DUBBEL
[ Voor 93% gewijzigd door Ivo NL op 23-11-2008 12:46 ]
Android fanboy
[ Voor 93% gewijzigd door Ivo NL op 23-11-2008 12:46 ]
Android fanboy
Dat is zover ik weet alleen mogelijk met een zakelijk abbonement of het toestel los kopen icm een sim only abbonement.Aghanim schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:34:
Kan iemand me vertellen wat de mogelijkheden zijn om een 1 jarig abonnement te nemen ipv 2? Op vodafone.nl kun je namelijk alleen het 2 jarig abonnement kiezen (onzin dat alleen dit mogelijk is) maar wellicht heeft iemand nagevraagd of een 1 jarig abonnement ook kan? 2 jaar doe ik niet, zou jammer zijn!
They who buy the dip, deserves the rip.
Ga gewoon naar de winkel en zeg dat je 1 jaar wilt. Het kan heus wel. Als je een 2jarig abbo neemt wordt je altijd... gef*cktAghanim schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:34:
Kan iemand me vertellen wat de mogelijkheden zijn om een 1 jarig abonnement te nemen ipv 2? Op vodafone.nl kun je namelijk alleen het 2 jarig abonnement kiezen (onzin dat alleen dit mogelijk is) maar wellicht heeft iemand nagevraagd of een 1 jarig abonnement ook kan? 2 jaar doe ik niet, zou jammer zijn!
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ja totdat je toestel na een jaar kapot gaat en je dus los een nieuw toestel kunt kopenDanjel schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:15:
Met een 2 jaar abbonement met dit soort toestellen ben je vaak goedkoper uit dan icm een 1 jaar abbonement aangezien je het jaar erop ook weer een telefoon of een abbonement moet hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Danjel op 24-11-2008 15:30 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Mad_Demon op 24-11-2008 15:34 ]
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Apple | Marantz | B&W
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Ginz op 25-11-2008 01:43 ]
Nee, je hebt echt de BIS/BES toevoeging op je abonnement nodig. Niet iedereen lijkt te begrijpen dat de kracht van een Blackberry niet alleen in het toestel zit maar ook in de infrastructuur van het netwerk en de servers van Blackberry. En middels BIS/BES kan je dan weer bij de exchangeserver komen, maar zonder die socks werk het niet.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:59:
Inmiddels blijft het mogelijk te zijn ook de Blackberry storm te unlocken. Ik vraag me dan ook hetvolgende af:
Ik heb nu een iPhone 3G en ben niet te spreken over de email functionaliteit. Daarom ben ik geinteresseerd in de BB Storm. Als ik nou de BB Storm koop en laat unlocken, kan ik kan middels mijn T-Mobile iPhone abbonement gebruik maken van de email functie van de BB Storm ? Ik wil graag mijn T-Mobile abbonement aanhouden vanwege "onbeperkt" HSDPA Internet van 2 Mbit
Mijn werkgever heeft geen BIS/BES server, slechts een standaard Exchange sever. Mail ophalen en verzenden werkt probleemloos op mijn iPhone.
Kan iemand bevestigen of email vanaf een Exchange server mogelijk is zonder BIS/BES server ?
[ Voor 4% gewijzigd door Mad_Demon op 24-11-2008 21:16 ]
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Duidelijk, bedankt voor je reply. Dus met een BIS/BES account kan ik dus wel de Exchange server gebruiken (die overigens geen BIS/BES koppeling heeft ?) Momenteel ondersteunt de Exchange server nl. wel Active SyncMad_Demon schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:14:
[...]
Nee, je hebt echt de BIS/BES toevoeging op je abonnement nodig. Niet iedereen lijkt te begrijpen dat de kracht van een Blackberry niet alleen in het toestel zit maar ook in de infrastructuur van het netwerk en de servers van Blackberry. En middels BIS/BES kan je dan weer bij de exchangeserver komen, maar zonder die socks werk het niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 25-11-2008 01:44 ]
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Precies, die had ik ook gezien. :-) Daarom begrijp ik de reactie van VodafoneWR niet helemaal. Hij zegt dat 2Call dus ook alleen icm met een multimedia abo zou moeten aanbieden. Maar daar kan je bij 2Call niet voor kiezen...tommy schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:45:
Bij 2call.nl kun je schijnbaar wel de BB Storm bestellen inclusief een basis abo en blox..
Bijv:
1 Jarig contract
Vodafone Basis €35 voor € 28,-
Voordeel SMS €2,-
Zorgeloos Internet €9,50
BB Storm: €67,-
Mijn boefje is liev!
werkt dus echt wel.JB schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:12:
Zorgeloos Internet gaat gewoon niet werkenHet lijkt me eerder een fout op de website?
Jij hebt het werkend? Waarom kan ik dan niet op mijn BB Pearl met Vodafone Live! internetten? Dat zou dan toch ook moeten werken, die "Zorgeloos" bundel is dan puur om je kosten "laag" te houden toch? Alles werkte pas na BIS.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Fuske op 27-11-2008 16:28 ]
Yup dat klopt..PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:39:
@tommy
Jij koopt dus nu een Blackberry Storm met een basis abbonement van vodafone en Internet blox??
Pinjo
Onbeperkt krijg je nooit met Vodafone. Het is altijd FUP.PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:09:
Maar als je dus alleen BIS neemt, krijg je dan ook onbeperkt internet? Dat is de vraag.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ze gaan het dus veranderen. Maar mijn vraag blijft nog steeds staan... Kan ik een blackberry met alleen BIS kopen die wel alle functionaliteit heeft, en onbeperkt internet (met FUP dus, dat zie ik aan als onbeperkt want zo wordt het ook aangeboden.)Geachte heer/mevrouw,
Helaas kloppen de abonnementscombinaties met de Storm niet geheel. U kunt het beste uitgaan van het advies van Vodafone.
De speciale Multimedia abonnementen zullen we met ca 1 week online hebben staan.
Met vriendelijke groeten,
Nee, je hebt een voice-aansluiting nodig om de BIS-sock op aan te kunnen sluiten. Mag ik je meteen vragen waarom je een telefoon wil hebben waar je niet mee gaat bellen?PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:53:
Jammer, ik kreeg nu al een bericht van 2call.nl terug met deze teleurstellende boodschap:
[...]
Ze gaan het dus veranderen. Maar mijn vraag blijft nog steeds staan... Kan ik een blackberry met alleen BIS kopen die wel alle functionaliteit heeft, en onbeperkt internet (met FUP dus, dat zie ik aan als onbeperkt want zo wordt het ook aangeboden.)
Astrasync a 49 euro per jaarDavitos schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:38:
Met AstraSync in combinatie met mailsite fusion zou je de push mail functie kunnen gebruiken zonder dat je een BIS abonnement hebt.
Dus alle functies van de Storm zouden dan moeten werken als je er bijv. blox internet bij hebt.
Verder heb ik nog geen dingen gevonden die er voor zorgen dat je Pushmail hebt zonder BIS of BES.
Waarom beweer je dan dat het werkt? Je geeft onjuiste info, of heb je het werkend gezien? Daarbij heeft het mijns inziens geen zin om een BB te kopen als je geen BIS maar Zorgeloos Internet neemt maar dat werd al aangehaald.tommy schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:02:
Ok, ik heb hem besteld bij 2call.nl en aanvraag is goedgekeurd met bovengenoemde abo.
Wat nu Vodafone?
En, heb contact gehad met de Vodafone klantenservice en BelCompany zei vertelde mij dat het gewoon werkte met Zorgeloos Internet......![]()
Ja ik wacht wel af..
Én heb ik ook nog bij BelCompany geinformeerd, zij konden mij gewoon een basis abo combineren met de BB Storm....
dus waar ligt die miscommunicatie nu Vodafone?
Mijn boefje is liev!
Natuurlijk neem ik er een Basis vodafone aansluiting bij. Ik heb het hier alleen over het internet. Dus als ik iets vraag over BIS, moet je niet aankomen met dat het niet werkt als er geen "voice-aansluiting" bijzit. Je zegt toch ook niet dat je de batterij er dan wel in moet doen.Mad_Demon schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:18:
[...]
Nee, je hebt een voice-aansluiting nodig om de BIS-sock op aan te kunnen sluiten. Mag ik je meteen vragen waarom je een telefoon wil hebben waar je niet mee gaat bellen?
Volgens mij vraag je toch echt duidelijk of een BB met alleen BIS verkocht wordt?!PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:53:
Kan ik een blackberry met alleen BIS kopen die wel alle functionaliteit heeft, en onbeperkt internet (met FUP dus, dat zie ik aan als onbeperkt want zo wordt het ook aangeboden.)
[ Voor 9% gewijzigd door NicoF op 28-11-2008 06:30 ]
Apple | Marantz | B&W
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 28-11-2008 09:44 ]
Mijn boefje is liev!
Ben benieuwd wat voor een abo je dan krijgt...tommy schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:53:
Nou goed nieuws mensen!
Zojuist mailtje gekregen van 2call.nl.
"Uw bestelling is verzonden" inclusief sim kaart etc..
Dus, ik heb hem morgen eindelijk binnen(als de TNT een beetje doorrijdt!)
Denk een abo van T-mobilebenji83 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:09:
[...]
Ben benieuwd wat voor een abo je dan krijgt...
Wel even goed het hele verhaal lezenbenji83 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:16:
Lijkt me heel sterk dat ze je eerst mailen dat het toch niet kan, en vervolgens wel gewoon opsturen, niet?
Jup, begin november gereserveerd, donderdag 1e keer door TNT aangeboden, vandaag 2e keer, dus is nu binnen.massari schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:41:
Heeft iemand hier een zakelijke abo bij Vodafone afgesloten met de Storm? Ik wel, maar heb hem nog steeds niet!!!
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
My bad, bij een BIS abo van Vodafone heb je onbeperkt emailen in NL én FUP internet.PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:07:
[...]
Natuurlijk neem ik er een Basis vodafone aansluiting bij. Ik heb het hier alleen over het internet. Dus als ik iets vraag over BIS, moet je niet aankomen met dat het niet werkt als er geen "voice-aansluiting" bijzit. Je zegt toch ook niet dat je de batterij er dan wel in moet doen.![]()
Maarja... Daar gaat mijn droom, een goedkope werkende blackberry met alle funcitonaliteiten van dien... Waarom ben ik zo verslaafd aan gadgets?
vraag me echt af hoe je de inet erop werkend gaat krijgentommy schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:19:
[...]
Wel even goed het hele verhaal lezen
In het kort,
Besteld met basis abo bij 2call.nl
hoorde hier dat VF daar werk van gin maken
navraag gedaan(Antwoord van 2call staat hierboven nog)
Verder geen info meer gekregen, alleen verzendbevestiging..
Met Opera MiniB0MBACI schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:58:
[...]
vraag me echt af hoe je de inet erop werkend gaat krijgen
Naar mijn weten is het zo dat je de APN van een Vodafone Blackberry niet kan wijzigen, deze wordt door de netwerk gepushed.benji83 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:18:
[...]
Met Opera Minigeen probleem met andere browsers hoor.. als je de goede APN maar ingesteld hebt
Wat is dan de toegevoegde waarde van Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet?Mad_Demon schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:42:
[...]
My bad, bij een BIS abo van Vodafone heb je onbeperkt emailen in NL én FUP internet.
De waarde van ZMI is dat niet alle toestellen pushmail ondersteunen en dat niet alle mensen (het duurdere) pushmail willen hebben.PinjoTweaker schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:47:
[...]
Wat is dan de toegevoegde waarde van Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet?
BIj Vodafone zelf gaat het handiger naar mijn mening (Belcompany ook, anderen weet ik niet zeker).PinjoTweaker schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:10:
Wat moest jij allemaal voor dingen doen bij 2call.nl? Ik moet nu allerlei gegevens opsturen, en vodafone contracten tekenen. Is dit normaal? Ik heb namelijk nog nooit een telefoon via internet gekocht.
Je moet schijnbaar een kopie van je paspoort, bankkaart, en een rekeningafschrift meesturen met het contract. Is dit normaal?
Verwijderd
Apple | Marantz | B&W
Verwijderd
Nou dat hopen we dan maar!massari schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:22:
Ook ik heb hem begin november besteld.
Vandaag maar eens gebeld met Vodafone. Ze zeggen dat de koerier mij deze week nog gaat bellen voor de levering die deze week nog kan plaatsvinden! Nou ik ben benieuwd.
Je opgestuurde documenten worden nu gecontroleerd, deze zullen uiteraard afgekeurd worden omdat je nog geen 18 bent!PinjoTweaker schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:13:
Ok, gister het geld over gemaakt, en mijn paspoort opgestuurd (perongelijk die van mij ipv mijn pa, ik ben nog geen 18, maaja..) En vandaag staat er "Order in behandeling". Enig idee tommy hoe lang het nog gaat duren. Bij het product zelf staat dat het bij de leverancier ligt en dat je 5 dagen duurt, ik hoop het niet.. ik kan niet meer wachten.
Ik hoop het ook. Telefonisch bestellen valt me dan toch heel erg tegen. Liever direct naar de shop en meteen zonder lege handen naar huis toe...Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:01:
[...]
Nou dat hopen we dan maar!
Vind het een beetje absurd namelijk dat je hem bij de vodafone shop gewoon zo kan mee nemen, terwijl je VET lang moet wachten als je hem telefonisch besteld, en telkens een ander antwoord krijgt hoe lang het nog gaat duren!
Apple | Marantz | B&W
Hmm, ja dat dacht ik al. Ik had even de hoop dat als er "Order aan het behandelen" stond dat ze dan al door die fase heen waren. Ik had ook het paspoort van mijn vader mee naar het postkantoor. Maar doordat mijn vader nog een paar kopieen moest hebben, werd ik wat verward. Op de terugweg kwam ik erachter, en toen kon ik mijzelf wel van de fiets slaan.tommy schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:28:
[...]
Je opgestuurde documenten worden nu gecontroleerd, deze zullen uiteraard afgekeurd worden omdat je nog geen 18 bent!![]()
Probleem is nu wel dat ze moeilijk kunnen gaan doen.
Ik weet niet welke gegevens je hebt ingevoerd bij hun site, als je die van jezelf erin hebt staan maakt dat niet zoveel uit. Maar als je daar de gegevens van je vader hebt ingevoerd dan is dit natuurlijk niet echt handig...Maar dat begrijp je wel denk ik.
Als je nog geen 18 bent moet je vader of moeder een contract voor je afsluiten dus ook de bestelling doen, en ja ook de bankgegevens van hun.
Ik heb alle documenten op de 26ste opgestuurd, 27ste goedgekeurd, 28ste was de telefoon verzonden en de 29ste bezorgd door de postbode..
Of ze zijn lui, of ze zijn super aardig.Uw aanvraag met ordernummer ****** is akkoord bevonden door Vodafone.
De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.
U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.
Ik denk niet dat ze het hebben goedgekeurd omdat ze zo aardig zijn, waarschijnlijk niet goed opgelet heb jij weer mazzel.PinjoTweaker schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:40:
[...]
Of ze zijn lui, of ze zijn super aardig.
[ Voor 24% gewijzigd door B0MBACI op 02-12-2008 21:13 ]
Apple | Marantz | B&W
[ Voor 26% gewijzigd door PinjoTweaker op 05-12-2008 23:48 ]
Apple | Marantz | B&W
Apple | Marantz | B&W
Apple | Marantz | B&W
Uhm, wat is DM?
Apple | Marantz | B&W
Verwijderd
Helaas mag 2call.nl en andere aanbieders deze abonnementen niet meer verstrekken per 1 december.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:28:
@Tommy
Ik zag je zeer interessante rekenvoorbeeld vandaar mijn vraag:
Heb je een link voor mij waarbij ik de Storm met een vodafone 35 abonnement kan bestellen op 2call.nl? Ik kan namelijk alleen bij de Vodafone multimedia abonnementen komen. BVD!
[ Voor 15% gewijzigd door JB op 11-12-2008 13:44 ]
Mijn boefje is liev!
Apple | Marantz | B&W
I know:) is me ook duidelijk gezegd.. Alleen dat van de btw niet..JB schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:42:
@ Tommy, je weet dat je BIS niet per maand op kan zeggen? Je zit daar aan vast tot het einde van je contract. Die 15 euro pm is excl. btw dus dat komt uit op 17,85 pm
@ VodafoneWR, wanneer kan ik me tegoed weer eens opvragen?
Het is niet netjes om naar een consument te communiceren met een excl btw bedrag, ik vraag me af of dit wettelijk wel is toegestaan...tommy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:14:
[...]
I know:) is me ook duidelijk gezegd.. Alleen dat van de btw niet..(achja die 2,85..)
Mijn boefje is liev!
Komt omdat BB-BIS een zakelijke bundel is en binnen de zakelijke wereld altijd zonder btw gecommuniceerd word. Volgens mij was hij uiteindelijk toch beter af geweest met een multimedia abonnement.JB schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:27:
[...]
Het is niet netjes om naar een consument te communiceren met een excl btw bedrag, ik vraag me af of dit wettelijk wel is toegestaan...
Denk het niet...Degene met een multimedia abonnement zitten er 2 jaar aan vast, ik maar 1..En daar heb ik eenmalig wel €67,- voor over!!Mad_Demon schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:58:
[...]
Komt omdat BB-BIS een zakelijke bundel is en binnen de zakelijke wereld altijd zonder btw gecommuniceerd word. Volgens mij was hij uiteindelijk toch beter af geweest met een multimedia abonnement.
Apple | Marantz | B&W
No matter the age, never lose the Kramer inside
Apple | Marantz | B&W
No matter the age, never lose the Kramer inside
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq