Het Nokia E71 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 202.164 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
In tegenstelling tot anderen is mijn ervaring tot nu toe overwegend negatief. De issues die ik ervaar met de nieuwe software:

<KNIP>
Okee, nu weet ik het zeker. Ik wacht wel tot de volgende update. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
gertvdijk schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:34:
Met veel moeite heb ik Windows weten aan te slingeren op mijn oude desktop om te upgraden. Upgrade is naar de 200.x firmware is geslaagd enzo, backup terugzetten gedeeltelijk ook (via geheugenkaartje). Tot zover allemaal prima.
In tegenstelling tot anderen is mijn ervaring tot nu toe overwegend negatief. De issues die ik ervaar met de nieuwe software:

- Afbreking van Nederlandse woorden gaat nu ineens verkeerd. Voorbeeld: 'vervolggesprek' wordt nu 'vervolgg esprek' als het niet past op een regel. Krijg de indruk dat het nu per karakter gaat en niet per lettergreep.
Geen idee, maar is dit heel erg? Ben al blij als ie woorden herkent. Lettergreepherkenning zou de boel niet sneller maken (ik dacht dat ie gewoon doorliep naar de volgende regel danwel het hele woord op een nieuwe regel zou zetten).
• Laden gaat niet helemaal goed. At random komt ie met 'Batterij vol', terwijl hij nog niet vol is. Paar minuten later (zonder aan te raken) gaat ie weer verder met laden. "Batterij wordt geladen".
'Zonder aan te raken' zegt niet zoveel. Deze telefoon heeft onderhand net zoveel processen als een Windows XP in de achtergrond draaien ;), dus de accu kan prima enigszins leeg raken zonder dat jij iets doet. Maar als het zo structureel is, dan is er misschien iets niet goed met je telefoon (hardwarematig).

- Nieuw: nu het camera geluid en de home-key problemen weg zijn is er iets nieuws, wat ik nog niet eerder heb gezien. Ik blokkeer mijn telefoon vaak handmatig met de uit-toets en dan 'Blokkeer telefoon'. Normaal gesproken wordt ie dan gelijk geblokkeerd, maar nu moet ik eerst mijn blokkeringscode invoeren. Oké, dit kan by design zijn, maar om hem te ontgrendelen niet. Dan moet ik namelijk de standaard ontgrendeling doen (linker soft-key+functietoets) en daarna ook nog mijn blokkeringscode. Dit was voor de laatste reboot nog niet het geval en ook niet bij de vorige firmware en de twee andere Symbian toestellen die ik heb.
[/quote]
Dit is een instelling ergens... die ik in minder dan 2 minuten in het instellingen menu gevonden had: Instrumenten > Instellingen > Algemeen > Beveiliging > Telefoon en SIM-kaart:
- Periode automatisch blokkeren telefoon = de tijd waarna dit blokkeren automatisch moet gebeuren
- Blokkeringscode is de code om te blokkeren.

Hieruit volgt dus dat je in het uitknop-menu moet kiezen voor 'toetsenblok blokkeren' in plaats van 'blokkeer telefoon'. Deze laatste blokkeert dus je telefoon, zodat de code nodig is. Als dat voor de update niet het geval was, dan was het een bug in de oude software.
Issues met de backup:
  • Uit alle vormen van mijn backups kan ik niet de agendaitems restoren. Hiervan is geen melding gemaakt bij het updateproces. Nu moet ik al mijn e-mail en sms weer gaan doorspitten op gemaakte afspraken. 8)7
  • Sommige applicaties zijn meegenomen in de backup en keurig teruggezet, maar sommige ook niet. Waarom applicatie X wel en Y niet? :? (nee, niet de kwestie op welk geheugen ie stond...)
Van de afspraken is erg jammer, maar nu niet veel meer aan te doen. Mbt de apps zou ik zeggen dat het vooral te maken zou kunnen hebben met het al dan niet signed zijn van een applicatie.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 00:19:
[...]

Okee, nu weet ik het zeker. Ik wacht wel tot de volgende update. :/
Als je je daardoor laat leiden, dan denk ik dat je redelijk wat mooie dingen misloopt, om een verwaarloosbare reden. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Helsie op 23-01-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je je daardoor laat leiden, dan denk ik dat je redelijk wat mooie dingen misloopt, om een verwaarloosbare reden. ;)
Het punt is dat ik erg afhankelijk ben van de telefoon en ik wil gewoon niet het risico lopen dat ik wat kwijtraak. Ik moet niet hebben dat mijn navigatieprogramma niet meer draait, dat ik contacten of agenda items kwijtraak of dat andere dingen het niet meer doen. Te riskant. Nu loopt alles vlekkeloos en hoewel ik hou van tweaken heb ik nu zoiets van: if it ain't broken don't fix it. Ik lees teveel problemen hier met die upgrade. Ik vind trouwens ook dat ze te snel achter elkaar komen. Voor m'n vorige foon, een Tytn II, kwam de eerste (majeure) update pas na een jaar. Telkens het risico lopen om van alles kwijt te raken om een ietwat beter lopende telefoon te krijgen heb ik er gewoon niet voor over.

(Maar als ik er nu twéé van had gehad...) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:34:
[...]

Het punt is dat ik erg afhankelijk ben van de telefoon en ik wil gewoon niet het risico lopen dat ik wat kwijtraak.
Ben het roerend met je eens. Ik synchroniseer mijn E71 met Lotus Notes op mijn werk. Dit gaat via OneBridge. Bij de vorige update was ik mijn agenda kwijt en ook OneBridge. Het hele gedoe - veel software handmatig terugzetten, telefoon door IT afdeling oplaten halen om OneBridge erop laten zetten, kijken of ik niets meer mis - is het me niet waard denk ik. Mijn telefoon werkt goed (microfoon doet het ook weer na een nacht uitzetten) en dat wil ik zo houden. Moet zeggen dat ik in het verleden betere ervaringen had met Palm (650, 680). Een back up (met 3rd party software) was ook echt een back up en updaten was een fluitje van een cent. Dit is het enige dat me tegenvalt van de Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een screenshotje van die nieuwe themes die bij firmware 2.00 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik gebruik MailForExchange voor agenda en email sync. Contact personen doe ik via een backup (dubbel: Nokia Backup + ook alle contacten als CSV exporteren met de contacts applicatie van Nokia Suite; in een CSV zie ik tenminste meteen of de data er ook écht in zit. ;) ).
Inderdaad, herinstalleren van software is wel wat werk, maar zeker als je nog op firmware 1.0 zou zitten, is er naar mijn mening veel toegevoegde waarde in de nieuwe firmware.

Maar ieder zijn ding natuurlijk. Uptodate blijven is altijd extra werk, of het nou linksom of rechtsom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Helsie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 08:26:
Geen idee, maar is dit heel erg? Ben al blij als ie woorden herkent. Lettergreepherkenning zou de boel niet sneller maken (ik dacht dat ie gewoon doorliep naar de volgende regel danwel het hele woord op een nieuwe regel zou zetten).
Inmiddels is mijn post aangepast. Daarnaast gaat het over de woordafbreking van de agendapplicatie.
'Zonder aan te raken' zegt niet zoveel. Deze telefoon heeft onderhand net zoveel processen als een Windows XP in de achtergrond draaien ;), dus de accu kan prima enigszins leeg raken zonder dat jij iets doet. Maar als het zo structureel is, dan is er misschien iets niet goed met je telefoon (hardwarematig).
Nee, hij miste nog een streepje toen hij gilde dat ie klaar was met laden. Daarom viel het me ook op, aangezien hij nog lang niet vol kon zijn zo snel. Misschien is dit nu ook ineens verdwenen na een paar reboots. Ik zal hem even goed moeten gebruiken om het te kunnen testen weer.
Dit is een instelling ergens... die ik in minder dan 2 minuten in het instellingen menu gevonden had: Instrumenten > Instellingen > Algemeen > Beveiliging > Telefoon en SIM-kaart:
- Periode automatisch blokkeren telefoon = de tijd waarna dit blokkeren automatisch moet gebeuren
- Blokkeringscode is de code om te blokkeren.
Dat weet ik (post even ge-edit). Instelling staat op na 1 minuut toetsenblokkering en na 5 minuten blokkeren telefoon (waar hij altijd op heeft gestaan). Hij gaat nu echter onnodig dubbelop blokkeren als ik kies voor het blokkeren met code. Normaal was het invoeren van een blokkeringscode voldoende om te deblokkeren (ook als je als kortere tijd de gewone toetsenblokkering liet doen) en nu kan ik geen blokkeringscode invoeren zonder eerst nog een toetsendeblokkering te doen voor dat tekstveld. Dit is gedrag dat afwijkt van de manual, van de E51 en de 6260 waar ik dit dus al 4 jaar op gebruik deze manier.
Van de afspraken is erg jammer, maar nu niet veel meer aan te doen. Mbt de apps zou ik zeggen dat het vooral te maken zou kunnen hebben met het al dan niet signed zijn van een applicatie.
Nee, dat is het ook niet. Opera Mini was net zo gesigned als GMail.
Er zijn ook talloze zeer positieve ervaringen, dus dat is voor wat hem betreft wat overdreven.

@iedereen: Tip: Mocht je soortgelijke rare problemen tegenkomen na de firmware update als die ik inmiddels heb doorgestreept in mijn eerdere posts dan moet je gewoon een paar keer uit- en inschakelen en batterij eruit laten enzo. ;)
Helsie schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:36:
ook alle contacten als CSV exporteren met de contacts applicatie van Nokia Suite; in een CSV zie ik tenminste meteen of de data er ook écht in zit. ;) ).
Ah! (heb nog nooit zo vaak Windows weer moeten gebuiken deze week :+ ) Dat lijkt op het eerste gezicht inderdaad wel alles (behalve contact afbeelding) mee te kopiëren. Duurde wel even voor ik doorhad hoe je moest exporteren aangezien die optie in het menu greyed-out is standaard.

Komop Nokia, maak gewoon die PC Suite in je eigen Qt application framework in plaats van dat van MS, dan heb je het voor alle platformen in 1x klaar.

[ Voor 11% gewijzigd door gertvdijk op 23-01-2009 12:35 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Die nieuwe internet radio die in de update zit is wel ideaal.
Ik luister vaak voor het slapengaan ff naar aardschok radio via mn wireless thuis.
Gister was ik in slaap gevallen en de muziek stond nog aan. Tot ik midden in de nacht wakker werd.. Dat ding lag te koken onder mn kussen en was serieus te heet om vast te houden!

Ik heb wel al eens gemerkt dat ie behoorlijk heet kan worden als je lange tijd met mobitubia aan het spelen bent, maar zo erg had ik het nog niet meegemaakt.

Je hoort wel eens wat over dat gsm's in de fik vliegen, dus hier schok ik wel ff van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder je kussen kan hij zn warmte ook niet al te goed kwijt. Heb wel eens enorm lang gps+internet aangehad, hij werd wel warm maar nooit zo warm dat ik hem niet meer vast kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 21:10:
Onder je kussen kan hij zn warmte ook niet al te goed kwijt. Heb wel eens enorm lang gps+internet aangehad, hij werd wel warm maar nooit zo warm dat ik hem niet meer vast kon houden.
hij wordt wel eens tamelijk warm als hij in mijn zak zit en gps of internet staan nog aan, maar niet zorgwekkend heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Putty aan laten staan onder je kussen: ook gigantisch heet. Beetje oppassen dus gewoon :)

Tildes en andere rare tekens in de adresbalk van Opera Mini? Dat kan: onderste optie in de adresbalk zelf (onder de geschiedenis) tovert een tikschermpje naar voren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er aan te denken om met mijn toestel naar een servicepunt te gaan, om het lichtlekkageprobleem tussen het toetsenbord en het scherm te laten verhelpen. Heeft iemand dit al eens eerder geprobeerd te laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hj51
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb sinds een maand ook de E71, zeer tevreden met het toestel. Echter heb ik een vraag over de verlichting van de toetsen, is het mogelijk om deze altijd aan te zetten als je de toetsen gebruikt, soms is het gewoon donker en zijn mijn toetsen niet verlicht namelijk. Iemand een oplossing? Alvast hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe erg heb je daar last van dan? Misschien heb je een voorbeeld foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:56
ik heb ook een opdate poging gedaan. alleen was hij steeds de verbinding kwijt tijdens het updaten. nadat hij er met retry steeds niet uit kwam heb ik cancel gedaan.

alleen nu doet mijn gsm helemaal niks meer, het licht gaat even aan en dan gaat het weer uit. heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Je moet ook geen cancel doen. Gewoon zijn gang laten gaan, als het niet werkt opnieuw proberen te flashen, na een tijdje doet ie het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
hj51 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 11:02:
Heb sinds een maand ook de E71, zeer tevreden met het toestel. Echter heb ik een vraag over de verlichting van de toetsen, is het mogelijk om deze altijd aan te zetten als je de toetsen gebruikt, soms is het gewoon donker en zijn mijn toetsen niet verlicht namelijk. Iemand een oplossing? Alvast hartelijk dank!
Quote uit handleiding (in 't Engels):
Personalisation settings
Select Menu > Tools > Settings > General >
Personalisation.

Display settings
To define the level of light that the device needs before switching on the backlight, select Display > Light sensor.

[ Voor 7% gewijzigd door Helsie op 24-01-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Laatst online: 21:56
ik ga het proberen maar ik heb zeker een stuk of 10 keer retry gedaan
Megamind schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:41:
Je moet ook geen cancel doen. Gewoon zijn gang laten gaan, als het niet werkt opnieuw proberen te flashen, na een tijdje doet ie het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hj51
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Helsie tnx! Dacht dat dat alleen voor het scherm zelf was maar zie nu dat ook de toetsen meegaan!

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:36
weekend warrior schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:25:
ik heb ook een opdate poging gedaan. alleen was hij steeds de verbinding kwijt tijdens het updaten. nadat hij er met retry steeds niet uit kwam heb ik cancel gedaan.

alleen nu doet mijn gsm helemaal niks meer, het licht gaat even aan en dan gaat het weer uit. heeft iemand een idee?
Zoek het topic even door op mijn gebruikersnaam. Ik heb hetzelfde gehad; helaas is het niet best afgelopen.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Ik heb hetzelfde gehad tijdens mijn firmware update, meerder malen dezelde mededeling en elke keer loskoppelen, betterij eruit en alles weer aansluiten. Is uiteindelijk goed gegaan na enkele malen. Dit was in Win XP. Weet niet of dat nog uitmaakt. Staat me bij dat de update niet lekker ging in Vista of zo ...

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
FongWan schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 17:42:
Ik heb hetzelfde gehad tijdens mijn firmware update, meerder malen dezelde mededeling en elke keer loskoppelen, betterij eruit en alles weer aansluiten. Is uiteindelijk goed gegaan na enkele malen. Dit was in Win XP. Weet niet of dat nog uitmaakt. Staat me bij dat de update niet lekker ging in Vista of zo ...
In Windows 7 - onbedoeld - liep ie prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
sjuk425 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 21:00:
Die nieuwe internet radio die in de update zit is wel ideaal.
Ik luister vaak voor het slapengaan ff naar aardschok radio via mn wireless thuis.
Gister was ik in slaap gevallen en de muziek stond nog aan. Tot ik midden in de nacht wakker werd.. Dat ding lag te koken onder mn kussen en was serieus te heet om vast te houden!

Ik heb wel al eens gemerkt dat ie behoorlijk heet kan worden als je lange tijd met mobitubia aan het spelen bent, maar zo erg had ik het nog niet meegemaakt.

Je hoort wel eens wat over dat gsm's in de fik vliegen, dus hier schok ik wel ff van.
Internet Radio kan je ook los downloaden en installeren. Mogelijk is die recenter dan degene die in het updatepakket zit. Link: http://europe.nokia.com/e...c/internet-radio/download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als iemand trouwens Radio538 wilt toevoegen.

Doe settings, manual add:
http://82.201.100.9:8000/radio538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Megamind schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:11:
Als iemand trouwens Radio538 wilt toevoegen.

Doe settings, manual add:
http://82.201.100.9:8000/radio538
Thanks! :*) Dat was nou nét de zender die ik nergens kon vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:45
weet iemand al hoe ik in kan stellen dat een agenda item niet eindeloos blijft door piepen :?
Ik vind 1 waarschuwingstoon voldoende namelijk.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Op de een of andere manier kan ik onder toepassingsbeheer geen permissies instellen voor Opera Mini, het menu ervoor blijkt gewoon niet weergegeven te worden. Nog meer mensen last van?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enige tijd mijn e71 binnen en net als op mijn oude n82 wil ik graag gebruik maken van Mobitubia. Ik krijg het echter niet meer geinstalleerd. Hij kan niet signen omdat het certificaat verlopen is. Is hier een gemakkelijke oplossing voor te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even datum terugzetten naar een datum dat het certificaat nog wel geldig was, installeren en weer terugzetten naar vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:23:
Al enige tijd mijn e71 binnen en net als op mijn oude n82 wil ik graag gebruik maken van Mobitubia. Ik krijg het echter niet meer geinstalleerd. Hij kan niet signen omdat het certificaat verlopen is. Is hier een gemakkelijke oplossing voor te vinden?
Ik heb de datum inderdaad een jaar terug gezet, mobitubia geinstalleerd, en vervolgens de datum weer hersteld :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit weekend ook de update naar 200.21.118 gedaan:

- Nieuwe PC Suite gedownload en backup gemaakt
- SD-card geformat
- Telefoon gereset met 3, # en groene knop
- Nieuwe Nokia Software Updater gedownloaden en geupdate
- Backup gerestored

Alles is goed over gegaan: contacts, agenda, instellingen en zelfs een aantal programma's (mcguider, Opera). Telefoon is iets vlotter geworden, maar verder geen schokkende dingen gewijzigd imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds enige maanden een zeer tevreden bezitter van de e71.
Enige wat niet werkt is het kijken van streaming video. In eerste instantie was ik in de veronderstelling dat dit aan Telfort abbo lag, maar ook via WLAN(proxy staat uit) doet het toestel helemaal niets.
Bij NOS mobiel applicatie start buffer, maar blijft deze op 0% hangen, waarna "afspelen mislukt" in beeld komt.

Bij youtube(mobiel) zelfde verhaal, kan naar site werkt volledig, maar wanneer ik video selecteer, start Realplayer, begint deze met laden, om vervolgens na enige tijd "kan geen verbinding maken met server, server time out aan te geven"
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
LoneGunman schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:00:
- Nieuwe PC Suite gedownload en backup gemaakt
- SD-card geformat
- Telefoon gereset met 3, # en groene knop
- Nieuwe Nokia Software Updater gedownloaden en geupdate
- Backup gerestored

Alles is goed over gegaan: contacts, agenda, instellingen en zelfs een aantal programma's (mcguider, Opera). Telefoon is iets vlotter geworden, maar verder geen schokkende dingen gewijzigd imho.
Hoe heb je die backup gemaakt? Ik kreeg mijn agendaitems niet terug en Opera ook niet.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:22:
Ben sinds enige maanden een zeer tevreden bezitter van de e71.
Enige wat niet werkt is het kijken van streaming video. In eerste instantie was ik in de veronderstelling dat dit aan Telfort abbo lag, maar ook via WLAN(proxy staat uit) doet het toestel helemaal niets.
Bij NOS mobiel applicatie start buffer, maar blijft deze op 0% hangen, waarna "afspelen mislukt" in beeld komt.

Bij youtube(mobiel) zelfde verhaal, kan naar site werkt volledig, maar wanneer ik video selecteer, start Realplayer, begint deze met laden, om vervolgens na enige tijd "kan geen verbinding maken met server, server time out aan te geven"
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Dank!
Ik krijg NOS mobiel ook niet aan de praat, ondanks alle tips die in dit topic gegeven zijn.

dit is wat ik te zien krijg:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2a8q3kj.jpg
Alle proxy en streaming settings gecheckt, verwijderd, opnieuw ingesteld, etc. maar niets werkt :(

[ Voor 9% gewijzigd door Grolsch op 26-01-2009 15:16 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 23:44
Ik heb flink rondgezocht, maar is er nu een fatsoenlijke videospeler voor op de E71?

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
gertvdijk schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:02:
[...]

Hoe heb je die backup gemaakt? Ik kreeg mijn agendaitems niet terug en Opera ook niet.
Via PC Suite > Backup (Nokia Content Copier).

Werkelijk alles is goed gegaan: alle settings, files, agenda etc. Alleen de iconen op het startscherm niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Emielio schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:22:
Ik heb flink rondgezocht, maar is er nu een fatsoenlijke videospeler voor op de E71?
Coreplayer Mobile. Het geld dubbel en dwars waard.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolsch schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:14:
[...]

Ik krijg NOS mobiel ook niet aan de praat, ondanks alle tips die in dit topic gegeven zijn.

[afbeelding]
Alle proxy en streaming settings gecheckt, verwijderd, opnieuw ingesteld, etc. maar niets werkt :(
Hetzelfde hier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik nu Nokia Mail, leuk programma maar is al bekend tot wanneer het gratis is? En dat update, kan dat niet elke 15minuten? Ik kan volgens mij alleen kiezen uit push email(slurpt batterij toch?) en de volgende optie is meteen 1x per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een aantal keer geprobeerd om hotmail te installeren als emailserver met de in dit topic genoemde tips alleen krijg ik het niet aan de praat. Hij geeft problemen met de popserver

iemand tips?

Hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Ik vind het zo irritant dat bijvoorbeeld Advanced Call Manager (goed programma btw) afsluit als je restart. Ik wil dat ding gewoon altijd aan hebben. Is daar een optie voor?

Geldt trouwens ook voor email, ik wil die app gewoon niet kunnen afsluiten.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

Grolsch schreef op maandag 26 januari 2009 @ 08:38:
weet iemand al hoe ik in kan stellen dat een agenda item niet eindeloos blijft door piepen :?
Ik vind 1 waarschuwingstoon voldoende namelijk.
Ik vind dat ook een zeer irritante zaak en al eerder hier gevraagd. Helaas, geen oplossing.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Laatst online: 23-01 20:10
Gewoon mp3 speler en mailprogramma van Lonely Cat Games installerenn. Simpelweg de beste programma's imo. Zie www.lonelycatgames.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

Een andere irritant issue is dat als de accu vol is er een pop-up verschijnt die meldt dat de accu vol is. An sich nog niet zo erg. Maar in combinatie met een parrot bluetooth kit en een autolader betekent dit dat elke x-minuten er gemeld wordt dat de accu (WEER) vol is en de mute functie even kort ingrijpt. En dus gaat elke zoveel tijd de radio dus ff uit :( Echt vreselijk.

Ik kan er geen oplossing voor vinden in de parrot en ook niet in de nokia. Iemand een idee?

(Ik ga ook parrot en nokia dit melden)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, kan je mij vertellen hoe ik het voippen op mijn Nokia e71 installeer , ik heb via kpn al een surf en mail abonnement maar het lukt me niet om te internetbellen met mijn toestel,

groet ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:22:
hoi, kan je mij vertellen hoe ik het voippen op mijn Nokia e71 installeer , ik heb via kpn al een surf en mail abonnement maar het lukt me niet om te internetbellen met mijn toestel,
Je zal toch echt even meer info moeten geven wat je precies wil, en voordat je dat doet eerst zelf even een poging ondernemen. Er zijn ettelijke pagina's waar stap voor stap beschreven wordt hoe je voip aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 14:38
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:22:

groet ed
Het is indd een beetje weinig info. Maar als ik het goed begrijp wil je voipen via je kpn abbo met surf en mail. Dat gaat je dan niet lukken want je mag namelijk niet voipen over een surf en mail abbo van kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27
CodeConnected schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:28:
[...]

Het is indd een beetje weinig info. Maar als ik het goed begrijp wil je voipen via je kpn abbo met surf en mail. Dat gaat je dan niet lukken want je mag namelijk niet voipen over een surf en mail abbo van kpn.
Het is niet mogen maar ook niet kunnen.. Met 13 kbs ga jij niet naar je tante bellen.. Ik heb er soms al moeite mee als mijn router 15 meter verderop staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeConnected schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:28:
[...]

Niet mogen en niet lukken staan geheel los van elkaar :) Je mag bepaalde dingen niet downloaden maar het gaat altijd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Is er iemand hier die de E63 heeft?het is voor mij heel belangrijk om te weten of ik het letter type groter kan maken op de E63,ik weet dat het op de E71 wél kan nl.
Kan er nergens iets over vinden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
mocean schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:23:
Ik vind het zo irritant dat bijvoorbeeld Advanced Call Manager (goed programma btw) afsluit als je restart. Ik wil dat ding gewoon altijd aan hebben. Is daar een optie voor?

Geldt trouwens ook voor email, ik wil die app gewoon niet kunnen afsluiten.
Met het volgende programma kon ik op mijn E51 alle programma's die ik wilde bij een reboot automatisch laten opstarten: link.
Heb het nog niet op de E71 getest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:34
PisPix schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:17:
Sinds de firmware upgrade naar versie 200.21.118 heb ik problemen met MFE. Ik had voorheen met de oude firmware al handmatig geupgrade naar de laatste mfe versie 2.7.0, dus dat zou hetzelfde gebleven moeten zijn. Ik heb de volgende instellingen:

Schema tijdens piektijd: elke 15 minuten
Schema buiten piektijd: Elk uur
Begintijd piek: 07:00
Eindtijd piek: 23:30
Piekdagen: Ma,Di,Wo,Do,Vr,Za,Zo

Maar het lijkt erop alsof de telefoon niet overgaat van piek naar "dal'. Ik zie nu om 14:15 (21-01-2009) bij Laatste synchronisatie: 22-01-2009 07:00 Voltooid.
Terwijl er boven staat: Piektijd: Elke 15 minuten
Dus hij weet wel dat het piektijd is, maar doet er blijkbaar niets mee.

Het lijkt er dus op dat zodra het piektijd wordt de telefoon stopt met synchroniseren, terwijl hij van om het uur zou moeten overspringen naar om de 15 minuten. Wanneer ik hierna met de hand de synchronisatie start gaat het wel gewoon goed, maar daarna gaat ie nog steeds niet in z'n schedule lopen.
Probleem opgelost! Eerst een deinstallatie van MFE gedaan, vervolgens een installatie van MFE en toen werkte het weer. Weird!

Trouwens, na de laatste firmware upgrade, zie ik nu in m'n carkit (BMW ULF / MK4 computer) wie er belt (op naam) in plaats van op nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 22:14

RaJitsu

B.S.U.R.

Kanarie schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:05:
[...]

Coreplayer Mobile. Het geld dubbel en dwars waard.
I second that....
Ik heb niet veel spelers geprobeerd. Maar dit komt vooral omdat CorePlayer gewoon voldoet. Ik heb ook ervaring met Realplayer, die gewoon niet zo veel formaten ondersteunt, en de officiele DivX player, die divxbestanden aanzienlijk minder soepel afspeeld dan Core-player.
Overigens heb ik ook goede dingen gehoord over SmartMovie van Lonely Cat Games.
rooie60 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:12:
Is er iemand hier die de E63 heeft?het is voor mij heel belangrijk om te weten of ik het letter type groter kan maken op de E63,ik weet dat het op de E71 wél kan nl.
Kan er nergens iets over vinden verder.
Tsja, dit is het E71-topic hè.... Hoe dan ook, ik kan er alleen naar gissen. De E63 heeft gewoon dezelfde Symbian revisie als de E71, dus afgezein van wat de hardwarematige verschillen is het hetzelfde toestel kwa software. Derhalve zou het dus moeten kunnen.

[ Voor 78% gewijzigd door RaJitsu op 27-01-2009 16:16 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Er is geen E63 topic anders had ik het daar wel gevraagd,en ik kwam een paar keer het woord E63 tegen hier dus daarom gokte ik of iemand hem ook had. Ik was ook al zover dat beide zelfde software hebben,maar aangezien gsmhelpdesk zegt dat het op de E63 niet zit.......tja.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Ik heb net een E71 gehaald, alleen thuis aangekomen krijg ik dat batterij er niet uit.. :X

Je moet toch vlakbij de camera, dat batterij eruit halen ?
Zeg maar waar je je simkaart kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
jacky00 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:53:
Ik heb net een E71 gehaald, alleen thuis aangekomen krijg ik dat batterij er niet uit.. :X
:? De batterij zit standaard niet in het toestel, maar los in de verpakking.
jacky00 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:53:
Je moet toch vlakbij de camera, dat batterij eruit halen ?
Zeg maar waar je je simkaart kan zien :P
Ja, eruit 'wippen'. Soms is beetje kracht nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grolsch schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:14:
[...]

[afbeelding]
Ik zie zojuist op Nos.nl dat de Nokia E71 niet bij het lijstje "geschikte toestellen" staat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
gertvdijk schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:56:
[...]

:? De batterij zit standaard niet in het toestel, maar los in de verpakking.
Ja, had gevraagd of ze het voor me wilde doen..
Ja, eruit 'wippen'. Soms is beetje kracht nodig.
Dat wippen heeft geholpen :P
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

Apoca

Array Technology Industry

Iemand al enig idee wanneer de kleur rood en zwart in de verkoop zullen gaan in NL?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:01:
[...]

Ik zie zojuist op Nos.nl dat de Nokia E71 niet bij het lijstje "geschikte toestellen" staat......
Hij doet het bij mij gewoon hoor (via WLAN én Vodafone UMTS)... Enige wat ik kan toevoegen is dat je alleen beeld ziet, als je eerst je numeriek toetsenbord activeert met de toets linksonder en dan daarna op het sterretje drukken (voor de full screen weergave). Maar dat had iedereen vast al geprobeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een week de E71, super toestel!
Alleen wil ik ook de software op de telefoon updaten, maar op de manier zoals die hier besproken word blijf ik steeds de melding krijgen dat ik de nieuwst versie heb 100.07.76
Hoe kan dit? Kan ik hier iets aan doen?

Ik heb een kpn abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:57:
op de manier zoals die hier besproken word blijf ik steeds de melding krijgen dat ik de nieuwst versie heb 100.07.76
Hoe kan dit? Kan ik hier iets aan doen?

Ik heb een kpn abbo
Dan heb je ook voorbij moeten zien komen hoe dat komt en wat je eraan kan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, door een back-up te maken, een harde reset te doen en dan updaten, maar ik blijf dezelfde melding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:40:
Ja klopt, door een back-up te maken, een harde reset te doen en dan updaten, maar ik blijf dezelfde melding krijgen.
Beter lezen. Keywords: modelnummers, 'branded'
Ironisch genoeg staat het antwoord in dezelfde post als je vraag.

[ Voor 10% gewijzigd door gertvdijk op 27-01-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:-( niet te flashen dus...

Sorry voor deze onnodige reacties dan, dacht dat ik alles wel 3x gelezen had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de firmware geupdate. Maar ik had daarvoor wat lopen klooien met programma`s enz en wilde eigenlijk een schone start maken...(stonden zoveel bestandjes in al die mapjes, terwijl ik sommige programma`s had geuninstalled) Nu ben ik wel advanced call manager enz kwijt 8)7 , is dat programma ergens te vinden zonder ervoor te hoeven betalen? het stond er origineel toch ook op?

Heb hotmail via pop3 instellingen werkend gekregen, in die zin, de email werd opgehaald. Verzenden werkte echter niet, iemand die dat wel voor elkaar heeft gekregen? :? (een ander upc mailaccount was overigens geen probleem, ontvangen en verzenden werkt perfect)
Verder nog steeds een fijn toestel, moet alleen het scherm een keer schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
Weet iemand toevallig of je dit toestel kan gebruiken als modem? Voor bijvoorbeeld een laptop?

Ik loop nu met een losse UMTS pcmcia kaart rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:04:
Verzenden werkte echter niet, iemand die dat wel voor elkaar heeft gekregen? :? (een ander upc mailaccount was overigens geen probleem, ontvangen en verzenden werkt perfect)
Laat me raden, je was verbonden op een UPC verbinding met je telefoon? Dan is de smtp server bereikbaar vanaf een IP in de range van de ISP bereikbaar (en dus eenvoudig traceerbaar bij misbruik). De Windows Live smtp server luistert alleen op poort 25 en die zal dichtstaan vanaf een consumentenlijntje (behalve voor de smtp server van de ISP).
Aeon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:11:
Weet iemand toevallig of je dit toestel kan gebruiken als modem? Voor bijvoorbeeld een laptop?
Kan prima. Staat ook gewoon in de manual en in de specs van het toestel.

[ Voor 17% gewijzigd door gertvdijk op 28-01-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:11:
Laat me raden, je was verbonden op een UPC verbinding met je telefoon? Dan is de smtp server bereikbaar vanaf een IP in de range van de ISP bereikbaar (en dus eenvoudig traceerbaar bij misbruik). De Windows Live smtp server luistert alleen op poort 25 en die zal dichtstaan vanaf een consumentenlijntje (behalve voor de smtp server van de ISP).
Dan zou het via tmobile mobiel internet wel moeten kunnen werken?

@ gertvdijk: thx, scheelt een hoop gedoe, hopelijk reageren ze bij MS op deze problemen..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:42:
Dan zou het via tmobile mobiel internet wel moeten kunnen werken?
Nee, poort 25 staat naar buiten toe in veel gevallen dicht (inkomend al helemaal). Windows Live is dus zo dom om poort 25 te gebruiken i.p.v. SMTPS (465)... Het gaat je gewoon niet lukken totdat Windows Live de boel op orde krijgt. Bij Google's GMail zijn dit soort dingen gewoon beter geregeld middels IMAPS (met -IDLE) en SMTPS. :)

[ Voor 4% gewijzigd door gertvdijk op 28-01-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasC
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Apoca schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:56:
Iemand al enig idee wanneer de kleur rood en zwart in de verkoop zullen gaan in NL?
Ik heb helaas van nokia de bevestiging gekregen dat de zwarte (en ik denk ook de rode) niet geleverd gaat worden in de Benelux...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
gertvdijk schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:11:
[...]

Kan prima. Staat ook gewoon in de manual en in de specs van het toestel.
Damn, toch niet goed gekeken. Ik zie het idd staan in de specs:

"Nokia PC Internet Access (capaciteit om dienst te doen als datamodem)"

Thanks! Kan ik mijn losse UMTS Data abbonement opzeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm eigenwijs als ik ben, toch verder gekeken over dat hotmail. Een ander email bericht zegt namelijk weer poort 995.. dus dacht, ff checke. Maar goed, ik heb de beveiliging op starttls gezet i.p.v. ssl/tls (ofzoiets), standaard poort instelling van de e71 é voila verzonden! Inbox gaat altijd goed, instellingen zijn daarbij niet zo nauwkeurig en verzenden is dus i.i.g. twee keer gelukt. (Via wlan over UPC.)

Via mobiel internet (tmobile) wil het nog niet vlotten.

A fijn, dat wordt dus nog ff wachten, verstuur gewoon mails met upc mailaccount en zet bij de antwoord optie in de e71 gewoon mijn hotmail adres, ook, tijdelijk, opgelost..

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:23:
:-( niet te flashen dus...

Sorry voor deze onnodige reacties dan, dacht dat ik alles wel 3x gelezen had...
Jouw branded toestel is wel te upgraden.....

http://www.e71blog.com/20...our-e71-nam-product-code/

Als je de code aanpast naar: 0567042
Zou je wel de mogelijkheid moeten hebben om te upgraden naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 22:27
CasC schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:00:
[...]

Ik heb helaas van nokia de bevestiging gekregen dat de zwarte (en ik denk ook de rode) niet geleverd gaat worden in de Benelux...
Grrrrr, ik zit al een maand in webshops te kijken of ie er misschien bij staat. Het blijft ook gewoon een k*merk. Weet iemand waar deze dan in het buitenland te koop is? Amazon.de verzendt voor 6 euro naar Nederland, maar die hebben 'm ook (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik vind het verschil tussen de zwarte en grey steel niet wereld schokkend. Ik heb liever dat home-scherm van FP2... Die heeft geen loze ruimte aan de linkerkant onder de klok. Echt zonde (en raar) dat dit niet opgelost wordt/kan worden voor de modellen die in omloop zijn (bijv bij een firmware update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasC
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
PhilipsFan schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:36:
[...]

Grrrrr, ik zit al een maand in webshops te kijken of ie er misschien bij staat. Het blijft ook gewoon een k*merk. Weet iemand waar deze dan in het buitenland te koop is? Amazon.de verzendt voor 6 euro naar Nederland, maar die hebben 'm ook (nog) niet...
Al een maand aan het wachten? Nooit over nagedacht om even nokia of een webshop te mailen? Ik had binnen een dag antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

woei, 16gb sd kaartje ontvangen.. werkt perfect met de nokia e71..
nu nog een degelijke mediaplayer vinden die playlists en dergelijke snapt..

ps.. is er iemand hier waarbij uitzendinggemist gewoon werkt over WIFI ?? heb paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft zich voordoen.. nos applicatie werkt wel gewoon

[ Voor 40% gewijzigd door SYQ op 28-01-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Helsie schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:22:
Ik vind het verschil tussen de zwarte en grey steel niet wereld schokkend. Ik heb liever dat home-scherm van FP2... Die heeft geen loze ruimte aan de linkerkant onder de klok. Echt zonde (en raar) dat dit niet opgelost wordt/kan worden voor de modellen die in omloop zijn (bijv bij een firmware update).
Mja, het zou mooi zijn als FP2 ook naar de E71 komt, dat ben ik met je eens.

Ik vind die chromen rand niet mooi en ook de achterkant is veel mooier in matzwart. De zwarte E51 vind ik schitterend, maar ja, geen volledig toetsenbord. Daarom was ik ook zo blij dat de E71 ook in het zwart kwam. Maar misschien kan ik 'm ergens in het buitenland bestellen.

En ik had al een webshop gemaild, maar die wisten natuurlijk van niks...

[ Voor 5% gewijzigd door PhilipsFan op 28-01-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
Heb de Nokia Care zojuist gemaild, met de vraag wanneer de E71 leverbaar zou worden in de Benelux, hierbij het antwoord...
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Deze zou bestemd zijn voor de amerikaanse markt.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

XXXXXXX
Nokia Care klantendienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
NokiaFan schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:06:
Heb de Nokia Care zojuist gemaild, met de vraag wanneer de E71 leverbaar zou worden in de Benelux, hierbij het antwoord...

[...]
Dat dacht ik al, ze weten er weer eens niks van. De E71x is voor de Amerikaanse markt. Deze is inderdaad ook zwart en draait op S60 v3 FP2.

Wij hebben het hier over de _normale_ E71 op S60 v3 FP1 en volgens Nokia.eu is die leverbaar in 4 kleuren: wit, grijs, zwart en rood. Voor de Europese markt dus.

Zucht... bedrijven die niet weten waar ze zelf mee bezig zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17

henri8096

BIM is not a software!

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:04:
Net de firmware geupdate. Maar ik had daarvoor wat lopen klooien met programma`s enz en wilde eigenlijk een schone start maken...(stonden zoveel bestandjes in al die mapjes, terwijl ik sommige programma`s had geuninstalled) Nu ben ik wel advanced call manager enz kwijt 8)7 , is dat programma ergens te vinden zonder ervoor te hoeven betalen? het stond er origineel toch ook op?

Heb hotmail via pop3 instellingen werkend gekregen, in die zin, de email werd opgehaald. Verzenden werkte echter niet, iemand die dat wel voor elkaar heeft gekregen? :? (een ander upc mailaccount was overigens geen probleem, ontvangen en verzenden werkt perfect)
Verder nog steeds een fijn toestel, moet alleen het scherm een keer schoonmaken.
Bij het icoontje "download" oftewel de download service, zijn de meeste gratis programma's er weer opnieuw op te zetten.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weer 2 problemen.

1: wanneer ik direct contacten open met de one touch toest dan is de achtergrond wit ipv van het theme, terwijl wanneer ik een sms maak en dan contacten zoek krijg ik wel de theme achtegrond. Hoe kan dit ??? en heeft iedereen dit.

2: ik krijg een eigen achtergrondje niet op volledig scherm, ik heb aldoor een randje boven en onder van het theme...terwijl ik op google wel afbeeldingen zie op volledig scherm....

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

dat noemen we features, geen problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik heb een probleem met het sycen van mijn agenda met mail for exchange.
Instellingen staan goed, want de mail komt ook binnen.
De eerste keer na het syncen met de instellingen voor agenda vond hij wel 24 items.
Maar deze kan ik totaal niet terugvinden in de agenda?

Is dit een bekend probleem, of staat dit gewoon ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
donker11 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:13:
Ik heb een probleem met het sycen van mijn agenda met mail for exchange.
Instellingen staan goed, want de mail komt ook binnen.
De eerste keer na het syncen met de instellingen voor agenda vond hij wel 24 items.
Maar deze kan ik totaal niet terugvinden in de agenda?

Is dit een bekend probleem, of staat dit gewoon ergens anders?
Staat in de telefoon dat de server voorrang heeft of de telefoon? Bestaan de items in je huidige (server) agenda nog wel, of heeft de telefoon zijn eigen agenda gesync'ed naar de server en daarmee de boel leeg gemikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe firmware gedownload (18-01-2009) en ben tot de constatatie gekomen dat Menu>GPS>gps-gegevens (volgens de manual) er niet meer staat maar dat het is: Menu>installatie>gps-gegevens.

Nu, waarvoor ik je hulp nodig heb: ik heb op dit forum gelezen dat het interessant is om via gps-gegevens de gps te starten. Mijn vraag is nu, als je een fix gevonden hebt en je sluit gps-gegevens af, dan veronderstel ik dat je gps-antenne uitgeschakeld wordt hé? Niet?

Hoe gaan jullie te werk om de gps-antenne te activeren, en dan bvb route66 te starten?
Ik heb nog maar net het toestel gekocht, dus het is voor mij nog een beetje (serieus) zoeken om er wegwijs uit te geraken. ;)
Graag jullie hulp en tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Laatst online: 02-04-2021
PisPix schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:40:
[...]

Staat in de telefoon dat de server voorrang heeft of de telefoon? Bestaan de items in je huidige (server) agenda nog wel, of heeft de telefoon zijn eigen agenda gesync'ed naar de server en daarmee de boel leeg gemikt?
Het is al opgelost, was iets heeeeeel stoms. Datum stond op 29-01-2008 :P.
Toch bedankt voor de info :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:46:
Ik heb de nieuwe firmware gedownload (18-01-2009) en ben tot de constatatie gekomen dat Menu>GPS>gps-gegevens (volgens de manual) er niet meer staat maar dat het is: Menu>installatie>gps-gegevens.
Bij mij staat ie nog gewoon onder Menu>GPS>gps-gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:23:
[...]

Bij mij staat ie nog gewoon onder Menu>GPS>gps-gegevens.
:? Bij mijn weten heb ik NIETS gewijzigd of verplaatst. Héél bizar!
Zou ik niet beter gewoon weer een map GPS aanmaken en daar terug alles inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een harde reset is toch: groene knop + 3 + * ?
Bij mij gebeurt er niets. Jawel, hij geeft de lijst met nummers die ik gebeld heb. Heb ook al paar seconden tergelijker tijd ingedrukt, maar ook dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:38:
Als je die combinatie ingedrukt houdt tijdens het inschakelen van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 17:53
Bij mij gebeurt er niets. Jawel, hij geeft de lijst met nummers die ik gebeld heb. Heb ook al paar seconden tergelijker tijd ingedrukt, maar ook dat helpt niet.
Volgens mij moet je die inhouden tijdens het opstarten van de telefoon en niet tijdens het aanstaan van de telefoon

edit : okay, iemand was me voor maar dat bevestigd dus wat ik heb gezegd.

[ Voor 8% gewijzigd door dcell op 29-01-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:42:
[...]

Als je die combinatie ingedrukt houdt tijdens het inschakelen van het toestel.
Dat was het idd! Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:30:
[...]

:? Bij mijn weten heb ik NIETS gewijzigd of verplaatst. Héél bizar!
Zou ik niet beter gewoon weer een map GPS aanmaken en daar terug alles inzetten?
Na harde reset staat alles terug op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of *#7370#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Dat is alleen een reset van je instellingen, afaik. Helderheid beeldscherm, keuze thema, ringtone, e.d. Die andere methode wist al je persoonlijke gegevens op de telefoon en is volledig factory default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:46:
Nu, waarvoor ik je hulp nodig heb: ik heb op dit forum gelezen dat het interessant is om via gps-gegevens de gps te starten. Mijn vraag is nu, als je een fix gevonden hebt en je sluit gps-gegevens af, dan veronderstel ik dat je gps-antenne uitgeschakeld wordt hé? Niet?

Hoe gaan jullie te werk om de gps-antenne te activeren, en dan bvb route66 te starten?
Ik heb nog maar net het toestel gekocht, dus het is voor mij nog een beetje (serieus) zoeken om er wegwijs uit te geraken. ;)
Graag jullie hulp en tips
Door naar gps-gegevens te gaan en te wachten totdat je een fix krijgt, daarna dmv een spraaklabel bvb route66 te starten?? Is dat een mogelijkheid? Of zijn er andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

een hele tijd geleden deze vraag al gesteld, maar nog geen duidelijk antwoord.

stel je bent aan het navigeren en je wordt gebeld, hoe krijg je hem dan zo snel mogelijk op de handsfree (de interne van de 71 zelf) en met behoud van navigatie-scherm,

het kan alleen omslachtig via de knop home en dan daar een aantal knopjes indrukken waarna hij op handsfree komt, dit alles tijdens het rijden en proberen op de weg te letten.

hoe anders met mijn vorige foon HTC p3300, dus weet iemand raad?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXfrankieXX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 22:04

XXfrankieXX

Who, me?

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:41:
[...]

Door naar gps-gegevens te gaan en te wachten totdat je een fix krijgt, daarna dmv een spraaklabel bvb route66 te starten?? Is dat een mogelijkheid? Of zijn er andere suggesties?
Je kunt door op de home-knop te drukken de applicatie in de achtergrond laten draaien. Dan kun je de navigatie starten. Ik heb op deze manier buiten altijd binnen 5 seconden een fix. Binnen meestal ook binnen 15 seconde!

@Babybox: De snelste manier is: homeknop ingedrukt houden, pijl naar benden, enter, luidspreker, homeknop ingedrukt houd, pijl naar beneden en dan enter. Dit is inderdaad vrij omslachtig, maar er is geen shortcut voor handsfree in symbian.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.