Weet iemand een veilige trainer voor versie 1.03.
Degene die ik tot nu toe heb gedownload brengen mijn virusscanner nogal in de stress..
Degene die ik tot nu toe heb gedownload brengen mijn virusscanner nogal in de stress..
trainers bengen virusscanners altijd in de stresskadoendra schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:36:
Weet iemand een veilige trainer voor versie 1.03.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Maar ten onrechte of niet? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je ergens een virus in wilt stoppen, het in zoiets is.Gamebuster schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:38:
[...]
trainers bengen virusscanners altijd in de stress
Ik zou het niet durven zeggen, maar zover ik weet is een trainer eigenlijk een (goed) virus op zich. Enige wat je zou kunnen doen is de trainer proberen van een betrouwbare bron te krijgen; van de makers van de trainer.kadoendra schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:03:
[...]
Maar ten onrechte of niet? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je ergens een virus in wilt stoppen, het in zoiets is.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
[ Voor 36% gewijzigd door JediUberknaft op 21-06-2011 06:47 ]
Verwijderd
Beide vrijwel dezelfe engine? Beetje overdreven, niet? Crysis gebruikt de CryEngine 2 en FC2 de Dunia engine. Die laatste bevat iets van 5 procent van de code van de eerste CryEngine.Larrs schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:06:
Qua sfeer en omgeving ziet het er mooi uit. Verder kan ik er weinig over beoordelen.
De Dunia engine is sowieso erg goed, alleen afwachten of ze ook een goed spel hebben afgeleverd.
Far Cry 2 vond ik ook leuker dan Crysis. Beide vrijwel dezelfde engine.
Er zijn inderdaad 2 mappen ipv 1. Als je klaar bent met map 1 ga je naar een nieuwe map die net zo groot is.Heb ook vernomen dat er dus nog een Act2 is?! Ik heb dus nog veel om naar uit te kijken!
Repetitief en free-roaming zijn verschillende aspecten. Het één heeft niets te maken met het ander. Als ik met mijn jeep een checkpoint opruim van gespuis, 30 seconden verderop omkeer en dan terugkom, verwacht ik niet dat het checkpoint volledig opnieuw is opgebouwd. Het reizen had ik niet zo'n probleem mee. Als dat verveelt, neem je de bus (=teleportatie).Asgaro schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:27:
Sublieme game!
Ik heb deze game enkele weken terug in een Steam sale gekocht, maar heb - nu het zomervakantie is - pas tijd om er aan te beginnen.
Ik ben echt aangenaam verrast van de game. Heb dit 4de deel van de Far Cry 2 topics cursief doorgelezen, en ik merk dat sommige mensen niet happig zijn op het tijdverlies van rondcruisen, kampjes te moeten neermaaien, etc.
Ik vind dit net leuk, free roaming ligt mij echt!
Als je er niet van houdt, moet je maar een andere shooter spelen. Er zijn er zoveel die niet free roam zijn dus snap de kritiek niet echt.
Het enige dat ik tegen de AI heb is dat ze alwetend zijn: ze zijn meesters in het vinden van de speler zijn/haar exacte positie, zelfs op de lange afstand.Qua AI: jep, enemies gaan niet snel dood. Speel eens Battlefield Bad Company 2 online: daar is het gelijkaardig en vind het zo veel leuker. Ik vind dat de enemies realistisch genoeg reageren.
Oh, respect.Eigelijk kan je niet gewoon met je jeep middenin een camp stoppen en uitstappen, en veronderstellen dat je overleeft.
(Ik speelde de game de eerste uurtjes op medium, maar ben dan naar hardcore geswitched.)
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ja, dat kon wel beter. Maar langs de andere kant: er doorheen razen lukt meestal ook wel. Alleen heb je wel soms achtervolgers die je dan moet uitschakelen.The Zep Man schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:24:
[...]
Repetitief en free-roaming zijn verschillende aspecten. Het één heeft niets te maken met het ander. Als ik met mijn jeep een checkpoint opruim van gespuis, 30 seconden verderop omkeer en dan terugkom, verwacht ik niet dat het checkpoint volledig opnieuw is opgebouwd. Het reizen had ik niet zo'n probleem mee. Als dat verveelt, neem je de bus (=teleportatie).
Bij mijn weten is dat realistisch: die mensen leven daar continu op hun hoede. Ook zie je sommigen met een verrekijker rondkijken dus het is logisch dat ze je van veraf zien en dan je positie aan elkaar meedelen, zodat ze kunnen flanken.[...]
Het enige dat ik tegen de AI heb is dat ze alwetend zijn: ze zijn meesters in het vinden van de speler zijn/haar exacte positie, zelfs op de lange afstand.
Dat heeft niets met opscheppen te maken. Als je langs guard posts passeert en je schiet ze een voor een gemakkelijk af, dan kan ik geloven dat die guard respawns vervelend worden.[...]
Oh, respect.
+1The Zep Man schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:24:
[...]
Repetitief en free-roaming zijn verschillende aspecten. Het één heeft niets te maken met het ander. Als ik met mijn jeep een checkpoint opruim van gespuis, 30 seconden verderop omkeer en dan terugkom, verwacht ik niet dat het checkpoint volledig opnieuw is opgebouwd. Het reizen had ik niet zo'n probleem mee. Als dat verveelt, neem je de bus (=teleportatie).
[...]
Het enige dat ik tegen de AI heb is dat ze alwetend zijn: ze zijn meesters in het vinden van de speler zijn/haar exacte positie, zelfs op de lange afstand.
[...]
Oh, respect.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq