Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het lijkt er nu inderdaad wel op dat de mensen die er echt voor gaan alleen maar een paar extra titles krijgen, terwijl in die laatste punten toch vaak de meeste moeite zit. Hopelijk kondigen ze spoedig aan dat daar ook rewards voor komen.

btw, in de FAQ staat ook dat het behalen van God Walking Among Mere Mortals wel een extra bonus op zal leveren in gw2, deze staat alleen niet genoemd in de calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50
Verbaast me wel dat je voor 1 pvp title al 3 punten krijgt, toch maar eens kijken of er 1 is die je relatief makkelijk kan krijgen. (als er iets was in GW waar ik echt slecht in was, was het wel pvp :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
35/50 hier toch maar even weer iets tijd erin steken. Nu ongeveer een jaar of langer niet meer gespeeld (behalve 2 maal in de maand inloggen voor de presents :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Stroopwafel Inc schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:57:
Het lijkt er nu inderdaad wel op dat de mensen die er echt voor gaan alleen maar een paar extra titles krijgen, terwijl in die laatste punten toch vaak de meeste moeite zit. Hopelijk kondigen ze spoedig aan dat daar ook rewards voor komen.
Gaat niet gebeuren, ze hebben al gezegd dat ze maar tot rewards zijn gegaan voor 30 punten om niet de indruk te creëeren dat men moet doorgaan om alles te halen. Het is en blijft een spel voornamelijk gericht op de casual gamer. Vandaar ook alleen titels vanaf 30 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Edit: 40/50 nu :)
PvE boeit me te weinig om nog de 45 te halen.

HoM

[ Voor 67% gewijzigd door unfor op 09-10-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Sapphires en rubies zijn uitverkocht. Prijzen zijn nu ongeveer 10k each. Allemaal omdat iedereen vabbian armor wilt hebben. :9

Achja, ieder zn ding he ;) Tijd om mijn E-Penis te vergroten! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Gewoon een maandje wachten met het kopen van die spullen dus. Dan zullen ze wel weer in prijs dalen neem ik aan? GW2 komt toch nog lang niet uit...

Stel je voor dat jij de eerste was die dit zag aankomen, en gewoon eventjes 100 ruby's had gekocht :O Dikke kapitaalverdubbeling in enkele uurtjes tijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
nWo_Riot schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:55:
Gewoon een maandje wachten met het kopen van die spullen dus. Dan zullen ze wel weer in prijs dalen neem ik aan? GW2 komt toch nog lang niet uit...

Stel je voor dat jij de eerste was die dit zag aankomen, en gewoon eventjes 100 ruby's had gekocht :O Dikke kapitaalverdubbeling in enkele uurtjes tijd >:)
Ja, baal dat ik niet eerder elite kurzick en vabbian had gekocht. Gaat nu veel meer geld kosten dan eerst, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Misschien ondertussen aan een PVP Title werken? Ik heb er daar namelijk geen één van, en dat is toch wel 3 punten...

Hoe kom ik het snelste aan die 3 PVP-punten? :)

Er is ook een run op die destroyer/tormented/oppressor weapons... Ook de EU districts zijn in geen maanden zo vol geweest!

Trouwens, leuk verhaaltje: Ik kwam vandaag weer voor het eerst online sinds een jaar geleden. Ik ben natuurlijk allang Guildloos en zie een Nederlander recruiten voor een nederlandstalige guild. Ik denk: Ach, het kan geen kwaad. Toch altijd wel gezellig om wat te kunnen praten. Ben er dus in gegaan. Op een begeven moment zie ik zo in de alliance chat ene Stroopwafel uit de GoT clan zeggen dat ie z'n hele HoM vol heeft. Ik zo: waaaacht? GoT? Gelijk eventjes kijken of het dé GoT is... en ja hoor.
Blijkt gewoon dat ik, zonder dat ik het wist, in de alliance bij GoT beland ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Welkom in de ally :P Bij welke guild ben je erbij gekomen?

BTW, voor iedereen die PvP titles moet: de zaishen title telt als pvp. Om deze in je hall te krijgen hoef je hem maar tot lvl 3 te krijgen. Dat zijn 1000 punten (200 keys). Kost dus in principe 1000k, of gewoon een tijdje lang zquests doen en zkeys halen (of blijven sparen, een heavy equipment pack halen en die verkopen, dat levert uiteindelijk meer op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:55
Welke guilds zitten dan bij de GoT alliance? Ik doe zelf sinds een tijdje weer GW, zit op 18/50 punten. Zou wel graag bij een NL guild willen zitten, lijkt me erg gezellig (zit nu in een amerikaanse, maar als ik on ben, liggen zij allemaal te slapen :P ). Mijn ingame naam is Furious Blademaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Op dit moment bestaat de allly uit:

Leader: Howling Voids [hv]

Dutch Doom Brigade [DDB]
Gathering of Tweakers [GOT]
Gift of Dwayna [GoD]
Heroes on Socks [HoS]
I Ride Solo [IRS]
Linburgse Jagers [LJ]
Mules of the Alliance [IAAH]
The True Heavy Duty Guild [thdg]

Hiervan zijn IRS en GoD vrij nieuw, deze guilds zitten dus nog in hun proefmaand.

De gehele ally is nederlandstalig, dus zoek maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Stroopwafel Inc schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:18:
Welkom in de ally :P Bij welke guild ben je erbij gekomen?

BTW, voor iedereen die PvP titles moet: de zaishen title telt als pvp. Om deze in je hall te krijgen hoef je hem maar tot lvl 3 te krijgen. Dat zijn 1000 punten (200 keys). Kost dus in principe 1000k, of gewoon een tijdje lang zquests doen en zkeys halen (of blijven sparen, een heavy equipment pack halen en die verkopen, dat levert uiteindelijk meer op)
Ik ben erbij gekomen via Howling Voids, de alliance-leader.

1000k, dat is niet niks... :P En volgens mij duurt het enorm lang om een heavy equipment pak te kunnen halen...

Achja, ik hoef ook maar 30 vd 50 punten. Die extra titles vind ik niet bijster interessant. Ik heb nog 350k liggen, veel items en stuk of 15 ecto's. Hiervan kan ik over een maandje of 2 mooi m'n destroyer weapons halen en een vabbian elite armor. Dan nog wat pets en wat hero armor en ik kom al dichtbij 30 vd 50 punten.

Ik lees nu ook over War in Kryta, is dat leuk om te doen? En heb je er ook nog wat aan? Had al een paar jaar geleden alle 3 de delen uitgespeeld en lees hierover nu pas voor het eerst. Klinkt best interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Stroopwafel Inc schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:15:
Op dit moment bestaat de allly uit:

Leader: Howling Voids [hv]

Dutch Doom Brigade [DDB]
Gathering of Tweakers [GOT]
Gift of Dwayna [GoD]
Heroes on Socks [HoS]
I Ride Solo [IRS]
Linburgse Jagers [LJ]
Mules of the Alliance [IAAH]
The True Heavy Duty Guild [thdg]

Hiervan zijn IRS en GoD vrij nieuw, deze guilds zitten dus nog in hun proefmaand.

De gehele ally is nederlandstalig, dus zoek maar uit!
Thanks, weet je ook wie guild leaders zijn, dan kan ik ze ingame whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
De meeste guilds werken met recruitment via hun forums, en alle guilds zijn vertegenwoordigd op het alliance forum. Het beste kan je hier een aanvraag plaatsen (wel duidelijk vermelden voor welke guild je je aanmeld).

Alliance forum: http://dutchdoombrigade.nl/index.php

Indien je graag in de GOT-guild wilt komen kan je ook rechtstreeks op ons eigen forum een aanvraag plaatsen:
http://www.gotguildwars.com/distribution/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen..

Wat je met een grote zak gold al niet kan regelen :)
had al mijn ecto's en heel veel golg weggegeven toen ik min of meer was gestopt. Die virtuele rijkdom had het wel wat makkelijkergemaakt, maar gelukkig had ik nog 110 consets en wat stacks rock candy, cupcakes etc.

Oppressor wapens zijn nu echt insaine duur. heb er 1 voor 24 consets gekocht!!... Destroyer wapens zijn verre weg het goedkoopst als je snel je HoM wilt pimpen 30-40K ofzo). Vabi armor zou ik ff mee w8 tot de prijzen wat zakken.. ook echt insaine momenteel.

vanavond voor 2 accounts nog ff die black widow spider charmen en dan ben ik er wel klaar mee... Ready voor Guild Wars 2 :)

Hopelijk snel meer nieuws of de Paladin het licht gaat zien in Guild Wars 2.. zou echt super zijn. Norn Paladin.. kan niet wachten.. geef ik hem een Stygian Reaver :)
Mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Lol, je bent lekker genaaid... ik heb een Opressor wapen voor 65k gekocht, das 8 van die consets.
Maargoed, het maakt uiteindelijk toch niet meer uit... Ik maak momenteel ook al mijn stacks ecto's gewoon op.

[ Voor 49% gewijzigd door unfor op 10-10-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Mja, het is een mooie tijd om gebruik te maken van iedereen zn ijver om die hall vol te krijgen. Als je rustig een maandje wacht zijn de prijzen wel weer normaal. Voor die tijd komt GW2 toch niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd mega genaaid, maar ja joh ik had ook helemaal geen zin om lang te traden etc. 1 account staat op 30.. dat was het doel.. tweede staat nu op 24... als de prijzen een beetje zakken kan ik die ook nog wel naar 30 krijgen..

en ja misschien als het een zeer koud/windering weekend wordt binnenkort dan ga ik misschien wel ff farmen :).. heb het nu toch al geinstalleert.

Trouwens voor iedereen die wil weten wat je krijgt bij 50 max.. vul dan White Wasabi in bij die calculator
http://hom.guildwars2.com...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

:P ben blij dat ik straks niet met zoon titel rondloop in GW2
mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Fantastisch, die HoM titels :D Ik heb al voor ruim 100k aan minipets verkocht in een uurtje. Titels vind ik weinig boeiend, nu kan ik voordat GW2 uitkomt nog even lekker de big spender uithangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:00:
vanavond voor 2 accounts nog ff die black widow spider charmen en dan ben ik er wel klaar mee... Ready voor Guild Wars 2 :)
Mzzls
Zijn die makkelijk te charmen?

Hoe kom je zo snel mogelijk aan een PVP - Title? (door de zaishen zoals hierboven vermeld is?)

Heb er pas 10 / 50

[ Voor 3% gewijzigd door T-Rhidon op 11-10-2010 09:16 ]

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@T-Rhidon

Normaal is de black widow spider heel simpel te charmen. Als je quests in UW afrond dan is er kans op een chest en loopt de spin soms rond. de quests in Pits en restoring monuments en die in icy waste waren normaliter heel simpel te halen.

Ik was echter een beetje verrast.. was lekker bezig in UW en wilde de quest in Icy waste doen, maar dat ging helemaal mis omdat er naast die terrowebs ook Dhuum skeletons komen... Ik ben nog van de tijd voor die update.. dus dat was een wipe... en een hoop frustratie..houd hier dus ff rekening mee.

Als alternatief heb ik toen de Black Moa gecharmed.. geeft je ook 1 punt en is heel makkelijk te halen. gebruik deze link voor de info http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Beak_of_Darkness (deze excercitie duurt ongeveer 15 min)

Let wel op dat als je bij de back moa bent.. om eerst alle mobs te killen, dan H&H een eind weg vlaggen en dan pas gaan charmen.. anders slopen de H&H je moa... weer frustratie :P

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja.. PvP titel duurt nog best lang.. als je nu lvl 10 bent en het snel naar 30 wil halen.. zou ik vol voor Armor, hero armor en wapens gaan. ---> Een grote zak geld heb je wel nodig.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister toch weer even ingelogt, meteen nog zo'n zeisheng (ofzo?) missie gedaan op hardmode. Mijn Necro build werkte gelukkig nog goed :P

Had op diverse characters 3e en 4e jaar kadootjes, 1 nu zelfs een 5e jaar. Maar waar houd iedereen zijn pets eigelijk? Op dit moment heb ik er een stuk of 35, mijn storage compleet gevult met die dingen :P

Heb nu ook die black beast of aaarrrrgghhh, nog undedicated, neem aan dat deze aardig wat geld waard is? Naam is geel kleurig. Zit ik trade zo door te lezen, best spijt dat ik alle pets dedicated heb gemaakt, wat had ik veel geld gehad :/

Wat me wel opviel, ze hebben de initiele manier van minipets 'dedicaten' dus nooit veranderd, heb heel wat minipets waar enkel 'costumized for <naam>' staat ipv 'dedicated in HoM'.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2010 10:03 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Albeto55 bedankt voor je reactie. Zal vanavond een kijken wat ik het makkelijkste kan doen, denk armor wapen en minipets en dan ben ik alweer een eind verder. Toch nog een aantal maanden tegaan voor GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:16
SinergyX schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:03:

Heb nu ook die black beast of aaarrrrgghhh, nog undedicated, neem aan dat deze aardig wat geld waard is? Naam is geel kleurig. Zit ik trade zo door te lezen, best spijt dat ik alle pets dedicated heb gemaakt, wat had ik veel geld gehad :/
die black beast is zon beetje rond de 40-50k, weet zo niet of het met de HOM is gestegen omdat mensen mss nog een gouden speciaal nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die black moa chick ook unique? zo ja dan ga ik die ook nog ff halen.

Mochten er mensen echt mini's tekort komen.. ik heb er nog iets van 5 of 6. allemaal normale niets bijzonders, maar het kan net het verschil zijn met 0 of 1 punt in HoM

laat maar weten of je ze kan gebruiken. heb er 20 op 1 account en 10 op andere gededicate en deze laat ik ongemoeid.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik weet totaal niet hoe ik die dingen kan volgen, welke ik nu heb en welke niet :P

Common Miniatures (15)
Uncommon Miniatures (6)
Rare Miniatures (2)
Unique Miniatures (2)

Dit zegt hij nu, maar tellen 2 dezelfde nu ook nog mee?

Naar mijn gevoel heb ik er veel meer, hoeveel slots heeft 1 pagina in storage? Afaik 20 per page, dan nog zeker stuk of 8 op verschillende characters (elke heeft er minimaal 1).

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
SinergyX schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:14:
Ik weet totaal niet hoe ik die dingen kan volgen, welke ik nu heb en welke niet :P

Common Miniatures (15)
Uncommon Miniatures (6)
Rare Miniatures (2)
Unique Miniatures (2)

Dit zegt hij nu, maar tellen 2 dezelfde nu ook nog mee?

Naar mijn gevoel heb ik er veel meer, hoeveel slots heeft 1 pagina in storage? Afaik 20 per page, dan nog zeker stuk of 8 op verschillende characters (elke heeft er minimaal 1).
Dubbele mini's tellen helaas niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Welke zijn nu:
Rare Miniatures
Unique Miniatures

Geel en Groen?
Of Paars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 17:17
T-Rhidon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:19:
Welke zijn nu:
Rare Miniatures
Unique Miniatures

Geel en Groen?
Of Paars?
paars = uncommon
dus geel en groen zijn rare en unique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm ik zie net dat die black moa chick unique is en dus groen... matig.. heb juist een gele rare nodig. Dat zal nu met de hype lastig worden om die te kopen. laat maar hangen dat punt :P

voor iedereen die 1 unique mini moet hebben --> de black moa chick kan je halen en is relatief goedkoop.. kost wel veel tijd. http://wiki.guildwars.com/wiki/Black_Moa_Chick

en die 5-6 mini's uit mijn post hierboven heb ik dus dubbel en mogen weg (het liefst aan mensen die ze ook echt nodig hebben.. dus niet als je al 45 punten hebt ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
blueice85 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:46:
[...]

die black beast is zon beetje rond de 40-50k, weet zo niet of het met de HOM is gestegen omdat mensen mss nog een gouden speciaal nodig hebben.
Heb mn black beast zelf gededicate: unique en rare meteen tegelijk. Dus neem aan dat ie door de HoM nu meer waard is geworden ;) Zit nu op 29/50 punten. Die laatste punt kan ik meteen pakken als ik wil, maar ik ga nu eerst wat andere dingen snel vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:03:
hmmmm ik zie net dat die black moa chick unique is en dus groen... matig.. heb juist een gele rare nodig. Dat zal nu met de hype lastig worden om die te kopen. laat maar hangen dat punt :P
Black beast kopuhhh? :P

Ga straks maar een lijstje beginnen om alles maar af te strepen, enkel goedkope (ik heb echt amper geld :P) ga ik nog proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:16
ninc schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:42:
[...]

Heb mn black beast zelf gededicate: unique en rare meteen tegelijk. Dus neem aan dat ie door de HoM nu meer waard is geworden ;) Zit nu op 29/50 punten. Die laatste punt kan ik meteen pakken als ik wil, maar ik ga nu eerst wat andere dingen snel vullen.
mmm interessant, dacht eigenlijk dat geel/goud = rare en groen = unique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Jeuhj! Mijn account is weer re-instated. Hij is inderdaad gehackt door gold sellers. Ik heb met klamme handjes de eerste keer ingelogd en wat schetst mijn verbazing, alles is er nog! Wat schetst mijn verbazing nog meer, ik heb er items bij! De gold seller heeft de goods niet kunnen van mijn account kunnen afhalen voordat hij afgesloten is. Maar the party piece... ik heb er ineens meer dan 1000 ecto's bij. 8)7 _/-\o_ :9~ WTF! Getting hacked by gold sellers, best thing ever! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering 1000 ecto's Lol dan kan je HoM zo naar 30 knallen :D

@ Sinergy Ik heb nog iets van 45K over en dan nog wat zaken die snel verkopen zoals stacks dust/veren enz.

Mocht je hem echt kwijt willen dan wil ik hem wel kopen. prijzen zijn nu wel echt insaine hoor. Dus als je veel gold nodig hebt.. dan zou ik ff goed rondkijken. Nog 1 punt en dan is mijn 2de account 25.. verder ga ik ook niet met die.. ben echt behoorlijk blut nu.

Heb wel vanavond mijn oude W/Me ff getets op de smites en dat werkt nog 100%.. alleen een beetje oppassen voor die Dhuum skeletons. Had wel 2 ecto's :D

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Sagaris schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:50:
Maar the party piece... ik heb er ineens meer dan 1000 ecto's bij. 8)7 _/-\o_ :9~ WTF! Getting hacked by gold sellers, best thing ever! >:)
Gefeliciteerd! Dat moet echt een geweldig moment zijn geweest...

Mocht je echt niet meer weten wat te doen met al die ecto's, mag je er altijd enkelen aan mij doneren. Kan ik nog een destroyer weapon of mini-pet erbij kopen... :>

Zit nu op 15 vd 50 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, ik heb mijn laatste mini's weten te verkopen. Totale opbrengst, 195k en een dedicated mini Gwen. Als ik dat gehuppel zat ben dan verkoop ik die gewoon weer :P

Nu nog een goed doel vinden voor al die centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Ik heb gisteren ook zo'n mini pet gekregen van iemand, ziet der wel geinig uit :P

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb ruzie met mijn storage :P Of ik moet nog een alt gaan aanmaken en die maar als extra storage laten fungeren, met 5 tabbladen kom ik gewoon niet uit (heb erg veel wapens en shields, voor m'n heroes). Is er egens een makkelijke checklist voor pets?

Wordt er trouwens nooit normal mode gedaan in die zeishen (of hoe heet dat) missies? Van mij hoeft HM niet speciaal, zo super ben ik niet en ze vragen nagenoeg altijd naar monks (normal lukt me als monk nog wel, maar HM is mijn reactietijd bagger :P).

Kwam er wel achter dat weer aardig wat skills op de schop zijn gegaan, wordt weer builds aanpassen, mijn warrior presteerde voor geen meter :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:01:
Ik heb ruzie met mijn storage :P Of ik moet nog een alt gaan aanmaken en die maar als extra storage laten fungeren, met 5 tabbladen kom ik gewoon niet uit (heb erg veel wapens en shields, voor m'n heroes). Is er egens een makkelijke checklist voor pets?

Wordt er trouwens nooit normal mode gedaan in die zeishen (of hoe heet dat) missies? Van mij hoeft HM niet speciaal, zo super ben ik niet en ze vragen nagenoeg altijd naar monks (normal lukt me als monk nog wel, maar HM is mijn reactietijd bagger :P).

Kwam er wel achter dat weer aardig wat skills op de schop zijn gegaan, wordt weer builds aanpassen, mijn warrior presteerde voor geen meter :P
Zmission krijg je in HM veel meer coins voor. Dus daarom doet iedereen het standaard in HM. Zijn jullie ook steeds andere guildies aan het checken hoever ze zijn? Zag laatst dat een vriend van me bijna alle heroes in zn HoM heeft, terwijl ie eerst een paar maar in HoM had. Ik moet zelf ook maar eens gaan opschieten dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Die gw2 calculator is een leuk toevoeging. Na de update was het nog meer een gekkenhuis in Spammadan Amerika als dat het normaal gesproken was. Diverse prijzen waren gestegen (doordat er materialen uitverkocht waren / minipets in trek waren / hero armor populair was / er een aardig run was voor destroyer /oppressors weapons).
Vlak na begonnen met 33/50, na wat tijd en flink wat cash (voor de weapons) doorgewerkt naar 50/50. Diverse titels / heroes had ik nog niet op display gezet, dan tellen ze dus nog niet mee!
Een belangrijk iets om te onthouden is dat de calculator account based is. Het trekt de informatie van alle characters bij elkaar.

Apart is dat bij het artikel van de calculator een figuur staat die verdraaid veel op een mesmer lijkt! (Maar dit kan wishfull thinking zijn >:) )

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
45/50 :p
Nu stop ik echt, 50 is toch niet haalbaar.
Misschien in de toekomst nog eens, maar momenteel boeit GW me niet genoeg :)

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 12-10-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
unfor schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:52:
45/50 :p
Nu stop ik echt, 50 is toch niet haalbaar.
Misschien in de toekomst nog eens, maar momenteel boeit GW me niet genoeg :)
Waarom staat er bij jou 'All items unlocked' met de grote ster bovenaan en bij mij niet?

30/50

Als ik het goed is heb ik toch ook gewoon alle rewards behaald?

*edit: Of staat het bij mij zo als berichtgeving wat mijn laatst behaalde rewards zijn, en omdat jij verder bent er staat dat je alles gewoon al hebt? Confusing sh*t right there...

[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 12-10-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Klik eens op de 2 pijltjes boven blokje 30 ;) Heeeey.. nog 20 blokjes :D

Edit.. oh wacht, dat zijn enkel titels :P

Dan nu mijn pet lijst :D
Ceratadon
Aatxe
Wind Rider
Juggernaut
Harpy Ranger
Mandragor Imp
Koss
Varesh
Gray Giant
Longhair yeti
Kuunavang
Siege Turtle
Jungle Troll
Burning Titan
Temple Guardian
Kirin
Hydra
necrid Horseman
Char Shaman
Fungal Wallow
Thorn Wolf
Heket Warrior
Irukandji
Forest Minotaur
Roaring Ether
Cloudtouched Simian
Cave Spider
Nian
Word of Madness
Terrorweb Dryder
Quetzal Sly

Mocht iemand nog een gewone goedkope simpele dubbele 'ik wil er vanaf' pet hebben die nog niet in het lijstje staat? Graag :D Aaaaarrghhhh staat er nog niet tussen, weet niet of ik die nu moet verkopen.

[ Voor 103% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:47:
Dat begrijp ik. ;) Maar vanaf 30 zijn er geen rewards meer, alleen maar titles. Dus de 'All reward items unlocked!' berichtgeving slaat op de items die je krijgt, niet de titles. Vandaar dus ook mijn vraag waarom hij het bericht wel heeft, en ik niet. Aangezien we allebei alle rewards hebben. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 12-10-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02
SinergyX schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:47:

Edit.. oh wacht, dat zijn enkel titels :P

Dan nu mijn pet lijst :D

-lijst-
Leuk, maar ik heb Gwen 8-) Ik win :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sagaris schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:50:
[...]

Dat begrijp ik. ;) Maar vanaf 30 zijn er geen rewards meer, alleen maar titles. Dus de 'All reward items unlocked!' berichtgeving slaat op de items die je krijgt, niet de titles. Vandaar dus ook mijn vraag waarom hij het bericht wel heeft, en ik niet. Aangezien we allebei alle rewards hebben. ;)
"All items unlocked" komt in het vakje te staan zodra je 31/50 hebt, maar bij 30 heb je idd alles wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies ik ben bij mijn main account ook op 30 gestopt. 2de account wilde ik niet echt omhoog halen, maar staat nu ook al weer op lvl 26. Deze ga ik denk ik toch naar 30 halen.

Heb gisteren de Black moa chick incubator gehaald.. lol dit is echt iets dat ik normaal echt nooit zou doen.. al die zinloze tijdbeseding in GW deed ik nooit aan. Het was HM elite area's/dungeosn of HM farmen :P dat was gw voor mij.

Toch vind ik het wel grappig om nu op een best goedkope manier een unique mini te halen. Kom ik ook weer eens in Sorrow Furnace.. dat is echt iets van 4,5 jaar geleden ofzo.

daarna nog 2 arnors kopen en 5-6 destoyer wapens het het is gesjaakt. Mocht iemand nog destoyer wapens hebben.. ik koop ze voor 45K ea (mooet nog wel ff consets maken want ben nu echt helemaal blut)

mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja..

Wat wel echt ultime zou zijn, is nu een soort van speciaal weekend waarin dan zowel party, drank als sweets droppen. Ik denk dat het dan echt gekkenhuis gaat worden :P Die arme Raptor zijn dan echt serieus de sjaak :D

Dan heb ik mijn 400K voor de resterende items ook zo verdient :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu merk ik pas het nadeel van veel characters en nooit het verhaal doorlopen, Zeishen was een nightfall missie en maar 2 characters hebben de mogelijkheid er te komen. Zelfs als ik ga lopen naar de lokatie kan ik de missie niet starten omdat ik het verhaal nog niet verder heb gespeeld.

Daarna even gespeeld met een 4x Ele (ik + 3 heroes) met Searing Flames, eigelijk soort van Discort team :P 1 van de missies gedaan in Factions, bizar hoe snel die mobs daardoor neer gaan (gaat al heel snel richting 100dmg AoE en ze blijven burnen).

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 13-10-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Pfiuew eindelijk op de island of fire, prophesies bijna uitgespeeld volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
ik heb een probleem.

mijn account stond geregistreerd op een bepaald emailadres. echter, omdat ik een tijdje de interesse in GW verloren was had ik hier nooit meer aan gedacht. Nu is dat email adres niet meer actief en kan ik dus m'n account niet overzetten naar een ander email adres, aangezien je 2 verificatie mailtjes moet beantwoorden. Eentje op het oude adres en eentje op het nieuwe.

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:20
Contact opnemen met NCsoft.
Werkt gewoon. Het kost even tijd, maar dan wordt het gewoon omgezet naar een ander adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:13:
ik heb een probleem.

Wat te doen?
Oei.. dit is lastig.

Ik zou eerst proberen om dat oude email adress weer actief te maken. As dit niet lukt dan kan je nooit op de standaard manier het probleem oplossen.

optie 2 is dan NCsoft accountbheer mailen je probleem gewoon voorleggen. Het help hierbij wel als je de charactersnamen kan aangeven.

Suc6 en hopelijk lukt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

pdebie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:13:
ik heb een probleem.

mijn account stond geregistreerd op een bepaald emailadres. echter, omdat ik een tijdje de interesse in GW verloren was had ik hier nooit meer aan gedacht. Nu is dat email adres niet meer actief en kan ik dus m'n account niet overzetten naar een ander email adres, aangezien je 2 verificatie mailtjes moet beantwoorden. Eentje op het oude adres en eentje op het nieuwe.

Wat te doen?
Gewoon even contact opnemen met NCSoft. Kan een paar dagen duren voordat alles helemaal geregeld is, maar als je karakternamen en eventueel serienummers kan overhandigen dan doen ze niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mijn 2de account ligt helemaal op koers voor de 30 punten. heb dit veel efficienter gedaan dan mijn eerste en d8 daarom ff wat kleine tips voor mensen hier die dat misschien nog moeten halen en geen stacks met ecto's hebben liggen.

Tips:

Minies
-Minies zijn relatief goedkoop. koop vooral alle oude minies op 5-10K ea.
- Rare mini is rond de 50K en een cheap punt voor je HoM
- Unique mini kan je halen voor 10K --> Black moa chick (kost wel behoorlijk wat tijd)

Hero --> Investreer in hero armor.
- 10 heroes kosten 100k of minder. pas wel op met sunspear armor dit is niet toepasbaar op alle Nf heroes, maar wel cheap Check deze link voordat je gaat inslaan http://wiki.guildwars.com/wiki/Hero_armor
- Vergeet niet MOX in HoM te plaatsten.. kost niets

Armor
investeer vooral in GW:EN armors. Deze zijn goedkoper dan de overige armors. Kijk daarna vooral goed of je nog materialen hebt en kies daarop je armor.. mode techische aspecten totaal loslaten.. het gaat om cheap je HoM vullen.

Wapen
- probeer van elk wapen 1 te kopen... zucht dit is momenteel de meest tricky categorie.. prijzen zijn echt hoog.
- Als je voor 11 wapen statue's wilt gaan koop dan vooral destoyer wapens. die zijn relatief goedkoop.

Titels
- Hier heb ik zelf nog niets speciaals aan gedaan om dit omhoog te halen, maar als je er 5-10 relatief snel wilt hebben:
- Speel alle campaigns uit
- Doe FOW, DOA en Sorrow Furnance (UW als je een speciaal character hebt dat geschikt is voor UW SC)
- Kurzick titel is best snel realiseerbaar
- Sunspear/Lightbringer titel is snel te halen met SS/LB farming HM in de wormen
- Asura titel leechen.. binnen 2 weken is het halloween weekend.. raptor farming gaat dan zeker plaatsvinden. zoek een goede groep uit en je hebt je titel zo binnen.

hopelijk helpt dit een beetje
groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:17:
Mensen mijn 2de account ligt helemaal op koers voor de 30 punten. heb dit veel efficienter gedaan dan mijn eerste en d8 daarom ff wat kleine tips voor mensen hier die dat misschien nog moeten halen en geen stacks met ecto's hebben liggen.

Hero --> Investreer in hero armor.
- 10 heroes kosten 100k of minder. pas wel op met sunspear armor dit is niet toepasbaar op alle Nf heroes, maar wel cheap Check deze link voordat je gaat inslaan http://wiki.guildwars.com/wiki/Hero_armor
- Vergeet niet MOX in HoM te plaatsten.. kost niets
Twee punten zijn al redelijk makkelijk te halen door een Rare pet te plaatsen, dan krijg je een punt voor de Any Pet en voor de Rare pet. Dan heb je meteen een Animal Companion Statue en een Statue voor je pet zodat je nog maar 3 hero's hoeft te voorzien van elite armor voor nog eens twee punten (ik heb gisteren tijdens een UW run de black spider gecapt, als je daar toch bezig bent is dat zo gepiept, hij verschijnt al na de tweede quest. Als alternatief kun je voor rond de 25k meestal wel een run kopen). M.O.X. erbij en je hoeft nog maar 4 heroes te voorzien van elite armor voor weer een extra punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:17:

- Doe FOW, DOA en Sorrow Furnance (UW als je een speciaal character hebt dat geschikt is voor UW SC)

groeten
Moet je daarvoor alle mobs uitschakelen? Of wat moet je ervoor doen om die in je HoM te krijgen? Alle quests?

En ze tellen allemaal apart hè? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
nWo_Riot schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:01:
[...]

Moet je daarvoor alle mobs uitschakelen? Of wat moet je ervoor doen om die in je HoM te krijgen? Alle quests?

En ze tellen allemaal apart hè? :)
ja ze tellen allemaal apart, en je moet bepaalde quests gedaan hebben of een bepaalde quest line helemaal voltooid hebben. Staat vast wel op wiki welke quests precies. Van furnace weet ik toevallig: to sorrow's furnace en the final assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dankzij de HoM doe ik nu PvE waar ik nog nooit mee bezig geweest, gisteren Sorrows Furnace maar eens uitgespeeld, zojuist Domain of Anguish.
Weer 2 statue's erbij :)

Iemand nog een tip welke voor mij 't makkelijkst zijn? HoM
Ik zit voor alle carto titles op 95%, maar ik heb echt weinig zin aan de laatste 5%. :/

PS, je kunt momenteel tot het eind van de maand roze dye's kopen voor 100g in LA.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1x0S2jnt5CvD6P1myAjDeDgo/thumb.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 17-10-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Mooie actie weer, hele districten vol met roze pakjes. Zag ook nog even wat GM's een praatje maken met het publiek. Voorlopig loopt een groot deel van de GOT guild ook in roze pakjes, en voor de gelegenheid is ook de cape aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
En zo ziet mijn main er nu uit:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2j4zv6d.jpg

Roze dye doet het goed! Ik laat hem denk ik zo. :9

*Canthan armour is trouwens roze, Luxon is paars + roze.

[ Voor 17% gewijzigd door Sagaris op 17-10-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Wat een homo

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Don't hate the playa, hate the game. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:44

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik zit ondertussen op de 25 punten voor m'n HoM! Heb de e EotN armors gehaald, die waren inderdaad goedkoop (~50k each, je hebt headpiece niet nodig).

Dan moet ik nog een tormented + opressor wapen hebben. dat Levert weer 2 punten op, dan denk ik de Zaishen title. Dat is een PvP title, weer 3 punten!
Die ene opressor wapen ga ik zelf halen met die missies enzo. Tormented moet ik nog kopen. Kom ik met m'n 13e en 200k aan XD Maarja het is niet anders. De Zaishen is nog 900k verder met de vele z-keys die ik er voor nodig heb.

Maarja, al die andere titles maxen is ontzettend veel werk! Heb wel m'n Tyria skills + Cantha skills titles. Moet alleen nog 100 skills voor de Elona title, maar dat gaat weken duren en ik mis de skillpoints :P

Dus Zaishen is misschien een goede gok, even zien hoe duur de goedkoopste tormented wapen is.

Hier m'n HoM link: http://hom.guildwars2.com...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

[ Voor 8% gewijzigd door TheNephilim op 17-10-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nou zit op 30/50 en ben nu rustig bezig om mn Warrior naar vasburg armory te krijgen voor Elite Kurzick, verder doe ik lekker chill aan. Denk wel dat ik rond de 40 kan eindigen voor GW2.

Ook FreeRecordShop heeft een preorder van GW2 staan, maar zonder release date en zonder Collector's Edition heb je er geen klote aan, behalve als je een halfjaar geen beschikking over je 50 euro wilt :P

Pre-orderen is useless zonder een officiële release date. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernardo schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:34:
Maarja, al die andere titles maxen is ontzettend veel werk! Heb wel m'n Tyria skills + Cantha skills titles. Moet alleen nog 100 skills voor de Elona title, maar dat gaat weken duren en ik mis de skillpoints :P

Dus Zaishen is misschien een goede gok, even zien hoe duur de goedkoopste tormented wapen is.

Hier m'n HoM link: http://hom.guildwars2.com...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Goed bezig

Hoi plenty of mogelijkheden om cheap naar 30 te komen.
-Minies is nog genoeg ruimte zonder dat je heel erg bijzondere moet aanschaffen.. ik schat 60K-80K voor +1 HoM
- Heel veel Hero mogelijkheden.. 50K voor +1 en minder dan 150K voor +2
- Titels die echt het snelst zijn van de hele rijd zijn: DOA, FOW Sorrow Furnace en UW als je een goede
groep hebt en weet wat je moet doen. Mocht je lightbringer/sunspear gaan doen.. ga dan LB/SS farmen in een nightfalls weekend.. is in van die wormen en je levelt beide in 1 keer. check dit maar eens YouTube: Guide To Lightbringer (SS/LB Farm) werkt echt snel
- Armor ik heb dat Grotho spul gekocht was ook best cheap en basis was Cloth en dan weinig dure rare materialen -->weer wat punten
- Wapens Tormented wapen kost 1 Armbrace.. deze zijn 21-24 ecto's (helaas dit is de realiteit :? )

Zelf ga ik op mijn main account nu toch voor de 35 ;) heb nogwat zitten discussieren met wat gasten en conclusie was dat er toch echt wel wat speciaals voor al die grinders na 30 moet komen :P
echt hoog kan ik niet komen omdat ik nooit echt van de titels was.. en daar ook echt geen zin in heb.. ben dus weer old scool keihard aan het farmen.. nog 300K ofzo en dan ben ik 35.. daarna ga ik alleen nog wat youtube GW video bouwen ;)

mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren was de Zeishen die Domain of Anguish missie, athans 1 ervan. Als er 1 missie-serie is waar ik echt een $#*&$( hekel aan heb, is het dit wel. Ooit 1x gedaan om Nightfall uit te spelen, daarna nooit meer aangeraakt.

Even vraagje over de Ranger / Ele keuze, Acolyte Jin en Zuki (zuku? zaku? zuka?). Als je 1 van de 2 hebt gekozen, kan je later nu wel de ander kiezen? Mijn Ranger heeft toen nightfall uitgespeelt (en je dus de rest van de heroes kan halen), maar dat zat afaik die Zuki (ele) niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je NF uitspeelt, staan alle quest gevers in dat gebied waar je dan komt . daar kan je dan alle quests accepteren om op 1 na alle heroes van NF te unlocken.

Raza kan je alleen in DOA unlocken.. check wiki ff met wie etc je dan moet praten. Zuki (die vrouwelijke Sin bedoel je denk ik) kan unlocked worden met quest gever in consulated droks. De missie om te unlocken in in factions.. zelfde met Olias maar dan in propecies

Alles NF heroes kan je met Prim armor volhangen (10K ea)

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, ik bedoel die ele man, Sousuke heet hij :D
http://wiki.guildwars.com/wiki/Acolyte_Sousuke

Lees dat je die alsnog kan krijgen bij het uitspelen, ben denk ik daar dus verkeerd gegaan.

Ach ja, dan maar weer een ranger-party beginnen, ik heb echt GEEN zin die rampe.. ik bedoel, laatste missie van Nightfall nog een keer te doen. (ja ze doen runs, maar vind ik het geld niet waard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastige missies in NF???

Bedoel je Gate of madness (GoM) of destroy abadon? Als je GoM lastig vind.. bedenk dan dat het eigenlijk alleen maar om het gevecht mer Shiro draait. De rest stelt echt weinig voor. gewoon beetje rustig aan bij die portals en oppassen voor patrols.

Shiro kan lastig zijn als je niet weet hoe je hem heel simpel kan utischakelen. enige dat je nodig hebt is een blinding skill en een stance removal skill. er is een soort bug (schaduw plek net na die poort) als je shiro daarheen lokt en je heroes een beetje daarachter flagged.. dan probeert hij steeds terug te lopen en doet hij dus helemaal niets :)

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Hmm moet toch maar eens een keer de UW ingaan....wordt tijd om geld en items te verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:21:
Lastige missies in NF???

Bedoel je Gate of madness (GoM) of destroy abadon? Als je GoM lastig vind.. bedenk dan dat het eigenlijk alleen maar om het gevecht mer Shiro draait. De rest stelt echt weinig voor. gewoon beetje rustig aan bij die portals en oppassen voor patrols.
De missies ken ik nog wel, heb ze zelfs een keer op master gehaald. Maar vandaag de dag is het een uitgestorven plek, ben je aangewezen op heroes en henchies. Maar omdat ik op mn ele dus heb gekozen voor Jin, moet ik het spel uitspelen om Sousuke te halen (de andere 2 ele heroes komen uit EotN).

Enkel mijn ranger heeft NF ooit uitgespeeld, het verhaal en de missies vind ik zo enorm slecht dat ik weinig zin heb om nog enige vorm van irritatie op te wekken door weer net verkeerde balans in mn party te hebben of weer te worden neergemept door een lvl28 ele die je vergeet te interupten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok man.. ja ik snap het helemaal..

mijn eerste character waarmee ik NF heb uitgespeeld was ook een ele. Daarna ben ik echt maanden niet meer in NF geweest. De meeste characters bleven steken bij die lame solo missies met dat dansen etc.. daarna was ik vaak helemaal zat :P

Als ele voor deze missie zou ik dan meteoor nuker build met echo en arcane echo maken. 1 spirit spammer met die spirit die blindness geeft en 1 warrior/assasin hero voor de stance removal.

Dan Shiro lokken.. en als hij in range van je spirits komt ---> BOOM Nuke Nuke Nuke.. 30 sec meteoor en je lacht je helemaal suf :)

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oooh die missie waar je verschillende tasks moet uitvoeren, dronken dingen uitvoeren ofzo. Uiteindelijk wordt die plek overspoelt en mag je alles leegmeppen.

Probleem dat ik nog geen Rit heb als hero, die krijg je afaik pas heel laat in het spel. Razah uit GoA (of NF uitspelen), Xandra dacht ik met die brawl tournement? Daarbij nog dat je Summon Spirits niet kan gebruiken op je heroes.

Spiritleech Aura, painfull Bond icm Ghostly Might was altijd leuke combo, hoge spike damage :D

Maar kan je nu wel spirits casten die al reeds door een andere team-member zijn gecast, zonder die van hem kapot te maken?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee 2 dezelfde spirits kan je niet plaatsen. die andere Rit hero kan je unlocken met dat Round 1 vechten in Gunnars. Maar je hebt helemaal geen Rit hero nodig bij shiro.. ik zou zelfs eerder een Necro gebruiken

2 of 3 spirits zitten allemaal in communing (bij shiro wel een beetje micro-en.. dei AI is zo zwaar irri)
http://wiki.guildwars.com/wiki/Shadowsong
http://wiki.guildwars.com/wiki/Shelter
http://wiki.guildwars.com/wiki/Displacement

verder zou ik dan of Death magic nemen met iets van Discord of hem een goede healer maken met resto en dan skills http://wiki.guildwars.com/wiki/Mend_Body_and_Soul http://wiki.guildwars.com/wiki/Spirit_Light

Verder soulreaping op 9 en dan dat signet voor energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik laat shiro lekker voor wat het is, ik ga geen moeite doen om eerst die al die missies te doorlopen van NF om een hero erbij te krijgen, dan maar een Necro erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Bouli schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:40:
Hmm moet toch maar eens een keer de UW ingaan....wordt tijd om geld en items te verzamelen...
Dat heeft naar mijn mening alleen echt zin als je solo gaat. Met een full run kun je (als je geen speed clear doet) zo een paar uur bezig zijn en als je geluk hebt dan krijg je een of twee ecto's gedropt en een of twee gold weapons. Ik heb alleen geen idee van de rewards die je krijgt als je Dhuum ook afmaakt, daar ben ik tot nu toe altijd gestrand.

Gisteren wel eindelijk een full clear FoW gedaan dus die staat nu netjes in mijn HoM. Nog 1 honor title en ik krijg er weer drie puntjes bij, dan zit ik op 14. Ik zei eerder al dat ik eigenlijk niet zoveel om die titles geef dus ik doe alleen de dingen die ik tijdens normaal spelen kan meepikken. Ik denk dat ik zonder veel extra moeite rond de 20 punten kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Kan je die elite areas op Normal eigenlijk clearen a la discord way? Of sabway? Of moet je daarvoor echt met een groep mensen gaan?
Kan me herinneren dat ik ooit wel wat Duo UW SC heb gedaan met m'n SS nec en af en toe wat runs in FoW etcetra, maar kan ze nog niet in m'n HoM zetten.

[ Voor 37% gewijzigd door nWo_Riot op 18-10-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi UW Sc deed ik vroeger HM full run binnen 15 min.. dit was echter back in the good old days... nu kan je dat echt shaken.

UW is denk ik met alleen hero's niet te halen. Fow, Deep, Urgoz, DOA en Sorrow zeker wel.. Discord is een hele goed skill, maar plz.. ga nu niet 100% op die pvXwiki troep af.. het is vaak een leuke denkrichting, maar niet meer dan dat.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:27:
UW is denk ik met alleen hero's niet te halen. Fow, Deep, Urgoz, DOA en Sorrow zeker wel.. Discord is een hele goed skill, maar plz.. ga nu niet 100% op die pvXwiki troep af.. het is vaak een leuke denkrichting, maar niet meer dan dat.

suc6
Ik zeg toch ook niet dat Discord dé build is? Het is alleen zo dat het een tijd geleden was dat ik actief ben geweest op GuildWars en het daarom wel makkelijk is om een build te pakken die in orde is en nog steeds werkt. Op het moment ben ik niet zodanig op de hoogte dat ik End game builds kan samenstellen. (Tenminste, voor m'n gevoel is GW toch best wel veranderd. Kan het mis hebben hoor :)) Maar bedankt voor de tip, ik ga binnenkort eens kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door nWo_Riot op 18-10-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De mentaliteit van de community is wel bizar achteruit gegaan. Sta ik gister bij de nieuwe Seishen, vraag ik nog of er iemand normal mee wil.. 'get heroes and do it yourself noob', 'lolz u cant solo it?'.

Dus ik ben maar naar de newbie gebieden gegaan en met lagere lvls missies gaan doen. Daar willen ze nog wel gewoon een party, ook al is het geen hardmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:33:
De mentaliteit van de community is wel bizar achteruit gegaan. Sta ik gister bij de nieuwe Seishen, vraag ik nog of er iemand normal mee wil.. 'get heroes and do it yourself noob', 'lolz u cant solo it?'.

Dus ik ben maar naar de newbie gebieden gegaan en met lagere lvls missies gaan doen. Daar willen ze nog wel gewoon een party, ook al is het geen hardmode.
Zeker helemaal eens. Ben zelf al relatief lang weg uit gw en speel het sinds kort eigenlijk alleen weer om HoM. Gelukkig heb ik nooit hulp van andere spelers nodig voor missies etc. omdat ik simpelweg 2 accounts kan opstarten, maar dit zou eigelijk niet zo moeten. Was vroeger ook totaal anders.

Persoonlijk als ik nu met GW zou starten dan zou ik snel stoppen. Het is nu echt een totaal andere beleving dan het vroeger was. Kortom hoogste tijd voor GW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc

Tjah, dat is de realiteit. Op Normal Mode moet je tegenwoordig gemakkelijk alleen kunnen met Heroes & Henchies. Kun je dat niet omdat je geen goede heroes hebt, dan ben je de sjaak.

Blijf wel erbij dat alle missies in alle delen, makkelijk op NM te doen zijn met Heroes & Henchies. Maar was laatst bezig met mn warrior naar vasburg armory te krijgen, en dacht ik: laat ik eens met een party meegaan Thannakai Temple op NM. Met 2 gasten meegegaan en het was nog leuk en goed ook! Eerste keer dat ik met PUG groep meega, builds niet check, maar alles soepel verloopt. Normaal heb je altijd van die randmongolen met de idiootste builds en de grootste egos die alles verkeerd doen.

Was echt blij verrast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ik herken dat ook ja, maar waarom denk je dat ik een MMORPG speel en niet een gewone RPG? Precies. Omdat ik het leuk vind om met andere mensen te spelen en niet alleen NPC's.

[ Voor 6% gewijzigd door nWo_Riot op 19-10-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Ik wil je wel joinen, vind het juist leuk om met MENSELIJKE spelers te spelen, je heroes kan je wel redelijk besturen, maar toch blijft het kudt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aantal zeishen's terug ging ik nog wel een normal in met een mesmer, samen met 3 heroes. An sich heb je dan nog minimale 'interactie met de community', maar je hebt iets meer vrijheid en controle over de AI-spelende characters. (callen en defensive/aggressive van heroes, skills blokkeren of juist activeren etc).

Ik zet ook geen hero-team ala subway of discord in, ik kies gewoon een 3tal en maak er wat leuks van. Of dit nu effectieve builds zijn of niet, het gaat mij om de lol een missie te doen en niet om iets 'perfect' uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Btw:

PC gamer komt met veel nieuwe info over dungeons in GW2 binnenkort.
War In Canhta zal significant leuker worden en betere rewards

en:
Making the process of finding other people for content easier is something we aim to fix – not just for the War in Kryta, but for Guild Wars overall, To these ends, we’re going to be adding Embark Beach—a new Zaishen outpost that will allow players to travel to all Mission outposts (that they are eligible for!) from a single location. So if you’re looking to find something to do or someone to help you out, you just have to check one convenient location. Embark Beach will be included in an upcoming feature build containing some improvements for the game.
Dat is wel nice. 1 punt waar je overal naartoe kunt warpen, mits je er al geweest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

SinergyX schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:50:
het gaat mij om de lol een missie te doen en niet om iets 'perfect' uit te voeren.
Precies. Ik denk dat dat voor heel veel mensen een probleem is....Het spel is ook bedoeld voor de fun....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Met een Raptor run haal je daar veel stuff /geld mee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ T-Rhidon

Raps killen is voornamelijk voor Golds/exp en veel dust. Mocht je zwaar inzetten op consets bouwen dan is dit een hele goede spot voor Dust.. salvage die schilden (gold) met een inscriptie hightly salvage en je hebt vaak meer dan 100 dust per schild.

@de overige personen met de discussie --> Breng de fun een beetje terug. Het zou naar mijn mening leuk zijn als ze Ursan weer terugzetten. Ben geen Ursan fanboy, maar toen was het leuk om samen met mensen te gaan omdat het toch altijd lukt, snel ging en er genoeg mensen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

@ Albeto55

Ty ga ik dat vanavond eens proberen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
@de overige personen met de discussie --> Breng de fun een beetje terug. Het zou naar mijn mening leuk zijn als ze Ursan weer terugzetten. Ben geen Ursan fanboy, maar toen was het leuk om samen met mensen te gaan omdat het toch altijd lukt, snel ging en er genoeg mensen waren.
Niet mee eens. Het zal misschien inderdaad weer meer groepen opleveren voor de end game content, maar het haalt alle uitdaging eruit en zou een doodsteek zijn voor mensen die zulke gebieden op normale manier willen doen. Persoonlijk vind ik die regio's net brilliant OMDAT er enige uitdaging in zit en het niet altijd goed gaat. Persoonlijk speel ik een game met de bedoeling uitgedaagd te worden, en gemotiveerd om beter te worden. Met 2 vingers in de neus door een 'elite' area wandelen door constant 3 skills te spammen doet dit compleet niet.

Als Anet menselijke groepen terug wil halen zullen ze heroes aan banden moeten leggen, hoe handig ze nu ook mogen zijn. Overpowerde skills terugzetten of het vereenvoudigen van content is mijns inzien geen oplossing, maar een probleem. Maak alles makkelijk en toegankelijk en al gauw hebben mensen niets meer om naar te streven en dat betekent meestal dat de speler in kwestie stopt met spelen.

GW onderscheidde zich vroeger juist van WoW en andere concurrenten omdat het een game was waar skill belangrijker was dan level/tijd en uitrusting.

[ Voor 18% gewijzigd door Nephalem op 19-10-2010 14:07 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:45:
@ T-Rhidon
Ja, maar of dat nu weer leuk is. Ik heb altijd een hekel gehad aan het SF farmen van UW. Je had dan speedclears van 15 minuten, waar iedere assassin zijn eigen gebied deed. Nu met de farm is dit nog steeds mogelijk, alleen duurt het nu veel langer, en kan er meer fout gaan. Om dan Ursan terug te brengen, dan krijg je weer iedereen rushen van dungeons enzo.

UW Physway is wel leuk om te doen, je bent dan full party en je moet allemaal samen aan de questen werken. Als je het goed doet, ben je een uurtje bezig en heb je Dhuum af.

Maar je zegt dat het altijd leuk was, omdat het toch altijd lukt en snel ging.... gaat het nu om het samenzijn of om snel en betrouwbaar die endchests te halen? :P Snap de frustratie van veel assassin players ook niet, dat hun SF is generfed geworden en dat het MOET terugkomen in GW2. Flikker op man, als ik SF assassin alles alleen wil kunnen doen, ga ik wel in mn eentje een offline RPG ofzo spelen.
Nephalem schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:04:
[...]
Als Anet menselijke groepen terug wil halen zullen ze heroes aan banden moeten leggen, hoe handig ze nu ook mogen zijn. Overpowerde skills terugzetten of het vereenvoudigen van content is mijns inzien geen oplossing, maar een probleem. Maak alles makkelijk en toegankelijk en al gauw hebben mensen niets meer om naar te streven en dat betekent meestal dat de speler in kwestie stopt met spelen.
hahah, dat zou de doodsteek voor GW zijn. Zonder heroes kun je onmogelijk nog full parties krijgen die missies en dungeons op HM kan doen. De meeste spelers zijn al klaar met alle content en omdan nog mensen te vinden die dat willen doen zie ik niet zitten. Maar heroes hebben ze al verholpen hoor: in GW2 heb je ze niet meer.

[ Voor 23% gewijzigd door ninc op 19-10-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heroes zie je amper in HM Zeishen missies, enkel als ze echt niets vinden gebruiken ze een hero, maar zelfs healers halen ze gewoon spelers. Toch zou ik liever een interupter (mes of ranger) als hero hebben, die hebben een reactie vermogen wat niemand haalt en nog efficient ook (necro signet gebruiken ze ook perfect).

Enkel lifebonders kan je als hero erg moeilijk doen, ze houden de enchants niet op, of ze recasten ze niet als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Nieuws:

In de volgende update is het mogelijk om 7 heroes parties te maken! Dus 1 human player en 7 heroes.

Weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet... maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor de toekomst van GW, is dit zeker goed. Face it, zonder heroes en Zeishen's was dit spel al erg dood.

Fullsize runners komen terug op doodgebloede missies, vanquish titel wordt 'makkelijker' (relatief gezien) en creaties worden nu echt extreem (buiten de simpele premade teamshizzle, toch respect voor iemand die 7 heroes perfect kan laten samenwerken - beetje het multiboxen in andere MMO's).

Limitaties aan henchies was altijd irritant (ik wil een curse necro, geen blood), nu kan ik echt mooie creaties maken (3x ele, 3x ranger, 2x monk :D).

Speel voor de grap maar nog eens het hele verhaal uit, maar nu enkel met andere spelers. Denk dat je bij missie 3 of 4 al kan stoppen, er is gewoon niemand meer. (factions hele Kurzick en end-gebied is gewoon leeg).

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Primair gaat het mij niet om het snel/simpel HM elite area's clearen. (dit heb ik echt al te veel gedaan :P)

Dit kan vaak met gespecialiseerde teams echt sneller dan met zoiets als Ursan. Mijn primaire reden is gewoon het samenspelen bevorderen. Teamvormen etc. kan nu ook wel, maar je moet: mensen kennen of je moet van die standaard PvX(niet denken maar copy paste) builds hebben en dan een party zoeken.

Lang geleden in mijn guild samen met wat mensen alternative teambuils gemaakt nog voordat ursan generft was. Teams waarbij de kern 3 of 4 paragons zijn, zie je vrijwel niet.. puur omdat mensen het gewoon niet snappen. Dit paragon team heb ik persoonlijk in DOA, FOW en Urgoz gebruikt op HM en het was echt mega simpel en met consets bijna ommogelijk om dood te gaan. Dit aspect aan het puur bouwen/optimaliseren van teams vond ik altijd erg leuk van GW.

Nu als je met alternative build aankomt in TOA.. dan krijg je echt meteen NOOB naar de hoofd geslingert, terwijl daar nu echt de grootste copy paste noobs te vinden zijn imo.

Voor alle nerfs zijn goede argumenten te verzinnen, maar puur vanuit samenspel denk ik dat het spel er niet leuker op is geworden en zeker niet minder gespecialiseerd. Er zijn feitelijk nu ook maar een heel beperkt aantal smaken waarmee echte teamplay mee wordt gedaan.

Dus ja helaas... mocht je iets anders willen dan is H&H de enige weg (en een hoop irritatie vanwege de slechte AI)
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste