Welkom in het BlackBerry Storm levertijden en abonnementen topic 
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de BlackBerry Storm en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.
Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de BB Storm.
• Discussie en meldingen over wanneer we de BB Storm kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de BB Storm horen
Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals 'Kijk, hier is hij goedkoop!'
Uiteraard kun je de prijzen voor Storm al in de pricewatch vinden: pricewatch: BlackBerry 9530 Storm Zwart
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de BlackBerry Storm en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.
Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de BB Storm.
• Discussie en meldingen over wanneer we de BB Storm kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de BB Storm horen
Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals 'Kijk, hier is hij goedkoop!'
Uiteraard kun je de prijzen voor Storm al in de pricewatch vinden: pricewatch: BlackBerry 9530 Storm Zwart
[ Voor 16% gewijzigd door DaannO op 20-12-2008 13:12 . Reden: Het is geen test meer \0/ ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!