Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Rhidon schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:25:
[...]

Dankje ja die W/A daggers is zeker fijn gisteren maar weer even gemerkt, maak grote groepen veel sneller af dan mijn W/M Raj.

Hoe bedoel je eigenlijk:

[...]

Zal vanavond een kijken hoeveel uren ik heb gespeeld in totaal aantal maanden.
Als je bij weapon merchant je dagger customized (let op: je kunt je wapen dan alleen nog maar op dit personage gebruiken) krijg je weer 20% damage erbij ;)
Weapon customization: When a weapon is customized for a character, it deals 20% more damage. The drawback is that no other character (even for the same account, or a new character with the same name) will be able to use it. This makes its resell value next to nothing. If you get a weapon that you plan to use for the long run, then it's a good idea to customize it, especially for warriors, assassins, paragons, dervishes, and rangers who rely on dealing damage with their weapons. If you plan to sell the weapon, then do not customize it.
Wat betreft PC aanlaten: ik heb nu een bot draaien die voor mij farmed (maar dit raad ik je niet aan i.v.m. mogelijke ban die je kunt krijgen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Reporten die gast!! :P

Ik farm enkel wat simpele plekken, marketplace met hero duo set (600 of prot+w/a). Nadeel is de spawn, ritualists zijn irritant :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2010 10:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Dat weet ik van weapon customize, lijk wel een noob af en toe met mijn vragen. Maar dat weet ik nog wel :X .

Aha op die manier, en verdiend het veel daarmee? En hoelaat je die dan lopen precies?

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:04
Even nog inhaken op de post van GW2, GW2 beta komt eind 2010 (geen idee of het open/closed is, ik denk dat het alleen voor dezelfde gasten is die die live updates ook als eerste uitproberen, ik geloof dat dat echt een grote groep is al.

Waarna hij uitkomt in 2011, of ze dat gaan halen, ik denk het niet, dat ene gameplay filmpje en die 2/3 screenshots die er staan op de site (Er staan een paar screenshots verstopt bij de 5 rassen, het meeste is art though).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:30:
[...]
Wat betreft PC aanlaten: ik heb nu een bot draaien die voor mij farmed (maar dit raad ik je niet aan i.v.m. mogelijke ban die je kunt krijgen :P)
En terecht. Hoe oud het spel ook is, dergelijke bots vernielen de economy in het spel.

Ik heb meerdere spelers gekend die een bot hebben gebruikt. Geen van hen speelt het spel nog gezien ze allemaal gebanned zijn incl extra accounts die ze hadden.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 27-04-2010 10:46 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LeVortex schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:44:
Even nog inhaken op de post van GW2, GW2 beta komt eind 2010 (geen idee of het open/closed is, ik denk dat het alleen voor dezelfde gasten is die die live updates ook als eerste uitproberen, ik geloof dat dat echt een grote groep is al.
Als er nu weer een spel stopt van NCsoft, heb ik weer 100% toegang :P Zoals toen met Aion waar kort ervoor Tabula Rasa werd stopgezet. City of Heroes heb ik nu bijna elke keer closed beta toegang, met wat geluk GW2 ook :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind het overigens wel erg lang duren voor GW2 uitkomt. Het spel word ook nog niet echt volop gepromote wat mij doet denken dat de release wel eens lang op zich kan laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mwah, NCsoft is nooit een bedrijf geweest van grote advertenties, zelfs Aion is nooit echt groot geadverteerd (buiten azie dan). Enkel op de gamebeursen waren ze prominent aanwezig.
(leuk detail dat er een mega achtergrond-banner van Aion stond op wowhead :P).

Denk ook dat NCkorea erg scherp toekijkt op A.net, de laatste productie van NCsoft (USA) was niet bepaald een succes (tabula).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:04
@SinergyX: dan moet je gewoon even wat screenshots lekken voor ons, ook al heb je zo'n NDA ondertekend :+ , maar jij speelt al heel lang via ncsoft ofniet? dan heb je denk ik meer kans op een betakey al weet ik niet helemaal hoe dat gaat.

De WoW beta kreeg gewoon iedereen geloof ik, maarjah dat spel vond ik dan weer niks. (kwam ik achter door de Beta, misschien is het als je verder was wel leuk)

Botten zou ik niet doen, en wat levert het op?? ook niks toch? je kunt alleen maar low level vijanden aan en je krijgt toch rotdrops. Of farm je op HM met heroes/hench en verdient het toch lekker? daar ben ik altijd benieuwd na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:45:
[...]

En terecht. Hoe oud het spel ook is, dergelijke bots vernielen de economy in het spel.

Ik heb meerdere spelers gekend die een bot hebben gebruikt. Geen van hen speelt het spel nog gezien ze allemaal gebanned zijn incl extra accounts die ze hadden.
Ik ken genoeg mensen die ook botten maar niet gebanned zijn, en doen het al lang ;). Zelfs in GvG gebruiken sommigen ruptbots, ook geen bans. En als ze mij nou bannen, dan moeten ze die andere duizenden accounts ook bannen want als je naar rata sum gaat zie je al genoeg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er zijn bots in omloop die bepaalde missies zelfs volledig kunnen doen, daar dropt toch aardig wat gold. En al is het maar 20-40g per nacht, het is 'gratis' :P (was toen iemand die er 20 ofzo had draaien? Lange tijd terug op het nieuws).

Mijn eerste NC account komt uit begin 2004, heb 2 CoH accounts die ruim 5 jaar /payed aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:13:
[...]

Ik ken genoeg mensen die ook botten maar niet gebanned zijn, en doen het al lang ;). Zelfs in GvG gebruiken sommigen ruptbots, ook geen bans. En als ze mij nou bannen, dan moeten ze die andere duizenden accounts ook bannen want als je naar rata sum gaat zie je al genoeg :z
Kan, maar wat niet is kan nog komen. Is het spel echt nog leuk als je moet valsspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:30:
[...]

Kan, maar wat niet is kan nog komen. Is het spel echt nog leuk als je moet valsspelen?
Het spel is toch al ontiegelijk saai geworden :P ik zal er niet wakker van liggen. Enige leuke wat er nog is, is PvP, al is dat ook niet meer wat het ooit was :'( Ik doe het liever in PvE, dan in PvP. In PvP gebruik ik niks, en in PvE doe ik het alleen vanwege de cupcakes (title <3).

Gaat iedereen Guild Wars 2 halen eigenlijk? Ik weet het nog niet, het beloofd voor mijn gevoel niet veel goeds. Charr met geweren (WTF!?!)... springen.. geen click to move... :|

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik wil hem zeker wel gelijk halen, geen twijfel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31
Ik haal GW 2 ook, al was het alleen al omdat ik gewoon de SE wil hebben :P

offtopic:
T-Rhidion: vraagt is met een -t ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 27-04-2010 13:02 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yup, limited edition/collectors edition is voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Vrijdag schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:01:
Ik haal GW 2 ook, al was het alleen al omdat ik gewoon de SE wil hebben :P

offtopic:
T-Rhidion: vraagt is met een -t ;)

Dankje wel, heb moeite met d en t :F , ben meer van de beta (rekenen) kant.
SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:03:
Dat lijkt mij trouwens ook wel wat, ben benieuwd wat het extra heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:36:
[...]

Het spel is toch al ontiegelijk saai geworden :P ik zal er niet wakker van liggen. Enige leuke wat er nog is, is PvP, al is dat ook niet meer wat het ooit was :'( Ik doe het liever in PvE, dan in PvP. In PvP gebruik ik niks, en in PvE doe ik het alleen vanwege de cupcakes (title <3).
Het gaat er niet om wat de invloed van bots is voor jouzelf maar dat je het spel ook op een negatieve manier beinvloed voor anderen. Je laat hier overigens ook goed zien dat ingame titels echt niets meer zeggen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
T-Rhidon schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:08:
[...]

Dankje wel, heb moeite met d en t :F , ben meer van de beta (rekenen) kant.

[...]
No probs, here to help :)
SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:03:
Nee! Want jij hebt al vleugels :( !

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Huh? Troonstaal? :P

Vleugels, FUCK YEAH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:10:
[...]

Het gaat er niet om wat de invloed van bots is voor jouzelf maar dat je het spel ook op een negatieve manier beinvloed voor anderen. Je laat hier overigens ook goed zien dat ingame titels echt niets meer zeggen tegenwoordig.
Hadden ze maar moeten nadoen wat ze beloofd hadden: geen grindgame. Eye of the North is gewoon puur grinden (wordt niet voor niets Grind of the North genoemd). Fact.
- Rank X nodig om met NPC Y te kunnen praten;
- Saaie titles (asuran/deldrimor weet ik het welke nog meer :)).

Achja, lolpve anyways. En game is best wel dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:26:
Huh? Troonstaal? :P

Vleugels, FUCK YEAH :D
Ja, dat ben ik ja :P

Maar ik heb Gwen :D O+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In GW2 is gwen ook niet meer dan een weggerot skelet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Welnee, die klonen we dan gewoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:02:
[...]

Hadden ze maar moeten nadoen wat ze beloofd hadden: geen grindgame. Eye of the North is gewoon puur grinden (wordt niet voor niets Grind of the North genoemd). Fact.
- Rank X nodig om met NPC Y te kunnen praten;
- Saaie titles (asuran/deldrimor weet ik het welke nog meer :)).

Achja, lolpve anyways. En game is best wel dood..
Kom op zeg, dat is toch nog geen reden om terug te gaan vallen op valsspelerij? Ik vind het maar een slap excuus. Als je het niet leuk vind speel je het toch gewoon niet? Niemand die je verplicht hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 27-04-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk, ook een uitdaging om eerst respect te verdienen zodat ze erna pas met je praten. Heb nu rank 5 van de Norn Slayer of Wurms dacht ik en ik kan nu met iedereen praten en bij hun dingen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:22:
[...]

Kom op zeg, dat is toch nog geen reden om terug te gaan vallen op valsspelerij? Ik vind het maar een slap excuus. Als je het niet leuk vind speel je het toch gewoon niet? Niemand die je verplicht hoor.
Ja, dat klopt dat het grinden voor die titels niet leuk is. Ik heb nu mijn 2 main characters wel die titels hoog of max zodat ik tenminste die skills zo effectief mogelijk kan gebruiken. Maar om dat nu voor iedere character te gaan doen is wel minder, zeker omdat de eotn-skills zo goed zijn dat ze in iedere build zitten.

Maar om daarvoor nu bots te gaan gebruiken, vind ik te laag voor woorden. Heb vaak genoeg in een stadje gestaan en zag daar continu bots op en neer lopen naar buiten voor een bepaalde route af te leggen. Het is ook goed dat ze die mensen bannen. Voor mij geeft het juist voldoening om binnen het spel zonder te cheaten alles te behalen.

Maar om dit topic nog een positieve sfeer te geven: als GW2 uitkomt ga ik ook meteen de collector's edition halen. Heb dat nog nooit van een game gedaan, maar dit is toch wel een geval apart _/-\o_
Dat charr geweren krijgen is wel leuk opzich. Iedereen is sceptisch als er veranderingen worden doorgevoerd, ik heb er ook mijn bedenkingen over. Maar ik vertrouw erop dat de makers de essence van GW1 kunnen behouden waardoor GW1 zo een succes is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:22:
[...]

Ik heb Anet/Ncsoft gesteund door 10 (!!!) GW accounts te kopen, en ook nog wat ingame items via de store. Doe ik normaal nooit, maar puur omdat ik het zon leuk en geweldig spel vind heb ik dit gedaan.

Nu is een keer mijn account gehacked, door een bug/exploit in de NCSoft website waardoor je random op iemand anders zijn account kwam en zo pass kon wijzigen en in GW kon inloggen. Hierover is zelfs nog een hele draad op GWGuru geweest.

Als NCsoft zo lui is om toe te geven dat het hun fout is (en JA ik weet 100% zeker dat het hierdoor kwam want ik heb geen trojan/watdanook op me pc gehad en gebruik NERGENS dezelfde email/pass combo), of nieteens willen helpen om items terug te krijgen (ze kunnen heus wel logs opvragen, want hoe wil je anders de bots bewijzen? inderdaad, logs) nou dan heb ik geen zin meer om zoveel werk te doen om alles terug te krijgen en doe ik het op deze manier ;).

Maar goed -scrap this- cheaten is niet goed te praten, maar de support kan ook beter. Hup ander onderwerp :) .

@GW2: Ik ga sowieso eerst eens die beta proberen en dan zie ik nog wel.. maar zoals het er nu naar uitziet nee.. ook de trailers die tot nu toe gereleased zijn krijgen me nog niet echt geinteresseerd :P. Ik zat eerder zo van: "....oke". Ik blijf hopen dat het geen epic fail wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wanneer zou die NCsoft 'hack' dan moeten geweest zijn? Staat mij niets van bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:06:
Dat gebeurt alleen bij spelers die nu botten.

Vind het maar wat laag, zijn genoeg spelers die zich iedere dag weer volop vermaken met het spel. En om het dan zo toch kapot te maken. Urghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuinïnen schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:11:
[...]

Vind het maar wat laag, zijn genoeg spelers die zich iedere dag weer volop vermaken met het spel. En om het dan zo toch kapot te maken. Urghhh
Dat gebeurd niet alleen bij de spelers die nu botten. Totale onzin.

Er was een topic op GWGuru die over die exploit ging (blijkbaar heb je die dus niet gelezen ;)). Aan de hand van dat topic is Arenanet ook de update door gaan voeren waarbij je een character name moet weten.

Aion spelers hadden er ook last van, -zap- hier is de link.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar is het nu a.net of NCsoft? Als het NCsoft zou zijn, had dit alle games beinvloed, dat is zeker niet het geval. En als dit nav charactername, moet dit zelfs nog recent zijn geweest (zolang zit dit er nog niet in, tov afgelopen jaren).
The hacker(s) knew the account credentials, and they did not access the hacked accounts through NCsoft Master Accounts. The hackers had a list of passwords, which they used to steal accounts.
100 euro op een phising site (waaronder pre-order/korea acces Aion).

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:19:
Maar is het nu a.net of NCsoft? Als het NCsoft zou zijn, had dit alle games beinvloed, dat is zeker niet het geval. En als dit nav charactername, moet dit zelfs nog recent zijn geweest (zolang zit dit er nog niet in, tov afgelopen jaren).
De NCsoft website was bugged, als je iets wilt kopen via die site moet je je account linken aan GW. Dat had ik dus gedaan (en wel meerdere spelers). Arenanet is toen in het wekend nog medewerkers terug gaan sturen om een security update door te laten voeren ;) doorgevoerd @ 21 december 2009 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tuinïnen schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:11:
[...]

Of dat alleen bij cheaters gebeurt weet ik niet maar een bot is natuurlijk wel een interessante toepassing om malware in te verstoppen (gebeurt dan ook regelmatig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn GW account staat al jaren gekoppeld aan mijn NC master account, ik ken de announcement nog van de CoH boards (van Luminea ofzo?), waar toch werd aangegeven er nooit 'exploits' zijn gevonden in het login systeem. (immers, zou dit wel gebeurd moeten zijn, hadden ze verplicht iedereen een nieuw wachtwoord moeten laten ingeven, zoals 2 jaar geleden bij Cabal Online is gebeurd).

En dat 'in het weekend terug gaan sturen' is erg logisch, het was rond Kerst waar gok bijna iedereen gewoon thuis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed, alles is gefixed enz :) . Ik ben nogsteeds aan het denken of ik mijn Ritualist PvP ready zal maken.. als ik nou Tournaments zou spelen had ik gewoon PvP char gemaakt maarja, wil toch wat leuke armor eigenlijk :P .. ben me aan het bedenken of ik Elite Kurzick armor zal halen .. moet alleen nog iets van 65 ambers hebben :(

Iemand die toevallig nog zoveel ambers verkoopt ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik vind het wel een beetje een tegenstelling: je zegt dat je het spel niet speelt voor PVE, maar alleen voor PVP. Als je dan een bot laat draaien om gold te farmen, waar ga je dat gold dan voor gebruiken? Alleen maar e-peen rommel. En zelfs dat soort dingen kun je met casual gameplay en een klein beetje farmen via de normale manieren binnen hengelen, zeker als je 7 accounts zou hebben.

Echte PVP'ers hebben genoeg aan een UAX, meer is echt niet nodig. De verschillen die sommige PVE items maken zijn ondertussen toch grotendeels veranderd door ArenaNet. (The Rockmolder of Denravi Sword zijn goede voorbeelden.)

Mijn mening, en dit is ook het laatste wat ik er over zeg.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:15:
Ik vind het wel een beetje een tegenstelling: je zegt dat je het spel niet speelt voor PVE, maar alleen voor PVP. Als je dan een bot laat draaien om gold te farmen, waar ga je dat gold dan voor gebruiken? Alleen maar e-peen rommel. En zelfs dat soort dingen kun je met casual gameplay en een klein beetje farmen via de normale manieren binnen hengelen, zeker als je 7 accounts zou hebben.

Echte PVP'ers hebben genoeg aan een UAX, meer is echt niet nodig. De verschillen die sommige PVE items maken zijn ondertussen toch grotendeels veranderd door ArenaNet. (The Rockmolder of Denravi Sword zijn goede voorbeelden.)

Mijn mening, en dit is ook het laatste wat ik er over zeg.
10 Accounts, maar was meer vanwege het geld om arenanet te supporten voor wat ze met guild wars gedaan hebben ;). 9 accounts zijn single campaign, en zitten in een paar eigengemaakte guilds om als storage te fungeren.

In PvP moet je tournaments spelen om reward points te krijgen, wil je PvP armor halen. Aangezien ik geen tournaments (meer) speel, moet ik dus een PvE char hebben. Mijn main PvE is wél PvP ready, en mijn rit wil ik dat ook maken, maar daarvoor heb ik dus weer veel geld nodig (armor, equipment, skills, blabla) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PVP unlock pack, klaar? Een 100 etco whatever zwaard doet 0,0 meer damage dan gewoon een gold max zwaard die je ergens vandaan loot. Heel wiki van GW staat vol hoe je bepaalde greens zelfs na kan maken met normale blue spul.

En 10 accounts, 300 euro ofzo? Peanuts bij mijn NCsoft donatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:33:
PVP unlock pack, klaar? Een 100 etco whatever zwaard doet 0,0 meer damage dan gewoon een gold max zwaard die je ergens vandaan loot. Heel wiki van GW staat vol hoe je bepaalde greens zelfs na kan maken met normale blue spul.

En 10 accounts, 300 euro ofzo? Peanuts bij mijn NCsoft donatie :P
Klopt, kheb standaard items wel unlocked maar je moet echt tournaments spelen wil je pvp weapons halen weapons krijgen of zaishen quests te doen (alleen GvG is leuk voor zkeys :P). Nou liever 300 euro dan niets toch? ;)

Ohja, wat betreft zwaard van 100 ectos vs gewone pvp sword is idd qua damage niks. Maar beetje eyecandy is wel leuk <3

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Clean install, even een -image starten, 87.486 bestanden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit me dat file gerefreshed :P
Nog altijd dezelfde image.. vind het goed hehe..

Hmm heb me rit nu nieuwe armor gegeven <3
Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee123/thedarksanity/gw051-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat voor wapen is dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Aureate Aegis maar weet nog neit of ik die elemental sword houd. Eerst eens kijken of er nog leukere weapons zijn :P al maakt het als rit/runner niet echt veel uit maja ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ziet er netjes uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:06:
Om de zoveel tijd even backup maken, is ook wel handig :P Ook makkelijk als je eens het spel ergens anders wil installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

* CoRrRan heeft een "Miniature Oola"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Dat doe ik af en toe ook backup maken van GW, zodat ik als ik nieuwe install heb gedaan. Nier alles op nieuwe hoef te downloade, en snel kan spelen als ik het bij een andere op de pc zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42

noskill

1*1=2.

SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:06:
Hmm jawel, er is een tijdje een probleem geweest op de NCSoft site. Iets in de richting van, log 100000x in, en als je geluk hebt log je opeens in onder iemand anders zn naam. Ongetwijfeld dat de experts in het lamen van accounts de kans groter gemaakt hebben op een of andere manier o:). Staat vast nog wel een sticky op Guru.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:50:
Hmm heb me rit nu nieuwe armor gegeven <3
Cool, elite lux?
SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:06:
Pijnlijk haha, heb zelf ook nog altijd wel ergens een .dat van gw staan 8)
CoRrRan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 06:57:
* CoRrRan heeft een "Miniature Oola"...
Oehhh gz, dat is een van de eerste 5th years dan! Heb zelf helaas mijn eerste 2 chars weggegooid, shame. Zit volgens mij rond de 53 maanden op oude Warrior en oude Monk.
Vond het lijstje van nieuwe minipets trouwens een beetje tegenvallen, had eerlijk gezegd wel iets spectaculairders verwacht voor het 5de jaar. :X

Misschien strakjes maar eens wat pics uppen van mn characters O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Had zojuist gelezen over de nieuwe raid-veranderingen in WoW. Niet dat het in dit topic hoort, maar ben wel blij dat in GW je niet hoeft te raiden om het allerbeste armor te krijgen. Als je gewoon genoeg geld hebt, dan kun je het kopen.

Hoef het ook niet in GW2 te zien dat je iedere week moet raiden om überhaupt goede armor te krijgen. Vind het systeem van nu wel goed zo.

De birthday presents zal ik toch mee moeten wachten, mijn oudste character zal pas over een jaar 5 worden. Niet te geloven dat ik zo lang heb gewacht met GW te kopen 8)7

Laatst nog met de guild Urgoz gedaan. Raar genoeg waren wij de enigste in het district, overal was het leeg en hebben we dus maar 9man+3 heroes een party gevormd. Ging goed tot Urgoz zelf, daar kregen we hem niet overpowered door die 2 healer serpents erbij. Toen we net wilden opgeven, ging 1 van de beesten dood en konden we flink doorpressen. Niet dat er iets leuks uit de chest is gekomen, maarja. Had wel schijt gekregen van dat Bippen de hele tijd:D Nu nog kanaxai en mallyx een keer doen. Daarna mogen ze wel een nieuw gebied introduceren met een grote eindbaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, Elite Kurzick armor :) straks nog even 8 shields zien te kopen ofzo, en dan mods 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Btw dit is wel leuk om te lezen: http://www.arena.net/blog...esign-manifesto#more-1891

Krijg echt zin in GW2 als ik dat zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
The original GW featured a CCG-like skill system that allowed each player to discover unique combos and new strategies. Theoretically every Elementalist in the game could approach combat with a different strategy. In fact players found thousands of interesting strategies over the years, most of which our designers never anticipated, which is always the sign of a flexible system.

GW2 shares this flexible skill system. The big difference is that now skills are much more visual in explaining what they do.
Dit is erg erg erg goed nieuws :D Al verwacht ik geen 500+ skills meer, je blijft gelukkig wel uniek op hogere lvls qua skills en attacks.
Let’s say a village is being terrorized by bandits. You don’t want to find out about that because there’s a villager standing there motionless with an exclamation mark over his head who says when you click on him, “Help, we’re being terrorized by bandits.”
Zooooo herkenbaar :P
This is an exciting time for ArenaNet. We’re a company of passionate gamers with one mission: to make Guild Wars 2 the best MMORPG ever created. We are a 150+ person development team and we’re betting our company on Guild Wars 2.
Pittige statement, ze gaan dus echt voor een serieuze kaskraker.
and of course, it doesn’t have a monthly fee.
Is dat ook weer bevestigt, zelfde payment systeem als GW1.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste profession van guild wars 2 is bekend gemaakt en het is de elementalist.
Ook zijn er filmpjes op de site gezet met een aantal skills van de elementalist die er verdomt goed uitzien.

Hier een link naar de website: http://www.guildwars2.com...professions/elementalist/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
*fap fap fap*
Ziet er heeeel mooi uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:11:
De eerste profession van guild wars 2 is bekend gemaakt en het is de elementalist.
Ook zijn er filmpjes op de site gezet met een aantal skills van de elementalist die er verdomt goed uitzien.

Hier een link naar de website: http://www.guildwars2.com...professions/elementalist/
Ziet er echt mooi uit! Nu maar hopen dat mn laptop het goed kan draaien. Ook het combat stukje gelezen, 10 skill slotbar. Zal wel effe wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

ninc schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:02:
[...]

Ziet er echt mooi uit! Nu maar hopen dat mn laptop het goed kan draaien. Ook het combat stukje gelezen, 10 skill slotbar. Zal wel effe wennen zijn.
Ik vraag me af wat de reden hiervan is.

8 slot skillbar is in mijn ogen juist zo leuk. Die 2 extra keuzes voor een skill erbij lijkt mij een beetje lastig. Ik ben benieuwd of ze het ook gebalanceerd krijgen op dag 1. Vast niet, ArenaNet kennende.

Ik ben wel heel benieuwd wat ze van mijn favoriete characters mesmer & monk gaan maken.

Vrees alleen micro-payments (zo heet dat toch?) om de inkomsten voor GW2 te verhogen, ze hebben dit toch langzaam aan geïntroduceerd in GW1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Super gaaf dat filmpje, zo te zien komen er steeds meer filmpjes erbij:http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/

Heb er steeds meer zin in :D, blij dat het gratis blijft (een malige aanschaf kosten dan wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:02:
[...]

Ze proberen, net als bij GW1, de systeemeisen zo laag mogelijk te houden.

iig is het voor mij nu wel duidelijk dat mijn eerste GW2 char wéér een ele gaat worden :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:11:

Die ene skill is net Blade Geyser van Darksiders :o
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:09:
[...]

Ze proberen, net als bij GW1, de systeemeisen zo laag mogelijk te houden.

iig is het voor mij nu wel duidelijk dat mijn eerste GW2 char wéér een ele gaat worden :+
Ja idd, deel 1 was op hele low-end pc's nog best te spelen, dit ziet er ook weer erg mooi uit.
Weet nog niet wat ik ga doen, mijn eerste char was ook een ele. Waarschijnlijk ga ik van elke professie gewoon eentje maken :9

[ Voor 36% gewijzigd door Vrijdag op 29-04-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:58:
Super gaaf dat filmpje, zo te zien komen er steeds meer filmpjes erbij:http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/

Heb er steeds meer zin in :D, blij dat het gratis blijft (een malige aanschaf kosten dan wel).
Ik heb van iemand vernomen dat deze professions confirmed zijn:
  • Warrior
  • Ranger
  • Elementalist
  • Necromancer
  • Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Als ik naar die silhouetten kijk denk ik dat er ook nog een soort "mechanic" achtig iets is, gezien de Asura. Wat zouden de Charr worden? Misschien iets van "hunter" omdat ze ook vuurwapens krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er blijven race-crossed classes, in 1 van de eerdere promo filmpjes zie je ook een Asura met een huge mechanic robot rondlopen (activeren), later zie je ook de elfs dit doen met een 'earthmonster' (gelijk aan T3 earth pet van spiritmaster uit Aion). Neem aan dat dus ook Charr elke class krijgt (kijk maar naar huidige Char, kunnen ook alle classes spelen, behalve assasin dan :P).

Mischien dat dit een aparte class wordt (pet style), of onderdeel van 1 van de classes (zoals Ranger zijn pet skill heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat je daar de moderne ranger beschrijft. Je moet wel onthouden dat er ruim 100 jaar verschil tussen GW1 en GW2 zit ;) De technologie heeft niet stil gestaan. (Bv rangers met geweren :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:48:
[...]

Ik heb van iemand vernomen dat deze professions confirmed zijn:
  • Warrior
  • Ranger
  • Elementalist
  • Necromancer
  • Monk
Misschien komen Ritualist en Assasin in de eerst uitbereiding ;). En in de 2de Paragon en Dervisch, zou op zich wel komisch zijn O-) .

Alleen wat doen ze met Mesmer :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ohja, dus race kiezen en dan class idd. Crap, helemaal vergeten dat ze ook ontwikkelen qua wapens, dan zou ranger een soort van sniper achtig iets kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik hoop dan wel dat het in verhouding even veel damage kan maken, niet dat met geweer dan een 1 hit dood is.

Want anders is een geweer pakken wel heel simpel, als je tegen een bijl of zwaard vecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01-2023
T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:27:
[...]

Misschien komen Ritualist en Assasin in de eerst uitbereiding ;). En in de 2de Paragon en Dervisch, zou op zich wel komisch zijn O-) .

Alleen wat doen ze met Mesmer :? .
Zou het erg jammer vinden als Mesmer inderdaad verdwijnt. Is juist een interessante class.

Ik geloof trouwens niet dat het plan was om uitbreidingen uit te brengen als in de eerste GW (juist omdat dat behoorlijk mis ging in classes balancen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:41:
Ik hoop dan wel dat het in verhouding even veel damage kan maken, niet dat met geweer dan een 1 hit dood is.

Want anders is een geweer pakken wel heel simpel, als je tegen een bijl of zwaard vecht....
Ik denk dat ze het dan aanpakken alsof het pijlen zijn, dus dezelfde damageoutput. Wellicht meer damage met skills, zoals incendiary, of bleeding etc. Denk niet dat ze een Charr een Barrett .50 of een Spas-12 gaan geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Vrijdag schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:57:
[...]

Ik denk dat ze het dan aanpakken alsof het pijlen zijn, dus dezelfde damageoutput. Wellicht meer damage met skills, zoals incendiary, of bleeding etc. Denk niet dat ze een Charr een Barrett .50 of een Spas-12 gaan geven :P
Ik hoop ook niet dat ze dat soort wapens krijgen zoals jij zegt, zie ze al lopen met een M3 of een dikke sniper of shotgun :+ .

Eerder soort van piraten wapens, (soort van musketten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:13:
[...]

Ik hoop ook niet dat ze dat soort wapens krijgen zoals jij zegt, zie ze al lopen met een M3 of een dikke sniper of shotgun :+ .

Doe mij maar een Asura met een enorme Rocketlauncher >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:13:
[...]

Ja, ik denk gewoon aan de wapens die de engineers hebben in WAR bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:35:
[...]

Doe mij maar een Asura met een enorme Rocketlauncher >:)
Rocketjump in Guild Wars 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Vrijdag schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:55:
[...]

Rocketjump in Guild Wars 2 :P
Het is geen tf2 :X .

Ben echt benieuwd, wil graag andere filmpjes van die professies weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Medidem schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:46:
[...]

Zou het erg jammer vinden als Mesmer inderdaad verdwijnt. Is juist een interessante class.

Ik geloof trouwens niet dat het plan was om uitbreidingen uit te brengen als in de eerste GW (juist omdat dat behoorlijk mis ging in classes balancen).
Nee, de stand-alone versies waren het probleem. Door steeds een totale nieuwe wereld te creeeren (Cantha, Elona) hopte iedereen steeds over waardoor men overal verspreid was. Nu bijvoorbeeld zijn in de meeste missies van Tyria op de europese servers geen hond te vinden. (je moet nu perse naar de Amerikaanse districten gaan) Dat was vroeger wel eens anders. Eotn zorgde er wel voor dat je meer in tyria verbleef.

Ik verwacht dus ook meer uitbreidingen zoals WoW: die een gebied toevoegen aan het huidige, ipv een compleet nieuwe. Ook zullen micro-payments een grotere rol gaan spelen om dit allemaal te financieren. Zolang het maar geen ingame-competitievervalsing gaat worden dat je een vet voordeel krijgt als je bepaalde dingen koopt. Maar daar zullen zij ook wel aan gedacht hebben.

En natuurlijk wil ik achievements erin hebben! Aangezien ik de vanquisher titels enzo niet zien terugkomen, moet daar iets anders voor in de plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:25:
[...]

Het is geen tf2 :X .

Ben echt benieuwd, wil graag andere filmpjes van die professies weten.
Guild Wars 2 Instagib! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Uhm wat bedoel je? Ik snap hem niet :? .
ninc schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:35:
[...]

Nee, de stand-alone versies waren het probleem. Door steeds een totale nieuwe wereld te creeeren (Cantha, Elona) hopte iedereen steeds over waardoor men overal verspreid was. Nu bijvoorbeeld zijn in de meeste missies van Tyria op de europese servers geen hond te vinden. (je moet nu perse naar de Amerikaanse districten gaan) Dat was vroeger wel eens anders. Eotn zorgde er wel voor dat je meer in tyria verbleef.

Ik verwacht dus ook meer uitbreidingen zoals WoW: die een gebied toevoegen aan het huidige, ipv een compleet nieuwe. Ook zullen micro-payments een grotere rol gaan spelen om dit allemaal te financieren. Zolang het maar geen ingame-competitievervalsing gaat worden dat je een vet voordeel krijgt als je bepaalde dingen koopt. Maar daar zullen zij ook wel aan gedacht hebben.

En natuurlijk wil ik achievements erin hebben! Aangezien ik de vanquisher titels enzo niet zien terugkomen, moet daar iets anders voor in de plaats ;)
Ben ik het wel mee eens, daar door is het wel verder verspreid in de game, en als ze dan uitbreidingen brengen in dezelfde map zou geweldig zijn.

Misschien een domme vraag:
Wat is precies het doel van de Hall Of Monumets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:06:
[...]

Uhm wat bedoel je? Ik snap hem niet :? .
[...]
Wikipedia: Instagib

Voor de vroegere UT/Quakespelers onder ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Vrijdag schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:33:
[...]

Wikipedia: Instagib

Voor de vroegere UT/Quakespelers onder ons ;)
Aha op die manier, weer wat bijgeleerd _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
T-Rhidon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:06:
[...]

Misschien een domme vraag:
Wat is precies het doel van de Hall Of Monumets?
The Hall of Monuments was introduced in Guild Wars Eye of the North to facilitate players transferring their accomplishments to Guild Wars 2 from their original Guild Wars account.

Je naam wordt gereserveerd voor in GW2, dus niemand kan jou naam dan gebruiken behalve jijzelf. Ook zullen alle verzamelde pets, titels, armor, heroes en wapens die in de HoM staan worden omgezet in nog te bepalen 'rewards' die in GW2 gebruikt kunnen worden. Zie het dus als een extraatje voor GW2.

Hierbij wel gezegd te hebben dat alles accountwide wordt overgezet: Alles wat je ooit in HoM heb gezet van alle characters wordt dus unlocked voor je gehele GW2 account. HoM is meer een reden om mensen nog GW te laten spelen, zodat ze nog bonussen kunnen halen voor GW2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw artikel op de guild wars 2 website over weapons, professions en races. Heb helaas de meeste informatie al een keer eerder ergens gelezen maar die cross profession combo´s lijken erg vet te worden.

http://www.guildwars2.com/en/the-game/combat/part-two/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Ik hoop toch echt dat mesmer ook weer mogelijk word in gw2, mesmer is gewoon veeeel te leuk.

mesmers zijn evil, dat maakt ze leuk! >:)

GW2 ziet er qua wat er tot nu toe te zien op de elemental fimpjes was al heel leuk. Gras op de velden die nog bewegen. Qua systeem vereisten zal het wel aardig omhoog gaan. Tot zover zeggen ze: "The system requirements haven't been finalized, but just as with the original Guild Wars series, we're committed to creating a beautiful game that will play great on mid-range gaming PCs."

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zou het ook HEEL jammer vinden, als ze de professie met eigenlijk de meeste diepgang (Mesmer) achterwege laten voor GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waar ik mij meer zorgen om maak is hoe micropayments geintegreerd gaan worden. In GW-1 zag je dat ook steeds meer naar voren komen (nu zelfs nog met de nieuwe costumes). Veel zaken afhandelen via micro payments zou voor mij wel eens het breekpunt kunnen zijn waarop ik besluit GW-2 niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bor de Wollef schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:18:
Waar ik mij meer zorgen om maak is hoe micropayments geintegreerd gaan worden. In GW-1 zag je dat ook steeds meer naar voren komen (nu zelfs nog met de nieuwe costumes). Veel zaken afhandelen via micro payments zou voor mij wel eens het breekpunt kunnen zijn waarop ik besluit GW-2 niet te kopen.
Maar wat is het probleem ermee? Ze moeten ergens geld vandaan halen en 90% ervan had 0,0 impact op niet-betalende mensen. (characterslots, pvp unlockset mischien een beetje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:23:
[...]

Maar wat is het probleem ermee? Ze moeten ergens geld vandaan halen en 90% ervan had 0,0 impact op niet-betalende mensen. (characterslots, pvp unlockset mischien een beetje).
Ik vind het gewoon irritant om overal linkjes tegen te komen die je uit het spel naar een shop leiden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Hmmm... de second 5 skills are race specific. Dus je moet meteen een goed keuze maken anders ben je screwed? Dat als je een goede monk wilt zijn en je pakt dan een charr monk. Je levelt het beestje tot de max en stopt er veel tijd en geld in. Dan kom je erachter dat alle party's alleen maar sylvari monks vragen omdat die het beste zijn qua skills.

Dat is toch klote? Je moet dus meteen een goede keuze maken anders kun je weer opnieuw beginnen. Kan me voorstellen dat ze liever zeggen: een asura ele heeft de voorkeur tov van een norn ele.(betere skills etc.)

Maar verder ben ik wel geïnteresseerd:D het lijkt net alsof ze het spel binnenkort gaan uitbrengen, zoveel info komt er nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Ik vind het vrij schappelijk hoe ze het aanpakken. Geen maandelijkse kosten. Voor extra's in het account wat in rekening brengen. Het is een optie, geen must.

Vanwege dat feit ben ik dan eerder geneigd om wat extra er voor aan te schaffen.
Ik zou het ook HEEL jammer vinden, als ze de professie met eigenlijk de meeste diepgang (Mesmer) achterwege laten voor GW2.
Mesmer valt het beste te spelen als je wat meer kennis van de professions / builds heb die je tegenkomt. Dit geld zeker voor domination mesmer.

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ninc: tja, als ze geen rasunieke skills zouden gebruiken hadden ze net zo goed geen rassen kunnen gebruiken. Maar ik verwacht dat A-net het allemaal goed balanceerd. Wat ík persoonlijk jammer vind is dat je geen 2nd prof meer kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Net gelezen het deel 2, ben benieuwd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:47:
Hmmm... de second 5 skills are race specific. Dus je moet meteen een goed keuze maken anders ben je screwed? Dat als je een goede monk wilt zijn en je pakt dan een charr monk. Je levelt het beestje tot de max en stopt er veel tijd en geld in. Dan kom je erachter dat alle party's alleen maar sylvari monks vragen omdat die het beste zijn qua skills.

Dat is toch klote? Je moet dus meteen een goede keuze maken anders kun je weer opnieuw beginnen. Kan me voorstellen dat ze liever zeggen: een asura ele heeft de voorkeur tov van een norn ele.(betere skills etc.)

Maar verder ben ik wel geïnteresseerd:D het lijkt net alsof ze het spel binnenkort gaan uitbrengen, zoveel info komt er nu.
De laatste 5 skills zijn niet alleen maar ras specific skills. De enige beperking die er tot nu toe op zit is zijn dedicated slots voor self heal en een elite. Dit kunnen racial skills zijn, maar kunnen net zo goed je je normale, door je profession uitgekozen skills zijn.
Bovendien hebben ze een tijdje geleden in een interview gezegd dat racial skills wat zwakker zullen zijn dan normale skills. Het voorbeeld dat ze hierbij gaven was dat de humans een racial skill hebben die healing doet, maar minder krachtig is dan de healing skills van een profession die erin gespecialiseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Mesmer, als ik één type moeilijk vind spelen is dat het wel :X heb er wel een paar maar ben er nooit echt goed mee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:16:
[...]

De laatste 5 skills zijn niet alleen maar ras specific skills. De enige beperking die er tot nu toe op zit is zijn dedicated slots voor self heal en een elite. Dit kunnen racial skills zijn, maar kunnen net zo goed je je normale, door je profession uitgekozen skills zijn.
Bovendien hebben ze een tijdje geleden in een interview gezegd dat racial skills wat zwakker zullen zijn dan normale skills. Het voorbeeld dat ze hierbij gaven was dat de humans een racial skill hebben die healing doet, maar minder krachtig is dan de healing skills van een profession die erin gespecialiseerd is.
Tis wel raar dat je perse een dedicated slot voor self heal moet hebben. Vond het nu wel fijn om als monk de enige healer te zijn, zodat de rest zich kon focussen op het damage doen en ik alles kon healen. Achja, het zal wel goed uitgebalanceerd zijn.

Maar om nu nog 1 jaar te wachten! >:) Het is te lang! Te lang! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Na lange tijd heb ik ook weer eens op gw-nl.net gekeken. Volgens mij tijden lang een van de grootste NL talige Guildwars sites. Het ziet er verlaten uit. Het laatste nieuwst is van augustus 2009. Iemand die nog een actieve NL talige site weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Hier effe wat quotes uit interviews wat ik wel leuk vond om ze effe eruit te lichten:
One event requires you to protect some beehives from a ravenous bear; if you succeed, you might be able to acquire a jar full of angry bees that you can throw at a target. An elementalist can summon a fiery sword from the heavens that others in their party can use
Dat is echt wel lache, een dynamisch system :*)
With the addition of racial skills, we found that we just weren't getting enough out of secondary professions to justify the complication and balance issues they add to the game.
Secondary professions verwijderd omdat het anders te gecompliceerd zou worden.
Conjures create an environmental weapon that can be picked up and used by either the elementalist or his allies.
Das wel nice, je kunt dus zelf 'creëren' om zelf of door anderen te gebruiken.
and have decided to populate the major cities in the game with mini games similar to those found in Guild Wars. We call these games “activities” and they encompass everything from a bar brawl to a shooting gallery.
Dus we kunnen weer lekker gaan rollerbeetle racing of snowball fights.
For example you may need to get information from a villain. Do you break into his house while he’s away or attend a party with him and try to use diplomacy and espionage to get the information from him?
Uh lol. Dus een soort van Fable gevolgen scenario.
Some events are triggered by players, and are almost Easter-eggy. There’s one where if players kill the deer in the forest then one of the predators who are used to feeding on the deer will come out and attack one of the villages. That’s not going to happen unless players are active in the area.
Dit vind ik wel een van de leukste toevoegingen aan het spel, een constante veranderende wereld. Net zoals in WoW waarin je ineens aangevallen kon worden door de vijandelijke spelers van de Horde bijvoorbeeld.
Skills can be swapped out whenever a character is not in combat.
Mooi, nu kun je altijd nog veranderen zonder dat je perse in een town moet zijn.
Gamespot interview
Mmorpg
Rockpapershotgun
Onlinewelten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ik ben ook erg benieuwd naar GW2. De filmpjes en zo zien er goed uit.

Ben sinds afgelopen week maar weer eens gaan spelen. Ga even kijken of ik meerdere titels nog kan max-en. Ga eerst maar de vanguish titels halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Gisteren nog gekeken en mijn oudste char is 59 maanden, dus nog even wachten op een nieuwe pet :(

Misschien ook maar weer eens beginnen met EotN, dat heb ik nog steeds niet uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Viel me op in de filmpjes van de elementalist dat ze spraken wanneer ze spells deden casten. Ik heb geen zin in om iedere keer een kreetje of 'I'm stunning' te horen als je static field gebruikt. Dat is zwaar irritant.

Verder ben ik nu bezig om een Black Moa Chick te maken, moet alleen nog Sorrow's furnace doen. Heb het nog nooit gedaan, dus dat mag wel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Grote kans dat je dat gewoon uit kan zetten :P
Andere kant, dat kon in Aion ook niet :X Al sta je in guildwars niet vaak 1 dezelfde skill nonstop te spammen, wat altijd groot pluspunt in geweest. (je hebt 'maar' 8 skills, maar je gebruikt ze wel enorm veelzijdig).

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 04-05-2010 13:19 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste