Het Nokia E71 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 202.163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Nos applicatie getest: via tmobile internet verliepen de video's goed. Via Wlan (Linksys) krijg ik een melding dat afspelen is mislukt.

Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de instellingen van de Real Player - Instellingen - Streaming

Proxy: Proxy gebruiken staat op Nee (kies ik voor JA dan staat er Proxyserveraders GEEN - Proxypoortnummer 1091

Netwerk: Mijn stand. toegangspunt is Linksys - Onlinetijd is onbeperkt - Laagste UDP-poort 6970 - Hoogste UDP-poort 32000

Wat moet ik hier allemaal invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

SYQ schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:50:
woei, 16gb sd kaartje ontvangen.. werkt perfect met de nokia e71..
nu nog een degelijke mediaplayer vinden die playlists en dergelijke snapt..

ps.. is er iemand hier waarbij uitzendinggemist gewoon werkt over WIFI ?? heb paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft zich voordoen.. nos applicatie werkt wel gewoon
http://www.lonelycatgames.com/?app=lcgjukebox deze werkt iig goed op mijn e71.. waar heb jij je kaartje vandaan?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

ps.. is er iemand hier waarbij uitzendinggemist gewoon werkt over WIFI ?? heb paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft zich voordoen.. nos applicatie werkt wel gewoon
Ik neem aan de Sandisk?
Welke versie? De class 2 of de class 4?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
gertvdijk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:42:
[...]

Als je die combinatie ingedrukt houdt tijdens het inschakelen van het toestel.
Handig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik heb de laatste tijd (na software update) het probleem dat ik soms helemaal geen bereik heb. Als ik dan de telefoon opnieuw opstart, is alles weer in orde..

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

XXfrankieXX schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:13:
[...]

@Babybox: De snelste manier is: homeknop ingedrukt houden, pijl naar benden, enter, luidspreker, homeknop ingedrukt houd, pijl naar beneden en dan enter. Dit is inderdaad vrij omslachtig, maar er is geen shortcut voor handsfree in symbian.
hij springt bij mij als ik aan het navigeren ben meteen naar het home scherm, maar vervolgens doe ik wat je bedoelt maar hij gaat niet naar de hands-free, bedoel je met de enter de knop boven (centraal die grote knop, of de 'echte' enter re onder?, mij lukt het niet om de handsfree te krijgen, klopt het dat hij zelf bij het overgaan van de telefoon naar het home-scherm springt?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:48
De standaard player kan toch playlists aan ? Ik heb de LCG getest maar kon er niets mee, kon niet eens op artiest selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg dit toestel aan te schaffen.
Ik vroeg me echter het volgende af:

Ik heb een orange abbo, met orange world internet.
Hierdoor heb ik 2 verschillende soorten toegang tot internet.

Ik vroeg me af of er een beheer mogelijk is via welke verbinding je contact maakt met internet?
Bij wm6 is dat namelijk afwezig, wat heel irritant is.

Ik wil zeg maar eenvoudig kunnen kiezen: nu verbinding a, nu verbinding b, zonder steeds door allerlei menus heen te scrollen.

Kan iemand mij vertellen of dat mogelijk is?

ander vraagje: hoe is de sync met outlook? email, taken, calender, wordt dat allemaal naar behoren gesyncd? Ik heb namelijk ervaring met UIQ3 van sony, waarbij bijv. de emails zonder titels worden gesyncd, en de categorieen van de taken worden overgeslagen, wat net irritant is...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 22:23:
Ik heb een orange abbo, met orange world internet.
Hierdoor heb ik 2 verschillende soorten toegang tot internet.

Ik vroeg me af of er een beheer mogelijk is via welke verbinding je contact maakt met internet?
Bij wm6 is dat namelijk afwezig, wat heel irritant is.

Ik wil zeg maar eenvoudig kunnen kiezen: nu verbinding a, nu verbinding b, zonder steeds door allerlei menus heen te scrollen.

Kan iemand mij vertellen of dat mogelijk is?
Ja, dat kan. Dan stel je als toegangspunt bij internet in: "Altijd kiezen." Dan krijg je voordat je feitelijk het internet op gaat, een menu met alle beschikbare verbindigen en kan je met 1 druk op de knop een verbinding selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:09
Hoe zie ik welke firmware versie ik heb staan?

Bedankt

Never mind, net gevonden...

[ Voor 25% gewijzigd door Stancke op 30-01-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
Weet iemand welke internet settings het juiste is?
Als ik in instellingen de instellingen wizard start dan kan ik kiezen tussen vodafone live! Of vodafone gprs.
Beiden hebben dezelfde instellingen alleen dus een andere naam. Ik gebruik nu al jaren de vodafone gprs instellingen, maar op de site van vodafone staan alleen de vodafone live! Instellingen. Wat ik wel altijd doe ongeacht alles is de proxy, homepage en proxypoort uitzetten.
Ik ben geen noob, snap alleen niet dat beide instellingen hetzelfde zijn met alleen een andere naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
mdbde schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 15:44:
Weet iemand welke internet settings het juiste is?
Als ik in instellingen de instellingen wizard start dan kan ik kiezen tussen vodafone live! Of vodafone gprs.
Beiden hebben dezelfde instellingen alleen dus een andere naam.
Ik gebruik ook de gprs, maar als ze dezelfde settings hebben, maakt het per definitie niets uit natuurlijk... ;-)

(ik zou een mobiele versie van dit forum op zich best waarderen trouwens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:25:
Vraagje:

Nos applicatie getest: via tmobile internet verliepen de video's goed. Via Wlan (Linksys) krijg ik een melding dat afspelen is mislukt.

Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de instellingen van de Real Player - Instellingen - Streaming

Proxy: Proxy gebruiken staat op Nee (kies ik voor JA dan staat er Proxyserveraders GEEN - Proxypoortnummer 1091

Netwerk: Mijn stand. toegangspunt is Linksys - Onlinetijd is onbeperkt - Laagste UDP-poort 6970 - Hoogste UDP-poort 32000

Wat moet ik hier allemaal invoeren?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 23:02

jhu

Ik heb vandaag de E71 gehaald, machtig mooi ding!

Hiervoor had ik een N95 en daar kon je makkelijk schakelen tussen applicaties en zien wat er op de achtergrond draait.

Bij mij doet de Home (toets met het huisje) helemaal niks, waar of wanneer ik hem ook indruk, hij geeft een piepje en er gebeurt helemaal niks. Als ik hem ingedrukt houd om te kijken naar de taskmanager dan geeft hij korte piepjes zolang ik hem indruk.

Iemand enige idee? Het lijkt alsof er geen "bind" meer aan die toets zit?

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
jhu schreef op zondag 01 februari 2009 @ 00:48:
Bij mij doet de Home (toets met het huisje) helemaal niks, waar of wanneer ik hem ook indruk, hij geeft een piepje en er gebeurt helemaal niks. Als ik hem ingedrukt houd om te kijken naar de taskmanager dan geeft hij korte piepjes zolang ik hem indruk.

Iemand enige idee? Het lijkt alsof er geen "bind" meer aan die toets zit?
Dat heb ik ook gehad. Zie mijn eerdere post daarover ;)

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
gertvdijk schreef op zondag 01 februari 2009 @ 02:05:
[...]

Dat heb ik ook gehad. Zie mijn eerdere post daarover ;)
Deze dus: gertvdijk in "Het Nokia E71 Topic - Deel 2" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cadezo: thanks!

Iemand nog ervaring met het syncen met outlook?
Gaat allemaal zonder problemen? Ik zou eigenlijk aannemen van wel, maar door mijn ervaringen met UIQ3 (waarbij ik dat eigenlijk ook zou aannemen) toch maar ff vragen, aangezien t wel van wezenlijk belang is voor mij voor gebruik van mn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:20:

Gaat allemaal zonder problemen? Ik zou eigenlijk aannemen van wel, maar door mijn ervaringen met UIQ3 (waarbij ik dat eigenlijk ook zou aannemen) toch maar ff vragen, aangezien t wel van wezenlijk belang is voor mij voor gebruik van mn telefoon...
Gaat hier vlekkeloos. Agenda-items en contacten althans, met email heb ik geen ervaring, daarvoor gebruik ik een ander programma.

Via Google Sync synchroniseer ik Outlook en de telefoon weer met Google Agenda. Gaat ook goed. Via PC Suite dat ik wel apart moet opstarten voor synchronisatie, dat gaat niet altijd automatisch heb ik gemerkt.

Enige probleem wat ik ervaar is dat alle agenda-items die een dag beslaan, om middernacht mijn telefoon laten piepen. Heb me rotgezocht naar een oplossing maar kan nog altijd niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde

Syncen werkt perfect ook met windows contactpersonen en windows agenda in vista.alles wordt goed weggeschreven en gesynct. Weet niet hoe het kan dat andere mensen op het forum er problemen mee hebben. +31 nummers etc etc worden perfect gesynct. Heb sync in beide richtingen ingesteld en bij conflict heb ik mobiele telefoon gekozen.
met mijn p1i (symbian) uiq heb ik ook geen problemen gehad. Gewoon uiq syncen en dan de e71 aan de pc en weer syncen

[ Voor 7% gewijzigd door mdbde op 02-02-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om navigatie software op je laptop te draaien? En is het dan mogelijk om via bluetooth of kabel het gps signaal van m'n E71 af te tappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:15:
Is het mogelijk om via bluetooth of kabel het gps signaal van m'n E71 af te tappen?
Ja, link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de witte E71 ook sinds een week
hier stond al de nieuwste firmware op zag ik
ik vind het echt een geweldig toestel
en alles werkt eigelijk perfect

alleen heb ik iets raars ineens
ik had een paar fotos gemaakt om de camera uit te testen
en toen ik in mijn afbeeldingen ging kijken, zag je gewoon alle fotos staan
(kleine afbeeldingen) en ineens paar dagen later stond 1 foto ineens met een scheur erdoor heen
dus een soort landschap met scheur erdoorheen, terwijl als ik hem groot open, hij de foto wel gewoon laat zien..
ook bij sommige (paar maar) fotos die van mijn pc naar toestel zijn gezet, laat hij ook met zo'n scheurtje zien
terwijl die ook gewoon te openen zijn
je zou denken dat er een fout of iets in het bestandje zit als je het zo ziet
ook had ik vandaag tijdens internetten via mobiel ook 1x op msn.nl daar waren de msn icoontjes etc ook ineens veranderd in zo landschapfototje met scheur erdoorheen, door opnieuw te laden was het gelukkig weer weg

iemand een idee hoe dit komt?

verder (nog) geen problemen ondervonden of iets, hij werkt erg snel,
had hiervoor 2jaar lang de E70 en qua menu wel beetje hetzelfde (alleen uitgebreider natuurlijk)
maar deze is tig keer sneller met door menu bladeren etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
E71 en Sony Ericsson HBH-DS200

Sinds gisteren heb ik een Bluetooth headsetje van Sony Ericsson. Ik had er al eentje met een kabel (Philips), maar dat kabeltje zat in de praktijk toch best in de weg. Gelukkig kon ik deze headset van SE goedkoop scoren via Marktplaats.
Mijn ervaring: Top! Dit werkt echt stukken prettiger en de kwaliteit van het geluid is prima. Accuverbruik moet nog blijken, maar ik doe er in ieder geval een dag mee. Dagelijks opladen vind ik geen isssue, en voor nood heb ik de bedrade van Philips nog.
Een dingetje is raar: Als ik geen muziek heb spelen op mijn E71 en ik schakel de BT headset aan, dan maakt ie weliswaar verbinding met de E71, maar dan verbreekt ie 'm ook weer snel. Heb ik muziek spelen, dan verbind ie wel prima en houdt ie ook zijn verbinding. Ik kan met deze oplossing leven, maar toch is het vreemd.

Vraag: Heeft iemand soortgelijke ervaringen met deze BT headset of met andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
ZeilDude schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:34:
Vraag: Heeft iemand soortgelijke ervaringen met deze BT headset of met andere?
Precies dezelfde ervaring had ik met mijn Nokia BH-503 en de E71. Met de 200.x firmware is dat euvel verholpen.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kun je ook het volume regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik al jaren Windows Mobile maar heb sinds kort de Nokia E71.
Het is wennen om van Windows Mobile over te gaan naar Symbian. Wat me nog het meest verbaasd is dat het synchroniseren niet zo goed werkt als bij WM!

Op mijn PocketPC en in Outlook ben ik gewend om projecten d.m.v. afspraken en taken onder te brengen in verschillende categorieën. Hier doet Nokia of Symbian dus niets mee. Naar het schijnt wordt de categorie informatie wel degelijk overgenomen in de database tijdens het synchroniseren maar daar blijft het bij.
Ook oplossingen zoals AquaSync helpen niet bij mij.

De E71 is dus verder een prima toestel maar dit is dus wel een van de redenen die me toch weer richting WM sturen.

Wat ik verder nog jammer vind is dat je het nummer niet kunt achterhalen van iemand die jou gebeld heeft. Dit geldt dus voor mensen die meerdere telefoonnummers onder hun naam hebben staan. De enige oplossing is de persoon te bellen en direct op te hangen zodat je het nummer kunt zien bij het bellen van de desbetreffende persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
gertvdijk schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:48:
[...]

Precies dezelfde ervaring had ik met mijn Nokia BH-503 en de E71. Met de 200.x firmware is dat euvel verholpen.
Ik heb firmwareversie 200.21.118 (27-11-2008). Dat is de meest actuele.
Gutteguttegut schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:01:
[...]
Kun je ook het volume regelen?
Ja, door het play/stop-knopje ingedrukt te houden kun je het volume regelen. Al past ie dan op een andere manier het volume aan dan wanneer je het in de telefoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:33:
[...]

Gebruik al jaren Windows Mobile maar heb sinds kort de Nokia E71.
Het is wennen om van Windows Mobile over te gaan naar Symbian. Wat me nog het meest verbaasd is dat het synchroniseren niet zo goed werkt als bij WM!

Op mijn PocketPC en in Outlook ben ik gewend om projecten d.m.v. afspraken en taken onder te brengen in verschillende categorieën. Hier doet Nokia of Symbian dus niets mee. Naar het schijnt wordt de categorie informatie wel degelijk overgenomen in de database tijdens het synchroniseren maar daar blijft het bij.
Ook oplossingen zoals AquaSync helpen niet bij mij.

De E71 is dus verder een prima toestel maar dit is dus wel een van de redenen die me toch weer richting WM sturen.

Wat ik verder nog jammer vind is dat je het nummer niet kunt achterhalen van iemand die jou gebeld heeft. Dit geldt dus voor mensen die meerdere telefoonnummers onder hun naam hebben staan. De enige oplossing is de persoon te bellen en direct op te hangen zodat je het nummer kunt zien bij het bellen van de desbetreffende persoon.
Dat zijn ook zo'n beetje mijn ervaringen na 3 weken met de E71 gewerkt te hebben.
Verder een heerlijk toestel, maar een aantal functionaliteiten werken gewoon niet zoals ik gewend was onder WM.
Echt van die kleine priegel dingen zoals jij hierboven noemt, of bijv. het aanpassen van de " snooze-interval", het stom doorblijven piepen van een agenda item, etc.

Naar mijn bescheiden mening een kleinigheid om aan te passen, maar blijkbaar is het nogal ingewikkeld :?

Verder voor 95% tevreden hoor 8)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Is het mogelijk op de E71 om een ad-hoc WLAN verbinding te maken met een PC met daarin alleen een PCI WiFi kaart? Het is me gelukt met een iPod Touch (2G) en ik heb net de E71 ontvangen, dus voordat ik allemaal research verricht en er na talloze uren achter kom dat het niet kan vraag ik het aan jullie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:23:
ook bij sommige (paar maar) fotos die van mijn pc naar toestel zijn gezet, laat hij ook met zo'n scheurtje zien
terwijl die ook gewoon te openen zijn
je zou denken dat er een fout of iets in het bestandje zit als je het zo ziet
ook had ik vandaag tijdens internetten via mobiel ook 1x op msn.nl daar waren de msn icoontjes etc ook ineens veranderd in zo landschapfototje met scheur erdoorheen, door opnieuw te laden was het gelukkig weer weg

iemand een idee hoe dit komt?
Dit kun je oplossen door met een filebrowser naar de map te gaan waar de foto's die dit hebben te gaan en daaruit de map met een bestandsnaam als "_PAlbTN" weg te gooien. Hierin zet de telefoon de thumbnails (de kleine voorbeeldplaatjes) en als je die weggooit, maakt hij ze opnieuw aan.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Hoe veel data zou de fair use policy van vodafone en andere netwerken tegenwoordig toelaten?

'Vroeger' was dat 50mb
Maar nu de browsers meer data verbruiken en er ook zo iets bestaat als internet radio waar je in een uur zo'n 100 mb mee verstookt zou dat wel eens hoger zijn?

Ik heb volgens mij ergens gelezen dat je nu 10x het gemiddelde verbruik mag hebben per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
tegenwoordig is het gem. 300 mb. theoretisch is de fup dus 3 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
philippevk schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:52:
tegenwoordig is het gem. 300 mb. theoretisch is de fup dus 3 gb
Volgens mij is het juist gemiddeld 30mb en de FUP dus 300 mb, als je de anders topics een beetje doorleest over mobiel internet dan blijkt dat mensen meestal zo rond de 250-300 mb een sms'je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Blaim schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:05:
Is het mogelijk op de E71 om een ad-hoc WLAN verbinding te maken met een PC met daarin alleen een PCI WiFi kaart? Het is me gelukt met een iPod Touch (2G) en ik heb net de E71 ontvangen, dus voordat ik allemaal research verricht en er na talloze uren achter kom dat het niet kan vraag ik het aan jullie. :)
Begrijp ik het goed dat je de E71 als hotspot voor de PC wilt gebruiken ? Dat gaat heel gemakkelijk met http://www.joikuspot.com/home.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Beetje geeky, maar misschien voor sommigen wel handig. Je kunt je Nokia verbinden met een bleutooth toetsenbord voor het maken van aantekeningen. Zie http://thenokiablog.com/2...d-a-students-best-friend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Heb sinds zaterdag ook een E71, daarvoor een iPhone (de oude).
E71 bevalt perfect, uiteraard kan ie niet tippen aan de mediafunctionaliteit van de iPhone maargoed, dat maakt niet veel uit.

De eerste die ik had had een dode pixel, heb hem gister omgeruild in de winkel en kreeg een nieuwe mee. De oude wordt gerepareerd door Nokia, opnieuw verpakt en ligt over een tijdje weer in de winkel! Hmmm..

Waar ik me aan stoor is dat als ik de MP3 speler opstart, er constant een soort ruis aanwezig is, vooral hoorbaar bij een laag volume. Koptelefoon aangesloten op de 2.5mm uitgang. Hebben jullie dit ook? Met de radio heb ik er geen last van (terwijl ik het daar eerder zou verwachten!)

Wat ik dus eigenlijk wil weten is of dit op te lossen is door dmv bluetooth te gaan luisteren (kost weer extra geld..) of een andere mediaplayer wellicht? Kost ook wat extra, maar als die beter is (albumart etc?) dan is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
Cadezo schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:58:
[...]

Volgens mij is het juist gemiddeld 30mb en de FUP dus 300 mb, als je de anders topics een beetje doorleest over mobiel internet dan blijkt dat mensen meestal zo rond de 250-300 mb een sms'je krijgen.
Dat was indedaad vroeger zo. Heb dit vorige week gevraagd in een vodafone winkel. Zij vertelden mij (heb het twee keer duidelijk gevraagd over gem en dit 10x voor fup) dat het gem 300 mb is.
Ik weet natuurlijk niet zeker of er de waarheid gesproken is.
Zelf zit al al maanden tussen de 500mb en 1.5 gig, nog nooit een sms ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:23:
[...]

Heb dit vorige week gevraagd in een vodafone winkel. Zij vertelden mij (heb het twee keer duidelijk gevraagd over gem en dit 10x voor fup) dat het gem 300 mb is...
Als je het zeker wilt weten moet je bellen met de klantenservice. Het zal bij Vodafoon net zo zijn als bij T-mobile dat de 'winkels' franchisenemers zijn. Dat wil zeggen het stuk voor stuk zelfstandig ondernemers zijn die hun eigen broek moeten ophouden. Ze moeten zelf voldoende omzet maken om open te kunnen blijven en hun boterham te kunnen verdienen. Elk antwoord kan dus enigzins gekleurd zijn.

Dat heb ik zelf ervaren bij het verlengen van mijn abbo. Via de website/klantenservice krijg ik de eerste 2 jaar 5 euro korting per maand op mijn belbundel kosten plus dat ik voor mijn internetbundel de eerste 2 jaar 5 euro betaal in plaats van 10 euro. In de winkel konden ze enkel voor de eerste 2 of 3 maanden 5 euro korting geven op mijn internetbundel. Scheelt nogal... |:(

Edit:
Maar voor je dat er uitgesleept hebt ben je even verder. 'Nee hoor, u krijgt bij ons dezelfde voorwaarden als op de internetsite' Yeah, right!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
philippevk schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:23:
[...]

Dat was indedaad vroeger zo. Heb dit vorige week gevraagd in een vodafone winkel. Zij vertelden mij (heb het twee keer duidelijk gevraagd over gem en dit 10x voor fup) dat het gem 300 mb is.
Ik weet natuurlijk niet zeker of er de waarheid gesproken is.
Zelf zit al al maanden tussen de 500mb en 1.5 gig, nog nooit een sms ontvangen.
Exact een jaar geleden zat ik zonder internet thuis, maar wel met 3G UMTS van Vodafone. Ik heb 3 maanden lang een brief gehad (downloadde tussen de 5 en 20 GB, gemiddeld zo'n 8 denk ik) gedurende die tijd. Niet afgesloten geweest, en toen ik rond de 1,5 GB zat had ik nergens problemen mee! Gewoon downloaden wat je wilt, als je een brief krijgt minderen, of bellen hoeveel je dan wél kan downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet misschien iemand hoe de trilfunctie weer geactiveerd kan worden bij de E71.
Hij hield er bij mij ineens mee op, zonder dat er wat met het toestel is gedaan.

Heb ook al gekeken naar nieuwe software... maar niets kunnen vinden..

zijn er toevallig meer mensen met dit probleem?? of weet iemand een oplossing.>

Hoor het graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:59:
Weet misschien iemand hoe de trilfunctie weer geactiveerd kan worden bij de E71.
Hij hield er bij mij ineens mee op, zonder dat er wat met het toestel is gedaan.

Heb ook al gekeken naar nieuwe software... maar niets kunnen vinden..

zijn er toevallig meer mensen met dit probleem?? of weet iemand een oplossing.>

Hoor het graag!!
Heb de E71 sinds een goeie week. Hij bevalt me prima, maar ook met de trilfunctie had ik problemen. In mijn profiel stil (het bestaande profiel stil), had ik de trilfunctie geactiveerd. Toen viel me ook op als hij stil stond, dat er de ene keer getrild werd en de andere keer dan weer niet. Heb gewoon een nieuw profiel met de juiste settings aangemaakt (profiel stilletjes), en sindsdien blijft hij trillen. Ik begreep er ook geen snars van maar sinds een 3-tal dagen heb ik er geen problemen meer mee ondervonden.
Uiteraard blijf ik het in de gaten houden. Dus maak een nieuw profiel aan met een andere naam, dat geef ik als boodschap.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ex-WM gebruiker blijft het wel wennen aan Symbian. Wil ik een reeks afspraken verwijderen en kies ik voor 'verwijder alle items', haalt het ding m'n hele agenda leeg, en niet alleen maar de reeks die ik voor ogen had. Op zo'n moment ben ik wel erg gelukkig met Nokia PC Suite die alle 1541 gewiste afspraken (ja, ook verleden) weer terugplaatste.

Voor de rest geen kwaad woord over Symbian, het werkt veel beter dan Windows Mobile. Vastlopers? Wat waren dat ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twee dingetjes:

1: heb monteel een nokia ck 7w en een auto radio gekoppeld via att/ mute. Als ik mijn garmin mobile xt draai dempt automatisch de radio als er een aanwijzing volgt over de carkit box.
Geweldige combi. :*)

2: ik wil graag een modus koppelen aan mijn profiel.
Als ik instap word automatisch de carkit gekoppeld en profiel carkit geactiveerd. Nu zou het handig zijn als ook de modus mee veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allegames
  • Laatst online: 13-07-2018
Sinds een tijdje ook de gelukkige bezitter van de E71, met veel pret, alleen:
Eerst vond 'ie in het startscherm typend ook gewoon namen uit het telefoonboek (dus en paar letters typen resulteerde in overeenkomende namen uit m'n contactlijst).
Sinds een paar dagen doet 'ie dat opeens niet meer.

Wat ik geprobeerd heb:
-uit-/aanzetten
-autom. woordvoospelling aan/uit
-dmv ctrl en het knopje ernaast cijfers/hoofdletters typen
-aantal suggesties voor autom aanvullen verhogen/verlagen
-geheugenkaart eruit/erin

Sinds een aantal weken heb ik ook niets nieuws meer geinstalleerd op de Nokia of andere vreemdsoortige fratsen uitgehaald.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
allegames schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:13:
Sinds een tijdje ook de gelukkige bezitter van de E71, met veel pret, alleen:
Eerst vond 'ie in het startscherm typend ook gewoon namen uit het telefoonboek (dus en paar letters typen resulteerde in overeenkomende namen uit m'n contactlijst).
Sinds een paar dagen doet 'ie dat opeens niet meer.

Wat ik geprobeerd heb:
-uit-/aanzetten
-autom. woordvoospelling aan/uit
-dmv ctrl en het knopje ernaast cijfers/hoofdletters typen
-aantal suggesties voor autom aanvullen verhogen/verlagen
-geheugenkaart eruit/erin

Sinds een aantal weken heb ik ook niets nieuws meer geinstalleerd op de Nokia of andere vreemdsoortige fratsen uitgehaald.

Wie kan mij helpen?
Allegames,
zodra je een letter/cijfer vanuit het beginscherm intypt verschijnt linksonder in je scherm 'opties'.
Klik hierop en ga naar 'Contacten zoeken aan'.
Selecteer deze en het zou weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijk48
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik wil McGuider installeren op m'n E71. Van de leverancier ontving ik een 4Gb microSDkaart waarvan ik de inhoud op m'n 8Gb microSDkaart kopieerde. Voordat ik McGuider kocht had ik per mail bij de leverancier geïnformeerd of dat mogelijk was. Ja dat was mogelijk. Na installatie zou ik dan een activeringscode bij de leverancier moeten opvragen. Vanaf m'n 8Gbkaart heb ik dus McGuider geïnstalleerd in het geheugen van de telefoon. Het installatieproces verliep probleemloos en in het menu INSTALLATIE staat het logo van McGuider. Als ik dit activeer krijg ik de melding LOW DISK SPACE. In het telefoongeheugen heb ik 89Mb vrij. Op de geheugenkaart heb ik 3741Mb vrij. Tijdens het kopieerproces, het installatieproces, het activeringsproces werd geen productcode gevraagd en werd geen activeringscode gevraagd. Tijdens telefonisch contact met de leverancier werd geadviseerd de 8Gbkaart te verwijderen, de telefoon uit en aan te zetten en de kaart terug plaatsen. Als dat niet zou helpen moest ik het programma de-installeren en opnieuw installeren. Zo gezegd zo gedaan. Dit geeft echter geen gewenst resultaat. Iemand een advies, tip, oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:25
Dijk48 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:30:
Ik wil McGuider installeren op m'n E71. Van de leverancier ontving ik een 4Gb microSDkaart waarvan ik de inhoud op m'n 8Gb microSDkaart kopieerde. Voordat ik McGuider kocht had ik per mail bij de leverancier geïnformeerd of dat mogelijk was. Ja dat was mogelijk. Na installatie zou ik dan een activeringscode bij de leverancier moeten opvragen. Vanaf m'n 8Gbkaart heb ik dus McGuider geïnstalleerd in het geheugen van de telefoon. Het installatieproces verliep probleemloos en in het menu INSTALLATIE staat het logo van McGuider. Als ik dit activeer krijg ik de melding LOW DISK SPACE. In het telefoongeheugen heb ik 89Mb vrij. Op de geheugenkaart heb ik 3741Mb vrij. Tijdens het kopieerproces, het installatieproces, het activeringsproces werd geen productcode gevraagd en werd geen activeringscode gevraagd. Tijdens telefonisch contact met de leverancier werd geadviseerd de 8Gbkaart te verwijderen, de telefoon uit en aan te zetten en de kaart terug plaatsen. Als dat niet zou helpen moest ik het programma de-installeren en opnieuw installeren. Zo gezegd zo gedaan. Dit geeft echter geen gewenst resultaat. Iemand een advies, tip, oplossing?
Misschien staan er op de 4GB kaart verborgen bestanden die niet meegekopieerd zijn naar de 8 GB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de firmware update kan ik Smartconnect by Birdstep niet meer downloaden uit het Download menuutje. andere progjes lukt wel gewoon. iemand hetzelfde probleem?

kan je trouwens in de telefoon zelf ergens instellen dat de telefoon gewoon altijd verbinding mag maken met internet (vodafone live in mijn geval) en/of wifi zonder dat je daar steeds voor moet akkoorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Goed,

Ik maak dus gebruik van de geïntegreerde GPS-ontvanger van de E71 maar soms heb ik het gevoel dat dit niet werkt.

Bij de programma's die ik gebruik (Sportstracker, Nokia GPS, TempesGT) lijkt het alsof het uren duurt eer hij een satelliet vindt en (meestal) vindt hij niets.

Wat moet ik doen vooraleer dat werkt? Zijn er bepaalde handelingen die ik moet doen?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Stancke schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:07:
Goed,

Ik maak dus gebruik van de geïntegreerde GPS-ontvanger van de E71 maar soms heb ik het gevoel dat dit niet werkt.

Bij de programma's die ik gebruik (Sportstracker, Nokia GPS, TempesGT) lijkt het alsof het uren duurt eer hij een satelliet vindt en (meestal) vindt hij niets.

Wat moet ik doen vooraleer dat werkt? Zijn er bepaalde handelingen die ik moet doen?

Thx
In dit topic is al regelmatig aangegeven dat je een aantal dingen kunt doen:
  1. A-GPS aanzetten
  2. Het GPS tooltje op de nokia starten voordat je de navigatie software start. Menu>GPS>GPS ggvns positie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Nokia heeft nu ook een nieuw programma voor de E71
Beautiful Connections Mobile Application Video Demo: Putting Life on Your Text Messages
En hier
Niet echt wat nuttigs maar wel geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijk48 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:30:
Je moet niet de map McGuider op je SDkaart zetten maar de mappen Drive, Maps etc etc... (Dus de inhoud van de map McGuider) Dan werkt het wel!.

Eerst de kaart formateren en dan bovenstaande toepassen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij had je niet naar het telefoongeheugen moeten installeren maar naar de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:45:
Volgens mij had je niet naar het telefoongeheugen moeten installeren maar naar de geheugenkaart.
Maakt niet uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

Apoca

Array Technology Industry

Ben nog steeds aan het denken of ik een BB haal of een E71. Al een berg reviews gelezen maar kom der niet uit, iemand die ervaring heeft met beide toestellen?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Apoca schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:27:
Ben nog steeds aan het denken of ik een BB haal of een E71. Al een berg reviews gelezen maar kom der niet uit, iemand die ervaring heeft met beide toestellen?
Heb ook nog zitten twijfelen tussen een BB en een E71 maar voor de batterijduur alleen al: E71 ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allegames
  • Laatst online: 13-07-2018
@heutsm:
Allegames,
zodra je een letter/cijfer vanuit het beginscherm intypt verschijnt linksonder in je scherm 'opties'.
Klik hierop en ga naar 'Contacten zoeken aan'.
Selecteer deze en het zou weer moeten werken.
Bedankt, het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Het blijft grappig die opmerkingen van veel mensen als ze me met m'n E71 zien:
Wow! Heb je een Nokia Blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Grolsch schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:39:
[...]

In dit topic is al regelmatig aangegeven dat je een aantal dingen kunt doen:
  1. A-GPS aanzetten
  2. Het GPS tooltje op de nokia starten voordat je de navigatie software start. Menu>GPS>GPS ggvns positie
Wanneer ik A-GPS aanzet dan maakt hij een 3G connectie en daarvoor moet ik betalen en is geen optie (die abbo's liggen anders in Belgie)

Wanneer ik via "Menu>GPS>GPS ggvns positie" ga, dan krijg ik bij alle onderdelen "wachten op GPS" en daar blijft het ook bij.

Vergis ik mij nu zo hard? Ik dacht dat het via geïntegreerde GPS mogelijk was om zonder extra kosten (abbo/programmas/hardware) een "echte" GPS te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Gewoon rustig op een fix wachten. :) Zie je wel satellieten in de satellietstatus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
gertvdijk schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:51:
Gewoon rustig op een fix wachten. :) Zie je wel satellieten in de satellietstatus?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Vreemd. Ik moet wel zeggen dat ik met de 200.x firmware opmerkelijk sneller een fix heb die ook veel nauwkeuriger is. Voorheen kon ik binnen helemaal geen fix krijgen en nu een matige. Het is echter nog lang niet het niveau van mijn drie jaar oude SiRF Star III Bluetooth GPS.

[ Voor 20% gewijzigd door gertvdijk op 05-02-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Z-Dragon schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 14:07:
[...]
Zoek het topic even door op mijn gebruikersnaam. Ik heb hetzelfde gehad; helaas is het niet best afgelopen.
ik heb hem weer terug in 1 week tijd. goed van de KPN. alleen jammer dat de software nu nog steeds oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook de E71.

Heb er mee gespeeld en naast een aantal positieve punten (die al vaak in reviews genoemd staan), ook een paar minpunten:

GPS
Bij de eerste keer boot had ik met Nokia maps binnen 10sec een fix, dat was binnenshuis. Ik was best onder de indruk. Vandaag kreeg ik geen fix meer via zowel Nokia maps als de GPS tool....a-gps aan/uit maakte niks uit.

Ik was behoorlijk gefrustreerd omdat ik van die mooie verhalen las van <20sec fixes...dus heb ik een hard reset gedaan. Ik kreeg met de GPS tool de eerste keer een snelle fix.....Nokia maps kreeg ik helemaal geen fix meer. gaf het maar op. toen Google maps erop gegooid en hup supersnelle fix (met agps aan dan). Zonder a-gps duurt het een stuk langer 3-15 minuten....niet echt bruikbaar in het buitenland dus waar je moet dokken voor elke bit data.

Ik had trouwens google maps al geprobeerd voorafgaand aan hard reset...maar dat werkte niet, geen fix. Beetje jammer dat je blijkbaar een hard reset moet doen (en alles kwijtbent) om iets te fixen wat gewoon stabiel moet blijven werken.

[iemand die wel zonder agps een snelle fix krijgt? hoe werkt met mcguider zonder/met agps?]

Batterij
Heb het idee dat hij sneller leegaat dan zou moeten. Heb em op 2G staan, maar na 1,5 dag (nu) geeft hij nog maar 2 vd 7 streepjes aan. Ik heb natuurlijk wel zitten spelen, maar niet de hele dag zitten browsen ed. korte testjes eigenlijk alleen. Ik dacht dat hij onder "heavy use" 3 dagen meegaat. Wat ik deed viel naar mijn idee niet onder heavy (heavy= push, aantal x per dag bellen, sms, browsen, mailen radio ed)....dus tja....moet het nog zien. Ik verwacht dat hij onder normaal 2g gebruik (licht) toch zeker 4/5 dagen meegaat ? hij moet nog miss een paar cycles hebben ? either way, tot nu toe lijkt het niet veel meer dan mijn 6120.

[ik heb met de nokia energy tool getest, verbruikt lijkt in orde...tussen de 0.01-0.05 w in standby.miss batterij defect?]

ontvangst
Hij heeft 2g goed ontvangst (KPN), maar 3g is echt ruk. mijn 6120 geeft 80% signaal aan en houdt die ook vast. de E71 daarentegen geeft maximaal 20%, waarbij hij ook vaak wegvalt naar 1-0...dus kun je niet eens browsen zonder haperingen en foutmeldingen. :( erg ruk. had toch verwacht dat hij wel wat beter zou kunnen, gezien alle mooie verhalen.

geluidsvolume
Het geluid van radio/muziek/ringtone kan keihard....maar het volume van bellen door handset en handsfree valt tegen. Mijn 6120 verslaat de E71 met gemak...komt hard door, ook als iemand zacht praat aan de andere kant. Ik kreeg ook de opmerking dat men mij niet zo goed kon verstaan, terwijl ik bijna met mn hoofd bovenhing? Ik verwacht dat hij gewoon op tafel kan liggen en zn werk doet. Blijkbaar is dat teveel gevraagd. De 6300 had bij mij hetzelfde....de 6120 kan ik zelfs mee autorijden zonder dat de andere kant klaagt over bijgeluiden en/of verstaanbaarheid.

Iemand misschien tips/truuks? Ik wil graag van dit toestel houden, zoals de vele reviews je doen geloven...maar dit zijn toch echt een paar pijnpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
@toolman2k: als je het mij vraagt, is jouw toestel gewoon niet in orde :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:47:
Batterij
Heb het idee dat hij sneller leegaat dan zou moeten. Heb em op 2G staan, maar na 1,5 dag (nu) geeft hij nog maar 2 vd 7 streepjes aan. Ik heb natuurlijk wel zitten spelen, maar niet de hele dag zitten browsen ed. korte testjes eigenlijk alleen. Ik dacht dat hij onder "heavy use" 3 dagen meegaat. Wat ik deed viel naar mijn idee niet onder heavy (heavy= push, aantal x per dag bellen, sms, browsen, mailen radio ed)....dus tja....moet het nog zien. Ik verwacht dat hij onder normaal 2g gebruik (licht) toch zeker 4/5 dagen meegaat ? hij moet nog miss een paar cycles hebben ? either way, tot nu toe lijkt het niet veel meer dan mijn 6120.
Inderdaad. Hij moet nog even een paar cycles hebben. :)
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:47:
ontvangst
Hij heeft 2g goed ontvangst (KPN), maar 3g is echt ruk. mijn 6120 geeft 80% signaal aan en houdt die ook vast. de E71 daarentegen geeft maximaal 20%, waarbij hij ook vaak wegvalt naar 1-0...dus kun je niet eens browsen zonder haperingen en foutmeldingen. :( erg ruk. had toch verwacht dat hij wel wat beter zou kunnen, gezien alle mooie verhalen.
Laat me raden: je hebt hem in je handen op het moment dat je 3G verbindingssterkte inzakt? De antenne zit onderop het toestel, wat dus zorgt voor sterk verminderde ontvangstgevoeligheid als je daar je hand hebt. Leg hem eens op tafel en kijk dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
gertvdijk schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:02:
Vreemd. Ik moet wel zeggen dat ik met de 200.x firmware opmerkelijk sneller een fix heb die ook veel nauwkeuriger is. Voorheen kon ik binnen helemaal geen fix krijgen en nu een matige. Het is echter nog lang niet het niveau van mijn drie jaar oude SiRF Star III Bluetooth GPS.
Geen idee, maar het is en blijft dikke ****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:17:
[...]

Inderdaad. Hij moet nog even een paar cycles hebben. :)

ok, ik wacht nog even af...

[...]

Laat me raden: je hebt hem in je handen op het moment dat je 3G verbindingssterkte inzakt? De antenne zit onderop het toestel, wat dus zorgt voor sterk verminderde ontvangstgevoeligheid als je daar je hand hebt. Leg hem eens op tafel en kijk dan nog eens.
klopt.

2g: op tafel: 100%, in handen houden wordt het minder, viel zelfs helemaal weg een keer....na anders vasthouden of op tafel leggen weer ok.

3g: op tafel: 0% signaal, in hand 0 tm2 streepjes, in hand ondersteboven dus onderkant vrij en in de lucht: 4 streepjes!

ik wordt hier best verdrietig van ;( wat heb je nou aan een telefoon die je niet kunt vasthouden of ondersteboven moet houden ?! zucht....hebben die engineers zitten slapen ofzo?

update22u: heb net getest met tmob sim(oud BEN ding, geen 3g ondersteuning): 2g signaal 100% keihard, ook in de posities die ik eerder heb geprobeerd...(normaal vasthouden voor typen en houding voor bellen aan oor). alleen als ik met beide handen de onderkant insluit, dan zakt hij weg naar 2 streepjes.

dit lijkt me dus in orde. wel raar want met kpn lijkt het stuk instabieler, terwijl ik op mijn 6120 supersignaal heb. het lijkt me dus zowiezo een kwestie van mindere receptie.....maar hangt af van combinatie met welk netwerk ? weird....ik ga nog wat meer testen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:36:
ik wordt hier best verdrietig van ;( wat heb je nou aan een telefoon die je niet kunt vasthouden of ondersteboven moet houden ?! zucht....hebben die engineers zitten slapen ofzo?
Dat issue is al vaker langsgekomen in het topic. Ik heb er zelf geen problemen mee, aangezien ik mijn handen nooit onderop het toestel heb. Met bellen heb ik hem aan de zijkanten en bij de camera vast en met ander gebruik pak ik hem halverwege vast. Op zich vind ik het juist een goede keuze om de antenne onderop te zetten, want zo heb je met bellen beter ontvangst! (Denk aan alle absorptie van de radiosignalen in je hoofd en vingers!) Normaal gesproken heb je dat met een gewoon toestel niet door, want als je je telefoon aan het oor hebt zie je de streepjes op het scherm niet.
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:36:
update22u: heb net getest met tmob sim(oud BEN ding, geen 3g ondersteuning): 2g signaal 100% keihard, ook in de posities die ik eerder heb geprobeerd...(normaal vasthouden voor typen en houding voor bellen aan oor). alleen als ik met beide handen de onderkant insluit, dan zakt hij weg naar 2 streepjes.
Heb je toch wel heel dichtbij een T-mobile mast staan. ;) Het kan van veel factoren afhangen met welke mast hij associate. Het hoeft niet altijd die te zijn met het sterkste signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 00:34:
[...]

Dat issue is al vaker langsgekomen in het topic. Ik heb er zelf geen problemen mee, aangezien ik mijn handen nooit onderop het toestel heb. Met bellen heb ik hem aan de zijkanten en bij de camera vast en met ander gebruik pak ik hem halverwege vast. Op zich vind ik het juist een goede keuze om de antenne onderop te zetten, want zo heb je met bellen beter ontvangst! (Denk aan alle absorptie van de radiosignalen in je hoofd en vingers!) Normaal gesproken heb je dat met een gewoon toestel niet door, want als je je telefoon aan het oor hebt zie je de streepjes op het scherm niet.

[...]

Heb je toch wel heel dichtbij een T-mobile mast staan. ;) Het kan van veel factoren afhangen met welke mast hij associate. Het hoeft niet altijd die te zijn met het sterkste signaal.
update2: nouw na een nachtje te laten rusten zit hij nu in de lader..oftewel in totaal bijna 2 dagen kunne gebruiken....dat gaat hopelijk beter worden. maar goed ik zat dan ook wel erg veel te spelen, tig keer google maps aan/uit, wifi aan/uit, scannen, tools installeren, rebooten, hard reset.....dus tja ik moet hem nog een kans geven: eens kijken wat ie kan als ik em vollaad en dan "normaal" gebruik (als dat lukt..je hebt immers niet voor niks een gsm met zoveel opties ;) ).

ik zit nu op zolder...en mijn 6120 knalde door de roof met signaal (KPN 2g/3g). ik dacht laat toch eens kijken hoe het vanaf hier gaat in de E71. en wat blijkt: het signaal is op 3g 100% en blijft ook 100% in mijn handen!. alleen insluiten met beide handen zorgt voor een drop naar 50%, maar dat is logisch. zonet beneden was het toch echt huilen zonder pet op.

dus tja...wat kan ik er van zeggen....het lijkt erop dat hij niet een echt issue heeft met ontvangst, tenzij je dus op een plek zit waar het signaal zwakker is...dan kan hij dat niet goed genoeg versterken,wellicht door het materiaal (metaal) ? macbook's alu zijn ook minder gevoelig dan de plastic versies. dus tja omdat nou een keiharde fout te noemen....je krijgt er weer wel degelijkheid voor terug. mijn 6120 plastic ding heeft er geen problemen mee....maar die voelt dan ook wel weer een stuk goedkoper aan ;)

tot zover....ik ga komende dagen verder testen en drop wel een bericht als ik weer iets spannends merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Voor enkele collega's ben ik bezig geweest om hun data van hun "oude" HTC S730 over te zetten naar hun nieuwe Nokia E71. Echter, ik kan met bijv. Jeyo Mobile Companion versie 2.1 wel een backup maken (in XML-formaat) van hun SMS-verkeer, echter het programma herkent vervolgens de Nokia e71 niet als ik het aansluit.

Wie weet hoe ik eenvoudig die smsjes terug kan zetten op de Nokia e71 (dus vanaf de HTC S730)? Of kan dat met de Nokia pc suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijk48
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb geprobeerd zowel met installatie op geheugenkaart als met installatie in telefoongeheugen. Wekt beide niet. Installatie met orginele 4Gb-kaart werkt, 8Gb-kaart niet. Servicedesk van TeleAtlas kan het probleem niet oplossen en legt het voor aan de technische afdeling. Nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dijk48 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:27:
[...]Ik heb geprobeerd zowel met installatie op geheugenkaart als met installatie in telefoongeheugen. Wekt beide niet. Installatie met orginele 4Gb-kaart werkt, 8Gb-kaart niet. Servicedesk van TeleAtlas kan het probleem niet oplossen en legt het voor aan de technische afdeling. Nog geen reactie gehad.
En als je het installeerd met de 4GB en dan de data (ook hidden files) kopieert naar de 8GB?
Dat werkte bij mij wel goed, ik moest alleen een nieuwe activatie code invoeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 06-02-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

Apoca

Array Technology Industry

Bij de pdashop hebben ze de Nokia E71 Black Steel reeds opgenomen in de shop.

Ik ben benieuwd wanneer die echt leverbaar is, dan ga ik der gewoon 1tje bestellen :P

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
gertvdijk schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:48:
[...]

Ik heb de nieuwste firmware, maar toch het probleem. Ben niet de enige, kwam dit draadje tegen: NOKIA e71 problem connecting with BH-202 bluetooth headset. Daar komt iemand met een oplossing, die werkt... maar wel erg omslachtig is.

Iemand andere ideeën/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds 1 week een E71 van KPN. helaas krijg ik mijn camera niet aan de praat. Als ik die opstart dan geeft ie de melding: "functie wordt niet ondersteund". weet jij wat ik moet doen?

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:34:
hallo fongwan,
ik heb sinds 1 week een E71 van KPN. helaas krijg ik mijn camera niet aan de praat. Als ik die opstart dan geeft ie de melding: "functie wordt niet ondersteund". weet jij wat ik moet doen?
[...]
In ieder geval niet de hele startpost citeren zonder duidelijke reden. Daarnaast kun je FongWan ook een DM sturen.

Wat betreft de vraag: je kunt het beste even je toestel een harde reset geven. Als het probleem dan nog aanwezig is zou een bezoekje aan een NSP de volgende stap moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

gertvdijk schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:37:
Het blijft grappig die opmerkingen van veel mensen als ze me met m'n E71 zien:

[...]
Ja ik hoor ook altijd zo een dingen als ik aan het e-mailen ben of iet dergelijks, Wow! Is dat een speciale Black Berry ofzo??

Wat vinden mensen zo speciaal aan die BB vraag ik me af?

Me E71 houd het goed vol qua batterij, kan heel veel doen op een dag en dan is hij nog goed vol, daarom alleen al blijf ik bij Nokia, een (goede) batterij duur is voor mij echt een must.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:22
Hmm.....het blijft een geweldig toestel, maar na een paar maandjes gebruik begin ik me toch behoorlijk te irriteren aan de hoeveelheid stof die zich onder het display verzamelt. En dat terwijl ik de telefoon altijd in het bijgeleverde hoesje in mijn jaszak stop of ergens neerleg...hij zit nooit in m'n broekzak.

Het stof lijkt binnen te komen via de volumetoetsen op de zijkant. Tenminste...aan die kant zit het meeste stof. Kan ik daar qua garantie nog iets mee of vraag ik nu iets heel geks? Zelf openschroeven zie ik (ook gezien garantie) nog even niet zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
Apoca schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:55:
Bij de pdashop hebben ze de Nokia E71 Black Steel reeds opgenomen in de shop.

Ik ben benieuwd wanneer die echt leverbaar is, dan ga ik der gewoon 1tje bestellen :P
Sterker nog, ik hem net in huis.
Gisteren is ie uitgeleverd door Nokia.

Toestel bevalt perfect tot nu toe.
Je merkt direct dat ie nog sneller is dan de E51, hij reageert direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een 2-tal weken de E71. Prachtig toestel maar ik worstel met het gebruik van handsfree.
De adapter die ik er bij kocht is de volgende: http://www.pdashop.be/pro...ree-carkit-nokia-e71.html .
Ik heb hem uitgeprobeerd maar vraag me niet hoe het werkt? In de handleiding van Nokia vind ik er niets van terug en ook op de website van de fabrikant van de houder vind ik geen informatie.

Er zit links een switch voor laden/niet laden, je kan een koptelefoon op de lader aansluiten, er zit een usb-connectie op de lader, er is rechts een volumeknop, en bovenaan de luidspreker zit een knopje met een telefoonhoorn op, er loopt ook kabeltje met plug van de carkit die ingeplugd moet worden in de e71 als koptelefoon.

Er belt mij iemand op, de luidspreker van de telefoon van nokia gaat luid, maar de carkit doet niets.
Ik probeer het opnieuw en duw nu op de knop met de telefoonhoorn op en hou hem ingedrukt. Resultaat is ook noppes.

Zijn er mensen met ongeveer dezelfde carkit of andere mensen die me kunnen uitleggen hoe ik de nokia én de carkit moet gebruiken. Jammer dat er 1) geen handleiding bij de carkit zit en 2) dat er in de nokia-handleiding niets beschreven staat over het gebruik van zo'n kit

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:06:
Ik heb sinds een 2-tal weken de E71. Prachtig toestel maar ik worstel met het gebruik van handsfree.
De adapter die ik er bij kocht is de volgende: http://www.pdashop.be/pro...ree-carkit-nokia-e71.html .
Ik heb hem uitgeprobeerd maar vraag me niet hoe het werkt? In de handleiding van Nokia vind ik er niets van terug en ook op de website van de fabrikant van de houder vind ik geen informatie.

Er zit links een switch voor laden/niet laden, je kan een koptelefoon op de lader aansluiten, er zit een usb-connectie op de lader, er is rechts een volumeknop, en bovenaan de luidspreker zit een knopje met een telefoonhoorn op, er loopt ook kabeltje met plug van de carkit die ingeplugd moet worden in de e71 als koptelefoon.

Er belt mij iemand op, de luidspreker van de telefoon van nokia gaat luid, maar de carkit doet niets.
Ik probeer het opnieuw en duw nu op de knop met de telefoonhoorn op en hou hem ingedrukt. Resultaat is ook noppes.

Zijn er mensen met ongeveer dezelfde carkit of andere mensen die me kunnen uitleggen hoe ik de nokia én de carkit moet gebruiken. Jammer dat er 1) geen handleiding bij de carkit zit en 2) dat er in de nokia-handleiding niets beschreven staat over het gebruik van zo'n kit

Mvg
Vreemd dat je er geen enkele documentatie bij krijgt, op de site van Adapt is ook weinig te vinden. Voor zover ik het kan beoordelen, werkt deze handsfree kit als een gewoon headsetje. De functie daarvan staat wel in je handleiding. Als je de telefoon in de 'carkit' stopt, dan moet je telefoon 'm automatisch herkennen als headset. Mocht dat niet zo zijn, dan zit het plugje voor de audio (2,5 mm rechtsboven aan de zijkant van je E71) niet goed ingeplugd.

USB heeft er verder niks mee te maken, wellicht is dat een extraatje om 'm via een alternatieve USB-voeding te laten laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneGunman schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:43:
[...]

In ieder geval niet de hele startpost citeren zonder duidelijke reden. Daarnaast kun je FongWan ook een DM sturen.

Wat betreft de vraag: je kunt het beste even je toestel een harde reset geven. Als het probleem dan nog aanwezig is zou een bezoekje aan een NSP de volgende stap moeten zijn.
de harde rest mocht niet helpen!!! wel shit en ik zit al 2 dagen te balen.

NSP: bedoel je hiermee Nokia Sales Point??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

MacArnold schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:33:.....maar na een paar maandjes gebruik begin ik me toch behoorlijk te irriteren aan de hoeveelheid stof die zich onder het display verzamelt.
Ik zie ook stof in het scherm verschijnen. Ik heb de telefoon altijd in mijn zak zonder hoes. De stof komt binnen in de rechter bovenhoek en in het midden onder bij mij. Ik vind de E71 een waardig zakelijke opvolger van de 6310i. Had alleen niet 'gehoopt' op de zelfde stofproblemen. :'(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:52:
dank voor de tip. ik ben niet zo thuis met de refegsl op de forums :-)

de harde rest mocht niet helpen!!! wel shit en ik zit al 2 dagen te balen.

NSP: bedoel je hiermee Nokia Sales Point??
maw mijn toestal is niet goed?

gr[...]
Nokia Service Point. Of even terug gaan naar KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
Heb mij aangemeld op email.nokia.com voor Nokia Messaging. Daar heb ik een account aangemaakt en mijn 3 Gmail e-mail adressen opgegeven.
Vervolgens via sms een link binnen gekregen om het Nokia Messaging programma te downloaden op mijn E71 en dit ook helemaal uitgevoerd.
Vervolgens herkent mijn toestel de 3 mailboxen, haalt alle huidige mail binnen en dan houdt het op.
Ik kan dan alleen nog maar e-mail's verzenden maar helemaal niets ontvangen. Het toestel laat alles onveranderd.
Als ik op "Sync" druk draait het symbooltje bovenin het scherm één rondje en stopt daarna ook direct.

Heb bij de (belangrijkste) instellingen het volgende staan:
Inbox synchr: Sync. aan
Downldgr. e-mail: Headers plus
Dagen: Alle
Uren: 8.00 - 23.00 uur
Sync tijdens roaming: Aan (aangezien ik Telfort heb en op het KPN netwerk roam)
Vrz. en ontvngn: Snelste
Status gelezen: Sync. met server

Iemand enig idee wat er mis gaat of wat ik verkeerd doe? :?
Graag zou ik mijn Gmail in de vorm van push mail automatisch ontvangen.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Gelijk nog maar even een vraag posten:
Graag zou ik bij één van mijn profielen instellen dat het toestel slechts bij een select aantal telefoonnummers overgaat. Standaard staat deze instelling op: "Waarschuwen bij: Alle oproepen"
Als ik hier echter op klik kan ik alleen nog maar "annuleer" selecteren en niet zoals ik verwacht contact personen uit een lijst selecteren die mij op dat moment zouden mogen bereiken.

Zie bijgevoegde screenshots voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2zssc4w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2h4xljb.jpg

Betreft het hier een bug, of moet dit op een andere manier ingesteld worden?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
Je dient een groep aan te maken in je contactpersonen en je selectie contacten daarin onder te brengen. Vervolgens verschijnt die groep als keuzemogelijkheid in het schermpje dat je laat zien.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Z-Dragon schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:05:
Je dient een groep aan te maken in je contactpersonen en je selectie contacten daarin onder te brengen. Vervolgens verschijnt die groep als keuzemogelijkheid in het schermpje dat je laat zien.
Perfect, dat was het inderaad. Bedankt voor je snelle reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
gertvdijk schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 15:48:
Ik kan trouwens nog geen e-mail versturen over SMTPS (SSL/465). Ik krijg wel keurig een certificaatmelding en hij gaat dan verbinden, maar de mail blijft in de outbox staan om verzonden te worden.
Ik had deze problemen ook. Hád ja, dus ik heb de oplossing gevonden.

Mijn probleem was als volgt. Ik stuur e-mail via XS4ALL over een beveiligde SSL (poort 465) verbinding. Dat werkte prima, alleen kreeg ik iedere keer de vraag of ik een certificaat wilde accepteren. De exacte vraag was: "Website heeft een certificaat verzonden met een andere websitenaam dan gevraagd. Toch accepteren?" Wanneer ik het certificaat dan accepteerde werd de mail netjes verzonden.
Aangezien ik het een vervelende procedure vind om dit bij elke e-mail te herhalen, koos ik natuurlijk voor de optie 'altijd accepteren' toen mij de vraag weer werd gesteld. Probleem was dat m'n E71 dit niet registreerde op een of andere manier en de mail helemaal niet de deur uitging. Wanneer ik de e-mail dan opzocht in de outbox, opnieuw verzond en dan voor eenmalig accepteren koos werd de e-mail alsnog verzonden.

Toch wilde ik zoals eerder gezegd van de vraag af en ben ik verder gaan zoeken. Uiteindelijk zag ik op de website van XS4ALL dat je hun certificaat (bestand met de extensie crt) kunt downloaden. Dit probeerde ik eerst vanuit de browser op de E71, maar dat werkte niet. Daarom heb ik 'm eerst op m'n pc opgeslagen, vervolgens gekopiëerd naar m'n E71 en daar met het bestandsbeheer geopend. Vervolgens kon ik 'm toen gewoon installeren.
Het certificaat kun je trouwens terugvinden in menu > instrumenten > instellingen > algemeen > beveiliging > certificaatbeheer > authoristatiecertificaten.

Ik weet niet of je hieraan direct wat hebt, een en ander zal ook afhangen van je provider. Doe er in ieder geval je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heutsm schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:50:
[...]

Zelf gebruik ik het programma 'fscaller', dit werkt perfekt. Foto wordt beeldvullend weergegeven als iemand belt of een sms/mms stuurt.
Ik heb helemaal geen verstand van dit soort dingen maar ik heb het net opgezocht alleen je moet er voor betalen....
Heeft iemand een free versie ervan?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
ZeilDude schreef op zondag 08 februari 2009 @ 01:16:
Ik had deze problemen ook. Hád ja, dus ik heb de oplossing gevonden.
Als je mijn andere posts hebt gelezen heb je ook gezien dat dat niet de oorzaak was van mijn probleem, maar een vier jaar oude bug in Symbian OS die in de E71 is gefixt in de 200.x firmware. keyword: GnuTLS
Jouw probleem is een klassieke certificaatfoutmelding, mijne was dat niet.

[ Voor 8% gewijzigd door gertvdijk op 08-02-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

ik heb op mijn geheugenkrt een mp4 film van ruim 700 mb staan. Deze speelt hij niet soepel af met de Real Player. Ligt dit aan Real Player of moet de film in kleinere bestanden worden gedeeld...? Het is nu namelijk één groot mp4 bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Anders maak je hem eerst even kleiner (stukje uitknippen). Als hij het dan nog niet doet ligt het daar niet aan, maar aan de bitrate/codec/resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje rare vraag maar ....

- Links boven in bij mij op de E71 staat naast het ontvangst de heletijd 3G en af en toe een antenne kan
je dat uitzetten of gaat dat automatisch?

- Of hoort dat zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Stancke schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:43:
[...]

Wanneer ik A-GPS aanzet dan maakt hij een 3G connectie en daarvoor moet ik betalen en is geen optie (die abbo's liggen anders in Belgie)

Wanneer ik via "Menu>GPS>GPS ggvns positie" ga, dan krijg ik bij alle onderdelen "wachten op GPS" en daar blijft het ook bij.

Vergis ik mij nu zo hard? Ik dacht dat het via geïntegreerde GPS mogelijk was om zonder extra kosten (abbo/programmas/hardware) een "echte" GPS te hebben...
Ik gebruik ook geen A-GPS, omdat ik ook geen UMTS/GPRS bundel heb.
Ik heb toch altijd binnen een aantal minuten een fix.
Binnen heb ik nog nooit een fix gehad, maar dat vind ik op zich ook wel logisch.

Misschien dat er iets niet goed is met je telefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:40:
Beetje rare vraag maar ....

- Links boven in bij mij op de E71 staat naast het ontvangst de heletijd 3G en af en toe een antenne kan
je dat uitzetten of gaat dat automatisch?

- Of hoort dat zo ?
- 3G in beeld is 3G dekking (3,5G = HSDPA). Antenne in beeld is 'gewoon' GPRS.

- Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

MacArnold schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:33:
Hmm.....het blijft een geweldig toestel, maar na een paar maandjes gebruik begin ik me toch behoorlijk te irriteren aan de hoeveelheid stof die zich onder het display verzamelt. En dat terwijl ik de telefoon altijd in het bijgeleverde hoesje in mijn jaszak stop of ergens neerleg...hij zit nooit in m'n broekzak.

Het stof lijkt binnen te komen via de volumetoetsen op de zijkant. Tenminste...aan die kant zit het meeste stof. Kan ik daar qua garantie nog iets mee of vraag ik nu iets heel geks? Zelf openschroeven zie ik (ook gezien garantie) nog even niet zitten...
Dit heb ik ook. Heel irritant.

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ingesteld dat ik indien nieuwe mail dit op mijn startscherm zie. emailmelding 1 en 2 dus.

tot nu werkte dat goed, als ik bijv op mijn priveaccount 2 mails heb en op mijn exchange 1, dan krijg ik de volgende meldingen:

xs4all (2) <- deze komt erbij indien new mail
exchange (1) <- deze komt erbij indien new mail
(12-13u afspraak X)
(3 taken niet uitgevoerd)

echter....nu zie ik deze meldingen niet meer staan als ik nieuwe mail krijg.

ik krijg wel een mooi geluidje en de apestaart rechtsbovenin..maar meer niet.

nou ja meer niet...hij laat heel even de regels zien, maar verdwijnt meteen weer.

ik heb de phone al uit/aan gezet, maar maakt niks uit.

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
MacArnold schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:33:

Ik heb hier ook last van, maar ik maak me er niet meer druk om. Ik heb tot nu toe maar een toestel gehad waarbij er geen stof onder het scherm kwam en dat was een SE K750i.

Stof en Nokia horen gewoon bij elkaar. Zolang je kan lezen wat er op je scherm staat is het voor mij geen probleem.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.