Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:21
Van de frontpage:

Lenovo kondigt laptopduo en all-in-one aan

Als laatste kondigde Lenovo de C300-all-in-one-pc aan. Deze is voorzien van een Atom 230-processor en heeft een 20"-scherm met een nog onbekende resolutie. Wel heeft Lenovo bekendgemaakt dat de aspectratio van het scherm 16:9 bedraagt. De standaard achter het scherm is verstelbaar in twee standen. De C300 is voorzien van een ethernetaansluiting en wifi, heeft zes usb 2.0-poorten, een firewire-aansluiting en een 6-in-1-kaartlezer. Het scherm is niet aanraakgevoelig. De C300 is vanaf juli leverbaar voor een prijs van 449 dollar. Het is nog onbekend of de twee IdeaPads en de IdeaCentre ook in Europa worden uitgebracht.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1243262132.jpeg

Zeer mooi ding als je het mij vraagt, met een zeer mooi prijsje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tonkey op 25-05-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VogonogoV
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-04 11:52
Handig zo'n topic met all-in-one pc's bij elkaar! Misschien is het een idee om bij de pricewatch onder de categorie systemen een eigen kopje te maken voor All-in-one pc's? Of bestaat er al een ergens een categorie? Ik heb hem in ieder geval niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
VogonogoV schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:14:
Handig zo'n topic met all-in-one pc's bij elkaar! Misschien is het een idee om bij de pricewatch onder de categorie systemen een eigen kopje te maken voor All-in-one pc's? Of bestaat er al een ergens een categorie? Ik heb hem in ieder geval niet kunnen vinden.
Die bestaat geloof ik (nog) niet nee...

Verder is er nog wel goed nieuws, er komt ook nieuwe topic start aan (door aliberto) waardoor alles al duidelijker zal worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 13:16
We moeten (dan) ook even op een rijtje zetten welke daadwerkelijk hier bestelbaar zijn in NL. Eventueel ook een lijst welke internationaal te bestellen zijn (uit bijv. Duitsland of VS)

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 01:41
!null schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:51:
We moeten (dan) ook even op een rijtje zetten welke daadwerkelijk hier bestelbaar zijn in NL. Eventueel ook een lijst welke internationaal te bestellen zijn (uit bijv. Duitsland of VS)
Ik hou het simpel bij all in ones die in Nederland verkrijgbaar zijn verder ken ik nog een website die alle all in one pc's bij houdt, echter is dit meer voor de buitenlandse markt, lijkt me verstandig bij interesse deze eens in de zoveel tijd te bekijken.

Je kan namelijk wel apegapen naar mooie All in One Pc's maar als ze niet uitkomen in Nederland heb je er niets aan.

Import levert ook de nodige problemen op, zie mijn pc, was bestempeld voor Engelse markt.
Kreeg verkeerde stekkers geleverd van Sony, geen NL vista en paar andere problemen.
Wil je import zal je toch naar een Ebay moeten gaan.

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Topicstart is flink aangepast.
Zitten nog wat fouten in de afbeeldingen maar dat snap ik nog niet helemaal (bij sommige afbeeldingen werkt [img=200] wel, bij andere krijg ik de fout met tumbnails... geen idee waarom dit selectief is (of er zit iets anders fout))

Verder zijn er geloof ik de meeste fouten wel uit, opmerkingen, graag!

Met dank aan aliberto

[ Voor 4% gewijzigd door Tonkey op 03-06-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
vandevorst schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:10:
Topicstart is flink aangepast.
Zitten nog wat fouten in de afbeeldingen maar dat snap ik nog niet helemaal (bij sommige afbeeldingen werkt [img=200] wel, bij andere krijg ik de fout met tumbnails... geen idee waarom dit selectief is (of er zit iets anders fout))

Verder zijn er geloof ik de meeste fouten wel uit, opmerkingen, graag!

Met dank aan aliberto
@ vandeVorst

Allereerst graag gedaan,

Ik betrap mezelf op nog een paar kleine schoonheidsfoutjes, hartstikke bedankt alvast voor de moeite.

@ iedereen
Mocht je ervaringen hebben met all in one pc's laat dit gerust weten of mocht je vragen hebben stel deze gerust, proberen hier wel een discussie aan te gaan of antwoorden op je vragen te hebben

[ Voor 150% gewijzigd door aliberto op 05-06-2009 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Topicstart weer aangepast. Ditmaal met mooie tabellen etc..
Met dank aan aliberto! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ziet er goed uit. Jammer dat de keuze toch beperkt blijft. Je hebt Atom gebakjes onderin qua budget, en weer hele dure apparaten van HP. Zit niet zoveel tussen. (ik wil nog steeds die van Lenovo :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
!null schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:07:
Ziet er goed uit. Jammer dat de keuze toch beperkt blijft. Je hebt Atom gebakjes onderin qua budget, en weer hele dure apparaten van HP. Zit niet zoveel tussen. (ik wil nog steeds die van Lenovo :( )
Klopt ja, maar we kunnen er niet meer van maken dan het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb gisteren even in de mediamarkt op de EEE TOP kunnen tekenen ( ik is kunstenaar van beroep )
En dat ging wonderwel heel goed. Dus als je je zelf geen wacom tablet kunt veroorloven dan kan je op een TOP al redelijk uit de voeten.

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197613

!null schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:07:
De HP TouchSmart IQ520 is nu onder de 1000 euro in de pricewatch, dat valt wel mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Anoniem: 197613 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:27:
[...]

De HP TouchSmart IQ520 is nu onder de 1000 euro in de pricewatch, dat valt wel mee toch?
ik heb momenteel de touchsmart iq 820 van hp en moet zeggen een lekker stil ding ter vergelijking met de sony vgc lv 1s die ik ook bezit. Dit komt mede doordat de hp een externe voeding heeft en de sony een interne. Al met al vind ik de hp geen slechte pc. review houden jullie nog tegoed van me.

Om wel eerlijk te zijn ik gebruik het touchscreen gedeelte niet.
Voor mij dit wil niet altijd goed werken zoals vele producten die ik heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252275

Ik zag dat je momenteel zowel de HP IQ520 touchsmart als de HP IQ515 touchsmart kan kopen onder de 1000 euro.
De laatste is een ouder model, deze heeft echter wel weer een blueray speler en een grotere harde schijf ( 500 ipv 320gb) ook de processor is iets anders.
Wat is nu de beste koop, het oude of het nieuwe model?
Qua specs lijkt mij het oude model, maar er is niet voor niets een ander model uitgebracht.
Weer iemand er iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 14:58
Hmm.. Volgens mij had Compaq eind jaren 90 met een P1 ook een all in one desktop.

Vraag me af wanneer de prijzen zo zijn dat bedrijven deze machine's gaan kopen.
Zijn energie zuiniger. hebben maar 2 kabeltjes nodig Power en Ethernet daarnaast muis en toetsenbord.

Voor normale kantoor bezigheden heb je geen supper video kaart nodig. Nadeel 1 onderdeel kapot hele machine kapot. kan haast niets vervangen!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
To_Tall schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:26:
Hmm.. Volgens mij had Compaq eind jaren 90 met een P1 ook een all in one desktop.

Vraag me af wanneer de prijzen zo zijn dat bedrijven deze machine's gaan kopen.
Zijn energie zuiniger. hebben maar 2 kabeltjes nodig Power en Ethernet daarnaast muis en toetsenbord.

Voor normale kantoor bezigheden heb je geen supper video kaart nodig. Nadeel 1 onderdeel kapot hele machine kapot. kan haast niets vervangen!!
Daar heb ik ook al aan ziten denken.
Bij ons op het kantoor hebben ze nog van die kasten, met nogal veel kabels. Eigenlijk geen gezicht. En ze werken nog met oude pc's waar nog windows 2000 op staat. Tja, bedrijven hebben vaak niet zo gek veel nodig.

Zo'n pc is mooier + zuiniger. Maar tja.. toch een investering, een 400-500 euro per persoon... (als je een eee top ofzo pakt.., al is die niet zo heel zakelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Anoniem: 252275 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:20:
Ik zag dat je momenteel zowel de HP IQ520 touchsmart als de HP IQ515 touchsmart kan kopen onder de 1000 euro.
De laatste is een ouder model, deze heeft echter wel weer een blueray speler en een grotere harde schijf ( 500 ipv 320gb) ook de processor is iets anders.
Wat is nu de beste koop, het oude of het nieuwe model?
Qua specs lijkt mij het oude model, maar er is niet voor niets een ander model uitgebracht.
Weer iemand er iets meer van?
Als ik de IQ515 vergelijk met de 520 zou ik zelfs beweren qua specificaties dat de 515 zelfs beter is.
grafische kaart :
515: GeForce 9600M GS HD 512 MB
520: GeForce 9300M GS HD 256 MB

Processor:
515: Intel T8100 2100MHz
520: Intel T6400 2000MHz

Wat al eerder werd opgemerkt

Harde schijf:
515: 500 GB
520: 320 GB

Na beetje onderzoek ben ik op uitgekomen dat de dvd speler gelijk is, bron
515: Blu-ray speler en SuperMulti dvd-brander
520: idem

Geheugen
Echter is het geheugen weer qua uitbreiding in het voordeel van de 520 deze is namelijk uit te breiden tot maximaal 8GB, bij de 515 is dit maximaal 4GB

Doe er je voordeel mee.

[ Voor 73% gewijzigd door aliberto op 25-07-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
Inmiddels werk ik een tijdje met 2 all in one pc's en moet zeggen dat ik steeds vaker naar de HP IQ820 neig dan naar de Sony VGC-LV1S. Reden is: De HP is VEEL stiller en heeft nog eens groter beeld.
Maar ook heb ik kleine kritiek puntjes op de HP.

Het touchscreen gedeelte gaat regelmatig piepen uit zichzelf. Normaal hoort deze dit te doen wanneer er een aanraking plaatsvindt. Aangezien ik bloedhekel heb aan touchscreen gebruik ik gewoon ouderwets toetsenbord en muis. Echter wanneer de pc zijn eigen leven met (lange tijd) piepen gaat leiden dan is de muis niet te gebruiken. (en nee ik heb geen last van muizen :*) m.b.t. piepen)

Ander klein kritiek punt is dat de dvd speler te ver achter het scherm verwerkt zit waardoor een dvd in de "lade" plaatsen niet vol automatisch (blind) lukt. Je moet redelijk hard duwen wil de dvd-rom speler deze inslikken en dan voel je een soort blokkade die dan weggeduwd wordt (ik kan het niet heel goed omschrijven, ja kan het beter zelf testen, dan begrijp je het wel). Maak me best zorgen om de kwaliteit van de dvd's m.b.t. krassen op lange termijn. Bij de Sony is dit wat stuk soepeler.

Volgende kritiek puntje wat ik wil aankaarten ben ik alleen niet zeker van of dit aan de HP ligt of bij mij thuis,
Bij daadloos internetten viel met grote regelmaat de verbinding weg terwijl deze bij de Sony wel stabiel was.
Toen de HP weer bekabeld was waren de netwerk problemen voorbij.

Ander probleem die ik wel als erg beschouw is dat het beeld te veel reflecteert waardoor er bij een zonnige dag minder zicht toe treed.

Wat ik tevens jammer vind is dat je geen status lampje van je pc & zijn activiteiten aan de voorkant ziet, je moet altijd aan de rechter zijkant kijken voor de status.

Nogmaals is duidelijk geen slechte pc en de prijzen worden steeds aantrekkelijker om er 1 aan te schaffen. Op het moment dat je aan het twijfelen bent om er 1 te kopen en je hebt het geld ervoor zou ik zeggen DOEN!

Misschien grappig detail wat niet vaak voorkomt:
Om nog even terug te komen op het touchscreen gedeelte, laatst kwam er een langpoot mug tegen mijn beeld aangevlogen en raakte precies het kruisje om een venster te sluiten. Ook dit werd geregistreerd.

>:)

[ Voor 6% gewijzigd door aliberto op 26-07-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307929

Ik zit al een tijdje te kijken naar een HP touchsmart uit de 800 serie. Naar verluid zou de IQ830 eerst iets minder dan €1200 gaan kosten. Nu blijkt dat dus €2000 te zijn.

Ik hoop dat zodra win7 uitkomt het touch-geweld volop los barst. Want voor dat geld verwacht ik toch wel wat betere specs dan dat nu geboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 19:46
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/08/asus-et2002t-08-18-09.jpg

Hier http://74.125.77.132/tran...U2O4cInEtKy0AuoK9OXMzzSKw de nieuwste info over een nieuwe AIO van Asus.
ET2002T.
Ziet er goed uit, voor een goede prijs. Het enige echt grote nadeel wat ik zie bij de voordeligere modellen is geen ingebouwde TV mogelijkheid, jullie ideeën?

Bron: http://www.engadget.com/2...s-itself-known-in-france/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182096

Weet iemand of de 25.5 inch Touchsmarts van HP een Brightview scherm hebben (dus Glossy)?

Ben geinteresseerd in de IQ846.

Vele websites zeggen Brightview maar andere zeggen weet matte screen 8)7

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Anoniem: 182096 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:39:
Weet iemand of de 25.5 inch Touchsmarts van HP een Brightview scherm hebben (dus Glossy)?

Ben geinteresseerd in de IQ846.

Vele websites zeggen Brightview maar andere zeggen weet matte screen 8)7

Alvast bedankt.
Ga er maar van uit dat dit brightview schermen zijn ;)
En als er 1 site is die altijd juist is --> www.hp.com

Anoniem: 182096

Cleyman schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:04:
[...]

Ga er maar van uit dat dit brightview schermen zijn ;)
En als er 1 site is die altijd juist is --> www.hp.com
De IQ846 is een Amerikaanse uitgave en op HP staat dus niets over Brightview? Een Ebay verkoper geeft aan dat het volgens hem een matte scherm is terwijl veel Amerikaanse sites Brightview aangeven.

Helaas zijn er ook nergens reviews te vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 08:01

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik hoop dat ik via deze topic wat hulp van een All-in-one bezitter kan krijgen:

Mijn bedrijf wil voor een publieke internet-pc een MSI AP1900 aanschaffen en daar de mini-Linux-distributie Webconverger van USB-stick op laten draaien. Omdat deze (van Debian afstammende distributie) misschien nog niet hardware-compatible is vind ik het een groot risico om zonder testen de machine aan te schaffen. Daarom:

Is er een tweaker in de zaal die een MSI AP1900 heeft en kan testen of Webconverger hierop wil draaien? Of dat ik eens langs kan/mag komen om te testen? Ik weet het: het is erg specifiek, maar GoT staat voor niets! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Kan je er niks over vinden op internet?
Voor de chipset en ook video chip moet je toch wel kunnen vinden of het gaat lukken met Debian, waarbij ik verwacht van wel. Intel doet wel aardig z'n best. En die boardjes worden heel veel gebruikt met Linux ook.
Verder over booten vanaf USB, lijkt me ook niet echt een probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 15:16
Wat ik vreemd vind is dat ik nergens in dit topic iets lees over de Dell Vostro all-in-one PC.

Ik ben dus ook op zoek naar een nieuwe computer. Ik heb eigenlijk niet heel veel eisen, de PC moet Windows 7 kunnen draaien, Itunes moet vlot z'n ding kunnen doen om mijn Classic te vullen en een beetje surfen zijn de voornaamste taken. Zo af en toe een spelletje C&C Generals of Farcry 1 moet ook nog mogelijk zijn. Conclusie: niet heel veel hardware nodig, toch?

Maar... hij moet er ook nog eens mooi uitzien. Onder 'mooi' valt bij mij bijvoorbeeld de Dell Vostro Desktop 320. Echt heel mooi zelfs! Specs van dit machientje zijn:
  • Intel® Core™2 Duo processor E7400 (2.80GHz, 1066MHz, 3MB cache)
  • Display : 19" LCD Panel ( 1440x900)
  • 2GB (1x2GB Dual Rank DIMMs) 800MHz
  • 160GB 7200RPM SATA Hard Drive with 8MB DataBurst™ cache
  • Intel video GMA4500 HD, Integrated graphics
Nu heb ik twee vragen:
  1. Zijn deze specs voldoende denken jullie? Kan ik hiermee een jaar of drie vooruit?
  2. Zijn er ook andere merken/kasten die echt 'design' zijn. Ik vind het feit dat de hele computer uit 1 geheel bestaat erg mooi. Ik weet van het bestaan van de iMac, maar ik kan helaas niet zonder Windows :(. En tjah, bootcamp erop met Windows lijkt me ook niet ideaal. Dus zijn er andere fabrikanten die ook dergelijk spul leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Niemand ervaring / interesse in de Dell Vostro 320?

• Tonkey
Qua specs moet dat zeker gaan lukken. Je kunt er wel even mee vooruit, al ligt het wel aan de programma's die je draait.
Ik heb een 4 jaar oude pc, met 1.6GHZ processor en 1GB geheugen. Werkt nog altijd zeer goed! Ik heb ook itunes, wat zonder problemen werkt.

Er zijn wel meer mooie kasten, al blijft dat altijd persoonlijk. Echer zijn dat vaak zogenaamde nettops, met veel lagere specs. De prijs vind ik overigens laag gezien de specs!

• smeerbartje
vandevorst schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:00:
Qua specs moet dat zeker gaan lukken. Je kunt er wel even mee vooruit, al ligt het wel aan de programma's die je draait.
Ik heb een 4 jaar oude pc, met 1.6GHZ processor en 1GB geheugen. Werkt nog altijd zeer goed! Ik heb ook itunes, wat zonder problemen werkt.

Er zijn wel meer mooie kasten, al blijft dat altijd persoonlijk. Echer zijn dat vaak zogenaamde nettops, met veel lagere specs. De prijs vind ik overigens laag gezien de specs!
Dank voor je reactie. En inderdaad: de prijs is ook laag gezien de specs. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat deze computer zo weinig wordt besproken op GOT.

• Tonkey
smeerbartje schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:34:
[...]

Dank voor je reactie. En inderdaad: de prijs is ook laag gezien de specs. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat deze computer zo weinig wordt besproken op GOT.
Inderdaad ja ;) Het ligt ongeveer meer in de nettop prijsklasse. Alleen dan zonder touchscreen maar wel goede specs! (En ik zou zelf niet eens een touchscreen willen).
Maargoed, helaas geen reacties van mensen die deze pc daadwerkelijk hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik ben geinteresseerd! Vooral voor mijn ma thuis ben ik op zoek naar een eenvoudige computer die een beetje kan surfen, tekstverwerken e.d. en Win7 draaien. De Dell Vostro ziet er idd erg goed uit alleen kan ik niets vinden over het evt. geluidsniveau van de fans en of hij naast een webcam (optioneel) dan gelijk ook een microfoon heeft. Wel zo makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik ben vooral benieuwd of het mogelijk is om 4 gb te plaatsen, i.p.v. de standaard 2 gb. Verder gewoon info over de performance enzo is erg welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
Volgens de specificaties kun je tot 4GB plaatsen en uit de aanprijzingen in de galerie valt op te maken dat de vostro (duurste twee modellen) naast een webcam ook een digitale microfoon heeft... Is de Vostro 320 trouwens wel te krijgen voor consumenten? Het is gericht op het MKB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HP komt met 2 nieuwe types (Tweakers Frontpage):

http://tweakers.net/nieuws/63039/hp-introduceert-nieuwe-touchsmart-pcs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ook daar komen de computers in een lagere prijsklassen ;)
Tenminste, waar de touchsmart eerst nog op een 1200-1300 euro begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik vind de Dell er mooier uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
smeerbartje schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:15:
Ik vind de Dell er mooier uitzien...
Dat is uiteraard persoonlijk, ik vind zelf de hp mooier ;)

Overigens had ik verwacht dat er meer fabriekanten met zulke pc's zouden komen. Er zijn nog maar enkele fabriekanten die ook daadwerkelijk in nederland leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
Dell heeft een update gedaan van de Vostro (http://www1.euro.dell.com...stro_320&s=bsd&cs=nlbsdt1). Win7 er bij natuurlijk en een 320GB HD is nu standaard. Ook is er een nieuw model met 4 GB intern geheugen en krijg je tot 27 Okt 10% korting op vostro's duurder dan € 499. Wat ik me nog afvraag is of je als consument in de 'problemen' komt als je een Dell wilt kopen die voor het MKB bedoeld is. Op de consumentensite staat de Vostro All-In-One niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
KC Boutiette schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:50:
Dell heeft een update gedaan van de Vostro (http://www1.euro.dell.com...stro_320&s=bsd&cs=nlbsdt1). Win7 er bij natuurlijk en een 320GB HD is nu standaard. Ook is er een nieuw model met 4 GB intern geheugen en krijg je tot 27 Okt 10% korting op vostro's duurder dan € 499. Wat ik me nog afvraag is of je als consument in de 'problemen' komt als je een Dell wilt kopen die voor het MKB bedoeld is. Op de consumentensite staat de Vostro All-In-One niet...
Cool! Precies wat ik wil! Binnenkort eens even kijken of je het als consument kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Inderdaad een mooie update, en de prijs blijft goed.
Nu inderdaad hopen dat het als consument gewoon gaat om te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324808

Wat ik jammer vind is dat je bijna nergens de all-in-one computers kunt bekijken in een winkel. Tot nu toe heb ik alleen de Eee top 1602 gezien... Ik wil graag een all-in-one waarmee ik:

- TV kan kijken (een afstandsbediening is dus een must)
- TV programma's kan opnemen
- Mijn muziek op iTunes kan beheren
- Draadloos kan internetten
- DVD's / Blue Ray's kan kijken

Tot nu toe lijken de volgende all-in-ones daar geschikt voor:
- HP TouchSmart 600
- Packard Bell oneTwo model L (staat hier nog niet genoemd http://packardbell.nl/fil...s/2009/AIO_Master__nl.pdf )
- MSI WindTop AE2220
- Acer Aspire AZ5610

Het is alleen niet altijd duidelijk of er een afstandsbediening bij zit en ik heb ook geen idee of TV kijken via een compu praktisch is... Iemand ideeën? Weet iemand een winkel waar ik deze pc's kan bekijken in de buurt van Leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij nadere beschouwing is de Acer Aspire AZ5610 denk ik de beste optie, maar die is nog niet echt verkrijgbaar. Ben benieuwd wanneer de grote golf AIO's komt, veel aangekondigde producten zijn nog niet op de markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 08:38
Anoniem: 324808 schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:19:
Wat ik jammer vind is dat je bijna nergens de all-in-one computers kunt bekijken in een winkel. Tot nu toe heb ik alleen de Eee top 1602 gezien... Ik wil graag een all-in-one waarmee ik:

- TV kan kijken (een afstandsbediening is dus een must)
- TV programma's kan opnemen
- Mijn muziek op iTunes kan beheren
- Draadloos kan internetten
- DVD's / Blue Ray's kan kijken

Tot nu toe lijken de volgende all-in-ones daar geschikt voor:
- HP TouchSmart 600
- Packard Bell oneTwo model L (staat hier nog niet genoemd http://packardbell.nl/fil...s/2009/AIO_Master__nl.pdf )
- MSI WindTop AE2220
- Acer Aspire AZ5610

Het is alleen niet altijd duidelijk of er een afstandsbediening bij zit en ik heb ook geen idee of TV kijken via een compu praktisch is... Iemand ideeën? Weet iemand een winkel waar ik deze pc's kan bekijken in de buurt van Leiden?
ik weet wel dat de mediamarkt van hengelo, deventer en enschede een all in one hebben staan van HP touchsmart (verschillende versies) ze willen deze van de hand doen (prijzen liggen rond de 1600 euro) uit het assortiment halen omdat er volgens hun geen vraag naar is. kameraad van mij kon ze (bij elk van de door mij genoemde filliaal) meenemen voor 1050 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
heb onlangs nog een belletje gedaan met sony wanneer hun AIO's hier uitkomen met name deze:

http://www.sonystyle.com/...oryId=8198552921644672494

geweldig mooi ding met uitstekende specificaties, helaas het telleurstellende antwoord van sony was/is komende jaar niet, dr schijnt hier in europa geen markt voor te zijn :S

hopelijk gaat dit veranderen met windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:16
Ik snap het werkelijk niet!
Hoe kan Sony nou zeggen dat hiervoor geen markt is. Qua design schat ik alleen Sony evenredig in met Apple. Er zijn genoeg windows gebruikers die ook graag willen investeren in een MOOIE pc. Nu stappen veel gadgetfreaks over naar Apple, alleen maar omdat het mooier staat in de woonkamer.
Sony, wees nou eens slim. Sinds jaren maken jullie al een van de mooiste computers/laptops. In Nederland zijn er nog zat mensen die niet alleen naar de prijs kijken, maar ook naar de buitenkant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
fuqua schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:49:
heb onlangs nog een belletje gedaan met sony wanneer hun AIO's hier uitkomen met name deze:

http://www.sonystyle.com/...oryId=8198552921644672494

geweldig mooi ding met uitstekende specificaties, helaas het telleurstellende antwoord van sony was/is komende jaar niet, dr schijnt hier in europa geen markt voor te zijn :S

hopelijk gaat dit veranderen met windows 7.
Prachtig inderdaad!
Zeker goede specs ook, blu-ray en afstandbediening maken dit ook nog af _/-\o_
kx22 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:49:
Hoe kan Sony nou zeggen dat hiervoor geen markt is. Qua design schat ik alleen Sony evenredig in met Apple. Er zijn genoeg windows gebruikers die ook graag willen investeren in een MOOIE pc. Nu stappen veel gadgetfreaks over naar Apple, alleen maar omdat het mooier staat in de woonkamer.
Sony, wees nou eens slim. Sinds jaren maken jullie al een van de mooiste computers/laptops. In Nederland zijn er nog zat mensen die niet alleen naar de prijs kijken, maar ook naar de buitenkant!
Nouja, opzich begrijpelijk.
Vergelijk het apple topic eens met dit topic. Dan gaat het hier over alle all-in-ones, op die van apple na. En er is vrij weinig animo, zoals je ziet. Af en toe wat reacties hier, maar niet echt veel...

Dat is dat niet echt goed te vergelijken, oke, maar dan nog geeft het wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
kx22 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:49:
nou ik heb het bij mij op de werkvloer ook eens iemand aanbevolen en hij had als opmerking van "ja als er wat mee is kun je gelijk terug met het hele ding...." zit wat in natuurlijk, ik denk voor de normale leek dit allemaal net iets te "onoverzichtelijk" is.
als je iets met een normale desktop hebt dan kun je of met de monitor terug of met de kast voor reparatie (of dit nu een kennis of winkel is, is om het even) maar het lijkt erop dat losse onderdelen overzichtelijker is voor de leek... iets in die trant.

als die sony in mijn post in europa te koop zou zijn zou ik em gelijk halen. maar is erg moeilijk verkrijgbaar, nu heb ik wel een vage (web)shop in duitsland gevonden die ze verkopen maar daar hangt mij nu even een te stevig prijskaartje aan 2350 euro.
nu heb ik nagedacht om zo'n ding te importeren (gezien de euro dollar koers zo gunstig is, 2000 dollar is ongeveer 1354 euro) maar ja door importheffing en belasting erover heen kom je alsnog op een prijs van +1800 euro en dan ben ik nog niet helemaal zeker of ik dan klaar ben.

maar nogmaals zo te zien is windows 7 echt gemaakt met touchscreen in het achterhoofd misschien dat dit de euromarkt zal opleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:16
nou ik heb het bij mij op de werkvloer ook eens iemand aanbevolen en hij had als opmerking van "ja als er wat mee is kun je gelijk terug met het hele ding...." zit wat in natuurlijk, ik denk voor de normale leek dit allemaal net iets te "onoverzichtelijk" is.
als je iets met een normale desktop hebt dan kun je of met de monitor terug of met de kast voor reparatie (of dit nu een kennis of winkel is, is om het even) maar het lijkt erop dat losse onderdelen overzichtelijker is voor de leek... iets in die trant.
Niet beledigend bedoeld, maar dat zijn ook niet de mensen die sowieso meer geld over hebben voor een computer. De markt die ik juist zie zijn de jong volwassenen. Deze willen hun huis zo strak mogelijk inrichten en dan hoort daarbij natuurlijk een prachtige computer in de woonkamer. Dan betalen ze maar wat meer.
Natuurlijk is is het een stuk vervelender als het geheel terug moet bij schade, maar een 24inch all in one is nauwelijks groter dan een miditower (wat de meesten thuis hebben).

@vd Vorst
Dat komt omdat dit tweakers is, de meeste die hier zitten willen om de 6 maanden iets veranderen aan hun computer. Dan zou ik ook niet een All-in-one willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Kx22, je hebt helemaal gelijk; een paar jaar geleden (toen ik nog studeerde) moest je bij mij niet aankomen met een all-in-one. Waarom niet? Nou, upgraden gaat lastig, 't is één geheel, dus lastig uit elkaar te halen, te duur, etc. Nu ik afgestudeerd ben (dus meer geld te besteden heb) en met m'n schatje een eigen huis heb gekocht wil ik gewoon dat dat dng er mooi uitziet... want ik kan nog steeds niet zonder computer in de woonkamer :D. Een high-end systeem hoef ik ook niet; een beetje surfen/email/chat/Itunes/downloaden is goed genoeg, naast een potje Generals en Far Cry.

[ Voor 15% gewijzigd door smeerbartje op 04-11-2009 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
kx22 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:48:
[...]

@vd Vorst
Dat komt omdat dit tweakers is, de meeste die hier zitten willen om de 6 maanden iets veranderen aan hun computer. Dan zou ik ook niet een All-in-one willen.
Als je naar de populariteit van apple topics kijkt valt dat toch wel mee ;)
En de aankondiging van een nieuw product, daar worden zo 1000 reacties op 1 avond geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
smeerbartje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:42:
Kx22, je hebt helemaal gelijk; een paar jaar geleden (toen ik nog studeerde) moest je bij mij niet aankomen met een all-in-one. Waarom niet? Nou, upgraden gaat lastig, 't is één geheel, dus lastig uit elkaar te halen, te duur, etc. Nu ik afgestudeerd ben (dus meer geld te besteden heb) en met m'n schatje een eigen huis heb gekocht wil ik gewoon dat dat dng er mooi uitziet... want ik kan nog steeds niet zonder computer in de woonkamer :D. Een high-end systeem hoef ik ook niet; een beetje surfen/email/chat/Itunes/downloaden is goed genoeg, naast een potje Generals en Far Cry.
ja inderderdaad, als je een vrouw, kind en eigen huis hebt dan is de periode van veel gamen toch wel voorbij, dan wil je gewoon een mooi ding in de woonkamer waar je de standaard dingen op kunt doen en als af en toe een game erop spelen ook mogelijk is dan is dat mooi meegenomen.
en zo'n all in one staat mooi in de woonkamer, daar moet je geen standaard desktop hebben willen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fuqua schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:45:
[...]

ik weet wel dat de mediamarkt van hengelo, deventer en enschede een all in one hebben staan van HP touchsmart (verschillende versies) ze willen deze van de hand doen (prijzen liggen rond de 1600 euro) uit het assortiment halen omdat er volgens hun geen vraag naar is. kameraad van mij kon ze (bij elk van de door mij genoemde filliaal) meenemen voor 1050 euro
Dat kan ik wel begrijpen, die HP's hadden geen meerwaarde t.o.v. een laptop, touch functie was nauwelijks ondersteund met Vista en over het algemeen zijn ze gewoon erg duur, misschien wel té duur.

Ik denk dat er wel degelijk een markt voor is, de laptop markt is enorm gegroeid omdat iedereen afwilde van die grote desktop met los scherm. Maar een laptop zet je ook niet graag permanent in de huiskamer en er zijn veel mensen die een laptop als desktop vervanger hebben staan, m.a.w. de laptop wordt nooit verplaatst. Ik denk dat de AIO's dat wel een vaste plek in de huiskamer gaan veroveren en dat een aantal functies geïntegreerd gaan worden zoals ik al eerder in mijn post aangaf. Met de touch functie is het een ideaal mediacenter!

Hoop dat de Acer Aspire Z5610 en de Packard Bell oneTwo model L snel op de markt komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Anoniem: 324808 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:59:
Hoop dat de Acer Aspire Z5610 en de Packard Bell oneTwo model L snel op de markt komen!
de HP heeft al zeer complete aio's met mooi design (en ook nog in nederland te koop) HP touchsmart IQ### die mij ook zeer trekken, mocht de sony aio's hier uitkomen dan was dat mijn 1ste keuze geweest maar ja daar kunnen we nog alleen maar over dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

AIO zijn ruimtebesparende oplossingen en snel klaar voor gebruik. Je sluit maar 2 kabels aan, of zelfs maar 1 als je wireless netwerk hebt. De kabelmeuk bij normale desktops is er niet meer, en is dus ook beter voor minder ervaren gebruikers.

Maar computerfreaks zijn niet echt overtuigd. Met AIO zit je met vast aanwezige hardware waardoor je dus weinig kunt uitbreiden / upgraden. Met wat hogere prijs tegenover kijken we dus heel kritisch naar. Het zijn wel mooie behuizingen, maar je wilt toch graag meer uitbreidingsmogelijkheden hebben. Dat is nu hooguit dvd, hd en geheugen. En misschien daar 1 pci-e / pci slotje ....

Daarbij is draadloos gemak niet altijd goed voor veelgebruikers. Batterij snel leeg, delay in signaal, niks voor actieve gaming, enz...

Als het weinig ruimte in beslag moet nemen, dan kiezen mensen liever voor thinclient of microatx kast omdat die lekker klein is en toch hoef je niet "nieuwe scherm" erbij kopen. Je kunt dan gaan voor 24 inch scherm.
(Te bedenken dat 24-inch AIO zeker heel duur wordt tegenover losse 24 inch / thinclient.. al snel 500-1000 Euro verschil.)

We zijn zelfs al meer gewend aan full hd schermen, maar AIO's zijn zelden full hd. Daar zit dus de probleem in, dat je niet zelf goed scherm kan kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Je hebt natuurlijk ook de mini-pc's die VESA-mountable zijn. Die schroef je dus op de vier VESA-gaten achterop je monitor. Je kunt dan je eigen (HD-)monitor blijven gebruiken.

Je hebt de Asus eeeBox met optionele VESA montageset. MSI heeft de Wind Box ooit laten zien als VESA-exemplaar, maar ik kan hem niet op hun website terugvinden. En VIA had of heeft de vm7700. Dit zijn allemaal wel budget oplossingen met relatief langzame (netbook)-hardware. Maar misschien zijn er inmiddels ook high-end varianten verkrijgbaar?

nieuws: MSI introduceert Wind Box-nettop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
mee eens, aio's zijn niet geschikt voor diehard gamers, maar dat is ook niet waar ik em voor wil hebben. gewoon een mooi ding in de woonkamer, voor surfen, downloaden, filmpje kijken, foto bewerking etc. mijn main focus ligt niet bij gaming.

wat ik me overigens afvraag is waarom bij de specs van al die aio's nooit duidelijk bijstaat hoe het scherm in elkaar steekt, wat voor soort backlight er gebruikt word (led of lamp en overige technieken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrDummy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:18:
We zijn zelfs al meer gewend aan full hd schermen, maar AIO's zijn zelden full hd. Daar zit dus de probleem in, dat je niet zelf goed scherm kan kiezen...
De meeste AIO's die nu aangekondigd en geïntroduceerd zijn, hebben een full HD scherm:

- HP Touch Smart 600
- Acer Aspire Z5600/5610
- Packard Bell oneTwo model L

Waarbij de kleinere broertjes vaak varianten zijn met een simpeler scherm. Het is overigens wel onduidelijk inderdaad of de verlichting van die touch schermen LED is of gewoon normaal. Met name de Acer Aspire Z5610 en de Packard Bell oneTwo L zouden door hun relatieve zware processor wel een koele LED verlichting kunnen gebruiken denk ik.

Verder staat ook nergens aangegeven of een afstandsbediening bijgeleverd wordt en wat je daarmee kunt bedienen. Wat ik verder jammer vind is dat als er een TV tuner in zit, dat deze altijd een DVB-T is, waarmee je alleen Digitenne digitaal kunt ontvangen, maar geen digitale TV via de kabel (DVB-C). Want ik wil natuurlijk niet een hele mooie AIO kopen om vervolgens daaronder een goedkope, lelijke plastic decoder van Ziggo te plaatsen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verder staat ook nergens aangegeven of een afstandsbediening bijgeleverd wordt en wat je daarmee kunt bedienen. Wat ik verder jammer vind is dat als er een TV tuner in zit, dat deze altijd een DVB-T is, waarmee je alleen Digitenne digitaal kunt ontvangen, maar geen digitale TV via de kabel (DVB-C). Want ik wil natuurlijk niet een hele mooie AIO kopen om vervolgens daaronder een goedkope, lelijke plastic decoder van Ziggo te plaatsen |:(
hhmm ja daar ben je dan ook mooi klaar mee. ik denk dat ik hp eens ga mailen over het scherm en de tuner wat hier de opties in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
In den Aldi: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_46/OFF01.SHTML

Ik denk zo: Medion maakt geen slecht spul voor dat geld ... als er niks stuk aan gaat that is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
renio schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:01:
In den Aldi: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_46/OFF01.SHTML

Ik denk zo: Medion maakt geen slecht spul voor dat geld ... als er niks stuk aan gaat that is ;)
dat is ook een mooi ding, maar weer he, zeer beperkte info over het beelscherm en beeldverhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
fuqua schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:57:
[...]

hhmm ja daar ben je dan ook mooi klaar mee. ik denk dat ik hp eens ga mailen over het scherm en de tuner wat hier de opties in zijn.
net mail terug van hp... verwijzen ze me simpel weg terug naar hun homepage, maar de info die ik vraag staat er niet. zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels heeft vorige week een advertentie gestaan in de Metro van Packard Bell om de oneTwo model M en L te introduceren. Informatie over deze twee AIO's is nu ook op de website van Packard Bell Nederland te vinden. Model M (het kleinere broertje van Model L) is inmiddels verkrijgbaar bij Dynabyte via de webshop, maar Model L is nog niet te vinden bij de verschillende webshops, ook de Acer Aspire Z5610 is nog niet leverbaar, alhoewel die al wel bij verschillende webshops te vinden is.

Hoop dat ik ze binnenkort eens live in een winkel kan bekijken, als ik het als vervanging van mijn TV wil, wil ik geen constante herrie van de koeling hebben bijvoorbeeld. Daarnaast wil ik weten hoe makkelijk het is om TV te kijken op deze machines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Gisteren even contact opgenomen met de support desk van Dell om te vragen of ze de bevestigingsarm ook verkopen. Deze bleek echter niet 'in scope' voor Nederland. Weet iemand of dit een standaard oplossing is? M.a.w. zijn er andere oplossingen om de Vostro aan te bevestigen?

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/1093/dellvostrobevestiging.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe aanbieding bij de Aldi, lijkt een MSI Wind Top AE2220 te zijn met de optionele TV-tuner en een grotere harde schijf:

ALDI actueel vanaf woensdag 25 november

21.5'' Alles-in-één full HD scherm per stuk €699.00
• bedien de PC met uw vingertoppen
• alle apparatuur zit in het scherm
• Intel Pentium Dual-Core T4400 (2.2 GHz, 800 MHz FSB)
• 1 TB (1000 GB) harde schijf
• uitgebreid softwarepakket
• voor volledige hard- en software informatie zie www.aldi.nl
- NVIDIA® GeForce® 9100 MG DirectX® 10 video met 256 MB Shared Memory
- Groot 4 GB DDR2 SDRAM werkgeheugen
- Windows® 7 Home Premium Recovery-dvd (32-bits)
- Televisiekijken via DVB-T of analoge tv-tuner
- 55 cm/21,5-inch LCD-breedbeeldscherm in 16:9-breedbeeldformaat met Full HD-resolutie (1920 x 1080 Pixel)
- 4-in-1 multi-kaartlezer voor SD-, MMC-, MS- en MS Pro-geheugenkaarten3
- 2 x PS/2
- 7 x USB 2.0
- 1 x LAN 10/100/1000 MBit/s.
- 3 jaar garantie

Daarnaast wordt hij geleverd incl muis, toetsenbord en afstandsbediening. Wat denken jullie van deze aanbieding? Als ik hier een aantal jaar mee vooruit wil is dit dan voldoende, of zou ik beter wachten op de wat grotere AIO's met snellere quad processoren, Blue-Ray spelers en betere videokaarten? Ik vind hem erg scherp, alleen zou ik het liefst een wat groter scherm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
Smeerbartje, voor zover ik weet is het gewoon een vesa mount. Ik heb er ook al even naar gekeken en op de Ned. Dell site hebben ze ergens bij assesiores volgens mij wel andere armen die zouden moeten passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
KC Boutiette schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:24:
Smeerbartje, voor zover ik weet is het gewoon een vesa mount. Ik heb er ook al even naar gekeken en op de Ned. Dell site hebben ze ergens bij assesiores volgens mij wel andere armen die zouden moeten passen...
Ok; dat heet dus een vesa mount :).

Deze zal dus ook passen denk je? Zijn er andere bedrijven die dergelijke armen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Google maar ns, er gaat een wereld voor je open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
schaduw schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:07:
Google maar ns, er gaat een wereld voor je open ;)
Ik zie het, thanks! ;)

• KC Boutiette
  • Niet online
Smeerbartje, ik heb alleen geen idee of er nog verschillende VESA-mounts bestaan en zoja welke dan op de Vostro 320 zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324808 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:55:
Nieuwe aanbieding bij de Aldi, lijkt een MSI Wind Top AE2220 te zijn met de optionele TV-tuner en een grotere harde schijf:

ALDI actueel vanaf woensdag 25 november

specs....

Daarnaast wordt hij geleverd incl muis, toetsenbord en afstandsbediening. Wat denken jullie van deze aanbieding? Als ik hier een aantal jaar mee vooruit wil is dit dan voldoende, of zou ik beter wachten op de wat grotere AIO's met snellere quad processoren, Blue-Ray spelers en betere videokaarten? Ik vind hem erg scherp, alleen zou ik het liefst een wat groter scherm hebben.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een all-in-one voor me ouders en deze pc vind ik zeer netjes qua prijs en prestaties. Het is altijd beter om te wachten in de computerwereld maar eens zal je het toch is moeten kopen. Als je er 1 zou willen met blu-ray loopt de prijs ook gelijk een stuk hoger op.

Ik vind deze PC zeer netjes voor zijn prijs, en ga hem zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij kan de Acer Aspire Z5610 en de Packard Bell oneTwo (zelfde machines) niet opgehangen worden en dat zou toch wel jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106227

Ik zit er aan te denken om die aldi pc te halen.
Maar dan voor in de slaapkamer als tv / recorder / browser.

Hoeveel geluid produceren dit soort systemen eigenlijk (ventilatoren enzo)?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 106227 op 20-11-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106227 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:23:
Ik zit er aan te denken om die aldi pc te halen.
Maar dan voor in de slaapkamer als tv / recorder / browser.

Hoeveel geluid produceren dit soort systemen eigenlijk (ventilatoren enzo)?
Ik zag in de review van Computerbild dat dit systeem een pluspunt heeft qua geluid. Dus het zal wel stil zijn.

Review Computerbild:
http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=Internal&a=http%3a%2f%2fwww.computerbild.de%2fartikel%2fcb-Test-PC-Hardware-Medion-Akoya-P4010-D-All-in-One-Touchscreen-PC-4832194.html

Hier een review filmpje van de All-in-One-PC: Medion Akoya P4010 D:
http://www.computerbild.de/videos/Aldi-PC-mit-Touchscreen-Medion-Akoya-P4010-D-4837573.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

schaduw schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:47:
Je hebt natuurlijk ook de mini-pc's die VESA-mountable zijn. Die schroef je dus op de vier VESA-gaten achterop je monitor. Je kunt dan je eigen (HD-)monitor blijven gebruiken.

Je hebt de Asus eeeBox met optionele VESA montageset. MSI heeft de Wind Box ooit laten zien als VESA-exemplaar, maar ik kan hem niet op hun website terugvinden. En VIA had of heeft de vm7700. Dit zijn allemaal wel budget oplossingen met relatief langzame (netbook)-hardware. Maar misschien zijn er inmiddels ook high-end varianten verkrijgbaar?

nieuws: MSI introduceert Wind Box-nettop
En de Lidl heeft er eentje in de bonus:
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_44100_01_b_20091117094524.jpg
250 euro

Je kunt hem dus op je de VESA bevestigingspunten van je monitor/TV schroeven. Het is verder wel een erg basic model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
schaduw schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:29:
[...]

En de Lidl heeft er eentje in de bonus:
[afbeelding]
250 euro

Je kunt hem dus op je de VESA bevestigingspunten van je monitor/TV schroeven. Het is verder wel een erg basic model.
Ik heb altijd het gevoel dat ik iets mis op die foto's, namelijk kabels.
Je kunt inderdaad zo'n pc wel met 4 schroefjes vastzetten, maar dan nog moet je dat ding aansluiten ;)

Dan moet je weer kabels hebben, maar wel heel korte anders ziet het er niet uit... of mis ik iets?

Verder leuk als je al een scherm hebt, maar de specs zijn helaas á la netbook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik zie nu ook dat de kleine foto vervormd is, de verhoudingen zijn helemaal anders. Het zijn idd netbook-specs en er moeten nog wat kabels verbonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Laatst online: 08-06 08:26
Ik ben al enige tijd AIO desktops aan het observeren, omdat de vrouw des huizes (ik trouwens ook) van de pc kast af willen (gewoon wegens ruimtegebrek).
M'n huidige desktop zal ik dan als server inrichten.

Ik had mijn oog op de HP Touchsmarts laten vallen, alleen vind ik de specs - prijs combinatie erg duur.
Een andere optie is een Imac alleen ben ik bang dat m'n vrouw hier niet overweg mee kan.
Nu kwam ik gisteren in de Dynabyte foldertje de Acer AZ5610 tegen. De prijs vind ik vergeleken met een HP Touchsmart enorm meevallen en daarnaast is dit eindelijk een quad-core processor.

Afbeeldingslocatie: http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2009/10/Acer-Aspire-Z5610_1.jpg

Zijn er mensen die hier mee informatie over hebben, want met googlen kwam ik bijna geen verkooppunten tegen en al helemaal geen reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben in precies dezelfde computer geïnteresseerd, ik kan wel webwinkels vinden, maar deze computer is nog nergens op voorraad...

Wat ik mij afvraag is het volgende: heeft deze computer bevestigingsgaten aan de achterzijde (bijv. VESA) waarmee ik hem aan een muurbeugel voor een LCD TV zou kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik zit er sterk aan te denken om een iMac te kopen, i.p.v. een andere all-in-one.... wie helpt mij over de streep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik wil een AIO gaan gebruiken om o.a. mijn TV en DVD speler te vervangen, dus een iMac wordt het niet voor mij:

- zit geen TV tuner op
- is niet op een beugel te monteren zo ver ik weet
- is niet met een BluRay speler te krijgen...

Verder is het wel een erg mooi apparaat overigens!

Toch gek dat er kennelijk nog bedrijven in deze wereld zijn die geen geld willen verdienen, of in ieder geval niet erg hun best doen daarvoor:

Ik heb Acer een mail gestuurd met de vraag of de Z5610 opgehangen kan worden en wanneer de Z5610 leverbaar is. Het antwoord was dat de Z5610 opgehangen kon worden met een beugel die in de detailhandel verkijgbaar is (welke beugel en of het VESA was werd niet vermeld) en dat de Z5610 al lang in de schappen ligt.

Nu ligt de Z5610 bij geen enkele winkel (zowel webwinkels als echte winkels) op voorraad en krijg ik van elke webwinkel de reactie dat ze geen idee hebben welke beugel zou passen, dat ze ook geen beugel verkopen voor deze specifieke computer en dat ze geen idee hebben wanneer hij geleverd gaat worden... Een tweede mail naar Acer van mij is tot op heden niet beantwoord.

Telefonisch is Acer sowieso niet bereikbaar, 2 minuten een wachtmuziekje en daarna een klik en blijft het stil...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 324808 op 26-11-2009 09:31 ]

• Tonkey
Ehm.. raar dat ze dan inderdaad zeggen dat de pc al lang leverbaar is.
Ik kom ook alleen webshops tegen waarbij de pc niet op vooraad is...

Overigens wordt de acer gezien als een simpelere versie van de Gateway One ZX6800 en ZX4800. Daar kun je misschien ook naar zoeken?
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/4/2009/10/500x_GatewayAIO-1.jpg

Ik moet ook zeggen dat mij de PACKARD BELL OneTwo M U7645 ook wel interessant lijkt.
Afbeeldingslocatie: http://www.packardbell.nl/filelib/common/products/computers/desktops/one_two/spec/340x250_oneTwo.jpg

Specificaties:
- Snelle Intel Pentium Dual Core T4300 processor.
- Werkgeheugen van 4 Gb DDR2.
- Grote harde schijf van 320 Gb

Te koop voor een 700 euro, maar ook hier is de pc niet op vooraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
@lampo
Ik had vorige week acer ook al een mailtje gestuurd met de vraag of
er een SSD in gezet kan worden. Maar tot op heden nog steeds geen reactie gehad.
De acer Z5610 is trouwens bij de Mediamarkt, dynabyte, bcc in Deventer gewoon in de winkel.
Ik heb er mee gespeelt en is trouwens wel een vet ding hoor.

@vandevorst
De Gateway One heb ik ook op het oog. Hier zit trouwens standaard een SSD schijfje in.
Weet iemand of deze Gateway's ook in Nederland te koop zijn of te bestellen zijn???

Zijn er trouwens mensen die weten of er ook al all-in-one pc's uit zijn met intel i7/i5 cpu's en/of ssd'disks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
De iMac is beschikbaar met i5 of i7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
smeerbartje schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:40:
De iMac is beschikbaar met i5 of i7.
Ik weet het maar. Had het eigenlijk over een Windows all-in-one... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ah oke :) Je weet trouwens wel dat je Windows kunt draaien op een iMac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Reactie van Acer:

U heeft geinformeerd naar

Welk merk+type moederbord is de All-in-one Aspire AZ5610 van voorzien? Is het mogelijk om hier een Solid State Disk in te bouwen? Is deze desktop voorzien van een HDMI aansluiting?

Volgt u alstublieft de volgende instructies om de problemen te verhelpen

Moederbord: MAINBAORD UMA INTEL G45 ICH10 Er kan geen SSD ingebouwd worden. En er is geen HDMI aansluiting aanwezig. ik hoop u hier bij genoeg te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Acer Support.

Beetje teleurstellend eigenlijk. :'(
De Gateway heeft een Intel GM45 chipset en deze is dus wel standaard met een SSD meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294617

Het lijkt mijn een prima pc.
Waarschijnlijk ga ik hem morgen kopen.

Wij gebruiken de pc hoofdzakelijk :

- Photoshop
- Internet
- Muziek
- Films HD
- Af een toe een spelletje

Kan ik met deze pc COD 4 , Farcry II en andere spellen mee spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
De msi NetOn is in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.pricex.nl/files/image/251/msi-neton-ap1900-01eu-zwart-%26-wit
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/

299 euro
Leuke prijs voor een complete pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Omdat de Acer AZ5610 niet helemaal aan mijn eisen voldoet ben ik eens gaan neuzen naar 1tje die wel aan de eisen voldoet. Hierop ben ik via Sonystyle (VS) de Sony Vaio All-in-one VPCL116FX/B tegengekomen.
Quad Core, HDMI, FullHD, BD enz. (iets krachtiger als die van aliberto).

Met douaneksten, verzendkstn, belasting enz. kom ik uit op ong. €1800.
Hierop heb ik Sonystyle NL gemaild met de vraag of het mogelijk is om deze desktop via SonyStyle NL te importeren uit the states en/of deze ook in Benelux beschikbaar zal zijn. Hierop was haar antwoord dat dit niet in de Benelux beschikbaar zal zijn maar wel eind januari 2010 andere (nieuwere) modelen verwachten die ook in Benelux verkocht zullen worden.

Ze attendeerde me erop om de sonystyle pagina regelmatig in de gaten te houden. (wordt dagelijks geupdate)

Ik wacht dus met smacht af :9

• Eskiya
Sorry verkeerde topic (had wat sneeuw in m'n ogen) 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Eskiya op 17-12-2009 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
Hey, als special zit er een all-in-one in de BBG van deze maand. Was het niemand opgevallen dat ze daar mee bezig waren? Mij iig niet... Had me wel leuk geleken om ook dat topic bij te houden.

Edit:
Heb nu de BBG gelezen en er zitten zeker een aantal nieuwe interessante dingen in. Ik wist nog niet dat ASUS en MSI ook all-in-ones hadden met een betere processor dan de atom. Alleen wel jammer dat ook het BBG all-in-one aanschaf topic ook te lijden heeft onder weinig interesse...

[ Voor 56% gewijzigd door KC Boutiette op 01-01-2010 19:26 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24007

Eskiya schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:08:
Omdat de Acer AZ5610 niet helemaal aan mijn eisen voldoet ben ik eens gaan neuzen naar 1tje die wel aan de eisen voldoet. Hierop ben ik via Sonystyle (VS) de Sony Vaio All-in-one VPCL116FX/B tegengekomen.
Quad Core, HDMI, FullHD, BD enz. (iets krachtiger als die van aliberto).

Met douaneksten, verzendkstn, belasting enz. kom ik uit op ong. €1800.
Hierop heb ik Sonystyle NL gemaild met de vraag of het mogelijk is om deze desktop via SonyStyle NL te importeren uit the states en/of deze ook in Benelux beschikbaar zal zijn. Hierop was haar antwoord dat dit niet in de Benelux beschikbaar zal zijn maar wel eind januari 2010 andere (nieuwere) modelen verwachten die ook in Benelux verkocht zullen worden.

Ze attendeerde me erop om de sonystyle pagina regelmatig in de gaten te houden. (wordt dagelijks geupdate)

Ik wacht dus met smacht af :9
grappig heb een paar pagina's terug hier ook over gehad. als sony idd eind deze maand met nieuwe aio uit komt voor de benelux dan wacht ik graag nog even langer !

ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
KC Boutiette schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:18:
Hey, als special zit er een all-in-one in de BBG van deze maand. Was het niemand opgevallen dat ze daar mee bezig waren? Mij iig niet... Had me wel leuk geleken om ook dat topic bij te houden.

Edit:
Heb nu de BBG gelezen en er zitten zeker een aantal nieuwe interessante dingen in. Ik wist nog niet dat ASUS en MSI ook all-in-ones hadden met een betere processor dan de atom. Alleen wel jammer dat ook het BBG all-in-one aanschaf topic ook te lijden heeft onder weinig interesse...
Dat is inderdaad ook nieuw voor mij. Een pc met hele leuke specs, goed genoeg voor de gemiddelde huis-tuin en keuken pc. En dat natuurlijk voor een bedrag onder de duizend euro. Een nettop is vaak namelijk wel wat weinig. En een blu-ray en hdmi is natuurlijk een beetje toekomst voorbereid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch mis ik wel een aantal zaken in de BBG:

- Asus ET2203T is een single touch pc, dus geen multi-touch zoals de MSI en de HP
- Asus en MSI zijn beide uitgerust met een VESA wandsteunvoorbereiding net als de HP
- Waarom staan de Packard Bell onetwo en de Acer Aspire Z5610 er niet tussen?

Volgens mij is vooral de MSI AE2220 een sterke aanbieding: voor €725,- heb je een 21,5 inch multi-touch full HD screen, T6600 processor, 4GB, Ion graphics, 640 GB harde schijf, etc. Het enige wat mist is een eventuele BluRay drive en een TV aansluiting. Dat is dus minder dan de helft van wat de HP moet opbrengen (€1499)! De Asus vind ik minder interessant vanwege het wat verouderde single touch scherm, maar die heeft dan wel weer een iets betere grafische kaart en een BluRay speler.

Zou er nog veel nieuws van de CES te verwachten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Toevallig kwam ik van 't weekend de Medion Touch X9613 tegen...en my my wat een gaaf ding _/-\o_
(zowel uiterlijk als de specs)

Afbeeldingslocatie: http://images2.pocket-lint.com/images/p7MC/photos-medion-the-touch-x9613-11.jpg

Volgens diverse sites zou ie in November 2009 op de markt komen, maar wanneer ik op de engelse pagina van medion kijk, kun je hem hooguit pre-orderen voor een bedrag van €1699

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24007

op de www.sonystyle.nl pagina is nu een afbeelding te zien van hun AIO nasat hun laptop vaio, alleen als je er op klikt krijg je verder niks te zien over de aio.

het komt dus dichter bij... sinterklaas is vroeg dit jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
Hey, sinds kort (weet niet hoe lang) staan twee versies van de Dell Vostro 320 ook in de pricewatch vermeld. Een van mijn eerdere vragen of gewone consumenten hem ook konden kopen (hij stond alleen vermeld op de MKB-afdeling van de Dell website) is daarmee dus beantwoord. Komende maand was ik eigenlijk van plan eens een all-in-one aan te schaffen, al stel ik het steeds maar uit in de hoop dat er binnenkort modellen met de Core i3/i5 uitgebracht worden... Ik weet dat sony binnenkort met iets nieuws zou moeten komen (zie vorige post) maar zijn er nog meer berichten? Jammer genoeg is er voor zover ik weet op de CES niets nieuws aangekondigd. Had ik wel verwacht eigenlijk, zeker nu Intel een hele nieuwe lijn processoren heeft...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste