus even genoeg van shooters :). Op naar Banjo & Kazooie, en misschien nog Viva Pinata.
Wat valt je zo aan GOW 2 tegen dan? Heb het zelf nog niet gespeeld, maar een vriend van mij klaagt over een aantal veranderingen, zoals de shotgun die slomer laadt enzo, wat nogal irritant is als je 1 gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

yzf1kr schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:00:
[...]

Inderdaad, ik hou ook niet van dat gepruts met batterijen.
Het mag dan goedkoper zijn, maar voor die paar euro ga ik niet liggen prutsen.
PWM schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:54:
[...]

Heren, het gaat me niet om het feit dat de batterijen goedkoper zijn.. maar om het feit dat je gewoon 10X LANGER KAN GAMEN, voor minder geld. Dat wilde ik bekendmaken. En ik weet dat je die accu's bij DealExtreme zo goedkoop kan halen. Echter denk ik dat jullie niet zo blij zullen zijn van de tijd die de accu zal volhouden tijdens gamen...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

salimrmaf schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:32:
Heren, het gaat me niet om het feit dat de batterijen goedkoper zijn.. maar om het feit dat je gewoon 10X LANGER KAN GAMEN, voor minder geld. Dat wilde ik bekendmaken. En ik weet dat je die accu's bij DealExtreme zo goedkoop kan halen. Echter denk ik dat jullie niet zo blij zullen zijn van de tijd die de accu zal volhouden tijdens gamen...
Ben het met je eens, denk wel dat een orginele batterypack het beste is wat je kunt hebben. Ik heb het er echter niet voor over dus heb er eentje bij DealExtreme gehaald en die bevalt me prima.

Je kunt dus kiezen:
- Draadje...goedkopere controler, nooit stroomgezeik maar wel weer die kabel in het jaar 2008.
- Wireless, orginele en duurdere batterypack met meer prik.
- Wireless, neppe en goedkopere batterypack met misschien minder prik.
- Wireless, goede wegwerp batterijen met veel prik, zijn ze op moet je weer nieuwe kopen dus op den duur wel duurder dan batterypack of oplaadbare batterijen.
- Wireless, goede oplaadbare batterijen met veel prik, duurzaam wel duurder in aanschaf en dan het belangrijkste punt. Ook te gebruiken voor andere apparaten !

[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 01-12-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

danielkraak schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:18:
[...]

Wat valt je zo aan GOW 2 tegen dan? Heb het zelf nog niet gespeeld, maar een vriend van mij klaagt over een aantal veranderingen, zoals de shotgun die slomer laadt enzo, wat nogal irritant is als je 1 gewend bent.
De vele veranderingen ten opzichte van deel 1, en dan met name op het gebied van de wapens. Zo zie ik totaal het nut niet van de mortar strike en de muncher, de smokegrenades met hun stun-effect zijn zo verschrikkelijk irritant, de shotgun is bugged en de chainsaw te sterk. Daarnaast vind ik 5-5 minder positief voor teamplay dan 4-4.

Horde mode en de SP zijn briljant, echter de MP is mij verschrikkelijk tegengevallen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Gotters,

Even een vraagje m.b.t. het afspelen van hd video. Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een nieuwe xbox 360 elite. Mijn oude xbox is uitgerust met xbmc, helaas is dit met het nieuwe model niet mogelijk. Nu ben ik er vanuit gegaan dat ik gewoon 1080p films kan streamen vanaf mijn pc, maar niets is minder waar! Het werkt wel maar het beeld is schokkering... De audio is wel goed overigens.... Ik heb de xbox met de xbox hdmi kabel aangesloten op mijn panasonic 42PZ800 (full hd plasma). Het netwerk is bekabeld, 100mbit.

Is het nu echt zo dat ik geen hd films kan kijken op de xbox 360 zonder problemen m.b.t. vloeiend beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Je kan zeker HD films streamen.Ik stream WMVHD films welke op mn server staan.

Daar heb ik in Windows media Player ingesteld dat alle films die in de map HDTV staan ,geshared mogen worden met mn Xbox 360.

Zelf 1080P WMVHD films worden zonder enig probleem vertoond.

Moet allen niet de server op het zelfde moment aan het downloaden zetten want dan krijg ik steeds de melding dat er gebugfferd moet worden.

Gister nog Batman in 1080P gekeken :9~

[ Voor 8% gewijzigd door seninha op 01-12-2008 21:41 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ergens losse klepjes voor de xbox360 controller kan krijgen waar de batterijen in gaan.
Ik heb mijn controller laten vallen en nu is het klepje dus kapot. Echter gebruik ik geen batterypacks en ben ik ook niet van plan die te gebruiken dus dat is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:18:
Beste Gotters,

Even een vraagje m.b.t. het afspelen van hd video. Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een nieuwe xbox 360 elite. Mijn oude xbox is uitgerust met xbmc, helaas is dit met het nieuwe model niet mogelijk. Nu ben ik er vanuit gegaan dat ik gewoon 1080p films kan streamen vanaf mijn pc, maar niets is minder waar! Het werkt wel maar het beeld is schokkering... De audio is wel goed overigens.... Ik heb de xbox met de xbox hdmi kabel aangesloten op mijn panasonic 42PZ800 (full hd plasma). Het netwerk is bekabeld, 100mbit.

Is het nu echt zo dat ik geen hd films kan kijken op de xbox 360 zonder problemen m.b.t. vloeiend beeld?
Ook hier een probleem m.b.t. het streamen van WMVHD files (720P en 1080P). Kijk al maanden alle series/films in HD.....owja..'k heb geen HD TV |:( maar eh..het werkt gewoon goed...ook op een 'gewone' TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
LB06 schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:17:
[...]

Tuurlijk, als je NU nog even wilt wachten: akkoord. Maar er waren 7 topics geleden al mensen die absoluut geen Falcon wilden.
tja, willen die mensen een xbox hebben of niet, dit soort discussie zie ik niet bij de WII of PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:51:
Weet iemand of je ergens losse klepjes voor de xbox360 controller kan krijgen waar de batterijen in gaan.
Ik heb mijn controller laten vallen en nu is het klepje dus kapot. Echter gebruik ik geen batterypacks en ben ik ook niet van plan die te gebruiken dus dat is geen optie.
8)7 Heb er net gister 4 weggegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
bij dealextreme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:15:
8)7 Heb er net gister 4 weggegooid
Oh dat is wel balen, misschien zijn er andere mensen die ze nog over hebben. Denk dat ik misschien wel even een ad plaats in v&a. :)
Ja ik zie het, ze hebben 2 soorten alleen zijn ze beide uitverkocht helaas. Verder kan ik ze alleen op ebay vinden maar dan maken de verzendkosten vanuit het buitenland het nogal een duur klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
En als je MS belt? misschien heb je wel geluk en sturen ze jou eentje gratis op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
thefxr schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 04:36:
En als je MS belt? misschien heb je wel geluk en sturen ze jou eentje gratis op.
Zou me niks verbazen. Service van MS is echt prima.
Als ik lees dat PWM (toch?) na 3 jaar zonder problemen een nieuwe controller krijgt omdat er een knopje kapot is, lijkt me dat en batterijhouder er ook wel af moet kunnen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
check dealextreme even ik zag ze daar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

seninha schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:40:

Daar heb ik in Windows media Player ingesteld dat alle films die in de map HDTV staan ,geshared mogen worden met mn Xbox 360.

Moet allen niet de server op het zelfde moment aan het downloaden zetten want dan krijg ik steeds de melding dat er gebugfferd moet worden.

Ik heb bij sommige films ook problemen, maar dan maakt het geen ruk uit of het 720 of 1080 is.
De ene 1080i(toevallig ook batman) draait goed, zo ook kungfu panda, maar een andere (Wall-E) schokt op een bepaald punt in de film voor 10 min.

Ik vermoed eerder dat de film zelf brak is, en niet de doos zelf.

Ik stream ook vanuit me server (linux/twonky) 100mbit(heb 1gbit maar helaas is de xdoos dat niet)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

seninha schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:40:

Heb je ook ervaring met het afspelen van materiaal via Media Center in Vista? Ik heb hopeloos ruzie met het stream via MC naar mijn Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:36
nou ik heb er nog 3 liggen en ik gebruik mijn accutje voor de controler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:02

CDAAbeltje

Cool Down !

Jan Laros schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:52:
[...]

Heb je ook ervaring met het afspelen van materiaal via Media Center in Vista? Ik heb hopeloos ruzie met het stream via MC naar mijn Elite.
Ik krijg het hele streamen via Media Player niet eens aan de gang... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
thefxr schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:14:
[...]

tja, willen die mensen een xbox hebben of niet, dit soort discussie zie ik niet bij de WII of PS.
Omdat Sony hun nieuwe revisies zonder aankondiging beginnen te verkopen. En dat kan ook komen omdat het een verlies aan functionaliteit kan veroorzaken. Bij de playstation 3 hebben de nieuwe revisies geen cardreader meer en zijn niet meer backwards compatible. Als de mensen dat eerder wisten zouden ze opzoek gaan naar de eerdere revisie.

Bij de Xbox wordt het altijd aangekondigt door een trotse eigenaar. En omdat er hardwarematige verbeteringen zijn en een extra functie (ingebouwde memorycard) geeft het voor veel mensen een meerwaarde tegenover de oudere revisies zoals de falcon. (waar helemaal niks mis mee is/bijna geen RROD's meer)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15
Net als vorig jaar bekruipt mij het gevoel dat het komend jaar qua games toch veel minder gaat worden en dus minder sales voor de xbox360. Dit jaar is dat nogal onwaar gebleken, maar welke games gaan er volgend jaar eigenlijk uit komen die echt de moeite waard zijn.

De concurrentie met de ps3 lijkt dan eindelijk serieus te worden met games als killzone 2 en god of war (verder weet ik het eigenlijk ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tales of Vesperia, Star Ocean O+

*rpg fan uit*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gears 2 werd ook pas dit jaar aangekondigd ;)

Waar ik naar uitkijk:
  • Halo Wars
  • Halo ODST
  • Forza 3
  • Alan Wake
  • GTA4: DLC
Er komen stapels en stapels andere games uit, zoals je hier kan zien: http://xbox360.ign.com/index/release.html Games als Mass Effect 2 zullen ook volgend jaar uitkomen.

Er komen nog wel wat extra verassingen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 02-12-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
DarkShadow schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:00:
Net als vorig jaar bekruipt mij het gevoel dat het komend jaar qua games toch veel minder gaat worden en dus minder sales voor de xbox360. Dit jaar is dat nogal onwaar gebleken, maar welke games gaan er volgend jaar eigenlijk uit komen die echt de moeite waard zijn.

De concurrentie met de ps3 lijkt dan eindelijk serieus te worden met games als killzone 2 en god of war (verder weet ik het eigenlijk ook niet).
Microsoft heeft gewoon een heel andere strategie hierin dan Sony als het om exlusives gaat. Spellen als Gears of War 2 worden pas kort van te voren aangekondigd en in principe weet je dat, wanneer je iets hoort, je over een jaar het spel ongeveer kan verwachten. Sony kondigt alles veel eerder aan en vertraagt de boel dan het liefst nog een paar jaar. Daardoor lijkt de exclusive lijst veel langer, maar uiteindelijk scheelt het elkaar niet zo veel. Dit verklaart waarom je ieder jaar hoort: "Wacht maar! HuidigJaar + 1 wordt HET jaar van de PS3". Ik geloof dan ook niet dat God of War in 2009 komt totdat ik het hoesje in mijn handen heb. Killzone2 moet wel komen, anders heb je wel heel veel gezichtsverlies.
Afgelopen jaar waren de discussies precies hetzelfde (en het jaar daarvoor ook). Iedereen wist zeker dat het een waardeloos jaar zou worden wat betreft games voor de 360. Ik maak me geen zorgen meer, de 360 heeft zoveel gebruikers inmiddels dat het echt heel dom zou zijn om er niet voor te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:06:
Gears 2 werd ook pas dit jaar aangekondigd ;)

Waar ik naar uitkijk:
  • Forza 3
Is die echt al aangekondigd? Zou wel 1 van de must-buys zijn :)
Er komen nog wel wat extra verassingen ;)
Daar ben ik van overtuigd.
Tot nu toe weet MS meestal nog erg veel games aan te kondigen die hetzelfde jaar nog uitkomen. Ik ken een niet nader te benoemen japanse consolefabrikant die daar een iets andere taktiek op nahoud :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BM schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:23:
[...]

Is die echt al aangekondigd? Zou wel 1 van de must-buys zijn :)
Dat hij in ontwikkeling is is wel zeker. Er zijn genoeg bronnen en aanwijzingen die dat bevestigen :)

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/fd4tmx.jpg

En van Turn10 zelf:
There's stuff being worked on here at Turn 10 that I simply can't talk about right now, but the progress we've made in the last six months has been absolutely incredible. The fact that we're working on our second game for Xbox 360 means our software architects have figured out ways to push the 360 in ways I didn't think were possible in terms of both visuals and performance. You'll pardon me if I sound a little excited, because, frankly, I'm frickin' psyched
Of hij in 2009 uitkomt is niet zeker, maar mijn gok is dat hij op de eerst volgende grote beurs word aangekondigd :)

Het is sowieso bekend dat er op de laatste E3 twee aankondigingen van 2009 Xbox exclusives uiteindelijk niet zijn gedaan om de focus op deze maanden te houden.

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 02-12-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 17:22
DarkShadow schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:00:
Ik denk dat dat laatste zinnetje de lading wel helemaal dekt.

Voor de PS3 is net zo weinig bekend als voor de 360. En als je kijkt hoe exclusives op de PS3 op dit moment presteren denk ik dat MS zich niet zo druk hoeft te maken.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Nou, gister heel Eindhoven en Den Bosch afgeweest, maar nergens hadden ze hem liggen of wisten ze van de nieuwe chip. Bij sommige winkels wilden ze niet eens eventjes achter kijken voor me, terwijl het toch zeeer rustig was in de winkel.

Mijn hoop is nu gevestigd op de combopack met Prince of Persia, misschien dat de Jasper chip daar dan wel bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fear kost bij bol.com nu 11,- http://www.bol.com/nl/p/g...04004004678684/index.html

Mooie kortingen trouwens

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9mKjivJ9WZyaap4CsXKdSJzA/full.jpg

:P

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 02-12-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Laffing out Loutt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Timocos schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:55:
Nou, gister heel Eindhoven en Den Bosch afgeweest, maar nergens hadden ze hem liggen of wisten ze van de nieuwe chip. Bij sommige winkels wilden ze niet eens eventjes achter kijken voor me, terwijl het toch zeeer rustig was in de winkel.

Mijn hoop is nu gevestigd op de combopack met Prince of Persia, misschien dat de Jasper chip daar dan wel bij zit.
oke.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden:

Ik heb sinds kort een xbox 360, deze staat naast mijn breedbeeld tv in m'n kamer. Naast die tv staat mijn monitor met HDMI ingang. Nou was ik van plan de advanced scart kabel te kopen voor beter beeld op mijn tv, maar ik zou eigenlijk ook wel afentoe via HDMI willen spelen op mijn monitor. Is het mogelijk om zo'n advanced scart aan te sluiten, vervolgens het geluid via de optische aansluiting op die kabel te laten lopen en dan tegelijkertijd ook nog zo'n HDMI kabel aan te sluiten? Of is daar geen ruimte voor omdat die advanced scart kabel te dik is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:28:
[...]

Dat hij in ontwikkeling is is wel zeker. Er zijn genoeg bronnen en aanwijzingen die dat bevestigen :)

[afbeelding]

En van Turn10 zelf:

[...]

Of hij in 2009 uitkomt is niet zeker, maar mijn gok is dat hij op de eerst volgende grote beurs word aangekondigd :)

Het is sowieso bekend dat er op de laatste E3 twee aankondigingen van 2009 Xbox exclusives uiteindelijk niet zijn gedaan om de focus op deze maanden te houden.
2009 moet dan toch wel haalbaar zijn O-)
Maar goed nieuws in ieder geval, wist ik nog niet 8)

Timocos schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:55:

Als je een Xbox wilt, ga naar de winkel, pak een xbox, en reken af. Zonde van je tijd imho om te gaan wachten.
Ik vind al dat gezeur over de verschillende versies echt onzin, maar dat heb ik hier al vaker geroepen geloof ik :)
De huidige 'falcon' versies zijn gewoon prima apparaten, en ik zie het voordeel ook niet echt om te gaan wachten op een 'jasper' (wie bedenkt die namen trouwens ffs?).

En toch zullen er genoeg mensen zijn die wel denken dat ze nu een goeie deal maken :) Die kijken dan weer niet naar wat er achter de strepen staat :P

Xbox

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.