Ok dan is het idd je trail account beperking
GW:EN is de enige echte uitbreiding in GW. Je kan hier dus niet in starten, maar wordt unlocked in een andere campagne (pro, NF of fact) normaliter zou je pas beginnen aan Gw:en als je lvl 20 bent, maar dit kan al bij lvl 10.
Mocht je heel snel willen rushen en lvl-en dan zou ik starten in propecies --> rushen naar LA --> gw:en unlocken --> Runnen naar Gunnars en dan gaan boxen (soort missie)
op deze manier kan je van lvl 0-20 in 2,5 uur gaan

... is niet echt aan te raden als je nieuw bent en nog wat wilt zien:P
Campaigns koppel je aan je account in GW. daarna moet je vaak een soort van missie/quest doen zodat je het nieuwe gebied unlocked. daarna kan je altijd via M (map) naar alle plekken reizen. je hoeft dus niet bang te zijn iets te missen.
Hard Mode HM is een optie die unlocked wordt per campagne en geldt daarna voor je hele account. alle lvl 20 characters die je daarna hebt, kunnen HM spelen in de campagne die je uitgespeeld hebt.
Persoonlijk vind ik de verhaallijn van propecies en GW:EN het leuks. Als je alles al hebt besteld dan zou ik dus eerst Pro doen en later als je lvl 10+ bent gw:en unlocken voor je heroes --> terug naar propecies en dat eerst uitspelen.
Hopelijk helpt dit een beetje.
Verder is Guild wars wiki een hele goede site voor al je missies en de tips en tricks etc.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page
suc6