Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:16
vreemde vraag wellicht, maar ik zie dat de telefoon (als ik het goed heb) een 3,5 mm audiojack heeft. Kan je hiermee ook gesprekken opnemen? OF zit je headset dan weer aan een andere connector? vind het wel relax dat ik nu met mijn oude w810 wanneer ik muziek aan het luisteren ben, gesprekken kan aannemen en hoop (ga er eigenlijk wel van uit) dat de X1 dit ook kan.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Redax schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:06:
Wordt dat een soort wiki voor de x1 ofzo?
Ja, omdat de forum hier beetje chaotisch is en goede oplossingen kris kras verspreid liggen, maak ik een website om alles netjes bijeen te sprokkelen zodat opzoeken makkelijker wordt.
Whois is al klaar, maar hoe lang zou de DNS update duren... (heb website wel kunnen bereiken door zelf voor dns te spelen dmv ip en domein in hosts file te plaatsen in windows.... dus server werkt in elk geval.)
De layout is al op maat gemaakt op basis van monobook ;)

Update: ns servers verkeerd.... nu aangepast met juiste ns servers en zou over uurtje of zo gaan werken.
Update2: bij mij doet ie het :)

[ Voor 10% gewijzigd door MrDummy op 11-11-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

Pff, ben nu al 3 dagen ebzig om msn aan de praat te krijgen (geen T-mobile toestel, gewoon unbranded) heb al verscheidene versies van messenger geprobeerd, ben nu eindelijk zover dat ie een keer mijn contacten heeft opgehaald, maar online ben ik nog nooit geweest..

"Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst probeer het later opniew"

Iemand enig idee? Ik heb gewoon internetverbinding

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:48:
Pff, ben nu al 3 dagen ebzig om msn aan de praat te krijgen (geen T-mobile toestel, gewoon unbranded) heb al verscheidene versies van messenger geprobeerd, ben nu eindelijk zover dat ie een keer mijn contacten heeft opgehaald, maar online ben ik nog nooit geweest..

"Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst probeer het later opniew"

Iemand enig idee? Ik heb gewoon internetverbinding
Heb je de methode geprobeerd die hier in het topic staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 09:50:
[...]

Heb je de methode geprobeerd die hier in het topic staat?
Eerst de fixed versie installeren, dan die pasi :? versie en dan de fixed versie weer? Ja, dat heb ik geprobeerd.
Maar bij mij stond messenger er sowieso al op

Nou, alles maar weer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.. Het werkt nu, ik zal dan toch wel iets verkeerd gedaan hebben

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 12-11-2008 13:49 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om voor mijn vakantie een extern battery pack te kopen voor mijn X1.
't gaat toch wel hard met de batterij als je de GPS gebruikt om jezelf te tracken.
Heeft iemand enig idee hoeveel mAh er in dit product zit?
Hoe meer, hoe beter want wil eigenlijk niet met 2 of 3 van die dingen op stap.

http://www.dicecomputers....c=productdetail&aid=60022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

psy

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:05:
Ik zit er aan te denken om voor mijn vakantie een extern battery pack te kopen voor mijn X1.
't gaat toch wel hard met de batterij als je de GPS gebruikt om jezelf te tracken.

1500 mAh als ik me niet vergis

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel wat weinig niet?
Hoeveel zou ik nodig hebben om m'n phone 24u te kunnen voorzien van stroom?
(uiteraard de batterij van de X1 zelf mee rekenen).

GSM aan (uit in 't vliegtuig).
3G/GPRS/HDSPA uit
Bluetooth (GPS) aan
en dan wellicht nog wat muziek/spelletjes doen op 't ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:16
eeh er zit toch gps op of niet?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07

bonetone

2B Silver Sonic

Ik heb de T-mobile versie en daar staat geen Google panel op. Weet iemand of ik die ergens kan downloaden of op een andere manier op de telefoon kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth moet je aanzetten om de GPS werkend te krijgen in Flightmode.
Blijkbaar werkt de interne GPS via een Bluetooth COM poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Iemand al uitzendinggemist/rtlgemist/sbsmedia gemist al streamend kunnen kijken??
Dat is voor mij echt een must gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:05:

Die Kensington levert maar 1800mAh, deze van A-Solar levert 2000mAh en is met een zonnepaneel uitgerust, en kan ook andere apparaten aansluiten.
Afbeeldingslocatie: http://www.a-solar.nl/images/producten/normal/asolar_am101_2.jpg
O.a. bij de Office Centre verkrijgbaar, maar ook op die site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ben tot nu toe zeer te spreken over de batterij van mn Xperia. Twee dagen veel gebruikt (mail, internet, spelletjes, etc) en nog anderhalf uur TomTom. Toen begon hij pas te piepen dat de batterij leeg was. Vind ik zeer netjes :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:11:
Das wel wat weinig niet?
Hoeveel zou ik nodig hebben om m'n phone 24u te kunnen voorzien van stroom?
(uiteraard de batterij van de X1 zelf mee rekenen).

GSM aan (uit in 't vliegtuig).
3G/GPRS/HDSPA uit
Bluetooth (GPS) aan
en dan wellicht nog wat muziek/spelletjes doen op 't ding.
Of gewoon nog een battery kopen, is lekker compact.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey, ik heb de X1 gisteren aangeschaft bij Vodafone met internet en al natuurlijk, nu is mijn vraag, is dit internet zonder downloadlimiet? Ik dacht zelf van wel maar een bekende van me bracht me in twijfels. Was het vergeten te vragen gisteren bij de aanschaf en ik lees nergens op internet wat terug over een eventueel limiet, maar dat moet ik wel zeker weten.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:09:
Snap alleen niet waarom men van SE uit die batterij indicator standaard uit hebben staan. Is toch iets wat ik liever zie dan de tijd (die op 4 panels sowieso in beeld gebracht wordt, SPB meegeteld)
Dat snap ik ook niet. Maar soms zie ik wel een batt indicator. Stom. Ook als ik hem in de lader doe zie ik niet dat hij laadt. Behalve dan de ledjes die knipperen. Op de telefoon zelf moet ik naar het energie menu om te kunnen zien of hij vol is of niet. 8)7

Weet iemand of de telefoon oon laadt als hij uitstaat? Vroegerrrrrrrr kreeg je wel iets te zien, maar bij de X1 komt er niks op het scherm te staan en de ledjes gaan ook niet aan. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:30:
[...]

Die Kensington levert maar 1800mAh, deze van A-Solar levert 2000mAh en is met een zonnepaneel uitgerust, en kan ook andere apparaten aansluiten.
[afbeelding]
O.a. bij de Office Centre verkrijgbaar, maar ook op die site zelf.
Kijk! Dat zijn nog eens tips! Lijkt mij een erg praktisch ding!
Vooral ook omdat ie zichzelf nog kan laden met zonlicht.
Gaat goed komen boven de wolken en op m'n bestemming! :D
Prijs valt me nog alles mee voor zoiets!
Besteld bij: http://www.modern.nl/Comp...lader-AM101-Power-Charger (39,95)

Ik neem aan dat je dit ding ook gewoon kunt laden via 't stopcontact?
psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:44:
[...]

Of gewoon nog een battery kopen, is lekker compact.
Dan moet je telkens het klepje van de phone eraf halen en je hebt dan downtime. :P
Phone laat ik liever dicht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:57:
Ey, ik heb de X1 gisteren aangeschaft bij Vodafone met internet en al natuurlijk, nu is mijn vraag, is dit internet zonder downloadlimiet? Ik dacht zelf van wel maar een bekende van me bracht me in twijfels. Was het vergeten te vragen gisteren bij de aanschaf en ik lees nergens op internet wat terug over een eventueel limiet, maar dat moet ik wel zeker weten.

Alvast bedankt.
Is al vaker gemeld. oa bij [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic

Maar het is 10x het gemiddeld verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:26
Hoe lang heeft het bij jullie trouwens geduurd voordat die msd kaart via de post binnenkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Valt het trouwens op dat het scherm maar 65k kleuren kan weergeven? Ik ben vooral benieuwd of dit bij films en foto's te zien is. Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat dat scherm maar zo weinig kleuren kan weergeven.

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 11-11-2008 11:43 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er achter waar mijn verzonden e-mail blijft.
De X1 gooit ze in de map "Verzonden items" en op mijn server heet ie "Sent".
Iemand een suggestie hoe je dat zou kunnen aanpassen op de X1?

Hmm...
nieuws: Microsoft patcht e-mailprobleem Windows Mobile

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benmen schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:40:
Hoe lang heeft het bij jullie trouwens geduurd voordat die msd kaart via de post binnenkwam?
Ik heb maar een kaartje in de winkel gekocht... zowel SE als het bedrijf dat die kaartactie regelt weten van niks, kennen de actie niet, en ook de X1 niet...dus naar die kaart kun je fluiten.
{Wel even off-topic}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:59:
[...
Weet iemand of de telefoon oon laadt als hij uitstaat? Vroegerrrrrrrr kreeg je wel iets te zien, maar bij de X1 komt er niks op het scherm te staan en de ledjes gaan ook niet aan. :z
Dat kun je instellen in het batterij menu; of de telefoon al dan niet moet opladen als hij aanstaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:53:
[...]

Ik heb maar een kaartje in de winkel gekocht... zowel SE als het bedrijf dat die kaartactie regelt weten van niks, kennen de actie niet, en ook de X1 niet...dus naar die kaart kun je fluiten.
{Wel even off-topic}
Dat kan dus niet, bij mij op de doos zit er dus een grote sticker met daarop including hancock. Activeer blablabla. Dat kan mij dus eigenlijk niet zoveel schelen. Maar aangezien het op de doos als sticker zit lijkt het mij niet dat ze zomaar kunnen zeggen dat we naar die kaart kunnen fluiten.

Voor de mensen die Wayfinder zoeken: Als je op de cd kijkt (gewoon klikken op openen) staat er device handbook. NLD daar staat bij mij Wayfinder in. Additional applications mappen zijn leeg. Beetje vreemd dus |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Benmen op 11-11-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Uit de voorwaarden van die site:
8. De 4GB Micro SD kaart ontvang je binnen 30 dagen na aanmelding.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:05
Ik gebruik de X1 nu een aantal dagen, in het begin was het toch erg wennen na een aantal jaar Symbian te hebben gebruikt, maar langzaam begin ik er handigheid in te krijgen.

Ik loop alleen nog wel tegen een paar kleine probleempjes aan; Als ik WIFI aan heb staan, wordt Bluetooth na een x aantal minuten automatisch uitgeschakeld :S Zonder WIFI aan lijkt Bluetooth redelijk stabiel te zijn, maar het kan beter...

En er "rammelt" iets bovenin mijn X1, als ik hem heen en weer schud hoor ik duidelijk iets rammelen :S

Weet iemand al of de Brodit autohouder voor de X1 al ergens leverbaar is? Ik las wel dat hij krassen maakte op de X1, maar mijn ervaringen met de Brodit houders zijn perfect, dus bestel hem wel denk ik.

En weet iemand of de T-Mobile versie een CID lock heeft? Er zullen binnenkort namelijk wel betere ROMS in omloop komen... :)

Ik kreeg dit overzicht van iemand toegestuurd, die schijnen de huidige ROMS te zijn: KLIK

[ Voor 8% gewijzigd door Danielson op 11-11-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 20:19

Yucko

One clown to rule them all !

jeehaa schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 08:35:
die kan je dus wel appart aanzetten?
Ja je kunt dit doen door een registry waarde te veranderen. De klok verdwijnt dan in de balk bovenaan, en je krijgt een batterij indicator ervoor terug :)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook! Eens even spelen dalijk.
Wat een vage oplader zit erbij trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Hebben jullie ook last van de speaker of is het alleen mijn X1, lijkt wel of ie bij het afspelen van een Mp3 ringtone gewoon harder/zachter gaat op random. Dit als je de telefoon een beetje heen en weer beweegt. Wanneer ie stil ligt op tafel lijkt het wel normaal te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dennism schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:55:
Hebben jullie ook last van de speaker of is het alleen mijn X1, lijkt wel of ie bij het afspelen van een Mp3 ringtone gewoon harder/zachter gaat op random. Dit als je de telefoon een beetje heen en weer beweegt. Wanneer ie stil ligt op tafel lijkt het wel normaal te gaan.
Heb je toevallig Windows Mobile Voice Command geinstalleerd? Heb ergens gelezen dat dit probleem daardoor veroorzaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ja zit er wel op, ga ik ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hmm, probleem blijft. Of zou dit alleen op te lossen zijn met een hard reset. het is erg vreemd en komt vooral voor als je em tijdens het spelen op zijn zij houd, of ineens omdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:55:
[...]

Dat kun je instellen in het batterij menu; of de telefoon al dan niet moet opladen als hij aanstaat....
Bedoel je gewoon bij - instellingen>tab systeem>energie? Daar zie ik die optie niet hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screen rotation vergeleken met de HTC Touch Pro verschilt niet zo heel veel..
http://www.youtube.com/watch?v=bfBLsMl-yoI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 20:19

Yucko

One clown to rule them all !

Lijkt me toch logisch dat een toestel (door)laadt wanneer hij uitstaat of uitgezet wordt terwijl hij aan de lader hangt. Zou wat moois zijn als dit alleen kon wanneer hij aan stond 8)7

In die instellingen kun je alleen aangeven of hij mag laden wanneer je hem via mini-usb op een PC aangesloten is wanneer de gsm aanstaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 11-11-2008 13:35 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Mensen ik heb een probleem. Wanneer je het toestel zegmaar op standby zet en daarna weer aan gaat hij automatisch op internet via 3g terwijl er ook een wlan verbinding is. Dit blijft gebeuren zelfs als ik gegevensverbinding uitzet.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:34:
Lijkt me toch logisch dat een toestel (door)laadt wanneer hij uitstaat of uitgezet wordt terwijl hij aan de lader hangt. Zou wat moois zijn als dit alleen kon wanneer hij aan stond 8)7

In die instellingen kun je alleen aangeven of hij mag laden wanneer je hem via mini-usb op een PC aangesloten is wanneer de gsm aanstaat.
Zou logisch zijn ja.. maar zonder tekentjes of lampjes, weet je nooit of hij volledig vol is of half vol en of hij uberhaupt wel laadt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Wat ik me afvraag, wordt je device langerzamer als je er meer programma's op zet? Of heeft dat er niks mee te maken? Sommige programma's zijn natuurlijk handig om op je device te hebben ipv op je storage kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Webfeed vertaald als Webvoeding _O- Die Nederlandse vertalers toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTB86
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:58
JaJoah schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:40:
[...]

Ja je kunt dit doen door een registry waarde te veranderen. De klok verdwijnt dan in de balk bovenaan, en je krijgt een batterij indicator ervoor terug :)
Je kunt ook naar 'Instellingen' > tablad 'Systeem' > 'Klok en alarmsignalen' gaan. Op het tabblad 'Meer' staat een optie 'Klok in alle programma's op de titelbalk weergeven'. Als je de klok uitzet komt de batterijindicator continu in beeld ipv de klok. Zet je hem aan, dan zit de batterijindicator verwerkt in de ballon die geopend wordt als je op de klok klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:44
Op de 1 of andere manier kan ik geen smsjes ontvangen. Verzenden lukt prima, maar hij ontvangt ze nooit.

T-mobile toestel met orange simkaart.

iemand die nog speciale instellingen hiervoor heeft ingevoerd?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Laatst online: 19-04 20:41
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:57:

Alvast bedankt.
Hey Keyos ik heb een vraag aan jou. Aangezien jij ook vodafone hebt :)

Kan jij wel gewoon MMS versturen? Of blijven ze in je postvak uit zitten?

Ligt iig niet aan mij xperia. want met ander teostel doet ie het ook niet. Was benieuwd of jij het wel kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Haha nou ik zit ook met smart te wachten haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:44:
Ik ben er achter waar mijn verzonden e-mail blijft.
De X1 gooit ze in de map "Verzonden items" en op mijn server heet ie "Sent".
Iemand een suggestie hoe je dat zou kunnen aanpassen op de X1?

Hmm...
nieuws: Microsoft patcht e-mailprobleem Windows Mobile
Hmm tnx voor de tip. Maar welke moet je nu hebben van die files? De Cab file toch? of ook die msi?
Want er staat boven download the Files..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:39:
[...]

Hmm tnx voor de tip. Maar welke moet je nu hebben van die files? De Cab file toch? of ook die msi?
Want er staat boven download the Files..
Je mag kiezen:
- CAB moet je kopieren naar je Xperia en via je device uitvoeren
- MSI moet je vanaf je computer uitvoeren met ActiveSync verbinding met je device

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Shedman schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:45:
[...]

Je mag kiezen:
- CAB moet je kopieren naar je Xperia en via je device uitvoeren
- MSI moet je vanaf je computer uitvoeren met ActiveSync verbinding met je device
Ok tnx dan kopieer ik hem wel naar me tel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn X1 trilt niet bij een inkomende oproep (wel met opstarten)
Heb het wel ingesteld dat hij dat moet doen. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee om die tril uit te zetten als je elke keer een panel opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:53:
Mijn X1 trilt niet bij een inkomende oproep (wel met opstarten)
Heb het wel ingesteld dat hij dat moet doen. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen?
die kan je op 2 manieren instellen : de belknop klikken, daarna in dat scherm voor menu > opties kiezen.
en via start > instellingen > geluiden en meldingen.

ik had em via de eerste ingesteld, ik kreeg toch nog een andere beltoon dan degene die ik had ingesteld, toen op de 2de manier ingesteld en hij gaf toen wel het goeie geluid + trillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sNIPER.V8 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:12:
[...]

Je kunt ook naar 'Instellingen' > tablad 'Systeem' > 'Klok en alarmsignalen' gaan. Op het tabblad 'Meer' staat een optie 'Klok in alle programma's op de titelbalk weergeven'. Als je de klok uitzet komt de batterijindicator continu in beeld ipv de klok. Zet je hem aan, dan zit de batterijindicator verwerkt in de ballon die geopend wordt als je op de klok klikt.
Ahhhh dat helpt ja. ( Moest em wel resetten voor het resultaat (het lijkt wel windows 3.11 :P) ) maar het helpt. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_Rich schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:45:
[...]

die kan je op 2 manieren instellen : de belknop klikken, daarna in dat scherm voor menu > opties kiezen.
en via start > instellingen > geluiden en meldingen.

ik had em via de eerste ingesteld, ik kreeg toch nog een andere beltoon dan degene die ik had ingesteld, toen op de 2de manier ingesteld en hij gaf toen wel het goeie geluid + trillen
Ja zo heb ik het ook gedaan. Zal straks nog eens even kijken hij ligt nu aan de oplader, altijd beter om dat ding even volledig op te laden. Ik had hem trouwens uitstaan met opladen maar toen gebeurde er niets :S Heb ik hem maar aangezet en zo laten opladen dan geeft hij het wel aan op het scherm.

Eerste indrukken zijn in ieder geval zeer goed! Geweldig mooi toestel! Toetsenbord werkt ook geweldig (in tegenstelling tot een X1 die ik zaterdag bij VF in de handen had, daar moest je echt zo hard drukken op de toetsen) Wat ben ik blij dat ik geduld heb gehad en gewacht heb.
Wat zijn die ledjes trouwens cool zeg :D Ben nu al verliefd op mijn X1 _/-\o_ O+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGuardianI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05-2024
Je hebt ook verschillende skins voor touchflo 3d, kan je die skins ook gebruiken met touchflo 3d op de xperia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
Danielson schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:15:
Ik gebruik de X1 nu een aantal dagen, in het begin was het toch erg wennen na een aantal jaar Symbian te hebben gebruikt, maar langzaam begin ik er handigheid in te krijgen.

Ik loop alleen nog wel tegen een paar kleine probleempjes aan; Als ik WIFI aan heb staan, wordt Bluetooth na een x aantal minuten automatisch uitgeschakeld :S Zonder WIFI aan lijkt Bluetooth redelijk stabiel te zijn, maar het kan beter...

En er "rammelt" iets bovenin mijn X1, als ik hem heen en weer schud hoor ik duidelijk iets rammelen :S

Weet iemand al of de Brodit autohouder voor de X1 al ergens leverbaar is? Ik las wel dat hij krassen maakte op de X1, maar mijn ervaringen met de Brodit houders zijn perfect, dus bestel hem wel denk ik.

En weet iemand of de T-Mobile versie een CID lock heeft? Er zullen binnenkort namelijk wel betere ROMS in omloop komen... :)

Ik kreeg dit overzicht van iemand toegestuurd, die schijnen de huidige ROMS te zijn: KLIK
aardige roms lijst.. toch snap ik iets niet. ik heb een NL rom maar niet van Vodafone of T-mobile.
mijn xperia komt uit engeland maar was al NL toen ik hem kocht.. ben benieuwd hoe dat is gedaan.

ben erg tevreden over de telefoon! vooral de GPS vind erg snel een Fix.
geen problemen met de bluetooth ook.

[ Voor 12% gewijzigd door renedis op 11-11-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ok mensen ik heb een beetje hulp nodig :)

Ik wou het vodafone panel behouden. En apart het google panel erbij :)

Nu zei iemand op XDA dat ik het zo moest doen:

Hi,

I'm not sure if this will work for you, but I added the Google Panel as a seperate panel.

My T-Mobile X1 didn't come with the Google Panel, but also didn't have any panel I wanted to replace.

What I did:

1) Create a GooglePanel folder in
%CE1%\Panels\
2) Copy the files in the Google Panel.zip to the newly created folder
3) Get a registry editor, and create a new key GooglePanel in HKLM\Software\SonyEricsson\PanelManager\Panels\
4) Add the following values to the GooglePanel key:
DLL = %CE1%\Panels\GooglePanel\ContentPanel.dll
Landscape = %CE1%\Panels\GooglePanel\l_bh.bmp
LargeLandscape = %CE1%\Panels\GooglePanel\l_b.bmp
LargePortrait = %CE1%\Panels\GooglePanel\p_b.bmp
Name = Google Panel
Portrait = %CE1%\Panels\GooglePanel\p_bh.bmp

Nou stap 1 en 2 dat lutk ofcourse wel. Maar hoe kom ik aan een reg editor? :)

Iemand die mij kan helpen? :) Ben wel benieuwd namelijk! Want ik zou liever het vodafone Panel behouden en die Google erbij! Aangezien ik nu op 1 paneel dat fish panel heb haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Zijn er al mensen met een carholder voor de Xperia?
Ik heb zelf de Brodit in backorder staan, maar nu lees ik diverse verhalen dat deze schijnt te krassen. Is dit waar? En wat zijn de alternatieven (wil niks op mijn raam plakken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:23:
Ik heb zelf de Brodit in backorder staan, maar nu lees ik diverse verhalen dat deze schijnt te krassen. Is dit waar? En wat zijn de alternatieven (wil niks op mijn raam plakken)?
In een vorig topic staat er al wat over. Brodit maakt juist dingen wat niet krast. Meestal moet je het tussen je dashboard klikken of tussen je ventialtie ding ofzo. Er is zo site van brodit daar kan je precies zien hoe het bevestigd moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:25:
[...]

In een vorig topic staat er al wat over. Brodit maakt juist dingen wat niet krast. Meestal moet je het tussen je dashboard klikken of tussen je ventialtie ding ofzo. Er is zo site van brodit daar kan je precies zien hoe het bevestigd moet worden :)
Moest even wat duidelijker zijn denk ik :P (in het vorige topic heb ik zelf vermeld dat de Brodit niet krast op je dashboard en dat is ook zo..)
Maar hij schijnt te krassen op de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:00:
Kijk! Dat zijn nog eens tips! Lijkt mij een erg praktisch ding!
Vooral ook omdat ie zichzelf nog kan laden met zonlicht.
Gaat goed komen boven de wolken en op m'n bestemming! :D
Prijs valt me nog alles mee voor zoiets!
Besteld bij: http://www.modern.nl/Comp...lader-AM101-Power-Charger (39,95)

Ik neem aan dat je dit ding ook gewoon kunt laden via 't stopcontact?
Graag gedaan! Laden kan ook via de aanwezige USB poort dmv. een USB adapter voor auto (12V -> 5V) of 110/220V -> 5V voor het stopcontact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:23:
Ik heb de houder maar nog geen Xperia :P Waar heb je dat verhaal vandaan? Dat zou wel lekker zonde zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

The Legend schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:32:
[...]

Ik heb de houder maar nog geen Xperia :P Waar heb je dat verhaal vandaan? Dat zou wel lekker zonde zijn :X
En http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=439680
Dus ik ben op zoek naar meer ervaringen, omdat ik eigenlijk altijd goede Brodit houders gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
The Legend schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:32:
[...]

ik heb zo'n universeel ding.. is ideaal.. kan hem 360 graden draaiden en er zit een klein laagje schuimrubber tussen de telefoon en houder in. ik heb hem nu via mijn raam (zuignap) maar je hebt ook een versie die je tussen je ventilatie gat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

renedis schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:46:

[...]

ik heb zo'n universeel ding.. is ideaal.. kan hem 360 graden draaiden en er zit een klein laagje schuimrubber tussen de telefoon en houder in. ik heb hem nu via mijn raam (zuignap) maar je hebt ook een versie die je tussen je ventilatie gat kan doen.
Maar je kunt waarschijnlijk niet je toetsenbord gebruiken, en dat is weer het voordeel van de Brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag over de X1...
de rds info bij de FM radio, bestaat het uit een regel(enkel de zendernaam) of uit twee regels(zendernaam+tittel liedje)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Voor degenen die er nog niet achter waren (of voor als ik er overheen gelezen heb).

Als je via de comm manager op vliegmodus drukt en daarna de vliegmodus weer uitschakeld dan krijg je dus dat je je pincode moet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:45

kimjansen

Nu ff niks...

Nu heb ik vandaag een X1 besteld bij Hi bij mijn abo verlenging en 3x aangegeven dat ik een Engelstalig OS en bediening moet hebben. Ik heb er zelf geen vertrouwen in dat het goed gaat komen, vooral omdat de verkoper er zo makkelijk over doet (en ik denk dat het niet zomaar een settinkje is ;)).

Iemand hier die een Engelse versie heeft gekocht in Nederland?

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coromoto schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:31:
[...]

Graag gedaan! Laden kan ook via de aanwezige USB poort dmv. een USB adapter voor auto (12V -> 5V) of 110/220V -> 5V voor het stopcontact.
Mooi, dan gaat mijn USB car loader ook mee in de koffer, kan ik ook vast nog wel ergens indrukken. :P
Power to the X1. :D
Benmen schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:11:
Voor degenen die er nog niet achter waren (of voor als ik er overheen gelezen heb).

Als je via de comm manager op vliegmodus drukt en daarna de vliegmodus weer uitschakeld dan krijg je dus dat je je pincode moet invoeren.
Dat klopt, je SIM wordt dan opnieuw op actief gezet (voor je telefoon hetzelfde als opstarten) dus moet je de PIN van je SIM invullen. Niks aan te doen, vind het wel een fijne security optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:44
mmm,
Ik ben erachter gekomen dat hij smsjes op mijn Simkaart wilde schrijven, die vol zat, en hierdoor kon hij ze niet opslaan, en openen......

Iemand enig idee hoe je kan uitzetten dat smsjes worden opgeslagen op de simkaart? En dus worden opgeslagen op de telefoon zelf?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:34

l-burna

2nd place, is the 1st loser

ik ben gister via mijn xperia dus ff op msn gegaan om te checken hoe dit werkte.
ok alles werkt prima maar daarna kwam ik erachter dat hij al mijn msn contacten geimporteerd had tussen mijn mobiele telefoon contacten.
enig idee hoe ik die eruit krijg? ik heb namelijk nooit een melding gekregen of ik dit wel wilde of niet... :?

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen

Als je het tobo uitschuift en dan het scherm iets aandrukt hoor je het geluid niet meer dus ik denk dat het een lager of zoiets van je scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dbm12 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:54:
mmm,
Ik ben erachter gekomen dat hij smsjes op mijn Simkaart wilde schrijven, die vol zat, en hierdoor kon hij ze niet opslaan, en openen......

Iemand enig idee hoe je kan uitzetten dat smsjes worden opgeslagen op de simkaart? En dus worden opgeslagen op de telefoon zelf?
Is niet het enige irritante aan de smsjes. Tis een geweldig toestel maar ik erger me gruwelijk dat hij mijn verzonden smsjes in postvak in zet :S Heb al vanalles geprobeerd om het uit te zetten maar lukt gewoon niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:26:
[...]

Is niet het enige irritante aan de smsjes. Tis een geweldig toestel maar ik erger me gruwelijk dat hij mijn verzonden smsjes in postvak in zet :S Heb al vanalles geprobeerd om het uit te zetten maar lukt gewoon niet |:(
Met de xperiatweak kan je het "conversatie"stijl smsen uitzetten dacht ik. Misschien is dat een optie? Dan komt een verzonden sms namelijk niet terug in de conversatie.

btw: je smsjes die je verzend staan ook nog in verzonden items.
Dbm12 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:54:
mmm,

Vrij hinderlijk, heb nog geen mogelijkheid gevonden waarmee je dat kan veranderen (weet niet eens waar ik kan zien hoe vol mijn sim geheugen zit :? )
l-burna schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:54:
ik ben gister via mijn xperia dus ff op msn gegaan om te checken hoe dit werkte.
ok alles werkt prima maar daarna kwam ik erachter dat hij al mijn msn contacten geimporteerd had tussen mijn mobiele telefoon contacten.
enig idee hoe ik die eruit krijg? ik heb namelijk nooit een melding gekregen of ik dit wel wilde of niet... :?
Ik heb die vraag wel gehad...vreemd (misschien iets te snel doorgeklikt?)

[ Voor 47% gewijzigd door Shivan_20 op 11-11-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:22:
Ok mensen ik heb een beetje hulp nodig :)

Ik wou het vodafone panel behouden. En apart het google panel erbij :)

Nu zei iemand op XDA dat ik het zo moest doen:

Hi,

I'm not sure if this will work for you, but I added the Google Panel as a seperate panel.

My T-Mobile X1 didn't come with the Google Panel, but also didn't have any panel I wanted to replace.

What I did:

1) Create a GooglePanel folder in
%CE1%\Panels\
2) Copy the files in the Google Panel.zip to the newly created folder
3) Get a registry editor, and create a new key GooglePanel in HKLM\Software\SonyEricsson\PanelManager\Panels\
4) Add the following values to the GooglePanel key:
Name = Google Panel

Nou stap 1 en 2 dat lutk ofcourse wel. Maar hoe kom ik aan een reg editor? :)

Iemand die mij kan helpen? :) Ben wel benieuwd namelijk! Want ik zou liever het vodafone Panel behouden en die Google erbij! Aangezien ik nu op 1 paneel dat fish panel heb haha :D
Check topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=444177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik zou graag kijken maar hij doet het niet? :)

Oo heel XDA forum ligt plat. Ik kijk straks gelijk! Teveel mensen die Xperia tweaks willen denkik O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Alcje op 11-11-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:42:
[...]

Ik zou graag kijken maar hij doet het niet? :)

Oo heel XDA forum ligt plat. Ik kijk straks gelijk! Teveel mensen die Xperia tweaks willen denkik O-)
you can use "total commander" (freeware) or "resco explorer" (payware).
both have features like regedit, ftp and LAN-Drive Mapping and more ...
in my opinion a "must have".
my favourite is the all round super wonderful and free FDC taskmanager from dotFred

http://www.dotfred.net/TaskMgr.htm

The integrated regeditor has a couple of nice touches that some of the others don't have, such as being able to swap between sections of reg without changing key..
ie go from HKLM/software/HTC/ to HKCU/Software/HTC just by using the drop down list.

did I mention it was free and has loads more useful features. :P
Zo dan :)

[ Voor 40% gewijzigd door psy op 11-11-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Wat stom lijkt wel of de DNS server eruit ligt hier. Enigste waar nog wel internet het doet is hier in dit topic haha :)

Nou iig bedankt ik ga straks gelijk kijken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Alcje op 11-11-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
Al iemand Cleartype aangezet? Ziet er erg leuk uit met die zachte randen :)

(Start > instellingen > tab 'systeem' > scherm > tab 'cleartype')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:34

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Shivan_20 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:34:
[...]

Met de xperiatweak kan je het "conversatie"stijl smsen uitzetten dacht ik. Misschien is dat een optie? Dan komt een verzonden sms namelijk niet terug in de conversatie.

[...]

Vrij hinderlijk, heb nog geen mogelijkheid gevonden waarmee je dat kan veranderen (weet niet eens waar ik kan zien hoe vol mijn sim geheugen zit :? )

[...]

Ik heb die vraag wel gehad...vreemd (misschien iets te snel doorgeklikt?)
enig idee of ik dit nog kan aanpassen?
of moet ik perse "formateren" ?

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shivan_20 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:34:
[...]

Dat ze in verzonden Items staan maakt niet uit, dat heb ik zelf aangegeven dat ik die daarin wil. Maar de Xperiatweak? Wat is het, hoe kom ik eraan en wat moet ik doen :P?
Shivan_20 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:51:
Al iemand Cleartype aangezet? Ziet er erg leuk uit met die zachte randen :)

(Start > instellingen > tab 'systeem' > scherm > tab 'cleartype')
Nop, kan het niet vinden :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:27:
[...]

Dat ze in verzonden Items staan maakt niet uit, dat heb ik zelf aangegeven dat ik die daarin wil. Maar de Xperiatweak? Wat is het, hoe kom ik eraan en wat moet ik doen :P?
Ehm...die staat hier wel ergens vermeld in dit topic, gebruik de zoekfunctie maar eens (ben zelf iets te lui ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shivan_20 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:40:
[...]

Ehm...die staat hier wel ergens vermeld in dit topic, gebruik de zoekfunctie maar eens (ben zelf iets te lui ;))
Ja heb hem gevonden. Maar weet niet of dat wel beetje te vertrouwen is? Geen zin om allemaal rommel op mn tel binnen te halen.
Bovendien moet ik toch even wachten tot mn internet aan staat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou heb de reg editor werkend iig. :) Tnx daarvoor.

Maar nu moet ik dit toevoegen:

Name = Google Panel

Maar dat %CE1% moet ik dat er ook zo erin zetten? of staat dat voor een bepaalde map ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:51:
[...]

Nou heb de reg editor werkend iig. :) Tnx daarvoor.

Maar nu moet ik dit toevoegen:

Name = Google Panel

Maar dat %CE1% moet ik dat er ook zo erin zetten? of staat dat voor een bepaalde map ofzo?
Volgens mij wel ja, zo toevoegen. Zal een verwijzing zijn naar een systeemmap. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus garantie tot de deur :)

Deze zegt het ook al:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2891107
(lees nu dat dit uit je originele bericht kwam)

Hmm ook voor T-mobile, eens proberen...

[ Voor 10% gewijzigd door psy op 11-11-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:44:
[...]

Ja heb hem gevonden. Maar weet niet of dat wel beetje te vertrouwen is? Geen zin om allemaal rommel op mn tel binnen te halen.
Bovendien moet ik toch even wachten tot mn internet aan staat :O
Als je geen tweaks kan vertrouwen van XDA dan mis je wel hele leuke dingen.Zoals bijv. TF3D :)
Maar ja het is gewoon te vertrouwen, heb hem ook even $12,50 gedoneerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Zeg joedy87 waarom zet je niet even Wifi aan? Dan kan je al wat meer experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:03:
[...]

Volgens mij wel ja, zo toevoegen. Zal een verwijzing zijn naar een systeemmap. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus garantie tot de deur :)

Deze zegt het ook al:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2891107
(lees nu dat dit uit je originele bericht kwam)

Hmm ook voor T-mobile, eens proberen...
O iemand heeft al een reg file gemaakt :P even dat testen:P

[ Voor 14% gewijzigd door Alcje op 11-11-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Die regfile was voor T-mobile bezitters, opletten dus. Jij had toch Vodafone?

Trouwens hoe krijg ik het voor elkaar om iets uit te pakken in dezelfde map? Dat lukt me niet (frusterend).
Ik kan alleen maar uitpakken naar standaard mappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
thestiffmeister schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 01:41:
Ik heb de telefoon nog niet maar is onderweg :-P (na alle mooie toolies te hebben aanschouwd). Ben zeer benieuwd. Heb een abbo bij T-Mobile.

Vraagje m.b.t. VOIP. Welk WM6.1 applicatie is het best voor VOIP te gebruiken. Werkt dit ook i.c.m. met 3G(UMTS/HSDPA) >:) ? Of alleen via Wifi?

Heeft T-Mobile SIP verkeer gecapped op hun netwerk. (Heb web'n'walk standaard).??
Je kan Fring proberen: www.fring.com
of: http://www.sjlabs.com/sjp.html

Denk dat he beter is via wifi though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou mensen het werkt!

Ik heb nu me eigen vodafone panel nog :) En heb nu dus extra nog het Google panel! :D

Makkelijkste werkt om even deze te downloaden http://www.dotfred.net/TaskMgr.htm

Opzich een erg mooi programma! Ideaal gewoon!

Dan download je even de registery key

http://forum.xda-develope...php?p=2893448#post2893448 (Files kun je hier downloaden)
Bij de post van Marco, een mede hollander! :)

Je start je Taskmanager op die je geinstalleerd hebt, gaat naar regedit toe (rechtsbovenin op dat pijltje naar onder drukken)

Dan zit je in je regedit scherm, en klik je linksonder op het meest linkse icoontje en dan Import.

Dan zoek je even de reg file op (die je dus op je telefoon moet zetten van te voren)

En voila :) Je hebt het google panel nu ook :D

LET OP die reg key werkt alleen op Hollandse Toestellen :)

Wil je het alsnog dan moet je gewoon even de namen veranderen in de reg file, naar de engelse namen van de mappen.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand nog een goeie (GRATIS) tool om KMZ naar GPX te converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:42:
Maatje van mij gaf me deze link door http://www.mcrenox.com.ar/ge2gpx/

Was altijd freeware dus misschien kan je het nog wel vinden :P Maargoed 12 euro is ook nog wel te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:42:
http://www.gpsbabel.org/download.html <-- progie

LEES:
http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=163310
Unzip it, and run gpsbabel on the resulting doc.kml that comes out. I just tested it and it appeared to work fine with a straight:
gpsbabel -i kml -f doc.kml -o gpx -F out.gpx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:33

FCC

Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:26:
[...]

Ik had dat ook. Sinds ik hem op maximale prestaties heb staan niet meer :)
Thanks, dit lost het inderdaad op :+
Dat RDP is trouwens ook geweldig. Ga steeds meer van m'n X1 houden O+

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:08:
Zeg joedy87 waarom zet je niet even Wifi aan? Dan kan je al wat meer experimenteren.
Ben al de hele avond aant wifi-en ;) Maar GOT opent echt zwaar irritant bij mij, ben al een uur aant probere te reageren hier ;) Maar alle posts in het forum staan woord voor woord onder elkaar.Dus toch maar even snel achter de PC gekropen. Andere sites openen trouwens wel normaal.

Hoe zit het trouwens met de beveiliging van zo'n telefoon ? Aangezien je veel persoonlijke dingen erin hebt staan(msn contacten/telefoonnummers) Moet je geen netwerk beveiligen ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:35:
[...]

Ben al de hele avond aant wifi-en ;) Maar GOT opent echt zwaar irritant bij mij, ben al een uur aant probere te reageren hier ;) Maar alle posts in het forum staan woord voor woord onder elkaar.Dus toch maar even snel achter de PC gekropen. Andere sites openen trouwens wel normaal.
Ik heb dat ook met Internet Explorer. Niet om aan te zien en onbruikbaar. Maar met Opera toont hij GoT vlekkeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:38:
[...]

Ik heb dat ook met Internet Explorer. Niet om aan te zien en onbruikbaar. Maar met Opera toont hij GoT vlekkeloos!
Klopt! IE opent kl*te maar met Opera doet hij het inderdaad normaal.
Wel grappig trouwens dat google maps aangeeft dat ik ergens midden in de maas woon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
FCC-gast schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:31:
[...]

Thanks, dit lost het inderdaad op :+
Dat RDP is trouwens ook geweldig. Ga steeds meer van m'n X1 houden O+
Haha ik heb precies hetzelfde. In het begin dacht ik wow leuk :D

Maar nu ik echt alles erop heb staan en geconfigureerd, ook alle shells naar mijn zin aangepast.. Werkt het echt verdomde snel :9

Ben er blij mee :D (L) mijn xperia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:39:
[...]

Klopt! IE opent kl*te maar met Opera doet hij het inderdaad normaal.
Wel grappig trouwens dat google maps aangeeft dat ik ergens midden in de maas woon :P
Zoiets heb ik ook bij mijn omnia, maar dat is dan agps en dat houd volgens mij in "assisted gps" en hij maakt dus gebruik van de telefoon palen/antennes om je plaats (heel) grof te bepalen.
Er waren ook mensen die ineens in duitsland zijn, maar het bleek een fout te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:33

FCC

Xof schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:07:
[...]

Als je geen tweaks kan vertrouwen van XDA dan mis je wel hele leuke dingen.Zoals bijv. TF3D :)
Maar ja het is gewoon te vertrouwen, heb hem ook even $12,50 gedoneerd :)
Ik vond TF3D wat tegenvallen, en wilde het weer de-installeren. Dat was een drama :X (Ik had niet het panel, maar de totale installtie gepakt (Manila nog iets). Die start zodra de telefoon start, en dat maakte het verwijderen moeilijk.

Voor Joedy87. Die xperiatweaks zijn oké. Nu worden m'n sms'jes wel gewoon apart opgeslagen.
(Ik ben ook nieuw in het smartphone wereldje. Als ik het snap, moet jij het ook kunnen snappen ;) )

Waar een wil is, is een stopcontact....

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.