Earry schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:06:
Ik ben momenteel ook op zoek naar een aio maar dan het liefst met een ATI gfx kaart erin en een core i5 of i7 (Sandy Bridge). Touchscreen hoeft niet voor mij.. De ideacentres van lenovo zien er interessant uit maar worden die hier verkocht?
Ik denk dat deze reactie aan de late kant is maar ik heb zojuist pak 'm beet max 10 minuten gezocht maar kon geen Ideacentre All in one pc voor je vinden die verkrijgbaar is in Nederland.
Soms wil kijken naar een Belgische website ook wonderen doen.
Momenteel is er een mooie Sony All in one uit en deze is (nog) niet in de Nederlandse winkel of website te vinden maar wel in België. Het enige verschil is dat je in Belgié te maken heb met een Azerty toetsenbord indeling. Verenigd Koninkrijk en Duitsland hebben ook weer een afwijkende toetsenbord instelling i.v.m. de US(Internationiaal). (Indien je mocht besluiten het product daar aan te schaffen.)
Naar eigen gelang voeg je dan je eigen toetsenbord toe aan de pc en klaar ben je.. Softwarematig valt de toetsenbordindeleing natuurlijk wel aan te pakken in Windows.
De taal van je besturings systeem kan je op de volgende 2 manieren veranderen:
1* Je bent in bezit van Windows 7 Ultimate.
2* Ga naar
http://www.froggie.sk/ en lees de instructies goed.
De taal van mijn toen net geleverde All in 1 pc was alleen in het Engels te verkrijgen bij Sony Nederland.
Tja na veel puzzelen en zoeken kwam ik bij optie
nr2 uit. Het werkt perfect.
(Ik hoop dat het legitiem is methode
2, maar persoonlijk vind ik wel dat het moet kunnen in de zojuist genoemde omstandigheden)
Houdt wel rekening mee als je besluit om een All in 1 pc te importeren naar Nederland toe, dat je nog te maken kan krijgen met bepaalde import/invoer rechten, dus weet waar je aan begint.
Voor mij is Belgie niet ver dus is het wel het overwegen waard.
Als je benieuwd ben om welke nieuwe pc het gaat :
klikker de klik
Sony pc's staan bekend om hun goede beeldkwaliteit en ook goede hardwarekwaliteiten. Het is een duurder apparaat in vergelijking met de concurrenten maar je krijgt er zeker wat voor terug.
1 Nadeel die ik zelf met mijn All in 1 en laptop van Sony heb ondervonden is dat de meegeleverde Windows versie vol wordt geïnstalleerd met voor ons ongewenste software (bloatware) . Deze software zou het voor ons makkelijker moeten maken maar vaak vertraagt dit je pc alleen maar.
Gelukkig kan je dit in configuratiescherm heel makkelijk verwijderen.
[
Voor 71% gewijzigd door
aliberto op 02-07-2011 12:15
]
Kennis begint met informatie vergaren.