Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ninc schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:38:
Yay, er zitten achievements in de game! ...
Woordje "Titles" wordt vervangen door "Achievements" en klaar?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:57:
[...]

Woordje "Titles" wordt vervangen door "Achievements" en klaar?
Zolang het maar niet zo eindigt als WoW:

"You've reached the highest point of Orgimmar" [Achievement Unlocked]

Maar even serieus, achievements zitten tegenwoordig overal. Ik hoop dat Anet een leuke manier vind om ze te implementeren. En hopelijk dat je niet voor alles een achievement krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zal het er nog ff een keer neerzetten.Ik heb nu nog 32 minipets waar ik toch niks mee doe aangezien ik het spel niet meer speel.Ik heb al 2 mensen wat beloofd.Wie ook een paar pets wil moet of mij even Dm dan kunnen we een tijd afspreken.

Ingame name is trouwens Cure U

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Gepost op Facebook
Strike for freedom! Earn a bounty reward and the gratitude of all Krytans by hunting down White Mantle criminals. You'll find the royal bounties posted in Lion's Arch Keep.
Als je nog geen toegang hebt tot Lion's Arch keep: http://wiki.guildwars.com/wiki/Lion%27s_Arch_Keep_Gate_Guard

Een van de collector's in de keep:

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y51/Scutilla/gw076.jpg

Dat zijn 6 shooters?
  • Modern Warfare
  • Battlefield
  • Army of 2
  • Medal of Honor
  • Brothers in Arms
  • Call of Duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat je nu ineens hele nieuwe quests krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:12:
Maar even serieus, achievements zitten tegenwoordig overal. Ik hoop dat Anet een leuke manier vind om ze te implementeren. En hopelijk dat je niet voor alles een achievement krijgt.
Achievements zonder een enigszins nuttig reward heb ik niks mee. Wat dat betreft vind ik een aantal van de titles in GW een veel beter systeem. Extra health, energy etc naarmate je title beter wordt.

Afijn, eens ff kijken waar die nieuwe quests in Lions zijn :)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of die titles waarmee je een bepaalde emote kon doen. .dat vond ik ook een goed idee.. (die hero titles :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:08:
[...]

Achievements zonder een enigszins nuttig reward heb ik niks mee. Wat dat betreft vind ik een aantal van de titles in GW een veel beter systeem. Extra health, energy etc naarmate je title beter wordt.

Afijn, eens ff kijken waar die nieuwe quests in Lions zijn :)
Maar titles hebben in Guild Wars niet een nadelig effect op andere spelers. Je hebt een stip voor, maar niet op een oneerlijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:54:
[...]

Maar titles hebben in Guild Wars niet een nadelig effect op andere spelers. Je hebt een stip voor, maar niet op een oneerlijke manier.
Dan ben je het Ursan gebeuren vergeten... Wist je nog van al die mensen die rank 10 norn waren en alleen nog maar de Ursan built gebruikten? Toen werd zo ongeveer het hele spelletje ontwricht. Ecto's daalden ineens supersnel in prijs en elke UW/FoW run werd een Ursanway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nWo_Riot schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:11:
[...]

Dan ben je het Ursan gebeuren vergeten... Wist je nog van al die mensen die rank 10 norn waren en alleen nog maar de Ursan built gebruikten? Toen werd zo ongeveer het hele spelletje ontwricht. Ecto's daalden ineens supersnel in prijs en elke UW/FoW run werd een Ursanway.
Ik ben waarschijnlijk voor dat gebeuren gestopt met spelen. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het geen nadelig effect heeft op andere spelers omdat je niet samen speelt in dezelfde zone tenzij je dat wilt. In outposts zijn ze mooi voor de show. Daarbuiten hebben ze een effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:52:
[...]

Ik ben waarschijnlijk voor dat gebeuren gestopt met spelen. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het geen nadelig effect heeft op andere spelers omdat je niet samen speelt in dezelfde zone tenzij je dat wilt. In outposts zijn ze mooi voor de show. Daarbuiten hebben ze een effect
Ja, maar daarom hadden ze dat ook meteen generft. De Asura, Norn, Dwarven en Vanguard titels zijn handig voor als je aan het Pve-en bent, omdat je geen oneerlijk voordeel hebt in het spel zelf: Je moet immers samenwerken om verder te komen. En in PvP werken die eotn skills toch niet, dus daar kun je ook geen oneerlijk voordeel mee behalen. Het is wel zo als je bijvoorbeeld als healer wilt UW gaan, dan zullen ze eerder iemand meenemen met max sunspear title voor Seed Of Life dan eentje die maar rang 2 of 3 heeft bijvoorbeeld.

Maar ik vraag me wel af waar die Medal of Honor dingen goed voor zijn? Waarom zou je nu zo een Medal of Honor pakken voor 25 war supplies wanneer je een Royal gift kunt pakken voor 15 war supplies? Dan moeten die Medal Of Honor toch later wat gaan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Laatst online: 04-01-2024
ninc schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:27:
Maar ik vraag me wel af waar die Medal of Honor dingen goed voor zijn? Waarom zou je nu zo een Medal of Honor pakken voor 25 war supplies wanneer je een Royal gift kunt pakken voor 15 war supplies? Dan moeten die Medal Of Honor toch later wat gaan opleveren.
Volgens mij zijn ze voor shining blade weapons, deze zijn een tijdje terug aan de game toegevoegd linkje voor hoe ze er uit zien http://wiki.guildwars.com/wiki/User_talk:Neil2250.
Maar ze zullen zeker een doel hebben, toch raad ik iedereen aan om royal gifts te kopen ik heb er tot nu to 3 gehad en uit 2 van de 3 kreeg ik een medal of honor, en deze kunnen nieuwe mini pets droppen dus ik zou zeggen dat ze het zeker waard zijn.
Edit: Net nog 1 open gemaakt en weer en medal of honor.

[ Voor 3% gewijzigd door Engra op 24-05-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Engra schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:02:
[...]
Maar ze zullen zeker een doel hebben, toch raad ik iedereen aan om royal gifts te kopen ik heb er tot nu to 3 gehad en uit 2 van de 3 kreeg ik een medal of honor, en deze kunnen nieuwe mini pets droppen dus ik zou zeggen dat ze het zeker waard zijn.
Edit: Net nog 1 open gemaakt en weer en medal of honor.
2 open gemaakt: 1 medal of honor en 1 expert salvage kit... jippie.....not.

Wat wel weer positief was: onze guild leader heeft een mini Dhuum gekregen uit de UW chest. 800 ectos zijn dat :) Echt lucky:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ninc schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:07:
2 open gemaakt: 1 medal of honor en 1 expert salvage kit... jippie.....not.
Twee keer een XP scroll gekregen hier :')
Wat wel weer positief was: onze guild leader heeft een mini Dhuum gekregen uit de UW chest. 800 ectos zijn dat :) Echt lucky:D
Woooeee! Nice! Maar eh: 800 ecto's? Wauw, ik dacht dat de hype van heel veel gold/ecto krijgen voor spul in GW wel zo'n beetje voorbij was.

Iemand nog een tip hoe aan honeycombs te komen? Hoopte dat ze in de pakjes van Nicholas the Traveler zouden zitten, maar dat levert tot nu toe alleen maar vuurwerk op. Stone Grawl Necklaces droppen ook nauwelijks en daar zijn er 8 van nodig voor 1 honeycomb bij de collector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Weakling schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:06:
[...]

Twee keer een XP scroll gekregen hier :')

[...]

Woooeee! Nice! Maar eh: 800 ecto's? Wauw, ik dacht dat de hype van heel veel gold/ecto krijgen voor spul in GW wel zo'n beetje voorbij was.

Iemand nog een tip hoe aan honeycombs te komen? Hoopte dat ze in de pakjes van Nicholas the Traveler zouden zitten, maar dat levert tot nu toe alleen maar vuurwerk op. Stone Grawl Necklaces droppen ook nauwelijks en daar zijn er 8 van nodig voor 1 honeycomb bij de collector.
Ja, de mini Dhuum is erg gewild en moeilijk te krijgen. Ze verkopen meestal rond de 750-800 ectos. Dedicated zijn nog 'maar' 350-400 ectos waard. Ik vraag me af wie ze wil hebben en hoe ze aan zoveel geld komen.

Dit staat op wiki over honeycombs:
* 10, as a random drop for opening a Gift of the Traveler, from Nicholas the Traveler
* 5, as a random drop for opening a Gift of the Huntsman, from Nicholas Sandford in pre-searing Regent Valley
* 3, as a reward for completing A Hunter's Pride
* 1, in exchange for 8 Stone Grawl Necklaces, from Collector Galton Franks in southwestern Sacnoth Valley
Het beste is om de quest voor hunter's pride te doen, dan heb je er tenminste 3. Voor de rest is farmen voor stone grawl necklaces kut, omdat ik dat toen ook had moeten doen voor gifts of the traveler en ze droppen erg slecht. Of je moet hopen dat je ze van iemand kan kopen in kamadan bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nWo_Riot schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:11:
[...]

Gelukkig hebben ze dat generfed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42

noskill

1*1=2.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Gelukkig hebben ze dat generfed :)
Agreed, dat was echt waardeloos :p

Lekker die Dhuum! Verkoopt idd behoorlijk hoog. Ook ziek inderdaad hoeveel ecto sommige spelers te besteden hebben.. Mini Vizus gaan voor +1300 volgens mij, en zo zijn er nog een twee(of drie-)tal minis die echt ziek duur zijn.

Heb eigenlijk nog niet echt geparticipeerd in het hele War in Kryta gebeuren, ben lately nogal inactief. Hoe bevalt al die shit tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
noskill schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:27:
[...]
Lekker die Dhuum! Verkoopt idd behoorlijk hoog. Ook ziek inderdaad hoeveel ecto sommige spelers te besteden hebben.. Mini Vizus gaan voor +1300 volgens mij, en zo zijn er nog een twee(of drie-)tal minis die echt ziek duur zijn.

Heb eigenlijk nog niet echt geparticipeerd in het hele War in Kryta gebeuren, ben lately nogal inactief. Hoe bevalt al die shit tot nu toe?
Ja, dan moet je of ziekelijk veel farmen of je moet ectos voor real life geld hebben gekocht, anders kan het niet. Je hebt ook een guild CASH die als je wilt joinen een 100k entry fee moet betalen en al je characters moeten dan full obsidan armor hebben enzo. In Kamadan stonden ze laatst: Allemaal zelfde character, zelfde haar etc en full obsidian armor en dan zo laag mogelijk level. Echt ziek.

Dat War In Kryta gedoe is nu meer zoals de Z-bounty quests. Iedere dag om 18:00 komt er een nieuwe bounty die je dan kunt doen. Heb nu mn 2 main characters al klaargemaakt zodat ik iedere dag de questen 2 keer kan doen. Meestal stelt het niet veel voor, vooral als je met 2 man gaat dan zoef je er zo doorheen op HM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ninc schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:58:
Dat War In Kryta gedoe is nu meer zoals de Z-bounty quests. Iedere dag om 18:00 komt er een nieuwe bounty die je dan kunt doen. Heb nu mn 2 main characters al klaargemaakt zodat ik iedere dag de questen 2 keer kan doen. Meestal stelt het niet veel voor, vooral als je met 2 man gaat dan zoef je er zo doorheen op HM.
Ik voel me ineens een enorme sukkel in GW, maar met de Amalek en Carnak bounty quests kwam ik er niet eens heelhuids vanaf op NM met een 8 man party (ik, henchies en heroes). Beide bounties op -60% gefinished :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Weakling schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:14:
[...]

Ik voel me ineens een enorme sukkel in GW, maar met de Amalek en Carnak bounty quests kwam ik er niet eens heelhuids vanaf op NM met een 8 man party (ik, henchies en heroes). Beide bounties op -60% gefinished :X
Ik ben nog met de 4de bezig :s, want je moet toch eerst alle voorgaande delen doen voordat je de gene die van bijvoorbeeld komt kan doen?

Moet nu met mijn MOX lopen, maar daarvoor moet je nog wat dingen halen :+ .

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Ik speel denk al te lang niet meer om uberhaubt mee te komen in de Z-bounties, heb ze in het verleden wel gedaan met m'n spiritspammer, maar zelfs toen was het paar uurtjes werk en berg wipes verder :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Weakling schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:14:
[...]

Nah, dat heb ik ook als ik op HM ga met H&H. Dan word ik soms een paar keer gewiped. Als je gewoon met iemand anders meegaat die redelijke heroes heeft dan lukt het heel erg goed in 1 keer. TIP: Neem wel Frozen Soil mee want die white mantle gasten ressen als een dolle. Heb eens 4 keer dezelfde monk afgemaakt omdat die steeds gerest werd, en je kon em niet laten leven anders kreeg je de anderen niet dood.
T-Rhidon schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:31:
[...]
Ik ben nog met de 4de bezig :s, want je moet toch eerst alle voorgaande delen doen voordat je de gene die van bijvoorbeeld komt kan doen?

Moet nu met mijn MOX lopen, maar daarvoor moet je nog wat dingen halen :+ .
Hoe bedoel je? De questen veranderen iedere dag, dus dat maakt niet uit welke je steeds doet.

Damn heb echt studie ontwijkend gedrag..... zit de hele tijd GoT af te struinen naar nieuwe topics terwijl ik beter kan leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ninc schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:46:
TIP: Neem wel Frozen Soil mee want die white mantle gasten ressen als een dolle. Heb eens 4 keer dezelfde monk afgemaakt omdat die steeds gerest werd, en je kon em niet laten leven anders kreeg je de anderen niet dood.
Da's een goeie tip! d:)b
Ik scan altijd eerst voor de healers in een mob en probeer die als eerste neer te leggen, maar die lui ressen idd alsof het niks kost. Had al een stuk of zes wipes te pakken voor ik goed en wel Beetletun uit was voor één van de bounty quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mesmer update... :/ tis alweer 'normaal' 2 mesmers met edenial te hebben .. fun!
Anet zo goed met skill balance... not :F

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:55:
Die mesmer update... :/ tis alweer 'normaal' 2 mesmers met edenial te hebben .. fun!
Anet zo goed met skill balance... not :F
Damn meen je dat? Even zoeken dan maar.. hoop dat ze die niet verpest hebben, mn main is mesmer - hoopte dat pve weer interessant ging worden tbh.

Okay War in Kryta Bounty Quests. Sounds like fun. En idd, met een 2 MM 2 SF 2 Monk 2 Spelers groepje zal dat wel allemaal goedkomen, ja toch. FS dr bij, thanks voor de tip ninc =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PvE is juist weer interessant geworden :P
http://wiki.guildwars.com...eveloper_updates/20100521

Ik lees altijd de developers updates, krijg je ook wat achtergrond info waarom ze bepaalde skills wijzigen.

Na elke patch waar de focus ligt op 1 class krijg je zulke standaarden, weinig nieuws :P Al heb ik Mesmer nooit een fijne class gevonden om te spelen, al was het maar om de cast-animatie (dat hoveren en rondje draaien).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Laatste keer dat ik een Vizu zag, ging die voor 3000e+. En die was dedicated 8)7
Undedicated zal nog steeds wel boven de 5000e liggen.
Je hebt ook een guild CASH die als je wilt joinen een 100k entry fee moet betalen en al je characters moeten dan full obsidan armor hebben enzo. In Kamadan stonden ze laatst: Allemaal zelfde character, zelfde haar etc en full obsidian armor en dan zo laag mogelijk level. Echt ziek.
Die zitten dan ook eeeerg vaak in spamadan dis1 america. Maar of daar nou respect voor op te brengen is? Een spel starten om als showmodel ergens tijden te staan dat valt bij mij onder tijdverspilling.

Voor war supplies vallen er tegenwoordig courier runs te doen. Ik doe ze af en toe vanuit Beetletun. De stad uitgaan en hopen op een Courier Falken spawn. Deze dan veilig begeleiden door de map. Levert toch weer 12 war supplies op per keer. Al krijg je er wel het heen en weer van als je dit wat vaak doet. :P

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, cast animatie van de Mesmers hadden wat mij betreft wel meer op die van de Eles (alleen hoveren) mogen lijken. Maar ja, zo is elke prof. uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Judge Nl schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:24:
Voor war supplies vallen er tegenwoordig courier runs te doen. Ik doe ze af en toe vanuit Beetletun. De stad uitgaan en hopen op een Courier Falken spawn. Deze dan veilig begeleiden door de map. Levert toch weer 12 war supplies op per keer. Al krijg je er wel het heen en weer van als je dit wat vaak doet. :P
Ik wist helemaal niet van het bestaan van Falken en kwam 'm bij toeval tegen. Dacht: "Waar komt die waus nou ineens vandaan? Heb toch geen quest of zo?". Stukje meegelopen, maar die idioot rent door terwijl ik nog stond te wachten tot Frozen Soil afgelopen was en mijn party kon ressen.

Ook niet handig trouwens, ik had een hero Frozen Soil gegeven om het ressen tegen te gaan van de mobs, gaat ie als een gek FS spammen ook als er geen mobs in de buurt zijn en ik iemand wil ressen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Laatst online: 04-01-2024
Er is vandaag een survey gepost over de merchandise die ze uit moeten brengen, naast wat collectors art work enz hebt ik daar niet echt interesse in maar het feit dat ze gras maaiers (lawn mowers) voor stelden heeft mij er toch toe gezet bij elk open veld Lawn mowers in te vullen als je zelf hier wat over wilt invullen linkje:http://www.arena.net/blog/take-our-gw2-merchandise-survey

Edit:
Ook niet handig trouwens, ik had een hero Frozen Soil gegeven om het ressen tegen te gaan van de mobs, gaat ie als een gek FS spammen ook als er geen mobs in de buurt zijn en ik iemand wil ressen.
Ja heroes doen idd vaak rare dingen maar gelukkig kan je deze skill gewoon met shift + linker muisknop uitzetten en hem dan zelf gebruiken als er iets dood gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door Engra op 26-05-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Veel interesse in de tech en goodies :D Miniatuurtjes en replica's, alles is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

ninc schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:46:
[...]

Hoe bedoel je? De questen veranderen iedere dag, dus dat maakt niet uit welke je steeds doet.

Damn heb echt studie ontwijkend gedrag..... zit de hele tijd GoT af te struinen naar nieuwe topics terwijl ik beter kan leren ;)
Kan je de nieuwe quest die van uitkomt direct doen? Of moet je eerst de gene doen van de afgelopen dagen? Of kan dat zelfs niet?

Want als ik jou zo hoor kan ik de quest die van vrij komt direct doen zonder de voor gaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:08:
PvE is juist weer interessant geworden :P
http://wiki.guildwars.com...eveloper_updates/20100521

Ik lees altijd de developers updates, krijg je ook wat achtergrond info waarom ze bepaalde skills wijzigen.

Na elke patch waar de focus ligt op 1 class krijg je zulke standaarden, weinig nieuws :P Al heb ik Mesmer nooit een fijne class gevonden om te spelen, al was het maar om de cast-animatie (dat hoveren en rondje draaien).
Jaaa, die heb ik idd ook gelezen. Valt inderdaad wel mee, maar weet niet of dit er voor gaat zorgen dat ik mn mesmer vaker ga spelen. Ineptitude aoe <3, en ESurge weer terug op 5 energy, lagere recharge + lagere recharge van fast casting.. klinkt eigenlijk wel leuk. Met AE ofzo. Maarja.. als je pijn wil doen als mesmer zit je toch nog steeds vast met dezelfde meta bar die sinds eotn gebruikt word (voornamelijk, even indekken :+ ).
Als ik iets leuks gevonden heb om mee te spelen post ik het wel :p
Judge Nl schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:24:
[...]

Laatste keer dat ik een Vizu zag, ging die voor 3000e+. En die was dedicated 8)7
Undedicated zal nog steeds wel boven de 5000e liggen.

[...]

Die zitten dan ook eeeerg vaak in spamadan dis1 america. Maar of daar nou respect voor op te brengen is? Een spel starten om als showmodel ergens tijden te staan dat valt bij mij onder tijdverspilling.

Haha dat kan wel kloppen ja. En precies, CASH guild allemaal e-peen gamers, bah :p En vaak het ego nog groter als hun epeen >:)
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:24:
Tja, cast animatie van de Mesmers hadden wat mij betreft wel meer op die van de Eles (alleen hoveren) mogen lijken. Maar ja, zo is elke prof. uniek.
Vind dat eigenlijk wel meevallen, ziet er wel leuk uit met een leuk castersword =D. Runic Blade + Rose Focus = cheap and smexy :9~
Weakling schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:03:
[...]

Ik wist helemaal niet van het bestaan van Falken en kwam 'm bij toeval tegen. Dacht: "Waar komt die waus nou ineens vandaan? Heb toch geen quest of zo?". Stukje meegelopen, maar die idioot rent door terwijl ik nog stond te wachten tot Frozen Soil afgelopen was en mijn party kon ressen.

Ook niet handig trouwens, ik had een hero Frozen Soil gegeven om het ressen tegen te gaan van de mobs, gaat ie als een gek FS spammen ook als er geen mobs in de buurt zijn en ik iemand wil ressen. 8)7
Haha die waus. Disablen en minimanagen die FS 8)7
Engra schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:26:
Er is vandaag een survey gepost over de merchandise die ze uit moeten brengen, naast wat collectors art work enz hebt ik daar niet echt interesse in maar het feit dat ze gras maaiers (lawn mowers) voor stelden heeft mij er toch toe gezet bij elk open veld Lawn mowers in de vullen als je zelf hier wat over wilt invullen linkje:http://www.arena.net/blog/take-our-gw2-merchandise-survey

Edit:
[...]

Ja heroes doen idd vaak rare dingen maar gelukkig kan je deze skill gewoon met shift + linker muisknop uitzetten en hem dan zelf gebruiken als er iets dood gaat.
hahah lawn mowers ja. en wtf, Undergarments? Guild Wars 2 Warrior onderbroeken yeahhhhhhhh. :F
T-Rhidon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:38:
[...]

Kan je de nieuwe quest die van uitkomt direct doen? Of moet je eerst de gene doen van de afgelopen dagen? Of kan dat zelfs niet?

Want als ik jou zo hoor kan ik de quest die van vrij komt direct doen zonder de voor gaande?
Zal er ook wel aan liggen welke quests je wil gaan doen. Zullen vast en zeker ook wel questlines bijzitten, misschien dat je die aan het volgen bent ipv de "bounty-quests"? I dont know, heb zelf nog niks van die zooi gespeeld :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
T-Rhidon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:38:
[...]

Iedere dag veranderd ie, dus als je em gisteren bent vergeten dan kun je em vandaag nog halen tot 18:00 uur. Daarna komt de nieuwe en de oude kun je dan niet meer doen, tenzij je em nog in je questlist hebt staan.

En natuurlijk mensen, FS moet je zelf activeren en niet je hero automatisch laten casten 8)7 Dat is vragen om een aframmeling.

De mesmer update merkte ik pas voor de eerste keer toen ik roaring ether ging farmen voor Gifts of the Traveler, toen een roaring ether mistrust op mij caste en ik het niet doorhad: BAM partywipe :D De mesmers zijn nu echte nukers geworden, maar gelukkig heb ik er al iets op gevonden.

Maar krijg wel zin om weer met mn mesmer te spelen, is al 2 en half jaar gelden dat ik ermee heb gespeeld, leuke skills nu ook:
Hex Spell. For 6 seconds, the next spell that target foe casts on one of your allies fails and deals 30...114...135 damage to that foe and all nearby foes.
Party wipe ftw! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik denk in handen van een hero (Gwen :> ) het nu best interessant is er weer eentje in de party te hebben. Van al mijn heroes heb ik Gwen en die ... enge man nooit in mijn party gehad.'

Voor de grap maar eens een Me/sin proberen, daggers en illusionairy weaponary :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gwen zit bij mij standaard in mn party :+ Behalve op mijn eigen mesmer...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:07:
Ik denk in handen van een hero (Gwen :> ) het nu best interessant is er weer eentje in de party te hebben. Van al mijn heroes heb ik Gwen en die ... enge man nooit in mijn party gehad.'

Voor de grap maar eens een Me/sin proberen, daggers en illusionairy weaponary :P
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/thumb/d/d0/Norgu_Thespian_armor.jpg/233px-Norgu_Thespian_armor.jpg

Norgu!!!!!!!! De master :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

ninc schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:01:
[...]

Iedere dag veranderd ie, dus als je em gisteren bent vergeten dan kun je em vandaag nog halen tot 18:00 uur. Daarna komt de nieuwe en de oude kun je dan niet meer doen, tenzij je em nog in je questlist hebt staan.
Oke dankje, dus het zelfde prencipe als Zaishen ;).

Alleen nu nog 1 vraag waar activeer je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Engra schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:26:
Er is vandaag een survey gepost over de merchandise die ze uit moeten brengen, naast wat collectors art work enz hebt ik daar niet echt interesse in maar het feit dat ze gras maaiers (lawn mowers) voor stelden heeft mij er toch toe gezet bij elk open veld Lawn mowers in de vullen als je zelf hier wat over wilt invullen linkje:http://www.arena.net/blog/take-our-gw2-merchandise-survey
Lawn mowers, proest! Nah, ik ben alleen maar enigszins geinteresseerd in statues en misschien een comic, voor de rest heb ik ingevuld dat het voor mij niet hoeft.
Ben zo'n luie speler die niet zo van het micromanagen van heroes is, maar hiero moet dat wel idd ...
ninc schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:01:
En natuurlijk mensen, FS moet je zelf activeren en niet je hero automatisch laten casten 8)7 Dat is vragen om een aframmeling.
No kidding! Dat werkte echt voor geen meter, die aframmeling had ik wel verdiend.
T-Rhidon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:31:
Lion's Arch Keep

[ Voor 6% gewijzigd door Plekuz op 26-05-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
T-Rhidon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:31:
[...]

Oke dankje, dus het zelfde prencipe als Zaishen ;).

Hier staat alles op wiki: War In Kryta

Je moet in LA praten met Lion's Arch Keep Gate Guard dan kom je in Lion's Arch Keep. Hiervoor moet je wel eerst 4 dialogen hebben gezien in Shining Blade camp en zinn's trial. Alles staat op wiki hoe je dat moet doen:D Is gewoon een kwestie van luisteren en dan ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

imo was een mesmer hero altijd al handig om in je party te hebben, door hun perfecte timing mbt rupts/shutdowns.
Weakling schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:32:
[...]

Lawn mowers, proest! Nah, ik ben alleen maar enigszins geinteresseerd in statues en misschien een comic, voor de rest heb ik ingevuld dat het voor mij niet hoeft.
Hahah. Ja same, miniatures/statues, en misschien een muismat ofzo als ie fijn is. En wallpapers =D verder hoeft het voor mij idd ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha 3,700 bans woot! like 3/4 van m'n friendslist offline xD epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben heel blij dat ze eindelijk iets aan die valsspelers gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Misschien Me/D, Scythes.. Waarom zou je daggers willen proberen :O
Geen Critical Strikes als Mes primary, scythe lekker aoe-like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:05:
Haha 3,700 bans woot! like 3/4 van m'n friendslist offline xD epic
Botters / die online waren werden op een heeele speciale manier uit het spel verwijderd.

http://www.youtube.com/watch?v=3fFYug8nXcM

http://i45.tinypic.com/8wysg5.jpg

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:01
Judge Nl schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:50:
[...]

Botters / die online waren werden op een heeele speciale manier uit het spel verwijderd.

Holy handgrenade :D

Fokking awesome! _O_

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
noskill schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:50:
Misschien Me/D, Scythes.. Waarom zou je daggers willen proberen :O
Geen Critical Strikes als Mes primary, scythe lekker aoe-like.
Omdat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

[...]

Lol gaaf dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
haha zeker gaaf, ben benieuwd of er ook een hoop gepakt zijn van tweakers ^^, ligt het aan mij of is temple echt gruwelijk still geworden door de ban hamer?

Hoeveel zijn die nieuwe green war in kryta weapons eigenlijk waard? kun je daar niks mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Haha zit wat in :p. Jammer dat er geen melee weapon speed modifiers zijn in gw. :-(

Haha dat filmpje, best grappig idd :p wat zal ik dr van zeggen. PWND >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
LeVortex schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:42:
haha zeker gaaf, ben benieuwd of er ook een hoop gepakt zijn van tweakers ^^, ligt het aan mij of is temple echt gruwelijk still geworden door de ban hamer?

Hoeveel zijn die nieuwe green war in kryta weapons eigenlijk waard? kun je daar niks mee?
Bij ons in de Alliance is 1 guild bijna in zn geheel gebanned geworden omdat ze allemaal bots gebruikten. Was nog maar 1 officer over, de Guild Leader en de rest van officers en members waren gebanned. Echt lachen. We hadden ook een discussie gehad in de alliance dat zij zeiden dat als je eenmaal weet hoe het moet je dan ook zou botten.

Maar daar ben ik het niet mee eens. Botten is echt verwerpelijk en ikzelf zou het nooit doen. Dan beleef je toch geen plezier meer aan je spel? Ik heb vandaag met moeite mn eerste Chaos Gloves gekocht, echt wel vet :9~ Geeft meer voldoening dat ik het na 2 dagen kan kopen omdat ik een bot 24/7 heb rondlopen.

Ik zou zeggen: Ban er nog meer! Er zijn nog steeds teveel actief 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mooiste vind het nog bij de accounts die al jaren bestaan, bergen met mooie dingen hebben verzameld.. BOEM, alles kwijt omdat je zo dom was te gaan botten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Let me give you a real example from today. Here’s an actual account we just terminated: 2,469 hours, 38 titles, 913 plat, 268 ecto, Eternal Legendary Vanquisher monument, Mini Gwen, Chaos Gloves, Mallyx’s Strife, The Holy Avenger, etc., etc. It’s all gone now. Forever. You will not want that to happen to your account.
Vind ik echt mooi om te zien. Zoveel spullen en titels (zal veel bots zijn en weinig eigen inbreng) maar is toch moeite en tijd die hij/zij voor niets in het spel heeft gestopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:14
:o)
Ik vind de massale ban van de bots wel nice :P
Zelfde voor DHuum dat opduikt als je gebanned wordt.
Btw, wat doen jullie vooral op GW? :)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleja
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 22:46
Ik ben gebanned...
Wou net inloggen toen er bericht kwam dat ik permaban had gekregen wegens gebruik van third-party software.
Voor zover ik weet is Xfire toch toegestaan in Guild Wars?
Heb maar gelijk een mailtje gestuurd naar support...

Vind het wel lastig, kwou net nog eens ff spelen zo voor de examens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gleja schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:54:
Ik ben gebanned...
Wou net inloggen toen er bericht kwam dat ik permaban had gekregen wegens gebruik van third-party software.

Weinig kans dat het account ge-unbanned gaat worden. Doorgaans word je niet voor andere dingen gebanned als voor bots en andere cheat achtige toepassingen wanneer er third party software staat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleja
Ik besef maar al te goed dat de kans klein is dat ik unbanned wordt.
Maar voor zover ik weet ben ik toch de enige die echt weet wat ik met mijn account doe?
Heb het zelf altijd idioot gevonden, die cheaters. Ik speel ook COD MW2 en daar zat het ook vol met cheaters, zelf heb ik dit echter nooit gedaan, gewoon uit principe.

Dan is het best kut om gebanned te worden voor iets dat je niet gedaan hebt, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
[...]

Oke, ik zie het dus niet. Waar moet ik op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ik ben gebanned...

Dat zou ik niet weten, staat wel dat
Door het analyseren van actieve processen kan Xfire actieve games detecteren, en deze informatie doorsturen naar Xfire-gebruikers die de actieve speler als vriend hebben.
Maar als je niets anders als bots of hacks hebt gebruikt dan moet het dat wel zijn ja. Daarom ook NOOIT 3rd party software gebruiken. Dan kom je ook later nooit in de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleja
ninc schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:29:
[...]

Dat zou ik niet weten, staat wel dat
[...]

Maar als je niets anders als bots of hacks hebt gebruikt dan moet het dat wel zijn ja. Daarom ook NOOIT 3rd party software gebruiken. Dan kom je ook later nooit in de problemen.
nja je hebt mss wel gelijk, maar als je dan ziet dat GW toch een game is dat veel uren haalt op Xfire zou je toch denken dat het toegelaten is.
Ach ja, ik zal wel gewoon wachten op een mailtje zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:16
jaren gw gespeeld met xfire aan, daar word je niet voor gebanned. wel voor een bepaald ander type 3rd party software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 00:10

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ja lijkt me ook dat het iets anders is. Xfire is het gewoon zeker niet.

Vaak zijn de bans gedaan op basis van ingame reports. Ook het onreglementair beinvloeden van pvp-matches/uitkomsten/verhoudingen kunnen een reden zijn om gebanned te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

maartend schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:27:
[...]

Oke, ik zie het dus niet. Waar moet ik op letten?
Op dat enorme gestalte (soort van magere hijn :+ ), die met zijn scyth iemand neer haald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gebanned...

Als ik zo nu en dan ergens lees merk ik dat er meerdere mensen gebanned zijn. Er was ook iemand die had 2 vrienden en die deden alleen PvE en weten nieteens wat een bot is ... ook gebanned. Er zijn verhalen dat het ook door Texmod kan komen... ik weet het niet. Ben zelf ook gebanned (boeit me niks, 't is maar een spel :)) en ik botte PvE gewoon omdat ik bored was van het hele spel en geen zin had om Grind of the North te spelen voor titles. (<Insert niet goed te praten hier enz>)

Ach, ik heb nog 9 accounts te gaan, hup. PvP items pack kopen en alleen nog maar serieus GvG/PvP dan... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees maar trots op jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik doen, ben er heel trots op. Het boeit me helemaal niet ;w
Las gisteren op QQ geloof ik, iemand met 46 accounts.. WTF 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:15:
[...]

Zal ik doen, ben er heel trots op. Het boeit me helemaal niet ;w
Las gisteren op QQ geloof ik, iemand met 46 accounts.. WTF 8)7
Mooiste zou zijn gewoon een IP-ban , en alle accounts waar gebot geld naartoe is gegaan met hetzelfde IP ook gewoon een ban. Maand geleden was je nog zo trots op je bot: 'Hadden ze de game maar niet moeten verknallen' of iets in die strekking. Botters verknallen de game, dat je dat niet begrijpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
tuinïnen schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:50:
Mooiste zou zijn gewoon een IP-ban , en alle accounts waar gebot geld naartoe is gegaan met hetzelfde IP ook gewoon een ban. Maand geleden was je nog zo trots op je bot: 'Hadden ze de game maar niet moeten verknallen' of iets in die strekking. Botters verknallen de game, dat je dat niet begrijpt...
IP is bijna onmogelijk, net-cafe's, dynamische IP's etc.

En ik ben altijd simpel, hoe dom en stom en belachelijk een game ook zou kunnen zijn, het is nooit een 'excuus' om dan maar te gaan botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

SinergyX schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:00:
[...]

IP is bijna onmogelijk, net-cafe's, dynamische IP's etc.

En ik ben altijd simpel, hoe dom en stom en belachelijk een game ook zou kunnen zijn, het is nooit een 'excuus' om dan maar te gaan botten.
Tja, maar botten wordt dan alleen gestraft met 1 ban voor 1 account. Iemand heeft 10 accounts en gewoon 1 bot account die alle winst lekker verspreid over alle accounts.

Dan kan ik begrijpen dat je er niet zoveel om geeft ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
tuinïnen schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:10:
Tja, maar botten wordt dan alleen gestraft met 1 ban voor 1 account. Iemand heeft 10 accounts en gewoon 1 bot account die alle winst lekker verspreid over alle accounts.

Pakken ze die ook wel weer op, en die daarna ook wel weer. Grote botters hebben mischien 10+ accounts, menig 'dit spel is saai dus ik bot' mensen hebben veelal 1 of 2 accounts, daar komt het een stuk harder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch mooi dat eindelijk de banhammer over het spel gaat. Het werd wel eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch wel apart, 3700 bans, accounts die je mogelijk nooit ingame zag. Hoeveel mensen zullen dan GW nog steeds spelen? Hebben ze toch een aardig supersuccesje in handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

IP-ban zou ik niet voor zijn, stel je voor dat er nog iemand in huis dat spel speelt en een keer heeft geprobeerd te cheaten. En iedereen via dat IP word gebant, kan ik niet meer spelen. Dat zou mooi zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

Echt zoveel meer kunnen ze niet doen. Je kan ( zoals eerder gezegd ) mensen niet gaan IP-bannen. Guild Wars verdient natuurlijk ook geld aan elke extra verkochte account. Dus als ze accounts blijven bannen en mensen gebruiken liever een andere dan denk ik niet dat ze het echt erg vinden dat er een nieuwe account verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wie zegt dat ik die 9 accounts vul met geld? Dan heb je het helemaal fout. Ik had alles nog op mijn main account staan, de andere 9 accounts waren vanwege Xunlai Tournament House. Daar staat geen enkel geld op :) Ik heb 0g ;) Tuurlijk ik HAD alles naar andere accounts kunnen plaatsen, maar dat heb ik niet gedaan.

Alles wat ik met botten verdient heb (titles, 300k?) heb ik niet meer. En dat boeit me niet :).

Ondertussen proberen ze alweer nieuwe methode om te botten, namelijk via pixels ofzo.. dat ie met de muis beweegt whatever _O- en nee, ik ga heus niet opnieuw botten, botten in GvG heb ik NOOIT gedaan en zal ik ook NOOIT doen. In PvE interesseerde me dat dan weer niet.

PS:
Check dit dan (heb ik overigens niet gedaan)
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/2113/zwischenablage03s.jpg
_O-

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:01:
[...]

Als ik zo nu en dan ergens lees merk ik dat er meerdere mensen gebanned zijn. Er was ook iemand die had 2 vrienden en die deden alleen PvE en weten nieteens wat een bot is ... ook gebanned. Er zijn verhalen dat het ook door Texmod kan komen... ik weet het niet. Ben zelf ook gebanned (boeit me niks, 't is maar een spel :)) en ik botte PvE gewoon omdat ik bored was van het hele spel en geen zin had om Grind of the North te spelen voor titles. (<Insert niet goed te praten hier enz>)

Ach, ik heb nog 9 accounts te gaan, hup. PvP items pack kopen en alleen nog maar serieus GvG/PvP dan... :>
Dat je bored was van het spel maar toch ging botten geeft aan dat je toch niet zo bored was dat je het spel toch wilde blijven spelen ;) Beetje dubbelop niet? Maar mensen moeten begrijpen dat als ze 'botten omdat ze anders geen zin meer hadden om te spelen/teveel werk/saai' dat andere mensen daar direct of indirect last van krijgen. De economie wordt toch beïnvloed door al die farmbots. Zelfs PvP-bots waren er: hoe zielig kun je zijn.

Maar ik ga je nu niet veroordelen verder, je bent gebanned en het boeit je verder niets dus word het tijd om eens verder te gaan met een andere hobby misschien? >:)

Maar blijf erbij dat het maar een klein gedeelte is van het grote aantal mensen dat bot. GW2 zal moeilijker worden voor te botten door het ontbreken van automatische pathvinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor de zekerheid maar eens aan de support gevraagd wat ze vinden van het programeren van tekst en bepaalde commands in een G15 toetsenbord. Kreeg een mooi uitgebreid antwoord terug:
Hello,

You asked if your programmable keyboard was acceptable to use for playing Guild Wars. “What if…?” questions such as this are always tough to answer, because they have not happened yet. Nevertheless, I’ll try to give you an understanding of what we might consider “right” and “wrong” when interacting with our service as it related to your new keyboard.

Using your programmable keyboard as a normal keyboard would certainly be fine. A keyboard is a basic tool that is virtually required to operate a computer and use our service. Each time you press a key, one character is typed or one action is made to happen and, in general, that is acceptable.

If you were somehow able to use your programmable keyboard to fully automate your gameplay experience, especially to the point where you did not have to attend your computer while your keyboard software “played” the game for you, then that would be considered against our User Agreement and subject to disciplinary action. (“You agree not to use any hardware or software, including but not limited to third party tools, or any other method of support which may in any way influence or advantage your use of the Service which is not authorized by NC Interactive, including but not limited to the use of ‘bots’ and/or any other method by which the Service may be played automatically without human input.”)

Somewhere in between those two scenarios is a grey area. We can’t make any “final judgments” on any grey area actions that have not yet occurred, and we will not speculate on all possible grey area scenarios and their outcomes. In general, please make sure that you are at your computer and playing your game. Ultimately, it is of utmost important to us that each character being played in Guild Wars is being operated by an actual person.

We know this doesn’t provide a definitive rule that covered all possible scenarios, but still hope this helps your understanding of “helping one play” versus “playing for you” and what we would consider acceptable.

Regards,
GM CherryViper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lekker.

Verwijder ik een game van mijn HD (Half-Life) gooit die rommel mijn hele games-dir weg. Alle games kwijt ; LotRO (herinstallatie 9GB download, daarna 12.000 files downloaden en updaten), Guild Wars (120.000 files downloaden en updaten), Dragon Age, Th Witcher. Wordt een mens niet vrolijk van.

[ Voor 79% gewijzigd door maartend op 29-05-2010 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars kan je gewoon met installer, welke je op de Guild Wars site kan downloaden, installeren.
http://guildwars.com/download

Sterker nog, ik maak eens per jaar een schone GW installatie. Hierbij gebruik ik dan het -image argument om in één keer alles te downloaden en uit te pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 08:02:
Guild Wars kan je gewoon met installer, welke je op de Guild Wars site kan downloaden, installeren.
http://guildwars.com/download

Sterker nog, ik maak eens per jaar een schone GW installatie. Hierbij gebruik ik dan het -image argument om in één keer alles te downloaden en uit te pakken. :)
Ik gebruik ook gewoon de dl-installer, maar daarna moettie toch echt een update doen. Afijn, heb ik na 5 jaar ook een keer een schone install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 22:17:
Heb voor de zekerheid maar eens aan de support gevraagd wat ze vinden van het programeren van tekst en bepaalde commands in een G15 toetsenbord. Kreeg een mooi uitgebreid antwoord terug:

[...]
Zeker relaxed dat ze de moeite/tijd nemen om je zo uitgebreid te antwoorden!

Vraag me nou wel af er wordt begrepen wat je bedoelt, begrijp ik het goed en zijn ze "bang"dat je je Tb gebruikt als een soort bot???
Volgens mij gaan ze zelf nu zeker ook zo´n Tb halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 22:18:
[...]

Zeker relaxed dat ze de moeite/tijd nemen om je zo uitgebreid te antwoorden!

Vraag me nou wel af er wordt begrepen wat je bedoelt, begrijp ik het goed en zijn ze "bang"dat je je Tb gebruikt als een soort bot???
Volgens mij gaan ze zelf nu zeker ook zo´n Tb halen ;)
Het ligt ietsjes anders. Je tobo is sowieso geen bot. Echter met een macro keyboard kun je sommige dingen automatiseren. Ik kan bijvoorbeeld op mijn tobo een knop aanzetten die een macro maakt van alles wat ik doe tot ik de knop weer uitzet. Dat zou ik dan op een map kunnen herhalen. En dat valt onder botten.

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Vanavond die NOX opdracht in Nightfall maar eens halen, in Prophesies en Factions vondt ik niet zo moeilijk. Maar die in Nightfall word het nu mijn 3de keer dat ik het ga proberen. Eerste keer was het ook nog met slechte builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://www.mmorpg.com/new...e/MMORPG/utm_medium/email

Interessant
believing that the current reality of having to choose between a "game that you can play with your friends, or a game that has a satisfying personal story" will no longer be true with Guild Wars 2 as the team intends to provide players with both
Met de details:
http://www.guildwars2.com.../personal-story-overview/
Players can make multiple characters, choose entirely different answers, and see a completely different personal story - experiencing a different perspective on the epic story as well. In this way, the game is not only more personal, it's also more replayable, ensuring that each time you level a character, you encounter different aspects of Tyria.
Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars2.com/global/includes/images/en/personal-stories-comic.jpg

Klinkt allemaal weer erg erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige nadeel van GW2: het duurt zolang voordat het uitkomt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Vind het wel fijn dat je eigen verhaallijn niet word beinvloed door anderen. Ik maakte me al zorgen dat als je een verkeerde weg had gekozen in het verhaal dat je dan niet meer terug kon door toedoen van anderen. Nu kun je dus lekker je eigen verhaal volgen.

Maarja, duurt nog wel effe voordat GW2 komt. Dus in de tussentijd blijf ik me wel met GW vermaken :*) Laat dat War In Kryta maar eens gebeuren. Ben die bounty quests nu wel een beetje beu, en voor 4 war supplies ga ik me echt geen moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Nou, even wat kiekjes gemaakt van de chars! Regina Rena heeft ook nog een gele monument set o:)

http://img526.imageshack....er.php?id=envaidemoir.png
^slideshow link.

http://img526.imageshack.us/g/envaidemoir.png/
^album link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.arena.net/blog...ts-the-convention-circuit
gamescom (August 19-22) – This is the big one folks! I’m happy to announce that we will unveil the first public hands-on demo of Guild Wars 2 at gamescom in Cologne, Germany!
w00t!!!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Eerst reactie: YEAH!!! Tweede reactie: PAS IN AUGUSTUS! Damn :'( Achja, dan moet het maar sweet zijn.
Hmmm, een uur en tien minuten rijden :P Het is te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

w00t! Daar was ik al van plan heen te gaan, nu helemaal!

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
noskill schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:57:
Nou, even wat kiekjes gemaakt van de chars! Regina Rena heeft ook nog een gele monument set o:)

http://img526.imageshack....er.php?id=envaidemoir.png
^slideshow link.

http://img526.imageshack.us/g/envaidemoir.png/
^album link.
Vind alleen die mesmer een beetje verkloot met die dreadmask op. De monk vind ik 1 kleur mooier dan dat duo-penotti gedoe, maar dat is gewoon persoonlijk 8) Voor de rest wel vette characters!
GonzoNL schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:52:
w00t! Daar was ik al van plan heen te gaan, nu helemaal!
haha, dat is wel vet ja. Dan kun je volgens mij in de rij gaan staan om het te kunnen spelen :D Maar dat zou ik er wel voor over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Jaa is ook wel ninc. Maar ik had toevallig nog 3 witte en 1 zwarte dye o:). En die dread past wel hoor.
Je ziet hem ooit nog wel eens ingame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nice, had gisteren uit mn 5e royal gift een Mini Livia gekregen. Is toch weer 40 ectos waard. Eindelijk weer eens iets goeds uit die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill

noskill

1*1=2.

Netjes ja! Moet binnekort ook maar weer eens gaan kijken of ik nog ergens pets vandaan kan krijgen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nice Warrior profession uit de doeken gedaan en het trait system uitgelegd!
Effe snel checken :D
We want experimentation with traits to be fun and engaging, so we've made the rules for changing traits extremely flexible. With no in-game cost, you can respec at will, outside of combat. This means you are open to experiment with what works and what doesn't work on the fly, without having to go back to town or worry about if you have enough gold.
Ok, dat is wel nice. Dat vind ik zo fijn aan GW1, je kunt altijd wisselen wat je maar wil. Je zit dus niet vast aan een beslissing wat je in het begin van de game hebt gemaakt, zoals in WoW.
Stay tuned - in the coming weeks we'll be covering things like achievements, armor and equipment... and maybe even get Colin to talk about his secret moa ranch.
Yeah, achievements! >:)

[ Voor 73% gewijzigd door ninc op 10-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Warrior ziet er bizar vet uit :D

http://www.guildwars2.com...rrior/gw2-warrior-005.jpg
Eindelijk de kans om elemental zooi te blocken met je shield? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ja, in GW1 vond ik de warrior nooit vet. Maar als ik het nu zo zie dan MOET ik er eentje gewoon aanmaken. :D

Maar die graphics......damn... hoe hoog gaan die sys reqs dan wel niet worden? Ze zeggen dat low end PC's dat nog moeten kunnen trekken, maar wat is voor hun low end dan? :> Anders word het maar eens tijd om dan te gaan upgraden :P Maar GW zal niet meer hetzelfde zijn als ik het zo zie.

Je hebt nu echt goede vaardigheden nodig en een goede party om verder te komen, ipv goede build te pakken, skills te casten en dan klaar. ;) Tijd om de noobs van de pro's te onderscheiden _/-\o_

Edit: Alleen die geluiden de hele tijd als ze skills gebruiken.... dat is echt focking irritant. Hopelijk kun je dat apart uitzetten zonder dat de rest van het geluid ook uit gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door ninc op 10-06-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze hebben natuurlijk Aion als benchmark, die gooide alles grafisch een aardige stap omhoog, toch was het goed te spelen op de mindere PC's (buiten de sieges dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Volgens de req van systemlab voor AION heb ik alles voor de recommended settings behalve:

CPU Speed
Recommended: Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent
You Have: 1.79 GHz Performance Rated at: 2.9535 GHz

Maar ik heb een Core2Duo, dus dat zou wel goed moeten zitten dan.

[ Voor 18% gewijzigd door ninc op 10-06-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
ninc schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:26:
Ja, in GW1 vond ik de warrior nooit vet. Maar als ik het nu zo zie dan MOET ik er eentje gewoon aanmaken. :D

Maar die graphics......damn... hoe hoog gaan die sys reqs dan wel niet worden? Ze zeggen dat low end PC's dat nog moeten kunnen trekken, maar wat is voor hun low end dan? :> Anders word het maar eens tijd om dan te gaan upgraden :P Maar GW zal niet meer hetzelfde zijn als ik het zo zie.

Je hebt nu echt goede vaardigheden nodig en een goede party om verder te komen, ipv goede build te pakken, skills te casten en dan klaar. ;) Tijd om de noobs van de pro's te onderscheiden _/-\o_

Edit: Alleen die geluiden de hele tijd als ze skills gebruiken.... dat is echt focking irritant. Hopelijk kun je dat apart uitzetten zonder dat de rest van het geluid ook uit gaat.
Heb zelf GW1 hier in de kast liggen, destijds bij het kopen had ik echt een bagger PC en nog waren de graphics mooi vond ik. De GW graphics blijven toch wat hebben en zelfde low end PCs kunnen de game mooi draaien, toch?

Verder is GW2 toch overal multiplayer? Dus ook buiten de steden zie je iedereen rondlopen?
Ik speel geen GW1 meer omdat je dus in een instance komt buiten de steden, erg jammer!

[ Voor 7% gewijzigd door Moonborne op 10-06-2010 12:48 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste