Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 170 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 57.211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Ik heb gisteren voor het eerst een AddOn geschreven:
http://lifeisdigital.net/index.php?page=projects/minimalist

Je kan ermee de draak graphics aan de main button bar aan/uit zetten. Later voeg ik waarschijnlijk meer features toe. Het doel van de AddOn is om de interface te vereenvoudigen.

Verder kreeg ik vanochtend om 9u een SMS-melding van freerecordshop dat m'n 5xWotLK reeds verzonden is \o/

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 12-11-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 10:34
Anoniem: 42901 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:31:
Verder kreeg ik vanochtend om 9u een SMS-melding van freerecordshop dat m'n 5xWotLK reeds verzonden is \o/
Meh, bij Bol staat het nog steeds bij mij op 'Wordt verwerkt'. Maar goed, ik ga vanavond naar de MMarkt in R'dam centrum en daar er een halen. Van wat ik gehoord had heeft MMarkt 'beloofd' dat iedereen die komt een exemplaar mee naar huis kan nemen, dus daar gaan we dan maar van uit he ;)
MrVegeta schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:30:
Het voordeel van instance runs is, beter items (denk ik) en geen ganks/corpsruns.
Tenzij je t6 geared bent en de gear in de instances niet beter is tov je eigen
Nu ik het daar over heb, wat is in WotLK de money sink? Zoals BC riding skills had wat heeft WotLK?
mounts (3 persoons mount voor een schamele 20k gold), ringen (van dalaran, 8k gold). Meer weet ik niet

[ Voor 37% gewijzigd door Strikeman225 op 12-11-2008 11:37 ]

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Het mooie is een first kill maken op de server, als eerste level 80 van je guild. Als eerste met een group door een instance heen raggen!

Het is maar wat je doel is, ik rush ook naar 80 daarna met me Craplock doe ik het wel rustig aan ;).
Ik spec me priest mooi shadow straks en ga dan gewoon questen ipv instance runs. Het voordeel van instance runs is, beter items (denk ik) en geen ganks/corpsruns. Nog een voordeel is dat quests veel gold opleveren!

Nu ik het daar over heb, wat is in WotLK de money sink? Zoals BC riding skills had wat heeft WotLK?
mounts van 20k?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

*O* Music *O* Store *O*

Zojuist even gebeld met de vraag of hij ze al binnen had. Meteen het antwoord 'Jaaaa, maar die mogen wij nog echt niet verkopen hoor' (ik was dus niet de enige). Heb ik laten weten dat ik online een CE editie had besteld, en of deze ook wel was aangekomen. Dus hij vertellen dat er bijzonder weinig binnen waren gekomen, maarrrr hij zou er één voor mij apart houden! :D Morgen lekker ophalen, mooie service!

En nu niet allemaal de music store bellen hé! :P (je moet trouwens toch je ordernr. opgeven hoor, maar veel succes :Y) )

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Strikeman225 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:34:
[...]

Meh, bij Bol staat het nog steeds bij mij op 'Wordt verwerkt'. Maar goed, ik ga vanavond naar de MMarkt in R'dam centrum en daar er een halen. Van wat ik gehoord had heeft MMarkt 'beloofd' dat iedereen die komt een exemplaar mee naar huis kan nemen, dus daar gaan we dan maar van uit he ;)

[...]

[...]

mounts (3 persoons mount voor een schamele 20k gold), ringen (van dalaran, 8k gold). Meer weet ik niet
toon volledige bericht
Zie ik je vanavond daar wel! Ga jij je ook verkleden? Ik ga op jacht naar hitsige bloef elfjes :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Strikeman225 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:34:
[...]

[...]

[...]

toon volledige bericht
ik heb ook bij bol.com besteld, ook op status word verwerkt, denk ik schrijf de klantenservice aan kom ik daar de volgende melding tegen:

"Als u de game ‘Wrath Of The Lich King’ van World of Warcraft hebt gereserveerd en hiervan een bestelbevestiging hebt ontvangen, dan kunt u de game op de releasedatum van 13 november verwachten."

:X 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:37:
[...]

Zie ik je vanavond daar wel! Ga jij je ook verkleden? Ik ga op jacht naar hitsige bloef elfjes :P
Nee, Ik kom gewoon in m'n zwarte jas + zwarte nike pet (kan je me directer vinden denk ik :P )

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:37:
[...]

You just made my day :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08-2024
dat is nou jammer, net mm almere gebeld en die gaven aan dat alle CE al waren vergeven.... dat is mooi balen.
Ik wil zo graag een CE. Bij tbc niet gedaan heb daar achteraf spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Gohan-san schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:39:
ik heb ook bij bol.com besteld, ook op status word verwerkt, denk ik schrijf de klantenservice aan kom ik daar de volgende melding tegen:

"Als u de game ‘Wrath Of The Lich King’ van World of Warcraft hebt gereserveerd en hiervan een bestelbevestiging hebt ontvangen, dan kunt u de game op de releasedatum van 13 november verwachten."

:X 8)
TBC kreeg ik ook die dag binnen. 'Helaas' was ik al bij de MM langsgeweest die ochtend en kon ik 'em dus fijn terugsturen. Zou me niks verbazen als Bol me op een gegeven moment geen games meer wil verkopen, ik stuur bijna alles terug omdat ze net iets te laat leveren ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 19:22
Hydra schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:47:
[...]

TBC kreeg ik ook die dag binnen. 'Helaas' was ik al bij de MM langsgeweest die ochtend en kon ik 'em dus fijn terugsturen. Zou me niks verbazen als Bol me op een gegeven moment geen games meer wil verkopen, ik stuur bijna alles terug omdat ze net iets te laat leveren ;)
wanneer je "gewoon" naar school gaat of moet werken dan heb je daar totaal geen last van, alles is er dan als je thuis komt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat moet je nou weer met 3 persoons mounts? Van 20k? lol.

@KevinP, hydra is nu aan het werk :p, zegt ie.

[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 12-11-2008 11:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
Wat is de meerwaarde nou met een CE?
Enige wat je houdt is een ingame pet, de rest verdwijnt toch ergens op de plank of in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrVegeta schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:50:
Wat moet je nou weer met 3 persoons mounts? Van 20k? lol.

@KevinP, hydra is nu aan het werk :p, zegt ie.
Multi-boxer heaven? :P
Madje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:51:
Wat is de meerwaarde nou met een CE?
Enige wat je houdt is een ingame pet, de rest verdwijnt toch ergens op de plank of in de kast.
het hebben ervan :D Ik heb nu 9 CE's van diverse MMO's, de extra's zijn wel grappig maar het gaat mij ook om de doos. Vaak komt een CE maar 1x uit, dus heb je toch wat 'zeldzaam' op je plank staan :P

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2008 11:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7286

Bol heeft alles vandaag al verstuurd, en hebben nog voorraad over. Dus maak je geen zorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
inderdaad het hebben van een CE :)
en de ingame pet is fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 21:22
ik zit sterk over te denken als geen game thuis aantref om 0:00 om naar dichts bij zijnde shop (dynabyte leiden rotterdam is net zo ver heerlijk gewoon nergens in de buurt een gameshop die 's nachts open is misschien mag het niet in de regio utrecht of zo :S) te rijden.
ken me onderhand lander dan vandaag :S dus sta waarschijnlijk morgen ochtend om 6uur rond te springen om te gaan gamen, en dan eerst 2 uur moeten wachten tot de eerste shop open is, wel beetje frustrerend.
Maar misschien geeft ik het wel een gok en probeer ik paar shopjes tot verkopen van de game. je moet gewoon treffen :)

Edit:
Fijn dicht bij zijnde is dus amerfoort das dikke 30 min rijden , rotterdam 40 mins . hmm keuze

[ Voor 21% gewijzigd door Teunis op 12-11-2008 12:11 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kevinp schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:50:
[...]

wanneer je "gewoon" naar school gaat of moet werken dan heb je daar totaal geen last van, alles is er dan als je thuis komt.
precies ik heb vrijdag vrijgenomen (was ook een foutje dacht dat dat de release dag was ;)) maar ach kan donderdag mooi eerst even arbeiten, en dan in de avond samen met een vriend northernd in gaan skype ftw ;)
Anoniem: 7286 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:57:
Bol heeft alles vandaag al verstuurd, en hebben nog voorraad over. Dus maak je geen zorgen :P
how you know?

[ Voor 20% gewijzigd door Valkyre op 12-11-2008 12:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 11:02
PcManiaxx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:20:
[...]

Waar heb je deze besteld? En is het betrouwbaar? Ook mogelijk met CC? Dit geldt ook voor WOTLK neem ik aan?
In de nieuwe mail (net ontvangen) stond o.a.:
You will get your Pre-Order(s) of WOTLK Expansion Set by 12th November 2008,
2359 EST onwards for WOTLK US and 2359 CET for WOTLK EU

Yay, dan zullen de servers vast nog wel werken, gezien veel mensen hem morgen pas in de bus krijgen of vanavond om 12 uur in de stad bij de winkel staan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Teunis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:58:
ik zit sterk over te denken als geen game thuis aantref om 0:00 om naar dichts bij zijnde shop (dynabyte leiden) te rijden.
ken me onderhand lander dan vandaag :S dus sta waarschijnlijk morgen ochtend om 6uur rond te springen om te gaan gamen, en dan eerst 2 uur moeten wachten tot de eerste shop open is, wel beetje frustrerend.
Maar misschien geeft ik het wel een gok en probeer ik paar shopjes tot verkopen van de game. je moet gewoon treffen :)
Als de MM hier vanavond om 20:50 nog niets heeft liggen dan zie ik je misschien daar nog wel ;)
Zelfde server ook trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
PcManiaxx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:20:
[...]

Waar heb je deze besteld? En is het betrouwbaar? Ook mogelijk met CC? Dit geldt ook voor WOTLK neem ik aan?
Hier , deze site is goed/veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 11:55

RMB

Nee, geen right mouse button!

Damn, zojuist kom ik na 4 maanden online. Is mijn server dood.

20 lvl 70 mensen online!!!! WTF? :(

dit kan morgen wel voordelig zijn natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 13:16
Dynabyte heeft geen haast hier met het verzenden van mail blijkbaar. Gisteren wilde een verkoper niet zeggen wie wel en niet een CE zou krijgen maar ze zouden sowieso een mail sturen als je er wel een kreeg of als je mogelijkheid had om een normale versie ipv de ce te bestellen. Tot nu toe nog niks.

Maar goed. Ik ga eerst mn warrior maar weer is lvlen naar 80. Daarna mn mage (engineer en mechano-hob maken _/-\o_ ) of mijn shaman (JCer) die zullen allebei toch wel wat geld kunnen verdienen. Overigens blacksmith toch ook wel nu met vele BoE wapens en niet te vergeten sockets voor wapens en gloves dacht ik.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 08:47

Paladin

Play Ball!

Nog mensen hier die in alkmaar hun editie bij de Dynabyte vannacht gaan ophalen? Uiteindelijk daar dus maar de gewone editie laten reserveren ze hadden er toen nog 24 beschikbaar, dus het gaat wel hard zeg.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:14
RMB schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:06:
Damn, zojuist kom ik na 4 maanden online. Is mijn server dood.

20 lvl 70 mensen online!!!! WTF? :(

dit kan morgen wel voordelig zijn natuurlijk :p
En het feit dat er net een maintenance achter de rug is + het is een normale werkdag hebben er niks mee te maken natuurlijk ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

Ik ga pas morgenavond na mijn werk WotLK ophalen (zojuist gereserveerd...).
Tussen 00:01 en 19:00 ga ik toch nog niet spelen.

Raar, maar ik verheug me toch wel op deze nieuwe pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Kapoen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:09:
[...]

En het feit dat er net een maintenance achter de rug is + het is een normale werkdag hebben er niks mee te maken natuurlijk ;)
20 Level 70's is nog wel heel weinig hoor, het zou zomaar kunnen natuurlijk, maar _slechts_ 20??

Zelf heb ik vanavond een concert, wellicht dat ik daarna met een vriend en zijn vriendin toch nog iets opzoek in de omgeving arnhem, hoewel we allebei wss toch pas morgenavond kunnen spelen. groot misschien dus.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Bestaan er guilds die beginnen om 8 uur met progress raids?

Ik heb alle guilds al af moeten wijzen op BB server. waaronder nr1 horde TBH op die server.

Ze beginnen allemaal om 6.30 :'( . Dan zit ik nog op mijn werk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

QFT! :D Rijkelijk laat een CE besteld bij de Music Store, kreeg vanochtend een mailtje binnen dat ie morgen opgehaald kan worden. Ik ff gebeld of dat ook vanmiddag kan.

"Dat mag nog niet meneer!"
Ik: "Sommige andere winkels verkopen m ook al, zodat je m vast kunt installeren vandaag."
"Aha. Nou ik krijg m zo binnen, via DHL. Kom m vanmiddag maar ophalen!"
SnoeiKoei schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:04:
...

Zijn er buiten startgebied en IF nog quest nodes waar je gnome rep krijgt (en IF rep ook trouwens)?
Iemand? :'( Gisteren exalted behaald met SW en Kurenai, gold te weinig om alle mounts te kopen nu maar ik zit nu op 31.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-11-2008 12:22 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210856

HStyles schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:14:

Ik heb alle guilds al af moeten wijzen op BB server. waaronder nr1 horde TBH op die server.

Ik speel horde op Lightning's Blade en daar is een guild die om 20.00 begint, maar wel doorgaat tot 0.00, eerst was dat van 19.00 - 23.00 maar vanwege lage opkomst om 19.00 is dat verplaatst naar 20.00, voor patch 3.02 hadden we heel Black temple gecleared en waren beetje aan het aanmodderen in Sunwell maar dat ging nog niet zo lekker. Nu na de patch een nieuwe start gemaakt met de core members en kalecgos down, wat opeens veel te makkelijk is. Maar onze raid tijden zijn dus wel van 20.00-0.00 wat ik ook wel lekkerder vind dan 18.30 of 19.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Strikeman225 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:41:
[...]

Nee, Ik kom gewoon in m'n zwarte jas + zwarte nike pet (kan je me directer vinden denk ik :P )
Ik ook. Zit eraan te denken een grand antree te maken en wheeliënd de MM in te rijden :+ Dan win ik vast wel iets!
Wacht maar tot je me in de kroeg een keer meemaakt O-)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:39

--MeAngry--

aka Qonstrukt

SnoeiKoei schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:04:
[...]

Zijn er buiten startgebied en IF nog quest nodes waar je gnome rep krijgt (en IF rep ook trouwens)?

[...]
Loch Modan al gehad? :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

SnoeiKoei schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:19:
[...]

QFT! :D Rijkelijk laat een CE besteld bij de Music Store, kreeg vanochtend een mailtje binnen dat ie morgen opgehaald kan worden. Ik ff gebeld of dat ook vanmiddag kan.

"Dat mag nog niet meneer!"
Ik: "Sommige andere winkels verkopen m ook al, zodat je m vast kunt installeren vandaag."
"Aha. Nou ik krijg m zo binnen, via DHL. Kom m vanmiddag maar ophalen!"
Ben toch pas om 18:00 klaar met werken, anders had ik 'm ook wel geprobeerd te overreden :)
Anoniem: 210856 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:24:
[...]

Ik speel horde op Lightning's Blade en daar is een guild die om 20.00 begint, maar wel doorgaat tot 0.00, eerst was dat van 19.00 - 23.00 maar vanwege lage opkomst om 19.00 is dat verplaatst naar 20.00, voor patch 3.02 hadden we heel Black temple gecleared en waren beetje aan het aanmodderen in Sunwell maar dat ging nog niet zo lekker. Nu na de patch een nieuwe start gemaakt met de core members en kalecgos down, wat opeens veel te makkelijk is. Maar onze raid tijden zijn dus wel van 20.00-0.00 wat ik ook wel lekkerder vind dan 18.30 of 19.00
Op Outland en Ravencrest beginnen de meeste guilds zo rond 19:30 geloof ik.

[ Voor 39% gewijzigd door Snappie88 op 12-11-2008 12:29 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Misschien mis ik daar nog een paar quests ja, ff checken vanavond. Track low lvl quests ftw; waarom dat niet eerder is gedaan snap ik nog niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ik heb in een guild gezeten die om 19:30 zou moeten beginnen (wat ook vaker dan niet 19:45-20:00 werd) en mijn huidige guild is 50% engelsen dus we beginnen ook om 20:00. Tot 23:30.

Dus ja er zijn genoeg guilds, vnl guilds met engelse members, die wat later beginnen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Net gebeld door Bart Smit...
"We hebben 'm binnen u mag 'm morgen (en dan met nog meer nadruk) ophalen"

Plan voor vanaaf:
* Slapen >:)
* MM lurken voor 'gewone' sluitingstijd (bij 2 vestigingen)
* 2 MM's nightsale lurken bij 2 vestigingen :P

[ Voor 3% gewijzigd door chromeeh op 12-11-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 11:55

RMB

Nee, geen right mouse button!

Waar kan je eigenlijk van azeroth naar northrend reizen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 28-05 16:24
http://www.warcraftecon.net/ heeft een youtube filmpje gemaakt met de WOTLK money sinks.

http://www.youtube.com/watch?v=R3RBZkj7VCk
Tr!gger schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:06:
Maar goed. Ik ga eerst mn warrior maar weer is lvlen naar 80. Daarna mn mage (engineer en mechano-hob maken _/-\o_ ) of mijn shaman (JCer) die zullen allebei toch wel wat geld kunnen verdienen. Overigens blacksmith toch ook wel nu met vele BoE wapens en niet te vergeten sockets voor wapens en gloves dacht ik.
Ik was ook van plan die nieuwe Engineering mount zo snel mogelijk te gaan maken, maar dat ding kost alleen aan vendor bought items al 12500g en de geschatte prijs met alle overige mats er bij is een dikke 27000g bron

Misschien dat ik dus toch maar even wacht met de chopper te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:07
Werd een uurtje geleden gebeld dat ik 'm op kon komen halen, meteen naar de winkel gegaan :-)
http://img521.imageshack....mage=afbeelding017zy2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:50

Auredium

Informaticus Chaoticus

Rofl, ik denk dat alle winkels morgen storm lopen.

Ik heb de CE destijds besteld bij Dixons en ze hadden nog geen bericht dat het was afgeketst. Helaas, helaas kan ik pas morgenavond mijn pakketje daar ophalen. Ik heb het liefst de CE editie aangezien de normale editie bulk is.

Ergens zegt mij iets dat de massale run op WotLk wel de mediaaandacht zal trekken alhoewel het wel weer mondjesmaat zal zijn.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch opmerkelijk hoeveel winkels hem inmiddels al verkopen, kreeg net sms uit arnhem waar persoon een compleet rek vol zag staan, zo mee te nemen. Wordt beetje het hele 0:00 event eigelijk overbodig :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:32:
Net gebeld door Bart Smit...
"We hebben 'm binnen u mag 'm morgen (en dan met nog meer nadruk) ophalen"

Plan voor vanaaf:
* Slapen >:)
* MM lurken voor 'gewone' sluitingstijd (bij 2 vestigingen)
* 2 MM's nightsale lurken bij 2 vestigingen :P
Ik had in september al ge preorderd bij dynabye, met vooruitbetaling alles erop en eraan, kreeg ik vandaag een mail dat hij morgen bezorgd wordt door TNT, echter mijn vriendin had op mijn klantenkaart ook een Wotlk besteld en werd gebeld dat ze hem vandaag voor 6 uur op kan halen. Dus heb ik even een e-mail gestuurd hoe het komt dat ik moet wachten terwijl ik al betaald heb, en mijn vriendin hem zonder vooruit te betalen hem vandaag al mag ophalen, heb echter nog geen reactie, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Laatst online: 27-05 00:39

maontje

better off Playing

RMB schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:33:
Waar kan je eigenlijk van azeroth naar northrend reizen :)?
Stormwind harbor

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
gnomeran? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:59
Mclercx schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:35:
Werd een uurtje geleden gebeld dat ik 'm op kon komen halen, meteen naar de winkel gegaan :-)
http://img521.imageshack....mage=afbeelding017zy2.jpg
Welke winkel? Waar? Adres? :)
SinergyX schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:38:
Toch opmerkelijk hoeveel winkels hem inmiddels al verkopen, kreeg net sms uit arnhem waar persoon een compleet rek vol zag staan, zo mee te nemen. Wordt beetje het hele 0:00 event eigelijk overbodig :P
Welke winkel? Adres? :)

Als ik nl. weet dat het ergens zo uit de schappen kan halen ben ik onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Haha, veel winkels verkopen wotlk al en ik zit nu te balen dat ik hem bij bol.com heb besteld. :(

Nog steeds geen verzendbestiging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29201

Zojuist begonnen als Dwerg Paladin :)

Ben al bijna level 7 (poeh!), en ben aan het questen rond Kharanos (Grizzled Den)

Ik vroeg mij eigenlijk af, of het verstandig is om in ironforge de professions; Mining en Herbalism/Skinning te leren, om zo tijdens het rondlopen in de low lvl gebieden wat Copper e.d. te kunnen ophalen, om dit vervolgens te verkopen in het Auction House? Brengt dat voor lowbies als ik nog wat op, of valt dat tegen?
(Ik kan me voorstellen dat High lvl characters, niet zitten te springen om Copper te gaan farmen e.d. als ze hun professions willen levelen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Anoniem: 29201 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:58:

Ben al bijna level 7 (poeh!), en ben aan het questen rond Kharanos (Grizzled Den)

Ik vroeg mij eigenlijk af, of het verstandig is om in ironforge de professions; Mining en Herbalism/Skinning te leren, om zo tijdens het rondlopen in de low lvl gebieden wat Copper e.d. te kunnen ophalen, om dit vervolgens te verkopen in het Auction House? Brengt dat voor lowbies als ik nog wat op, of valt dat tegen?
(Ik kan me voorstellen dat High lvl characters, niet zitten te springen om Copper te gaan farmen e.d. als ze hun professions willen levelen?)
Zeker met herbalism is op dit moment wat te verdienen. En omdat je maar 1 tegelijk kan tracken van mining/herbalism is het makkelijker om dat te combineren met skinning. Echter levert skinning je vooral op hogere levels wat op (khadgar iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29201 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:58:

Absoluut nu die professions al pakken! Het is zo irritant om later terug te moeten om b.v. mining te levelen (op mijn paladin zit mining nog op 100 nogwat.. zucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Yes! GCshop.nl heeft mijne ook verzonden :)

Had de DVD al via een torrent binnengehaald, dus alleen de key nog nodig. Helaas morgen een uberlange dag op school, voetbaltraining 's avonds en is mn moeder ook nog eens jarig -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-05 13:22
Ik heb hem zojuist bij mijn lokale intertoys gekocht. Music Store had hem nog niet in de schappen liggen, maar bij intertoys lag hij er gewoon.
Mijn online order bij bol.com alsnog gecancelled, als dat niet op tijd was stuur ik hem wel gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:59
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Zjanzjak op 12-11-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Die shift was me ook al opgevallen. De laatste tijd waren er erg veel semi-pugs naar Kara en ZA die allemaal rond de 18:30 of 19:00 begonnen. Ik ben gewend dat raids van 20:00 tot 0:00 duren. Ik moet werken en ga regelmatig pas om 18:30 van kantoor weg. No way dat ik 19:00 gegeten heb, dus dan moet ik snel een pistoletje ofzo in m'n mik schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 7286 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:57:
Ook die Ultimate Collectors Edition ??

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 13:16
Net even gebeld met Dynabyte. De CE komt morgen bij u binnen 8) :9~ . Dat is toch een stuk rustgevender dan naar die lege inbox zitten kijken. WC3 CE en alle 3 de WoW CEs naast elkaar op de plank wat een mooi zicht is het toch _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:12:
[...]

Die shift was me ook al opgevallen. De laatste tijd waren er erg veel semi-pugs naar Kara en ZA die allemaal rond de 18:30 of 19:00 begonnen. Ik ben gewend dat raids van 20:00 tot 0:00 duren. Ik moet werken en ga regelmatig pas om 18:30 van kantoor weg. No way dat ik 19:00 gegeten heb, dus dan moet ik snel een pistoletje ofzo in m'n mik schuiven.
Ik denk dat het vooral is vanwege het tijdverschil dat nu weer veranderd is met zomer en wintertijd enzovoort. Weet niet precies hoe het zit maar volgens mij als het nu bij ons 20.00 is, is het bij bijvoorbeeld de engelsen 19.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

In de TS staat de counter verkeerd... daar duurt het nog 9 dagen tot de release :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05 14:26

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

MisterMaze schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:07:
Ik heb hem zojuist bij mijn lokale intertoys gekocht. Music Store had hem nog niet in de schappen liggen, maar bij intertoys lag hij er gewoon.
Mijn online order bij bol.com alsnog gecancelled, als dat niet op tijd was stuur ik hem wel gewoon terug.
En welke Intertoys is dat dan? Want ik heb net gebeld met Intertoys, en daar vertelde ze mij dat die nog niet was uitgeleverd, en dat deze pas morgen verkocht mag worden.

Ik had trouwens ook de dynabyte in Utrecht gebeld, en daar kreeg ik het verhaal te horen dat ze geen nachtverkopen mogen doen van de gemeente, geen een bedrijf zal dat dan mogen, als ze zoiets wilden doen, ging het ze tussen de 15 á 20.000 euro kosten:S. Waarom doen ze hier in Utrecht nou weer zo moeilijk hierover.....

Iemand anders in Utrecht een winkel waar die al verkocht wordt?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
via worldofraids kwam ik erachter dat blizzard HEEL kort een image als direct download online had staan. 't was genoeg om de images op torrent servers te krijgen.

Aangezien er gemeld is door blizzard officials dat de install ongeveer een uur duurt om te installeren, is het misschien handig om de dvd al wel vast te downloaden zodat je kan installeren en dan vanavond voor de key naar de shop. scheelt weer een uur frustratie bij de kassa, maar die wordt waarschijnlijk weer omgezet in de queues van je server óf serverstability :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-05 15:03

DarkKnight

Narf

Anoniem: 210856 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat het vooral is vanwege het tijdverschil dat nu weer veranderd is met zomer en wintertijd enzovoort. Weet niet precies hoe het zit maar volgens mij als het nu bij ons 20.00 is, is het bij bijvoorbeeld de engelsen 19.00.
Dat heeft er vrij weinig mee te maken, aangezien de engelsen (hetzij soms een week of twee later) meegaan met onze winter/zomertijd aanpassingen.
En om eerlijk te wezen heb ik weinig gemerkt van het vroegere begin van raids, maar dat zou kunnen zijn omdat beide guilds waar ik in zit toch wat oudere (lees: werkende) mensen inzitten, die inderdaad niet om 18:00 al kunnen raiden. Vind ik zelf ook helemaal niet erg, aangezien het mij gelegenheid geeft om mats/pots etc te farmen voor een raid :).

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:18:
[...]

Ook die Ultimate Collectors Edition ??
Die heb ik niet getsjekked helaas, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

-Mach!- schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:27:
[...]

En welke Intertoys is dat dan? Want ik heb net gebeld met Intertoys, en daar vertelde ze mij dat die nog niet was uitgeleverd, en dat deze pas morgen verkocht mag worden.

Ik had trouwens ook de dynabyte in Utrecht gebeld, en daar kreeg ik het verhaal te horen dat ze geen nachtverkopen mogen doen van de gemeente, geen een bedrijf zal dat dan mogen, als ze zoiets wilden doen, ging het ze tussen de 15 á 20.000 euro kosten:S. Waarom doen ze hier in Utrecht nou weer zo moeilijk hierover.....

Iemand anders in Utrecht een winkel waar die al verkocht wordt?
Wat is dat voor bullshit. Magic Games houdt vaak midnight releases. Zo ook bij TBC release en nu weer bij WotLK. Ze staan zelfs genoemd op de officiële pagina van Blizzard met hun opening.
Maar het is wel zo dat ze niet mogen verkopen voor 00.01u, wat dan wel weer te maken zal hebben met hun verdrag met Blizzard ofzo.

edit:
Magic Games zit in Utrecht... om het een beetje te verduidelijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door DarkKnight op 12-11-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

het is wel buiten normale openingstijden, dus zou best kunnen dat daarvoor extra betaald moet worden aan de gemeente ofzo

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkKnight schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:30:
[...]

Dat heeft er vrij weinig mee te maken, aangezien de engelsen (hetzij soms een week of twee later) meegaan met onze winter/zomertijd aanpassingen.
En om eerlijk te wezen heb ik weinig gemerkt van het vroegere begin van raids, maar dat zou kunnen zijn omdat beide guilds waar ik in zit toch wat oudere (lees: werkende) mensen inzitten, die inderdaad niet om 18:00 al kunnen raiden. Vind ik zelf ook helemaal niet erg, aangezien het mij gelegenheid geeft om mats/pots etc te farmen voor een raid :).
Er zitten bij ons in de guild een heleboel engelsen, zeker 25% komt uit engeland, en als ik het goed heb onthouden was het zo dat als het nu bij ons 20.00 is het bij de engelsen 19.00 is, iig gister was er een raid geplanned om 19.00 maar waren er een heleboel mensen niet omdat het te vroeg zou zijn, daarom is er nu besloten om de raid tijden te verplaatsen naar 20.00 server time, zodat het voor de engelsen ook haalbaar is. Maar ik vind dat ook niet erg hoor, kan ik rond 18.00 nog even daily's doen, en dan van 18.30-19.45 huiswerk en dan om 19.50 inloggen voor de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DarkKnight schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:32:
Wat is dat voor bullshit. Magic Games houdt vaak midnight releases. Zo ook bij TBC release en nu weer bij WotLK. Ze staan zelfs genoemd op de officiële pagina van Blizzard met hun opening.
Maar het is wel zo dat ze niet mogen verkopen voor 00.01u, wat dan wel weer te maken zal hebben met hun verdrag met Blizzard ofzo.
Hmm, dan ga ik dus maar naar Magic Games. Weten jullie zeker dat Dynabyte geen midnight release doet dan? Goed dat ik dat weet, hoef ik er niet naar toe vanavond.
eendje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:34:
het is wel buiten normale openingstijden, dus zou best kunnen dat daarvoor extra betaald moet worden aan de gemeente ofzo
Utrecht doet gewoon belachelijk moeilijk over openingstijden. Wat dat betreft is het hier een dorp.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 12-11-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

eendje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:34:
Hmm, het zou ook te maken kunnen hebben met het feit dat Dynabyte in de binnenstad zit. En daarom zoveel extra moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DarkKnight schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:37:
Hmm, het zou ook te maken kunnen hebben met het feit dat Dynabyte in de binnenstad zit. En daarom zoveel extra moet betalen.
Nachtegaalstraat 46. Da's niet de binnenstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb WotLK ook bij bol.com besteld. Waarschijnlijk sturen ze een mail met de key en kan je de installer dan legaal downloaden via Blizz p2p netwerk. Misschien ook maar even de dvd aanzetten. anders word er morgen niet veel geWotlk'd

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:44:
Ik heb WotLK ook bij bol.com besteld. Waarschijnlijk sturen ze een mail met de key en kan je de installer dan legaal downloaden via Blizz p2p netwerk. Misschien ook maar even de dvd aanzetten. anders word er morgen niet veel geWotlk'd
Que ?!

WotLK installer is NIET beschikbaar via officiele Blizzard Downloads. In ieder geval niet voor de release, misschien voor een later tijdstip.

Bol gaat ook geen keys mailen, ze sturen gewoon een full copy van je game. Download van usenet of torrent is natuurlijk altijd wel handig om niet eerst nog alles te moeten installeren en terug patchen naar 3.0.3 (op de DVD staat namelijk nog 3.0.1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 10:18

Shoarma kip

IceDFire

Hoe kom je hierbij? Zou mooi zijn als het waar is :P

Als ik hem maar voor morgen middag binnen heb dan ben ik blij!

Heb iig nog niks van bol gehoord.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:47:
[...]

Que ?!

WotLK installer is NIET beschikbaar via officiele Blizzard Downloads. In ieder geval niet voor de release, misschien voor een later tijdstip.

Bol gaat ook geen keys mailen, ze sturen gewoon een full copy van je game. Download van usenet of torrent is natuurlijk altijd wel handig om niet eerst nog alles te moeten installeren en terug patchen naar 3.0.3 (op de DVD staat namelijk nog 3.0.1).
Hmm, dan maar even mijn chick m'n pc aan laten zetten.. kan me zomaar voorstellen dat de snelheid van zo een torrent niet voorruit te trappen is ;-). is het spel nog wel te spelen als je WotLK heb geinstalleerd?
Shoarma kip schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:49:
[...]

Hoe kom je hierbij? Zou mooi zijn als het waar is :P

Als ik hem maar voor morgen middag binnen heb dan ben ik blij!

Heb iig nog niks van bol gehoord.
Eerder bij preorders van andere spellen kreeg je een mail met key waarna je het spel kon downloaden o.i.d.

[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 12-11-2008 13:50 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb mijn WotLK ook bij Bol.com besteld. Ik ga er vanuit dat ik deze morgen gewoon binnen heb, zodat ik 's avonds als ik thuis ben de installer aan kan zetten. Dan kan ik vrijdag ochtend op mijn werk in alle rust mijn account naar WotLK upgraden en vrijdag avond en het hele weekend lekker spelen.

Dat is mijn plan. Zo heb ik het toen met TBC ook gedaan en dat beviel me prima. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

SpoTs schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:50:
[...]

Hmm, dan maar even mijn chick m'n pc aan laten zetten.. kan me zomaar voorstellen dat de snelheid van zo een torrent niet voorruit te trappen is ;-). is het spel nog wel te spelen als je WotLK heb geinstalleerd?
Het spel is gewoon nog te spelen als je WotLK geinstalleerd hebt :). Dan heb ik het over de BC content uiteraard ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 12-11-2008 13:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

OkkE schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:50:
Ik heb mijn WotLK ook bij Bol.com besteld. Ik ga er vanuit dat ik deze morgen gewoon binnen heb, zodat ik 's avonds als ik thuis ben de installer aan kan zetten. Dan kan ik vrijdag ochtend op mijn werk in alle rust mijn account naar WotLK upgraden en vrijdag avond en het hele weekend lekker spelen.

Dat is mijn plan. Zo heb ik het toen met TBC ook gedaan en dat beviel me prima. :)
Ah nog iemand van Eonar... Bol.com levert hem hopelijk gewoon morgen zodat ik 'savonds kan spelen, zo niet > pech speel ik vrijdag. Liever morgen, maar ach als het neit anders is...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 24-05 19:22
dat hebben ze met tbc niet gedaan, dat zou wel leuk zijn ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Nou ja, zo noem je je moeder toch niet :o :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkScorpion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07-2023
Net in Gouda eventjes langs alle winkeltjes geweest om te kijken of er nog verkopers waren die zich niet aan de regeltjes houden. Helaas hadden ze allemaal goed naar de brief gekeken die bij de levering van WotLK zat.
(50.000 euro boete is natuurlijk niet niks.

Dus voor mij zal het ook laat worden vanavond. :P

Heb er in ieder geval wel zin om de chaos in het spel mee te maken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Eerder bij preorders van andere spellen kreeg je een mail met key waarna je het spel kon downloaden o.i.d.
Die eerdere pre-orders van jou waren, als mijn geheugen mij niet in de steek laat, Age of Conan en/of Warhammer Online.

Die uitgevers gaven zelf al de mogelijkheid om het spel te downloaden en de distributeurs de keys te laten verspreiden. Deze actie kwam dus vanuit ALLE pre-order websites. Blizzard heeft deze methode nog nooit gehanteerd en je zal dus gewoon moeten wachten op je envelop/doos met daarin je game met key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

valt wel mee je kan toch pas je account om 0000 updaten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:02:
[...]

Ik kon gisteravond na het installeren van de ISO al een website benaderen waar ik mijn account gegevens kon invullen en een key. Helaas was de key die ik invulde (allemaal 0-en) niet geldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:02:
Die eerdere pre-orders van jou waren, als mijn geheugen mij niet in de steek laat, Age of Conan en/of Warhammer Online.

Die uitgevers gaven zelf al de mogelijkheid om het spel te downloaden en de distributeurs de keys te laten verspreiden. Deze actie kwam dus vanuit ALLE pre-order websites. Blizzard heeft deze methode nog nooit gehanteerd en je zal dus gewoon moeten wachten op je envelop/doos met daarin je game met key.
Inderdaad. Anders zouden ze al die doosjes open moeten gaan maken en keys overtypen. Is ook geen doen.
Gohan-san schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:02:
AFAIK kan dat nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Snappie88 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:56:
[...]

Nou ja, zo noem je je moeder toch niet :o :+
Sommige mensen spelen niet zoveel wow en wonen lekker samen met hun vriendin ;-)
redfoxert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:02:
[...]

Helemaal correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
[...]

Que ?!

Geen dingen verkondigen die je niet kan waarmaken, US installer is al available:
http://www.worldofwarcraf...clients/pc/InstallWoW.exe

edit: torrent voor eu versie ookal beschikbaar:
> Is there anywhere to download the European version of wrath yet?

YES, just use google to find the correct EU .Torrent file (7.71GB size). Faster than waiting for a wow-europe link, I bet. I'm downloading it right now at 350-400 kB/s more or less. Tested and confirmed to be perfectly working, of course you need to buy the key to actually play (but you can download it to install AND patch the full game).

[ Voor 38% gewijzigd door NickH op 12-11-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Nu online
Ik heb mijn wotlk ook bij Bol besteld, hij zal morgen wel verstuurd worden dus met een beetje geluk heb ik hem rond 17:00 in huis (Post komt altijd laat tegenwoordig) Dan installeren, account upgraden, dus dat wordt wel vrijdag voordat we iets kunnen spelen. Vrijdag is ook een drukke dag dus ik denk dat ik pas volgende week kan spelen met de nieuwe content. Ach ja, heb veel spullen verzameld voor mijn nieuwe main (Deathknight). Dus we zien wel hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Roeligan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 13:55:
[...]

Ah nog iemand van Eonar... Bol.com levert hem hopelijk gewoon morgen zodat ik 'savonds kan spelen, zo niet > pech speel ik vrijdag. Liever morgen, maar ach als het neit anders is...
:w

Ben je toevallig ook Alliance? Leuk om weer eens een Eonar speler tegen te komen, zitten er niet zo veel van hier op GoT :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
OkkE schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:09:
[...]

Ben je toevallig ook Alliance? Leuk om weer eens een Eonar speler tegen te komen, zitten er niet zo veel van hier op GoT :)
Leugens, ik wel >:)

Fanatix uit <WRATH>

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Niky schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:06:
[...]

Geen dingen verkondigen die je niet kan waarmaken, US installer is al available:
http://www.worldofwarcraf...clients/pc/InstallWoW.exe

edit: torrent voor eu versie ookal beschikbaar:

[...]
Die eerste is inderdaad een US copy, officieel. Die tweede is alles behalve een officiele Blizzard downloader als je het mij vraagt :)

Ik heb laatst nog gelezen dat er juist geen downloadable content beschikbaar was, direct bij de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kun je achterhalen welke winkel dat is? :D
Heb iemand zo gek dat degene eens gaat kijken of het daadwerkelijk verkoop is :)

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 12-11-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:14:
[...]

Die eerste is inderdaad een US copy, officieel. Die tweede is alles behalve een officiele Blizzard downloader als je het mij vraagt :)

Ik heb laatst nog gelezen dat er juist geen downloadable content beschikbaar was, direct bij de launch.
Is het ook niet, maar ik download hem toch maar, just to be sure. Wie weet heb ik er nog wat aan. Een vriend uit Denemarken heeft z'n wotlk kopie ook al binnen. Ik had niet het idee dat ik er zo naar uit keek, maar nu het echt zover is word ik gek omdat ik m'n kopie nog niet heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 29-05 22:15

NoTimeRemains

I know

is dit het installatie scherm voor degene die hem al geinstallerd hebben?
Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn115/notimeremains/lichking.jpg

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

OkkE schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:09:
[...]

:w Yup... Tupelo is de naam, guild: Lost and Confused (is ook een horde guild.. Confused and Lost :+ al heb ik zelf geen high lvl horde))

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

NoTimeRemains schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:19:
[afbeelding]
Yup dat is hem... ik kreeg alleen een error op ene MPQ file na iets van 3-4%

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 29-05 22:15

NoTimeRemains

I know

deze installeerd zich perfect hier op mijn pc op mijn werk, waar ik wow niet eens geinstalleerd heb.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
iemand al mediamarkt Amsterdam Arena geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil er 5, alleen al om strategisch het zicht te kunnen blocken in in Alterac Valley :P
Wall of mounts ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:19:
[afbeelding]
.

retorisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:05:
[...]

Inderdaad. Anders zouden ze al die doosjes open moeten gaan maken en keys overtypen. Is ook geen doen.

[...]

AFAIK kan dat nu al.
sorry ik bedoel de content gaat pas vanavond om 0000 in excus! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Que ?!

Welles :P
In ieder geval voor de US versie:
http://www.dual-boxing.co...age=Thread&threadID=16253

[edit] Spuit11 :+
Roeligan schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:20:
[...]

Yup dat is hem... ik kreeg alleen een error op ene MPQ file na iets van 3-4%
Vermoedelijk omdat je een US update aan het installeren bent op een EU installatie? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 12-11-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gezellig die Eonar spelers. :)

Ik ben dus Ayokiwa uit <Omen> zoals in mijn sig staat. WRATH is uiteraard een hele bekende naam, Lost&Conf heb ik nog wel eens bij willen apply'en; nooit meer gedaan omdat een guildie naar Omen ging.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.