Heb mijn exemplaar eindelijk ook binnen (met dank aan MMM1956 van dit forum!).
Eerste ervaringen: hij herkent zowel mijn MyBook op HFS+ unjournaled (gisteren op HME2008 gekocht), TransCend SDHC-card FAT32 via adapter, als LaCie schijf HFS+ journaled (geconfigureerd als Time Machine). Op de laatste kan 'ie de inhoud echter niet herkennen, maar dat klopt ook aangezien hij HFS+ journaled niet ondersteunt.
Gelijk even mijn collectie filmpjes doorgelopen: nagenoeg alles speelt 'ie perfect af! DTS geluid zoals besproken niet. Daarnaast mijn .mov-filmpje opgenomen met Panasonic FZ18 ook niet.
Verder alles wel, even een moment in het begin van een mkv wat artifacts, maar die waren gelijk weg.
Verder is hij echt supergebruiksvriendelijk; als iemand dit niet snapt..?!?! Gewoon aansluiten en spelen maar. Het menu werkt soepel, maar een klein beetje traag aangezien alles via een fade gaat.
Wat mij betreft zou embedded ondertiteling van MKV's de belangrijkste update zijn, voor de rest enorm tevreden!
Iemand nog specifieke vragen? Die beantwoord ik graag.
Trouwens: wat een prachtig klein dingetje is het! Je moet hem in het echt zien om te geloven hoe klein 'ie is...
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 29-11-2008 14:36
]