Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Er is nu een springsale actie at direct2drive waar je factions and nightfall kan verkrijgen voor 7.50€. Ik zit er aan te denken om er 1 aan te schaffen, maar ik ben redelijk nieuw bij guildwars en ik weet niet welke ik moet kiezen.

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Als de keus tussen Factions en NF is, is de keus simpel: Nightfall.
Ik denk niet dat je iemand kan vinden die het niet met mij eens is :)
Het leukste blijft overigens om te beginnen met Prophecies.

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 06-05-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

unfor schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:42:
Tja en toch vind ik, als een wat gevorderde speler, Factions toch ook wel weer wat hebben. En op dit moment speel ik dat eigenlijk ook liever dan NF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
tuinïnen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:57:
[...]

Tja en toch vind ik, als een wat gevorderde speler, Factions toch ook wel weer wat hebben. En op dit moment speel ik dat eigenlijk ook liever dan NF
Ik vond zelf Factions niet zo veel aan en speelden liever Prophecies of Nightfall.
Heb Gw overigens weer geinstalleerd dus ga vanavond even kijken of m`n solo FoW build nog werkt.
De laatste keer dat ik online kwam.Is alweer een jaar gelede ( ff kijken of ik weer nieuwe minipets erbij heb.)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
unfor schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:42:
Factions blijft mijn favoriet, Nightfall vond ik erg matig. Zeker laatste stuk met domains etc, belachelijk anti-melee, enige nut waren de nieuwe heroes :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik heb uiteindelijk voor nightfall gekozen omdat de omgeving mij iets meer aansprak. Daarna had ik gelezen dat nightfall een duidelijk beginners eiland had terwijl je in factions direct bij de lvl 15 monsters werd gedonderd.

Daarnaast heb ik een support ticket aangemaakt, ik herinnerde me namelijk dat ik ergens een account had for GW1. En dus heb ik daar bewijs van gestuurd in de hoop dat ze mijn oude account kunnen sluiten en mijn andere account toegang tot GW1 kunnen geven met hopelijk mijn oude character.

Weet iemand hoelang het duurt totdat hun support reageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Hinkl schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:48:
Ik heb uiteindelijk voor nightfall gekozen omdat de omgeving mij iets meer aansprak. Daarna had ik gelezen dat nightfall een duidelijk beginners eiland had terwijl je in factions direct bij de lvl 15 monsters werd gedonderd.

Daarnaast heb ik een support ticket aangemaakt, ik herinnerde me namelijk dat ik ergens een account had for GW1. En dus heb ik daar bewijs van gestuurd in de hoop dat ze mijn oude account kunnen sluiten en mijn andere account toegang tot GW1 kunnen geven met hopelijk mijn oude character.

Weet iemand hoelang het duurt totdat hun support reageerd?
Ik zou het niet weten, maar ik denk niet ze dat gaan overzetten.

Verder is nightfall inderdaad beter voor de beginners. Alhoewel ik de missies in factions wel leuk vond door het tijdslimiet. Aan de andere kant heb je heroes in NF en dat scheelt enorm. Achja, het is nu toch goedkoop, dus je kunt ze makkelijk allemaal in 1 keer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hinkl schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:48:
Factions heeft ook een beginnereiland hoor ;) Alleen iets kleiner dan in Nightfall. Het beginnersgebied in Prophecies is het grootste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
ninc schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:56:
[...]

Ik zou het niet weten, maar ik denk niet ze dat gaan overzetten.
Ik verwacht zelf ook niet dat ze het doen, maar niet geschoten is altijd mis.

Daarnaast, heeft iemand nog wat tips? Ik ben zoiezo van plan om een elementarist / mesmer te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Hinkl schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:24:
[...]
Daarnaast, heeft iemand nog wat tips? Ik ben zoiezo van plan om een elementarist / mesmer te maken :)
Elemenalist/mesmer is wel goed. Verder kun je na een tijdje toch je professions changen, dus dan maakt het toch niets uit.

Laatst de Iron Forgemaster verslagen, stelde echt niks voor. Dat Sorrow's Furnace vroeger een 'moeilijk' gebied was, is door de toevoeging van heroes totaal vergemakkelijkt. Heb meteen ook een Black Moa Chick gemaakt:D

Vind het alleen jammer dat ze geen necro nodig hebben in UW. Ik ga altijd met mijn monk mee, maar de ritualists hebben ook aan terrein gewonnen. Terwijl ze vroeger zo slecht waren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Vanavond maar weer eens wat missies doen. Kom ik ook weer een verder in alle 3 de delen.

Elementalist / mesmer, lijkt me ook wel een goede combinatie ;).

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ik vraag me af hoe dat in GW2 gaat: in GW1 had je gewoon missies en kon je zo door het verhaal heen spelen en dan uiteindelijk vele gebieden en (elite)skills unlocken. Als je de laatste missie had gedaan, dan had je het verhaal gedeelte van de game uitgespeeld.

Hoe gaat dit in GW2 dan? Zelfde als WoW waarin je doelloos rondloopt, quest krijgt: Kill X of random animal, en waar je echt steeds in een gebied moet blijven totdat je klaar bent om verder te gaan? Of toch een story waar je doorheen kunt lopen.

Ik haatte echt het teveel aan vrijheid in WoW en de domme quests die je kreeg. Ik word liever door het verhaal gestuurd (mits het een goed verhaal is) en dan ben je klaar voor alle moeilijke dungeons/HM missies etc.
In mijn guild zeiden ze iets van een release in Q4 2010/ Q1 2011. Mij lijkt dat een beetje te vroeg, dan zouden ze nu al snel moeten gaan beta testen.

Wat me trouwens steeds opvalt: Voor de Z-mission heb je altijd genoeg man om een party te vormen. Echter ze vragen steeds monks omdat die moeilijk te vinden zijn. Omdat ik nu alles op mn necro wil maxen en dus niet met mijn monk wil spelen, is het moeilijker een party te krijgen. De party's waar ik in ben geweest faalden bijvoorbeeld bij Eternal Grove HM, en dan echt falen. Toen met een random gast Duo Discord team gedaan (2 spelers, 6 heroes) en we bliezen zo door de missie heen met 2 vingers in onze neus!

Het gebeurd zo vaak dat Heroes&Henchies beter zijn dan de gemiddelde GW-speler. Als je sommige builds gepingt krijgt van andere partymembers, dan begin je spontaan te huilen...... dan ben ik blij dat je in GW Heroes hebt.... anders was alles veel moeilijker geweest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01-2023
ninc schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:07:
In mijn guild zeiden ze iets van een release in Q4 2010/ Q1 2011. Mij lijkt dat een beetje te vroeg, dan zouden ze nu al snel moeten gaan beta testen.
Anet heeft gezegd dat het beta-testen korter voor release zal gebeuren dan het geval was bij GW1. Q4 2010 lijkt me inderdaad heel erg snel en als ze dan toch rond Q1 2011 releasen dan denk ik dat ze het wat uitstellen naar Q2 2011, namelijk 28 april 2011 ;).

Maar zoals vaker gezegd, totdat het op de Guild Wars (2) website staat, is nog niets officieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De laatste roadmap tijdens de anual meeting van NCsoft liet toen Q2 2011 zien, zou nog steeds mogelijk kunnen zijn.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ben het er wel mee eens met: ninc.
Daarom ben ik blij dat er Heroes zijn die kun je aanpassen aan je zelf. En dat kan je met gewone spelers niet doen, omdat die hun eigen build willen behouden. En vaak niet op prijs stellen deze te delen met andere.

Verder ben ik ook zo benieuwd naar wanneer uit komt. En wil graag dar er meer updates komen op de GW2 sites, zoals warrior, monk, ranger enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik hoop dat ze warriors wat meer actief als tankers neerzetten, desnoods met een 'echte' taunt ability. Het systeem werkt wel met prio op targets (heavy armor wordt eerder aangevallen), maar het body-block systeem vind ik maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nieuw interview over de Dynamic Events

Ik krijg echt zin in GW2 als ik dit lees. Als je ziet dat de dredge bijvoorbeeld een basis aan het bouwen is, dan met je Guild erop uit trekken om ze een kopje kleiner te maken.
Of als je een Orb vind ergens in de zee, en je maakt daardoor een of ander beest wakker dat dood en verderf wil zaaien, het zijn allemaal vette ideeën!

Deze vind ik toch wel epic en een goede sneer naar WoW ;) :
For example, in a traditional MMO, the character who gives you a quest will tell you ogres are coming to destroy the character's home, and you need to kill them. You then get a quest which says, "Kill 0/10 ogres" and you proceed to kill a bunch of ogres standing around in a field picking daisies.
Heheh, dat gevoel ken ik maar al te goed.

BTW: de War in Kryta lijkt ook binnenkort te gaan beginnen. De daily reports geven aan dat het gevecht steeds intensiever word. Ik kijk er al naar uit!

[ Voor 8% gewijzigd door ninc op 12-05-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hmmm... lijkt erop dat 2011 eindelijk een jaar word dat ik weer kan MMO-shoppen!
Heb Guildwars (alleen Prophecies) met veel plezier gespeeld en ben toen overgestapt op WoW (je kon daar immers gewoon springen, wat ik zo, heel gaar en frustrerend vond in GW dat dat niet kon toen 8)7 ).

Maar na Cataclysm dat deze herfst/winter komt, is er in 2011 wel meer te bekijken... Gw2 en SW:TOR zien er heel erg veel belovend uit :9 Nu hopen dat mijn nieuwe pc'tje het nog in redelijke glorie gaat trekken :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
ninc schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 20:52:
[...]
BTW: de War in Kryta lijkt ook binnenkort te gaan beginnen. De daily reports geven aan dat het gevecht steeds intensiever word. Ik kijk er al naar uit!
War in Kryta? is dit iets nieuws van dit laatste jaar? heb all een tijdje geen Guilwars meer gedaan.
Ik wou ook maar weer even aan guildwars beginnen na het lezen van de Guildwars 2 webiste aangezien ik toch nog een paar gifts heb liggen en wat armours moet maken voor mijn hall of monuments maar ik kan me password niet reseten. >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Bosso1991 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:25:
[...]

War in Kryta? is dit iets nieuws van dit laatste jaar? heb all een tijdje geen Guilwars meer gedaan.
Ik wou ook maar weer even aan guildwars beginnen na het lezen van de Guildwars 2 webiste aangezien ik toch nog een paar gifts heb liggen en wat armours moet maken voor mijn hall of monuments maar ik kan me password niet reseten. >.<
Ja, het is een soort van overbrugging tussen GW1 en GW2. Het zal extra content worden, maar het hoe en wat is nog niet bekend. Een verhaal kun je iedere dag lezen op: War In Kryta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:53
Na alle verhalen gelezen te hebben over GW2 toch maar weer eens opnieuw begonnen, met een Prophesies character. Een Elementalist natuurlijk :)

/edit
Ach, ik had nog een Elementalist liggen waar ik wel mee verder ga :)

[ Voor 21% gewijzigd door kramon op 15-05-2010 20:21 ]

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
Ge-wel-dig dat ze zo verder gaan op guildwars met guildwars 2, heb de war on kryta website eens een beetje bekeken en wat dingen gelezen en ik ben laaiend enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat iedere (ex-)Guild Wars speler laaiend wordt van alles wat ze ons voorhouden. Nou maar hopen dat Anet het waar kan maken.

Ik kijk vooral uit naar een veranderende spelwereld, het voorbeeld wat ze gaven met die dredge was super. Ook kijk ik uit naar een PvP waar het echt om skill gaat en niet om gear. Dat was altijd zo lekker irritant met WoW.

Al die berichten maken me wel warm om weer te gaan spelen. Het tempo waarin de berichten uitkomen is echter wel wat laag. Ik zou graag meer echt concrete informatie hebben. Niet zozeer in de zin van interviews, maar iets dat je geïntesseert houdt.

Waarschijnlijk krijgen we tijdens de E3 een heleboel nieuwe informatie. Ik hoop tenminste van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het tempo ligt waarschijnlijk zo laag omdat de release nog erg ver voor ons ligt volgens de laatste prognoses.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke is dat de aankondiging ergens in 2007 was en de verwachting toen nog 2009.

edit: correctie

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ja ik zou ook graag nieuwe updates zien, ben echt enorm benieuwd. Zaterdag avond een dungeun gelopen boven in EOTN met die Wormen. Wat een gaafe missie :D, alleen jammer dat ik niet zulke goede drops had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
Ben met een vriend 600smite/SS underworld duo runs aan het doen, ectos die voor 7k+ weg gaan doet me weer denken aan de goeie oude tijd ^^

@camos wow PvP heb je zeker wel skill voor nodig maar je kan met gear en de juiste setup makkelijk een hoge rating halen. Wat vooral mij vooral mooi lijkt bij GW2 is het feit dat de positie die je inneemt een echt direct effect heeft en dat je de omgeving kan gebruiken. Ik zag bijv dat ze bij de elementelist skill filmpjes in het water stonden terwijl ze Water Trident gebruikten, zal vast wel een extra effect oid. hebben en dit zou zeker mooi zijn voor PvP omdat het gewoon een hele nieuwe dimensie toevoegt.

Edit: Heb even gekeken en Ncsoft/Arenanet staan niet op de E3 (nog niet tenminste) dus of er wat van komt op de E3 weet ik niet maar ze zullen er vast op wel zijn bij PAX http://www.paxsite.com/paxprime/index.php

[ Voor 79% gewijzigd door Engra op 17-05-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Bosso1991 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:03:
Ben met een vriend 600smite/SS underworld duo runs aan het doen, ectos die voor 7k+ weg gaan doet me weer denken aan de goeie oude tijd ^^
Met die combi geen probleem met die skeletons of duuhm (o.i.d)? Lange tijd GW niet gespeeld, nog heel soms een beetje rond gelummeld. Afgelopen week weer echt aan het spelen geweest. Meteen met mijn solo 55hp monkje UW ingedoken, want dat ging altijd best goed, hebben die stiekemerds een skeleton toegevoegd die 100 dmg doet dwars door alles heen. Tsja, dan had ik maar vooraf even moeten lezen welke veranderingen er allemaal zijn geweest de afgelopen, mwah, twee jaar. :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
NCsoft gaat inderdaad naar PAX, dus neem aan dat daar wel het nieuws gaat komen (ze hebben ook nog Going Rogue en hopelijk aankondiging van Blade & Soul).

En inderdaad, beetje elke 'farm plek' zijn bepaalde mobs toegevoegt die de bekende builds kunnen counteren (enchant removers, interupters, mana draai, condition spam etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Welke dungeuns zijn snel te doen en dat je ook nog wel redelijke drops krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:58:
Het leuke is dat de aankondiging ergens in 2007 was en de verwachting toen nog 2009.

edit: correctie
Gebeurd heeeeeeel vaak in het MMO wereldje...
Is alleen 1 verschil: GuildWars is wel degelijk een van de grote namen te noemen itt de meeste ;)

Ik ben wel benieuwd, maar tot die tijd speel ik geen GW, maar nog steeds WoW sinds ik overgestapt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42

noskill

1*1=2.

Misschien leuk om eens een keer een Tweakers Guild Wars party te maken? Dat we met een groep doorgewinterde Nederlandse Guild Wars spelers wat mobs kunnen afslaan. Klinkt wel goed in de oren, ja toch? :p
Weakling schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:07:
[...]

Met die combi geen probleem met die skeletons of duuhm (o.i.d)? Lange tijd GW niet gespeeld, nog heel soms een beetje rond gelummeld. Afgelopen week weer echt aan het spelen geweest. Meteen met mijn solo 55hp monkje UW ingedoken, want dat ging altijd best goed, hebben die stiekemerds een skeleton toegevoegd die 100 dmg doet dwars door alles heen. Tsja, dan had ik maar vooraf even moeten lezen welke veranderingen er allemaal zijn geweest de afgelopen, mwah, twee jaar. :P
Met 600/smite (of een 600/55 - SS) duo farm kom je afaic niet verder in UW als Smites. Als je het echt zo willen misschien (ken de bar niet echt uit mn hoofd, Holy Wrath was volgens mij ook generfed in de vorige Major update?), maar de snelheid zal dan dermate langzaam worden dat je beter gewoon een 8 group kan zoeken. Je zou eens even moeten kijken op Guildwarsguru.com, daar staan nog wel een aantal werkende variante van 600/smite (monk/rit) op. Overigens ook redelijk makkelijk met een smiter hero, en dan zelf 600 monk spelen.
T-Rhidon schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:09:
Welke dungeuns zijn snel te doen en dat je ook nog wel redelijke drops krijgt?
Ligt dr ook aan wat voor profession je speelt. Met 600/smite/famine kunnen veel EoTN HM dungeons gefarmed worden, redelijk rap tempo ook. Kijk ook even op pvx.wikia.com.

Zou ook goed kunnen dat hier niet veel meer klopt, just check it out I guess..
Heb lately niet erg veel meer getrolled op gwg/pvx, net erg veel meer meegekregen qua meta nerfs.

[ Voor 94% gewijzigd door noskill op 17-05-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
600/ss werkt prima en gaat ook redelijk snel (als je het een beetje onder de knie hebt) je kan als je wilt wel verder dan de smites door de mindblades ook te clearen. Ik kan het iedereen aanraden hier te kijken http://pvx.wikia.com/wiki/Main_Page als je een tijd niet gespeeld hebt is het handig om hier even voor wat werkende builds en waar je er mee kan farmen.

Let met die skeletons er wel op dat je ze met een andere groep pulled, staat volgens mij ook in het SB/SS artikel (onder de team catagorie) op pvxwiki. Het is namelijk makkelijker ze neer te halen als je er bijv. 2 aataxes bij tanked en dus 2x SS op die aataxes hebt ipv 1x op de skeleton, zorg er ook voor dat je een lifestealing skill mee neemt omdat je toch geraakt wordt door de AoE skill van de skeletons dit kan je natuurlijk ook gewoon op pvxwiki lezen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:11:
[...]

Gebeurd heeeeeeel vaak in het MMO wereldje...
Is alleen 1 verschil: GuildWars is wel degelijk een van de grote namen te noemen itt de meeste ;)

Ik ben wel benieuwd, maar tot die tijd speel ik geen GW, maar nog steeds WoW sinds ik overgestapt ben...
Ik heb een tijdje WoW gespeeld. Na Wotlk vond ik er niks meer aan. Misschien brengt Cataclysm iets leuk, maar ik kijk eerst de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Zelf farm ik nooit. Ik heb nooit zin om steeds dezelfde route af te lopen. Nu is het wel zo dat mensen die farmen alle vette gear en wapens kunnen kopen, guildies van mij hebben door het farmen (vooral voor de SF-nerf update) gigantische hoeveelheden ectos en goede drops gehad waardoor ze 3 characters obsidian armor hebben kunnen geven en ook nog high-end wapens kunnen kopen (tormented spear, voltaic spear etc)

Ik heb er niks op tegen dat iedereen zijn eigen plezier in het spel zoekt, maar het steekt me wel dat als je mee wilt doen in het 'vette spullen hebben' dan moet je eigenlijk wel gaan farmen.

Heb nu bijvoorbeeld op mn necro asura armor, voltaic spear, tormented shield, black beast of aaarrrggghh en binnenkort chaos gloves (moet ik nog veel voor sparen) dus het duurt bij mij langer dan de rest.
Daarom vind ik het ook fijn dat Anet het farmen is tegengegaan in UW door het plaatsen van Minions Of Dhuum, Dhuum zelf toe te voegen en SF te nerfen. Door deze update doen we bijna iedere dag met de guild full party UW wat echt wel lache is om te doen. (behalve als het faalt natuurlijk 8) ) Vroeger zou iedereen gewoon met zn assassin in een PUG gaan en dan zo snel mogelijk alles afrunnen.

Gelukkig heeft GW2 dit systeem niet meer, of in ieder geval is het makkelijker controleerbaar door de skill bar verplichtingen.

Owja, het laatste: door de laatste updates hebben de ritualists aan terrein gewonnen in alle gebieden. Iedereen is een ritualist aan het maken, maar heb echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Hou het wel op mn Monk en Necro. :D

Het aller-aller laatste dan: >:) Als iemand ooit eens zin heeft om mee te gaan een dungeon te doen op HM dan kun je altijd meegaan, mits je experienced bent. Daarmee bedoel ik dat je het spel kent en niet de meest achterlijke builds gebruikt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
Ik heb er niks op tegen dat iedereen zijn eigen plezier in het spel zoekt, maar het steekt me wel dat als je mee wilt doen in het 'vette spullen hebben' dan moet je eigenlijk wel gaan farmen.
Hoewel het een tijd geleden is dat ik gespeeld heb, en nog langer terug dat ik "rijk" was (3 jaar nu denk ik) was de manier waarop ik veel geld verdiende destijds met traden. Met name minipets gingen snel en kon je goede winsten op maken.

Ik weet niet meer hoeveel ik had maar ik meen mij te herrinneren >1000k, en ik was niet echt heel serieus (handelde bijvoorbeeld niet in wapens omdat ik het teveel typewerk vond en ik handelde alleen ingame en op de GWGuru forums).

Natuurlijk wel belangrijk dat je een leuke guild/alliance hebt om mee te chatten + radio ;)

Overigens vind ik het hele farm-gebeuren van GW tegenwoordig weinig aanslaan. Om één of andere reden vond ik het farmen interessanter 4-3 jaar terug. De builds waren gewoon wat interessanter en minder afhankelijk van items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

ninc schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:36:
Zelf farm ik nooit. Ik heb nooit zin om steeds dezelfde route af te lopen. Nu is het wel zo dat mensen die farmen alle vette gear en wapens kunnen kopen, guildies van mij hebben door het farmen (vooral voor de SF-nerf update) gigantische hoeveelheden ectos en goede drops gehad waardoor ze 3 characters obsidian armor hebben kunnen geven en ook nog high-end wapens kunnen kopen (tormented spear, voltaic spear etc)

Heb nu bijvoorbeeld op mn necro asura armor, voltaic spear, tormented shield, black beast of aaarrrggghh en binnenkort chaos gloves (moet ik nog veel voor sparen) dus het duurt bij mij langer dan de rest.
Daarom vind ik het ook fijn dat Anet het farmen is tegengegaan in UW door het plaatsen van Minions Of Dhuum, Dhuum zelf toe te voegen en SF te nerfen. Door deze update doen we bijna iedere dag met de guild full party UW wat echt wel lache is om te doen. (behalve als het faalt natuurlijk 8) ) Vroeger zou iedereen gewoon met zn assassin in een PUG gaan en dan zo snel mogelijk alles afrunnen.

Gelukkig heeft GW2 dit systeem niet meer, of in ieder geval is het makkelijker controleerbaar door de skill bar verplichtingen.

Owja, het laatste: door de laatste updates hebben de ritualists aan terrein gewonnen in alle gebieden. Iedereen is een ritualist aan het maken, maar heb echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Hou het wel op mn Monk en Necro. :D

Het aller-aller laatste dan: >:) Als iemand ooit eens zin heeft om mee te gaan een dungeon te doen op HM dan kun je altijd meegaan, mits je experienced bent. Daarmee bedoel ik dat je het spel kent en niet de meest achterlijke builds gebruikt:D
Ik ben het hier mee eens. Als je highend gear wil kopen, ben je in principe verplicht om te farmen. Ofja, niet echt natuurlijk.. Je kan gaan questen, vq'en, missions spelen. Maarja, dat gaat nou eenmaal veel te langzaam. Het is jammer dat er niet meer manieren zijn om centjes te verdienen. Maar dit is Guild Wars, en I guess dat we hier ondertussen wel mee kunnen leven. Iedereen ontwikkelt in de loop der jaren zijn "eigen" manier van farmen (lees: iedereen ontdekt wat hij het liefst farmt en hoe), en zo komen de meer bekwame spelers uiteindelijk toch wel uit bij de gear die ze altijd al wouden hebben :p. Punt blijft idd dat je in principe gewoon moet gaan farmen wil je de chaos gloves/obsidian armor kunnen veroorloven. Ik heb na 2,5 jaar spelen pas mijn eerste complete set elite armor gekocht: Elite Lux op mn Male Assassin. White dyed <3. Behoorlijk lang, ik was gewoon te noob voor high end stuff te farmen :p. 2 jaar later hebben al mn chars elite armor.
Medidem schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:48:
[...]

Hoewel het een tijd geleden is dat ik gespeeld heb, en nog langer terug dat ik "rijk" was (3 jaar nu denk ik) was de manier waarop ik veel geld verdiende destijds met traden. Met name minipets gingen snel en kon je goede winsten op maken.

Ik weet niet meer hoeveel ik had maar ik meen mij te herrinneren >1000k, en ik was niet echt heel serieus (handelde bijvoorbeeld niet in wapens omdat ik het teveel typewerk vond en ik handelde alleen ingame en op de GWGuru forums).

Natuurlijk wel belangrijk dat je een leuke guild/alliance hebt om mee te chatten + radio ;)

Overigens vind ik het hele farm-gebeuren van GW tegenwoordig weinig aanslaan. Om één of andere reden vond ik het farmen interessanter 4-3 jaar terug. De builds waren gewoon wat interessanter en minder afhankelijk van items.
Haha, ja dat deed ik een jaar of 3 geleden ook. Toen men nog trade in Droks, is het niet :p? 1000k+ is wel een leuk bedrag ja ;3. Grappig dat je zover gekomen bent met alleen minipets.. dat is echt veel winst wat je er mee gemaakt hebt. Denk dat ik dan toch liever in equipable items zou traden.. kan me niet voorstellen dat je snel winst maakt minipets, minder vraag, lagere prijzen. Niet mijn ding :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medidem
noskill schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:46:
[...]

Haha, ja dat deed ik een jaar of 3 geleden ook. Toen men nog trade in Droks, is het niet :p? 1000k+ is wel een leuk bedrag ja ;3. Grappig dat je zover gekomen bent met alleen minipets.. dat is echt veel winst wat je er mee gemaakt hebt. Denk dat ik dan toch liever in equipable items zou traden.. kan me niet voorstellen dat je snel winst maakt minipets, minder vraag, lagere prijzen. Niet mijn ding :p
Niet alleen minipets hé ;). Ook runes en ander makkelijk verhandebaar spul (ecto, andere mats, runes, dyes). In "mijn tijd" was het niet zozeer in Droks meer maar vooral in Lions Arch en Kaineng. Hoewel ik af en toe ook uiteraard Droks bezocht om goedkoop bij koreanen in te kopen :p

Voordeel van veel verschillende steden (en districts) was ook dat als je veel wisselde je in de ene stad iemand zag zoeken voor 5k en de ander zag verkopen voor 4k en op die manier snel geld verdiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind farmen persoonlijk geen probleem zolang je het maar niet te lang doet. Als een spel alleen maar farmen word dan doe ik liever iets beters met mijn tijd. Het leukste is om een beetje af te wisselen. Wat betreft power traden, dat heeft mij dan weer nooit aangesproken. Ik vond het indertijd niet waard om er moeite in te steken, maar ik zie dat een paar mensen er toch mooie winsten uitslepen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik ben sinds vorige week begonnen met farmen van dungeon's, en ik vond het wel hartstikke leuk. Maar wel moeilijk, omdat ik een warrior ben is dit denk ik lastiger.

Verder speel ik nog steeds quest, polymock en andere dingen om te varieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ik ben tegenwoordig ook weer wat meer aan het spelen. Ik probeer eigenlijk iedere dag even die Nicholas Sandford dingen te doen en iedere week de Nicholas the Traveler.

Voor de rest ben ik met name bezig met het vanguishen van NightFall en Factions. Moet in beide delen nog 10 gebieden vanguishen. En ook probeer ik de missies te doen op HM met bonus en dan vooral de zaishen mission.

Mijn doel is om nog zoveel mogelijk titles te maxen voordat GW 2 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ben haast veroordeeld tot farmen. Mijn pings zijn behoorlijk drama vind ik (300ms +) en die paar keer dat ik heb geprobeerd met een groepje andere spelers op stap te gaan telkens disconnects gehad. Allemaal niet zo handig als je de healing monk bent :X District America, dat wel, maar op de Europese is helemaal niemand meer te vinden. Met henchies en heroes lukt het nog wel, maar is toch leuker om met spelers op pad te zijn. Heb nog geen EoTN dungeon van binnen gezien.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

The_Ghost16 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:26:
Ik ben tegenwoordig ook weer wat meer aan het spelen. Ik probeer eigenlijk iedere dag even die Nicholas Sandford dingen te doen en iedere week de Nicholas the Traveler.
Wat houd dit precies in?

En wat kan je ermee? Is toch in het eerste gedeelte van Propehseis voordat de Charr aanval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Medidem schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:11:
[...]

Niet alleen minipets hé ;). Ook runes en ander makkelijk verhandebaar spul (ecto, andere mats, runes, dyes). In "mijn tijd" was het niet zozeer in Droks meer maar vooral in Lions Arch en Kaineng. Hoewel ik af en toe ook uiteraard Droks bezocht om goedkoop bij koreanen in te kopen :p

Voordeel van veel verschillende steden (en districts) was ook dat als je veel wisselde je in de ene stad iemand zag zoeken voor 5k en de ander zag verkopen voor 4k en op die manier snel geld verdiende.
Aaah ja. Die zalige tijd dat een Sup Absorption 65k kostte XD. Ettins farmen voor Runes enzo haha. Goeie ouwe tijd.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:16:
Ik vind farmen persoonlijk geen probleem zolang je het maar niet te lang doet. Als een spel alleen maar farmen word dan doe ik liever iets beters met mijn tijd. Het leukste is om een beetje af te wisselen. Wat betreft power traden, dat heeft mij dan weer nooit aangesproken. Ik vond het indertijd niet waard om er moeite in te steken, maar ik zie dat een paar mensen er toch mooie winsten uitslepen. :P
Jeppp helemaal waar. Het wordt alleen nogal snel langdradig/saai dat is het probleem bij mij iig :p.
Weakling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:29:
Ben haast veroordeeld tot farmen. Mijn pings zijn behoorlijk drama vind ik (300ms +) en die paar keer dat ik heb geprobeerd met een groepje andere spelers op stap te gaan telkens disconnects gehad. Allemaal niet zo handig als je de healing monk bent :X District America, dat wel, maar op de Europese is helemaal niemand meer te vinden. Met henchies en heroes lukt het nog wel, maar is toch leuker om met spelers op pad te zijn. Heb nog geen EoTN dungeon van binnen gezien.
Haha nee die ping helpt je inderdaad niet bepaald als je moet healen :p. Nog geen eotn dungeon gedaan? Zonde, de meeste dungeons zijn echt wel te doen :o.
T-Rhidon schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:29:
[...]

Wat houd dit precies in?

En wat kan je ermee? Is toch in het eerste gedeelte van Propehseis voordat de Charr aanval is?
Nicholas Sandford bedoel je denk ik? Dat is de jonge versie van Nicholas the Traveler, die vind je inderdaad in pre-searing in Prophecies. Bij hem kan je ook voor een bepaalde drop rewards krijgen, alleen zijn deze vaak wat minder waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page en dan rechts bovenin onder het kopje Latest Intel.
Dit zijn collectors die dingen verzamelen en daarvoor krijg je een cadeau die party items of sweeth tooth items of zo bevat. Is erg handig en je hoeft er niet heel veel voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

The_Ghost16 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:58:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page en dan rechts bovenin onder het kopje Latest Intel.
Dit zijn collectors die dingen verzamelen en daarvoor krijg je een cadeau die party items of sweeth tooth items of zo bevat. Is erg handig en je hoeft er niet heel veel voor te doen.
noskill schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:56:
Nicholas Sandford bedoel je denk ik? Dat is de jonge versie van Nicholas the Traveler, die vind je inderdaad in pre-searing in Prophecies. Bij hem kan je ook voor een bepaalde drop rewards krijgen, alleen zijn deze vaak wat minder waard :+
Dank jullie beide, ga ik dat een proberen vanavond. Was juist benieuwd wat je er van krijgt, maar zal ik vanavond dan wel merken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Weakling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:29:
Dan klopt er iets niet met je verbinding :*) Ik heb een continue goede verbinding, en de keren dat ik gedisconnect word is wanneer GW besluit mij eruit te gooien. (vaak genoeg perfect internet maar dan gooit GW zelf de verbinding eruit) Ze zouden eigenlijk die Duitsers en Fransen, Engels moeten leren zodat alle districten in 1 europese district kunnen worden samengevoegd. Dan heb je tenminste meer mensen in europa. Maarja, de Duitsers willen graag Kaufe Knochen Drachen Staff kunnen typen 8)7

Zonde dat je nog nooit een Eotn dungeon hebt gedaan. Ze zijn over allemaal wel leuk en met H&H goed te doen op NM. Op HM is het wel lastiger met H&H, een paar dungeons zul je wel met een paar human players moeten doen.

Verder ben ik ook bezig met titels te maxen, maar heb echt geen zin om prophecies, cantha en elona te gaan vanquishen.... dat is echt veel werk. Meestal doe ik nu een dungeon HM, UW met de guild, wat guildies helpen, random stuff zoals gifts of the traveler en z-missions en zo kom ik mijn tijd wel door. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

T-Rhidon schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:12:
Dank jullie beide, ga ik dat een proberen vanavond. Was juist benieuwd wat je er van krijgt, maar zal ik vanavond dan wel merken ;).
Anytime =) hier nog wat info van de wiki..
Nicholas Sandford is a hunter who gives 1 Gift of the Huntsman in exchange for 5 trophies or stackable items. The items he collects change daily at 7:00 UTC; today, he is looking for Baked Husks.
Elke dag dus een nieuw stackable item wat je moet zoeken voor m, en dan krijg je 1 gift.
Note: each account may only trade for 5 gifts per day.
En 5 gifts per dag =).
  • 5 Bottle Rockets
  • 5 Hunter's Ale
  • 5 Aged Hunter's Ale
  • 5 Champagne Poppers
  • 5 Honeycombs
  • 5 Jars of Honey
  • 5 Sparklers
En dat is de droplist. Leuke link hier: http://wiki.guildwars.com...of_the_Huntsman/Drop_rate
Veel info over de droprates. Voor de mensen die niet door willen klikken O-)
ninc schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:19:
[...]

Dan klopt er iets niet met je verbinding :*) Ik heb een continue goede verbinding, en de keren dat ik gedisconnect word is wanneer GW besluit mij eruit te gooien. (vaak genoeg perfect internet maar dan gooit GW zelf de verbinding eruit) Ze zouden eigenlijk die Duitsers en Fransen, Engels moeten leren zodat alle districten in 1 europese district kunnen worden samengevoegd. Dan heb je tenminste meer mensen in europa. Maarja, de Duitsers willen graag Kaufe Knochen Drachen Staff kunnen typen 8)7

Zonde dat je nog nooit een Eotn dungeon hebt gedaan. Ze zijn over allemaal wel leuk en met H&H goed te doen op NM. Op HM is het wel lastiger met H&H, een paar dungeons zul je wel met een paar human players moeten doen.

Verder ben ik ook bezig met titels te maxen, maar heb echt geen zin om prophecies, cantha en elona te gaan vanquishen.... dat is echt veel werk. Meestal doe ik nu een dungeon HM, UW met de guild, wat guildies helpen, random stuff zoals gifts of the traveler en z-missions en zo kom ik mijn tijd wel door. :D
Naja merk wel dat de overall ping door de jaren heen toch wel een tikkeltje hoger is geworden helaas, terwijl mn verbinding er net op vooruit is gegaan. Ook hoor ik redelijk vaak van guildies die zonder enige reden uit GW worden gekickt (disconnect, 007 errors enzo). Zonde van het spelletje :(

Goed idee trouwens van dat EU district. Maar aan de andere kant. Wil je dat wel, al die mensen bij elkaar. Probleem blijft dat GW veel dedicated guilds heeft die niet veel puggen, mensen die een andere taal als engels praten, etc etc. Wat heb je dan liever, meer lag, of meer spelers? Persoonlijk heb ik geen problemen met mn ping als ik op de America districts speel, dus ik vind het eigenlijk wel goed zo met die rustige districs in EU. Ideaal voor guildruns :p

[ Voor 47% gewijzigd door noskill op 18-05-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Als we een keertje een GoT party gaan vormen en gewoon wat lol gaan maken, wil ik er ook graag bij zijn :)

Toen ik het GW-Topic hier las, ben ik weer begonnen met spelen. 2-3 weken nu. Ik heb m'n assassin naar 20 geleveled en ben druk aan het speedclearen. Heb net elite asuran armor gekocht en ben in een speedclear guild/alliance gegaan.
'k Had nog flink wat geld over dus kon alle spullen kopen die ik nodig had :) Vind het spelletje weer helemaal leuk haha :D Vooral het speedclearen van dungeons zou iedereen een keertje geprobeerd moeten hebben. Met 8 perma sins door zo'n dungeon sprinten met shadow form en dan die boss afmaken. Misschien gaat het binnenkort wel weer vervelen, maar voorlopig vind ik het zeer vermakelijk :P

Ga binnenkort ook speedbooken met m'n assassin. Kan je die 4 EotN titles maxen door heel snel in 7-15 minuten 3 missies in EotN te runnen en dan zo'n book in te ruilen voor titlepoints. Wss. ga ik er nog flink wat aan verdienen ook. Maarja, moet dat allemaal nog eventjes bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

nWo_Riot schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:32:
Als we een keertje een GoT party gaan vormen en gewoon wat lol gaan maken, wil ik er ook graag bij zijn :)

Toen ik het GW-Topic hier las, ben ik weer begonnen met spelen. 2-3 weken nu. Ik heb m'n assassin naar 20 geleveled en ben druk aan het speedclearen. Heb net elite asuran armor gekocht en ben in een speedclear guild/alliance gegaan.
'k Had nog flink wat geld over dus kon alle spullen kopen die ik nodig had :) Vind het spelletje weer helemaal leuk haha :D Vooral het speedclearen van dungeons zou iedereen een keertje geprobeerd moeten hebben. Met 8 perma sins door zo'n dungeon sprinten met shadow form en dan die boss afmaken. Misschien gaat het binnenkort wel weer vervelen, maar voorlopig vind ik het zeer vermakelijk :P

Ga binnenkort ook speedbooken met m'n assassin. Kan je die 4 EotN titles maxen door heel snel in 7-15 minuten 3 missies in EotN te runnen en dan zo'n book in te ruilen voor titlepoints. Wss. ga ik er nog flink wat aan verdienen ook. Maarja, moet dat allemaal nog eventjes bekijken :)
Cool, hoop eigenlijk ook wel dat het er een keer van komt :p lijkt me wel geinig. Aah, een sin. Interessante keuze, met die Shadowform nerf enzo. Merk je er veel van, of kan je alles nog gewoon clearen met Shadowform? Ik dacht dat de meeste Shadowform farms ten dode opgeschreven waren, of iig zonder cons. Speedbooken ook dacht ik. Heb mn sin al lang niet meer aangeraakt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc

Speedbooken is wel een tedious bezigheid. Je krijg maar 3k reputation points per boek wat je inleverd, dus als je nog veel reputation points moet, dan kun je beter alle dungeons op NM en HM doen en alle missies op NM&HM. Dan zit je al met 1 titel max, de 2de kun je dan max door de resterende boeken gebruiken die je voor de eerste titel niet nodig hebt. De Norn kun je makkelijk maxen door in een reputation weekend die varajar falls HM run te gaan doen. (19k per run van 25 minuten) Norn had ik binnen 1 dag gemaxt vanaf 40k punten 8)
En de laatste kun je dan ook nog wat VQ-en, speedbooken en nog wat andere dingen, dan heb je die ook zo max:D

Maar ik dacht dat je geen SC meer kon doen met de assassins door de nerf. Vroeger gingen we wel eens met de guild, 8 assassins en dan rragar SC doen. Zou wel grappig zijn als dat nu nog zou kunnen ondanks die nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

ninc schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Maar ik dacht dat je geen SC meer kon doen met de assassins door de nerf. Vroeger gingen we wel eens met de guild, 8 assassins en dan rragar SC doen. Zou wel grappig zijn als dat nu nog zou kunnen ondanks die nerf.
Ja dat meende ik inderdaad ook, wel benieuwd naar eigenlijk. Denk eigenlijk niet dat het nog mogelijk is, iig niet alles (en met de "oude" builds). Straks misschien even kijken =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Euh, het was 2,5 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld had (voordat ik opnieuw begonnen was) en heb die nerf dus niet meegemaakt, speelde toen nog niet met m'n sin.
Wel gebruiken we inderdaad voortdurend Essence of Celerity, om de shadow form te kunnen blijven activeren.

Nee hoor, assassins zijn alive and kicking. Ik hoor overal in mijn alliance: Forming a group, Kathandrax Sinway, of Oolas SC Sinway, ikzelf doe dan SoO (had deze uitgekozen om er een beetje in te komen en omdat je daar veel asura punten kreeg, zodat ik m'n elite armor kon halen :D). Heb nu 5x blessed insignia's op m'n nieuwe armor gegooit en ga nog eventjes een superior vigor rune etc. opdoen en dan ga ik ook die andere dungeons proberen :-)

Edit: deze heb ik al meerdere keren gedaan, gewoon met PUG's.

http://pvx.wikia.com/wiki/Build:Team_-_SoO_Snoway

Ik ben dan een Snow A/D, omdat ik nog een beetje erin moet komen :) A/D is zeg maar de makkelijkste taak.

[ Voor 17% gewijzigd door nWo_Riot op 18-05-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Lijkt me ook tof!
noskill schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:20:
Goed idee trouwens van dat EU district. Maar aan de andere kant. Wil je dat wel, al die mensen bij elkaar.
Ooit (goh, het lijkt wel "opa vertelt") in het begin zaten alle EU spelers bij elkaar en hebben ze ze juist uitelkaar gehaald vanwege de taal "problemen". Ik had er niet zo'n moeite mee moet ik zeggen en vond toen na die splitsing de EU servers er redelijk op achteruit gaan.
ninc schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:19:
Dan klopt er iets niet met je verbinding :*)
Zou kunnen. Vroeger nooit problemen gehad en met andere online games ook niet echt. Maar xs4all loopt een beetje te klooien de laatste tijd, dus kan best dat mijn lijn er niet beter op geworden is. Och ja, ondanks dat toch leuk om een beetje te klooien met wat builds en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

nWo_Riot schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:08:
Nee hoor, assassins zijn alive and kicking. Ik hoor overal in mijn alliance: Forming a group, Kathandrax Sinway, of Oolas SC Sinway, ikzelf doe dan SoO (had deze uitgekozen om er een beetje in te komen en omdat je daar veel asura punten kreeg, zodat ik m'n elite armor kon halen :D). Heb nu 5x blessed insignia's op m'n nieuwe armor gegooit en ga nog eventjes een superior vigor rune etc. opdoen en dan ga ik ook die andere dungeons proberen :-)

Edit: deze heb ik al meerdere keren gedaan, gewoon met PUG's.

http://pvx.wikia.com/wiki/Build:Team_-_SoO_Snoway

Ik ben dan een Snow A/D, omdat ik nog een beetje erin moet komen :) A/D is zeg maar de makkelijkste taak.
Was ook niet actief in GW toen die update doorgevoerd werd :+. Dacht idd wel dat er voor speedclears ed wel alternatieve builds waren die alsnog met SF en cons werken. Heb er zelf nog geen geprobeerd, ga denk ik binnekort ook een keer SoO proberen te puggen met zo'n Snoway groep haha.
Weakling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:01:
[...]
Ooit (goh, het lijkt wel "opa vertelt") in het begin zaten alle EU spelers bij elkaar en hebben ze ze juist uitelkaar gehaald vanwege de taal "problemen". Ik had er niet zo'n moeite mee moet ik zeggen en vond toen na die splitsing de EU servers er redelijk op achteruit gaan.
Die EU district waar iedereen bij elkaar was, kan ik me volgens mij ook nog wel herinneren. Toen je ook nog niet naar de US districts kon mappen ja toch? Zo lang geleden al 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mainchar was gister jarig :+ (5 jaar)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sPZ8N8r4H4SQHFNelUBFnms1/full.jpg

Mini King Adelbern (goud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Netjes je mini :D, binnenkort mijn 3de jaars. Krijg altijd maar gewone en geen goude of paarse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:13:
Mijn mainchar was gister jarig :+ (5 jaar)

[...]

Mini King Adelbern (goud)
Nice die Adelbern, gz! Persoonlijk zou ik hem nu snel weg doen nu ie nog niet veel voorkomend is o:), weet natuurlijk niet of je zelf een verzamelaar bent haha.
Prices are pretty shaky right now. In Kam I saw him going for a c/o of 105e (person wanted a b/o of 115e).
Current offer van 105 ectos, 3 weken geleden. Leuke prijs zou ik zeggen :p. Quote komt van Guru af.

Duurt nog wel een tijdje eer ik eindelijk mn 5th year krijg. Maand of 7 volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:04
mijn char is net 4, ik kreeg een kveldof ofzo, zo'n wolf met 2 koppen en staarten. Ligt het aan mij of is GW de laatste tijd wel erg buggy/laggy bij portals als je er doorheen loopt. Gebeurd laatste tijd vaak dat jij (of iemand anders) er dus niet door komt en gekicked word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

LeVortex schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:41:
mijn char is net 4, ik kreeg een kveldof ofzo, zo'n wolf met 2 koppen en staarten. Ligt het aan mij of is GW de laatste tijd wel erg buggy/laggy bij portals als je er doorheen loopt. Gebeurd laatste tijd vaak dat jij (of iemand anders) er dus niet door komt en gekicked word
Haha die heb ik pas ook nog gekregen op mn oude Monkie =). Daar heb ik zelf geen last van gehad eigenlijk. Eerder kwam het wel eens voor, maar komt toch vaak puur door lag/verbinding van de speler I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

LeVortex schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:41:
Heb geen lagg door portals, of dat ik word gekickt.

Kveldof zijn zulke gaafe beesten in EOTN, met die 2 koppen :D. Hoeveel ben je er voor kwijt om een Kveldof mini te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

T-Rhidon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:
[...]

Heb geen lagg door portals, of dat ik word gekickt.

Kveldof zijn zulke gaafe beesten in EOTN, met die 2 koppen :D. Hoeveel ben je er voor kwijt om een Kveldof mini te kopen?
Ergens rond de 10k zegt Guru. Als ik de mijne nog heb mag je m gratis hebben, add Plain Win =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Ik gister nog, eerst iemand toen we naar level 2 gingen van de dungeon Vloxen, dus overnieuw begonnen en toen ik toen we door portal van level 2 naar 3 gingen. Het stomme is dat je dus niet eens kan reconnecten. Bij de portal van majesty rest gebeurde het gister ook al bij de ZB (bij een andere player).

Ik weet niet hoeveel die dingen waard zijn eigenlijk Mijn mag je ook gratis hebben, maar is wel dedicated (Le Vortex)

[ Voor 12% gewijzigd door LeVortex op 19-05-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

LeVortex schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:00:
Ik gister nog, eerst iemand toen we naar level 2 gingen van de dungeon Vloxen, dus overnieuw begonnen en toen ik toen we door portal van level 2 naar 3 gingen. Het stomme is dat je dus niet eens kan reconnecten. Bij de portal van majesty rest gebeurde het gister ook al bij de ZB (bij een andere player).

Ik weet niet hoeveel die dingen waard zijn eigenlijk
Hmm dat is idd lullig =/. Misschien eens zoeken op hun wiki of knowledge base als ze die hebben, known problems/fixes ofzo? Zo'n kb hebben ze toch wel ergens zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

noskill schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:59:
[...]

Ergens rond de 10k zegt Guru. Als ik de mijne nog heb mag je m gratis hebben, add Plain Win =).
Oeh dat zou ik echt gaaf vinden :o _/-\o_ :D , alvast bedankt hoor wel als je hem dan nog hebt.

Vind norn toch wel echt iets gaafs in EOTN, doe ook graag die solo quest met mijn nockels.
Ik weet niet hoeveel die dingen waard zijn eigenlijk Mijn mag je ook gratis hebben, maar is wel dedicated (Le Vortex)
Ja dan kan ik er toch alleen nog maar mee rond lopen in towns? Niet aan mijn Hall toevoegen, heb er pas 2 instaan in mijn hall, 2 eerste jaars achja.

Maar als Noskill hem niet meer zou hebben, zou ik hem graag van je willen.

(nu schiet me een vraag te binnen, als je een mini in je hall zet. Kan iemand anders hem niet meer in zijn Hall zetten. Als je hem dan verkoopt kan je hem dan nog terug krijgen op een andere manier dan weer terug kopen? bedoel dan door middel van opvragen in de hall?)

[ Voor 47% gewijzigd door T-Rhidon op 19-05-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

T-Rhidon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:07:
[...]

Oeh dat zou ik echt gaaf vinden :o _/-\o_ :D , alvast bedankt hoor wel als je hem dan nog hebt.

Vind norn toch wel echt iets gaafs in EOTN, doe ook graag die solo quest met mijn nockels.
Haha np =). Is die solo quest niet delver rep? In die grot. Maar norn heeft ook wel leuke primary quests =D.
T-Rhidon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:07:Ja dan kan ik er toch alleen nog maar mee rond lopen in towns? Niet aan mijn Hall toevoegen, heb er pas 2 instaan in mijn hall, 2 eerste jaars achja.

Maar als Noskill hem niet meer zou hebben, zou ik hem graag van je willen.

(nu schiet me een vraag te binnen, als je een mini in je hall zet. Kan iemand anders hem niet meer in zijn Hall zetten. Als je hem dan verkoopt kan je hem dan nog terug krijgen op een andere manier dan weer terug kopen? bedoel dan door middel van opvragen in de hall?)
Een dedicated pet kan je idd alleen nog maar gebruiken in towns/areas, en niet toevoegen aan je HoM. En je kan hem ook niet meer opvragen zeg maar.. als je je dedicated minipet verkoopt kan je niet nog een kopie uit je HoM halen. Zou wel grappig zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
T-Rhidon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:07:
[...]

Het zit zo. Als een mini-pet nog niet in iemands Hall of monuments staat, is hij undedicated. Dit staat er dan ook bij. Zodra je hem in je HoM neerzet, wordt hij "Dedicated". Wanneer je een mini-pet dedicated maakt, kan niemand anders hem meer in z'n HoM zetten. Hij wordt dan ook minder waard. Je kan een pet níet opvragen dmv HoM als je hem weggegooid/verkocht hebt.
Je moet dus eigenlijk alleen maar undedicated mini's kopen, want behalve een paar hele dure mini's zijn dedicated mini's bijna niks waard.
Zo duidelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
huh wat ik nu hoor is nieuw, Ik kan dus minipets die ik gededicated heb gewoon trashen en dan weer uit HOM halen? want ik heb nu dus een char vol met die gededicated dingen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Lees nog eens goed :P dat kan namelijk juist NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

idd, dat gaat helaas niet :p. Zou me ook wat zijn, dan ging ik toch investeren in pricy pets, dedicated maken, ded pet verkopen, nieuwe copy uit mn HoM, rinse n repeat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ja allemaal duidelijk wat hierboven staat bedankt voor de uitleg. Had daar af en toe mijn twijfels al over, maar nu is het helemaal duidelijk.

Noskill, dan zal ik het wel van je horen binnenkort als je het nog hebt.

Die norn solo quest zijn van hem:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Kilroy_Stonekin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

T-Rhidon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:49:
Ja allemaal duidelijk wat hierboven staat bedankt voor de uitleg. Had daar af en toe mijn twijfels al over, maar nu is het helemaal duidelijk.

Noskill, dan zal ik het wel van je horen binnenkort als je het nog hebt.

Die norn solo quest zijn van hem:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Kilroy_Stonekin
Add me maar even ingame, Plain Win is mn main char. En dan laat ik je dan wel weten of ik hem nog heb, maar volgens mij staat ie gewoon nog in mn storage.

En die quest,
Affiliation Deldrimor
Volgens mij Delver heeur. Maar dat is idd een grappige line. Misschien dat je deze wel bedoelt:
http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Norn_Fighting_Tournament

Dat is zo'n knuckle tournament. En die van Kilroy is die in die cave :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

noskill schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:58:
[...]

Add me maar even ingame, Plain Win is mn main char. En dan laat ik je dan wel weten of ik hem nog heb, maar volgens mij staat ie gewoon nog in mn storage.

En die quest,

[...]

Volgens mij Delver heeur. Maar dat is idd een grappige line. Misschien dat je deze wel bedoelt:
http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Norn_Fighting_Tournament

Dat is zo'n knuckle tournament. En die van Kilroy is die in die cave :p
Is goed zal je vanavond wel toevoegen, zal waarschijnlijk pas na 10 uur worden. Tot dan toe genoeg te doen.

Ja ik doe meestal deze:

Kilroy's Punchout Tournament -> 8 man achterelkaar verslaan met mijn knuckle. Hier heb ik af en toe moeite mee.
Kilroy Stonekin's Punch-Out Extravaganza! -> dit is wel in die cave, die is echt makkelijk.

En die jij zei vind ik nog lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Das balen. Wat irritant is dat wanneer je gedisconnect word, je een tijdje moet wachten, en je dan moet reconnecten. Doe je dat te vroeg dan word je eruit gegooid. Het beste is als je bijvoorbeeld nog op Teamspeak zit, vragen aan je teamgenoten als er Player X has lost connection to the server staat en dan kun je weer op reconnect klikken. Dan kom je er vrijwel altijd (bijna altijd dan) alweer terug op de plek waar je was. De keren dat ik eerder had gereconnect, was ik eruit gegooid.
Had een keer een VQ en was al 2 uur bezig en bijna klaar, werd ik ineens gedisconnect! Snel proberen te reconnecten en gelukkig kwam ik terug. Anders had ik alles opnieuw moeten doen. Was wel de map kwijt waar ik overal had gelopen, maar dat is minder erg dan 2 uur opnieuw doen:D
noskill schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:29:
idd, dat gaat helaas niet :p. Zou me ook wat zijn, dan ging ik toch investeren in pricy pets, dedicated maken, ded pet verkopen, nieuwe copy uit mn HoM, rinse n repeat haha.
Dan moet je toch erg snel zijn, want als iedereen dat doorheeft dan zullen de prijzen gigantisch dalen. Maar zo stom zijn ze bij Anet ook weer niet. Alle duplicate-incidents hebben ze in de kiem gesmoord en ook nog spelers voor gebanned.

Fronis Irontoe's Lair heb ik toch te vaak gedaan voor mn Legendary Survivor. Wat gaat dat snel vervelen zeg, maar Kilroy Stonekin is wel altijd lachen:D

[ Voor 3% gewijzigd door ninc op 19-05-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
Nice! ik had er zelf ook op gehoopt maar zit met me mini scourge manta :(

[ Voor 5% gewijzigd door Engra op 19-05-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bosso1991 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:33:
Nice! ik had er zelf ook op gehoopt maar zit met me mini scourge manta :(
Idem hier, had 'm ongeopend voor redelijk wat kunnen verkopen, maar ben te nieuwsgierig :P dit 5de jaars "witje" maar aan mijn hall toegevoegd. Staat al helemaal vol en mijn chest zit er ook vol mee :X
LeVortex schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:19:
huh wat ik nu hoor is nieuw, Ik kan dus minipets die ik gededicated heb gewoon trashen en dan weer uit HOM halen? want ik heb nu dus een char vol met die gededicated dingen xD
Hmm, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! d:)b Kan natuurlijk een paar mule pupkes maken om daar dit soort meuk in te stoppen, heb toch nog drie lege character panels over en chest panels zijn nogal prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Weakling schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:44:
Hmm, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! d:)b Kan natuurlijk een paar mule pupkes maken om daar dit soort meuk in te stoppen, heb toch nog drie lege character panels over en chest panels zijn nogal prijzig.
Mules ftw! Schandalig idd dat die panes zo duur zijn :(. Er is zo'n actie geweest dat je 1 zo'n pane voor niks kreeg.. wouden die eikels mn ncsoft account niet recoveren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het sowieso onzin om te betalen voor extra storage panes of character slots. Het hele item mall idee staat mij eigenlijk niet aan. Zelfs Blizzard doet het nu (celestial steed)! Het leukste is om door vaardigheid of volharding iets te halen wat een ander nog niet heeft. Als je iets voor echt geld moet gaan kopen dan is er geen lol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

noskill schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:50:
[...]

Mules ftw! Schandalig idd dat die panes zo duur zijn :(. Er is zo'n actie geweest dat je 1 zo'n pane voor niks kreeg.. wouden die eikels mn ncsoft account niet recoveren |:(
Zelfde hier, echt dramatische service bij NCSoft. Heb uberhaupt nog nooit een NCSoft account gemaakt en dan staat er dat mijn GW account verbonden is aan een NCSoft account. Zelfs met CDKeys en al wouden ze mijn account niet recoveren. Ik vroeg nog geen eens om een password, enkel de username.

Zeker niet de enigste slechte ervaring met een koreaanse uitgever. Die lui van Rakion, Softnyx, hadden een aantal jaar geleden zonder pardon mijn account verwijderd waar ik zo'n €30 aan uit had gegeven. Krijg ik in brak engels een e-mail terug 'Sorry, we don't recover account.'... treurig.

Ik hoop niet dat je voor GW2 een NCSoft account nodig heb. Denk niet dat NCSoft ooit zin heeft om al die accounts te recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eigelijk wordt GW uitgegeven door NCsoft USA, Korea heeft geen ... te maken met GW op het moment :P Support is hard achteruit gegaan nadat ze Brighton hebben gesloten, daar kreeg je tenminste support op onze tijden :)

En 99% zeker dat je voor GW2 ook gewoon een NCsoft account nodig zal hebben, Aion was dat ook al verplicht.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 19-05-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je GW2 account ook gekoppeld gaat worden aan je NCSoft Master Account. Hoe willen ze anders precies weten wat je in GW1 bereikt hebt en dus in GW2 kan unlocken. Alleen een inlognaam opgeven lijkt mij niet voldoende.

PS: Weet iemand hoe ik mijn emailadres kan veranderen op GW. Diegene die ik nu gebruik bestaat namelijk niet meer :p, en krijg op geen enkele manier een optie om mijn mailadres te veranderen via het programma zelf of mijn NCSoft Master Account.

Of is het gewoon een supportmail sturen en dan kijken hun wat ze voor me kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Ik mag ook weer met 3 van mijn caracters gifts openen als het goed is.
Mijn Wa/me is volgends mij al bijna 5 jaar oud.Zal de client zo eens ff opstarten. en kijken wat ik heb.
Als ik iemand nog blij kan maken met een paar minipets dm mij maar even dan mag je ze wel hebben.
(heb er nu 11 en als het goed is straks 14.)
Ik heb ook nog wel wat weapons waaronder Victo`s battleaxe die ik niet heb laten customizen of hoe heet dat ook al weer.

Dm maar ff aangezien ik toch niet meer speel.
(moet wel eerst even achter een van m`n char`s namen komen.)

En linkt NCsoft je account meteen aan zo`n master account ? of moet je dat wel eerst zelf doen.
Anders ben ik namenlijk helemaal *#&^$*(

[ Voor 17% gewijzigd door tooter op 19-05-2010 20:42 . Reden: :) ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:31:
Ik denk dat je GW2 account ook gekoppeld gaat worden aan je NCSoft Master Account. Hoe willen ze anders precies weten wat je in GW1 bereikt hebt en dus in GW2 kan unlocken. Alleen een inlognaam opgeven lijkt mij niet voldoende.

PS: Weet iemand hoe ik mijn emailadres kan veranderen op GW. Diegene die ik nu gebruik bestaat namelijk niet meer :p, en krijg op geen enkele manier een optie om mijn mailadres te veranderen via het programma zelf of mijn NCSoft Master Account.

Of is het gewoon een supportmail sturen en dan kijken hun wat ze voor me kunnen doen?
Ja je moet een support tricket maken alleen kan het uren de tijd kosten voordat er wat gebeurt, ze waren bij mij binnen 10min aangekomen met wat ik ze moest opsturen maar het duurde daarna nog wel mooi een halve week voor ik definitief antwoord kreeg, dit ging trouwens over een password change.

Edit: Ergens heb ik er ook wel een beetje begrip voor dat GW support niet super snel is, heb het 5 jaar geleden gekocht en kan het gewoon nog spelen nu zonder maandelijkse onzin dus vergeleken met de concurrentie is het zo erg nog niet maar het is wel vervelend zo lang te moeten wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door Engra op 19-05-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

SinergyX schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:41:
Eigelijk wordt GW uitgegeven door NCsoft USA, Korea heeft geen ... te maken met GW op het moment :P Support is hard achteruit gegaan nadat ze Brighton hebben gesloten, daar kreeg je tenminste support op onze tijden :)

En 99% zeker dat je voor GW2 ook gewoon een NCsoft account nodig zal hebben, Aion was dat ook al verplicht.
Ben idd bang dat je GW2 idd ook aan je ncsoft master account moet binden, anders wordt het inderdaad een beetje lastig om iets te kunnen verdienen met wat je in je HoM hebt staan.
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:31:

Je kan je login email adres veranderen in het zelfde schermpje waar je keys toe kan voegen als het goed is. Zoek naar een knopje edit account =). Moet je even kijken als dat voor of na de inlog is, vast erna :+
tooter schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:33:
Ik mag ook weer met 3 van mijn caracters gifts openen als het goed is.
Mijn Wa/me is volgends mij al bijna 5 jaar oud.Zal de client zo eens ff opstarten. en kijken wat ik heb.
Als ik iemand nog blij kan maken met een paar minipets dm mij maar even dan mag je ze wel hebben.
(heb er nu 11 en als het goed is straks 14.)
Ik heb ook nog wel wat weapons waaronder Victo`s battleaxe die ik niet heb laten customizen of hoe heet dat ook al weer.

Dm maar ff aangezien ik toch niet meer speel.
(moet wel eerst even achter een van m`n char`s namen komen.)

En linkt NCsoft je account meteen aan zo`n master account ? of moet je dat wel eerst zelf doen.
Anders ben ik namenlijk helemaal *#&^$*(
Ik kan me wel herinneren dat ik dat zelf gedaan heb. Je maakt een account op ncsoft, en dan voeg je daar je guildwars account aan toe zeg maar.
Bosso1991 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:54:
[...]
Edit: Ergens heb ik er ook wel een beetje begrip voor dat GW support niet super snel is, heb het 5 jaar geleden gekocht en kan het gewoon nog spelen nu zonder maandelijkse onzin dus vergeleken met de concurrentie is het zo erg nog niet maar het is wel vervelend zo lang te moeten wachten.
Zeker waar, we hebben niet zo veel te klagen eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Wacht nu ook op z`n emai zodat ie weer online kan komen op gw.

K weet al weer een caracter name dus dat is al weer een stapje dichter bij.
Had alleen mijn ww al gereset(maar geen mail van ontvangen.)

[ Voor 53% gewijzigd door tooter op 20-05-2010 15:33 . Reden: typo ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
tooter schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:33:

Ja ik had het zelfde probleem (heb ook gen ncsoft account ofzo) kwam er weer achter wat me wachtwoord nou was, als je dat niet lukt zul je op een ticket moeten wachten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
regelmatig contact met support, scammers reporten en ook gewoon andere problemen, altijd snel antwoord gehad. Eigenlijk altijd met 2 dagen. Ze helpen goed, tenminste ik heb nog geen problemen gehad. Guildie van mij kreeg volgens mij ook gewoon character name terug na overhandiging cdkeys.

Een keer wel heel veel disconnects enzo, wel snel antwoord maar de oplossing liet op zich wachten door problmen met een hub in frankfurt ofzo.

Vandaag wat missies gedaan in HM vooral om me titles te maxen en dunes of despair ook nog in NM (bonus) wat een erritante missie is dat. Gelukkig had ik hulp, gewoon in kamadam gevraagt, natuurlijk niemand die wil helpen met een missie totdat je geld bied. Hij deed het gratis en heeft me met 4 of 5 missies geholpen dus ik ben eindelijk legendary gaurdian. Samen spelen is echt zo veel leuker dan met die erritante hench/heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
LeVortex schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:16:
Samen spelen is echt zo veel leuker dan met die erritante hench/heroes.
Amen! het is idd vreselijk die AI van de henchies...

Maarja support duurde bij mij erg lang als het om pass changes etc gaat dus vooral dingen die ze niet 1,2,3 kunnen doen bijv. pass reseten als je geen mail krijgt, want je krijgt eerst een eindeloze dialoog met die mensen voordat je weet of ze wat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Engra schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:33:
[...]

Amen! het is idd vreselijk die AI van de henchies...
Ja, daar hebben jullie gelijk in, leuker is het wel. Maar meestal zijn H&H beter dan de gemiddelde GW spelers >:) Maar als je een paar goede partymembers hebt, is alles makkelijk in GW.

Ze leggen steeds meer uit op het blog. Elke dag wel effe checken of er iets nieuws bekend is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
van het GW blog:
We sat down and talked with multi-talented Guild Wars 2 character artist Kristen Perry, who took a break from her busy design work to answer some questions for us. As you’ll see, Kristen is so passionate about what she does that it’s easy to get her talking about clothing design…but not so easy to get her to stop.

Dit is wat ik nou mis in de meeste andere game studios de humor en de interactie met de gamers die hun groot gemaakt hebben, ik blijf het geweldig vinden wat ze doen bij arenanet ^^

Edit: Aangezien ik toch niet veel beters te doen heb blijf ik het GW2 blog dagelijks lezen dus als je zelf geen zin hebt om dat te doen vraag het gewoon hier ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Engra op 20-05-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de afgelopen weken wel stil rond War in Kryta en Guild Wars 2. Heeft iemand een idee wanneer we weer iets mogen verwachten? Of krijgen we op de E3 meer te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:15:
Het is de afgelopen weken wel stil rond War in Kryta en Guild Wars 2. Heeft iemand een idee wanneer we weer iets mogen verwachten? Of krijgen we op de E3 meer te horen?
Ze zullen er bij de E3 niet bij zijn maar wss wel bij de PAX en een aantal andere evenementen (check een paar pagina's terug).

Maar op het arenanet blog worden nog wat models geshowcased
http://www.arena.net/blog...erview-with-kristen-perry
En er staan nog 2 artikelen die dieper in gaan op hun vervanging van het quest systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Arenanet gaat niet naar E3 dacht ik, alleen naar PAX. We zullen er snel wat van horen denk ik. Tenminste als er nog een beta komt dit jaar. War in kryta loopt nog gewoon door, regematig nieuwe interviews/ verhalen op http://www.guildwars.com/warinkryta/, ingame merk je er inderdaad eigenlijk niks van, maar ik denk dat dat nog wel komt. Steeds meer tot aan release van GW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

tooter schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:33:

Om even flauw te doen, binnen de laatste 3/4 maanden hebben 2 maten van mij hun wachtwoord gereset/opgevraagd en nooit ontvangen :/
ninc schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:56:
[...]

Ja, daar hebben jullie gelijk in, leuker is het wel. Maar meestal zijn H&H beter dan de gemiddelde GW spelers >:) Maar als je een paar goede partymembers hebt, is alles makkelijk in GW.

Ze leggen steeds meer uit op het blog. Elke dag wel effe checken of er iets nieuws bekend is :9~
Jepp, bijvoorbeeld een rupt hero, dat soort dingen. Meer balanced bars.. maar henchies zijn vaak echt een pain.

Ben echt benieuwd wat die War in Kryta event ons nog gaat brengen. Toen ik het voor het eerst zag dacht ik oh cool, world pvp ofzo. Viel dus vies tegen :p. Maar er zullen idd nog wel meerdere dingen komen.. behalve als die costumes de enige daadwerkelijke reden waren voor event :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Hoe ik het begrijp komen er dus meer van die gasten die dan tegen mekaar ook battlen. Ook zullen ze kleine questjes geven om zo de verhaallijn na GW2 compleet te maken. Kan er natuurlijk ook naast zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die combat artikelen van GW2 staat dat niet alle professions alle wapens kunnen dragen en dus alle mogelijke skills kunnen hebben.. Ik hoop niet dat dit de gameplay beperkt, want ik vond de gigantische mogelijkheden van skills/weapons juist een van de pluspunten van GW1 omdat deze de creativiteit bevorderd.. Zo droeg ik als monk vaak een zwaard/schild omdat deze bepaalde attributen hadden die ik op dat moment nodig had. En als ik dan een grotere mana pool nodig had, switchte ik naar iets anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik gok dat ze dit binnen de bruikbare wapens gaan toepassen, ik vind het totaal geen beperking als ik als warrior even meer energy nodig had te moeten wisselen naar een caster-staff. In plaats daarvan heb ik liever een 2de (combat) sword die puur customized is voor extra energy.

Wel lijkt me de feature heel interessant dat bijvoorbeeld een mage een sword kan summonen, die andere teammembers dan kunnen gebruiken. Zo haal je deels de focus weg van de (e-peen) geargeile mensen, meer de focus dus op skills en taktieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:21:
In die combat artikelen van GW2 staat dat niet alle professions alle wapens kunnen dragen en dus alle mogelijke skills kunnen hebben.. Ik hoop niet dat dit de gameplay beperkt, want ik vond de gigantische mogelijkheden van skills/weapons juist een van de pluspunten van GW1 omdat deze de creativiteit bevorderd.. Zo droeg ik als monk vaak een zwaard/schild omdat deze bepaalde attributen hadden die ik op dat moment nodig had. En als ik dan een grotere mana pool nodig had, switchte ik naar iets anders..
Dat zal dus veranderd worden. Je zult dus alleen wapens kunnen switchen die bij je profession horen. Ze hebben het juist inbeperkt omdat er zoveel mogelijkheden waren dat het niet meer te controleren was. ;)
Het zal in het begin wel wennen worden, maar ik denk dat het wel goed gaat uitpakken.
such as following their personal storyline, earning achievements, discovering and earning traits, or completing collections.
Yay, er zitten achievements in de game! Ook traits, maar kan me niet bepaald voorstellen hoe ze dat gaan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
SinergyX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:27:
Ik gok dat ze dit binnen de bruikbare wapens gaan toepassen, ik vind het totaal geen beperking als ik als warrior even meer energy nodig had te moeten wisselen naar een caster-staff. In plaats daarvan heb ik liever een 2de (combat) sword die puur customized is voor extra energy.
Ik ben het hier mee eens.
Wat ik me afvraag is hoe ze die 5 skill gaan vullen of je bijv ook iets krijg voor extra block chance voor paar seconden als je een schild gebruikt of dat je ook iemand met je schild een klap kan verkopen, maar het meeste kijk ik toch uit naar wat ze gaan doen met staves/wands+focus item want daar zal dan waarschijnlijk wel wat leuks uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben al blij dat alle wapens 100% worden meegenomen in de castanimaties, ik kan nog steeds niet begrijpen dat bij WoW, welke imba goodlooking set je ook hebt, op het moment dat je een spec cast, je staff/shield/mace/whatever spontaan verdwijnt :P

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste