Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02
Volgens mij krijg ik er over een paar weken een paar vierjaren pets bij :) Heb het spel meteen gekocht toen het uitkwam, dat was toch ergens in mei of eind april?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van GuildWarsWiki:
Guild Wars Prophecies or Prophecies, initially known simply as Guild Wars, is the first released campaign of Guild Wars. The release date was April 28, 2005.
;)

Voor mij duurt het ong. een maandje langer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:20
TroonStaal schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:27:
Volgens mij krijg ik er over een paar weken een paar vierjaren pets bij :) Heb het spel meteen gekocht toen het uitkwam, dat was toch ergens in mei of eind april?
Same here. Ben benieuwd of er eindelijk wat leuks in mijn verzameling bij gaat komen :P

Ik heb op dit moment 1 texture mod draaien. Dat is dat ik eindelijk ook andere spelers in hogere texture kwaliteit zie. Dat iriteerde me altijd heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:38:
[...]

Same here. Ben benieuwd of er eindelijk wat leuks in mijn verzameling bij gaat komen :P

Ik heb op dit moment 1 texture mod draaien. Dat is dat ik eindelijk ook andere spelers in hogere texture kwaliteit zie. Dat iriteerde me altijd heel erg.
Ik wist niet dat er mods waren voor guildwars?
Ik zal even snel googelen want dit klinkt interresant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:40:
[...]

Ik wist niet dat er mods waren voor guildwars?
Ik zal even snel googelen want dit klinkt interresant
http://wiki.guildwars.com/wiki/Texmod Texmod pagina op GWwiki..
http://wiki.guildwars.com...Player_made_modifications hier staan allerlei mods.. :)

Zelf gebruik ik deze mod:
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/1834/glazeduipreview2ub9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/2474/glazeduipreview5wb9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/7082/glazeduipreview6kg3.jpg
*klik*
Arunia schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:38:
[...]

Ik heb er een bepaald DLL bestand voor, dan hoef ik geen texmod en niets te draaien.. krijg alles in hoge kwaliteit (cape / armor van anderen etc)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:16
lekker strak Xaer0, me likes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die mod heb ik dus ook. Dus lekker zonder texmod. Werkt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeii weer aardig wat fame gehaald gisteravond..
Ik ben van euh, ~27 fame naar 73 fame gegaan in de afgelopen twee dagen.. :>
En dat voor een GvG guild die nooit HA doet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, moet ook nog eens een keer HA doen btw, nice mod. Maar ik hou het wel bij de standaard, ben ik lekker vertrouwd mee. De laatste tijd zoveel pvp gedaan, niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Regina op GWO
Regarding the April 9 Game Update
We just want to give you a quick heads-up.

We know that you are expecting some skill balance updates coming with tomorrow’s build. We will have our regular monthly build, bringing you your Tournament Reward Points, changing the map rotation for the MAT and updating the tonic flavor of the month, but unfortunately we will be unable to do any skill changes.

We are aware that some of you will not be happy to hear this, but let us give you the reason for this, so you might understand our decision.

As you are aware, we are currently working very hard on our big April update. And of course, big updates need a lot of testing and resources. We want the update to be a high quality experience you can fully enjoy, so we are dedicating a lot of time to testing it. With a game as complex as Guild Wars and an update as significant as this one, very thorough testing is required. Every addition or change has the potential to affect other areas of the game, sometimes in unexpected ways. Skill changes also need to be fully tested, so we were running into a situation where we risked releasing either the skill balance or the April update itself without the level of polish, consideration, and testing that it should have.

After discussion with members of the Live, QA, Design, and Community Teams, we decided that this month we needed to devote the team’s full focus on getting the April update ready.

We apologize for the inconvenience, and we hope that you understand the reasoning behind this decision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik snap niet dat zoveel mensen uitkijken naar de skill updates :9 mij maakt het nieteens zoveel uit. zal toch wel weer wijziging worden aan LC enzo... als ik me reward points van me 8 accounts maar krijg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de grote April update komt vandaag? Ik kan haast niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:18:
Dus de grote April update komt vandaag? Ik kan haast niet wachten :D
nee...

De update die vandaag komt is enkel tonic-update + xth-points + capes. Ik verwacht de grote update eerder rond het verjaardagsweekend. Dit weekend zullen er trouwens weer bunny's en eitjes droppen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door qanar op 09-04-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik ben wel benieuwd wat ze in de update gaan stoppen. Hoop op een paar nieuwe pets. Wat ik ook wel leuk zou vinden is dat je kan kiezen uit het inlogscherm, dat het afhangt waar je was toen je voor het laatst uitlogde bijvoorbeeld.
Of nieuwe gebieden en monsters.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qanar schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:52:
[...]

nee...

De update die vandaag komt is enkel tonic-update + xth-points + capes. Ik verwacht de grote update eerder rond het verjaardagsweekend. Dit weekend zullen er trouwens weer bunny's en eitjes droppen ;)
Capes waren al uitgedeeld... KMD had na een paar dagen al een gold trim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Mursaat tonic

spoiler:

[ Voor 54% gewijzigd door qanar op 11-04-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Wikipagina bestaat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blergh slechts 105 punten ;( 174 zkeys.. vorige maand had ik er 222! *zucht* }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan zoveel Zkeys, dat wil ik ook * Jealous *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
met 105 punten (21 zkeys) kom ik aan 8.2 accounts als hij op elke account dezelfde voorspelling gedaan heeft.

perfect mogelijk, zeker tegenwoordig als een prophecies of factions maar 10-15euro kost.

(waarom denk je dat ze het platinum edition noemen? ;) )

*doh* ik had maar 2*80 punten... blindelings RAWR eerst zetten heeft eens gefaald...

[ Voor 14% gewijzigd door qanar op 11-04-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qanar schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:51:
met 105 punten (21 zkeys) kom ik aan 8.2 accounts als hij op elke account dezelfde voorspelling gedaan heeft.

perfect mogelijk, zeker tegenwoordig als een prophecies of factions maar 10-15euro kost.

(waarom denk je dat ze het platinum edition noemen? ;) )
Kopt , ik heb 8 accounts ;) ik had nog 6 zkeys door HA. Kheb trouwens wel nog een everlasting unseen tonic gekregen dus weer moneyyyyy ... iets van 100k + 60e ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Pasen
Chocolate bunnies en Golden eggs droppen nu. Arme Vaettir.

April Update (voorsmaakje)
  • Storage Upgrades
    • Equipment Pack die werkt als een bag voor weapon + armor
    • Extra storage panels (xunlai chest) in store voor 9.99$
    • Tijdens Birthday weekend giveaway van 1 extra storage pane, meer info volgt
  • Pet Menagerie
    • Soort van unlock-tamer voor pets op battle-islands
    • Pet unlock pack in store
    • Pets en evolution tiers unlockbaar met Balthazar Faction, Zaishen coins of gold
  • Zaishen Challenge quests
    • Daily Quests
    • Mission, Bounty en PvP
Birthday Weekend
  • 23/4-28/4
  • Boardwalk, Rollerbeetle, Dragon Arena
  • Cupcakes en firework displays vanaf 23/4
http://www.guildwars.com/...ntupdates/4thanniversary/
http://www.guildwars.com/...r_anniversary/default.php

[ Voor 18% gewijzigd door qanar op 11-04-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog geen woord over de HoM... Terwijl dat nou juist de update is waarnaar ik het meeste uitkijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te overwegen om weer terug te gaan naar GW. Zit nu een jaartje WoW te spelen maar het kost gewoon te veel tijd voordat de avondjes mobs grinden over zijn en het interessante deel begint :)

Heeft het GoT guild nog bepaalde classes nodig, ben op zich wel bereid om een nieuwe te starten.
Ik heb nu een lvl 20 Fire ele/Ranger. en een lvl 10 (?) W/Mo

Ik hoor het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien de GoT-guild meer PvE gericht is, maakt het niet uit wat voor profession je aanmaakt. De meeste actieve spelers hebben toch wel verschillende characters, dus een eventueel gebrek aan een bepaalde klasse is zo opgevangen.

Indien je ook geïnteresseerd bent PvP: het hele PvP gedoe begint langzamerhand wat meer te leven. Spelers die PvE zat beginnen te worden (25 max titles is voor de meesten wel genoeg) zijn nu steeds vaker te vinden in HA. Helaas zijn er vaak nog niet genoeg spelers online/bereid voor een GvG, maar daar kan altijd nog verandering in komen.

Of je nou bij GoT komt of niet, iig leuk dat je weer wilt beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een maandje ofzo ook GW met een paar vrienden, en zie nu dit topic pas..
Maar er is een GoT guild? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het nadeel van het hele got-guild is dat je vrij actief moet zijn. Ik heb zo mijn periodes van activiteit, dus dat werkt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie is de leider van de GoT guild en wat is zijn/haar ingame naam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:43:
Ik speel sinds een maandje ofzo ook GW met een paar vrienden, en zie nu dit topic pas..
Maar er is een GoT guild? :o
jazeker, al sinds mei 2005
Arunia schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 08:44:
Het nadeel van het hele got-guild is dat je vrij actief moet zijn. Ik heb zo mijn periodes van activiteit, dus dat werkt dan niet.
Het actief moeten zijn valt wel mee. op gezelligheid wordt veel meer gelet dan of je uberhaupt wel online bent. pas als je meer dan een maand totaal afwezig bent geweest, gaat er iemand eens naar kijken. Het management zelf heeft ook zo zn periodes van inactiviteit (lees: andere games uitproberen, veelal met elkaar), al blijven ze wel altijd de boel in de gaten houden. Bovendien is op de alliance-TS in de avond ook meestal een aantal mensen uit de guild te vinden (in de late uren domineert de GoT-guild zo ongeveer elke TS-server, op welke alliance-TS we ook zitten).
Helaas verkeerd ook de GoT-guild niet in de luxe positie al te veel eisen te stellen aan de leden. Als je je gezellig gedraagt die keren dat je online bent, ben je waarschijnlijk van harte welkom
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:06:
wie is de leider van de GoT guild en wat is zijn/haar ingame naam? :)
De GoT-guild heeft geen leader, maar een managementteam dat bestaat uit mensen die er al vanaf het begin bij waren. Zij houden met elkaar de boel in de gaten en beslissen over zaken als dat nodig is. Andermans IGN ga ik hier niet rondstrooien, maar berichten op het forum (zie http://www.gotguildwars.com/distribution/) worden altijd gelezen. Het forum wordt sozieso als het hoofdcommunicatiemiddel richting en van het management gezien.

ik begin me hier wel de woordvoerder van de guild te voelen zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd niet zo van Nederlandse guilds.
Waarom? Ik heb ervaring met 2 Nederlands guilds ofzo. Maar voor beide guilds gold: het niveau vond ik te laag.

Niveau? Ja, dingen zoals "wtb voltaic spear" in Guild Chat of Alliance Chat... en mensen die telkens vragen "waar is ook alweer dit en dat".. ook met PvP praat heb ik dat.. vaak kun je met deze mensen niet over PvP praten (of als ze over PvP praten, zijn het newbies of weet ik veel.. uitzonderingen daar gelaten). Ik ben niet top #100 ofzo maar ideeën uitwisselen is altijd leuk en leerzaam ;)

Ben het liefst in een mixed guild.. :) ik zit nu in een GvG guild (ranked ~ #450) en ik moet zeggen het niveau is top hier. Iedereen zit (ongeveer) op een gelijk niveau. We hebben één keer mAT gedaan maar werden van de ladder gegooid :D inmiddels zijn we wel weer terug maar toch.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk al die enthousiasme en aandacht voor GW !

Ik zelf heb heel de weekend items moeten farmen omdat ik zo slim was om mijn armours maar meteen de salvagen en te verkopen zonder`eerst uit te rekenen of ik wel genoeg geld had voor de nieuwe..

Nu sta ik op blote voeten,de rest heb ik alweer.. alleen de schoenen nog, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha slim om je armor te salvagen :D.
Ik hoef niet zo nodig meer een ander armorsetje..
Hoogstens nog een blindfold voor Hammer Mastery :>

/me heeft ook nog een Voltaic Spear duh!

Afbeeldingslocatie: http://i232.photobucket.com/albums/ee123/thedarksanity/gw006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er bruut uit, vooral voor een dame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leven jullie nog ?!

Smalwood zie ik nog elke keer online maar waar is de rest ..

Heb inmiddels alweer wel mn schoen :P moet nu nog alleen beter wapen regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Wordt een beetje gek van GW. Speel al niet veel en als ik dan speel wil ik graag zonder problemen spelen. Probeer ik een US server dan vliegt de ping omhoog naar 500ms+ en verlies ik om de paar minuten de verbinding. Jammer, want op de EU servers is niet zoveel activiteit. Van mij mogen ze de engelstalige EU gemeenschap en de US servers wel eens op één hoop gooien. Brengt weer wat meer leven in de brouwerij.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind toch altijd aardig wat mensen in de English district 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:20

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Weakling schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:24:
Wordt een beetje gek van GW. Speel al niet veel en als ik dan speel wil ik graag zonder problemen spelen. Probeer ik een US server dan vliegt de ping omhoog naar 500ms+ en verlies ik om de paar minuten de verbinding. Jammer, want op de EU servers is niet zoveel activiteit. Van mij mogen ze de engelstalige EU gemeenschap en de US servers wel eens op één hoop gooien. Brengt weer wat meer leven in de brouwerij.
Maar als ze het op één hoop gooien blijft jou ping issue dan niet gewoon bestaan? Ping is hier prima op US servers[250ms] en meestal voor de wat latere missies is het wel iets makkelijker mensen vinden daar. Verder is op de EU servers prima te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

tuinïnen schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:12:
Maar als ze het op één hoop gooien blijft jou ping issue dan niet gewoon bestaan? Ping is hier prima op US servers\[250ms] en meestal voor de wat latere missies is het wel iets makkelijker mensen vinden daar. Verder is op de EU servers prima te spelen
Geen idee eigenlijk hoe precies de server structuur is, dus kan best dat dan de ping problematiek blijft bestaan. Het op een hoop gooien lijkt mij vooral handig voor je tweede opmerking: makkelijker mensen vinden voor missies.

Zit nu op het einde van EotN met mijn eerste karakter en op de EU servers krijg ik nauwelijks een volledige human party bijelkaar voor de missies. Het opsplitsen in meerdere taalgebieden vind ik nog steeds een misser, daardoor is de EU community te versplinterd. Maar ja, fransen en duitsers spreken niet graag engels in GW blijkbaar (terwijl dat probleem bij andere spelen er nauwelijks is).

Sjezus, wat loop ik weer te zeiken zeg ... ga gewoon lekker spelen druiloor }:O

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Guildwars is nu ook via Steam verkrijgbaar lees ik net :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:28:
Goed nieuws! Meer spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:28:
35 euro voor de guildwars trilogie is echt een koopje, bij geen ander spel haal je zoveel gameplay uren uit zo weinig geld. En dan heeft het nog toffe PvP ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

SniperFox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:15:
[...]

35 euro voor de guildwars trilogie is echt een koopje, bij geen ander spel haal je zoveel gameplay uren uit zo weinig geld. En dan heeft het nog toffe PvP ook! :D
Hier staat ie voor €31,49 [actie]

Zeer cheap ...

Maar hopen dat dit nog wat spelers aantrekt, maar de prijs is echt super. :9~

Edit: Als je 'm aan cart toevoegt krijg je toch weer 34,99. Ach het blijft spotgoedkoop natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door tuinïnen op 22-04-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

De 4 year anniversary update is er.

En een gratis extra Storage Panel.

Verder ook makeover en namechange voor $$. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

SniperFox schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:39:
De 4 year anniversary update is er.

En een gratis extra Storage Panel.

Verder ook makeover en namechange voor $$. :')
Niet normaal een namechange voor $15 koopje!
Ik ben benieuwd wie dit in hemelsnaam er voor over heeft om 1 character van een nieuwe naam te voorzien.

Ik had iets andere prijzen verwacht.. meer in de richting van microtransacties ($0.20-$3.00)

[ Voor 7% gewijzigd door tuinïnen op 24-04-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

tuinïnen schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:49:
[...]

Niet normaal een namechange voor $15 koopje!
Ik ben benieuwd wie dit in hemelsnaam er voor over heeft om 1 character van een nieuwe naam te voorzien.

Ik had iets andere prijzen verwacht.. meer in de richting van microtransacties ($0.20-$3.00)
Echt geld melkerij. :P

Ik kan gratis oneindig nieuwe characters maken en deleten, wat veel meer werk kost voor zo'n server dan een simpele name change of looks change. Zelfde voor een aantal extra storage tabs, paar kilobyte per tab misschien? :z

Voor zo'n 2-3$ had dit wel leuk geweest, dan hadden ze zelfs kunnen doen dat je simpel via je mobiel kan betalen. 10-15$ voor zo'n simpele handeling is echt van de zotte. Dit is even veel als een campaign kost!

[ Voor 14% gewijzigd door Fox op 24-04-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:05
Het probleem is alleen wel dat als je een nieuwe character aan maakt, en je oude verwijderd, je je oude character dus wel kwijt bent :) Niet dat ik begrijp waarom het geld moet kosten, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Hmm, ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, die updates. Ik snap dat niet alles gratis kan, maar een tientje voor een storage tab... Zal thuis alles nog maar eens rustig doornemen. Echter ik speel het al te lang te weinig om er nog geld in te investeren momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die prijzen hadden inderdaad wel wat lager gemogen, dan was het nog de moeite waard geweest om er over na te denken.

anyhow, HoM bugged of leuke exploid? Je kan nu (muv minipets en weaps) 5 keer dezelfde statue op een rij laten zetten. vijf maal gwen op een rij, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
WoW namechange kost ook 10$.

Tweede probleem is dat CC transacties onder de 5$ gewoon niet rendabel zijn omdat de CC maatschappijen dat als fee willen.

Ik ga er binnenkort in ieder geval eens over denken om die storage te kopen, heb nu al 4 jaar plezier van GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50
Begreep dat hele NCsoft aanbod naar Steam is gegaan, wel handig :)

En qua prijzen, tja, zie bieden het aan maar je hoeft het niet te nemen. Die makeover pack vind ik dan wel weer interessant, kan ik mijn warrior eindelijk eens repimpen (Nightfall chars vond ik zoooo lelijk), ook die nieuwe pet-farm vind ik erg leuk :D

Verschil bij WoW is natuurlijk dat je daar nog steeds maandelijks voor betaald, GW is nog steeds gratis.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2009 14:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:13:
vijf maal gwen op een rij, anyone?
JAAAAAAAHHHHHH!!!!!!111!!!!!!!11einz!!111eleven!!1 :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Oh wacht, klink ik nu wat te enthousiast? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het was erop wachten :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
Weten jullie dat je die storage pane ook gratis kunt krijgen?
Of zie ik iets over het hoofd

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Please enter FREESTORAGE and click the Apply Coupon button.
:?

Let wel op:
This promotion is limited to one pane of storage per Guild Wars account. The player must use the NCsoft Store and must associate a Guild Wars account with an NCsoft Master Account in order to redeem the free pane of storage.

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Gewoon alles doen wat er staat. Het is wel heel druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Precies zelfde geval als toen city of heroes hun packs beschikbaar stelde, dag lang was die store haast niet te bereiken. Snap dus nu wel waarom, als nagenoeg hun hele playerbase die storage probeert te bemachtigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, je kan die gratis extra storage nog tot eind mei krijgen, een weekje langer is ook geen ramp (zeker niet nu mn videokaart er mee gestopt is en ik met mn on-board met alles op low wel 11 fps haal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die Zaishen Challenge Quests klinken erg interessant, beetje als de dailies in WoW :)

edit:
The Stylist allows you to mix and match aesthetic features from different campaigns, creating hundreds of combinations which are not available at character creation.
Dat is wel woei :D (ja ja, mijn dames moeten er allemaal toppie uit zien :P).

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Maar eens besloten om guildwars aan te schaffen (offgamers.com, guildwars deluxe pack (factions,prohecies en bonus items voor 14€).

Bevalt me eerlijk gezecht best wel goed, tot nu toe alleen maar plezier gehad. Wel is de quest om naar het vaste land te gaan (factions) onmogelijk te vinden. Heb serrieus 2 uur gezocht en toen maar hulp gevraagd aan iemand anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de toegankelijkheid in factions is heel erg verhaalgebonden. Voordat je net die ene quest of missie hebt gedaan, kom je gewoon niet verder. volg dus gewoon je primary quests en missies, en je zou vanzelf op het mainland moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Achteraf bleek dat ik op een knop moest drukken bij het party window, zodat er een missie start.

Niet dat ze dat even erbij zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dan had je ff de handleiding moeten downloaden of op Guild Wars Wiki moeten kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasharor, maak je geen zorgen, dat had ik eerst ook. :P Ik heb soms de neiging om te snel venstertjes weg te klikken. :P

Ik ga het maar weer eens installeren!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hadden die NC-soft store wel wat toegankelijker mogen maken. Ben allang mn username en wachtwoord vergeten, maar de hulppagina die ik nodig heb doet het niet... gelukkig hebben we nog een maand om die gratis storage te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Iemand ook het probleem dat nagenoeg al je characters er anders uitzien? :X Mijn warrior is een enorme bleekscheet geworden, terwijl mijn sin opeens van afrikaanse afkomst is :P Mijn dervish ziet er best leuk uit nu :D

edit: pfew gelukkig alleen bij character screen :)

En die pet manege ding, enorme map helemaal voor jezelf :) Heb mij eerste pet, black boar, al daar ondergebracht :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er nog steeds mee dat je perse mensen in een party moet hebben om ze in de 'buitenwereld' te kunnen zien. Dit is echt het allergrootste minpunt van heel de game. Maar ik kan er wel aan wennen, btw het is toch meer gericht op PvP. (ook al heb ik me daar nog niet in verdiept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:05:
Iemand ook het probleem dat nagenoeg al je characters er anders uitzien? :X Mijn warrior is een enorme bleekscheet geworden, terwijl mijn sin opeens van afrikaanse afkomst is :P Mijn dervish ziet er best leuk uit nu :D

edit: pfew gelukkig alleen bij character screen :)

En die pet manege ding, enorme map helemaal voor jezelf :) Heb mij eerste pet, black boar, al daar ondergebracht :P
Jaa mijn char is ook al donkerder geworden en ik mis 1 van mijn pouch bags 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Het haar van mijn main char is plots paars/roze. Ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 06:43
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:14:
Ik zit er nog steeds mee dat je perse mensen in een party moet hebben om ze in de 'buitenwereld' te kunnen zien. Dit is echt het allergrootste minpunt van heel de game. Maar ik kan er wel aan wennen, btw het is toch meer gericht op PvP. (ook al heb ik me daar nog niet in verdiept)
je kan ook henchman en of heroes nemen, en een heel groot deel van de quests is zo te doen.
alleen PvP zaishen quest niet, daarvoor zal je toch echt een party nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:07:
[...]

Jaa mijn char is ook al donkerder geworden en ik mis 1 van mijn pouch bags 8)7
Bij mij hebben alle chars in het inlogscherm verkeerde armour en voor de helft verkeerd haar (en dan bedoel ik echt 50% goed en 50% fout op hetzelfde karakter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook al genoemd in een van die berichtjes die je te zien krijgt voor je inlogt. gewoon een keer even op een character inloggen en alles is weer zoals het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weet iemand of je ook een makkelijk lijstje kunt krijgen van alle pets die je in de Menagerie nog moet unlocken soortgelijk de pvp skill unlocks?

Never mind, er is een optie: "how many animals are missing".

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 26-04-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Whehehe, ik moest erg lachen om de laatste main quest missie in EotN. De één na laatste missie 300x dood gegaan. Kom je met je monkje aan bij de laatste missie The Great Destroyer en denk je "Nou, dat gaat wat worden als de vorige missie al zo lastig was". Kun je die solo runnen in een minuutje of 2 op HM 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik had meer problemen met de laatste missie dan met de één na laatste. (Die deed ik in 3 keer, de laatste in 30 keer)

Maar ja, in Nightfall heb je hetzelfde probleem ;) Gate of Madness is moeilijker dan Abaddon's Gate. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Inderdaad, dit is hetzelfde als in Factions en Nightfall. Laatste missie == pushover baas. Natuurlijk wel iets handiger dan bijvoorbeeld Gate of Madness
spoiler:
Shiro + Lich op het einde
waarbij je eerst 3 kwartier door hordes vijanden kan inhakken en dan wipen op de eindbaas van de missie.

Totaal ander onderwerp. Iemand nog het gevoel dat sinds de ZQuests jij niet meer kiest wat je speelt maar je gewoon blind de ZQuests speelt? Zo heb ik toch op men 2 pvp characters gisteren de JQ bounty genomen om in enkele speelsessies 9 JQ wins te halen + Raisu Palace op men main (tuurlijk, want die heb ik nog niet voor men titel).

Ik hoop wel dat ze de bug van Zoins (ik noem de koperen ook wel Zoppers) niet in storage snel is opgelost, maar blijkbaar hadden ze in het weekend de code waar het fout ging gevonden. Het was toen echter te laat om het te fixen. Ik hoop op vandaag :)

En last but not least: 4th birthday mini gehad!!!

Purple Flowstone Elemental
Afbeeldingslocatie: http://qanar.be/photo.php?id=46

[ Voor 7% gewijzigd door qanar op 27-04-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weakling schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:54:
Whehehe, ik moest erg lachen om de laatste main quest missie in EotN. De één na laatste missie 300x dood gegaan. Kom je met je monkje aan bij de laatste missie The Great Destroyer en denk je "Nou, dat gaat wat worden als de vorige missie al zo lastig was". Kun je die solo runnen in een minuutje of 2 op HM 8)7
Handje vol missies kunnen gefarmed worden, waaronder de laatste 2 missies van resp. factions en EotN.

Ook diverse missies kan je met een 4-6man hero team ook perfect doen, speciaal voor de runners. Ik heb enkel voor de eerdere missies uit factions speciale teams gemaakt, verdient best wel lekker wat mensen door de missies heen te rennen.

Zeker factions is hier hot in, het is daar relatief gezien het makkelijkst om de survivor titel te halen. Marketplace farms doe ik ook nog regelmatig, met 600/smite kan je daar in principe halve map leeg halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marketplace farms ...

Is farrming nou makkelijkste manier om geld te verdienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt uiteraard aan de farm. Over het algemeen zal farmen wel de snelste manier zijn om aan geld te komen, maar ook by far de saaiste. In mijn ervaring levert gewoon doen wat je wilt doen (dungeons, missies etc) genoeg op, zolang je geen haast hebt om aan een bepaald bedrag te komen en je verantwoord met je loot om gaat (ID-en zorgt ervoor dat de opbrengsten van je items omhoog gaan (iig is de verhoging meer dan de kosten van het ID-en zelf), salvage runes die geld waard zijn, salvage 'highly salvagable' loot en bewaar de materials tot de prijzen goed liggen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:13:
Marketplace farms ...

Niet direct. Veelal gewoon missies doen en met die tokens zo'n 100 ID-kit kopen is veelal beter geld verdienen. Meeste wat ik verdien aan farms is niet de drops, maar een persoon die wat lvls nodig heeft en een 1-2p per lvl betaald.

Ook missie-runners (of de good ol' town-runners) verdienen flink wat geld als je op een missie zit die vrij pittig is. (meestal 1-2p de man - zelfs starterquests kunnen zo'n 250-500g per keer opleveren).

Daarentegen kunnen UW ed farms wel flink wat opleveren.

Aan de andere kant, als je weinig waarde hecht aan de looks of aan 'perfectie', heb je eigenlijk ook niet veel geld nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een PvP character, maar ik vraag me één ding af. Welke campaign kan ik het beste als beginner kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je 100% PvP character wil maken, hoef je afaik niet eens een campaign te kiezen maar kan je een instant lvl20 krijgen.

Als je PvP wil spelen met een PvE character loop je al snel tegen probleem skills aan. Groot aantal skills zijn campaign 'locked', enkel via die bepaalde campaign kan je die skill halen. In het verleden heb ik toen de pvp-unlock pack gekocht (20 euro oid), waarmee je bij willekeurige trainer alle skills kan kopen uit betreffende campaign, maar moet je alsnog naar betreffende campaign gaan voor specifieke skills.

Het is dus niet zo dat je bij start meteen alle 500+ skills tot je beschikking hebt.
(zonder die pack kan je ze wel vrijspelen middels balthazar faction points).
Another choice is to create a PvP character, who has the luxury of being able to create perfect, maximum damage weapons and armor at no cost (except the cost in Balthazar faction points). Once a modifier (such as a rune or a sword hilt) is unlocked either by identifying it in PvE play or unlocking it via faction in PvP play, it can be added to a customized PvP weapon that any PvP character is capable of creating for free in any outpost on the Battle Isles. Many guilds that focus on PVP play "require" a PVP only character for membership just because of this flexibility.
En nog wat meer op:
http://wiki.guildwars.com/wiki/PvP-only_character

En ik heb de Pet-unlock pack maar gekocht, 26 pets in alle varianten tot mijn beschikking :D

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:03:

En ik heb de Pet-unlock pack maar gekocht, 26 pets in alle varianten tot mijn beschikking :D
Maar vast geen Gwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Pets voor rangers, of elke variant met charm animal :P

Zou wat wezen, Gwen tamen en mee kunnen laten aanvallen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ooh, aha! I stand corrected :X

Nou, als ze haar speciale Nuke skill tevoorschijn haalt zet ik het wel op een lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het dan met de markt .. hoe kun je de prijzen bijhouden apart van bij de merchant informeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bij de trader wordt gewoon een V&A systeem aangehouden, veel vraag tov aanbod, hoge prijs (black dye bv), anders om krijg je dan het minimum bedrag als je verkoopt. Zo werkt het bij insignia's, runes en materials.

Qua items (wapens, books of mods), is echt afhankelijk van de markt. Daar verdiep ik me ook totaal niet in, werk puur met runes en mats, af en toe een mod als er een wtb door de tradechannel vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 22:06

pythagorasABC

A²+B²=C²

Zou http://www.gwauctions.org/ misschien bij de sites toegevoegd kunnen worden?
Ik gebruik de site vaak om items te verkopen. Sneller en beter dan guru wat mij betreft.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gojira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04-2023
Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mike en in-game ben ik Il Dimebag Il. Ik speel nu 4 jaar, sinds de eerste week na de release, en dat is on and off. Ik heb eerst twee jaar gespeeld, vervolgens ben ik een heel jaar niet ingelogd en nu speel ik inmiddels alweer zo'n 3 maanden.

Ik ben blij om Guild Wars weer te spelen, ik vind het alleen zo verdomd erg jammer dat het zo moeilijk is om een goed team te vinden in Heroes' Ascent. Mocht er iemand op GoT zijn die graag PvP't en ook al heel wat uurtjes Guild Wars speelt, stuur me eens een whisper in-game: Il Dimebag Il. Ik ben zelf rank 4 hero. :) Ik speel graag balanced, maar ben niet vies van bijvoorbeeld spike.
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:02:
Vreemd, ik had meer problemen met de laatste missie dan met de één na laatste. (Die deed ik in 3 keer, de laatste in 30 keer)
Hahaha, die laatste missie kun je gewoon solo'en! Kijk maar eens op PvXWiki:Mo/Me Great Destroyer Solo. Mocht je geen Monk of Mesmer zijn, pech gehad. :D

Ik vond EotN eigenlijk wel tegenvallen, vooral de duur van het hele verhaal. Ik geloof dat ik in twee dagen EotN helemaal af had. Ben nu weer eens met Prophecies bezig, wat tot nu toe m'n favoriete deel is. :)
Er staan me dus nog een aantal leuke missies te wachten. :D Ik hoop in ieder geval dat ze een hogere 'challenge'-factor hebben dan de Prophecies en EotN missies.

Oh, en nog een vraagje: Hoe kan ik die wormen in The Desolation besturen? Welke quest/missie heb ik daar voor nodig? Dat gas is instakill, de eerste keer dat ik mijn henchies dood zag gaan dacht ik dat het een serieuze bug was.

Edit:
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:13:
Marketplace farms ...

Had laatst een run bij Spectral Vaettirs in Eye of the North. 50 gold unidentified items die zo'n 11k opbrengen bij de merchant, 3 black dyes (~5-6k), 1 white dye, 1 silver dye en zo'n 100 Birthday Cupcakes die zo'n 200g per stuk waard zijn. Nou heb ik het laatstgenoemde niet verkocht, maar gebruikt voor mijn Sweet Tooth/Connoisseur of Confectionaries titel. Had ik die wel verkocht, dan kwam ik op zo'n 45k in een run van een uur. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Gojira op 28-04-2009 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Geen idee of ik me eigenlijk ooit heb voorgesteld in deze topics, zo om de paar maanden reageer ik eens, laat ik het toch eens doen.

Ik ben Gonzo, ingame Gonzo Salvato (war) (of eigenlijk is Sylvana Salvato (ranger) mijn main). Officer van Defenders of the Blackblade, ooit een zeer actieve PvE guild, nu valt dat reuze mee.
Speel ondertussen iets over de 3 jaar, in januari 2006 begonnen. Laatste tijd speel ik vrijwel niet eigenlijk, maar door de update van afgelopen vrijdag toch weer wat actiever geworden. Dagelijks een HM missie met de guildies blijft toch leuk en moest even alle pets verzamelen (alleen moss spider nog :D).
Was ooit erg actief op guildwars fora, toen ik nog fanatiek speelde, nu bekijk ik eigenlijk alleen gw-nl.net af en toe nog omdat ik modje ben daar.

Mike:
spoiler:
De missie: Gate of Desolation

Makkelijkste manier om geld te verdienen is denk ik toch de Xunlai House pvp voorspellingen op guildwars.com, zonder te spelen verdien je daar eigenlijk gewoon tussen de 30-100k per account per maand mee. Al is de prijs van Xunlai Keys behoorlijk gedropt sinds die xunlai coins er ook zijn.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zulke items vind ik nooit.. terwijl ik uren speel :P

Wat is het beste explorable gebied in NF om in te gaan farmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:33:
Pets voor rangers, of elke variant met charm animal :P

Zou wat wezen, Gwen tamen en mee kunnen laten aanvallen :>
Aanvallen doet ze toch wel, daar hoef je d'r niet voor te charmen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:24:
[...]

Aanvallen doet ze toch wel, daar hoef je d'r niet voor te charmen. :p
Ik gebruik een speciale skillbar om haar tevreden te houden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 15:36
Mike Post schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:07:
Hahaha, die laatste missie kun je gewoon solo'en! Kijk maar eens op PvXWiki:Mo/Me Great Destroyer Solo. Mocht je geen Monk of Mesmer zijn, pech gehad. :D
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
VVV-007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:46:
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)
Dat blijft nog altijd het mooiste van dit spel, creatief bezig zijn met je skill setup om bepaalde doelen te halen. Boss neerhalen, solo (of met heroes) missies doen of bepaald gebied farmen.. zelfs na zoveel jaar kom ik steeds weer me een nieuwe build :)

Huidige goal is shiro met mijn ranger :P healing gaat doet, indirecte damage (SS etc), maar mis nog direct damage. Dus nog even verder zoeken :P Nadeel dat je heroes dus geen extra skill krijgen, zeker die van bv warrior zou handig zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:05:
[...]

Huidige goal is shiro met mijn ranger :P healing gaat doet, indirecte damage (SS etc), maar mis nog direct damage. Dus nog even verder zoeken :P Nadeel dat je heroes dus geen extra skill krijgen, zeker die van bv warrior zou handig zijn.
In NM heb ik geen problemen met Shiro met alleen heroes en hench. Trapper build, SF+heal monk+prot monk (uit m'n hoofd, kan ook best de sabway necro's zijn) en willekeurige henchies.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wil juist geen 'premade' builds gebruiken, zoals ik bij de meeste missies de necro-battery gebruik. Best interessant te zien hoe heroes omgaan met bepaalde builds, ga voor de grap eens proberen met 4 pets erbij (monk met 9 beast mastery ofzo :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Felicitaties voor iedereen met de 4e verjaardag van z'n main character(s)!

Ik speel het spel echt nooit meer, maar zal vanavond toch maar weer even inloggen om te kijken.

Niet te geloven eigenlijk dat ik dit spel nu al >4jr 'speel' (even laatste jaar niet meerekenen en beta's wel, creatief boekhouden).

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:31:
[...]

Ik gebruik een speciale skillbar om haar tevreden te houden.... ;)
Hahah willen we dat wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:42:
[...]

Hahah willen we dat wel weten :P
sssst, ga er nou niet op in! anders is het zometeen alweer aan de lopende band 'Binding Chains! Eruption! Spirit Shackles! Seed of Life!' ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste