Ik heb dit als volgt kunnen op lossen:Yokidrink schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:24:
[...]
ik weet niet of je growl op je pet bar had staan maar als ie daar niet stond en wel in je skills dan moet je goed opletten aangezien die skills gewoon geactiveerd worden soms wanneer je zoned, instance in gaat of inlogged. Prowl en cower zijn leuke voorbeelden hiervanpet skills zijn beetje bugged
* Zet alle skills op Passive (lees: skills niet pet)
* Sleep de skills die je op de pet wilt hebben naar de pet bar
* Activeer de skills die je pet zelf mag gebruiken (petbar / pet spellbook)
Nu zal het wel goed moeten gaan.
Zodra je een nieuwe spell / skill leert (geen rank maar een ECHT nieuwe skill) dan wil het nog wel weer eens flippen
Pet dismis = een fail groupSinergyX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:15:
[...]
Zo was het gister in rampart nogwat (outlands), waar ik opeens enkel krijg te horen 'dismis your pet'. Dus ik vraag nog 'why?', 10 seconde later party uitgekicked.
Dat soort mensen gooi ik direct op m'n blacklist. Die snappen gewoon niet wat ze aan het doen zijn.
Mijn pet kan aardig wat klappen hebben, soms is het een redder als de tank bijna doodgaat.
Growl aan, pet tanked verder, group wiped niet enz.
Pets doen een aardig aandeel in de totale dmg van een groep.
Ze zijn handig voor bijv. off tanken als je een Ferocity pet hebt, je healer is dan niet direct aan de beurt met dood gaan enz. Zat redenen om je pet WEL te gebruiken.
Helaas zijn er te veel huntards aka Legolas wannebe speler.
Hunter is net zoals alle andere classes: snap je klasse en doe je best.
Je zult zien dat je ineens wel mee gevraagd wordt voor instances
[ Voor 38% gewijzigd door chromeeh op 07-11-2008 10:50 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."