Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De fire imp krijg je alleen als je:
1. een campaign online (IN DE INGAME STORE) gekocht hebt (alle campaigns inclusief GW:EN dus), of
2. de 2008 bonus editie online gekocht hebt, of
3. een 2008 versie van het spel gekocht hebt (alle campaigns, of maar 1)

Ook mag je char maximaal lvl 19 zijn.

Om de imp te krijgen, tik je "/bonus" in wanneer je in een outpost bent, dan krijg je een Summoning Stone, waarop je moet dubbelklikken als je in een explorable area / missie bent om een imp te voorschijn te toveren. Je kan maximaal 1 opgeroepen wezen bij je hebben en je kan maar 1 wezen per uur oproepen (tenzij je van gebied veranderd)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hmm tja dan moet ik toch echt ff m'n bonnetjes na gaan kijken wanneer ik de spellen heb gekocht (bonnetjes heb ik in de doosjes zitten). Maargoed die spellen liggen op de plek waar ik net vandaan kom en dat is 100 km van waar ik nu ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat erom welke versie je gekocht hebt, niet wanneer je dat gedaan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die complete pack heeft niet echt nut voor mij.
Heb Nightfall al, de andere 3 kosten samen ook 45euro.
Dus dan zou ik bij aankoop van de complete pack een extra Nightfall hebben.

Niet dat het zoo erg is, maar wel een beetje overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02
Zo komt het nog eens voor, gister met mijn Necro die joined missie doen in factions (waar prophecies/NF samenkomen met faction spelers), kwam in een party en we hebben meteen maar de opvolgende 7 missies ook gedaan. Handig voor mijn faction-book :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel gaaf ja...

Helaas heb ik eht te druk, full time werk, deeltijd studie, zelf studíe's
Wil nog de pc formateren voordat ik weer begin blabla etc

Hopelijk ben ik klaar voordat GW2 er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even 1 vraagje, als ik nu zou beginnen met guild wars factions, want ik ben van plan het te kopen. Wil ik eerst nog even weten of het nog wel druk is. Bijvoorbeeld in steden, of als je met een party moet questen dat je niet 2 uur moet soeken voor iemand die in je party kan/wil En niet dat ik als een loner aan 't traine ben ofso..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:45:
het gaat erom welke versie je gekocht hebt, niet wanneer je dat gedaan hebt ;)
Om te zien welke versie ik gekocht heb, moet ik sowieso kijken of ik ze niet in 2007 heb gekocht, want dan is het natuurlijk logisch dat ik geen 2008 versie heb.
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:02:
Nog even 1 vraagje, als ik nu zou beginnen met guild wars factions, want ik ben van plan het te kopen. Wil ik eerst nog even weten of het nog wel druk is. Bijvoorbeeld in steden, of als je met een party moet questen dat je niet 2 uur moet soeken voor iemand die in je party kan/wil En niet dat ik als een loner aan 't traine ben ofso..
Je kunt sowieso gebruik maken van Henchmen, dus computergestuurde partymembers... nadeel is overigens wel dat ze week een paar levels lager zijn dan jij bent, maar dat houdt vanzelf op (wanneer ze level 20 bereiken :P). Ik werk zelf altijd met henchmen, dus ik heb tot nu toe geen andere spelers nodig gehad om verder te komen met mijn quests.

Voor de rest zijn er nog best wat medespelers die je kan inviten, dus geen problemen.

Ik weet niet of anderen het met dat laatste eens zijn?

[ Voor 57% gewijzigd door Nelicquele op 05-03-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, zeker in de avond op de US server zijn er nog best wat mensen te vinden. Sommige missies binnen factions niet, maar die zijn gewoon niet populair of gewoon moeilijk :P Maar dat geld voor prophecies helemaal :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het spel als cadeau voor mijn neefje kopen.
Als iedereen nou zoiets doet, helpt het bij te dragen aan leden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Kopen is één ding, spelen is wat anders :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sommige missies waar weinig mensen zijn is het best interessant er een solo build voor te bouwen. Zeker als het lukt met hero/hench het met 7 man te halen, kan je wat extra gold vragen voor iemand die door die missie wil.

Zo doe ik heel vaak die missies op het eerste eiland van Factions (die voor 15 extra statpoints en die laatste in de story), omdat ik ze 99,9% van de tijd op master kan halen. Kleine fee, drops, verdiend best goed :) En je helpt je medespeler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:21:
Kopen is één ding, spelen is wat anders :P
Ja idd, ikzelf heb het daar nu even te druk voor.

Maar mijn neefje is nog jong en heeft genoeg tijd dus die zal het voor mij wel goed maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Ik heb me er idd ook mee vermaakt toen ik het rustig had.. Nu heb ik teveel werk ervoor :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we een lijst maken van iedereen hier op GOT die nog GW speelt ?

Als iedereen zijn ingame nick hier opgeeft dan kunnen we elkaar nog wel een tegen komen :P

Of is daar die Tweakers Guild voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:19:

Als iedereen zijn ingame nick hier opgeeft dan kunnen we elkaar nog wel een tegen komen :P

Haha.. Mijn nickname op Guild Wars is Delomelanicon.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dan, begin van de lijst:

Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
SinergyXAlles met Nina erin :P
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
JaffoGTortura Beast / Serikuza Slasher

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:30
Arunia: Arunia Valera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
TroonStaal -> Vortex Walker
Da's mijn main account, op mijn andere accounts speel ik zelden. Als in, nóg minder dan dit account :+.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koekjes -> Meloira Shan

Speel zelf niet zoveel meer en wacht meer op GW2 maar ben nog wel eens online. Dus als iemand nog eens wat wil doen aarzel dan niet om contact op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:19:

Smallwood --> Carl Smallwood, nog altijd mn enige serieuze character.

De tweakers guild, meestal GoT guild genoemd, bestaat vandaag de dag praktisch voor 90% uit niet-tweakers. Houd uiteraard niet in dat er geen mensen van hier meer bij kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat goed zo, we zijn nu al met zijn 6en :D

Denk dat we beter tot GW2 wachten met het opzetten van een nieuwe elite tweakers guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb diverse chars, alles met Nina erin.

holy nina - monk
sainted nina - derv
kunor di nina - ranger (speel ik momenteel het meeste)
nina valor - warrior

En nog een stuk of 5 maar die weten ik zo even niet uit mn hoofd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hele berg chars, maar mijn main is "Julia Eva" (Elementaliste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:31:
Ik heb diverse chars, alles met Nina erin.

holy nina - monk
sainted nina - derv
kunor di nina - ranger (speel ik momenteel het meeste)
nina valor - warrior

En nog een stuk of 5 maar die weten ik zo even niet uit mn hoofd. :P
Lol, wat heb je toch met nina ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Elke MMO die ik speel hou ik een serie 'namen' vast (of variant ervan). Zo kan ik makkelijker mijn characternames bijhouden, gok dat ik nu zo'n 120 characters heb in alle MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:05:
Elke MMO die ik speel hou ik een serie 'namen' vast (of variant ervan). Zo kan ik makkelijker mijn characternames bijhouden, gok dat ik nu zo'n 120 characters heb in alle MMO's.
Ik heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMO :+

en ik heb Gwen natuurlijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 16-03-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:59
Maartend > aNAREXIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:06:
[...]

Ik heb een kwart van het aantal van jouw chars. In één MMO :+

en ik heb Gwen natuurlijk :P
Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.

En ik haat jou. :>

En ik heb echt een $&#*(&#$@ hekel gekregen aan die polymock minigame. Ik wil die summon skill, maar krijg die lomperts niet verslagen. Soms echt randje van 10% hp vs dood, soms verlies ik al 2 poly's bij de eerste tegenstander.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 16-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben of hadden volgens mij tijd te veel..

Met zoveel chars kun je een chars-bedrijfje beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nah, ik speel bv GW ook vanaf het begin al en ben absoluut geen fan van dagen/maandenlang iets overnieuw te doen om die 2-3% beter te worden (WoW anyone? :')). En omdat je veel makkelijker items kan wisselen onderling, speelt dat veel fijner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor polymock moet je gewoon even een gouden piece vna iemand kopen. gaat een stuk makkelijker, en je krijgt ze zelf toch weer terug als je wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zowiezo een afkeer tegen wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SinergyX schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Ik was eerst voornemens alle characters in een lijst te gaan maken, maar na 2 games (bv CoH 4 accounts - 1 ervan heb ik er al 35) had ik de hoop al opgegeven.

En ik haat jou. :>
:P

Ik heb wel elke soort primary maar er zijn er maar een paar die ik ook leuk vind om te spelen. Monk, ele, para en necro, dat vind ik het leukst. Wel speel ik voornamelijk solo met h&h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ranger blijft mijn favo, heerlijk hoe zij een enorme spike kunnen opbouwen. Necro nu met volledig SS en MM setje (en skills), Ele als AoE earth spam tanker (klote ench removers :P).

Para animaties vind ik echt geweldig (die vleugels enzo), maar dat speerwerpen.. niet mijn ding. (had geprobeerd para/ele, maar was niet zo'n succes :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Aloe. :w

Ik doe ook nog even een duit in het zakje. Lees dit topic bijna nooit, maar daar gaat vanaf vandaag verandering in komen, dus houd je vast!

Mijn main char is Tortura Beast (R/E) (maar speel het meeste met Serikuza Slasher (D/Mo)).

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aahh mede-ranger :D

Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:50:
Aahh mede-ranger :D

Ik wordt alleen moe van Nightfall, ik wil er protector halen (alles op master) maar sommige missies zijn zo dom moeilijk dat ze met H&H niet haalbaar zijn :/
Kan ik me nog goed herinneren dat ze lastig zijn. Veelal niet eens met H&H geprobeerd.
'k kijk er al echt naar uit om de missies van Nightfall voor Guardian te gaan doen. Maar eerst even Prophecies en Factions voordat ik daaraan ga beginnen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:28:
Okee dan, begin van de lijst:

Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
Je zou nu zo een guild kunnen beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
omgwtfbbqMelody Mayflower
NyazzinDemon Noid
WeaklingAida Casta
CasshernNaftaRitualist Nafta
Onze nieuwe guild :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
Ik kijk nu een tijdje passief mee in het GW topic en ik zie allemaal termen voorbijkomen waar ik nog nooit van gehoord heb. En ik speel nu toch al een jaartje of 2 GW :) Ben gewoon nooit zo actief (Heb 1 keer in een guild gezeten die niet actief was) maar wil wel graag actief meedoen..

Wil me hierbij ook wel aanmelden voor de GoT Guild :)

omgwtfbbq -> Melody Mayflower

Het enige Char waar ik Nightfall mee heb uigespeeld, tis een Paragon :Y

[ Voor 4% gewijzigd door omgwtfbbq op 26-03-2009 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je aanmelden voor de GoT-guild gebeurt op ons forum: http://www.gotguildwars.com/distribution/

hopelijk tot snel in de guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Opgepast voor typos bij het invoeren van je xunlai gegevens vanavond/morgen. Blijkbaar staat er een fake site op www.guildwar.com om je xunlai gegevens te pakken te krijgen.

http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=487529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom omgwtfbbq !

Bedankt voor de waarschuwing Qanar !

Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Net guildwars the complete collection gekocht, wel even wennen om een of andere manier. Qua karakter een elementalist/necromancer aangemaakt, tot nu tot (pas level 3) best een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Heb 7 karakters, maar "speel" nog maar 1x per week. Speel tussen quotes omdat het niet veel meer is dan even een kijkje nemen, want guildloos en mede daardoor een beetje doelloos. Hanteer ook een gezamelijke "familie" naam voor alle mijn puppekes: eindigen allemaal op Casta, met als meest gespeelde char Aida Casta een monk.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
Welkom omgwtfbbq !

Bedankt voor de waarschuwing Qanar !

Iedereen heel veel speel plezier toegewenst voor dit weekend :D !
Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein is :)

Weekend-event was leuk, Rank 6 Kurzick en een beetje meer gehaald. Zit nu op 1.4million... 14% van de max title dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qanar schreef op maandag 30 maart 2009 @ 08:36:
[...]

Blijkbaar maakte het niet uit, Regina heeft gemeld dat guildwar.com een Arenanet domein is :)
Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:41:
[...]

Als je naar www.guildwar.com surft wordt je automatisch naar www.guildwars.com doorgestuurd. Ze hebben dit vast gedaan om te voorkomen dat iemand zomaar www.guildwar.com zou registreren. Dus, slim van ze ;)
Ja, maar dit is dus nog niet zo lang.
Regina
I confirm that http://guildwar.com does belong to us.

The web team has been notified of your concerns. They have set http://guildwar.com to redirect to http://www.guildwars.com.

In addition, http://www.guildwar.com/competitive/...se/default.php will be redirect to https://www.guildwars.com/competitiv...se/default.php
Zie ook die link naar GWO die ik eerder postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:52
Ik heb GW + factions ook maar weer eens uit de kast getrokken :)
Ben nu bezig met een Necro/Ele lvl 12 (Demon Noid) op dit moment.
Morgen haal ik NF and EotN er ook bij. Kortom weer iemand die het ook weer gaat spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb elk deel, je kan mij via Ritualist Nafta te pakken krijgen, ben nu bezig om NF aftemaken, NM. Moet alleen nog Abaddon verslaan wat een opgave blijkt te zijn. En dan ga ik weer verder met Factions. Heb trouwens sabway (triple necro vanquish heroes) Wat ook brilliant werkt. Ik ben Luxon en voor alles in! help graag ingame mensen en geef als ik een minipet krijg, die altijd weg of verkoop hem voor 50G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van het weekend in NF in European ditrict 1, voor degene die er misschien ook zijn :)

@ Viper, ik zit momenteel in een guild maar wil eruit zodat ik bij de Tweakers Guild kan, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd zit ik in America district, is veel beter en veel meer mensen! ik kan iedereen het aanraden die wat lag niet erg vind om gewoon naar de American districts te gaan. En Intellected, gewoon je eigen guild leaven en een invite krijgen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Sinds vorige week heb ik ook de Complete Collection gekocht. Echter heb ik nog nooit Guild Wars gespeeld. Ik heb heel lang Lineage 2 en Warhammer gespeeld.

Graag zou ik op dezelfde server (hoe werkt het bij deze game precies?) willen spelen als de GoT Guild, wellicht kunnen jullie mij op weg helpen en kan ik de Guild joinen in de toekomst. Waar kan ik het best op inloggen? Ik moet hem nog installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Bij Guildwars zit je personage niet aan één server vast. Je kan op elke server en elk continent spelen als je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Guild Wars staan je chars op een speciale char-server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:39:
Ben van het weekend in NF in European ditrict 1, voor degene die er misschien ook zijn :)

@ Viper, ik zit momenteel in een guild maar wil eruit zodat ik bij de Tweakers Guild kan, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
de GoT-guild joinen gebeurt meestal door het plaatsen van een aanvraag op het forum (http://www.gotguildwars.com/distribution/). zoek even het juiste topic op (zou niet al te veel moeite moeten kosten, geloof niet dat je veel kan zien als je nog geen lid bent) en laat een berichtje achter met alle gevraagde gegevens. Het management stuurt dan zo snel mogelijk een invite. het is uiteraard wel de bedoeling dat je op het moment van het plaatsen van het bericht al niet meer in je andere guild zit, zodat alles zo snel mogelijk geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
1 april grap: Iedereen is vandaag een mini-Gwen popje! :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Laat TroonStaal dat maar niet horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:38:
De laatste tijd zit ik in America district, is veel beter en veel meer mensen! ik kan iedereen het aanraden die wat lag niet erg vind om gewoon naar de American districts te gaan. En Intellected, gewoon je eigen guild leaven en een invite krijgen ;D
Maar dan neem ik uiteraard aan dat je PvP bedoelt :*)
Ik speel nog geen PvP, geen tijd voor nu helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Viper2k1 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:53:
1 april grap: Iedereen is vandaag een mini-Gwen popje! :D
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk zo een grapje, vorig jaar was hij ook wel geniaal met die stick figures ;). Mocht je het nog niet gezien hebben of gemist hebben:
Afbeeldingslocatie: http://i146.photobucket.com/albums/r263/tominoz/gw001.jpg?t=1238613039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:11:
[...]

Altijd leuk zo een grapje, vorig jaar was hij ook wel geniaal met die stick figures ;). Mocht je het nog niet gezien hebben of gemist hebben:
[afbeelding]
Dat was echt leuk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Minigwen.jpg

Ik ben bijna net zo klein als mijn O+ mini Gwen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zogenaamde skill updates die op de site staan zijn ook al zo geweldig. _/-\o_ Dwarven Battle Stance _/-\o_
Update - Wednesday, April 1
Skill Updates

For more information on these changes, please see the Developer Updates page.
PvE and PvP

Assassin

* Scorpion Wire: no longer has half-range. Changed functionality to: "Target foe is teleported to your location and knocked down."
* Shroud of Silence: changed functionality to: "For 5..20 seconds, target player cannot send chat messages."

Dervish

* Increased duration of all Avatar skills to 40..70 seconds.
* Avatar of Grenth: changed functionality to: "For 10..90 seconds, your attacks steal 1..2 enchantments from any foe you hit and apply those enchantments to you."

Elementalist

* Sandstorm: now deals 10..30 more damage if the caster is standing in a sandy area.
* Searing Flames: removed Burning condition.

Mesmer

* No changes.

Monk

* Ray of Judgment: Removed Burning condition, increased damage to 10..90.

Necromancer

* Animate Flesh Golem: removed the single-golem limit.

Paragon

* Fallback!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "Incoming!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "It's Just a Flesh Wound!": This skill can now be used while dead.
* "The Power is Yours!": changed functionality to: "Sacrifice all Health. Until resurrected, 5 nearby party members gain +1..5 Earth Magic, +1..5 Fire Magic, +1..5 Air Magic, +1..5 Water Magic, or +1..5 Healing Prayers."

Ranger

* Beast Mastery: pets now have a chance of ignoring commands unless their master has a higher Beast Mastery rank than the pet's level.
* Equinox: Exhaustion duration is now based on the time of day.

Ritualist

* Signet of Ghostly Might: reverted functionality to: "For 10 seconds, target ally or foe does +10..35 damage. When this skill ends, that target is slain."
* Spawning Power: Weapon skills now last 50% longer for each rank of Spawning Power.

Warrior

* Bull's Charge: functionality changed to: "You Shadow Step to target foe and knock them down."
* Dwarven Battle Stance: duration is now based on the user's height.
* Gladiator's Defense: duration is now doubled in Random and Team Arenas.

Guild Battles

* Guild Battle NPCs now respawn at regular intervals until the Guild Lord is slain.

Miscellaneous

* Removed the Lucky Aura effect from the Lunar Fortune item.
* On a direct hit, the Zaishen rank emote now deals minor damage based on the user's rank and knocks the target down.
* Characters suffering from Blind cannot see distant enemies.
* Characters suffering from Dazed will now spin in place. The camera is locked for the duration of the effect.
* Introduced a new Cartographer title for the Battle Isles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die van necromancer had ik echt graag gewild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Necro's zullen dan nog behoorlijk overpowered zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Animate Flesh Golem: removed the single-golem limit.

Paragon

* Fallback!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "Incoming!": Now ends if target ally is not moving away from a foe.
* "It's Just a Flesh Wound!": This skill can now be used while dead.
* "The Power is Yours!": changed functionality to: "Sacrifice all Health. Until resurrected, 5 nearby party members gain +1..5 Earth Magic, +1..5 Fire Magic, +1..5 Air Magic, +1..5 Water Magic, or +1..5 Healing Prayers."
Die zijn echt brilliant. Ook bull's rage
Gister zagen we in Temple of balthazar een normale character level 1 alle mini gwens gingen op haar af schreeuwend dat zij de moeder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
:D @ hierboven _O-

"Mamma!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:23:
[afbeelding]

Ik ben bijna net zo klein als mijn O+ mini Gwen O+
Wahahah, best wel droog ;), wat zou het volgend jaar worden of hebben ze tegen die tijd al GW2 uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GW2 wordt minimaal 2010, dus tegen die tijd denk ik pas beta ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegazinTom, Viper2k, SniperFox .... Waar zijn jullie ??
Arunia Arunia Valera
Nelicquele Delomelanicon
Intellected Intellected
Koekjes Meloira Shan
TroonStaal Vortex Walker
Smallwood Carl Smallwood
Sanderev66 Julia Eva
Maartend aNAREXIA
omgwtfbbqMelody Mayflower
NyazzinDemon Noid
WeaklingAida Casta
CasshernNaftaRitualist Nafta
SniperFoxP V P Fox of Monk Cynn
Viper2k1Scorpion Raptide
MegazinetomSkullman the Minion
Laat het me weten dan zet ik jullie erbij, tenzij je dat niet wilt natuurlijk..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Mijn main character is P V P Fox of Monk Cynn.

Speel op het moment niet echt veel meer, deed voorheen vooral veel PvP ( HA ), maar het team is na een aantal hoogtepunten uit elkaar gevallen. Daarna niet echt meer zin gehad om opnieuw een team op te bouwen. Op PvE ben ik een beetje uitgekeken. Doe wel trouwens af en toe nog HA / RA met pickup groups. :)

Doet de GoT guild trouwens aan PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:28:

Doet de GoT guild trouwens aan PvP?
Slechts sporadisch. Als we al GvG doen, dan is dat meestal met een team uit heel de alliance. Toch zijn verreweg de meeste leden PvE-ers, die af en toe wel zin hebben in een GvG. De wat meer PvP geörienteerde spelers zijn ook degenen die vaak vanwege hun werk of om andere redenen langere tijden offline zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
*Meldt zich

Ik speel nu als 'Ifrit Undine' (Ja, een vrouw ja, hadden ze de mannelijke elementalists maar beter moeten laten lijken :P ). Mijn doel is de survivor titel, dus die charname kan nog wel eens veranderen :P . Zet me er maar bij!

Edit: Nooit moeten zeggen natuurlijk, die is dus al dood :P . NEXT!!!

Edit 2: Zet mijn 'Main' er maar bij, onder de naam 'Scorpion Raptide'

[ Voor 27% gewijzigd door Viper2k1 op 02-04-2009 21:27 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag, ik speel als Skullman the Minion (afgezaagd hea? ach het is al 2,5 jaar geleden dat hij werdt geboren :P). Maar zet me er maar gezellig bij, speel from time to time PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de laatste tijd veel pvp, pas nightfall uitgespeeld, grootste blunder gemaakt. Book of secrets vergeten te gebruiken >.> kan ik die grote knakker weer verslaan. Maar de laatste tijd veel RA, AB, en Jade Quarry voor faction. Ik hou van balthazar faction voor nieuwe skills, en zaishen keys. Die kan je snel verkopen voor 4k
En voor de guild moet ik veel Alliance faction sparen en doneren. Als mensen zin hebben om abaddon te verslaan met mij voeg mij dan maar toe ik sta wel in de lijst, Ritualist nafta, Fifty five nafta, Illusionary nafta, Lethal Nafta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:43:
Ik speel de laatste tijd veel pvp, pas nightfall uitgespeeld, grootste blunder gemaakt. Book of secrets vergeten te gebruiken >.> kan ik die grote knakker weer verslaan. Maar de laatste tijd veel RA, AB, en Jade Quarry voor faction. Ik hou van balthazar faction voor nieuwe skills, en zaishen keys. Die kan je snel verkopen voor 4k
En voor de guild moet ik veel Alliance faction sparen en doneren. Als mensen zin hebben om abaddon te verslaan met mij voeg mij dan maar toe ik sta wel in de lijst, Ritualist nafta, Fifty five nafta, Illusionary nafta, Lethal Nafta.
Abaddon's Gate is niet zo heel moeilijk... :). Kan wel kijken of ik vanavond tijd heb om even te helpen .. maar zit tot 18:00 op stage, en op z'n vroegst om 18:45 op GW..

AB is opzich wel leuk.. alleen doe ik toch liever GvG :7
/me wilt monthly predictions reward points ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Zullen volgende week wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:59:
[...]

Abaddon's Gate is niet zo heel moeilijk... :). Kan wel kijken of ik vanavond tijd heb om even te helpen .. maar zit tot 18:00 op stage, en op z'n vroegst om 18:45 op GW..

AB is opzich wel leuk.. alleen doe ik toch liever GvG :7
/me wilt monthly predictions reward points ;(
Ik zit op stage tot half 6 en speel pas rond kwart over 6 guildwars.
Wat is IGN kan ik je toevoegen, Abaddons gate is ook niet moeilijk, als je team weet wat je moet doen :')
Op tijd wegrennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van het lijstje zit eigenlijk al in het GOT guild ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet, en denk ook niet dat ik ga, zit in een goede guild die actief genoeg is en een grote ally heeft. Die ook nog wat vereisen van je, krijg je meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:15:
[...]

Ik zit op stage tot half 6 en speel pas rond kwart over 6 guildwars.
Wat is IGN kan ik je toevoegen, Abaddons gate is ook niet moeilijk, als je team weet wat je moet doen :')
Op tijd wegrennen
:> . Zal zorgen dat ik zo snel mogelijk online kom om.. "The Big Boss" even klein te maken samen met jou :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:48:
[...]

Julia Coblenca / Sandy Danisha / The Dark Sanity kies maar :> . Zal zorgen dat ik zo snel mogelijk online kom om.. "The Big Boss" even klein te maken samen met jou :9
Haha, Bedankt! ik hoop dat ik hier snel weg kom, vrijdag avond is namelijk bier avond :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:59:
[...]

Haha, Bedankt! ik hoop dat ik hier snel weg kom, vrijdag avond is namelijk bier avond :9~
Het is bijna elke avond.. GW avond! :Y)
Nouja, sowieso op: maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag (GvG)

/me always ends up playing every day anyways... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:11:
[...]

Het is bijna elke avond.. GW avond! :Y)
Nouja, sowieso op: maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag (GvG)

/me always ends up playing every day anyways... ;(
Ja dat geld voor mij ook, zelfs als ik bij mijn vriendin ben, ga ik op mijn zwager zijn laptop GW spelen als mijn vriendin bezig is. Damn wat een brilliant in elkaar gezet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meest actieve mensen zitten dus niet in de GOT guild..

@Xaero, waarom sta je niet op de lijst, of wil je er niet op :P

Waar gaan jullie vanavond spelen?
In welke districts misschien kom ik jullie wel tegen.. (ik heb momenteel alleen NF)

@NAfta. dat is gewoon verwaarlozing wegens GW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:17:

In welke districts misschien kom ik jullie wel tegen.. (ik heb momenteel alleen NF)

Nou je hebt NF dat is toch mooi, ben je al in Abaddon's gate?
Ik kom voornamelijk in American Districts ( Want veel meer mensen )
Als je hulp nodig hebt! whisper maar als ik online ben, kan bijna altijd wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn char is momenteel pas Lvl 19 en volgens mij ben ik nog niet bij Abaddon's gate.

Zal vanavond ook naar American Districts komen en je whisperen als je online bent

Alvast veel speel plezier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:54

Ypho

Allround Nerd

Bij mij staat GW de laatste tijd een beetje stil, moet het eigenlijk weer eens oppakken.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit pas net op het GoT forum te spieken. Wat houd jullie lijst dan in? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er zitten aardig wat actieve mensen in de GOT guild afaik. Dit zijn wel meer PvE gerichte mensen zoals hier al werd aangegeven. PvP is zowiezo een stuk minder populair dan een tijd terug heb ik het idee.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb iedereen van de lijst (geprobeerd) toe te voegen. Niet bij iedereen lukte me dat.
als iemand op dat moment online is, dan stuur ik een berichtje.
Mochten mensen hulp nodig hebben, je kunt het altijd vragen.

Op dit moment zijn we met de laatste missie bezig. Hopen dat het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:05:
[...]

Er zitten aardig wat actieve mensen in de GOT guild afaik. Dit zijn wel meer PvE gerichte mensen zoals hier al werd aangegeven. PvP is zowiezo een stuk minder populair dan een tijd terug heb ik het idee.
Nou nou, PVP is populair hoor, alleen in de American Districts, Europa is echt waardeloos in vergelijking. Dit weekend heb ik alleen maar PVP gedaan. Jade Quarry en Alliance battles blijven leuk om te doen. Ik krijg zoveel faction dat ik genoeg andere pvp chars kan aanmaken en alle skills kan kopen. Met Xaero? had ik Abaddon neergehaald. Nog bedankt daarvoor, en ik had eerst een Me/A met de typische hex build, Visions of regret, Empathy, backfire, Wastrels worry, Shatter enchantment, power drain etc. Maar toen dacht ik, wat nou als ik een E/me aanmaak, doe ik 2 att points minder damage en stop ik meer in energy storage. Effect was, dezelfde build, minder damage, meer spam, wat mij goed bevalt als ik het eerlijk moet zeggen. En ja ik kan ook niet iedereen toevoegen van de lijst, sommigen hebben geen spaties, en die alles met nina, ja welk voorbeeld moet ik dan nemen =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:50:
[...]

Ik zit pas net op het GoT forum te spieken. Wat houd jullie lijst dan in? :9
In de lijst staan alle GW spelers die ook actief zijn in GOT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:31:
[...]

In de lijst staan alle GW spelers die ook actief zijn in GOT !
Zo actief ben ik (nog) niet op GOT.. je mag me best aanvullen op de lijst, geen problemen mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:21:
[...]
En ja ik kan ook niet iedereen toevoegen van de lijst, sommigen hebben geen spaties, en die alles met nina, ja welk voorbeeld moet ik dan nemen =O
Ik had die van Nina redelijk snel door.
Gewoon Nina Warrior of een andere class.

Ikzelf ben nog steeds aan het uitzoeken wat ik nu eigenlijk het beste kan doen voor een build. Kwam er gisteren achter dat je in town dus gewoon van class kunt wisselen.
Daarnaast eindelijk met iemand die ondertussen cake aan het bakken was de allerlaatste missie uitgespeeld van Prophecies. Ging met haar gewoon in één keer goed. De laatste 2 missies hadden we meteen bij het doen de bonus gehaald, dus dat was niet zo heel erg moeilijk. Oh ja, Heroes zijn nog beter dan Pugs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:43:
[...]

Zo actief ben ik (nog) niet op GOT.. je mag me best aanvullen op de lijst, geen problemen mee :>
Dan heb ik wel even een main character name van je nodig B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:37:
[...]

Dan heb ik wel even een main character name van je nodig B)
Maakt niet zoveel uit welke van het lijstje hierboven, zijn allemaal main voor mij xD
Blergh gister zijn we maar naar Heroes Ascent gegaan, omdat we bored waren van GvG. Ging best goed :)
Ongeveer 10-12 fame ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk nog nooit GVG gedaan, moet ik maar eens gaan organiseren.
Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste