Mensen mijn 2de account ligt helemaal op koers voor de 30 punten. heb dit veel efficienter gedaan dan mijn eerste en d8 daarom ff wat kleine tips voor mensen hier die dat misschien nog moeten halen en geen stacks met ecto's hebben liggen.
Tips:
Minies
-Minies zijn relatief goedkoop. koop vooral alle oude minies op 5-10K ea.
- Rare mini is rond de 50K en een cheap punt voor je HoM
- Unique mini kan je halen voor 10K --> Black moa chick (kost wel behoorlijk wat tijd)
Hero --> Investreer in hero armor.
- 10 heroes kosten 100k of minder. pas wel op met sunspear armor dit is niet toepasbaar op alle Nf heroes, maar wel cheap Check deze link voordat je gaat inslaan
http://wiki.guildwars.com/wiki/Hero_armor
- Vergeet niet MOX in HoM te plaatsten.. kost niets
Armor
investeer vooral in GW:EN armors. Deze zijn goedkoper dan de overige armors. Kijk daarna vooral goed of je nog materialen hebt en kies daarop je armor.. mode techische aspecten totaal loslaten.. het gaat om cheap je HoM vullen.
Wapen
- probeer van elk wapen 1 te kopen... zucht dit is momenteel de meest tricky categorie.. prijzen zijn echt hoog.
- Als je voor 11 wapen statue's wilt gaan koop dan vooral destoyer wapens. die zijn relatief goedkoop.
Titels
- Hier heb ik zelf nog niets speciaals aan gedaan om dit omhoog te halen, maar als je er 5-10 relatief snel wilt hebben:
- Speel alle campaigns uit
- Doe FOW, DOA en Sorrow Furnance (UW als je een speciaal character hebt dat geschikt is voor UW SC)
- Kurzick titel is best snel realiseerbaar
- Sunspear/Lightbringer titel is snel te halen met SS/LB farming HM in de wormen
- Asura titel leechen.. binnen 2 weken is het halloween weekend.. raptor farming gaat dan zeker plaatsvinden. zoek een goede groep uit en je hebt je titel zo binnen.
hopelijk helpt dit een beetje
groeten