Het Nokia E71 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 202.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 11:32:
GPS update...

veel te trage (a)gps fix....heb getracht dat door google maps te herinstalleren, maakte niks uit.

toen maar een harde reset gedaan, google maps erop en ja hoor de 1e keer meteen in 7sec fix!

daarna gaan douchen ed. 1,5uur later zet ik maps weer aan. wachten wachten...nee hoor na 30 sec pas een fix met agps. native gps ga ik maar niet eens proberen. dit was op exact dezelfde plek, in exact zelfde positie, zonder ook maar iets te hebben geinstalleerd of aangepast.

ik snap er niks meer van.....of moet ik noodgedwongen voor elke navigatie een harde reset doen ?
Dan nog een keer:

Als je een snelle fix wilt, korter dan 20 sec dan moet je naar menu-gps-gpsggvs gaan en eventjes wachten.-------- HOP Direct een fix met agps. Afsluiten en dan je navigatie prog of goegle maps opstarten. En klaar. Meteen een fix als je weg rijd. je kan ook navigatie of google maps opstarten en daarna naar gps gaan. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-07 18:36
Heeft iemand zijn E71 aangesloten op een Speedtouch 780 met internetplusbellen? Lukt mij niet en bij andere routers is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobitubia werkt inderdaad goed, maar de filmpjes op nos mobiel blijven een probleem, waar niemand , ook hier niet, een oplossing voor heeft.
Misschien met nieuwe firmware , dat het wel wil?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:08:
Hallo ,

Ik heb al een tijdje een Nokia E71 , maar ik blijf maar problemen hebben met het internet. Ik kan op geen enkele site filmpjes bekijken , youtube doet het niet etc. Blijf laden en geef aan geen server verbinding of rstemp niet gevonden ofso. Kan iemand mij helpen ?

Thnq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Ik heb een probleem met mijn E71, vandaag werd ik gebeld en bleef de E71 weer eens hangen (is vaker voorgekomen sinds de update). De batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart, alles leek gewoon te werken, geen problemen voor de rest ondervonden. Totdat ik naar mijn inbox ging, al mijn smsjes (meer dan 1400!) en mijn e-mail accounts waren weg! Ik heb al geprobeerd om te kijken of ik het via de backup die op mijn geheugenkaart stond terug te halen, maar dat werkte ook niet.

Iemand enig idee hoe ik mijn smsjes terug kan halen?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdbde schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:58:
[...]

Dan nog een keer:

Als je een snelle fix wilt, korter dan 20 sec dan moet je naar menu-gps-gpsggvs gaan en eventjes wachten.-------- HOP Direct een fix met agps. Afsluiten en dan je navigatie prog of goegle maps opstarten. En klaar. Meteen een fix als je weg rijd. je kan ook navigatie of google maps opstarten en daarna naar gps gaan. Werkt perfect
leuke truuk, als die werkt. bij mij dus totaal niet. ook via gps duurt het veel te lang.
[zelfs al zou dat werken, dan is het nog raar want de 1e keer na installatie google maps gaat het wel snel...bovendien zouden dit soort truuken niet nodig moeten zijn]

maar....ik bedacht me opeens dat mijn eerste toestel alleen maar op 2g/gsm stond ingesteld itt de 2e en huidige toestel die op dual staan. dus vanmiddag maar eens getest en at blijkt: op 2g krijg ik elke keer binne 10sec een fix!

zet ik em terug naar dual/umts dan duurt het minstens 30sec.

ik snap hier geen zak van....wat maakt de verbinding nou uit ? hij haalt alleen maar wat data op van de nokia server....en met 3g zou dat zelfs sneller gaan.

of speelt positie bepaling op masten nog een rol ? (3e vinkje wat aanstaat bij positiebepaling). kan ik met haast niet voorstellen, maar dat is te testen door native gps te gebruiken ipv agps. en dan nog het rare feit dat de 1e keer na install wel snel gaat op 3g/dual!

iemand een idee hoe dit kan ? fijn dat het nu snel werkt, maar niet acceptabel want ik wil gewoon op dual hebben staan.

[ik heb op een andere forum gelezen dat dit wel meer voorkomt....en dat een harde reset (alweer?) + reflashen van (zelfde) firmware het misschien kan oplossen....ik weet echter niet hoe ik dat kan doen...want via nokia software krijg je dat niet voor elkaar,toch?]

update: hier staat mijn probleem omschreven + gestelde oplossingen (naar gsm only zetten of reflashen).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Toolman, zo te lezen heb je een hoop problemen met je toestel(len). Dat is erg jammer. Ik herken namelijk geen een van jouw problemen en ben zeer tevreden met het toestel. Wat betreft de gps zou ik het vinkje voor 'op basis van netwerk' uitschakelen. Dit schijnt de agps tegen te kunnen werken. Ik hoop dat het je helpt.

(Gepost vanaf mijn E71 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 23:38:
Beste Toolman, zo te lezen heb je een hoop problemen met je toestel(len). Dat is erg jammer. Ik herken namelijk geen een van jouw problemen en ben zeer tevreden met het toestel. Wat betreft de gps zou ik het vinkje voor 'op basis van netwerk' uitschakelen. Dit schijnt de agps tegen te kunnen werken. Ik hoop dat het je helpt.

(Gepost vanaf mijn E71 ;))
mijn huidige toestel lijkt het op zich redelijk te doen. behalve die ene keer "fout bij verbinding piep piep" afkappen verbinding en mijn trage/raar werkende gps.

ik zal eens testen met 3g+agps zonder netwerk gps optie. ik post mijn resultaten hier.

heb jij netwerk gps ook uitstaan dan ? zit jij op 3g ? welke provider ? hoe snel is jouw fix ?

update: net getest met netwerk optie UIT, 3g, agps en kreeg binnen 5sec een fix! lijkt erop dat de positiebepaling via (3G) netwerkmasten roet in het eten gooit. iig op mijn positie en met mijn provider dan. kan natuurlijk best zijn dat als je van provider wisselt het opeens wel goed gaat.

ik ben dus (voorzichtig) blij :) als blijft het natuurlijk raar dat het de 1e keer na install van maps WEL snel gaat....maar who cares :)

ga morgen verder testen en ook native GPS, zonder netwerkassistentie aan....heb zo'n vermoeden dat het puur op gps fixen (zonder agps) dan ook sneller gaat....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2009 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 23:45:
[...]

mijn huidige toestel lijkt het op zich redelijk te doen. behalve die ene keer "fout bij verbinding piep piep" afkappen verbinding en mijn trage/raar werkende gps.

ik zal eens testen met 3g+agps zonder netwerk gps optie. ik post mijn resultaten hier.

heb jij netwerk gps ook uitstaan dan ? zit jij op 3g ? welke provider ? hoe snel is jouw fix ?

update: net getest met netwerk optie UIT, 3g, agps en kreeg binnen 5sec een fix! lijkt erop dat de positiebepaling via (3G) netwerkmasten roet in het eten gooit. iig op mijn positie en met mijn provider dan. kan natuurlijk best zijn dat als je van provider wisselt het opeens wel goed gaat.

ik ben dus (voorzichtig) blij :) als blijft het natuurlijk raar dat het de 1e keer na install van maps WEL snel gaat....maar who cares :)

ga morgen verder testen en ook native GPS, zonder netwerkassistentie aan....heb zo'n vermoeden dat het puur op gps fixen (zonder agps) dan ook sneller gaat....
Ik heb in Mc Guider de optie voor A-GPS aangezet. Zelfs binnen heb ik nu binnen 5 minuten een fix. Met 3G en alles aan overigens op Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op zondag 22 februari 2009 @ 08:47:
[...]

Ik heb in Mc Guider de optie voor A-GPS aangezet. Zelfs binnen heb ik nu binnen 5 minuten een fix. Met 3G en alles aan overigens op Vodafone.
wow binnen 5 min :? met agps moet je toch echt binnen 20sec een fix hebben, ook binnen. je zou kunnen proberen om "netwerk" uit te zetten bij gps bepalingsmethoden...dat scheelt bij mij ook enorm. heb met agps nu elke keer (cross fingers) binnen 10sec, ook binnen.

zonder agps ik vandaag eens testen.

update: het blijkt dat het uitzetten van netwerkmethode ook het native fixen sneller doet gaan. oftewel alleen puur GPS aan, niks anders gaat sneller dan met netwerk optie erbij. google maps fix meestal rond de minuut (binnen)...das best netjes. soms leek het echt minuten te gaan duren.....toen heb ik via GPS gegevens fix gedaan, daarna maps gestart. het lijkt erop dat de fix met GPS ding van nokia altijd snel is. dus dat kan een snelle fix zijn voor de fix mits het te lang duurt.

heb alleen getest met maps en gpstool van nokia. ga later nog testen met mcguider....elke stuk software gaat anders om met gps data en lock krijgen.

maar....tot zover zeker niet ontevreden!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 10:00:
[...]

wow binnen 5 min :? met agps moet je toch echt binnen 20sec een fix hebben, ook binnen. je zou kunnen proberen om "netwerk" uit te zetten bij gps bepalingsmethoden...dat scheelt bij mij ook enorm. heb met agps nu elke keer (cross fingers) binnen 10sec, ook binnen.

zonder agps ik vandaag eens testen.
Whoei typo moest idd seconden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:57:
Hoe Hotmail werkend te krijgen icm. Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet:

als je nog geen mailserver hebt ingesteld, ga naar Berichten > Nieuw Bericht > E-Mail. (hiermee voorkom je dat je telefoon automatisch gaat zoeken naar de juiste instellingen)
De E71 vraagt je dan of een mailserver wilt configureren. Klik ja.
Kies "E-Mail"

bij "Inkomende mail" voer je je gebruikersnaam en wachtwoord van Hotmail in (gebruikersnaam inc. @hotmail.com domein)
Server inkomende maiL: pop3.live.com
Toegangspunt in gebruik: kies je toegangspunt dat je telefoon automatisch moet gebruiken om mail op te halen.
Mailboxnaam: Geef de mailbox een naam.
Mailboxtype: POP3
Beveiliging(poorten): SSL/TLS
Poort: standaard (995)
APOP beveil. inloggen: Uit

Bij "uitgaande email" vul je e-mailadres in, ook weer je gebruikersnaam en wachtwoord.
Server uitgaande mail: smtp.live.com
Toegangspunt in gebruik: zelfde als bij inkomende mail
Beveiliging(poorten): StarTLS
Poort: standaard (25)

Als het goed is zou hij nu moeten werken! Succes!!

p.s. kan iemand mij nog vertellen of het mogelijk is om je Hotmail, net zoals bij Exchange, elke 30 minuten te laten checken? Of moet je dat steeds handmatig doen?

En is het mogelijk om een Nederlandse stem te downloaden die de naam van de beller uitspreekt en e-mails voorleest, ipv. de Engelse stemmen (mannelijk en vrouwelijk) die er nu standaard op ingesteld staan?
Ik snap niet hoe je bij die instellingen komt, op jou manier kan ik echt geen pop instellen alleen een email-adres kan ik instellen en meer vraagt hij niet. Wat doe ik fout ? Is het omdat ik het via Wlan doe thuis en het dan niet werkt ? Gmail lukt dan weer wel, had ik net aangemaakt. Maar mijn hotmail waar ik al me mail binnenkrijg werkt dus niet. Moet ik 1 of ander programma'tje downloaden om dit werkend te krijgen want ik gebruik nu gewoon de nokia mail ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heeft iemand toevallig een azerty-product code?
Ik had de 0559592 maar na mijn toestel te hebben ge-update was ineens men hele download menu veranderd.

Er stond geen yahoo go! of msn live meer in en het zijn toch twee dingen die ik vrij veel gebruik.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

brodit houder binnen, alsnog voor de meest simpele carkit gegaan (nokia ck7w) en gister door handige zwager laten aansluiten. Moet zeggen alles werkt heerlijk op 1 ding na en dat is de kleine speaker waar het geheel nog op is aangesloten.. zodra ik mn loon heb ga ik een mutebox kopen waardoor het geluid ook via de autospeakers gaan..

voor de mensen die een autohouder zoeken, de brodit is een dikke aanrader.. glijd als het ware erin :)
http://www.pdashop.nl/pro...ive-holder-nokia-e71.html
(let wel, ik heb de passieve variant gekocht)

GPS
ook hier heb ik veel gezeik mee gehad, veels te late fix of tijdens het rijden een slechte bereik. opgelost door via marktplaats een holux m-1000 te kopen, splinternieuw in doos voor maar 30 euro :D aandrukken, en binnen 30seconden ofzo lekker navigeren zonder problemen..

moet trouwens zeggen dat ik met Sygic mcguider de beste ervaring heb mbt navigeren, al het overige is werkelijkwaar 'troep'.. Helaas geen tomtom7 voor ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet trouwens zeggen dat ik met Sygic mcguider de beste ervaring heb mbt navigeren, al het overige is werkelijkwaar 'troep'.. Helaas geen tomtom7 voor ons
Inderdaad in verband met McGuider, de beste die er momenteel is, alhoewel ik ook niet tevreden ben. Ik woon in Brugge (België), nergens geeft McGuider snelheidsbeperkingen door, niet in het centrum, en niet op de grote gewestwegen. Enkel op de autosnelweg! Stel je voor! Ik mis mijn IGo 2008.
Ik heb mijn ontgoocheling telefonisch duidelijk gemaakt aan de helpdesk in België van McGuider, maar meer dan een tja kunnen ze niet geven. Aan elk kruispunt waar flitspalen staan geeft McGuider wel de melding weer dat er flitspalen staan. Mijns insziens hadden ze beter werk gemaakt van de snelheidsbepalingen dan van de flitslocaties. Triest.

Een collega heeft Garmin Mobile XT en daar net hetzelfde probleem. Enkel snelheidsbepalingen op de autosnelweg. Ook hier triest.

Hopelijk komen tomtom en/of Igo met een symbian-versie, zodat er meer concurrentie is en de belangrijkste mankementen opgelost worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:21:
[...]

Inderdaad in verband met McGuider, de beste die er momenteel is, alhoewel ik ook niet tevreden ben. Ik woon in Brugge (België), nergens geeft McGuider snelheidsbeperkingen door, niet in het centrum, en niet op de grote gewestwegen. Enkel op de autosnelweg!
Ik ben ook erg tevreden over McGuider, brengt me prima waar ik moet zijn. Voor de snelheidsbeperkingen kijk ik gewoon op de borden langs de weg. Of is dat ouderwets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:27:
[...]

Ik ben ook erg tevreden over McGuider, brengt me prima waar ik moet zijn. Voor de snelheidsbeperkingen kijk ik gewoon op de borden langs de weg. Of is dat ouderwets ?
Zal ook wel wat ouderwets zijn. :P Uiteraard mag je nooit alleen je gps-gegevens vertrouwen zoals snelheid. Je kan zo ook zeggen: ik moet naar plaats x, ik stel mijn gps in, en ik kijk naar de bewegwijzering. Of is dat ouderwets? :)
Aan de ene kant heb je uiteraard overschot van gelijk, maar het kan altijd beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:36:
[...]

Zal ook wel wat ouderwets zijn. :P Uiteraard mag je nooit alleen je gps-gegevens vertrouwen zoals snelheid. Je kan zo ook zeggen: ik moet naar plaats x, ik stel mijn gps in, en ik kijk naar de bewegwijzering. Of is dat ouderwets? :)
Aan de ene kant heb je uiteraard overschot van gelijk, maar het kan altijd beter...
Ja, ik vind het belachelijk dat mijn McGuider niet integreert met de auto, zodat ie voor me stuurt, knipperlichten gebruikt etc. Echt triest.

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 14:21:
[...]

Ja, ik vind het belachelijk dat mijn McGuider niet integreert met de auto, zodat ie voor me stuurt, knipperlichten gebruikt etc. Echt triest.

:|
Waarom kan Tomtom of Igo het wel en McGuider (die met dezelfde leverancier van kaarten werkt) en Garmin het dan niet? Ben ik nu echt de enige die zich dat afvraagt?? Als je je dat al niet mag afvragen en dan "belachelijk" gemaakt wordt door mensen zoals Helsie. Nu, het integreren in de auto (met richtingaanwijzers die automatisch aangaan etc) is nog verre toekomstmuziek maar binnen x-aantal jaar zit het aan te komen Helsie! Nu, we moeten enkel opletten dat we niet off-topic gaan. Dus kritische mensen: hier is geen plaats voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:24:
[...]

Nu, we moeten enkel opletten dat we niet off-topic gaan. Dus kritische mensen: hier is geen plaats voor ons.
[off topic] Dat is wel erg snel geconcludeerd. Ik ben van huis uit wetenschapper en ik juich kritisch zijn alleen maar toe. Is denk ik de enige manier om dingen te verbeteren. Mijn opmerking over borden lezen was een wellicht wat mislukte poging om te relativeren, maar geenszins vervelend bedoeld. Ik ben gebruiker van deze site en bepaal al helemaal niet wie hier wel of niet welkom is, maar alleen niet-krititsche mensen lijkt me erg saai.[/ off topic]

[on topic] De vraag waarom Sygic geen snelheidsbeperkingen laat zien, kan ik niet beantwoorden. Het is het wellicht handig om te hebben als je veel reist en voor een alternatieve route wilt kunnen kiezen. Ik heb maar beperkt navigatie nodig en gebruik op de motor zelfs nog nog een oude Garmin. Ik denk dat Sygic het heel erg goed doet. Het is een prima systeem voor een betaalbare prijs. Watt mij betreft krijgen ze de tijd om eventuele achterstand i.v.m. andere systemen in te halen. [/on topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:39
Niet dat het verder wat uit maakt, want het gaat hier al vele pagina's niet meer over de E71. Vragen over navigatie horen in hun eigen topic, want dat kun je ook op andere toestellen doen. Zelfde voor e-mailinstellingen, die zijn niet specifiek voor de E71 toch? En dingen die gewoon in de gebruiksaanwijzing staan horen in geen enkel topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, (eerste post op het forum)

Ik ben sinds vandaag trotse bezitter van een E71 (vodafone)
Met behulp van dit topic internet en mail ingesteld, werkt allemaal goed, maar ik vroeg me af of je in de standaard webbrowser een "back" button hebt? Ik ben er ook nog niet achter hoe je een venster sluit wanneer je er meerdere open hebt... Misschien domme vragen maar is dit mogelijk?
Of raden jullie een andere browser aan?
Verder ben ik tot nu toe redelijk tevreden over de software die er standaard op geleverd zit. Alleen YouTube filmpjes kijken lukt nog niet en de GPS heb ik ook nog niet het geduld voor gehad om een fix te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Ha nieuwe trotse e71 bezitter. Lees dit forum (incl) topic 1 lekker door als je tijd hebt dan kom je veel te weten.

Ik adviseer ook;

Als browser opera mini. Ga met de originele e71 browser naar operamini.com en download em. Zelfs met alleen gsm ipv dual mode of 3g gaat het snel.

En google op e71 shortcuts. Zo heb je sneltoetsen voor page down, pagina overzicht originele browser, venster sluiten etc etc.

Nog een gave site; www.e71fanatics.com. Deze heeft ook een forum. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:06:
Alleen YouTube filmpjes kijken lukt nog niet en de GPS heb ik ook nog niet het geduld voor gehad om een fix te krijgen.
Voor het bekijken van Youtube filmpjes zou ik Mobitubia (http://www.mobitubia.com/) installeren, werk super onder Wifi, maar ook mobiel goed te doen. En zie er gelikt uit met ronddraaiende iconen.

Eventueel kun je SkyFire als browser installeren, die laat flashfilmpjes op de pagina zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrikdejager
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Heb de E71 gekregen voor zakelijk gebruik. Met een Vodafone data/voice SIM van de zaak. Data is via SIM geconnect op APN van de zaak. Prachtig toestel. :)

Bij verbindingen stel ik de verbinding in met de zakelijke APN.

Bij instellen van exchange via MailForExchange kunnen domein en username/ww ingegeven worden. Dit gaat prima, mail en agenda wordt feiloos gesynct!

Om vervolgens op intranet/internet te komen dienen we een proxy te gebruiken.
Op mijn vorige PDA (Motorola Q9) met Windows Mobile 6 kon ik bij de proxy settings gewoon proxy/poort ingeven en domein/username en wachtwoord ingeven.
Op de E71 kan ik dat domein en username/ww nergens kwijt!
Internet werkt dan ook niet. Hij zeurt over "beveiligde verbinding niet beschikbaar".
In settings van de browser kan ik ook niets vinden.
Is dit uberhaupt mogelijk met de E71??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Laatst online: 12:34
andrikdejager schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:39:
Heb de E71 gekregen voor zakelijk gebruik. Met een Vodafone data/voice SIM van de zaak. Data is via SIM geconnect op APN van de zaak. Prachtig toestel. :)

Bij verbindingen stel ik de verbinding in met de zakelijke APN.

Bij instellen van exchange via MailForExchange kunnen domein en username/ww ingegeven worden. Dit gaat prima, mail en agenda wordt feiloos gesynct!

Om vervolgens op intranet/internet te komen dienen we een proxy te gebruiken.
Op mijn vorige PDA (Motorola Q9) met Windows Mobile 6 kon ik bij de proxy settings gewoon proxy/poort ingeven en domein/username en wachtwoord ingeven.
Op de E71 kan ik dat domein en username/ww nergens kwijt!
Internet werkt dan ook niet. Hij zeurt over "beveiligde verbinding niet beschikbaar".
In settings van de browser kan ik ook niets vinden.
Is dit uberhaupt mogelijk met de E71??
Misschien in de vorm: domain\username:password@proxyaddress
En dat dan invullen in het proxy invoer veld? Geen idee of dit werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien helpen met een "groot" probleem te doen verdwijnen?
Een kennis van mij heeft een Nokia E71 en ik heb de Mail for Exchange software geinstalleerd op de telefoon. De instellingen naar mijn weten ingesteld met de exchange gegevens.

Toch krijg ik tijdens het synchroniseren een foutmelding: Unable to synchronize with server. Try again later.

Als ik via internet op de telefoon naar https://server adres/exchange ga dan krijg ik wel gewoon de form based login te zien.

Ik krijg het idee dat ik het server adres op een andere manier moet invullen of misschien een instelling over het hoofd zie.

Is het mogelijk misschien dat iemand het rijtje wat in de telefoon ingesteld moet worden ff post?

Het nadeel is dat ik de telefoon niet tot mijn beschikking heb en dus niet eindeloos kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:46

JoepW

iRacer & Home Assistant

PhilipsFan schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:14:
Niet dat het verder wat uit maakt, want het gaat hier al vele pagina's niet meer over de E71. Vragen over navigatie horen in hun eigen topic, want dat kun je ook op andere toestellen doen. Zelfde voor e-mailinstellingen, die zijn niet specifiek voor de E71 toch? En dingen die gewoon in de gebruiksaanwijzing staan horen in geen enkel topic thuis.
Eens _/-\o_

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:47:
Een kennis van mij heeft een Nokia E71 en ik heb de Mail for Exchange software geinstalleerd op de telefoon. De instellingen naar mijn weten ingesteld met de exchange gegevens.

Toch krijg ik tijdens het synchroniseren een foutmelding: Unable to synchronize with server. Try again later.

Als ik via internet op de telefoon naar https://server adres/exchange ga dan krijg ik wel gewoon de form based login te zien.

Ik krijg het idee dat ik het server adres op een andere manier moet invullen of misschien een instelling over het hoofd zie.

Is het mogelijk misschien dat iemand het rijtje wat in de telefoon ingesteld moet worden ff post?

Het nadeel is dat ik de telefoon niet tot mijn beschikking heb en dus niet eindeloos kan testen.
Staat de OMA (Outlook Mobile Access) aan op de server? MFE kletst namelijk via het ActiveSync protocol en dit moet wel aan gezet worden op de Exchange server.

Zie linkje voor wat screenshots hoe dit op Exchange in te stellen: http://www.msexchange.org...Exchange_Server_2003.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PisPix schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:33:
[...]

Staat de OMA (Outlook Mobile Access) aan op de server? MFE kletst namelijk via het ActiveSync protocol en dit moet wel aan gezet worden op de Exchange server.

Zie linkje voor wat screenshots hoe dit op Exchange in te stellen: http://www.msexchange.org...Exchange_Server_2003.html
Dit staat goed volgens de site en die nokia mobile browser simulator ga ik vanavond wel ff proberen.

Maar ik benieuwd naar de instellingen die je in de telefoon moet zetten, want typ ik https://serveradres/exchange in, dan haalt de telefoon de https:// ervoor weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Het serveradres is dikwijls iets in de aard van exchange.serveradres , dus zonder /
De netwerkbeheerder van die server zal dat wel weten. Hij zal ook kunnen zeggen of je al dan niet ook nog een domain moet ingeven op MfE.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:45:
[...]

Dit staat goed volgens de site en die nokia mobile browser simulator ga ik vanavond wel ff proberen.

Maar ik benieuwd naar de instellingen die je in de telefoon moet zetten, want typ ik https://serveradres/exchange in, dan haalt de telefoon de https:// ervoor weg.
Zie onder een lijstje van de vereiste settings zoals ze standaard zouden moeten zijn voor gebruiker Piet de Vries (email: piet.de.vries@fictiefdomein.nl) van het domein fictiefdomein.nl:

Verbinding tab:
Exchange-server: exchangeserver.fictiefdomein.nl
Beveiligde verbinding: ja
Toegangspunt: Carrier GPRS
Std. poort gebruiken: Ja

Referenties tab:
gebruikersnaam: piet.de.vries
wachtwoord: *******
domein: fictiefdomein.nl

Email tab:
E-mailadres: piet.de.vries@fictiefdomein.nl

Wat er op de overige tabs staat is aan jezelf natuurlijk.

Afhankelijk van het gebruikte certificaat (ondersteund door de CA's van je E71 of een self signed) kan je een popup krijgen om dit certificaat te vertrouwen/op te slaan. Nadat je dit gedaan hebt zal deze vraag niet meer komen.

Succes!

[ Voor 13% gewijzigd door PisPix op 25-02-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, te laat gezien dat het in de root-directory stond ipv de E71-directory
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:59:
Is het mogelijk om het uitzicht van het startscherm aan te passen?
Bovenaan links staat bij mij nu de telecomoperator met daaronder het digitale uurwerk.
Is het mogelijk dat het digitale uurwerk naast de operator komt te staan (helemaal bovaan in het scherm)?
Nu gaapt er een gat tussen de onderkant van het uurwerk én de Menu-verwijzing (helemaal links onderaan het scherm).

Ik zou willen hebben dat mijn afspraken, taken, WLAN,... over de volledige schermbreedte weergegeven worden. Ik heb foto's gevonden van het scherm van de Nokia e71 waar alles over de volledige breedte weergegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je Wlan thuis op te slaan ? Daarmee bedoel ik het wachtwoord die je dan niet steeds hoeft in te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:40:
Is het mogelijk om je Wlan thuis op te slaan ? Daarmee bedoel ik het wachtwoord die je dan niet steeds hoeft in te typen.
Ja, dat kan met alle S60-toestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Cadezo op 25-02-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liebaart schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:11:
Het serveradres is dikwijls iets in de aard van exchange.serveradres , dus zonder /
De netwerkbeheerder van die server zal dat wel weten. Hij zal ook kunnen zeggen of je al dan niet ook nog een domain moet ingeven op MfE.
Uhm..... ik weet het adres is en ik ben de netwerkbeheerder zelf. Heb alleen nog niet eerder gewerkt met MfE.
PisPix schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:39:
[...]

Zie onder een lijstje van de vereiste settings zoals ze standaard zouden moeten zijn voor gebruiker Piet de Vries (email: piet.de.vries@fictiefdomein.nl) van het domein fictiefdomein.nl:

Verbinding tab:
Exchange-server: exchangeserver.fictiefdomein.nl
Beveiligde verbinding: ja
Toegangspunt: Carrier GPRS
Std. poort gebruiken: Ja

Referenties tab:
gebruikersnaam: piet.de.vries
wachtwoord: *******
domein: fictiefdomein.nl

Email tab:
E-mailadres: piet.de.vries@fictiefdomein.nl

Wat er op de overige tabs staat is aan jezelf natuurlijk.

Afhankelijk van het gebruikte certificaat (ondersteund door de CA's van je E71 of een self signed) kan je een popup krijgen om dit certificaat te vertrouwen/op te slaan. Nadat je dit gedaan hebt zal deze vraag niet meer komen.

Succes!
Super _/-\o_ Ik zal het morgenmiddag direct proberen op de telefoon zelf. Zal vanavond nog testen met de virtuele nokia en kijken of dat goed gaat. Bedankt voor zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cadezo schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:11:
[...]

Ja, dat kan met alle S60-toestellen.
Oke en kan je me ook vertellen hoe, want dit is mijn eerste en zeker niet de laatste Symbian telefoon voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:34:
[...]
Oke en kan je me ook vertellen hoe, want dit is mijn eerste en zeker niet de laatste Symbian telefoon voor mij ;)
Lukt het dan niet? Gewoon via: Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Verbinding --> Toegangspunten --> Betreffende APN --> WLAN-beveil.instell. en instellen: WPA/WPA2 (uitgaande hiervan) moet zijn Vooraf ged. sleutel. Bij Vooraf ged. sleutel moet je dan je wachtwoord invullen en als het goed is vraagt hij er nooit meer naar.
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:59:
Is het mogelijk om het uitzicht van het startscherm aan te passen?
Bovenaan links staat bij mij nu de telecomoperator met daaronder het digitale uurwerk.
Is het mogelijk dat het digitale uurwerk naast de operator komt te staan (helemaal bovaan in het scherm)?
Nu gaapt er een gat tussen de onderkant van het uurwerk én de Menu-verwijzing (helemaal links onderaan het scherm).

Ik zou willen hebben dat mijn afspraken, taken, WLAN,... over de volledige schermbreedte weergegeven worden. Ik heb foto's gevonden van het scherm van de Nokia e71 waar alles over de volledige breedte weergegeven wordt.
Volgens mij kan dat niet out-of-the-box. Dus dan heb je externe software nodig, zoals Handy Shell.

[ Voor 40% gewijzigd door Cadezo op 25-02-2009 23:09 ]

Verwijderd

ik zit ook al maanden met dit gezeik. krijg vaak "system error" of de melding die jij krijgt. resultaat is dat de calendar niet meer wordt gesynct en/of ook andere items niet als mail,contacten ed. heel vervelend, want vaak zie je die meding pas als je MFE zelf opstart en/of in de log kijkt. zit je daar met je coole e71 denkende dat het allemaal vanzelf synct. NOT :)

anyway, gisteren vond ik dit:
http://discussions.europe...messaging&thread.id=13370

het is dus (al heel lang) bekend, en men is er mee bezig en er komt ooit een nieuwe versie...

wachten dus, maar tot die tijd kun je een tip proberen die ik hier tegenkwam:
http://discussions.nokia....=messaging&thread.id=7858

ik heb het zelf nog niet geprobeerd..maar hoop dat het werkt totdat het gefixt is. (calendar niet meer syncen vind ik geen optie)

laat ons het resultaat weten :)

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Omdat ik maar mn Parrot CK3000 niet goed aan de praat krijg (geluid is uit de speaker te laag om te kunnen horen wat er gezegd wordt) , ga ik nu de CarPC die ik al in de auto heb gebruiken.

Nu is het zo dat ik alles aan de praat heb, zodra ik mn auto aanzet en de carpc draait pairt de E71 via BT zonder enig probleem.
Ik kan nu vanuit de scherm van mn CarPC een gesprek opstarten zonder enig probleem.

Het enige wat ik dus niet aan de praat krijg, en wat ook niet werkt via de Parrot Carkit, is om zodra ik gebeld wordt de ringtone via de speakers over te laten gaan.

dat betekend dat ik dus de telefoon ergens moet zetten waar ik hem hoor.

Wat is nou de juiste instelling om dus er voor te zorgen dat de ringtone ook hoorbaar is via een Carkit??

Ook vraag ik me af wat nou moet instellen bij TOEBEHOREN als je een carkit gebruikt??
Bij mij staat nu "draadloos carkit" als standaard.

Dit terwijl ik een BT connectie maak (zowel met de Parrot als met de CarPC ) een koptelefoon op mn E71 scherm krijg.

iRacing Profile Flickr

• stook024
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05-2020
Zijn er mensen waarbij het menu soms niet toegankelijk is? Als ik op de menu snelkoppeling druk bevriest het scherm en kom ik er echt niet meer in totdat ik het toestel uit en weer aan heb gezet...

Iemand dezelfde problemen of liever heeft iemand de oplossing? (heb de nieuwste software)...

Verwijderd

Weet er iemand een programma waarmee ik de IP adressen van de beschikbare WLAN accespoints kan bekijken? Bij WinMo toestellen zijn hier wel wifi/ip scanner svoor. Maar weet iemand die voor Symbian/ E71

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

seninha schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:18:
Omdat ik maar mn Parrot CK3000 niet goed aan de praat krijg (geluid is uit de speaker te laag om te kunnen horen wat er gezegd wordt) , ga ik nu de CarPC die ik al in de auto heb gebruiken.
heb je de boekjes van je autoradio / auto doorgenomen?? bij die van mij kan ik nml onder 'telephone' de volume instellen, van off naar 0 tm 20.. misschien dat jij ook zon optie heb

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

SYQ schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:56:
[...]

heb je de boekjes van je autoradio / auto doorgenomen?? bij die van mij kan ik nml onder 'telephone' de volume instellen, van off naar 0 tm 20.. misschien dat jij ook zon optie heb
Geluid gaat dus niet via de autoradio maar rechstreeks van de Carkit naar een eigen speaker.
Volume moet je in je telefoon instellen.jammer genoeg gebeurt er niets.

iRacing Profile Flickr

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

stook024 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:15:
Zijn er mensen waarbij het menu soms niet toegankelijk is? Als ik op de menu snelkoppeling druk bevriest het scherm en kom ik er echt niet meer in totdat ik het toestel uit en weer aan heb gezet...

Iemand dezelfde problemen of liever heeft iemand de oplossing? (heb de nieuwste software)...
Dit heb ik ook soms.
Geen idee hoe het komt maar ik heb wel redelijk veel software geïnstalleerd.
Om niet steeds je pincode in te moeten typen bij het opnieuw opstarten heb ik JbakTaskMan onder een snelkoppeling gezet, die kan ik dan starten en mn E71 laten rebooten.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• stook024
  • Laatst online: 30-05-2020
Vervelend is dat he!? Ik heb de nieuwste software er op gezet maar het helpt niks. Op de nokia site kan ik ook de oplossing nog niet vinden. Wel mensen die het ook hebben... Hier mensen met DE oplossing voor het 'menu bevries probleem'?

Verwijderd

Cadezo schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:41:
[...]

Lukt het dan niet? Gewoon via: Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Verbinding --> Toegangspunten --> Betreffende APN --> WLAN-beveil.instell. en instellen: WPA/WPA2 (uitgaande hiervan) moet zijn Vooraf ged. sleutel. Bij Vooraf ged. sleutel moet je dan je wachtwoord invullen en als het goed is vraagt hij er nooit meer naar.
Thanks, maar dit had ik idd al gevonden alleen soms moet ik alsnog het wachtwoord intypen. Geen idee waar dit nu aan ligt :?

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
stook024 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:06:
Vervelend is dat he!? Ik heb de nieuwste software er op gezet maar het helpt niks. Op de nokia site kan ik ook de oplossing nog niet vinden. Wel mensen die het ook hebben... Hier mensen met DE oplossing voor het 'menu bevries probleem'?
Ik loste dit probleem op door de menu-toets gelijk daarna nog een keer in te drukken :) Ook kwam ik er achter dat dit probleem zich niet voordoet wanneer je de voorgeïnstalleerde thema's van Nokia gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xs2ddup schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:43:
[...]

Ik loste dit probleem op door de menu-toets gelijk daarna nog een keer in te drukken :) Ook kwam ik er achter dat dit probleem zich niet voordoet wanneer je de voorgeïnstalleerde thema's van Nokia gebruikt.
Bij mij dus wel op het begin..
Nu al een tijdje geen last meer van gehad gelukkig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een programma waarmee ik de IP adressen van de beschikbare WLAN accespoints kan bekijken?

Bij WinMo toestellen zijn hier wel wifi/ip scanner svoor.

Maar weet iemand die voor Symbian/ E71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Ik zo'n soortgelijk probleem dat ik mfe ook niet kon gebruiken als ik het webmail adres invulde.
toch heb ik oplossing kunnen vinden.

[img=http://img7.imageshack.us/img7/5483/mfe.th.png]
Als je naar je webmail gaat en dan rechtsboven op opties klikt krijg je verschillende opties te zien
Linksonder zie je de optie " Info" staan, hier staan allegegevens waarmee je verbonden met qua mailserver.

Als je kijkt naar het veld. Naam van server voor clienttoegang: zie je een server adres staan. Dit heb ik ingevuld in MFE ipv webmail adres en toen werkte MFE vlekkeloos. Hopelijk is dat je oplossing.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:59:
[...]

ik zit ook al maanden met dit gezeik. krijg vaak "system error" of de melding die jij krijgt. resultaat is dat de calendar niet meer wordt gesynct en/of ook andere items niet als mail,contacten ed. heel vervelend, want vaak zie je die meding pas als je MFE zelf opstart en/of in de log kijkt. zit je daar met je coole e71 denkende dat het allemaal vanzelf synct. NOT :)

het is dus (al heel lang) bekend, en men is er mee bezig en er komt ooit een nieuwe versie...

ik heb het zelf nog niet geprobeerd..maar hoop dat het werkt totdat het gefixt is. (calendar niet meer syncen vind ik geen optie)

Ik merk dit ook te vaak helaas :( MFE werkt niet zoals op syncen als op Windows Mobile. Wel jammer :(
Het gene wat ik nu heb is dat de agenda niet goed wordt bijgewerkt in mijn telefoon.

Exchange -> E71 items worden niet verwerkt.
E71 -> Exchange - wel goed verwerkt worden.

wat resulteert dat mijn E71 agenda incompleet is :(, mogelijk dat ik een instelling mist. maar is dit herkenbaar voor anderen? Want mail gaat wel goed.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
DancePlaza schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:24:
[...]

Ik merk dit ook te vaak helaas :( MFE werkt niet zoals op syncen als op Windows Mobile. Wel jammer :(
Het gene wat ik nu heb is dat de agenda niet goed wordt bijgewerkt in mijn telefoon.

Exchange -> E71 items worden niet verwerkt.
E71 -> Exchange - wel goed verwerkt worden.

wat resulteert dat mijn E71 agenda incompleet is :(, mogelijk dat ik een instelling mist. maar is dit herkenbaar voor anderen? Want mail gaat wel goed.
Er is een hele nieuwe versie in de maak die wordt geïntegreerd met de nieuwe Nokia Mail/Messaging applicatie. Schijnt dit voorjaar beschikbaar te worden. Inclusief HTML email etc.

Als je de persvideo's van de nieuwe E55 E75 bekijkt zie je een preview van deze apllicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Schrijver schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:35:
[...]

Er is een hele nieuwe versie in de maak die wordt geïntegreerd met de nieuwe Nokia Mail/Messaging applicatie. Schijnt dit voorjaar beschikbaar te worden. Inclusief HTML email etc.

Als je de persvideo's van de nieuwe E55 E75 bekijkt zie je een preview van deze apllicatie.
Heb je een link van deze video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:59:
[...]

Ik krijg nu de melding
Synchr. nt toegest. voor deze account met de huidige inst. Neem contact op met de beheerder.

Ik synchroniseer alleen de taken als test.
Ik heb verschillende manieren gebruikt als inloggen qua accountnamen etc.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
stormfly schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:59:
[...]

Heb je een link van deze video?
http://www.youtube.com/watch?v=JID0en6KqnU

Vanaf 2:00 minuten zie je de nieuwe mail for exchange applicatie in beeld komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een irritante melding steeds als ik de internetbrowser afsluit: onderbroken downloads weergeven ? ja of nee. Als ik ja druk dan kom ik bij webfeeds er staat alleen niks in. Hoe krijg ik deze melding weg, iemand een idee ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:19:
[...]

Ik zo'n soortgelijk probleem dat ik mfe ook niet kon gebruiken als ik het webmail adres invulde.
toch heb ik oplossing kunnen vinden.

[img=http://img7.imageshack.us/img7/5483/mfe.th.png]
Als je naar je webmail gaat en dan rechtsboven op opties klikt krijg je verschillende opties te zien
Linksonder zie je de optie " Info" staan, hier staan allegegevens waarmee je verbonden met qua mailserver.

Als je kijkt naar het veld. Naam van server voor clienttoegang: zie je een server adres staan. Dit heb ik ingevuld in MFE ipv webmail adres en toen werkte MFE vlekkeloos. Hopelijk is dat je oplossing.
ik zie die regel nergens staan joh....ik zit op exchange 2007 ingelogd. jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijver schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:35:
[...]

ik hoop dat dit ook op de e71 gaat werken. ze spreken in het filmpje over s60v3 FP2, de E71 heeft FP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
Is er eigenlijk bij jullie iets bekend van een degelijke PIM tool ?

Wat ik eigenlijk zoek is een (liefst gratis of betalend maar dan heel populair) tooltje om volgende dingen mee te syncen:

Agenda
Contactpersonen

en dit met Outlook (2007). Ik kwam voorlopig altijd uit op Essential PIM, maar daar zie ik niet duidelijk iets staan van de compatibiliteit van E-PIM met Symbian based devices...

Verder zie ik er niet veel dit soort software voorbij komen die degelijk lijkt.

Ik vond eigenlijk dat de Nokia Suite te bloated is en veel te veel prul biedt en daarenboven behoorlijk log lijkt...

Trouwens geen tijd voor een nieuw deeltje? Zitten al wel dik over de 1K posts heen... :X

[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 28-02-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Ik gebruik normaal seven mail, maar was beniewd naar emoze.

belangrijkste reden om seven te gebruiken in combinatie met hotmail is dat ik mappen mee kan syncen in mijn seven mail box.
Kan dit ook met emoze?
Ik zie wel de optie subfolder sync maar als ik die op aan zet dan merk ik geen verschil. Zie ik een instelling over het hoofd of kan dit niet met emoze?
En anders heeft iemand een alternatief voor deze 2 apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
mdbde schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 01:37:
Ik gebruik normaal seven mail, maar was beniewd naar emoze.

belangrijkste reden om seven te gebruiken in combinatie met hotmail is dat ik mappen mee kan syncen in mijn seven mail box.
Kan dit ook met emoze?
Ik zie wel de optie subfolder sync maar als ik die op aan zet dan merk ik geen verschil. Zie ik een instelling over het hoofd of kan dit niet met emoze?
En anders heeft iemand een alternatief voor deze 2 apps
Ja ik zou Profimail nog willen voorstellen, echter het grote voordeel van ProfiMail is dat hij HTML mails kan lezen. Echter de afwezige integratie met het home-screen van symbian gaat toch vervelend worden. Ik gebruik steeds meer Nokia mail beta welke wel netjes een @ laat zien als er mail is in je screensaver etc.

Zullen we eens een lijst maken want ik heb lang gezocht:

Nokia Email Beta - is nog gratis - home screen integratie
Profimail - 20euro eenmalig -html ondersteuning
Emoze ?
Seven ?

Ik ben met name beniewd naar de kosten van Emoze en Seven ik kan er niets over vinden voor Customer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Dank je wel voor de reactie op de mail programma's.
Ik ken alle bovengenoemde programma's.
Seven en emoze integreren in s60 van de e71 en voegt opties toe o.a. In het menu.
Profimail is niks voor mij. Slechte lelijke interface.
Nokia mail is wel mooi, alleen ondersteund nog geen hotmail en dus geen mappen syncen vanuit hotmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
mdbde schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 10:48:
Dank je wel voor de reactie op de mail programma's.
Ik ken alle bovengenoemde programma's.
Seven en emoze integreren in s60 van de e71 en voegt opties toe o.a. In het menu.
Profimail is niks voor mij. Slechte lelijke interface.
Nokia mail is wel mooi, alleen ondersteund nog geen hotmail en dus geen mappen syncen vanuit hotmail
hotmail is zo 2005 gmail is 2009 ;-) ben je van alle mail problemen af want gmail is bij mijn weten door elke mail app ondersteund. Je kan een overstap overwegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
ik kan een overstap overwegen naar gmail ja, mits ik mappen kan syncen online en niet alleen lokaal. Dus als ik op me e71 een mail verplaats naar bijvoorbeeld de map 'werk' dat ie het dan ook direct bijwerkt op mijn account .
Welke app kan ik hier voor gebruiken? Nokia mail?
Seven ondersteund namelijk geen mappen met gmail en das de reden om bij mijn hotmail te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijver schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:45:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=JID0en6KqnU

[video]

Vanaf 2:00 minuten zie je de nieuwe mail for exchange applicatie in beeld komen.
zou eens tijd worden zeg. een zakelijk toestel met een niet geintegreerde oplossing voor prive en exchange mail, waarbij de laatste nog steeds fouten geeft, geen html ondersteunt, geen subfolders....tja... vind ik best raar. goede hardware, software loopt (jaren) achter.

wat je hier ziet zou er alllllaaang moeten zijn als download. hoeveel mensen zitten wel niet te kloten met allerlei mailtools die het allemaal net niet zijn en ook alleen maar meer tijd geld en energie kosten.

dit wordt een nieuwe/unieke feature van deze toestellen....reken er maar niet op dat dit snel wordt uitgebracht voor andere toestellen. er schijnt wel een update te komen voor MFE..maar daar wachten we ook al een jaar op. en de vraag is of die dan ook 1 complete oplossing biedt ipv alleen maar een MFE waarin een paar bugs geplet zijn die er niet hadden mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
mdbde schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:39:
ik kan een overstap overwegen naar gmail ja, mits ik mappen kan syncen online en niet alleen lokaal. Dus als ik op me e71 een mail verplaats naar bijvoorbeeld de map 'werk' dat ie het dan ook direct bijwerkt op mijn account .
Seven ondersteund namelijk geen mappen met gmail en das de reden om bij mijn hotmail te blijven.
Naar mijn weten werkt Gmail niet met mappen, maar met labels. Een oplossing zou dus kunnen zijn om inkomende mails te labellen naar afkomst (als je bijv vanaf meerdere accounts mail forwardt) en dan komen ze bij Gmail allemaal in je inbox terecht. Wanneer je deze dan op je E71 leest (label is dan helaas niet zichtbaar) en vervolgens verwijdert, heeft dit hetzelfde effect als bij Gmail op 'archive' klikken. De labels blijven behouden en op die manier is je mail later wel terug te vinden in de juiste categorie. Als je wel ondersteuning voor labels wilt, moet je de Gmail app gebruiken, maar die integreert weer niet met de telefoon.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 13:04:
[...]

zou eens tijd worden zeg. een zakelijk toestel met een niet geintegreerde oplossing voor prive en exchange mail, waarbij de laatste nog steeds fouten geeft, geen html ondersteunt, geen subfolders....tja... vind ik best raar. goede hardware, software loopt (jaren) achter.

wat je hier ziet zou er alllllaaang moeten zijn als download. hoeveel mensen zitten wel niet te kloten met allerlei mailtools die het allemaal net niet zijn en ook alleen maar meer tijd geld en energie kosten.

dit wordt een nieuwe/unieke feature van deze toestellen....reken er maar niet op dat dit snel wordt uitgebracht voor andere toestellen. er schijnt wel een update te komen voor MFE..maar daar wachten we ook al een jaar op. en de vraag is of die dan ook 1 complete oplossing biedt ipv alleen maar een MFE waarin een paar bugs geplet zijn die er niet hadden mogen zitten.
Ik ben bang dat je gelijk hebt.. In het filmpje zie je daarin ook een Gmail account met de nieuwe interface, dus het lijkt erop dat het niet alleen een update voor Mail for Exchange betreft, maar een compleet nieuwe ingebouwde mailapplicatie is. Kleine kans inderdaad dat ze die voor de bestaande toestellen gaan maken. :(
(Wat ik overigens laatste tijd wel vaker gebruik, is het 'attachment' dat de gemiddelde HTML-mail bij zich draagt, zodat daarin wel gewoon de mail in HTML opmaak bekeken kan worden. Dat is toch een redelijk alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gebruik de E71 met exchange dagelijks met alle plezier. Het enige wat ik mis ivm WM-devices zijn de subfolders inderdaad. Geen drama, indien wel, is er software voor te krijgen.
Prive werkt de gmail-applicatie perfect. Dus: geen klachten.
Verder: na jaren WM ben ik blij nu eens een toestel te hebben wat het gewoon altijd doet, snel en stabiel.
Oftewel: perfect toestel zal morgen wel komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 23:21
Weet iemand hoe ik via m'n E71 (via bluetooth) een internetverbinding tot stand breng met een Macbook? Ik heb al van alles geprobeerd, en de verbinding tussen Macbook en E71 lijkt in orde. Alleen daar stopt het. Ik heb het rare vermoeden dat je in de telefoon moet configureren welk Accespoint gebruikt mag worden in combinatie met Bluetooth. Of heb ik het fout?

Voor de goede orde: heb wel T-Mobile web 'n walk standard. Daar zal het wel niet aan liggen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
mdbde schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:39:
Volgens mij ProfiMail met IMAP IDLE, heb je de 3.x versie al eens getest? Is grondig onder handen genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 08:47:
[...]
Ik gebruik de E71 met exchange dagelijks met alle plezier. Het enige wat ik mis ivm WM-devices zijn de subfolders inderdaad. Geen drama, indien wel, is er software voor te krijgen.
Prive werkt de gmail-applicatie perfect. Dus: geen klachten.
Verder: na jaren WM ben ik blij nu eens een toestel te hebben wat het gewoon altijd doet, snel en stabiel.
Oftewel: perfect toestel zal morgen wel komen...
ik heb in 2 week 2x moeten omruilen (dead pixels, spontane resets/ophangen tijdens gesprekken), maar de 3e lijkt nu ok. MFE werkt op zich wel aardig, het is alleen jammer dat het zo basic is en dat het niet geintegreerd is met prive mail ed. nu moet je (minstens) 2 tools hebben draaien en laten syncen..meer gedoe en meer energieslurpend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Ik wil nu advanced call manager gaan gebruiken in plaats van mijn vodafone voicemail.
Alles instellen en installeren is geen probleem.
Ik stel hem zo in dat hij na 15 seconden op de voicemail van ACM overgaat.

Echter, wanneer ik dit test gebeurt er niks, ACM neemt het niet over.
Ook niet wanneer ik instel dat hij alle oproepen moet blokkeren, puur om te testen, doet hij het niet.
Iemand een idee hoe ik dit programma wel aan de praat krijg?

Voor de goede orde, ik heb Vodafone als provider dus, ik weet niet of iemand anders het wel al is gelukt met Vodafone of dat het aan de provider ligt?

[ Voor 14% gewijzigd door Wetterhahn op 01-03-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wetterhahn schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:44:
Ik wil nu advanced call manager gaan gebruiken in plaats van mijn vodafone voicemail.

Echter, wanneer ik dit test gebeurt er niks, ACM neemt het niet over.
Ook niet wanneer ik instel dat hij alle oproepen moet blokkeren, puur om te testen, doet hij het niet.
Iemand een idee hoe ik dit programma wel aan de praat krijg
lijkt erop dat ie niet actief is. Er staat me iets van bij dat je nog ergens activate moet kiezen. Telefoon al eens opnieuw gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
[...]

De laatste versie van MFE is 2.7.22, deze is 6 februari 2009 uitgekomen, redelijk recent dus.

http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

Mocht je een goed alternatief zoeken voor MFE, kan ik je Roadsync aanbevelen van Dataviz. Ik gebruik deze in combinatie met MFE op m'n E71. Een activesync mail profiel voor prive, en een activesync mail profiel voor zakelijk. Werkt super voor mij! Roadsync heeft trouwens wel html ondersteuning. Ik gebruik MFE en Roadsync in combinatie met Kerio mailserver, maar dit werkt identiek als met MS Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Wetterhahn schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:44:
Lijkt inderdaad niet aan te staan, je moet waarschijnlijk nog Enable/Activatie kiezen.

Overigens is die voicemail van ACM zoiets als Visual Voicemail, dus dat je kan kiezen welk bericht je wilt afluisteren?

[ Voor 4% gewijzigd door Cadezo op 01-03-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MFE 2.7.0 en 2.7.22 lijken indentiek te zijn. laatste is idd onlangs uitgebracht, maar heeft nog steeds dezelfde fouten met syncen en errors en gedoe. oftewel: nokia luistert niet naar de bugmeldingen die gemaakt worden en brengt een nieuwe versie uit waar dit nog steeds niet is opgelost.

anyway....ik kwam een tip tegen om een oudere versie te installeren...deze zou die sync fouten niet hebben.

de versie die je voor de e71 moet hebben:
http://www.businesssoftwa...ge(2.5.5)_S60_3_1_hs.SISX

bron:
http://discussions.nokia....scending&message.id=12709

ps.: er schijnt dan een issue op te treden met het autolocken van de phone bij nieuwe mail....maar niet bij iedereen. kwestie van proberen dus!

eerst ff mfe 2.7 eraf halen, dan pas 2.5 erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Helsie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:39:
[...]
lijkt erop dat ie niet actief is. Er staat me iets van bij dat je nog ergens activate moet kiezen. Telefoon al eens opnieuw gestart?
Dat dacht ik ook ja maar ik kan nergens activate vinden, ik heb de telefoon al eens opnieuw opgestart maar helpt niet. Gebruik jij het zelf ook? Zoja, welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wetterhahn schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:51:
[...]

Dat dacht ik ook ja maar ik kan nergens activate vinden, ik heb de telefoon al eens opnieuw opgestart maar helpt niet. Gebruik jij het zelf ook? Zoja, welke provider heb je?
Ik heb zelf Vodafone, maar mijn E71 heb ik unbranded gekocht (smartphoneshop.nl) . Ik heb het programma wel eens geprobeerd, maar ik kan het nu op eoa manier niet meer vinden op mijn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Weet iemand hoe je het adresboek vooraam + middel + achternaam krijgt?

Ook in mijn SMS inbox is het vreemd. Soms staat een bericht als Achternaam Voornaam, en soms Voornaam Achternaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Megamind schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:06:

Ook in mijn SMS inbox is het vreemd. Soms staat een bericht als Achternaam Voornaam, en soms Voornaam Achternaam!
Volgens mij is dat omdat je dan gewoon de namen verkeerd hebt staan.

Eigenlijk stoort het mij dat ik nog altijd geen GPS op dit ding kan runnen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperBart schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:12:
[...]

Volgens mij is dat omdat je dan gewoon de namen verkeerd hebt staan.

Eigenlijk stoort het mij dat ik nog altijd geen GPS op dit ding kan runnen :s
wat is het probleem? misschien kan ik je helpen, heb ook veel gezeik met gps gehad. zie ook mijn eerdere posts daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Vreemd, ik heb ook vodafone en ook een unbranded toestel. Je kunt ACM gewoon downloaden op Nokia.nl, zou je het nog eens willen proberen?
Helsie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:45:
[...]

Ik heb zelf Vodafone, maar mijn E71 heb ik unbranded gekocht (smartphoneshop.nl) . Ik heb het programma wel eens geprobeerd, maar ik kan het nu op eoa manier niet meer vinden op mijn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Ben eig nog van iets niet tevreden, mijn E71 heeft al behoorlijk wat partikels en stof onder zijn scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:51:
[...]

Ik krijg nu de melding
Synchr. nt toegest. voor deze account met de huidige inst. Neem contact op met de beheerder.

Ik synchroniseer alleen de taken als test.
Ik heb verschillende manieren gebruikt als inloggen qua accountnamen etc.

Iemand nog een idee?
Ik begin toch echt wel simpel te worden van MfE. Ik krijg deze melding maar niet weg. Ben nu bezig met SP2 aan het installeren voor Exchange, het is een mogelijke oplossing volgens 1 van de vele posts die ik heb gelezen.

Knettergek word ik ervan...... 8)7

Iemand deze melding al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:38:
MFE 2.7.0 en 2.7.22 lijken indentiek te zijn. laatste is idd onlangs uitgebracht, maar heeft nog steeds dezelfde fouten met syncen en errors en gedoe. oftewel: nokia luistert niet naar de bugmeldingen die gemaakt worden en brengt een nieuwe versie uit waar dit nog steeds niet is opgelost.

anyway....ik kwam een tip tegen om een oudere versie te installeren...deze zou die sync fouten niet hebben.

de versie die je voor de e71 moet hebben:
http://www.businesssoftwa...ge(2.5.5)_S60_3_1_hs.SISX

bron:
http://discussions.nokia....scending&message.id=12709

ps.: er schijnt dan een issue op te treden met het autolocken van de phone bij nieuwe mail....maar niet bij iedereen. kwestie van proberen dus!

eerst ff mfe 2.7 eraf halen, dan pas 2.5 erop zetten.
Das toch vreemd, ik gebruik MFE al zeker een half jaar en bij mij heb ik nergens last van. Ik sync de agenda en mail, taken niet. Mijn backend is Kerio mailserver, zou het daar soms aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PisPix schreef op maandag 02 maart 2009 @ 09:09:
[...]

Das toch vreemd, ik gebruik MFE al zeker een half jaar en bij mij heb ik nergens last van. Ik sync de agenda en mail, taken niet. Mijn backend is Kerio mailserver, zou het daar soms aan kunnen liggen?
dat kan kloppen idd. het schijnt (vooral) te gebeuren icm exchange 2007 server...maar ook weer met exchange 2003..dus tja...elke ander niet MS server heeft dat probleem niet, dus je hebt geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Oke ik loop nu tegen mijn eerste probleem aan.
als ik in de agenda een MEMO zet die ik heb ingestelt van 02-03-09 naar 04-03-09 en ik verwijder de eerste van de reeks dan verwijderd hij ze allemaal. Dit is niet de bedoeling. Voorheen deed ie het altijd goed. Hoe kan dit.
Ik doe niet moeilijk over een hard reset maar als dit lukt met een simpel iets dan is dat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wetterhahn schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:14:
Vreemd, ik heb ook vodafone en ook een unbranded toestel. Je kunt ACM gewoon downloaden op Nokia.nl, zou je het nog eens willen proberen?

[...]
Ik heb het geïnstalleerd. Wat heb je staan als 'default action'? Standaard staat daar bij mij Divert calls to +31629929910
Dit heb ik op answer machine gezet (moest ik ook weer een greeting opnemen en kiezen).

Dan in 'Mode' staat ie standaard op accept all calls. Die heb ik op reject all calls gezet.

En dan doet ie het gewoon bij mij. Exact zoals ik geconfigureerd heb. Best gaaf proggie eigenlijk. Denk dat ik het maar blijf gebruiken. :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Helsie op 02-03-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:46:
[...]

dat kan kloppen idd. het schijnt (vooral) te gebeuren icm exchange 2007 server...maar ook weer met exchange 2003..dus tja...elke ander niet MS server heeft dat probleem niet, dus je hebt geluk :)
Dus de bal dat Nokia de bugs niet oplost/fixed zou eigenlijk bij MS neergelegd moeten worden.... Kerio heeft het blijkbaar wel voor elkaar gekregen om een fatsoenlijk werkende ActiveSync implementatie te produceren. Best wel grappig aangezien MS het ActiveSync protocol heeft ontwikkelt... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
PisPix schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:56:
[...]

Dus de bal dat Nokia de bugs niet oplost/fixed zou eigenlijk bij MS neergelegd moeten worden.... Kerio heeft het blijkbaar wel voor elkaar gekregen om een fatsoenlijk werkende ActiveSync implementatie te produceren. Best wel grappig aangezien MS het ActiveSync protocol heeft ontwikkelt... :-)
Ligt het aan het protocol dan? Ik dacht dat het om terugkerende afspraken zonder einddatum ging... Ligt natuurlijk niet aan MS, want Outlook en Exchange gaan er toch gewoon goed mee om? Als ik 'full resync' doe, is het altijd opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
Helsie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:07:
[...]

Ligt het aan het protocol dan? Ik dacht dat het om terugkerende afspraken zonder einddatum ging... Ligt natuurlijk niet aan MS, want Outlook en Exchange gaan er toch gewoon goed mee om? Als ik 'full resync' doe, is het altijd opgelost.
Het protocol werkt prima, ik gebruik het al langere tijd. M'n agenda staat wekelijks vol geplanned met zowel eenmalige als terugkomende afspraken (met en zonder einde). Ik edit deze zowel op m'n telefoon als via outlook. Het enige verschil waar het dus aan zou kunnen liggen is niet het protocol of de client maar de backend oplossing. Alle overige factoren blijven gelijk. Dat outlook enz wel werken is natuurlijk niet geheel objectief aangezien deze producten allemaal uit dezelfde keuken komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n e71 nu een weekje.
Plaatselijke unlocker kon 'm niet unlocken en ook de firmware niet terugflashen maar gelukkig een andere gsm boer wel.

Ongelofelijk hoe goed typen op dat kleine toetsenbodje gaat, denk dat je wel wat nagels aan je duimen moet hebben, niet voor zware nagelbijters dus.

2 crystal cases gekocht en bij eentje was direct al de achterkant gebarsten, weet niet waardoor.
Maar ik heb daarna de gsm laten vallen op de stoep en ofschoon de case kapot ging heeft die wel gedaan wat die moest doen, de impact opvangen.
Nu doet ie het tenminste nog en zonder de geringste beschadiging aan de gsm zelf.
Die crystal cases zouden wel van een wat betere kwaliteit kunstof gemaakt mogen worden en de afwerking had ook een tikkeltje beter gekund maar voor die paar euro, ik meen 4 euro voor 2 stuks incl porto, een koopje.
Wel ff wat schuurpapier erbij pakken.
Denk dat ik alvast wat nieuwe bestel en die dan telkens vastlijm.

Met asisted gps settings een snelle fix met Garmin XT, alleen kan ik vooralsnog geen waypoints en routes importeren.
Hij importeert wel maar ze zijn dan nergens te vinden.

Werkelijk ongelofelijk, ik heb hem bij een 1-jarige contractverlenging T-mobile Flex 20 gekregen met een bijbetaling van 30 euro.
Mooie deal al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

HyperBart schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:24:
Ben eig nog van iets niet tevreden, mijn E71 heeft al behoorlijk wat partikels en stof onder zijn scherm :(
Same here. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PisPix schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:56:
[...]

Heb nu al voor geruime tijd Roadsync op mijn E71 draaien dat alles synct vanaf mijn exchange server. Kost je een dikke 40 dollar, maar dan werkt het ook perfect. :) Met MfE heb ik ook teveel sync problemen gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys ...

Ik heb een vraag over Opera werkt die bij jullie wel normaal?
Bij mij werkt die heel vervelend, is er geen andere programma om op internet te komen?
Want hij werkt bij mij niet normaal zoals die hoort te werken volgens mij, met het scrollen naar boven en beneden ....

thnxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:54:
Hey guys ...

Bij mij werkt die heel vervelend, is er geen andere programma om op internet te komen?
Want hij werkt bij mij niet normaal zoals die hoort te werken volgens mij, met het scrollen naar boven en beneden ....

thnxxx
Als je nu even verteld wat er precies aan de hand is...
Ik gebruik opera mini naar tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:54:
Hey guys ...

thnxxx
Lekker duidelijk. Als Opera (mini) werkt op je telefoon zal deze zeer waarschijnlijk ook gewoon werden zoals het hoort. Of dit aansluit bij jouw idee van 'normaal' is een ander verhaal. Heb je de standaard browser al geprobeerd? Vanaf firmware 2.xxxxx is deze vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook last van..Ik kwam de volgende website tegen

http://www.geardiary.com/...-dusty-diy-temporary-fix/

en dat ga ik binnenkort maar eens een keertje toepassen.
Voor mij is dit dan ook echt het enige nadeel. De Nokia E71 doet het bij mij echt uitstekend. Alles heb ik werkend gekregen. Hotmail kan ik versturen en ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

LoneGunman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:26:
[...]

Lekker duidelijk. Als Opera (mini) werkt op je telefoon zal deze zeer waarschijnlijk ook gewoon werden zoals het hoort. Of dit aansluit bij jouw idee van 'normaal' is een ander verhaal. Heb je de standaard browser al geprobeerd? Vanaf firmware 2.xxxxx is deze vrij goed.
Daarnaast moet je even de handleiding lezen mocht je het niet helemaal snappen :)
gepost vanaf mn E71 icm Opera Mini 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Opera mini 4.3???
Is deze te downloaden?
Op operamini.com en operamini.com/beta niet hoor

Maar het zou wel tof zijn, weer een betere browser op het e71 machientje
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.