Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik vond ook nog een test van de 42PZ85 op hardware info.
http://www.hardware.info/...ll_HD_TVs_tot_2000_euro/7

wellicht dat ie wel eens gepost is, maar ik kon 'm zo snel niet vinden.

ik heb dankzij dit topic inmiddels de 42PZ85 besteld, ik hoop 'm met een week toch wel binnen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik heb niet de hele test gelezen, maar om nou te stellen dat een LCD betere zwartwaardes heeft dan een plasma. Dat wil er bij mij toch echt niet in. Puur op phosphortrails wordt even een hele TV/techniek afgeschreven.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
MrSleeves schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:35:
Ik heb niet de hele test gelezen, maar om nou te stellen dat een LCD betere zwartwaardes heeft dan een plasma. Dat wil er bij mij toch echt niet in. Puur op phosphortrails wordt even een hele TV/techniek afgeschreven.
ik wilde dit inderdaad net posten. Vreemde review in mijn opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

yzf1kr schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:12:
Nog even een toevoeging voor mensen met een 360 en een Panasonic.

Ik lange tijd zitten zoeken naar de juiste setting voor de "reference level" setting in het display settings menu van de 360. Op internet is hier maar heel weinig over te vinden, en zelf kon ik weinig of geen verschil zien tussen de settings "Standard" , "Intermediate" en "Expanded". Wel had ik het idee dat het beeld op "Expanded" mooier uit zag (of het was placebo-effect), dus heb ik hem daar op laten staan.

Tot vandaag.

Mijn viel deze week op dat Lost Oddisey op mijn plasma veel donkerder was dan op op mijn LCD, en dat er heel weinig detail in de donkere omgevingen zat . Ook met de brightness setting kreeg ik het beeld niet goed.

Ik bedacht me toen dat ik de reference levels aangepast had, en nadat ik het terug op "Standard" gezet had was het detail in de donkere beelden terug.

Dus voor de mensen met een xbox en een Panasonic TV die zich afvragen welke setting ze moeten hebben: "Standard".
Ik kan deze conclusie onderschrijven. Het heeft te maken met wanneer een waarde als zwart weer wordt gegeven. Gek genoeg gebeurt dit bij standaard pas bij 0 en bij de andere al bij een hogere waarde waarbij er dus detail verdwijnt omdat er al zwart wordt weer gegeven.
Ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de implementatie van de xbox niet helemaal klopt waardoor extended niet helemaal lekker werkt met video content. Voor spellen zou dat niet uit mogen maken maar misschien dat de pana dat niet lekker op pakt. Alles ziet er op standard iig prima uit dus mij hoor je niet klagen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
MediaMarkt heeft vandaag de 19% BTW actie wat neerkomt op effectief bijna 16% korting op de Panasonics. :) Iemand al gezien wat de 42PX80 gaat kosten (liefst in Utrecht)? Ik zit op mijn werk en heb geen zin om voor "niks" een vrije middag op te nemen. Ik was van plan om hem donderdag te gaan halen maar nu zie ik ineens deze actie.

Vorige week was hij nog 699€ daar. Een mooie prijs om nog eens wat korting overheen te halen. :P Iemand die vandaag langsgaat en even wil kijken voor de 42PX80? MM geeft telefonisch geen prijsinformatie.

[ Voor 8% gewijzigd door MrAcid op 26-01-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
MrAcid schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:12:
MediaMarkt heeft vandaag de 19% BTW actie wat neerkomt op effectief bijna 16% korting op de Panasonics. :) Iemand al gezien wat de 42PX80 gaat kosten (liefst in Utrecht)? Ik zit op mijn werk en heb geen zin om voor "niks" een vrije middag op te nemen. Ik was van plan om hem donderdag te gaan halen maar nu zie ik ineens deze actie.

Vorige week was hij nog 699€ daar. Een mooie prijs om nog eens wat korting overheen te halen. :P Iemand die vandaag langsgaat en even wil kijken voor de 42PX80? MM geeft telefonisch geen prijsinformatie.
Ik vind het maar bah :) Ik heb net 3 weken geleden een panasonic plasma bij mediamarkt gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ach, jij hebt er nu al 3 weken plezier van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:58
MrAcid schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:12:

Helaas, is naar 799 gegaan halverwege vorige week, toen bekend was dat BCC de 42PX80 niet meer voor 699 aanbood. Nu dus 799 - 16% = 672. (Dit is Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
MrAcid schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:17:
Ach, jij hebt er nu al 3 weken plezier van! :)
hehe ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik was er al bang voor.. :) Dan wacht ik wel tot het einde van de week als ik er gewoon tijd voor heb. Bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door MrAcid op 26-01-2009 11:37 . Reden: Hmmm.. Het is toch wel €50 goedkoper dan wanneer ik hem ergens anders ga halen met alle bijkomende kosten van dien (benzine, verzending, creditcard). Ik denk er nog even over na. :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 12:41
Ze hebben van de PZ800 ook de prijs verhoogd, afzetters. (Dacht dat ze als adviesprijs rond 1900 opgaven voor de 42PZ800 in alkmaar, nieuwe prijs rond 1700. Daar zit internet bijna 300 euro onder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
MrSleeves schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:35:
dat viel mij ook op, ik vind het ook maar een middelmatige test, het lijkt wel alsof ze erg LCD minded zijn.

vooral onderstaande quote stak mij :(
Plasma heeft echter wel als voordeel dat het beeld er minder ‘digitaal’ uitziet dan LCD, wat vooral bij SDTV bronnen van matige tot slechte kwaliteit een groot voordeel is. LCD laat elk foutje ongenadig zien, terwijl plasma een wat vriendelijker beeld laat zien. Bij HDTV bronnen is dat echter weer een nadeel, LCD TV’s laten hierbij een beeld zien dat scherper oogt dan plasma
ze proberen hiermee een ervaring als feit erdoor te drukken, iets wat er bij mij niet ingaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Shanquish op 26-01-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu al weer paar dagen happy aan het gamen, maar ik snap nog iets niet aan de TV, de logica achter het automatisch 'input' selecteren bij aanzetten van de TV. Als mijn PS3 (hmdi) en decoder (scart) aan staan en ik zet de TV aan, gaat hij standaard naar analoge input (coax). Staat enkel mijn PS3 aan (coax en scart eruit), zelfde scherm (het setup info scherm). Heb ik ook mijn PC aan (hdmi) is het een compleet willekeurige keuze. Enkel de decoder gaat hij wel netjes naar de decoder kanaal. Ook het uitzetten op bv HDMI1 daarna weer aanzetten, gaat hij vrolijk weer naar AV1. Is daar een prioriteit oid aan toe te kennen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 17:54
rajackar schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:46:
[...]

Ik kan deze conclusie onderschrijven. Het heeft te maken met wanneer een waarde als zwart weer wordt gegeven. Gek genoeg gebeurt dit bij standaard pas bij 0 en bij de andere al bij een hogere waarde waarbij er dus detail verdwijnt omdat er al zwart wordt weer gegeven.
Ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de implementatie van de xbox niet helemaal klopt waardoor extended niet helemaal lekker werkt met video content. Voor spellen zou dat niet uit mogen maken maar misschien dat de pana dat niet lekker op pakt. Alles ziet er op standard iig prima uit dus mij hoor je niet klagen.
De theorie achter de reference levels is inderdaad de kleurwaarde van de input en de output. Een computerscherm gebruikt als waarden 0 (zwart/uit) tot 255 (wit/aan), waar een TV alleen 16 tot 235 gebruikt. Standard gebruikt deze laatste waarden, waardoor het beeld op een computerscherm erg 'flets' wordt (niets is echt zwart, en niets is echt wit). Daarom moet je op zo'n scherm je reference level op Extended zetten, zodat hij 0-255 gaat gebruiken.

In de praktijk op de Pana leidt dit in mijn ervaring tot de conclusie dat als je je Xbox via HDMI, Composite of zelfs SCART hebt aangesloten, je hem op Standard moet zetten, maar als je een VGA kabel gebruikt om vervolgens de PC ingang van het scherm te gebruiken, je beter Extended kan benutten. De TV schaalt naar mijn idee de waarden al automatisch van 0-255 naar 16-235. Als je dan dus Standard selecteert schaalt hij alles dubbel en krijg je weer hele fletse kleuren.

Tot zover mijn bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 13:42
NeoPhix schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:20:
[...]

Helaas, is naar 799 gegaan halverwege vorige week, toen bekend was dat BCC de 42PX80 niet meer voor 699 aanbood. Nu dus 799 - 16% = 672. (Dit is Utrecht)
Wat een neppers bij de MM (Eindhoven), vorige week was de PX80 volgens mij nog 799 euro, nu naar 889 gegaan. Mja, dan kunnen ze er wel 19% BTW af trekken. Je word genept waar je bij staat, bagger winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
SinergyX schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:20:
Nu al weer paar dagen happy aan het gamen, maar ik snap nog iets niet aan de TV, de logica achter het automatisch 'input' selecteren bij aanzetten van de TV. Als mijn PS3 (hmdi) en decoder (scart) aan staan en ik zet de TV aan, gaat hij standaard naar analoge input (coax). Staat enkel mijn PS3 aan (coax en scart eruit), zelfde scherm (het setup info scherm). Heb ik ook mijn PC aan (hdmi) is het een compleet willekeurige keuze. Enkel de decoder gaat hij wel netjes naar de decoder kanaal. Ook het uitzetten op bv HDMI1 daarna weer aanzetten, gaat hij vrolijk weer naar AV1. Is daar een prioriteit oid aan toe te kennen?
Standaard gaat de TV naar de TV input, coax dus.
Overschakelen doet hij enkel via scart (indien een volledig bedrade scart gebruikt wordt natuurlijk). HDMI ondersteund dit niet.
Willekeurig zou het bij jou dus niet mogen zijn, zeker niet wat betreft de HDMI-inputs, want die zou hij enkel mogen tonen als jij hem selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel wikken en wegen, info opzoeken en vergelijken, denk ik dat ik een panasonic plasma tv ga kopen.
De TH-37PX80 gaat het worden.

Ik ga de tv het meest gebruiken voor films op te kijken en ook af en toe is te gamen(ps3).Nu heb ik al 1000'en meningen gelezen over het inbranden, maar hebben de huidige plasma tv's hier nu echt nog last van?

En geeft een ps3 een mooi/scherp beeld op de TH-37PX80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PS3 komt natuurlijk volledig tot zijn recht op een fullHD scherm, PX series zover ik weet zijn HDready.

Voor het inbranden, uit de TS:
Een plasma heeft vooral in de eerste branduren de meeste kans op inbranding en kleurverschillen. De Panasonic schermen hebben een erg actieve pixelshift functie waardoor inbranding bijna niet mogelijk is in enkele uren.
Gewoon eerste berg uurtjes lage contrast en helderheid, komt het allemaal goed :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PX series zijn idd HDready, maar ook wel een stuk goedkoper tov de fullHD schermen:)
En is er echt zo'n groot verschil tussen HDready en FullHD op een 37 inch scherm?

Bedankt voor de snelle reply !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort een plasma kopen. Waarschijnlijk een Panasonic TH50PZ800.
Via internetwinkel in Engeland ca. 25 % goedkoper dan in Nederland.
Echter: in Engeland krijg je dan het type TH50PZ800B, en in Nederland (en trouwens ook in de rest van Europa) krijg je het type TH50PZ800E.

Er zijn wel enkele verschillen tussen de types B en E.

Vraag mijnerzijds. Wat zijn precies de beperkingen als ik type B in Nederland ga gebruiken.
(zowel bij uitzendingen via de kabel (analoog) als via een digitale ontvanger, als bij DVD, blue ray e.d.
Zijn er ook nog ondertitelingsproblemen in bepaalde situaties.
Garantie?

Vermoedelijk zijn er ook bij andere merken/types verschillen tussen de Britse en de europese uitvoering van een tv.

Op diverse fora (ook hier) veel jubelverhalen over goedkopere tv's in Engeland, maar wie heeft er nu echt één gekocht, of wie heeft er nu echte ervaring met gebruik van Engelse tv in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 17:54
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:48:
PX series zijn idd HDready, maar ook wel een stuk goedkoper tov de fullHD schermen:)
En is er echt zo'n groot verschil tussen HDready en FullHD op een 37 inch scherm?

Eeuwige discussie met maar 1 (goed) antwoord: ga naar een fatsoenlijke winkel, neem je PS3 mee, sluit hem aan op een PX80 en een PZ80 met gelijke settings, ga op dezelfde afstand zitten als je in je huiskamer zou doen, en ga vergelijken. Ikzelf zag bij de 360 weinig verschil op 2,0-2,5 meter (iig was het prijsverschil van 250 euro voor mij niet waard) , en heb dus voor de 42PX80 gekozen. Hieronder ook een grafiekje over beelddiagonaal & afstand en de zin en onzin van Full HD. Maar ook daar verschilt per persoon weer de mening over. In mijn ervaring klopt het echter wel redelijk. In jouw geval zou je dus flink dicht op je scherm moeten zitten om het verschil goed te zien (1,5 meter or so).

Afbeeldingslocatie: http://s3.carltonbale.com/resolution_chart.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Als eerste is er de garantie. De officiele panasonic garantie kan je niet claimen. Deze geld alleen op modellen met het juiste serienummer (de indicatie van een E model alleen is niet genoeg).
Voor garantie zul je dus terug moeten naar Engeland mocht er iets aan de hand zijn. Dit is lastig. Je kan dan nog beter een Engels model zien te scoren bij een nederlandse internet winkel die je garantie afhandeld.

Voor analoge tv kan het zijn dat de tuner andere frequenties heeft dan in nederland. Dit kan betekenen dat je bv niet alle (of misschien zelfs geen enkele) tv zender kunt ontvangen. Simpelweg omdat het frequentie spectrum anders is. Dit weet ik overigens niet zeker hoor, misschien dat iemand anders dit wel zeker weet. Maar dit kan een risico zijn.

Voor digitale TV maakt dat niets uit. Daar maak je gebruik van een externe decoder welke je aansluit via HDMI/Scart en dat werkt gewoon. Zelfde geldt voor DVD's deze spelen natuurlijk gewoon af. De europese landen hebben vaak wel een klein verschil in PAL signaal maar kunnen over het algemeen toch wel gewoon overweg met alle PAL signalen.

De voeding en stekker hoeft ook geen probleem meer te vormen. Bijna alle electronische apparatuur wat in europa uitgebracht word kan overweg met voltages van 100 tot 240V. Waarbij alleen het geleverde netsnoer verschilt per model.

Het grootste struikelblok zou ik hebben met de garantie afhandeling.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:48:

Ik meen me een artikel te herinneren die aangaf dat er vanaf 32inch een zichtbaar verschil zou zijn tussen 720 en 1080, maar dit is enorm afhankelijk van je kijkafstand.

Bij een aantal games scaalt enkel de game zelf maar de hele HUD heeft een fixed grootte. Op 720 zal dan je HUD 'groter' zijn dan op 1080, wat dus een groter 'speelveld' oplevert en mogelijk beter speelplezier.

@piet, er zou in de B versie wel een andere firmware zitten, maar dit gok ik enkel betrekken op de tuner. Heb je een externe decoder (digitaal kabel oid), zou dit mi geen problemen moeten opleveren. Mogelijk zelfs dat je een E firmware gewoon op een B kan zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:46
Hmm ik ga zeer waarschijnlijk voor de PZ85. Zat heel lang te kijken naar de Bravia w4000 maar deze valt af ivm de backlight bleeding. Denk dat ik de phosphortrails minder erg vind dan die vlekkerige backlightbleeding.
Budget ligt rond de 1000 euries.
Is het waarschijnlijk dat er in de nieuwe serie qua prijs en specs iets vergelijkbaars zit als de PZ85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Terranca

Ik zal voor mijn tv zitten met een afstand van 8 a 10 feet, fullHD zal dus voor mij geen meerwaarde bieden.

Bedankt voor die grafiek, deze verklaart heel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 12-09 10:08
@SharpEdgeOne

De specs zullen ietsje beter worden voor dezelfde prijs. Echter zul je nog een paar maandjes geduld moeten hebben voor de 2009 modellen in Nederland te koop zijn.
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:15:
@ Terranca

Ik zal voor mijn tv zitten met een afstand van 8 a 10 feet, fullHD zal dus voor mij geen meerwaarde bieden.

Bedankt voor die grafiek, deze verklaart heel wat
Full HD heeft inderdaad vaak weinig zin, alleen op supergrote tv's vanaf 65 inch heeft het imo een meerwaarde, of bij een kijkafstand van kleiner dan 2 meter bij een diameter vanaf 42 inch.

[ Voor 60% gewijzigd door BackSlash op 26-01-2009 16:20 ]

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SharpEdgeOne schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:06:
Hmm ik ga zeer waarschijnlijk voor de PZ85. Zat heel lang te kijken naar de Bravia w4000 maar deze valt af ivm de backlight bleeding. Denk dat ik de phosphortrails minder erg vind dan die vlekkerige backlightbleeding.
Budget ligt rond de 1000 euries.
Is het waarschijnlijk dat er in de nieuwe serie qua prijs en specs iets vergelijkbaars zit als de PZ85?
Is het niet zo dat die phosphortrails een beetje overdreven worden? Ik heb nu een paar keer in de winkel gekeken maar het is mij niet echt opgevallen. Zelf zit al een tijdje te wachten op de PZ85 (die zou op oudjaarsdag geleverd worden) maar die schijnt de komende weken nog steeds niet op voorraad te zijn (webshop). Dus misschien de order maar annuleren en hem bij de MM kopen.

Mijn alternatief is de TX-37LZD85F, is er iemand die hier ervaring mee heeft tov de PZ85?

EDIT: advies is niet meer nodig, kreeg net bericht dat mijn PZ85 bij TNT is gearriveerd _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
JvS schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:01:
Officieel is de winkel het aanspreekpunt, maar als je een oudhollandsch model hebt, kan je beter rechtstreeks met pana zaken doen.
Volgens http://panasonic.nl/Generic_Article.asp?M=3243|311|8|1 kom ik bij E-Care Leiden terecht.
Via de winkel en garantie aanvraag per telefoon kom ik ook bij E-Care Leiden terecht.
Dus zal wel goed komen zo....... ik word terug gebeld wanneer ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
@exapod en backslash
Bedankt voor de snelle reactie. Denk dat het dan de PZ85 wordt. De prijs is ook aantrekkelijk als je het vergelijkt met Bravia w serie. Die trails zal denk ik wel meevallen inderdaad, ga ik nog ff in de winkel bekijken. Wachten op de nieuwe serie duurt mij te lang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
shameete schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:15:
[...]

dat viel mij ook op, ik vind het ook maar een middelmatige test, het lijkt wel alsof ze erg LCD minded zijn.

vooral onderstaande quote stak mij :(

[...]

ze proberen hiermee een ervaring als feit erdoor te drukken, iets wat er bij mij niet ingaat.
Ik vind dat je veels te vriendelijk bent als je zegt dat t een middelmatige test is. Ik heb nog nooit zo'n slechte test gelezen.
Er wordt niets vermeld over welke instellingen ze hebben gebruikt, aansluitingr, welke dvd's of blu-rays ze hebben bekeken en in welke scènes ze verschillen hebben gezien
Hoe t gamen en internetten gaat.

Ik krijg geen moment het idee dat de testers enige vorm van kennis of ervaring hebben.

De led lcd's hebben n grote stap gemaakt en komen al behoorlijk in de buurt van plasma, maar ik heb nog nooit een bachlight lcd gezien met een ècht goed beeld.
Ik heb de sony en de samsung bij kenissen van me gezien en het beeld was niet indrukwekkend.

Maar smaken verschillen ook zullen we maar zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Jaaaa, 42PX80 aangeschaft bij MediaMarkt! Morgenavond pas tijd om alles te installeren maar de eerste indruk: GROOT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
hetnet schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Volgens http://panasonic.nl/Generic_Article.asp?M=3243|311|8|1 kom ik bij E-Care Leiden terecht.
Via de winkel en garantie aanvraag per telefoon kom ik ook bij E-Care Leiden terecht.
Dus zal wel goed komen zo....... ik word terug gebeld wanneer ze komen.
Hoe kom jij erdoor bij e-care? Ik kan ze telefonisch niet bereiken. Ik moet mijn tv nog omruilen namelijk ivm 6 dode pixels. Mediamarkt geeft mij een tel nummer, (071), panasonic ook (zelfde nummer) maar de telefoon gaat gewoon niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:41:
Jaaaa, 42PX80 aangeschaft bij MediaMarkt! Morgenavond pas tijd om alles te installeren maar de eerste indruk: GROOT! :D
het gekke is dat het na een paar dagen alweer heel normaal oogt, ik had eerst hetzelfde!! :D
hoeveel heb je betaald?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Zo,
Na dit topic en deel 2 en 3 aardig bijgehouden te hebben, heb ik net de 42pz82 gekocht bij BCC (prijs 950 euro incl bezorgen). Bedankt voor alle tips en uitgebreide reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
Oke wat is er precies verschillend tussen de PZ82(PZ80) en de PZ85? De eerste is goedkopen en heeft geen SPDIF staat in de opening maar verder?
Edit: kan niet veel siten openen hier op mijn werk, vandaar de vraag en de minimale research ;(

[ Voor 25% gewijzigd door SharpEdgeOne op 26-01-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2024

Troubular

The One and Only

Ik heb vandaag ook de sprong maar gemaakt van mijn oude Philips 82cm breedbeeld (crt) naar de Panasonic 50pz800 (plasma) bij de Mediamarkt.

Ik vond het op zich een zeer goede prijs: 1728,57 excl verwijderingsbijdrage en verzendkosten.

Was voor mij de reden om niet te wachten (en teleurgesteld te zijn vanwege de prijs) op de nieuwe V10

"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
SharpEdgeOne schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:50:
Oke wat is er precies verschillend tussen de PZ82(PZ80) en de PZ85? De eerste is goedkopen en heeft geen SPDIF staat in de opening maar verder?
Edit: kan niet veel siten openen hier op mijn werk, vandaar de vraag en de minimale research ;(
Voor zover ik weer Inteligent Frame & Real Cinema op de 85, ook zou het geluid van de 85 iets beter zijn, maar dat heb ik niet vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:56:
[...]

Wat een neppers bij de MM (Eindhoven), vorige week was de PX80 volgens mij nog 799 euro, nu naar 889 gegaan. Mja, dan kunnen ze er wel 19% BTW af trekken. Je word genept waar je bij staat, bagger winkel.
Nu ben ik zelf niet zo'n MM-fan maar toen ik verleden week maandag ging kijken bij de MM Eindhoven was de 42px80 toch echt 899 euro.
Oh ja een wachttijd bij de klantenservice van drie kwartier valt niet mee.....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightning89 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:37:
Ze hebben van de PZ800 ook de prijs verhoogd, afzetters. (Dacht dat ze als adviesprijs rond 1900 opgaven voor de 42PZ800 in alkmaar, nieuwe prijs rond 1700. Daar zit internet bijna 300 euro onder)
Ben vandaag bij MM in Rotterdam geweest en helaas de pz800 niet in voorraad maar wel besteld(ongeveer anderhalve week levertijd).
Prijs was 1499 minus btw is 1260 euro, toch een nette prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben afgelopen zaterdag naar MM geweest en daar was de pz800 1499 euro en vandaag ook 1499, dus hier geen geklooi met de prijs( van dit toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubular

Troubular

The One and Only

Welke pz800 hebben jullie gekocht ?
Ik zag dat de 46pz800 1599 was in Amsterdam (de btw gaat er nog af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Adlermann schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:01:
[...]

Hoe kom jij erdoor bij e-care? Ik kan ze telefonisch niet bereiken. Ik moet mijn tv nog omruilen namelijk ivm 6 dode pixels. Mediamarkt geeft mij een tel nummer, (071), panasonic ook (zelfde nummer) maar de telefoon gaat gewoon niet over.
Gewoon winkel bellen en die verbinden je door met e-care. Op andere manier kun je niet met e-care in gespek komen.
Zou gewoon terug gaan naar MM en vragen of zij in contact kunnen komen met e-care.
En anders een E-mailtje naar info@e-care.nl en probleem uitleggen zet je telefoon nummer erin zodat ze je terug kunnen bellen.

[ Voor 10% gewijzigd door hetnet op 26-01-2009 22:19 . Reden: email adres bij gevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouble schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:25:
De TH-42PZ800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Trouble schreef op maandag 26 januari 2009 @ 21:25:
Volgens mij bestaat de 46pz800 niet, wel de 42pz800 en 50pz800. Lijkt me sterk dat deze laatste 1599 was, lijkt me eerder de MM prijs voor de 42pz800.

Al verbaas ik me sowieso over het prijsverschil wat mensen hier noemen over andere vestigingen in vergelijk wat ik in utrecht gezien heb. De 42pz85 stond daar als 1499... terwijl ik iemand hierboven zie waarbij dat de prijs van de 42pz800 was? Dit terwijl er normaal een prijsverschil zit tussen die 2 modellen van 300 tot 400 euro.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
hetnet schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:10:
[...]

Gewoon winkel bellen en die verbinden je door met e-care. Op andere manier kun je niet met e-care in gespek komen.
Zou gewoon terug gaan naar MM en vragen of zij in contact kunnen komen met e-care.
En anders een E-mailtje naar info@e-care.nl en probleem uitleggen zet je telefoon nummer erin zodat ze je terug kunnen bellen.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubular

Troubular

The One and Only

morpheus schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:53:
[...]

Volgens mij bestaat de 46pz800 niet, wel de 42pz800 en 50pz800. Lijkt me sterk dat deze laatste 1599 was, lijkt me eerder de MM prijs voor de 42pz800.

Al verbaas ik me sowieso over het prijsverschil wat mensen hier noemen over andere vestigingen in vergelijk wat ik in utrecht gezien heb. De 42pz85 stond daar als 1499... terwijl ik iemand hierboven zie waarbij dat de prijs van de 42pz800 was? Dit terwijl er normaal een prijsverschil zit tussen die 2 modellen van 300 tot 400 euro.
Heb het even opgezocht en het was idd de 42" (ik had alleen onthouden kleiner dan degene die ik heb gekocht....vandaar de vergissing met 46")

Ik vind overigens een prijsverschil tussen een 50" en een 42" van slechts 400 euro ook vrij apart.
Echter als er een ding duidelijk geworden is dat prijzen vaak niet logisch zijn... (omdat we niet alle factoren/variabelen kennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:42:
[...]

Nu ben ik zelf niet zo'n MM-fan maar toen ik verleden week maandag ging kijken bij de MM Eindhoven was de 42px80 toch echt 899 euro.
Oh ja een wachttijd bij de klantenservice van drie kwartier valt niet mee.....................
Ik heb die TH42PX80 eind november al voor €699 gekocht bij de MM Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:01:
Als eerste is er de garantie. De officiele panasonic garantie kan je niet claimen. Deze geld alleen op modellen met het juiste serienummer (de indicatie van een E model alleen is niet genoeg).
Voor garantie zul je dus terug moeten naar Engeland mocht er iets aan de hand zijn. Dit is lastig. Je kan dan nog beter een Engels model zien te scoren bij een nederlandse internet winkel die je garantie afhandeld.

Voor analoge tv kan het zijn dat de tuner andere frequenties heeft dan in nederland. Dit kan betekenen dat je bv niet alle (of misschien zelfs geen enkele) tv zender kunt ontvangen. Simpelweg omdat het frequentie spectrum anders is. Dit weet ik overigens niet zeker hoor, misschien dat iemand anders dit wel zeker weet. Maar dit kan een risico zijn.

Voor digitale TV maakt dat niets uit. Daar maak je gebruik van een externe decoder welke je aansluit via HDMI/Scart en dat werkt gewoon. Zelfde geldt voor DVD's deze spelen natuurlijk gewoon af. De europese landen hebben vaak wel een klein verschil in PAL signaal maar kunnen over het algemeen toch wel gewoon overweg met alle PAL signalen.

De voeding en stekker hoeft ook geen probleem meer te vormen. Bijna alle electronische apparatuur wat in europa uitgebracht word kan overweg met voltages van 100 tot 240V. Waarbij alleen het geleverde netsnoer verschilt per model.

DarkSide schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:01:

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:52:
Ik ga binnenkort een plasma kopen. Waarschijnlijk een Panasonic TH50PZ800.
Via internetwinkel in Engeland ca. 25 % goedkoper dan in Nederland.
Echter: in Engeland krijg je dan het type TH50PZ800B, en in Nederland (en trouwens ook in de rest van Europa) krijg je het type TH50PZ800E.

Er zijn wel enkele verschillen tussen de types B en E.

Vraag mijnerzijds. Wat zijn precies de beperkingen als ik type B in Nederland ga gebruiken.
(zowel bij uitzendingen via de kabel (analoog) als via een digitale ontvanger, als bij DVD, blue ray e.d.
Zijn er ook nog ondertitelingsproblemen in bepaalde situaties.
Garantie?

Vermoedelijk zijn er ook bij andere merken/types verschillen tussen de Britse en de europese uitvoering van een tv.

Op diverse fora (ook hier) veel jubelverhalen over goedkopere tv's in Engeland, maar wie heeft er nu echt één gekocht, of wie heeft er nu echte ervaring met gebruik van Engelse tv in Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie DarkSide.

Als het alleen een (hopelijk theoretisch) garantieprobleem is, wil ik het risico wel nemen, want:

In nederland is de franco thuis prijs bij de goedkoopste webwinkel (die ik heb kunnen vinden) momenteel ca. 1974 euro, terwijl de goedkoopste webwinkel die ik in Engeland heb gevonden, voor 1489 pond bij mij thuis aflevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:02:
[...]

het gekke is dat het na een paar dagen alweer heel normaal oogt, ik had eerst hetzelfde!! :D
hoeveel heb je betaald?
Haha, dat zal vast wel maar momenteel staat er nog echt een gevaarte van een doos in de gang! :D Ik heb 679 betaald incl. verwijderingsbijdrage. Heb gebruik gemaakt van de kortingsactie van MM (Utrecht) die vandaag was. Lager dan alle internetprijzen (zeker aangezien ik met CC wilde betalen voor 180 dagen garantie daarmee). Erg tevreden met deze prijs! Morgenmiddag alles installeren, kan niet wachten om het eerste HD materiaal erop af te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

Gisteren tijdens de BTW dagen bij de MM de 42pz80 besteld (ja besteld want ze zijn niet meer op voorraad :( ), 948 euro, aardige prijs dacht ik zo (als ik Pricewatch bekijk).

Heb er veel zin in, ga nu van een 28"pw9551 CRT over naar deze 42 Inch. Gekocht mede voor X360 en PS3, voornamelijk om Blu-ray's te kijken op 24p.

Nu maar afwachten wanneer ik hem kan afhalen.

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 27-01-2009 07:34 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:34:
Bedankt voor je reactie DarkSide.

Als het alleen een (hopelijk theoretisch) garantieprobleem is, wil ik het risico wel nemen, want:

In nederland is de franco thuis prijs bij de goedkoopste webwinkel (die ik heb kunnen vinden) momenteel ca. 1974 euro, terwijl de goedkoopste webwinkel die ik in Engeland heb gevonden, voor 1489 pond bij mij thuis aflevert.
Dat is wel een enorm verschil zeg. Dankzij de lage pond. Hou er dan wel rekening mee dat garantie niet on-site was. Voor 500 euro winst zou ik er waarachtig ook aan denken... :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
heeft er iemand een stel mooie foto's van met name de achterkant van de 42PZ85? (uiteraard mag de voor en zijkant ook ;) )
het gaat mij vooral om de aansluitingen.
het enige mooie dat ik tot nu toe ben tegengekomen zijn de tekeningen van de handleiding.
en op de pana site is de link naar hoge resolutie afbeeldingen dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyraon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 19:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Als al die knopjes aan de zijkant zitten bij de 85, whats the point dan van het voorklepje? Alleen een hdmi aansluiting?

Kan er zo geen plaatje/filmpje van vinden.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
KoffieNT schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:50:
Als al die knopjes aan de zijkant zitten bij de 85, whats the point dan van het voorklepje? Alleen een hdmi aansluiting?

Kan er zo geen plaatje/filmpje van vinden.
aan de voorkant zit toch geen klepje? alleen een aan/uit knop de IR ontvanger en de C.A.T.S. sensor.

aan de andere zijkant daarintegen zit (volgens de gebruiksaanwijzing iig) de AV3 aansluiting, de 3e HDMI, een S-video plug en een koptelefoonaansluiting.

welicht dat iemand een volledige foto heeft van de achterkant, met de klepjes geopend.
die kom ik met google eigenlijk niet tegen maar zou wel een hoop duidelijk maken :)

EDIT: overigens hier op tweakers ook nog een test tegengekomen, die niet in de OP staat: reviews: Panasonic TH-42PZ85 en conclusie middensegment
maar is verkeerd geplaatst, namelijk in de LCD sectie 8)7
maar daar staan al wel wat betere foto's tussen :)
1x raden welke de winnaar is uit het middensegment O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Shanquish op 27-01-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
en zo vind ik nog een test :)

http://www.hdtvtest.co.uk/Panasonic-TH42PZ85B/ met nóg betere plaatjes 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Panasonic-TH42PZ85B/th42pz85b-speakers.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Panasonic-TH42PZ85B/th42pz85b-fans.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Panasonic-TH42PZ85B/side-connection.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Panasonic-TH42PZ85B/grip-handle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
yzf1kr schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:12:
Nog even een toevoeging voor mensen met een 360 en een Panasonic.

Ik lange tijd zitten zoeken naar de juiste setting voor de "reference level" setting in het display settings menu van de 360. Op internet is hier maar heel weinig over te vinden, en zelf kon ik weinig of geen verschil zien tussen de settings "Standard" , "Intermediate" en "Expanded". Wel had ik het idee dat het beeld op "Expanded" mooier uit zag (of het was placebo-effect), dus heb ik hem daar op laten staan.

Tot vandaag.

Mijn viel deze week op dat Lost Oddisey op mijn plasma veel donkerder was dan op op mijn LCD, en dat er heel weinig detail in de donkere omgevingen zat . Ook met de brightness setting kreeg ik het beeld niet goed.

Ik bedacht me toen dat ik de reference levels aangepast had, en nadat ik het terug op "Standard" gezet had was het detail in de donkere beelden terug.

Dus voor de mensen met een xbox en een Panasonic TV die zich afvragen welke setting ze moeten hebben: "Standard".
Ik zal dit thuis ook eens gaan proberen of het inderdaad een groot verschil maakt. Opzich heb ik er nog niet echt last van gehad. En bij het kijken van HD DVD's is het op Cinema wel wat mooier. Mja, altijd even de moeite waard om uit te proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

[...]

Dit is standaard!!! bij BCC en MM en volgende week als de actie voorbij is, zakt de prijs onder de prijs die ze nu met die 16% korting aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:42:
[...]

MM Rotterdam Alexander was ie altijd al 729, exclusief de korting van 16% :P _/-\o_

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:52:
[...]

MM Rotterdam Alexander was ie altijd al 729, exclusief de korting van 16% :P _/-\o_
bij de MM in groningen was hij 699, dan weer een paar dagen 749, toen ineens 849, nu weer 749

echt geen touw aan te knopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloha,

sinds 2 weken een 46pz8 in bezit.

Ik ben op zoek naar een geschikte muurbeugel. Niet met allemaal toeters en bellen maar gewoon een goede en voordelige. Wat raden de experts mij aan??

Daarnaast een vraag over de vieira link. Wat heb ik daar aan? Als ik op die knop druk op de ab gebeurd er niks, geeft aan dat het niet beschikbaar is. Wie kan mij daar wat meer over vertellen?

Thx, groeten Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:16:
[...]

Daarnaast een vraag over de vieira link. Wat heb ik daar aan? Als ik op die knop druk op de ab gebeurd er niks, geeft aan dat het niet beschikbaar is. Wie kan mij daar wat meer over vertellen?
Ik gok dat de werking wel in de handleiding zal staan hoor ;)

Maar om het je makkelijk te maken, Viera Link ben je niks mee als je andere (Panasonic) apparatuur het ook niet ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Heb ik voor onze 42PZ85. :)
Hangt goed; draai alleen de moeren aan de bovenkant niet te hard aan (t.b.v. de kantelhoek); als de TV eenmaal hangt, krijg je die moeilijk los.
Fire69 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:34:
[...]

Ik gok dat de werking wel in de handleiding zal staan hoor ;)

Maar om het je makkelijk te maken, Viera Link ben je niks mee als je andere (Panasonic) apparatuur het ook niet ondersteunt...
VIERA link is inderdaad puur Panasonic. Als je op de HDD-recorder bv. op Play drukt, dan gaan beide apparaten aan en de TV automatisch op de goede HDMI-aansluiting. Als je dan bv de TV uitzet, gaat de HDD recorder ook uit. Met een HDD Recorder kan je overigens niet de AB van de TV gebruiken om de HDD Recorder te besturen. Met een Home Cinema schijnt dat wel te kunnen (dus dan bestuur je bepaalde functies van het HCS met de AB over de TV; als ik het goed heb, kan je HCS gewoon in een kastje staan).

[ Voor 52% gewijzigd door MrSleeves op 27-01-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
MrSleeves schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:43:
[...]

Heb ik voor onze 42PZ85. :)
Hangt goed; draai alleen de moeren aan de bovenkant niet te hard aan (t.b.v. de kantelhoek); als de TV eenmaal hangt, krijg je die moeilijk los.

[...]

VIERA link is inderdaad puur Panasonic. Als je op de HDD-recorder bv. op Play drukt, dan gaan beide apparaten aan en de TV automatisch op de goede HDMI-aansluiting. Als je dan bv de TV uitzet, gaat de HDD recorder ook uit. Met een HDD Recorder kan je overigens niet de AB van de TV gebruiken om de HDD Recorder te besturen. Met een Home Cinema schijnt dat wel te kunnen (dus dan bestuur je bepaalde functies van het HCS met de AB over de TV; als ik het goed heb, kan je HCS gewoon in een kastje staan).
wellicht dat ik dat verhaal van de HCS over een goeie week kan bevestigen, ik heb namelijk de SC-PT560 staan die dus ook viera link heeft. :)

ik heb ook nog een Pioneer HDD/DVD recorder ernaast, als ik het goed heb moet die ook aardig meekomen met Q-link (one touch recording) in elk geval doet ie dat wel met m'n huidige panasonic CRT tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik dacht eerst dat die VIERA link ervoor zou zorgen dat ik de totale besturing van een ander apparaat kon overnemen; dan zou ik alles in een kastje kunnen zetten en had ik alleen de AB van de tv (en van de decoder) nodig. Dat bleek alleen niet zo (niet dat ik nu alles van Pana heb, maar meer het idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
FF een vraagje.

Valt inbranden onder de garantie, aangezien ik nu al een paar dagen de omlijning van een soort hud in beeld heb zodra ik de tv op een AVingang zet (dus op zwart). Ik heb niet achterlijk veel achter elkaar gegamed op de tv echter wel de tv uitgezet op standby laten staan en de xbox laten draaien als ik een pauze nam. Maar dit moet toch niet uitmaken lijkt me.

Het is ook niet echt storend ofzo, alleen ik ben bang dat het in de toekomst verkeerd kan uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:46
een stuk staal uit india voor zulke prijzen! Je moet het er maar voor over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
freedzed6 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 02:48:
[...]

een stuk staal uit india voor zulke prijzen! Je moet het er maar voor over hebben ;)
die prijzen vallen erg mee hoor, loop een willekeurige electronicazaak binnen en je bent zonder al te veel moeite het dubbele kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:26

Paladin

Play Ball!

Misschien dat hier iemand mij kan helpen, Ik ben in het bezit van de Pana 42PZ85 en hoorde via via dat het mogelijk moet zijn om de audio stream via hdmi op de pana binnen te laten komen en dan via de digital output weer door naar de reciever te sturen (ik heb wegens ruimte gebrek op het moment een Logitech Z5500 speaker setje staan en deze heeft wat weinig aansluitingen)

Ik heb nu het volgende getest PS3 aangesloten via hdmi en alle doorput aangezet (dolby digital, DTS enz) en vervolgens mijn reciever unit aangesloten via de digital out van de panasonic. Het probleem echter nu is dat ik alleen stereo geluid krijg. Is het mogelijk een soort pass through optie aan te zetten dat toch het orginele signaal naar mijn reciever wordt gestuurd ipv het stereo signaal?

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Amelandbor schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:40:
FF een vraagje.

Valt inbranden onder de garantie, aangezien ik nu al een paar dagen de omlijning van een soort hud in beeld heb zodra ik de tv op een AVingang zet (dus op zwart). Ik heb niet achterlijk veel achter elkaar gegamed op de tv echter wel de tv uitgezet op standby laten staan en de xbox laten draaien als ik een pauze nam. Maar dit moet toch niet uitmaken lijkt me.

Het is ook niet echt storend ofzo, alleen ik ben bang dat het in de toekomst verkeerd kan uitpakken
Inbranden valt (ook volgens het boekje, wat enigsinds lelijk is) niet onder garantie.

Ik neem aan dat je de eerste 150+ uur met het contrast onder de 40% heb gespeeld/tv gekeken he? Dan mag je toch wel garantie opnemen (iig proberen) als je een inbrander hebt, alleen is het lastig te bewijzen dat je zo voorzichtig bent omgegaan met de tv.

Ik heb de eerste 200 uur heel voorzichtig gedaan (eerste 100 uur@ 0% contrast, en toen elke 10 uur ofzo een paar %tjes meer, nu, na 300 uur kijk ik op 50% contrast) en heb ook last van een soort inbrander (al is het meer image-retention).

Als ik iets op NL1, 2 of 3 heb gekeken en ga daarna iets anders kijken en het beeld is zwart, zie ik vaak het vierkantje rechtsboven van de zender nog even in beeld, dit verdwijnt wel na een tijdje.

Enige echte irritante is wat ik wel heb, ondanks dat ik gruwelijk zuinig heb gedaan in mijn eerste uren, de taakbalk boven en onder van Windows op mn scherm staan (de lijnen zegmaar) , vooral bij een film kijken (waar dus boven en onder zwarte balken zijn) zie je die balkjes heel licht doorkomen. Al zie je dit alleen wanneer je er op let, en/of je weet dat ze er zitten. (ik erger me er dus kapot aan :X)
Als ik iets fullscreen aan het doen ben, dan zie je deze balken vrijwel niet, alleen bij zwart beeld.

Ik 'windows' nu alleen nog maar in window-mode, ik probeer zo weinig mogelijk aan balken onder en boven te hebben, en verzet mn schermpjes (browser, msn vensters etc.) zoveel mogelijk. Hopen dat ze weggaan O-).

Trouwens ook als ik een screensaver aan heb staan zie je soms dat de screensaver blijft staan. Bijvoorbeeld bij die van het Windows-xp logo, zie ik overal zo'n logo zegmaar, hetzelfde bij de screensaver 'balken, of buizen ofiets'. (so much for screen-'saver')

(Ik heb een 42PZ81)

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieNT op 28-01-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Paladin schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:25:
Misschien dat hier iemand mij kan helpen, Ik ben in het bezit van de Pana 42PZ85 en hoorde via via dat het mogelijk moet zijn om de audio stream via hdmi op de pana binnen te laten komen en dan via de digital output weer door naar de reciever te sturen (ik heb wegens ruimte gebrek op het moment een Logitech Z5500 speaker setje staan en deze heeft wat weinig aansluitingen)

Ik heb nu het volgende getest PS3 aangesloten via hdmi en alle doorput aangezet (dolby digital, DTS enz) en vervolgens mijn reciever unit aangesloten via de digital out van de panasonic. Het probleem echter nu is dat ik alleen stereo geluid krijg. Is het mogelijk een soort pass through optie aan te zetten dat toch het orginele signaal naar mijn reciever wordt gestuurd ipv het stereo signaal?
Nee dit is onmogelijk. Beperking van HDMI op alle tv's.
KoffieNT schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:38:
[...]

Inbranden valt (ook volgens het boekje, wat enigsinds lelijk is) niet onder garantie.

Ik neem aan dat je de eerste 150+ uur met het contrast onder de 40% heb gespeeld/tv gekeken he? Dan mag je toch wel garantie opnemen (iig proberen) als je een inbrander hebt, alleen is het lastig te bewijzen dat je zo voorzichtig bent omgegaan met de tv.

Ik heb dat de eerste 200 uur heel voorzichtig gedaan (eerste 100 uur@ 0% contrast, en toen elke 10 uur ofzo een paar %tjes meer, nu, na 300 uur kijk ik op 50% contrast) en heb ook last van een soort inbrander (al is het meer image-retention).

Als ik iets op NL1,2 of 3 heb gekeken en ga daarna iets anders kijken en het beeld is zwart, zie ik vaak het vierkantje rechtsboven van de zender nog even in beeld, dit verdwijnt wel na een tijdje.

Enige echte irritante is wat ik wel heb, ondanks dat ik gruwelijk zuinig heb gedaan in mijn eerste uren, de taakbalk boven en onder van Windows op mn scherm staan (de lijnen zegmaar) , vooral bij een film kijken (waar dus boven en onder zwarte balken zijn) zie je die balkjes heel licht doorkomen. Al zie je dit alleen wanneer je er op let, en/of je weet dat ze er zitten.
Als ik iets fullscreen aan het doen ben, dan zie je deze balken vrijwel niet, alleen bij zwart beeld.

Ik 'windows' nu alleen nog maar in window-mode, ik probeer zo weinig mogelijk aan balken onder en boven te hebben. Hopen dat ze weggaan O-).

(Ik heb een 42PZ81)
Toch raar. Ik heb met mijn PZ85 het contrast in het begin minimaal op 50% gehad, vaak zelfs al meteen op 80% (ik geloof niet zo in dat 'inspelen' verhaal!), heb hem nu constant op 80% omdat dat domweg mooier is vind ik, en ik heb echt nooit last van zulke zaken. Ik heb vaak ook windows aanstaan (er zit een HTPC aan), ik zie nooit inbranden/retentie van de taakbalk of logo's in beeld. Ik heb ook vaak het beeld op pauze staan wat bij een plasma wel een beetje link is, maar de screensaver komt wel na 5 minuten opzetten, dat zal iets schelen.

Enige retentie die ik ooit heb gezien is bij een koud scherm, windows erop, en weer meteen uitzetten, toen zag ik wat retentie. Daarna nooit meer gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door psy op 28-01-2009 10:48 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

50+ % :S. hmm, niet echt eerlijk :P.
Zal eens kijken of een warm of koud scherm scheelt.

Ik heb mn screensaver op 2 minuten staan, ook heb ik sinds gister een zwart/grijs thema op mn windows zodat de pixeltjes niet al te veel hoeven te kleuren (eerst constant blauw dus).
Ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen, maarja..

edit: @hieronder: Ja ik gaf al aan dat ik dacht dat het meer retention was dan inbrander. :D

[ Voor 12% gewijzigd door KoffieNT op 28-01-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Overigens is dat geen inbranden wat jij omschrijft, maar pure retentie... dat is op zich ongevaarlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ik heb de tv inderdaad nog steeds maar rond de 40% staan met alle instellingen. Zal ook eens een tijdje sneeuw proberen, wil misschien nog wel ff helpen.
Ik kijk het nog gewoon ff aan, misschien dat het ooit nog wegtrekt en anders eens een belletje eraan wagen richting panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Dat is in alle gevallen gewoon retention. Of je moet meer dan 30 uur achter elkaar je beeld op een statisch beeld laten staan, dan heb je kans dat het heel licht blijft staan, maar zelfs dan is het amper op te merken.

Ik heb de laatste tijd echt ziek veel gegamed, ik zat thuis met een knieschijf uit de kom dus vandaar. er zaten serieus dagen bij van 09:00 tot 18:00 FIFA09. Dus constant het scorebord linksbovenin, de spelers onderin en het radartje erbij. De volgende dag voor de verandering nog eens en zo eigenlijk best wel wat dagen achter elkaar. Als ik nu mijn tv op No SIgnal zet en de ruimte compleet verduister, zie ik alleen maar de lichte gloed van mijn huidige tv-kijk activiteiten. Dit is dan weer weg als ik een andere zender opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ervaar zelf ook niks van inbranden, soms wel retention wat een paar minuten blijft hangen...

verder heb ik een slideshow op een SDcard staan die er altijd in zit met daarop allerlei kleuren, die in een loop afgespeeld worden... die zet ik soms een tijd aan om de eerste 200 uur wat sneller te laten passeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Retention van een paar dagen zeker. :/
Ik heb het er over dat het alleen zichtbaar is als het scherm op zwart staat dus bv bij een omschakeling naar HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
inderdaad, retention van een paar dagen. Dit had ik vooral de eerste 500 uur soms. Ik had best veel Battlefield Bad Company gespeeld en zag de radar soms dagenlang als ik de ruimte compleet verduisterde en no-signal had.

Maar, het verschilt per persoon hoeveel je je eraan stoort. Het boeide me in het begin natuurlijk wel, tv van 1000 euro en dan dit? Maaaar, hoe vaak was het te zien? Elke keer als ik naar bed ging en de decoder/xbox360/ps3 eerder uitzette dan de tv _O-. Dus boeit het me echt niks meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightning89 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:37:
Vaag, ik heb hem bij MM rotterdam gehaald voor 1499,-, daar ging de btw nog af dus kwam op ongeveer 1260,-....... dat was toch een hele degelijke prijs waar ik hem nergens anders voor kon halen...... In Breda was ie wel weer stuk duurder zei de telefoniste, hoeveel kon ze niet zeggen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
StealthyPeanut schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:46:
inderdaad, retention van een paar dagen. Dit had ik vooral de eerste 500 uur soms. Ik had best veel Battlefield Bad Company gespeeld en zag de radar soms dagenlang als ik de ruimte compleet verduisterde en no-signal had.

Maar, het verschilt per persoon hoeveel je je eraan stoort. Het boeide me in het begin natuurlijk wel, tv van 1000 euro en dan dit? Maaaar, hoe vaak was het te zien? Elke keer als ik naar bed ging en de decoder/xbox360/ps3 eerder uitzette dan de tv _O-. Dus boeit het me echt niks meer :)
Nou ja laten we dan maar hopen dat het niet erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
M'n ouders hadden vrij dringend een nieuwe TV nodig aangezien hun 14j oude CRT TV beeldstoringen vertoonde. Dus gingen m'n moeder en ik vandaag naar een lokale elektrowinkel. Ik weet dat m'n ouders niet zo veeleisend zijn, dus viel mijn oog op de Panasonic TH42PZ80. Die kostte 1.250 euro. Na wat onderhandelen heb ik hem voor 996 euro incl. levering kunnen krijgen. Denk wel dat ouders hier tevreden mee zullen zijn.
Gaat wel een beetje klote zijn. Ik wil al een tijdje een 50" Full HD Plasma en nu gaan ze mij nog voor zijn met een nieuwe TV.

Mijn keuze was vooral op de Samsung 50" PS50A756 (ik vraag mij nog steeds af of die een gelijkaardige IFC functie heeft als de PZ85 reeks van Panasonic die zowel aan- als uitgezet kan worden) gevallen omwille van z'n deftig CMS systeem (en als eventueel alternatief de Panasonic TH50PZ80 aangezien dat de enige betaalbare 50" Panasonic Plasma is). En toen kwam CES 2009 eraan. 5 nieuwe reeksen werden aangekondigd en vooral de G serie, waarvan de 50" in maart zou uitkomen, sprak mij aan. Maar nu lees ik echter dat TVs 10-20% duurder gaan worden in de komenden maanden. De lokale elektrowinkel dacht ook dat de modellen pas binnen een half jaar hier (in België dus) zouden zijn. Gaat dit echt nog zo lang duren denken jullie? Tot maart zal ik (mits wat op de tanden bijten) nog wel kunnen wachten, maar juni lijkt echt wel heel ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een th-37px en sinds kort tvix6500a mediaplayer eraan hangen. Hoe kan de TV automatisch naar hdmi1 (waar de tvix op aangesloten is) stellen op het moment tvix aan gezet wordt. Nu moet ik elke keer handmatig naar hdmi switchen, of gaat dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Misschien de startpost eens lezen? En dan met name het Hotel Mode deel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
CobraX schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 00:21:
[...]
Ik weet dat m'n ouders niet zo veeleisend zijn, dus viel mijn oog op de Panasonic TH42PZ80.
[...]
:?
Wat is er mis met die tv misschien?
Als ze niet veeleisend zijn, koop je een 42PX80. Je ouders gaan toch nooit het verschil zien hoor :)
De lokale elektrowinkel dacht ook dat de modellen pas binnen een half jaar hier (in België dus) zouden zijn. Gaat dit echt nog zo lang duren denken jullie? Tot maart zal ik (mits wat op de tanden bijten) nog wel kunnen wachten, maar juni lijkt echt wel heel ver weg.
Ik gok van wel ja, België is meestal niet zo snel met nieuwe modellen (van eender wat of welk merk :/ )
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 05:34:
Ik heb een th-37px en sinds kort tvix6500a mediaplayer eraan hangen. Hoe kan de TV automatisch naar hdmi1 (waar de tvix op aangesloten is) stellen op het moment tvix aan gezet wordt. Nu moet ik elke keer handmatig naar hdmi switchen, of gaat dat niet?
Dat is niet mogelijk. Je kan hem wel naar hdmi laten switchen bij het aanzetten van de tv, maar da's alleen interessant als je een digitale decoder gebruikt.
MrSleeves schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:55:
Misschien de startpost eens lezen? En dan met name het Hotel Mode deel..
Hotel Mode is enkel voor het switchen bij het aanzetten. Hij wil automatisch switchen als hij zijn mediaplayer aanzet. Dat gaat dus niet. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Fire69 op 29-01-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik las TV i.p.v. tvix. Maar anders kan je dat vergeten idd. Is HDMI "by design"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Wat je wel kunt doen is bij settings even de (ben effe de naam kwijt)-lijst doornemen, daar kun je instellen welke input welk kanaal is, je kunt ook 'skip' instellen.
In mijn geval heb ik, als ik op 'AV' druk, 3 dingen; Analog, HDMI 1 en HDMI 2, ik hoef dus zo min mogelijk op het knopje te duwen :).
(ben effe de naam kwijt)-lijst
Input-labels?

@hieronder: Same here. }:O

[ Voor 17% gewijzigd door KoffieNT op 29-01-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Yep, da's heel handig, heb ik ook pas een paar weken geleden ontdekt (handleiding lezen, waarvoor is dat goed? :P )
Alleen jammer dat je er TV niet afkrijgt. Die gebruik ik toch nooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik heb dus sinds een paar dagen een 42PX80. Ben super tevreden tot nu toe! Het enige is dat ik mijn MacBook (met Plex als Mediacenter) nog niet helemaal goed krijg. Eigenlijk komt het er op neer dat ik gewoon de overscan uit zou willen zetten, mijn MacBook kan namelijk gewoon op 1280 x 720p uitvoeren en dan kan de overscan uit. Bij mijn Xbox360 (HDMI1) gaat dit prima, daar heb ik de overscan nu voor uitgezet. Echter bij mijn MacBook (HDMI2) lukt dat niet waardoor ik dus wat randjes mis en het niet helemaal scherp is. Nou kan ik met Plex wel wat compenseren maar het zou toch lekkerder zijn als hij hem gewoon zonder overscan zou kunnen weergeven.

Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

In het hotelmenu kan je overscan wel redelijk goed elimineren.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Maar hoe komt het dan dat ik het bij de Xbox echt gewoon uit kan zetten in Menu > Picture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zet je tv op HDMI2 (voor je MacBook dus), zet de aspect ratio van je tv op 16:9, en kijk dan nog eens in je menu. Dan zou de optie er gewoon moeten tussenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Top! Dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Fire69 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:58:
:?
Wat is er mis met die tv misschien?
Als ze niet veeleisend zijn, koop je een 42PX80. Je ouders gaan toch nooit het verschil zien hoor :)
Er is niks mis met die TV. Maar er ontbreken dingen zoals Digital Out en IFC en de 3de HDMI poort bevindt zich op een nogal onpraktische plaats. De PZ85 had dit wel. Maar ouders zullen bvb nooit een versterker en aparte boxen aansluiten en zijn tevreden als het beeld gewoon mooi is. Dat bedoel ik dus met niet veeleisend zijn. En jawel ze zouden het verschil zien. Als ik mijn Mac Mini een keertje aansluit en hen wat 1080p materiaal laat zien bvb. Mijn ouders zijn ook mensen die hun TV houden totdat hij uiteen valt bij wijze van spreken. Binnen x aantal jaar zitten we waarschijnlijk aan 4xxxP i.p.v. 1080P en is 1080P de standaard voor TV kanalen net zoals analoge TV zo lang de standaard is geweest (en nu nog altijd een beetje is). Dan is het balen als je dan "slechts" een HD Ready TV hebt.
Fire69 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:58:
Ik gok van wel ja, België is meestal niet zo snel met nieuwe modellen (van eender wat of welk merk :/ )
Ah bah :r. Ik vrees echt dat ik zolang niet meer kan wachten. En voor een betaalbare 50" (max 2000 euro, liefst minder en rekeninghoudend met het feit dat TVs in België duurder zijn) heb ik dan keuze tussen een Panasonic TH50PZ80 (jammer dat ze in Europa/België geen TH50PZ85 verkopen want hij bestaat nochtans) en die Samsung PS50A756. Slechtere modellen zijn voor mij geen optie want ik ben wel veeleisend (de PZ80 vind ik zelfs wat magertjes kwa features).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dan zoek je achter de 50PZ81 toch, dan heb je tenminste al Optical Out erbij. :P
Of je rekt je budget wat en voor 2200€ heb je wel een 50PZ800. :)

Vind je uitleg over de keuze voor je ouders wat onzinnig om eerlijk te zijn, maar ieder doet zijn ding natuurlijk. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Fire69 op 29-01-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
CobraX schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:48:
[...]

Ah bah :r. Ik vrees echt dat ik zolang niet meer kan wachten. En voor een betaalbare 50" (max 2000 euro, liefst minder en rekeninghoudend met het feit dat TVs in België duurder zijn) heb ik dan keuze tussen een Panasonic TH50PZ80 (jammer dat ze in Europa/België geen TH50PZ85 verkopen want hij bestaat nochtans) en die Samsung PS50A756. Slechtere modellen zijn voor mij geen optie want ik ben wel veeleisend (de PZ80 vind ik zelfs wat magertjes kwa features).
als dat je budget is zou ik t goed doen en voor de Pioneer PDP-LX508D gaan, exact 2000 euro!

excuus was demo model

edit 2: 50PZ800 voor <2000 euro op kieskeurig

[ Voor 6% gewijzigd door Batsu op 29-01-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:44:
Wat je wel kunt doen is bij settings even de (ben effe de naam kwijt)-lijst doornemen, daar kun je instellen welke input welk kanaal is, je kunt ook 'skip' instellen.
In mijn geval heb ik, als ik op 'AV' druk, 3 dingen; Analog, HDMI 1 en HDMI 2, ik hoef dus zo min mogelijk op het knopje te duwen :).

[...]

Input-labels?

@hieronder: Same here. }:O
bedankt, ik had er idd overheen gekeken, jammer het met hdmi1.3 niet zelf gedetecteerd wordt :|
Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor prijsdiscussies