Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tsk tsk, Binding Chains en Spirit Shackles klinkt wel een beetje BDSM-achtig, hoor. Houd Gwen daar van?Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:59:
sssst, ga er nou niet op in! anders is het zometeen alweer aan de lopende band 'Binding Chains! Eruption! Spirit Shackles! Seed of Life!'
Danku!
Dan is het geen solo meer.VVV-007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:46:
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)
Trouwens, wilt er iemand nog wat gebieden vanquishen en/of HM missies doen in Tyria of EotN? Ik ben zelf een monk.
Bug Fixes
- Fixed a bug that allowed Heroes to charm the Rainbow Phoenix.
- Fixed a bug that prevented players from placing Zaishen Coins in storage.
- Fixed a bug that prevented the icon art for the Keg of Aged Hunter's Ale from displaying properly.
- The "/roll" command can no longer be used on PvP maps.
Vanaf nu is de regel in HB: Resign when red.
Ach, wat zal ik zeggen...Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:59:
[...]
sssst, ga er nou niet op in! anders is het zometeen alweer aan de lopende band 'Binding Chains! Eruption! Spirit Shackles! Seed of Life!'

Je moest eens weten hoe braaf ze reageert op "On your knees!"Mike Post schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:54:
[...]
Tsk tsk, Binding Chains en Spirit Shackles klinkt wel een beetje BDSM-achtig, hoor. Houd Gwen daar van?
[ Voor 33% gewijzigd door Vrijdag op 29-04-2009 09:00 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee hoor, rock paper scissors (serieus). Overigens is het de meest domme "fix" ooit.qanar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:53:
Update - Tuesday, April 28
sarcasm
Vanaf nu is de regel in HB: Resign when red.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Komt door de nieuwe content update van een weekje terug.Hurtebise schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:20:
Gisteren heel de zwik geherinstalleerd. Liep nog veel volk rond in de main zones vond ik.
Welkom terug *wuif*
Werd eens tijd ook, ik was die bouwvakker met de tekst 'under construction' onderhand ook wel zat.qanar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:53:
Update - Tuesday, April 28
Bug Fixes
- Fixed a bug that allowed Heroes to charm the Rainbow Phoenix.
- Fixed a bug that prevented players from placing Zaishen Coins in storage.
- Fixed a bug that prevented the icon art for the Keg of Aged Hunter's Ale from displaying properly.
@Hurtebise: Toch jammer dat ik op het moment in International District 1 van Droknar's Forge sta en er geen enkel persoon bij me is. Vroeger stonden hier honderden bots tegelijk, nu staat er niet eens meer een speler.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
En ben nog steeds aan het sparen voor een betere wapen..
Ik heb sinds vorige week dinsdag een Xbox360Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:02:
Weekend niet zoveel activiteit van jullie gezien..
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Maar je hebt geen Gwen op de Xbox..TroonStaal schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:11:
[...]
Ik heb sinds vorige week dinsdag een Xbox360

Nee
Mar ik kan Gwen wel uitprinten en boven mijn bed hangen, of lamineren en ín mijn bed leggen
Verwijderd
Verwacht echter niet veel nieuwe content vóór de release van GW2.
Die zaishen quests zijn niet echt helemaal dagelijks merk ik. Ook kun je er "maar" 3 per soort houden. Ik heb nu bv 2x hero's battles en 1x HA staan als challenge en ik krijg geen nieuwe meer. Ook als ik een van de challenges abbandon krijg je daarna weer dezelfde aangeboden.TroonStaal schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:55:
Geen nieuwe gebieden, wel dagelijks(?) nieuwe Zaishen quests en challenges geloof ik.
Verwijderd
Verwijderd
LTroonStaal schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:34:
[...]
Nee![]()
Mar ik kan Gwen wel uitprinten en boven mijn bed hangen, of lamineren en ín mijn bed leggen
Verwijderd
ach, ik vind het wel bij het sfeertje horen dat er af en toe nog wat mensen in de trade channel lopen te schreeuwen. heb dan ook nog altijd alle channels open staan. Anders wordt het zo stil, en heb je helemaal het gevoel dat je single-player bezig bentBor de Wollef schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:27:
In het geval van PvE is het afwisselen inderdaad veel makkelijker. Jammer overigens dat de auction house niet mee is genomen in de update. Het zal er nooit meer van komen vrees ik.
Moet zeggen dat er weinig sfeertje aan is in Kamadan US-English District 2 zo rond een uur of elf savonds. Dan kan je echt je alliance chat niet meer lezen hoor. Ach het heeft wel wat, maar als het weg is zal je het absoluut niet missen. De laatste update en de nieuwe shopitems lijken meer op uitmelken en om nog de laatste centen uit GW te halen. Wat dat betreft lijkt een compleet nieuw auction systeen onwaarschijnlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:09:
[...]
ach, ik vind het wel bij het sfeertje horen dat er af en toe nog wat mensen in de trade channel lopen te schreeuwen. heb dan ook nog altijd alle channels open staan. Anders wordt het zo stil, en heb je helemaal het gevoel dat je single-player bezig bent
Dat is waar. Wat ik jammer vind is de integratie van de shop ingame. Zo krijg je nu bv ook links naar de shop wanneer je een xunlai account wilt openen.tuinïnen schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:47:
[...]
De laatste update en de nieuwe shopitems lijken meer op uitmelken en nog de laatste centen uit GW te halen. Wat dat betreft lijkt een compleet nieuw auction systeen onwaarschijnlijk.
Is gw-nl dood trouwens? Ooit de grootste NL site voor Guildwars en nu zie ik alleen nog maar erg oud nieuws op de frontpage staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 05-05-2009 19:30 ]
Ik heb maar genoeg activiteit gehad op Guild Wars, hoor. Maar jullie zijn te lui om me eens even te whisperen!Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:02:
Weekend niet zoveel activiteit van jullie gezien..
Daar lijkt het helaas wel op, ja.Bor de Wollef schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:57:
[...]Is gw-nl dood trouwens? Ooit de grootste NL site voor Guildwars en nu zie ik alleen nog maar erg oud nieuws op de frontpage staan.
[ Voor 35% gewijzigd door Gojira op 05-05-2009 19:58 ]
Verwijderd
Ik ben zeer benieuwd naar de update die vrijdag zal komen..
Ben benieuwd welke skill's geupdate zullen worden..
Mijn gok:
Warrior's Endurance / Lingering Curse (?) / Peace and Harmony .. wat denken jullie?
/me heeft nooit van Nederlanse Guilds gehouden.. weet niet wat er zo leuk aan is
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 11:11 ]
Ik denk ray of justice (zeker als mobs die gebruiken is het zwaar irri), hopelijk krijgt double dragon nog een fix erbij.
Verwijderd
Ray of Judgement bedoel je.. 1 RoJ met superior rune is genoeg in JQ om een Ranger shrine te cappenSinergyX schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:29:
Warrior's endurance is recent toch nog veranderd? Was vroeger een stance en veel korter qua duration.
Ik denk ray of justice (zeker als mobs die gebruiken is het zwaar irri), hopelijk krijgt double dragon nog een fix erbij.

WE is idd recent veranderd, maar denk dat het beetje te overpowered wordt.. je ziet nu al W/A WE daggers .. spam moar.
Toch vond ik dervish met daggers wat fijner werken
Verwijderd
Laatst Hall of Heroes gewonnen, en dat zelfs tegen team van Polly (Rebel Rising [rawr]) ! Had 'm 3x gekilled
Verwijderd
Waarom zijn Dervishes niks. Ik ben PvP fanaat en met name GvG. Dervish in GvG zijn best zeldzaam als je mij vraagt. Zo nu en dan zijn er teams die het wel runnen (wounding strike dervish) maar ik vind ze zelf veel te sloom.

Dervishes zijn voor mij Wammo v2.0. Waarom? Kijk naar al die enchants.. Mystic Regen / Vital Boon etc.
Dus nee, geen Dervish voor mij!
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 06-05-2009 15:59 ]
Verwijderd
En aan welke anti KD zit jij dan te denken? Fleeting stability? En .. zoals ik al zei, GvG niet PvESinergyX schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:58:
Beetje dervish heeft toch wel die anti-knockdown?Bij die factions pvp's zag je ze nog regelmatig, heerlijk met mijn ranger/necro enchant-remover eroverheen en enorme spiker erop
Maar meeste draait om die earth mystics (of weet ik hoe dat heet), wat je makkelijk ook op een war.endurance warrior kan gooien. Heb daar toen nog abbadon mee neergemept, was niet dood te krijgen
Hier heb je me verward, hoe bedoel je dit nou?Maar meeste draait om die earth mystics (of weet ik hoe dat heet), wat je makkelijk ook op een war.endurance warrior kan gooien.

PS: je bedoeld earth prayers?
earth prayers ja
Verwijderd
1 WE
3 Necro Heroes (hex pressure)
1 MB
1 WoH Monk met Bull's strike
1 gewone WoH Monk (denk ik?)
1 Ele henchie

En we waren binnen no time #750.
Belachelijke team setup.
We hadden #350 opgerold... leukste was @ start:
Tegenstander: Resign instantly please
Loat: We might wipe in < 4 mins
Wat bleek? Na iets meer dan 2 minuten hadden we hun geflawlessed
RESIGN FASTAH
Verwijderd
Verwijderd
De Dervish is mijn eerste character en tot zover de enige.
Ik speel voor het eerst GW nu een aantal maanden al, dat in PvE mode en moet wel zeggen dat de dervish 1v1 inderdaad best zwak is en dat de random spiked attacks soms net niet goed uitkomen. Maar toch als je tussen zoveel vijanden staat is het wel handig om Eternal Aura en Chilling Victory achtige attacks erin te kunnen gooien.
Heb eigenlijk nog veel te weinig gespeeld en weet daardoor ook veel te weinig om er een oordeel over te kunnen geven...
Trouwens wat is Wammo v2 en de Dervish kan toch geen Dagger Mastery beheersen ?
Verwijderd
Discord gaat niet aangepast worden denk ik hoor.. is niks mis mee !Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:02:
ben benieuwd of (en zo ja, hoe) ze discord gaan aanpassen (voor PvE dan). Discord zelf lijkt me vrij lastig, aangezien er al zowel een condition als hex/ench op moet zitten. met een extra nerf zou het in mijn ogen de term 'elite skill' niet waard maken.
In PvE werkt het perfect op heroes..!
@Intellected
Een warrior kan wel dagger mastery gebruiken, maar geen critical strikes... wammo als in..
Vroeger: Warrior met Mending en Vigorious spirit / healing hands..
En een Dervish met Mystic Regen en Vital boon is voor mij ook een van zon lame builds
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 18:45 ]
Tja, echt originele builds zie je uberhaubt eigenlijk niet meer. Het is meer build wars geworden ipv guild wars. De meeste mensen halen hun build zo van een wiki / forum en sommige durven daarop nog wat aanpassingen te maken maar meer dan wat basale aanpassingen kom je veelal niet tegen. Jammer als je het mij vraagt want het spelen met een build is het leukste aspect van GW als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:44:
[...]
En een Dervish met Mystic Regen en Vital boon is voor mij ook een van zon lame builds
Verwijderd
Dat is waar. Ik ga zelf wel nog altijd met me eigen builds op pad. Behalve in GvG dan...Bor de Wollef schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:10:
[...]
Tja, echt originele builds zie je uberhaubt eigenlijk niet meer. Het is meer build wars geworden ipv guild wars. De meeste mensen halen hun build zo van een wiki / forum en sommige durven daarop nog wat aanpassingen te maken maar meer dan wat basale aanpassingen kom je veelal niet tegen. Jammer als je het mij vraagt want het spelen met een build is het leukste aspect van GW als je het mij vraagt.
Maar in AB / JQ / FA ga ik wel met me eigen build erop uit..
Just to let you all know, the May Skill balance update will be on May 14 this month.
We will be distributing the XTH points, swapping out the tonic, doing AT map rotations, etc. tomorrow (May 7).
Verwijderd
't was wel belachelijk grappig hoe ze de "4th anniversary updates" boven de "skill updates" prefereerden... ik vond die updates nieteens zo heel geweldig

Pet Menagerie... wie gebruikt nu nog pets?! Op IWAY na..
Verwijderd
Die storage heb ik meteen genomen, maar voor mijn vrouw ben ik haar ncsoft account kwijt. Tot over maat van ramp is die gelinkt met een mail adres welke is gecancelled. >_<
Hoop dat ncsoft kan helpen, maar verwacht van niet.
Verwijderd
Als het goed is vraagt NCSoft wat persoonlijke informatie (je adres etc). Wellicht als je die info gegeven hebt dat ze je helpenArunia schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:11:
Die 4th aniversary dingen waren wel leuk, maar zeker niet speciaal.
Die storage heb ik meteen genomen, maar voor mijn vrouw ben ik haar ncsoft account kwijt. Tot over maat van ramp is die gelinkt met een mail adres welke is gecancelled. >_<

Verwijderd
als je je NC-soft account kwijt bent moet je gewoon een mailtje met je probleem naar de support sturen. je zal dan een bericht terug krijgen waarin enkele specifieke gegevens van je gevraagd worden, waaronder de codes van je gw-account. zolang je kan bewijzen dat jij de eigenaar bent van de gw-account die gelinkt is aan de nc-soft account, zou het geen probleem moeten zijn.
Op deze manier waren mijn problemen met verloren gebruikersnamen en wachtwoorden ook zo verleden tijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 11:55 ]
Ik had hetzelfde probleem, nogal vreemd want ik heb nog nooit een account aangemaakt bij ncsoft, laat staan mijn GW account eraan koppelen. Ik stuur dus een e-mail en ik moet allemaal informatie over die account opsturen die ik niet heb.Arunia schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:11:
Die 4th aniversary dingen waren wel leuk, maar zeker niet speciaal.

Snap niet dat ze deze actie gewoon niet door de ingame store hebben gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Fox op 07-05-2009 11:57 ]
Verwijderd
Dat wist ik niet, heb persoonlijk nog nooit de ingame shop gebruikt. Dan kan ik dus helemaal niets kopen.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:05:
Euhm.. als je de ingame store kan gebruiken, heb je allang een NCSoft account aan GW gekoppeld..

Ik snap heel goed dat anet hier niets aan doet. De tag op zich is ook niet aanstootgevend wat mij betreft. Wat ik wel jammer vond is dat ook mensen met een racistische naam niet altijd snel worden aangepakt. Wij hebben een keer een persoon in de guild gehad die een nick aanmaakte met nazi achtige banden welke is aangemeld maar waartegen maar erg weinig werd opgetreden.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:27:
[...]
"Gwens Mum [milf]" en ik had hun gereport, maar NCSoft bleef volhouden dat er "niets mis is" met de tag enzo.. pff
Heb bergje mission runs gedaan om wat geld bij elkaar te sprokkelen voor nieuwe elite tome, mijn full pet team was toch niet heel succesvol dus nu maar weer wat anders proberen.
155 + 130 + 105 punten... epic win deze maand vooral omdat ik maar 3/8 guilds correct had ( bij de eerste account dus alledrie op de correcte plek
Verwijderd
zo is maar weer eens bewezen dat nog lang niet alle werkende builds al zijn uitgevonden
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 14:17 ]
Verwijderd
Dat toont maar eens weer hoe goed ze over het spel hebben nagedacht want Shaolin Monks zijn in werkelijkheid erg goed in melee, kijk maar naar de Iron Palm technique
En @SinergyX: Niet alleen in melee zijn Mo/A's goed. Return & Dark Escape (+evt. Feigned Neutrality) op een prot for the win.
Ach ja.. maar wachten op GW2 dan.
EDIT:
Wat ik jammer vind, is dat wanneer iemand een swastika in de local chat post, deze persoon gewoon een ban van twee weken krijgt. Ik snap niet dat de swastika linea recta verwijst naar nazi's. De swastika werd en wordt voor zoveel gebruikt: Wikipedia: SwastikaBor de Wollef schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:11:
Wat ik wel jammer vond is dat ook mensen met een racistische naam niet altijd snel worden aangepakt. Wij hebben een keer een persoon in de guild gehad die een nick aanmaakte met nazi achtige banden welke is aangemeld maar waartegen maar erg weinig werd opgetreden.
[ Voor 46% gewijzigd door Gojira op 12-05-2009 20:08 ]
Ja maar weet je wat het is, in het geval dát het in de local chat gepost wordt, dan heeft het vaak wél de verkeerde verwijzing.[b][message=31935871,noline]
[...]
Wat ik jammer vind, is dat wanneer iemand een swastika in de local chat post, deze persoon gewoon een ban van twee weken krijgt. Ik snap niet dat de swastika linea recta verwijst naar nazi's. De swastika werd en wordt voor zoveel gebruikt: Wikipedia: Swastika
Verwijderd
moet eerlijk gezegt toegeven dat een Mo/A build maken nog niet in me was opgekomen. die van mij is een echte omgekeerde wammoVerwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:46:
Een melee build voor de monk, hmmm..
Dat toont maar eens weer hoe goed ze over het spel hebben nagedacht want Shaolin Monks zijn in werkelijkheid erg goed in melee, kijk maar naar de Iron Palm technique
Het is nergens voor nodig tekens in de local chat te knallen. Dus dan is zowieso al een ban verdiend imo.Mike Post schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:04:
[...]
Wat ik jammer vind, is dat wanneer iemand een swastika in de local chat post, deze persoon gewoon een ban van twee weken krijgt. Ik snap niet dat de swastika linea recta verwijst naar nazi's. De swastika werd en wordt voor zoveel gebruikt: Wikipedia: Swastika
Maar A-net heeft geen tijd om bij ieder vaag teken uit te zoeken wat de achtergrond ervan is, dus gewoon allemaal een ban lijkt me juist. En zoals al boven aangegeven zal het waarschijnlijk bijvoorbeeld niet naar Vapaudenristin ritarikunta verwijzen.
[ Voor 12% gewijzigd door tuinïnen op 13-05-2009 12:23 ]
Inderdaad, vaak wel. In dit geval niet. Een ander vroeg wat een swastika was, hij probeerde het hem uit te leggen en dat lukte op de een of andere manier niet; dus hij post dat teken. Ja, het was de swastika die verwees naar de nazi's, maar die kerel support nazi's niet en heeft dit ook nooit gedaan. Hij probeerde iemand iets uit te leggen, en daarvoor word ie gestraft. De ban was dus zeker niet verdiend en die kerel is nu dus ook gequit.Nelicquele schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:18:
[...]
Ja maar weet je wat het is, in het geval dát het in de local chat gepost wordt, dan heeft het vaak wél de verkeerde verwijzing.
@tuinïnen; "Het is nergens voor nodig tekens in de local chat te knallen."
I lol'ed.

@Arunia: Jawel, NCSoft kan je gewoon helpen. Maak een scan van al je keys en geef alle info, that is; naam, adres, datum van aankoop, et cetera. Ze zullen je uithoren in iedergeval.
[ Voor 6% gewijzigd door Gojira op 13-05-2009 18:07 ]
Ja, je moet je keys doorgeven (ben blij dat het niet de pre-order en dergelijke betrof, want die krijg je gemailt en dan krijg je een random pakketje binnen).
Daarbij wist ik ook niet of de boxen van ons thuis verwisselt waren, dus ze kregen mijn gegevens ook nog eens.
Moet zeggen, fantastische service.

Door jou verdien ik nou dus niets meer in die farmplaceSinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:36:
[...]
Marketplace farms doe ik ook nog regelmatig, met 600/smite kan je daar in principe halve map leeg halen.
Verwijderd

Iemand?
Bekijk je hosts file eens, wellicht is ncsoft geblokt ? En anders even serieus op virii en spyware scannen.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:18:
Bah, iemand ervaring met error code=058? Ik krijg deze error als ik probeer in te loggen, nadat hij lang blijft hangen op "Connecting". Ik kan ook niet naar de NCsoft website of gw.com. Google lost ook niks op![]()
Iemand?
Dik een maand terug is mijn guild gebanned: Endangered Feces[DoDo] erg offensive ja!Bor de Wollef schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:11:
[...]
Ik snap heel goed dat anet hier niets aan doet. De tag op zich is ook niet aanstootgevend wat mij betreft. Wat ik wel jammer vond is dat ook mensen met een racistische naam niet altijd snel worden aangepakt. Wij hebben een keer een persoon in de guild gehad die een nick aanmaakte met nazi achtige banden welke is aangemeld maar waartegen maar erg weinig werd opgetreden.
Ok, maken nieuwe guild: Super Kaon Action Team[SuKa] (omdat Skat gefilterd werd??).
Na 2 weken, en 300 GvG's verder ineens weer banned!
Guess what? Suka betekend Bitch in 't pools! 16 jarig jochie dat we hadden gekicked had ons gereport.
Een paar dagen later is ook ineens Seppo Hovi Action Team[Shat] gebanned..
Inmiddels zijn beide guilds unbanned, maar de tag [Ban] is wel gebleven.
Jochie heeft naar enig aandringen van ons ook nog een 2 week ban gehad

Livia? Of een hele slechte fotosoep?

Mooiste, half jaar later bouwt hij het wat om, kostuum voor een andere MMO (trivia vraag, welke MMO?

@int, die bovenste is zijn zus
PVP is sowieso niet meer wat het was. PVP heeft in Guildwars Meta's. Dat wil zeggen: in een melee meta runnen de meeste guilds melee based build in GVG. Hierbij ligt de nadruk dus op de frontline (lekker killen). Een andere periode is het bijvoorbeeld hexes, smiters of hero's. Het jammere is dat het bijna elke meta gebalanceerd is. Sommige team builds zijn gewoon te lame
Mrja heb een leuke tijd gehad kwa PVP in Guildwars. Maar nu ff niet meer hoor...
Vond de dervish/ele vloedgolf wel grappig, in no time hele necro peleton als tegenstanders, /wave enchants
Tja, saaie of stomme metagame is bij bijna elke strategy game. Dit komt voornamelijk omdat de updates steeds slechter worden en niet zorgen dat om elke tijd de koersen wisselen. De updates van tegenwoordig lijkt meer een beetje van "het moet" voor de verkopen van GW2, dan dat zij echt het spel willen verbeteren. We zitten nu al wat, 4 maanden in dezelfde meta? Het enigste wat er werd gedaan is een nerf, wat alleen het aantal builds verkleinde. Het word gewoon simpel weg saai, elke keer dezelfde overpowered builds.
Doe mij maar een necromancer outfit:Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:42:
Ik zou wel zo een dervish pak willen.. doet me beetje denken aan assassins..

of

Dat lijkt me veel vetter om te zien in cosplay vorm.. Voor mannen geld hetzelfde