"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Niet overal, maar wel op meer plaatsen dan in GW1. Uit de FAQ:Heraclius schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:47:
Verder is GW2 toch overal multiplayer? Dus ook buiten de steden zie je iedereen rondlopen?
Ik speel geen GW1 meer omdat je dus in een instance komt buiten de steden, erg jammer!
Will Guild Wars 2 be an MMO?
Yes. Guild Wars 2 provides a massive, online persistent world.
How is Guild Wars 2 different from other MMOs?
While Guild Wars 2 adds a persistent world, it retains the unique nature of the original game including a strong narrative, extensive instanced gameplay, an anti-grind design philosophy, and strong support for competitive play.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik vond het net wat stil worden rond GW2
Heb zonet ook factions, eyes of the north en nightfall besteld, dus dan kan ik me nog mooi vermaken voordat GW2 eraan komt
K20A daily :-)
Zeker leuk als je straks de andere delen hebt, kan je ook werken met hero's.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is zeker te doen, ga dit jaar dan ook lekker twee dagen en zeker GW2 spelen. Heb tot 2 jaar terug (vlak voor release gwen) GW enorm veel gespeeld. Lees hier dan ook nog steeds regelmatig mee.ninc schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:18:
[...]
Eerst reactie: YEAH!!! Tweede reactie: PAS IN AUGUSTUS! DamnAchja, dan moet het maar sweet zijn.
Hmmm, een uur en tien minuten rijdenHet is te doen
Heb nu maar een ritualist helemaal ready gemaakt voor UW te kunnen doen, had effe geen zin om titels te gaan maxen.
Maar dat War In Kryta is wel degelijk van start gegaan en ik vind het ook wel vet. De nieuwe content komt ook nog wel. Ik kan niet wachten op de eerste hands on, ik ga waarschijnlijk over 2 maanden GW2 spelen
Denk dat je achter in de rij kunt aansluiten voor de demo boothLeVortex schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:31:
Ja die bounty recyclen maar, volgens mij komt er zo nu en dan toch 1 bij, ook zijn die 2 questes wel grappig, jammer dat er geen reward aan zit voor HM
Maar dat War In Kryta is wel degelijk van start gegaan en ik vind het ook wel vet. De nieuwe content komt ook nog wel. Ik kan niet wachten op de eerste hands on, ik ga waarschijnlijk over 2 maanden GW2 spelentenminste dat hoop ik.
Heb nightfall en factions al een beetje gespeeld idd.T-Rhidon schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:52:
Aha en wat is je keuze geworden in Prophesies?
Zeker leuk als je straks de andere delen hebt, kan je ook werken met hero's.
Met prophesies heb ik als "main character" een Necromance/Elementalist.
K20A daily :-)
inderdaad, ik verveel me ook redelijk hard de laatste tijd maar (iedere dag) Zaishen quest, bounty en missions checken en die vervolgens doen is opzich wel lachen. Die coins ruil ik vervolgens in voor Zaishen keys die 5k each zijn en dat verdient wel lekker en je blijft bezigninc schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:44:
Ondanks dat ik GW nog steeds leuk vind, is het hier en der toch een beetje saai aan het worden. Alleen in groepsverband is het nog echt fun om dingen te doen. Dat War In Kryta is nog steeds niet van start gegaan, steeds dezelfde bounties iedere dag doen is ook niet leuk meer, en er waren maar 2 'missie' quests voor WiK. Ik snap dat ze geen echt nieuwe content meer kunnen uitbrengen, maar het wachten duurt zo lang!
Heb nu maar een ritualist helemaal ready gemaakt voor UW te kunnen doen, had effe geen zin om titels te gaan maxen.
Wil overigens graag de gladiator title maar dat valt echt zwaar tegen om die te krijgen. Random arena's krijg ik echt 9/10x slechte party's zonder monk en dat zuigt behoorlijk hard.
Nu nog 1 quest te gaan, en dan heb ik EOTN ook uit gespeeld en moet ik alleen nog Nightfall.

Ons Guild To The Max project. Ikzelf heb nu 7 max titels en ben degene helemaal rechts.
We stonden effe in Kamadan AE1 om zo effe te showen. Er bleven ook mensen kijken en naast ons staan omdat we alledrie vet armor hebben, dezelfde max titels en To The Max heten
We hebben nog 2 a 3 man die To The Max characters hebben, maar die zijn niet zo actief als ons drieën. Ben nu bezig om LMoTN te maxen (nog 200 punten) en dan effe de guardian titels halen. Daarna komen de echte irritante titels.
Verwijderd

Heb nu full obsidian armor gekocht, en vabbian armor leg omdat het er mooier uitziet. Heb daarbij ook nog een tormented spear gekocht. Ben nu echt klaar voor titels te maxen nu! Owja op het plaatje heb ik een Voltaic Spear en Tormented Shield in handen, de spear is niet goed zichbaar maarja.
ik heb pas 1 max title haha maar ben daar eigenlijk nooit echt mee bezig.
heb pas destroyer staff gekocht en wil nu nog ff destroyer gloves samen met sunspear elite armour voor ele ziet dat echt super uit zal binnenkort ff screenshot maken.
Wacht, ik bedoel dat er een LE/CE _MOET_ komen hier
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Is dat ook jouw minipet?ninc schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:23:
Zow effe een update:
[afbeelding]
Heb nu full obsidian armor gekocht, en vabbian armor leg omdat het er mooier uitziet. Heb daarbij ook nog een tormented spear gekocht. Ben nu echt klaar voor titels te maxen nu! Owja op het plaatje heb ik een Voltaic Spear en Tormented Shield in handen, de spear is niet goed zichbaar maarja.
Ja, mn unded Miniature Black Beast of Aaaaarrrrrrggghhh. Vind het wel zo grappig met helemaal zwart geverft armor. Wil alleen een blindfold nog kopen, omdat dat nog beter past bij mn armor.
Das wel nice ja. Heeft je veel werk gekost zekerVerwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:03:
Grappig, alle characters die ik maak zijn al Kind of a Big Deal. I heb max Treasure, Wisdom, Kurzick, Luxon en Unlucky
[ Voor 29% gewijzigd door ninc op 23-06-2010 16:05 ]
3x Tahnakkai Temple HM gedaan en steeds kwam ik bij de laatste baas, kreeg ik een lagspike en werd ik eruit gekickt! Drie keer achter elkaar! Echt frustrerend, want alle keren had ik het kunnen halen.... verdomde internet...
Ik had nog nooit gezien dat er hier op tweakers een Guildwars topic is :schaamschaam:.
Aangezien ik pas op 5 maxed titles zit en nog 25 te gaan heb tot God Walking Amongst Mere Mortals dacht ik heir eens een soort van advertentie te zetten
Ook als je Guildwars net nieuw op je PC hebt geinstalleerd. Dan moet je even naar je Guildwars map gaan bij program files (volges mij). Daar zie je het Guildwars icon, dan doe je daar eigenschappen en daar zie je een C// ofzoiets met Guildwars waar die file dus staat. Als je daar achteraan een klein stukje weghaalt en je zet daar -image neer en dan opslaat. Als je dan Guildwars opstart dan download hij AUTOMATISCH alle files van het spel. Dus je hoeft NOOIT meer te laden als ergens naar toe gaat. Toch wel fijn, geen wachtttijden =)-
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben ook veel bezig met die Nicholas dingen te halen zodat ik eventueel drunkard en party title kan halen.
Kzal het ook ni erg vinden als hij Q9 Cursus is, maar dan houd ik hem voor mijn geliefde necro denk ik. :D:D
---
Oehh, ik zie dat mijn broer ook aanwezig is op dit forum. (DrageMU)
Zozo.. geef mij maar eens een datum van wanneer GW2 uitkomt. het is nog helemaal NIET bekend wanneer de release datum is, via geruchten etc zou het over 11 maanden moeten uitkomen ongeveer, maar daar zal wel weer wat langer duren neem ik aan.SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:33:
Tot hoever zijn de titels nu account wide geworden? Mijn titels waren zeer verspreid over mijn characters (range had missies allemaal gedaan, maar warrior was bezig met treasure hunter, monk met elite skills), of is dat nu allemaal 1 pot nat geworden?.
Account based titles:SinergyX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:33:
Tot hoever zijn de titels nu account wide geworden? Mijn titels waren zeer verspreid over mijn characters (range had missies allemaal gedaan, maar warrior was bezig met treasure hunter, monk met elite skills), of is dat nu allemaal 1 pot nat geworden?.
Kurzick
Luxon
Wisdom
Treasure
Lucky
Unlucky
Zaishen
Dat zijn ze volges mij, maar Missies, elite skill hunter etc zijn gewoon character-based.
[ Voor 53% gewijzigd door JST94 op 29-06-2010 12:12 ]
Edit: Gisteravond dus inderdaad weer geinstalleerd en gelijk geupdate met -image. Was wel weer wennen om alles weer uit te zoeken qua controls (denk dat ik 2 jaar niet meer gespeeld heb ofzo). De quest die ik hierboven beschreef is trouwens Last Days of Dawn. Helaas waren er maar 2 mensen in dat gebied te bekennen van level 20 en reageerde niemand. Van het weekend nog maar eens proberen en er langer voor gaan zitten.
[ Voor 38% gewijzigd door denyos op 30-06-2010 11:43 ]
Die is goed zelf te doen. Goede heroes meenemen, goed flaggen en spiken en je bent er zo doorheen.denyos schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:37:
Edit: Gisteravond dus inderdaad weer geinstalleerd en gelijk geupdate met -image. Was wel weer wennen om alles weer uit te zoeken qua controls (denk dat ik 2 jaar niet meer gespeeld heb ofzo). De quest die ik hierboven beschreef is trouwens Last Days of Dawn. Helaas waren er maar 2 mensen in dat gebied te bekennen van level 20 en reageerde niemand. Van het weekend nog maar eens proberen en er langer voor gaan zitten.
Europese districts zijn niet bepaald zwaar bemand. Americaanse districten gebeurd het meeste in.Edit: Gisteravond dus inderdaad weer geinstalleerd en gelijk geupdate met -image. Was wel weer wennen om alles weer uit te zoeken qua controls (denk dat ik 2 jaar niet meer gespeeld heb ofzo). De quest die ik hierboven beschreef is trouwens Last Days of Dawn. Helaas waren er maar 2 mensen in dat gebied te bekennen van level 20 en reageerde niemand. Van het weekend nog maar eens proberen en er langer voor gaan zitten.
Hier word het gegarandeerd GW2 1337-editie.Wordt hier ook wel een insta-buy, bij voorkeur een limited edition.
Wacht, ik bedoel dat er een LE/CE _MOET_ komen hier
----------------------
Qua titles niet echt bar actief meer bezig hier. Heb al 33 titels op mijn hoofdcharacter (monk). Hier doe ik tegenwoordig voornamelijk nog massa's Alliance Battles en af en toe een HM dungeon ertussen door.
4 accountwide titles maxed: Treasure Hunter, Wisdom, Luxon, Kurzick.
400k unlucky, dat duurt nog wel even voor die max is.
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Wat zijn goede hero's en wat voor build zou ik die moeten geven? Zoals ik al zei ben ik er al twee jaar uit en heb ik GW:EN atm nog niet. Ben zelf toruwens elementalist...ninc schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:17:
[...]
Die is goed zelf te doen. Goede heroes meenemen, goed flaggen en spiken en je bent er zo doorheen.
[ Voor 4% gewijzigd door denyos op 30-06-2010 22:26 ]
Ok, zelf dan een ele build met meteor shower. Ritualist mee met spirit spammer, Monk WoH of UA en dan een warrior als tank.denyos schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:25:
[...]
Wat zijn goede hero's en wat voor build zou ik die moeten geven? Zoals ik al zei ben ik er al twee jaar uit en heb ik GW:EN atm nog niet. Ben zelf toruwens elementalist...
Weet niet meer precies hoe ik het heb gedaan, maar de spark of the Titans moet je als eerste aanvallen, omdat deze anders je party helemaal wipen. Verder moet je gecontroleerd pullen met je heroes, omdat King Adelbern je volgt en deze anders meteen het gevecht inrusht. Verder is het een kwestie van trial and error. Je kunt anders hier nog eens lezen wat andere spelers hebben gedaan. Last Day Dawns tips
Is weer begonnen. Er zijn 4 quests waarmee je een totaal van 240 tokens kunt krijgen. Mask kost 250 tokens en zal op de finale dag worden uitgedeeld. De quests zijn belachelijk makkelijk, neem in iedere geval Fall Back mee, of charge zodat je sneller rent
Achja, nog meer afleiding tijdens het leren voor tentamen kan geen kwaad. Althans dat hoop ik
Nieuwe informatie healing en death: Guildwars2.com
samengevat, minder penalties, GEEN MONK CLASS MEER, iedereen support buffs enzo.
En de 2 laatste War In Kryta Quests:
Mustering a Response : Neem vooral run skills mee voor je hele party, zoals charge en fall back en run gewoon als een dolle door.
The Battle for Lion's Arch : Blijf vechten en verschuil je een beetje achter de NPCs. Helaas werd ik in het laatste gevecht overrompeld door de 2 laatste eindbazen. als je doodgaat, word je gewoon weer geresst.
Na de laatste quest:
En kun je je Medal Of Honors inleveren voor wapens.After the completion of this quest, all War in Kryta content in explorable areas that are not part of a Wanted bounty, will be removed for your character.
Update out!
Pew Pew Pew!
Wapens zijn nog niet zichtbaar op wiki. Dus weet ook niet hoe en wat. Dual discord heb ik ook geprobeerd, maar is toch lastig hoor. 31 minuten gespeeld en toch nog gefaald. Volgende keer doen we het iets anders. Er komt namelijk een shitload aan enemies op je afJustMU schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:32:
Wat voor wapens?Ik ga vanmiddag ff heel WiK door heen rushen wss. The Battle for Lion's Arch tsss gewoon dual discord en het zal wel lukken:)
Pew Pew Pew!
Verwijderd
Heb het gedaan met 3 discord necro heroes, 1 mesmer panic en 2 spelers (ik necro ander ele) en het ging goed, binnen 24 minuten klaar. Gelijk effe mn medal of honors ingeleverd voor staff en spear. Maar vind dat WiK maar erg tegenvallen, had iets nieuws verwacht ipv quests met het standaard verhaal.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:56:
eitje, inmiddels gedaan ondanks de grote hoeveelheid lag. SS + Splinter Barrage + Monk met Discords. Door de gigantische lag gewipet, maar als je geen lag hebt kan je makkelijk op het eerste pleintje blijven.
Was al wat langer bekend, maar de echte vraag is, wat krijgen we voor andere classes?ninc schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:19:
GEEN MONK CLASS MEER
Een assassin zou met het nieuwe combat systeem erg leuk kunnen worden, maar dan zonder die lamme moves die je nu moet gebruiken.
[ Voor 23% gewijzigd door Engra op 13-07-2010 12:48 ]
Combinatie skills denk ik. Elementalist met shields, necro met indirect-healing, komt wel flinke balans in dat er niet echt een 'dedicated' heal class is.Engra schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:47:
Was al wat langer bekend, maar de echte vraag is, wat krijgen we voor andere classes?
Een assassin zou met het nieuwe combat systeem erg leuk kunnen worden, maar dan zonder die lamme moves die je nu moet gebruiken.
Verwijderd
Het doet me denken aan Ultima Online, waar self-healing ook heel goed werkte, zelf met de enorme diversiteit aan characters en builds.
Nu nog weg met classes en levels, en dan zou het mijns inziens helemaal perfect zijn.
Zeker dit stuk laat aardig zien hoe het gaat werken:
Een concept dat denk ik enorm goed kan werken, diversiteit van je class zodat je niet 'vast zit' aan een bepaalde 'job' in je party. (zoals nu de monks veelal). Al hoop ik nog steeds dat de 'tank' focused classes iets van een taunt gaan krijgenWe use our cross-profession combos to fill in the rest of our support. An elementalist can create a Firewall or Static Field to improve the ranged attacks of his allies. A warrior can carry a Banner of Wisdom around the battlefield to increase the power of his allies' magical attacks. An elementalist might cast an ice spell to freeze enemies, but that same spell might give his allies Frost Armor to protect them from incoming attacks. When you boil it down, support is just the friendly way for players to work together to accomplish a shared goal.
Verwijderd
Ik ook na een hele tijd GW weer geinstalleerd! Ik heb alle Colector's Editions en uiteraard ook Eye of the North. Ik vroeg me af of de GoT guild nog bestaat en zo ja, wie moet ik contacten om weer terug te komen?
In afwachting van GW2 dacht ik me nog even goed op GW 1 te storten! Het blijft een kicken spel namelijk!
Yep, ik was de SSVerwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:56:
eitje, inmiddels gedaan ondanks de grote hoeveelheid lag. SS + Splinter Barrage + Monk met Discords. Door de gigantische lag gewipet, maar als je geen lag hebt kan je makkelijk op het eerste pleintje blijven.
Zonde van die lagg. Dat maakte het einde met de twee mursaat bosses toch wel lastig. Uiteindeiljk was het toch gelukt. Paar dagen later nog een guildmate gehelpt met de quest zonder lagg. Ging toen veel gemakkelijker
Nieuwe info over death en resurrecten. En de Ranger profession is bekendgemaakt. Als ik de ranger zo zie is het van niet leuk (GW1) naar awesome (GW2) gegaan! Echt vet!

Whirling defense is een warrior skill, betekend denk ik dat er toch mixed skills bij zitten op basis van je wapens. Barrage is nu echt barrage
Na een lange tijd heb ik weer besloten om weer wat GW te gaan spelen, en ik zoek wat nieuwe content.Nu moet ik echter kiezen tussen Nightfall of Eotn. Misschien komen ze er allebei, maar een voor een.
Ik zat zelf eerst te denken aan Eotn, maar krijg je dan wel heroes en de twee overige classes? (paragorn en dervish)
(daarnaast vind ik het hele domain flutzooi van Nightfall gewoon slecht, bar slecht).
Verwijderd
Meeste shops hebben enkel nog die total pack, maar kijk eens rond bij een muziekzaak etc, mogelijk hebben ze daar EotN nog los liggen (al is die waarschijnlijk duurder dan complete pack.)
Eotn is een uitbreiding, dus je hebt perse Guildwars, Factions of Nightfall nodig, en dus heb je al standaard een character voordat je aan eotn begint.Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:06:
Ik heb net een nieuwe computer en wil daarom ook weer guild wars gaan spelen (oude comp kon alleen op allerlaagste settings). Kan ik in Eotn gewoon op lvl 1 beginnen of moet ik al een lvl 20 hebben? Weet iemand verder of de game ergens in een budget bak ligt bij game winkels? Of is die alleen nog op internet te verkrijgen?
Ik heb het gekeken. 2 gloves waren te zien, eentje met engelharen erop en de andere leek op de destroyer gloves maar dan met vlammen, wat er erg mooi uitzag.Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:42:
Prachtige concept art video van de GDC 2010 in China!
YouTube: China GDC 2010 - Concept Sequence
Ook de sylvari summons lijken mij wel vet. Zo van boom naar beest transformeren. De charr leather tanner vraag ik me af je dit zelf kan craften zoals in WoW of niet.
Verwijderd
Wat ze hierboven al zeiden, wel kan ik er aan toevoegen dat je char minimaal lvl 10 moet zijn on in EotN te komen. Je krijgt dan tot lvl 20 een buff waardoor je een lvl 20 char lijkt (qua health, energy en att. punten)Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:06:
Ik heb net een nieuwe computer en wil daarom ook weer guild wars gaan spelen (oude comp kon alleen op allerlaagste settings). Kan ik in Eotn gewoon op lvl 1 beginnen of moet ik al een lvl 20 hebben? Weet iemand verder of de game ergens in een budget bak ligt bij game winkels? Of is die alleen nog op internet te verkrijgen?
Verwijderd
Die omgevingen zien er prachtig uit zeg..
http://www.eurogamer.fr/v...manifesto-trailer?size=hd
Zo zeg.. de haren staan nog overeind. Echte mooie trailer.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:06:
Nieuwe guild wars 2 trailer!
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
is die trailer op youtube te vinden? ik kan namelijk op de meeste games sites niet komen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:06:
Nieuwe guild wars 2 trailer!
Als GW 2 mij dezelfde value voor money gaat geven als GW, dan gaat het weer een goeie aankoop worden!
Verwijderd
You’ll be able to play a human character starting at level 1, or a charr character starting at level 47. For your first demo I recommend you play as human. You’ll get to experience the personal, branching story we’ve been talking about; you’ll get to band together with other players to defend human villagers and push back marauding centaurs in a variety of events; you’ll get to experience the active combat system and cross-profession combos; and you’ll have a huge open world to explore. Then, once you’re an expert at the game, come back and try playing again as a high-level charr. You won’t see as much story playing as a charr (since we don’t want to spoil the story for you that far into the game) but instead you’ll have a wide variety of high-level skills to experiment with, and you’ll be able to participate in some truly epic battles.
edit: waar had je dat stukje trouwens gevonden? Misschien dat er nog meer leuke dingen staan.
[ Voor 13% gewijzigd door denyos op 11-08-2010 13:39 ]
Dit is echt te gek!
Ik zou bijna ritje keulen gaan maken hiervoor
ik zie het al voor me dat er 1 ranger is met 4 magicians die allemaal zo'n muur tevoorschijn halen.SinergyX schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:48:
Je ziet inderdaad een mooie cross-profession combo, iemand cast een soort van AoE lightning field (buff) en de ander schiet daarvanuit op een human, met wat extra lightning effects zie je hem neer gaan.
Ik zou bijna ritje keulen gaan maken hiervoorEn Denyos, kan je gelijk bij de NCsoft stand kijken of zie iets hebben van Blade&Soul?
Ik ga de zondag met een aantal vrienden naar Keulen, speciaal voor Guild Wars 2. Ik hoop dan ook dat het niet te lang aanschuiven wordt om de game eens te kunnen testen.
Nah, is nog veelste vroeg. Duurt zeker nog tot Q3/Q4 2011 voordat GW2 wordt gereleased. Dus om nu al een topic te openen is te vroeg.mattderi schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:38:
Is het niet handiger om hiervoor een Guild Wars 2 topic te starten?
Ik ga de zondag met een aantal vrienden naar Keulen, speciaal voor Guild Wars 2. Ik hoop dan ook dat het niet te lang aanschuiven wordt om de game eens te kunnen testen.
Supporten lijkt me wel heerlijk in GW2. Maar ook die handen die uit de grond kwamen, stond geschreven als volgt:
Echt WTF. Als de skills zo vet worden,,,, dat gaat mn pc-tje en internetverbinding nooit trekken zoCheck out the scene in the video with giant hands reaching out from the ground creating a vortex of destruction. That’s an earth elemental, summoned by an enemy shaman as part of a multiplayer event near the start of the human story.
Als je de tijd hebt en het misschien wat vind, een kaartje kost niet veel en het is echt geweldig niks dan lof over de 2009 editie.
Link
Naja dan zie ik het wel op een gaming website.So you’ve read these articles, and in general we know your reaction has been, “That all sounds great in theory, but I’ll believe it when I see it.” Well, get ready, because we’ve talked the talk, and now we’re going to walk the walk. Today we’re releasing a video that showcases all this innovative gameplay we’ve been talking about, and next week we’ll present a hands-on demo to the 250,000 attendees of gamescom in Cologne, followed by a second showing at PAX Prime in Seattle two weeks later.
[ Voor 71% gewijzigd door Engra op 11-08-2010 15:17 ]
Maarja, duurt nog week voordat het zo ver is... duurt lang.
Das oud nieuws:D dat is al weken bekend.Engra schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:13:
Kleine GW2 update hij wordt speelbaar op de Gamescon bij onze buren in Khöln jammer genoeg kan ik er niet heen ivm met een verhuizing
Blij dat GW nu alweer online is, hebben ze toch snel de data overgezet. Ik kwam online en mn guildies waren al UW aan het doen, stelletje verslaafden
Yey Gw weer online, en ja is al tijden bekend maar niet wat je te spelen krijgt, lvl1 human en een lvl 47 Char (met 80 als het lvl cap dacht ik).ninc schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:33:
[...]
Das oud nieuws:D dat is al weken bekend.
Blij dat GW nu alweer online is, hebben ze toch snel de data overgezet. Ik kwam online en mn guildies waren al UW aan het doen, stelletje verslaafden
Ben echt benieuwd hoe het zal spelen! Hopelijk hebben ze het al zover af dat er binnenkort ge-beta-test kan worden en dan release in Q1/Q2 2011, maar dat zal wel niet
Ja, maar 2 vrienden konden alleen op de zaterdag, dus de andere dagen waren helaas geen optie. Anders had ik ook liever op donderdag of vrijdag gegaan! Achja, dan maar wat meer duits gaan lullen daar met de gastendenyos schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:37:
Ah arme ninc, zaterdag is het altijd stervens druk op de gamescom. Gelukkig ga ik morgen en vrijdag. Maar in ieder geval heel veel plezier! Het is altijd een leuke beurs, en wat guildwars 2 betreft zal er dus ook genoeg te zien/spelen zijn zoals al op de laatste paar pagina's van dit topic te zien is.
Verwijderd
YouTube: Guild Wars 2 Gameplay - GamesCom 2010 [HQ].mp4
http://gamevideos.1up.com/video/id/30947
http://gamevideos.1up.com/video/id/30949
en is dat bonus mission pack de moeite?
[ Voor 32% gewijzigd door D-rez op 18-08-2010 15:46 ]
Geen extra character slot, bonus pack weet ik niet, heb ik nog nooit geprobeerd. Maar als je meer van het verhaal wilt weten en wat extra wapens wilt dan kun je het kopen.D-rez schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:44:
krijg je bij GWEN een extra characterslot?
en is dat bonus mission pack de moeite?
Er is echt een shitload aan filmpjes online van GW2. Zelf check ik deze pagina voor nieuwe updates:
GW2Guru This Is Gamescom
Kan niet wachten om necro te spelen!
@1.35:
It is custom designed to let us animated and edit 2D and 3D asset.
Cool thing, nothing is pre-rendered, that means that we have the ability to show your playing character in our painted cinematics.
Bedenk een intro, maar nu echt met jou character in de hoofdrol
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2010 19:19 ]
http://www.origine-online.com/spip.php?article607
Ziet er goed uit. Hopelijk hoef je nu niet de hele tijd Blood of the master te casten om je minions in leven te houden.
[ Voor 31% gewijzigd door ninc op 19-08-2010 12:22 ]
Jammer dat gamescom zo laat valt, als het een week eerder was had ik er zeker naartoe gegaan.
Wat een interview zeg. Alleen maar negatief, dat ze nog veel moeten doen of niet weten, wat aangeeft dat we volgens mij kunnen wachten tot eind 2011.but I'm not 100% sure.
something we haven't worked out the details for yet.
but we haven't completely worked out the details on this yet.
Currently I think we don't have parties in there (not done yet, that is).
as we basically have nothing to talk about right now.
Um, once again we haven't really done much here yet.
(All three start to say they don't know the answer on that one)
Izzy: I don't actually know it, but even if I knew it, I think you're better off not knowing.
I'm going to give the awesome answer of saying "Not yet".
I'm not quite sure. It's very likely.... um... that it could be sometime soon.
Um.. I'm not 100% sure how it goes. Not my realm. I don't know.
Op zich heb je wel gelijk, maar m.i. lijkt het logisch dat deze 3 wel toestemming hebben gekregen om dit interview te doen. Ik vind zelf dat "dit mogen we niet zeggen" professioneler overkomen dan "weet ik niet". Ik vind het interview dan ook niet heel sterk overkomen.SinergyX schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:43:
Daarbij zijn het designers, 3 uit een enorm groot team. Had dan het interview met lead designers gedaan.
Staat uiteraard los van het feit dat het wat mij betreft "los kan gaan", en dan zo snel mogelijk
Het is dan ook in de context van de vraag:Botticelli schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:15:
[...]
Op zich heb je wel gelijk, maar m.i. lijkt het logisch dat deze 3 wel toestemming hebben gekregen om dit interview te doen. Ik vind zelf dat "dit mogen we niet zeggen" professioneler overkomen dan "weet ik niet". Ik vind het interview dan ook niet heel sterk overkomen.
Staat uiteraard los van het feit dat het wat mij betreft "los kan gaan", en dan zo snel mogelijk.
When do you expect to have closed beta available?
We basically haven't gotten that decided on yet. <toelichting over grote developstudio>
Are you expecting it to be this year?
I'm not quite sure. It's very likely.... um... that it could be sometime soon.
Ja, dan krijg je zulke antwoorden. Eerst vragen wanneer ze verwachten een closed beta te hebben, wordt uitgelegt dat er nog geen beslissingen over zijn geweest, vervolg vraag: 'verwacht je het dit jaar?'.
Deel 1: http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703344
[ Voor 14% gewijzigd door StarWolfer op 21-08-2010 12:54 ]
Verwijderd
dat hadden ze me wel even mogen laten weten
Probeer nu al een week lang via de support site van NCsoft weer achter mijn inlog gegevens te komen.
Is er een manier om met de security code je account te resetten buiten de helpdesk om?
duurt me allemaal veel te lang daarzo

Maar was zeker een leuke dag