Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16
Haha, dat merkte ik vrijdag al ninc. Donderdag ochtend stond ik vroeg voor de deur, en na door de toegangspoortjes gegaan te zijn ben ik als een gek gaan rennen naar hal 6 voor diablo3. Daar kwam ik echt nog net op juiste moment aan. We mochten de wachtrij nog in, terwijl mensen die minuutje later kwamen al niet meer aan mochten sluiten omdat de rij al de 4 uur naderde. Uiteindelijk 3 uur gewacht, maar het was het waard.

Verder heb ik GW2 wel kunnen spelen, hier heb ik ongeveer 50 minuten moeten wachten maar dan kon je daarna ook gewoon 40 minuten spelen!!! Dat is echt mega lang op een beurs als de gamescom waar de gemiddelde speelsessie toch echt maximaal 15 minuten bedraagt (bij de nieuwe zelda zelfs maar 10 minuten).

Ik heb er voor gekozen om een nieuw character aan te maken en dus de story line te gaan doorlopen. Dit omdat de persoon voor mij 40 minuten gespeeld had als level 46 (geen 47 dus) en ik daarbij al een behoorlijk goede indruk van het gevechtsysteem in combinatie met het event systeem gekregen had.

Bij het aanmaken van je character kon je uitgebreid kiezen wat voor character je wilde spelen (male/female, wizard, necromancer etc) en ook je afkomst kon je bepalen. Ik heb er voor gekozen om een necromancer aan te maken die opgegroeid was in een adel gezin waardoor ik gelijk zeer deftige uitziende kleding aankreeg.

De questen die ik gedaan heb waren erg leuk, en het event systeem is zelfs al in de begin levels zeer uitgebreid aanwezig. Zo zijn er bij een boer wat konijnen ontsnapt en heb ik die helpen vangen terwijl andere spelers daar ook mee bezig waren. Het maken van een party is hierbij absoluut niet nodig.

Wat verder opvalt is dat je apparte skills per wapen heb. Zo had ik op een gegeven moment een dagger en hierbij kreeg ik andere skills dan die ik had bij het wapen dat ik daarvoor had. Tevens kan je bij het levelen nog steeds zelf lekker je skill punten verdelen en staat hierbij aangegeven welke onderdelen voor jou klasse interessant zijn.

Verder krijg je tijdens je verhaallijn al meedere malen met eventbased evenementen te maken en ziet het er allemaal erg lekker uit. Helaas klapte de demo er bij mij naar 30 minuten uit (zo een mooi windows balkje met mogelijkheid tot zoeken van een oplossing...) waardoor ik eerder moest stoppen.

Ondanks de crash speelde het spel heerlijk weg en vloog de tijd. De graphics liepen soepel en het concept met aparte skills per wapen en de events zorgen er voor dat dit spel zich daadwerkelijk onderscheid van alle andere MMO's die ik op de gamescom heb gezien. Belooft dus een echte aanrader te worden!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:22:
Pff wil ik na 2 jaar weer eens inloggen in GW moet ik een character naam opgeven..
dat hadden ze me wel even mogen laten weten :(
Probeer nu al een week lang via de support site van NCsoft weer achter mijn inlog gegevens te komen.
Is er een manier om met de security code je account te resetten buiten de helpdesk om?
duurt me allemaal veel te lang daarzo :X
Helaas niet. Ik vind het ook een enorm omslachtige manier van het beveiligen van accounts. De helpdesk is in dit geval ook niet echt meewerkend soms.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Hall of Monuments-When you create your GW 2 account, you will link a GW 1 account to it. You will get an item to double-click to take you to your GW 2 HoM. You will get points for things you did in GW 1. With number of points, you unlock rewards in GW 2. A full HoM guide will be going up VERY SOON on the GW 2 website, with pictures and details of rewards. It does not take a full hall to receive rewards.
Dus points voor je HoM dingen. Hmm, had ergens gelezen dat ze pas de HoM rewards zouden bekendmaken heel erg kort voor de officiële release.... hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:22:
Pff wil ik na 2 jaar weer eens inloggen in GW moet ik een character naam opgeven..
Gebruik je dan zo'n exotische namen?
:X
Ik denk dat als ik GW 10 jaar niet zou spelen, ik minimaal de helft van de namen nog zou weten (dus minimaal van 4 van de 9 characters).
Ik gebruik namelijk in praktisch alle RPG's min of meer de zelfde namen met spin-offs van de namen. (of ben ik hier de vreemde eend in de bijt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik ga 't kort houden, GW1 heeft me om een of andere reden nooit kunnen interesseren, ben er altijd langs gelopen in de winkel. Ik wil toch enigszins objectief blijven (:P), dus ik heb wel wat nieuws gevolgd over de sequel.. En dat beviel me zo goed dat Guild Wars 2 nu hoog op m'n wenslijstje staat voor de PC, en ik zelfs deel 1 misschien nog ga checken. Dat gedoe met die dynamic events en medespelers die seamless joinen, fantastisch.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

voor het geld hoef je het niet te laten om GW te kopen. Zeker als je rekening houd met het feit dat je geen monthly fee hebt. Je hebt nu alle 3 campaigns al voor 35 pleuro.
(beter kun je eerst gratis eens zien of je het wat vind: http://www.guildwars.com/freetrial/)

iemand een idee met welke proffession het het makkelijkst is om voor Survivor te gaan?

[ Voor 14% gewijzigd door D-rez op 23-08-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
D-rez schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:29:
iemand een idee met welke profession het het makkelijkst is om voor Survivor te gaan?
Maakt volgens mij niet uit, ik heb mijn necro gebrawld tot Legendary Survivor, iets van 17 uur met gebruik van scrolls op HM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:22
Ga er maar vanuit dat de release van GW2 niet in 2011 zal plaats vinden.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
Necro en priest gingen mij het beste af, al heb ik het zelf nooit gehaald. Via factions vond ik het persoonlijk het makkelijkste (je gaat enorm snel door de missies en ze zijn relatief simpel. zolang je op veilige afstand blijft en je zelf in leven houd - exit op tijd als het echt fout gaat :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Furfoot schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:53:
Ga er maar vanuit dat de release van GW2 niet in 2011 zal plaats vinden.
Hahahha,wat bedoel je nu? Dat ie dit jaar nog komt of pas in 2012? Als ie in 2010 niet komt komt ie zeker halverwege 2011 eind 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
ninc schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:35:
[...]

Hahahha,wat bedoel je nu? Dat ie dit jaar nog komt of pas in 2012? Als ie in 2010 niet komt komt ie zeker halverwege 2011 eind 2011.
Ik bedoel inderdaad dat die pas in 2012 zal uitkomen.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zeg, september 2011 :P Mark my words ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
SinergyX schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:34:
Ik zeg, september 2011 :P Mark my words ;)
Ik bedoel dus dat ik weet dat die niet in 2011 zal komen :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En ik zeg 2011 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Furfoot schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:05:
[...]

Hoe weet je dat? Aangezien er vanuit Arenanet nog met geen woord over gerept is. 'When it's finished'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Furfoot schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:05:
[...]

Zo je veinst dus duidelijk insider informatie te hebben. Zin om die bewering te staven met harde feiten? >:) Zelf kan ik niet geloven dat het 2012 gaat worden, dat is veelste lang voor een game in deze vorm.

Kortom: 2011 is het jaar waarin het gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
ninc schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:13:
[...]
Zin om die bewering te staven met harde feiten?
Nope!

Ik ben het wel met je eens; na de vertoning op GC zou je denken dat ze vrij ver zijn, helemaal als je weet dat er inmiddels 300 man bij Arenanet werken.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Op Gamescom hadden we het geluk om met Jeff Grub te kunnen praten, en we hebben hem ook eens uitgevraagd betreffende een beta en release date. Uiteraard wou hij daar niet veel over vertellen, maar wij kregen toch ook wel de indruk dat een release in 2011 twijfelachtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Een 2011 release lijkt mij ook raar, we weten veel van het lvlen en de events etc, maar hoe zit het met endgame content? speler blazen in een zeer korte tijd naar het maximum level en dan? Je moet ze toch iets bieden, WaR en AoC zijn hier door ook (deels) ten onder gegaan, ze hebben nu 3 classes echt bekend gemaakt, en zijn vooral op de website en gamescom aan het praten over hoe ze de game aan het maken zijn, met testing er nog bij lijkt mij begin-mid 2012 ook veel redelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engra schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:31:
Een 2011 release lijkt mij ook raar, we weten veel van het lvlen en de events etc, maar hoe zit het met endgame content? speler blazen in een zeer korte tijd naar het maximum level en dan? Je moet ze toch iets bieden, WaR en AoC zijn hier door ook (deels) ten onder gegaan, ze hebben nu 3 classes echt bekend gemaakt, en zijn vooral op de website en gamescom aan het praten over hoe ze de game aan het maken zijn, met testing er nog bij lijkt mij begin-mid 2012 ook veel redelijker.
Deze manier van denken gaat niet helemaal op voor guild wars. Spellen die een maandelijks bedrag vragen om te kunnen spelen hebben een belang om een speler zo lang mogelijk vast te houden. Dit zorgt er naar mijn mening alleen maar voor dat er veel herhaling in de content zit en de algehelen kwaliteit er op achteruit gaat. Guild wars vraagt geen maandelijkse betaling dus hoeft niet per se te proberen om spelers zo lang mogelijk vast te houden. Wat Anet moet doen is gewoon een goede game ervaring creeren. Stel dat de game je 100 uur kost, dan lijkt me dat toch aardig wat waarde voor je geld.

Maar wat endgame betreft, daar hebben ze inderdaad nog niet veel over gesproken. We weten in ieder geval wel dat de endgame content bestaat uit PvP, dungeons and enkele grootschalige dynamic events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Gisterennacht inderdaad even die trial geprobeerd van GuildWars 1 (misschien ook even Lineage proberen als ik toch bezig ben). Aangezien ik vrijwel altijd voor een magic user ga, ook dit keer een lekkere Mesmer babe aangemaakt, en ik ben voor Necromancer als 2nd profession gegaan. Betekent dit overigens dat Necromancer een subclass is en ik die dus niet volledig kan doorontwikkelen, of zijn beide classes gelijkwaardig? Ik heb me vooral met de dorpjes in het begin en de catacombs bezig gehouden. Toen een soort arenagevecht moeten doen met als resultaat dat ik voor Tydus samen met een prince en de rest van m'n npc team een missie kon gaan doen. En toen was de proloog afgelopen, en heb ik niet verder gespeeld nog. Was level 4, bijna 5 denk ik.
Denk ook niet dat ik verder ga, dan hoef ik niet zo veel over te doen wanneer ik 't spel besluit te kopen ;). Niet meteen though, heb geen geld, maar als ik inderdaad tot 2012 heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

30 euro voor alle delen samen is nochtans geen geld.

Niet zoveel overdoen? Je hebt net de eerste stapjes gezet. Als je er zo tegen op ziet kun je er misschien beter niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

't gaat er niet om of ik 't die €30, waard vind, 't gaat er simpel weg om of ik nu € 30,- over heb om er aan uit te geven, er is ook nog andere zooi die ik wil hebben, en 't is duidelijk dat ik alle tijd heb ;).
En 't overdoen, 't is geen probleem, maar 't is net als met films, als ik al (lang) besloten heb dat ik iets wil zien / spelen, kijk ik geen (game)trailers meer en zo. Hoe minder ik van de game gezien heb voordat ik 't koop, hoe beter natuurlijk. Ik hoef alleen te weten of ik iets leuk vind, meer niet. 't enige zinnige wat ik nog kan doen is de andere classes uitproberen, die ik zelf niet zo gauw zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het enige verschil tussen je primairy en secondairy profession is de specialy tree. Elke class heeft iets uniek, zo heeft Mesmer fast casting (elk punt erin verlaagt je cast-time van skills), Ranger heeft expertise welke de energy vereist voor een skill verlaagt, etc etc.

Verder kan je dacht ik nooit de maximale 16 punten halen met een secondairy, wel met een primairy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:00

ZeroCode

Woopie

Heb ik net me Guild Wars weer geinstalleerd na 4 jaar, hebben hackers hem leeggeplunderd... Alles pleite behalve wat armour dan en wat pets... Maar goed, ik kan iig weer inloggen. Heb een gamemaster gemailed hierover maar die gaf aan niks te kunnen doen. Oftewel: farmze!

Nu zag ik een W/Me build online staan met Hundred Blades en de gewoonlijk visages EN een Rt spirit spammer. Werken deze solo UW builds nog?

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ik geloof dat UW solo farming deels omzeep is door Skeletons of Dhuum , maar heb gezien dat daar ook al weer builds voor zijn.

http://pvx.wikia.com/wiki/Main_Page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:00

ZeroCode

Woopie

Wat ik heb begrepen kunnen deze ook de skeletons mollen of hebben ze weinig invloed op ze. Maar ik heb het nog niet kunnen testen omdat hackers dus me account leeg geroofd hebben.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ik ben zelf ook na 3 jaar weer opnieuw begonnen en heb gemerkt dat ik de game dus danig ontwent ben, dat het voor mij beter was om gewoon een nieuw character aan te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:30:
Verder kan je dacht ik nooit de maximale 16 punten halen met een secondairy, wel met een primairy.
Klopt. Je kunt namelijk geen runes plakken van een secondary profession op je armor. Dus hoger dan 12 attribute points in de secondary professions zal niet lukken.

Verder zul je gewoon op wiki moeten kijken naar de voordelen van iedere first profession class: Elementalist heeft een grote energievoorraad, necro heeft soul reaping (iedere dode krijg je energy voor) ritualist heeft spawning power (spirits krijgen meer health etc) en zo kun je nog wel even doorgaan.

Later in het spel kun je toch alle secondary professions zijn die je maar wilt, alleen de first profession die je kiest is voor belang.
En ook belangrijk: Het spel BEGINT pas op level 20. Dan pas komen de echte leuke en ietwat moeilijkere dingen. Heb genoeg mensen horen zeggen: "Ben level 20 maar kan niets meer doen, of ben al klaar" Onzin, pas na level 20 kun je alles gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Inderdaad, pas vanaf lvl 20 begint het spel. Dat levelen stelt echt geen bal voor... paar uurtjes gespeeld nu weer in factions en level als een malle...

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Ben toch al weer een hele poos bezig om zonder sterven tot level 9 te komen in pre searing. Kom nu op het punt dat ik ga moeten kiezen tussen 2 titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
D-rez schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:32:
Ben toch al weer een hele poos bezig om zonder sterven tot level 9 te komen in pre searing. Kom nu op het punt dat ik ga moeten kiezen tussen 2 titles.
Tja, na level 6 word het toch echt tijd om uit de presearing te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
unfor schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:42:
[...]

Tja, na level 6 word het toch echt tijd om uit de presearing te stappen.
1 van de 2 titels is dus lvl20 worden in pre-searing ;)

• D-rez

D-rez

dexels

SinergyX , jij begrijpt mijn probleem ;)

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:28
Yep, kiezen tussen survivor of de legendary defender of Ascalon titel...

• SinergyX
Ik zou voor de Legendary Defender gaan, dat is puur kwestie van tijd, Survivor is kwestie van geluk. Zeker prophecies was nu niet mijn favoriete kant om 'even 20' te worden.

• Botticelli
Hmm, als je het een beetje goed voorbereid is Survivor ook (met name) een kwestie van tijd. Met de juiste set-up is het redelijk goed te doen, afgezonderd van lag-problematiek. Blijft wel zo dat Prophecies niet het meest geschikte "chapter" is voor Survivor, wordt een stuk makkelijker met de juiste heroes om je in leven te houden...

• D-rez

D-rez

dexels

defender it will be

dan zal ik in nightfall een survivor maken. (factions vind ik de minst leuke campaign)

• Botticelli
En prima te doen ook, met behulp van de heroes...
Hmm, begint toch weer te kriebelen om weer eens wat te gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

voor de variatie ben ik aan Zinn's Task begonnen, man valt dat ff tegen. Die eerste golem was nog goed te doen, maar die P.O.X. is een pain in the @$$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ruim 3 jaar niet te hebben gespeeld ben ik van plan om het spel weer eens op te gaan pakken. Het grootste probleem wat ik toendertijd ook had is het feit dat er zo veel kleine kinderen rondlopen, dat is gewoon niet leuk. Is er hier toevallig (hoeft niet Nederlandstalig te zijn) een guild die een beetje volwassen doet? Ik ben van plan om helemaal van 0 af weer te beginnen met een healer. Het zou dus fijn zijn als we een groep zouden kunnen creëren. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
D-rez schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:38:
voor de variatie ben ik aan Zinn's Task begonnen, man valt dat ff tegen. Die eerste golem was nog goed te doen, maar die P.O.X. is een pain in the @$$.
Hmm, heb die een keer met mn necro gedaan, vond er geen zak aan. Maar kan ook komen dat ik precies wist wat ik moest doen >:)
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:07:
Na ruim 3 jaar niet te hebben gespeeld ben ik van plan om het spel weer eens op te gaan pakken. Het grootste probleem wat ik toendertijd ook had is het feit dat er zo veel kleine kinderen rondlopen, dat is gewoon niet leuk. Is er hier toevallig (hoeft niet Nederlandstalig te zijn) een guild die een beetje volwassen doet? Ik ben van plan om helemaal van 0 af weer te beginnen met een healer. Het zou dus fijn zijn als we een groep zouden kunnen creëren. ^^
3 jaar, das een lange tijd. Ja, je hebt altijd van die kleine kiddos. Bij ons in de guild hebben we een vaste kern die 16+ is (8 man ongeveer), met natuurlijk members die jonger zijn dan dat of gelijk. GW heeft altijd last gehad van jonge gamers, maarja, daar moet je het maar mee doen.

Was nog op Gamescom: klein jochie van, pak em beet, 10 jaar, werd het podium opgeroepen door die kale gast en verklaarde daar ook een GW-speler te zijn. Vraag me af hoe die dat eigenlijk kunnen spelen, zonder goed engels te kunnen. Ben zelf ook pas begonnen met mn eerste online game (GW) op mn 18e :D Of ben ik nu oldfashioned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Lol, ik speelde zelf al Engelse spellen toen ik die leeftijd was hoor.
Ben een paar jaartjes later begonnen met het lezen van Engelstalige boeken. Dus ja, dat kan.
Tekenfilms enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ninc schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:51:
[...]
Hmm, heb die een keer met mn necro gedaan, vond er geen zak aan. Maar kan ook komen dat ik precies wist wat ik moest doen >:)
Ik heb al vrij lang niet meer echt GW gespeeld (sinds een weekje terug begonnen) en ben dus de mechanics een beetje kwijt. Bovendien ben ik nooit zo'n hele diehard speler geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:54:
Ben een paar jaartjes later begonnen met het lezen van Engelstalige boeken. Dus ja, dat kan.
Absoluut! Ik keek al op mijn 5e naar Cartoon Netwerk. Dat was in 1995 en was het absolute begin van de zender. Alles was in het Engels en er waren ook geen Nederlandse ondertitels in die tijd. Daarna op mijn 8ste ofzo 'Where Eagles Dare' gezien op TCM wat altijd om 22.00 begon. Geweldige tijd :)

Maarja, als iemand zin heeft om samen door Prophecies heen te gaan, whisper mijn monk Derama Dar. Ja female character natuurlijk >:)
ninc schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:51:

3 jaar, das een lange tijd. Ja, je hebt altijd van die kleine kiddos. Bij ons in de guild hebben we een vaste kern die 16+ is (8 man ongeveer), met natuurlijk members die jonger zijn dan dat of gelijk. GW heeft altijd last gehad van jonge gamers, maarja, daar moet je het maar mee doen.

Was nog op Gamescom: klein jochie van, pak em beet, 10 jaar, werd het podium opgeroepen door die kale gast en verklaarde daar ook een GW-speler te zijn. Vraag me af hoe die dat eigenlijk kunnen spelen, zonder goed engels te kunnen. Ben zelf ook pas begonnen met mn eerste online game (GW) op mn 18e :D Of ben ik nu oldfashioned?
Klinkt best goed. Ben inmiddels bijna 20 dus voel me bijna 'an old fart' ;). Ik ben absoluut niet van plan om te rushen (speel ook WoW en vermaak me daar ook prima) maar een guild met een aantal iets oudere spelers klinkt leuk. Zou ik je ingame naam mogen horen, of je whispered mij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
ik moet nog nightfall en eotn uitspelen
alleen niemand die me wil door loodsen door de missie;s zijn we bezig valt er een goede drop voor me haken ze af..

valt me wel op valt er een dye beginnen ze te zeuren geef mij die,,
zeg je vriendelijk nee ik ben mijn andere char aan het kleuren haken ze af..

maarja ik moet nog eens kijken of ik wel een serieus iemand kan vinden,

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
sorry dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Clavat op 30-08-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

@Clavat of er moet veel veranderd zijn de laatste jaren, maar dat is totaal niet herkenbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
Nee, komt mij ook niet bekend voor. Heb van het weekend even een paar uurtjes gespeeld (ging weer kriebelen nav dit topic) en had wel een paar prima PUG's (aangevuld met Heroes indien nodig). Ging lekker soepel en als vanouds... Aangezien de drops in bijna alle missies nou niet echt een wereldschokkende waarde hebben heb ik nu (en in het verleden) niet gemerkt dat mensen afhaakten na een goede drop voor iemand. Sterker nog, meestal wordt je bij een gold / green item (of bij de goede drops in FoW / UW in het verleden, nu niet gedaan) juist gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Arunia schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:54:
Ja, ik ook. Maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoel te zeggen dat ik pas echt in de online community ging mengen met Guild Wars, terwijl ik voorheen af en toe es online FPS deed, maar dan zonder chatcontact met anderen. Dat is iets anders dan 12 jarigen die al met headsets aan het praten zijn op Teamspeak ;)
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:39:
[...]
Klinkt best goed. Ben inmiddels bijna 20 dus voel me bijna 'an old fart' ;). Ik ben absoluut niet van plan om te rushen (speel ook WoW en vermaak me daar ook prima) maar een guild met een aantal iets oudere spelers klinkt leuk. Zou ik je ingame naam mogen horen, of je whispered mij natuurlijk.
Ik whisp je wel ingame >:)

[ Voor 27% gewijzigd door ninc op 30-08-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
GW2 iPad and smartphone App | Curse.com

Written on September 3, 2010 at 1:39 pm, by Kvinna

PAX 2010 has just begun and the curse team already had a chance to demo Arena Net’s Guild Wars 2! The star of the demo was the revolutionary ipad and smart phone application currently in development.

At launch, the app will have tons of features available, designed to help offline players connect with their friends in-game. Along with the ability to chat with your friends and guildmates from your portable device, players will also be able to view the location of their friends via a fullscreen map, showing their actions and movement in real-time.

Other planned features of the app include a remote auction house and the ability to add new friends straight from your portable device. The app will be available to Guild Wars 2 players for no extra charge.

Check out this thread for discussion on the topic!
Dat is wel nice, kun je tijdens saaie colleges effe checken of je al spullen hebt verkocht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb me account info gekregen gisteravond. nog even zitten gamen, maar damn wat een domme keuzes heb ik gemaakt :')

mesmer/ranger
ranger/elementalist
warrior/ranger

blijkbaar was troll unguent een goede skill om te hebben toendertijd. dat was de enige ranger spell op me bar :P

kan ik dat ondertussen veranderen of is dat niet mogelijk?

[ Voor 9% gewijzigd door patrickos85 op 08-09-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Je kan je secundairy profession zo vaak wijzigen als je wilt. Je primary staat alleen vast. Je skill bar kan je ook naar hartelust wijzigen. Misschien dat je alleen wat andere skills moet kopen / van een beest jatten.

Edit: Zie ook hier http://wiki.guildwars.com/wiki/Profession Je moet dus wel ascended zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door denyos op 08-09-2010 11:29 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Veranderen kan zeker zoals "denyos"al zegt, alleen kost het 1K per wissel van 2de profession. Dit kan ook alleen maar in bepaalde steden.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
gisteren weer even snel een potje gedaan.
maar nog steeds als vanouds lekker rond rennen en kijken wat er te beleven valt.
alleen het geld is wel een mega probleem om daar snel 1k bij elkaar te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
dat van het wijzigen wist ik. spells stelen/kopen wist ik ook nog wel. op me mesmer heb ik een viertal unieke elite skills. Al weet ik niet meer hoe ik ascended kan worden..Mijn mesmer is lvl 20. Ben je dan Ascended dmv een questline oid?
T-Rhidon schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:39:
Veranderen kan zeker zoals "denyos"al zegt, alleen kost het 1K per wissel van 2de profession. Dit kan ook alleen maar in bepaalde steden.
1K heb ik wel. gelukkig maar! nu nog alleen bedenken wat goed past bij een mesmer.

[ Voor 41% gewijzigd door patrickos85 op 08-09-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26
patrickos85 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:43:
dat van het wijzigen wist ik. spells stelen/kopen wist ik ook nog wel. op me mesmer heb ik een viertal unieke elite skills. Al weet ik niet meer hoe ik ascended kan worden..Mijn mesmer is lvl 20. Ben je dan Ascended dmv een questline oid?

[...]

1K heb ik wel. gelukkig maar! nu nog alleen bedenken wat goed past bij een mesmer.
Om te Ascenden moet je naar de woestijn en dan de drie belangrijke plekken voldoen en daarna je spiegelbeeld verslaan. Dat is het in elk geval wel in Prophecies.

http://wiki.guildwars.com/wiki/Ascension

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 08-09-2010 11:51 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ascended is de missie serie waar je uiteindelijk je dopplerganger moet neermeppen in Augurky Rock, als je een prophecies character bent. Maar je kan dat dacht ik ook worden met Naphui quarter (closer to the stars) in Factions en Hunt in Nightfall, pas dan kan je van 2nd profession wisselen.

Factions is veruit de makkelijkste, omdat die vast in het verhaal zit en de missie zelf relatief makkelijk is.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ah ok, dan ben ik wel Ascended. Zoiets kan ik me vaag herinneren. :p

Het is toch even wennen. paar missies geprobeerd, maar damn ik ging soms snel de pijp uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
Als het een prophecies character is kan je dmv de quests in de desert de overige secundary (prophecies) classes unlocken, kost dan geen geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Ow dat ga ik dan vanavond is even proberen.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
Van Guildwiki: http://guildwars.wikia.com/wiki/Secondary_profession

Once a character from any campaign has Ascended, speak with Vanyi in Droknar's Forge, and she will direct you to visit the 3 outposts in the Crystal Desert. These outposts are the collective home of six quest-giving NPCs, each of whom has one quest to offer:

The Elementalist's Path - Cembrien - Hero's Audience
The Necromancer's Path - Zratha Kor - Hero's Audience
The Warrior's Path - Agastos the Brave - Destiny's Gorge
The Ranger's Path - Telius - Seeker's Passage
The Mesmer's Path - Eulenias - Destiny's Gorge
The Monk's Path - Nausuan - Seeker's Passage

Note that only four of these quests will be visible to you, because you won't receive the quest pertaining to either your primary profession or your original secondary profession.

You unlock the ability to change to each profession by completing its respective quest. Upon completion, you can either switch your secondary profession immediately or you can wait until later and talk to any of the quest-givers to activate that secondary profession. To switch back to your original secondary profession, or to swap between any learned secondary professions, use the pull-down menu at the top of your Skills and Attributes panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
ik kon de link nog niet lezen op me werk, maar dit is uitstekende info d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
GuildWiki ftw ;)

Heb de game een kleine 4 jaar gespeeld, nu al een hele tijd niet meer aangeraakt maar bij gebrek aan andere online RPG's die me nog kunnen boeien (Zit op TOR en GW2 te wachten) ga ik GW maar weer eens oppakken denk ik. Gister ff geïnstalleerd, maar geen van mijn oude maatjes online gezien. Dat zal dus zoeken naar een nieuw gilde worden gok ik.

Iemand die zin heeft om even snel te posten wat er in het afgelopen jaar nog zoal veranderd is door Anet? Een jaardosis aan patchnotes door spitten zie ik niet zo zitten namelijk :P

En welke dungeons zijn het populairst tegenwoordig? Ben gekapt nadat Slaver's Exile beetje sleur begon te worden. Moet nog steeds een keer een complete DoA run zien te doen (die ursan troep van destijds heb ik geboycot, dat was gewoon triest).

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben begon het me toch wat te kriebelen dus ben het nu weer aan het installeren. Zoals Nephalem ook al zei zou iemand even snel wat veranderingen willen posten die er zijn toegepast het afgelopen jaar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zo te zien wordt er in ieder geval nog steeds aan shadow form gerommeld. Zijn plains farms nog steeds te doen of moet ik mijn goud nu ergens anders sprokkelen? :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nephalem schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:00:
Zo te zien wordt er in ieder geval nog steeds aan shadow form gerommeld. Zijn plains farms nog steeds te doen of moet ik mijn goud nu ergens anders sprokkelen? :P
De simpel farming is nog steeds redelijk te doen, de 'grote' plaatsen (FoW etc) hebben wel flink wat fixes en changes gehad om het allemaal moeilijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
Is er niet ergens een up-to-date pricecheck?
Ik open net een Birthday present en daar krijg ik een minipet "Black beast of Aaaaaaaaaaaaaaargggggghhhh" uit. Ik kan me herinneren dat die 100k waard waren maar weet niet hoeveel ze nu nog waard zijn!? :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 4% gewijzigd door P-aul op 08-09-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Guild Wars Guru had daar vroeger een heel topic over, puur en alleen minipet prijzen.
En bedoelde in mijn vorige post de Chaos Plains in de Underworld, maar als ik het goed begrijp hebben ze dat dan toch wat lastiger gemaakt. Zonde, 10-20 ecto's per 2 uur was de moeite waard.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• ninc
P-aul schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:19:
Is er niet ergens een up-to-date pricecheck?
Ik open net een Birthday present en daar krijg ik een minipet "Black beast of Aaaaaaaaaaaaaaargggggghhhh" uit. Ik kan me herinneren dat die 100k waard waren maar weet niet hoeveel ze nu nog waard zijn!? :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Daar kun je nu nog maar maximaal 50k voor krijgen.
SinergyX schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:02:
[...]

De simpel farming is nog steeds redelijk te doen, de 'grote' plaatsen (FoW etc) hebben wel flink wat fixes en changes gehad om het allemaal moeilijker te maken.
Farmen is nog goed te doen, alleen Speedclears van UW en Fow binnen 15 minuten zoals vroeger gaat niet meer. Nu kun je binnen 45 minuten met exp party (4assas, 2 emos, rit en necro) nog UW clearen binnen een redelijke tijd. Enigste problemen die je kunt hebben is dat je moet weten waar de skeletons zitten, omdat die door je SF heen gaan. Maar is nu wel leuker dan vroeger waarin je met pug teams binnen 15 minuten klaar kon zijn.

Gelukkig (en hopelijk) komt die SC gezeik en gefarm van assassins niet meer terug in GW2. Je kunt tegenwoordig niet meer zien aan iemand of ie pro is of niet, want obsidian armor kan iedere noob halen door continue hetzelfde te doen in UW.

• Botticelli
ninc schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:26:

Je kunt tegenwoordig niet meer zien aan iemand of ie pro is of niet...
Dat was toch altijd al zo? Je kwam er altijd pas achter als je met iemand in een party zat, iedereen kon/kan genoeg geld verzamelen door "grinden" en een build van het net af plukken...
Of wil je naar een achievement / gearscore check kunnen a la WoW (wat daar ook zo'n succes is gebleken ;))

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Botticelli op 09-09-2010 15:44 ]

• SinergyX
En dan nog kon je weinig zien over het gebruik. Ik was altijd MM met mijn Necro, uiteindelijk overgestapt op SS spammen, waar ik echt helemaal niets van bakte. Ook my ritualist als Spiritspam, 1x geprobeerd als resto en volgens mij heb ik niemand in leven kunnen houden :P

Verwijderd

Oké, ik ben nu bezig met Guild Wars opnieuw te installeren, maar nu hoor ik van sommige mensen dat met name de Europese servers best wel dood zijn. Zijn er nog genoeg Nederlanders en Nederlandse guilds actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Meeste Europeanen zitten gewoon in de Amerikaanse districten. Makkelijk met traden/teams vinden als iedereen op dezelfde plek is ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
Ik zou ook voor de Amerikaanse servers gaan... Europa is idd redelijk uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Spel vannacht even een image laten trekken, dus vanavond maar eens een nieuw charrie in elkaar zetten om er weer even in te komen. Denk dat ik Prophecies nog maar eens ga doen ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ik switch meestal, thuis zit ik meestal op europese servers tenzij ik perse een party moet of moet traden. Als ik op mn studentenkamer zit heb ik supersnel internet, dus daar blijf ik gewoon op de amerikaanse servers.

Maar ik wil meer nieuwe GW2 info! Het duurt me te lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
Ik zit nu ook altijd op Amerikaanse servers.
ben weer begonnen met spelen en al snel weer redelijk verslaafd aan het raken :P
heeft iemand nog een leuke/actieve/kurzick guild? Zit nu in een Luxon maar wil toch weer Kurzick eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
P-aul schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:26:
Ik zit nu ook altijd op Amerikaanse servers.
ben weer begonnen met spelen en al snel weer redelijk verslaafd aan het raken :P
heeft iemand nog een leuke/actieve/kurzick guild? Zit nu in een Luxon maar wil toch weer Kurzick eigenlijk.
Ben zelf officer in Guardian Of The Dutch [GOTD] we zijn kurzick en doen iedere dag UW voornamelijk Physway. Goede leden zijn altijd welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
ninc schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:00:
[...]

Ben zelf officer in Guardian Of The Dutch [GOTD] we zijn kurzick en doen iedere dag UW voornamelijk Physway. Goede leden zijn altijd welkom :P
hmm ik doe vrij veel maar eigenlijk geen UW :P
hoe heet je dan whisper ik je wel een x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
P-aul schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:10:
[...]

hmm ik doe vrij veel maar eigenlijk geen UW :P
hoe heet je dan whisper ik je wel een x
Ninc The Gaze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Gisteren een nieuwe monk gestart in Nightfall na het werk om er weer ff in te komen, zat gisteravond alweer op lvl 16 :D

Vanavond door naar lvl 20 en Istan achter me laten.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Eeuwen terug wel eens gespeeld, maar niet diepgaand genoeg om bijvoorbeeld PvP te gaan spelen.. Zijn er nog mogelijkheden om als 'starter' een leuke en gezellige guild te vinden, of kan ik beter gaan wachten op GW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Tenzij je een hoog geplaatst pvp gilde zoekt is het meestal niet zo een probleem een leuk gilde te vinden.
Meeste gildes heten je van harte welkom zolang je maar actief en niet enorm irritant bent :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Clavat
Ik heb geluk, gister weer eens gespeeld wat schept mijn verbazing..
ik ben guild leader van een guild idereen is eruit behalve ik.
ik heb gewoon een complete guild gekregen,

Blijkbaar na navraag is iedereen er mee gekapt omdat ze er niets meer aan vonden en er weinig meer te doen was.

nu moet ik kijken of er nog mensen zijn die gewoon voor de fun willen joinen en geen problemen mee hebben om vaak niet aanwezig te zijn en alleen voor de fun in een guild willen zitten

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Clavat schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:32:
Ik heb geluk, gister weer eens gespeeld wat schept mijn verbazing..
ik ben guild leader van een guild idereen is eruit behalve ik.
ik heb gewoon een complete guild gekregen,

Blijkbaar na navraag is iedereen er mee gekapt omdat ze er niets meer aan vonden en er weinig meer te doen was.

nu moet ik kijken of er nog mensen zijn die gewoon voor de fun willen joinen en geen problemen mee hebben om vaak niet aanwezig te zijn en alleen voor de fun in een guild willen zitten
Wat heb je aan een losse guild dan? Heeft iedereen rare wapens of collectables in een guild-storage zitten oid?

Ik speel zelf maar heel af en toe, dus ik sla een guild-lidmaatschap maar ff over. Ik ben toch meer bezig met single player door alle campagnes lopen.

• denyos
Voorheen was het voordeel van in een guild zitten dat je tijdens het spelen niet lastig gevallen werd met guild verzoeken :)
Een inactieve guild was dus best handig. Al denk ik dat het tegenwoordig wel mee zal vallen hoe veel verzoeken je zal krijgen.

Strava

• Quinzel
  • Laatst online: 17-07 04:48

Quinzel

Absent Minded

Zelf ben ik ook weer begonnen, nou ja bij mij is het af en aan om de paar maanden. Eigenlijk heb ik mij nooit zo geïnteresseerd in Guilds omdat ik toch veel solo doet. Zeker toen de hero’s uit waren gekomen kon je veel solo aan.

Het is alleen jammer dat er bepaalde dungeons in het spel zitten die hele vette items droppen waar je andere spelers voor nodig heb. Dat zou voor mij één van de weinige reden zijn om een Guild te joinen. Om gezellig samen een aantal dungeons te doen voor items.

Voor de rest blijft het zo’n ongelofelijk vet spel. Wat ik me trouwens wel afvroeg is hoeveel meer waarde EAX nou daadwerkelijk heeft op het spel? Weet iemand van jullie dat?

Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.

• Nephalem
Voor mij is spelen met andere spelers net wat het leuk maakt. Met een zooi NPC's rondrennen heb ik betere RPG's voor. Log niet in op een online game voor de hoge kwaliteit van chatgesprekken in outposts :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:16
Quinzel schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:22:

Voor de rest blijft het zo’n ongelofelijk vet spel. Wat ik me trouwens wel afvroeg is hoeveel meer waarde EAX nou daadwerkelijk heeft op het spel? Weet iemand van jullie dat?
voor mij persoonlijk: ik hoor mn eigen voetstappen met EAX wel en zonder niet, eigenlijk geen wereld van verschil dus.

[ Voor 5% gewijzigd door blueice85 op 22-09-2010 22:36 ]

• P-aul
Quinzel schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:22:
Zelf ben ik ook weer begonnen, nou ja bij mij is het af en aan om de paar maanden. Eigenlijk heb ik mij nooit zo geïnteresseerd in Guilds omdat ik toch veel solo doet. Zeker toen de hero’s uit waren gekomen kon je veel solo aan.

Het is alleen jammer dat er bepaalde dungeons in het spel zitten die hele vette items droppen waar je andere spelers voor nodig heb. Dat zou voor mij één van de weinige reden zijn om een Guild te joinen. Om gezellig samen een aantal dungeons te doen voor items.

Solo doen is leuk maar Dungeons doen met andere mensen is echt top! Zeker met bijvoorbeeld een teambuild die goed werkt. Begin het weer steeds meer te spelen, blijft een geweldig spel.

Verwijderd

Ik ga binnekort gw ook weer ff installeren op mijn nieuwe pc. Oude pc is ge-electrocuteerd en alle 500+ builds kwijt :(

Als het er op staat is het niet om te gamen, maar puur om wat leuke filmpjes te maken en het hele editing gebeuren wat beter te beheersen. Als begin 2011 dan GW2 uitkomt worden het Epic filmpjes.

Snap trouwen niet dat hier op tweakers nog weinig/geen aandacht is besteed aan Guilds wars 2... echt persoonlijk denk ik dat het de beste MMO van 2011 en zeker 2-3 jaar daarnaa gaat worden/zijn. Gw2 gaat denk ik ook het eerste spel worden dat een echte bedrijging/opvolger van WoW gaat worden.

Zoals al gezegd speel ik gw al heel lang niet meer voor de uitdaging of gold... deed na de 6de dag al ecto runs en was later specialist in het runnen van mensen door verschillende dungeons op HM. Dit was voordat alles op pvxwiki stond...dus ja dan is zowel uitdaging als noodzaak van gold enz.. echt helemaal weg. (record was 647K op 1 dag)

Gw heeft wel iets speciaals, maar momenteel is het echt een gedrocht van een spel geworden voor nieuwe spelers. Kortom tijd voor een nieuwe start waarbij de vele fouten uit GW rechtgetrokken gaan worden ----> One Game To Rule Them All --> Guild Wars 2

Cya peeps...

• Nephalem
Lol, roepen dat iets een WoW breaker gaat worden is nogal voorbarig en zelfs als GW2 een kraker wordt wil ik dat nog zien. Zijn al zoveel games geweest die het zouden gaan doen en volgens mij hangen die nu zowat allemaal aan een zijden draadje. Feit is gewoon dat de meeste WoW spelers al zo lang spelen en vaak al jaren met een guild samen zijn, dat breek je niet zomaar af. Het zijn vaak de community en de vrienden in game die iemand in een spel houden. Dus tenzij hele gildes de overstap gaan maken denk ik niet dat GW2 of welke andere MMO dan ook zomaar enorme aantallen WoW spelers weg gaat trekken. De meesten zullen een nieuwe MMO proberen voor een tijd om uiteindelijk toch terug te keren naar WoW.

Ben het wel met je eens dat GW2 er enorm veelbelovend uitziet en ik kan zelf niet wachten totdat ik ermee aan de slag kan. Benieuwd hoe GW2 het gaat doen ten opzichte van WoW, The Old Republic en later misschien Diablo III (weliswaar geen MMO maar heeft zo'n enorme fanbase dat het mijn inziens wel als concurrent genoemd mag worden).

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Verwijderd

@ Nephalem

Normaliter zou ik idd een uitspraak als WoW killer niet/nooit snel gebruiken, maar ik denk echt dat GW2 iets speciaals heeft. De echte Die hard wow spelers zullen idd nooit overstappen.. hebben gewoon teveel tijd/geld in hun account gestopt en zijn vaak gewoon "blind" als het gaat om andere games.

Maar vergis je niet.. WoW is ecth snel markaandeel aan het verliezen. Verder zijn er heel veel mensen die het gewoon ook zat zijn... dit wordt vind ik erg goed samengevat in die Gw2 MMO Manifesto video.

Verder het feit dat gw2 geen maandelijkse kosten heeft is ook een mega voordeel, maar kan op de lange termijn juist een nadeel blijken om de gebruikers aan je te binden. De tijd zal het leren..

Diablo III is een game waar ik persoonlijk ook heel erg naar uitkijk. Dit was de game die ik vroeger echt veel gedaan heb. Net als wow in het hele mmo gebeuren is diablo dat toch wel op hack lash rpg gebied.

Ik heb echter echt ernstig mijn bedenkingen gekregen bij Blizzard. Het is van een heel creatieve gameontwerper tot een mega bedrijf geworden dat vooral is gericht op aandeelhoudersbelangen. Starcraft 2 vind ik hier het eerste bewijs van. Ben een groot fan van SC en speel SC2 bijna dagelijks, maar ik krijg steeds meer het gevoel van een gepasseerd station. Daarbij hebben ze het in 3 delen gesplitst om maximaal winst te kunnen halen/rekken.... Als bedrijfseconoom had ik het zo zelf allemaal kunnen verzinnen, maar als gamer zie ik toch echt verval. Ik geef Blizzard nog een paar jaar voordat nieuwe innovatieve bedrijven als Areana Net ect. het stokje over gaan nemen.

hopelijk komt GW2 echt eerste kwartaal 2011... want ik heb nu wel eens zin om iets echt leuks te gaan doen.... w8 eiegenlijk al sinds D2LoD
mzzls

• Nephalem
Enige dat ik absoluut niet terug wil zien in GW2 zijn heroes. Die krengen hebben het multiplayer deel van MMORPG compleet uit de game gesloopt.

En ben het met je eens dat Blizzard goed weet hoe de koe uitgemolken moet worden, al heb ik het idee dat een flink deel daarvan voortkomt uit de fusie met uitmelk koning Activision. Blizzard is echter ook heel sterk als het aankomt op luisteren naar de playerbase en op basis daarvan zal het bedrijf het prima blijven doen gok ik.
Maar het is inderdaad te hopen dat de innovatieve projecten weer een grotere rol gaan innemen in plaats van het jarenlang op zeker incashen door veel developers. Het aantal RPG's dat ik de laatste jaren gespeeld heb waarvan ik nu echt kan zeggen dat ze fenomenaal waren is triest laag. Hulde voor Anet in dat opzicht dat ze met GW2 echt een vernieuwende MMO willen neerzetten in plaats van aan het bekende concept vast te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door Nephalem op 30-09-2010 17:33 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• P-aul
Ben het deels met je eens Nephalem. Heroes hebben inderdaad wel een stuk van het multiplayer gedeelte eruit gehaald maar toch vind ik niet dat ze het er helemaal uit moeten halen. Gewoon dat je een hero kan kiezen die je met je mee kunt laten gaan waar je niet zo zeer afhankelijk van bent maar die je wel beetje kunt pimpen etc. dat lijkt me wel wat dus niet dat je met 2 personen een heel hero army kan maken.

• SinergyX
Daar was toch een stuk over op de website? Dat je nu maar 1 hero kan meenemen?

• Bouli
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

GW ligt op dit moment down?

K20A daily :-)

• ninc
SinergyX schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:55:
Daar was toch een stuk over op de website? Dat je nu maar 1 hero kan meenemen?
Nope. Ze hadden in het begin van de ontwikkeling van GW2 met een soort van buddy-systeem gewerkt. Maar dit hebben ze uiteindelijk eruit gehaalt omdat ze wilden dat je alles solo kon doen.

Heroes waren leuk in GW1, en noodzakelijk omdat er in vele missies geen hond te bekennen is (amerika ook) en door de heroes je toch betere CPU's bij je had dan die henchies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd.. geen hond te bekennen en omdat je geen zin had dat pugs totaal je run verpesten was je wel aangewezen op heroes... runde 2,5 jaar terug mensen door verschillende dungeons HM alleen maar door gebruik te maken van heroes. Lol vertelde dat ze beter even 10-30 min koffie konden gaan drinken en vooral niet bewegen :P

Zelf ben ik ook totaal geen fan van die heroes.. 1 en al irritaties hoe lomp die AI is. gw is echter wat betreft skills / team combo's en echt een gedrocht van een spel geworden. Je moet bijna mensen dwingen om met een bepaalde build te spelen om het te laten slagen... naar mijn mening echt heel verkeerd in een MMO..

Het plan was voor Gw2 om net als in de old time klassieker Diablo 2 en LoD een soort van vol upgradeble hero in te voeren. Lijkt dat dit in het begin er niet in zal zitten... wil zeker niet zeggen dat ze dit later niet alsnog gaan invoeren.

Ben echt heel benieuwd hoe ze het aan gaan pakken voor de lange termijn. Ik zag uit de beelden van gamecom en het gevecht met de shatter dat de loot nu niet bestaat uit van die standaard max items zoals in gw. Wellicht dat je dan ook echt wat kan hebben aan je items en het niet alleen maar voor de skin is... totaal stompzinning naar mijn mening.

We gaan het zien... de 4 reseterende characters zijn d8 ik Assasin, Mesmer, PALADIN en Gunner...100% dat mijn eerste character een Norn Paladin wordt....epic epci
Norn FTW!! XD
Zo nu ff wat werken :P mzzls
Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste