Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dat zijn dan weer de boeken voor het bonus mission pack... Dit zijn er andere...Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:01:
Hey Qanar, ik zit ook op werk
Herinner me dat ik die gast in Kamadan aansprak die de boeken/story's uitdeeld..
Maar hij is niet degene die de missie laat starten..
Sjnaputniej...
edit: Oja ok, zal er vanavond naar toe reizen( heb Nightfall)
Ik hoop dat je wel weet hoe je een story line missie start ?
Dit kan dus ook niet (behalve voor de eotn boeken).Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:26:
Dan zal je de goede npc's moeten vinden. Ik heb het al op meerdere manieren getest maar het is me nog niet gelukt de chapters te laten vullen bij een NPC.
quotes regina from guru:
Quote:
They decided not to allow people to pay to add pages because they were concerned about the negative effects on the economy.
Ach, ik hou de wiki wel in de gatenBor de Wollef schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:26:
Dan zal je de goede npc's moeten vinden. Ik heb het al op meerdere manieren getest maar het is me nog niet gelukt de chapters te laten vullen bij een NPC.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
..uuhqanar schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:26:
[...]
Dat zijn dan weer de boeken voor het bonus mission pack... Dit zijn er andere...
Ik hoop dat je wel weet hoe je een story line missie start ?

Nee, denk het niet te weten...
Waarschijnlijk terminologie probleem... storyline missie zijn dingen als Kodonur Crossroads, D'Allesio Seaboard of Minister Cho's Estate (aka gewone missies). In prophecies en factions start je door op 'start mission' in je party panel te duwen. In Nightfall moet je met een NPC babbelen, net als in EotN.
Als je nu een van die nieuwe boeken bijhebt als je zo'n missie afwerkt word de bijhorende pagina ingevuld. Als alle pagina's zijn ingevuld loop je terug naar de NPC om geld/xp/faction te krijgen voor je boek en je vraagt beleefd om een nieuw boek. Rinse en repeat.
Verwijderd
Ja ok, ik weet natuurlijk wel hoe je de storyline missies start maar ik heb geen boeken om de pagina's te vullen..qanar schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:
[...]
Waarschijnlijk terminologie probleem... storyline missie zijn dingen als Kodonur Crossroads, D'Allesio Seaboard of Minister Cho's Estate (aka gewone missies). In prophecies en factions start je door op 'start mission' in je party panel te duwen. In Nightfall moet je met een NPC babbelen, net als in EotN.
Als je nu een van die nieuwe boeken bijhebt als je zo'n missie afwerkt word de bijhorende pagina ingevuld. Als alle pagina's zijn ingevuld loop je terug naar de NPC om geld/xp/faction te krijgen voor je boek en je vraagt beleefd om een nieuw boek. Rinse en repeat.
Boeken krijg je bij de eerder uit de update notes gequote NPC's (in Lion's Arch, Kaineng Center en Sunspear Great Hall/Chantry of Secrets. Dit zijn dus niet de story teller NPC's van het Bonus Mission Pack.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:41:
[...]
Ja ok, ik weet natuurlijk wel hoe je de storyline missies start maar ik heb geen boeken om de pagina's te vullen..
dus je kunt nu rustig bijv. factions doorspelen, dan het boek halen en het laten invullen voor 100 goud per pagina. Echter kun je dus niet lekker cashen voor al je characters die het al lang gedaan hebben... (staat helemaal onderaan de update vermeld)
Maar je hoeft dus niet continu je boek mee te slepen als je dat niet wilt/kunt

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ik heb nog regelmatig parties op de EU, gister zelfs nog 2x master gehaald bij die join-chapter quest. (waar togo en menlo samenkomen in factions). Ook de zones van Luxon/Kurzick zijn drukker geworden door de wijzigiging van die factions. Mijn kurzick bar was meteen aangepast naar 25.000, dus kan weer even vooruit.domi235 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:51:
Hoe zit het tegenwoordig met de activiteit op EU servers? Huppelen er nog wat mensen rond of meot je het alleen met je heroes doen?
De plek waar HFFF altijd startte is inmiddels helemaal uitgestorven
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
@domi235: Naar mijn weet is het nog best aardig druk..
Even kort, er zijn 2 'soorten' boeken.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:57:
Vaag, moet me toch eens verdiepen in die boeken content gedoe..
-Content/mission boeken, voor alle chapters (factions, proph, nightfall, EotN).
-Bonus-content, storybooks. Deze gaan over 1 specifiek verhaal, puur als extra.
De laatste is puur optioneel, je kan er wat leuke dingen mee krijgen maar is verder niet nodig.
De eerste werkt eigelijk vrij simpel. Zie het als een dagboek, waarin alle (main)quests staan. Doe jij een main quest (te zien op je map met een schild) en je hebt je boek bij je, wordt deze 'afgestreept' in je dagboek.
Bij eotn kan je deze inruilen voor XX-reputation voor de verschillende rassen (azura, norn, etc) om zo je PvE-skills meer kracht te geven (hogere rank = beter). Bij de overige kan je deze dus inruilen voor experience en wat geld. Lever je het boek in, krijg je je ding en begin je weer met een leeg dagboek.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ja ik snap het al beter. Heb momenteel alleen de mission book van Nightfall. Wel een beetje laat want heb al vele primary quests gedaan die er nu niet in zijn komen te staan... Wat erg jammer is..SinergyX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:04:
[...]
Even kort, er zijn 2 'soorten' boeken.
-Content/mission boeken, voor alle chapters (factions, proph, nightfall, EotN).
-Bonus-content, storybooks. Deze gaan over 1 specifiek verhaal, puur als extra.
De laatste is puur optioneel, je kan er wat leuke dingen mee krijgen maar is verder niet nodig.
De eerste werkt eigelijk vrij simpel. Zie het als een dagboek, waarin alle (main)quests staan. Doe jij een main quest (te zien op je map met een schild) en je hebt je boek bij je, wordt deze 'afgestreept' in je dagboek.
Bij eotn kan je deze inruilen voor XX-reputation voor de verschillende rassen (azura, norn, etc) om zo je PvE-skills meer kracht te geven (hogere rank = beter). Bij de overige kan je deze dus inruilen voor experience en wat geld. Lever je het boek in, krijg je je ding en begin je weer met een leeg dagboek.
voor het Nightfall boek kun je lightbringer of sunspear points krijgen voor je bijbehorende titel (en bijbehorende PVE skills sterker te maken) voor het profecies boek krijg je niets extra, maar krijg je wat meer goud en exp. dan voor de andere 2.
tenslotte is er nog het young hero's of tyria boek wat je alleen kunt krijgen als je alle campains hebt. Hiervan is alleen een Hard mode versie. deze kun je inlevereren voor goud, exp en 1 van de volgende
- lightbringer points
- sunspear points
- kurzik faction
- luxon faction
- niets extra, maar meer goud en exp.
afhankelijk van bij wie je je boek inlevert
http://www.tentonhammer.com/node/49163
Verwijderd
Primary quests komen ook niet in het boekVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:08:
[...]
Ja ik snap het al beter. Heb momenteel alleen de mission book van Nightfall. Wel een beetje laat want heb al vele primary quests gedaan die er nu niet in zijn komen te staan... Wat erg jammer is..
Verwijderd
Wat bedoel je met missies erin laten zettent egen betaling.. ??
Als je geen zin hebt de missies opnieuw te doen, kan je ze erin laten zettenVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:28:
Huh.. word je voortgang niet in de book bijgehouden dan..?
Wat bedoel je met missies erin laten zettent egen betaling.. ??
Verwijderd
Maar ik herinner me bij de laatste keer dat ik een missie deed, deze niet in mijn Nightfall book terecht kwam...
Ik denk dat ik maar eens moet gaan googlen
Verwijderd
Kijk anders ff rond op de GW wiki: http://wiki.guildwars.com
Op deze pagina staat info over alle "Storybooks": http://wiki.guildwars.com/wiki/Storybook
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 22:11 ]
Verwijderd
Maar hoe komen de missie entries dan erin ?
Je zou denken door de missies te doen...
De books die er zijn van Prophecies, Factions en Nightfall gelden alleen voor de MISSIES. Als je de missie hebt uitgespeeld en je hebt het boek bij je dan zal deze automatisch geregistreerd worden.
Echter, alle MISSIES die je gedaan hebt VOOR de grote update van de boeken kunnen NIET meer erin gezet worden. Deze zullen allen opnieuw gespeeld moeten worden.
Maar mocht je na het spelen van een missie NA de update je boek vergeten zijn, dan kun je deze TEGEN BETALING laten zetten in je boek.
Dus als je het boek van Nightfall bij je hebt, en je voltooid een missie, dan zal deze erin geschreven worden.
Zo.
Je haalt gewoon dat boek dat je nodig hebt, zorgt dat je het bij je hebt. Je gaat dan naar de missie die je wilt spelen, en doet gewoon hetzelfde wat je altijd moet doen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:39:
Bedankt
Dus zal ik de missies opnieuw moeten spelen..
En hoe doe je dat ?
Snap niet wat hier moeilijk aan is.

Verwijderd
Dat is het probleem..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 18:30 ]
Deze lees ik altijd, zie je ook beetje de reden erachter
(signet of ghostly might voor mijn spirit spammer
Verwijderd
Wat erg vaag is, is dat mijn nigthfall boek nog steeds leeg is.
Dan doe je toch iets fout. Je neemt het Nightfall boek met je mee (de NM voor normale missies te spelen, HM voor als je de missies in HM wil spelen) je speelt de missie uit terwijl het je het boek bij je draagt, na het voltooien kijk je in je boekje: PRESTO! Het staat erin.Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:17:
Leuk een update.. maar zal het verschil toch niet zo gauw merken.
Wat erg vaag is, is dat mijn nigthfall boek nog steeds leeg is.
Snap niet wat hier moeilijk aan is..... maarja, we zullen zeggen dat er geen domme vragen zijn, alleen domme antwoorden
Verwijderd
Doe ook niks anders dan dat jullie zeggen.
Heb het boek bij in mijn inventory, voltooi missies..
Alle soorten, vormen kleuren geuren missies doe ik..
But stll.. its stays empty
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Ben wel benieuwd wat voor hoedje we deze keer krijgen.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Al zou het alleen maar zijn voor de paint mogelijkheden. Gewoon lekker even proberen.
Binnenkort toch maar weer aan GW beginnen. Vorige week samen met mijn vrouw weer verder gegaan na een jaar van niet spelen. We gaan eens kijken of we naar luxere armor kunnen gaan. Mijn vrouw heeft wel 1500G armor, maar ik nog niet. We hebben eens op de wiki gekeken welk armor we leuk vinden en gaan daar dus voor. Nu alleen nog kijken hoe we het beste kunne gaan farmen gezamelijk als Me/E en Ne/Wa. 2e class kunnen we nog gaan wijzigen. Solo UW builds zijn er wel voor beide, maar ik zou niet weten hoe we het beste te werk kunnen gaan.
Wel als je 9 characters hebt, die je ook nog meot voorzien van de nodige wapens en inscriptions

Kijken of ik er een leuke hero build van kan maken
http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=485221
http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=485110
[ Voor 28% gewijzigd door qanar op 19-12-2008 09:28 ]
Leuk verhaal, maar to the point: Is er nog een actieve community aanwezig? Als ik naar dit forum kijk en er maar enkele post per week komen dan lijkt me dit niet echt. Ik moet Gwen bijvoorbeeld nog helemaal spelen; heb het spel ooit gekocht maar nog nooit geïnstalleerd
Verwijderd
Het PvP gedeelte trekt mij persoonlijk niet zo, maar volgens mij is dat nog steeds erg goed.
Verwijderd
Verwijderd
wie speelt er nog, zo na de feestdagen, het lijkt wel uitgestorven hier.
Ik heb het weer opgepakt, probeer een nieuwe farmbuild voor elkaar te boxen.
Solo natuurlijk, sin waarschijnlijk, maar dan anders (geen SF).
Iemand nog suggesties?
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
binnen GoT speelt ook de harde kern nog steeds, eigenlijk vrij weinig verandering. een deel speelt wat minder door naderende tentamenweken, maar degenen die daar niets mee te maken hebben zijn vrijwel elke dag nog online.
Verwijderd
Verwijderd
Ik speel alleen op dit moment stukken minder omdat ik het af en toe flink saai vindt worden.
vragen, stel maar
Ik ga het deze week weer eens installeren omdat er toch niet veel andere MMO's zijn die mij kunnen bekoren.
Ik heb WoW ook nog staan maar daar is het account van frozen.
Geen zin meer om te betalen.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
nu bezig om 1000 candy bij elkaar te halen voor die title
beste kan je rice wine drinken, is het goedkoopste voor je sugar rush.ferix schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:12:
ik speel ook GW, nog steeds verslaaft.
nu bezig om 1000 candy bij elkaar te halen voor die title
Welk deel is nu het dichts bevolkt.
Heb alle delen op eye of the north na.
Ik ga zo kijken of mijn solo FoW farmbuild nog werkt
ff weer 1k verspillen.
naja is er toevallig ook een got guild in guildwars ?
hoor het graag.
hehe gek onnie
Verwijderd
Het is nergens meer zo bevolkt als vorige jaren, maar de amerikaanse servers zijn nog wel redelijk bevolkt. Uiteraard ligt het maar net aan de plaats of er wat mensen zijn of niet. Het begint naar mijn idee een beetje gelijk verdeeld te worden over alle continenten.tooter schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:03:
Ben nu ff de client weer aan het instaleeren.
Welk deel is nu het dichts bevolkt.
Heb alle delen op eye of the north na.
Ik ga zo kijken of mijn solo FoW farmbuild nog werkt.
ff weer 1k verspillen.
naja is er toevallig ook een got guild in guildwars ?
hoor het graag.
Er is een GoT guild, en nog actief ook. Neem eens een kijkje op http://www.gotguildwars.com/distribution/ en laat een berichtje achter!
GrumpyGamerDad schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:08:
Ik heb het een jaar ongeveer niet meer gespeeld. Ik ga het deze week weer eens installeren omdat er toch niet veel andere MMO's zijn die mij kunnen bekoren.
Grappig, ook ik heb gister weer eens GW gestart na goed 2 jaar niet meer actief te zijn geweest. Meteen maar ff EotN erbij gekocht. Was niet zo duur. Kwam er wel achter dat ik totaal niks meer van het spel snaptooter schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:03:
Ben nu ff de client weer aan het instaleeren.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Oeh !! Da's voor mij ook alweer even geleden. Ik ga ook maar eens kijken of ik nog leuke cadeautjes heb gekregenWeakling schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:51:
[...]
[...]
Grappig, ook ik heb gister weer eens GW gestart na goed 2 jaar niet meer actief te zijn geweest. Meteen maar ff EotN erbij gekocht. Was niet zo duur. Kwam er wel achter dat ik totaal niks meer van het spel snapWel prettig dat al mijn karakters (7 stuks) en items er nog waren ... en een hele hoop ongeopende presents
(de vrager stelt soort van stelling: uitgaande van de trend van daling, zou dus kerst 09 een 'goede' tijd zijn voor launch, waarop iemand uit GW2 team antwoord dat die tijd hun goal wel aardig is).
Als onderdeel van een presentatie over het afgelopen jaar heeft NCSoft de aantallen spelers van hun games bekend gemaakt. Sterker nog, ze hebben aangekondigd dat Guild Wars 2 pas in 2010 of 2011 zal verschijnen.
De oorspronkelijke aankondiging van Guild Wars 2 stamt alweer uit begin 2007 en toen werd gericht op een release datum ergens in de tweede helft van 2008. Inmiddels was de hoop gevestigd op 2009, maar ook dit jaar blijkt niet haalbaar voor NCSoft.
Dan de spelersaantallen, te beginnen met het Koreaanse Aion, een hier relatief onbekende game. Toch doet deze game het niet onaardig, in december 2008 had deze game 40 servers draaien met daarop maximaal 239.181 mensen die tegelijkertijd aan het spelen waren. Over het totaal aantal spelers is helaas niets bekend.
Dan hebben we het hier wat bekendere City of Heroes/Villains, de superhelden MMO. Ook hiervan zijn de "highest concurrent users" aangegeven, oftewel de meeste spelers tegelijkertijd. In december 2008 lag dit getal op 13.823, een daling ten opzichte van december 2007 toen er maximaal 17.058 users tegelijkertijd actief waren. Beste maand was juni 2007, toen er maximaal 26.669 spelers tegelijkertijd hun innerlijke superheld/superslechterik ontdekten. Het aantal servers is door de jaren heen hetzelfde gebleven, namelijk vijftien stuks.
Vervolgens Guild Wars, van deze game zijn in tegenstelling tot de anderen geen concurrent users aangegeven maar het totaal aantal geactiveerde accounts. Deze teller staat in december 2008 op 5.803.000, een stijging ten opzichte van december 2007 toen de teller nog op 4.878.000 stond. In december 2006 stond de teller nog op 3.122.000. Van Guild Wars zijn helaas geen serveraantallen bekend.
Nu dan de cijfers over het in Korea populaire Lineage, waarvan we wederom de concurrent users hebben. In december 2008 stond deze teller op maximaal 162.328 users tegelijkertijd, een stijging ten opzichte van het jaar daarvoor toen deze op 138.469 bleef steken. Het aantal servers is ook met twee stuks gestegen naar 47.
Dan als laatste game waarvan we de cijfers hebben is daar Lineage 2, wederom enorm populair in Korea. In december 2008 waren er maximaal 109.850 spelers tegelijkertijd online te vinden, een daling ten opzichte van december 2007 toen er nog maximaal 137.285 spelers tegelijkertijd online waren. Ook is er in vergelijking met 2007 één server minder, waardoor er nu nog 32 over zijn.
Ik ben de interesse eerlijk gezegd allang kwijt en denk ook niet dat ik 'm nog ga aanschaffen als hij uitkomt.Bor de Wollef schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:55:
En... Guidlwars 2 is alweer uitgesteld:
[...]
Als je het mij vraagt heeft NCsoft gewoon geldkraantje flink dichtgedraaid (tabula rasa financiele ramp anyone?) en willen ze eerst (naja ooit) Aion uitbrengen en dan pas richting GW2. (gelijktijdig met Soul&blade, die wel voor eind van het jaar geplanned staat).
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 16-02-2009 20:48 ]
HA loopt ook behoorlijk leeg merk ik. Vaak is er alleen nog wat te doen in de international districts.
Wat ik me ook afvraag is hoe lang het gaat duren voordat er servers dichtgaan. Misschien een beetje doemdenkerij maar aangezien er steeds meer leegloop is ben ik benieuwd wanneer ze alle gelocaliseerde servers gaan samenvoegen tot bijvoorbeeld euro servers in het engels.
Zelfs wat we nu in dat document van NCSoft zien staan zijn maar gissingen om de aandeelhouders tevreden te houden.
Servers sluiten zie ik nog niet zo snel gebeuren ( tenzij ze de Europa-based servers afstoten met de sluiting van NCSoft Brighton ), een merge naar international district zou nog wel kunnen.
Een harde datum is er nooit gegeven echter wel in de trend van een maand of paar maanden. In dat geval kun je ook van uitgesteld praten nu het duidelijk is dat zelfs het jaar waarin het eerst zou uitkomen niet meer gehaald is of gaat worden.qanar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:20:
Guild Wars 2 is niet uitgesteld want er is nooit een release date geweest :-)
Zelfs wat we nu in dat document van NCSoft zien staan zijn maar gissingen om de aandeelhouders tevreden te houden.
1 van de head developers, chris nogwat, had aangegeven dat het kerst dit jaar zou worden, 3 maanden later kwamen ze pas met de reactie dat ze afgelopen jaar grote stukken van GW2 hebben opnieuw geschreven.qanar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:20:
Guild Wars 2 is niet uitgesteld want er is nooit een release date geweest :-)
Andere kant, geldkraantje vanuit Korea is ook flink teruggeschroeft, zal me niet verbazen dat dat er ook mee te maken heeft. (bijna het hele bestuur van NCwest bestaat uit A.net mensen).
Al ruim 5 maanden niet meer gespeeld..
Btw voor de startpost de games liggen nu voor 14 eu bij de FRS
[ Voor 11% gewijzigd door DeNachtwacht op 26-02-2009 15:53 ]
youtube.com/@hisrep
Al is nightfall erg interessant omdat je dan heroes erbij krijgt die het solo leven iets makkelijker maken.
maar hou er rekening mee, GW gaat richting zijn einde dus de playerbase zal enkel rustig af nemen.
Maarja als je 14 euro zijn, waarom dan niet allemaal? Nouja misschien nuttig om te beginnen met Nightfall en als je die uitgespeeld hebt, dat je zal overwegen om er meer te nemen, of juist geen een meer (en wellicht wacht op Guild Wars 2).
Maar voor EoTn moet je ook prochies campain hebben, dus moet je die ook weer aanschaffen.SinergyX schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:59:
Tja, ligt beetje aan de populatie en dus je speeltijden. Persoonlijke ervaring, nightfall sommige plaatsen zijn uitgestorven (zeker laatste stukken gaat niet gemakkelijk met hench/heroes). Ik zou factions -> EotN gaan, daar lijkt het nog wat actief.
Al is nightfall erg interessant omdat je dan heroes erbij krijgt die het solo leven iets makkelijker maken.
maar hou er rekening mee, GW gaat richting zijn einde dus de playerbase zal enkel rustig af nemen.
Hij kost in ieder geval bijna niks meer, heb factions en NF in CE en normale editie, waarom weet ik niet.
Tja Eye of the north is uitbreidingspakket, dus daar heb je sowieso een van de andere 3 delen voor nodig.. Maar voordeel is dat het dan niets uit maakt welke je neemt.hskf schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:30:
[...]
Maar voor EoTn moet je ook prochies campain hebben, dus moet je die ook weer aanschaffen.
Hij kost in ieder geval bijna niks meer, heb factions en NF in CE en normale editie, waarom weet ik niet.
Je moet prophecies hebben, staat zelfs op het doosje.Nelicquele schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:56:
[...]
Tja Eye of the north is uitbreidingspakket, dus daar heb je sowieso een van de andere 3 delen voor nodig.. Maar voordeel is dat het dan niets uit maakt welke je neemt.
Persoonlijk vindt ik dat Nightfall het verpest heeft.
Waarom vind je dat?hskf schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:16:
[...]
Je moet prophecies hebben, staat zelfs op het doosje.
Persoonlijk vindt ik dat Nightfall het verpest heeft.
Verwijderd
Alvast bedankt !
Lol... heb je de laatste 4 reacties hierboven gelezen? Die behandelen precies dezelfde vraag. Verder is het door het hele topic heen een paar keer genoemd. Verschillende ervaren Guild Wars spelers hebben er natuurlijk verschilllende meningen over, maar zoek even door dit topic heen om wat indrukken te krijgenVerwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:33:
Ik ben erg geïntresseerd on de game, maar met welk deel zal ik beginnen? Veel vrienden van mij zeggen allemaal dat het erg handig is om met Factions te beginnen, ik ben ook nog niet echt van plan om nu al meerdere delen te kopen. Ik vraag me alleen nog af, of het spel nog wel veel gespeeld wordt, ik wil niet dat ik het spel net een maand heb en dat ik dan opeens als loner aan 't spelen ben. Of wachten op Guild wars 2? Maar wanneer denken ze dat Guild wars 2 uit komt?
Alvast bedankt !
Verwijderd
Ik heb ze destijds allemaal apart gekocht.. Prophecies en factions beide voor €20,-, nightfall voor €30,- en Eye of the north voor €40,- (of €30,-, weet het niet precies meer)..
Vindt het totaal niet passen in het geheel.
Factions en Prophecies hadden een bepaalde sfeer, ook de liedjes (heb alle soundtrack cd's, en 2 collector's edition's, Nightfall en Factions) de andere is een limited edition, toendertijd speelde zo'n miljoen mensen wereldwijd het.
Ben ongeveer begonnen net na de release.
Nightfall trekt me gewoon totaal niet, de sfeer niet..de Afrikaanse stijl..vindt de mobs ook verpest, ze lijken onafgewerkt.
Natuurlijk is dit een persoonlijke mening, maar van mij hadden ze het bij Factions, Prophecies en EoTn mogen houden.
Nu ik zo na denk heb ik nog wat mini-pets en één Kuunavang! Vindt ik persoonlijk een van de mooiste miniatures, Varesh heb ik al verkocht, maar die leveren niks op.
Misschien dat ik weer ga spelen. Als ik dit zo lees krijg ik wel weer wat zin.
Ga zometeen maar even de soundtracks luisteren, daar zit die oude sfeer in! Toen alleen Prophecies er nog was.
Weet iemand wat een Kuunavang op het moment waard is?
http://www.guildwars.com/gameplay/mox_and_imp/SinergyX schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:26:
imp was toch aparte aankoop? Wel grappig te hebben, maar enkel te gebruiken t/m lvl19. Daar je het meeste toch doet op lvl20, beetje jammer(ben al dagen bezig die polymock skill te krijgen, maar krijg die gast niet verslagen
- zeker als ik em wil op 3 characters)
Blijkbaar zit de Imp bij de Complete Edition maar ook bij sommige versies. Ik dacht uit het hoofd in elk geval bij de nieuwe versie van Prophecies.
Ik kreeg 'm omdat ik de campaigns allemaal al had