Zondag niet meer
Jezus, maak het ons even moeilijk. xD Dus dan zou dit onze schedule worden, er vanuitgaande dat je op het goede moment je klok terugzet:
*edit: zie verbeterde tabel in mijn post hieronder
[ Voor 59% gewijzigd door Sagaris op 29-10-2010 14:52 ]
Was even begonnen met aantal van die quests, moest wat mobs killen rond Lion's arch, ging eigelijk best makkelijk. Kom ik bij laatste boss (eerste een knecht neermeppen, dan de butler), krijg je 8 lvl20 mobs op je dak. Sta je daar met 3 heroes en 2 henchies van lvl11 
Gelukkig na de wipe waren de mobs zeer verspreid, dus kon ik enkel de boss pullen.
Daarna nog een EotN boekje volgemaakt met de missies, kwam ik er toen pas achter dat het op mn verkeerde character was, die nog steeds rank 3 Asura was. (mijn ranger heeft nu rank 6). Er zijn geen programma's of dergelijke die dit netjes kunnen bij houden hoever bepaalde characters zijn met titels?

Gelukkig na de wipe waren de mobs zeer verspreid, dus kon ik enkel de boss pullen.
Daarna nog een EotN boekje volgemaakt met de missies, kwam ik er toen pas achter dat het op mn verkeerde character was, die nog steeds rank 3 Asura was. (mijn ranger heeft nu rank 6). Er zijn geen programma's of dergelijke die dit netjes kunnen bij houden hoever bepaalde characters zijn met titels?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die Kryta quest kun je als je alleen gaat net zo goed in HM doen, heb je iig goeie henchies 
Al ben ik die riverside assassination missie gewoon op NM ingerend met die lvl 15 ofzo henchies, ging prima.
Al ben ik die riverside assassination missie gewoon op NM ingerend met die lvl 15 ofzo henchies, ging prima.
Op zondag (31-10) hebben we de wintertijd al en scheelt het met alle GMT-tijden maar 1 uur..Sagaris schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:42:
[...]
Jezus, maak het ons even moeilijk. xD Dus dan zou dit onze schedule worden, er vanuitgaande dat je op het goede moment je klok terugzet:
PDC GMT NL (GMT+2/1) 12.01 am 07.01 09.01 03.01 am 10.01 12.01 06.01 am 13.01 15.01 09.01 am 16.01 18.01 12.01 pm 19.01 21.01 03.01 pm 22.01 00.01 06.01 pm 01.01 (1 nov.) 03.01 (1 nov.) 09.01 pm 04.01 (1 nov.) 05.01 (1 nov.) 12.01 am (1 Nov.) 07.01 (1 nov.) 08.01 (1 nov.)
Het is toch gewoon op zondag? Wij verschillen maar 2 uur met UTC dus op zondag begint het om 09:01 uur voor ons. Is altijd bij events zo geweest, dus niks verschil met een dag ofzo.Nima schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:34:
[...]
Op zondag (31-10) hebben we de wintertijd al en scheelt het met alle GMT-tijden maar 1 uur..
Edit: was in de war met iemand die zei dat op zondag niks meer zou zijn
[ Voor 9% gewijzigd door ninc op 29-10-2010 13:12 ]
You have a point there. Ik was onder de indruk dat het pas van zondag op maandag gebeurde, even het tabelletje updaten.Nima schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:34:
[...]
Op zondag (31-10) hebben we de wintertijd al en scheelt het met alle GMT-tijden maar 1 uur..
PDC | GMT | NL (GMT+1) |
12.01 am | 07.01 | 08.01 |
03.01 am | 10.01 | 11.01 |
06.01 am | 13.01 | 14.01 |
09.01 am | 16.01 | 17.01 |
12.01 pm | 19.01 | 20.01 |
03.01 pm | 22.01 | 23.01 |
06.01 pm | 01.01 (1 nov.) | 02.01 (1 nov.) |
09.01 pm | 04.01 (1 nov.) | 05.01 (1 nov.) |
12.01 am (1 Nov.) | 07.01 (1 nov.) | 08.01 (1 nov.) |
[ Voor 53% gewijzigd door Sagaris op 29-10-2010 14:53 ]
Wordt dus een hele zondag GW doen... Wat kan je dan speciaal krijgen als die "king" er is ?
K20A daily :-)
Een masker voor LA en een voor Kamadan IIRC. En lots of ToT bags. ^^Bouli schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:43:
Wordt dus een hele zondag GW doen... Wat kan je dan speciaal krijgen als die "king" er is ?
Zijn er mensen die met z'n allen (een groep dus). De campain de spelen? Vanaf lvl 1 dus?
PM, of reageer
PM, of reageer
Productief weekje gehad, halverwege richting life of the party nu 
Met wintersday proberen om die titel af te sluiten.
Met wintersday proberen om die titel af te sluiten.
Welke campaign?Grazder schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:59:
Zijn er mensen die met z'n allen (een groep dus). De campain de spelen? Vanaf lvl 1 dus?
PM, of reageer
Main event Haloween is voorbij, maskertjes zijn niet echt spectaculair, maar ik heb nu 23 verschillende (4 of 5 gemist).
Nu noch ff verder met alle ToT quests met alle poppetjes, wel saai op den duur, maar veel sneller dan Raptors o.i.d.
Daarna, m.b.v. de HoM calculator, verder punten scoren, waarschijnlijk pets levelen.
Lots to do till GW2.
Nu noch ff verder met alle ToT quests met alle poppetjes, wel saai op den duur, maar veel sneller dan Raptors o.i.d.
Daarna, m.b.v. de HoM calculator, verder punten scoren, waarschijnlijk pets levelen.
Lots to do till GW2.
Cititzen of Ladonia
Ik heb alleen maar een bril, had die oortjes ook wel willen hebben
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Dan denk ik dat je dit wellicht niet kent YouTube: Guide To Powerleveling Pets (Level 20 In 15 Minutes While AFK)sorcees schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:48:
waarschijnlijk pets levelen.
Mocht je dit nu echt te triest vinden.. dan zijn die wormen op HM net buiten Boreal station ook wel snel. Beast ranger skill set en je pet gaat 2 lvl per ronde omhoog. death lvl-en gaat echter veel sneller.. en het kan met elk character fimpje is alleen voor het idee.
suc6
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 20:26 ]
Ik zal ongetwijfeld iets overgeslagen hebben bij het lezen sinds ik weer speel, maar why the heck zou iemand pets willen levelen? Zit daar iets achter of is dat een gevalletje van 'ieder zijn hobby' ?
Als je een petbuild gebruikt lijkt mij het wel handig dat je pet maximale health heeft en maximale damage kan doen. Een andere reden zou ik niet kunnen verzinnen.Nephalem schreef op woensdag 03 november 2010 @ 03:57:
Ik zal ongetwijfeld iets overgeslagen hebben bij het lezen sinds ik weer speel, maar why the heck zou iemand pets willen levelen? Zit daar iets achter of is dat een gevalletje van 'ieder zijn hobby' ?
Verwijderd
Ik denk dat Sorcees een HoM punt nodig had met een reguliere pet van lvl 20. de speciale pets zijn al lvl 20 als je ze charmed dus daar kan het niet voor zijn. vandaar mijn tip over death lvl-en --> simpel HoM punt in 15 min AFKNephalem schreef op woensdag 03 november 2010 @ 03:57:
De Phoenix is lvl 5 als je hem charmed.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:27:
[...]
Ik denk dat Sorcees een HoM punt nodig had met een reguliere pet van lvl 20. de speciale pets zijn al lvl 20 als je ze charmed dus daar kan het niet voor zijn. vandaar mijn tip over death lvl-en --> simpel HoM punt in 15 min AFK
Ik heb nu Elite armor gehaald met mijn Necro in Prophesies, maar wat moet ik doen om daar een punt voor te krijgen in HoM? Kom niet veel wijzer uit de bus met wiki.... ik heb het gevoel dat ik een tapestry moet halen oid?
Heb je EotN? Zo nee, dan is dat het eerste wat je doet. Daarna begin je je verhaallijn in EotN en krijg je vanzelf Monumental Tapestries als quest rewards. Wat je ook kunt doen is die Tapestries kopen van andere spelers. Dan ga je naar je HoM, voeg je die tapestry toe aan de desbetreffende monument (voor je armor de Monument of Resilience) en dan met je Elite armour aan voeg je die toe aan het monument.Bouli schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:05:
Ik heb nu Elite armor gehaald met mijn Necro in Prophesies, maar wat moet ik doen om daar een punt voor te krijgen in HoM? Kom niet veel wijzer uit de bus met wiki.... ik heb het gevoel dat ik een tapestry moet halen oid?
De HoM staat trouwens in de Eye of the North outpost, als je je verhaallijn begint kom je als eerste in Boreal Station terecht via de Asura Gate en van daaruit is de volgende outpost die je tegenkomt Eye of the North.
[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 03-11-2010 12:39 ]
Ik heb EotN al uitgespeeld, maar dan moet ik dat dus nog een keer doen met een andere character om zo'n tapestry te halen
Dan is het enige wat je moet doen het begin van EotN om in Boreal Station te komen, even naar de EotN outpost gaan en wat tapestries van iemand kopen en klaar is kees. Of als je dat geld niet wil uitgeven zul je inderdaad verder moeten gaan in de verhaallijn. Maar volgens mij krijg je die tapestries al vrij snel bij quest rewards.Bouli schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:43:
Ik heb EotN al uitgespeeld, maar dan moet ik dat dus nog een keer doen met een andere character om zo'n tapestry te halen
[ Voor 6% gewijzigd door Sagaris op 03-11-2010 12:46 ]
Ik ga die quests wel doen, al mijn geld is inmiddels al op. Paar uurtjes en ik heb alweer wat tapestry's
Verwijderd
Ik heb er nog wel 1 voor je liggen. Heb daarnaast ook nog wel wat spullen als je intresse hebt. mijn doelen in HoM heb ik gehaald en ben niet van plan om GW weer te gaan spelen.
vanavond start ik gw wel ff op. PM maar naar Don Caramon Nld als je wilt.
mzzls
mzzls
wat bedoel je met ik heb nog wat spullenVerwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:13:
Ik heb er nog wel 1 voor je liggen. Heb daarnaast ook nog wel wat spullen als je intresse hebt. mijn doelen in HoM heb ik gehaald en ben niet van plan om GW weer te gaan spelen.
mzzls

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Komt goed!! ik wil zelf tot de 30/50 komen, ben nu pas op 7/50Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:13:
mzzls
Nice, ikzelf zit pas op 4500 party, sweet maar 1400 en drunkard iets van 1200. Dus nog veel werk voor de boeg! Vooral drunkard vind ik maar irritant zeg.
Verwijderd
@ T-Rhidon
Heb nog wel een behoorlijk aantal items/mods etc. liggen. Dus mocht je op zoek zijn naar iets.. laat maar ff weten. dan kijk ik vanavond wel ff.
mzzls
Heb nog wel een behoorlijk aantal items/mods etc. liggen. Dus mocht je op zoek zijn naar iets.. laat maar ff weten. dan kijk ik vanavond wel ff.
mzzls
als je nog een +20 enchant voor een scythe hebt liggen houd ik me aanbevolen 
(Geldt in het algemeen trouwens, prijs komen we wel uit)
(Geldt in het algemeen trouwens, prijs komen we wel uit)
[ Voor 26% gewijzigd door Nephalem op 03-11-2010 17:44 ]
Verwijderd
@Nephalem een losse 20% heb ik niet liggen. heb wel een aantal greens met een 20%. Heb je hier iets aan?
ben nu online.. dus laat maar weten
prijs is 0 gold --> deze vituele rijkdom maakt niets uit en zeker niet als je het toch niet meer speelt
ben nu online.. dus laat maar weten
prijs is 0 gold --> deze vituele rijkdom maakt niets uit en zeker niet als je het toch niet meer speelt
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 19:45 ]
Helaas, heb genoeg groene scythes maar zoek die mod nog voor mijn tormented Scythe 
Toch bedankt dat je het even nagekeken hebt!
Toch bedankt dat je het even nagekeken hebt!
Verwijderd
Ik heb gisteren Guild Wars - The Complete Collection - gekocht bij Mediamarkt voor 24,95.
Ik ben gelijk mee begonnen en kon bij het begin kiezen welke deel te spelen, heb prophecies gekozen.
Spel als Warrior (lvl.5,) heb wel enkele vragen:
Bij het nieuw maken van character kan ik alleen kiezen tussen - prophecies - Faction - Night fall , waar blijft Eye of the north??
Om armor te kopen heb ik iron ingot nodig? hoe en waar krijg ik dat?
Ik ben gelijk mee begonnen en kon bij het begin kiezen welke deel te spelen, heb prophecies gekozen.
Spel als Warrior (lvl.5,) heb wel enkele vragen:
Bij het nieuw maken van character kan ik alleen kiezen tussen - prophecies - Faction - Night fall , waar blijft Eye of the north??
Om armor te kopen heb ik iron ingot nodig? hoe en waar krijg ik dat?
Iron Ingot en andere crafting materialen kan je krijgen door een Crafting kit (weet de exacte naam niet) te kopen bij de merchant en je gevonden voorwerpen daarmee tot basisonderdelen te herleiden.
Verwijderd
Volgensmij is de complete collection niet zo complete als hij doet voorkomen. Ik had die namelijk online gekocht, en moest eye of the north nog los aanschaffen.
Eye of the north kan je pas in vanaf level 10 en bij bepaalde steden. Als je begint in prophesies duurt dat wel even, daar kan je pas in Lions Arch naar de verschillende uitbreidingen toe, waaronder Eye of the North. (EotN)
Iron ignots is crafting material, dat krijg je door vijanden te killen, items kapot te maken met een salvage kit, zie ook wiki.
edit @ hierboven; Ik heb ook de complete collection en daar zit netjes EotN bij hoor
Iron ignots is crafting material, dat krijg je door vijanden te killen, items kapot te maken met een salvage kit, zie ook wiki.
edit @ hierboven; Ik heb ook de complete collection en daar zit netjes EotN bij hoor
[ Voor 11% gewijzigd door Bouli op 04-11-2010 13:51 ]
Iron ingots zijn op 2 manieren te verkrijgen, namelijk kopen bij een material trader of met een salvage kit door items te salvagen (item gaat verloren maar je krijgt er de bouwmaterialen voor in de plaats). Dus kom je items tegen die bij de merchant niks opleveren is het vaak rendabeler om die af te breken voor materials.
Verwijderd
pfff.... waarom komt er geen nieuws over de 4 resterende classes
en/of een tijdsindicatie waarop het verwacht gaat worden...
Ben klaar met GW en weet ook eigenlijk niet welke game ik nu kan/wil gaan doen totdat gw2 uitkomt.
Ben klaar met GW en weet ook eigenlijk niet welke game ik nu kan/wil gaan doen totdat gw2 uitkomt.
Cod spelen?
Of Red Alert?
Verwijderd
hmm.. cod, mw dat soort games is niet echt mijn ding. ziet er grafisch allemaal heel goed uit, maar ik kan dat niet lang spelen. Red Alert is wel iets dat ik erg leuk vind, maar heb dat al veel gedaan.
Gisterenavond puur uit nostalgie Diablo LoD gedaan, maar dat is op een 24'' bijna niet te doen. resolutie is zo laag (800*600) dat je helemaal misselijk wordt
Sh-it echt lastig dit.. kijk als er gewoon wat duidelijkheid komt of GW2 over 1 jaar of binnen 6 maanden komt.. dan stem ik daar mijn keuze op af. Mocht het trouwens echt nog meer dan 6 maanden zijn, dan ga ik misschien straks tijdelijk Terra spelen.
Gisterenavond puur uit nostalgie Diablo LoD gedaan, maar dat is op een 24'' bijna niet te doen. resolutie is zo laag (800*600) dat je helemaal misselijk wordt
Sh-it echt lastig dit.. kijk als er gewoon wat duidelijkheid komt of GW2 over 1 jaar of binnen 6 maanden komt.. dan stem ik daar mijn keuze op af. Mocht het trouwens echt nog meer dan 6 maanden zijn, dan ga ik misschien straks tijdelijk Terra spelen.
oeps...dat zier der wel verslavend uit... ik hou het nog maar bij GW1 en dan kan ik meteen overstappen op GW2 ^_^
Verwijderd
Vooral dat lvl-en is wel een beetje een big spoiler, maar het gaat snel en kan zeker handig zijn als je gewoon een speciaal soort farming character wilt maken en verder niets geeft om verhaal etc. Pm via hier of youtube en het komt goed
Daar heb ik ook wel interesse inVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:37:
.. trouwens ik kan je nog wel wat tips geven over het heel snel lvl-en en ecto runs tips/tricks. daarvoor kom ik graag even online
Vooral dat lvl-en is wel een beetje een big spoiler, maar het gaat snel en kan zeker handig zijn als je gewoon een speciaal soort farming character wilt maken en verder niets geeft om verhaal etc. Pm via hier of youtube en het komt goed
Ik heb al wat van je filmpjes gekeken Albeteto, ik vind dat je ons gewoon ergens doorheen moet runnen +)
Verwijderd
lvl 20 in iets 2,5 uur is wel mogelijk. Schijnt morgen ook slecht weer te worden en ben wel thuis
Ik hoor het wel.. zal mijn turbo running shoes eens afstoffen
mzzls
Zit ik ook op te wachten, al vanaf de eerste filmpjes al supscribed op de newsletter. Schiet alleen nog niet zo op daarVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:14:
Tera online.. check dit maar eens http://www.tera-online.com/
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoi Allemaal,
Ik heb net Guild Wars "online" aangeschaft.
Nu een character gemaakt, een Assassin.
Nu hoor ik overal "builds", nu snap ik de term wel, maar wat is een goeie Assassin-build?
Een link is al genoeg.
Alvast Dank!
EDIT: Ik wacht met spelen op een reactie van jullie, voordat ik mijn char al verne*kt heb...
Ik heb net Guild Wars "online" aangeschaft.
Nu een character gemaakt, een Assassin.
Nu hoor ik overal "builds", nu snap ik de term wel, maar wat is een goeie Assassin-build?

Een link is al genoeg.
Alvast Dank!
EDIT: Ik wacht met spelen op een reactie van jullie, voordat ik mijn char al verne*kt heb...

[ Voor 16% gewijzigd door PeaceFreak op 09-11-2010 05:41 . Reden: Zie EDIT ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Linkje
Hier kun je van alles zoeken, voor pvp en pve en dan wat je wil gaan doen;). Staat netjes uit gesorteerd.
Hier kun je van alles zoeken, voor pvp en pve en dan wat je wil gaan doen;). Staat netjes uit gesorteerd.
Dank je wel!
Kan ik weer ff gamen
EDIT: Hoe kan ik zo'n .txt bestandje in GW krijgen??
Kan ik weer ff gamen
EDIT: Hoe kan ik zo'n .txt bestandje in GW krijgen??

[ Voor 45% gewijzigd door PeaceFreak op 09-11-2010 08:48 . Reden: Zie EDIT ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Die kopieer je in je template folder (onder users/guildwars/templates), of je kopieert de build-link ingame.
OQGjUumI6SAAAAxgAh5iXFpbubA - zoiets bv.
(ingame is het K -> manage templates -> code paste -> save as).
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2010 09:39 ]
Oke, veel dank van een N00b
Hmm, ik kan Users\GuildWars\Templates niet vinden onder Win XP...SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:39:
Die kopieer je in je template folder (onder users/guildwars/templates), of je kopieert de build-link ingame.

Ik ga nog ff verder zoeken naar die map
EDIT: De map "Templates" moet in XP staan onder C:\Program Files\GuildWars en dan Templates.
Nou die map Templates heb ik maar handmatig aangemaakt, want er waren maar 3 bestanden in de gehele GuildWars map....

EDIT2: Sorry voor de dubbelpost, heb het nu pas door

[ Voor 23% gewijzigd door PeaceFreak op 09-11-2010 09:50 . Reden: Zie EDIT & EDIT2 ]
Ah, Windows XP zet hem afaik inderdaad nog onder GuildWars zelf (Vista en hoger onder users). Je kan het altijd testen door ingame een random build op te slaan op een herkenbare naam en deze te zoeken op je computer, dan weet je het 100% zeker.
Ja heb de map gemaakt.
Toen ik op "K" drukte, en manage templates, staan daar de standaard mappen.
Maar alsnog bedankt!
Toen ik op "K" drukte, en manage templates, staan daar de standaard mappen.
Maar alsnog bedankt!
Verwijderd
Ze worden in Win7 nu onder mijn documenten en dan mijn games gezet. (net als screenshots etc. van de meeste games)
Wel handig als je met meerder accounts speelt omdat je nu iet meer alle templates steeds hoeft te copieeren naar de verschillende guild wars mappen.
Wel handig als je met meerder accounts speelt omdat je nu iet meer alle templates steeds hoeft te copieeren naar de verschillende guild wars mappen.
Er is trouwens geen mogelijkheid om je character te verne*ken zoals je het noemd. Je kan je skills ed altij d aanpassen in outposts / steden ed. Echt foute keuzes zijn er wat dat betreft dus niet. Je kan lekker uitproberen wat je zelf fijn vindt spelen. Maak je dus wat dat betreft geen zorgen!
Oke, gelukkig.
Mooi zo'n systeem!
Je kan dus veel uitproberen...
Mooi zo'n systeem!
Sterker nog, je zult moeten variëren omdat elke regio en missie weer andere zaken vereist en andere vijanden/skillsets bevat.rikdegraaff schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:48:
Oke, gelukkig.
Mooi zo'n systeem!
[ Voor 16% gewijzigd door Nephalem op 09-11-2010 23:02 ]
Ik speel ook al een tijdje GW en heb laatst EoTN aangeschaft. Echter zit ik nu vast bij de Quest Heart of The Shiverpeaks. Zou iemand me daarmee kunnen helpen aangezien alleen henchies/heroes niet te doen is...
Welke quest is dat? Wat moet je dan doen?
Dit is de quest:Bouli schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:14:
Welke quest is dat? Wat moet je dan doen?
http://guildwars.wikia.co...e_Shiverpeaks_%28quest%29
En het gaat om:
1. Meet Budger Blackpowder inside the Heart of the Shiverpeaks.
2. Retrieve the Hammer of the Great Dwarf from deep within the mountain caverns.
3. Use Dwarven powder kegs to remove obstacles.
4. Slay Cyndr the Mountain Heart.
5. See Jalis Ironhammer for your reward.
ow die heb ik al gehaald volgens mij
heb eotn al "uitgespeeld" wil je beste helpen.
Dat zou cool zijn, mijn ign is Necromancer MarcjeBouli schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:42:
ow die heb ik al gehaald volgens mijheb eotn al "uitgespeeld" wil je beste helpen.
K zal je wel adden, alleen vanavond gaat het niks meer worden
Zorg igg dat je leuke skills hebt met je necro, als dat je character prof is.
Minion master of of een SS nuker (Spitefull spirit)
Verwijderd
ff een tip voor HoS. Dit is namelijk echt makkelijk te doen met heroes zowel HM als NM. probleem is dat je nauwelijks wat aan normale hero skillssets hebt die je regulier in missies etc. gebruikt. De truck is om zeker 1 of 2 heroes mee te nemen die condities doen, Poison, bleeding, fire. daarnaast zorgen dat fire snel wordt weggehaald van je team. Goede protector/healer is daarom wel aan te raden.-Marc- schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:47:
[...]
Dat zou cool zijn, mijn ign is Necromancer Marcje
Skills voor je eigen builds. Touch skills kan je gebruiken, maar ik zou vol voor Speed increase gaan en damage protection. Dan gewoon als een dolle die kegs plaatsen. je heroes doen al die condities en die blijven doorlopen ook als het "schild" van de boss omhoog is.
Echt peace of cake deze missie.
suc6
Dat komt mooi uit. Standaard Run ik SS-nuker met een minion support heroBouli schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:24:
K zal je wel adden, alleen vanavond gaat het niks meer wordenZorg igg dat je leuke skills hebt met je necro, als dat je character prof is.
Daar help ik hem wel bij. "Breath of Great Dwarf" skillVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:02:
[...]
daarnaast zorgen dat fire snel wordt weggehaald van je team. suc6
Verwijderd
pfff... weer van dat NO news op de guildwars2 site.... tuurlijk is Anet een vette werkplek om te werken.. ehh je werkt aan GW2 --> beste MMO die er straks is..
Shit als ze niet snel met wat echt nieuws komen verwacht ik dat mijn weddenschap van een lanch eind Q1 2011 echt nooit meer gaat lukken.
Beter komen ze snel met wat duidelijkheid... eind 2011 is prima, maar geef de fans dan wel nu wat duidelijkheid.
Zou natuurlijk wel super zijn als op de launchdag van Cata Anet komt met de melding dat de beta gaat starten
.. ik wacht af, maar geduldig is het al lang niet meer
mzzls
Shit als ze niet snel met wat echt nieuws komen verwacht ik dat mijn weddenschap van een lanch eind Q1 2011 echt nooit meer gaat lukken.
Beter komen ze snel met wat duidelijkheid... eind 2011 is prima, maar geef de fans dan wel nu wat duidelijkheid.
Zou natuurlijk wel super zijn als op de launchdag van Cata Anet komt met de melding dat de beta gaat starten
mzzls
Verwijderd
geduld????Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:13:
pfff... weer van dat NO news op de guildwars2 site.... tuurlijk is Anet een vette werkplek om te werken.. ehh je werkt aan GW2 --> beste MMO die er straks is..![]()
Zou natuurlijk wel super zijn als op de launchdag van Cata Anet komt met de melding dat de beta gaat starten.. ik wacht af, maar geduldig is het al lang niet meer
![]()
mzzls
Dat ben ik een paar maanden geleden al kwijtgeraakt
Anyway vermaak me nu met SC2
Dat gaat echt niet lukken hoor. De beste indicaties zijn nu op Q3/4 2011. Worst case pas in 2012,,, maar dan heb ik al geen zin meerVerwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:13:
Shit als ze niet snel met wat echt nieuws komen verwacht ik dat mijn weddenschap van een launch eind Q1 2011 echt nooit meer gaat lukken.
Nu lekker titels aan het maxen.
Verwijderd
Wel grappig dat GW2 origineel voor eind 2008 / begin 2009 aangekondigd was
A-net gaat nu echt voor perfectie. De tussentijd vul ik wel met WoW
Verwijderd
Als het echt tot eind 2011 of misschien 2012 gaat duren dan ga ik ook starten met WoW. Hopelijk komt er snel duidelijkheid want WoW starten voor 1 of 2 maanden is vrij zinloos.[b][message=35032901,noline]sanderev66 schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:23De tussentijd vul ik wel met WoW
Ga er maar rustig van uit dat Anet de datum ruim vantevoren zal aankondigen, en bovendien is de beta nog niet eens gestart, laat staan een gold release. Daarnaast moeten er nog 2 boeken verschijnen die Gw1 en 2 aan elkaar kletsen en moeten er o.a. nog 4 professions vrijgegeven worden. Zal niet op een termijn van 3 of 4 maanden allemaal gebeuren lijkt mij zo.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:31:
[...]
Als het echt tot eind 2011 of misschien 2012 gaat duren dan ga ik ook starten met WoW. Hopelijk komt er snel duidelijkheid want WoW starten voor 1 of 2 maanden is vrij zinloos.
Verwijderd
Daarom als ze binnen 1 maand gewoon een duidelijk tijdspad tonen, dan plan ik dat ook. Met de winter voor de deur heb ik wel zin in een game
Ik speel eigenlijk nooit meer maar toch heb ik een Helloween outfit aangeschaft
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ben nu beetje bezig met die nieuwe Call of Duty als winterbeater. Ben geloof ik inmiddels al op 10/10 met GW, dus ook nog even doorbijten
Guild Wars: Edge of Destiny staat op amazon.co.uk met een releasedatum van 17/2/11
^ release dates bij winkels zijn vrijwel altijd uit de lucht gegrepen.
Gisteren maar eens 't laatste puntje voor de HoM afgemaakt, 50/50 nu
Gisteren maar eens 't laatste puntje voor de HoM afgemaakt, 50/50 nu
Ja, maar daarna moet het 3de boek nog komen. Dus tel daar maar weer wat maandjes op. Zit je toch weer rond q3/4 2011qanar schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:49:
Guild Wars: Edge of Destiny staat op amazon.co.uk met een releasedatum van 17/2/11
Dat wordt wel een Q3/4
Wel redelijk netjes dat ze eerlijk zijn met dit principe, mogelijk omdat natuurlijk NCsoft al wat 'goedlopende' MMO's heeft staan en er relatief gezien weinig kosten meer zijn voor GW en bijna alle inkomsten door kunnen naar development van GW2.
Als ik dit zo lees kan je er haast wel van uit gaan dat GW2 pas in 2012 uit gaat komen.but rest assured the information will flow again; the coming year is going to bring with it a lot of cool information and maybe a few surprises as well. All we ask is that you please be patient while we make Guild Wars 2 the game it deserves to be.
Edit: en aangezien boek 2 pas in Februari komt. Boek 3 denk ik pas na de zomer. En dan gaan ze beta open doen. De beta zal dan wel eind 2011 zijn en de full release 2012 natuurlijk. Maar dat is pure spekulaasie (tijd van het jaar he ;D).
[ Voor 26% gewijzigd door Quinzel op 18-11-2010 16:58 ]
Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.
Verwijderd
Ben me toch weer een beetje aan mn titles aan het werken, http://hom.guildwars2.com/en/#page=welcome, erg motiverend!
Anyway zag dat ik nog maar 9 pets hoefde en met mn bescheiden gold/ecto vooraad moet dat toch wel lukken dacht ik......
Maar ligt het aan mij of zijn de prijzen voor de pets weer aardig omhoog geschoten?
Misschien een idee om als tweakers onder elkaar wat pets etc met elkaar te ruilen zodat we elkaar een beetje kunnen helpen?
Is voor mij denk ik wat makkelijker praten omdat ik de gold/ecto disease totaal niet meer heb, dus het boeit me eigenlijk niks meer om wat weg te geven cq te ruilen.
greetzzzz
edit: sick Unfor
errug netjes!
Anyway zag dat ik nog maar 9 pets hoefde en met mn bescheiden gold/ecto vooraad moet dat toch wel lukken dacht ik......
Maar ligt het aan mij of zijn de prijzen voor de pets weer aardig omhoog geschoten?
Misschien een idee om als tweakers onder elkaar wat pets etc met elkaar te ruilen zodat we elkaar een beetje kunnen helpen?
Is voor mij denk ik wat makkelijker praten omdat ik de gold/ecto disease totaal niet meer heb, dus het boeit me eigenlijk niks meer om wat weg te geven cq te ruilen.
greetzzzz
edit: sick Unfor
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 16:36 ]
Ja, ben er ook bang voor. Maar de boeken hoeven niet veel te maken hebben met de beta en GW2 he? Als boek 3 na de zomer komt, kunnen ze van tevoren ook al beta doen en dan release in oktober/november 2011. 2012 is echt laat man... te laat. Kun je wel zeggen: ga een ander spel spelen. Maar ik heb andere spellen gespeeld maar kom toch steeds terug bij Guild WarsQuinzel schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:56:
[...]
Als ik dit zo lees kan je er haast wel van uit gaan dat GW2 pas in 2012 uit gaat komen.
Edit: en aangezien boek 2 pas in Februari komt. Boek 3 denk ik pas na de zomer. En dan gaan ze beta open doen. De beta zal dan wel eind 2011 zijn en de full release 2012 natuurlijk. Maar dat is pure spekulaasie (tijd van het jaar he ;D).
eindelijk m'n account gegevens gereset door NCsoft en weer ingelogd. Wat heb ik dit spel gemist zeg.
ben meteen een nieuwe Ritualist begonnen
ben meteen een nieuwe Ritualist begonnen
Verwijderd
Hmm ik dacht ff wow te gaan (eind raiding content) doen tot gw2 komt, maar net mijn wow charcater van lvl 45 eraf gedaan. koste mij 3 dagen om te maken, maar wat een mega grind van stompzinnige quests was dit zeg. Na wat onderzoek blijkt dat ik tussen de 10-12 quests per lvl moet gaan doen.. en dit loopt nog verder op richting max lvl.
Dat was gisterenavond de druppel. Heb al mijn gold, items op de guild bank gedropt en mijn maten suc6 gewenst met Grind Craft en dat ik toch echt maar op 1 game wacht namelijk Guild Wars 2
Whats next???... aan de site te zien ga ik mijn weddenschap maart 2011 niet halen
nou ja dan wordt het misschien wel boeken lezen deze winter.
Weet iemand of er nog handel is in wow accounts?
mzzls
Dat was gisterenavond de druppel. Heb al mijn gold, items op de guild bank gedropt en mijn maten suc6 gewenst met Grind Craft en dat ik toch echt maar op 1 game wacht namelijk Guild Wars 2
Whats next???... aan de site te zien ga ik mijn weddenschap maart 2011 niet halen
Weet iemand of er nog handel is in wow accounts?
mzzls
Hallo allemaal,
Na een hele tijd Guild Wars niet meer de hebben aangeraakt ben ik sinds een paar dagen toch maar weer aan de slag gegaan
. Mijn oude char sprak mij niet meer aan, dus ben ik na enig uitproberen van verschillende professions erachter gekomen dat assasin toch wel erg leuk is. En ik kon mijn oude guild weer joinen wat natuurlijk erg gezellig is.
Ik ben inmiddels lvl 11 Assasin/Monk en hoop binnenkort Assasin/Darvish te zijn. Weet iemand trouwens hoe je de secundairy profession veranderd? (Vanuit Factions - heb wel alle delen.)
Na een hele tijd Guild Wars niet meer de hebben aangeraakt ben ik sinds een paar dagen toch maar weer aan de slag gegaan
Ik ben inmiddels lvl 11 Assasin/Monk en hoop binnenkort Assasin/Darvish te zijn. Weet iemand trouwens hoe je de secundairy profession veranderd? (Vanuit Factions - heb wel alle delen.)
in Factions staat er in Senji's Corner (Na Naphui quarter) een profession changer. Maar om Dervish te unlocken moet je de changer in Nightfall hebben, die staat in de command post naast Sunspear sanctuary nadat je de 'building a base' questlijn van Dunkoro gedaan hebt.
En om je profession te veranderen moet je ascended, closer to the stars of We rama rama ding dong (ff googlen, weet de naam van de factions titel niet uit m'n hoofd) zijn en dus in een van de drie delen een bepaalde questlijn hebben voltooid.
Klopt, maar tenzij iemand je kan runnen naar de outposts ben je al ascended tegen de tijd dat je optie tot veranderen krijgt. De class quests in de crystal desert komen pas beschikbaar nadat je Droknar's Forge bereikt en de vereiste Factions/NF outpost ook pas na de missie die ascension markeert.
On another note, nog 10 sapphires bij elkaar knuppelen voor mn Vabbian armor. Eerst weer even de kluis bijvullen aangezien ik nu nog net genoeg heb om mijn lockpicks aan te vullen
On another note, nog 10 sapphires bij elkaar knuppelen voor mn Vabbian armor. Eerst weer even de kluis bijvullen aangezien ik nu nog net genoeg heb om mijn lockpicks aan te vullen
[ Voor 88% gewijzigd door Nephalem op 22-11-2010 01:45 ]
Voor je 2nd profession is Factions veruit de makkelijkste, als core-faction is het eiland af, 2 missies en je kan die Closer to the Stars al doen. Vanuit andere delen is het ook vrij makkelijk.
Iemand zich al bezig gehouden met de nieuwe Beyond content?
Leuk om te doen zo in de stijl van dat bonus pack van destijds en een heerlijk snelle reputation farm voor the Ebon Vanguard. 1250 faction per 8-10 minuten met 1k goud en 5 WS erbij als bonus.
Opressor wapens zijn nu naast saai van uiterlijk ook nog waardeloos
Leuk om te doen zo in de stijl van dat bonus pack van destijds en een heerlijk snelle reputation farm voor the Ebon Vanguard. 1250 faction per 8-10 minuten met 1k goud en 5 WS erbij als bonus.
[ Voor 12% gewijzigd door Nephalem op 25-11-2010 01:18 ]
Guild wars beyond is echt super leuk om te doen ik ben nu ook met die gwen questen bezig geweest dan speel je als die Lt. Thakeray. maar heb nog maar 3 questen kunnen doen iemand die weet waneer er een vervolg op komt ? En klopt het ook van de geruchten dan je 7 heroes zou kunnen adden in je party en er een nieuwe hero bij komt ? (=Nephalem schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:17:
Iemand zich al bezig gehouden met de nieuwe Beyond content?
Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT
Beyond?
* Vrijdag heeft het echt al lang niet meer gespeeld...
Ja, zo noemen ze alle content die voor GW1 geleased word en dient als brug naar GW2.Vrijdag schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:21:
Beyond?
Zelf vond ik het wel grappig om als Thackeray te spelen, maar het werd na een tijdje saai. Benieuwd wat de volgende quests worden, daarna Wintersday en daarna Cantha: Winds of Change.
Zouden er ook speciale beloningen komen voor dat Hearts of the North gedoe? Heb mn medals nu maar vastgehouden voor het geval dat
Ben ook echt super nieuwsgierig:P!ninc schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:58:
[...]
Ja, zo noemen ze alle content die voor GW1 geleased word en dient als brug naar GW2.
Zelf vond ik het wel grappig om als Thackeray te spelen, maar het werd na een tijdje saai. Benieuwd wat de volgende quests worden, daarna Wintersday en daarna Cantha: Winds of Change.
Zouden er ook speciale beloningen komen voor dat Hearts of the North gedoe? Heb mn medals nu maar vastgehouden voor het geval datMocht er niets komen dan lever ik ze in voor oppressors weapons voor mn Hom
Het mooiste zou zijn dat je als een asura zoals vekk of oola kan spelen ooit eens in gw2 xd die asura's zijn echt super lachwekkend xd
Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT