Ik had er nog wel een paar (tussen haakjes staat de geschatte max. eind-stand-stat) :HenkDeBatser schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:01:
Goede verdedigers halen is inderdaad lastig.
Reborn: Holzer (88), Rubio (88), Lorenz (86,5), Spencer (88), Sutto (88), Virota (89)
"Al bestaande": A. Ferdinand (86,5), Dellafiore (86), Michah Richards (89), De Ceglie (85)
Die reborn spelers hebben soms een paar hele slechte stat, zoals technique ofzo, maar de rest is wel goed. Dat moet je dan voor lief nemen.
Net een zeer frustrerende wedstrijd gehad.Uiteindelijk had ik met 5-4 verloren, maar dat was niet eens waarom het zo frustrerend was...
Ik was Nederland (met aangepaste selectie, zoals met Van Bommel en Boulahrouz) tegen Frankrijk in de Konami Cup kwartfinale. Ik kreeg in de 3de minuut ofzo gelijk een penalty tegen omdat er iemand die ik niet bestuurde een verkeerde sliding maakte en de bal ging op de stip. Henry schoot de penalty in. niet eens 5 min later was het weer een penalty om bijna dezelfde reden, alleen dit keer bestuurde ik wel de speler, maar maakte de speler een sliding tackel terwijl ik gewoon de "gewone" tackle knop indrukte... Ik merkte verder dat de scheits duidelijk voor Frankrijk fluitte, wat normaal gesproken een gele kaart is werd slechts een vrije trap aan mij gegeven... Ik kwam desondanks strek terug met de scheits tegen mij en bij rust was het 2-2. De eerste was een kopbal vanuit een corner en de tweede was een intikker voor doel. In de tweede helft speelde ik nog beter en had ik veel kansen, maar kreeg de bal er niet in. Ook Frankrijk had kansen, maar de laatste grote kans was voor mij. Na mooi combinatiespel in kwam de bal bij Kuijt en met een "geplaatst" schot (met R2/RT dus) schoof hij de bal 3 meter van het doel 1 meter naast...
Dat werd verlengen. Frankrijk maakte eerst de 3-2 doordat Ribery de bal uit het niets kiezelhard in de korte hoek schoot. Bij mij ook wat geluk door een van richting veranderd schot was het 3-3. Het werd 4-3 voor Frankrijk door een doelpunt die ik vergeten ben. En in de laatste minuten maakte ik uit een vrije trap met Van der Vaart de 4-4. maken ze nog in de laatste seconden met een voorzet vanaf de flank en een kopbal uit een redelijk moeilijke hoek de 5-4.
Ten eerste waren de penalty's echt ongelukkig. Was de scheidsrechter vervelend partijdig. Werd er elke keer door Frankrijk gescoord bij een gelijk stand terwijl ik betere ploeg was, zeker als je de scheidsrechter meeneemt. En noem ik 5 doelpunten in de verlengen wel erg veel.

Zo is dat er weer uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 15-12-2008 14:55 ]