Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Voor de time being naar GW2 mag het van mij wel zo blijven, met de maandelijkse skill-changes.
Zo lang geleden was de grote patch niet eens, die pet-farm, de nieuwe zaishen quests etc.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Kloptqanar schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:40:
[...]
afaik: sterven zonder DP ( in town, bepaalde cutscene in factions missie ) geeft geen +1 op je deathcounter. Dit telt dan weer niet in pre-searing.
Dat is tegenwoordig zo, maar er zijn genoeg mensen geweest die in de vizunah square missie dp en dus +1 death hebben gekregen... Zo ook voor die Mad King mini gameVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:23:
[...]
Klopttevens is dit evenement vorig jaar ook eens in de zomer geweest geloof ik!
Een veel gehoord excuus wat niet geheel terecht is. GW is niet gratis, je hoeft geen maandelijkse fee te betalen. Overigens is dat een keuze geweest van Anet en geen reden om je achter te verschuilen wat betreft nieuwe content etc.SinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:20:
Andere kant, het spel is toch gratis en blijft voor velen nog genoeg te doen.
De grote patch bracht nagenoeg geen nieuwe content en zeker nagenoeg geen van de door de gebruikers gevraagde toevoegingen (auctionhouse anyone?). Ik heb eigenlijk alleen maar teleurstellende reacties gehoord op de grootste patch uit GW geschiedenis (zo werd het aangekondigd). De SW upgrade vond ik vele malen interessanter. De zaishen quests hebben ook maar een doel: het bevolkt houden van die delen waar normaal nog amper spelers te vinden zijn.Zo lang geleden was de grote patch niet eens, die pet-farm, de nieuwe zaishen quests etc.
Nog even een poll:
Poll: Zou jij maandelijks voor GW2 betalen?
• Ja zeker!
• Nee, ik betaal niet maandelijks
• Geen mening of maakt mij niet uit
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 11-07-2009 13:29 ]
Dus ervan uitgaande dat guildwars 2 kwalitatief goed in elkaar zit en me goed ligt, zou ik er wel voor betalen ja.
Als het 3 keer niks is, dan niet.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ik ben best bereid voor nieuwe content te betalen, maar voor benodigheden zoals patches of content waar ik al betaald voor heb wil ik graag blijven kunnen spelen. Zonder hiervoor alsmaarweer te moeten betalen. Ik heb dan ook liever een goeie skill update of bugfix update dan zo'n magere content update waar zij al hun aandacht aan moeten besteden. Voor content zijn er optionele uitbreidingen.
Verwijderd
Heb een ranger lv 20 -prophecies uitgespeeld
een necro proph zo goed als uitgespeeld.
en een monk onderweg.
nou wilde ik waarschijnlijk een ele en nog een warrior doen op factions, beide al eens gehad, maar ooit gedelete (weet niet waarom) maar gewoon omdat ik het ongeveer nog nooit gezien had, dacht ik om een van die twee te wisselen voor een mesmer (lol), dan dacht ik voornamelijk aan de warrior. Maar heb je zoiezo WAT aan een mesmer in RP of zal ik gewoon die mesmer in mn PvP slot maken...
Mesmer is me altijd al bevallen in PvP, en Warrior ook best wel. Nou weet ik echt niet wat een Mesmer in RP kan, en een warrior kan je lekker mee tanken, runnen...
[ Voor 18% gewijzigd door rubbieus op 12-07-2009 19:55 ]
Warrior was altijd mijn favoriet, was mijn eerste char waarmee ik proph en factions uitspeelde, maar na Nightfall kreeg ik er echt een ... hekel aan. Bagger veel hexes, conditions, waar je zo bizar weinig mee kon (naja, buiten dat je hoopt dat monk ze weghaalt). Uiteindelijk wel Nightfall en EotN gehaald, maar daarna ook meteen in vriesvak gezet. Ook in HM zie je qua tanks nog maar 1 soort, de obsydian tank (W/E).rubbieus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:47:
Mesmer is me altijd al bevallen in PvP, en Warrior ook best wel. Nou weet ik echt niet wat een Mesmer in RP kan, en een warrior kan je lekker mee tanken, runnen...
En veel in pugs snappen niet echt het agro systeem van GW, wat je job er ook niet makkelijker op maakt.
En qua GW2, als het goed is, dan betaal ik er wel voor. P2P heeft zo'n z'n voordelen (naja, wow als uitzondering) dat de 'retart' grens een stuk hoger ligt en enkel mensen komen die ook bereid zijn normaal te willen spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 13-07-2009 12:50 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Euhm 2 dingenArunia schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:43:
Als GW2 ongeveer hetzelfde blijft als deel 1, dan zou ik er niet maandelijks voor betalen. Er zit dan net te weinig in.
1. GW2 is net zo als GW1 free to play. (http://www.guildwars.com/products/guildwars2/gw2faq/)
2. GW2 wordt een volledig nieuw spel.
Will there be a subscription fee for Guild Wars 2?
Nope. Like the original Guild Wars, there will be no subscription fee for Guild Wars 2. You just buy the game and play it online without paying a monthly fee.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 12:59 ]
het ging als reactie om de poll. Zou je betalen voor GW2.
Ik snap zelf ook wel dat GW2 niet pay2play wordt. Maar mocht dat wel zo zijn, dan zou ik er niet voor betalen. Uiteindelijk betaal je toch hetzelfde als dat je per maand zou betalen, maar goed.
Als een spel echt goed is ben ik best bereid er 10 euro per maand voor te betalen, dat is dan ongeveer 20 cent per uur, weet je wel wat een glas bier kost, daar kan ik dus 10 uur voor gamen.
Alleen games die 50 euro kosten en die je na 5 a 10 uur spelen niet meer aanraakt, dat is pas duur, dan liever online fees voor content en game masters en en en...
Cititzen of Ladonia
Ik begrijp je redenering, alleen is het irritante van de betaling voor velen niet als ze wel spelen, want dan gaat je redenering op en zijn de kosten per uur laag(waar je als het goed is ook goede servers,support,content e.d. voor krijgt).sorcees schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:21:
Ik speel redelijk veel, wel 20 uur per week, en dat verdeelt over 2 spellen.
Als een spel echt goed is ben ik best bereid er 10 euro per maand voor te betalen, dat is dan ongeveer 20 cent per uur, weet je wel wat een glas bier kost, daar kan ik dus 10 uur voor gamen.
Het probleem treedt op als je ff geen zin hebt om te spelen, je lopende gamecards oid ben je al 'kwijt', zet je daarna je account in de vrieskast? Wil je daarna weer even spelen, account weer activeren met een card, betaal je gelijk voor een maand... bevalt toch niet echt, of toch drukker dan verwacht en eigenlijk geen tijd(prioriteiten) voor gamen, dan zit je toch niet echt met een flexibele situatie.
Alternatief is pay-when-you-play varianten, die meestal behoorlijk duur zijn voor als je een beetje actief wilt spelen. Kortom een hoop irritatie door die typen van betaling.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Ik heb zo'n beetje elke pay/game variant gespeeld, elke heeft voor- en nadelen. Het is voor jezelf waar je prioriteiten liggen en tot hoeverre de game ook echt interessant is.
De hoeveelheid games die ik hier heb liggen, volle pond voor betaald, en na een uur of 2-3 al in de hoek heb gegooid, dat is ook zonde van het geld.
Ben het helemaal met je eens, heb zelf ook niet veel moeite met maandelijks betalen.SinergyX schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:04:
Ach, welk systeem ze ook kiezen: you can't please em all.
Ik heb zo'n beetje elke pay/game variant gespeeld, elke heeft voor- en nadelen. Het is voor jezelf waar je prioriteiten liggen en tot hoeverre de game ook echt interessant is.
De hoeveelheid games die ik hier heb liggen, volle pond voor betaald, en na een uur of 2-3 al in de hoek heb gegooid, dat is ook zonde van het geld.
Overigens lijkt het me wel interessant als er bij een game eens een heel aantal verschillende systemen werd aangeboden, zodat iedereen datgene kan kiezen wat hem/haar het beste past, die flexibiliteit scheelt denk ik een hoop frustratie.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
per jaar 100 euro
per maand 13 euro
per dag 1 euro
iedereen blij, vooral blizzard!
Cititzen of Ladonia
Volgens Linsey: Lots of pvp love, and we'll certainly do something with hero battles.
Verwijderd
per dag 1 euro? Euhm.. dat is 365 euro per jaar... Dat lijkt me nou niet echt gunstig..sorcees schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:31:
Meerdere betaalsystemen lijkt me ook wel een idee, b.v. voor WoW:
per jaar 100 euro
per maand 13 euro
per dag 1 euro
iedereen blij, vooral blizzard!
Wel voor de bankrekening van BlizzardVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:16:
per dag 1 euro? Euhm.. dat is 365 euro per jaar... Dat lijkt me nou niet echt gunstig..
Mag wel tijd worden, hopelijk zorgen ze dat GvG / HA wat toegankelijker worden. Niet kwa moeilijkheid maar juist kwa populatie en het vinden van een party te vereenvoudigen.qanar schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:36:
Normaal in augustus/september komt de volgende grote update:
Volgens Linsey: Lots of pvp love, and we'll certainly do something with hero battles.
[ Voor 5% gewijzigd door Fox op 15-07-2009 12:59 ]
Verwijderd
Normaal zou je bijv -2 rating krijgen.. is het nu -7
Als je tegen lowranked zou verliezen zou het iets zijn van -3 rating en nu -8..
Verwijderd
eindelijk weer tijd gehad om wat te questen, alleen nu zijn alle quests die ik heb in diessa lowlands en ik ben level 7.
alle monsters zijn level 8 of hoger en zijn der gelijk om de hoek, tips/ideeen hoe ik dit kan oplossen of ergens anders levelen.
Thanks
Het is een beetje de goede build zoeken. Wat ik meestal deed was werken aan de requirement van je wapen of / en 1 bepaald type spel. (Bijv. Als elemental zijn vuurspels nogal populair).alle monsters zijn level 8 of hoger en zijn der gelijk om de hoek, tips/ideeen hoe ik dit kan oplossen of ergens anders levelen.
Hangt dus ook een beetje van je profession af.
Binnen de storymodus vond ik het luren (met een longbow /flatbow/ stormbow in een appart wapenslot) van de tegenstanders enorm nuttig. Op deze manier maak jij uit waar het gevecht plaats vind, niet de tegenstanders.
Voor de rest de te verkrijgen armor in de gaten houden in de steden.
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Verwijderd
Loopt goed..
Voorheen kon ik in XP geen dual client draaien met goed bespeelbare FPS.
In Windows 7 kan ik met 2 clients, op full graphics 60FPS halen!
Top!
Ohja: Nicholas the Traveler: 3 Skelk Claws in Verdant Cascades
Mijn huidige favoriet is Ranger/ritualist (R/Rt), goede combinatie skills zijn barrage (elite ranger skil) en splinter weapon (ritualist skil) de 6 overige skills kun je dan redelijk vrij aanvullen. Goede opties zijn natuurlijk PVE-only skills (als je die al hebt en PVE speelt), poison tip signet (die werkt namelijk wel met barrage, alleen slechts op 1 vijand, die gene die het eerst geraakt wordt, ook al raak je meerdere met barrage), huntershot(geeft bleeding condition) of body shot in combinatie met sundering weapon van de ritualist, om energie bij te krijgen.
Voor iedereen die het nog niet wist,
voor meer info over guildwars kun je ook de wiki bekijken, hier staan ook alle skils uitgelegd met wat ze doen en hoe je ze moet halen. Teven staan er beschrijvingen hoe je door het spel en of missie moet komen, mocht je vast komen te zitten. je kunt ze vinden op www.guildwars.wikia.com (niet officiele) of www.wiki.guildwars.com (officiele)
Voorbeeld:
/wiki life transfer (om te kijken waar zo'n elite het meest makkelijk te capturen is)
/wiki gate of madness (mission uitleg + tips & trucks voor deze mission)
/wiki cold as ice (info en een spoiler over deze quest tegen een glacial griffin
Af en toe hebben deze wiki mogelijkheden een hoog spoiler gehalte.
Alliance Battle weekend was weer werelds, alle mappen kwamen langs. Alleen de laadtijden op kaanai canyon en etnaran keys was af en toe 3x niets. Maar ja, daar ben ik dan luxon voor
Inmiddels heb ik een paar professions uitgeprobeerd. Tot nu toe sluit de elementalist het beste aan bij mijn speelstijl. Ben nu de verschillende quests/missies aan het doen met m'n elemantalist/monk.
Tot nu toe alleen nog maar alleen gespeeld mbv henchmen. Maar stuk leuker zou natuurlijk spelen in een guild zijn. Zijn er nog leuke tips voor goede guilds?
Verwijderd
Zijn er hier nog mensen die het ook altijd maar wat rommelig vinden binnen een alliance met de communicatie?
Verwijderd
Klopt ook wel, maar is even wennen heVerwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:42:
Day-1 speler meld zich ^^
Zijn er hier nog mensen die het ook altijd maar wat rommelig vinden binnen een alliance met de communicatie?
Je kan vrij naar US regions, waar je ook nog vrij goed kan spelen en lag valt enorm mee. Zeker met die zaishen quests zitten ook heel veel EU spelers op de US regions, wat de EU kant enkel nog leger maakt.
Verwijderd
Ja klopt, wat ze eigenlijk moeten doen net zoals American districts, is Alle europe servers bij elkaar gooien, wel een beetje chaotish kwa taalgebruik, maar dat is beter en leuker voor de spelers zelf, ipv van 100 districten af te zoeken naar party members,Rockvee2 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:20:
De europa districten zijn nogal uitgestorven vind ik zelf, meestal maar 1 of 2 districten. Nooit 3 . Vroeger waren er veel meer spelers. Conclusie : Guildwars is aan het doodbloeden. Daarom is het niet meer intressant voor mij om het te spelen
het verkopen van items daarintegen wordt een beetje chaotisch, maar die duitsers verkopen nu ook al in hun eigen taaltje in American districts, dus dat zou weinig moeten boeien,
Verwijderd
Henchman of Heroes skill bars samenstellenVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:57:
Hai alle.
eindelijk weer tijd gehad om wat te questen, alleen nu zijn alle quests die ik heb in diessa lowlands en ik ben level 7.
alle monsters zijn level 8 of hoger en zijn der gelijk om de hoek, tips/ideeen hoe ik dit kan oplossen of ergens anders levelen.
Thanks
enige tip om die beesten te ontwijken is ze te omzijlen, zij lopen in patroulles, moet je wachten tot ze weg lopen, zodat jij er snel langsheen kan rennen,
Verwijderd
Maar voor mij maakt het opzich niet echt veel uit. Ik speel 90% van de tijd in PvE in me eentje.
In PvP meestal met vrienden of ex-guildies.
Ben wel benieuwd wat ze met Hero Battles gaan doen! Finals paar keer bekeken en je ziet toch vaak dat het niet tegen elkaar vechten is, maar gewoon cap-->cap-->cap met behulp van Shadow Meld enz. is ontzettend boring.
Heb ook een tijdje HB gedaan, en met AT's meegedaan.. zie je toch dat je met 'vechten' vaak onderuit gaat. Achja.. laat ik maar hopen op een goede HB update.. de komende tijd..

Verwijderd
PvP is de endgame. Als je alleen PvE doet mis je gewoon het grootste deel van 't spel.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:48:
Nog iets te doen in Guild Wars?, enige wat ik me kan bedenken is om geld ''te maken'' maare dat word ook saai na een tijdje en waar moet je het aan uitgeven, ik heb zowat alles al O.o .
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 30-07-2009 21:44 ]
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens, en achteraf, PvE wordt na een tijdje (gauw) erg saai, tis beetje grind achtig, en sinds Factions, NF en EoTn, zijn er in elke maps elke 10 meter monstertjes, gewoon om ziek van te worden, maarja speciaal voor die whine grinders. Jammer dat ze Tombs hebben ''verwoest'' door het PvE te maken, dit was een leuke manier van PvP.unfor schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:43:
[...]
PvP is de endgame. Als je alleen PvE doet mis je gewoon het grootste deel van 't spel.
Nu nog maar wachten op de HA weekenden, eindelijk een kans om een goede party te maken, ipv heroes en pugs

Verwijderd
Ja maarja, wordt ook wel saai naar tijdje, na 2 titles heb ik het wel gezien, en over Hard mode gesproken, hoelang je daar wel niet mee bezig bent, of je hebt een runner nodig, maar die zijn ongeloofelijk duur.SinergyX schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:42:
Mwah, de hardmodes en alle titels halen ben je anders ook wel heeeeele tijd mee bezig
Verwijderd
http://wiki.guildwars.com/wiki/Game_updates
Geen zin om alles hier te posten
al lang niet meer, tombs heeft maar een half jaar bestaan als pvp gedeelteqanar schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 07:42:
Wabo: Tombs == HA ?
dat huidige HA er veel op lijkt klopt dan weer wel
edit:
leuke updates. divine boon en chain lightning terug op acceptabel niveau. zou leuk zijn als we die nog een keer terug zien in PvP
[ Voor 21% gewijzigd door Adames op 11-08-2009 00:46 ]
Die hunter pet change vind ik erg leuk:
Pets in PvE now have an inherent 33% damage reduction and +33% damage.
http://wiki.guildwars.com...vE_and_PvP_Skill_Balances
Hier kan je ook alle redenen achter changes vinden, best interessant soms.
Verwijderd
www.guildwars2.com/en/
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 13:00 ]
Als dat iid Ingame was dan zie ik het wel zitten. Dat kleintje was echt cute.
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 18:29 ]
Verwijderd
Ik wil eerst de gameplay eens testen, want het springen/klimmen/zwemmen klinkt me niet fijn in de oren =)
Eerst maar eens afwachten wat de gameplay echt gaat worden, zeker in het PVP gedeelte. Ben benieuwd of ze geleerd hebben.
Ben benieuwd wanneer de beta weekenden gaan beginnen.
-- == Alta Alatis Patent == --
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tuurlijk doen ze dat nog niet. Meestal zit er tussen de laatste beta en de echte release nog een redelijk grote code optimalisatie (tenminste dat was bij GW 1 wel zo). Wat ze op het moment wel zeggen is dat er net als tijdens GW1 gericht wordt op een mid-range gaming pc. Dus ik denk dat het voor de meeste mensen geen enkel probleem is om GW2 te draaien.Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:23:
En nog zeggen ze niks over de systeemeisen.
Zie ik daar minion masters met 1 grote pet?

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 20-08-2009 21:12 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2009 21:13 ]
.. zijn inderdaad de stukjes uit de trailer die er het minst uit zien. Bovendien kunnen dat prima ingame cut scenes zijn. Leuk als opwarmertje maar inhoudelijk zegt deze trailer nog totaal niets. Laat men eerst maar eens met een betrouwbare releasedate komen zou ik zeggenSniperFox schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:49:
Ingame beelden!!
[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 20-08-2009 21:43 ]
Dat gevoel heb ik momenteel ook een beetje BM. En een release datum (of eventueel data voor beta weekenden) vind ik veel interessanter dan het filmpje. Dan kunnen we dit spel op waarde gaan inschatten.Bor de Wollef schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:39:
[...]
.. zijn inderdaad de stukjes uit de trailer die er het minst uit zien. Bovendien kunnen dat prima ingame cut scenes zijn. Leuk als opwarmertje maar inhoudelijk zegt deze trailer nog totaal niets. Laat men eerst maar eens met een betrouwbare releasedate komen zou ik zeggenBegrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geïnteresseerd maar hoop wel op iets meer dan een grafisch gepimpte GW1.
Hoop toch dat ze er geen WoW in GW-universe van gemaakt hebben...
En stiekum vind ik het wel jammer dat ze al die andere 'rassen' erbij hebben geplaatst. Ik vond het wel prima, zoals GW1 origineel was.
(Wel moet ik zeggen dat ik weer respect heb voor de concept artists die NCSoft/ArenaNet heeft.)
Dat zijn waarschijnlijk geen pets, de speculatie is dat het je companion is. Waarbij de Asura zeer waarschijnlijk Golems gebruiken en de Sylvari Druids (dat boomhonddingSinergyX schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:12:
Nee nee, ik bedoel 2x zie je een grote pet, 1x robot achter die azura, daarna die sylvari die soort van boomhond tot leven wekt. Zegmaar de reincartatie van een minionmaster, spiritmaster style van Aion
En over de systeemeisen:
Van de GW2 FAQ. Dus NASA-pc's mogen gewoon in de kast gezet worden, je laptop zal dit ook kunnen spelen. =DWhat are the system requirements for Guild Wars 2?
The system requirements haven't been finalized, but just as with the original Guild Wars series, we're committed to creating a beautiful game that will play great on mid-range gaming PCs.
Heb gisteravond de trailer gezien, meteen maar even de 720P versie gedownload en heb daarna tot in de vroege uurtjes GW2Guru doorgelezen. Heb ook meteen maar de verhaallijn van GW1 gelezen (toch een lange tijd geleden) en daarna de gap tussen GW1 en GW2: The Movement of the World. Een officieel stukje historie. Fijn om weer up to date te zijn, ik kan niet wachten tot de release!
*Edit: Link naar een interview over GW2: http://pc.ign.com/dor/obj...guildwars2_inv_08209.html
Er is dus ook een explorable area onderwater, net zo groot de totale area boven water. Sweet!
*Edit 2:
quote: Regina Buenaobra @ ArenaNetJust a few notes about the trailer:
- It was played and recorded in real-time at true 1080p HD resolution, not scaled up artificially.
- The animated lore part of the video is produced at 1080p resolution from the ground up. All assets are created at true 1080p resolution.
- The animated, pre-rendered lore intro portion of the video was done completely in-house. This was not contracted out to a specialty studio that produces high-end pre-rendered videos. All of the illustrations, animation, editing, and rendering was done at ArenaNet.
- The in-game part of the video is actual in-game footage. It was rendered in real-time in the game engine and recoded live using video capture hardware. Nothing was pre-rendered. All models, textures, and other assets are actual game play versions. They haven't been prettied up for marketing purposes.
- Maps are works in progress, and may change to better fit game play.
- The team is working hard to make the game even more beautiful for the full release.
[ Voor 46% gewijzigd door Sagaris op 21-08-2009 16:47 ]
Verwijderd
http://www.eurogamer.net/articles/guild-wars-2-preview_4?page=1
ik hoop dat ze die quests waar ze het over hebben wel even goed uitwerken, zou echt geweldig zijn
Ik heb ong. een jaar niet gespeeld btw.
[ Voor 16% gewijzigd door De Koempert op 01-09-2009 18:21 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dan hou je wel al je unlocks op pvp gebied en al je account titlesravw schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:50:
ja hoor geen probleem gewoon je Char verwijderen die je wil weg wil hebben en dan komt er weer een lege ruimte waar je dus weer van voor af aan kan spelen ..
waarom je die weg wil hebben vraag ik me dan wel weer af ..
Het enige wat je kan doen is al je characters verwijderen.cardinal808 schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:36:
Weet iemand of het mogelijk is om je account te resetten? Ik wil eigenlijk wel eens helemaal overnieuw beginnen. Weet iemand of het mogelijk is?
Verwijderd
nope, eenmaal unlocked is altijd unlocked. je kan natuurlijk altijd kijken of Anet iets voor je kan betekenen, al betwijfel ik het.cardinal808 schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:29:
Worden dan alle skills ook gereset? daar gaat het me eigenlijk om.
Voor je PvE characters wel, die zal je opnieuw moeten kopen/cappen. Voor je account niet, PvP characters blijven toegang houden tot alles wat je ooit unlocked hebt.cardinal808 schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:29:
Worden dan alle skills ook gereset? daar gaat het me eigenlijk om.
Verwijderd
Van welke fouten moeten ze dan geleerd hebben?CoRrRan schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:00:
Eerste indruk: ziet er gelikt uit, maar toch ook wel ERG veel overeenkomende dingen met GW1. Zo zien sommige delen van de omgeving er weer net zo uit als GW1, al is het natuurlijk net niet hetzelfde.
Eerst maar eens afwachten wat de gameplay echt gaat worden, zeker in het PVP gedeelte. Ben benieuwd of ze geleerd hebben.
Ik vind het al best als het gewoon GW1 is maar met opgepoetste graphics.. Komen er tenminste weer heleboel spelers in hero's acsent en team arenas.. ik ben min of meer gestopt omdat die leeg raakten...
Nu nog de verloren tijd zien in te halen
Ben een nieuw char begonnen in faction en daarmee ga ik maar eens proberen om eotn te halen. Dus, als iemand zin om samen missions te doen. be my guest
Verwijderd
Zelfs GoT is in de ban van dit gebeuren:
Meeting 19-09 - Yarrrrr!! Only for real pirates!*betaaltijd*
Huiskamer toegang vereist
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Waar heb je het over?SpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:38:
Zo mensen, ik heb mezelf even de complete box van dit spel aangeschaft. Blijft natuurlijk leuk dit.. wat wel jammer is.. is dat je met je char (Assasin) bv niet andere campaigns kan doen...
Je kan met je aangemaakte karakter het hele spel door.
Bv, de Assasin kan ik niet Eye of the North mee doen ( andere campaign )maartend schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:45:
[...]
Waar heb je het over?
Je kan met je aangemaakte karakter het hele spel door.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Sorry hoor, maar ik kan met mijn in het eerste campaign aangemaakte necro-nogwat echt wel in EotN en NF komen. Je moet wel even de quests op de goede plek ophalen.SpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:47:
[...]
Bv, de Assasin kan ik niet Eye of the North mee doen ( andere campaign )
Jah.. maar Necromancer is een Prophecies class.. Assasin is een Factions class.. mogelijk dat er daarom restricties op zitten.maartend schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:55:
[...]
Sorry hoor, maar ik kan met mijn in het eerste campaign aangemaakte necro-nogwat echt wel in EotN en NF komen. Je moet wel even de quests op de goede plek ophalen.
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Geld dit ook voor de uitbreiding Nightfall?gsteen schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:03:
Klopt, je kan gewoon met een assassin naar eye of the north. Vanuit Kaineng Center is een quest beschikbaar. Enig voorwaarden voor die quest zijn: Je moet minimaal level 10 zijn en je mag de quests "What Lies Beneath" of "Hole of Istan" niet gedaan hebben. Heb je 1 van die wel gedaan dan kan je al naar eye of the north.
Voor Nightfall bestaat een soort gelijke quest (is één van de twee die ik noemde). Dit is "Hole of Istan".SpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:19:
[...]
Geld dit ook voor de uitbreiding Nightfall?
[ Voor 5% gewijzigd door gsteen op 23-09-2009 10:24 ]
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Om naar zo'n campaign te reizen heb je een bepaalde quest nodig afhankelijk van in welke campaign je zit.
Overzicht hiervan --> http://wiki.guildwars.com/wiki/Campaign_travel
De quests zijn ook weer aan te klikken en geven wat meer gedetailleerde informatie weer over de quest.
(Deze site kan nogal eens een hoog spoiler gehalte hebben)
Ah dat is wel fijn om te weten.. ik dacht namelijk eerst omdat ik alleen de character kon kiezen @ Factions.. dat ik ook alleen factions kon spelen ermee.. en voor bv Nightfall dan een Dervish moest kiezenJudge Nl schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:35:
Met alle characterclasses kan je uiteindelijk overal komen. Mits je de betreffende campaigns aangeschaft.
Om naar zo'n campaign te reizen heb je een bepaalde quest nodig afhankelijk van in welke campaign je zit.
Overzicht hiervan --> http://wiki.guildwars.com/wiki/Campaign_travel
De quests zijn ook weer aan te klikken en geven wat meer gedetailleerde informatie weer over de quest.
(Deze site kan nogal eens een hoog spoiler gehalte hebben)
Verwijderd
Eye of the North is een uitbreiding en geen campaign, dus kan je niet met een nieuwe char in the Eye of the North beginnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 11:29 ]
Nee, je kan inderdaad met elke "soort" overal komenSpoTs schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:21:
[...]
Ah dat is wel fijn om te weten.. ik dacht namelijk eerst omdat ik alleen de character kon kiezen @ Factions.. dat ik ook alleen factions kon spelen ermee.. en voor bv Nightfall dan een Dervish moest kiezen
Alleen bij het maken van een char ben je soms gebonden aan de etniciteit. Factions heeft Ritualist en Assassin en Nightfall heeft Dervish en Paragon. In de basic GW kan je ook alleen kiezen uit de basischars.
Crap, Sander was me al voor
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 23-09-2009 11:32 ]
Verwijderd
Natuurlijk had ik Backfire al gecast, daar gaat je HPTroonStaal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:29:
*cast Deep Freeze op Sander zodat ie voortaan niet meer te snel af is*
Ha, Can't touch this!Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:36:
[...]
Natuurlijk had ik Backfire al gecast, daar gaat je HP
Verwijderd
Nou ja, sommige missie outposts zijn nogal verlaten, maar je kan gewoon heroes en henchmen gebruiken om het spel uit te spelen.
En ik kan vrijwel altijd wel een team voor een missie vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 11:53 ]
Mij boeit het eigenlijk nauwelijks of er mensen in een outpost lopen, ik ga maar zelden met een PUG (pick up group) mee, met guildies is veel gezelliger, zeker als je dan ook samen op TeamSpeak zit
En als je nog eenguild zoekt, in de startpost staan er geloof ik wel een paar.... (waaronder het GoT Guild