Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
En om nu nog een andere mmorpg in te stappen, zie ik ook niet zo zitten:)
Verwijderd
Same Problem, ik heb een hekel aan titles grinden dus daar doe ik niet echt aan, maar ik speel nu ook al vanaf het begin en het begint me nu onderhand wel te vervelen, ik ga denk ik ook maar eff wachten op Diablo 3 en Guild Wars 2, for now, back to Diablo 2ninc schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:19:
Zo, ben nu echt uitgekeken op GW. Mag ook wel na 4 jaar gespeeld te hebben. Heb alles al gedaan en gezien, ook titels halen is niet meer fun. Maar ik kijk des te meer uit naar gw2:D
't probleem is dat 90% van de spelers niet snapt dat pvp de endgame is.ninc schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:19:
Zo, ben nu echt uitgekeken op GW. Mag ook wel na 4 jaar gespeeld te hebben. Heb alles al gedaan en gezien, ook titels halen is niet meer fun. Maar ik kijk des te meer uit naar gw2:D
Dat er mensen zijn die serieus zichzelf bezig kunen houden met 4 jaar PvE snap ik echt niet.
Heb nog steeds veel lol in PvP, voornamelijk GvG.
Zit in een guild waar we "bring your own build" spelen, en dan op een niveau waar je champion punten scoort.
Als je ooit Byob gespeeld hebt wil je niet meer anders.
Speel je totaal Bring Your Own of zijn er toch regels als min 2 monks etc?unfor schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 04:04:
[...]
't probleem is dat 90% van de spelers niet snapt dat pvp de endgame is.
Dat er mensen zijn die serieus zichzelf bezig kunen houden met 4 jaar PvE snap ik echt niet.
Zit in een guild waar we "bring your own build" spelen, en dan op een niveau waar je champion punten scoort.
Hoe iemand zich met 4 jaar lang PvE kan vermaken snap ik ook niet maar ik moet zeggen dat PvP op een gegeven moment ook wel gaat vervelen. Door het gebrek aan nieuwe content en veel lame meta builds haken nu om mij heen erg veel mensen af. Voor veel mensen is de tijd tot GW2 te lang om deze nog te overbruggen met het doorspelen in GW1.
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 26-09-2009 10:52 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Het probleem met pvp als zogenaamde 'end-game' is dat je er al vanaf het begin bij moet zijn, en dat je er continue bij moet blijven om mee te kunnen doen. Als je als pve-er nu nog de pvp wereld in wilt, is dat haast niet te doen. al je zorgvuldig uitgedachte builds werken niet meer, je zal sowieso al een hele nieuwe manier van spelen en buildsmaken moeten aanleren, en het feit dat de pvp-er (heel begrijpelijk) ook niet altijd zin hebben om een nieuw iemand alles wijs te maken, zorgt ervoor dat het overstappen geen stap is maar een trip naar de andere kant van de wereldbol.
wat mij betreft zijn pve en pvp 2 hele verschillende dingen, en geen van beiden mag op zichzelf als endgame worden gezien. In pvp heb je uiteraard het winnen van de HoH en de maandelijkse toernooien, in pve heb je doa, slaver exile en meer van dat soort dingen, maar voor mij is de endgame iets waar je naartoe werkt tijdens de rest van het spel, terwijl je in pve helemaal niets over pvp leert.
Enige regel is 1 mo/a.Bor de Wollef schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:48:
[...]
Speel je totaal Bring Your Own of zijn er toch regels als min 2 monks etc?
Maar dat is nooit echt een probleem.
In de 3 desert missions word je zonder dat je het door hebt de 3 basics van heroes ascent geleerd:Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:37:
terwijl je in pve helemaal niets over pvp leert.
priest/res shrines clearen, ghosltly hero altar capture, en relic run.
maar verder heb je gelijk ja
[ Voor 41% gewijzigd door unfor op 26-09-2009 15:05 ]
PvE is leuk, zolang je het met andere doet en niet met heroes/henchies. Met de gw delen en uitbreiding kun je makkelijk 4 jaar pve spelen. Pvp is ook leuk, maar mijn probleem is dat ik het concept gw nu toch lang genoeg heb gespeeld.unfor schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 04:04:
[...]
't probleem is dat 90% van de spelers niet snapt dat pvp de endgame is.
Er zijn mensen die alleen pve spelen, anderen die alleen pvp spelen en de rest zit er tussenin. Dus om te zeggen dat mensen een beetje gek zijn als ze alleen maar pve spelen is een beetje kort door de bocht.
Daarom ben ik ook benieuwd wat gw2 te bieden heeft.
Ik ben het er overigens helemaal mee eens dat de stap van PvE naar PvP te groot is. Zelf zou ik graag PvPen maar je kan er gewoon echt niet inkomen omdat niemand de tijd neemt om PvE'ers dingen te leren. Ben zelf bijna rank 3 met fame, maar daar red je het dus net niet mee.
Dat is dan een beetje tussen pve en pvp in. De Luxon en kurzick title al een aardige tijd geleden op r12 gehaald, desondanks bijf ik dat leuk vinden
Uiteindelijk dan op 31 titles op mijn monk, ben dan ook redelijk uitgekeken op PvE dingen. Af en toe FoW, UW, CoF of Shards of Orr HM kan nog wel vrolijk zijn.
Anet's uitvinding van Nicholas de Traveler is ook nog wel leuk om te doen. (voor mensen voor wie dit nog niet bekend in de oren klinkt --> http://guildwars.wikia.com/wiki/Nicholas_the_Traveler)
Elke week toch weer gratis items
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Het doet zich niet alleen voor op Euro servers.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Valt mee. Speel het nu al ruim een jaar niet. Maar heb vooral GvG gedaan. Guild heb je zo gevonden, kijk een beetje observer en oefen in random arena's. Ga voor de ietwat moeilijkere builds en je leert ontzettend snel.DavidKamp schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:54:
Ik vind het iets te kort door bocht om te zeggen dat het niet te doen is, of niet leuk is met heroes/hench. Ik speel zelf nu 4 jaar, met net 1 jaar break achter de rug en vermaak me prima met vanquishen discordway (met heroes/hench dus) Ik praat gewoon veel op guildchannel en ga af en toe eens langs naar DoA of doe een missie op HM.
Ik ben het er overigens helemaal mee eens dat de stap van PvE naar PvP te groot is. Zelf zou ik graag PvPen maar je kan er gewoon echt niet inkomen omdat niemand de tijd neemt om PvE'ers dingen te leren. Ben zelf bijna rank 3 met fame, maar daar red je het dus net niet mee.
Na 2 maanden moeite speelde ik elke dag wel GvG op redelijk leuk niveau. Moet dan wel zeggen dat we met onze guild goed bevriend waren met een rank20 guild, hielp wel met guesting ..
Wordt er nog wel GW gespeeld in europa, amerikaanse districten zijn veel voller, ook de handel gaat daar beter.
Vandaag nog een paar keer Mad King Thorn spelen, en mijn masks ophalen.
Cititzen of Ladonia
/edit: Hij is NU in EU dis1 LA
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 31-10-2009 11:02 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heb het gemist, omdat ik moest leren voor tentamens
Heb de laatste tijd alleen weinig tijd voor GW, vanwege studie enzo
Kan trouwens echt niet wachten op GW2, vind de trailer al vet, en alle nieuwe functies, zoals zwemmen en springen, en nieuwe races, lijkt me echt zooo vet worden!
Verwijderd
Opvallend, aangezien van de week de broer van die guildie zn account inderdaad gehacked en half leeggehaald werd, en enkele weken geleden ook bij mij zelf alles van mn account gehaald is (wrm is het dan ook mogelijk ecto's uit obsi armor te halen, anders hadden ze die wellicht nog laten staan...) . Nou is er vanzelfsprekend enige twijfel ontstaan over de echtheid van dit bericht, met name omdat contact normaal via mailadressen met @ncsoft.com verloopt, en juist de mensen met gehackde account (= onder andere ik en die broer) helemaal niets hierover hebben gehoord.Subject: Guild Wars
Date: Mon, 23 Nov 2009 19:12:26 -0800
From: m-supportLiaison@arena.net
To: SupportLiaison@Arena.Net
Hi there,
My name is Gaile Gray, and I'm the Support Liaison for ArenaNet, the developers of Guild Wars. You may be aware that we have seen a modest increase in stolen/hacked accounts lately. The numbers are small relative to our game population, of course, but we want to do all we can to learn how accounts are being stolen. After extensive research, we continue to believe that someone has acquired Guild Wars account user names and passwords externally, that is, outside the game, the game servers, or anything related to ArenaNet or NCsoft.
While doing security checks on the game, we tracked an attempt to access your Guild Wars account. Now, please don't worry! According to the information I was given on Friday, no one has accessed your account and we do not believe it is in jeopardy! But we're curious about the password that the person tried to use. Obviously, it's not your Guild Wars password or the hacker would have stolen your account. What we would like to know is whether you recognize the password the would-be hacker attempted to use, because that could give us valuable information.
May I give you a call (if you are in North America, that is) to talk about this? I would like to discuss the _inaccurate_ password that the would-be hacker use to try to access your account. If you're ok with me calling, please give me a times and days to reach you -- several weekdays and times (and your time zone) if possible -- plus your phone number with area code. For instance, perhaps I can call you "weekdays between 6:00 PM and 10:00 PM EST" or "any time on Tuesday or Thursday after Noon Central." Naturally, you are not at all obliged to accept my request. I'm hoping that you will help, but it really is entirely up to you!
Please drop me a line if you are willing to chat and I will get back with you as soon as I am able to do so. You may respond to this email or write separately to SupportLiaison@Arena.Net if you have questions.
Sincerely yours,
Gaile Gray
Support Liaison
ArenaNet
P.S. I know there are a lot of phishing attempts out there, so please note:
1. I will not ask you to give me your GW User Name when I call, I will just verify it with you. Obviously I have that user name, because I'm writing to it.
2. I will not ask for your current password.
3. You may give me only the info you're comfortable giving me.
4. This email comes from ArenaNet’s mail servers, which you can verify that by checking the email's "properties" to ensure there isn't something phishy going on.
Heeft iemand anders hier ook zo een mailtje ontvangen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=YEdr8HHJ-zU&feature=sub
Graphics zijn echt prachtig.... kwijl... kwijl... kwijl...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 21:49 ]
Heel mooi, maar er zal nog wel van alles veranderen, is tenslotte weer uitgesteldVerwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:48:
Nieuwe Guild wars 2 Trailer![]()
![]()
OMG! I need to play it!
http://www.youtube.com/watch?v=YEdr8HHJ-zU&feature=sub
Graphics zijn echt prachtig.... kwijl... kwijl... kwijl...
Verwijderd
Ze hadden nog geen release date toch, dus er valt eigenlijk niet veel uit te stellenmaartend schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:58:
[...]
Heel mooi, maar er zal nog wel van alles veranderen, is tenslotte weer uitgesteld
Verwijderd
Sylvari
Word er een beetje nostalgisch van eigenlijk. Het spel is gewoon alweer bijna vijf jaar oud, zouden ze nog een leuk jubileumevent doen? GW2 zal ik zeker ook aanschaffen en als het even kan in een CE maar ik weet niet of ik dat nog net zo bevlogen zal spelen als GW1.
Ach, de herinneringen...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Er zal zelfs een onderwater wereld in zitten die net zo groot is als de bovenwater wereld. (grooot dus)
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 11:57 ]
Eerst gewoon in een relatief klein en rustig gebied. Je neemt een wild vreemd iemand mee en gaat gewoon de buurt verkennen. En als je eenmaal gewend ben stort opeens alles in elkaar en word de wereld zoveel groter. Zoveel meer om opeens weer te verkennen. Ookal was de missie structuur wat minder dan bij de andere delen, het verhaal en het verkennen was zoveel beter. Factions vond ik persoonlijk niet zo veel aan, Nightfall was wel weer wat beter maar wel op veel stukken nogal langdradig.
Hoop ook dat RA, TA, en HA ook weer hun terugkeer maken in PvP. Tot nu toe is het alleen bekend dat er GvG en een soort AB komt. Vooral HA is een van de leukste dingen van PvP.
Verwijderd
Eerste HA title:

3 heroways in HA tegen elkaar

Deep freeze + 3 x fire AoE spells in HA onder de tunnel

Ik hoop echt dat GW2 net als GW 1 qua pvp gewoon goed in elkaar zit.. eerst PvE verhaal afmaken, daarna alleen maar hardcore pvp, vette builds verzinnen, en metagame veranderen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 16:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
AMEN!!SniperFox schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:07:
Ik hoop wel een beetje dat GW2 weer zoals propechies word. Misschien is het nostalgie, maar ik vond die opbouw echt zoveel beter dan factions of nightfall.
Eerst gewoon in een relatief klein en rustig gebied. Je neemt een wild vreemd iemand mee en gaat gewoon de buurt verkennen. En als je eenmaal gewend ben stort opeens alles in elkaar en word de wereld zoveel groter. Zoveel meer om opeens weer te verkennen. Ookal was de missie structuur wat minder dan bij de andere delen, het verhaal en het verkennen was zoveel beter. Factions vond ik persoonlijk niet zo veel aan, Nightfall was wel weer wat beter maar wel op veel stukken nogal langdradig.
Hoop ook dat RA, TA, en HA ook weer hun terugkeer maken in PvP. Tot nu toe is het alleen bekend dat er GvG en een soort AB komt. Vooral HA is een van de leukste dingen van PvP.
Maarja, vraag me af wat de system requirements zijn voor GW2:D kan namelijk GW1 op high draaien en gw2 wil ik zeker ook op high kunnen draaien:D
Kijk er echt al naar uit.
Verwijderd
Na weer even op zoek te zijn naar een leuke MMO heb ik toch maar Guild Wars Factions weer uit de kast getrokken, waar ik volgens mij nog een 13~14 Assassin op had.
Zijn er misschien mensen die me in-game weer een beetje op weg zouden willen helpen?
http://www.mmorpg.com/gam...s-2-Update-Interview.html
Ben echt benieuwd hoe het gaat worden. Als je net als bij WoW realms hebt, moet je ervoor zorgen dat je met je guild van GW1 in dezelfde realm komt bij GW2.
Verwijderd
A server or "world" is the host on which Guild Wars 2 players play. Although a player must choose a server upon account creation, server switching will be simple.
Verwijderd
Bah.. less complex combat systemThe biggest differences include a fully persistent world, fully 3D engine, a less complex combat system with fewer overall skills, multiple playable races, and separate world servers.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2009 12:42 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Annyways heb ook wel weer veel dingen gelezen waar ik echt wel vrolijk van wordt
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 00:44 ]
De hoeveelheid skills heeft GW niet verbeterd. Denk vooral aan Nightfall met hun OP skills die daarna hele pvp veranderde.SinergyX schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:36:
Dat is heeeel minderHet bagger hoeveelheid aan skills was juist wat GW altijd uniek maakte tov alle andere MMO's, creatief nieuwe setjes van 8 skills vinden.
Verder, is gaile gray terug dan? Je had toch eerst die andere? Regina oid?
Klopt. Vooral in de eerste maanden toen de koreanen domineerden. Met hun e-denial skills. Die konden gewoon je energy raden en dan precies op het goede moment weer weghalen. Beetje ziek. HA is nooit echt complex geweest vergeleken met GvGVerwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:42:
Ik vond het althans erg complex (GvG, HA).. weapon switching for casters, synergy vinden tussen builds van 8 man, mesmers in gvg.. Zowieso zijn de skills niet net zoals andere MMO's: fire ball: 20dmg, big fire ball: 30dmg, bigger fireball: 50dmg, dat vind ik zo onzin.. Alle skills zijn min of meer gelijkwaardig aan elkaar in GW.. Je moet alleen de goede situatie ervoor creëren/vinden.
[ Voor 43% gewijzigd door Adames op 14-12-2009 00:53 ]
Staat deels los van het totaal aanbod, zo was bv een spiritspammer gebaseerd op skills uit alle delen, net als bv een MM necro. Het was juist die kleine wijziging van skills die je verschillend maakte tov anderen.Adames schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:51:
De hoeveelheid skills heeft GW niet verbeterd. Denk vooral aan Nightfall met hun OP skills die daarna hele pvp veranderde.
Please change your password today!
We are seeing hackers try to log into Guild Wars accounts using passwords stolen from other games and websites. For your security, you should never use the same or a similar password for Guild Wars that you use for any other purpose. We strongly recommend that all Guild Wars players change their passwords immediately.
Verwijderd
Maar daarna werden al die skills van NF ook weer generfed.. Ik had een beetje het idee dat ze dat expres deden, om je te dwingen om NF te kopen anders mocht je in geen enkele guild/group.. Elke monk had Zelious Bendiction, en elke ele had Searing Flames ..Adames schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:51:
[...]
De hoeveelheid skills heeft GW niet verbeterd. Denk vooral aan Nightfall met hun OP skills die daarna hele pvp veranderde.
Ik herinner me die tijd nog
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 20:47 ]
Grappig dat als je sommige stemmen hoort en de personen erachter ziet, je niet verwacht dat ze er zo uitzien:D
Net als bij de Simpons en Family Guy.
Verwijderd
Nederlandse bart simpson was toch een vrouw?ninc schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:01:
Net als bij de Simpons en Family Guy.
Maar wel grappig, je krijgt meestal een 'beeld' van iemand die de stem doet, zie je achteraf wie het is

Verwijderd
Er is geen ''nederlandse' bart simpson. De amerikaanse versie spreekt inderdaad een vrouw de tekst in van Bart Simpson. En bij Family Guy doet Seth Mcfarland de stem van Peter en Stewie. En die van Cleveland doet ook de stem van die pedofiele opa:DSinergyX schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:47:
[...]
Nederlandse bart simpson was toch een vrouw?
Maar wel grappig, je krijgt meestal een 'beeld' van iemand die de stem doet, zie je achteraf wie het is
Maar back to GW: De wintersday events staan alweer voor de deur. Kijken wat het dit jaar word.
ben ik dan in een keer compleet met Guild Wars?
Guild Wars Complete bevat de originele Guild Wars game en de 3 uitbreidingspakketten: Guild Wars Faction, Guild Wars: Nightfall & Guild Wars: Eye of the North.
[ Voor 26% gewijzigd door Deezers op 22-12-2009 15:28 ]
Verwijderd
https://secure.ncsoft.com...ction=viewItem&item_id=64
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 15:30 ]
Verwijderd
Ja, die kosten 9 euro, dan krijg je 4 missies die wat meer diepgang in het verhaal brengen. Maar verder zijn ze nergens noodzakelijk voor.Dennis Lammers schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:28:
Moet je daar extra voor betalen?
Zie de link in mn vorige post voor meer info
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 15:32 ]
Prophecies CE heeft de Ingame Glow. Die ik dus heb *)SinergyX schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:29:
'Compleet' zou dan inclusief de unlock packs zijn (pvp based, maar pve kan je dan bij elke trainer meteen alles kopen) en de pre-order wapens. (CE had dacht ik geen ingame goodies). Ik mis nu enkel nog prophecies CE, maar die is mij wat te duur geworden.
En ik wil die Aion code waarbij je vleugels kan laten zien! Niet dat ik nog veel GW speel, maargoed
*gaat in een hoekje zitten huilen*
...maar zijn er eigenlijk nog wel mensen hier die het nog echt spelen Ik log hooguit eens in de maand in om te checken of ik nog pets heb, verder doe ik er niets meer mee
Verwijderd
Same here, terwijl ik EotN niet eens echt heb uitgespeeld, ben er gewoon klaar mee, lekker wachten op Guild Wars 2, en ondertussen kan ik me bezig houden met andere games...TroonStaal schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:30:
...maar zijn er eigenlijk nog wel mensen hier die het nog echt spelen Ik log hooguit eens in de maand in om te checken of ik nog pets heb, verder doe ik er niets meer mee
Hier nog iemand. Ik had EotN gekocht, heel kort gespeeld en toen heb ik het nooit meer gedaan... Eigenlijk wel jammer...Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:07:
[...]
Same here, terwijl ik EotN niet eens echt heb uitgespeeld, ben er gewoon klaar mee, lekker wachten op Guild Wars 2, en ondertussen kan ik me bezig houden met andere games...
Is er al wat meer bekend over de release date van Guild Wars 2? Want ik roep nu al een jaar: Jaa, als GW2 óf Diablo 3 uitkomt, dan koop ik een nieuwe pc!
Naja, je begrijpt wel, Diablo 3 heb ik inmiddels de hoop opgegeven. Voordat die uitkomt is de wereld allang ten onder, volgens de maya's dan. Maar Guild Wars 2 laat ons ook aardig lang wachten

EoTN wel uitgespeeld, maar vond er niet veel aan. Zat bar weinig extra in voor PvP, en de nieuwe PvE content bracht niets nieuws op tafel behalve meer grinding. Die minigames zijn leuk, maar na een paar minuten heb je dat ook wel weer gezien.
Speelde op het laatst vooral PvP, maar tegenwoordig zijn er nog maar zo weinig mensen in HA dat een simpele groep maken al ruim een half uur duurt. Speel misschien eens in de maand nog een paar potjes RA en HA en dat is het.
[ Voor 36% gewijzigd door Fox op 09-02-2010 23:09 ]
Verwijderd
GW2 is al in een behoorlijk ver gevorderd stadium, maar ik denk dat we nog wel een klein jaar mogen wachten.nWo_Riot schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:43:
[...]
Hier nog iemand. Ik had EotN gekocht, heel kort gespeeld en toen heb ik het nooit meer gedaan... Eigenlijk wel jammer...
Is er al wat meer bekend over de release date van Guild Wars 2? Want ik roep nu al een jaar: Jaa, als GW2 óf Diablo 3 uitkomt, dan koop ik een nieuwe pc!
Naja, je begrijpt wel, Diablo 3 heb ik inmiddels de hoop opgegeven. Voordat die uitkomt is de wereld allang ten onder, volgens de maya's dan. Maar Guild Wars 2 laat ons ook aardig lang wachten
Als het namelijk grote voordelen in GW2 oplevert, ga ik nu gauw weer spelen, om goed voorbereidt te zijn
Oké, goed om te horen dat er wel aan gewerkt wordt. Ik las ook dat het 2011 zou worden, maar een officiële bevestiging?Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:48:
[...]
GW2 is al in een behoorlijk ver gevorderd stadium, maar ik denk dat we nog wel een klein jaar mogen wachten.
Op zich houdt ik het nog wel een poosje uit zonder nieuwe PC, vermaak me prima met m'n Playstation 3. Maarja, de Tweaker in mij wil zo af en toe nieuwe spulletjes kopen... ^^
Verwijderd
Officieel is het dan ook: "When it's finished."
Maar ik heb al van mensen in hoog geplaatste Guilds gehoord dat er al behoorlijk wat vooruitgang is. Natuurlijk heb ik geen bronnen van binnen ArenaNet zelf, dus precies weet ik het niet.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 21:29 ]
Verwijderd
Een PUG maken duurde 1 of 2 jaar geleden ook zoiets hoor.. Nja voor laag gerankte hero's in ieder geval..SniperFox schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:46:
Speelde op het laatst vooral PvP, maar tegenwoordig zijn er nog maar zo weinig mensen in HA dat een simpele groep maken al ruim een half uur duurt. Speel misschien eens in de maand nog een paar potjes RA en HA en dat is het.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 23:15 ]
Niets nieuws, maar ik maak maar weer eens een nieuw character aan, deze keer een W/N HM farmer.
Wish me luck.........
Cititzen of Ladonia
Ergens blijft Paragon nog mijn favoriet, enkel al op de manier hoe ze gekleed zijn en die vleugeltjes bij elke chant
Leukste build was nog wel een derv/war, maar dan met axe/shield setup en Avatar of Balth. Standaard al een berg armor, beviel me wel.
Voor het doen van de missions is het handig om de zmissions in de gaten te houden. Op de dagen dat een mission een zmission is, is het daar dan ook aardig druk. (Zo had ik legendary guardian bij elkaar geschraapt van mijn mesmer PvE.)Ik ga misschien ook weer een beetje spelen'k Ga dan proberen m'n Hall of Monuments zoveel mogelijk te vullen.
Voor de mensen die zmissions in de toekomst willen plannen zijn er predictions:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Zaishen_Challenge_Quest/predictions
Deze predictions zitten er nooit naast (tenzij Anet een updatetje pleegt om deze om te gooien)
Een leuk detail wanneer je Prophecies CE en Factions CE heb is dat je met je Assassin en Ritualist het volgende kan plegen:Prophecies CE heeft de Ingame Glow. Die ik dus heb *)(samen met Gwen
) en de pre-order had ook wapens. Maar die pre-order heb ik gemist
Eerst /dance en daarna /dancenew, dan heb je het effect van beide Ingame Glow + spirits (van Factions CE)
Bij mij was monk a tijden mijn grote favoriet, daar is sinds een jaar Mesmer bij gekomen. Mesmer is ziekelijk leuk in PvP (in meerdere opzichtenErgens blijft Paragon nog mijn favoriet, enkel al op de manier hoe ze gekleed zijn en die vleugeltjes bij elke chantJammer dat ik nooit echt een goeie combo heb kunnen vinden die niet met een spear rondhuppelde.
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Verwijderd
edit: MINIPET!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 12:53 ]
ZBountry is ook heel leuk, vooral de dunguons, lekker met een groep. Valt me trouwens wel op dat er veel connectie problemen zijn, maar dat kan zijn omdat ik op US districts speel, die zijn veel meer crowded.
De Combat quests vind ik minder, GvG doe ik niet echt meer aan. HA zijn ze ook veel te veel bezig met ranks en erg specifieke builds. Ik ben maar R3 dus lastig een groep te vinden.
Heeft iemand de mallyx quests wel eens gedaan? Nightfall elite, ik heb de 4 bosses ervoor wel neer, dus ik kan naar mallyx. Nou dan heb je dus eerst die waves van vijanden. Dat lukt ook nog wel, maar dan mallyx zelf, die gast wil gewoon niet dood. Echt instant party wipe. Iedereen zegt dat de waves moeilijker zijn dan mallyx, maar nog nooit mallyx zelf verslagen.
Sorrow Furnace is wel heel vet, die heb ik tegelijk gedaan met de cross scavanger hunt, dat is wel heel mooi gedaan.
Nu nog een vraag: Bij de prophecies collectors edition zit een artbook, die heb ik nog niet, is er iemand die er toch niet naar omkijkt? Als het kan ook graag de doos, dat staat gewoon mooi. Ik hoef dus niet de account. Op ebay kost het gewoon 250, maar dan is de code niet gebruikt, maar het gaat me om Artbook. Prijs komen we wel uit gok ik zo.
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Ik speel gewoon met Dunkuro en tahlkora met gewoon UA of WOH build. dus niet echt speciaal ofzo. Daarnaast gebruik ik vaak Koss met defy pain en andere +health +armor. Of als koss niet mee gaat een ele met SH, ik speel zelf ook SH dus dan doe je echt lekkere AoE.
Zaishen bounty is inderdaad het leukst, de main missies heb je altijd al wel gedaan, maar die zijn vaak wel moeilijker dan die ZB, want daar ressurrect je gewoon. Iemand gebruikt wat clovers of candy canes en hup, weg DP, dat maakt ze wel makkelijk. Bij missies is het gewoon iedereen dood, dus overnieuw.
Gister wel een pechdag. 42% retain lockpick.. 2 keer gebroken en er komt gewoon een 2 keer purple uit, die nog vet slecht was ook.
Volgende maand urguz als ZB, die wil ik ook wel een keer proberen, nog nooit geprobeerd. Hoe komen jullie aan geld? ik vind dat best lastig, wil wel wat meer skills cappen maar dat kost wel een platinium. Tormented wapens zijn ook te duur voor me. Zitten jullie gewoon ecto's te farmen enzo?
Verwijderd
Tegenwoordig doe ik heel veel speedclears, dus met bepaalde builds UW, DoA, FoW en dungeons in zo kort mogelijk tijd uitspelen. Verdien je lekker veel geld mee als je een beetje experienced bent en een beetje geluk met de drops hebt.
-- == Alta Alatis Patent == --
Volgens mij had ik jou in mijn friendslist staan, mijn ign is iig Vortex Walker of Vortex Elegy. kan wel even kijken als je wil?Bor de Wollef schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:41:
Jammer (maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk) dat je nu een character naam moet opgeven om in te loggen. Ik heb meerdere accounts en je raad het al: van de oude weet ik de character namen niet meer. De procedure om deze te achterhalen is helaas nogal omslachtig. Serials overleggen, soms lang wachten etc. Oude screenshots heb ik een tijdje terug allemaal gewist dus daar zijn ze ook niet van te herleiden.
Ik heb ze meteen maar opgeschreven en het papiertje in het doosje gedaan. Weet ik over tig jaar iig nog hoe ze heten
Thanks maar dat was het primaire account waar ik alle characters nog wel van weet te benoemen denk ik. De namen van de characters op mijn 2e en 3e account ben ik vergeten. Ik was benieuwd hoeveel birthday presents is daar op kan incasseren.Vrijdag schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:34:
[...]
Volgens mij had ik jou in mijn friendslist staan, mijn ign is iig Vortex Walker of Vortex Elegy. kan wel even kijken als je wil?
Die zou ik wel graag van je willenOrac schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:38:
Kan ik iemand blij maken met een Mini Pet? (liefst iemand die niet al een hele dierentuin heeft). Die heb ik ooit eens gewonnen met een prijsvraag van PC Gameplay. Het is trouwens een "Grawl".
Ik had hem lekker al ge-pm'ed. nahnahnahnah.T-Rhidon schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:30:
[...]
Die zou ik wel graag van je willen, heb er niet veel en ook niet het geld voor om ze te kopen.
Jammer dan heb ik, pechmaartend schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:34:
[...]
Ik had hem lekker al ge-pm'ed. nahnahnahnah.
[ Voor 7% gewijzigd door T-Rhidon op 19-04-2010 09:40 ]
Weet ik niet, hangt ook maar van de poster af. We zien en horen wel.T-Rhidon schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:40:
[...]
Jammer dan heb ik, pechlas het pas van morgen half 10.
Ik lees deze termen wel vaker: UW, DoA, FoW . Maar wat houd dit in?
Ik snap dat dit builds zijn, maar dan? Wat is hier zo handig en goed aan?
Zijn geen builds.T-Rhidon schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:54:
Misschien een domme vraag:
Ik lees deze termen wel vaker: UW, DoA, FoW . Maar wat houd dit in?
Ik snap dat dit builds zijn, maar dan? Wat is hier zo handig en goed aan?
UW= Underworld
DoA= Domain of Anquish
FoW= Fissure of Woe
Dit zijn de high-end gebieden van Guild Wars, die dus extra moeilijk zijn maar wel goede drops en chests opleveren. Ik doe bijna iedere dag met mijn guild UW NM en onze snelste tijd was 1 uur en 50 minuten. Is wel netjes met een full party zonder speedclear builds.
Maar ik wil ook een panda
Beetje jammer dat mijn oude account dus niet meer bestaat, die kwam uit 2005.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 19-04-2010 17:13 ]
Verwijderd
Pagina op GWW over mn eerste char http://wiki.guildwars.com/wiki/User:Sanderevers/Julia_Eva (nogal verouderd)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 17:16 ]