Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Weet nog ergens in 2007, dat NCsoft zulke verjaardagsdingetjes account-wide wilde gaan maken. Mijn eerste account binnen PlayNC komt uit april 2004 (beta van CoH), daar zit ik nu op ruim 5 jaar gameplay (game is p2p, prijzig zooitje als ik daarop terug kijk :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:27

Orac

Ik mis je papa.

T-Rhidon schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:40:
[...]

Jammer dan heb ik, pech :'( las het pas van morgen half 10.
Sorry T-Rhidon, ik heb 'm aan "maartend" gegeven. Ik hoop dat "Vrijdag" of iemand anders nog een Mini Pet voor je heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:04
Ik heb nog nooit een Full run in UW, FoW gedaan, misschien dat ik een keer mee mag met ninc?
Ik heb al aardig wat pets, ik ben benieuwd hoe dat gaat met GW2>hall of monuments, of het leuke rewards/titles zijn. Of dat alleen mensen die gigantisch goed zijn er wat aan hebben, iets van minimaal my guildhall smells rich of mahony ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
LeVortex schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:52:
Ik heb nog nooit een Full run in UW, FoW gedaan, misschien dat ik een keer mee mag met ninc?
Ik heb al aardig wat pets, ik ben benieuwd hoe dat gaat met GW2>hall of monuments, of het leuke rewards/titles zijn. Of dat alleen mensen die gigantisch goed zijn er wat aan hebben, iets van minimaal my guildhall smells rich of mahony ofzo.
Je kunt altijd een keer mee. Je moet dan wel een beetje goede characters hebben en weten hoe ze werken. Niet dat je bent van: Ik heb nog geen elite skills! Hoe kan ik in ToA komen? Hoe moet ik iemand healen? :D

Maar moet wel erbij zeggen dat we meestal snel vol zitten met guildies maar als je echt goed bent is er altijd een plekje vrij:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Stoney Carona is me char, als je me will adden, en jah of ik echt goed ben zou ik niet willen zeggen. Maar ik heb wel elite skills :p Is er plaats voor een elementalist, dat speel ik eigenlijk altijd, gewoon omdat ik dat het leukste vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Release day crew checking in (28-04-'05).

(Niet dat ik het spel nog speel, maar ik heb het momenteel wel geïnstalleerd staan.) Ik heb trouwens een hele zooi van die mormels en ik geef ze graag weg. Volgens mij heb ik de volgende:
  • Jungle Troll (1e)
  • Juggernaut (2e)
  • Harpy Ranger (2e)
  • Thorn Wolf (2e)
  • Wind Rider (2e)
  • Elf (2x) (2e)
  • Cave Spider (3e)
  • Irukandji (3e)
  • Raptor (3e)
  • Nornbear (2x) (3e)
  • Abomination (4e)
  • Flowstone Elemental (4e)
Het liefst geef ik ze weg aan iemand die er wat in-game gold voor kan krijgen en daar andere dingen voor kan kopen die hij/zij nodig heeft en anders voor het complementeren van je collectie.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
een nornbear of flowstone zou ik wel vet vinden, volgens mij heb ik niks voor jou, ik zal even kijken welke ik dubbel heb

In iedergeval een
juggernaut
Whiptail devourer 2x

Waarom ben je gestopt? had je het gewoon gehad met pve en pvp, heb je het high end pve ook nog gedaan (uitgespeelt) of vond je dat al veel te hardcore

Is er trouwens iemand die 10 euro over heeft voor een pakje? 8)7 koop dan wat nuttigs, ik heb bonus mission pack gekocht, extra char slots of extra storage zou ik ook nog een keer kunnen kopen, maar ik heb toch alleen maar tijd om op me ele te spelen, ik heb echt geen zin meer in het levelen en main missions daarvoor doen.

[ Voor 79% gewijzigd door LeVortex op 19-04-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
LeVortex schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:44:
Stoney Carona is me char, als je me will adden, en jah of ik echt goed ben zou ik niet willen zeggen. Maar ik heb wel elite skills :p Is er plaats voor een elementalist, dat speel ik eigenlijk altijd, gewoon omdat ik dat het leukste vind.
De ele's zijn altijd de tanks in onze party. Meestal zijn die het meest experienced. Maar we zullen es kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb al die bonus spul al, packs en weet ik veel wat. Nu maar eens kijken wat dat pakje is :+

Ik ben tijdje ele tank geweest, je moet zo nonstop op blijven letten of je cooldown time, daarna tijdje wa/ele geweest maar nonstop energy problemen (die 2 bips maken het verschil zeg). Der/wa speelt wel lekker, vrij hoge armor maar amper damage reduction (zoals hele ze heeft). Mischien eens een derv/ele proberen, derv heeft best wat energy managent.

Dwaina en shining blade zijn wel heel erg stoer :D

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 19-04-2010 22:03 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ik ben nooit van de UWsc en de Fowsc geweest. Sinds de 'Grote Patch' is het wel gezelliger in onze guild geworden. Voorheen was het gewoon UWsc met assassins en shadowform alles rushen, je weet wel. Maar nu moet je echt goede teams opstellen en goed communiceren wat je doet. Brengt veel plezier als je het voltooid:D

Die shining blade en white mantle pakjes mogen mij gestolen worden, 10 euro voor zo een pakje. Dan koop ik liever die bonus mission pack of een extra storage slot.

Maar ben wel benieuwd wat GW2 gaat brengen. Ik heb mijn monk HoM aardig gevuld met titles, pets en wat armor. Mijn necro ben ik ook bezig om alles te maxen. Hopelijk levert het wat leuke dingen op.

Heb net trouwens es geprobeerd met links te muizen, maar dat lukte voor geen meter. Leek net wel een noob die niet wist met welke skill ik moest activeren omdat ik steeds te laat was:D Toch maar rechtshandig blijven gamen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Hmm Ninc, ik tank niet zo vaak (lees nooit), dus dan houd het snel op denk ik. Is het een hele vage build? of gewoon E/Mo en dan obsidi tank?

@sinergyx, Warrior heeft echt te weinig energy, maarjah echt nodig heeft die het ook niet. Dervish is wel aardig, maar de warrior met endure pain en defy pain is wel geweldig hoor. Echt ideale build.

Ik vind het zo vaag dat sommige dingen bijna onmogelijk zijn met bepaalde professions. Zoals die duncan in slavers exile die kun je schijnbaar eigenlijk niet verslaan zonder een necro met swap. Die verplaatst dan de spirits en daarna gaat iemand express dood naast duncan en dan gebruikt de necro sorrow signet ofzo en killed duncan redelijk snel. (necro word dan wel geheald door minimaal 1 persoon anders gaat hij alsnog dood door de spirits). Gister dus eindelijk gelukt met de zbounty die ik nog had, dus leuke reward gekregen.

Net zoals de doppleganer, die krijg je in NM wel makkelijk neer, maar in HM is het zonder de juiste skills ook een hel. Wiki helpt dan wel, als je maar empathy en blinding flash gebruikt is het een makkie, ik maakte het mezelf helemaal makkelijk door ook nog ward against melee te gebruiken. dan ga je echt niet meer dood. Ai is gellukkig wel dom. je doet gewoon meteor shower enzo in je skillbar zonder atrributes in fire. Hij gebruikt de skill wel en jij stapt er gewoon op tijd uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Ik ben laatst ook weer gaan spelen om m'n HoM vol te krijgen. Ben ik goed voorbereidt voor GW2. Ik heb nog wat geld, daarvan ga ik destroyer/tormented weapons kopen, ik haal wat titels, nog een paar hero armors en elite armors en dan moet ik nog wat pets regelen. @CoRrRan: Ik neem graag een of meerdere pets van je over :-) Moet er nog heel wat om mijn HoM te vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

LeVortex schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:24:

@sinergyx, Warrior heeft echt te weinig energy, maarjah echt nodig heeft die het ook niet. Dervish is wel aardig, maar de warrior met endure pain en defy pain is wel geweldig hoor. Echt ideale build.
Wat voor een warrior build gebruik jij zelf dan?
CoRrRan schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:48:
Release day crew checking in (28-04-'05).

(Niet dat ik het spel nog speel, maar ik heb het momenteel wel geïnstalleerd staan.) Ik heb trouwens een hele zooi van die mormels en ik geef ze graag weg. Volgens mij heb ik de volgende:
[list]• Jungle Troll (1e)• Juggernaut (2e)• Harpy Ranger (2e)• Thorn Wolf (2e)• Wind Rider (2e)• Elf (2x) (2e)• Cave Spider (3e)• Irukandji (3e)• Raptor (3e)• Nornbear (2x) (3e)• Abomination (4e)• Flowstone Elemental (4e)[/list]Het liefst geef ik ze weg aan iemand die er wat in-game gold voor kan krijgen en daar andere dingen voor kan kopen die hij/zij nodig heeft en anders voor het complementeren van je collectie.
Ik zou wel graag enkele van je willen, maar het liefste de Nornbear, ben wel een echte een fan van de norn. Bezig met sparen voor een norn pakje. (hoop dat ik nu wel op tijd ben, omdat ik van de week ook net buiten de boot viel).

Wil ik zeker in Gw2 gaan spelen.

[ Voor 59% gewijzigd door T-Rhidon op 20-04-2010 09:09 ]

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
T-Rhidon schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:51:
[...]

Wat voor een warrior build gebruik jij zelf dan?
Op Koss mijn hero heb ik iets van. Defy pain, Lions comfort, severe atery, gash, endure pain. De andere skills weet ik uit mijn hoofd niet, maar zal wel iets van knockdown zijn en waarschijnlijk healing signet.
Hem stuur ik meestal dan eerst in de groep en meestal vallen ze hem wel aan, met wat healing van andere heroes overleeft hij lang genoeg zodat ik Savannah heat en meteor enzo kan casten waarna de groep meestal dood is op enkele na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn eigen warrior speelde ik altijd met Warrior's Endurance, combinatie met een ele variant obv mijn wapen voor extra damage. 1 van de laatste missies uit prophecies was immune burn echt ideaal, 1 van die ele armors doet dat voor je (moet je wel zorgen dat hij up blijft).

edit, Frigid Armor (10-40 armor, immume burn - kost maar 5 energy). Soms combineren met Armor of Frost, maar zonder 20% enchant en hoge water-attribute kreeg je dat ding niet permanent. Samen met Conjure Frost en die EotN preorder wapen (frost blade), was best effectief tegen phys damage zolang er geen enchant removers waren. (zeker omdat alles fire mobs waren, water/frost doet extra dmg).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
oh dat is ook wel ideaal, Bij 1 van die laatste in prophecies was een ele bijna useless tegen die seals, je energy was daar zo weg. Ik ga eens kijken na die build van jou. Ik heb ook EotN preorder. Water doet toch alleen extra door armor penetration? of is het echt het principe water>vuur? Van frost wist ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
SinergyX schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:50:
Mijn eigen warrior speelde ik altijd met Warrior's Endurance, combinatie met een ele variant obv mijn wapen voor extra damage. 1 van de laatste missies uit prophecies was immune burn echt ideaal, 1 van die ele armors doet dat voor je (moet je wel zorgen dat hij up blijft).

edit, Frigid Armor (10-40 armor, immume burn - kost maar 5 energy). Soms combineren met Armor of Frost, maar zonder 20% enchant en hoge water-attribute kreeg je dat ding niet permanent. Samen met Conjure Frost en die EotN preorder wapen (frost blade), was best effectief tegen phys damage zolang er geen enchant removers waren. (zeker omdat alles fire mobs waren, water/frost doet extra dmg).
Dat doet mij denken aan Hells Precipice. De imps in die mission kunnen aardig een party overhoop halen met hun rotgorts invocation. Mijn aanpak hier was vaak met de water elite "Ward vs Harm". De extra buff tegen vuur leent zich zeer voor deze mission.

Qua builds heb ik regelmatig:
  • Masters of Whispers als cursus / support: SS, barbs, Enfeebling Blood, blood ritual, flesh of my flesh (Heroes ruiken wanneer energie nodig is)
  • Olias als minion bomber (elite: Jagged Bones, Animate Bone Minions, Death Nova)
  • Xandra als Rit Healer

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LeVortex schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:08:
oh dat is ook wel ideaal, Bij 1 van die laatste in prophecies was een ele bijna useless tegen die seals, je energy was daar zo weg. Ik ga eens kijken na die build van jou. Ik heb ook EotN preorder. Water doet toch alleen extra door armor penetration? of is het echt het principe water>vuur? Van frost wist ik het.
Forst/water is afaik hetzelfde, athans beide komen voor in de ele water element.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
LeVortex schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:24:
Hmm Ninc, ik tank niet zo vaak (lees nooit), dus dan houd het snel op denk ik. Is het een hele vage build? of gewoon E/Mo en dan obsidi tank?

Ik vind het zo vaag dat sommige dingen bijna onmogelijk zijn met bepaalde professions. Zoals die duncan in slavers exile die kun je schijnbaar eigenlijk niet verslaan zonder een necro met swap.

Net zoals de doppleganer, die krijg je in NM wel makkelijk neer, maar in HM is het zonder de juiste skills ook een hel.
Ik heb de builds zelf niet, ik speel meestal monk of necro en ga dan meestal als monk. Met de ele moet je gewoon alle skills blijven spammen om jezelf in leven te houden en je moet weten waar je moet staan, maar dat valt wel mee.

Over Duncan: Die is makkelijk zonder necro te verslaan op NM en HM. Iemand moet secondary profession assasin hebben, daar de swap skill van de assasin meenemen. Neem een Spirit Spammer mee en je bent klaar. Swap alle spirits en ga naast duncan staan, cast alle shit van de Spirit Spammer en je spirits slachten Duncan zo af. Heb het nu al 4x keer gedaan op NM en HM.

De Doppelganger is NOG makkelijker :P Je neemt gewoon maar 3 Pve only skills mee: bijvoorbeeld assasins vanguard support, Summon ruby djin en you move like a dwarf bijvoorbeeld. Hij kan jou skills niet gebruiken en dan maken jou summons hem snel af. Ideaal:D

Maar sowieso zijn alle bazen in GW te gemakkelijk. The undead Lich stelt geen klote voor en is alleen irritant als ie wegwarpt want dan duurt het ietsje langer. Shiro is snel te killen met een speciale build hetzelfde geld voor de Great Destroyer. (Binnen 1 minuut!) En Abbadon is ook makkelijk met H&H, gewoon Pain inverter meenemen, lightbringer's gaze en nog wat je zelf wilt en je kunt het dan op HM binnen 10 minuten doen. Duncan is ook makkelijk, Dhuum is ook makkelijk met een goede party, en Mallyx the unwielding heb ik nog niet verslagen, moet nog 2 gebieden van de 4 doen.

Dus qua bazen moeten ze eens gaan kijken naar WoW :D

Zo..... ik heb iets teveel GW gespeeld volgens mij 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door ninc op 20-04-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Doppelganger waren toch al trucjes voor, hij begint afaik altijd aan de linkerzijde van castbar, nooit rechts. Dus lange cast links, je eigelijke attacks rechts en je was er in no time doorheen.

Die summons heb ik nooit gehaald, ik kwam maar niet voorbij die polymock spelers (3rde afaik?). Als assisin die vanguard support is grappig, sta je met 2 man als een gek op 1 mob in te hakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:41:
Doppelganger waren toch al trucjes voor, hij begint afaik altijd aan de linkerzijde van castbar, nooit rechts. Dus lange cast links, je eigelijke attacks rechts en je was er in no time doorheen.

Die summons heb ik nooit gehaald, ik kwam maar niet voorbij die polymock spelers (3rde afaik?). Als assisin die vanguard support is grappig, sta je met 2 man als een gek op 1 mob in te hakken :D
Polymock is makkelijk, zorg ervoor dat je minimaal 3 purple polymocks hebt of tenminste 1 gouden, de Gouden ruby djin polymock piece is het beste dan blaas je er zo doorheen.

Ook Discord team (3 necro heroes) met zelf een support build op je character is alles makkelijk te doen. VQ-en missies, high-end gebieden. Hopelijk gaan ze dat niet nerfen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb enkel die rewards van voorgaande overwinningen, zal niets bijzonder zijn.

Tijdje wel necro-battery gespeeld, SS en MM necro, rit necro healer. Die setup werkt nog steeds, helemaal perfect als je zelf spiritspammer bent :D Kost alleen zo'n berg geld om al je characters met volle setup op je heroes te hebben. Ook 3x ele met searing flames, dat ging bizar hard.

Leukste was vroeger de 'death from above' (splinterweapon barrage dacht ik) met 4 rangers :D Bij Nightfall was er imho te veel conditions, ramp om als melee speler daar rond te komen (blind, cripple, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Heb ik ook last van met Polymock, kan er ook maar steeds 2 verslaan en dan stuk bij de 3de. Maar dankje voor de tip ga ik dat ook is proberen. Wel hartstikke leuk polymock, net pokemon spelen X ;) .

Zou iemand met mij een goede Ele build willen delen voor hero en gewoon?

[ Voor 16% gewijzigd door T-Rhidon op 20-04-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Wat is het doel van je ele T-Rhidon? ik gebruik gewoon op mijn heroes Savannah heat, die andere heats, meteor, liquid flame, fire attunement en auro of restoration (ik gebruik hem op mezelf en op me hero trouwens).

Doppleganger begint ook gewoon rechts hoor, hij cast bij mij tenminste gelijk fire attunement die ik rechts heb (zat alleen geen attributes points in ^^) Hij is zeker niet moeilijk, maar als je met een gewone build speelt dan lukt het niet op HM. Polymock is wel leuk, ik kan het alleen niet echt, misschien een keer wat beter in verdiepen.
Je hebt gelijk over abbandon, die is best makkelijk, je moet gewoon op tijd terug lopen zodat je niet alles agro en je iets tijd heb om bij te komen. Dhuum nooit geprobeerd. Shiro heb ik op HM nooit verslagen volgens mij, die heb ik gewoon niet geprobeerd. die runned iemand vaak voor niks.

Sos word denk ik generfed volgende patch, die build is echt zo sterk. Gister ook, iedereen dood/weggerent, de spirits killden nog even met gemak 2 vijanden. Discord is ook echt super, ik gebruik het niet, maar als je in een team zit met discord heroes gaat in de meeste gebieden wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

IGN: Hexual Intimidation

Voeg me maar toe, ik zal proberen op Europese tijden eens in te loggen komend weekend.

(Dit voor de mensen die pets willen hebben, nWo & T-Rhidon.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Tegen de doppelganger NM / HM gebruik ik altijd 1 skill: Empathy. Tijdens dat hij gehexed is, is het pijltjes ontwijken. (Mits je niet te dicht bij hem staat, dan pakt doppelganger een melee wapen, en dat kan erg pijn doen.)

Ik ben tegenwoordig veel met mijn ritualist bezig. Het is vrij ziekelijk, cast 6 spirits met 4 skills, painfull bond, en zie continue een stroom met cijfertjes.
Extra leuk is paininverter, wanneer de vijand area damage heeft , waardoor die schade weer naar de source terugkaatst. Hierbij natuurlijk je spirits een beetje in leven proberen te houden met Summon spirits & Armor of Unfeeling. :*)

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:18
IGN Lord Kannibaal

Tis alweer een tijdje geleden dat ik iets serieus heb met mijn gw account. Iemand hier geintreseerd in Dual Rt Uw farm(SoS+Wanderlust)?

Doppelganger is makkelijk genoeg als alleen maar pve skills gebruikt(die kan hij namelijk niet gebruiken)

[ Voor 25% gewijzigd door sjaakwortel op 20-04-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

LeVortex schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:23:
Wat is het doel van je ele T-Rhidon? ik gebruik gewoon op mijn heroes Savannah heat, die andere heats, meteor, liquid flame, fire attunement en auro of restoration (ik gebruik hem op mezelf en op me hero trouwens).
Het is voor mijn hero liever, om missies te halen. Heb alleen nog maar Factions uitgespeeld en met Propheseis ben ik bij de een na laatste missie. En nightfall rechts boven in dus ik moet nog naar links boven in.

Maar ik zou een goede build willen hebben voor mijn elementalist (Vekk), zodat hij veel damage kan doen met fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
T-Rhidon schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:18:
[...]

Het is voor mijn hero liever, om missies te halen. Heb alleen nog maar Factions uitgespeeld en met Propheseis ben ik bij de een na laatste missie. En nightfall rechts boven in dus ik moet nog naar links boven in.

Maar ik zou een goede build willen hebben voor mijn elementalist (Vekk), zodat hij veel damage kan doen met fire.
Deze build kun je pakken: OgBSoYGP0txaTDAAAAAIDcB en dan voor de optionals zou ik nemen:
Meteor shower, Glyph of sacrifice en rodgort's invocation. Dan heb je wel een goede nuker:D Of je pakt savannah heat ipv searing flames.

Ben wel benieuwd wat Guild Wars Beyond gaat opleveren, met dat war in Kryta gedoe. Eindelijk eens wat nieuws om mijn tanden in te zetten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

ninc schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:52:
[...]

Deze build kun je pakken: OgBSoYGP0txaTDAAAAAIDcB en dan voor de optionals zou ik nemen:
Meteor shower, Glyph of sacrifice en rodgort's invocation. Dan heb je wel een goede nuker:D Of je pakt savannah heat ipv searing flames.

Ben wel benieuwd wat Guild Wars Beyond gaat opleveren, met dat war in Kryta gedoe. Eindelijk eens wat nieuws om mijn tanden in te zetten :9~
Dank je voor je hulp, zal ik dat vanavond is proberen, nog een tip voor armor (rune's en insignus ) en wat voor een weapon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
T-Rhidon schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:00:
[...]
Dank je voor je hulp, zal ik dat vanavond is proberen, nog een tip voor armor (rune's en insignus ) en wat voor een weapon?
Umm, ik geef mijn heroes altijd wapens die niet goed genoeg zijn om zelf te gebruiken, maar net genoeg zijn voor mijn heroes. Sommige green weapons geef ik ook aan mijn heroes. Je kunt de green eindwapens van GW bijvoorbeeld gebruiken: Droknar fire staff, deldrimor fire staff, staff of the forgotten. Die geef ik meestal aan mijn heroes.

Qua armor moet je zorgen voor voldoende health en energy. Ik zorg altijd dat mijn heroes minimaal 550 health hebben en de rest rune ik met energy en wat extra dingen die ik vind. Maar dit heb ik niet bij elke hero gedaan, anders gaat het veel geld kosten:D Op mijn main characters heb ik alleen de monks en de necro's volledig geruned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

ninc schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:35:
[...]

Umm, ik geef mijn heroes altijd wapens die niet goed genoeg zijn om zelf te gebruiken, maar net genoeg zijn voor mijn heroes. Sommige green weapons geef ik ook aan mijn heroes. Je kunt de green eindwapens van GW bijvoorbeeld gebruiken: Droknar fire staff, deldrimor fire staff, staff of the forgotten. Die geef ik meestal aan mijn heroes.

Qua armor moet je zorgen voor voldoende health en energy. Ik zorg altijd dat mijn heroes minimaal 550 health hebben en de rest rune ik met energy en wat extra dingen die ik vind. Maar dit heb ik niet bij elke hero gedaan, anders gaat het veel geld kosten:D Op mijn main characters heb ik alleen de monks en de necro's volledig geruned.
Ow dat komt zeker goed dan, heb al goede Monk build + armor alleen nog keer goede wapens, necro hero is ook perfect + alle stuff.

Alleen nu nog me zelf is beter maken ben namelijk een warrior monk, met ray of judgment. Maar ik denk dat ik beter een andere build kan maken, al hoewel ik nu heel veel damage geef om me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
T-Rhidon schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:57:
[...]

Ow dat komt zeker goed dan, heb al goede Monk build + armor alleen nog keer goede wapens, necro hero is ook perfect + alle stuff.

Alleen nu nog me zelf is beter maken ben namelijk een warrior monk, met ray of judgment. Maar ik denk dat ik beter een andere build kan maken, al hoewel ik nu heel veel damage geef om me heen.
Wammo? Tis niet echt de beste setup die je kunt hebben voor Roj. Als je UW wilt doen bijvoorbeeld, vragen ze altijd naar Monk/mesmer Roj's omdat deze vele effectiever zijn. Hoe kom je eigenlijk rond met zo weinig energy voor je warrior?

Warriors moeten zich vooral focussen in het tanken en veel melee damage doen. Heb een paar warriors in mijn team gehad die echt goed waren, die hoefde ik alleen conditions en hexen te removen, want ze hadden voor de rest niets nodig. Hundred blades warriors worden veel gevraagd, dragon slash builds heb je ook. Maar ben niet zo into warriors.

Maar warrior met Roj zou ik niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik heb bijna altijd genoeg energy, ben dan wel benieuwd naar zo'n build met: Hundred blades of dragon slash. Weet jij die toevallig? Of op PVX wiki te vinden?

Of zijn er andere mensen die er nog goede weten of andere combinatie van Warrior / ...... ?

Edit:
Nu ik er over na denk kom ik toch wel vaak energy tekort maar heb ik gelukkig adrenaline om verder te hakken. Ga ik toch maar is kijken voor andere build.

[ Voor 24% gewijzigd door T-Rhidon op 21-04-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
Warrior met RoJ is echt een no go, naast het feit dat het niet echt lekker werkt worden andere mensen er ook niet echt blij van.
Op pvx wiki staan genoeg builds, mijn warrior gebruikt op het moment hunderd blades en whirlwind attack wat echt een awesome combo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het belangrijkste is, dat mensen lekker creatief bezig zijn met wat voor build ze gebruiken voor GW. Dat vond ik juist het meest aantrekkelijke: gewoon een beetje spelen en kijken waar je uitkomt.

Al die cookiecutter builds die in het spel kwamen verpesten de hele beleving.

Vraag me af wat er gebeurd zou zijn, als de skillbar na Prophecies niet verandert zou zijn, als er ook geen nieuwe professies zouden zijn aangemaakt en er ook geen hero's in het spel zouden zijn gekomen.

Maar ja, dat zou ArenaNet waarschijnlijk niet heel veel centjes hebben opgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat GW dan een langzame dood zou zijn gestorven. Zoals het nu doet met het te lange wachten op GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor dit business model is het toch 1 van de meest (danwel de) succesvolste games in 'semi' MMO wereld.

Je hebt wat warriors die puur voor damage gaan, wa/ele kan je beide kanten op (tank en damage). Bijna al mijn builds (heb er 50 ofzo) heb ik veelal zelf gemaakt of geinspireerd door pvx builds. Vond mijn derv/wa wel grappig met axe&shield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:54:
Ik denk dat GW dan een langzame dood zou zijn gestorven. Zoals het nu doet met het te lange wachten op GW2.
Het probleem van GW is altijd de verschillende uitbreidingen geweest. Toen factions kwam ging iedereen daarnaar toe, daarna ging iedereen naar Nightfall en tenslotte naar Eotn. Iedereen is nu verspreid over 3 continenten. De europese districts zitten in sommige missies maar 1 a 2 mensen. In amerika is het wel voller, omdat iedereen nu naar die kanalen overswitcht.

En als die duitsers en fransen nu eens fatsoenlijk engels zouden leren, zouden de europese districts ook wel voller zitten.

En over de heroes: Zonder heroes zou je nu niet meer kunnen spelen. VQ-en en makkelijke missies is het meestal moeilijke om een goede party te krijgen en met heroes heb je toch goede hulpjes zonder teveel moeite.
Het is zelfs zo dat we soms wat mensen uit de party kicken omdat een hero beter is, dat zegt soms wat over de kwaliteiten van sommige spelers:D

Maarja, iedereen is nu alleen maar HoM aan het vullen voor GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvE .. Ik zie niets leuks meer om te doen in PvE ... heb het nu onderhand wel gezien (5th anniversary zal ook binnenkort komen ja), het enigste wat me echt ingame houd is GvG.

Mijn goal is om wat meer champ points te behalen .. maar wanneer en hoe weet ik zelf nog niet helemaal :P
T-Rhidon schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:34:
Ik heb bijna altijd genoeg energy, ben dan wel benieuwd naar zo'n build met: Hundred blades of dragon slash. Weet jij die toevallig? Of op PVX wiki te vinden?

Of zijn er andere mensen die er nog goede weten of andere combinatie van Warrior / ...... ?

Edit:
Nu ik er over na denk kom ik toch wel vaak energy tekort maar heb ik gelukkig adrenaline om verder te hakken. Ga ik toch maar is kijken voor andere build.
Gebruik dan een zealous mod voor je sword ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:07:
Gebruik dan een zealous mod voor je sword ;)
Oeh dat is wel een handige, maar ga denk ik eerst maar is verschillende builds testen.

Gisteren weer polymock gespeeld, kom maar niet verder dan die 3de met die kappa als laatste :S. Zal er vanavond is extra mijn best voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb ook tijdje wa/ra gespeeld, heal as one, never rampage alone, speelt best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Heb ook al wel eens een warrior elle build gehad, met een axe met fire inscriptions. Maar mijn Warrior ROJ maakt wel super veel damage. Maar ik zal vanavond is wat andere builds testen, na dat ik klaar ben met stage en erna nog werken en dan heb ik erna pas een keer tijd om dingen te testen. En polymock nog natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In PvE gebruik ik nu meestal gewoon sabway waarbij ik bij de Jagged Bones de Dwayna's Sorrow eruit haal en SoH toevoeg en handmatig op mezelf cast.

Als Warrior bar (+ zealous daggers!) gebruik ik dan:

Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/a/a0/Asuran_Scan.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/4/4e/Black_Mantis_Thrust.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/d/de/Fox_Fangs.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/0/04/Death_Blossom.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/0/02/Jagged_Strike.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/2/26/Exhausting_Assault.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/c/c2/Warrior%27s_Endurance.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/b/b3/Drunken_Master.jpg

(Let op: Neem dan wel alcohol items mee! Drunk zijn = 33% IAS + IMS).
En dan gewoon 123456 en 7 en 8 altijd up houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die variatie heb ik ook, speelt lekker en erg rap :D (Factions reward voor daggers).

Beetje jammer van al die 3x necro heroes setups, je moet al aardig ver in de game zijn wil je alle 3 de necro's hebben vrijgespeeld. Handige is wel dat je ze allemaal een timeless staff kan geven (hourglass staff?), allemaal gratis :D

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Hoe bedoel je gratis die staff?

Werkt dat dan goed die 3 necro setups? Voor PVE, heb al 3 necro's dus dat wil ik dan wel een keer testen als jullie zeggen dat het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://wiki.guildwars.com/wiki/Hourglass_Staff
Kreeg je gratis bij pre-order van EotN, samen met Glacial Blade (frost sword), kan je elke keer als je ze niet in de inventory hebt zitten opnieuw opvragen. Zo zitten al mijn heroes vol met zulke wapens (preorders, CE etc).

An sich werken die necro setups wel grappig, maar wel afhankelijk van je tegenstanders (corps exploiters pakken de corpses eerder dan jou minion bomber). Zelf varieer ik met een necro/rit healer, necro SS spammer en een random, afhankelijk van de tegenstanders.

Probleem is dat heel necro-teams afhankelijk zijn van de kills voor energy, samen met die signet (die heroes 10x beter gebruiken dan dat jij ooit zou kunnen).

Mijn default set voor missions in bijvoorbeeld faction zijn veelal een dervish/mo (basic, balthazar), ranger (splinterbarrage of pet-set) en een monk (WoH), dan zelf spiritspammer.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Aha op die manier, kun je staff toevallig ook trade? Als je er onderhand zoveel kan krijgen als je wil.

Edit:
Damage +20% (automatically customized) Nee dus op mijn vraag.

Jammer dan maar opzoek naar een ander wapen.

[ Voor 37% gewijzigd door T-Rhidon op 22-04-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Discord(way) heeft het PvE gedeelte gewoon veels te makkelijk gemaakt.
Meer info: http://wiki.guildwars.com/wiki/Discordway

En nee je kan bonus items niet traden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speur soms nog een de free record shop of andere gamewinkel af, naar bijvoorbeeld pre-order van EotN of Nightfall. Dingen kosten veelal maar euro of 3-4, daar komt die staff vandaan.

Andere optie is EotN laatste missie, paar van die dwarven tokens kopen van andere (4-10g gok ik?) en na afloop van de eind-boss inleveren voor wat leuk groene zut.

Edit, toegegeven, discord is ziekelijk met 4x necro :D (ik, 3 heroes). Dacht dat factions Kurzick ook nog 1 henchman heeft die discord gebruikt, mega spam ftw :P Leukste blijft een duo-team met beide necro heroes, weinig dat lang blijft staan. (al viel HM vanquish nog best tegen).

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:13:
(corps exploiters pakken de corpses eerder dan jou minion bomber).
Met die Bloodstained isignia is dit meestal nog wel een beetje te counteren, toch?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Zou het ook kunnen bijvoorbeeld Warrior + die 3 necro builds? Of is dan heel het effect weg?

Ty, voor info (sorry als ik zo lastig ben) :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wel redelijk, behalve als je tegenover een compleet wagenpark aan necro's staat of zwaar AoE. Nadeel bij minion-masters blijft de snelheid waarmee je moet blijven doorgaan, gebrek aan corpses (consume corps bijvoorbeeld) en efficienty daalt enorm. Daarnaast is een hero niet al te efficient met zijn minions.

Soms zet ik enkel hier en daar wat zij-skills in op de plekken waar ik nog wat skills kan invullen, puur voor wat extra damage naast een Discord setup bijvoorbeeld.

Warrior + 3 necro kan zeker, dat was mijn eerste setup (enkel mijn warrior en ranger hebben alle chapters uitgespeeld). Zorg wel dat je op tijd je target called (ctrl+shift+spatie) zodat ze wat op afstand blijven. En natuurlijk je heroes voorzien voor counter/removals die jij zelf op je dak krijgt (blind, bleed, hexes etc). Eigelijk kan de 3 necro setup op bijna alles, zeker vanwege de enorme variatie die je kan maken met deze 3. (battery, discord, sabway)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Zou ik dan is jouw warrior build mogen hebben? Of als je er meerdere hebt? Om ze zelf te testen?
Hoe bedoel je dit precies: Zorg wel dat je op tijd je target called (ctrl+shift+spatie) zodat ze wat op afstand blijven.

Maar als je dan 3 necro hero's mee neemt, heb je dan geen monk nodig? Of neem je die als henchman mee, of neem je dan een andere persoon mee met monk hero's?

Ben echt zeer benieuwd >:) .

(echt sorry als ik domme vragen stel, als ik zo kijk dacht ik dat ik heel wat wist van GW, maar als ik zo hier volg blijkt het anders)

Doen jullie altijd jullie enemy targetten met hero's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik target altijd, die manier weet je zeker dat je heroes op de juiste mob focussen (zelf heb je wat beter inzicht wie als eerste neer moet dan de heroes). Enkel als het chaos is en ik win toch wel, dan laat ik ze lekker hun gang gaan.

Mijn G15 heb ik 1 knop op de ctrl+shift+spatie staan, met de pink kan ik die nonstop bedienen.

Veelal neem ik inderdaad een monk henchman mee, of ik wissel 1 necro om met een monk. Zeker met weinig mobs komt de necro/rit healer soms in energy problemen, 2de healer als backup is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Oke op die manier, dus ctrl+shift+spatie is om een target te lokken? Ga ik dan ook maar is programmeren op mijn G15.

Als jij een groep tegen over je ziet, wat val je als eerste aan? Monk --> Necro's, Mesmer, Ritualist --> Ranger ---> Warrior --> Als laatste de Boss?
Dit als voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik weet nog steeds niet 100% zeker welke van de 2 targets nu beter werkt, de ctrl+spatie (attacking), of ctrl+shift+spatie (targeting).

Qua groep kijk ik niet zozeer naar class, maar naar wat ze doen. Een water hex Ele is veelal single target, maar een fire/earth ele AoE. In Factions jade forest pak ik bv eerst de ritualists (splinterweapon) maar in de stad juist eerst de warriors - die meppen best hard, in Nightfall ga ik eerder voor de dervish (aoe blind/cripple/bleed etc). Als er hammer warriors bij zitten ga ik daar ook snel op, die doen veel knockdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Oké dank je wel, ja daar kijk ik ook altijd na wat er staat en vaak in nightfall eerst de healer, maar zal is meer gaan werken met targets. Wanneer de target dood is vallen ze daarna gewoon weer zelf aan? Of blijven ze dom weg staan?

Had je toevallig nog goed warrior builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je moet je heroes wel goed instellen qua mode, zolang ze op defensive of hoger staan blijven ze aanvallen zolang jij wordt aangevallen (in de chat zie je precies wat ze gaan doen). je healer altijd passive zetten, deze blijft altijd door healen zolang het nodig is, maar ontwijkt elke vorm van vechten. Gaat er een mob op je healer af, die altijd direct neerhalen, je healer gaat altijd wegrennen en kan dan helemaal niets.

Die warrior builds moet ik vanavond even opzoeken, heb recent nieuwe OS install gedaan, dus moet nog mijn templates boven water toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Oke dankje, daar was ik ook al achter dat mijn healer snel weg rent, echt bedankt voor de tips.

Ow als je dat zou willen kijken graag :*) , ben echt heel benieuwd naar goede builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:36:
Ik weet nog steeds niet 100% zeker welke van de 2 targets nu beter werkt, de ctrl+spatie (attacking), of ctrl+shift+spatie (targeting).

Qua groep kijk ik niet zozeer naar class, maar naar wat ze doen. Een water hex Ele is veelal single target, maar een fire/earth ele AoE. In Factions jade forest pak ik bv eerst de ritualists (splinterweapon) maar in de stad juist eerst de warriors - die meppen best hard, in Nightfall ga ik eerder voor de dervish (aoe blind/cripple/bleed etc). Als er hammer warriors bij zitten ga ik daar ook snel op, die doen veel knockdown.
Ctrl+spatie is beter in PvE, omdat je dan automatisch begint te aanvallen.
Ctrl+shift+spatie is meer voor het targetten van een persoon in PvP, wanneer je bijvoorbeeld tijdens GvG wilt spiken, om te voorkomen dat je de vijand al je target verraad.

1 War + 3 Necros werkt prima. Ik gebruik het zelf ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:42:
[...]

Ctrl+spatie is beter in PvE, omdat je dan automatisch begint te aanvallen.
Ctrl+shift+spatie is meer voor het targetten van een persoon in PvP, wanneer je bijvoorbeeld tijdens GvG wilt spiken, om te voorkomen dat je de vijand al je target verraad.

1 War + 3 Necros werkt prima. Ik gebruik het zelf ook altijd.
Oké zou het graag willen testen, zou ik jou warrior build mogen weten? En van je Necro's misschien ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://pvx.wikia.com/wiki...t_working_PvE_team_builds
Hier kan je er al een bergje vinden, inclusief tips voor heroes (via hoofdpagina kan je ook de andere builds bekijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:56:
In PvE gebruik ik nu meestal gewoon sabway waarbij ik bij de Jagged Bones de Dwayna's Sorrow eruit haal en SoH toevoeg en handmatig op mezelf cast.

Als Warrior bar (+ zealous daggers!) gebruik ik dan:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

(Let op: Neem dan wel alcohol items mee! Drunk zijn = 33% IAS + IMS).
En dan gewoon 123456 en 7 en 8 altijd up houden.
Precies de necro bars op die site, alleen bij de Jagged Bones heb ik Dwayna's Sorrow weggehaald, en Strength of Honor toegevoegd. Let wel op dat je Strength of Honor disabled op je hero. Deze kunnen er namelijk niet goed mee overweg (shift + klik op de skill @ hero's skillbar), en als je dan een outpost verlaat jezelf targetten, en dan handmatig op de gedisablede skill klikken :)

@SinergyX: Oh las dat je het vrij jammer vond van Necro bars, ik vind zelf dat het niet erg veel scheelt wat ik nou voor heroes meeneem, blijft toch wel makkelijk :P. Soms ga ik gewoon als Warrior + 3 paragons (Anton A/P, Hayda, General Morghan).

Aangezien ik zelf meer van het PvP deel van Guild Wars fanaat ben, zal ik eerder PvP builds dan PvE builds gebruiken in PvE :$

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lijkt erop dat ik al mijn templates kwijt ben :( Dacht ze op een schijf te hebben opgeslagen, maar dat zijn hele oude builds van jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:10:
Lijkt erop dat ik al mijn templates kwijt ben :( Dacht ze op een schijf te hebben opgeslagen, maar dat zijn hele oude builds van jaren geleden.
Ach, who cares, maak je toch gewoon nieuwe :9 kun je nagaan voordat template systeem er was, toen moest je alles maar screenshotten of onthouden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:27:
[...]

Ach, who cares, maak je toch gewoon nieuwe :9 kun je nagaan voordat template systeem er was, toen moest je alles maar screenshotten of onthouden :>
Hoezo, als je alleen maar hamstrom gebruikt dan kun je niks verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaakwortel schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:04:
[...]

Hoezo, als je alleen maar hamstrom gebruikt dan kun je niks verliezen.
Hamstrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

W/E met Hamstring + Firestorm = Win

edit:
Ach die nostalgie! Al die Wa/Mo's met Healing Hands en Healing Breeze. Lang leve die pre-made builds!

[ Voor 26% gewijzigd door CoRrRan op 22-04-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Was toen ik GW pas had gekocht ook een Wammo. (healing hands en mending) God, wat was dat slecht zeg:D En maar klagen als mijn enchants geript werden.

Dat waren nog eens mooie tijden.... de tijden dat je black dye gewoon verkocht aan de merchant omdat je niet wist hoeveel het waard was. (toen 2k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:41:
[...]
W/E met Hamstring + Firestorm = Win

edit:
Ach die nostalgie! Al die Wa/Mo's met Healing Hands en Healing Breeze. Lang leve die pre-made builds!
Nooit fan van geweest :P. Doe mij maar proper bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

W/E ? Met Hamstring en firestorm? Wat gebruikt die dan nog meer? Fire wapen en dan Conjure Flame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgens mij kan je vrij weinig met zoiets, je gooit er 1 op cripple en firestorm loopt 10sec. (met 2sec cast/30sec recharge). Zou ik eerder barbs of conjure gaan, samen met die PvE skill 'i am the strongest'. Desnoods asura scan eroverheen, flinke damage zeg ik zo, afvangen met 'dogde this' en plague touch voor conditions.

An sich heb ik nog steeds 2 wammo builds, zo slecht zijn ze niet. Ok, enchant-rippers zijn niet fijn, maar met diverse AoE abilities kom je een heen eind (sun&moon, thousand swords, whirlwind attack)

Jammer alleen dat heroes niet goed gebruik maken van soul feast en plague sending.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Dank je, ga denk ik maar weer W/E maken met conjure flame + Triple Chop. Daarbij ook: Cyclone Axe, heb nog een Axe met fire string, en dan ook maar fire storm.

[ Voor 24% gewijzigd door T-Rhidon op 23-04-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Firestorm zorgt dat je mobs uit elkaar gaan, weet niet of dat wenselijk is. Zo ik eerder richting een doubledragon of aftershock gaan, mischien zelfs die elite versie.

(w/e met earth is wel grappig, mits je bergen energy hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

wat voor een bar raad je dan aan? Ben benieuwd, wat dan dan oplever ben ik dan tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wel tegen mobs die geen enchants kunnen removen.

In iedergeval:
Elemental Lord - boost attrib met 1 + healing gelijk aan energy kosten. (dus theorie 13 earth).

dan voor tank Armor of Earth, Magnetic Aura / Stoneflesh Aura.

Keuse voor shout, tank style:
"I Am Unstoppable!" 24 armor + anti-cripple/knockdown
damage style:
"I Am the Strongest!" x aantal volgende hits doen + xx dmg.
Er is namelijk geen Conjure Earth.

Dit opvullen met Warrior's Endurance (voor energy), Counterattack (energy als mob aanvallend is), Power Attack (doet leuke dmg), en dan bv Sun&moon slash (rage based, 2 hits = 6 energy).

Voor Water based, zou je wel warrior deel hierboven kunnen nemen, opvullen met:
Conjure Frost, Armor of Frost, Frigid Armor.
Armor of Mist is ook te doen, maar je moet dan +20% enchant time hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Jullie snappen de grap/historie van de W/E Hamstrom skillbar niet helemaal, is niet heel erg. Je moet er in ieder geval niet van uit gaan dat deze serieus bedoeld is, maar je wilt niet weten hoe vaak ik die tegengekomen ben in Random Arenas gedurende Prophecies.

* CoRrRan denkt ook met nostalgie terug aan de Fragmesmer, Signet of Ghostly Might win-button, de eerste Griffon-run die ik ooit gedaan heb en de rush die het opleverde om opeens een hand vol golden/purple items om je heen te hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

SinergyX schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:53:
Wel tegen mobs die geen enchants kunnen removen.

In iedergeval:
Elemental Lord - boost attrib met 1 + healing gelijk aan energy kosten. (dus theorie 13 earth).

damage style:

Dit opvullen met Warrior's Endurance (voor energy), Counterattack (energy als mob aanvallend is), Power Attack (doet leuke dmg), en dan bv Sun&moon slash (rage based, 2 hits = 6 energy).

Voor Water based, zou je wel warrior deel hierboven kunnen nemen, opvullen met:
Conjure Frost, Armor of Frost, Frigid Armor.
Armor of Mist is ook te doen, maar je moet dan +20% enchant time hebben.
Dankje voor je hulp, ben hem aan het na maken zal eerst zorgen dat ik alles heb en erna vanavond eens testen. Kan ik dan niet beter in de plaats van power attack , Cyclone Axe extra damage + iedereen om me heen met combo dat ik energy krijg voor een hit?

I am the stronghest, komt wel goed uit heb al norn rank 5, want heb norn kleren.

Maar armor aan de andere kant is ook goed :+ .

[ Voor 11% gewijzigd door T-Rhidon op 23-04-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste Griffon-run die ik ooit gedaan heb en de rush die het opleverde om opeens een hand vol golden/purple items om je heen te hebben liggen.[/me]
Wooooottttt werd helemaal gek de eerste keer 8)7
Was toen nog de eerste van mn guild die daar mee kwam, voelde me helemaal het mannetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31
Griffon run, Troll run... those were the days... *mijmert*

Iemand al een eerste 5year pet gehad trouwens?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Troll runs buiten errr.. naam kwijt in die grot. Hoeveel gold ik daar heb binnengehaald om mensen te plvlen.

In factions had je ook ergens een farm spot, zeker dervish werd daar populair omdat ze nonstop knockdown deden.
T-Rhidon schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:28:
Dankje voor je hulp, ben hem aan het na maken zal eerst zorgen dat ik alles heb en erna vanavond eens testen. Kan ik dan niet beter in de plaats van power attack , Cyclone Axe extra damage + iedereen om me heen met combo dat ik energy krijg voor een hit?
Vrije keuze, ik speel met mijn warrior puur 1 op 1, ik laat die aoe wel over aan ele's etc.

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Nog bedankt voor je hulp, had eerst die build van je geprobeerd:

damage style:

Dit heb ik even getest om tank te zijn, en dit was totaal mijn ding niet. Ik ben toch meer van het hack and slash.

Dus heb ik een andere build getest die hier eerder al op het forum is gepost (W \ A):

Xaer0 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:56
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/c/c2/Warrior%27s_Endurance.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/8/8c/Counterattack.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/0/02/Jagged_Strike.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/4/4e/Black_Mantis_Thrust.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/d/de/Fox_Fangs.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/0/04/Death_Blossom.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/f/fc/Lion%27s_Comfort.jpgAfbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/a/a0/Asuran_Scan.jpg

En deze werkt naar mijn mening perfect ik haal met weinig moeiten een boss neer, en maak veel en snel damage. Daar bij nieuwe daggers gekocht: Green met +30 hp en -1 energy regenaration en +1 energy on every hit. Was al aan het zoeken naar dagger voor een plaatje, maar lijken er een aantal op. Zal vanavond eens kijken.

Maar toch bedankt voor de hulp. Dankje @ SinergyX

[ Voor 29% gewijzigd door T-Rhidon op 26-04-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je plaatjes niet helemaal goed ;)
(vanuit de wiki pagina even doorklikken op het plaatje, dan krijg je de jpg url voor het plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/a/a0/Asuran_Scan.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
ik heb vroeger toen GW uitkwam het orginele gespeeld en me er toch best goed mee vermaakt. vooral omdat het zo mooi eruit ziet. nu heb ik gehoord dat GW2 eind dit jaar uitkomt, maar wat is een goeie site voor info erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://www.guildwars2.com/en/news/

Daar lees ik de meeste info, ergens denk ik niet dat dit jaar haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat een opleving ineens. Jullie maken mij weer helemaal enthousiast. Tijd voor een poll!

Poll: Speel jij GW?
Jazeker, regelmatig
Jazeker, af en toe
Nee, nooit gespeeld
Nee, niet meer
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=355547&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31
Ja inderdaad. Topic is voor maanden dood geweest en ineens weer actief, leuk :)

"It's alive, aliiiiiiiiivvvvveeeeee!!!!!" (dat zou trouwens nog wel een geinige necro spell zijn :P )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
T-Rhidon schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:35:
En deze werkt naar mijn mening perfect ik haal met weinig moeiten een boss neer, en maak veel en snel damage. Daar bij nieuwe daggers gekocht: Green met +30 hp en -1 energy regenaration en +1 energy on every hit. Was al aan het zoeken naar dagger voor een plaatje, maar lijken er een aantal op. Zal vanavond eens kijken.
Ik gebruik de variant met Moebius Strike, hier kan je in principe namelijk een oneindige rotatie mee maken voor dagger attacks.

Lead: http://wiki.guildwars.com/wiki/Golden_Lotus_Strike
Offhand: http://wiki.guildwars.com/wiki/Lotus_Strike

Vanuit Offhand naar dual AoE
http://wiki.guildwars.com/wiki/Death_Blossom

van Dual naar off-hand, reset naar Dual.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Moebius_Strike

Nu kan je meteen weer Death Blossom doen, off-hand -> dual -> offhand etc etc. Doet heerlijke AoE, zolang je energy kan behouden. Desnoods weer een nieuwe intro met (golden) lotus strike, weer opnieuw.

Voor de enchant werkt deze erg goed:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Shroud_of_Distress
Met deze als backup, mocht je direct je enchant kwijt raken en hij zit nog op cooldown.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Way_of_Perfection

Hou je nog 2 spots over, Asura scan en 'i am the strongest' voor nog meer damage, eventueel 'Dodge This!' mochten er veel blockers tussen zitten.

Setup komt initieel van mijn Sin, maar bleek ook aardig te werken op mijn warrior. Deze setup op aantal heroes (sins en warriors) met hench voor support (ele, monk etc), tegen mobs met weinig anti-melee werkt dit bizar goed.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

SinergyX schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:36:
[...]

Ik gebruik de variant met Moebius Strike, hier kan je in principe namelijk een oneindige rotatie mee maken voor dagger attacks.

Lead: http://wiki.guildwars.com/wiki/Golden_Lotus_Strike
Offhand: http://wiki.guildwars.com/wiki/Lotus_Strike

Vanuit Offhand naar dual AoE
http://wiki.guildwars.com/wiki/Death_Blossom

van Dual naar off-hand, reset naar Dual.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Moebius_Strike

Nu kan je meteen weer Death Blossom doen, off-hand -> dual -> offhand etc etc. Doet heerlijke AoE, zolang je energy kan behouden. Desnoods weer een nieuwe intro met (golden) lotus strike, weer opnieuw.

Voor de enchant werkt deze erg goed:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Shroud_of_Distress
Met deze als backup, mocht je direct je enchant kwijt raken en hij zit nog op cooldown.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Way_of_Perfection

Hou je nog 2 spots over, Asura scan en 'i am the strongest' voor nog meer damage, eventueel 'Dodge This!' mochten er veel blockers tussen zitten.

Setup komt initieel van mijn Sin, maar bleek ook aardig te werken op mijn warrior. Deze setup op aantal heroes (sins en warriors) met hench voor support (ele, monk etc), tegen mobs met weinig anti-melee werkt dit bizar goed.
Oeh die Lotus Strike en Golden Lotus strike ga ik vanavond zeker testen >:) , dankje wel voor die 2 als tip :9~ .
Die ellite skill (Moebius Strike), ook wel handig maar denk dat ik liever de mijne behoud ivm warrior ben en daar door veel energy krijg.

Ik hoop dat GW 2 snel uitkomt (dit jaar nog), maar ik heb er ook mijn twijfels over net als: SinergyX.

Blij dat er weer wat te doen is op dit forum, zal ook wel gedeeltelijk komen door mijn domme vragen 8)7 .

[ Voor 6% gewijzigd door T-Rhidon op 26-04-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
T-Rhidon schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:57:
[...]

Blij dat er weer wat te doen is op dit forum, zal ook wel gedeeltelijk komen door mijn domme vragen 8)7 .
Hehhe, zit een kern van waarheid in: Toen jij vragen begon te stellen, begon de rest ook weer te reageren.

Ik speel GW nog iedere dag (soms maar een paar minuten maar meestal wel een uurtje of 1 a 2) sinds 2006. Je zou zeggen dat het spel verveelt na een tijdje, maar ik heb een halfjaartje GW niet meer gespeeld in 2008 om daarna weer fanatiek verder te gaan. De reden dat ik toen een halfjaartje was gestopt was omdat ik het gevoel had dat ik alles al had gedaan. Toen ik weer begon met spelen kwam ik achter alle fun dingen die ik nog nooit had gedaan. Dus nu al weer bijna 2 jaar nonstop GW aan het spelen:D en ook offy dus moet wel alles up-to-date houden.

GW2 gaat volgens mij ergens in 2011 worden. Verwacht dat ze eind 2010 nog een laatste publieke beta test houden om in 2011 te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

ninc schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:37:
[...]

Hehhe, zit een kern van waarheid in: Toen jij vragen begon te stellen, begon de rest ook weer te reageren.

Ik speel GW nog iedere dag (soms maar een paar minuten maar meestal wel een uurtje of 1 a 2) sinds 2006. Je zou zeggen dat het spel verveelt na een tijdje, maar ik heb een halfjaartje GW niet meer gespeeld in 2008 om daarna weer fanatiek verder te gaan. De reden dat ik toen een halfjaartje was gestopt was omdat ik het gevoel had dat ik alles al had gedaan. Toen ik weer begon met spelen kwam ik achter alle fun dingen die ik nog nooit had gedaan. Dus nu al weer bijna 2 jaar nonstop GW aan het spelen:D en ook offy dus moet wel alles up-to-date houden.

GW2 gaat volgens mij ergens in 2011 worden. Verwacht dat ze eind 2010 nog een laatste publieke beta test houden om in 2011 te releasen.
Achja ben allang weer blij dat er mensen op het forum zitten, en ik vindt het wel hartstikke gezellig. Iedereen is vriendelijk en wil elkaar helpen.

Ik speel in middels bijna 3 jaar ongeveer een half jaar geleden, ben ik eigenlijk ook gestopt omdat ik het te druk had. En het wel allemaal gezien had en niet verder kon. En andere leuke games had zoals TF2 en CSS nogal eens goed speel. Maar sinds een maand of 3 speel ik het weer. En net wat je zelf zegt er is eigelijk zoveel te doen zaishen, polymock (gisteren eidenlijk de 3de man verslagen) nu kan ik weer verder :D .

Ja ben ik ook bang voor dat het pas begin volgend jaar uit komt, zoiets had ik ook gelezen op wikipedia, maar dat is altijd gissen en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat het spel gratis is, is natuurlijk key-factor dat je altijd kan blijven spelen. GW is wel 'minder' dan een doorsnee MMO (immers heb je enkel hubs, daarbuiten ben je enkel met je party), maar heeft imho nog steeds 1 van de meest unieke en grootste skillsystemen ooit gemaakt in een MMO.

90% van de MMO's die ik heb gespeeld eindig je altijd met een standaard setje skills, of 100% afhankelijk van jou eerste keuze toen jij je character maakt. In GW is alleen je primairy profession vast, daarna is het lang leve de lol met 500+ skills en wees creatief!

Kleine variaties maken juist het spel weer interessant. Mijn ritualist heeft bergen builds doorlopen en is nu 100% spiritspammer. (7 skills spirit, 1 teleport). 2 minuten later ben je een weapon spammer, 3 minuten erop weer een healer. Dan weer een melee mepper (rit/sin, erg grappig :P), dan weer necro minion master.

En die periodieke wijzigingen in skills houden het spel best interessant, ondanks dat je bepaalde missies al zeker 100x hebt gedaan :)

(denk ook dat dit de meest vriendelijke MMO topic in de geschiedenis is :P).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:34:
Dat het spel gratis is, is natuurlijk key-factor dat je altijd kan blijven spelen. GW is wel 'minder' dan een doorsnee MMO (immers heb je enkel hubs, daarbuiten ben je enkel met je party), maar heeft imho nog steeds 1 van de meest unieke en grootste skillsystemen ooit gemaakt in een MMO.

90% van de MMO's die ik heb gespeeld eindig je altijd met een standaard setje skills, of 100% afhankelijk van jou eerste keuze toen jij je character maakt. In GW is alleen je primairy profession vast, daarna is het lang leve de lol met 500+ skills en wees creatief!

Kleine variaties maken juist het spel weer interessant. Mijn ritualist heeft bergen builds doorlopen en is nu 100% spiritspammer. (7 skills spirit, 1 teleport). 2 minuten later ben je een weapon spammer, 3 minuten erop weer een healer. Dan weer een melee mepper (rit/sin, erg grappig :P), dan weer necro minion master.

En die periodieke wijzigingen in skills houden het spel best interessant, ondanks dat je bepaalde missies al zeker 100x hebt gedaan :)

(denk ook dat dit de meest vriendelijke MMO topic in de geschiedenis is :P).
Je slaat de spijker op zijn kop. Bij WoW had ik altijd een hekel aan het principe: Je krijgt een nieuwe skill: Fireball! Yay, je levelt up en je kan Fireball level 2! Yay en nu Level 3!
Ook vind ik het fijn dat je altijd kunt wisselen en dat je niet zoals bij Diablo meteen de goede keuze moet maken anders kun je niet(of pas veel later) wisselen. Vind het juist leuk om de ene keer monk roj te zijn, dan healer, dan meer protection. Of necro: eerst discord suppport, MM, SS of BiP-er te zijn. Zo veel variatie, en ja er wordt veel veranderd aan de skills maar dat maakt het ook uitdagend om continue je builds aan te passen.

Hopelijk gaan ze het niet te versimpelen in GW2, ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze ook het principe van fireball 1, fireball 2 wilden hanteren. Zou ik echt jammer vinden.Ook moeten ze het teleporteer systeem van gw houden. Dus niet dat ik zo een stomme griffon moet huren om mij te laten vliegen wat ook weer focking lang duurt. Gewoon warp en poef je bent er.

Ja, het is hier inderdaad vriendelijk hier:D dat komt waarschijnlijk omdat we hier niet hoeven te grinden totdat we level 80 zijn om überhaupt iets leuks met een groep te kunnen doen. En GW is meer een Coorpg en dat bevalt mij meer dan goed :9

[ Voor 5% gewijzigd door ninc op 27-04-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nogsteeds gw! bijna 7,000 uur erop zitten... :) 4 jaar voor mij ... heb pc vannacht weer aanstaan om te farmen! ^-^ en dan morgen weer iets van 4 stacks sweet tooth items verkopen <3

En inderdaad, die W/A daggers werken prima ! Gebruik het altijd in HM, rolt shit makkelijk op _/-\o_ ben benieuwd wat de 5e jaars update zal zijn! Zal wel iets met white mantle vs die andere gozers zijn in PvE ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Haha, we hebben ook nog echte drama gehad in deze GW topics hoor. :D

Da's al wel weer een tijdje geleden...

Ik ben ook wel een beetje benieuwd wat er met het 5e jaar gebeurd met mijn characters. Ik heb er geloof ik 2 die in dezelfde week als de officiële release gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 06:28:
Haha, we hebben ook nog echte drama gehad in deze GW topics hoor. :D

Da's al wel weer een tijdje geleden...

Ik ben ook wel een beetje benieuwd wat er met het 5e jaar gebeurd met mijn characters. Ik heb er geloof ik 2 die in dezelfde week als de officiële release gemaakt zijn.
Aan je character zal niks wijzigen :P .. je zult wel een 5e jaars minipet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik krijg pas volgend jaar mijn 5e jaars pet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me eigenlijk af wat /age (across all chars) van iedereen hiero is ... :)

Mijne: 7,003 hours 26minutes @ 47 months

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 00:55:
En inderdaad, die W/A daggers werken prima ! Gebruik het altijd in HM, rolt shit makkelijk op _/-\o_ ben benieuwd wat de 5e jaars update zal zijn! Zal wel iets met white mantle vs die andere gozers zijn in PvE ...
Dankje ja die W/A daggers is zeker fijn gisteren maar weer even gemerkt, maak grote groepen veel sneller af dan mijn W/M Raj.

Hoe bedoel je eigenlijk:
heb pc vannacht weer aanstaan om te farmen!
Zal vanavond een kijken hoeveel uren ik heb gespeeld in totaal aantal maanden.

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste