Boudewijn schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:46:
Inderdaad, dat was ook een beetje mijn punt.
Netfilter is zeer discutabel, maar het lijkt me sterk dat je dat op 200 euro speakers hoort.
Verder:
[...]
Wat bedoel je daar nou precies mee? Heb je meerdere stukken aan elkaar gezet oid?
Oh ja dit alles moet je niet opvatten als persoonlijke kritiek!
Even oproepje aan Killer: neem contact met me op ivm dat chassis!
hoi Boudewijn ,.
nou ik had al 3 meter van die speakerkabel liggen . toen heb ik er nog 3 meter bijgekocht .
En die Monsterkabel had ik van mijn Pa gehad want hij had die niet meer nodig , maar of Monsterkabel zo goed is ?
Ik zag een poosje geleden hier op het forum dat er toen een groepskoop was van netfilters ? maar die werken dus ook echt goed ?
Meschien heb je wel gelijk dat het crappy speakers zijn , maar de vraag is dan ook heb jij ze zelf wel eens gehoord voor je dat zegt ?.
EN ik vind de omgeving en hoe je ze hoord dan ook wel belangrijk wat erop aangesloten zit.
En persoonlijk vind ik het ook wel een punt dat ik vaak zat bij andere mensen zie ,dat zij een duure set koopen en het dan in een woonkamer neerzetten met alleen wanden bijna helemaal kaal en een houtenvloer
en alles moet mooi design wezen dus die ruimte klinkt zo hol als het maar kan .
Ik hoorde pas bij iemand een set Kef iq7se spelen en ik vondt dat gluid ook niet erg mooi klinken was met een nieuwe onkyo receiver en bluerayspeler .
Al met al vindt ik tot nu toe mijn jamo's erg goed klinken .
Maar ik wil hier niet zo komen binnenvallen ofzo van kijk hoe tof ik ben of wat dan ook want meschien dat het zo leek met mijn post?.
ik zeg ook ,zo veel verstand heb ik er ook nog niet echt van .
maar bedankt voor al het commentaar en de tips ,.
En Jeep? wat is dan het besten om op de muuren te maken>? van dat noppenschuim isolatie?
en is het beter die achterschotten aan de achterkant van de speakers waar de baspoort zit ook af te dekken ?