Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
JT schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:21:
Ik ga maar eens een trainer installeren. Ben nu een paar uur aan het spelen. Moet elke keer dezelfde posts uitroeien, moet elke keer weer een konvooitje van 2 jeeps met mitrailleur en vrachtwagen uitroeien. Seriously, hoe saai :/
Je kan het zo saai maken als je zelf wilt natuurlijk, het leukste is dat het free roaming is, en je kan je plan van aanpak naar eigen keus indelen. Gewoon met een jeep door een kampje heen scheuren en dan snel ff naar de turret switchen om vervolgens de boel af te knallen en weer door scheuren is inderdaad saai.

Maar als je vroegtijdig stopt met je auto, en dan ff leuk met een sniper gaan sneaken om de boel 1 voor 1 af te pikken zonder dat ze je zien, dat is al veel leuker, of ga eens een keer over het water ipv over de weg.

Ik vermaak me nog prima, alleen ik heb ook hier en daar een crash, en de laatste was een beetje para kweekerderij omdat hij vooraf dikke artifacts liet zien en de boel ineens niet meer renderde en naar bureaublad knapte. :/ Lijkt me sterk dat het aan de videokaart ligt die komt niet boven de 50 uit.

Ik vind het inderdaad jammer dat de guard posts zo snel weer aangespawned zijn, ik had hem net leeg, en dan rijdt je een stukje door waar het iets te druk was en ik vluchte terug, en voila daar waren de mensen weer bij het kampje die ik net 3 minuten geleden had geleegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 07-04-2009 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:53

steveman

Comfortabel ten onder

Dipsausje schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 08:23:
[...]

Ik geloof dat dat komt omdat een oververhit wapen niet alleen kan jammen maar ook nog wat onplezanter kan reageren...
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar met 't eerste schot is 't al raak met die AI soms... dan is ie nog niet zo heet lijkt me.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 08:48

JT

VETAK y0

Bulls schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 03:23:
[...]

Je kan het zo saai maken als je zelf wilt natuurlijk, het leukste is dat het free roaming is, en je kan je plan van aanpak naar eigen keus indelen. Gewoon met een jeep door een kampje heen scheuren en dan snel ff naar de turret switchen om vervolgens de boel af te knallen en weer door scheuren is inderdaad saai.

Maar als je vroegtijdig stopt met je auto, en dan ff leuk met een sniper gaan sneaken om de boel 1 voor 1 af te pikken zonder dat ze je zien, dat is al veel leuker, of ga eens een keer over het water ipv over de weg.

Ik vermaak me nog prima, alleen ik heb ook hier en daar een crash, en de laatste was een beetje para kweekerderij omdat hij vooraf dikke artifacts liet zien en de boel ineens niet meer renderde en naar bureaublad knapte. :/ Lijkt me sterk dat het aan de videokaart ligt die komt niet boven de 50 uit.

Ik vind het inderdaad jammer dat de guard posts zo snel weer aangespawned zijn, ik had hem net leeg, en dan rijdt je een stukje door waar het iets te druk was en ik vluchte terug, en voila daar waren de mensen weer bij het kampje die ik net 3 minuten geleden had geleegd.
Het punt is dat ik gewoon naar de volgende missie wil. Daarvoor moet ik dan naar een arms shop gaan en moet ik langs 2 of 3 posts die ik 5 minuten geleden al helemaal had uitgeroeid :/ Kan ik het _weer_ doen. Heb het zeker al 20 keer moeten doen. En als je dat dan eindelijk heb gedaan kan je _weer_ 2 jeeps, 1 konvooitruck en 5 of 6 man gaan afmaken.

Overigens werkt die turret echt ruk; als er een jeep aan komt en ik spring erachter, de andere auto rijd tegen me aan en ook eentje achter de turret, dan kan ik blijven vuren op diegene maar dood gaat die meestal niet. Of ik nou achter elkaar vuur of in salvo's. Al bijna een keer dood door gegaan, nog net op tijd syringe, eraf gesprongen en met de AK47 afgemaakt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
JT schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:11:
[...]
Overigens werkt die turret echt ruk; als er een jeep aan komt en ik spring erachter, de andere auto rijd tegen me aan en ook eentje achter de turret, dan kan ik blijven vuren op diegene maar dood gaat die meestal niet. Of ik nou achter elkaar vuur of in salvo's.
Mja ook maar laatst ontdekt: bij turrets moet je ook je vizier gebruiken, dan schiet je al heel wat accurater.
Om de 1 of andere reden had ik die reflex niet bij turrets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja, na een tijdje wordt Far Cry 2 serieus een grote herhaling en saaier. Heb toen alleen nog maar de verhaallijn gedaan zodat ik aan een nieuwe game kon beginnen. Had trouwens als loadout een machinegun, dacht zo'n zware of die m-16 ofiets. Verder rocketlauncher/rocketpod met veel raketjes tegen auto's en een uzi. Dan moet je alles makkelijk kunnen halen, meestal is kansloos een kamp inrennen niet optimaal. Ik bestook ze eerst altijd met die rocketdock en dan beetje bij beetje kamp uitroeien.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
DieterVDW schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:16:
[...]

Mja ook maar laatst ontdekt: bij turrets moet je ook je vizier gebruiken, dan schiet je al heel wat accurater.
Ja je moet met de turrets als je niet de ironsight gebruikt heel raar richten, maar ik iam gelijk en dan zijn ze zo dood met 3 burstjes.

Ik vind het eigenlijk onrealistiesch dat hun wel zo snel dood zijn maar hun roppen jouw de heletijd vol en gaat amper dood. Ik snap ook niet dat mensen zeggen dat de guns te weinig damage hebben, ik vind de guns redelijk goed afgesteld (die jezelf vast hebt dan) ga maar eens Fallout 3 spelen dan moet je soms 3 magazijnen leeg schieten voordat 1 vijand dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

DieterVDW schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:16:
[...]

Jeej het werkt B) Ben er ook achter gekomen dat je bij die telefoonmasten andere missies kan krijgen O-) Maareh, volgende vraag, in het spel hebben ze het over het upgraden van je safe houses...hoe doe je dat dan?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:11:
[...]

Het punt is dat ik gewoon naar de volgende missie wil.
Ja, dan speel je in feite het spel al fout... ;) Da's DE manier om gefrustreerd te raken! Ik speel het spel nu voor de vierde keer (heb na de eerste drie keer een paar maand pauze genomen, hoor...!) en ik laat alles gewoon over me heen komen. Ik doe dus gewoon wat voor handen is en vind het aanpakken van de posts (ontwijken of uitschakelen op tig manieren, etc.) net zo leuk als de missies. Je moet het echt als een geheel gaan zien: in feite is er 'never a dull moment' en da's toch juist leuk? ;)
JT schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:37:
[...]

Maareh, volgende vraag, in het spel hebben ze het over het upgraden van je safe houses...hoe doe je dat dan?
Buddy missies doen: als dank krijg je dan ammo en vervoer bij je safe houses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

JAwel, maar nu net ook. Post uitgeschakeld, 2 minuten later rijd er weer langs en alles opnieuw...Dat er mannetje terug komen ok, maar laat dat dan na een paar uur zijn. En over die missies...zoals ik al zei, vind pas net uit dat je niet alleen missies van arms dealers hoeft aan te nemen ;) En tnx.

Alt-tab, ik ga weer verder :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik heb nu een paar arms dealer missies gedaan en daarna een missie via een telefoonmast, maar sindsdien kan ik geen arms dealer missies meer doen. Maar ik wil de AS50 :P. Ik heb op Google niks hierover kunnen vinden, hoe kan ik nu weer arms dealer missies gaan doen? Want momenteel staan er dus geen uitroeptekens bij de arms dealers. Wel bij de rest (dorp, masten, Mike's)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:33:
Ik heb nu een paar arms dealer missies gedaan en daarna een missie via een telefoonmast, maar sindsdien kan ik geen arms dealer missies meer doen. Maar ik wil de AS50 :P. Ik heb op Google niks hierover kunnen vinden, hoe kan ik nu weer arms dealer missies gaan doen? Want momenteel staan er dus geen uitroeptekens bij de arms dealers. Wel bij de rest (dorp, masten, Mike's)
In de eerste map (FC2 heeft 2 mappen) kan je drie (of vier?) arms dealer missies doen: zodra je er eentje hebt gedaan, zie je de volgende op je kaart staan. Aangezien je er geen eentje meer op je kaart hebt, zullen er op deze map geen arms dealer missies meer komen. Je zult dus moeten wachten tot je de tweede map gehaald hebt: dan pas kan je de andere wapens vrij spelen! Het is niet anders...

Ik zelf doe de arms dealers missies redelijk snel in het begin, omdat ik graag bepaalde wapens wil (die kleine grenade launcher en de dart rifle), plus de cammo suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een oplossing voor het bekende probleem met de installatie van farcry 2?
ik heb al rond gegoogeld en van alles gedaan, maar alsnog wordt de installatie procedure op een gegeven moment stil gelegd en staat er Updating VC++ runtimes.. dit blijft dan, en gaat niet meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:02:
Heeft iemand een oplossing voor het bekende probleem met de installatie van farcry 2?
ik heb al rond gegoogeld en van alles gedaan, maar alsnog wordt de installatie procedure op een gegeven moment stil gelegd en staat er Updating VC++ runtimes.. dit blijft dan, en gaat niet meer weg.
Hm, geen idee. Nooit van gehoord ook, eerlijk gezegd. Misschien is het een idee (ik bedenk nu maar even wat) om EERST de VC++ runtimes die al op je computer staan te deinstalleren...? (Die staan volgens mij gewoon in de lijst met programma's die je kan deinstalleren via het configuratiescherm.) Misschien dat de runtimes die bij FC2 zitten problemen hebben of maken met al eerder geinstalleerde runtimes. Nogmaals, ik zeg maar iets, maar wie weet werkt het. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, maar heb ik al geprobeerd. Helaas geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:07:
[...]

In de eerste map (FC2 heeft 2 mappen) kan je drie (of vier?) arms dealer missies doen: zodra je er eentje hebt gedaan, zie je de volgende op je kaart staan. Aangezien je er geen eentje meer op je kaart hebt, zullen er op deze map geen arms dealer missies meer komen. Je zult dus moeten wachten tot je de tweede map gehaald hebt: dan pas kan je de andere wapens vrij spelen! Het is niet anders...

Ik zelf doe de arms dealers missies redelijk snel in het begin, omdat ik graag bepaalde wapens wil (die kleine grenade launcher en de dart rifle), plus de cammo suit.
Ik had hetzelfde en ben maar verder gaan spelen, in de hoop dat die missies van vrijkomen. Maar dat gebeurd niet. En zelf ben ik te ver om nu nog terug te gaan :/

Als je naar de arms dealer gaat dan staat er dat de volgende missie o.a. de AS50 unlockt. Er stonden ook uitroeptekens bij de arms dealer missies tot ik die andere missies ging doen.

Maar ik heb nu voor een missie de AS50. Klopt het dat als ik nu een primary weapon crate koop dat ik gewoon net zoveel van die AS50 heb als ik wil? Of heb ik dan het principe van die crates verkeerd begrepen?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiniw00t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-07 15:59
hoi allemaal ik heb ook sinds kort farcry 2 aangezien ik er veel leuke verhalen over heb gehoord. Maar als ik het spel start gaat alles goed maar als ik zelf mag besturen dan blijft mijn poppetjes naar rechts bewegen net zoals je met je muis beweegt. Heeft iemand hier eerder last van gehad?

specs
proc: I7 920
ram: 12GB ddr3
Grafic: 4870 X2

Burrow your probes until your queen arrives and have her EMP all the lings, chrono-boost your infested terrans and use them to hold off the opponent until your overlord is able to help with auto-heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:11:
[...]

Ik had hetzelfde en ben maar verder gaan spelen, in de hoop dat die missies van vrijkomen. Maar dat gebeurd niet. En zelf ben ik te ver om nu nog terug te gaan :/

Als je naar de arms dealer gaat dan staat er dat de volgende missie o.a. de AS50 unlockt. Er stonden ook uitroeptekens bij de arms dealer missies tot ik die andere missies ging doen.

Maar ik heb nu voor een missie de AS50. Klopt het dat als ik nu een primary weapon crate koop dat ik gewoon net zoveel van die AS50 heb als ik wil? Of heb ik dan het principe van die crates verkeerd begrepen?
Eh... hoe bedoel je 'ik had hetzefde'...? Er komen geen missies meer vrij! En 'teruggaan' heeft geen zin want dan NOG komen er geen extra missies vrij! Er zijn vier arm dealer missies per map en dat is het. Als je ze allemaal gespeeld hebt, zie je geen uitroepteken meer bij de arms dealer. Als je ze nog niet allemaal gehad hebt (voor de bepaalde map) dan staat er ALTIJD een vraagteken. Deze missies kun je niet mislopen of zo.

In een krat kan je een wapen leggen en dat kan je dan elders in een ander safehouse weer eruithalen. Het is GEEN oneindige voorraad! Als je een half kapot geweer erin legt en een pistool eruit haalt (om maar wat te noemen) en je komt later bij een ander safehouse, dan ligt er in de krat weer datzelfde half kapotte geweer. Ik gebruikte de kratten ALLEEN maar om verse wapens van de dealer in te leggen. Ik haal dan dus een nieuw wapen van de muur, leg dat in de krat en pak vervolgens weer een nieuw wapen van de muur: dat wapen gebruik ik dan (ik speel altijd met drie dezelfde wapens). Mocht dat wapen dan kapot gaan of zo, dan hoef ik niet weer helemaal naar zo'n dealer te rijden voor een nieuw wapen, maar dan kan ik naar het dichtstbijzijnde safe house om een nieuw wapen uit de krat te halen. Vergeet dan niet dat je dan dus meteen dat kapotte wapen er weer in legt...
Wil je weer een nieuw wapen in de krat, dan moet je dus alsnog weer naar een arms dealer... Het gebruik van kratten scheelt je dus telkens 1 keer rijden naar zo'n dealer. Snappie? ;)

Je kan een krat natuurlijk ook gebruiken om een totaal ander wapen in te leggen dat je later in een missie wilt gebruiken voor een specifiek doel: je kan dan met een bepaald wapen de kant van de missie op rijden (een wapen dat handig is voor zo'n reis) en als je daar bent, kan je het specifieke wapen uit de dichtstbijzijnde krat halen (bijvoorbeeld een of andere granade launcher waar je onderweg niet veel aan hebt). Snappie het nog steeds? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik ben er haast van overtuigd dat ik er maar 3 heb gedaan, ook omdat er bij zo een arms dealer een berichtje kwam van "next mission unlocks..." en toen o.a. de AS50...of geld dat dan niet perse voor de eerste map?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik wou even melden dat die MP5 silent echt cool is :D Je hebt hem niet echt nodig want je komt overal wel met een Dragunov of AK47 ofzo, maar die MP5 silent is zo cool omdat je 3-4 man al neerlegt voordat ze uberhaupt in de gaten hebt waar je bent :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@salimrmaf.
Bedankt.

[ Voor 160% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel belachelijk probleempje maar ik krijg het niet opgelost :P Mijn Far Cry 2 start gewoon in een venstertje ipv fullscreen, en ik krijg het langs geen kanten op fullscreen... Had het net geinstalleerd en ik wou een beetje met de settings spelen en ineens wou het spel niet meer fullscreen gaan... Ik heb al naar vanalles gezocht, maar nog geen oplossing gevonden. Ook alles al terug op default gezet enzo, maar niks helpt.

Waarschijnlijk zie ik gewoon iets over het hoofd :P iemand hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 10:09
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:40:
Ik heb een heel belachelijk probleempje maar ik krijg het niet opgelost :P Mijn Far Cry 2 start gewoon in een venstertje ipv fullscreen, en ik krijg het langs geen kanten op fullscreen... Had het net geinstalleerd en ik wou een beetje met de settings spelen en ineens wou het spel niet meer fullscreen gaan... Ik heb al naar vanalles gezocht, maar nog geen oplossing gevonden. Ook alles al terug op default gezet enzo, maar niks helpt.

Waarschijnlijk zie ik gewoon iets over het hoofd :P iemand hulp?
ALT + ENTER

Werkt perfect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Quinten_ schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:42:
[...]

ALT + ENTER

Werkt perfect bij mij.
Inderdaad, even verder gezocht dan mijn neus lang is en da's de oplossing. In het vervolg beter eerst eens zoeken en daarna vragen stellen, da's misschien slimmer :P

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Maakt qua splash damage de mortier en de MGL-140 nog veel uit?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:35
hoe gebruik je die mortier eigenlijk? bij mij wilt id enooit landen op de plaats waar ik wil:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Richten (streepjes geeft relatieve richting aan) vuren, als er gele rook is op de juiste plek met reload switchen naar explosief.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr!st! schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:51:
hoe gebruik je die mortier eigenlijk? bij mij wilt id enooit landen op de plaats waar ik wil:(
Beter richten. :+ Je kan 'm naar voren en naar achteren schuiven waardoor je verder en dichterbij kan schieten. En je kan ook met een toets (ik dacht R, maar weet het even niet zeker meer) wisselen tussen blauwe (rook) en rode (BANG) bommetjes. Die blauwe zijn volgens mij bedoelt om te kijken of je goed aan het mikken bent. Zodra je de goede hoek te pakken hebt, switch je naar de rooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ligt het aan mij of is het gewoon echt verdomd moeilijk?
Hij staat op normal, maar ik ga echt ongelooflijk vaak dood.
Of beter gezegd, vijanden gaan niet dood na 5 kogels door het hoofd? Pas na 20 ofzo, mijn hele munitie raakt zo snel op.

Vind het echt een gaaf spel, snap niet waarom die enemies zo sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Gebruik je de rechtermuisknop om fatsoenlijk te richten? Nee -> daarom faal je. Ja? Meer oefenen :+ En je moet het ook niet Quake stijl full on gaan spelen. Beetje subtiel. Ik gebruik nu bijvoorbeeld op afstand veel de AS50 en als ze me dan omsingelen ofzo pak ik de flamethrower en verbrand ik ze allemaal >:)

Mortier heeft trouwens flink grotere splashdamage dan de MGL-140 maar omdat je maar 3 granaten kan meenemen, richten moeilijk is, het projectiel traag is en je enemies al gaan bewegen als ze de gele rook zien (wat niet heel vreemd is natuurlijk) is die wat mij betreft vrij loos...

[ Voor 32% gewijzigd door JT op 20-04-2009 23:16 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Ik gebruik rechtermuisknop om goed fatsoenlijk te mikken, crosshair staat zelfs aan. Schiet alles raak, doe het subtiel. Ze gaan echt niet dood, het staat echt op normal. Die flamethrower doe ik zelf ook, met een beetje inlevingsvermogen ;)

Ze willen gewoon niet dood! Er gaat wel 20L bloed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Moet je eerlijk zeggen dat ik hem op easy heb; heb geen zin om elke keer een moeilijke strijd te leveren bij een outpost die ik 5 minuten daarvoor in de as heb gelegd ;) En dan zijn de mannetjes iig kapot in een keer met een headshot.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nee ik heb em op normal staan, ik zou het ook dom vinden dat ze op hard ineens niet dood gaan van een kogel in de kop. Als hun nu gewoon beter raak schoten en dat jezelf sneller dood gaat, maar de vijanden moeten niet ineens half onstervelijk zijn.

Maar ik heb op normal geen problemen anders, gewoon met de AS50 een schot in de kop of romp en ze gaan toch echt neer. Verder met mac-10 van dichtbij zijn ze ook makkelijk snel neer te halen.

Ik heb de crosshair uitstaan (alleen in MP wel aan) want dat voegt wat toe aan de realisme, net als vietcong mode in, jawel Vietcong. Vooral het rood oplichten van de crosshair terwijl ze zelfs achter een steen zitten vind ik echt de sfeer verpesten.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 20-04-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

AS50 is altijd 1shot 1kill dus dat is niet zo vreemd he ;) Kan je met een AK47 bijvoorbeeld mensen neerhalen met een headshot op normal?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
JT schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 00:31:
AS50 is altijd 1shot 1kill dus dat is niet zo vreemd he ;) Kan je met een AK47 bijvoorbeeld mensen neerhalen met een headshot op normal?
Ja ik heb het nog getest, met de AR16 (of hoe die ook heten mag, die M16 met scope) Als je goed mikt dan heb je ze binnen 1 of 2 schoten dood. Soms is het wel wat hectischer en dan schiet je wat onnauwkeuriger en raak je dur meer het lichaam dan het hoofd, en dan moet je inderdaad vaker schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Niet online
Heel vreemd, ik heb gisteravond laat nog even gespeeld en toen waren ze allemaal met 2 schoten in het hoofd dood, ik blij :)

Nu weer even verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 13-08 08:29

Vae Victus

Awesome God

JT schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:11:
Die AS50 krijg je als je in act 2 bent, de eerste arms dealer missie die ik daar deed unlockte de AS50.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ben inmiddels al op 65% maar bedankt ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb nu ineens een maf probleem:

In het huisje naast de weapon trader waar al je guns uitgestalt zijn, kan ik nu plotseling niet meer de hogere geplaatste wapens pakken. Bij de plekken waar er ook 1 onder hangt laat hij steeds het logo zien van dat wapen, maakt niet uit hoe ik richt. En bij bijvoorbeeld het dart rifle, hangt niets onder maar ik kan hem ook niet pakken.

Maakt allemaal niet uit of ik dichtbij ga staan en helemaal omhoog kijk of dat ik ietsjes schuin ga ofzo. Hier had ik eerder helemaal geen last van, het was wel soms even wat veranderen van positie maar ik kon gewoon altijd wel de gekozen wapen oppakken.

Ik vind het wel vervelend want ik had ff een rocketlauncher voor zon konvooi genomen, maar ik wil nu mn dart rifle weer terug. Helaas had ik hem nog niet in zon crate gedaan want daar zat de RPG in terwijl ik nu de andere rocketlauncher had gekocht.

zelfde met de AS50, maar die had ik gelukkig wel in een crate zitten, maar hij wil alleen de SVD pakken van de muur, en niet de AS50. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 14:44
Heb ik ook last van gehad. Vaak trok ik me er dan niks vanaan, en bij een volgende weapon trader kon ik hem wel pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-08 15:57
Heb Far Cry voor de PS3 van het weekend ook ff opgepikt bij de MM voor 35 eurie ( had nog een cadeaubon liggen :) )

Vanwege tijdgebrek nog niet al te veel kunnen spelen maar het ziet er wel mooi uit. Vooral de schaduwen van de bomen en de explosies.

Heb alleen last van een soort van "tearing". Wanneer ik draai stoort het een beetje vanwege een horizontale scheidingslijn. Ik speel op een Samsung Le40a552, is hier nog iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-08 18:16
Prutzer80 schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:52:
Heb Far Cry voor de PS3 van het weekend ook ff opgepikt bij de MM voor 35 eurie ( had nog een cadeaubon liggen :) )

Vanwege tijdgebrek nog niet al te veel kunnen spelen maar het ziet er wel mooi uit. Vooral de schaduwen van de bomen en de explosies.

Heb alleen last van een soort van "tearing". Wanneer ik draai stoort het een beetje vanwege een horizontale scheidingslijn. Ik speel op een Samsung Le40a552, is hier nog iets aan te doen?
E-mode op spel? of alle instellingen van je scherm op uit zoals film plus en dynamic contrast. Ik heb zelf de LE37A552 en geen last ervan (wel op de xbox trouwens weet niet of daar verschil in zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-08 15:57
Pannekoek81 schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:16:
[...]

E-mode op spel? of alle instellingen van je scherm op uit zoals film plus en dynamic contrast. Ik heb zelf de LE37A552 en geen last ervan (wel op de xbox trouwens weet niet of daar verschil in zit)
Thanks, ik zal dat vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 10:09
Patch 1.03
================================================================================

Far Cry®2 v1.03 Update

================================================================================

If you had problems applying the 1st patch (1.01), please apply this cumulative patch.

STEAM users: Please wait until the patch is available through Steam.

General changes

- A new server software has been created. Please consult the FC2ServerLauncher_ReadMe.txt file in the \bin folder for further documentation.
- Fixed a bug with the "Jackal tapes" accounting

Multiplayer changes

- Made most weapons slightly more accurate
- Slightly extended length of the short-range damage category for most weapons
- Reduced the damage of all sniper weapons
- Reduced the damage of the MGL-140 grenades
- Reduced the damage of the M79 grenades
- Reduced the damage of the IED
- Reduced damage stim of the flamethrower by 1 step
- Added hardcore mode in the Advanced Options page. Weapons will do more damage and enemy names will be hidden after the invincibility period.
- Players are now displayed by XP order in the scoreboard.
- Allow players to rejoin the host after a ranked match.
- Allow the minimum player settings to be changed from the lobby.
- Allow force launch in ranked match.
- Fixed an issue with the launch map button which was displayed too low on some SDTV (480i - 4:3).
- Fixed a crash in menu browser when returning to a parent menu page while searching for a match.
- Fixed initial rank and XP replication.
- Limit to one class reset per game.
- Now possible to play a map from the downloadable content with the dedicated server.
- Now possible to include an approved custom map in ranked games.
- Added a quick search option for ranked approved custom maps.
- Fix IED (improvise explosive devices) destruction

- Review game start conditions, there will be only 2 start conditions
- No vote in progress
- At least the minimum player required number must be ready
De patch verwijderde ook de DVD check, activatie en het revoke systeem volgens leden op het forum daar. De DRM is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dit spel (X360 versie) is bij The Hut morgen in de aanbieding voor 18 euro (incl. verzending).

Ik heb Far Cry 2 na de release even geinstalleerd gehad op m'n PC. Helaas kon mijn laptop niet alle settings op high aan, dus het spel zag er niet zo mooi uit. Ook vond ik het een beetje stroef werken.

Nu denk ik erover om deze aanbieding mee te pakken en het spel voor de 360 te halen. Maar hoe zijn de graphics daar? Zijn ze echt nog super mooi in vergelijking met games die de dag van vandaag uit komen (ala bijv GoW2, RE5)? Ik ben namelijk een graphicshoer :+

En zijn de meeste reacties in dit topic positief? Ik meen me te herinneren dat er na de release van FC2 aardig wat klachten waren en mensen vonden het gewoon niet wat ze er van verwacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

De eerste reeks gameplay filmpjes die werden vrijgegeven over het spel, waren zover ik me kan herinneren XBOX filmpjes. Die zagen er zeker goed uit. Ik ben geen XBOX-ER, maar volgens mij is het een zeer mooie game op de XBOX.

filmpjes

Verder over reacties over het spel, tja lees het topic eens door zou ik zeggen. Wat veel mensen, waaronder ikzelf hebben is dat het na verloop van tijd behoorlijk saai wordt. Veelal dezelfde missies, checkpoints. Ik speel het spel af en toe, puur omdat het grafisch wel heel erg mooi is. En omdat ik af en toe zin heb in een wandeling door de savanne of jungle in afrika. Maar niet omdat de gameplay zo vet is, die valt me behoorlijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
monnick schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:41:
Dit spel (X360 versie) is bij The Hut morgen in de aanbieding voor 18 euro (incl. verzending).

Ik heb Far Cry 2 na de release even geinstalleerd gehad op m'n PC. Helaas kon mijn laptop niet alle settings op high aan, dus het spel zag er niet zo mooi uit. Ook vond ik het een beetje stroef werken.

Nu denk ik erover om deze aanbieding mee te pakken en het spel voor de 360 te halen. Maar hoe zijn de graphics daar? Zijn ze echt nog super mooi in vergelijking met games die de dag van vandaag uit komen (ala bijv GoW2, RE5)? Ik ben namelijk een graphicshoer :+

En zijn de meeste reacties in dit topic positief? Ik meen me te herinneren dat er na de release van FC2 aardig wat klachten waren en mensen vonden het gewoon niet wat ze er van verwacht hadden.
Ik heb de game na een week terug gebracht en geruild voor Modern Warfare.

Zie pagina 11 voor mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 15:22

Griffin

Is mythical

Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:15:
[...]

Ik heb de game na een week terug gebracht en geruild voor Modern Warfare.

Zie pagina 11 voor mijn bevindingen.
Aangezien niet iedereen de zelfde pagina indeling gebruikt (aantal posts per pagina) heb ik even in dit topic gezocht naar jouw replies, zie link voor jouw melding (ik denk iig dat jij deze post bedoeld).

klik

[ Voor 18% gewijzigd door Griffin op 02-07-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zelf een weekje geleden gekocht hier, ik weet niet of andere mensen er nog op zoek naar zijn, maar de Collectors Edition van Far Cry 2 is bij bol.com 14.99, dus voor 18,- heb je het houten pakketje in huis met T-shirt, Making of, Map/poster en het spel zelf. Erg leuk en erg goedkoop mochten mensen het spel nog niet hebben en voor 3 eurootjes meer veel meer waar voor hun geld willen:

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006309683/index.html

BTW, het is de PC versie (ik heb geen consoles)

PS3 (30,-)
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006309684/index.html

XBOX360 (50,-)
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006309685/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:50

MsG

Forumzwerver

Doe dan meteen deze code bij het bestellen: CRM195SGTJG (http://www.retailmenot.com/view/bol.com) en je hebt gratis verzenden

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 14:28

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Is er ook een manier om een beetje fatsoenlijk in "stealth" te gaan werken?
Ik heb het spel 2x een paar uurtjes gespeeld en vind het maar wat wazig allemaal.

Als ik met een mes iemand aan het begin van een dorp neerhaal, weet het hele dorp waar ik zit en komen ze met bosjes op me af rennen, beetje vreemd.

Aimen gaat echt te dronken, recoil is leuk maar er gebeuren soms rare dingen:
-Mn rockets die ik wegschiet gaan over de grond alsof het grondbloemen zijn ofzo, soms draaien ze over de grond rondjes en ontploffen dan willekeurig.
-Aimen vanuit ligpositie en dan nog rustig geaimed ook, dan nog missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die RPG's doen het inderdaad niet altijd, zitten gewoon verrotte exemplaren tussen, net als het jammen van je wapens.

Het hele spel is zo vaag als wat, maar die discussie is een aantal pagina's terug al gevoerd: http://gathering.tweakers...message/31687986#31687986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 14:44
Armageddon_2k schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:45:
Als ik met een mes iemand aan het begin van een dorp neerhaal, weet het hele dorp waar ik zit en komen ze met bosjes op me af rennen, beetje vreemd.
Lukt op zich prima hoor. Je moet alleen zorgen dat ze het lijk niet vinden.

Zelf gebruik(te) ik voor echte stealth meestal dart rifles om de snipers weg te halen, dan kun je binnen gewoon met een knife de eerste om leggen en met een MP5 de rest. De laatste heeft dan meestal wel door dat je er bent overigens, al hoewel dat ook aan de grenade kan liggen die ik onder z'n voeten leg :P
Aimen gaat echt te dronken, recoil is leuk maar er gebeuren soms rare dingen:
-Mn rockets die ik wegschiet gaan over de grond alsof het grondbloemen zijn ofzo, soms draaien ze over de grond rondjes en ontploffen dan willekeurig.
-Aimen vanuit ligpositie en dan nog rustig geaimed ook, dan nog missen.
Aim met een standaard machinegeweer als een AK oid is inderdaad echt bagger. Als je een 50M ver komt is dat al netjes. Met snipers nooit dat probleem gehad, altijd directe headshots. Ook op impossible mode, ook op chauffeurs :P

De meeste handguns (in ieder geval de silenced), hebben ook een acceptabele aim, vaak net iets beter dan de eerste machinegeweren.

Je weet overigens wel dat je de rechter muisknop moet gebruiken om de extra aim te krijgen he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik kreeg hem gratis van dumpert/wehkamp :p

ik vond de aim en alles acceptabel maar waar ik me wel groen en geel aan ergerde was dat die wapens na 3 clips helemaal verroest waren en begonnen te jammen, en het eindeloze rijden om naar een locatie te komen.

soms jaag je er ook 2 clips doorheen om 1 afrikaan neer te schieten, point blank range en headshot...

misschien ga ik hem ooit nog een keertje spelen... misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abbadon321 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:40:
ik kreeg hem gratis van dumpert/wehkamp :p

ik vond de aim en alles acceptabel maar waar ik me wel groen en geel aan ergerde was dat die wapens na 3 clips helemaal verroest waren en begonnen te jammen, en het eindeloze rijden om naar een locatie te komen.

soms jaag je er ook 2 clips doorheen om 1 afrikaan neer te schieten, point blank range en headshot...

misschien ga ik hem ooit nog een keertje spelen... misschien...
Je moet ook wapens kopen en niet oprapen van die afrikanen, als je ze koopt gaan ze veel langer mee dan dat je die verroeste wapens van die afrikanen oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Heeft iemand trouwens de collector's edition? Ik heb hem hier in seal en dat laat ik ook zo, maar ik merk niet echt dat het een houten kistje is. Is het wel echt hout of gewoon papier met houtskin? :P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:32:
[...]

Je moet ook wapens kopen en niet oprapen van die afrikanen, als je ze koopt gaan ze veel langer mee dan dat je die verroeste wapens van die afrikanen oppakt.
ik moest elke keer als ik een missie ga doen 3x langs een gunshop om een nieuwe te pakken uit het rek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 15:14
Iemand nog info of een middel om de respawn te vertragen?
Wat betreft de wapen en auto slijtage, je kunt een trainer gebruiken zodat wapens en auto's niet meer stuk gaan, mocht je het echt zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:22
Gisteren de CE bij FSR gescored voor 9 euro. Wel op de 360. Ben benieuwd of het echt zo leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:22
MsG schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:18:
Heeft iemand trouwens de collector's edition? Ik heb hem hier in seal en dat laat ik ook zo, maar ik merk niet echt dat het een houten kistje is. Is het wel echt hout of gewoon papier met houtskin? :P
papier met houtskin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Ik vind het opzich wel een leuke game, maar het is niet iets dat me echt 24 uren met de xbox controller voor de tv laat zitten. Vind de multiplayer mode (capture the diamond) vele malen leuker dan de single player.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aqblue
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:16
Ik heb FC2 net uitgespeeld, op infamous voor de uitdaging >:)
spoiler:
Maar vonden jullie het einde ook zo matig? Het verhaal was sowieso al niet zo sterk maar ik had wel iets meer verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-08 14:27
Zijn de servers nog een beetje gevuld?(Xbox 360)

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
Topic is al een tijdje stil, maar heb toch even een vraag :) Ik heb hem op mijn Xbox 360 een tijd geleden gespeeld, tot ik ineens vanuit het niets een corrupte save-game kreeg. Ik had wel normaal netjes opgeslagen voor ik stopte en niet bijvoorbeeld de Xbox te snel uitgegooid.
Wat naslag op internet leerde me toen dat dit bij veel meer mensen gebeurde. Ik zat nog rond de 30%, maar bij sommigen gebeurde dit zelfs bij 80 of 90%. Dat is natuurlijk een erg slechte zaak.
Als ik het van tevoren geweten had, had ik natuurlijk meer save games naast elkaar bewaard. Maar goed.. Zoals ik normaal altijd doe overschreef ik steeds mijn bestaande. Ik had geen zin meer om opnieuw te beginnen, zeker niet met de gedachte in mijn achterhoofd dat dit ooit weer eens kon gebeuren.

Overigens heb ik gelezen dat er destijds wel een update tegen was uitgekomen. Ik werkte destijds met de laatst geupdate versie, dus het had verholpen moeten zijn. Helaas was dat voor mij (en nog meer anderen kon ik lezen) niet het geval.

Heeft iemand hier ervaring mee gehad? Weet iemand of dit op de PS3 ook voorkomt? (kan daar niets over vinden, lijkt allemaal PC/X360).
Ik zit er namelijk over te denken om hem voor mijn PS3 aan te schaffen en zeker als het daar niet voorkomt. Vond het, naast dit, wel een erg leuke game :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek naar een save game die rond de 60% zit voor de PS3 van FC2. Iemand heeft een tijdje geleden per ongeluk al mijn save-games gewist.

Iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Probeer het eens via google, ik heb hem zelf op de pc gespeeld en kan je helaas niet helpen.
Misschien iemand anders?

• speek1984
Heb hem toch maar aangeschaft. Op google kan ik niets over dergelijke problemen vinden op de PS3, die refereren allemaal naar de X360 of PC-versie. Fingers crossed dan maar ;)

Verwijderd

Als iemand nog wat savegames heeft voor de PS3 en zo vriendelijk is ze te uploaden. Graag!

Ik zat helemaal in die game en toen was alles ineens weg.

• speek1984
Als ik hem binnen heb ga ik mijn best voor je doen :9

Verwijderd

als je rond de 60% hebt gehaald
bitte gern!

• speek1984
Roger that. Overigens zijn er wel save games te vinden van net voor het einde van de game, zie hier.
Maar gezien je vorige vraag ben je hier vast niet naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZ
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-07 09:50

BvZ

Ik vroeg mij af of er mensen ergens een mod kunnen vinden voor de multyplayer.
Ik zou graag de respawntime willen aanpassen en de rode naam uit zetten die +/- 1 sec. bijlft plakken aan de persoon waar je hem op mikt (ook door muren heen etc.)
Verder zou ik de snelheid waarop je diamanten verdien willen kunnen aanpassen.

Is dit met commands aan te passen in de didicated server? of moet je echt een gemodde dedicate server hebben of zelfs het spel modden?

mvg

BvZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik heb afgelopen weekend het spel gekocht (kon 'm voor een tientje bij de bartsmit niet laten liggen :p)
Maar in de multiplayer heb ik twee probleempjes:
1- XP en Diamanten worden niet opgeslagen. Dus elke keer als ik online wil begin ik weer met 0xp en geen diamanten...

2- Als ik in een sniper battle iemand een headshot geef dan kan ik soms wel 3 headshots geven voordat die persoon dood is. Soms gaan ze gewoon helemaal niet dood. Ik zie wel gewoon het bloed eruit spatten.
(of zijn dat gewoon vuile cheaters?)

Vooral probleempje 1 is schijt irritant

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:37:
als je rond de 60% hebt gehaald
bitte gern!
Blegh.. Heb hem al ongeveer 1,5 maand geleden via eBay van iemand gekocht en hij is nog steeds niet binnen :( Denk dat 'ie bij de Douane ligt. De verkoper heeft hem wel toegestuurd volgens eigen zeggen. Gezien de positieve reacties op eBay geloof ik hem ook wel :)

Ik vermaak me voorlopig nog even met BF:BC2 ;) Bestellen uit de UK doe ik iig niet meer, dan maar een tientje meer uitgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Zoals je in mijn post boven je kan lezen kost ie bij de bartsmit nu maar een tientje. (op de kalverstraat althans...)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
.Sjoerd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:56:
Zoals je in mijn post boven je kan lezen kost ie bij de bartsmit nu maar een tientje. (op de kalverstraat althans...)
Ja dat las ik :) Alleen dat is hier in Breda helaas niet.. Overigens heb ik hem al betaald, dus ik wacht maar af en hoop dat 'ie nog binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3ke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-03 20:06
Ik heb FC2 al een tijdje in mijn bezit, echter tot nu toe geen tijd gehad voor MP.
Gisteren het spel weer geinstalleerd op mijn nieuwe pc en dacht eens online te gaan spelen.
Nou niet dus :(
Probleem is dat ik geen enkele ranked matches kan spelen. Unranked werkt wel.
Ik word meteen gekicked met als melding :

PunkBuster kicked player 'xxxx' (for 0 minutes) RESTRICTION : Service Communation Failure : PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab

Ik ben uren bezig geweest om de klote punkbuster error te fixen en niks werkt.
Hier de pogingen :

PnkBstrA en B admin rechten gegeven
in Windows Firewall deze 2 services alle rechten gegeven
Punkbuster eraf gehaald, opnieuw opgezet.
FC2 manual toegevoegd aan Punkbuster en geupdate.
PBSetup v3.4 zegt dat mijn client v2.159 is en server v.1734
Punkbuster services test geeft aan dat er geen problemen zijn.

Ik word helemaal gek :( dit is toch te triest voor worden :(
Hopelijk heeft iemand de gouden tip!

Hier nog wat meer informatie :

FC2: 1.03 + display op DX10

PunkBuster Services Test :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
Starting PunkBuster Service Tests (v0.987) (04/07/10 13:53:30)
Checking OS
  Windows NT 6.1 (build 7600) 64-bit
Checking PnkBstrA service status   RUNNING
Checking PnkBstrA Version          OK (1032)
Extracting "PnkBstrB.exe" to:
   "C:\Users\XXXX\AppData\Roaming\PnkBstrB.exe"
                                   OK
Checking firewall settings         OFF
Is PnkBstrA explicitly allowed?
C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe   NO
Is PnkBstrB explicitly allowed?
C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe   NO
Checking if PnkBstrB is running    NOT RUNNING
Getting port for PnkBstrA          OK (44301)
Opening socket for packet send     OK
Sending version packet to PnkBstrA SENT
Receiving version from PnkBstrA    OK
Received 6 bytes from 127.0.0.1:44301
  Response = 7925 (ms) Version = v1032
Getting PnkBstrB install instance  OK
Sending start packet to PnkBstrA   SENT
Waiting for packet from PnkBstrA   OK
Received 3 bytes from 127.0.0.1:44301
  Response = 12293 (ms) PnkBstrB started.
  Load SUCCESSFUL.
Watching for PnkBstrB instance change (8) CHANGED (9)
Getting port for PnkBstrB          OK (45301)
Sending version packet to PnkBstrB SENT
Receiving version from PnkBstrB    OK
Received 5 bytes from 127.0.0.1:45301
  Response = 3276 (ms) Version = 2110
Checking PnkBstrK driver status    NOT FOUND
Manually stopping PnkBstrB         STOPPED
Removing test PnkBstrB file        OK

----------------------------------
  Tests finished.

Enige wat mij raar lijkt is dit :
Is PnkBstrA explicitly allowed?
C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe NO
Is PnkBstrB explicitly allowed?
C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe NO

PnkBstrA en PnkBstrB staan beide in C:\Windows\SysWOW64 en niet in C:\Windows\system32

[ Voor 8% gewijzigd door K3ke op 07-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen er uberhaubt nog mensen dit online?.
I.v.m die andere 2 topshooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
2? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:52

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:00:
Spelen er uberhaubt nog mensen dit online?.
I.v.m die andere 2 topshooters.
Is dit (nu nog) online de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hey Ayo, heb hem gisteren via een andere site besteld (slechts 15 eurie incl verzendkosten, voor een nieuwe!). Mocht ik alsnog ver komen dan gooi ik mijn savegame wel ergens online voor je.

Heb het geld van de vorige via Paypal teruggekregen.. Er is nog steeds niet binnen en de verkoper reageert niet.. :P

EDIT: Waw, hij was gisterenmiddag gewoon al binnen. Maandag rond 17:00u besteld en gisteren al binnen en het was ook nog eens geen platinum hoes.. hulde! _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door speek1984 op 21-04-2010 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Multiplayer begint bij mij heel erg irritant te worden...

Diamanten worden niet opgeslagen, dus ik moet telkens met de bagger prut wapens beginnen.
En soms start ik vanuit het niets met 8 diamanten....
(XP wordt wél opgeslagen)

Elke keer als een potje is afgelopen en de volgende map er aan komt sluit FC2 zichzelf af. Geen windows foutmelding, geen BSOD oid.

De H knop werkt niet in multiplayer

Als ik Spawn spawn ik altijd zonder ammo, ik moet dus eerst een pile vinden voordat ik actie kan ondernemen...

Hoe krijgen ze het zo slecht??

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
en het spel wil niet meer fullscreen.

Herinstallatie etc. hebben niks geholpen :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 09:30:
en het spel wil niet meer fullscreen.

Herinstallatie etc. hebben niks geholpen :/
Kan je geloof ik in documents/my games/far cry 2/preferences oid veranderen. Daar kan je fullscreen aan zetten, heb ik ook last mee gehad.
Verder heb ik de pc versie al ong. een half jaar niet meer gespeeld, toen was er amper meer iemand en als er iemand was werd ik door pb gekicked over het algemeen.
SP was verder wel grappig, alle diamonds zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

En tijd niet meer gereageerd hier, maar ik spel al weer een hele tijd farcry 2, echt een super spel.

Inmiddels zit ik op 31% en moet ik de keuze maken tussen warren clyde or father maliya. Die 1e vind ik dus echt een lulletje en wat ik voor hem moet doen is alleen in zijn eigen voordeel, en die father maliya hoort bij de underground. Welke optie is beter en waarom, heeft het effect op het verhaal?
Wat ik zo lees door wat te zoeken op google is dit idd wel zo, maar het precieze ervan kan ik niet vinden.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Clean windows install en hij is weer gewoon fullscreen.

Maarrrrr....

1- ik moet weer overnieuw beginnen. (boeit niet, ik was toch pas op 18% en het verhaal boeide me niet)

2- Waar the hell is multiplayer gebleven. Ik kan echt nul komma nul servers of wat dan ook vinden. Ik kan zelfs niet meer de maps downloaden die ik eerst had gemaakt. (staan niet meer op hdd).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een topickick :)

Ik wil dit spel gaan aanschaffen voor de Xbox360.
Nu heb ik nog geen online mogelijkheid op mijn Xbox.

Is deze game vermakelijk genoeg of 'offline' te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:20:
Even een topickick :)

Ik wil dit spel gaan aanschaffen voor de Xbox360.
Nu heb ik nog geen online mogelijkheid op mijn Xbox.

Is deze game vermakelijk genoeg of 'offline' te spelen ?
Nee niet doen. De graphics zijn prachtig, maar de game zelf vind ik echt slecht.

Je roeit de hele tijd van die guard posts uit, blaast de hele bende op, en 5 minuten later als je weer terug komt, is de hele zooi weer intact.

Daarnaast vallen gasten, die je toevallig tegenkomt in je auto, je spontaan aan. Zonder enige aanleiding.

Burgers zijn ver te zoeken, behalve degene die je nodig hebt.

Ellenlange autoritten ook.

Ik heb de game binnen een week omgeruild voor CoD4.

Haal The Orange Box voor een leuke SP ervaring.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 23-08-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn CoD4 of Battlefield2 badcompany leuk om offline te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja,

maar dat mag in een ander topic, dit is het Far Cry 2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:49:
CoD4 is leuker om offline te spelen, maar de singleplayer duurt niet zo lang als Far Cry 2.

Bad Company 2 is opzich leuk, maar het verhaal boeit minder en duurt ongeveer even lang als CoD4. Waarschijnlijk omdat DICE niet zo goed is in het vertellen van verhalen, wat Infinity Ward en Ubisoft wel kunnen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Ik vind het, als newbie op de XBOX360 wel leuk om te spelen in singleplayer. Beetje rondrijden en knallen, meer moet je d'r niet van verwachten maar de sfeer en graphics maken een hoop goed! Dat rondrijden vind ik juist wel leuk, beetje om je heen kijken naar de jungle/steppe/woestijn en af en toe een andere auto van de weg knallen. Gewoon er vanuit gaan dat iedereen tegen je is, dat werkt het beste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:49:
Je moet even onderscheid proberen te maken tussen 2 soorten games:

1. Focus op SP
2. Focus op MP

CoD en BC2 behoren tot soort 2, waardoor de SP erg kort is.

Kijk eens naar Bioshock, GoW, Halo, Far Cry Instincts (veel beter dan 2). En zo zijn er nog wel tig andere shooters met een goede SP.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Na een tijdje Far Cry 2 in de kast te hebben laten liggen heb ik 'm opnieuw uit de kast gehaald.

Vreemd genoeg vind ik het spel nu leuker dan de eerste keer dat ik het speelde. De eerste keer irriteerde ik mij aan de lange ritten en de herhaaldelijke guardposts, maar dat kwam puur omdat ik het spel gewoon zo snel mogelijk wilde uitspelen.

Nu ik het spel al uitgespeeld heb ging ik het spel voor de 2e keer spelen; deze keer niet met als doel om het snel uit te spelen, maar om gewoon lekker te schieten; opeens duurt de single-player 10x zo lang (Ik heb er 2 weken over gedaan om 50% van de missies te krijgen) en het spel blijft leuk doordat je telkens weer nieuwe tactieken kan proberen.

Mensen die het spel in de kast gepropt hebben raad ik aan het spel een 2e kans te geven en eventueel strategyguides te lezen; als je het spel slim speelt is het een heel leuk spel.

Het artikel die mij weer plezier in FC2 opwekte was deze:
http://majorslack.com/pc-...ng-fun-playing-far-cry-2/
http://majorslack.com/new-pc-games/far-cry-2-review-1/
http://www.giantbomb.com/...e-fun-with-far-cry-2/420/
...en vele andere vergelijkbare teksten van de zoekopdracht "fun far cry 2" en "tactic far cry 2".

Ook ben ik nu alle missies op de "langzame" manier gaan doen; Ten eerste nam ik bij iedere Guard Post ruim de tijd om ze af te maken, ipv. er doorheen te rijden of erheen te rambo'en en dood te gaan. Ook zocht ik intensief naar diamanten op mijn route door veel offroad rondjes te rijden. Tot slot deed ik iedere keer de missie van de buddy, welke meer stappen kost en dus meer tijd kost, maar een grotere beloning heeft.

Oftewel, pak FC2 uit de kast, blaas de laag stof eraf, installeer het spel en speel het zo "relaxed" mogelijk; het is dan een heel ander spel. Verder, om de verleiding tot rambo'en (en doodgaan) te onderdrukken raad ik aan de moeilijkheid iets hoger te zetten; ik heb 'm op de op-1-na-laatste.

Lekker sniperen houd het spel best leuk; stealth proberen is uitdagend, maar zeker wel mogelijk.

Hier wat nuttige info over stealth: http://majorslack.com/pc-...ar-cry-2-stealth-tactics/

Overigens, zou COOP in de single-player niet awesome zijn? Ik heb gezocht naar een COOP-mod, maar heb niks gevonden :(

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• bram1984
Dan moet je echt wel over een dosis geduld beschikken hoor. Ik kwam soms echt letterlijk 5 minuten later weer terug bij een guard post, en iedereen was weer alive and kicking. Dan heb ik niet zoiets van: leuk, ik ga er weer een kwartier over doen om iedereen stealthy uit te schakelen. Nee, dan rag ik er doorheen met mijn truck.

Anyway, ik heb de game al lang niet meer, dus kan het ook niet meer proberen.

• Gamebuster
bram1984 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:41:
Dan moet je echt wel over een dosis geduld beschikken hoor. Ik kwam soms echt letterlijk 5 minuten later weer terug bij een guard post, en iedereen was weer alive and kicking. Dan heb ik niet zoiets van: leuk, ik ga er weer een kwartier over doen om iedereen stealthy uit te schakelen. Nee, dan rag ik er doorheen met mijn truck.

Anyway, ik heb de game al lang niet meer, dus kan het ook niet meer proberen.
Spawnen duurt 10 minuten.

Maar inderdaad, dat is best vervelend, maar je kan er meestal prima omheen rijden of een andere route nemen. Ik irriteer me er eigenlijk zelden aan.

Je moet gewoon niet vooruit willen komen. Je moet bij FC2 genieten van de reis, niet van de aankomst. Zodra je de missies zo snel mogelijk wilt uitspelen is het spel niet leuk meer.

• bram1984
Gamebuster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:50:
[...]

Spawnen duurt 10 minuten.

Maar inderdaad, dat is best vervelend, maar je kan er meestal prima omheen rijden of een andere route nemen. Ik irriteer me er eigenlijk zelden aan.

Je moet gewoon niet vooruit willen komen. Je moet bij FC2 genieten van de reis, niet van de aankomst. Zodra je de missies zo snel mogelijk wilt uitspelen is het spel niet leuk meer.
Als je jezelf zo bewust een stijl aan moet meten, om een game leuk te vinden, dan heeft de game wat mij betreft gewoon zwaar gefaald.

Ik heb 'm een jaar of 2/3 geleden na een dag omgeruild voor een andere game. Ik wil vanaf het begin door de game gegrepen worden.

• Gamebuster
bram1984 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:11:
[...]

Als je jezelf zo bewust een stijl aan moet meten, om een game leuk te vinden, dan heeft de game wat mij betreft gewoon zwaar gefaald.

Ik heb 'm een jaar of 2/3 geleden na een dag omgeruild voor een andere game. Ik wil vanaf het begin door de game gegrepen worden.
Hoezo is een spel dan zwaar gefaald? Ieder spel is gemaakt voor een bepaalde speelstijl. Als je die niet nakomt is het spel niet leuk. Rambo'en in een snipergame, of sneaken in een run & gun game gaat gewoon niet lekker.

Far Cry 2 is leuk als je het langzaam speelt omdat het spel daarvoor gemaakt is. Als je het spel rambo-stijl wilt spelen heb je het verkeerde spel gekocht.

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Daar heb je misschien gelijk in, maar zo is FC2 niet echt neergezet. Ik had toch echt hele andere verwachtingen bij dit spel door de vele filmpjes toe gezien te hebben. Grafisch ontzettend mooi gewoon, maar zo jammer van vooral al die posts. Daar werd ik ook gek van en die spontane acties van gasten in een auto die in 1x naar je toe scheurden. Ik liep (ben een doorgewinterde STALKER dus kan flink lopen) heel veel in het spel, waardoor ik dus uren bezig was. Nu vind ik dat niet erg, ik geniet van de omgevingen en vind meer diamonds enzo. Maar werd ook gek van die missies van de wapenhandelaar etc. Allemaal precies hetzelfde. Echt zwaar jammer . Had zoveel meer kunnen worden deze game. Er had ook wel wat meer wild life in gemogen, dat was ook veels te karig. En kleine dorpjes met lokale bevolking enzo. Had makkelijk moeten kunnen.

• bram1984
Gamebuster schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:24:
[...]

Hoezo is een spel dan zwaar gefaald? Ieder spel is gemaakt voor een bepaalde speelstijl. Als je die niet nakomt is het spel niet leuk. Rambo'en in een snipergame, of sneaken in een run & gun game gaat gewoon niet lekker.

Far Cry 2 is leuk als je het langzaam speelt omdat het spel daarvoor gemaakt is. Als je het spel rambo-stijl wilt spelen heb je het verkeerde spel gekocht.
Sorry hoor, maar deze game behoort tot geen van de genres die je opnoemt, en is gewoon allround. Je kan zowel stealth spelen als rambo.

Het is gewoon een dikke vette tegenvaller als je deel 1 gespeeld hebt, die vele malen beter is.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.