This is the Way.
Sterker nog, vanavond 22:00 alGohan-san schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:33:
[...]
sorry ik bedoel de content gaat pas vanavond om 0000 in excus!
Zie http://forums.wow-europe....15481531&pageNo=1&sid=1#9
Duurde bij mij 3 minuten incl patches (Eerste 5% ging redelijk langzaam daarna iets van 3% per sec)?Strikeman225 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:28:
Aangezien er gemeld is door blizzard officials dat de install ongeveer een uur duurt om te installeren
De 2 patches die eroverheen moeten heb je als het goed is nog.
Heeft of zit mijn gnome Warlock nog in (Omen).... Veteraan PvE character.OkkE schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:36:
Gezellig die Eonar spelers.
Ik ben dus Ayokiwa uit <Omen> zoals in mijn sig staat. WRATH is uiteraard een hele bekende naam, Lost&Conf heb ik nog wel eens bij willen apply'en; nooit meer gedaan omdat een guildie naar Omen ging.

Horde kant is nogal erg dood op Eonar jammer genoeg. Ik zit al op Eonar sinds 2006... en het loopt sinds TBC erg achteruit qua aantal horde spelers. 90% alliance nu?

[ Voor 44% gewijzigd door Paprika op 12-11-2008 14:50 ]
edit:
hebben meer mensen dit
[ Voor 9% gewijzigd door Denko op 12-11-2008 14:49 ]
PSN & XBL: Denkoyugo
Anoniem: 130680
Nou mooi, heb tenminste dan 1 CE uit de trilogie van WoW.
Die client maakt verbinding met betreffende server, dit geval dus US. Mischien dat het simpel ergens in een ini file staat oid, wat je kan aanpassen, anders wordt het toch de enEU versie nog binnen halenPeertje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:50:
Ik kom er net achter dat ik de enUS versie heb gedownload van WoW Classic. Kan ik hiermee wel gewoon op een EU server spelen met een Europees account?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
realmlist.wtfSinergyX schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:51:
[...]
Mischien dat het simpel ergens in een ini file staat oid, wat je kan aanpassen,
[ Voor 92% gewijzigd door chromeeh op 12-11-2008 14:55 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dat geeft hier een Tomcat-error. Wat stond daar?redfoxert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:40:
[...]
Sterker nog, vanavond 22:00 al
Zie http://forums.wow-europe....15481531&pageNo=1&sid=1#9
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Gaat niet gebeuren. Stond in het nieuws van de launcher al dat je deze week GEEN punten ging krijgen.Denko schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:49:
pff, logde net ff in, arena teams weg, maar geen points, zo dan weer een GM ticketen, wil VOOR WOTLK nog me S3 headpiece. Staat gewoon super op de rest
https://niels.nu
Mocht je nog intresse hebben (oftewel mocht het niet meer gezellig zijn in Omen) /w me maarOkkE schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:36:
Gezellig die Eonar spelers.
Ik ben dus Ayokiwa uit <Omen> zoals in mijn sig staat. WRATH is uiteraard een hele bekende naam, Lost&Conf heb ik nog wel eens bij willen apply'en; nooit meer gedaan omdat een guildie naar Omen ging.
@reactie boven:
Is van usenet afgehaald, was een EU versie (althans dat zou het moeten zijn).
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Volgens mij stond het zelfs iedere keer in je chatvenster als je inlogt maar daar kan ik naast zitten.Hydra schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:02:
[...]
Gaat niet gebeuren. Stond in het nieuws van de launcher al dat je deze week GEEN punten ging krijgen.
nee daar heb je gelijk in.UTwizard schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:06:
[...]
Volgens mij stond het zelfs iedere keer in je chatvenster als je inlogt maar daar kan ik naast zitten.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
forum is down, kan het niet linken helaas stond op het pvp forum als stiky "end of season 4 updated" geloof ik
edit: klopt, er stond ga naar het forum en lees daar
[ Voor 12% gewijzigd door Denko op 12-11-2008 15:14 . Reden: de edit ]
Anoniem: 11710
Je hebt gelijk als je zegt dat hij ernaast zit. In het chatwindow stond alleen dat je het pvp forum moest checken over belangrijk nieuws over het eind van het arena seizoen. Er stond nooit dat je geen punten zou krijgen.
Net weer terug en je lvl 70 binnen en nu alweer aan het recruiten, goed bezigRoeligan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:05:
[...]
Mocht je nog intresse hebben (oftewel mocht het niet meer gezellig zijn in Omen) /w me maar
@reactie boven:
Is van usenet afgehaald, was een EU versie (althans dat zou het moeten zijn).
We kunnen morgen tijdens lunch ook gewoon even langs de Dynabyte rijden, die van Bol kun je dan gewoon weer terugsturen
Hopelijk heb ik weer mazzel, met TBC had ik em van Bol al een dag van te voren binnen en zonder het "Uw bestelling is onderweg" mailtje.
Er heeft gestaan dat je geen punten gaat krijgen, maar ik wist niet dat dat teruggedraaid was. Excuses als ik iemand een hartaanval bezorgd hebAnoniem: 11710 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:14:
Je hebt gelijk als je zegt dat hij ernaast zit. In het chatwindow stond alleen dat je het pvp forum moest checken over belangrijk nieuws over het eind van het arena seizoen. Er stond nooit dat je geen punten zou krijgen.
In Omen bevalt het tot nu toe nog steeds prima, de guild past stukken beter bij mij als mijn vorige (Pirates of Azeroth). Maar mocht ik het ooit niet meer naar mijn zin hebben, weet ik je te vinden.Roeligan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:05:
Mocht je nog intresse hebben (oftewel mocht het niet meer gezellig zijn in Omen) /w me maar
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 266774
je kan gewoon door elkaar heen lopen :-#Anoniem: 42901 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:30:
[...]
Ik wil er 5, alleen al om strategisch het zicht te kunnen blocken in in Alterac Valley
Wall of mounts ftw!
5xboomkin (nelf)
allemaal op elkaar staan, shadowmeld.. en dan opeens.. BOOMx5kin..
Zal je iig ff toevoegen op mn friends list.OkkE schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:18:
[...]
In Omen bevalt het tot nu toe nog steeds prima, de guild past stukken beter bij mij als mijn vorige (Pirates of Azeroth). Maar mocht ik het ooit niet meer naar mijn zin hebben, weet ik je te vinden.
Zal f kijken in de postbak.... maar verwacht dat ie morgen gewoon binnenkomt, heb geen haaststefanass schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:15:
[...]
Net weer terug en je lvl 70 binnen en nu alweer aan het recruiten, goed bezig![]()
We kunnen morgen tijdens lunch ook gewoon even langs de Dynabyte rijden, die van Bol kun je dan gewoon weer terugsturen![]()
Hopelijk heb ik weer mazzel, met TBC had ik em van Bol al een dag van te voren binnen en zonder het "Uw bestelling is onderweg" mailtje.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ze adverteren toch echt met "speel op de dag van de release"SpoTs schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:44:
Ik heb WotLK ook bij bol.com besteld. Waarschijnlijk sturen ze een mail met de key en kan je de installer dan legaal downloaden via Blizz p2p netwerk. Misschien ook maar even de dvd aanzetten. anders word er morgen niet veel geWotlk'd
Dit zou dus in moeten houden dat deze op 13-11-08 aan zou moeten komen.
Ik heb bij de CE van de "standaard" WoW toen der tijd zoeen mini diablo bij gekregen en bij TBC een Lurky, echter is die LOL AN EPIC PET feeling al aardig snel weg, dus voor mij geen CE's meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 12-11-2008 15:30 ]
Over een dvd binnenkrijgen of een key binnenkrijgen en dvd downloaden:cable-one schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:25:
[...]
Ze adverteren toch echt met "speel op de dag van de release"
De enige clou die ik kon vinden. Maar daarnaast lijkt het me stug dat bol dit doet. Ten eerste omdat alle andere winkels in Nederland en over heel de wereld gewoon de DVD leveren (tenzij expliciet anders vermeldt), en ten tweede omdat er nog geen officiele download beschikbaar is.Productinformatie
PEGI-leeftijd
12
Verpakking
Box
Introductie
november 2008
EAN
3348542221031
[ Voor 5% gewijzigd door NickH op 12-11-2008 15:33 ]
Wat leuk om te lezen hoe iedereen hier als een klein kind voor sinterklaasavond zit te spammen, "ik heb hem", "ik nog niet", "download loopt", "Installatie loopt", "bevestigings mail gehad", "niets gehoord, winkel maar is gebeld" etc, etc.....Niet te geloven dit

[ Voor 23% gewijzigd door Bulligan op 12-11-2008 15:34 ]
Was eerder al op gereageerd, puur om de CE. Het is een versie die nooit meer beschikbaar komt, veelal met wat extra goodies (offgame) die toch interessant zijn.Paprika schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:30:
Waarom wil iedereen eigenlijk de CE hebben. Puur voor de pet?
Ik heb bij de CE van de "standaard" WoW toen der tijd zoeen mini diablo bij gekregen en bij TBC een Lurky, echter is die LOL AN EPIC PET feeling al aardig snel weg, dus voor mij geen CE's meer.
@hierboven, inderdaad
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2008 15:33 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb per email mogen vernemen dat alle (bol) DVD's vandaag de deur uit zijn gegaan. Het hangt nu van TNT af. Maar ach, kan pas morgenavond spelen eventueelcable-one schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:25:
[...]
Ze adverteren toch echt met "speel op de dag van de release"
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
er stond dan de punten gereset zouden worden met de release van wotlkAnoniem: 11710 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:14:
[...]
usenet of torrents werkt goed.Strikeman225 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:37:
notime, waar kan ik de eu-versie binnenhalen? is wel handig, ben ik tenminste om 00:33 online(lang wachten bij MMarkt Rdam centrum al meegerekend
)
linkjes kunnen we hier niet gevenStrikeman225 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:37:
notime, waar kan ik de eu-versie binnenhalen? is wel handig, ben ik tenminste om 00:33 online(lang wachten bij MMarkt Rdam centrum al meegerekend
)
je moet wel een key hebben dus je zal idd nog ff langs de mmarkt moeten
Nee de huidige arena punten gaan verloren als je 71 word. Honor van bgs blijf je houden.Kevinp schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:39:
[...]
er stond dan de punten gereset zouden worden met de release van wotlk
Mijn vriendin heeft van Bol de bevestiging gekregen dat zij morgen haar CE gaat krijgen uit het Ultimate CE pakket maar dat er een aantal items nog missen welke worden nagestuurd wanneer deze beschikbaar zijn.
Dus alle orders zijn compleet en zonder aanpassingen uitgevoerd
/blij
Tsss, puber. Vergeet je niet wat zakdoekjes in huis te halen, anders wordt 't zo'n rotzooiHooli-gan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:32:
Collectie van CE's is gewoon leuk voor de heb. Ik vind die artwork die erin zit en die DVD ook leuk. Pet gebruik ik echt heeeeeel zelden ingame.
Wat leuk om te lezen hoe iedereen hier als een klein kind voor sinterklaasavond zit te spammen, "ik heb hem", "ik nog niet", "download loopt", "Installatie loopt", "bevestigings mail gehad", "niets gehoord, winkel maar is gebeld" etc, etc.....Niet te geloven dit![]()
![]()
. Stelletje pubers
![]()
(kan zelf ook niet wachten hoor, bevestiging gehad van Dynabyte dat ie onderweg is en hopelijk beld een vriend me straks op met het verrukkelijke nieuws dat zijn moeder de CE even heeft meegenomen van haar werk voor me
)
Surfin' paradise!
hier een quote van pvp forum (is weer up) :Kevinp schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:39:
[...]
er stond dan de punten gereset zouden worden met de release van wotlk
We wanted to remind everyone that Arena season 4 is coming to a close. During next Wednesday's maintenance on November 12th, all arena teams, as well as ratings, will be wiped and arena charter NPCs disabled. However, arena points will persist until the beginning of the next arena season, or until a player reaches level 71. Thus, Arena points will be rewarded for rated games played this week and players will be able to purchase Arena items that do not require a team or personal rating.
Ik ga als hogger-bestuurderHStyles schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:49:
Hier nog mensen die naar media markt gaan in een eigen gemaakt kartonnen doomwalker costume ?
Misschien dat ik daaronder m'n Final Fantasy VIII kostuum voor Carnaval aandoe, zeg wel dat ik een Mage heb met een Tailored Chestpiece (dat zijn toch nooit Robes)
Surfin' paradise!
Waarschijnlijk ga ik vanavond echter ook even langs de Media Markt, puur om te kijken of er nog leuke creatievelingen rond lopen
Offtopic: zit jij hier alleen om mensen te flamen/irriteren?Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:51:
[...]
Tsss, puber. Vergeet je niet wat zakdoekjes in huis te halen, anders wordt 't zo'n rotzooi
Hoop dat morgen de servers uberhaupt gaan werken.. zal mij niets verbazen van niet though.. maarja
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Blizz claimt dat het goed zou gaan...SpoTs schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:54:
[...]
Hoop dat morgen de servers uberhaupt gaan werken.. zal mij niets verbazen van niet though.. maarja
We gaan het zien
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Kort maar krachtig, jaSpoTs schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:54:
[...]
Offtopic: zit jij hier alleen om mensen te flamen/irriteren?
Ontopic nog eventjes over de Warlock tree's (hebben we al een tijdje niet gehad
Surfin' paradise!
Belf females?internetinfo schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:53:
Ik heb ook van Dynabyte bevestigd gekregen dat ik morgen de CE op kan halen.
Waarschijnlijk ga ik vanavond echter ook even langs de Media Markt, puur om te kijken of er nog leuke creatievelingen rond lopen
Hij doet t weer.-NMe- schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:59:
[...]
Dat geeft hier een Tomcat-error. Wat stond daar?
It's a fair question and we'll look into providing some information ahead of time, if we're able.
I suspect that in terms of times it should be much like it was for TBC, though perhaps a bit earlier as midnight in Russia is two hours before CET.
Van de 3 trees kies je als destro net degene die er het minst geschikt voor is.Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:58:
[...]
Kort maar krachtig, jaUitsluitend. Je moet ook niet in mijn posthistorie gaan graven, want dan kom je menig post tegen waarvan je knieën gaan knikken! Laat mij nou maar lekker, ik zit jou ook niet af zeiken op iedere post die je maakt (tenzij je dat graag wilt natuurlijk, kunnen we vast iets regelen
).
Ontopic nog eventjes over de Warlock tree's (hebben we al een tijdje niet gehad), hoe gaan jullie levellen? Ik zit eraan te denken gewoon Destro te blijven, maar Demo is wat 'simplistischer' wat betreft levellen.
Beter ga je Full affliction of Demo met void tank. Ik ga voor de laatste dus Demo.
43% of all statistics are worthless.
Destro all the way.Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:58:
Ontopic nog eventjes over de Warlock tree's (hebben we al een tijdje niet gehad), hoe gaan jullie levellen? Ik zit eraan te denken gewoon Destro te blijven, maar Demo is wat 'simplistischer' wat betreft levellen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb m'n lock laatst toch maar weer Demo met Felguard gespecced (zie sig voor m'n armory) en het beviel me toch wel weer erg goed. Het is ook nog een beetje gemakkelijker geworden om je minion in leven te houden nu je die talent hebt waardoor je minion gehealed wordt als jij damage doet (was daarvoor ook al niet moeilijk trouwens). Qua downtime (of beter: het gebrek daaraan) zijn Demo en Affli nog steeds the way to go, waarbij Demo volgens mij nog wat makkelijker speelt dan Affli omdat je bijna nooit aggro trekt van je minion (als je goed speelt tenminste).Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:58:
[ Voor 14% gewijzigd door Dricus op 12-11-2008 16:07 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Als dat jouw ding is, bekijk dan maar eens even dit filmpje.
edit: toch maar even weggehaald, je zag hier en daar wat pixels die volgens sommigen nog wel eens voor schaamhaar door kunnen gaan
Had iig betrekking tot de nude patch voor WoW (werkte t/m 2.4.3)
[ Voor 36% gewijzigd door internetinfo op 12-11-2008 16:11 ]
SpoTs schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:54:
[...]
Offtopic: zit jij hier alleen om mensen te flamen/irriteren?
Kan het hebben hoor, stond ook een "
Vind het grappig hoe snel dit forum in ene loopt als het spel ff niet draait of zoals nu met de release van de nieuwe expansion. Las laatst dit verhaal hier, redactieblog: Is World of Warcraft groter dan Madonna? en daar word gesproken over 100.000 tot 200.000 verkopen in eerste week, maar die wordt gemakkelijk gebroken volgens mij.
Zitten al over 250 posts vandaag in dit forum
[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 12-11-2008 16:12 ]
Het zal me overigens niets verbazen als er vele winkelbedienden/eigenaars een beetje zullen sjoemelen en CEs lekker voor zichzelf houden en op ebay zetten. "nee sorry, je bent uitgeloot"
Dit dus.
Affliction is ook erg goed voor grinding; gewoon met volledige health en mana gevechten beeindigen. Vind het in raids en dungeons wat lastiger spelen; omdat je constant heel precies je dots moet ophouden en timen. Met de felguard kun je lekker ouderwets Shadowbolts spammen.
Thanks (en ook Nowa en On_E)! Je slaat de hamer op z'n kopMrHuge schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:06:
[...]
Ik heb m'n lock laatst toch maar weer Demo met Felguard gespecced (zie sig voor m'n armory) en het beviel me toch wel weer erg goed. Het is ook nog een beetje gemakkelijker geworden om je minion in leven te houden nu je die talent hebt waardoor je minion gehealed wordt als jij damage doet (was daarvoor ook al niet moeilijk trouwens). Qua downtime (of beter: het gebrek daaraan) zijn Demo en Affli nog steeds the way to go, waarbij Demo volgens mij nog wat makkelijker speelt dan Affli omdat je bijna nooit aggro trekt van je minion (als je goed speelt tenminste).

Zo weinig maar?FunkyTrip schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:13:
Ik heb music store even gebeld, maar de CE gaat aan mijn neus voorbij helaas. Ze wisten overigens wel te melden dat er 2000 CE's in heel NL geleverd werden, dus voel je vereerd als je er eentje bemachtigd hebt.

Surfin' paradise!
Dus grote kans dat mijn exemplaar morgen middag thuis op de mat ligt!
Nu nog een keuze maken welk character ik eerst ga levelen in WotLK
Beschik over de volgende classes.
- 70 warrior
- 70 mage
- 70 shaman
- 70 rogue
De neiging gaat uit naar mijn Shaman of Rogue, ... Echter hebben mijn Shaman & Mage al Epic flyers en nog wat cash om handen...
Bah keuzes.
Ach, de eerste 7 levels kun je die mount toch niet gebruiken en tegen de tijd dat je wel kunt gaan vliegen neem ik aan dat je genoeg gold hebt verzameld tijdens levelen voor de snelle flying mount. Bovendien is wat gold zo heen en weer gestuurd tussen je chars.Loadichus schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:20:
Mijn Bol.com account zegt bij bestelstatus : "wordt verwerkt"
Dus grote kans dat mijn exemplaar morgen middag thuis op de mat ligt!
Nu nog een keuze maken welk character ik eerst ga levelen in WotLK
Beschik over de volgende classes.
- 70 warrior
- 70 mage
- 70 shaman
- 70 rogue
De neiging gaat uit naar mijn Shaman of Rogue, ... Echter hebben mijn Shaman & Mage al Epic flyers en nog wat cash om handen...
Bah keuzes.
Ik ga lekker door met mijn druid. Vind het echt een top classe, non stop grinden. Bovendien heb ik rond de 200 achievements op mijn druid klaar, cooking/fishing/FA/Inscription en Herbalism op 375, zo'n beetje alle keys en 12 factions exalted.
[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 12-11-2008 16:25 ]
Ik dacht tot aan je edit dat je een filmpje van een mooie meid in belf pakje ging posten. Virtuele zaken, tja, daar doe ik het niet voor.internetinfo schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:08:
Als dat jouw ding is, bekijk dan maar eens even dit filmpje.
edit: toch maar even weggehaald, je zag hier en daar wat pixels die volgens sommigen nog wel eens voor schaamhaar door kunnen gaan
Had iig betrekking tot de nude patch voor WoW (werkte t/m 2.4.3)
Cash kun je oversturen, en je flyer heb je pas vanaf level 77 weer wat aanLoadichus schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:20:
Bah keuzes.
Gah, secondenwerkHooli-gan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:24:
Ach, de eerste 7 levels kun je die mount toch niet gebruiken en tegen de tijd dat je wel kunt gaan vliegen neem ik aan dat je genoeg gold hebt verzameld tijdens levelen voor de snelle flying mount. Bovendien is wat gold zo heen en weer gestuurd tussen je chars.
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 12-11-2008 16:24 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 130680
Het lijkt of WoW weer opnieuw gelaunchd word, in 2005 in de week van de launch WoW vanilla ging dit topic ook als een raket met 2 nieuwe deeltjes was niets. Daarnaast is dit natuurlijk nog steeds het snelst lopende topic, ook al is er geen launch.Hooli-gan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:11:
[...]
offtopic:
Kan het hebben hoor, stond ook een "" achter
Vind het grappig hoe snel dit forum in ene loopt als het spel ff niet draait of zoals nu met de release van de nieuwe expansion. Las laatst dit verhaal hier, redactieblog: Is World of Warcraft groter dan Madonna? en daar word gesproken over 100.000 tot 200.000 verkopen in eerste week, maar die wordt gemakkelijk gebroken volgens mij.
Zitten al over 250 posts vandaag in dit forum
Ik ga zo langs hengelo anders bij de nightsale @ e'deAwaken1 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:08:
weet iemand of het spel al in hengelo of zwolle of enschede ligt? dan ga ik zo om 5 uur nog even kijken.
Anoniem: 236827
Vertaling uit het Deens: Ik heb mn 2 copies morgen ook binnenDin ordre er nu indleveret til afsendelse, så vi forventer, at du modtager din ordre med 'World of Warcraft - Wrath of the Lich King' i morgen på releasedagen den 13/11-2008.
[ Voor 91% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2008 16:37 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.