Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 09:46:
[...]

Ik heb gister 2 samples van zowel de Divx als een high quality Avi geprobeerd. Beide werkten perfect. Wel moet er bij gezegd worden dat er 2 momenten waren dat er een beetje tearing ontstond in het beeld. (dit was bij Divx) Dit ligt toch waarschijnlijk aan de drivers.

Je zag de tearing wel, maar echt storend was het niet. Verder was het beeld vloeiend zonder schokken.

Edit

@Pieter007

Een kort uitleg over hoe je flash werkend krijgt.

Ik heb meerdere zaken geprobeerd, maar deze methode werkte voor de t-mobile versie. Daanno heeft een andere flash op zijn X1 werkend gekregen, maar bij mij werkte die niet. Het is dus een beetje passen en meten!

Aangezien er geen linkjes mogen, dien je het wel te googelen voor een downloadlink.

Overal hoor je dat je myflash 3.1 dient te gebruiken, maar deze gaf bij mij totaal geen beeld. Misschien had het een andere reden, maar ik las een bericht op internet dat een andere build wel op de X1 werkte. In feite is het heel simpel om te doen.

je hoeft enkel " Dvha79 AdobeFlash3.1 plugin.cab" te installeren op je device.
Soft reset
Open Opera en ga naar youtube.com
It works like a charm!

Heb je last van het keyboard installeer dan ook even "nullkb.ARM4.CAB"
Dan kan je het keyboard tijdelijk uitschakelen :)

Enjoy!
Bedankt Dbm12!!

Nog even 1 vraagje. bedoel je met dat keyboard het keyboard dat op het scherm verschijnt dat onhandig is als dat verschijnt?
Als je dat tijdelijk uitzet, moet je het daarna handmatig weer aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:37:

Hoe kun je trouwens zorgen dat applicaties (of de telefoon in z'n geheel) geen connectie kan maken met internet? (zonder de telefoon uit te schakelen). Ik kan uiteraard wel het profiel weg gooien van Vodafone Live, maar ik laat die liever staan.
Google ff op Nodata WM6.1 :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, dan maakt ie nog steeds vanzelf verbinding.
Bijv. de Quick GPS heeft 45 min geleden een update gedownload.
Heb toen wel zitten spelen met een GPS applicatie, maar zou dus liever zien dat ie vraagt of ie connectie mag maken (of het helemaal niet doet).
Thanks! Works like a charm!
Suf dat zoiets er niet standaard op zit...

Linkje: http://www.4shared.com/get/70365061/44686b40/NOGPRS.html

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 21:58

Yucko

One clown to rule them all !

Even getest en lijkt te werken.

Bedankt _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Yucko op 09-11-2008 15:15 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:53:
[...]

Bedankt Dbm12!!

Nog even 1 vraagje. bedoel je met dat keyboard het keyboard dat op het scherm verschijnt dat onhandig is als dat verschijnt?
Als je dat tijdelijk uitzet, moet je het daarna handmatig weer aanzetten?
Het toetsenbord op het scherm ja :)
je ziet toch in het midden het icoontje voor het toetsenbord? Als je daar dan op klikt zie je naast symbol pad ook toetsenbord en dan dus ook nullkeyboard. Selecteer die en het icoontje veranderd met een keyboard met een kruisje. Ben je klaar met spelen, selecteer je Keyboard weer uit het lijstje en het werkt weer :P

EDIT.

net even geprobeerd met blauwe tand me contacten uit me oude k800i naar deze te sturen, maar dat werkt niet??? Hij ontvangt hem maar zet hem dan direct uit, en meldt dan dat de gegevens onvolledig zijn? Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 14% gewijzigd door Dbm12 op 09-11-2008 15:17 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Eigenlijk geen oplossing voor.. gebruik nu dat dashwire om me contacten erin te zetten samen met me msn.. is alles meteen up2date .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast echt een NOOB-vraag, maar wat houdt dat TF3D nou precies in ?:D En kan iemand me vertellen waar ik het kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:22:
Vast echt een NOOB-vraag, maar wat houdt dat TF3D nou precies in ?:D En kan iemand me vertellen waar ik het kan downloaden?
Tf3d is zegmaar het sausje van de HTC diamand over WM6.1 heen.. Je kan het downloaden via xda-deveopers.com maar zeg je erbij het werkt nog niet vloeiend.. ze zijn er nog mee bezig.

Het maakt overigens je X1 een stuk gadget achtiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kev!n schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:27:
[...]

Tf3d is zegmaar het sausje van de HTC diamand over WM6.1 heen.. Je kan het downloaden via xda-deveopers.com maar zeg je erbij het werkt nog niet vloeiend.. ze zijn er nog mee bezig.

Het maakt overigens je X1 een stuk gadget achtiger
Oww dus eigenlijk wat de panels voor de X1 zijn is het touchflo voor de Diamond?

Ja ik weet zowieso nog niet of ik dat wel allemaal download. Ben echt een typische vrouw met zulke dingen hoor, heb er totaal geen verstand van.Ik kan beter eerst uit gaan vinden hoe de X1 zelf precies werkt...
Heb hem overigens nog niet, nog een paar daagjes wachten en dan zal ik dit topic waarschijnlijk met noob-vragen bestormen :P
Maargoed ben wel blij dat ik het ergens kan vragen waar mensen er ook verstand van hebben, daarvoor ben ik in eerste instantie ook lid geworden hier ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
mmm,

Ik gooi net het cd'tje van wayfinder erin, blijkt het er niet op te staan??? Hoe kan dat nu weer? Het is exact dezelfde inhoud als op de t-mobile disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Kev!n schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:51:
Ik heb live messenger gedownload op XDA daar heb ik een topic gestart en kreeg allemaal links. De eerste best pakte hij en de 2de ook. Overigens alleen maar getest op wifi omdat me abbo nog niet is ingegaan.

Dus misschien dat met het tmobile netwerk het niet werkt. Al is het wel raar want hier: http://www.dutchcowboys.nl/messenger/12921 bijna een jaar geleden word toch echt aangekondigd dat Tmobile klanten gebruik kunnen maken van messenger....Zoek op tmobile live messenger en zie eerste resultaat voor mijn xda topic
Zou je misschien precies kunnen aangeven welke bestandjes (links) je precies hebt gebruikt? Die topics op XDA blinken niet echt uit in duidelijkheid. Thanks :)

EDIT
http://rapidshare.com/fil...6.39.1300_by_LazaPasi.cab
werkte deze meteen?

[ Voor 6% gewijzigd door psy op 09-11-2008 15:34 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Die werkte bij mij niet, er zat geen bestand tussen waarmee ik die messenger mee zou moeten kunnen instaleren schijnbaar..

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Redax schreef op zondag 09 november 2008 @ 00:38:
Wat ik appart vind, is dat een goede vriend van mij, hem bij de vodafone shop heeft gehaalt, en er standaard gewoon een msn messenger op heeft zitten. En mijn t-mobile toestel heeft gewoon nergens msn, ik kan hem niet vinden, volgens mij staat hij er niet op.
En ja ik heb gegoogled, en goed gezocht. Maar ik kan nergens de goeie msn vinden voor op de t-mobile versie. Iemand enig idee?
Mjah vroeger was het zo bij vodafone als je een toestel van hun had, dan was je vaak beperkt aan hun "software". En alles werd gelinkt aan vodafone diensten. Dat was dus bij de eerste UMTS toestellen

Maar ik heb hem ook van vodafone en het enigste verschil is, (wat mij verteld is dus), is dat hij niet simlock vrij is, en je hebt een logotje van vodafone verwerkt aan de achterkant van je tel. Wat ze overigens wel mooi gedaan hebben :)

Idd werkt die live messenger gewoon. Alles werkt eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Kev!n schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:42:
[...]

Wat hebben mensen er zoal al op staan?
Ik heb een tmobile versie:

Coreplayer
Live messenger/hotmail
Xperiatweak
(flash doet het nog niet goed bij mij buiten youtube om)
Touchfl3d + panel
Live panel
Tomtom( nog niet werkend)
Nos mobiel (maar deze is onleesbaar klein)
Hoe kom je aan dat Touchfl3d + panel ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel op alle verkeerde plekken zoeken, maar waar kun je nou instellen dat je d.m.v. een knop het scherm kan laten kantelen, zonder het toetsenbord uit te schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
@ Psy

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398373
De bovenste link.. hij is geupdate naar de nieuwste versie

Maar ik heb ook het gewone Live programma gedownload met hotmail erin en die zoekmachine misschien dat die combinatie hem werkende maakt

@ alcje

Bij xda in het topic X1 specific programs, panels, tweaks, fixes [all in one place]
daar staat alles wat ze al kunne en hebben.

@Derice

Instellingen, Persoonlijk, Knoppen en daar staat het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
* Dbm12 zucht.

Me GPS werkt niet meer in google maps..... Niets veranderd en hij staat op automatisch beheren. Werkte eerst perfect, maar nu vind hij geen satelietten meer...

Gelukkig, Hij pakt hem weer :S raar dat hij het ff niet meer deed.

[ Voor 17% gewijzigd door Dbm12 op 09-11-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kev!n, die had ik al gevonden. Maar zie nu dat ik echt met m'n achterste heb zitten kijken... :/
Dropdownlist kon ook nog omhoog worden gescrold...
't is wel wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:19:
@Kev!n, die had ik al gevonden. Maar zie nu dat ik echt met m'n achterste heb zitten kijken... :/
Dropdownlist kon ook nog omhoog worden gescrold...
't is wel wennen ;)
net die messenger erop gezet, maar dan kan je niet je naam en wachtwoord invoeren.... Werkt dus niet XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:32:
[...]

Oww dus eigenlijk wat de panels voor de X1 zijn is het touchflo voor de Diamond?
Nee een schil, net als SPB Mobile. De panels van de X1 is soms handig, echter gaat het niet diep genoeg. Voor een aantal dingen heb je je normale WM scherm nodig en dat werkt niet lekker met de vinger waardoor je je stylus moet pakken. TouchFlo is door HTC gemaakt om WM wel makkelijk met de vinger bedienbaar te maken.

Filmpje, eerste deel is dus SPB Mobile shell, daarna komt TF3D. Lijkt me ideaal, TF3D voor onderweg, normale WM6.1 scherm voor advanced spul en je Media Panel voor muziek ed. Inmiddels kun je TF3D dus in een apart panel houden, op het filmpje hebben ze dat nog niet.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hLz4UlKOHL0]

[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 09-11-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
GENETX schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:24:
[...]

Nee een schil, net als SPB Mobile. De panels van de X1 is soms handig, echter gaat het niet diep genoeg. Voor een aantal dingen heb je je normale WM scherm nodig en dat werkt niet lekker met de vinger waardoor je je stylus moet pakken. TouchFlo is door HTC gemaakt om WM wel makkelijk met de vinger bedienbaar te maken.
Ok dat ziet er dus superbruut uit! Ga ik straks ook maar even installen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Net als dbm12, kan ik ook niet m'n ww en mail induwen bij die messenger. Kan ook niet insignen want dan zegt hij connection problem. Vaag programma :P

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:21:
[...]

net die messenger erop gezet, maar dan kan je niet je naam en wachtwoord invoeren.... Werkt dus niet XD
Ook icm met het hotmail live pakket?!
Ik heb namelijk ook een tmobile toestel.. verder geen rare dingen geinstalleerd dus tja
Eerst die hotmail.. en daarna die messenger.. en dan staan ze beidde in je live app.. maar messenger ook los

PS: Toch maar is tmobile bellen waarom ze dit gewoon niet leveren .. OF middels downloads kunnen aanbieden zoals vodafone en kpn

{edit}
Op het forum van xda is net een soortgelijke tip gegeven met links voor de live spullen exclusief messenger maar met de bestaande cab moet hij werken zoals bij mij

[ Voor 24% gewijzigd door Kev!n op 09-11-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31

Filmpje, eerste deel is dus SPB Mobile shell, daarna komt TF3D. Lijkt me ideaal, TF3D voor onderweg, normale WM6.1 scherm voor advanced spul en je Media Panel voor muziek ed. Inmiddels kun je TF3D dus in een apart panel houden, op het filmpje hebben ze dat nog niet.
http://www.youtube.com/watch?v=hLz4UlKOHL0
Wow, dat ziet er echt gruwelijk uit. Nu kan ik echt niet meer wachten _/-\o_
Het respons van het touchscreen is ook echt goed.

EDIT: Ik kan er overheen lezen, maar het is dus nog niet te downloaden?

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickG op 09-11-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[video]
Wooow dat is inderdaad erg vet!!
Maar ik vraag me echt af hoe ik in godsnaam zoiets op mijn telefoon moet downloaden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
PatrickG schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:52:
Wow, dat ziet er echt gruwelijk uit. Nu kan ik echt niet meer wachten _/-\o_
Het respons van het touchscreen is ook echt goed.
Ik ook niet, hoop hem komende week te krijgen (ga er wel van uit aangezien de levering wel aardig op gang komt (350 exemplaren voor gsmweb las ik op maandag). Heb hem zelf bij 2call besteld, maar dat terzijde.

Het belangrijkste van TouchFlo 3D is in mijn ogen dat het het belangrijkste minpunt van de X1 elimineert: Een goede schil om zonder stylus te werken. Dat was tot nu toe eigenlijk het grootste manko van de X1. Ok, hij mist een echt goede camera en een accelero meter, amar dat zijn van die kleine puntjes. Een goede bediening niet en dat is nu dus gefixed waardoor geen enkele fone overall langs de X1 komt op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht iets voor in de TS, maar dat SPB Mobile shell & TF3D is dat nu pay of freeware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
GENETX schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:57:
Ik ook niet, hoop hem komende week te krijgen (ga er wel van uit aangezien de levering wel aardig op gang komt (350 exemplaren voor gsmweb las ik op maandag). Heb hem zelf bij 2call besteld, maar dat terzijde.

Het belangrijkste van TouchFlo 3D is in mijn ogen dat het het belangrijkste minpunt van de X1 elimineert: Een goede schil om zonder stylus te werken. Dat was tot nu toe eigenlijk het grootste manko van de X1. Ok, hij mist een echt goede camera en een accelero meter, amar dat zijn van die kleine puntjes. Een goede bediening niet en dat is nu dus gefixed waardoor geen enkele fone overall langs de X1 komt op het moment.
Offtopic: Ik ga hem morgen telefonisch bestellen bij Vodafone en hoop dat het dan ook niet zo lang duurt..

Ontopic: Ik ben het totaal met je eens wat betreft die minpunten. Iemand bij mij op kantoor heeft een Omnia en die zit ook elke keer met z'n nagel te klooien omdat het allemaal zo klein is. TouchFlo 3D is dé oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:57:
[...]

Ik hoop hem ook te krijgen deze week!
Ik had er gisteren 1 in de hand bij Vodafone die wat minder beviel. Spatiebalk en de tab toets waren bijna niet in te drukken :S Ging echt vreselijk moeizaam. Donderdag had ik er 1 in de hand met een perfect toetsenbord. Je moet gewoon een beetje geluk hebben denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik heb toch nog wel een vraag he.

Ik heb bijv die Xperia Tweak geinstalleerd en wat andere Panels. Die Cab Files die ik gedownload heb, kunnen die gewoon verwijderd worden van me telefoon? Na installatie? :)

Werkt dit hetzelfde zoals bij normaal windows? :)

MIsschien noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kun je zonder problemen weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
PatrickG schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:03:
[...]

Offtopic: Ik ga hem morgen telefonisch bestellen bij Vodafone en hoop dat het dan ook niet zo lang duurt..

Ontopic: Ik ben het totaal met je eens wat betreft die minpunten. Iemand bij mij op kantoor heeft een Omnia en die zit ook elke keer met z'n nagel te klooien omdat het allemaal zo klein is. TouchFlo 3D is dé oplossing.
Dat zou ik niet doen. Ik heb hem 1.5 maand geleden besteld bij vodafone. Online dus.
En die zeiden dat ze hem eerder zouden hebben dan in de winkel. Omdat de toestellen eerst bij hun binnen kwamen. Dat was gewoon een lulsmoes van dat callcenter ventje. Omdat hij dus provisie kreeg.

Ik heb tot nu toe nog nieteens een bevestiging gehad dat hij gereserveerd is. Heb hem van de week gehaald bij vodafone in de stad :) Die heeft er zat.

En je krijgt in de winkel bijna dezelfde aanbieding. op internet was de tel ook gratis bij een 27.50 abbo 2 jaar. en kreeg je die internet blox erbij en kwam je op 31.50 uit.

Nu in de winkel 32 euro. ook voor 2 jaar. Alleen eerste jaar heb je die internet blox gratis. 2de jaar word het 35 euro geloof ik :)

Naja scheelt iig hoop frustratie en wachten. En als er wat mee is kan je hem ook gelijk naar de winkel terug brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:06:
Ik heb toch nog wel een vraag he.

Ik heb bijv die Xperia Tweak geinstalleerd en wat andere Panels. Die Cab Files die ik gedownload heb, kunnen die gewoon verwijderd worden van me telefoon? Na installatie? :)

Werkt dit hetzelfde zoals bij normaal windows? :)

MIsschien noob
ja dat kan via het programma verwijderen programmaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kev!n schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:13:
[...]

ja dat kan via het programma verwijderen programmaatje
Dan uninstall je de applicatie weer van je telefoon.
Wat hij bedoelde is of hij de installatie bestanden kon verwijderen. (althans dat begreep ik eruit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:03:
Wellicht iets voor in de TS, maar dat SPB Mobile shell & TF3D is dat nu pay of freeware?
SPB kan je van de SE site gratis downloaden en TF3D komt van de HTC foons af, dus ook gratis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Btw, even ter referentie, Hoe lang duurt het bij jullie om tweakers.net te voorschijn te toveren op Opera?
Na 10 sec zie ik de pagina
na 22 sec is hij volledig klaar met laden van de pagina.

ik vind dit echt super traag. Hoe lang duurt het bij jullie?

Edit.
Dit is met mijn thuis wifi connectie

[ Voor 8% gewijzigd door Dbm12 op 09-11-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 21:58

Yucko

One clown to rule them all !

cab files kunnen idd zonder problemen van de X1 afgegooid worden NA installatie. Wellicht handig om ze sowieso op je PC te bewaren mocht je ze in de toekomst nog eens nodig hebben :)

TouchFlo3D duurt lang om te installeren, maar dan heb je ook wat. Ik wacht alleen tot ze die landscape-mode goed werkend krijgen daar ik toch vaak het toetsenbord uitklap en dan rechts fucked up beeld krijg.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Hieronder de betreffende post van PocketNow met de link om TouchFlo 3D te installeren:

http://pocketnow.com/inde...tal_detail&t=news&id=6182

Dit is de directe download link:
http://www.mediafire.com/file/ytzjazmmwyi/TF3D_HD.CAB

[ Voor 25% gewijzigd door PatrickG op 09-11-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:55:
[...]

Wooow dat is inderdaad erg vet!!
Maar ik vraag me echt af hoe ik in godsnaam zoiets op mijn telefoon moet downloaden enz.
Nou ik dacht ook van wow moeilijk :)

Maar je installeerd active sync van je cd. Je sluit je mobiel aan. hij gaat synchroniseren.

Dan vink je bestanden aan :)

En dan kan je gewoon met verkenner bestanden ernaar toe kopieren naar je telefoon :)

Nou dan kopieer je die TouchFlo3d.cab naar je tel. Als ie klaar is trek je usb eruit.

Dan ga je op je telefoon naar dat bestand en voert hem uit :) Klaar :)

Simpel as hell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:21:
[...]

Dan uninstall je de applicatie weer van je telefoon.
Wat hij bedoelde is of hij de installatie bestanden kon verwijderen. (althans dat begreep ik eruit).
Ja dat bedoelde ik idd. De installatie files verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:25:
Btw, even ter referentie, Hoe lang duurt het bij jullie om tweakers.net te voorschijn te toveren op Opera?
Na 10 sec zie ik de pagina
na 22 sec is hij volledig klaar met laden van de pagina.

ik vind dit echt super traag. Hoe lang duurt het bij jullie?

Edit.
Dit is met mijn thuis wifi connectie
Enkele seconden duurt het hier. Ik had dat google panel erop gezet ipv die vodafone panel.. En hij opende dus voor het eerst opera! :) MOet zeggen, opera is wel ideaal. Vooral dat hij dus ook fullscreen gaat _/-\o_

Ik vind het top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:57:
[...]

Enkele seconden duurt het hier. Ik had dat google panel erop gezet ipv die vodafone panel.. En hij opende dus voor het eerst opera! :) MOet zeggen, opera is wel ideaal. Vooral dat hij dus ook fullscreen gaat _/-\o_

Ik vind het top :D
.... Hoe kan het dan zo lang duren bij mij? Dat kan dan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:59:
[...]

.... Hoe kan het dan zo lang duren bij mij? Dat kan dan toch niet?
Nou ik heb wel dat als ik beneden zit. Mijn router staat op zolder dat hij niet altijd het signaal pakt. En even sterk was. En hij soms wilt connecten met de buren die hem beneden hebben staan. Ik heb overigens bij de com manager wel ingesteld bij wifi dat hij beste prestaties moet doen. Immers als je draadloos niet gebruikt zet je het gewoon uit. En nu vind ie hem wel constant 3 streepies. a 2. Ondanks hij op zolder staat :)

Wat me wel op viel, ik heb tmbile op me andere telefoon en ik woon in zo'n gehucht en de 3g verbinding is hier nieteens. Zelden heb je keer 3g bereik.

Maar nu met die X1 heb ik Vodafone en ik sta hier van te kijken. Constant verbinding via HSPDA. En rete snel :)

Ik zou zowieso eerst even in die Com manager hem op beste prestaties zetten.

Neem aan dat internet explorer er even lang over doet?

[ Voor 8% gewijzigd door Alcje op 09-11-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:54:
[...]

Maar je installeerd active sync van je cd. Je sluit je mobiel aan. hij gaat synchroniseren.

En dan kan je gewoon met verkenner bestanden ernaar toe kopieren naar je telefoon :)

Nou dan kopieer je die TouchFlo3d.cab naar je tel. Als ie klaar is trek je usb eruit.

Je kan het bestand toch rechtstreeks met je X1 downloaden??? Met de directe link van PatickG een paar berichtjes hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik heb nu de Xperia Tweak geinstalleerd. Erg netjes :) Heb nu ingesteld dat Opera de standaard webbrowser moet zijn en in het algemeen wordt Opera nu gebruikt als webbrowser. BEHALVE in het Google panel.

Weet iemand of ik iets fout doe?

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:54:
[...]

Haha als het echt zo makkelijk is dan gaat dat zeker lukken :)
Kan echt niet meer wachten tot ik hem heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:27:
[...]

Je kan het bestand toch rechtstreeks met je X1 downloaden??? Met de directe link van PatickG een paar berichtjes hierboven?
Tja ik vind dit de fijnste en veiligste manier :) En het is so simpel ass hell :)
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:46:
[...]

Haha als het echt zo makkelijk is dan gaat dat zeker lukken :)
Kan echt niet meer wachten tot ik hem heb _/-\o_
Mjah ik werk voor eerst met zo'n windows mobile toestel :) Maar ben er echt blij mee haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:10:
[...]

Nou ik heb wel dat als ik beneden zit. Mijn router staat op zolder dat hij niet altijd het signaal pakt. En even sterk was. En hij soms wilt connecten met de buren die hem beneden hebben staan. Ik heb overigens bij de com manager wel ingesteld bij wifi dat hij beste prestaties moet doen. Immers als je draadloos niet gebruikt zet je het gewoon uit. En nu vind ie hem wel constant 3 streepies. a 2. Ondanks hij op zolder staat :)

Wat me wel op viel, ik heb tmbile op me andere telefoon en ik woon in zo'n gehucht en de 3g verbinding is hier nieteens. Zelden heb je keer 3g bereik.

Maar nu met die X1 heb ik Vodafone en ik sta hier van te kijken. Constant verbinding via HSPDA. En rete snel :)

Ik zou zowieso eerst even in die Com manager hem op beste prestaties zetten.

Neem aan dat internet explorer er even lang over doet?
Internet explorer is ietjes sneller, maar die geeft de hele tweakers pagina totaal verkeerd weer. Hij doet er 19 sec over dat hij compleet klaar is met laden.

Ik heb gedaan wat je zij, maar dat maakt in principe niets uit aangezien de router op 3m van me af is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Weet iemand trouwens hoe ik het volgende kan doen.

Ik heb die Vodafone panel vervangen door die Google Panel.

Nu zei me broer zit er ook google maps bij, en dat zit er dus ook bij!

Maar hij pakt de lokatie van de sataliet zegmaar. Nu kies ik bij bij menu GPS gebruiken.

Maar dan moet je hem eigenlijk opnieuw laten zoeken. Weet iemand hoe dat werkt?

Want nu zegt hij 1300 meter vanaf positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Even nog een vraag over het TouchFlo3 Panel.

Klopt het als je panel weergave hebt van de Xperia en je kiest je TouchFlo3d Panel dat het heel even wit word en loading staat. Mooiste zou zijn als hij er echt direct komt. Is daar nog een mogelijkheid voor om dat te versnellen?

Verder werkt alles van het touchflo panel bij mij.

behalve als ik naar het Tabblad internet ga, en ik klik op youtube, dan krijg ik het volgende:

"Het Bestand youtube kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwdcertificaat. of 1 van de componenten is niet gevonden. U moet het bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als het zich voort blijft doen.

Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Ik gebruik nu dashwire.. maar het lukt me niet om de fotos en videos online te krijgen de rest sync hij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Die dashwire werkt idd nog niet goed. Bij mij starte hij en bugde me telefoon van. Leek wel of hij vast zat ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

Ondertussen ben ik nog steeds aan het wachten op m'n sim unlock codes van T-mobile..

Tijdens het wachten ben ik allerhande software aan het testen op de X1. :) Mijn bevindingen tot dusver:

Tomtom7 werkt perfect, iGO8 niet. Althans ik ben de hele middag aan het prutsen geweest om het aan de praat te krijgen. Ik krijg dan wel het opstart scherm, maar daarna 'crasht' het programma gelijk weer. Beetje jammer dit.
Slide 2 unlock heb ik ook getest, in portrait mode werkt het perfect, maar in landscape krijg je een zelfde soort artifacts als met TF3D. Wellicht dat hier nog een andere versie voor komt.
Daarnaast kwam ik nog ergens Worms World Party tegen :D, ongelooflijk leuk spelletje, helaas gebruikt ie maar 640x480, dus je hebt een balk met de rest van je shell er onder. Wil niet zeggen dat het niet leuk is.

Verder kwam ik er tot 3x toe achter, als je MyMobiler geïnstalleerd hebt, en je drukt op de "panels" knop op je toestel, dat je telefoon compleet vast loopt en je een soft reset moet doen.

Als laatste vind ik het batterijklepje niet het meest stevige wat ik heb gezien bij telefoons. Het klepje wil nog wel eens een beetje los raken, even goed stevig weer vast drukken en het is weer gefixt, maar ik vind toch dat hij ook weer relatief eenvoudig los gaat. Ligt dit aan mij of is daar nog een speciaal trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie al divx bestanden (350 en/of 700mb) vloeient kunnen laten lopen?
Heb een oudere versie van coreplayer die niet eens beeld wil geven en de nieuwste van Divx zelf die heel haperent beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Ik zie dat net sinds een paar minuten XperiaTweak v1.9 beschikbaar is :D

Zie http://www.cliffords.nu/

Ga hem gelijk proberen :D

[ Voor 29% gewijzigd door Alcje op 09-11-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:36:
Heeft een van jullie al divx bestanden (350 en/of 700mb) vloeient kunnen laten lopen?
Heb een oudere versie van coreplayer die niet eens beeld wil geven en de nieuwste van Divx zelf die heel haperent beeld geeft.
Ik wil het wel voor jou testen? Ik heb nu net v1.2.1_Build_3619 binnen gehad. Welke versie draai jij? :)

En als ik dat geinstalleerd heb waar moet ik dan naar toe gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:41:
[...]

Ik wil het wel voor jou testen? Ik heb nu net v1.2.1_Build_3619 binnen gehad. Welke versie draai jij? :)

En als ik dat geinstalleerd heb waar moet ik dan naar toe gaan? :)
Gewoon een divx op je telefoon zetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Mjah ik doe nooit wat met divx. Als iemand even een klein filmpie heeft ervan? :) Dan kan ik ff testen of het werkt.

Ik doe alleen full hd normaal haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:15:
behalve als ik naar het Tabblad internet ga, en ik klik op youtube, dan krijg ik het volgende:

"Het Bestand youtube kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwdcertificaat. of 1 van de componenten is niet gevonden. U moet het bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als het zich voort blijft doen.
Ik gok dat dat stukje software niet meekomt met TF3D en daarom mist. Ik heb mn X1 nog niet maar wil, wanneer ik hem heb, wel eens kijken of ik het werkend kan krijgen door de Youtube app van de Touch Diamond van een klasgenoot te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om een attachment via e-mail op de X1 te versturen?
Als ik dus wil browsen naar een attachment krijg ik of alle bestanden te zien of alleen de mappen direct onder de root. Als ik een map uit de root selecteer dan krijg ik niet eens de subfolders te zien. Erg lastig op die manier!

Iemand een oplossing/suggestie/tip voor?

-edit-
Andersom werkt het wel, eerst naar bestand browsen en dan dat bestand mailen.
Maar dat is weer lastig bij meerdere bestanden linken aan 1 e-mail.
Bug? Of missing feature? ;)

Had trouwens TouchFlo 3d gedownload & de CAB laten pruttelen, vervolgens zie ik nergens iets terug van dat heel TouchFlo 3D?

-edit-
Reboot doet wonderen. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou ik heb die Coreplayer geinstalleerd. Heb geen beeld op youtube al in ieder geval. Ook speelt hij het geluid niet vloeiend af. Soms lijkt wel of hij sneller gaat afspelen.

Heb verder ook nog niks geinstalleerd van codecs enzo. Want ik vond dat wat er allemaal op XDA stond over dat youtube panel erg onduidelijk enzo.

Edit:

Ik lees nu deze topic hier nog evenl. In die coreplayer zit al dat youtube panel, dus ik hoef niks te installeren :).

Alleen nog even uitvogelen welke codecs ik moet hebben, en flash?

Wel stom dat dat er niet bij geinstalleerd word dan.

[ Voor 28% gewijzigd door Alcje op 09-11-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes voor de trotse X1 bezitters: Zit er op het toestel ook snel-toets functie op? (Bijvoorbeeld als je op Optische joystick naar rechts toetst je gelijk een nieuw smsje kan toetsen , toets omhoog bij je kalender komt , toets naar links menu bluetooth komt) En vraag 2: Als je een sms wilt toetsen zonder het toestel uit te schuiven, kun je dan ook gewoon het normale oude bekende T9 toetsen krijgen,zoals op de meeste telefoons? ( op toets 2 abc toets 3def enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:08:
2 vraagjes voor de trotse X1 bezitters: Zit er op het toestel ook snel-toets functie op? (Bijvoorbeeld als je op Optische joystick naar rechts toetst je gelijk een nieuw smsje kan toetsen , toets omhoog bij je kalender komt , toets naar links menu bluetooth komt) En vraag 2: Als je een sms wilt toetsen zonder het toestel uit te schuiven, kun je dan ook gewoon het normale oude bekende T9 toetsen krijgen,zoals op de meeste telefoons? ( op toets 2 abc toets 3def enz enz)
1: Je kunt alle toetsen zelf programmeren, dus je kunt eronder zetten wat je wil
2: Waarschijnlijk wel, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:08:
Vraag 1: Sneltoetsen kun je instellen, je kunt een sneltoets "Berichten" programmeren.
Vraag 2: Nee, dat is niet mogelijk. Je moet of de stylus gebruiken of het toetsenbord. T9 zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:12:
[...]
Vraag 2: Nee, dat is niet mogelijk. Je moet of de stylus gebruiken of het toetsenbord. T9 zit er niet in.
Weer wel als je TF3D gebruikt tho. O-)

Daarom zou ik TF3D iedereen aanraden, het voegt veel functionaliteit toe voor als je onderweg bent en niet je stylus en keyboard wil/kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
GENETX schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:02:
[...]

Ik gok dat dat stukje software niet meekomt met TF3D en daarom mist. Ik heb mn X1 nog niet maar wil, wanneer ik hem heb, wel eens kijken of ik het werkend kan krijgen door de Youtube app van de Touch Diamond van een klasgenoot te kopieren.
http://forum.xda-develope...read.php?t=428351&page=12

Dit is een link met nadere informatie omtrent TF3D. Onderaan deze pagina staat wat commentaar over de issues:
Hi Everyone,

Don't worry if you are having problems with TF3DHD, I will get back to work on it next week - Tuesday. There have been a number of issues with it.

Those who are experiencing issues with performance should try a hard reset as it works perfectly on mine after one.

There are some who have some features working and some who have the same features not working. Those people should also try a hard reset as I am not sure what else might be on your phone.

Issues I am aware of so far:

1. Bluetooth control of music - not sure what this is but it feels like a registry problem as WMP works fine
2. Audio Booster - just needs to be added
3. Landscape - will see if I can use it from the Touch HD (if it exists) or I will port the landscape from the Touch Pro (will have to sort resolution issues)
4. YouTube - I am not going to resolve this one as it is better that this is added separately as I don't think it is in scope for this project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dbm12 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:45:
[...]

Youtube paneel zit in Coreplayer :P Ook een foto van, zie hieronder :)

@ de rest, hier zie je hoe de phone in vergelijking is met K800i Die ik helaas nog noodgedwongen moet gebruiken. Installed is SPB mobile shell en windows mobile vandaag ook even meegenomen. Inclusief voor wat t-mobile branded is, (wat dus 1 icoon is)

Zoals te zien in 1 van de plaatjes heeft Coreplayer 1.2.5 een ingebouwde Youtube kanaal. Deze werkt volledig!

Wil je niet via een programma dit doen, Flashlite 3.1 installeren. Zie een andere post van mij in dit topic welke.
Core player ziet er goed uit. youtube panel werkt ook. Alleen als ik een filmpje speel heb ik geen beeld. Wel geluid, alleen dat loopt soms versneld.

Heb je hier dan nog codecs voor nodig of flash players?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:15:
[...]

Weer wel als je TF3D gebruikt tho. O-)

Daarom zou ik TF3D iedereen aanraden, het voegt veel functionaliteit toe voor als je onderweg bent en niet je stylus en keyboard wil/kan gebruiken
Toestel start wel een stukje trager op met TF3D heb ik gemerkt.
Maar waar stel je dat dan in? Ik zie wel netjes een icoon voor direct SMS-en, maar T9, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Maarre hoe krijg je TouchFLo 3D in een panel dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
DaannO schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:31:
Zie http://forum.xda-develope...php?p=2878314&postcount=3

Ik had ook zo'n bleutooth switcher gedownload.

MAar die draait niet.

Hij zegt dat er een nieuwere versie van Microsoft Net Compact Framework is verreist.

Is er geen mogelijkheid om windowsupdate te doen met zo'n windows MObile telefoon? :)

Of vraag ik nu iets doms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:12:
[...]

Vraag 1: Sneltoetsen kun je instellen, je kunt een sneltoets "Berichten" programmeren.
Dus er zit helemaal geen woord voorspelling (T9) op? En je bent dus altijd verplicht een sms te toetsen via je QWERTY scherm? Dat is wel jammer, normaal kun je met een telefoon met een hand smsen , dat houd dus op bij de X1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ah, dank heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:37:
[...]

Dus er zit helemaal geen woord voorspelling (T9) op? En je bent dus altijd verplicht een sms te toetsen via je QWERTY scherm? Dat is wel jammer, normaal kun je met een telefoon met een hand smsen , dat houd dus op bij de X1 :'(
als je ff de reactie van daano daaronder leest: WEL als je TF3D installeert, en volgens mij spookt er op XDA ook een apart bestandje rond waarmee je het KB van de Touch HD op je scherm krijgt...

[ Voor 12% gewijzigd door djjef85 op 09-11-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:31:
ik heb de TF3D panelinstaller gebruikt. heb nu een aparte ToucheFlo 3D panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Woei, werkt perfect :)

Xperia X1
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gJwCLQvbuGPxNEBRvLysyuUw/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ZaHzRwtzxlv0GL1ZHrOSdC0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YDo70dQ0vYsluo1enZPIFIcQ/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:05:
[...]

Internet explorer is ietjes sneller, maar die geeft de hele tweakers pagina totaal verkeerd weer. Hij doet er 19 sec over dat hij compleet klaar is met laden.

Ik heb gedaan wat je zij, maar dat maakt in principe niets uit aangezien de router op 3m van me af is...
Ben der achter wat het is. Het is de versie van Opera die alles traag maakt inclusief t-mobile branded opera.

Als je Opera eraf haalt dan is IE super snel. Tweakers in 5-9 sec op je mobiel. Met opera installed 10-22 sec...... heel raar.

Stable versie van opera mobile ook geprobeerd. Werkt goed, maar dan kan je geen flash kijken, en ziet er toch raar uit (balken enz enz)

Iemand een goede stable build van Opera ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Nu het plaatje nog even aanpassen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ja, die deed raar maar had geen zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: *te laat*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:25
iemand een idee waar ik moet zoeken:
ik synchroniseer mijn email via active sync (via HSDPA) met een server die IMAP draait met Zpush erop. Hierdoor heb ik pushmail.
Ik ontvang alles maar ik kan niets versturen. Het mailtje verschijnt in postvak uit, verdwijnt dan en komt niet in verzonden items.
ik kan nergens iets vinden dat ik iets moet instellen voor sending mail oid

Iemand een idee of het dan een server iets is of een X1 ding?

als ik info vergeet, geef het aan en dan geef ik het

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou mensen even over coreplayer. Versie CorePlayer v1.2.1 geeft bij mij geen beeld maar wel geluid.

Overigens crashed die bij het afsluiten en maakt hij een text file.

Versie CorePlayer v1.2.5 Build 4506 Doet het hier wel direct. Gelijk geluid en beeld, en geen versnelling van het geluid! Wel even nadat je hem geinstalleerd hebt even je tel opnieuw aan en uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
DaannO schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:08:
Ja, die deed raar maar had geen zin :+
Heb je nog tijd gehad voor de review? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:27:
[...]

Toestel start wel een stukje trager op met TF3D heb ik gemerkt.
Maar waar stel je dat dan in? Ik zie wel netjes een icoon voor direct SMS-en, maar T9, ho maar.
Even gemist deze, maar dat doe je bij de settings binnen TF3D wanneer je iets typt. Kijk maar in het filmpje dat ik poste, daar laten ze het op het eind zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:06:
[...]

Ben der achter wat het is. Het is de versie van Opera die alles traag maakt inclusief t-mobile branded opera.

Als je Opera eraf haalt dan is IE super snel. Tweakers in 5-9 sec op je mobiel. Met opera installed 10-22 sec...... heel raar.

Stable versie van opera mobile ook geprobeerd. Werkt goed, maar dan kan je geen flash kijken, en ziet er toch raar uit (balken enz enz)

Iemand een goede stable build van Opera ergens?
Heb het nog is getest voor je,

Welke versie van opera gebruik je? Bij mij is de site van tweakers geladen met Internet Explorer nu in 5 seconden. Alleen zoals je zelf zult weten niet leesbaar. Via opera duurt het nu bij mij ook kei lang. en hoe die hem opbouwd weet ik ook nie :) Maar volgens mij moet je dan inzoomen om hem goed te zien want hij maakt hem heel klein.

Dit was via HSPDA.

Nu via via Me router:

Opera 2.5 seconde. (mainpage van tweakers)
Explorer 7 a 10 seconde. (mainpage van tweakers)

Maargoed aan explorer heb je geen reet aan dus omdat hij het niet goed weergeeft.

Opera vind ik persoonlijk super! Ook dat hij fullscreen gaat! Erg handig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Kev!n schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:07:
@ Psy

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398373
De bovenste link.. hij is geupdate naar de nieuwste versie

Maar ik heb ook het gewone Live programma gedownload met hotmail erin en die zoekmachine misschien dat die combinatie hem werkende maakt
De eerste link alleen is niet voldoende (http://rapidshare.com/fil...6.39.1300_by_LazaPasi.cab) Ik krijg hem wel geinstalleerd, maar krijg alleen een 'Live' zoekvak mogelijkheid. "Sign in to Windows Live" zie ik daaronder staan, maar ik kan dit niet selecteren.

[ Voor 14% gewijzigd door psy op 09-11-2008 21:55 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PatrickG schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:39:
[...]

Heb je nog tijd gehad voor de review? O+
Jep, atm mee bezig. Moet aankomende week ergens online gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romio
  • Laatst online: 30-10-2020
Ik mag me zelf nu ook tot de gelukkig eigenaren noemen van dit speeltje.
Ben er alleen nog niet achter hoe en waar ik aan de google panel kan komen (heb een tmobiel versie)
Msn werkend krijgen is mij ook nog niet gelukt.
Weet iemand ook hoe ik de standaard panel kan veranderen. Mijn phone komt na een herstart steeds op panel 1 terecht.
Voor de rest een fantastisch apparaatje.

Mijn speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
DaannO schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:55:
Jep, atm mee bezig. Moet aankomende week ergens online gaan :)
Mooi, we zien hem wel verschijnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dorkie schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:35:
iemand een idee waar ik moet zoeken:
ik synchroniseer mijn email via active sync (via HSDPA) met een server die IMAP draait met Zpush erop. Hierdoor heb ik pushmail.
Ik ontvang alles maar ik kan niets versturen. Het mailtje verschijnt in postvak uit, verdwijnt dan en komt niet in verzonden items.
ik kan nergens iets vinden dat ik iets moet instellen voor sending mail oid

Iemand een idee of het dan een server iets is of een X1 ding?

als ik info vergeet, geef het aan en dan geef ik het
Dat probleem heb ik dus ook.
IMAP met een mail adres van mijn webhosting, items die ik vanaf mijn X1 verstuur komen niet in de Sent Items map terecht, zowel op de IMAP server niet als op mijn X1, ze komen echter wel aan bij de ontvanger.
Ik ga morgen eens proberen met POP3 en dan maar instellen dat ie een kopie achterlaat op de server.
GENETX schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:42:
[...]

Even gemist deze, maar dat doe je bij de settings binnen TF3D wanneer je iets typt. Kijk maar in het filmpje dat ik poste, daar laten ze het op het eind zien.
Filmpje meerdere malen bekeken, ik zie hoe ze vanuit TF3D een SMS gaan tikken, vervolgens op het toetsenbord icoon klikken en daar meerdere opties te zien krijgen voor toetsenborden. Ik zie bij mij alleen maar Toetsenbord/Symbol/Opties waaruit ik kan kiezen. Moet ik nog wat aparts installeren?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Laatst online: 13-09 17:25
iemand een idee hoe mijn data verbinding kan laten afsluiten na een idle time van een minuut ofzo?
kan het nergens vinden in de menus.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

psy schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:54:
[...]

De eerste link alleen is niet voldoende (http://rapidshare.com/fil...6.39.1300_by_LazaPasi.cab) Ik krijg hem wel geinstalleerd, maar krijg alleen een 'Live' zoekvak mogelijkheid. "Sign in to Windows Live" zie ik daaronder staan, maar ik kan dit niet selecteren.
Hmm toch gelukt. Je moet eerst inloggen zonder een account te hebben ingevoerd, voorwaarden accepteren en dan je je te gebruiken account gaan inkloppen. Vaag maar ok. Het werkt... met Wifi althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarface18
  • Laatst online: 03-10-2024
Na wat gepruts ook tomtom 7 aan de praat, ziet er prima uit, en gps werkt zonder problemen.
Wat mij eigelijk positief verrast is de ingebouwde radio, Vond dit eigelijk niet zo belangrijk maar na hem een tijdje aangezet te hebben ben ik er zeer tevreden mee.

Verder ook mooi dat je hem als usb stick kan gebruiken, Weet iemand tot welke grote SD-Card ondersteunt word ?

tot nu toe geen nadelen kunnen vinden, behalve dat in mijn dorp geen hsdpa is, morgen eens op mn werk mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
scarface18 schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:54:
Na wat gepruts ook tomtom 7 aan de praat, ziet er prima uit, en gps werkt zonder problemen.
Wat mij eigelijk positief verrast is de ingebouwde radio, Vond dit eigelijk niet zo belangrijk maar na hem een tijdje aangezet te hebben ben ik er zeer tevreden mee.

Verder ook mooi dat je hem als usb stick kan gebruiken, Weet iemand tot welke grote SD-Card ondersteunt word ?

tot nu toe geen nadelen kunnen vinden, behalve dat in mijn dorp geen hsdpa is, morgen eens op mn werk mee spelen.
Ik heb ergens gelezen 16 gb ofzo. Staat in 1 van de eerdere topics :)

Weet jij hoe dat werkt met google maps? Dat hij de GPS gebruikt ipc de positiete van de satalliet? Ik kies op gps inschakelen maar weet niet hoe je opnieuw doet zoeken :)

Ik zie wel quick gps staan, is er geen plek waar je gps aan kunt zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Alcje op 09-11-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Romio schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:59:
Weet iemand ook hoe ik de standaard panel kan veranderen. Mijn phone komt na een herstart steeds op panel 1 terecht.
heb ik ook last van, ik hoop dat dit ergens te veranderen is.

hoe ik msn werkend heb gekregen op mijn t-mobile branded versie:

- eerst Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip geinstalleerd.
- soft reset.
- Windows_Live_10.6.39.1300_by_LazaPasi.cab geinstalleerd.
- soft reset
- inloggen op msn lukt niet, krijg connectie error.
- Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip opnieuw geinstalleerd (dus niet verwijderen, weer installeren)
- soft reset
- inloggen en het werkt!

hoop dat het ook bij jullie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarface18
  • Laatst online: 03-10-2024
Alcje schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:57:
[...]
Ik zie wel quick gps staan, is er geen plek waar je gps aan kunt zetten?
Quick gps doet gegevens downloaden over de locatie van gps satalieten, zodat je sneller een gps fix krijgt.

Heb nog geen google maps geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Met die 16GB zou ik nog wel even wachten. Die class 2 kaartjes zijn echt heel traag, voor muziek afspelen ed. lukt het wel. Maar om het kaartje te vullen en zwaardere applicaties erop te zetten is het niet zo verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
scarface18 schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:04:
[...]

Quick gps doet gegevens downloaden over de locatie van gps satalieten, zodat je sneller een gps fix krijgt.

Heb nog geen google maps geprobeerd
Ja klopt dat stond er ook bij. Hmm ik ga nog maar even zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolder
  • Laatst online: 20:37

Kolder

Raaarrrr

Ik heb ook mijn experia gisteren binnen en werkt helemaal naar behoren, wat ik me alleen afvroeg is dat op mijn doos staat dat er hancock bij zit(film), maar dat kan ik nergens terug vinden. Volgende vraag is eigenlijk als ik een geheugenkaartje er bij aanschaf is 4x voldoende snelheid of moet ik per se 6x hebben ?

Whatever........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
http://xperia-membership.nl

Volgens mij zou deze link toegevoegd worden in de SP, misschien dat ppaddo dat even kan doen met een verhaaltje dat je daar je Hancock-film kan krijgen? En uiteraard komt die op een geheugenkaartje, dus die hoef je niet per se aan te schaffen.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsunami op 09-11-2008 23:23 ]

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.