Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik had gisteren ook even gebeld waar mijn pakketje bleef.... grr.... ik hoorde dat ze vandaag gaan uitleveren en dat ik um morgen heb......

gloeiende gloeiende...

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 21:09
Bij 2call.nl kun je schijnbaar wel de BB Storm bestellen inclusief een basis abo en blox..

Bijv:
1 Jarig contract
Vodafone Basis €35 voor € 28,-
Voordeel SMS €2,-
Zorgeloos Internet €9,50

BB Storm: €67,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb hem sinds gister binnen, dus al met al valt het mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Tevens bij algebeld.nl kun je de BBStorm combineren met een Vodafone Basis abo. :)

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 00:32
tommy schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:45:
Bij 2call.nl kun je schijnbaar wel de BB Storm bestellen inclusief een basis abo en blox..

Bijv:
1 Jarig contract
Vodafone Basis €35 voor € 28,-
Voordeel SMS €2,-
Zorgeloos Internet €9,50

BB Storm: €67,-
Precies, die had ik ook gezien. :-) Daarom begrijp ik de reactie van VodafoneWR niet helemaal. Hij zegt dat 2Call dus ook alleen icm met een multimedia abo zou moeten aanbieden. Maar daar kan je bij 2Call niet voor kiezen...
Je kan wel kiezen voor een "los" BIS Nationaal twv € 17,85 ipv een Zorgeloos Internet à € 9,50

Wie weet hoe dit in elkaar steekt?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04

JB

Cédric roelt!

Zorgeloos Internet gaat gewoon niet werken :) Het lijkt me eerder een fout op de website?

Mijn boefje is liev!

• Fuske
JB schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:12:
Zorgeloos Internet gaat gewoon niet werken :) Het lijkt me eerder een fout op de website?
werkt dus echt wel. ;)

• JB

JB

Cédric roelt!

Jij hebt het werkend? Waarom kan ik dan niet op mijn BB Pearl met Vodafone Live! internetten? Dat zou dan toch ook moeten werken, die "Zorgeloos" bundel is dan puur om je kosten "laag" te houden toch? Alles werkte pas na BIS.

Mijn boefje is liev!

Anoniem: 229972

De BlackBerry Storm wordt uitsluitend in combinatie met het Vodafone MultiMedia abonnement verkocht.
De informatie op 2Call.nl is momenteel niet juist.Uiteraard wordt eraan gewerkt dit zo snel mogelijk te herstellen.

• Fuske
Ok, ik heb hem besteld bij 2call.nl en aanvraag is goedgekeurd met bovengenoemde abo.

Wat nu Vodafone?

En, heb contact gehad met de Vodafone klantenservice en BelCompany zei vertelde mij dat het gewoon werkte met Zorgeloos Internet...... :?

Ja ik wacht wel af.. :|

Én heb ik ook nog bij BelCompany geinformeerd, zij konden mij gewoon een basis abo combineren met de BB Storm....

dus waar ligt die miscommunicatie nu Vodafone?

[ Voor 23% gewijzigd door Fuske op 27-11-2008 16:28 ]

• PinjoTweaker
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@tommy
Jij koopt dus nu een Blackberry Storm met een basis abbonement van vodafone en Internet blox?? Want als dat gaat werken zou het echt perfect zijn.
Ik geloof ook dat het werkt, behalve dan sommige applicatie's zoals blackberry mesenger, mail, en de blackberry gps programma scheen ook niet te werken.

Wat ik wil doen is bij 2call.nl een blackberry bestellen met een basisabonnement en BIS. Dat kost 17,85 ipv de 9,95 voor Internet Blox. Dat is dat toch ook voldoende? Of moet je blox hebben voor onbeperkt internet, en krijg je als je alleen BIS hebt een kostenplaatje per MB voorgeschoteld?

Pinjo

• Fuske
PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:39:
@tommy
Jij koopt dus nu een Blackberry Storm met een basis abbonement van vodafone en Internet blox??

Pinjo
Yup dat klopt..

Ik ben benieuwdof het inderdaad werkt., anders hebbe ze me egt genaaid.
Mja volgens de VF klantenservice kun je laterna ook de BIS service activeren dmv een telefoontje met hun... :/

Misschien tijd dat de Vodafone meneer hier even de zaak gaat ophelderen..want ik vat ut niet meer allemaal..
Heb ook al een mail naar 2call.nl gestuurd, k wacht nog op de reactie.

• PinjoTweaker
  • Niet online
@Tommy.
En als je dat er dus bijbesteld ga je dus nog 17,85 euro bovenop je gewone kosten betalen. Dat vind ik best veel.

Kan je niet gewoon alleen vodafone zorgenloos internet (wat jij dus gaat proberen... ik hoop met je mee óf alleen BIS. Als alleen BIS ook kan lijkt mij dat ideaal want zo kun je blackberry Mail/Maps/Messenger ook gebruiken. Hiervan is het iniedergeval wel zeker dat ze niet werken zonder BIS.
Maar als je dus alleen BIS neemt, krijg je dan ook onbeperkt internet? Dat is de vraag.

• benji83
Met internet blox heb je GEEN push mail en je zult een browser van een derde partij moeten installeren, anders gaat het niet lukken.
Ook OTA updates van modules/applicaties gaan het niet doen en ik betwijfel of dingen als MSN en AIM etc. wel zullen werken, gezien die allemaal door RIM geleverd worden.
Je haalt dus een heel stuk functionaliteit uit de telefoon weg... Dan vraag ik me af, waarom neem je dan een blackberry?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:09:
Maar als je dus alleen BIS neemt, krijg je dan ook onbeperkt internet? Dat is de vraag.
Onbeperkt krijg je nooit met Vodafone. Het is altijd FUP.
Maar je krijgt mobiel internet met FUP bij je BIS abonnement:
http://www.vodafone.nl/za...a/ondernemers/blackberry/

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• PinjoTweaker
  • Niet online
Jammer, ik kreeg nu al een bericht van 2call.nl terug met deze teleurstellende boodschap:
Geachte heer/mevrouw,

Helaas kloppen de abonnementscombinaties met de Storm niet geheel. U kunt het beste uitgaan van het advies van Vodafone.

De speciale Multimedia abonnementen zullen we met ca 1 week online hebben staan.

Met vriendelijke groeten,
Ze gaan het dus veranderen. Maar mijn vraag blijft nog steeds staan... Kan ik een blackberry met alleen BIS kopen die wel alle functionaliteit heeft, en onbeperkt internet (met FUP dus, dat zie ik aan als onbeperkt want zo wordt het ook aangeboden.)

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 08:53

Mad_Demon

de dokter

PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:53:
Jammer, ik kreeg nu al een bericht van 2call.nl terug met deze teleurstellende boodschap:

[...]

Ze gaan het dus veranderen. Maar mijn vraag blijft nog steeds staan... Kan ik een blackberry met alleen BIS kopen die wel alle functionaliteit heeft, en onbeperkt internet (met FUP dus, dat zie ik aan als onbeperkt want zo wordt het ook aangeboden.)
Nee, je hebt een voice-aansluiting nodig om de BIS-sock op aan te kunnen sluiten. Mag ik je meteen vragen waarom je een telefoon wil hebben waar je niet mee gaat bellen? :X

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Met AstraSync in combinatie met mailsite fusion zou je de push mail functie kunnen gebruiken zonder dat je een BIS abonnement hebt.
Dus alle functies van de Storm zouden dan moeten werken als je er bijv. blox internet bij hebt.
Verder heb ik nog geen dingen gevonden die er voor zorgen dat je Pushmail hebt zonder BIS of BES.

• benji83
Davitos schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:38:
Met AstraSync in combinatie met mailsite fusion zou je de push mail functie kunnen gebruiken zonder dat je een BIS abonnement hebt.
Dus alle functies van de Storm zouden dan moeten werken als je er bijv. blox internet bij hebt.
Verder heb ik nog geen dingen gevonden die er voor zorgen dat je Pushmail hebt zonder BIS of BES.
Astrasync a 49 euro per jaar
mailsite fusion kan ik niet vinden wat het kost maar vast ook niet gratis.
dus betaal je aan een andere partij, moet je allerlei zooi installeren op je berry, moeilijk doen, van alles veranderen... het is maar wat je wilt.

• JB

JB

Cédric roelt!

tommy schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:02:
Ok, ik heb hem besteld bij 2call.nl en aanvraag is goedgekeurd met bovengenoemde abo.

Wat nu Vodafone?

En, heb contact gehad met de Vodafone klantenservice en BelCompany zei vertelde mij dat het gewoon werkte met Zorgeloos Internet...... :?

Ja ik wacht wel af.. :|

Én heb ik ook nog bij BelCompany geinformeerd, zij konden mij gewoon een basis abo combineren met de BB Storm....

dus waar ligt die miscommunicatie nu Vodafone?
Waarom beweer je dan dat het werkt? Je geeft onjuiste info, of heb je het werkend gezien? Daarbij heeft het mijns inziens geen zin om een BB te kopen als je geen BIS maar Zorgeloos Internet neemt maar dat werd al aangehaald.

Mijn boefje is liev!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Mad_Demon schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:18:
[...]

Nee, je hebt een voice-aansluiting nodig om de BIS-sock op aan te kunnen sluiten. Mag ik je meteen vragen waarom je een telefoon wil hebben waar je niet mee gaat bellen? :X
Natuurlijk neem ik er een Basis vodafone aansluiting bij. Ik heb het hier alleen over het internet. Dus als ik iets vraag over BIS, moet je niet aankomen met dat het niet werkt als er geen "voice-aansluiting" bijzit. Je zegt toch ook niet dat je de batterij er dan wel in moet doen. :X
Maarja... Daar gaat mijn droom, een goedkope werkende blackberry met alle funcitonaliteiten van dien... Waarom ben ik zo verslaafd aan gadgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:53:

Kan ik een blackberry met alleen BIS kopen die wel alle functionaliteit heeft, en onbeperkt internet (met FUP dus, dat zie ik aan als onbeperkt want zo wordt het ook aangeboden.)
Volgens mij vraag je toch echt duidelijk of een BB met alleen BIS verkocht wordt?!
KPN biedt ook BIS only abo's aan, waarbij de Blackberry alleen als emaildevice werkt zeg maar.
Wat ik niet begrijp is dat mensen dan voor een Internet Blox gaan en niet gewoon voor de BIS toevoeging. Bovendien mag de Storm alleen verkocht worden met de drie 'speciale' Vodafone MultiMedia abo's, die niet veel duurder zijn dan BIS + Basis abo.

[ Voor 9% gewijzigd door NicoF op 28-11-2008 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Heeft iemand hier een zakelijke abo bij Vodafone afgesloten met de Storm? Ik wel, maar heb hem nog steeds niet!!!

Lijkt wel alsof particulieren die bij de Vodafone winkel komen, ook de winkel uitlopen met een Storm... ik heb hem via de Vodafone Zakelijk lijn besteld, maar nog steeds nada niente...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Zojuist mail ontvangen van 2call.nl

Geachte,

Het is inderdaad de bedoeling vanuit Vodafone dat de Storm alleen verkocht kan worden met de speciale Multimedia abonnementen.
We zullen deze abonnementen pas begin december aanbieden.

Met vriendelijke groeten,

Mja nu heb ik dus al mijn basis abo afgesloten met de Storm en al de kosten voor de telefoon overgemaakt..
Ik weet dus nog steeds niet wat er nu gaat gebeuren, ik hoop dat ik hem toch binnen krijg over enkele dagen. Tsja zo niet dan maar een normaal multimedia abo van 2 jaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Zo zie je maar dat die goedkope toko's gouden bergen beloven maar niet kunnen leveren wat ze zeggen.

@Tommy, als je alles al hebt betaald en getekend dan leveren ze je een wanprestatie, flink gaan klagen bij die gasten dat je compensatie eist, zijn ze verplicht namelijk.
Je tekent voor iets wat je niet in die vorm geleverd krijgt, vind ik niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Heb een mail gestuurd naar hun om een opheldering te krijgen over deze bestelling.
Met de andere mail zegge ze eigenlijk vrij weinig.

Hoop niet dat ze al te moeilijk gaan doen..
Wanneer het niet mogelijk is om deze bestelling te leveren zal ik hiervan uiteraard werk van gaan maken. Dan moeten ze mij het complete bedrag maar terugstorten en het contract nietig verklaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik verwacht eerder dat je bestelling geannuleerd gaat worden als dat je 't in de bestelde vorm geleverd krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 28-11-2008 09:44 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Nou goed nieuws mensen!

Zojuist mailtje gekregen van 2call.nl.
"Uw bestelling is verzonden" inclusief sim kaart etc..

Dus, ik heb hem morgen eindelijk binnen(als de TNT een beetje doorrijdt!) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
tommy schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:53:
Nou goed nieuws mensen!

Zojuist mailtje gekregen van 2call.nl.
"Uw bestelling is verzonden" inclusief sim kaart etc..

Dus, ik heb hem morgen eindelijk binnen(als de TNT een beetje doorrijdt!) :9
Ben benieuwd wat voor een abo je dan krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
benji83 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:09:
[...]

Ben benieuwd wat voor een abo je dan krijgt...
Denk een abo van T-mobile 8)7

Denk je echt dat ze me zomaar een heel ander abo gaan opsturen ofwat? Zou wel heeeel erg fraai zijn zonder daarvoor getekend te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Lijkt me heel sterk dat ze je eerst mailen dat het toch niet kan, en vervolgens wel gewoon opsturen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
benji83 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:16:
Lijkt me heel sterk dat ze je eerst mailen dat het toch niet kan, en vervolgens wel gewoon opsturen, niet?
Wel even goed het hele verhaal lezen

In het kort,
Besteld met basis abo bij 2call.nl
hoorde hier dat VF daar werk van gin maken
navraag gedaan(Antwoord van 2call staat hierboven nog)
Verder geen info meer gekregen, alleen verzendbevestiging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
massari schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:41:
Heeft iemand hier een zakelijke abo bij Vodafone afgesloten met de Storm? Ik wel, maar heb hem nog steeds niet!!!
Jup, begin november gereserveerd, donderdag 1e keer door TNT aangeboden, vandaag 2e keer, dus is nu binnen.
Alleen jammer dat mijn BIS nog niet actief is :-( Maandag pas, waarschijnlijk.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

PinjoTweaker schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:07:
[...]

Natuurlijk neem ik er een Basis vodafone aansluiting bij. Ik heb het hier alleen over het internet. Dus als ik iets vraag over BIS, moet je niet aankomen met dat het niet werkt als er geen "voice-aansluiting" bijzit. Je zegt toch ook niet dat je de batterij er dan wel in moet doen. :X
Maarja... Daar gaat mijn droom, een goedkope werkende blackberry met alle funcitonaliteiten van dien... Waarom ben ik zo verslaafd aan gadgets?
My bad, bij een BIS abo van Vodafone heb je onbeperkt emailen in NL én FUP internet. :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

tommy schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:19:
[...]

Wel even goed het hele verhaal lezen

In het kort,
Besteld met basis abo bij 2call.nl
hoorde hier dat VF daar werk van gin maken
navraag gedaan(Antwoord van 2call staat hierboven nog)
Verder geen info meer gekregen, alleen verzendbevestiging..
vraag me echt af hoe je de inet erop werkend gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
B0MBACI schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:58:
[...]

vraag me echt af hoe je de inet erop werkend gaat krijgen
Met Opera Mini :) geen probleem met andere browsers hoor.. als je de goede APN maar ingesteld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bij Vodafone niet werkend te krijgen tenminste bij mij

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

benji83 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:18:
[...]

Met Opera Mini :) geen probleem met andere browsers hoor.. als je de goede APN maar ingesteld hebt
Naar mijn weten is het zo dat je de APN van een Vodafone Blackberry niet kan wijzigen, deze wordt door de netwerk gepushed.
Als je met Opera mini kan zorgen dat je een andere apn die je in Opera Mini installeerd kan gebruiken heb ik niks gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Mad_Demon schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:42:
[...]

My bad, bij een BIS abo van Vodafone heb je onbeperkt emailen in NL én FUP internet. :)
Wat is dan de toegevoegde waarde van Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

PinjoTweaker schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:47:
[...]

Wat is dan de toegevoegde waarde van Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet?
De waarde van ZMI is dat niet alle toestellen pushmail ondersteunen en dat niet alle mensen (het duurdere) pushmail willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Dus bij de blackberry Storm kan ik gewoon probleemloos een abbonement bij 2call.nl afsluiten met een Basis abbonement en een BIS toevoeging. Dat scheelt heel wat. Dan ben je voor 30 euro per maand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Vandaag besteld bij 2call.nl. Een abbonement van 35 euro (als het goed is vandaag nog voor 28, daarover meer) en BIS. Prijs die ik voor het toestel betaalde is 67 euro. Dit is de goedkoopste combinatie.

Alleen als je klaar bent met bestellen moet je hun een contract opsturen, en daarin staat de actie van december al. 3 maanden korting op internetblox van vodafone. Ik heb het contract dus op 30 november uitgeprint met het contract van 1 december tot 31 december. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? Ik ga het denk ik gewoon veranderen op het contract zodat het wel klopt en het zo opsturen.

Zolang de BB maar gaat werken, dan is alles best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Heb hem zaterdag mogen ontvangen met de post, besteld bij 2call.nl

Internet heb ik werkend zonder BB abo, gewoon ff instellen op andere APN.

Navigatie nog niet geprobeerd, ga ik van de week wel mee spelen. Maar inderdaad het klopt wat ze zeggen: Bij een blackberry apparaat moet je gewoon een blackberry abo hebben.

Ga deze nog wel bijvoegen(dit kan namelijk bij VF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Wat moest jij allemaal voor dingen doen bij 2call.nl? Ik moet nu allerlei gegevens opsturen, en vodafone contracten tekenen. Is dit normaal? Ik heb namelijk nog nooit een telefoon via internet gekocht.
Je moet schijnbaar een kopie van je paspoort, bankkaart, en een rekeningafschrift meesturen met het contract. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ja klopt dit moet bij alle telecomcontracten die je afsluit via internet.

Is naar mijn weten normaal, en heb ik al vaker moeten doen.

Snelste is btw inscannen en emailen naar hun.
26-11 besteld 29-11 in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
PinjoTweaker schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:10:
Wat moest jij allemaal voor dingen doen bij 2call.nl? Ik moet nu allerlei gegevens opsturen, en vodafone contracten tekenen. Is dit normaal? Ik heb namelijk nog nooit een telefoon via internet gekocht.
Je moet schijnbaar een kopie van je paspoort, bankkaart, en een rekeningafschrift meesturen met het contract. Is dit normaal?
BIj Vodafone zelf gaat het handiger naar mijn mening (Belcompany ook, anderen weet ik niet zeker).
Er komt een koerier langs, je tekent het contract, dan moet je 1 cent pinnen(en eventuele overige kosten als je voor je foon moet betalen), hij maakt een foto van het contract met daarop je ID, bankpas en het pin bonnetje en je bent klaar. Niets opsturen of wat dan ook, veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Maar wel duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96861

Cross-post van het andere topic...

Heb de 17e van november mijn Storm besteld, maar krijg telkens te horen dat hij niet in voorraad is en dat hij nog aan vodafone geleverd moet worden, maar ik heb hem al 2 weken geleden besteld...

Hebben andere mensen ook problemen met de levering van het toestel? Of hebben jullie hem vrij snel in huis gekregen? Ik kan namelijk niet wachten om er mee te spelen!

Ohja, hij is telefonisch besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ook ik heb hem begin november besteld.
Vandaag maar eens gebeld met Vodafone. Ze zeggen dat de koerier mij deze week nog gaat bellen voor de levering die deze week nog kan plaatsvinden! Nou ik ben benieuwd.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96861

massari schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:22:
Ook ik heb hem begin november besteld.
Vandaag maar eens gebeld met Vodafone. Ze zeggen dat de koerier mij deze week nog gaat bellen voor de levering die deze week nog kan plaatsvinden! Nou ik ben benieuwd.
Nou dat hopen we dan maar! ;)

Vind het een beetje absurd namelijk dat je hem bij de vodafone shop gewoon zo kan mee nemen, terwijl je VET lang moet wachten als je hem telefonisch besteld, en telkens een ander antwoord krijgt hoe lang het nog gaat duren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Ok, gister het geld over gemaakt, en mijn paspoort opgestuurd (perongelijk die van mij ipv mijn pa, ik ben nog geen 18, maaja..) En vandaag staat er "Order in behandeling". Enig idee tommy hoe lang het nog gaat duren. Bij het product zelf staat dat het bij de leverancier ligt en dat je 5 dagen duurt, ik hoop het niet.. ik kan niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
PinjoTweaker schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:13:
Ok, gister het geld over gemaakt, en mijn paspoort opgestuurd (perongelijk die van mij ipv mijn pa, ik ben nog geen 18, maaja..) En vandaag staat er "Order in behandeling". Enig idee tommy hoe lang het nog gaat duren. Bij het product zelf staat dat het bij de leverancier ligt en dat je 5 dagen duurt, ik hoop het niet.. ik kan niet meer wachten.
Je opgestuurde documenten worden nu gecontroleerd, deze zullen uiteraard afgekeurd worden omdat je nog geen 18 bent! :|
Probleem is nu wel dat ze moeilijk kunnen gaan doen.
Ik weet niet welke gegevens je hebt ingevoerd bij hun site, als je die van jezelf erin hebt staan maakt dat niet zoveel uit. Maar als je daar de gegevens van je vader hebt ingevoerd dan is dit natuurlijk niet echt handig...Maar dat begrijp je wel denk ik.

Als je nog geen 18 bent moet je vader of moeder een contract voor je afsluiten dus ook de bestelling doen, en ja ook de bankgegevens van hun.

Ik heb alle documenten op de 26ste opgestuurd, 27ste goedgekeurd, 28ste was de telefoon verzonden en de 29ste bezorgd door de postbode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Anoniem: 96861 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:01:
[...]

Nou dat hopen we dan maar! ;)

Vind het een beetje absurd namelijk dat je hem bij de vodafone shop gewoon zo kan mee nemen, terwijl je VET lang moet wachten als je hem telefonisch besteld, en telkens een ander antwoord krijgt hoe lang het nog gaat duren! :(
Ik hoop het ook. Telefonisch bestellen valt me dan toch heel erg tegen. Liever direct naar de shop en meteen zonder lege handen naar huis toe...

Idd absurd.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
tommy schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:28:
[...]

Je opgestuurde documenten worden nu gecontroleerd, deze zullen uiteraard afgekeurd worden omdat je nog geen 18 bent! :|
Probleem is nu wel dat ze moeilijk kunnen gaan doen.
Ik weet niet welke gegevens je hebt ingevoerd bij hun site, als je die van jezelf erin hebt staan maakt dat niet zoveel uit. Maar als je daar de gegevens van je vader hebt ingevoerd dan is dit natuurlijk niet echt handig...Maar dat begrijp je wel denk ik.

Als je nog geen 18 bent moet je vader of moeder een contract voor je afsluiten dus ook de bestelling doen, en ja ook de bankgegevens van hun.

Ik heb alle documenten op de 26ste opgestuurd, 27ste goedgekeurd, 28ste was de telefoon verzonden en de 29ste bezorgd door de postbode..
Hmm, ja dat dacht ik al. Ik had even de hoop dat als er "Order aan het behandelen" stond dat ze dan al door die fase heen waren. Ik had ook het paspoort van mijn vader mee naar het postkantoor. Maar doordat mijn vader nog een paar kopieen moest hebben, werd ik wat verward. Op de terugweg kwam ik erachter, en toen kon ik mijzelf wel van de fiets slaan.
De gegevens van mijn vader staan ook nog eens op het formulier... Er strookt dus helemaal niks van (behalve dan de achternaam :P). Nu maar hopen dat ze of heel lui zijn, of dat ze flink aardig zijn.

Anders zou ik het nog wel een keer moeten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
good luck!

Kan natuurlijk zijn dat ze moeilijk gaan doen om wat voor reden dan ook nu, mja zal wel niet verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Uw aanvraag met ordernummer ****** is akkoord bevonden door Vodafone.

De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.

U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.
Of ze zijn lui, of ze zijn super aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

PinjoTweaker schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:40:
[...]

Of ze zijn lui, of ze zijn super aardig.
Ik denk niet dat ze het hebben goedgekeurd omdat ze zo aardig zijn, waarschijnlijk niet goed opgelet heb jij weer mazzel.

Heb je trouwens het via de vodafone web winkel besteld? Zoja dan hoef je eigenlijk niks op te sturen de koerier die de toestel komt brengen maakt zelf een foto van de identiteitsbewijs.

[ Voor 24% gewijzigd door B0MBACI op 02-12-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

@Interloper2k3, heb jij hem al?

Ik heb nog steeds niks gehoord, noch van een koerier a la Dynafix noch van Vodafone... "ja meneer, deze week krijgt u hem binnen"

Het is al bijna vrijdag. :(

Ik ben dit niet gewend van Vodafone. Of je vertelt me de waarheid of je vertelt me niks... :(

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, Mooooi toestel. Echt fijn om mee te werken. Alleen wel een probleempje met de camera die opent als je een bericht aan het typen bent, maar dat zal zich wel oplossen omdat ik ook al anderen met dat probleem gezien heb.

Ik heb hem dus bij 2call.nl gekocht, icm met een BIS abbonement (ik weet niet hoe lang dat nog kan) en hij werkt perfect. Dus geen zorgeloos internet, scheelt toch weer 10 euro :D

[ Voor 26% gewijzigd door PinjoTweaker op 05-12-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Inmiddels is het 9 december... nog steeds niks binnen.

Gisteren voor de zoveelste keer gebeld met Vodafone. Het toestel zou op 4 december "verscheept" zijn naar de distributeur (Dynafix of TNT, dit kunnen ze niet zien in het systeem), het toestel zou deze week echt bezorgd gaan worden...

Ik ben benieuwd, heb er weinig vertrouwen in...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
Ik krijg steeds meer een hekel aan Vodafone's aanpak om klanten voor 2 jaar vast te pinnen aan een abonnement. Op http://www.2call.nl/telefoons/blackberry/storm_9500_vodafone een los toestel voor 396 euro en de Storm in combinatie met een 1 jarig abo is 435 euro? 8)7

Ben erg geinteresseerd in de Storm, maar ben toch echt niet van plan om voor 2 jaar aan Vodafone vast te zitten. Zou mooi zijn als ze ook met een 1 jarige aanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Nou tweakers ik heb het nu perfect geregeld :D

Wat ik heb gedaan is het volgende:

Bij 2call.nl het volgende afgesloten:
Vodafone Basis €35,- 1jr Kosten: €28,00p/m
voordeel SMS 100%korting €00,00p/m
Zorgeloos internet blox €9,50p/m
Totaal €37,50 per maand

BB storm voor €67,-

Mja achteraf blijkt toch dat de BB wel wat functies mist wanneer je geen BIS hebt.

Gebeld met VF klantenservice
De internet blox laten wegstrepen en daarvan in de plaats een BIS afgesloten, bevestiging kreeg ik later op de SMS. Kosten BIS waren €15,- p / maand

Dus wat heb ik nu
(300/600 min/sms)
BIS €15,00 p/m
Totaal: €43,- p/m 1jaar BB Storm voor €67,- : Totaal na 1 jaar: €583,- incl abo en BB :9

:+ :+ :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Kijk dat is mooi. Zoiets lijkt me ook wel wat. Mocht dit nog steeds mogelijk zijn in februari als ik weer in NL ben, dan ga ik ook voor zoiets. Maar 1 jaar vastzitten aan abo en toch een BB Storm met korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik kon het niet laten, dus heb ik maar weer voor de zoveelste keer gebeld naar Vodafone.
Na 10 minuten kreeg ik te horen dat de telefoon op 4 december jl. verstuurd zou zijn, maar nooit op het afleveradres is gearriveerd. Rara, wat kan er mis zijn...

Lijkt mij dus dat het toestel is gestolen. Morgen moet ik bellen naar de afdeling verkoop... verschrikkelijk! Nou maar hopen dat ze toestellen op voorraad hebben. Ik ben het wel een beetje beu met Vodafone. Dat ik als consument/bedrijf erachter aan moet bellen en pas nu te horen krijg dat het toestel gestolen is.

Erg jammer dat het op deze manier moet gebeuren.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
@tommy
Ik heb exact hetzelfde, alleen ik heb metteeen het BIS abbonoment afgesloten :P.
Alleen ik heb geloof ik een klein probleem omdat ik hem op 30 november heb afgesloten en zo tussen de netwerkactie van november en december inviel en zodoende 35 euro betaal, tenminste dat staat bij My Vodafone, toch maar een telefoontje plegen als dat wordt afgeschreven.

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Nog even en ik laat Vodafone voor wat het is...

De een zegt dat het toestel naar Dynafix is verstuurd, de ander zegt dat het toestel nu naar mijn adres is verstuurd en dus nooit is aangekomen.

De telefonist die ik vanmorgen aan de lijn heb gehad gaat zo naar Dynafix zelf bellen. Ik ben benieuwd wat daar uitkomt. Ik word daarna teruggebeld.

Ik vind dit niet kunnen van Vodafone en dan heb ik me nog zachtjes uitgedrukt.

In ieder geval is dit de laatste keer dat ik ooit iets online/telefonisch bij Vodafone ga bestellen. Frustraties op en top. Vodafone, reageer nou eens! :(

Apple | Marantz | B&W

Anoniem: 229972

@massari, zet je DM even aan :)

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Uhm, wat is DM?

Apple | Marantz | B&W

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Direct Messages, heb het net al aangezet! Ik ben benieuwd naar je reactie.

Apple | Marantz | B&W

Anoniem: 248885

@Tommy
Ik zag je zeer interessante rekenvoorbeeld vandaar mijn vraag:
Heb je een link voor mij waarbij ik de Storm met een vodafone 35 abonnement kan bestellen op 2call.nl? Ik kan namelijk alleen bij de Vodafone multimedia abonnementen komen. BVD!

• Fuske
Anoniem: 248885 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:28:
@Tommy
Ik zag je zeer interessante rekenvoorbeeld vandaar mijn vraag:
Heb je een link voor mij waarbij ik de Storm met een vodafone 35 abonnement kan bestellen op 2call.nl? Ik kan namelijk alleen bij de Vodafone multimedia abonnementen komen. BVD!
Helaas mag 2call.nl en andere aanbieders deze abonnementen niet meer verstrekken per 1 december.
(zie eerdere posts in dit topic)

Anoniem: 248885

Oke, jammer dan..

• JB

JB

Cédric roelt!

@ Tommy, je weet dat je BIS niet per maand op kan zeggen? Je zit daar aan vast tot het einde van je contract. Die 15 euro pm is excl. btw dus dat komt uit op 17,85 pm :)

@ VodafoneWR, wanneer kan ik me tegoed weer eens opvragen?

[ Voor 15% gewijzigd door JB op 11-12-2008 13:44 ]

Mijn boefje is liev!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Net gebeld met Dynafix zelf. Ze hadden een heel ander nummer voorhanden, dus ze konden mij zelf niet bereiken. Jammer dat ik dit zelf heb uit moeten pluizen. Maar goed, mijn toestel komt morgenochtend aan!

Apple | Marantz | B&W

• Fuske
JB schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:42:
@ Tommy, je weet dat je BIS niet per maand op kan zeggen? Je zit daar aan vast tot het einde van je contract. Die 15 euro pm is excl. btw dus dat komt uit op 17,85 pm :)

@ VodafoneWR, wanneer kan ik me tegoed weer eens opvragen?
I know:) is me ook duidelijk gezegd.. Alleen dat van de btw niet.. :( (achja die 2,85..)

• JB

JB

Cédric roelt!

tommy schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:14:
[...]

I know:) is me ook duidelijk gezegd.. Alleen dat van de btw niet.. :( (achja die 2,85..)
Het is niet netjes om naar een consument te communiceren met een excl btw bedrag, ik vraag me af of dit wettelijk wel is toegestaan...

Mijn boefje is liev!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

JB schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:27:
[...]
Het is niet netjes om naar een consument te communiceren met een excl btw bedrag, ik vraag me af of dit wettelijk wel is toegestaan...
Komt omdat BB-BIS een zakelijke bundel is en binnen de zakelijke wereld altijd zonder btw gecommuniceerd word. Volgens mij was hij uiteindelijk toch beter af geweest met een multimedia abonnement.

• Fuske
Mad_Demon schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:58:
[...]

Komt omdat BB-BIS een zakelijke bundel is en binnen de zakelijke wereld altijd zonder btw gecommuniceerd word. Volgens mij was hij uiteindelijk toch beter af geweest met een multimedia abonnement.
Denk het niet...Degene met een multimedia abonnement zitten er 2 jaar aan vast, ik maar 1..En daar heb ik eenmalig wel €67,- voor over!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Eindelijk, zaterdagochtend is het toestel zonder problemen, aan mij geleverd.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Heeft iemand toevallig nog nieuws over nieuwe abonnementen die eraan staan te komen? Non-Vodafone of 1 jarige abonnementen met een betaalbaar toestel?

Ik ben wel benieuwd namelijk. Nog steeds lijkt me de Storm een gaaf toestel, maar ik vertik het om aan een 2 jarig abonnement vast te zitten. En eerlijk gezegd zit ik liever bij een andere provider dan Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinjoTweaker
  • Niet online
Daar heb ik nog nooit wat van gehoord. Zowieso zit de Storm de eerste tijd vast aan vodafone, omdat alleen zij de rechten hebben van blackberry. Een 1-jarig abbonement zie ik er ook nog niet zo gauw komen (geen onderbouwing :p), dus dat wordt wachten.
Of je zult ergens een webwinkel moeten vinden die hem met andere abbonementen verkoopt, net als ik :D

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 23:16
Als je al klant bent bij Vodafone moet je even bellen met de afdeling loyalty services. Heb ik ook gedaan en heb nu een 1 jarig zakelijk abonnement gekregen, ruim een half jaar voordat ik eigenlijk mijn abonnement mocht verlengen. In de winkel zeiden ze dat ik mmaar moest wachten, maar via de telefoon was het zo geregeld.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker

Ron_Tweaker

Tweak!

Er is wel een 1 jarig abonnement mogelijk, maar dan als zakelijke gebruiker in de vorm van een ondernemersbundel, zoals ik die heb.

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Klopt, maar ook als "prive" klant kan je een zakelijke bundel krijgen (uiteraard met BIS abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 829

Heb zelf het toestel gewoon simlock vrij gekocht via Ebay Duitsland, hier in Belgie hebben we geen Vodaphone en ik heb niks aan een NL abonnement.

Prijs was 395,- en binnen 2 dagen geleverd. Voor Belgische begrippen goedkoop in vergelijking met de andere BB toestellen die in de winkel te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 829

Wellicht toch te vroeg gejuicht.

Het toestel registreren bij BB gaat niet, ik moet hem blijkbaar re-registreren want hij is al ergens anders geregistreerd. Het toestel komt nieuw uit duitsland, wanneer ik bij Vodafone duitsland het toestel wil registreren is dit geen probleem.

Tevens geeft ie met de nieuwe simkaart (Mobistar Belgie) een simlock error terwijl met de oude simkaart (Transatel, werkt via Base en KPN netwerk) en de simkaart van mijn vrouw (Orange NL) geen problemen oplevert.

Hier iemand misschien een idee? For the record, ik heb wel de volle mep betaald.

Andere vraag: wie heeft er ervaring met de simlock vrij maken advertenties via een code, zoals hier: http://www.simlock.nu/Bla...-simlock-vrij-maken/4163/

Update: het KPN abbo van m'n zwager met BB werkt ook prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 829 op 26-12-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285532

nou had ik dus ook een vraagje..

ik heb een STORM aangeschaft, via marktplaats, ik heb geen BIS
en in bepaalde gebieden heb ik geen dekking :S ? ?
In landelijke omgeving, of liever gezecht , de uithoeken van nederland waar je bijna van de aardbol afstuitert (lees: Winschoten) had ik geen dekking voor 3G, alleen "SOS" mogelijk.
Zijn er meer mensen die "slechte" dekking hebben op hun STORM en die geen BIS account hebben?

bij vodafone werdt me geadviseerd de netwerkinstellingen te wijzigen naar handmatig, -> 2G & 3G en dan hopen dat het goed is.
Bij de tweede keer werdt me verteld dat de storm afhankelijk is van zijn serviceboeken, en dus geen overschakeling maakt tussen de netwerken omdat ik geen BIS account heb ( welke nodig is om je serviceboeken te updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273970

tommy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:03:
Nou tweakers ik heb het nu perfect geregeld :D

Wat ik heb gedaan is het volgende:

Bij 2call.nl het volgende afgesloten:
Zorgeloos internet blox €9,50p/m
Totaal €37,50 per maand

BB storm voor €67,-

Mja achteraf blijkt toch dat de BB wel wat functies mist wanneer je geen BIS hebt.

Gebeld met VF klantenservice
De internet blox laten wegstrepen en daarvan in de plaats een BIS afgesloten, bevestiging kreeg ik later op de SMS. Kosten BIS waren €15,- p / maand

Dus wat heb ik nu
(300/600 min/sms)
BIS €15,00 p/m
Totaal: €43,- p/m 1jaar BB Storm voor €67,- : Totaal na 1 jaar: €583,- incl abo en BB :9

:+ :+ :+ _/-\o_
OI! Was dat een aanbieding ofzo die 100% korting op SMS? Ik zit met de ondernemersbundel gewoon vast aan 300 minuten OF 300 smsjes voor 35 euri. ex btw. Korting op sms zou wel heel erg welkom zijn in mijn geval. Zeker gezien het feit dat ik 150 oid bij moet betalen voor de storm icm een 1 jarig contract....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 273970 op 03-01-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Anoniem: 273970 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:04:
[...]OI! Was dat een aanbieding ofzo die 100% korting op SMS? Ik zit met de ondernemersbundel gewoon vast aan 300 minuten OF 300 smsjes voor 35 euri. ex btw. Korting op sms zou wel heel erg welkom zijn in mijn geval.
Heb ik ook om gevraagd, maar blijkbaar is dat bij een zakelijke bundel niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273970

Shiet...

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 273970 op 03-01-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Je hebt nu met een ondernemersbundel wel extra korting op website Vodafone. Afhankelijk van hoogte van abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 10:37

pjvandesande

GC.Collect(head);

Eerst goed lezen voordat ik post

[ Voor 82% gewijzigd door pjvandesande op 10-01-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:57
Weet iemand of het gaat werken als je een BB Storm neemt en daar een T-Mobile kaartje insteekt van de zaak?

We hebben een BES server staan.

T-Mobile leverd de Storm nog niet, maar heeft (obviously) wel andere BB modellen (Bold o.a.)

Kan iemand mij vertellen of het werkt? Of juist niet...?
En waarschijnlijk moet je dan ook nog bij T-Mobile het e.e.a. laten aanpassen he? Of maakt dat niet uit.

De oorspronkelijke abbonnementen zijn aangeschaft i.c.m. een iPhone dus er zit wel al onbeperkt internet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109448

Voor zover ik weet kun je bij T-Mobile met een BB alleen onbeperkt internetten als je een BB abonnement erbij neemt, namelijk Instant e-mail of BB solution. Bij web'n'walk icm BB betaal je gewoon voor je dataverkeer. Dat zou iets te maken hebben met de manier van verbinden met internet. Schijnt bij BB anders te zijn dan andere telefoons. :?

Ik denk eerlijk gezegd dat het ook niet werkt icm een iPhone abonnement, aangezien je met een iPhone wel onbeperkt kan internetten met web'n'walk bundel. Wil je het zeker weten dan kan je het beste dus met de klantenservice bellen en vragen naar de afdeling technical support. Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 03:34

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica