Het Xbox 360 ervaringen Topic #55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.681 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vanaf morgen staat Banjo-Kazooie online op Xbox Marketplace. En jawel, hij draait in 1080p :P

http://www.xbox.com/en-us...njokazooiexboxlivearcade/

Verder komt er elke week een "Deal of the Week". Elke maandag word bekend wat het is. Deze week Halo 3 DLC voor 400 punten, wellicht komt er nog wat mooi's aan. Alleen voor Gold Members overigens: http://majornelson.com/ar...day-deal-of-the-week.aspx

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 02-12-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Had de aankondiging idd gelezen bij Major Nelson.
Voelt als een beetje slap goedmakertje na de actie van vorige week in de US :)

Mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar elke week 1 actie, dus 4 in totaal, vind ik niet heel spannend. Zeker niet als ze allemaal van dit caliber zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik wil graag een rode controller bij play-asia bestellen, maar nu is mijn vraag of deze ook geschikt is voor een Europese xbox 360? Er staat bij dat hij bruikbaar is met een Aziatische xbox 360 maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kethij schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:27:
Ik wil graag een rode controller bij play-asia bestellen, maar nu is mijn vraag of deze ook geschikt is voor een Europese xbox 360? Er staat bij dat hij bruikbaar is met een Aziatische xbox 360 maar verder niks.
Die werkt gewoon :) Is hij dan echt goedkoper daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/3326704l.jpg

Net maar besteld... Wilde eigenlijk wachten maar ik ben 'n sucker voor mooie edities als deze :9~

Weer eentje waar ik te kort tijd voor heb :P

EDIT: Oja, Play.com Exclusive dus ;)

@ hieronder: die review was de reden dat ik toch interesse kreeg, het spel ziet er echt heel goed uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Willybubba op 02-12-2008 20:04 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Willybubba schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:58:
[afbeelding]

Net maar besteld... Wilde eigenlijk wachten maar ik ben 'n sucker voor mooie edities als deze :9~

Weer eentje waar ik te kort tijd voor heb :P
Ziet er mooi uit :) Ik heb toevallig net de review op Gametrailers gekeken. Daar melden ze dat de PS3 versie flink crashed, maar vermelden er niet bij of ze ook de 360 versie hebben bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
PWM schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:30:
[...]

Die werkt gewoon :) Is hij dan echt goedkoper daar?
Waar kan ik hem anders krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aha, dit is het probleem:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wx0bxC6eAKPIJ4I4eckDmZ5v/full.jpg

Ik wist niet dat rood in NL niet verkrijgbaar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik zie net dit: http://www.xbox.com/nl-NL.../xboxlive60gbstarterpack/

Kenmerken

* 60GB hard-drive makkelijk op je console aan te sluiten; hier kun je games opslaan, extra's van Marketplace downloaden, films en tv-programma's bekijken, en nog veel meer.
* Met een lidmaatschap van drie maanden van Xbox LIVE kun je de wereld van het multiplayer gaming eens goed verkennen.
* De Ethernet-kabel sluit je op je bestaande breedband internetverbinding aan.
* Met de draadloze headset kun je chatten met vrienden en online tegenstanders alvast verbaal te lijf gaan.

Vindt ik niet duur voor 79,99 en er zit een wireless headset in :)
morgen ff kijken bij de Intertoys

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Prince of persia ziet er idd goed uit, maar ik vind het toch jammer dat men deze games zo casual maakt. Eigenlijk zouden er meerdere moeilijkheidsgraden in moeten zitten, of echt een gigantisch verschil qua gameplay, een voor de hardcore, waar bv timing en blocking in gevechten belangrijk zijn (en timing met springen natuurlijk) en eentje waarbij je simpelweg wat buttons moet drukken voor de casual player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:31:

Kenmerken

* 60GB hard-drive makkelijk op je console aan te sluiten; hier kun je games opslaan, extra's van Marketplace downloaden, films en tv-programma's bekijken, en nog veel meer.
* Met een lidmaatschap van drie maanden van Xbox LIVE kun je de wereld van het multiplayer gaming eens goed verkennen.
* Met de draadloze headset kun je chatten met vrienden en online tegenstanders alvast verbaal te lijf gaan.

Op zich is de prijs prima, maar je kan ook voor 70,- een 120GB kopen tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

PWM schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:35:
[...]

Op zich is de prijs prima, maar je kan ook voor 70,- een 120GB kopen tegenwoordig :)
Ja, maar daar zit geen 3 maanden gold bij, geen draadloze headset en ook geen ethernetkabel (niet dat dat laatste nou zo duur is, maar gaat om het idee).

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:00:
Net als vorig jaar bekruipt mij het gevoel dat het komend jaar qua games toch veel minder gaat worden en dus minder sales voor de xbox360. Dit jaar is dat nogal onwaar gebleken, maar welke games gaan er volgend jaar eigenlijk uit komen die echt de moeite waard zijn.

De concurrentie met de ps3 lijkt dan eindelijk serieus te worden met games als killzone 2 en god of war (verder weet ik het eigenlijk ook niet).
Zeiden we dat vorig jaar ook allemaal niet? in 2007 had de 360 ook de toppers en iedereen was ervan overtuigd dat het dit jaar minder zou worden, én dat de PS3 veel meer titels zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
PWM schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:11:
Aha, dit is het probleem:

[afbeelding]

Ik wist niet dat rood in NL niet verkrijgbaar was :)
Ligt het aan mij of heb ik de rode bij de mediamarkt zien liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Van het weekend (zoals vorige week gemeld) een nieuwe tv gehaald.
Het is een 42"full hd geworden maar ik heb nog een launch box dus geen hdmi
Nu heb ik deze aangesloten met component maar deze pakt hij tot 1080i

Voor 1080p zal ik dus een andere xbox (arcade bv) moeten halen maar zijn er al games die 1080p zijn?
Niet dat ik meteen een andere haal hoor, het beeld is toch nog beter dan mijn meer dan 10 jaar oude beeldbuis tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:17:

Voor 1080p zal ik dus een andere xbox (arcade bv) moeten halen maar zijn er al games die 1080p zijn?
Niet dat ik meteen een andere haal hoor, het beeld is toch nog beter dan mijn meer dan 10 jaar oude beeldbuis tv
Component kan gewoon 1080p doorsturen. Je hoeft dus geen nieuwe xbox te kopen.
Dit komt omdat er maar weinig games zijn die 1080p zijn. Zijn zijn vaak 720/1080i games, of geupscaled naar 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:28:
[...]

Niet alle tv's accepteren 1080p over Component. Geen idee wat daar achterzit trouwens. De wat betere modellen pakken het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Dat mag om 1 of andere vage reden niet bij alle merken geloof ik.

Er zijn maar 3 of 4 games die trouwens native 1080p draaien, de rest wordt allemaal vanaf 720p of 576p upscaled naar 1080p, mits je die tv hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:11
Sorry dat ik een bericht hier neerzet over dat ik hem niet kan vinden ... :/ :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zoon heeft vandaag Prince of Persia geleend van z'n werk, het ziet er uit als een tekenfilm, erg maf gedaan en een apart sfeertje.
Het speeld ook hartstikke tof.
Wordt zeker door hem gekocht op de dag dat ie verkocht mag worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:28:
[...]
Dit komt omdat er maar weinig games zijn die 1080p zijn. Zijn zijn vaak 720/1080i games, of geupscaled naar 1080p.
Als ik 1080p probeer in te stellen bij de systeem instellingen springt hij weer terug naar 1080i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Marc3l schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:17:

1080p over component wordt door de Xbox wel ondersteunt, maar meestal niet door de TV.
Je kunt wel via VGA 1080p krijgen, dat scheelt mij namelijk zelf ook een nieuwe Xbox kopen als ik mn nieuwe TV heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na Lego Indiana Jones is nu Lego Batman de weekaanbieding bij play-asia :

Lego Batman 15.57 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, ik heb jullie al eerder verteld over mijn problemen met de nieuwe NXE..

Nu wil ik mijn cache gaan legen (misschien dat het zal helpen).

Er word er dit over gezegd:

Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Performing this function will also clear any software updates.

Maar zal dit ook werken met de Nieuwe Dashboard?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Een goeie week geleden eindelijk de knoop maar doorgehakt en een 360 aangeschaft. Ik stond vreselijk te twijfelen tussen de Pro en Elite, had maar een klein zetje nodig maar het vriendelijke meisje kon me net niet overtuigen de Elite te nemen. Op het allerlaatste moment, intussen alweer bijna onderweg naar de kassa roept een jong gozertje (hij heeft hier een account, kan niet missen, en hij grinnikt als hij dit leest) nog:"mijnheer ?" en ik wist dat ik met een zwarte de deur uit zou gaan. Hij begon een heel relaas over extra schijfruimte, de nieuwe installatie functie, m'n eerstgeboren kind voor een 120GB harde schijf als ik dat achteraf nog zou beslissen, kortom, doe de zwarte maar laat ik het meisje weten. Zwart is mooi. Hoe kon ik ook zonder zwarte de zaak verlaten :P

Geen moment spijt van gehad, temeer omdat ik niet achteraf een extra av box heb moeten kopen om HDMI en analoog/digitaal geluid te kunnen aansluiten, die zat al in het pakketje kwam ik achter. Meteen een paar mooie titels aangeschaft en ben nu een maandje Live Gold aan het proberen, bevalt meer dan prima, Horde in GoW2 is stoer !! Heb helaas nog geen mooie lcd tv, maar wel een 24" monitor die ik via HDMI > DVI kabel aansluit. Pixelmapping is voor mietjes (en mensen die net zoveel uitgeven aan een monitor als aan de console) dus totdat Microsoft beslist om de belangrijkste 16:10 resolutie toe te voegen (of ik eindelijk een lcd tv aangeschaft heb, wat waarschijnlijker is) heb ik iets uitgerekt beeld maar zeker niet storend en vergeleken met mijn 70cm beeldbuis een wereld van verschil.

De backwards compatibility is een groot pluspunt, heb nog aardig wat oude titels in de kast staan, Ninja Gaiden draait beter dan op de originele box. Gelukkig ook geen HDCP beveilging op de games, in tegenstelling tot de PS3, dus gewoon lekker op mijn monitor aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
KneoK schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:57:
Een goeie week geleden eindelijk de knoop maar doorgehakt en een 360 aangeschaft. Ik stond vreselijk te twijfelen tussen de Pro en Elite, had maar een klein zetje nodig maar het vriendelijke meisje kon me net niet overtuigen de Elite te nemen. Op het allerlaatste moment, intussen alweer bijna onderweg naar de kassa roept een jong gozertje (hij heeft hier een account, kan niet missen, en hij grinnikt als hij dit leest) nog:"mijnheer ?" en ik wist dat ik met een zwarte de deur uit zou gaan. Hij begon een heel relaas over extra schijfruimte, de nieuwe installatie functie, m'n eerstgeboren kind voor een 120GB harde schijf als ik dat achteraf nog zou beslissen, kortom, doe de zwarte maar laat ik het meisje weten. Zwart is mooi. Hoe kon ik ook zonder zwarte de zaak verlaten :P

Geen moment spijt van gehad, temeer omdat ik niet achteraf een extra av box heb moeten kopen om HDMI en analoog/digitaal geluid te kunnen aansluiten, die zat al in het pakketje kwam ik achter. Meteen een paar mooie titels aangeschaft en ben nu een maandje Live Gold aan het proberen, bevalt meer dan prima, Horde in GoW2 is stoer !! Heb helaas nog geen mooie lcd tv, maar wel een 24" monitor die ik via HDMI > DVI kabel aansluit. Pixelmapping is voor mietjes (en mensen die net zoveel uitgeven aan een monitor als aan de console) dus totdat Microsoft beslist om de belangrijkste 16:10 resolutie toe te voegen (of ik eindelijk een lcd tv aangeschaft heb, wat waarschijnlijker is) heb ik iets uitgerekt beeld maar zeker niet storend en vergeleken met mijn 70cm beeldbuis een wereld van verschil.

De backwards compatibility is een groot pluspunt, heb nog aardig wat oude titels in de kast staan, Ninja Gaiden draait beter dan op de originele box. Gelukkig ook geen HDCP beveilging op de games, in tegenstelling tot de PS3, dus gewoon lekker op mijn monitor aan te sluiten.
Fijn dat je er zo tevreden mee bent. Heb je hem al op XBOX Live aangesloten, zo ja heb je de NXE patch al gedownload? Die patch met de avatars e.d. Want dan zitten er wat extra resoluties bij (1440x900 en 1680x1050). Speciaal voor 16:10 schermen. Hoewel ik niet bekend ben met de HDMI kabel, werken ze iig met de VGA kabel wel. Dus misschien kan het daar aan liggen. Hier werkt het in ieder geval prima met mijn 22" LG.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:31:

Kenmerken

Alleen jammer dat dat dikgedrukte gewoon niet klopt.
Ja, je zit niet met een kabel vast aan de console, maar das dan ook het enige draadloze d'r aan. Zover ik kan zien op plaatjes zit er gewoon een 'ordinaire' bedrade headset bij.
Doet niks af aan het feit dat het best een goeie deal is voor mensen die van een arcade willen upgraden. Mensen die al een pro met 20GB hebben zou ik aanraden om idd voor 7 tientjes een 120GB schijf te scoren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
salimrmaf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:33:
Hmm, ik heb jullie al eerder verteld over mijn problemen met de nieuwe NXE..

Nu wil ik mijn cache gaan legen (misschien dat het zal helpen).

Er word er dit over gezegd:

Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Performing this function will also clear any software updates.

Maar zal dit ook werken met de Nieuwe Dashboard?
Dat wekt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
PWM schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:35:
[...]

Waar dat dan? Ik had wel gehoord dat je bij consoleshop 1 kon krijgen voor 79 euro, maar die was ook snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
barzi schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:52:
[...]

Waar dat dan? Ik had wel gehoord dat je bij consoleshop 1 kon krijgen voor 79 euro, maar die was ook snel uitverkocht.
Hierrrrrrrrrr

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:31:
Mijn zoon heeft vandaag Prince of Persia geleend van z'n werk, het ziet er uit als een tekenfilm, erg maf gedaan en een apart sfeertje.
Het speeld ook hartstikke tof.
Wordt zeker door hem gekocht op de dag dat ie verkocht mag worden.
mag ik vragen waar hij werkt. klinkt als ergens waar je spelen kunt huren of heb ik het mis????
ben namelijk wel op zoek naar zo'n plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

GTA IV doet erg vreemd bij mij de laatste tijd, als ik het een langere tijd speel, worden de textures niet meer helemaal geladen, even erna hangt de Xbox zich op en moet ik m uitzetten en weer aanzetten.
Ik heb dit alléén met GTA IV, CoD: WaW, Burnout Paradise, Assassins Creed en Fifa 09 hebben er allemaal geen last van (Ik speel meer CoD: WaW dan GTA IV). Een aankomende RROD lijkt me niet het geval dus, anders zou hij dat bij alle spellen doen toch? Ook heb ik een maand geleden een "nieuwe" Xbox 360 gekregen omdat m'n oude een RROD had (Die "Nieuwe" heeft als Mfg Date een datum in Augustus 2008).
Het ligt dus echt aan GTA IV volgens mij, ik speel GTA IV van de DVD, niet vanaf de HDD; wel heb ik nogal wat problemen gelezen van mensen die GTA IV op de HDD hadden geinstalleerd en ook last hadden van textures die niet geladen werden enzo...zou GTA IV niet gewoon ene beetje problemen hebben met de NXE patch?

[ Voor 21% gewijzigd door ijskonijn op 03-12-2008 10:44 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:16:
[...]

mag ik vragen waar hij werkt. klinkt als ergens waar je spelen kunt huren of heb ik het mis????
ben namelijk wel op zoek naar zo'n plek.
Hij werkt bij de FRS en mag elke dag 2 artikelen lenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
update :

ben naar de bank geweest over dat cash back gedoe

die 7 euro aan transaktie kosten hadden ze niet aan mij mogen door berekenen, omdat het binnen de eu is en n klein bedrag en correcte iban/bic

bank geeft de schuld aan microsoft, ze zei dat hun het waarschijnlijk verkeerd in hun systeem hebben verwerkt en dat ik bij hun moet klagen (wat ik al deed)

[ Voor 3% gewijzigd door silverfaustx op 03-12-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
< fout berichtje, negeren maar> ...

[ Voor 94% gewijzigd door Roely op 03-12-2008 11:02 ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
silverfaustx schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:59:
update :

ben naar de bank geweest over dat cash back gedoe

die 7 euro aan transaktie kosten hadden ze niet aan mij mogen door berekenen, omdat het binnen de eu is en n klein bedrag en correcte iban/bic

bank geeft de schuld aan microsoft, ze zei dat hun het waarschijnlijk verkeerd in hun systeem hebben verwerkt en dat ik bij hun moet klagen (wat ik al deed)
De bank zegt dat ze het niet hadden mogen doorberekenen, maar toch moet je bij MS gaan klagen? Vreemd hoor, zeker omdat je zegt dat iban/bic correct waren. Lijkt me dat MS dan alles goed gedaan heeft :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:42:
[...]

Dus daarom koop ik nooit meer bij FRS, altijd bekraste cd's/dvd's/games. Ik wil mijn spullen graag origineel in plastic, nu weet ik dus waarom.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
het zit zo

als je binnen de eu overboekt naar iemand en de bic en en iban (van de ontvanger) zijn NIET correct , dan betaald de ontvanger van het geld de kosten (als n boete zoiets)

dit had ik WEL correct ingevuld , ms had dat dus verkeerd in hun systeem verwerkt

als ms zegt dat ik dat fout had ingevuld ,kan ik het zwart op wit aantonen dat het wel zo was

[ Voor 78% gewijzigd door silverfaustx op 03-12-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Ik heb nog steeds mijn 50 Euro (Elite ..) niet terug, terwijl ik op dag drie van de aktie mijn formulier heb verstuurd.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
duurde bij mij 6 weken, en had voldoende gefrankeerd

[ Voor 80% gewijzigd door silverfaustx op 03-12-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

als ik de 120GB drive koopt, en dan de 20GB overzet, kan ik later de 20GB formatteren en gewoon gebruiken voor een PC?

(zal zoiets nog verkoopbaar zijn)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kmf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:33:
als ik de 120GB drive koopt, en dan de 20GB overzet, kan ik later de 20GB formatteren en gewoon gebruiken voor een PC?

In principe moet die 20GB inderdaad wel te gebruiken zijn in een laptop, of als externe disc. 20GB is alleen ook in laptopland tegenwoordig echt klein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:34:
[...]

In principe moet die 20GB inderdaad wel te gebruiken zijn in een laptop, of als externe disc. 20GB is alleen ook in laptopland tegenwoordig echt klein ;)
Ik heb hier ook die 20gb over, ga ik in mijn auto inbouwen als mp3 disc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:17:
[...]

Dus daarom koop ik nooit meer bij FRS, altijd bekraste cd's/dvd's/games. Ik wil mijn spullen graag origineel in plastic, nu weet ik dus waarom.
Heeft natuurlijk weinig te maken met het uitlenen aan personeel.
Ik weet dat het per winkel verschilt, in het zeldzame geval dat het bij mijn zoon gebeurd krijg je gelijk een onbeschadigd exemplaar.
Ik vind het zelf ook geen goed systeem om alles uit te hoezen en in papiere mapjes te stoppen naar dat heeft te maken met dat sommige mensen denken dat ze gewoon iets kunnen meenemen zonder te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
een nieuwe telg voor de discussie over de stroomvoorziening van onze geliefde controllers :

http://www.nu.nl/news/186...raadloos_op_te_laden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:41:
[...]

Heeft natuurlijk weinig te maken met het uitlenen aan personeel.
Ik weet dat het per winkel verschilt, in het zeldzame geval dat het bij mijn zoon gebeurd krijg je gelijk een onbeschadigd exemplaar.
Ik vind het zelf ook geen goed systeem om alles uit te hoezen en in papiere mapjes te stoppen naar dat heeft te maken met dat sommige mensen denken dat ze gewoon iets kunnen meenemen zonder te betalen.
Hoezo heeft dat weinig te maken met het uitlenen? Je koopt als klant eigenlijk een tweede hands exemplaar, want hij is al gebruikt. Ik vind het eerlijk gezegd not done om spullen die als nieuw aan te bieden aan klanten daarvoor door het personeel laat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
silverfaustx schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:29:
duurde bij mij 6 weken, en had voldoende gefrankeerd
Ik had er 2x 80 cent opgeplakt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:44:
[...]

Hoezo heeft dat weinig te maken met het uitlenen? Je koopt als klant eigenlijk een tweede hands exemplaar, want hij is al gebruikt. Ik vind het eerlijk gezegd not done om spullen die als nieuw aan te bieden aan klanten daarvoor door het personeel laat gebruiken.
Ja als ze tv's verkochten leenden ze die zeker ook uit. Eigenlijk maar eens klacht neerleggen bij de consumentenbond of kassa hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Voorbeeld :
Je wilt een digitale camera, dus ga je naar de vakwinkel. Je laat je terdege voorlichten, en de aardige verkoper demonstreert de camera.
Soms bied de aardige verkoper aan om hem een wek te proberen, mocht hij niet bevallen dan kan je hem ruilen. Het kost je wat meer, maar je koopt met service. Iets wat met een webshop minder het geval is.

Veel winkels voelen wel de hete adem van de goedkope webshops in hun nek, en kunnen lauter overleven door service. zaken als proberen e.d. kan een webshop niet aanbieden.

De grotere ketens, Dixons en MediaMarkt zijn daar op in gehaakt, daar kan je een product (mits originele verpakking en onbeschadigd) terugbrengen binnen een vooraf gestelde termijn.

De kans dat je een 'tweedehands' exemplaar koopt (met de garantie en service van een nieuwe) is dus aanwezig.

Voor duurdere goederen (zeg maar 100 Euro+) vind ik dit niet zo erg. Ik profiteer van de service en de mogenlijkheid van 'proberen'

Voor games, DVD's bijvoorbeeld, wil ik een mooi nieuw exemplaar, dat als nieuw ruikt, voelt en er ook zo uit ziet. Ik vind het al jammer dat bv bij E-Plaza het originele zegel steevast is verbroken, omdat de DVD's veilig achter de kassa worden bewaard.

Als de DVD dan ook beschadigd is, en het boekje sporen van gebruik vertoond, dan voel ik me bekocht.

Stelregel bij is, iets is nieuw zolang ik niet kan zien dat het niet nieuw is (Oude groenteman wijsheid : Vers is vers zolang je niet kan zien dat het niet vers is )

Personeel voordeel geven omdat ze ergens werken, prima, maar dan niet de games ongecontroleerd terugleggen in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:44:
[...]

Ik vind dat je wel erg kort door de bocht gaat want dan zou je niets meer kunnen kopen.
Haast alles wordt getest in de fabriek, TV's, auto's enz, dus die zijn dan ook niet nieuw meer?
Een disc heeft niets te lijden als die gebruikt word.
Jij hebt vast ook weleens een cd beluisterd in een winkel en toch maar besloten om het niet te kopen, moet de winkelier hem dan gaan verkopen als tweede hands?
Als jij in een winkel werkt dan zou ook jij hartstikke blij zijn om iets te mogen lenen, denk dus dat je een beetje jaloers bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja allemaal leuk en aardig, maar ze krijgen toch salaris als ze daar werken? Waarom moet je die (meestal wat jongere medewerkers) ook nog te verkopen spullen uitlenen?
Dat voorbeeld wat je noemt zal trouwens echt niet vaak voorkomen. En CD's/DVD's uitlenen aan klanten doen ze nooit, dus dat ze dat in een camerawinkel wel doen heeft hier niet zoveel mee te maken.
Sowieso, alleen omdat er een situatie te bedenken is dat men inderdaad weleens iets uitleent (met als doel het te verkopen door het eerst uit te lenen!!!) wil toch niet zeggen dat je dan ook maar meerdere vormen hiervan moet gaan toestaan?

Ik werk zelf in een ziekenhuis en krijg daar salaris voor, denk je dat ik hier gratis medicijnen of operaties krijg?
(Het antwoord is helaas nee)

Dus dat het weleens voorkomt dat er iets geruild wordt of geprobeerd wordt en daarna weer in de winkel ter verkoop wordt aangeboden wil mijns inziens niet zeggen dat het personeel ook maar elke week spullen mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:11:
[...]

Ik vind dat je wel erg kort door de bocht gaat want dan zou je niets meer kunnen kopen.
Haast alles wordt getest in de fabriek, TV's, auto's enz, dus die zijn dan ook niet nieuw meer?
Een disc heeft niets te lijden als die gebruikt word.
Jij hebt vast ook weleens een cd beluisterd in een winkel en toch maar besloten om het niet te kopen, moet de winkelier hem dan gaan verkopen als tweede hands?
Als jij in een winkel werkt dan zou ook jij hartstikke blij zijn om iets te mogen lenen, denk dus dat je een beetje jaloers bent. ;)
En uiteindelijk betaal je geen geld voor de drager, maar voor hetgeen dat op de drager staat. Dus eigenlijk gaat de hele discussie niet op. Overigens haal ik zelf ook bijna alles van het internet, gewoon omdat je dan onbeschadigde hoesjes krijgt die ook netjes in plastic zitten. Dat stoort me altijd het meest aan de FRS en consorten, bakken met beschadigde cd hoesjes, omdat iedereen er maar doorheen loopt te klepperen. Met games en DVD's heb je hier dan weer minder last van, maar dan zijn de zegels weer verbroken en de handleiding + disc in een kartonnetje bewaard.

Het ergste wat ik trouwens heb meegemaakt was bij de Bart Smit in Almelo. Die eikels hadden het idee opgevat om het nummer waarmee ze de DVD in de lade terug konden vinden met een watervaste stift in de hoes te kalken. Niet meer weg te poetsen! Daar haal ik dus ook nooit geen spellen of DVD's meer.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 12-09 10:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

kmf schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:33:

DIe 20GB lijken me nog redelijk courant. Ik weet dat mijn buurman binnenkort een arcade gaat halen en eventueel best wel blij zou kunnen worden van een 20GB variant.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

BM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:03:
[...]
Alleen jammer dat dat dikgedrukte gewoon niet klopt.
Ja, je zit niet met een kabel vast aan de console, maar das dan ook het enige draadloze d'r aan. Zover ik kan zien op plaatjes zit er gewoon een 'ordinaire' bedrade headset bij.
Met draadloos bedoelen ze inderdaad dat je niet met je draad aan de console zelf vastzit. Wat voor nut zou het immers hebben om je headset NIET aan je controller vast te maken? Je spaart zo een apparaat uit dat batterijen nodigheeft en je blijft nog altijd even mobiel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Boeboe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:42:
[...]

Met draadloos bedoelen ze inderdaad dat je niet met je draad aan de console zelf vastzit. Wat voor nut zou het immers hebben om je headset NIET aan je controller vast te maken? Je spaart zo een apparaat uit dat batterijen nodigheeft en je blijft nog altijd even mobiel.
Opzich is een draadloze headset idd niet nodig. Puur persoonlijk sprekend moet ik zeggen dat de draadloze headset voor mij wel zo'n beetje de beste accesoire voor de 360 is geweest :)

Op de een of andere manier zat de kabel van die headset me altijd in de weg, en ik vond dat ding ook gewoon niet lekker zitten. Huidige headset hangt gewoon altijd aan de adapter als ik 'm niet gebruik, en gaat makkelijk lang zat mee. Op releasedag van GoW2 zo'n 11/12 uur zitten gamen met een vriend van me, en dat trok ie prima (met mss max een uurtje opladen tussendoor).

Het is dus erg persoonlijk. Ik begrijp heel goed dat veel mensen er het nut niet van zien. Persoonlijk zou ik niet anders meer willen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:42:
[...]

ah thnx. jammer dacht even dat het een plek was waar je spellen kon huren.

weet iemand trouwens hoe het nu zit met de bestellingen via gamehubs? is de douane nog steeds bezig het zuurverdiende geld binnen te halen?
en als ik het goed heb verandert er niets voor gamehubs met de nieuwe interveraankopen en invoer limieten, omdat verzonden wordt van buiten de EU. of zie ik iets over het hoofd??? ik weet niet zeker waar vandaan gamehubs namelijk verstuurt

[ Voor 42% gewijzigd door dangerpaki op 03-12-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:27
Gamehubs verstuurd vanuit Maleisië, volgens mij ligt dat net buiten de EU ;)

toch gek, ik betaal gewoon in euro's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Martinspire schreef op woensdag 03 december 2008 @ 01:18:
[...]

Fijn dat je er zo tevreden mee bent. Heb je hem al op XBOX Live aangesloten, zo ja heb je de NXE patch al gedownload? Die patch met de avatars e.d. Want dan zitten er wat extra resoluties bij (1440x900 en 1680x1050). Speciaal voor 16:10 schermen. Hoewel ik niet bekend ben met de HDMI kabel, werken ze iig met de VGA kabel wel. Dus misschien kan het daar aan liggen. Hier werkt het in ieder geval prima met mijn 22" LG.
Ja, ben aan het genieten van mijn maandje trial (die verloopt op eerste kerstdag, driemaal raden wat er onder de boom komt te liggen :D ). De NXE update is uiteraard geinstalleerd en die resoluties heb ik gezien, maar ik heb een monitor die 1920x1200 als 16:10 resolutie gebruikt en die staat helaas niet in het rijtje. Hoewel ik niet verwacht dat die ooit ondersteund gaat worden denk ik wel dat MS daar nog een hoop gamers blij mee maakt. Ik hoor van veel mensen dat ze de box op een 24" of grotere monitor hebben aangesloten en hoewel ik de stretching echt niet storend vind zou ik best kunnen leven met de juiste verhoudingen en twee kleine zwarte balkjes boven en onder.
1680x1050 of 1440x900 maakt het dashboard al iets waziger, dus ik hou het lekker op 1920x1080.

Ach, in het eerste kwartaal van volgend jaar ben ik toch van plan een lcd tv aan te schaffen, dan valt dat 'probleem' direct weg.
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:16:
Ja allemaal leuk en aardig, maar ze krijgen toch salaris als ze daar werken? Waarom moet je die (meestal wat jongere medewerkers) ook nog te verkopen spullen uitlenen?
Dat voorbeeld wat je noemt zal trouwens echt niet vaak voorkomen. En CD's/DVD's uitlenen aan klanten doen ze nooit, dus dat ze dat in een camerawinkel wel doen heeft hier niet zoveel mee te maken.
Sowieso, alleen omdat er een situatie te bedenken is dat men inderdaad weleens iets uitleent (met als doel het te verkopen door het eerst uit te lenen!!!) wil toch niet zeggen dat je dan ook maar meerdere vormen hiervan moet gaan toestaan?

Ik werk zelf in een ziekenhuis en krijg daar salaris voor, denk je dat ik hier gratis medicijnen of operaties krijg?

Dus dat het weleens voorkomt dat er iets geruild wordt of geprobeerd wordt en daarna weer in de winkel ter verkoop wordt aangeboden wil mijns inziens niet zeggen dat het personeel ook maar elke week spullen mag gebruiken.
Ik mag bij de FRS een willekeurig console spel binnen twee dagen zonder opgaaf van reden weer retourneren (een simpele "ik vind hem niet leuk" volstaat), de DVD wordt altijd even keurig bekeken en als 'ie puntgaaf is en de boekjes en het hoesje zijn dat ook dan nemen ze 'm zonder probleem weer terug en kun je iets anders uitzoeken.

'Secundaire arbeidsvoorwaarden' hebben we bijna allemaal, gratis medicijnen of behandelingen staan niet in verhouding tot een een dagje een spel mogen lenen. In een winkel krijg je personeelskorting, in de snackbar mag je 's avonds een frikadelletje pakken.

Als je iets koopt is het 99 van de 100 keer gewoon een nieuw product of in vergelijkbare staat. Je zult geen minuut minder lang met zo'n spel spelen als het een keertje is uitgeleend, of dat nu aan een klant via garantie of aan het personeel is. En in dat sporadische geval dat er wel een keer een vuiltje op de DVD zit zijn ze meestal ook niet moeilijk, als je ze niet vertrouwt dan open je het hoesje in de winkel even, weten ze meteen dat jij de kras niet hebt veroorzaakt.

In veel andere winkels waar ik kom krijg je een spel netjes gesealt, hartstikke mooi, totdat je erachter komt dat het toch die 65 tot soms wel 70 euro niet waard is. "Wij mogen alleen gesealde spellen ruilen mijnheer...".

[ Voor 243% gewijzigd door KneoK op 03-12-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

...

[ Voor 99% gewijzigd door KneoK op 03-12-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 21:02
Wordt er nog een beetje GRAW2 online gespeeld?

Ik zag hem van de week redelijk goedkoop bij de MM liggen. Aangezien ik niet het hele jaar Live gold heb, maar nu wel zoek ik een shooter die redelijk veel gespeeld wordt.

Qua demo beviel hij me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:00:
[...]
Ik mag bij de FRS een willekeurig console spel binnen twee dagen zonder opgaaf van reden weer retourneren (een simpele "ik vind hem niet leuk" volstaat), de DVD wordt altijd even keurig bekeken en als 'ie puntgaaf is en de boekjes en het hoesje zijn dat ook dan nemen ze 'm zonder probleem weer terug en kun je iets anders uitzoeken.
[...]
In veel andere winkels waar ik kom krijg je een spel netjes gesealt, hartstikke mooi, totdat je erachter komt dat het toch die 65 tot soms wel 70 euro niet waard is. "Wij mogen alleen gesealde spellen ruilen mijnheer...".
Ja precies, zo gaat dat dus bij de FRS. En dat frikandelletje wordt niet daarna aan een andere klant verkocht, dat is dus wel een verschil. Personeelskorting is ook weer iets helemaal anders, dan KOOPT de medewerker iets en neemt dat mee naar huis. Natuurlijk ben ik niet tegen die twee voorbeelden, dat zijn gewoon scheve vergelijkingen.

En als je hem niet leuk vindt en dan nog mag ruilen, daarom zijn er demo's op de wereld gekomen. Ik heb dus liever dat ik een nieuw onbekrast exemplaar krijg dan een gebruikte. En het doet er volgens mij niet toe dat jij het normaal vindt, ik vind het als klant het niet normaal dat mijn zogenaamde nieuwe product mogelijk al door een medewerker mee naar huis is genomen en gebruikt is. Want je zegt dat er gekeken wordt of hij in orde is, maar dat is gewoon blijkbaar niet altijd zo. Er worden ook weleens bekraste exemplaren verkocht. Natuurlijk is dit maar een klein deel, maar als een medewerker 2 spellen per dag (!!!) mag lenen, tja...
Ik koop dus liever niet bij de FRS. Als jij dat wel doet vind ik het prima hoor :)
Ik geef alleen mijn mening als klant. En dit was tevens mijn laatste reactie hierop, want ik blijf zo offtopic gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:37:
[...]

Ja precies, zo gaat dat dus bij de FRS. En dat frikandelletje wordt niet daarna aan een andere klant verkocht, dat is dus wel een verschil. Personeelskorting is ook weer iets helemaal anders, dan KOOPT de medewerker iets en neemt dat mee naar huis. Natuurlijk ben ik niet tegen die twee voorbeelden, dat zijn gewoon scheve vergelijkingen.

En als je hem niet leuk vindt en dan nog mag ruilen, daarom zijn er demo's op de wereld gekomen. Ik heb dus liever dat ik een nieuw onbekrast exemplaar krijg dan een gebruikte. En het doet er volgens mij niet toe dat jij het normaal vindt, ik vind het als klant het niet normaal dat mijn zogenaamde nieuwe product mogelijk al door een medewerker mee naar huis is genomen en gebruikt is. Want je zegt dat er gekeken wordt of hij in orde is, maar dat is gewoon blijkbaar niet altijd zo. Er worden ook weleens bekraste exemplaren verkocht. Natuurlijk is dit maar een klein deel, maar als een medewerker 2 spellen per dag (!!!) mag lenen, tja...
Ik koop dus liever niet bij de FRS. Als jij dat wel doet vind ik het prima hoor :)
Ik geef alleen mijn mening als klant. En dit was tevens mijn laatste reactie hierop, want ik blijf zo offtopic gaan.
Ik ben het wel met je eens, maar ik kan me er verder niet druk over maken, koop geen games bij FRS omdat ze daar 9 van de 10 keren duurder zijn dan een webshop of een MediaMarkt.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pirate-Bozz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:35:
Wordt er nog een beetje GRAW2 online gespeeld?
Geen idee, maar de SP is het ook waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:58:
[...]

Ik ben het wel met je eens, maar ik kan me er verder niet druk over maken, koop geen games bij FRS omdat ze daar 9 van de 10 keren duurder zijn dan een webshop of een MediaMarkt.
Net nog bij play-asia 2 games besteld voor in totaal 44 euro!
Ik koop weleens games bij de FRS trouwens, maar dan die op het station. Als ik op de dag dat een game uitkomt op werk lekker ben gemaakt hier op GoT en weer dat gevoel heb 'Die moet ik nu hebben' dan kan ik de verleiding niet altijd weerstaan. Stommeling dat ik dan ben, 60 euro terwijl die avond zo kort is omdat ik de volgende dag weer moet werken natuurlijk. Dan kan hem dan net zo goed ergens goedkoper halen of bestellen inderdaad... Tja, ik ben soms zo zwak, en als je werkt heb je ook wat meer geld te besteden natuurlijk, dus dan doe je sneller die impulsaankopen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 21:02
PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:00:
[...]

Geen idee, maar de SP is het ook waard :*)
Het inmaken van m'n vrienden in de demo ook. Dus ik denk dat ik hem sowieso wel haal.
Heeft hij zo'n goeie SP dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Radko schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:45:
Gamehubs verstuurd vanuit Maleisië, volgens mij ligt dat net buiten de EU ;)

toch gek, ik betaal gewoon in euro's 8)7
ja hopelijk komen ze bij gamehubs met een goede oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:16:

Simpel zo raakt het personeel bekend met dat geen wat ze verkopen. Mijn zusje werkt ook in een speelgoed winkel en de spellen mag ze allemaal "lenen". Al moet ze de waarde van het spel wel als borg betalen. Zo kan ze haar klanten beter informeren over dat geen wat ze verkoopt. Na het getest/gespeeld te hebben kan ze het spel weer retouneren en haar geld terug krijgen.

De vertegenwoordigers van de console fabrikanten prijzen het ook aan. Het verhoogd de verkopen als het personeel van de winkel enthausiast over de producten kunnen mee praten. Vaak zorgt het ook voor hogere verkopen binnen de familie van het personeel. Zo heeft mij zusje inmiddels een 10 tal consoles en meer dan 100 spellen aan familieleden verkocht, puur alleen maar omdat ze het bij mijn zusje gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirate-Bozz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:26:
Het inmaken van m'n vrienden in de demo ook. Dus ik denk dat ik hem sowieso wel haal.
Zelf vond ik de singleplayer ook erg vet, echter was het wel wat makkelijker dan in het eerste deel van GRAW. Ik zal als je de demo al redelijk goed door hebt het niveau wel wat hoger zetten. Dit maakt het gelijk een stuk spannender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Marketing Pic van Google om te laten zien hoe Cool ze zijn op kantoor:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nujB13AspEXamwEGaTlrMHJp/full.jpg
Hoop dat je Achievements kan winnen met "Dashboard Hero" :P
Pirate-Bozz schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:26:
[...]

Video Review: http://www.gametrailers.com/player/17630.html

De game krijgt iets lagere cijfers omdat het lijkt op GRAW 1, maar als je die niet hebt gespeeld, kan je er 1.5 punt bij optellen :)

De site heeft overigens ook een review van deel 1, die ook een erg goede SP heeft. Als je nu een Xbox 360 koopt, kan je stapels topspellen aanschaffen voor 15,- :P

[ Voor 67% gewijzigd door PWM op 03-12-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De top 10 meest played on xbox live.

1 Halo 3
2 Gears of War 2
3 Call of Duty: World at War
4 Call of Duty 4
5 GTA IV
6 Fable II
7 Left 4 Dead
8 Madden NFL 09
9 Fallout 3
10 FIFA 09

Dat GoW2 nu alweer is in gehaald door Halo 3 zegt mijns inziens erg veel over de kwaliteit van de MP van GoW2 en hoe deze door gamers wordt ervaren. Ik gok ook dat ie snel naar p3 of p4 terugzakt.

Had PWM inderdaad gelijk dat Halo 3 nog steeds door ontzettend veel mensen actief gespeeld wordt :).

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-12-2008 19:34 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
De multiplayer van GoW 2 is ook echt niks! Ben weer terug gegaan naar 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 20:24
hmm is er hier in nederland of UK or waar dan ook ergens een guitar hero (maakt niet uit welke) met 2 guitars voor een redelijk prijsje? ik weet dat ze bij MM voor 88 euro waren (GH3), maar deze waren uitverkocht. Als ik een beetje zoek kom ik of op belachelijke prijzen uit (150 euro+) of belachelijk goedkoop, maar da's alleen voor USA. Is er trouwens niet een USA webshop die oziets shipped? :P
echt stukken goedkoper daar >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:31:
Had PWM inderdaad gelijk dat Halo 3 nog steeds door ontzettend veel mensen actief gespeeld wordt :).
Ach, hoe je het ook went of keert, het is gewoon een mega goede game :) Veel mensen vinden het over-rated, niet mooi genoeg of de 16 spelers niet genoeg.

Feit blijft dat er geen online spel op de wereld is (iig console) die de balans heeft Bungie in Halo 3 heeft kunnen stoppen. Alles klopt, alle wapens zijn aan elkaar gewaagd, alles stats zijn te volgen, het klopt gewoon allemaal. De online ervaring die Bungie.net bied op het internet is ook de PC games nog nooit gehaald.

Games komen (Resistance op de PS3, CoD4-5 op meerdere platformen, etc.etc), maar een paar maanden laten komt ie altijd terug :)

Halo Rocks :P

Voor de Halo fans: De top 10 Betrayals

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 03-12-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Dit is geen plaats om je V&A-advertenties te spammen ;)

[ Voor 82% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2008 20:28 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:15:
Marketing Pic van Google om te laten zien hoe Cool ze zijn op kantoor:

[afbeelding]
Hoop dat je Achievements kan winnen met "Dashboard Hero" :P

[...]
Dat is best wel lame van google ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Snowdog schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:37:
hmm is er hier in nederland of UK or waar dan ook ergens een guitar hero (maakt niet uit welke) met 2 guitars voor een redelijk prijsje? ik weet dat ze bij MM voor 88 euro waren (GH3), maar deze waren uitverkocht. Als ik een beetje zoek kom ik of op belachelijke prijzen uit (150 euro+) of belachelijk goedkoop, maar da's alleen voor USA. Is er trouwens niet een USA webshop die oziets shipped? :P
echt stukken goedkoper daar >.<
Bol.com biedt een set aan van Guitar Hero 3 met twee gitaren voor 99 euro. Maar het zijn wel bedrade controllers (ik neem aan het model van GH2).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Hoedje schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:31:
[...]

Bol.com biedt een set aan van Guitar Hero 3 met twee gitaren voor 99 euro. Maar het zijn wel bedrade controllers (ik neem aan het model van GH2).
ah! da's idd een vrij aardige. Baal dr toch wel beetje van dat t in de US voor 2 gitaren met world tour maar 60 dollar kost en 2 wireless met world tour 100 dollar maja dat hebben we allemaal wel. Klote ook dat ze altijd europa moeten naaien >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Snowdog schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:05:
[...]

ah! da's idd een vrij aardige. Baal dr toch wel beetje van dat t in de US voor 2 gitaren met world tour maar 60 dollar kost en 2 wireless met world tour 100 dollar maja dat hebben we allemaal wel. Klote ook dat ze altijd europa moeten naaien >.<
Waar bieden ze in de US GH met 2 gitaren aan voor 60,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:09:
[...]

Waar bieden ze in de US GH met 2 gitaren aan voor 60,-?
redoctane.com (met code) verzend niet naar NL tho >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Snowdog schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:20:
[...]

redoctane.com (met code) verzend niet naar NL tho >.<
Ah, ok. Ik ga in januari weer naar de US, vandaar :)

Normale prijs is dus ook gewoon ruim 80,-, wat incl BTW en verzending netjes op de NL prijs terecht komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:24:
[...]

Ah, ok. Ik ga in januari weer naar de US, vandaar :)

Normale prijs is dus ook gewoon ruim 80,-, wat incl BTW en verzending netjes op de NL prijs terecht komt :)
nouja zonder code is t 80 dollar, das minder dan 100 euro hier. en voor wireless normaal $120 zon pack is hier niet te krijgen >.<

vind dat best groot verschi nog wel zelfs zonder kortingscodes dus... nouja als je dr natoe gaat tegenwoordig mag je dat meenemen zonder invoer belasting te betalen toch? zou ff pakketje meenemen dan :P scheelt je toch al gauw de helft ofzo.. ik ga over 3 weken naar china, maar helaas is t daar net zo duur als hier ;( dat ze eens wat gitaartjes gaan namaken daar :P mjah zal wel geen markt voor zijn met die 10 xboxen die ze daar hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Snowdog schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:31:
[...]

nouja zonder code is t 80 dollar, das minder dan 100 euro hier. en voor wireless normaal $120 zon pack is hier niet te krijgen >.<
In de winkel zijn ze er gewoon 89,99 (wat dus gerekend met BTW 108,- is). De dollar is niet meer zo laag :P

Het is een fabeltje dat je meer mee kan nemen zonder betalen helaas, veel mensen hadden het verkeerd gelezen. Het is nog steeds hetzelfde als het was ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:40:
[...]

In de winkel zijn ze er gewoon 89,99 (wat dus gerekend met BTW 108,- is). De dollar is niet meer zo laag :P

Het is een fabeltje dat je meer mee kan nemen zonder betalen helaas, veel mensen hadden het verkeerd gelezen. Het is nog steeds hetzelfde als het was ;(
nouja de euro is nog steeds > 1.25 dollar, scheelt toch een kwart/vijfde (ligt eraan hoe je t bekijkt :P) van de prijs in dollars. En volgens mij als je het zelf meeneemt (dus geen post) hoef je geen btw te betalen?

vanaf douane.nl:
U mag voor een waarde van € 430 buiten de EU gekochte goederen meenemen zonder dat u daarvoor belastingen bij invoer moet betalen

ik neem aan dat BTW hier ook onder valt. Per post geld dit overigens niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Snowdog op 03-12-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort maar eens mijn Xbox 360 collectie aanvullen,

Viva Pinata: Trouble in Paradise(released in september!) is nu al 29,99 en games als Halo 3 en PGR4 zijn 39,99 net zoals Lost Oddesey, Mass Effect en Too Human. Een zooi classics zijn ook van 29,99 naar 19,99 gegaan. Qua third party games is het net zo Devil May Cry voor 29,99 en DBZ: Burst Limit voor 44,99 om maar eens wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Halo 3 kost €25 bij Play.com en de rest kan je waarschijnlijk ook wel goedkoper vinden dan voor wat jij ze nu noemt. Zo goed als elk nieuw spel is wel te vinden voor €35-45 eigenlijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Snowdog schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:44:
[...]

nouja de euro is nog steeds > 1.25 dollar, scheelt toch een kwart/vijfde (ligt eraan hoe je t bekijkt :P) van de prijs in dollars. En volgens mij als je het zelf meeneemt (dus geen post) hoef je geen btw te betalen?

vanaf douane.nl:
U mag voor een waarde van € 430 buiten de EU gekochte goederen meenemen zonder dat u daarvoor belastingen bij invoer moet betalen

ik neem aan dat BTW hier ook onder valt. Per post geld dit overigens niet.
Voor internetaankopen is die grens 150 Euro. En je betaalt dan alleen geen douanekosten (+- 10 euro geloof ik), wel gewoon je 19% BTW.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:52:
Halo 3 kost €25 bij Play.com en de rest kan je waarschijnlijk ook wel goedkoper vinden dan voor wat jij ze nu noemt. Zo goed als elk nieuw spel is wel te vinden voor €35-45 eigenlijk.
Ach ja niet iedereen besteld via internet, het viel me vooral op dat Viva Pinata: TIP nu al 29,99 is, die game is nog geen 3 maanden oud. Ik ben benieuwd hoe snel Banjo in prijs verlaagd die game is nog erger geflopt qua verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Iemand een tip waar ik goedkoop Call of Duty Modern Warfare (360) vandaan kan halen? :)

Japan/China/Maleisie geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:54:
[...]

Ach ja niet iedereen besteld via internet, het viel me vooral op dat Viva Pinata: TIP nu al 29,99 is, die game is nog geen 3 maanden oud. Ik ben benieuwd hoe snel Banjo in prijs verlaagd die game is nog erger geflopt qua verkopen.
Viva Pinata is begonnen met 39,-, het verschil is dus niet erg groot :) Leuk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
ElBarto schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:52:
[...]

Voor internetaankopen is die grens 150 Euro. En je betaalt dan alleen geen douanekosten (+- 10 euro geloof ik), wel gewoon je 19% BTW.
het ging in dit geval echter om echte aankopen in amerika (nouja daar misschien via internet, maar dat maakt dan niet uit , zolang je t maar meeneemt per vliegtuig i guess -_-)
maar goed dan betaal je toch ook geen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik denk dat het anders zou zijn als ik halo 2 veel zou hebben gespeeld, maar op zich kon Halo 3 me nooit echt bekoren, maar het bevat inderdaad een grote klasse waardoor nog steeds zoveel mensen het spelen. Maar heb het gevoel dat ik wat steeds meer teleurgesteld raak door de nieuwere games. Misschien dat ik eigenlijk wel even genoeg heb van al het shooter geweld. Als ik namelijk kijk naar al mijn games zijn toch echt wel 75% shooters. Dus mijn hoop is voorlopig even gevestigd op Banjo Kazooie :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Waar kan ik bij de nieuwe xbox 360 dashboard de active downloads vinden, doe nu elke keer demo downloaden en dan verwijderen en dan krijg ik active downloads. Kan denk ik wel wat makkelijker.

Kan er nog steeds niet aan wennen, veel dingen zijn dubbel weergegeven...misschien kwestie van wennen/tijd.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:57:
[...]

Viva Pinata is begonnen met 39,-, het verschil is dus niet erg groot :) Leuk spel
In Amerika $39,99, in Europa zijn Banjo en Viva Pinata: TiP beide gereleased voor 59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:54:
[...]

Als je graag €20 teveel betaald voor je spellen moet je vooral niet via internet bestellen nee :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:36:
[...]

Als je graag €20 teveel betaald voor je spellen moet je vooral niet via internet bestellen nee :)
Ik bestel wel zelf veel via internet, maar een dergelijke prijsverlaging betekend ook dat games weer terug verschijnen in de charts. Het kan ook weer verklaren waarom HALO 3 boven Gears of War 2 staat qua XboxLive activiteit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:13:
Waar kan ik bij de nieuwe xbox 360 dashboard de active downloads vinden, doe nu elke keer demo downloaden en dan verwijderen en dan krijg ik active downloads. Kan denk ik wel wat makkelijker.

Kan er nog steeds niet aan wennen, veel dingen zijn dubbel weergegeven...misschien kwestie van wennen/tijd.
Op de guide knop klikken en dan helemaal naar links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:34:
[...]

In Amerika $39,99, in Europa zijn Banjo en Viva Pinata: TiP beide gereleased voor 59,99
Ik heb Viva Pinata zelf op release date gehaald voor 39,99 bij de FRS, lijkt me niet dat die graag stunten :) Zal eens kijken wat de initiele prijs was.

EDIT: Ik zie overal 39,99 als originele prijs staan :? Adviesprijs nu is idd 29,99

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 03-12-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Resident evil 5 demo morgen op de japanse 360 live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:47:
[...]

Ik heb Viva Pinata zelf op release date gehaald voor 39,99 bij de FRS, lijkt me niet dat die graag stunten :) Zal eens kijken wat de initiele prijs was.

EDIT: Ik zie overal 39,99 als originele prijs staan :? Adviesprijs nu is idd 29,99
http://www.budgetgaming.n...+in+Paradise_Xbox360.html
Zie: consumenten adviesprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:41:
[...]

Ach, hoe je het ook went of keert, het is gewoon een mega goede game :) Veel mensen vinden het over-rated, niet mooi genoeg of de 16 spelers niet genoeg.

Feit blijft dat er geen online spel op de wereld is (iig console) die de balans heeft Bungie in Halo 3 heeft kunnen stoppen. Alles klopt, alle wapens zijn aan elkaar gewaagd, alles stats zijn te volgen, het klopt gewoon allemaal. De online ervaring die Bungie.net bied op het internet is ook de PC games nog nooit gehaald.

Games komen (Resistance op de PS3, CoD4-5 op meerdere platformen, etc.etc), maar een paar maanden laten komt ie altijd terug :)

Halo Rocks :P

Voor de Halo fans: De top 10 Betrayals
Agreed! Halo 3 is echt de ultieme online shooter naar mijn mening.
Ook bevestigt het filmpje wat een lol je kunt hebben uiteindelijk als je zoiets terug ziet. Geweldig!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.