Inderdaad, even verder gezocht dan mijn neus lang is en da's de oplossing. In het vervolg beter eerst eens zoeken en daarna vragen stellen, da's misschien slimmer
Bedankt!
Verwijderd
Inderdaad, even verder gezocht dan mijn neus lang is en da's de oplossing. In het vervolg beter eerst eens zoeken en daarna vragen stellen, da's misschien slimmer
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Beter richten.Fr!st! schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:51:
hoe gebruik je die mortier eigenlijk? bij mij wilt id enooit landen op de plaats waar ik wil:(
[ Voor 32% gewijzigd door JT op 20-04-2009 23:16 ]
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 20-04-2009 23:56 ]
Ecodan warmtepomp
Ja ik heb het nog getest, met de AR16 (of hoe die ook heten mag, die M16 met scope) Als je goed mikt dan heb je ze binnen 1 of 2 schoten dood. Soms is het wel wat hectischer en dan schiet je wat onnauwkeuriger en raak je dur meer het lichaam dan het hoofd, en dan moet je inderdaad vaker schieten.JT schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 00:31:
AS50 is altijd 1shot 1kill dus dat is niet zo vreemd heKan je met een AK47 bijvoorbeeld mensen neerhalen met een headshot op normal?
Die AS50 krijg je als je in act 2 bent, de eerste arms dealer missie die ik daar deed unlockte de AS50.JT schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:11:
Als je naar de arms dealer gaat dan staat er dat de volgende missie o.a. de AS50 unlockt. Er stonden ook uitroeptekens bij de arms dealer missies tot ik die andere missies ging doen.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ecodan warmtepomp
E-mode op spel? of alle instellingen van je scherm op uit zoals film plus en dynamic contrast. Ik heb zelf de LE37A552 en geen last ervan (wel op de xbox trouwens weet niet of daar verschil in zit)Prutzer80 schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:52:
Heb Far Cry voor de PS3 van het weekend ook ff opgepikt bij de MM voor 35 eurie ( had nog een cadeaubon liggen)
Vanwege tijdgebrek nog niet al te veel kunnen spelen maar het ziet er wel mooi uit. Vooral de schaduwen van de bomen en de explosies.
Heb alleen last van een soort van "tearing". Wanneer ik draai stoort het een beetje vanwege een horizontale scheidingslijn. Ik speel op een Samsung Le40a552, is hier nog iets aan te doen?
Thanks, ik zal dat vanavond eens proberenPannekoek81 schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:16:
[...]
E-mode op spel? of alle instellingen van je scherm op uit zoals film plus en dynamic contrast. Ik heb zelf de LE37A552 en geen last ervan (wel op de xbox trouwens weet niet of daar verschil in zit)
De patch verwijderde ook de DVD check, activatie en het revoke systeem volgens leden op het forum daar. De DRM is weg.================================================================================
Far Cry®2 v1.03 Update
================================================================================
If you had problems applying the 1st patch (1.01), please apply this cumulative patch.
STEAM users: Please wait until the patch is available through Steam.
General changes
- A new server software has been created. Please consult the FC2ServerLauncher_ReadMe.txt file in the \bin folder for further documentation.
- Fixed a bug with the "Jackal tapes" accounting
Multiplayer changes
- Made most weapons slightly more accurate
- Slightly extended length of the short-range damage category for most weapons
- Reduced the damage of all sniper weapons
- Reduced the damage of the MGL-140 grenades
- Reduced the damage of the M79 grenades
- Reduced the damage of the IED
- Reduced damage stim of the flamethrower by 1 step
- Added hardcore mode in the Advanced Options page. Weapons will do more damage and enemy names will be hidden after the invincibility period.
- Players are now displayed by XP order in the scoreboard.
- Allow players to rejoin the host after a ranked match.
- Allow the minimum player settings to be changed from the lobby.
- Allow force launch in ranked match.
- Fixed an issue with the launch map button which was displayed too low on some SDTV (480i - 4:3).
- Fixed a crash in menu browser when returning to a parent menu page while searching for a match.
- Fixed initial rank and XP replication.
- Limit to one class reset per game.
- Now possible to play a map from the downloadable content with the dedicated server.
- Now possible to include an approved custom map in ranked games.
- Added a quick search option for ranked approved custom maps.
- Fix IED (improvise explosive devices) destruction
- Review game start conditions, there will be only 2 start conditions
- No vote in progress
- At least the minimum player required number must be ready
Ik heb de game na een week terug gebracht en geruild voor Modern Warfare.monnick schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:41:
Dit spel (X360 versie) is bij The Hut morgen in de aanbieding voor 18 euro (incl. verzending).
Ik heb Far Cry 2 na de release even geinstalleerd gehad op m'n PC. Helaas kon mijn laptop niet alle settings op high aan, dus het spel zag er niet zo mooi uit. Ook vond ik het een beetje stroef werken.
Nu denk ik erover om deze aanbieding mee te pakken en het spel voor de 360 te halen. Maar hoe zijn de graphics daar? Zijn ze echt nog super mooi in vergelijking met games die de dag van vandaag uit komen (ala bijv GoW2, RE5)? Ik ben namelijk een graphicshoer![]()
En zijn de meeste reacties in dit topic positief? Ik meen me te herinneren dat er na de release van FC2 aardig wat klachten waren en mensen vonden het gewoon niet wat ze er van verwacht hadden.
Aangezien niet iedereen de zelfde pagina indeling gebruikt (aantal posts per pagina) heb ik even in dit topic gezocht naar jouw replies, zie link voor jouw melding (ik denk iig dat jij deze post bedoeld).bram1984 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:15:
[...]
Ik heb de game na een week terug gebracht en geruild voor Modern Warfare.
Zie pagina 11 voor mijn bevindingen.
[ Voor 18% gewijzigd door Griffin op 02-07-2009 11:33 ]
Verwijderd
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Lukt op zich prima hoor. Je moet alleen zorgen dat ze het lijk niet vinden.Armageddon_2k schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:45:
Als ik met een mes iemand aan het begin van een dorp neerhaal, weet het hele dorp waar ik zit en komen ze met bosjes op me af rennen, beetje vreemd.
Aim met een standaard machinegeweer als een AK oid is inderdaad echt bagger. Als je een 50M ver komt is dat al netjes. Met snipers nooit dat probleem gehad, altijd directe headshots. Ook op impossible mode, ook op chauffeursAimen gaat echt te dronken, recoil is leuk maar er gebeuren soms rare dingen:
-Mn rockets die ik wegschiet gaan over de grond alsof het grondbloemen zijn ofzo, soms draaien ze over de grond rondjes en ontploffen dan willekeurig.
-Aimen vanuit ligpositie en dan nog rustig geaimed ook, dan nog missen.
Verwijderd
Je moet ook wapens kopen en niet oprapen van die afrikanen, als je ze koopt gaan ze veel langer mee dan dat je die verroeste wapens van die afrikanen oppakt.Abbadon321 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:40:
ik kreeg hem gratis van dumpert/wehkamp
ik vond de aim en alles acceptabel maar waar ik me wel groen en geel aan ergerde was dat die wapens na 3 clips helemaal verroest waren en begonnen te jammen, en het eindeloze rijden om naar een locatie te komen.
soms jaag je er ook 2 clips doorheen om 1 afrikaan neer te schieten, point blank range en headshot...
misschien ga ik hem ooit nog een keertje spelen... misschien...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
ik moest elke keer als ik een missie ga doen 3x langs een gunshop om een nieuwe te pakken uit het rekVerwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:32:
[...]
Je moet ook wapens kopen en niet oprapen van die afrikanen, als je ze koopt gaan ze veel langer mee dan dat je die verroeste wapens van die afrikanen oppakt.
papier met houtskinMsG schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:18:
Heeft iemand trouwens de collector's edition? Ik heb hem hier in seal en dat laat ik ook zo, maar ik merk niet echt dat het een houten kistje is. Is het wel echt hout of gewoon papier met houtskin?
Front-end developer.
Gaude et aude
"It's about time you showed up Fox!"
Verwijderd
Verwijderd
Blegh.. Heb hem al ongeveer 1,5 maand geleden via eBay van iemand gekocht en hij is nog steeds niet binnenVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:37:
als je rond de 60% hebt gehaald
bitte gern!
Ja dat las ik.Sjoerd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:56:
Zoals je in mijn post boven je kan lezen kost ie bij de bartsmit nu maar een tientje. (op de kalverstraat althans...)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| Starting PunkBuster Service Tests (v0.987) (04/07/10 13:53:30) Checking OS Windows NT 6.1 (build 7600) 64-bit Checking PnkBstrA service status RUNNING Checking PnkBstrA Version OK (1032) Extracting "PnkBstrB.exe" to: "C:\Users\XXXX\AppData\Roaming\PnkBstrB.exe" OK Checking firewall settings OFF Is PnkBstrA explicitly allowed? C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe NO Is PnkBstrB explicitly allowed? C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe NO Checking if PnkBstrB is running NOT RUNNING Getting port for PnkBstrA OK (44301) Opening socket for packet send OK Sending version packet to PnkBstrA SENT Receiving version from PnkBstrA OK Received 6 bytes from 127.0.0.1:44301 Response = 7925 (ms) Version = v1032 Getting PnkBstrB install instance OK Sending start packet to PnkBstrA SENT Waiting for packet from PnkBstrA OK Received 3 bytes from 127.0.0.1:44301 Response = 12293 (ms) PnkBstrB started. Load SUCCESSFUL. Watching for PnkBstrB instance change (8) CHANGED (9) Getting port for PnkBstrB OK (45301) Sending version packet to PnkBstrB SENT Receiving version from PnkBstrB OK Received 5 bytes from 127.0.0.1:45301 Response = 3276 (ms) Version = 2110 Checking PnkBstrK driver status NOT FOUND Manually stopping PnkBstrB STOPPED Removing test PnkBstrB file OK ---------------------------------- Tests finished. |
[ Voor 8% gewijzigd door K3ke op 07-04-2010 14:03 ]
Haha QFT.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Is dit (nu nog) online de moeite waard?Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:00:
Spelen er uberhaubt nog mensen dit online?.
I.v.m die andere 2 topshooters.
[ Voor 21% gewijzigd door speek1984 op 21-04-2010 07:48 ]
Verwijderd
Kan je geloof ik in documents/my games/far cry 2/preferences oid veranderen. Daar kan je fullscreen aan zetten, heb ik ook last mee gehad..Sjoerd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 09:30:
en het spel wil niet meer fullscreen.
Herinstallatie etc. hebben niks geholpen
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Nee niet doen. De graphics zijn prachtig, maar de game zelf vind ik echt slecht.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:20:
Even een topickick
Ik wil dit spel gaan aanschaffen voor de Xbox360.
Nu heb ik nog geen online mogelijkheid op mijn Xbox.
Is deze game vermakelijk genoeg of 'offline' te spelen ?
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 23-08-2010 10:30 ]
CoD4 is leuker om offline te spelen, maar de singleplayer duurt niet zo lang als Far Cry 2.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:49:
zijn CoD4 of Battlefield2 badcompany leuk om offline te spelen ?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Je moet even onderscheid proberen te maken tussen 2 soorten games:Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:49:
zijn CoD4 of Battlefield2 badcompany leuk om offline te spelen ?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Spawnen duurt 10 minuten.bram1984 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:41:
Dan moet je echt wel over een dosis geduld beschikken hoor. Ik kwam soms echt letterlijk 5 minuten later weer terug bij een guard post, en iedereen was weer alive and kicking. Dan heb ik niet zoiets van: leuk, ik ga er weer een kwartier over doen om iedereen stealthy uit te schakelen. Nee, dan rag ik er doorheen met mijn truck.
Anyway, ik heb de game al lang niet meer, dus kan het ook niet meer proberen.
Als je jezelf zo bewust een stijl aan moet meten, om een game leuk te vinden, dan heeft de game wat mij betreft gewoon zwaar gefaald.Gamebuster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:50:
[...]
Spawnen duurt 10 minuten.
Maar inderdaad, dat is best vervelend, maar je kan er meestal prima omheen rijden of een andere route nemen. Ik irriteer me er eigenlijk zelden aan.
Je moet gewoon niet vooruit willen komen. Je moet bij FC2 genieten van de reis, niet van de aankomst. Zodra je de missies zo snel mogelijk wilt uitspelen is het spel niet leuk meer.
Hoezo is een spel dan zwaar gefaald? Ieder spel is gemaakt voor een bepaalde speelstijl. Als je die niet nakomt is het spel niet leuk. Rambo'en in een snipergame, of sneaken in een run & gun game gaat gewoon niet lekker.bram1984 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:11:
[...]
Als je jezelf zo bewust een stijl aan moet meten, om een game leuk te vinden, dan heeft de game wat mij betreft gewoon zwaar gefaald.
Ik heb 'm een jaar of 2/3 geleden na een dag omgeruild voor een andere game. Ik wil vanaf het begin door de game gegrepen worden.
Sorry hoor, maar deze game behoort tot geen van de genres die je opnoemt, en is gewoon allround. Je kan zowel stealth spelen als rambo.Gamebuster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:24:
[...]
Hoezo is een spel dan zwaar gefaald? Ieder spel is gemaakt voor een bepaalde speelstijl. Als je die niet nakomt is het spel niet leuk. Rambo'en in een snipergame, of sneaken in een run & gun game gaat gewoon niet lekker.
Far Cry 2 is leuk als je het langzaam speelt omdat het spel daarvoor gemaakt is. Als je het spel rambo-stijl wilt spelen heb je het verkeerde spel gekocht.
trainers bengen virusscanners altijd in de stresskadoendra schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:36:
Weet iemand een veilige trainer voor versie 1.03.
Degene die ik tot nu toe heb gedownload brengen mijn virusscanner nogal in de stress..
Maar ten onrechte of niet? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je ergens een virus in wilt stoppen, het in zoiets is.Gamebuster schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:38:
[...]
trainers bengen virusscanners altijd in de stress
Ik zou het niet durven zeggen, maar zover ik weet is een trainer eigenlijk een (goed) virus op zich. Enige wat je zou kunnen doen is de trainer proberen van een betrouwbare bron te krijgen; van de makers van de trainer.kadoendra schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:03:
[...]
Maar ten onrechte of niet? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je ergens een virus in wilt stoppen, het in zoiets is.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
[ Voor 36% gewijzigd door JediUberknaft op 21-06-2011 06:47 ]
Verwijderd
Beide vrijwel dezelfe engine? Beetje overdreven, niet? Crysis gebruikt de CryEngine 2 en FC2 de Dunia engine. Die laatste bevat iets van 5 procent van de code van de eerste CryEngine.Larrs schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:06:
Qua sfeer en omgeving ziet het er mooi uit. Verder kan ik er weinig over beoordelen.
De Dunia engine is sowieso erg goed, alleen afwachten of ze ook een goed spel hebben afgeleverd.
Far Cry 2 vond ik ook leuker dan Crysis. Beide vrijwel dezelfde engine.
Er zijn inderdaad 2 mappen ipv 1. Als je klaar bent met map 1 ga je naar een nieuwe map die net zo groot is.Heb ook vernomen dat er dus nog een Act2 is?! Ik heb dus nog veel om naar uit te kijken!
Repetitief en free-roaming zijn verschillende aspecten. Het één heeft niets te maken met het ander. Als ik met mijn jeep een checkpoint opruim van gespuis, 30 seconden verderop omkeer en dan terugkom, verwacht ik niet dat het checkpoint volledig opnieuw is opgebouwd. Het reizen had ik niet zo'n probleem mee. Als dat verveelt, neem je de bus (=teleportatie).Asgaro schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:27:
Sublieme game!
Ik heb deze game enkele weken terug in een Steam sale gekocht, maar heb - nu het zomervakantie is - pas tijd om er aan te beginnen.
Ik ben echt aangenaam verrast van de game. Heb dit 4de deel van de Far Cry 2 topics cursief doorgelezen, en ik merk dat sommige mensen niet happig zijn op het tijdverlies van rondcruisen, kampjes te moeten neermaaien, etc.
Ik vind dit net leuk, free roaming ligt mij echt!
Als je er niet van houdt, moet je maar een andere shooter spelen. Er zijn er zoveel die niet free roam zijn dus snap de kritiek niet echt.
Het enige dat ik tegen de AI heb is dat ze alwetend zijn: ze zijn meesters in het vinden van de speler zijn/haar exacte positie, zelfs op de lange afstand.Qua AI: jep, enemies gaan niet snel dood. Speel eens Battlefield Bad Company 2 online: daar is het gelijkaardig en vind het zo veel leuker. Ik vind dat de enemies realistisch genoeg reageren.
Oh, respect.Eigelijk kan je niet gewoon met je jeep middenin een camp stoppen en uitstappen, en veronderstellen dat je overleeft.
(Ik speelde de game de eerste uurtjes op medium, maar ben dan naar hardcore geswitched.)
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ja, dat kon wel beter. Maar langs de andere kant: er doorheen razen lukt meestal ook wel. Alleen heb je wel soms achtervolgers die je dan moet uitschakelen.The Zep Man schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:24:
[...]
Repetitief en free-roaming zijn verschillende aspecten. Het één heeft niets te maken met het ander. Als ik met mijn jeep een checkpoint opruim van gespuis, 30 seconden verderop omkeer en dan terugkom, verwacht ik niet dat het checkpoint volledig opnieuw is opgebouwd. Het reizen had ik niet zo'n probleem mee. Als dat verveelt, neem je de bus (=teleportatie).
Bij mijn weten is dat realistisch: die mensen leven daar continu op hun hoede. Ook zie je sommigen met een verrekijker rondkijken dus het is logisch dat ze je van veraf zien en dan je positie aan elkaar meedelen, zodat ze kunnen flanken.[...]
Het enige dat ik tegen de AI heb is dat ze alwetend zijn: ze zijn meesters in het vinden van de speler zijn/haar exacte positie, zelfs op de lange afstand.
Dat heeft niets met opscheppen te maken. Als je langs guard posts passeert en je schiet ze een voor een gemakkelijk af, dan kan ik geloven dat die guard respawns vervelend worden.[...]
Oh, respect.
+1The Zep Man schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:24:
[...]
Repetitief en free-roaming zijn verschillende aspecten. Het één heeft niets te maken met het ander. Als ik met mijn jeep een checkpoint opruim van gespuis, 30 seconden verderop omkeer en dan terugkom, verwacht ik niet dat het checkpoint volledig opnieuw is opgebouwd. Het reizen had ik niet zo'n probleem mee. Als dat verveelt, neem je de bus (=teleportatie).
[...]
Het enige dat ik tegen de AI heb is dat ze alwetend zijn: ze zijn meesters in het vinden van de speler zijn/haar exacte positie, zelfs op de lange afstand.
[...]
Oh, respect.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq