Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:15:
haha.. maar je hoeft alleen abbadon nog ff 1 keer te slopen om in dat gebied te komen waar je alle quests van de overige hero unlocks aan kan zetten.. duurt misschien 10 min om addadon te verslaan. Alleen Razan kan je niet op deze manier unlocken.
Maar om daar te komen moet je eerst een baggervloot aan missies doen, dat domme feest met die stomme quests, maar ook die worm, vind ik echt weinig boeiends aan. Heb Nightfall nu 2x uitgespeeld (warrior en ranger), maar weinig zin de rest ook te gaan doen.
Gister nog wel poging gedaan met dual spirit spam, heroes werken niet echt lekker met spirits. Omdat ze casters zijn, blijven ze achteraan en gooien ze de spirits vaak out of range van de mobs. Oplossing zou zijn om een melee wapen te geven, maar ze moeten geen cannon fodder worden
Wel nu alle 5 de stolen armors gehaald, HoM weer 5 heroes rijker

Wel gemixed over verschillende characters, maar ze hebben toch verder geen invloed op je heroes zelf. Nu nog kijken of die andere tokens enigzins haalbaar zijn. Daarna op mijn rit ook deel van EotN book gevult, zeker die Ooka missie blijft pittig (waar je dood een dungeon moet vechten met golems), het stuk met die fire arrows en een golem die zo'n shield cast, spirits krijgen dus dat schild niet
GOLEM ging bizar makkelijk, 4 henchies rechts, ik met necro, ele en monk links. Uiteindelijk zelfs de monk ook maar rechts gegooid, SS necro en mijn 8 spirits maaide die waves te makkelijk neer. Daarna wel even een ... oh shit.. moment, vergat mijn spirits weg te halen en had opeens agro van 3 groepen (3x ranger, die 2 ele's en nog 3 melee) maar gelukkig nog redelijk goed doorgekomen.
Toch Pain Inverter nu gaan halen, Asuran scan werkt niet met spirits en zeker mobs die richting mijn spirits gaan en een AoE doen zullen met Pain Inverter wel bizar harde klappen krijgen
Denk toch mijn assasin ook maar van heroes te gaan voorzien en wat missies mee gaan doen, zeker met die sunspear skill (+23 armor ofzo?) kan je best tegen een stootje en je doet nog enorme single target damage ook. Combineren met een ritualist en Necro, moet wel lukken
[
Voor 32% gewijzigd door
SinergyX op 21-10-2010 10:38
]