Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Nou het unzippen is gelukt. Ik kan alleen unzippen naar standaard mappen. Vandaaruit dan weer kopieren en neerzetten waar je wil. Waarom kan je niet gewoon meteen unzippen naar de huidige map, dat is toch veel makkelijker.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:39:
[...]

Klopt! IE opent kl*te maar met Opera doet hij het inderdaad normaal.
Wel grappig trouwens dat google maps aangeeft dat ik ergens midden in de maas woon :P
Wat je dan moet doen is Menu klikken en dan -> GPS inschakelen/gebruiken.

Anders pakt hij verschillende zendmasten :) En dat klopt dus niet.

Ik moet zeggen als je GPSfix heb gedaan (Althans denk dat dat ermee te maken heeft)

Ik stond even bij de voordeur en zette GPS aan bij google maps en echt binnen 2 seconde. Had ie 9 satalieten ofzo :)

Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:40:
Nou mensen het werkt!

Ik heb nu me eigen vodafone panel nog :) En heb nu dus extra nog het Google panel! :D

Makkelijkste werkt om even deze te downloaden http://www.dotfred.net/TaskMgr.htm

Opzich een erg mooi programma! Ideaal gewoon!

Dan download je even de registery key

http://forum.xda-develope...php?p=2893448#post2893448 (Files kun je hier downloaden)
Bij de post van Marco, een mede hollander! :)

Je start je Taskmanager op die je geinstalleerd hebt, gaat naar regedit toe (rechtsbovenin op dat pijltje naar onder drukken)

Dan zit je in je regedit scherm, en klik je linksonder op het meest linkse icoontje en dan Import.

Dan zoek je even de reg file op (die je dus op je telefoon moet zetten van te voren)

En voila :) Je hebt het google panel nu ook :D

LET OP die reg key werkt alleen op Hollandse Toestellen :)

Wil je het alsnog dan moet je gewoon even de namen veranderen in de reg file, naar de engelse namen van de mappen.

:D
Moest je nog opnieuw opstarten?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb een vraagje,

Ik heb net mijn xperia binnen, alles doet het perfect, ik krijg alleen de melding dat MSN niet kan aanmelden omdat ik de tijd en datum moet instellen, deze zijn echter gewoon goed ingesteld..
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

De website *spam* krijgt langzaam zijn vorm. Vrijwilligers zijn welkom om database te vullen met de nuttige informatie.

Wat men op site aantreft:
- informatie rond telefoon
- reviews en media
- hardware tips en trucs
- software tips en trucs
- FAQ (dat zullen vragen zijn van hier)
En tussendoor nog even website beetje mooimaken.
Zullen we samen een mooie informatieve website van maken voor iedereen?

Dank je wel _/-\o_

Het ziet ernaar uit dat X1 de eerste toestel is voor Sony's Xperia lijn. In toekomst kan men andere Xperia toestellen verwachten.

Komende zaterdag maar even langs T-Mobile winkel voor de bepspreking. Krijg wat telefoons van T-Mobile, maar als slechthorende en omdat ik druk bezig ben, kan ik niet terugbellen omdat de nummer onbekend is. Ik weet niet wat er gaande is, misschien ligt X1 al klaar voor mij.

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 26-11-2008 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
FCC-gast schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:57:
[...]

Ik vond TF3D wat tegenvallen, en wilde het weer de-installeren. Dat was een drama :X (Ik had niet het panel, maar de totale installtie gepakt (Manila nog iets). Die start zodra de telefoon start, en dat maakte het verwijderen moeilijk.

Voor Joedy87. Die xperiatweaks zijn oké. Nu worden m'n sms'jes wel gewoon apart opgeslagen.
(Ik ben ook nieuw in het smartphone wereldje. Als ik het snap, moet jij het ook kunnen snappen ;) )
Euhm je moet ook de volledige installatie pakken. En daarna kan je hem gewoon als panel installeren door hetvolgende te doen:

1) Install TouchFlo 3D (Restart)
2) Go to Start/settings/Today/Objects and uncheck TouchFLO 3D
3) Install TF3DPanelInstaller.cab
4) Optional: Add the pictures in TF3D_Panel_pics.zip to the TF3DPanel folder in the panel folder under program.
5) Add TouchFlo 3D-panel somewhere as normal where you add panels in panelsettings.

http://norti.hu/xperia/tf3d_panel_installer.zip
http://forum.xda-develope...entid=128314&d=1226142093 <-- panel pics. Weet niet of de link het doet anders download even de bestandjes hier:

http://forum.xda-develope...php?p=2878314&postcount=3

Voila. Tis misschien ook wel handig voordat je wat klakkeloos installeert, dat je even op de site van de makers kijkt of even het topic bekijkt van de maker :)

Als je deze gewoon toevoegd aan je bookmarks:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439

Daar komen updates ook bij! :)
psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:23:
[...]

Moest je nog opnieuw opstarten?
Nee hoefde ik niet! Kon gelijk panel toevoegen! Wel leuk dat je nu zo'n beetje allemaal bruikbare panels hebt!
Maar het zal denkik niet lang duren voor er meer komen! Maargoed heb nu wel alles wat ik nodig heb eigenlijk! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Alcje op 11-11-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost staat een vergelijking tussen de halfbroertjes TouchPro en X1, nu is die tabel vrij algemeen en beperkt zich enkel tot informatie uit de specslijst.

Is er inmiddels al bekend van beide apparaten wat de hardware is? Processor, ram/rom etc ? :?
Ik kan op het moment kiezen tussen beide, de X1 spreekt me qua uiterlijk meer aan maar ik wil niet met een 'lege huls' op zak lopen. Als de TouchPro beter is qua hardware dan heb ik liever die.

Edit:
Ik heb inmiddels een vergelijking gevonden die wat uitgebreider is, ik hoop dat de specs kloppen.
Helaas is het bericht uit juni 2008 dus er kan wat veranderd zijn: http://www.pocketables.net/2008/06/htc-touch-pro-v.html

Voor de Playstation 3 eigenaren, is in het menu nou ook een vergelijkbare menustructuur als bij de PS3 opgenomen? CrossMediaBar? In een introductiefilmpje van de Xperialijn werd er zo'n menu getoond.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Nou Google panel staat er eindelijk ook op. Windows kopieert niet automatisch DLL bestanden mee dus die miste hij. Maar nu kan ik hem aanroepen. Echter de 'Maps' link doet het niet, de rest wel. Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:50
Ik heb even een vraagje tussendoor.

Hoe kan ik gemakkelijk mij contacten importeren zonder gebruik te maken van het hele outlook verhaal? Ik houd sommige werk/privé zaken liever gescheiden namelijk.

ik momenteel alle contacten vanaf mijn N95 geexporteerd (.vsf) en deze wil ik nu op me Xperia naar binnen trekken ik zie alleen even niet hoe ik dit gemakkelijk kan doen.

Behalve dan met ActiveSync via Outlook, alleen moet ik dan alle .vsf bestanden eerst 1 voor 1 gaan importeren en dan pas synchroniseren. Dit is teveel werk en ik wil me outlook en me prive data dus gescheiden houden...

Iemand hiervoor een oplossing?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Mogelijk op Se site iets ervoor te vinden, kan me herinneren dat Nokia hier pc suite voor had

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 21:02
Waarschijnlijk is dit al vaker gevraagd en ik heb het duitse youtube filmptje ook al bekeken maar Ik zit heel erg te twijfelen tussen de HTC Touch HD en de Sony Xperia X1 en kom maar niet tot een keuze.

Alle specs heb ik uiteraard grondig doorgenomen!

Kan iemand mij overtuigen om voor de Xperia te gaan ? (waar ik benieuwd naar ben is hoe het zit met de touchgevoeligheid van de X1 tegenover de HD) En is het scherm niet te klein voor de resolutie ? (dat je vermoeide ogen krijgt bij langer gebruik?)

Bedankt alvast.

[ Voor 5% gewijzigd door Relaxed2000 op 11-11-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Zonder 3000 posts door te moeten, heb het gelezen, maar kan 123 niet vinden. Welke geheugenkaart wordt aangeraden, ben altijd wel te spreken over de mSDHC, maar is dan 8 of 16 aan te raden? (ook ivm uitlezen op computer)

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Iddefridde schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:08:

Hoe kan ik gemakkelijk mij contacten importeren zonder gebruik te maken van het hele outlook verhaal? Ik houd sommige werk/privé zaken liever gescheiden namelijk.

ik momenteel alle contacten vanaf mijn N95 geexporteerd (.vsf) en deze wil ik nu op me Xperia naar binnen trekken ik zie alleen even niet hoe ik dit gemakkelijk kan doen.

Behalve dan met ActiveSync via Outlook, alleen moet ik dan alle .vsf bestanden eerst 1 voor 1 gaan importeren en dan pas synchroniseren. Dit is teveel werk en ik wil me outlook en me prive data dus gescheiden houden...

Bvd
Op je Nokia --> send all contacts via Blauwetand (Bluetooth ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Zeg vinden jullie ook dat de Xperia best moeite heeft met divx bestanden? Met Coreplayer trekt ie een aflevering van 350mb nog maar net (wel iets haperend).

Valt me toch wel tegen, ik had er meer van verwacht of loopt alles bij jullie wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsies schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:12:
Zonder 3000 posts door te moeten, heb het gelezen, maar kan 123 niet vinden. Welke geheugenkaart wordt aangeraden, ben altijd wel te spreken over de mSDHC, maar is dan 8 of 16 aan te raden? (ook ivm uitlezen op computer)
Zo ver ik het weet/kunnen vinden is sandisk de enige met een 16gb microsd2.
Ik heb geen transcend, adata, kingston, panasonic of toshiba kunnen vinden.

Ik heb het overigens al besteld, voor zo'n €60,- terwijl een sandisk microsd4 van 8gb 25,- kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:39:
[...]

Klopt! IE opent kl*te maar met Opera doet hij het inderdaad normaal.
Wel grappig trouwens dat google maps aangeeft dat ik ergens midden in de maas woon :P
Dan moet je in dat menu rechts onder ff aanzetten dat ie gps moet gebruiken...dan klopt het wel (zorg ervoor dat je buiten staat, anders heeft je gps geen bereik)

volgens mij zij alcje dat een paar posts geleden ook al 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Shivan_20 op 11-11-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 04:07

FCC

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:30:
[...]

*knip*

Voila. Tis misschien ook wel handig voordat je wat klakkeloos installeert, dat je even op de site van de makers kijkt of even het topic bekijkt van de maker :)

Als je deze gewoon toevoegd aan je bookmarks:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439

Daar komen updates ook bij! :)

[...]
Je hebt helemaal gelijk! Maar ik vond een rechtstreekse link naar de cab, en was eigenwijs O-)
Bedankt voor de uitleg, ga het nog eens proberen.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:01:
Nou Google panel staat er eindelijk ook op. Windows kopieert niet automatisch DLL bestanden mee dus die miste hij. Maar nu kan ik hem aanroepen. Echter de 'Maps' link doet het niet, de rest wel. Vreemd?
Hmm ik doe alles via USB met de active sync. Ik zou het even overnieuw doen :)

Google maps werkt hier gewoon namelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje

Bvd
Ik heb gewoon me contacten van me ouwe simkaart gekopieerd naar me Xperia. Alleen gooide hij er soms wat extra tekens bij. Nagoed even met active sync de boel aanpassen via Micro. Outlook en klaar.

Je kunt je zaken toch ook verder gescheiden houden? :)

In Outlook pas je het alleen maar even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:01:
De maps link verwijst naar je systeem naar googlemaps.exe, dus die moet je wel op je telefoon hebben staan, tenminste, dat was bij mij het probleem.

Download hier de cab, installeer hem, en dan werkt de maps link wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik vond TF3D wat tegenvallen, en wilde het weer de-installeren. Dat was een drama :X (Ik had niet het panel, maar de totale installtie gepakt (Manila nog iets). Die start zodra de telefoon start, en dat maakte het verwijderen moeilijk.

Voor Joedy87. Die xperiatweaks zijn oké. Nu worden m'n sms'jes wel gewoon apart opgeslagen.
(Ik ben ook nieuw in het smartphone wereldje. Als ik het snap, moet jij het ook kunnen snappen ;) )
Heel enthousiast heb ik de ook de totale installatie gepakt. nu is mijn x1 al 2 keer gecrashed in 1 kwartier :/
En ik kan maar niet vinden hoe ik het verwijderen moet. help pls? :'(

edit: als opgelost:
How can you uninstall HTC's Touchflo from Xperia?
a:go to your Today icon in setttings, and uncheck Touchflo, then go to Remove Programs to remove the Touchflo program. The time it took to install (about 15 minutes or more) will be the time it will take to uninstall… maybe more.
voor het geval dat er meerdere mensen zijn die er niet uitkomen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Relaxed2000 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:10:
Waarschijnlijk is dit al vaker gevraagd en ik heb het duitse youtube filmptje ook al bekeken maar Ik zit heel erg te twijfelen tussen de HTC Touch HD en de Sony Xperia X1 en kom maar niet tot een keuze.

Alle specs heb ik uiteraard grondig doorgenomen!

Kan iemand mij overtuigen om voor de Xperia te gaan ? (waar ik benieuwd naar ben is hoe het zit met de touchgevoeligheid van de X1 tegenover de HD) En is het scherm niet te klein voor de resolutie ? (dat je vermoeide ogen krijgt bij langer gebruik?)

Bedankt alvast.
Die Touch heeft toch geen toetsenbord? Dat vind ik wel een Pre bij sommige dingen.
Design van de Sony Erricson vind ik persoonlijk mooier (Steel Silver)

Wat betreft het scherm, ik vind hem super :) Vooral die resolutie is top :)

Zeker niet te klein. Ik browse eigenlijk gewoon normaal met internet explorer, maar fullscreen browsen met opera is helemaal wat haha. Dan kan zelfs mijn opa het nog lezen :).

En nee het scherm kijkt heel rustig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Freshnezz schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:26:
Zeg vinden jullie ook dat de Xperia best moeite heeft met divx bestanden? Met Coreplayer trekt ie een aflevering van 350mb nog maar net (wel iets haperend).

Valt me toch wel tegen, ik had er meer van verwacht of loopt alles bij jullie wel goed.
Welke versie gebruiik je van coreplayer? Dat is wel handig om te weten 1.2.5 speelt hier als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:48:
[...]

Heel enthousiast heb ik de ook de totale installatie gepakt. nu is mijn x1 al 2 keer gecrashed in 1 kwartier :/
En ik kan maar niet vinden hoe ik het verwijderen moet. help pls? :'(

edit: als opgelost:
How can you uninstall HTC's Touchflo from Xperia?
a:go to your Today icon in setttings, and uncheck Touchflo, then go to Remove Programs to remove the Touchflo program. The time it took to install (about 15 minutes or more) will be the time it will take to uninstall… maybe more.
voor het geval dat er meerdere mensen zijn die er niet uitkomen :)
Zet het bestand is opnieuw even op je telefoon. Of download even voor de zekerheid op nieuw. Voor je gaat installleren even je Tel uitzetten en opnieuw aan.

Dan voordat je gaat installeren blokkeer even alle verbindingen wifi/gegevens enz.

En dan installen. Ik zou hem wel aan de stroom hangen tijdens installatie. (normale stroom dus niet usb).

Let me know if it works :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Alcje schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:58:
[...]

Welke versie gebruiik je van coreplayer? Dat is wel handig om te weten 1.2.5 speelt hier als een trein.
Ja ik gebruik dus dezelfde versie..! Bij jou lopen films van 700mb bijv gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59

Bvd
1. Nieuw Outlook profiel aanmaken(prive)
2. Nokia PC Suite installeren
3. Partnership instellen voor N95 met nieuwe prive Outlook profiel als doel
4. Synchen van alle gegevens van N95 naar Outlook-prive
5. Activesync / Windows Mobile Device partnership opzetten tussen X1 en Outlook-prive
6. Synchen van alle gegevens naar X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 20:22
Freshnezz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:07:
[...]

Ja ik gebruik dus dezelfde versie..! Bij jou lopen films van 700mb bijv gewoon goed?
ik heb ook coreplayer en speelt perfect 700 mb avi films af. heb simlockvrije en unbranded versie en gebruik dezelfde versie coreplayer als jullie..

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Laatst online: 07-09 22:56
effe zeiken, omdat ik mijn x1 nog niet heb :P

Klein foutje in de OP, volgens mij... bij de Specificaties staat : Geheugen, opslagecapaciteit. Dat laatste moet toch opslagcapaciteit zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Wicked_Wy op 12-11-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:43:
[...]

De maps link verwijst naar je systeem naar googlemaps.exe, dus die moet je wel op je telefoon hebben staan, tenminste, dat was bij mij het probleem.

Download hier de cab, installeer hem, en dan werkt de maps link wel.
Klinkt logisch, niet aan gedacht, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Laatst online: 24-07 18:36
Voice command werkt fantastisch alleen kan maar niet mijn vrouw haar naam herkenbaar krijgen voor de telefoon
weet iemand misschien een programma waar je de naam intypt en hem dan in software engels opleest zodat ik weet hoe het uit te moeten spreken :D tis verschrikkelijk irritant sommige namen

Alles van de telefoon valt beter uit dan ik verwacht had ik kan maar niet stoppen met spelen ermee wordt een flinke concurrent van de week als WOTLK uit komt
X1 of wow :D

Alleen de Live panel vindt ik een blamage van sony dat ze deze niet correct op de site plaatsen deze krijg ik niet rechtstreeks van de sony site geïnstalleerd en ik ben van mening dat als er software daar op de site staat het toch wel zou moeten werken

[ Voor 42% gewijzigd door the boiler op 12-11-2008 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe is het je dan uiteindelijk gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Heeft iemand al een mooie case gevonden die in Nederland te koop is? Als je bij google xperia cases intypt krijg je wel wat buitenlandse sites maar koop m liever bij een Nederlandse shop (ideal etc). Kan er misschien in de openingspost een overzicht geplaatst worden van webshops die cases aanbieden (NL)?

En met ik nu class 4 8gb kopen of class 2 16gb kopen? Dat schrijven langzaam op de kaart gaat vind ik niet erg maar ik vind het belangrijk dat het lezen wel snel is. Dus als ik film kijk dat hij niet stottert bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:15:
Heeft iemand al een mooie case gevonden die in Nederland te koop is? Als je bij google xperia cases intypt krijg je wel wat buitenlandse sites maar koop m liever bij een Nederlandse shop (ideal etc). Kan er misschien in de openingspost een overzicht geplaatst worden van webshops die cases aanbieden (NL)?

En met ik nu class 4 8gb kopen of class 2 16gb kopen? Dat schrijven langzaam op de kaart gaat vind ik niet erg maar ik vind het belangrijk dat het lezen wel snel is. Dus als ik film kijk dat hij niet stottert bijvoorbeeld.
Smarphoneshop krijgt er 1,
http://www.smartphoneshop...y-ericsson-xperia-x1.html

Read speed is bijna nooit fout, stoteren? Heb geen last gehad van mijn 2gb microsd op mijn psp (met een adapter) en een normale microsd is toch (bijna altijd) langzamer dan een microsdhc (sdhc is vanaf 4gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Eyyka schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:28:
[...]

ik heb ook coreplayer en speelt perfect 700 mb avi films af. heb simlockvrije en unbranded versie en gebruik dezelfde versie coreplayer als jullie..
ja goed, hij speelt bij mij de films wel gewoon af, alleen vind ik het niet 'perfect'. Je merkt gewoon dat niet de volledige framerate wordt behaald, vooral bij snelle bewegingen valt dat op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee / suggestie hoe je na een x-aantal minuten idle tijd je 3G/HDSPA connectie kan laten beeindigen? Nu blijft deze vaak lang open staan zonder dat er gebruik van gemaakt wordt, vreet batterij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:01:
[...]

Zet het bestand is opnieuw even op je telefoon. Of download even voor de zekerheid op nieuw. Voor je gaat installleren even je Tel uitzetten en opnieuw aan.

Dan voordat je gaat installeren blokkeer even alle verbindingen wifi/gegevens enz.

En dan installen. Ik zou hem wel aan de stroom hangen tijdens installatie. (normale stroom dus niet usb).

Let me know if it works :)
Ik laat de tf3d panel ff links liggen als je het niet erg vind :P mijn mobieltje wou na t crashen na 10 min powerbuttonmashen pas aan.
Zweet stond me op t voorhoofd. Laatste keer dat ik zo geschrokken was, had ik mijn ps1 van mijn boekenplank laten vallen. Een vrije val van meer dan anderhalve meter, wat voor 'n kleine etter behoorlijk hoog is.

btw. Ik heb een paar liedjes via bluetooth op mijn x1 gezet. Het mediaXperiencescherm wilt deze liedjes niet herkennen. Iemand een oplossing?
edit2: muziek naar de map "Mijn Muziek" copy-pasten lukt niet. Ik krijg de melding dat de toegang wordt geweigerd. Dus zo moet het in ieder geval niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ik heb ze gewoon geopent via file explorer en windows media player library en daarna herkent hij ze gewoon
trouwens gemailed met x1 support ze gaan de live messenger panel repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 09:47:
Iemand een idee / suggestie hoe je na een x-aantal minuten idle tijd je 3G/HDSPA connectie kan laten beeindigen? Nu blijft deze vaak lang open staan zonder dat er gebruik van gemaakt wordt, vreet batterij. :/
Dat valt best mee volgens mij, hij vreet een stuk minder batterij als hij idle is als wanneer er daadwerkelijk data over gaat. Ik laat mijn internet in ieder geval altijd aan staan.

[ Voor 47% gewijzigd door Tsunami op 12-11-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Laatst online: 03-08 10:51
welke rdp gebruiken jullie? Ik zoek een goeie en gemakkelijk.. soort van teamviewer.. (maarja die is er niet op windowsmobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Ja, ik mis Remote Desktop Mobile ook (kwam wel met WM 6), maar even kijken of we die ergens kunnen downloaden. Er is ook een VNC Viewer als je dat wil.

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het feit dat als de backlight uitfade, en je drukt op een knop, dat de backlight dan alleen maar weer infade, je moet wachten tot hij is ingefade en dan nog een keer drukken wil de eigenlijke functie worden uitgevoerd.

@hieronder: nee, werkt voor mij ook niet. Unbranded.

[ Voor 52% gewijzigd door Tsunami op 12-11-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

the boiler schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:19:
ik heb ze gewoon geopent via file explorer en windows media player library en daarna herkent hij ze gewoon
trouwens gemailed met x1 support ze gaan de live messenger panel repareren
Werkt het Live panel bij niemand? Ik dacht dat het alleen bij T-Mobile was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
psy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:44:
[...]

geld voor iedereen

mailtje van sony

Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Ericsson X1 support.
Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:

Onze softwareafdeling zijn druk bezig met het herstellen van dit panel.
We gaan er dan ook van uit dat dit snel opgelost zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn X1 nu een dag en hij is me al helemaal eigen. Echt heerlijk om lekker in bed te kunnen internetten en msnen!
Alleen was mijn batterij vanmorgen al leeg, best snel aangezien ik hem gistermiddag om 4 uur bijna helemaal vol heb geladen (alle streepjes waren groen alleen was hij wel nog bezig met laden)
Nu heb ik ook echt veel ge-internet gisteren, de Wifi hele tijd aangehad en dat ding toch wel een keer of 7 aan en uit gezet voor het een of ander.Maar had verwacht dat hij langer meeging.
Hij ligt nu dus weer aan de oplader en dit keer terwijl hij uitstaat.
Wat ik ook denk dat veel batterij kost is dat wanneer je een panel aanzet en het toetsenblok eroverheen doet, het licht van het scherm wel dimt maar blijft branden. Volgens mij is dit niet uit te schakelen.

Verder bevalt hij perfect, het touchscreen en toetsenbord zijn even wennen en Windows Mobile moet je even doorhebben. Ik verbaasde me wel over de enorme hoeveelheid bestanden die er al opstaan, echt een rommeltje. Ik blijf er alleen maar vanaf want volgens mij zijn het allemaal dingen die de telefoon 'werkend' houden.

De panels gebruik je niet echt, alleen om een leuke of handige achtergrond op dat moment te hebben. Maar zijn desondanks een leuke toevoeging!
De Xperiatweak ben ik ONTZETTEND blij mee. Want die smsjes als conversatie opslaan in postvak in was 3e niets.
psy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:44:
[...]

Nee bij mij werkt hij ook niet!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:51:
Heb mijn X1 nu een dag en hij is me al helemaal eigen. Echt heerlijk om lekker in bed te kunnen internetten en msnen!
Alleen was mijn batterij vanmorgen al leeg, best snel aangezien ik hem gistermiddag om 4 uur bijna helemaal vol heb geladen (alle streepjes waren groen alleen was hij wel nog bezig met laden)
Nu heb ik ook echt veel ge-internet gisteren, de Wifi hele tijd aangehad en dat ding toch wel een keer of 7 aan en uit gezet voor het een of ander.Maar had verwacht dat hij langer meeging.
Wat ik ook denk dat veel batterij kost is dat wanneer je een panel aanzet en het toetsenblok eroverheen doet, het licht van het scherm wel dimt maar blijft branden. Volgens mij is dit niet uit te schakelen.
Ja met wifi aan gaat het best snel, als je veel bezig bent. En dat het licht niet helemaal uitgaat vind ik ook nogal onhandig. Als ik hem altijd aan wil, moet wel het licht uitgaan na x minuten niets gedaan te hebben. Maar dat doet hij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, moet je even bij Energie kijken onder Instellingen/Systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomahawks
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 10:19
Cambach schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:15:

Mijn case heb ik gekocht bij GSMweb, van Adapt. Deze case heeft 2 klemmetjes aan beide kanten, zodat je het toetsenbord kan blijven gebruiken in de case.

linkje: http://www.gsmweb.nl/forms3/0543.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Of gewoon de powerknop indrukken als je wil dat het scherm uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:00:
[...]

Ja maar als je die functie aandoet verlies je ook meteen je internet verbinding (iig wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:02:
Of gewoon de powerknop indrukken als je wil dat het scherm uitgaat.
Ja maar als je dat doet en daarna weer op toetsblok duwt gaat het geloof ik weer opnieuw aan.
Maar zal straks eens even kijken als hij opgeladen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomahawks schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:02:
[...]

Mijn case heb ik gekocht bij GSMweb, van Adapt. Deze case heeft 2 klemmetjes aan beide kanten, zodat je het toetsenbord kan blijven gebruiken in de case.

linkje: http://www.gsmweb.nl/forms3/0543.htm
Hey dat is wel handig! Zeker omdat mijn toestel niet verzekerd is. Ben alleen bang dat wanneer ik zo'n ding heb ik het toch niet gebruik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:00:
[...]

Dat is toch zeker niet zo. Als je hem op de accu hebt, en je hebt hem ingesteld op altijd AAN, gaat ongeacht je settings, het display NOOIT helemaal uit! De enige setting die je kan beinvloeden (onder Geavanceerd) is dat hij dimt als het apparaat niet wordt gebruikt. En dat is ook precies wat gebeurt, hij dimt de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 21:02
Weet iemand hoe het zit met de 3d acceleratie. Zitten er nu gecertificeerde ATI drivers bij inbegrepen. (volgens mij bij de HTC Touch HD wel !?!) Ben namelijk benieuwd hoe Touch Flo 3d van de HD op deze machine draait. Als dat goed is ga ik hem ook kopen. Daarnaast zat ik nog met het feit dat Sony de afwijking heeft om sommige devices niet langer dan 6 maanden te voorzien van nieuwe firmware. Weet iemand hier iets over. (is dit bij Sony gechecked ?!?)

Ja jongens de twijfel is er nog steeds... Touch HD of Sony sEXPERIENCE X1. Alhoewel ik erg in ben voor het toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Dat is goed, punt. Vind het alleen raar dat ie geen landscape ondersteunt, kan je de Touch HD dan helemaal niet in landscape zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 10:28
kogel is bij mij door de kerk (gisteren even mogen spelen met het toestel bij de MM); ik heb hem besteld.

Nu heb ik een vraagje (ben een beetje een WM n00b): kan ik om het even welke java applicatie draaien op de phone? Ik speel Hattrick en zou graag Hattrick Organizer op de X1 installeren om mijn team bij te houden via mijn telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC

FCC

Kev!n schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:39:
welke rdp gebruiken jullie? Ik zoek een goeie en gemakkelijk.. soort van teamviewer.. (maarja die is er niet op windowsmobile)
Ik heb 'WM6 remote desktop' erop gezet, dat werkt perfect.
Kan alleen de link niet meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relaxed2000 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:21:

Ja jongens de twijfel is er nog steeds... Touch HD of Sony sEXPERIENCE X1. Alhoewel ik erg in ben voor het toetsenbordje.
Ik weet niet of je de TOUCH HD al gezien hebt? Ik vond hem ook super dacht ik, maar hij is zo breed als 2 iphones naast elkaar :P Echt een enorme ijskast!
Bovendien is dit mijn eerste touchscreen telefoon. Ben echt enorm blij met het toetsenbord. Dat gemik op die kleine touchlettertjes op het scherm gaat 1. Veel te langzaam en 2. Is enorm frustrerend, ik heb daar echt geen geduld voor. Je mikt vaak verkeerd.

Dus als ik jou was wist ik het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
FCC-gast schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:37:
[...]

Ik heb 'WM6 remote desktop' erop gezet, dat werkt perfect.
Kan alleen de link niet meer vinden...
Mmm linkje is wel handig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:37:
[...]

Ik weet niet of je de TOUCH HD al gezien hebt? Ik vond hem ook super dacht ik, maar hij is zo breed als 2 iphones naast elkaar :P Echt een enorme ijskast!
Bovendien is dit mijn eerste touchscreen telefoon. Ben echt enorm blij met het toetsenbord. Dat gemik op die kleine touchlettertjes op het scherm gaat 1. Veel te langzaam en 2. Is enorm frustrerend, ik heb daar echt geen geduld voor. Je mikt vaak verkeerd.

Dus als ik jou was wist ik het wel :+
Het mooie is dat de X1 ook het Touch HD toetsenboord heeft via een cab die te downloaden is via XDA.. :) dus tja alles is te tweaken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Laatst online: 09:30

aaiii, dat is precies nog het puntje waar ik over twijfel. Dit zou m'n eerste WM telefoon worden, maar als ik hem elke/om de dag moet opladen..weet niet of ik daar veel zin in heb..Het is natuurlijk niet te vergelijken met mijn W810, maar toch...
Nog maar even wat meer berichten omtrent accuverbruik afwachten.Natuurlijk als je zo'n ding heb trek je de accu flink leeg de eerste tijd, maar ben benieuwd wat het 'normale' gemiddelde verbruik zal worden

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Hopjesvla79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:59:
[...]

aaiii, dat is precies nog het puntje waar ik over twijfel. Dit zou m'n eerste WM telefoon worden, maar als ik hem elke/om de dag moet opladen..weet niet of ik daar veel zin in heb..Het is natuurlijk niet te vergelijken met mijn W810, maar toch...
Nog maar even wat meer berichten omtrent accuverbruik afwachten.Natuurlijk als je zo'n ding heb trek je de accu flink leeg de eerste tijd, maar ben benieuwd wat het 'normale' gemiddelde verbruik zal worden
Standaard gaat hij wel heel snel in 'sleep' mode. Dan zakt het verbruik flink hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC

FCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Ahhhh chippies.. had altijd xp pro.. maar nu dus home op me laptop:(:( damn en kan nergens vinden waar je remote desktop voor home kan downloaden.. werkt alleen met uitnodigingen.

Nouja iemand een andere remote desktop programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC

FCC

Kev!n schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:32:
[...]

Ahhhh chippies.. had altijd xp pro.. maar nu dus home op me laptop:(:( damn en kan nergens vinden waar je remote desktop voor home kan downloaden.. werkt alleen met uitnodigingen.

Nouja iemand een andere remote desktop programma?
Ik vond deze link: http://www.mydigitallife....-windows-xp-home-edition/
Misschien kan je daar iets mee, anders moet je kijken of VNC iets is. http://www.realvnc.com/products/beta/ce/
(Is wel Beta..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Voor mensen die met hun x1 de pc willen besturen; Logmein is ook een optie.
www.logmein.com
Bij mij werkt dat perfect :) Je moet wel eerst een account aanmaken, en vervolgens je pc toevoegen aan dat account, maar dat wijst zich vanzelf.
En als het goed is kun je dan via internet gewoon je pc besturen, hier werkt het perfect, en het is gratis :)

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Laatst online: 09:30
psy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:08:
[...]

Standaard gaat hij wel heel snel in 'sleep' mode. Dan zakt het verbruik flink hoor.
ach so, ik ben benieuwd (neem aan dat je in sleep mode wel gewoon gesprekken kan ontvangen e.d.?)

Hoe zit het trouwens met de headset die er bij zit, kan je daar ook gesprekken mee aannemen of moet je dat via het toestel doen? (of is het überhaupt alleen bedoelt voor muziek e.d.)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje... ik heb de Xperia uit Engeland vandaan gehaald, het is een sim-lock vrij toestel.

Maar het lukt me niet om een internet verbinding tot stand te brengen. Zelfs als ik de internet instellingen overneem van de vodafone site dan komt de melding Cannot Connect for an unknown reason.

Iemand enig idee?

Edit: Soft reset haalt niks uit

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 14:11 . Reden: soft reset melding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Hopjesvla79 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:56:
[...]

ach so, ik ben benieuwd (neem aan dat je in sleep mode wel gewoon gesprekken kan ontvangen e.d.?)

Hoe zit het trouwens met de headset die er bij zit, kan je daar ook gesprekken mee aannemen of moet je dat via het toestel doen? (of is het überhaupt alleen bedoelt voor muziek e.d.)
Hij heeft een speciale driedelige jackplug (weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar je ziet drie isolatoren ipv de normale twee bij een 3,5mm jack).
Ik denk dat er daarom ook een mic in zit. Heb het nog niet kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
psy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:09:
[...]

Hij heeft een speciale driedelige jackplug (weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar je ziet drie isolatoren ipv de normale twee bij een 3,5mm jack).
Ik denk dat er daarom ook een mic in zit. Heb het nog niet kunnen proberen.
Je kan er mee bellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:07:
Vraagje... ik heb de Xperia uit Engeland vandaan gehaald, het is een sim-lock vrij toestel.

Maar het lukt me niet om een internet verbinding tot stand te brengen. Zelfs als ik de internet instellingen overneem van de vodafone site dan komt de melding Cannot Connect for an unknown reason.

Iemand enig idee?

Mischien heel vervelend, maar probeer eens een hard reset. Kan best zijn dat het dan opeens wel goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Iemand enig idee?

Probeer eens...:
Bij 'Advanced Network' PAP authentication veranderen in CHAP authentication. (Uit dit topic gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Freshnezz schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:07:
[...]

Jawel loopt als een trein :)
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:00:
[...]

Ik laat de tf3d panel ff links liggen als je het niet erg vind :P mijn mobieltje wou na t crashen na 10 min powerbuttonmashen pas aan.
Zweet stond me op t voorhoofd. Laatste keer dat ik zo geschrokken was, had ik mijn ps1 van mijn boekenplank laten vallen. Een vrije val van meer dan anderhalve meter, wat voor 'n kleine etter behoorlijk hoog is.
Nou er kan opzich verder weinig misgaan!. Op die manier heb ik het al bij 2 mensen geinstalleerd :)

De panels gebruik je niet echt, alleen om een leuke of handige achtergrond op dat moment te hebben. Maar zijn desondanks een leuke toevoeging!
De Xperiatweak ben ik ONTZETTEND blij mee. Want die smsjes als conversatie opslaan in postvak in was 3e niets.
Ik denk dat iedereen ze eigen manier van werken heeft. Ik zit meestal in een bepaald soort panel. Ik vind bijv bij touchflo dat je al je favo programmas in een lisjt hebt wel een pre! In de auto gebruik ik die touchflo eigenlijk :P

Verder s.. mobile shell ook wel relaxed :X En je kan daar ook alles naar wens inrichten :)

Panels maakt het gewoon makkelijk om voor ieder ze werkwijze dingen in te stellen. Vind je dit fijner dan gebruik je dit, een ander weer dat :P
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:05:
[...]

Ja maar als je dat doet en daarna weer op toetsblok duwt gaat het geloof ik weer opnieuw aan.
Maar zal straks eens even kijken als hij opgeladen is!

Als hij aan de stroom hangt blijft hij idd verlicht. Dat ligt daar dus niet aan. Normaal gaat ie gewoon uit hoor :)

Iemand enig idee?

Probeer is in deze topics te zoeken op ROM er stond een stukje over.. Er stond in dit topic volgens mij een link ernaartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:29:
[...]

Probeer eens...:
Bij 'Advanced Network' PAP authentication veranderen in CHAP authentication. (Uit dit topic gehaald)
woot, je bent geweldig! Thanks!!!

Ben alleen benieuwd hoe je gezocht hebt, want ik heb ook gezocht in dit topic... maar zonder resultaat dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:33:
[...]

woot, je bent geweldig! Thanks!!!

Ben alleen benieuwd hoe je gezocht hebt, want ik heb ook gezocht in dit topic... maar zonder resultaat dan..
LOL, met Google... kwam ik weer uit in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:28:
[...]

Mischien heel vervelend, maar probeer eens een hard reset. Kan best zijn dat het dan opeens wel goed gaat
Nou dat zeiden ze bij vodafone ook doe maar een hard reset. Omdat ik niet kon MMSen. Die blijven in de postvak uit staat.
Ik zei al vanaf het begin deed hij het al niet. En dat was toen ik hem net aan zette. Dus ik zei al zo'n hard reset zal weinig uitmaken

Dus ik zei eigenwijs sorry daar begin ik niet aan. ben naar de vodafone shop gegaan. Heb hem in 2 vodafone telefoons gehad en dat werkte ook niet.

Dus tjah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
[...]

Probeer eens...:
Is er voor mmsen ook niet zo'n truc? haha :P

Bij mij maakt hij wel verbinding en verstuurd. Maar blijft in postvak out :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:46:
[...]

En met Xperiatweak? joedy87 had hetzelfde probleem met verstuurde SMSjes. Xperiatweak loste dat op.
Ik kan nog altijd niks proberen voor al die GSM dingetjes :(

[ Voor 12% gewijzigd door psy op 12-11-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:42

robertwebbe

Robert Webbe

Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:46:
[...]

Ik heb ook Vodafone en heb het probleem als volgt weten op te lossen:
Start > Instellingen > tabblad Verbindingen > Netwerk geavanceerd > tabblad HSDPA/HSUPA
zet de waarde op Alleen HSDPA inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Vodafone heeft op dit moment (en gister ook) erg veel storingen. Op sommige momenten kan ik zelfs niet bellen of gebeld worden. Dus wie weet ligt het helemaal niet aan je instellingen maar gewoon aan vodafone...

@ intered2: heb jij vodafone of een andere provider? en als je vodafone hebt, heb je dan ook nog dat je eerst een paar keer die foutmelding krijgt maar bij de derde keer ofzo dat hij hem wel aanzet?

[ Voor 32% gewijzigd door djjef85 op 12-11-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:42

robertwebbe

Robert Webbe

Activate your free test licence for Wayfinder Navigator!

Sony Ericsson Xperia X1
(3 months free)

Open your phone’s browser and type http://getwf.com in the address bar (no “www”)
Click on Wayfinder Navigator
Select Click here to start downloading to your mobile
Choose to save the application to your phone memory
Click on Yes to open Wayfinder Navigator once your download is complete
Start navigating!
The next time you want to open Wayfinder Navigator, just click on the Start menu, Programs and then the green heart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:05:
Vodafone heeft op dit moment (en gister ook) erg veel storingen. Op sommige momenten kan ik zelfs niet bellen of gebeld worden. Dus wie weet ligt het helemaal niet aan je instellingen maar gewoon aan vodafone...

@ intered2: heb jij vodafone of een andere provider? en als je vodafone hebt, heb je dan ook nog dat je eerst een paar keer die foutmelding krijgt maar bij de derde keer ofzo dat hij hem wel aanzet?
Door de replay van PSY is het opgelost!
[...]

Probeer eens...:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Zeg, ik ben op zoek naar een mooi en normaal hoesje. Gewoon simpel insteekding. Niet van die lelijke business dingen van krussell of die ice 40 ofzo van SE.

In Duitsland krijgen ze deze gratis erbij:

http://www.sonyericsson-customer.de/x1/index.jsc

Weet iemand waar je die kan kopen of heeft iemand zn ding daar gewoon geregisteerd en een gratis case gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:20:
[...]

[...]
Ja dat weet ik, ik heb die oplossing zelf eerder gepost, ben alleen benieuwd of, wanneer je data connections aanzet, je ook nog eerst de foutmeldingen krijgt voordat hij het wel gaat doen, of dat hij het gelijk doet zonder eerst die foutmelding te geven?

[ Voor 9% gewijzigd door djjef85 op 12-11-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:03:
[...]

Ja dat weet ik, ik heb die oplossing zelf eerder gepost, ben alleen benieuwd of, wanneer je data connections aanzet, je ook nog eerst de foutmeldingen krijgt voordat hij het wel gaat doen, of dat hij het gelijk doet zonder eerst die foutmelding te geven?
ahh, dan moet ik jou ook bedanken! Nou, bij deze! ;)

En om je vraag te beantwoorden... yep, als ik PAP authentication weer aanzet dan komt de melding weer terug (ook bij het aanzetten data connections aanzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg mijn batterij niet volgoladen.Hij laadt wel tot alle streepjes groen zijn maar krijg nooit een melding dat hij echt vol is, hij blijft maar doorladen ! meerrdere mensen dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 07:31
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:14:
ik krijg mijn batterij niet volgoladen.Hij laadt wel tot alle streepjes groen zijn maar krijg nooit een melding dat hij echt vol is, hij blijft maar doorladen ! meerrdere mensen dit probleem??
De melding krijg ik niet dat hij gestopt is. Hij geeft op een gegeven moment geen stekker meer weer als icoon maar gewoon de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benmen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:24:
[...]

De melding krijg ik niet dat hij gestopt is. Hij geeft op een gegeven moment geen stekker meer weer als icoon maar gewoon de batterij.
Das dus hetvolgende probleem. Dat icoontje van opladen krijg ik niet meer bovenin (zal wel weer ergens wat uitgevinkt hebben want kreeg het gister wel)
Ik heb al gekeken maar kan het nergens terugvinden hoe ik het er weer op krijg. Het enige waar ik kan zien dat hij oplaadt is via intstellingen en dan energie.
Maar is toch vaag dat je een telefoon niet vol kan laden? Zoiets raars heb ik nog nooit gezien :S Ook vind ik het irritant dat hij niks aangeeft dat hij aan het laden is wanneer hij uitstaat. Alleen de ledjes knipperen dan.

Bovendien wat jij zegt dat er geen stekkertje meer is op een gegeven momen, waarom geeft hij bij energie gewoon aan dat hij blijft doorladen?

En er is nog iets. Heb HI straks gebeld. Mijn eindeloos online stond aan zei die gast. Maar ik kan zodra ik de KPN verbinding aan heb niet die verbinding uitzetten. Alleen door de telefoon uit te zetten. Zo'n jongen wat ook KPN heeft zegt je moet boven op de 3G icoontjes klikken maar als ik dat doe kan ik alleen op verbergen klikken. Er staat nergens iets van verbinding beeïndigen.Aangezien ik vlak aan de grens woon wilt mijn netwerk wel eens naar Duitsland omspringen en dan moet ik dus meteen mijn internet bij KPN uit kunnen zetten. Iemand enig idee hoe ik dit doe ZONDER mijn telefoon uit te hoeven zetten :o ??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:38:
En er is nog iets. Heb HI straks gebeld. Mijn eindeloos online stond aan zei die gast. Maar ik kan zodra ik de KPN verbinding aan heb niet die verbinding uitzetten. Alleen door de telefoon uit te zetten. Zo'n jongen wat ook KPN heeft zegt je moet boven op de 3G icoontjes klikken maar als ik dat doe kan ik alleen op verbergen klikken. Er staat nergens iets van verbinding beeïndigen.Aangezien ik vlak aan de grens woon wilt mijn netwerk wel eens naar Duitsland omspringen en dan moet ik dus meteen mijn internet bij KPN uit kunnen zetten. Iemand enig idee hoe ik dit doe ZONDER mijn telefoon uit te hoeven zetten :o ??
start/settings/connections/comm manager en dan data connections uitzetten

[ Voor 10% gewijzigd door djjef85 op 12-11-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:29

The Legend

*Plop*

Het feit dat dat 3G icoontje daar staat wil zeggen dat je ontvangst hebt, niet dat je het ook gebruikt. Als je GSM bereik hebt met je telefoon betaal je toch ook geen belkosten/minuten?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
robertwebbe schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:55:
[...]

Ik heb ook Vodafone en heb het probleem als volgt weten op te lossen:
Start > Instellingen > tabblad Verbindingen > Netwerk geavanceerd > tabblad HSDPA/HSUPA
zet de waarde op Alleen HSDPA inschakelen
Je bent geweldig! :)

Heb hier gelijk even melding van gemaakt bij vodafone data. Aangezien die nogsteeds aan het zoeken zijn naar de oplossing. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Alcje op 12-11-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
[...]

als je op 3G drukt dan zie je het tekst je in het blauw staan: Comm Manager

klik daar op en dan krijg je een lijstje. onderaan staat: Gegevensverbinding 0 AAN/ 0 UIT
als het goed is staat hij aan en moet je hem uitzetten.

daarnaast kan je het tooltje "NoData" gebruiken om het difinitief uit te zetten wanneer jij dat wilt
ik weet alleen niet ofdat ik er naar toe mag linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:50:
Het feit dat dat 3G icoontje daar staat wil zeggen dat je ontvangst hebt, niet dat je het ook gebruikt. Als je GSM bereik hebt met je telefoon betaal je toch ook geen belkosten/minuten?
Ja sorry zei het verkeerd. Zodra ik dus internet aan heb staan er 2 icoontjes met een H.
renedis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:53:
[...]

als je op 3G drukt dan zie je het tekst je in het blauw staan: Comm Manager

klik daar op en dan krijg je een lijstje. onderaan staat: Gegevensverbinding 0 AAN/ 0 UIT
als het goed is staat hij aan en moet je hem uitzetten.

daarnaast kan je het tooltje "NoData" gebruiken om het difinitief uit te zetten wanneer jij dat wilt
ik weet alleen niet ofdat ik er naar toe mag linken?
Heej het werkt :D Thnx!

Heb een half uur geleden trouwens mijn tel. van de lader afgehaald en nu alweer 2 streepjes op :X Volgens mij klopt er toch iets niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:56:

Heb een half uur geleden trouwens mijn tel. van de lader afgehaald en nu alweer 2 streepjes op :X Volgens mij klopt er toch iets niet.
misschien iets met je verlichting van het display, kan je beter op automatisch hebben;

Start -> instellingen -> systeem -> energie -> verlichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:20:
[...]

[...]
Wel vreemd dat ik hier geen last van heb. Ik kan gewoon bellen. Naja heb nog niet veel gebeld maar werkt iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08

Bvd
Even een vraag aan jou. Ik maak uit je bericht op dat je een N95 had en nu een Xperia X1.

Ik wil zelf misschien ook een xperia nemen, en heb nu ook een N95, is het volgens jou het overstappen waard en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Cambach schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:42:
Zeg, ik ben op zoek naar een mooi en normaal hoesje. Gewoon simpel insteekding. Niet van die lelijke business dingen van krussell of die ice 40 ofzo van SE.

In Duitsland krijgen ze deze gratis erbij:

http://www.sonyericsson-customer.de/x1/index.jsc

Weet iemand waar je die kan kopen of heeft iemand zn ding daar gewoon geregisteerd en een gratis case gekregen?

Geen idee :P Als je het weet let me know. Dat ziet er tenminste goed uit. Zou dat hard leer zijn?
[...]

Nou via de com manager vind ik het wat omslachtig. Als je op het meest linkse icoontje drukt bovenaan. Dan krijg je zo schermpie waar je kunt kiezen instellingen en com manager. Zo textballon als ware. En als je verbinding hebt met hspda kun je hem daar gewoon verbreken hoor.
Want als je die gegevens verbinding uit zet dan schakel je volgens mij echt alles uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik was snel klaar met telefoonnummers overzetten :D
Syncen met een Exchange server over internet gaat echt supermooi, nu nog even push mail aanzetten en ik mijn eigen mobiele office :D

Edit; LOL die werkte dus blijkbaar al automatisch.. kreeg in een keer een melding dat ik nieuwe mail had.

[ Voor 22% gewijzigd door Xof op 12-11-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:10:
[...]

misschien iets met je verlichting van het display, kan je beter op automatisch hebben;

Start -> instellingen -> systeem -> energie -> verlichting
Heb het eens geprobeerd.
In het begin kunnen batterijen wel eerder leeglopen dat weet ik wel, maar zo snel. Heb hem straks 2 uur aan de lader gehad.
Ik hou het even in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eerder gevraagd of iemand wilde proberen uitzending gemist of rtl gemist op de experia te kijken.

dat bleek niet te werken, maar ik heb wel een mogelijke oplossing gevonden:
http://www.skyfire.com/product/demo

ik heb mijne nog niet binnen, maar misschien dat iemand mij een review kan geven? :)

Edit:

Vond nog een review:
http://www.youtube.com/watch?v=CPLV7fzyr5M

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:38:
Voor de Playstation 3 eigenaren, is in het menu nou ook een vergelijkbare menustructuur als bij de PS3 opgenomen? CrossMediaBar? In een introductiefilmpje van de Xperialijn werd er zo'n menu getoond.
Ja hij is bijna precies hetzelfde, maar dan aangepast voor mobiel gebruik, werkt heel mooi :)
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.