De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
AgreeTroonStaal schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:05:
[...]
Het is dat je ook zegt dat Gwen lief is, want anders...
Ele's hebben wel het meest sleazy dansje ja
Die bloemetjes vind ik wel stoer in het haar
Normaal speel ik eigenlijk female characters in alle spellen, maar mijn vrouw speelt ook mee, dus nu is het makkelijker aangeven dat we getrouwd zijn
Verwijderd
Verwijderd
Hahaha en ik speel nog steeds te weinig..
Maar kan me voorstellen dat het wel prettiger is om tegen een vrouw aan te kijken
...ja, ik kom niet zo vaak buiten...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik speel het ook veel te weinig.. Zo weinig dat ik nog niet eens uitgespeeld hebVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:16:
Wat jij zegt kan toch helemala niet, de ontwikkeling hangt af van jouw inzet.
Hahaha en ik speel nog steeds te weinig..
Maar kan me voorstellen dat het wel prettiger is om tegen een vrouw aan te kijken
In de zomer, op campzone.. Dan ga ik nog lekker doorspelen!.. met een vrouw
Iemand enig idee of het mogelijk is het uiterlijk te veranderen tussendoor? Waar ze zijn in het spel is namelijk juist weer niet veranderd.. What the hell
Edit: nvm.. in-game zijn ze wel gewoon zichzelf, alleen in het openingsscherm niet.. Raar

[ Voor 14% gewijzigd door Nelicquele op 31-05-2009 18:55 ]
Mjah dat had ik geprobeerd, maar de oplossing bleek gewoon ff alle characters aanklikken..TroonStaal schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:11:
Als het goed is staat dat ook bij het inlogscherm vermeld. Je moet ze even inloggen en dan weer uitloggen, dan zien ze er weer normaal uit
Anyway.. ben een retry aan het doen bij een mission: Maguuma Jungle -> Aurora Glade
Iemand nog nuttige tips voor deze missie? (naast http://wiki.guildwars.com/wiki/Aurora_Glade)
Heb namelijk vanmiddag al lopen rommelen ermee, maar lukt me niet om verder te komen
[ Voor 28% gewijzigd door Nelicquele op 02-06-2009 00:01 ]
volgens mij plaatste ik toen 1 groep met heroes en hench een stukie voor een pendal.. zodat ze de groep eerst neer knockteNelicquele schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:28:
[...]
Mjah dat had ik geprobeerd, maar de oplossing bleek gewoon ff alle characters aanklikken..
Anyway.. ben een retry aan het doen bij een mission: Maguuma Jungle -> Aurora Glade
Iemand nog nuttige tips voor deze missie? (naast http://wiki.guildwars.com/wiki/Aurora_Glade)
Heb namelijk vanmiddag al lopen rommelen ermee, maar lukt me niet om verder te komen
irritante missie, maar kan wel makkelijk gedaan worden
Tja, ik had er na 1 fail al gelijk geen zin meer.. Nu even een tijdje zitten spelen met m'n characters van Factions en Nightfall.Hritje schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:09:
[...]
volgens mij plaatste ik toen 1 groep met heroes en hench een stukie voor een pendal.. zodat ze de groep eerst neer knockteen vervolgens af maakten.. ( neer knocken is speciaal voor die runner van de AI )
irritante missie, maar kan wel makkelijk gedaan worden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maargoed, mijn rit en sin zijn ook nog babys.
Poll: In welk jaar is jouw oudste karakter geboren
• 2005
• 2006
• 2007
• 2008
• 2009
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
How are you doing?
*zout in wonden strooit*Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:46:
[...]
Ja dat geef ik toch ook toe hoef je er niet in te vwrijven
"It's just a flesh wound!"
"Let's Get 'Em!"
"Lead the Way!
Charge!
*target Intellected*
In koor: Noobie!
"You're All Alone!"
"Coward!"
gevolgd door een "On Your Knees!", en gaat Intelected:
"Mmmm. Snowcone!" "Help Me!"
Verwijderd
HA! Think again...Nelicquele schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:39:
Ik PvE en 2008 (denk ik).. Ben inmiddels in het bezit van alle games..
Im not all allone
ps: al heb ik niet alle games..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 22:51 ]
Het oudste karakter dat nog op de account te vinden is? Pff, 2007 denk ik. Ik heb een tijd gehad dat ik om het uiterlijk van een karakter gewoon helemaal opnieuw begon-- of die nu customized perfecte high-end wapens en Prophecies + Factions uit had gespeeld of niet. Dom, dom, dom. Ik ben in 2005 begonnen, en mijn eerste karakter was een Ranger. Geen idee wat de naam was.Bor de Wollef schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:54:
En nog een leuke poll
Poll: In welk jaar is jouw oudste karakter geboren

* Gojira speelt geen Guild Wars meer, though.
* Gojira heeft niet genoeg aan 24 uur in een dag als ie Guild Wars speelt.
[ Voor 11% gewijzigd door Gojira op 09-06-2009 05:13 ]
Dan zal mijn oudste character (Arunia Valera) van de eerste dag zijn dat je kon spelen. En dat was al voor dat het spel uit kwam. Geloof 2 a 3 dagen? Die van mijn vrouw idem. Maar, we spelen op dit moment jammer genoeg niet zo heel veel meer.
Laatste tijd speel ik wekelijks totdat ik de spullen voor de traveler hebt, vooral vorige twee weken vond ik erg leuk, oude farms die ik al sinds 2006 niet meer gedaan heb
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Whua? Joah GW2 komt ook nog natuurlijk.. ooit.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:50:
[...]
HA! Think again...
Im not all allone
ps: al heb ik niet alle games..
Verwijderd
hahaha inderdaad en dan zijn we allemaal gelijk n00bs !Nelicquele schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:51:
[...]
Whua? Joah GW2 komt ook nog natuurlijk.. ooit.
Atm even wat leukers gevonden, waar ik ook n00b in ben nu: Sims 3.. Tja, ben wel een vrouw eh!Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:23:
[...]
hahaha inderdaad en dan zijn we allemaal gelijk n00bs !
Speel het al sinds deel 1, dus ik heb weer even ander vermaak. Misschien dat ik campzone weer GW ga spelen
Ik denk zelf als de launch van Aion is geweest meer nieuws komt van GW2, ze hebben het druk daar bij NC/A.net
Stond al in de Q1 reports van NCsoft, ze maken nu enorm veel geld met Aion, uitbrengen van GW2 zouden ze enkel zichzelf mee hebben. Nu maar hopen dat ze Going Rogue niet uitstellen van CoHBad news for folks who've been hotly anticipating NCsoft's upcoming sequel to their subscription-free MMO -- according to a new release schedule buried within an investor finance briefing, the release window for Guild Wars 2 is now a remarkably vague 2010 - 2011. Considering the last tentative launch period for the game we heard was "second half 2008", this 730-day window is more than a little disheartening.
Ik wil spelen met de nazaten van Gwen
Verwijderd
Ik heb ook wel eens gesimt hoorNelicquele schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:27:
[...]
Atm even wat leukers gevonden, waar ik ook n00b in ben nu: Sims 3.. Tja, ben wel een vrouw eh!
Speel het al sinds deel 1, dus ik heb weer even ander vermaak. Misschien dat ik campzone weer GW ga spelen

Misschien dat ik die live ga spelen, wie weet scoor ik wel een chick
Jaaa hoor Troon.. dat klinkt best pervers hoor, spelen met de nazaten van Gwen.

edit; deze vond ik ook nog :
bronThere have been some published rumors over the past few days about Guild Wars 2 delays, and I'm writing you today to set the record straight.
You've all seen announcements about restructuring at NCsoft West, and it's natural to wonder whether that restructuring impacts ArenaNet's Guild Wars 2 development. In fact, the reason NCsoft West is restructuring itself is so that the company can put all of its focus into its top-tier games like Guild Wars 2. Our team continues to grow, and has the strong support and financial backing we need to achieve our goal of making Guild Wars 2 the best online role-playing game ever created.
On Friday, NCsoft released investor materials that showed a very broad release window for Guild Wars 2, with the explanation that release timing is still "to be announced." ArenaNet has never given a release date for Guild Wars 2 other than "when it's done." NCsoft's investor materials are a reflection of that philosophy.
I know some fans had hoped for a smaller gap between the launch of Guild Wars: Eye of the North and the start of beta testing for Guild Wars 2, but we communicated last summer that it would be some time before we could commit to any beta or launch dates. Guild Wars 2 is a large and ambitious game, and we're going to take the time to do it right.
I'm immensely proud of what our team has accomplished and continues to accomplish with the development of Guild Wars 2. We'll have a lot more to say when we're closer to release. Until then, we thank you for your continued interest and ask you to stay tuned.
[ Voor 90% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2009 15:47 ]
Verwijderd
Maar dat weet je natuurlijk nooit vantevoren, dus wachten moeten we zowiezo..
Dat lijkt me echt zo baggerSinergyX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:36:
[...]
Stond al in de Q1 reports van NCsoft, ze maken nu enorm veel geld met Aion, uitbrengen van GW2 zouden ze enkel zichzelf mee hebben. Nu maar hopen dat ze Going Rogue niet uitstellen van CoH
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
The choices available for Paragons, Assassin, Ritualists, and Dervishes are limited to the ones already found upon creation because they don't have foreign counterparts.
You can preview new looks without purchasing makeover credits.

Ben nu aan het spelen met farm met een wa/derv en smite heromonk (strength of honor, holy wrath), gaat an sich erg lekker alleen die interupts moet ik nog wat tegen doen en hard mode wil nog absoluut niet gaan. Mischien toch weer een wa/mes proberen nu illusionary weaponry nog maar 5 energy kost in combinatie met flurry maar werkt niet met strength of honor dus dan maar prot gaan. Andere optie is nog de wa/necro, mark of pain en hundred swords, aanvulling met whirwind en sun and moonslash, kan je flinke aoe losbranden.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2009 10:28 ]
Verwijderd
Heb het nu dus weer opgepakt om samen met een maat ook eens de PvE te checken. Wel raar eigenlijk, want heb het spel te veel gespeeld, maar nooit 1 van de 4 delen uitgespeeld op PvE gebied (alle missies gehaald).
Ik vind zelf eigenlijk ook dat de mensen die nooit aan een goed georganiseerde GvG mee hebben gedaan Guild Wars eigenlijk niet kennen. Natuurlijk die PvE is leuk, maar die GvG...had ik toen der tijd iig geen woorden voor
Maar zoals eigenlijk iedereen hier heb ik GW weer opgepakt, omdat ik niet goed kan wachten op deeltje 2
Increased energy cost.. Bah.. Doe mij maar gewoon skills van 5-10 energy cost, niet meer! En recharge time ook lekker kort houden

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 21-06-2009 21:19 ]
Ok, AoE tegen je is jammer, maar overal kan je echt enorme leuke dingen doen met die spirits. Ze doen an sich enorme damage, krijg je een aoe kan je met een snelle teleport alles naar ander plekje sturen. Nu eindeiljk Heltzer gehaald, skill erbij en werkt echt leuk. Voor een groep mobs alles casten, gevecht aan gaan en de spirits teleporten.
Gelijktijdig begin gemaakt aan Nightfall en EotN om ook daar m'n lol te hebben (die arena matches zouden imho geen probleem meer zijn met 9 spirits
In het kort: i'm hooked again
Inmiddels die tournament bereikt, wat is die doodsimpel met een spiritspammer. 1 tegenstander is wat pittig, die ele Arak ofzo, gebruikt zo'n obsidian flesh build. Maar op tijd de spirits in actie laten komen en het is te doen. (menlho met z'n 55 was 2 hit kill
Gister begonnen met die zaishen quests, had het gelezen maar nooit gedaan. Hunt en quest opgepikt, hunt was frostworm nogwat in EotN (die 5 layer dungeon) en quest is arbonstone in factions. Schijnt nagenoeg iedereen dit enkel op HM te doen, lfp in en had voor frostworm al direct party. Met een discord setje, een wa/ele tanker en ele op maar naar dat ding. Goeie 2 uur later succesvol, wat zijn die spirits toch handig
Beide zones waren echt goed gevuld, je had makkelijk party en je krijgt aardig wat zaishen coins. Ben nu aan het sparen voor die nieuwe bag, als 5de bag waar je armor en wapens kwijt kunt. (in dungeon ben je zo door je inventory space heen).
Het is nog lekker druk, zeker die zaishen missies, en als spiritspam heb je al vrij snel party. (desnoods kan ik nu met een healset werken).
Gisteren GW compleet gekocht. Ik ben toch wel heel benieuwd.
Ben meestal van de single player rpg games en ik begrijp overal uit dat dit wel een leuk compromis is
Hop,hop,hop!
Verwijderd
1 ding is duidelijk, ritualist met spirit spam (9 actieve spirits, helaas signet of spirits beetje bugged) is belachelijk sterk in PvE en dan echt belachelijk sterk. Aangezien alle spirits armor-ignoring damage doen samen met die hex die daar nog 18 bij gooit gaan zelfs in hardmode diverse mobs zo enorm snel plat, niet normaal
Uiteindelijk met 6 man het nog gehaald, wel met een kleine 'exploit' maar we moesten het halen natuurlijk
Ook later GOLEM gedaan, normal mode, ik stond links met A/R en 2 heroes, andere kant stond een sabway hero set warrior. Warrior ging niet goed dus sin erbij en ik de rest van de waves solo gedaan. Ritualist is mijn favo op het moment
Hoe lang zal dat duren? Vroeg of laat komt er een nerf.SinergyX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:36:
Zo, gister weer een erg leuke zaishen quest gedaan, de TRP-golem in Oola's lab op hard mode.
1 ding is duidelijk, ritualist met spirit spam (9 actieve spirits, helaas signet of spirits beetje bugged) is belachelijk sterk in PvE en dan echt belachelijk sterk.
Zelfs die ursan blessings zijn nu gewoon vrij te gebruiken (60sec) en hebben afaik die energy drain/gain on hit niet meer. Bijna alle hardmodes worden gedaan icm met pve-only skills, met name die dwarf/norn/asura, maar ook die kurzick/sunspear is nog steeds erg hot.
Tegen een beetje AoE group leg je het enorm snel af met spirits, zeker in HM kan je rekenen op lvl28/30 mobs. Gister nog Raven's point gedaan in HM (seal of destruction bounty) met gaandeweg 2 uitvallers en het uiteindelijk bizar genoeg nog gehaald. Het laatste stuk krijg je nonstop ambushes van Destroyers, 3-4 lvl30s. Helaas whipe, dus uiteindelijk stonden er zo'n 30 mobs op ons te wachten en met rustig pullen en terugrennen uiteindelijk toch gehaald.
Hier staat wat meer:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Dragon_Festival_2009
Verwijderd
/me meldt zich weer.
Event was goed voor me storage.. van 20k --> 84k geld geschoten in 1 dagje
Ik ben gestopt na de amazone versie.
No sig!
Zeker die elite tomes heb ik weinig geluk met drops, dus is het veelal kopen ervan
Verwijderd
Verwijderd
Ik had wel geld noigxTmPizzaMan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:12:
Bij GW draaid het toch niet meer om geld? Ik had vroeger nooit problemen om rond te komen en had altijd extra platinum over.. Wat voor leuke extras kan je nog kopen dan? Of kan je alleen nog maar upgrades kopen voor je guildhall?
Ik ben gestopt na de amazone versie.
En dan nog Axes en Hammers halen.. inclusief mods..
En zoals idd hierboven genoemd, runes e.d. kosten ook weer money
Al mijn chars hadden al een pvp armor setje
En wat is ragequitten, een nieuwe trend?
No sig!
Verwijderd
ragequiten is gelukkige nooit een trent geweest, al heb ik er weinig ervaring mee in pvp. komt er zoals de naam al doet vermoeden op neer dat iemand leaved omdat ie boos is. als het al mocht voorkomen, zal het nu wel minder zijn na het dishonarable systeem
Verwijderd
Vandaar dat ik geen PvP char gebruik voor GvG.. ach een beetje eyecandy mag toch wel?
--
Eerst dit..

Naar dit.. (omdat ik rode boots zo dom uit vond zien)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 11:06 . Reden: Pics toegevoegd.. ]
Verwijderd
ik heb vandaag het hele guild wars pack gekocht. ziet er erg tof uit alleen 1 probleem.
ik heb een ranger en wil graag een pet, nu heb ik die quest dat ik naar een boom moet lopen, ben daar maar veder?
Dankje wel
Verwijderd
Zo ja:
Use your Charm Animal skill on one of Melandru's Stalkers when it appears.
Oftewel klik op een Melandru's Stalker en klik dan op Charm Animal
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou geen SoH op een ranger runnen.. =)SinergyX schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:44:
Het maakt an sich ook nog niet echt uit, later krijg je de optie om elke secondair profession te kiezen. Wel leuk is bv paar puntjes in smiting met Strength of Honor op je pet, doet hij meteen stukje meer damage
Verwijderd
Needling Shot / Melandru's Shot / Savage Shot / Distracting Shot / Apply poison / Natural Stride / Mending Touch / Trolls Unguent
R/P:
Go For the Eyes / Keen Arrow / Power Shot / Melandru's Shot ofzo.. of Glass Arrows..
Verwijderd
Ik gebruikte helemaal in 't begin een shit build.. Warrior met een bow en een pet
nu ik erover nadenk.. hoe kon ik maargoed ..
In 't begin gebruik ik meestal nooit serieuze builds, gewoon wat ik tegenkom en laterna als ik skills bij trainer kan kopen.. dan begin ik pas met een build kiezen..
Wintersday in de zomer...

Halloween was toch met die simon say's event? Die vond ik zo leuk
Verwijderd
Wintersday in July hadden ze vorig jaar ookTroonStaal schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:20:
http://www.guildwars.com/events/ingame/wintersday_in_july/
Wintersday in de zomer...Leuk, maar een beetje een cheape actie toch wel. Straks krijgen we nog "Halfway the new Cantha New Year festival" of "Seven months after Easter festival" of "Almost on one quarter of the Elonian Equinox festival". Ofzo
afaik: sterven zonder DP ( in town, bepaalde cutscene in factions missie ) geeft geen +1 op je deathcounter. Dit telt dan weer niet in pre-searing.En al die Survivormensen maar piepen dat ze het niks vonden
Was dat niet met dat snowball event? Ging je dood was het een +1, dacht bij Mad King het niet telde voor je deathcount.TroonStaal schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:30:
Ja klopt ja, met de Mad KingAls je het fout deed, ging je dood. En al die Survivormensen maar piepen dat ze het niks vonden