Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.649 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Tsunami schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:23:
http://xperia-membership.nl

Volgens mij zou deze link toegevoegd worden in de SP, misschien dat ppaddo dat even kan doen met een verhaaltje dat je daar je Hancock-film kan krijgen? En uiteraard komt die op een geheugenkaartje, dus die hoef je niet per se aan te schaffen.
Euhm die stond al netjes vermeld hoor in dit topic in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:02:
[...]

heb ik ook last van, ik hoop dat dit ergens te veranderen is.

hoe ik msn werkend heb gekregen op mijn t-mobile branded versie:

- eerst Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip geinstalleerd.
- soft reset.
- Windows_Live_10.6.39.1300_by_LazaPasi.cab geinstalleerd.
- soft reset
- inloggen op msn lukt niet, krijg connectie error.
- Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip opnieuw geinstalleerd (dus niet verwijderen, weer installeren)
- soft reset
- inloggen en het werkt!

hoop dat het ook bij jullie werkt.
Ik heb het precies zo gedaan en het werkt thx:D had al verschillende versies geprobeerd maar zo werkt het dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Hartstikke bedankt GooDy-GFX, you made my day :D
Kan het ook ergens in topic start opgenomen worden voor mensen die er ook eventueel problemen mee hebben en die anders hier komen vragen?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een noob vraag maar een soft Reset is dat de telefoon uit en weer aanzetten ?

het is een fantastisch apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 06:07:
Mischien een noob vraag maar een soft Reset is dat de telefoon uit en weer aanzetten ?

het is een fantastisch apparaatje :)
Soft reset betekend eigenlijk een reboot van het apparaat, dus opnieuw opstarten om zo maar te zeggen.

En wat betreft dat andere.... dat hoop ik vandaag ook te mogen bevestigen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou google maps werkt ook gewoon. Ik zat binnen in huis haha :P en daar heeft hij natuurlijk amper bereik. Ging even bij het raam zitten E Voila XD

Mooie uitvinding dat google maps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:01
scarface18 schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:04:
[...]

Quick gps doet gegevens downloaden over de locatie van gps satalieten, zodat je sneller een gps fix krijgt.

Heb nog geen google maps geprobeerd
Maar is het ook mogelijk om Quick GPS uit te zetten en alleen de GPS te gebruiken?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Hopjesvla79 schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:43:
[...]

Maar is het ook mogelijk om Quick GPS uit te zetten en alleen de GPS te gebruiken?
Je hebt Quick GPS niet nodig om GPS te gebruiken, alleen om sneller een fix te krijgen.

Heeft iemand al een leuke screenprotector en dashboard houder gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Mjah weetje wat het is. Ik vind zo'n screenprotecter maar bla. Mijn vader heeft dat er ook op bij zijn htc. En als je ziet wat na een tijd van stof er toch onder komt ofzo :)

IK hoef het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik moet trouwens zeggen dat de camera betere fotos maakt in donkere omstandigheden dan mijn k850i 5 mpixel.

Als ik zonder die belichting een foto maak dan is hij in een donkere woonkamer nog wel helder :)
Bij de k850i heofde je dat zonder de flits niet te proberen.

Maar is de belichting die je aan kunt zetten tijdens het foto maken, bij dit toestel nu de flitser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Zojuist eindelijk mn zwarte x1 uit engeland mogen ontvangen. En damn, wat issie mooi en klein, net 2 mm groter dan mn k810i... Wat me wel opvalt is dat het batterijklepje niet helemaal mooi sluit aan de onderkant. Hebben meer mensen dit? En ook al mn eerste vastloper gehad bij het instellen van de tijd, maar goed, ik zat ook als een bezetene te tikken :P

helaas niet echt veel tijd om er mee te spelen vandaag aangezien ik nog moet leren voor tentamens 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door djjef85 op 10-11-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:15:
Ik moet trouwens zeggen dat de camera betere fotos maakt in donkere omstandigheden dan mijn k850i 5 mpixel.

Als ik zonder die belichting een foto maak dan is hij in een donkere woonkamer nog wel helder :)
Bij de k850i heofde je dat zonder de flits niet te proberen.

Maar is de belichting die je aan kunt zetten tijdens het foto maken, bij dit toestel nu de flitser?
Volgensmij is dat een windows mobile eigenschap.. zodra het donkerder wordt gaat er een soort nachtmodus aan, waardoor je foto dus helderder is in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Iets met ISO waarde :X Waarschijnlijk kent de X1 op hogere ISO waarden minder ruis, dat zou zomaar kunnen, zeker omdat het aantal MP ook lager is waardoor er minder snel ruis optreed.
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:06:
Filmpje meerdere malen bekeken, ik zie hoe ze vanuit TF3D een SMS gaan tikken, vervolgens op het toetsenbord icoon klikken en daar meerdere opties te zien krijgen voor toetsenborden. Ik zie bij mij alleen maar Toetsenbord/Symbol/Opties waaruit ik kan kiezen. Moet ik nog wat aparts installeren?
Hmmz, heb wat gehoord over een HTC Keyboard file op XDA, misschien dat die dan ook nog nodig is, maar dat weet ik zo niet. Misschien dat die dan overal te gebruiken is, dat zou wel ideaal zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
djjef85 schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:29:
Zojuist eindelijk mn zwarte x1 uit engeland mogen ontvangen. En damn, wat issie mooi en klein, net 2 mm groter dan mn k810i... Wat me wel opvalt is dat het batterijklepje niet helemaal mooi sluit aan de onderkant. Hebben meer mensen dit? En ook al mn eerste vastloper gehad bij het instellen van de tijd, maar goed, ik zat ook als een bezetene te tikken :P

helaas niet echt veel tijd om er mee te spelen vandaag aangezien ik nog moet leren voor tentamens 8)7
Bij mij zit ie echt perfect strak. Ik heb dan wel de zilvere.

Ook hoorde ik mensen die zeiden dat hij makkelijk open ging. Dat heb ik ook niet gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
GENETX schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:05:
Iets met ISO waarde :X Waarschijnlijk kent de X1 op hogere ISO waarden minder ruis, dat zou zomaar kunnen, zeker omdat het aantal MP ook lager is waardoor er minder snel ruis optreed.

[...]

Hmmz, heb wat gehoord over een HTC Keyboard file op XDA, misschien dat die dan ook nog nodig is, maar dat weet ik zo niet. Misschien dat die dan overal te gebruiken is, dat zou wel ideaal zijn iig.
Nou euhm.. ik gok dat je Touch HD Keyboard for X1 moet installeren? :o

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439

Onder het kopje Touch HD utils for X1

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
^^ Iets voor de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zekers! Wat een hoop handige tools staan daar zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
weet iemand iets over microsoft voice command? ik heb het geprobeerd te installeren. versie 1.6 maar aan het eind van de installatie zegt die fatal error installation. dan opent zich een raampje met iets over resetten en het help bestandje wat bij het programma hoort. nou ik reset hem dus en hij blijft die melding geven elke keer dat ik herstart en hij loopt vast. dus met andere woorden ik mag hard reset doen. want soft haalt niks uit

weet iemand iets hierover? of dat er een speciale versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
geen speciale versie....bij mij werkt hij gewoon (wel engelse versie. Kreeg bij de installatie wel de fatal error, maar die heb ik genegeerd, en ben gewoon verder gegaan. Na een herstart en het instellen van een sneltoets werkte het gewoon..... het is wel grappig om dat ding mijn contacten te horen uitspreken.... wel typisch dat voice command het herkent dat ik "call thijs" zeg (hij herkent de juiste) maar zelf terug zegt "call tidjis"

maar goed, het werkt. Ik heb versie 1.6 (alleen dan niet legaal....wel zorgen dat je de pocket pc versie hebt, niet de smartphone versie....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:41:
Zekers! Wat een hoop handige tools staan daar zeg! :)
Mjah die bleutooth switcher hoef je iig niet te proberen. :)

Die werkt niet met de framenetwork versie ofzo :)

Verder kan ik echt CorePlayer aanraden, daar draait youtube super op v1.2.5 Build 4506 moet je hebben! :)

Wat wel dom is trouwens ik had me simkaart even in andere telefoon gedaan om me nummers te kopieren.

En nu kan ik al me internet instellingen opnieuw nalopen :/ Want mms doet ie nie meer lol :)

Wat ik trouwens wel beetje irri vind, dat soms bij het aanzetten en je moet je pincode intoetsen. soms druk ik misschien te laat op intoetsen? Maar dan skipped ie de pincode, en kan je dus niet internetten. Weet iemand waar je later nog je pincode in kunt toetsen? :) Tis heel raar merk ik net. Als hij dast pincode scherm geeft moet je tochal direct gaan intoetsen ookal is hij nog aan het laden. Anders skipped hij hem :)

Eigenlijk wel kom :P

[ Voor 27% gewijzigd door Alcje op 10-11-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Weet iemand welke registery key er aangepast moet worden om ervoor te zorgen dat je de standaard T-Mobile w'n'w settings kan editten?

laat maar al gevonden.

@ hieronder goed plan!

[ Voor 18% gewijzigd door ds08 op 10-11-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik merk dat Xperia X1 een aardige positieve indruk krijgt dankzij ontwikkelingen op XDA, en daardoor komen er ineens duizenden vragen hier op de forum. Ik ben bang dat de overzicht topic en zelfs TS niet meer allemaal kan bijhouden.

Daarom heb ik speciaal voor jullie domein *spam* nu geregistreerd en zal ik daar dus wikipedia voor Xperia opzetten. Alle vragen en antwoorden hier gepost zal ik bijeen sprokkelen en mooi samenvoegen op de website zetten. Hiermee moet de herhaaldelijke vragen hier verminderd worden, want ik zie wel tientallen dezelfde gps vragen langsvliegen wat ik jammer vind. Sommigen zijn te lui om alle pagina's door te nemen.

Forum is ook eigenlijk niet handig om oplossingen te posten. Ze zijn dan snel verstopt tussen al die normale reacties en dus is opzoeken niet makkelijk meer.

Ik beschik zelf ook straks over Xperia :) Dus ik help jullie maar alvast even om alle tips en oplossingen te verzamelen op de website.
Ook software kan ik zelf op mijn server zetten zodat je niet lang hoeft te zoeken. Maar ik zet geen eigen forum op, dat mag hier blijven omdat hier meer mensen komen.
Mocht er een behoefte komen aan de forum, dan zie ik wel vanzelf. Eerst nu website met verzameling aan software, accesoires, tips en trucs maken. Dit om jullie zoekwerk te besparen. En omdat het wikipedia is, mag je zelf je oplossingen posten en en andere dingen aanpassen.

De inhoud zal voorlopig Nederlands zijn ondanks .com domein, maar er kan Engelse deel toegevoegd worden in komende tijd. Maar ik denk dat er al Engelse sites zijn en er is ook XDA forum.

Dat ik niet een 'X1' in domein plaats heeft te maken dat er misschien in toekomst betere X2, X3 en zo komen. Dat is makkelijke nummering tenzij Sony-Ericsson toch nog voor andere naam kiest.
Maar voorlopig dit jaar met Xperia :)

[ Voor 0% gewijzigd door pven op 26-11-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:03:
[...]
Wat ik trouwens wel beetje irri vind, dat soms bij het aanzetten en je moet je pincode intoetsen. soms druk ik misschien te laat op intoetsen? Maar dan skipped ie de pincode, en kan je dus niet internetten. Weet iemand waar je later nog je pincode in kunt toetsen? :) Tis heel raar merk ik net. Als hij dast pincode scherm geeft moet je tochal direct gaan intoetsen ookal is hij nog aan het laden. Anders skipped hij hem :)

Eigenlijk wel kom :P
ik merk dit elf ook heel vaak, maar vooral als hij opnieu opstart als ik hem aan de oplader/computer heb hangen.... als de phone helemaal is opgestart even met de stylus op het tekentje voor hoeveel bereik je hebt tikken, en dan eventueel (als hij een schermpje daarvoor laat zien) op instellingen drukken, en dan kom je bij het scherm om je pincode in te toetsen. tenminste....zo doe ik het..... maar als ik dit niet doe, heb ik zelfs helemaal geen bereik, niet alleen geen internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:55

Licko

ZVDK

hoe is het gebruik van WM en Mac OS?
heb zelf nog nooit een WM phone gehad, maar deze spreekt me wel aan. gebruik alleen nooit windows...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
http://www.google.nl/search?q=ActiveSync+MacOS

Wel tof dat je nu met XperiaTweak de LEDjes kan aanpassen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Tsunami op 10-11-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:56:
hoe is het gebruik van WM en Mac OS?
heb zelf nog nooit een WM phone gehad, maar deze spreekt me wel aan. gebruik alleen nooit windows...
met missing sync for windows kun je synchroniseren. Werkt met de HTC Touch Pro prima dus ik veronderstel ook een goede werking met de SE X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Day24 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:03:
geen speciale versie....bij mij werkt hij gewoon (wel engelse versie. Kreeg bij de installatie wel de fatal error, maar die heb ik genegeerd, en ben gewoon verder gegaan. Na een herstart en het instellen van een sneltoets werkte het gewoon..... het is wel grappig om dat ding mijn contacten te horen uitspreken.... wel typisch dat voice command het herkent dat ik "call thijs" zeg (hij herkent de juiste) maar zelf terug zegt "call tidjis"

maar goed, het werkt. Ik heb versie 1.6 (alleen dan niet legaal....wel zorgen dat je de pocket pc versie hebt, niet de smartphone versie....)
Heb deze ook geïnstalleerd, erg leuk speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
ok thanx mijn fout was dat ik smartphone versie had en dat was niet te zien in de app-naam. mijn system 32 ging ervan over de zeik in de xperia.

het werkt nu trouwens erg goed. alleen hoefde geen reset te doen

[ Voor 19% gewijzigd door kirelam op 10-11-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Hmmm, om een of andere reden wil hij bij mij geen verbinding maken met internet (vodafone gprs/3g). Zowel niet bij de automatisch instellingen als wanneer ik het handmatig instel. Kan dat te maken hebben met dat ik een engelse versie heb? Als ik de data connections aan probeer te zetten krijg ik "cannot connect for an unknown reason". Iemand een idee? (reset helpt ook niet..)

[ Voor 3% gewijzigd door djjef85 op 10-11-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 20:12
djjef85 schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:13:
Hmmm, om een of andere reden wil hij bij mij geen verbinding maken met internet (vodafone gprs/3g). Zowel niet bij de automatisch instellingen als wanneer ik het handmatig instel. Kan dat te maken hebben met dat ik een engelse versie heb? Als ik de data connections aan probeer te zetten krijg ik "cannot connect for an unknown reason". Iemand een idee? (reset helpt ook niet..)
Controleer eens of er wel verbinding wordt gemaakt met live.vodafone.com en niet met office.vodafone.nl (tenminste, als je geen zakelijk abonnement hebt).
ik weet helaas zo niet zeker in welk menu je dit moet zoeken (settings, connections volgens mij)

De gegevens zouden automatisch op je telefoon gezet moeten worden, maar dit wilt bij Vodafone nog wel eens fout gaan.

Mocht dit fout staan Probeer dan eerst dit adres aan te passen. Username en password hiervoor is beide vodafone dacht ik

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Day24 schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:48:
[...]

ik merk dit elf ook heel vaak, maar vooral als hij opnieu opstart als ik hem aan de oplader/computer heb hangen.... als de phone helemaal is opgestart even met de stylus op het tekentje voor hoeveel bereik je hebt tikken, en dan eventueel (als hij een schermpje daarvoor laat zien) op instellingen drukken, en dan kom je bij het scherm om je pincode in te toetsen. tenminste....zo doe ik het..... maar als ik dit niet doe, heb ik zelfs helemaal geen bereik, niet alleen geen internet....
Ja de truc hiervoor is, dat als hij aan laden is en hij zit al in pincode scherm, gewoon alvast op wat cijfers drukken :P Dan doe je daarna gewoon even wissen en voer je pincode in. Denk dat je gewoon een aantal seconden krijgt om je pin te doen. Maar windows is dan nog vrolijk aan het laden :)

O dat werkt trouwens niet helemaal. Want net starte hij weer op zonder pincode te vragen haha :)

Denk omdat ik hem zo had uitgezet. Maar idd op de verbinding klikken werkt ook :) Tnx

[ Voor 9% gewijzigd door Alcje op 10-11-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik kom net bij vodafone vandaan.

Ik kan niet mmsen. Ik dacht eerst ja hoor ligt aan het toestel. Maar kaartje in ander toestel en ging ook niet.
Ontvangen wel, alleen dan moest ik naar de vodafone site gaan om het te bekijken,

Heb je geprobeerd om even bij de verbindingen - verbinding. Even dat vodafone account weg te gooien?
En even opnieuw alles met de hand invoeren?

Eerst even je gegevens verbinding disablen in de com manager en dan hetvolgende doen/nakijken:

De verbindingsinstellingen

Klik op 'Start' en kies 'Instellingen' -> tabblad 'Verbindingen' -> 'Verbindingen'
Controleer het profiel bij 'Bestaande verbindingen beheren' of maak het aan via 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
Naam voor de verbinding: Vodafone live!
Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Kies telkens 'Volgende' om verder te gaan
Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Domein: leeg laten
De optie 'Geavanceerd' kan worden overgeslagen
Kies 'Voltooien' om de verbinding aan te maken
Kies het tabblad 'Proxyinstellingen'
Dit netwerk heeft verbinding met internet: Aanvinken
Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: Aanvinken
Kies de optie 'Geavanceerd'
Kies 'HTTP'
Server: 192.168.251.150
Poort: 8799
Kies 'OK' om op te slaan
Kies 'WAP
Poort: 9201
Kies 'OK' om op te slaan
Keer via 'OK' terug naar het beginscherm

De browserinstellingen

Klik op 'Start' en kies 'Internet Explorer'
Voer in de adresbalk het volgende internetadres in: http://live.vodafone.com
Kies 'Menu' -> 'Extra' -> 'Opties'
Kies bij de optie 'Startpagina' voor 'Huidige gebruiken'
Om verbinding te maken met Vodafone live!, kies 'Start' -> 'Internet Explorer'
Voer een webadres in boven in de balk om verbinding te maken met een webpagina

Als je dit hebt gedaan. Telefoon uit.

En opnieuw je gegevens verbinding aan zetten.

Should work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Mensen, kan iemand bevestigen dat core player 1.2.5 prof., +- 3 mb groot is (installatie bestand) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Vonkie schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:17:
Mensen, kan iemand bevestigen dat core player 1.2.5 prof., +- 3 mb groot is (installatie bestand) ?
Ik heb CorePlayer v1.2.5 Build 4506 die is 1.66 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:06:
IMAP met een mail adres van mijn webhosting, items die ik vanaf mijn X1 verstuur komen niet in de Sent Items map terecht, zowel op de IMAP server niet als op mijn X1, ze komen echter wel aan bij de ontvanger.
Ik ga morgen eens proberen met POP3 en dan maar instellen dat ie een kopie achterlaat op de server.
POP3 is ook geen succes, want ik kan niet instellen dat er een kopie van de berichten achterblijft op de server.

Is er een alternatief voor de standaard mail client in WM6.1?
Vind dat er toch wel aardig wat tekort komingen in zitten.

Mis ook de optie om een uitgaand bericht aan jezelf te BCC-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:22:
[...]

POP3 is ook geen succes, want ik kan niet instellen dat er een kopie van de berichten achterblijft op de server.
Moet dat niet op de server zelf? Tenminste, ik kan dat bij gmail wel instellen welke ik nu al op PC en laptop naastelkaar gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Outlook (dat ik op PC/Laptop) gebruik heb ik bij de laptop gewoon kunnen instellen dat bij het ophalen van de e-mail de client de mail niet van de server delete.
Op de PC heb ik dat niet ingesteld en deze delete dus de mail na ophalen.

Op de server kan ik niks configureren daar het shared hosting betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Dat kan je prima instellen hoor. Als je je account configureert, is er op de laatste pagina een Opties-knop. Daar kan je dat aanvinken.

Maar ja, als je laptop het al van de server delete, gaat je mobiel het natuurlijk niet meer ophalen, omdat het weg is...

[ Voor 37% gewijzigd door Tsunami op 10-11-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:02:
[...]

Ik kan niet mmsen. Ik dacht eerst ja hoor ligt aan het toestel. Maar kaartje in ander toestel en ging ook niet.
Ontvangen wel, alleen dan moest ik naar de vodafone site gaan om het te bekijken,

Heb je geprobeerd om even bij de verbindingen - verbinding. Even dat vodafone account weg te gooien?

Eerst even je gegevens verbinding disablen in de com manager en dan hetvolgende doen/nakijken:

De verbindingsinstellingen

Klik op 'Start' en kies 'Instellingen' -> tabblad 'Verbindingen' -> 'Verbindingen'
Controleer het profiel bij 'Bestaande verbindingen beheren' of maak het aan via 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
Naam voor de verbinding: Vodafone live!
Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
Kies telkens 'Volgende' om verder te gaan
Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Domein: leeg laten
De optie 'Geavanceerd' kan worden overgeslagen
Kies 'Voltooien' om de verbinding aan te maken
Kies het tabblad 'Proxyinstellingen'
Dit netwerk heeft verbinding met internet: Aanvinken
Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: Aanvinken
Kies de optie 'Geavanceerd'
Kies 'HTTP'
Poort: 8799
Kies 'OK' om op te slaan
Kies 'WAP
Poort: 9201
Kies 'OK' om op te slaan
Keer via 'OK' terug naar het beginscherm

De browserinstellingen

Klik op 'Start' en kies 'Internet Explorer'
Voer in de adresbalk het volgende internetadres in: http://live.vodafone.com
Kies 'Menu' -> 'Extra' -> 'Opties'
Kies bij de optie 'Startpagina' voor 'Huidige gebruiken'
Om verbinding te maken met Vodafone live!, kies 'Start' -> 'Internet Explorer'
Voer een webadres in boven in de balk om verbinding te maken met een webpagina

Als je dit hebt gedaan. Telefoon uit.

En opnieuw je gegevens verbinding aan zetten.

Should work
Staat toch gewoon ook onder myvodafone - toestelinstellingen (op myvodafone.vodafone.nl).

Zo kreeg ik het ook werkend.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:02:
[...]

[....]

Should work
Dat had ik al geprobeerd. Ik ga nu ff een reset doen kijken wattie doet als ik het gelijk handmatig instel, dus niet eerst de automatische instellingen laat laden...

[ Voor 21% gewijzigd door djjef85 op 10-11-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:39
GENETX schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:41:
[...]
Moet dat niet op de server zelf? Tenminste, ik kan dat bij gmail wel instellen welke ik nu al op PC en laptop naastelkaar gebruik.
Die opties bieden de meeste email-providers niet.
Het verwijder commando wordt door het ophalende mailprogramma aan de pop-server doorgegeven.
De meeste mail-software heeft de optie om dit niet te doen.

Dus of die optie staat ergens verborgen in de instellingen of, derice moet opzoek naar een ander programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:54:
Dat kan je prima instellen hoor. Als je je account configureert, is er op de laatste pagina een Opties-knop. Daar kan je dat aanvinken.

Maar ja, als je laptop het al van de server delete, gaat je mobiel het natuurlijk niet meer ophalen, omdat het weg is...
Dat gaat alleen op voor het verwijderen van berichten van je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Mcdeath schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:54:
[...]

Staat toch gewoon ook onder myvodafone - toestelinstellingen (op myvodafone.vodafone.nl).

Zo kreeg ik het ook werkend.
Wil jij is kijken of bij jou MMS wel werkt? versturen dus? :)

Zoja welke server heb je gebruikt bij mms instellingen kan je dat zien. Op de site staat dat je live moet gebruiken maar die doet het hier niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Je hebt gelijk, ik dacht dat het daar stond, maar zie het ook zo snel niet. Ik gebruik tegenwoordig IMAP, maar had er met POP3 nooit last van dat berichten die opgehaald waren door mijn mobiel verwijderd werden van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik dacht even slim te zijn. Ik heb mijn vodafone Panel vervangen door dat google panel :P

Maar ik dacht als ik nu gewoon dat Vodafone Panel weer terug zet dan doet ie het wel. Maar niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
djjef85 schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:56:
[...]

Dat had ik al geprobeerd. Ik ga nu ff een reset doen kijken wattie doet als ik het gelijk handmatig instel, dus niet eerst de automatische instellingen laat laden...
nog steeds hetzelfde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Mjah ik heb het met mms. Heb het exact staan zoals het hoort. Maar hij doet niks :)

Ik krijg er nog bericht over, misschien vertellen ze wat, waar jij misschien ook wat aan hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:02:
[...]

Wil jij is kijken of bij jou MMS wel werkt? versturen dus? :)

Zoja welke server heb je gebruikt bij mms instellingen kan je dat zien. Op de site staat dat je live moet gebruiken maar die doet het hier niet :/
Servernaam: Vodafone MMS
Gateway: 192.168.251.150
Poortnummer: 8799
Serveradres: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via: Vodafone MMS
Verstuurlimiet: 300 k
WAP versie: WAP 2.0

Dat zijn mijn mms instellingen. Moet alleen nog testen of MMS werkt.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ja en dat is dus Krom, want volgens de site van vodafone. moet je verbinden via Vodafone Live.

Als je even zou willen testen of het werkt graag haha :D

----

Edit: Nou daar doet hij het hier ook niet mee :)

En met wat op de site staat ook niet. Ben benieuwd wat vodafone zegt als ze bellen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Alcje op 10-11-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Eigenaren van de Xperia, ik heb een vraag. Mijn neef heeft een HTC Touch Diamond, en die is nou niet bepaald snel te noemen, hoe zit dat bij deze? Want ik kan begin volgend jaar een nieuwe telefoon kiezen, en deze lijkt toch wel een beetje mijn favoriet te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel ook eindelijk binnen echter wil ik nu mijn nummers erin pompen. Echter zit om mijn laptop geen cd-rom speler. Is het mogelijk om de content ergens online te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met nummers? Muziek? Contact gegevens?
En wat bedoel je met content online downloaden?

Je kunt je X1 met Windows gewoon benaderen als een USB stick, wel even instellen bij Start, Instellingen, Verbindingen, USB naar PC.

Wat betreft contact gegevens, die kwamen bij mij allemaal uit Outlook, ging erg soepel!
Tsunami schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:03:
Je hebt gelijk, ik dacht dat het daar stond, maar zie het ook zo snel niet. Ik gebruik tegenwoordig IMAP, maar had er met POP3 nooit last van dat berichten die opgehaald waren door mijn mobiel verwijderd werden van de server.
IMAP heeft ook mijn voorkeur, alleen verdwijnen verzonden bestanden in het niets (komen wel aan, maar ik zie ze op mijn phone/mailserver niet terug).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:44:
Ik heb mijn toestel ook eindelijk binnen echter wil ik nu mijn nummers erin pompen. Echter zit om mijn laptop geen cd-rom speler. Is het mogelijk om de content ergens online te downloaden?
Je kunt bij sony ericsson op de X1 pagina helaas niet de PC suite downloaden, staat er nog niet op en ik weet niet of de oude versie werkt.

Het is een WMobile phone, onder vista heb ik Mobile apparaatcentrum, en hier kun je gemakkelijk de contacten toevoegen (wel via Outlook, zo doe ik het in iedergeval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
rCk schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:44:
Eigenaren van de Xperia, ik heb een vraag. Mijn neef heeft een HTC Touch Diamond, en die is nou niet bepaald snel te noemen, hoe zit dat bij deze? Want ik kan begin volgend jaar een nieuwe telefoon kiezen, en deze lijkt toch wel een beetje mijn favoriet te worden.
Dat zit exact zoals te lezen in de talloze reviews. Één van de snelste PDA's die er is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn fout. Ik bedoel een soort van Nokia Pc-suite alleen dan voor Sony ericsson. Deze staat waarschijnlijk op de cd echter kan ik deze niet op mijn computer zetten. Valt dit programma ergens online te downloaden aangezien ik verwacht dat ik via dit programma mijn telefoonnummers uit outlook op mijn telefoon kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn contacten uit Outlook via Windows Mobile Device Manager 6.1 gesynchroniseerd.
Heb die hele Sony Tool er niet eens op staan.
Sterker nog niet eens gekeken wat er op de CD staat... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:04:
Ik heb mijn contacten uit Outlook via Windows Mobile Device Manager 6.1 gesynchroniseerd.
Heb die hele Sony Tool er niet eens op staan.
Sterker nog niet eens gekeken wat er op de CD staat... :X
Deze is volgens mij alleen voor vista....? (heb xp)

Voor xp een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft Active Synch 4.5 wellicht?
http://www.microsoft.com/...hronize/activesync45.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Jongens misschien een domme vraag maar hoe maak ik in hemelsnaam een foto???

edit

Programma's - Afbeeldingen en video's - Camera
Hmmm handig is anders...

Even afgezien van de pluspunten heb ik wel een paar opmerkingen mijnerzijds
- steeds weer moeten aanzetten met dat kleine knopje is erg onhandig
- de achtergrondverlichting gaat niet echt helemaal uit als ik heb 'altijd aan' heb staan
- wifi ontvangst is op zijn zacht gezegd matig

[ Voor 82% gewijzigd door psy op 10-11-2008 17:36 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:13:
[...]

Deze is volgens mij alleen voor vista....? (heb xp)

Voor xp een oplossing?
Ehm als je nu eerst is wat probeerd :P

Active sync staat op de cd en werkt super onder xp. Je zet bijv je contacten op je telefoon geheugen.

Dan active sync en dan voila al je nummers staan in microsoft outlook. Kun je alles aanpassen enzo :)

Ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft toch geen CD speler in z'n laptop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:29:
[...]

Ehm als je nu eerst is wat probeerd :P

Active sync staat op de cd en werkt super onder xp. Je zet bijv je contacten op je telefoon geheugen.

Dan active sync en dan voila al je nummers staan in microsoft outlook. Kun je alles aanpassen enzo :)

Ideaal :P
grrr... De telefoon springt op toetsenblokkering bij het inpluggen van de kabel. Dan zegt active sync weer dat hij niet kan synchroniseren omdat hij geblokkeerd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:02:
[...]

heb ik ook last van, ik hoop dat dit ergens te veranderen is.

hoe ik msn werkend heb gekregen op mijn t-mobile branded versie:

- eerst Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip geinstalleerd.
- soft reset.
- Windows_Live_10.6.39.1300_by_LazaPasi.cab geinstalleerd.
- soft reset
- inloggen op msn lukt niet, krijg connectie error.
- Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip opnieuw geinstalleerd (dus niet verwijderen, weer installeren)
- soft reset
- inloggen en het werkt!

hoop dat het ook bij jullie werkt.
wat een gedoe -_- het is dat t-mobile met een mooi aanbod kwam met die overname van orange.
anders had ik een andere provider genomen. is er geen andere makkelijkere manier?

ik hoop ook deze week die telefoon te krijgen. ik heb totaal geen ervaring met internet in me abbonement.
ik wil idd ook niet voor de verrassing komen te staan dat ik na me vakantie een rekening krijg waar je U tegen zegt.

ik lees het 1 en ander over simlock en orange.. beter krijg ik daar geen last van dan moet ik nog een paar weken/dagen doen met mijn iPhone.. dat vind ik trouwens echt een domme actie van t-mobile.

ik weet dus nu al dat ik dat Nodata ga downloaden. verder ben ik niet zo een mannetje die heel zn telefoon mod :P ik heb de telefoon o.a. genomen om het toetsenbord dus T9 heb ik niet nodig. het enige moment wanneer ik met 1 hand sms is als ik in de auto zit, en dan mag het officieel niet eens :P dus misschien is het wel goed voor mij.
als ik merk dat ik iets jammer vind dan verander ik het wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou waarom het MMS versturen niet lukt weten ze nog niet :P Maar dat ligt iig niet aan de Xperia :)

Wachten dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik heb toch een vraag he, Gebruiken jullie de mail van jullie provider op jullie telefooon?

Of kan je ook bijv gewoon je hotmail gebruiken? Ik voegde bij mail me naam@live.nl en me wachtwoord maar dat werkte dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:45:
[...]

wat een gedoe -_- het is dat t-mobile met een mooi aanbod kwam met die overname van orange.
anders had ik een andere provider genomen. is er geen andere makkelijkere manier?

ik hoop ook deze week die telefoon te krijgen. ik heb totaal geen ervaring met internet in me abbonement.
ik wil idd ook niet voor de verrassing komen te staan dat ik na me vakantie een rekening krijg waar je U tegen zegt.

ik lees het 1 en ander over simlock en orange.. beter krijg ik daar geen last van dan moet ik nog een paar weken/dagen doen met mijn iPhone.. dat vind ik trouwens echt een domme actie van t-mobile.

ik weet dus nu al dat ik dat Nodata ga downloaden. verder ben ik niet zo een mannetje die heel zn telefoon mod :P ik heb de telefoon o.a. genomen om het toetsenbord dus T9 heb ik niet nodig. het enige moment wanneer ik met 1 hand sms is als ik in de auto zit, en dan mag het officieel niet eens :P dus misschien is het wel goed voor mij.
als ik merk dat ik iets jammer vind dan verander ik het wellicht.
Over de simlock en Orange, dit had ik ook en vanmorgen gebeld met de klantenservice van T-mobile, de telefoniste meldde dat ze net een mail had gehad hoe het op te lossen incl. codes waarvan ik er dus 1 heb werkte direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De telofoniste van T-Mobile zei tegen mij dat ik een ge-unlockte X1 zou krijgen, omdat ik een Orange klant was. Maar zo te lezen ga ik dat nog maar even moeten afwachten dus.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Laatst online: 05:33

FCC

psy schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:25:

edit

Hmmm handig is anders...
Als je het toestel in landscape mode voor je houdt, met het scherm naar je toe, zit er rechts bovenop een knopje om de camera te activeren. (Zeg maar om de hoek bij de knop om een gesprek te beëindigen..)
Of bedoel je totaal iets anders?

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Heb je inderdaad uberhaupt naar het apparaat gekeken? Zit gewoon een camera-knop op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Laatst online: 23:05
Als ik filmpjes kijk met Flashlite3.1 in opera op youtube geven de meeste allerlei mooie kleuren ( i know codec probleem) Welke codec hebben jullie extra geinstalleerd?

naast dit spelen de filmpjes ook schokkerig af. Hebben meer mensen hier last van?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:06:
De telofoniste van T-Mobile zei tegen mij dat ik een ge-unlockte X1 zou krijgen, omdat ik een Orange klant was. Maar zo te lezen ga ik dat nog maar even moeten afwachten dus.
Ik had eerst T-mobile gebeld maar werd doorgeschakeld naar de klantenservice voor de Orange klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
psy schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:25:

edit

Hmmm handig is anders...

Even afgezien van de pluspunten heb ik wel een paar opmerkingen mijnerzijds
- steeds weer moeten aanzetten met dat kleine knopje is erg onhandig
- de achtergrondverlichting gaat niet echt helemaal uit als ik heb 'altijd aan' heb staan
- wifi ontvangst is op zijn zacht gezegd matig
Nou je kunt aan alle punten wat doen.

- Over dat knopje, dat kun je veranderen. Je kunt ook met willekeurige knop doen. Heb ik ook. als ik hem niet gebruik zet ik hem toch wel op toetse vergrendeling :)
- Achtergrond verlichting gaat niet uit (Dat komt doordat je waarschijnlijk bij Xperia Tweak de optie hebt aangevinkt dat het scherm niet uit moet gaan tijdens het bellen). Als je tel dan opgeladen word of aan je pc hangt blijft ie constant aan.
- Wifi is hier goed :)
Heb je hem al gezet op beste prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dbm12 schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:24:
Als ik filmpjes kijk met Flashlite3.1 in opera op youtube geven de meeste allerlei mooie kleuren ( i know codec probleem) Welke codec hebben jullie extra geinstalleerd?

naast dit spelen de filmpjes ook schokkerig af. Hebben meer mensen hier last van?
Als ik jou was zou ik gewoon Coreplayer installeren: CorePlayer v1.2.5 Build 4506

Doet het perfect, en is snel ennnnnnnnnnn zit een ingebouwd Youtube Panel in :D

Hoera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC

FCC

Vraagje voor de kenners:
Als ik thuis ben maak ik uiteraard verbinding via mijn draadloos netwerk (alleen MAC-filter, verder geen beveiliging). Dit werkt opzich prima, maar na ruim een uur inactief te zijn wordt de verbinding verbroken, en staat mijn netwerk als 'niet beschikbaar' in de lijst.
Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? (Dit is mijn eerste smartphone, dus ik heb vaak geen idee wat ik nu precies aan het doen ben 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Ok, ik heb de oplossing eindelijk gevonden denk ik (althans, ik kan nu gewoon internetten)... Bij 'Advanced Network' heb ik PAP authentication verandert in CHAP authentication.

Iemand die me kan vertellen wat het verschil is en waarom dit uitmaakt?

Wat me ook opvalt is dat ik nu constant 3G verbinding heb, en daarvoor niet. En wanneer ik op internet ga verandert het icoontje van 3G in 'H' (HSDPA neem ik aan?). Is dat normaal?

Edit: en nog wat vaags: wanneer ik de data connection aanzet krijg ik eerst 2 keer weer hetzelfde bericht als hierboven, maar de derde keer paktie hem wel... :? Ik snap de ff niks meer van 8)7

@FCC-Gast: zoiets had ik d'rstraks ook, maar ik dacht dat het aan mn netwerk lag (welke overigens wel beveiligd is)

[ Voor 14% gewijzigd door djjef85 op 10-11-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De makkelijke manier hiervoor is te vinden in het bestandje nlretailwm50_109.cab. Die werkt voor T-mobile in ieder geval ook nog onder WM6.1 op mijn MDA Compact III (nee ik ben niet verdwaald, mijn abo loopt bijna af :))

Voor het intoetsen van de pincode (als die pagina al weg is door het doorladen van windows) kan je proberen nog een keer op de bel-toets te drukken. Dan ga je naar de telefoonmodus en moet je alsnog je pincode intoetsen.
Iets omslachtiger is via de comm manager de telefoonfunctie uitzetten en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC

FCC

djjef85 schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:06:
[...]

@FCC-Gast: zoiets had ik d'rstraks ook, maar ik dacht dat het aan mn netwerk lag (welke overigens wel beveiligd is)
Ik heb het al sinds ik het toestel heb (zeg maar 2 dagen), m'n laptop en computer blijven wel gewoon verbonden.
Zal wel een instelling ergens verkeerd staan..
Bij deze ook even een dikke pluim voor iedereen die tips en links doorgeeft, ik leer zoveel van jullie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
gwystyl schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:13:
[...]

De makkelijke manier hiervoor is te vinden in het bestandje nlretailwm50_109.cab. Die werkt voor T-mobile in ieder geval ook nog onder WM6.1 op mijn MDA Compact III (nee ik ben niet verdwaald, mijn abo loopt bijna af :))

Voor het intoetsen van de pincode (als die pagina al weg is door het doorladen van windows) kan je proberen nog een keer op de bel-toets te drukken. Dan ga je naar de telefoonmodus en moet je alsnog je pincode intoetsen.
Iets omslachtiger is via de comm manager de telefoonfunctie uitzetten en weer aanzetten.
Nou wat die cab file doet volgens de PDF is enkel de instellingen van verschillende providers op je tel zetten.

Overigens gaat dat niet werken. Want heb klanteservice aan de lijn gehad, en je moet alles handmatig instellen helaas.

Ik ga hem ook zeker nie proberen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Anti Virus applicatie installeren jullie op de X1?
Ga binnenkort op reis (uiteraard gaat de X1 mee) en heb gezien dat op een aantal plekken waar ik zal zijn er wireless internet is (gratis), mooi maar dan heb ik weinig trek in een virusje op mijn phone.

Kan me namelijk zo voorstellen dat er wel het e.a. aan virus troep rondzweeft voor WM6.1

Trouwens, hoe kun je instellen dat gemaakte internet connecties na een bepaalde 'idle' tijd weer worden afgesloten? Nu blijft ie maar steeds open staan (vreet batterij onnodig snel leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
FCC-gast schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:21:
[...]

Ik heb het al sinds ik het toestel heb (zeg maar 2 dagen), m'n laptop en computer blijven wel gewoon verbonden.
Zal wel een instelling ergens verkeerd staan..
Bij deze ook even een dikke pluim voor iedereen die tips en links doorgeeft, ik leer zoveel van jullie _/-\o_
Ik had dat ook. Sinds ik hem op maximale prestaties heb staan niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

FCC-gast schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:30:
[...]

Als je het toestel in landscape mode voor je houdt, met het scherm naar je toe, zit er rechts bovenop een knopje om de camera te activeren. (Zeg maar om de hoek bij de knop om een gesprek te beëindigen..)
Of bedoel je totaal iets anders?
Aha ik drukte niet hard genoeg. Als je een beetje duwt tot de eerste klik doet hij niks. Ik was blijkbaar te voorzichtig. Doorduwen en voila. Thanks.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Heeft iemand al een goede screenprotector gevonden? Ik zie op xda berichten over die van Martin Fields, maar lees er geen ervaringen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees/zoek 't topic even door, d'r zijn (vandaag) al meerdere malen links gepost naar screenprotectors voor de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:20:
Lees/zoek 't topic even door, d'r zijn (vandaag) al meerdere malen links gepost naar screenprotectors voor de X1.
Ik hoor iedereen over screenprotectors praten, maar ik kreeg een pakketje gratis bij mij verlenging van mijn abbo.

Adapt Essentials kit for Xperia X1
- Leren hoesje
- Screenprotector
- Oplader voor in de auto

We praten over mijn 2e verlenging (dus 3e telefoon) van mij T-Mobile abonnement. Raar dat ik het hier nog niet ben tegengekomen. Niemand anders gehad?

edit, vergeten te melden,
ik vroeg waarom ik het erbij kreeg en hun antwoord was: T-Mobile biedt het pakket aan omdat het zo lang duurde met beschikbaar komen van de telefoon

[ Voor 13% gewijzigd door Muta op 10-11-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:58:
[...]

- Over dat knopje, dat kun je veranderen. Je kunt ook met willekeurige knop doen. Heb ik ook. als ik hem niet gebruik zet ik hem toch wel op toetse vergrendeling :)
- Achtergrond verlichting gaat niet uit (Dat komt doordat je waarschijnlijk bij Xperia Tweak de optie hebt aangevinkt dat het scherm niet uit moet gaan tijdens het bellen). Als je tel dan opgeladen word of aan je pc hangt blijft ie constant aan.
- Wifi is hier goed :)
Heb je hem al gezet op beste prestaties?
- Knopje setting gevonden, gefixt
- Die optie vind ik niet. Xperia tweak? Bedoel je de settings onder Energie?
- Beste prestaties aangezet, nu lijkt wifi goed te gaan. thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
psy schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:26:
[...]

- Knopje setting gevonden, gefixt
- Die optie vind ik niet. Xperia tweak? Bedoel je de settings onder Energie?
- Beste prestaties aangezet, nu lijkt wifi goed te gaan. thanks.
Mooi te horen! Je vind de Xperia tweak onder http://www.cliffords.nu/ . Ik denk dat er misschien bij jou door eits een instelling is misgegaan. Je kunt even xperiatweak installeren. Die komt dan bij je programmas erbij. En dan zet je turn screen off during call zet je even aan en daarna weer uit :)

Of als ie direct aan staat dan zet je hem ff uit :) Should do the trick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:13:
Helaas doet WM dat niet, hij gaat gewoon naar de dialer in plaats van om je pincode te vragen. Volgens mij geeft hij gewoon een foutmelding als je dan probeert te bellen. Flinke misser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Tsunami schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:30:
[...]

Helaas doet WM dat niet, hij gaat gewoon naar de dialer in plaats van om je pincode te vragen. Volgens mij geeft hij gewoon een foutmelding als je dan probeert te bellen. Flinke misser.
Mja zei ik toch al. Had even die pdf gekeken. :) Crap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Zo, de website basis van *spam* is klaar, maar ik moet nog nakijken of captcha wel werkt tegen bots en misbruik van invullen. Mocht er inderdaad misbruik zijn, dan moet ik toegang veranderen zodat alleen de geregistreerde bezoekers pagina's mogen aanpassen.

De domein is pas geregisteerd vanaf 13.00 uur, en dat betekent nog even poosje wachten voordat je de website kan zien. (De dns servers moeten bijgewerkt worden)

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 26-11-2008 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Laatst online: 23:05
Alcje schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:59:
[...]

Als ik jou was zou ik gewoon Coreplayer installeren: CorePlayer v1.2.5 Build 4506

Doet het perfect, en is snel ennnnnnnnnnn zit een ingebouwd Youtube Panel in :D

Hoera :P
Die staat er allang op :P, check maar pagina 1, daar prees ik het zelf aan :P
Inmiddels ben ik maar weer terug naar Opera 8.65 (stable build) en deze is wel snel met laden van pagina's.

overigens, dat youtube panel is ook niet 100% perfect, veel filmpjes kan hij niet openen.

Verder, vandaag ook Avi filmpjes van 380mb erop gegooid en die draaien SUBLIEM!
Helaas draait Coreplayer niet alles. Me afleveringen van futurama in WMV geeft hij wel beeld, maar geeft hij aan dat hij de audio codec AC-3 niet kent :(

[ Voor 3% gewijzigd door Dbm12 op 11-11-2008 00:06 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Wordt dat een soort wiki voor de x1 ofzo?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dbm12 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:06:
[...]

Die staat er allang op :P, check maar pagina 1, daar prees ik het zelf aan :P
Inmiddels ben ik maar weer terug naar Opera 8.65 (stable build) en deze is wel snel met laden van pagina's.

overigens, dat youtube panel is ook niet 100% perfect, veel filmpjes kan hij niet openen.

Verder, vandaag ook Avi filmpjes van 380mb erop gegooid en die draaien SUBLIEM!
Helaas draait Coreplayer niet alles. Me afleveringen van futurama in WMV geeft hij wel beeld, maar geeft hij aan dat hij de audio codec AC-3 niet kent :(
Mjah ik ondervond trouwens hetzelfde wat jij had.

MyFlash gaf geen beeld. Denk zal het ook is testen. Die Adobe flash doet het wel gewoon goed.

Maaaaaar dan komt er een maaaaar. Ik vind toch het geluid bout. Als ik via Coreplayer luister is het geluid harder, mooier enz :). Overigens speelt hij bij mij wel alles hoor :)

Ben er zeer content mee :P

Ik zag trouwens jou fotos ik denk waar heef hij dat menu nou vandaan :P Maar ik wist niet dat je die mobile shell ook nog apart kon instellen. :) Wel handig met dat weer en die contacts :)

Ben nogsteeds aan klooien om dat Google panel en die Vodafone panel samen werkend te krijgen. Ik vind dat 3dfish panel maar lelijk erbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
Ik heb zelf ondertussen touchflo 3d als een panel draaiend, niet als vervanging voor mijn today/vandaag scherm.... ik gebruik hem trouwens wel als mijn standaard scherm, maar ik was wat huiverig om het hele vandaag scherm ineens kwijt te raken.... alles van touchflo 3d doet het, behalve youtube. Maargoed, youtube krijg ik ook niet werkend met coreplayer... als ik daar naar youtube ga krijg ik alleen een wit scherm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 01:36
Ik heb de telefoon nog niet maar is onderweg :-P (na alle mooie toolies te hebben aanschouwd). Ben zeer benieuwd. Heb een abbo bij T-Mobile.

Vraagje m.b.t. VOIP. Welk WM6.1 applicatie is het best voor VOIP te gebruiken. Werkt dit ook i.c.m. met 3G(UMTS/HSDPA) >:) ? Of alleen via Wifi?

Heeft T-Mobile SIP verkeer gecapped op hun netwerk. (Heb web'n'walk standaard).??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

is er al een tool om internet streams te beluisteren ?

want als ik via media player af speel dan krijg ik de melding : parameter is onjuist.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:51

Yucko

One clown to rule them all !

Snap alleen niet waarom men van SE uit die batterij indicator standaard uit hebben staan. Is toch iets wat ik liever zie dan de tijd (die op 4 panels sowieso in beeld gebracht wordt, SPB meegeteld)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
die kan je dus wel appart aanzetten?

                           

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.