De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Guild Wars Prophecies or Prophecies, initially known simply as Guild Wars, is the first released campaign of Guild Wars. The release date was April 28, 2005.
Voor mij duurt het ong. een maandje langer.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 10:38 ]
Same here. Ben benieuwd of er eindelijk wat leuks in mijn verzameling bij gaat komenTroonStaal schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:27:
Volgens mij krijg ik er over een paar weken een paar vierjaren pets bijHeb het spel meteen gekocht toen het uitkwam, dat was toch ergens in mei of eind april?
Ik heb op dit moment 1 texture mod draaien. Dat is dat ik eindelijk ook andere spelers in hogere texture kwaliteit zie. Dat iriteerde me altijd heel erg.
Verwijderd
Ik wist niet dat er mods waren voor guildwars?Arunia schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:38:
[...]
Same here. Ben benieuwd of er eindelijk wat leuks in mijn verzameling bij gaat komen
Ik heb op dit moment 1 texture mod draaien. Dat is dat ik eindelijk ook andere spelers in hogere texture kwaliteit zie. Dat iriteerde me altijd heel erg.
Ik zal even snel googelen want dit klinkt interresant
Verwijderd
http://wiki.guildwars.com/wiki/Texmod Texmod pagina op GWwiki..Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:40:
[...]
Ik wist niet dat er mods waren voor guildwars?
Ik zal even snel googelen want dit klinkt interresant
http://wiki.guildwars.com...Player_made_modifications hier staan allerlei mods..
Zelf gebruik ik deze mod:

*klik*
Ik heb er een bepaald DLL bestand voor, dan hoef ik geen texmod en niets te draaien.. krijg alles in hoge kwaliteit (cape / armor van anderen etc)Arunia schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:38:
[...]
Same here. Ben benieuwd of er eindelijk wat leuks in mijn verzameling bij gaat komen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 17:11 ]
Verwijderd
Ik ben van euh, ~27 fame naar 73 fame gegaan in de afgelopen twee dagen..
En dat voor een GvG guild die nooit HA doet

Verwijderd
Regarding the April 9 Game Update
We just want to give you a quick heads-up.
We know that you are expecting some skill balance updates coming with tomorrow’s build. We will have our regular monthly build, bringing you your Tournament Reward Points, changing the map rotation for the MAT and updating the tonic flavor of the month, but unfortunately we will be unable to do any skill changes.
We are aware that some of you will not be happy to hear this, but let us give you the reason for this, so you might understand our decision.
As you are aware, we are currently working very hard on our big April update. And of course, big updates need a lot of testing and resources. We want the update to be a high quality experience you can fully enjoy, so we are dedicating a lot of time to testing it. With a game as complex as Guild Wars and an update as significant as this one, very thorough testing is required. Every addition or change has the potential to affect other areas of the game, sometimes in unexpected ways. Skill changes also need to be fully tested, so we were running into a situation where we risked releasing either the skill balance or the April update itself without the level of polish, consideration, and testing that it should have.
After discussion with members of the Live, QA, Design, and Community Teams, we decided that this month we needed to devote the team’s full focus on getting the April update ready.
We apologize for the inconvenience, and we hope that you understand the reasoning behind this decision.
Verwijderd
nee...Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:18:
Dus de grote April update komt vandaag? Ik kan haast niet wachten
De update die vandaag komt is enkel tonic-update + xth-points + capes. Ik verwacht de grote update eerder rond het verjaardagsweekend. Dit weekend zullen er trouwens weer bunny's en eitjes droppen
[ Voor 10% gewijzigd door qanar op 09-04-2009 10:53 ]
Of nieuwe gebieden en monsters.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Capes waren al uitgedeeld... KMD had na een paar dagen al een gold trimqanar schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:52:
[...]
nee...
De update die vandaag komt is enkel tonic-update + xth-points + capes. Ik verwacht de grote update eerder rond het verjaardagsweekend. Dit weekend zullen er trouwens weer bunny's en eitjes droppen
perfect mogelijk, zeker tegenwoordig als een prophecies of factions maar 10-15euro kost.
(waarom denk je dat ze het platinum edition noemen?
*doh* ik had maar 2*80 punten... blindelings RAWR eerst zetten heeft eens gefaald...
[ Voor 14% gewijzigd door qanar op 11-04-2009 10:47 ]
Verwijderd
Kopt , ik heb 8 accountsqanar schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:51:
met 105 punten (21 zkeys) kom ik aan 8.2 accounts als hij op elke account dezelfde voorspelling gedaan heeft.
perfect mogelijk, zeker tegenwoordig als een prophecies of factions maar 10-15euro kost.
(waarom denk je dat ze het platinum edition noemen?)
Chocolate bunnies en Golden eggs droppen nu. Arme Vaettir.
April Update (voorsmaakje)
- Storage Upgrades
- Equipment Pack die werkt als een bag voor weapon + armor
- Extra storage panels (xunlai chest) in store voor 9.99$
- Tijdens Birthday weekend giveaway van 1 extra storage pane, meer info volgt
- Pet Menagerie
- Soort van unlock-tamer voor pets op battle-islands
- Pet unlock pack in store
- Pets en evolution tiers unlockbaar met Balthazar Faction, Zaishen coins of gold
- Zaishen Challenge quests
- Daily Quests
- Mission, Bounty en PvP
- 23/4-28/4
- Boardwalk, Rollerbeetle, Dragon Arena
- Cupcakes en firework displays vanaf 23/4
http://www.guildwars.com/...r_anniversary/default.php
[ Voor 18% gewijzigd door qanar op 11-04-2009 10:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heeft het GoT guild nog bepaalde classes nodig, ben op zich wel bereid om een nieuwe te starten.
Ik heb nu een lvl 20 Fire ele/Ranger. en een lvl 10 (?) W/Mo
Ik hoor het wel!
Verwijderd
Indien je ook geïnteresseerd bent PvP: het hele PvP gedoe begint langzamerhand wat meer te leven. Spelers die PvE zat beginnen te worden (25 max titles is voor de meesten wel genoeg) zijn nu steeds vaker te vinden in HA. Helaas zijn er vaak nog niet genoeg spelers online/bereid voor een GvG, maar daar kan altijd nog verandering in komen.
Of je nou bij GoT komt of niet, iig leuk dat je weer wilt beginnen!
Verwijderd
Maar er is een GoT guild?
Verwijderd
jazeker, al sinds mei 2005Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:43:
Ik speel sinds een maandje ofzo ook GW met een paar vrienden, en zie nu dit topic pas..
Maar er is een GoT guild?
Het actief moeten zijn valt wel mee. op gezelligheid wordt veel meer gelet dan of je uberhaupt wel online bent. pas als je meer dan een maand totaal afwezig bent geweest, gaat er iemand eens naar kijken. Het management zelf heeft ook zo zn periodes van inactiviteit (lees: andere games uitproberen, veelal met elkaar), al blijven ze wel altijd de boel in de gaten houden. Bovendien is op de alliance-TS in de avond ook meestal een aantal mensen uit de guild te vinden (in de late uren domineert de GoT-guild zo ongeveer elke TS-server, op welke alliance-TS we ook zitten).Arunia schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 08:44:
Het nadeel van het hele got-guild is dat je vrij actief moet zijn. Ik heb zo mijn periodes van activiteit, dus dat werkt dan niet.
Helaas verkeerd ook de GoT-guild niet in de luxe positie al te veel eisen te stellen aan de leden. Als je je gezellig gedraagt die keren dat je online bent, ben je waarschijnlijk van harte welkom
De GoT-guild heeft geen leader, maar een managementteam dat bestaat uit mensen die er al vanaf het begin bij waren. Zij houden met elkaar de boel in de gaten en beslissen over zaken als dat nodig is. Andermans IGN ga ik hier niet rondstrooien, maar berichten op het forum (zie http://www.gotguildwars.com/distribution/) worden altijd gelezen. Het forum wordt sozieso als het hoofdcommunicatiemiddel richting en van het management gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:06:
wie is de leider van de GoT guild en wat is zijn/haar ingame naam?
ik begin me hier wel de woordvoerder van de guild te voelen zo
Verwijderd
Waarom? Ik heb ervaring met 2 Nederlands guilds ofzo. Maar voor beide guilds gold: het niveau vond ik te laag.
Niveau? Ja, dingen zoals "wtb voltaic spear" in Guild Chat of Alliance Chat... en mensen die telkens vragen "waar is ook alweer dit en dat".. ook met PvP praat heb ik dat.. vaak kun je met deze mensen niet over PvP praten (of als ze over PvP praten, zijn het newbies of weet ik veel.. uitzonderingen daar gelaten). Ik ben niet top #100 ofzo maar ideeën uitwisselen is altijd leuk en leerzaam
Ben het liefst in een mixed guild..
Verwijderd
Ik zelf heb heel de weekend items moeten farmen omdat ik zo slim was om mijn armours maar meteen de salvagen en te verkopen zonder`eerst uit te rekenen of ik wel genoeg geld had voor de nieuwe..
Nu sta ik op blote voeten,de rest heb ik alweer.. alleen de schoenen nog, lol.
Verwijderd
Ik hoef niet zo nodig meer een ander armorsetje..
Hoogstens nog een blindfold voor Hammer Mastery
/me heeft ook nog een Voltaic Spear duh!

Verwijderd
Smalwood zie ik nog elke keer online maar waar is de rest ..
Heb inmiddels alweer wel mn schoen
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Maar als ze het op één hoop gooien blijft jou ping issue dan niet gewoon bestaan? Ping is hier prima op US servers[250ms] en meestal voor de wat latere missies is het wel iets makkelijker mensen vinden daar. Verder is op de EU servers prima te spelenWeakling schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:24:
Wordt een beetje gek van GW. Speel al niet veel en als ik dan speel wil ik graag zonder problemen spelen. Probeer ik een US server dan vliegt de ping omhoog naar 500ms+ en verlies ik om de paar minuten de verbinding. Jammer, want op de EU servers is niet zoveel activiteit. Van mij mogen ze de engelstalige EU gemeenschap en de US servers wel eens op één hoop gooien. Brengt weer wat meer leven in de brouwerij.
Geen idee eigenlijk hoe precies de server structuur is, dus kan best dat dan de ping problematiek blijft bestaan. Het op een hoop gooien lijkt mij vooral handig voor je tweede opmerking: makkelijker mensen vinden voor missies.tuinïnen schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:12:
Maar als ze het op één hoop gooien blijft jou ping issue dan niet gewoon bestaan? Ping is hier prima op US servers\[250ms] en meestal voor de wat latere missies is het wel iets makkelijker mensen vinden daar. Verder is op de EU servers prima te spelen
Zit nu op het einde van EotN met mijn eerste karakter en op de EU servers krijg ik nauwelijks een volledige human party bijelkaar voor de missies. Het opsplitsen in meerdere taalgebieden vind ik nog steeds een misser, daardoor is de EU community te versplinterd. Maar ja, fransen en duitsers spreken niet graag engels in GW blijkbaar (terwijl dat probleem bij andere spelen er nauwelijks is).
Sjezus, wat loop ik weer te zeiken zeg ... ga gewoon lekker spelen druiloor
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Goed nieuws! Meer spelers!Bor de Wollef schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:28:
Guildwars is nu ook via Steam verkrijgbaar lees ik net
35 euro voor de guildwars trilogie is echt een koopje, bij geen ander spel haal je zoveel gameplay uren uit zo weinig geld. En dan heeft het nog toffe PvP ook!Bor de Wollef schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:28:
Guildwars is nu ook via Steam verkrijgbaar lees ik net
Hier staat ie voor €31,49 [actie]SniperFox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:15:
[...]
35 euro voor de guildwars trilogie is echt een koopje, bij geen ander spel haal je zoveel gameplay uren uit zo weinig geld. En dan heeft het nog toffe PvP ook!
Zeer cheap ...
Maar hopen dat dit nog wat spelers aantrekt, maar de prijs is echt super.
Edit: Als je 'm aan cart toevoegt krijg je toch weer 34,99. Ach het blijft spotgoedkoop natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door tuinïnen op 22-04-2009 23:13 ]
En een gratis extra Storage Panel.
Verder ook makeover en namechange voor $$.
Niet normaal een namechange voor $15 koopje!SniperFox schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:39:
De 4 year anniversary update is er.
En een gratis extra Storage Panel.
Verder ook makeover en namechange voor $$.
Ik ben benieuwd wie dit in hemelsnaam er voor over heeft om 1 character van een nieuwe naam te voorzien.
Ik had iets andere prijzen verwacht.. meer in de richting van microtransacties ($0.20-$3.00)
[ Voor 7% gewijzigd door tuinïnen op 24-04-2009 13:50 ]
Echt geld melkerij.tuinïnen schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:49:
[...]
Niet normaal een namechange voor $15 koopje!
Ik ben benieuwd wie dit in hemelsnaam er voor over heeft om 1 character van een nieuwe naam te voorzien.
Ik had iets andere prijzen verwacht.. meer in de richting van microtransacties ($0.20-$3.00)
Ik kan gratis oneindig nieuwe characters maken en deleten, wat veel meer werk kost voor zo'n server dan een simpele name change of looks change. Zelfde voor een aantal extra storage tabs, paar kilobyte per tab misschien?

Voor zo'n 2-3$ had dit wel leuk geweest, dan hadden ze zelfs kunnen doen dat je simpel via je mobiel kan betalen. 10-15$ voor zo'n simpele handeling is echt van de zotte. Dit is even veel als een campaign kost!
[ Voor 14% gewijzigd door Fox op 24-04-2009 13:58 ]
Verwijderd
anyhow, HoM bugged of leuke exploid? Je kan nu (muv minipets en weaps) 5 keer dezelfde statue op een rij laten zetten. vijf maal gwen op een rij, anyone?
Tweede probleem is dat CC transacties onder de 5$ gewoon niet rendabel zijn omdat de CC maatschappijen dat als fee willen.
Ik ga er binnenkort in ieder geval eens over denken om die storage te kopen, heb nu al 4 jaar plezier van GW.
En qua prijzen, tja, zie bieden het aan maar je hoeft het niet te nemen. Die makeover pack vind ik dan wel weer interessant, kan ik mijn warrior eindelijk eens repimpen (Nightfall chars vond ik zoooo lelijk), ook die nieuwe pet-farm vind ik erg leuk
Verschil bij WoW is natuurlijk dat je daar nog steeds maandelijks voor betaald, GW is nog steeds gratis.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2009 14:20 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
JAAAAAAAHHHHHH!!!!!!111!!!!!!!11einz!!111eleven!!1Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:13:
vijf maal gwen op een rij, anyone?
Oh wacht, klink ik nu wat te enthousiast?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Please enter FREESTORAGE and click the Apply Coupon button.
Let wel op:
This promotion is limited to one pane of storage per Guild Wars account. The player must use the NCsoft Store and must associate a Guild Wars account with an NCsoft Master Account in order to redeem the free pane of storage.
[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2009 15:59 ]
Gewoon alles doen wat er staat. Het is wel heel druk.
Verwijderd
edit:
Dat is wel woeiThe Stylist allows you to mix and match aesthetic features from different campaigns, creating hundreds of combinations which are not available at character creation.
[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2009 17:42 ]
Bevalt me eerlijk gezecht best wel goed, tot nu toe alleen maar plezier gehad. Wel is de quest om naar het vaste land te gaan (factions) onmogelijk te vinden. Heb serrieus 2 uur gezocht en toen maar hulp gevraagd aan iemand anders...
Verwijderd
Niet dat ze dat even erbij zetten

Verwijderd
Ik ga het maar weer eens installeren!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 23:18 ]
Verwijderd

edit: pfew gelukkig alleen bij character screen
En die pet manege ding, enorme map helemaal voor jezelf
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2009 15:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Jaa mijn char is ook al donkerder geworden en ik mis 1 van mijn pouch bagsSinergyX schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:05:
Iemand ook het probleem dat nagenoeg al je characters er anders uitzien?Mijn warrior is een enorme bleekscheet geworden, terwijl mijn sin opeens van afrikaanse afkomst is
Mijn dervish ziet er best leuk uit nu
edit: pfew gelukkig alleen bij character screen
En die pet manege ding, enorme map helemaal voor jezelfHeb mij eerste pet, black boar, al daar ondergebracht

je kan ook henchman en of heroes nemen, en een heel groot deel van de quests is zo te doen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:14:
Ik zit er nog steeds mee dat je perse mensen in een party moet hebben om ze in de 'buitenwereld' te kunnen zien. Dit is echt het allergrootste minpunt van heel de game. Maar ik kan er wel aan wennen, btw het is toch meer gericht op PvP. (ook al heb ik me daar nog niet in verdiept)
alleen PvP zaishen quest niet, daarvoor zal je toch echt een party nodig hebben.
Bij mij hebben alle chars in het inlogscherm verkeerde armour en voor de helft verkeerd haar (en dan bedoel ik echt 50% goed en 50% fout op hetzelfde karakter).Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:07:
[...]
Jaa mijn char is ook al donkerder geworden en ik mis 1 van mijn pouch bags
Verwijderd
Never mind, er is een optie: "how many animals are missing".
[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 26-04-2009 12:43 ]

Verwijderd
Maar ja, in Nightfall heb je hetzelfde probleem
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2009 09:05 ]
Totaal ander onderwerp. Iemand nog het gevoel dat sinds de ZQuests jij niet meer kiest wat je speelt maar je gewoon blind de ZQuests speelt? Zo heb ik toch op men 2 pvp characters gisteren de JQ bounty genomen om in enkele speelsessies 9 JQ wins te halen + Raisu Palace op men main (tuurlijk, want die heb ik nog niet voor men titel).
Ik hoop wel dat ze de bug van Zoins (ik noem de koperen ook wel Zoppers) niet in storage snel is opgelost, maar blijkbaar hadden ze in het weekend de code waar het fout ging gevonden. Het was toen echter te laat om het te fixen. Ik hoop op vandaag
En last but not least: 4th birthday mini gehad!!!
Purple Flowstone Elemental
[ Voor 7% gewijzigd door qanar op 27-04-2009 09:17 ]
Handje vol missies kunnen gefarmed worden, waaronder de laatste 2 missies van resp. factions en EotN.Weakling schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:54:
Whehehe, ik moest erg lachen om de laatste main quest missie in EotN. De één na laatste missie 300x dood gegaan. Kom je met je monkje aan bij de laatste missie The Great Destroyer en denk je "Nou, dat gaat wat worden als de vorige missie al zo lastig was". Kun je die solo runnen in een minuutje of 2 op HM
Ook diverse missies kan je met een 4-6man hero team ook perfect doen, speciaal voor de runners. Ik heb enkel voor de eerdere missies uit factions speciale teams gemaakt, verdient best wel lekker wat mensen door de missies heen te rennen.
Zeker factions is hier hot in, het is daar relatief gezien het makkelijkst om de survivor titel te halen. Marketplace farms doe ik ook nog regelmatig, met 600/smite kan je daar in principe halve map leeg halen.
Verwijderd
Niet direct. Veelal gewoon missies doen en met die tokens zo'n 100 ID-kit kopen is veelal beter geld verdienen. Meeste wat ik verdien aan farms is niet de drops, maar een persoon die wat lvls nodig heeft en een 1-2p per lvl betaald.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:13:
Marketplace farms ...
Is farrming nou makkelijkste manier om geld te verdienen ?
Ook missie-runners (of de good ol' town-runners) verdienen flink wat geld als je op een missie zit die vrij pittig is. (meestal 1-2p de man - zelfs starterquests kunnen zo'n 250-500g per keer opleveren).
Daarentegen kunnen UW ed farms wel flink wat opleveren.
Aan de andere kant, als je weinig waarde hecht aan de looks of aan 'perfectie', heb je eigenlijk ook niet veel geld nodig.
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2009 16:46 ]
Verwijderd
Als je PvP wil spelen met een PvE character loop je al snel tegen probleem skills aan. Groot aantal skills zijn campaign 'locked', enkel via die bepaalde campaign kan je die skill halen. In het verleden heb ik toen de pvp-unlock pack gekocht (20 euro oid), waarmee je bij willekeurige trainer alle skills kan kopen uit betreffende campaign, maar moet je alsnog naar betreffende campaign gaan voor specifieke skills.
Het is dus niet zo dat je bij start meteen alle 500+ skills tot je beschikking hebt.
(zonder die pack kan je ze wel vrijspelen middels balthazar faction points).
En nog wat meer op:Another choice is to create a PvP character, who has the luxury of being able to create perfect, maximum damage weapons and armor at no cost (except the cost in Balthazar faction points). Once a modifier (such as a rune or a sword hilt) is unlocked either by identifying it in PvE play or unlocking it via faction in PvP play, it can be added to a customized PvP weapon that any PvP character is capable of creating for free in any outpost on the Battle Isles. Many guilds that focus on PVP play "require" a PVP only character for membership just because of this flexibility.
http://wiki.guildwars.com/wiki/PvP-only_character
En ik heb de Pet-unlock pack maar gekocht, 26 pets in alle varianten tot mijn beschikking
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2009 17:19 ]
Maar vast geen GwenSinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:03:
En ik heb de Pet-unlock pack maar gekocht, 26 pets in alle varianten tot mijn beschikking
Zou wat wezen, Gwen tamen en mee kunnen laten aanvallen

Nou, als ze haar speciale Nuke skill tevoorschijn haalt zet ik het wel op een lopen
Verwijderd
Qua items (wapens, books of mods), is echt afhankelijk van de markt. Daar verdiep ik me ook totaal niet in, werk puur met runes en mats, af en toe een mod als er een wtb door de tradechannel vliegt.
Ik gebruik de site vaak om items te verkopen. Sneller en beter dan guru wat mij betreft.
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mike en in-game ben ik Il Dimebag Il. Ik speel nu 4 jaar, sinds de eerste week na de release, en dat is on and off. Ik heb eerst twee jaar gespeeld, vervolgens ben ik een heel jaar niet ingelogd en nu speel ik inmiddels alweer zo'n 3 maanden.
Ik ben blij om Guild Wars weer te spelen, ik vind het alleen zo verdomd erg jammer dat het zo moeilijk is om een goed team te vinden in Heroes' Ascent. Mocht er iemand op GoT zijn die graag PvP't en ook al heel wat uurtjes Guild Wars speelt, stuur me eens een whisper in-game: Il Dimebag Il. Ik ben zelf rank 4 hero.
Hahaha, die laatste missie kun je gewoon solo'en! Kijk maar eens op PvXWiki:Mo/Me Great Destroyer Solo. Mocht je geen Monk of Mesmer zijn, pech gehad.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:02:
Vreemd, ik had meer problemen met de laatste missie dan met de één na laatste. (Die deed ik in 3 keer, de laatste in 30 keer)
Ik vond EotN eigenlijk wel tegenvallen, vooral de duur van het hele verhaal. Ik geloof dat ik in twee dagen EotN helemaal af had. Ben nu weer eens met Prophecies bezig, wat tot nu toe m'n favoriete deel is.
Er staan me dus nog een aantal leuke missies te wachten.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:02:
Gate of Madness is moeilijker dan Abaddon's Gate.
Oh, en nog een vraagje: Hoe kan ik die wormen in The Desolation besturen? Welke quest/missie heb ik daar voor nodig? Dat gas is instakill, de eerste keer dat ik mijn henchies dood zag gaan dacht ik dat het een serieuze bug was.
Edit:
Had laatst een run bij Spectral Vaettirs in Eye of the North. 50 gold unidentified items die zo'n 11k opbrengen bij de merchant, 3 black dyes (~5-6k), 1 white dye, 1 silver dye en zo'n 100 Birthday Cupcakes die zo'n 200g per stuk waard zijn. Nou heb ik het laatstgenoemde niet verkocht, maar gebruikt voor mijn Sweet Tooth/Connoisseur of Confectionaries titel. Had ik die wel verkocht, dan kwam ik op zo'n 45k in een run van een uur.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:13:
Marketplace farms ...
Is farrming nou makkelijkste manier om geld te verdienen ?
[ Voor 13% gewijzigd door Gojira op 28-04-2009 01:11 ]
Ik ben Gonzo, ingame Gonzo Salvato (war) (of eigenlijk is Sylvana Salvato (ranger) mijn main). Officer van Defenders of the Blackblade, ooit een zeer actieve PvE guild, nu valt dat reuze mee.
Speel ondertussen iets over de 3 jaar, in januari 2006 begonnen. Laatste tijd speel ik vrijwel niet eigenlijk, maar door de update van afgelopen vrijdag toch weer wat actiever geworden. Dagelijks een HM missie met de guildies blijft toch leuk en moest even alle pets verzamelen (alleen moss spider nog
Was ooit erg actief op guildwars fora, toen ik nog fanatiek speelde, nu bekijk ik eigenlijk alleen gw-nl.net af en toe nog omdat ik modje ben daar.
Mike:
Makkelijkste manier om geld te verdienen is denk ik toch de Xunlai House pvp voorspellingen op guildwars.com, zonder te spelen verdien je daar eigenlijk gewoon tussen de 30-100k per account per maand mee. Al is de prijs van Xunlai Keys behoorlijk gedropt sinds die xunlai coins er ook zijn.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Verwijderd
Wat is het beste explorable gebied in NF om in te gaan farmen ?
Verwijderd
Aanvallen doet ze toch wel, daar hoef je d'r niet voor te charmen.SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:33:
Pets voor rangers, of elke variant met charm animal
Zou wat wezen, Gwen tamen en mee kunnen laten aanvallen
Ik gebruik een speciale skillbar om haar tevreden te houden....Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:24:
[...]
Aanvallen doet ze toch wel, daar hoef je d'r niet voor te charmen.
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)Mike Post schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:07:
Hahaha, die laatste missie kun je gewoon solo'en! Kijk maar eens op PvXWiki:Mo/Me Great Destroyer Solo. Mocht je geen Monk of Mesmer zijn, pech gehad.
Dat blijft nog altijd het mooiste van dit spel, creatief bezig zijn met je skill setup om bepaalde doelen te halen. Boss neerhalen, solo (of met heroes) missies doen of bepaald gebied farmen.. zelfs na zoveel jaar kom ik steeds weer me een nieuwe buildVVV-007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:46:
een touch ranger (ranger necro) met 2 ranger hero's en een monk hero werkt anders ook prima hoor, heb mijn guildmembers even geholpen die vast zaten met hardmode (hij was ele..)
Huidige goal is shiro met mijn ranger
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2009 13:05 ]
In NM heb ik geen problemen met Shiro met alleen heroes en hench. Trapper build, SF+heal monk+prot monk (uit m'n hoofd, kan ook best de sabway necro's zijn) en willekeurige henchies.SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:05:
[...]
Huidige goal is shiro met mijn rangerhealing gaat doet, indirecte damage (SS etc), maar mis nog direct damage. Dus nog even verder zoeken
Nadeel dat je heroes dus geen extra skill krijgen, zeker die van bv warrior zou handig zijn.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Ik speel het spel echt nooit meer, maar zal vanavond toch maar weer even inloggen om te kijken.
Niet te geloven eigenlijk dat ik dit spel nu al >4jr 'speel' (even laatste jaar niet meerekenen en beta's wel, creatief boekhouden).
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
Hahah willen we dat wel wetenTroonStaal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:31:
[...]
Ik gebruik een speciale skillbar om haar tevreden te houden....
Verwijderd
sssst, ga er nou niet op in! anders is het zometeen alweer aan de lopende band 'Binding Chains! Eruption! Spirit Shackles! Seed of Life!'