Tja SRS is bedoeld om je audio te verbeteren, misschien dat het iets te ver gaat. De Units die ik hier tegenkom klinken in ieder geval wel een stuk beter met SRS aan.. Anders eens spelen met die settings?Anoniem: 324808 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:25:
SRS sound uit is inderdaad de oplossing! Dank je Moneta! Vraag me alleen af waarom het erop zit als het het geluid alleen maar om zeep helpt...
Ondertussen ben ik heel tevreden, het TV kijken gaat heel goed met deze PC, geen verschil met mijn oude TV in ieder geval en wat echt super is, is dat ik mijn anologe kabel uitzending gewoon kan pauzeren als ik even naar de WC moet o.i.d. Bij terugkomst weer op play drukken en de uitzending gaat weer verder, super!
Wat ook handig is, is de online TV-gids waar alle programma's met details in staan en als ik een DVD kijk, verschijnt in het informatie menu allerlei details over de film en zelfs een recensie...
Het enige wat ik nog niet aan de praat heb weten te krijgen is de Toslink (optisch digitale) verbinding met mijn versterker, op één of andere manier krijg ik geen signaal, terwijl ik wel rood licht zie. Heeft iemand daar nog een idee voor?
Overigens wel een leuke site: http://www.srslabs.com
Met betrekking tot Toslink;
Rechtsklik op Realtek icoontje bij je klok, Apparaatbeheer en dan Realtek Digital Output als standaard instellen.
That's the way the cookie crumbles.