Bedankt Dbm12!!Dbm12 schreef op zondag 09 november 2008 @ 09:46:
[...]
Ik heb gister 2 samples van zowel de Divx als een high quality Avi geprobeerd. Beide werkten perfect. Wel moet er bij gezegd worden dat er 2 momenten waren dat er een beetje tearing ontstond in het beeld. (dit was bij Divx) Dit ligt toch waarschijnlijk aan de drivers.
Je zag de tearing wel, maar echt storend was het niet. Verder was het beeld vloeiend zonder schokken.
Edit
@Pieter007
Een kort uitleg over hoe je flash werkend krijgt.
Ik heb meerdere zaken geprobeerd, maar deze methode werkte voor de t-mobile versie. Daanno heeft een andere flash op zijn X1 werkend gekregen, maar bij mij werkte die niet. Het is dus een beetje passen en meten!
Aangezien er geen linkjes mogen, dien je het wel te googelen voor een downloadlink.
Overal hoor je dat je myflash 3.1 dient te gebruiken, maar deze gaf bij mij totaal geen beeld. Misschien had het een andere reden, maar ik las een bericht op internet dat een andere build wel op de X1 werkte. In feite is het heel simpel om te doen.
je hoeft enkel " Dvha79 AdobeFlash3.1 plugin.cab" te installeren op je device.
Soft reset
Open Opera en ga naar youtube.com
It works like a charm!
Heb je last van het keyboard installeer dan ook even "nullkb.ARM4.CAB"
Dan kan je het keyboard tijdelijk uitschakelen
Enjoy!
Nog even 1 vraagje. bedoel je met dat keyboard het keyboard dat op het scherm verschijnt dat onhandig is als dat verschijnt?
Als je dat tijdelijk uitzet, moet je het daarna handmatig weer aanzetten?