Mooie goal,Coeluh schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:31:
Lekkere goal gemaakt in ML:
http://www.youtube.com/watch?v=bfDVcXh6iU0
zo'1 heb ik nog niet gelaaid @ PES2009, 1x in buitenspel positie alleen
En dit is zeker irritant, PES 2009 Stupid AI results in weird Actions

Hoe heet dat nummer trouwens in dat filmpje?
'k heb ook een filmpje gemaakt van een paar goals uit BAL
http://nl.youtube.com/watch?v=lcP8iqZqdVs&fmt=18
Eindelijk ook mn eerste hattrick gelaait, (zie einde van filmpje)
3é goal was wel een gelukje, maar hij moest er gewoon in
[ Voor 11% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 29-11-2008 06:22 ]
De Classic Teams of Classic spelers? de Classic Teams staan apart onderaan onder "Other Teams". De classic spelers staan bij Edit => Player => Edit player => Other Players of Edit => Teams => Register Player => "bij een team waar plaats is op "+ Add" selecteren => Other Players.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:19:
Ik heb de classic spelers vrij kunnen maken, maar waar kan ik ze terug vinden?
Verwijderd
Ik ga direct kijken, bedankt voor je hulp!Regeneration schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:29:
[...]
De Classic Teams of Classic spelers? de Classic Teams staan apart onderaan onder "Other Teams". De classic spelers staan bij Edit => Player => Edit player => Other Players of Edit => Teams => Register Player => "bij een team waar plaats is op "+ Add" selecteren => Other Players.
Als ik bij system settings --> Download kijk, is het daar helemaal leeg, hij zegt dat ik alle downloads al heb. Ook via het dashboard van de xbox zelf lukt het niet, als ik naar de lijst met game addons ga en PES 2009 wil selecteren, ontbreekt PES gewoon in de lijst met games bij de "P"
Ik mis dus alle transfers nu, weet iemand wat ik in godsnaam verkeerd doe?
Dat pingelen is saai man, heen en weer heen en weer heen en weer. Liedje is:NoLiMiTSoLDieR schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 06:17:
[...]
Mooie goal,
En dit is zeker irritant, PES 2009 Stupid AI results in weird Actions![]()
Shawn Lee's Ping Pong Orchestra vs. Nino Moschella - Kiss the Sky
Om maar een korte naam te verzinnen.
Nog een filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=bfDVcXh6iU0
Verwijderd
Wat heb jij een fokking lelijke pet op, daarnaast ben ik niet echt onder de indruk van je skills, beetje hetzelfde de hele tijdNoLiMiTSoLDieR schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 06:17:
[...]
Mooie goal,
En dit is zeker irritant, PES 2009 Stupid AI results in weird Actions![]()
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde probleem.bear87 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:58:
Ik heb een heel raar probleem; ik kan de update van het spel zelf niet installeren op mijn xbox 360.
Als ik bij system settings --> Download kijk, is het daar helemaal leeg, hij zegt dat ik alle downloads al heb. Ook via het dashboard van de xbox zelf lukt het niet, als ik naar de lijst met game addons ga en PES 2009 wil selecteren, ontbreekt PES gewoon in de lijst met games bij de "P"
Ik mis dus alle transfers nu, weet iemand wat ik in godsnaam verkeerd doe?
Vrienden van mij spelen al jaren pes, en ze hebben mij (eindelijk) besmet. Gisteren naar de winkel gerend, en vandaag even met hun via xbox live een potje doen.. dacht ik...
Zij zijn al in het bezit van de laatste pes update. Toen ik het spel erin ramde en opstartte vertelde pes mij dat hij een update ging downloaden. Ik gewacht, menutjes doorgeklikt en een speler aangemaakt. Dit eenmaal gedaan ging ik mn buddies opzoeken in het network menu. Hier kwam ik erachter dat mijn versie nog steeds 1.00.00, en dus verouderd is.
Hierna ben ik teruggegaan naar alle mogelijke menus:
- in pes "system settings" menu: hier krijg ik de melding Temporarily unavailable, please check back later oid.
- in mijn dashboard is ook geen download te vinden. (ook niet bij mijn games library - pes - download - 'noppes')
Ook bij Manage Account, Download history, is geen pes download te zien, dus ik heb hem blijkbaar niet op mijn xbox staan. Ik heb al met zo'n bimbo van de xbox helpdesk gebeld, uiteraard zonder succes. De helpdesk van konami zelf is in het weekend niet bereikbaar.
Is er gewoon een server van konami uit de lucht?
Is er een manier om games te draaien alsof het de eerste keer is, zodat ik de initial update nog een keer kan proberen? Mijn buddies zien de updates wel staan. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
10 minuten later word ik weer gewisseld en kan ik eruit...mega weird. Ik kan dit zelf niet eens, een wisselspeler weer wisselen volgens mij.
Before me there were many, after me there will be none
Was wel een lucky, geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Hij ging trouwens naast en ik moest zelf pauzeren om er een replay van te kunnen opslaan vandaar
dat de replay niet verder gaat.
Only fools are enslaved by time and space.
Je kan daarna ook gewoon nog een replay opslaan hoor. Is nieuw in PES09. Behalve met freekicks in Training mode, daar niet.LoneRanger schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:21:
Najah, tijd voor een echte omhaal dan maar.![]()
[video]
Hij ging trouwens naast en ik moest zelf pauzeren om er een replay van te kunnen opslaan vandaar
Wel buitenspel jammer genoegLoneRanger schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:21:
Najah, tijd voor een echte omhaal dan maar.![]()
[video]
Maar ziet er goed uit verder!
Hou me op de hoogte aub, zou erg fijn zijn om dit op te lossen!Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:42:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Vrienden van mij spelen al jaren pes, en ze hebben mij (eindelijk) besmet. Gisteren naar de winkel gerend, en vandaag even met hun via xbox live een potje doen.. dacht ik...
Zij zijn al in het bezit van de laatste pes update. Toen ik het spel erin ramde en opstartte vertelde pes mij dat hij een update ging downloaden. Ik gewacht, menutjes doorgeklikt en een speler aangemaakt. Dit eenmaal gedaan ging ik mn buddies opzoeken in het network menu. Hier kwam ik erachter dat mijn versie nog steeds 1.00.00, en dus verouderd is.
- in pes "system settings" menu: hier krijg ik de melding Temporarily unavailable, please check back later oid.
- in mijn dashboard is ook geen download te vinden. (ook niet bij mijn games library - pes - download - 'noppes')
Ook bij Manage Account, Download history, is geen pes download te zien, dus ik heb hem blijkbaar niet op mijn xbox staan. Ik heb al met zo'n bimbo van de xbox helpdesk gebeld, uiteraard zonder succes. De helpdesk van konami zelf is in het weekend niet bereikbaar.
Is er een manier om games te draaien alsof het de eerste keer is, zodat ik de initial update nog een keer kan proberen? Mijn buddies zien de updates wel staan. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Verwijderd
gister opnieuw een BaL game begonnen, nu als spits..
resultaat na 1 seizoen bij nac;
topscorer d1 cup + league
winnaar d1 cup, 2de in league
most valuable player d1 league..
nu in de kwart finale van de euro league, top scoorder
rating is standaard een 8.. wil niet hoger

intresse van 2 clubs.. ado en volendam.. >_<
dus toch maar ff het seizoen bij nac afmaken.. dan verder kijken.. best lachen
Ik heb 2 weken geleden op de PS3 een update geinstalleerd. Maar ik kan me niet herinneren dat hier ook alle nieuwe transfer in zaten..Ik mis dus alle transfers nu, weet iemand wat ik in godsnaam verkeerd doe?
Wie kan dit bevestigen?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
naar mijn weten niet.Dr. Strangelove schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:18:
Is er al een manier om corrupte ML saves te herstellen? Mijn ML save is corrupt geraakt en sindsdien vertik ik het verder te spelen. Brak stuk progsel.
opnieuw beginnen auto save uit zetten en van je save game een back upje maken ?
Contact gehad met Konami, kreeg binnen 5 minuten antwoordVerwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:42:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Nu nog erachter komen hoe je alle bestanden die zo'n game achterlaat op je xbox 360 kan verwijderen. Ik hoop dat dat kan zonder álles te verwijderen, savegames van andere games wil ik niet kwijt..Dear customer,
Thank you very much for contacting the Konami customer support team. Please, uninstall completely both the patch and the game. Also, it isimportant that you manually delete all residue game data and savegame filesfrom your console. At this point, you can repeat the installation process from scratch. Please,don't hesitate to contact us again if this information doesn't solve yourproblem.
Your Konami Support Team
1.5 maand geleden zeiden ze dat over 3 weken een transfer update kwam
het is weer net zo klote als vorig jaar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik begin nu eerst even op de bank, even kijken hoe het gaat spelen. Sowieso verwacht ik dat de teamplay stukken beter zal zijn. Mensen zeggen dat het zo een verschil maakt, alhoewel ik in de wedstrijden al echt dacht van wow, dat gaat lekker.( bij vitesse)
Crossplatform gamen lijkt me trouwens ook vet voor de komende pes. Ik maak vast mn wishlist:
- AI slimmer, beter bewustzijn van spel
- Penalty systeem waarbij je 2x op het juiste moment moet klikken om te schieten, zodat dat ook nog lastig wordt
- Crossplatform online
- Alle licenties
- Faces vanuit community geregeld => Alle faces goed!
Het Fifa penalty systeem zou perfect zijn.Coeluh schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:43:
- Penalty systeem waarbij je 2x op het juiste moment moet klikken om te schieten, zodat dat ook nog lastig wordt
De keeper kan bewegen op de lijn en natuurlijk de mogelijkheid tot een Panenka.
Laatst speelde ik tegen een goede vriend die zelf geen fifa09 heeft en toen ik een penalty kreeg dacht ik hem even te vernederen met een Panenka, laat hij de keeper staan die het balletje gewoon simpel vangt.
Leuk!LoneRanger schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:18:
[...]
Het Fifa penalty systeem zou perfect zijn.
De keeper kan bewegen op de lijn en natuurlijk de mogelijkheid tot een Panenka.![]()
Laatst speelde ik tegen een goede vriend die zelf geen fifa09 heeft en toen ik een penalty kreeg dacht ik hem even te vernederen met een Panenka, laat hij de keeper staan die het balletje gewoon simpel vangt.
Verwijderd
Zoals jullie wel weten moet er heel veel geüpdate worden om PES 2009 wat realistischer te maken.
daarom heb ik een patch samengesteld..
Voor de Nederlanders heb ik een site gemaakt met eenvoudige uitleg zodat installeren heel eenvoudig is
De site: http://www.pes2009.nl.ae/
Dude dat is gewoon Assemble patch!Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:58:
Hallo,
Zoals jullie wel weten moet er heel veel geüpdate worden om PES 2009 wat realistischer te maken.
daarom heb ik een patch samengesteld..
Voor de Nederlanders heb ik een site gemaakt met eenvoudige uitleg zodat installeren heel eenvoudig is
De site: http://www.pes2009.nl.ae/
http://www.pescorner.de/pes2009/news/Assemble_Patch_v6/613/
En ik vind de emblens foeilelijk, bevel embos skills. Ook vind ik NOS scoreboard ontzettend lelijk. Dit is een bijeenraping van shit online. Niet eens de goede shit.
[ Voor 23% gewijzigd door Coeluh op 01-12-2008 23:26 ]
Ik heb net even geteld en het worden toch bijna 70 wedstrijden als we tenmiste alle finales halen.
Competitie: 38
EK kwali: 6
Beker: 7
EuroChamp. kwali: 6
EuroChamp.: 11
Total: 68
Dat is ruim 22 uur officiële speeltijd.
Ik begon dus mijn 2e seizoen bij Vitesse ook zo. De eerste 10 weken sowieso al dubbele wedstrijden per week. Dat ging echt nergens over, nu met FC Barcelona in de tweede hleft van dat seizoen gaat het gelukkig nog door. Ik speel niet al te moeilijk, daarom zat ik ook in de EuroChamps met Vitesse
- Alle kits
- Emblems
- Others B = Bundes liga (compleet met kits, logo's en zover ik weet alle transfers goed)
- Leuke liedjes in menu
- Basic Chantpack
- Geen irritante menu-updates of lelijke scoreboards
Nu nog transfers zien te fixen.
Het commentaar begint nog met dat de scheids iemand is die het spel laat gaan maar na 7 minuten al een rode kaart voor ons en daarna nog 7 keer geel, 5 voor ons en 2 voor Arsenal.
Oja, we zijn Torino tegenwoordig, ik kreeg een aanbod van die club en laat dat nou net de club zijn met wie ik vele uren ML heb gespeeld in Pes2008.
Tegen het wedstrijdbeeld in komen we met 3-0 voor, ik 1 assist.
Daarna was het de ene naar de andere kans voor Arsenal en zelfs hun keeper kwam naar voren bij corners nog voor de 70ste minuut.
Onze keeper had echt alles wat niet op de paal of lat ging, de held.
Wij kregen nog wat counters en ook ik schoot 2 keer op de paal maar wat een heerlijke battle!
De hele 2e helft heb ik gaten lopen dichten en de opbouw lopen verstoren.
Dit soort wedstrijden maakt veel goed wbt de missertjes in het spel.
Sowieso is dit een heel goed seizoen, we krijgen genoeg doelpunten tegen en mijn ploeggenoten scoren 2/3 van de totale produktie.
Wel jammer dat een raiting zo abstract is.
Onze keeper maakte echt 6 wereld safes en toch maar een 6 omdat 2/3 van de schoten niet "on target" waren.
Echt een heerlijke ervaring deze match.
Hoe werkt dat omzetten voor internet precies in het spel?
Verwijderd
alles op 99.. en nog bak je er niks vanCoeluh schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:09:
Ik had even met een tool mijn pes BaL gastje alles to the max gezet. 99 overal. Ik haaleen 8 als rating en scoor 3x in mijn scoutwedstrijd. Beste club: Real Betis. Kom op zeg, wat is dit voor neppe boel. Begin ik daarna ook nog eens bij de reserve ploeg. Met mentaliteit op 101
Ik kom heel laat in de wedstrijd op een 3-2 voorsprong. In blessuretijd heeft Manchester een inworp diep op mijn helft. De bal gaat naar een dichtbij staande speler waar ik niet bij kan wegens de eerder genoemde onzichtbare muur. Speler neemt de inworp aan en geeft direct een voorzet en bam doelpunt.
Kom op Konami ik weet dat een tegenstander 2 meter afstand moet houden van degene die inwerpt maar zoals het hier geprogrammeerd is is frustrerend. Ik ben zelf voorstander van totale vrijheid in het spel. Het is tenslotte mijn verantwoordelijkheid als ik regels overtreed en daar kan de scheids dan voor fluiten. Maakt het spel ook realistischer als spelers regelmatig worden teruggefloten voor te weinig afstand houden en dergelijke.
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 12:47 ]
Bij een vrijetrap van de tegenstander kan ik me er nog iets bij voorstellen maar bij inworpen is kolder want volgens mij geldt daar helemaal geen afstand regel.
Het is zelfs een tijdje "in" geweest om vlak voor de ingooier te gaan springen.
Maar het allerergste is nog wel dat die onzichtbare muur er nu ook is bij een eigen vrijetrap.
Tenminste, in BaL heb ik regelmatig ervaren dat ik niet dichterbij kon komen om mezelf aan te bieden.
In de ML of wanneer je je hele ploeg controleert zul je er weinig last van hebben omdat je altijd zelf de vrijetrap neemt maar in BaL is het storend.
Hoewel ik er wel voor te porren ben wbt totale vrijheid en eigen risico denk ik toch dat het wat ingewikkeld programmeren is.
1 cm te dichtbij en je hebt een kaart te pakken?
Lijkt me opzich wel grappig dat de vrijetrap nemer [AI] naar jou wijst en dat je dan 5 seconden hebt om buiten de cirkel te komen om een kaart te ontlopen.
Het is maar iets kleins maar voegt wel veel toe aan het realisme en dus spel plezier.
Bij mij zit Biseswar er wel in hoor na de update!! Mis nog wel wat jeugdspelers zoals Pedro en Janota (die toch al even meedoen), maar deze vallen ook weer niet onder de officiële selectie. Verder klopt De Cler idd niet.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:42:
Biseswar is helemaal niet beschikbaar in het spel...Jammer. Ook jammer dat de spelers niet allemaal op grafisch gebied zijn aangepast. De Cler heeft bijvoorbeeld nog haar...

Wel goed getimed want het was de voorlaatste wedstrijd voor de winterstop.
Ik had verwacht dat het makkelijker zou zijn om WK's en EK's te winnen met Duitsland dan met Nederland toen ik het spel begon.
Ach en Nederland was te voor de hand liggend.
Overigens is het wel erg sfeervol om met Duitsland thuis te spelen dankzij dat chantpack.
[ Voor 96% gewijzigd door Coeluh op 03-12-2008 16:49 ]
Zelfs in PES heb ik nog nooit iemand zo slecht zien timen. LOL
[ Voor 7% gewijzigd door Dracul op 03-12-2008 16:51 ]
Whaaa ROFLDracul schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:49:
Iemand deze schwalbe al gezien op vi.nl: http://www.vi.nl/web/show...angid=43/contentid=143195
Zelfs in PES heb ik nog nooit iemand zo slecht zien timen. LOL
(eigenlijk te triest, zo'n scheids heeft toch een blindegeleidehond nodig...)
Is toch triesT?Mars18 schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:17:
Leuk spel hoor, maar speel hem erg weinig
1.5 maand geleden zeiden ze dat over 3 weken een transfer update kwam
het is weer net zo klote als vorig jaar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
In-game settings? moet ik dat kunnen vinden wanneer ik mij MasterLeague heb geladen, begrijp het niet helemaal?gelukkie schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:33:
Er is gewoon een transfer update hoor.. Gewoon de game updaten naar 1.2, en vervolgens staat er bij de in-game settings een optie download. Klik hierop en je kan de laatste update downloaden voor oa. transfers...
Het gaat toch over PES op de PS3?
Verwijderd
Blijkbaar heb ik de 1.2 update nog niet binnen, wel vreemd want ik dacht dat ik deze al geinstalleerd had.
Kan ik ergens nagaan of ik misschien de 1.2 al heb?
Waar haal ik die 1.2 update eigenlijk precies vandaan?
Bedankt voor je hulp!
*zal ondertussen nog es goed kijken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 20:02 ]
Verwijderd
Dit doet de PS3 normaal gesproken ook.gelukkie schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:09:
Ik dacht dat de PS3 die vanzelf aangaf, maar ik heb geen PS3..voor de pc kun je hem downloaden op site die in de start-post is aangeven (waar ook de 1.1 stond, de 2.2 staat in de banner rechts).
Wat er bij mij niet lukt is me een raadsel.
Nogmaals bedankt voor je hulp!
Ditmaal was Atletico Madrid de tegenstander.
De eerste helft gewoon keurig op 2-0 achterstand gezet omdat zij gewoon beter waren.
Dan komen we terug en zelfs voor op 2-3 en ik denk nog: "die is binnen" met nog 10 minuten te gaan.
Maar dan wordt het alsnog 3-3, geen probleem want dan zijn we alsnog door.
Uiteindelijk wederom een messcherpe counter en 3-4 van mijn voet.
De wedstrijd voorafgaande aan deze was ook al een doelpunten festijn met de 2-5 winst uit bij Catania.
En dan te denken dat ik in de winterstop bijna naar Inter was gegaan.
Ondanks al die schoonheidsfoutjes in PES vermaak ik me echt prima met BaL, de investering meer dan waard wat mij betreft.
bij niet?Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:31:
Ik ben ook echt blij met PES2009, dat te bedenken dat ik em bij niet had aangeschaft.
Verwijderd
Gast hoe kom jij zo goed op deze leeftijd? Hoe heb jij je strenghten ingevuld?LoneRanger schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:00:
Ai, blessure opgelopen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel goed getimed want het was de voorlaatste wedstrijd voor de winterstop.
Of heb je je sterke punten na de scoutingwedstrijd alleen getraind?
In het begin strengthen wat verdeeld over alle groepen maar na 3 seizoenen wat gerichter met 2 groepen op 6 blokjes.
Stamina was al 82 toen ik begon en die heb ik nu op 85 zonder er echt op getraind te hebben.
Vergeet niet dat dit inmiddels mijn 7e seizoen is en overall ben ik nog steeds pas 82.
De laatste 2 seizoenen gaat het niet echt hard meer maar volgens mij krijg je wel een bonus tussen de seizoenen.
Ability's: 1-on-1, scoring en shoots from distance.
Ik zal vanmiddag wel even het groei-grafiekje posten.
Verwijderd
Ik kom namelijk nooit met het lijntje bij het bolletje ik zit altijd met het lijntje eronder.
Waar heb je het spel gehaald? De mijne is een US-versie. Konami heeft daar nog geen patch voor uitgebracht.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:54:
[...]
Helaas niet, maar ik download wel een option-file, dan omzeil ik het probleem.
Geen idee wat het bolletje precies inhoud, boeit me verder ook niet echt.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:00:
Bij die grafiek bij BAL (player development), ben je dan het bolletje of het lijntje?
Ik kom namelijk nooit met het lijntje bij het bolletje ik zit altijd met het lijntje eronder.

Verwijderd
Gadverdamme Robert, vieze vent. Die vlag op de achtergrondLoneRanger schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:51:
[...]
Geen idee wat het bolletje precies inhoud, boeit me verder ook niet echt.![]()
[afbeelding]

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:00:
Bij die grafiek bij BAL (player development), ben je dan het bolletje of het lijntje?
Misschien is het bolletje juist wat je nu bent en de lijn wat de verwachte groei? Dus je groeit meer dan de verwachting is.LoneRanger schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:51:
[...]
Geen idee wat het bolletje precies inhoud, boeit me verder ook niet echt.![]()
[afbeelding]
Als ik namelijk de stats van LoneRanger erbij pak en de bijbehorende grafiek en de 10 beste stats (daar wordt je grafiek volgens mij op gebaseerd, exc vastaande stats als agility, enige stat die ik hier mis is teamwork): 87, 87, 86, 85, 85, 84, 83, 83, 82, 81 = gemiddeld 84,3. Deze waarde is eerder het bolletje dan de lijn (en als teamwork hoger is dan 81 wordt het gemiddeld nog (iets) hoger). Dus ik vermoed dat het bolletje je huidige niveau is en niet de lijn.
Teamwork is 67 trouwens dus die telt alvast niet mee.
In dat geval klopt het dus helemaal wbt de positie van het bolletje met jouw berekening.
De lijn loop iid ook niet parallel met het seizoen zie ik net.
@postbank: Op die foto zie je [helaas] mijn foute roodbruine bakkebaarden niet.
[ Voor 14% gewijzigd door LoneRanger op 04-12-2008 20:16 ]
Aan het eind van het 1e seizoen heb ik Huntelaar verkocht, hij kan niet meer groeien..
Ik heb hiervoor een jonkie terug gehaald met een mooie groei curve-> Dembele.
Weten jullie speler met een mooie groei curve? Maakt niet uit welke positie..
Ik heb bij system setting > download gekeken... maar die is leeg.. dus ik neem aan dat ik de laatste update heb
Serve The Humanity , Be Server
Ja, maar alleen aan het einde van het seizoen.Neoz schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:58:
Is het mogelijk om de settings van het spel in BaL mode aan te passen, vooral het niveau, vind het nu toch echt te makkelijk worden.....
Verwijderd
Wanneer kan dat ingesteld worden? Transferperiode?Regeneration schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:00:
[...]
Ja, maar alleen aan het einde van het seizoen.
Birsa, is volgens mij een Hongaar Sloveen en die kan je op heel verschillende posities opstellen:HenkDeBatser schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:11:
ik speel master league met Ajax en ik ben op zoek naar jonge speler die een mooie stijgende lijn hebben als groei curve..
Aan het eind van het 1e seizoen heb ik Huntelaar verkocht, hij kan niet meer groeien..
Ik heb hiervoor een jonkie terug gehaald met een mooie groei curve-> Dembele.
- CMF
- AMF
- WF
- SS
- CF
Wordt na verloop van tijd retesnel en heeft ook aardig wat dribble skills.
-Kampioen
-Euro Championship
-Topscorer [league]
-MVP zowel team als speler.
-Euro Team selectie
-World Team selectie
-Torino van 33 naar 12 op de Total Ranking.
De enige topclub die me wel wilde was Milan [9].
Ik heb daar een wedstrijdje of 5 meegedraaid maar heb het idee dat Torino kwalitatief beter is ondanks de aanwezigheid van grootheden als Kakká, Pirlo, Ronaldinho en Seedorf.
Ik ga terug naar m'n vorige save om een nieuw contract bij Torino te tekenen.
Daar had ik inmiddels de eer om penalties te nemen en als ik groen of hoger was [vorm] ook nog eens de free-kicks short bij afwezigheid vaak van de nummer 1.
Het is echt zo dat het team pratisch onverslaanbaar is als jij een beetje presteerd.
Da's best jammer want zo merk je nauwlijks meer verschil tussen Nec of Barcelona.
Mss ligt dat ook wel aan het niveau [regular] waar ik op speel
D'r zitten ook echt wedstrijden tussen die je niet kunt winnen, dan zit de AI er gewoon bovenop wbt timing, lijk je nog stroperiger te reageren.
Scoor je dan alsnog dan heb je er binnen een paar minuten weer een tegen.
Ik heb echt meegemaakt dat mijn verdedigers tijdens een corner ergens 10 meter van de goal gaan staan en 2 tegenstanders compleet vrij voor het doel laten staan op 5 meter.
Dan weet je op voorhand dat je een goal tegen krijgt.
"Cheatende" AI vind ik niet zo erg want het gebeurd wel vaker dat een ploeg overwicht heeft, de bal er niet in krijgt en de tegenstander 1 keer scherp countert of een lucky de kruising in schiet.
Dat van die corner is te opzichtig
Konami beloofde trouwens dat je keuzes kon maken zoals een degradatie club kiezen waar je veel speeltijd zou krijgen of een club die bovenin meedraait waar je plekje moest verdienen.
Elke keer als je naar een andere club gaat begin je weer op de bank, maakt niet uit of het een klein clubje is of een topclub.
Verder mis een populariteit of bekendheid raiting zoals je die zeg maar hebt in de ML.
Die raiting stijgt naar gelang je prijzen pakt en hoe hoger de raiting de groter de Clubs die interesse in je hebben.
Ook zou het erg leuk zijn als de AI trainer/coach je spaart omdat er diezelfde week ook nog een EC wedstrijd is of wanneer je vorm blauw of paars is een andere spits of middenvelder een kans geeft.
Dat zou het allemaal een stuk realistischer maken.
Nog even muggenziften, als ik in een aanbieding kan kiezen voor een rugnummer, het contract geaccepteerd wordt, dan verwacht ik ook dat ik dat nummer krijg.
Gooi die optie er dan niet in of laat mij dan kiezen uit nummers die wel beschikbaar zijn.
Ik hoop dat Konami flink gaat sleutelen want dat BaL heeft imo veel potentie mits beter uitgevoerd.
Het is best verslavend maar als ze het iets beter uitwerken is het echt een toppertje.
Dankje voor de moeite van het lezen.
Inmiddels eindelijk de Champions League gewonnen op Top Player! Paar keer eerder al geprobeerd maar toen helaas na de 1e ronde vaak gestrand. Dit keer met Man U gewonnen en als je een Ronaldo / Tevez / Rooney en Berbatov voorin de spits hebt rennen dan is het toch heel wat makkelijker. Enige ploegen die het me een beetje moeilijk konden maken waren AS Roma en Inter ( Italianen he ). De rest was prima te doen.
Nu maar eens kijken of ik de overige cups ( Copa America , EK , WK etc... ) ook kan clearen op Top Player.
Als dat me gelukt is ga ik het maar weer eens wagen om met Master League te beginnen. Dat was een partij frustratie als je met die standaard baggeraars begint op Top Player zeg... Na 2 seizoenen failliet gegaan omdat ik te fanatiek was met aankopen van spelers zodat ik het salaris daarna niet meer kon betalen
Bij mij doet Park Chu-Young (CF) het erg goed!! Beerens op de flanken is ook erg, goede voorzetten geeft ie.HenkDeBatser schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:11:
Kijk...de namen beginnen te komen...Freshnezz schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:26:
[...]
Bij mij doet Park Chu-Young (CF) het erg goed!! Beerens op de flanken is ook erg, goede voorzetten geeft ie.
Nog suggesties voor een talentvolle SB op rechts? Of een DMF?
Als SB vond ik Mathieu altijd wel een goeie, ontwikkelde zich heel goed! Weet niet of dat in deze versie ook nog zo is.HenkDeBatser schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:36:
[...]
Kijk...de namen beginnen te komen...
Nog suggesties voor een talentvolle SB op rechts? Of een DMF?
Edit: Die is voor op links, ik moet beter lezen sorry

[ Voor 8% gewijzigd door Vlassie1980 op 10-12-2008 13:20 ]
Ik zoek zoveel mogelijk spelers die in potentie uit kunnen groeien tot 90 of meer.
Dat deze spelers nu nog niet heel goed zijn, is alleen maar beter. Dan zijn de spelers tenminste haalbaar voor een transfer.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Coeluh op 10-12-2008 19:44 ]
Ondanks een groen icoontje, en een goed geteste verbinding op de konamisite vind ik de networkservice heel slecht.
Ik heb het spel nu 3 dagen en veel spijt, 10 wedstrijden gespeeld waarvan er geen een zonder lag.
Mss wat vroeg oordelen na 3 dagen... kan ook net pech hebben dat ze momenteel problemen hebben. Daar moet je ze toch iets meer tijd gunnen, voor je een oordeel velt...Erpeet schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:50:
Ik kom wel online maar het is gewoon onspeelbaar ten gevolge van de lag.
Ondanks een groen icoontje, en een goed geteste verbinding op de konamisite vind ik de networkservice heel slecht.
Ik heb het spel nu 3 dagen en veel spijt, 10 wedstrijden gespeeld waarvan er geen een zonder lag.
Heb de laatste tijd niet online gespeeld, maar ging toen ik de game in het begin had in ieder geval zeer prima en zonder of met weinig lag.
PC? Wie speelt er op de PC? Of ben ik de enige?Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:22:
[...]
Mss wat vroeg oordelen na 3 dagen... kan ook net pech hebben dat ze momenteel problemen hebben. Daar moet je ze toch iets meer tijd gunnen, voor je een oordeel velt...
Heb de laatste tijd niet online gespeeld, maar ging toen ik de game in het begin had in ieder geval zeer prima en zonder of met weinig lag.
Verwijderd
Jup, op de PC...Coeluh schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:44:
[...]
PC? Wie speelt er op de PC? Of ben ik de enige?
Verwijderd
@ luuk wij zouden nog een x online matchen.
Ik heb btw een zelfgemaakt team in master league. Maar die kits die je zelf maakt zijn niet echt mooi. Is het mogelijk om een een file zoals bij pes2008blog voor mijn team kit te gebruiken? Dan kan ik hem zelf nog een beetje fatsoenlijk maken in photoshop.
Kitserver.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:18:
Jup ook pc
@ luuk wij zouden nog een x online matchen.
Ik heb btw een zelfgemaakt team in master league. Maar die kits die je zelf maakt zijn niet echt mooi. Is het mogelijk om een een file zoals bij pes2008blog voor mijn team kit te gebruiken? Dan kan ik hem zelf nog een beetje fatsoenlijk maken in photoshop.
Wie wil er nu tegen mij online?

Verwijderd
Wat trouwens wel jammer is: computer kijkt alleen maar naar huidige wedstrijd, vorige wedstrijd tegen Arsenal had ik de eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen. Tweede wedstrijd komen hun met 1-0 voor en drukken dan niet door en gaan ze zelfs op het eind tijdrekken. En ook nog juichen dat ze gewonnen hebben, maar eigenlijk hebben ze verloren, want ze liggen eruit.
edit:
Grrr.... Kl*te Italianen... Hele wedstrijd beter... Heel veel kansen, op paal, lat... En in blessuretijd maken ze er 1 vanuit een corner..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 00:15 ]
Met Manchester United is het niet al te moeilijk op Top Player, komt omdat je ook aardig wat topspitsen voorin hebt rondlopen. Daarnaast heb je met Ferdinand en Vidic ook een goed defensief blok staan. Binnenkort ga ik het met een middelmaat ploeg proberen, is toch wel heel wat lastigerVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 00:00:
Ben nu bezig met Champions League op Top Player, had alleen nog maar BaL op Regular gespeeld. Het valt reuze mee dat top player, ben nu bij de finale.. Tegen Inter, ben zelf ManUtd.Ook hier alleen maar moeite met AS Roma tot nu toe.
Wat trouwens wel jammer is: computer kijkt alleen maar naar huidige wedstrijd, vorige wedstrijd tegen Arsenal had ik de eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen. Tweede wedstrijd komen hun met 1-0 voor en drukken dan niet door en gaan ze zelfs op het eind tijdrekken. En ook nog juichen dat ze gewonnen hebben, maar eigenlijk hebben ze verloren, want ze liggen eruit.
edit:
Grrr.... Kl*te Italianen... Hele wedstrijd beter... Heel veel kansen, op paal, lat... En in blessuretijd maken ze er 1 vanuit een corner..
Before me there were many, after me there will be none

Wolf, een jonge keeper die volgens de groeistatistiek supersnel groeit naar 95 en die handhaaft tot zijn pensioen, is ook al een keeper die je meteen kunt gebruiken.
Heb alleen moeite om goede verdedigers te kopen, zit nu in 2de seizoen ML en was net niet gepromoveerd. Had 6000 points geboden voor een goede jonge verdediger, komt Feyenoord met 3000 punten en dan wordt mijn bod geweigerd! Zelfs met oliesjeiks kun je niet alles kopen
Heb in de beker de eerste thuiswedstrijd met 0-2 verloren, moet nu bij Marseille goed presteren om door te gaan.
Na het eerste seizoen ben ik gepromoveerd. in de zomerstop heb ik wel 10x op kompany geboden tot 3x zijn vraagprijs. Hij kwam maar niet. Misschien lukt het de komende winsterstop. Heb nu popularity B. Dat zal wel moeten schelen.