Zelf farm ik nooit. Ik heb nooit zin om steeds dezelfde route af te lopen. Nu is het wel zo dat mensen die farmen alle vette gear en wapens kunnen kopen, guildies van mij hebben door het farmen (vooral voor de SF-nerf update) gigantische hoeveelheden ectos en goede drops gehad waardoor ze 3 characters obsidian armor hebben kunnen geven en ook nog high-end wapens kunnen kopen (tormented spear, voltaic spear etc)
Ik heb er niks op tegen dat iedereen zijn eigen plezier in het spel zoekt, maar het steekt me wel dat als je mee wilt doen in het 'vette spullen hebben' dan moet je eigenlijk wel gaan farmen.
Heb nu bijvoorbeeld op mn necro asura armor, voltaic spear, tormented shield, black beast of aaarrrggghh en binnenkort chaos gloves (moet ik nog veel voor sparen) dus het duurt bij mij langer dan de rest.
Daarom vind ik het ook fijn dat Anet het farmen is tegengegaan in UW door het plaatsen van Minions Of Dhuum, Dhuum zelf toe te voegen en SF te nerfen. Door deze update doen we bijna iedere dag met de guild full party UW wat echt wel lache is om te doen. (behalve als het faalt natuurlijk

) Vroeger zou iedereen gewoon met zn assassin in een PUG gaan en dan zo snel mogelijk alles afrunnen.
Gelukkig heeft GW2 dit systeem niet meer, of in ieder geval is het makkelijker controleerbaar door de skill bar verplichtingen.
Owja, het laatste: door de laatste updates hebben de ritualists aan terrein gewonnen in alle gebieden. Iedereen is een ritualist aan het maken, maar heb echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Hou het wel op mn Monk en Necro.
Het aller-aller laatste dan:

Als iemand ooit eens zin heeft om mee te gaan een dungeon te doen op HM dan kun je altijd meegaan, mits je experienced bent. Daarmee bedoel ik dat je het spel kent en niet de meest achterlijke builds gebruikt:D