Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:38:
Nieuws:

In de volgende update is het mogelijk om 7 heroes parties te maken! Dus 1 human player en 7 heroes.

Weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet... maarja.
Echt??? dit geeft zeker mogelijkheden. dan kan je makkelijk Urgoz of de deep doen met 2 account en full heroes. Grappig dit nieuws.. ik had dit als suggestie ingebracht bij de enquete van de war in kryta.

Lol mijn tweede argument was het mogelijk maken van PvE skills op heroes :*) .. gaan ze dit ook doen?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:45:
Lol mijn tweede argument was het mogelijk maken van PvE skills op heroes :*) .. gaan ze dit ook doen?? _/-\o_
Daar zou ik zelfs voor betalen :D
Sandbox mode ftw :D (immers, een ander heeft 0,0 last van jou als jij met PvE-only skills op je hero een missie doorhuppelt, zolang je niet aan het farmen bent).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Speel voor de grap maar nog eens het hele verhaal uit, maar nu enkel met andere spelers. Denk dat je bij missie 3 of 4 al kan stoppen, er is gewoon niemand meer. (factions hele Kurzick en end-gebied is gewoon leeg).
Precies wat ik onder andere aan het doen ben sinds ik weer speel. NF is al af, Prophecies zit ik nu bij The Wilds geloof ik (pre LA ook al gedaan) en Faction by Naphui ofzo (geen fan van de time trial stijl van Factions). Iedere keer voornamelijk spelers (meeste tot nog toe was 2 heroes, uitgezonderd de verplichte hero's voor missies in NF) terwijl ik maar met 1 vaste buddy bezig ben. Al geef ik inderdaad toe dat het soms lang zoeken is naar medespelers.
Mijn probleem is ook niet het gebruik van heroes op zich, maar de trend om liever heroes te hebben dan spelers. Vaak zie je 5 of 6 man in een outpost die allemaal hun eigen H/H team gebruiken ipv te proberen samen een missie te doen. En dan is het mijns inziens in een online game toch wel een trieste situatie.
En zoals hierboven ook al werd aangehaald, heroes zijn in een aantal zaken gewoon botweg beter dan echte spelers. Ook dit is iets dat mijns inziens niet goed is. Voor NF uitkwam speelden we ook regelmatig met hench teams, maar dat was weliswaar toereikend maar geen equivalent voor een player groep. Dus als het even kon nam je spelers mee.

En het hakt 2 kanten op denk ik. Enerzijds maken heroes het makkelijker om teams te maken in lege gebieden, anderzijds denk ik wel dat aardig wat PvE-ers ermee gestopt zijn vanwege heroes.
Ach ja, gelukkig zijn er nog een hoop gildes die graag samen in teams spelen of nieuwere spelers meehelpen met missies.

Wat betreft teams die alleen pvx standaarden accepteren valt in mijn ervaring ook nog wel mee, zolang je maar kunt aantonen dat je build hout snijdt. Iemand die een AB team inkomt en dan een build met rebirth pingt krijgt van mij zijn oren gewassen ja :P
Maar in het algemeen ben ik meestal net nieuwsgierig naar afwijkende builds.

[ Voor 20% gewijzigd door Nephalem op 19-10-2010 15:40 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Toevallig heb ik gisteren nog The Wilds gedaan, moet namelijk met mijn Factions character naar The Falls toe om Zinn op te zoeken en mijn reward op te halen voor het kapotmaken van ROX, POX en NOX.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ninc schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:38:
Nieuws:

In de volgende update is het mogelijk om 7 heroes parties te maken! Dus 1 human player en 7 heroes.

Weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet... maarja.
Zeer interresant, bron? Ik kan het niet zo 123 vinden.

Ah, gevonden: http://www.arena.net/blog...r-in-kryta-survey-results

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 19-10-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
unfor schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:46:
[...]

Zeer interresant, bron? Ik kan het niet zo 123 vinden.

Ah, gevonden: http://www.arena.net/blog...r-in-kryta-survey-results
Zeker zeer interessant, geloofde het eerlijk gezegd eerst niet maar zo te zien is het echt zo. Ben niet zo'n voorstander van Heroes en hoop dat het in GW2 niet hetzelfde zal zijn als GW1 maar aangezien GW2 toch bijna uitkomt is het wel een leuke update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
P-aul schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:20:
[...]

maar aangezien GW2 toch bijna uitkomt is het wel een leuke update :)
Heb jij een releasedate? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Mensen ik heb jullie hulp nodig, ik maag deze build: Linkje

Alleen ik kan deze niet krijgen:

Linkje

Ik ben al lvl 2 Sunspear Master Sergeant.

Maar toch heb ik hem niet en kan hem niet vinden bij die pikin?

Sorry ik moest kijken bij sunspear skills in plaats van warrior. Heb hem er nu bij na alleen deze nog maar ik vind dit echt lastig dat vechten van die rounds:
Linkje

Iemand tips? ben warrioir

[ Voor 32% gewijzigd door T-Rhidon op 19-10-2010 19:18 ]

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Aha ik heb nu de builds bijna compleet, zal ze straks even testen :D.

[ Voor 74% gewijzigd door T-Rhidon op 19-10-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Pfuuu moet even wat destroyer cores verzamelen....250 stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister met die missie begonnen voor stolen sunspear armor, voor hero armor :) Einde lopen met mijn ritualist, maar met 8 spirits als aanval, is die wel het meest effectief op het moment.

Eerste run ging heel fout, SS werkt wel aardig maar MM necro heeft meer effect daar, eerste general niet eens bereikt. Ondanks lvl20 mobs, meppen ze bijzonder hard. 2de run eerste token, 3rde run token nr2 :) Nu al 2 heroes in mijn HoM, nog 3 tokens (sousuke, jin en koss) en heb ik ook de 5hero ding erbij op de GW2 site :D (dan kom ik dacht ik op 16/50).

Nu nog Pain Inverter halen van de Asura, erg grappig als ze op 8 spirits een AoE loslaten en ze krijgen 640dmg direct terug :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2010 09:42 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

SinergyX schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:38:
Gister met die missie begonnen voor stolen sunspear armor, voor hero armor :) Einde lopen met mijn ritualist, maar met 8 spirits als aanval, is die wel het meest effectief op het moment.

Eerste run ging heel fout, SS werkt wel aardig maar MM necro heeft meer effect daar, eerste general niet eens bereikt. Ondanks lvl20 mobs, meppen ze bijzonder hard. 2de run eerste token, 3rde run token nr2 :) Nu al 2 heroes in mijn HoM, nog 3 tokens (sousuke, jin en koss) en heb ik ook de 5hero ding erbij op de GW2 site :D (dan kom ik dacht ik op 16/50).

Nu nog Pain Inverter halen van de Asura, erg grappig als ze op 8 spirits een AoE loslaten en ze krijgen 640dmg direct terug :P
Wat is je build dan voor je RT? met 8 spirits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Bouli schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:21:
Pfuuu moet even wat destroyer cores verzamelen....250 stuks...
Ik heb er nog twee, mag je hebben. PM me ingame maar op Kratos of Cantha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
T-Rhidon schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:01:
Wat is je build dan voor je RT? met 8 spirits?
5 losse spirits en de elite die er 3 spawnen.

Anguish, bloodsong, Pain, Vampirism, Disenchantment en Signet of Spirits.

Disenchantment en Anguish casten zodra ze van cooldown af zijn, die leven stuk korter.

Daarnaast Summon Spirits en Painfull bonds, deze laatste vervang ik soms door Destruction, als ik wat extra AoE spike damage wil hebben. Dacht met 14 channeling en 13 communing.

Dissonance, Shadowsong en Wanderlust zijn ook nog mogelijk, maar kosten mij teveel energy of hebben weinig nut.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

SinergyX schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:55:
[...]

5 losse spirits en de elite die er 3 spawnen.

Anguish, bloodsong, Pain, Vampirism, Disenchantment en Signet of Spirits.

Disenchantment en Anguish casten zodra ze van cooldown af zijn, die leven stuk korter.

Daarnaast Summon Spirits en Painfull bonds. Dacht met 14 channeling en 13 communing.
Dankje :D, wil je misschien een keer precies je "code" hier heen kopieren en plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Van PvXwiki,
OACjAuiMpRVTXTfT+glTRb0gMTA Kurzick
OACjAyiM5QVTXTfT+glTRbDgMTA Luxon
Dan de laatste skill vervangen door Disenchantment.

Volgorde voor mij is: Bloodsong, Pain, Vampirism, Anguish, Disenchantment. Signet of Spirit. (summon, bond)

Met een +15 energy staff kan je deze volgorde in 1x casten met volle energy bar, loop dan het gevecht in en je hebt weer 5 energy voor Summon Spirit. Maar omdat Painfull Bond AoE is, soms handig om Disenchant even te wachten en eerst Bond te casten op de groep.

Ik heb geen 'kans op faster recharge' wapen, omdat ik dan Anguish/Disenchant op tijd kan blijven resummonen. Bloodsong/Pain zijn lekker goedkoop, dus die cast ik bijna altijd opnieuw.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Lol, gisteren effe Dahjak Inlet gedaan voor armors, waren we zo goed bezig dat we 2 uur en 50 minuten hebben gebatteld:

Resultaat: We stonden gisteren 1st daily, 2nd Monthly en 8ste Quarterly!
Nu vandaag staan we 2de Daily, 3rd Monthly en 9de Quarterly!

Toch wel nice vind ik. Guardian Of The Dutch doet het toch effe met 2 man. ;) We hebben nu de rest van de guild aangestoken, dus wij willen nu die quarterly best van 1645 aan gort blazen. Dat moet goed lukken als we met 2 man al 1197 halen.

Maar op het laatste stuk waren er 6 commander healers, dat was niet te doen man. Toen moesten we wel opgeven. Toch een leuke score gehaald. :P

[ Voor 41% gewijzigd door ninc op 20-10-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Damn! Record was voor mij dacht ik 5 bosses, toen was de tijd op (13 minuten ofzo?) :P

Zit te denken daar een smiting hero in te zetten, zit best wat effective spells tussen (die scourge skills zijn best effectief op de general).

Ik kom vrij snel in tijd nood, de runs die ik gister deed waren mischien met niet een erg effectief team (dervish, paragon, ranger en ik, met 2 monk heroes, een necro MM en searing Ele). Eer dat ik mn spirits up had en necro met zijn pets aanwezig was, waren ze al aan het vechten, mobs scattered dus Painful Bond had amper effect.

Maar ik kom nooit in die guild lijst, ik heb een 1-mans guild :+

[ Voor 93% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

In mijn eentje kan ik een rondje maken en dan weer de eerste verslaan op die "boot" of waar het ook op lijkt met alleen hero's en henchies.
SinergyX schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:
Damn! Record was voor mij dacht ik 5 bosses, toen was de tijd op (13 minuten ofzo?) :P

Zit te denken daar een smiting hero in te zetten, zit best wat effective spells tussen (die scourge skills zijn best effectief op de general).

Ik kom vrij snel in tijd nood, de runs die ik gister deed waren mischien met niet een erg effectief team (dervish, paragon, ranger en ik, met 2 monk heroes, een necro MM en searing Ele).

Aha ik heb het dubbele aantal in mijn guild :O,

2 O-) .

[ Voor 70% gewijzigd door T-Rhidon op 20-10-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha.. ik ben al jaren guildloos :P

trouwens die HoM hype begint denk ik al een beetje af te nemen. Het aantal spammers van typische HoM items was gisteren erg laag en ook Kama europa was maar 1 district.

hopelijk worden er straks nog wel diamonds en Onxy's verkocht want daar moet ik er nog iets van 40 van hebben voor het lvl 35 HoM punt. Dat is dan ook the end of the line vor mij. kan het naar 38 halen, maar voor 40 of hoger moet ik veel titels gaan halen en daar pas ik echt voor.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:

Ik kom vrij snel in tijd nood, de runs die ik gister deed waren mischien met niet een erg effectief team (dervish, paragon, ranger en ik, met 2 monk heroes, een necro MM en searing Ele). Eer dat ik mn spirits up had en necro met zijn pets aanwezig was, waren ze al aan het vechten, mobs scattered dus Painful Bond had amper effect.

Ik had samen met een guildie als volgt gedaan:
ik (necro) met zelfgemaakte discord support icy veins build met 2 discord heroes en 1 panic mesmer.
Guildie (ritualist) met SoS build en 3 discord heroes.

Vooral Panic mesmer is een lifesaver in de challenge. Ze mobben vrijwel altijd, dus effe Panic erop casten, technobabble van jezelf erbij en ze kunnen al niets meer doen. En minions zijn altijd handig als levend schild >:)

@de guildlozen of 1/2 persoons guilds: Do not fear the awesome side of the force! Join us at GotD! :9

[ Voor 4% gewijzigd door ninc op 20-10-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Sagaris schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

Ik heb er nog twee, mag je hebben. PM me ingame maar op Kratos of Cantha.
ok tnx, elk beetje scheelt, zal je vanavond wel even whispen :D

Wat betreft die spirit spam build, die is echt relax. Die gebruik ik uiteraard ook, maar ik gebruik juist wel die spirit die blind veroorzaakt...super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Blind nam ik vaak via mijn air ele (blinding surge/flash). Omdat zo'n spirit niet echt te richting is (die gaat doodleuk een caster blinden). Maar Shadowsong doet dus ook damage? De tooltip zegt enkel blinding, maar de Shadowsong (attack) zegt 5-20 damage.

In dat geval even zoeken wel spirit ik ga vervangen, desnoods painful bond eruit om 9 spirits te spammen :D

Of ik ga mixen met Signet of Ghost en Ghostly Might en gooi er een 2de ritualist bij, om spirits te wisselen. Agony en Disonance- Gaze of Fury erbij als een hero goed gebruikt maar hiervan. Moet ik ze wel splitsen naar Channeling en Communing, de elite's zijn ook verschillend :)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:15:
Blind nam ik vaak via mijn air ele (blinding surge/flash). Omdat zo'n spirit niet echt te richting is (die gaat doodleuk een caster blinden). Maar Shadowsong doet dus ook damage? De tooltip zegt enkel blinding, maar de Shadowsong (attack) zegt 5-20 damage.

In dat geval even zoeken wel spirit ik ga vervangen, desnoods painful bond eruit om 9 spirits te spammen :D

Of ik ga mixen met Signet of Ghost en Ghostly Might en gooi er een 2de ritualist bij, om spirits te wisselen. Agony en Disonance- Gaze of Fury erbij als een hero goed gebruikt maar hiervan.
Spirits kun je wel in bepaalde maten 'richten'. Ritualists moeten nadat ze hun spirits hebben gespamt blijven wanden op de target die ze willen. (wanden= gewoon met je wapen aanvallen, dus c+spatie) Je zult zien dat al je spirits die target overnemen en die dus aanvallen. Maar inderdaad, voor specifiek een warrior te blinden zal niet gaan ;) Maar daar heb je weer andere leuke skills en professions voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

het is handig om ook een hero of een ander iemand mee te hebben als Rit. die skills heeft tbv spirits, zodat de spirits bv healt krijgen bij gebruik van zo'n skill, dat maakt het allemaal extra effectief en bv Agony blijft langer leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
2011, tijd gaat snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net weer even zitten spelen met m'n assasin, blijft toch een erg leuke class :D Critical Eye en Agility, Moebius strike, je kan blijven door meppen :P Asura scan en i'm the strongest erbij, nu wachten tot PvE en rank skills ook op heroes kunnen, dat wordt zeker mijn nieuwe hero :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff dat stuk in PC gamer zitten lezen over dungeons in gw2.. het feit dat sorrow Furnance lvl 60-70 toonbaar is, geeft mij weer moed dat ik de weddenschap van maart 2011 release ga halen :)
max lvl is bij release toch 80?

Aan het plaatje te zien krijgt gw2 ech ziek grote bosses. Shatter was al heel aardig, maar de high end bosses worden echt huge. LoL een paar maten (wow fanboys van het eerste uur) beginnen zich steeds meer te intresseren voor gw2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:47:
Net ff dat stuk in PC gamer zitten lezen over dungeons in gw2.. het feit dat sorrow Furnance lvl 60-70 toonbaar is, geeft mij weer moed dat ik de weddenschap van maart 2011 release ga halen :)

Aan het plaatje te zien krijgt gw2 ech ziek grote bosses. Shatter was al heel aardig, maar de high end bosses worden echt huge. LoL een paar maten (wow fanboys van het eerste uur) beginnen zich steeds meer te intresseren voor gw2 :)
Hoogste level wordt inderdaad 80. Ik kan ook niet meer wachten. En we moeten nog zo lang. ;( Eerst maar eens Nightfall en Eye of the North afmaken. Zit bij beiden bij de een na laatste missie/quest en ik heb er nu al geen zin meer in. Erg bemoedigend als bij de Wiki page van Gate of Madness staat dat men zegt dat het de moeilijkste missie van Nightfall is. Destruction's Depths van EotN is me ook al 2 keer op rij niet gelukt, dus dar heb ik ook al geen zin. Wooptiedoo. Morgen toch maar kijken of ik beide kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:47:

Ik help het je hopen. Ik hoop echt dat GW2 in maart 2011 zal komen. Ook ben ik erg content met de bazen, tenminste niet meer standaard bazen met alleen een ander gloedje.
Sagaris schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:54:
[...]
Hoogste level wordt inderdaad 80. Ik kan ook niet meer wachten. En we moeten nog zo lang. ;( Eerst maar eens Nightfall en Eye of the North afmaken. Zit bij beiden bij de een na laatste missie/quest en ik heb er nu al geen zin meer in. Erg bemoedigend als bij de Wiki page van Gate of Madness staat dat men zegt dat het de moeilijkste missie van Nightfall is. Destruction's Depths van EotN is me ook al 2 keer op rij niet gelukt, dus dar heb ik ook al geen zin. Wooptiedoo. Morgen toch maar kijken of ik beide kan halen.
Gate of Madness is inderdaad lastig. Maar als je je goed voorbereid dan moet het wel lukken. HM is wel een ander verhaal, daar zou ik met wat meer human players gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Gate of Madness draait grotendeels om 1 ding: Aggro control. Zorg dat je de groepen 1 voor 1 naar je toetrekt en houd altijd voldoende afstand tot andere mobs en het komt allemaal goed. Zelfs het stuk met de portals is zo te managen dat je nooit meer dan 1 groep achter je aan hebt zitten.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

[...]

Destructions Depths eergisteren nog gehaald (met 5 man, want de rest haakte af) en gisteren Prophesies "uitgespeeld" oftewel hard mode unlocked. Vanavond/morgen maar eens Eye of the North maar "uitspelen" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

BTW klopt het dat je meer als 5 titels in je HoM kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Erg bemoedigend als bij de Wiki page van Gate of Madness staat dat men zegt dat het de moeilijkste missie van Nightfall is. Destruction's Depths van EotN is me ook al 2 keer op rij niet gelukt, dus dar heb ik ook al geen zin. Wooptiedoo. Morgen toch maar kijken of ik beide kan halen.
GoM --> inderdaad wat hierboven is gezegd.. let erg goed op je aggo. MM heroes kan je gebruiken, maar flag ze wel goed want anders heb je bij die portals zo 2 of meer groepen en dan wordt het een lastig verhaal. Ik weet niet welk character je hebt, maar persoonlijk als de build het toelaat neem ik Save Yourselfs heel vaak mee. Niet vor mijzelf, maar puur als Hero redder.. scheelt echt veel.

Deze wiki builds zijn voor GoM erg handig om mee te nemen
http://pvx.wikia.com/wiki/Build:Me/any_Psychic_Instability
http://pvx.wikia.com/wiki/Build:Me/any_Panic_Hero
Let verder op dat je echt minimaal 1 skill hebt met Stance remove.. anders is de kans op RIP bij Shiro behoorlijk.

DD (destruction depth) --> Hier zou ik 2 goede MM meenemen. 1 met jagged bones en 1 met Icy veins. verder nukes zoals Death nova en Pitrid Bile en een andere hero met Spinter ancestor (ME/Rt met interupt)

Mijn tip bij de missie --> bij die brug als al die groepen destroyers komen.. ga dan helemaal links bovenaanstaan. en flag hier de hele party. Als je deze kant schoongeveegt hebt, kan je de overige groepen lokken en afmaken. vergeet verder niet om Pain inverter mee te nemen voor de Disc of Chaos.

Hopelijk wordt het op deze manier wat makkelijker.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Rhidon schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:11:
BTW klopt het dat je meer als 5 titels in je HoM kan plaatsen?
Klopt je kan er veel meer plaatsen.. alleen er worden er maar 5 als display neergezet. Onder de tekst other.. bla bal.. zie je de overige staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:16:
[...]

Klopt je kan er veel meer plaatsen.. alleen er worden er maar 5 als display neergezet. Onder de tekst other.. bla bal.. zie je de overige staan.
Oke en die andere die ik er bij zit boven de 5 die gedisplayed worden, tellen die wel mee in mijn HoM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DD vond ik een uitdaging, maar niet irritant moeilijk. De combinatie met eerder verkregen skills helpt enorm (pain inverter en Asuran scan, maar ook die ebon assasin), dat het toch leuk is om te doen.

GoM vind ik gewoon dom moeilijk, maargoed.. Nightfall an sich vond ik al gewoon dom :P Blijft jammer dat je de overige heroes pas kan halen als je Nightfall uitspeelt, heb ik echt totaal geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:01:

Blijft jammer dat je de overige heroes pas kan halen als je Nightfall uitspeelt, heb ik echt totaal geen zin meer in.
haha.. maar je hoeft alleen abbadon nog ff 1 keer te slopen om in dat gebied te komen waar je alle quests van de overige hero unlocks aan kan zetten.. duurt misschien 10 min om addadon te verslaan. Alleen Razan kan je niet op deze manier unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Rhidon schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:57:
[...]

Oke en die andere die ik er bij zit boven de 5 die gedisplayed worden, tellen die wel mee in mijn HoM?
Zeker geen worries.. ik heb vrijwel alle heroes ook op 1 character gezet.. staan er meer dan 17 terwijl ik er maar 5 zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:17:
[...]

Zeker geen worries.. ik heb vrijwel alle heroes ook op 1 character gezet.. staan er meer dan 17 terwijl ik er maar 5 zie.
Gelukkig, zat van de week al te bedenken ga met mijn warrior niet nightfall uispelen anders zie ik daar straks de titel niet. omdat er maar max 5 mogen. Gelukkig kan ik nu verder en alles gewoon halen :D:D:D. Dankje voor reactie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:15:
haha.. maar je hoeft alleen abbadon nog ff 1 keer te slopen om in dat gebied te komen waar je alle quests van de overige hero unlocks aan kan zetten.. duurt misschien 10 min om addadon te verslaan. Alleen Razan kan je niet op deze manier unlocken.
Maar om daar te komen moet je eerst een baggervloot aan missies doen, dat domme feest met die stomme quests, maar ook die worm, vind ik echt weinig boeiends aan. Heb Nightfall nu 2x uitgespeeld (warrior en ranger), maar weinig zin de rest ook te gaan doen.

Gister nog wel poging gedaan met dual spirit spam, heroes werken niet echt lekker met spirits. Omdat ze casters zijn, blijven ze achteraan en gooien ze de spirits vaak out of range van de mobs. Oplossing zou zijn om een melee wapen te geven, maar ze moeten geen cannon fodder worden :P

Wel nu alle 5 de stolen armors gehaald, HoM weer 5 heroes rijker :) Wel gemixed over verschillende characters, maar ze hebben toch verder geen invloed op je heroes zelf. Nu nog kijken of die andere tokens enigzins haalbaar zijn. Daarna op mijn rit ook deel van EotN book gevult, zeker die Ooka missie blijft pittig (waar je dood een dungeon moet vechten met golems), het stuk met die fire arrows en een golem die zo'n shield cast, spirits krijgen dus dat schild niet :P

GOLEM ging bizar makkelijk, 4 henchies rechts, ik met necro, ele en monk links. Uiteindelijk zelfs de monk ook maar rechts gegooid, SS necro en mijn 8 spirits maaide die waves te makkelijk neer. Daarna wel even een ... oh shit.. moment, vergat mijn spirits weg te halen en had opeens agro van 3 groepen (3x ranger, die 2 ele's en nog 3 melee) maar gelukkig nog redelijk goed doorgekomen.

Toch Pain Inverter nu gaan halen, Asuran scan werkt niet met spirits en zeker mobs die richting mijn spirits gaan en een AoE doen zullen met Pain Inverter wel bizar harde klappen krijgen :P

Denk toch mijn assasin ook maar van heroes te gaan voorzien en wat missies mee gaan doen, zeker met die sunspear skill (+23 armor ofzo?) kan je best tegen een stootje en je doet nog enorme single target damage ook. Combineren met een ritualist en Necro, moet wel lukken :P

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Thanks guys voor de hulp! 1 down, 3 to go! Gate of Madness was eigenlijk best makkelijk. :X Heb jullie (build)adviezen en de wiki pagina opgevolgd en ging er eigenlijk zo doorheen. Is even opletten wanneer je bij de Shiro'ken aankomt en bij de Rifts moet je inderdaad goed wachten en pullen. Keek van tevoren op tegen het Shiro gevecht, maar toen die eigenlijk daar was ging hij zo neer. :? Ik begrijp niet eens hoe hij neer is gegaan, enige wat ik deed was letten op Battle Scars en dan als een malle op Wild Blow drukken. Mijn heroes + henchies hebben de rest gedaan. Moet ik er wel bij vertellen dat ik een Siege Turtle aan mijn zijde had, dus dat zal het wel geweest zijn. :P Mysterious Summoning Stones ftw!

Next up: Abaddon. You're going down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch maar eens inlezen over die summoning stones :P Lijkt me wel handig bij sommige missies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Als je poxnoxrox verslaat krijg je ook van die sum. stones. Komt er zo'n hele grote golem die je komt helpen voor 30 minuutjes.... of totdat die dood gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Bouli schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:18:
Als je poxnoxrox verslaat krijg je ook van die sum. stones. Komt er zo'n hele grote golem die je komt helpen voor 30 minuutjes.... of totdat die dood gaat..
Aha daar voor zijn dus die dingen, heb ze al een tijdje op mijn bank, maar nu weet ik wat ik er me kan doen.

En 10 K reward:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Die 10k doet me niet zoveel... maar die stenen zijn wel handig idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ja, zijn wel handig ja. Met Gifts of the Traveler kun je er lekker veel krijgen. Ben door mijn stack Celestial Summoning Stones heen en begin nu aan mn stack Mysterious Summoning Stones. Altijd handig voor als het nodig is. ;)

Heb nu al mn heroes armor gegeven, nu effe mn warrior naar vasburg armory brengen voor Elite kurzick te kopen, dan mn ranger vabbian armor geven en daarna kan ik aan de destroyer wapens beginnen of zaishen naar rang 3 te brengen. Wat ik al niet doe voor die stomme titels >:)

Maar heb wel zin in een nieuwe profession reveal van GW2! Als er niet binnenkort eentje komt, dan zal de release date echt in Q3/4 2011 liggen.... nooooo.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Ik ga zeker beginnen met de necro in gw2, oud en vertrouwd... heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norn Paladin :) ... plz release die nieuwe classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen halloween dit weekend. Heb hier nog nooit aan meegedaan, maar misschien nu wel handig om snel cash te verzamelen.

Mijn vraag --> Raps HM killen voor bags of participeren in die festiviteiten? Wat is het meest efficient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Halloween is toch ook met die variant op 'simon says'? Vond ik altijd grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Klopt, dit is met die gast. Waar je verschillende comando's meot doen.

Met papier, steen en schaar 8)7 .

Vind het geniaal bedacht;).

Is dat niet volgende week of dit weekend al?

[ Voor 15% gewijzigd door T-Rhidon op 21-10-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site staat dit weekend al

maar wat denken jullie --> wat is het meest efficient?

Ga morgen avond goed stappen.. soort van alternatieve oktoberfest met veel bier en braadworst :P.. dus zaterdag ben ik sowieso super brak en ga ik films kijken en farmen als het kan en een beetje effectief is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Jeuhj! Nighftall en Eye of the North klaar. Moet ik wel bekennen dat A Time For Heroes een free run was. Dus niet helemaal eerlijk, maar boeiend! Die gast was binnen zo'n 30 seconden klaar, sloeg echt nergens op hoe snel hij The Great Destroyer dood had. :o Kan ik nu eens gaan beginnen aan War In Kryta. Maar eerst Halloween, yyyeeeaahhhh.

*edit: Wat en waarom farmt men voor Halloween trouwens?

[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 21-10-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Wat kan je dan allemaal extra doen met zo'n halloween feest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
@Sargaris:
Trick or treat bags. En farmen gaat veel sneller dan deelnemen als het je om die dingen te doen is.
Alleen opletten dat je niet te vaak achter elkaar dezelfde regio farmt, want dan komt de GW anti farm code om de hoek kijken (vermindert geleidelijk aan het aantal drops). Raptors, vermin in Cantha, elke regio waar je snel een relatief groot aantal vijanden kunt doden is een goede locatie. De undead mob in Gates of Kryta heeft als extra voordeel dat je er vrij effectief decayed orr emblems kunt farmen, die ook weer te ruilen zijn bij collectors. NM of HM heeft verder geen invloed op de dropkansen van die bags, dus snelheid is de sleutelfactor.

@bouli:
Dit was het event van vorig jaar, zal dit jaar grofweg hetzelfde zijn lijkt me:
http://guildwars.wikia.com/wiki/Halloween_2009

[ Voor 24% gewijzigd door Nephalem op 21-10-2010 17:30 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Aaahhh, Trick or Treat Bags. Thanks!

Hoe laat start het festijn eigenlijk, 20.00u Nederlandse tijd is het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
21:00 volgens mij, vanwege dat zomertijd gedoe.
Maar je krijgt in game vanzelf een new build bericht

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16

KneoK

Not in a million lightyears

Nephalem schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:27:
@Sargaris:
Trick or treat bags. En farmen gaat veel sneller dan deelnemen als het je om die dingen te doen is.
Alleen opletten dat je niet te vaak achter elkaar dezelfde regio farmt, want dan komt de GW anti farm code om de hoek kijken (vermindert geleidelijk aan het aantal drops). Raptors, vermin in Cantha, elke regio waar je snel een relatief groot aantal vijanden kunt doden is een goede locatie. De undead mob in Gates of Kryta heeft als extra voordeel dat je er vrij effectief decayed orr emblems kunt farmen, die ook weer te ruilen zijn bij collectors. NM of HM heeft verder geen invloed op de dropkansen van die bags, dus snelheid is de sleutelfactor.

@bouli:
Dit was het event van vorig jaar, zal dit jaar grofweg hetzelfde zijn lijkt me:
http://guildwars.wikia.com/wiki/Halloween_2009
Vergeet de Spectral Vettirs niet. Met een goeie build 60 dood op hard mode in een paar minuutjes. Hebben ook een goeie droprate van gouden wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOT --> eerste stack T Bags is al binnen :D
Ben benieuwd voor hoeveel die dingen straks weggaan.. dit is wellicht mijn ticket tot lvl 35 in HoM.. ga zeker te weten zaterdag met mijn brakke hoofd heel de dag farmen :P..

Laterzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste PC op T-Bags was iets van 60K.. niet bijster veel, maar je hebt ze ook zo.

Ik las net trouwens dat dit echt tot 2 november gaat duren :P.. haha die arme raps. R.I.P. duizende raptors die gesloopt gaan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:37:
Eerste PC op T-Bags was iets van 60K.. niet bijster veel, maar je hebt ze ook zo.

Ik las net trouwens dat dit echt tot 2 november gaat duren :P.. haha die arme raps. R.I.P. duizende raptors die gesloopt gaan worden :P
één Trick-or-Treat Bag voor 60k? Maar die droppen toch vaak genoeg? 60k vind ik dan enorm veel geld...

[ Voor 4% gewijzigd door nWo_Riot op 21-10-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nWo_Riot schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:41:
[...]

één Trick-or-Treat Bag voor 60k? Maar die droppen toch vaak genoeg? 60k vind ik dan enorm veel geld...
LoL nee 1 stack 250 stuks :P.. haha anders was ik nu al rijk _/-\o_

Die appels en candy corn zijn trouwens perfecte items voor het betere HM werk in SC's. Pas ff op dat als je die dingen aan van die gaster verkoopt die het puur doen voor de sweet title dat je dan vaak echt veel te weinig voor die dingen krijgt. 2 weken terug zag ik apple en candy corn voor 450G ea weggaan. Ze zijn maar 1 sweet punt, maar primair zijn ze daar helemaal niet voor. Net als Cupcakes.. dat zijn ook ultime farming items.

Happy farming 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Haha, ik dacht al. Waarom speel ik dan nu geen GW? xD

Wat zou meer opleveren per second, Vaettirs farmen of Raptors?
Voor Vaettirs weet ik dat de A/Me of A/mo build het snelste is, welke is voor Raptors het beste? Als ik de mensen zo hoor, is de W/N Raptor farmer daar het beste voor, maar ik kan de Asura punten beter op m'n assassin gebruiken. Vroeger ging het raptors farmen met een sin heel goed, maar toen kwam er een nerf. Hoe zit dat nu met die Sin raptorbuilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Hebben er nog wat mensen voor mij: Deldrimor Steel Ingot

Of tegen een leuke prijs? AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

nWo_Riot schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:09:
Haha, ik dacht al. Waarom speel ik dan nu geen GW? xD

Wat zou meer opleveren per second, Vaettirs farmen of Raptors?
Voor Vaettirs weet ik dat de A/Me of A/mo build het snelste is, welke is voor Raptors het beste? Als ik de mensen zo hoor, is de W/N Raptor farmer daar het beste voor, maar ik kan de Asura punten beter op m'n assassin gebruiken. Vroeger ging het raptors farmen met een sin heel goed, maar toen kwam er een nerf. Hoe zit dat nu met die Sin raptorbuilds?
Geen idee wat de raptors doen, maar net even 4 runs in 10 minuutjes gedaan op de Vaettirs met m'n E/Me en dat leverde 24 bags op (en vier golds). Ik weet niet hoe lang en wanneer dat anti-farm mechanisme in werking treedt, maar 100 bags per uur lijkt me wel moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ok assassin gaat het niet worden. Even de EotN quest begonnen, komt toch iets teveel anti-melee tegen. Blind, stances met 75% block, nee dat wordt niets voor mij.

Wel even snel die brawl event gedaan, weet niet of die onderdeel is van Halloween maar toch erg grappig.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:08:
Ok assassin gaat het niet worden. Even de EotN quest begonnen, komt toch iets teveel anti-melee tegen. Blind, stances met 75% block, nee dat wordt niets voor mij.
Gewoon counteren met anti melee dan.. flashing blades? de Sin heeft op praktisch elke terrein hele (vaak veel te) goede skills. Mogelijkheden zat. Voeg wat anti melee mesmer skills toe (visages) (de UW tacktiek die al jaren werkt) en alle melee characters stellen niets meer voor.

Veel mensen vinden dat SF generft is, maar ik zie dit toch echt anders. Het is nu veelzijdiger dan voorheen omdat je niet meer gebonden bent aan A/E en energy gain tachtieken nu ook werken. SF in combi met en de insaine sterke aanvals skills maakt dat sin in relatie tot de andere classes weinig echte concurrentie heeft.

Zie de UW Sc... is al jaren een Sin party en is nu feitelijk nog steeds zo. Tuurlijk niet zo belachelijk als vroeger. ik deed UW HM in 13 min.. sloeg echt nergens meer op.

Kortom als je wat tegenkomt dat je met je sin niet kan handelen --> echt ff wat combies verzinnen want de Sin heeft het echt allemaal. (btw.. ik ben behoorlijk anti sin.. juist omdat ik SF vroeger totaal stompzinnig vond en het liefts had gezien dat het helemaal generft zou worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Goed, shadowform blijft een beetje de key-skill van assasins, ga voor de grap maar weer eens een A/W proberen met axe/shield :+ Die 2 critical buffs erbij en ik mep best hard.

Het is denk ik ook wennen weer aan de lead/dual/offhand, zeker nu aantal offhand's een 0.25 cast hebben gekregen, dus je wil als een gek doorspammen. Kom je er dan pas achter dat er een miss was -> fail op je off-hand.

Nu werkt je skill bar deels mee (ze lichten op wanneer je ze kan gebruiken), maar zit te vaak rond te spammen met 'fail fail fail fail' :P

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Net een leuke bug gehad in War in Kryta.. De mob voor Inquisitor Bauer op HM had een Jade Cloak die 100% van zijn health terugkreeg elke keer dat ie een skill gebruikte... Hij was letterlijk nog als enige over en we hebben na 10 minuten moeten resignen omdat ie niet neerging.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Nephalem schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:08:
Net een leuke bug gehad in War in Kryta.. De mob voor Inquisitor Bauer op HM had een Jade Cloak die 100% van zijn health terugkreeg elke keer dat ie een skill gebruikte... Hij was letterlijk nog als enige over en we hebben na 10 minuten moeten resignen omdat ie niet neerging.
Ben je mooi klaar mee dan... Zou er niet vrolijk van worden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Couldn't resist :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NeHBYc6PROQszU2SFozfEXBd/full.jpg

De Vaettirs zijn mij gunstig gezind, gisteren even twee uurtjes en vandaag drie uurtjes en totaal 502 tot bags, 113 gold weapons, 8 lockpicks, 39 mesmer tomes, 5 silver dyes en 135 glacial stones gekregen van ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
KneoK schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 07:02:
Couldn't resist :)

[afbeelding]

De Vaettirs zijn mij gunstig gezind, gisteren even twee uurtjes en vandaag drie uurtjes en totaal 502 tot bags, 113 gold weapons, 8 lockpicks, 39 mesmer tomes, 5 silver dyes en 135 glacial stones gekregen van ze :D
Sarah Kerrigan, is that you? Hahahha, maar is wel een vet costume. Zelf ga ik nu ook af en toe farmen voor ToT bags, en dan sparen voor Vabbian Armor. Elite Kurzick was al duur genoeg. :9 34/50 woot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ook ik heb A.Net maar mijn geld gegeven voor die costumes. Flaming pumpkin head win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HiHa.. Heb mijn doel van 35 in HoM bereikt.

Ben veel later gaan farmen dan eigelijk gepland, had een kater tot 15:30 :P.. gisteren soort van oktoberfest.. pullen van 1 liter --> ja dan snap je het wel 8)

Daarna als een dolle raps gefarmt voor die bags en 25 consets verkocht. Ik zou 38 kunnen worden door nog wat cash te spenderen, maar daarna is het toch echt alleen mogelijk via titels :? .. en daar heb ik echt geen zin an.

End of the line dus voor mij --> Ready voor Guild Wars 2
(ga nog wel wat leuke youtube vids bouwen)

Mzzls en happy farming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik moet nu echt een character uitkiezen om bv asura/norn/vanguard titels eens te maxen. Alles zit maar beetje 3-7, maar nooit maxed :(

Nu denk ik maar die hero books gaan vullen in die maar inleveren. Jammer dat er een aantal soms irritant moeilijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Gisternacht EoTN uitgespeeld, die great destroyer was serieus binnen 20 sec kapot...hopen dat die op HM wat meer tegenstand bied :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Bouli schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:57:
Gisternacht EoTN uitgespeeld, die great destroyer was serieus binnen 20 sec kapot...hopen dat die op HM wat meer tegenstand bied :(
Climaxen in GW stelt sowieso niks voor. Enigste endbattles die een beetje leuk zijn Abbadon zelf, en Lich King in beperkte mate.

Shiro kun je laten runnen door een ele, en Great Destroyer is helemaal een lachertje... binnen <30 seconden heb je em op HM af.

Gelukkig (en hopelijk) worden de bazen in GW2 wel focking epic! Zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/b/b9/2010_May_Battle.jpg

GW2 night boss FTW!

En btw, hoe kunnen jullie eigenlijk ToT blijven farmen? Het is toch geestdodend om te doen? Kan me niet voorstellen dat er mensen plezier aan beleven. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ninc op 24-10-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Voor farmen moet je idd een bepaalde mindset hebben, sommigen kunnen er echt niet tegen, anderen doen het rustig 15 uur aan 1 stuk.

@nwo: Was vooral raar om te zien, verder maakte het weinig uit. Gewoon opnieuw begonnen en die gast binnen 5 minuten omgelegd ;)

Vanavond Lovisa doen en dan door naar de echte quests.

[ Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 24-10-2010 14:10 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Climaxen in GW stelt sowieso niks voor. Enigste endbattles die een beetje leuk zijn Abbadon zelf, en Lich King in beperkte mate.

Shiro kun je laten runnen door een ele, en Great Destroyer is helemaal een lachertje... binnen <30 seconden heb je em op HM af.

Gelukkig (en hopelijk) worden de bazen in GW2 wel focking epic! Zoals deze:
[afbeelding]

GW2 night boss FTW!

En btw, hoe kunnen jullie eigenlijk ToT blijven farmen? Het is toch geestdodend om te doen? Kan me niet voorstellen dat er mensen plezier aan beleven. ;)
Hoe groter ze zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Het is idd ook uber saai, maar wel effectief. Als je het gaat doen, doe het dan wel een beetje verstandig. je haalt relatief snel je asura titel tot max en meer dan 1 stack ToT bags per uur is goed te doen. Daarnaast praktische alle items salvagen voor Iron, Dust en Bones die je later kan gebruiken voor consets. (bogen verkopen want die geven alleen hout)

Als je het gaat omrekenen haal je zo meer dan 100K per uur en dat kan je leuk besteden.

Hopelijk komt er snel meer GW2 nieuws want ik heb mijn doel bereikt en afgezien van wat fimpjes bouwen is gw nu echt over.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
De War in Cantha content komt in november (of die heet anders, weet het niet meer zeker), heb je weer wat te doen. ;)

Vandaag de WiK quests gedaan (uitgezonderd de Wanted! en TBLFA) met een pickup group, mijn eerste PUG sinds een hele, hele lange tijd. Godsgloeiende wat gaat dat gesmeerd. :o Alleen Torin the Malignent uit Temple of Intolerance mag een langzame pijnlijke dood sterven. Met z'n respawnende Jade's. Wat hebben we daar lang over gedaan om hem neer te krijgen. Morgen maar kijken of ik een groep kan vinden voor BFLA, heb nu wel genoeg gehad met die oorlog daar in Kryta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:16:
De War in Cantha content komt in november (of die heet anders, weet het niet meer zeker), heb je weer wat te doen. ;)

Vandaag de WiK quests gedaan (uitgezonderd de Wanted! en TBLFA) met een pickup group, mijn eerste PUG sinds een hele, hele lange tijd. Godsgloeiende wat gaat dat gesmeerd. :o Alleen Torin the Malignent uit Temple of Intolerance mag een langzame pijnlijke dood sterven. Met z'n respawnende Jade's. Wat hebben we daar lang over gedaan om hem neer te krijgen. Morgen maar kijken of ik een groep kan vinden voor BFLA, heb nu wel genoeg gehad met die oorlog daar in Kryta.
Hoe weet je dat dat in November uit komt btw? :O

En ja die WiK quests/missies zijn echt tergend zenuw slopend. heb het gedaan met heroes en henkies. 'Tis beter om in Hardmode te spele al die quests btw want dan hebben je Henkies elite + lvl 20 + volle skillbar.
voor Battle for Lions Arch zou ik wel normal mode, die is al kut zat lol. btw gebruik je Discord way? dan gaat et nog een stukkie sneller. IK WIL 7-HERO PARTY -> URGOZ, DEEP, DOA t.t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
*Crap, dubbelpost. Excusez.

[ Voor 94% gewijzigd door Sagaris op 24-10-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:00:
[...]

Hoe weet je dat dat in November uit komt btw? :O

En ja die WiK quests/missies zijn echt tergend zenuw slopend. heb het gedaan met heroes en henkies. 'Tis beter om in Hardmode te spele al die quests btw want dan hebben je Henkies elite + lvl 20 + volle skillbar.
voor Battle for Lions Arch zou ik wel normal mode, die is al kut zat lol. btw gebruik je Discord way? dan gaat et nog een stukkie sneller. IK WIL 7-HERO PARTY -> URGOZ, DEEP, DOA t.t
Ergens op GWGuru gelezen, zat volgens mij ook een bron bij.

*edit: Het heet Crisis in Cantha, maar mijn hele november bewering kan ik niet meer terugvinden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Je kan beter Costum Brawl doen voor ToT bags...krijg je der 5 per gewonnen match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bouli schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:28:
Je kan beter Costum Brawl doen voor ToT bags...krijg je der 5 per gewonnen match.
Het winnen gaat alleen mij nog niet goed af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Bouli schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:28:
Hoe lang duurt zo'n match gemiddeld dan? (nog nooit mee bezig gehouden :P )

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Ik win meestal 3 matches op een rij, ben der een klein half uurtje mee bezig soms minder....op de een of andere manier kom ik steeds met de 4e match in een rot team dat niet communiceerd ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Bouli schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:26:
Ik win meestal 3 matches op een rij, ben der een klein half uurtje mee bezig soms minder....op de een of andere manier kom ik steeds met de 4e match in een rot team dat niet communiceerd ofzo....
Vind PvP echt maar klote hoor. In RA gaat iedereen zijn kant maar op, en heb je eens een team dat luisterd dan komt er een uber-party die je helemaal aan gort speelt. En costume brawl: 1 potje maar weer eens gedaan om te kijken of het leuk was: 1 AFK, 1 leaver, en we konden allemaal al resignen.

Geweldig.... daarom blijf ik maar bij PvE, tenminste minimale last van die fuckers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Blijft inderdaad een gok af en toe en zeker met dit soort events helaas een hoop kansloze types, maar over het algemeen vind ik de GW pvp toch behoorlijk sterk.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Nieuwe halloween quests!

http://wiki.guildwars.com/wiki/Heirlooms_of_the_Mad_King
http://wiki.guildwars.com/wiki/Commandeering_a_Mortal_Vessel
http://wiki.guildwars.com/wiki/An_Ingenious_Plan
http://wiki.guildwars.com/wiki/Til_Death_Do_Us_Part...
http://wiki.guildwars.com/wiki/Open_the_Flood_Gates_of_Death
http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Killing_Joke

Every Bit Helps (quest van vorig jaar) is trouwens ook wel leuk voor ToT bags. Door de kristallen in je storage te zetten en met de quest-giver te blijven praten kan je een enorme hoeveelheid krijgen, die je dan allemaal tegelijk kan vullen (in 1 run). Waarschijnlijk gaat * qanar nog wel eens een UW run doen deze week.

[ Voor 22% gewijzigd door qanar op 26-10-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Telt die ToT bags nog ergens bij een titel, of is het puur wat er in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:44:
Telt die ToT bags nog ergens bij een titel, of is het puur wat er in zit?
Er zitten sweet en party points in de bags, dus daarmee kun je Party en Sweet titel mee maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
ook alcohol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Bah, wat zijn de Halloween Quests 2010 van LA toch kut zeg. Duren focking lang, je moet superveel vechten tegen die lage level mobs en het is gewoon niet leuk. Ik had verwacht dat ze de quests leuker gingen maken, maar dit is gewoon slecht.

Heb de Kamadan quests nog niet gedaan, maar die zien er volgens mij wel iets leuker uit. Belooft wat voor War in Cantha, als ze de quests zo saai en langdradig gaan maken. Of is dit een verkapte strategie om ons te doen geloven dat quests 'zo 2005' zijn en dat we maar gauw moeten overstappen op Dynamic Events (GW2) zodra het kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik vond die LA quests eigenlijk best leuk. Buiten degene waar je die 3 items van Mad King Thorn moet terughalen. Het Rotscale - Mausoleum verhaal vond ik leuk en de laatste met de Ettin's was ook prima. Maar dat kwam misschien omdat we een all-player party hadden met 5 warriors en er gewoon doorheen bliezen alsof het niets was.

De Elona Halloween quests vond ik wel leuker ja, vooral de 2e! De eerste is wat saai, de derde gast die je moet mollen is een eind weg. De laatste is ook best te doen. De tweede was de beste, in Wurm mode. Een tip, als je nog heroes of pets moet levelen, neem die daar mee. Je verslaat een belachelijke hoeveelheid hoge level enemies, en in Wurm mode is dat zo gedaan. Olias heb ik in die quest van lvl 15 tot 19 weten te krijgen. Peace of cake. Je pet gaat weliswaar aan het begin dood als je de Wurm in kruipt, maar krijgt toch zijn XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pfft, probeer al drie dagen The Waiting Game (en meteen Dhuum mee te plakken voor de HoM) te doen maar elke keer weer stort de groep in elkaar, of er gaat er eentje weg, of er zitten een paar nieuwelingen te klooien met de quests of er is grote chaos bij de four horsemen. Heb zelfs een keer een W/D gehad met enchant removal skills, sta je dan als Emo bonder :D

Die andere twee UW Halloween solo quests waren heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Dit zijn trouwens de tijden dat de Mad King zondag en maandag komt:

PDCGMT
12.01 am07.01
03.01 am10.01
06.01 am13.01
09.01 am16.01
12.01 pm19.01
03.01am22.01 am
06.01 pm01.01 (1 nov.)
09.01 pm04.01 (1 nov.)
12.01 am (1 Nov.)07.01 (1 nov.)

Wij zitten toch op GMT+2 als ik het goed heb?

[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 27-10-2010 19:24 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste