update: heb net email instelling aangepast van "alleen koptext" naar "koptext + header" toen zag ik opeens dat de regels weer getoond werden. daarna weer teruggezet naar "alleen koptext".Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:53:
Ik heb ingesteld dat ik indien nieuwe mail dit op mijn startscherm zie. emailmelding 1 en 2 dus.
tot nu werkte dat goed, als ik bijv op mijn priveaccount 2 mails heb en op mijn exchange 1, dan krijg ik de volgende meldingen:
xs4all (2) <- deze komt erbij indien new mail
exchange (1) <- deze komt erbij indien new mail
(12-13u afspraak X)
(3 taken niet uitgevoerd)
echter....nu zie ik deze meldingen niet meer staan als ik nieuwe mail krijg.
ik krijg wel een mooi geluidje en de apestaart rechtsbovenin..maar meer niet.
nou ja meer niet...hij laat heel even de regels zien, maar verdwijnt meteen weer.
ik heb de phone al uit/aan gezet, maar maakt niks uit.
iemand een idee ?
leek te werken, echter:
1. mijn mail knop werkte niet meer....na aan/uit weer wel
en
2. als ik op beide accounts mail heb, dan laat ie maar van 1 de notificatie zien op startscherm
hmmm....ik begin me zorgen te maken...dit moet een zakelijke stabiele phone zijn, maar loop steeds meer tegen dit soort rariteiten aan. iets dat ik met andere nokia's eigenlijk niet had. eerst gps die niet meer werkte,pas na hard reset weer...nu deze error die na aan/uit opgelost is.
update2: lekker ruk. nu werken de meldingen weer helemaal niet! bovendien blijft de apestaart vrolijk staan,terwijl ik net de nieuwe mailtjes heb geopend. hij zou moeten verdwijnen indien de nieuwe mailtjes geopend,dus gelezen zijn. nu lijkt het alsof ik constant nieuwe mail heb, terwijl dat niet zo is
update3: apestaart krijg ik weg door in mijn privebox alle messages te markeren, daarna te markeren als ongelezen (dat moet want ze zijn allemaal al gelezen) en daarna weer allemaal selecteren en op gelezen zetten.
update4: het lijkt automagically weer opgelost te zijn....heel weird. wat me opviel is trouwens dat als ik de emailmelding uitzet voor een account, dat hij vrolijk toch de melding blijft geving bij binnenkomst nieuwe mail en dan direct de setting weer aan zet? misschien wordt mn e71 wel self-aware
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 16:44 ]